[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 73.703 views

Onderwerpen

Alle 32 producten

• doopsuiker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-04 03:29
eerste bevinding na 5 min nl win 7 rtm:
je kan geen shortcut maken naar een map in de taskbar alles moet via verkenner verlopen :?
en ik heb geen enkel keuzescherm gezien voor de standaard browser

[ Voor 20% gewijzigd door doopsuiker op 27-08-2009 19:37 ]

Anoniem: 314561

Kortfragje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:04:
Verdorie, mijn windows 7 install (RTM) waar ik erg tevreden over was wil met geen mogelijkheid meer booten. Gister niets aan de hand, zag dat er een update was (uitroeptekentje bij shutdown) en vanochtend niets mee. Nu al twee keer dat boot recovery programmatje geprobeerd, ook nada....

Heeft iemand anders hier ook nog problemen mee? Kon op t internet niets vinden over updates die boot verknallen oid... Of heeft iemand nog een ander truukje wat zou werken. (zoals fdisk / mbr en fixboot bij xp..)
Dit komt omdat Windows 7 RTM een NTFS bug heeft die het OS in seconden onklaar kan maken zodra een chkdsk instructie wordt afgeroepen op elke andere harddisk dan de eerste.

http://webwereld.nl/nieuw...indows-7-blootgelegd.html

Build 7100 is tot nu toe de beste build.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 314561 op 27-08-2009 19:37 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
doopsuiker schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:32:

en ik heb geen enkel keuzescherm gezien voor de standaard browser
Komt met een aparte Update uit straks - het OS is nu nog steeds niet publiekelijk beschikbaar overigens ;)
Anoniem: 314561 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:35:
[...]
Dit komt omdat Windows 7 RTM een NTFS bug heeft die het OS in seconden onklaar kan maken zodra een chkdsk instructie wordt afgeroepen op elke andere harddisk dan de eerste.
Ook daar is al een update voor beschikbaar.

Maar we gaan verder in [Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 14 :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic!

Hoe snel/langzaam je download loopt hoeven we niet te weten, lees even hier voor een (mogelijke) oplossing voor trage downloads. Berichten over trage downloads of nieuwe versies/talen die ineens beschikbaar zijn etc. worden rücksichtlos verwijderd.

Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door dit of een van de voorgaande topics heen te zoeken (dat kan met de search rechtsbovenin - kies dit topic). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....
Minder legale zut loopt kans om spontaan te verdwijnen en je een onvrijwillig bericht op te leveren. De regels die op het forum gelden - copyright zijn gewoon van kracht!