Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Maarten schreef op maandag 21 december 2009 @ 06:59:
Autoblog.nl heeft nieuwe / meer foto's van de Giulietta! (waaronder ook het interieur)
http://www.autoblog.nl/ar...n-de-alfa-romeo-giulietta

Mooi spul hoor
[ Voor 24% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-12-2009 12:06 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Rood, zwart leer, velgen in grijstinten, oe hemels ...wit met rood leer of zwart met beige leer, kwijl
Ben benieuwd wat Novitec/Autodelta daarvan gaat bakken.
I browse with Vivaldi
ing._Buttje schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:49:
wat zou je denken van een paksneeuw in de binnenkant van de velg ? Dat trilt aardig @100+
Maak je velgen eerst maar eens sneeuwvrij (voor zolang als dat duurt)
'k had het met de 90 ook eens na wat spelen, toen ik weer de snelweg op reed. Beetje het idee van een centrifuge als die begint te klappen/zwabberen als het niet goed gebalanceerd is. De kont slingerde voor het gevoel wel 20 cm op en neer
Net even met een verwarmde HD-reiniger aan de gang geweest en alle wielkasten schoongespoten. Het trillen is meteen weg. Na een langdurige douche kwam zelfs de handremkabel weer los.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
... waarna het nu weer mooi aan het vastvriezen is, en doordat je overal warm water hebt gespoten waarschijnlijk nog veel erger dan voorheen?c0ne schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:11:
[...]
![]()
Net even met een verwarmde HD-reiniger aan de gang geweest en alle wielkasten schoongespoten. Het trillen is meteen weg. Na een langdurige douche kwam zelfs de handremkabel weer los.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
ook mijn 33 heeft er problemen mee.
Naast een lege accu willen de deuren ook niet echt mee werken (zeker niet qua vergrendeling. ik heb het idee dat het mechaniek binnen in is vast gevroren. vanavond maar ergens heen rijden en hopen dat hij dan 1 vol is en 2 ontdooit
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ze heeft lekker staan drogen in een parkeergarageArfman schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:13:
[...]
... waarna het nu weer mooi aan het vastvriezen is, en doordat je overal warm water hebt gespoten waarschijnlijk nog veel erger dan voorheen?
En nu weet ik iig. dat het niet aan de velg ligt, dus kan ik weer rustig slapen. Komt tijd, komt dooi en dan mag ze weer de weg op.
Ik zoek een Delta / 155 1.6... maar ben niet zo bekend met 155's
Delta eisen:
>98, 3drs, (dus airco, elec ramen, elec spiegels/verwarmd, cv), recaro's
155 eisen:
Moet eigenlijk zelfde zijn als delta, 155 is iets ouder uiteraard, en zijn niet in 3drs gemaakt, maar ongeveer: Widebody, airco / elec ramen / cv, beetje knappe stoelen (wat leveren ze in de 155?) 1.6
Heeft ook een computer!

.. en dan hier achteruit steken, vanuit een gootje, omhoog achteruit. Was op een gegeven moment vrijwel ijs waarlangs ik achteruit geslipt was ..
Een collegaatje zat vast met 'r VW, maar de buren van de gemeente waren gevallen voor d'r charme's om d'r even achteruit te duwen ... bij ons werkt dat niet meer
Toch maar eens besloten, met het oog op het erg vroege kerstontbijt morgen, de wielen van voor naar achter om te wisselen, zodat de nieuwe banden voorop zitten. 'k Ga dan mogelijk vanachter wel wat eerder glijden, maargoed .. als ik niet vooruitkom .. is't ook niet alles. Heb zowaar de vloermatten moeten gebruiken om op't werk achteruit te steken, de parking op.
... 't scheelde toch meer profiel dan ik dacht ..

Hopen dat ik morgen beter weg kom .. moet 6:45 de weg op

hij doet het weerGeckoo schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:16:
Brr winter,
ook mijn 33 heeft er problemen mee.
Naast een lege accu willen de deuren ook niet echt mee werken (zeker niet qua vergrendeling. ik heb het idee dat het mechaniek binnen in is vast gevroren. vanavond maar ergens heen rijden en hopen dat hij dan 1 vol is en 2 ontdooit)
alle sloten doen het weer. Alleen de accu was erg leeg.
inmiddels via de megane van me vriendin gejumpt en nu staat ie voor mijn werk stationair te draaien tot dat hij een beetje vol is.
gelijk een vraagje hoelang duurt dat ongeveer?
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Standaart heb je geloof ik niets van dat alles. In een Viaggio wel airco, ik zou eerder voor een 1.8 of 2.0 sport gaan. Een 1.6 heeft net te weinig vermogen vind ik plus dat de auto vaak kaal is uitgerust. (Minder mooie bekleding, minder mooi stuur ed.)Bertus schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:09:
Weet iemand nog een knappe 155 1.6 TS WB staan? Hebben die dingen (standaard) airco?
Ik zoek een Delta / 155 1.6... maar ben niet zo bekend met 155's(qua uitrusting)
Delta eisen:
>98, 3drs, (dus airco, elec ramen, elec spiegels/verwarmd, cv), recaro's
155 eisen:
Moet eigenlijk zelfde zijn als delta, 155 is iets ouder uiteraard, en zijn niet in 3drs gemaakt, maar ongeveer: Widebody, airco / elec ramen / cv, beetje knappe stoelen (wat leveren ze in de 155?) 1.6
XXXVI
Mijn oude 1.8 Sport rijd overigens nog altijd en zit al ruim over de 300.000km heen.
BMW 535D
Hoeveel Ah laadt jouw dynamo en hoeveel Ampére is jouw accu? Dat op elkaar delenGeckoo schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:37:
[...]
hij doet het weer
alle sloten doen het weer. Alleen de accu was erg leeg.
inmiddels via de megane van me vriendin gejumpt en nu staat ie voor mijn werk stationair te draaien tot dat hij een beetje vol is.
gelijk een vraagje hoelang duurt dat ongeveer?
E.g. 10 Ah laadstroom en een accu van 50 A is 5 uur oplaadtijd.
/me kijkt op de klok .. nog ff een paar uur volhouden dus
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-12-2009 11:15 ]
Het blijft inderdaad altijd een gok, eentje die ik misschien weer ga nemen. De 1800's lopen voor mijn gevoel minder in de soep.Harry schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:22:
I.d.d. een 1.8 of 2.0 sport nemen. (ik weet alleen niet hoe happig je moet zijn op de 16v blokken, gezien sommige ervaringen met 16v's zo her en der)
Mijn oude 1.8 Sport rijd overigens nog altijd en zit al ruim over de 300.000km heen.
XXXVI
hmm... dan moet ik dadelijk weer even een kabeltje gebruiken, heb em net weg gezet. heeft een meer dan een uur gelopen (20 minuten rijden en denk 50 minuten stationair)ing._Buttje schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:14:
[...]
Hoeveel Ah laadt jouw dynamo en hoeveel Ampére is jouw accu? Dat op elkaar delen
E.g. 10 Ah laadstroom en een accu van 50 A is 5 uur oplaadtijd.
/me kijkt op de klok .. nog ff een paar uur volhouden dus
toen ik em uit deed starte hij wel weer direct... hopen dat hij het nu ook vast houd.
achja we zien het wel om 17:00 anders morgen even een nieuwe accu halen...
accu's zijn nog steeds ruk. Een nieuwe is nooit een gek idee.
[ Voor 51% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-12-2009 12:16 ]
Die van mij gaat er ook alweer ontzettend hard doorheen...
BMW 535D
ing._Buttje schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:13:Bij deze dan
[afbeelding]
daar sta je dan midden op de kruising .. zonder zicht
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
[ Voor 100% gewijzigd door Ernemmer op 19-03-2021 13:45 ]
Anders kun je misschien Martijn Goorden eens proberen, die rekent ook zeker niet de hoofdprijs en hij runt een Alfa-werkplaats.
[ Voor 100% gewijzigd door Ernemmer op 19-03-2021 13:45 ]

Waar lekt deze olie? Boven op de versnellingsbak (motorkap open, rechterzijde van 't motorblok), of boven je linker voet als je het pedaal intrapt?Ernemmer schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:07:
Ik heb een 4 maanden geleden me koppeling gesloopt van me 146 en de garage zei dat me dat 1250 euro ging kosten. Nu een aantal maanden verder staat me auto er nogsteeds met een kapotte koppeling (lekt olie als ik t pedaal indruk). Is er hier misschien iemand in de achterhoek die voor een zacht prijsje me auto wilt maken, is iets met de hulpcilinder ofzo.
Even er vanuitgaande dat je een TS hebt....
Een hoofdkoppelingscylinder zit ongeveer op een 100,-- ex btw, een hulpkoppelingscylinder rond de 37,-- ex. btw. Komt montage eventueel nog overheen natuurlijk.
Afhankelijk van waar de olie lekt als je het pedaal intrapt is het dus de hoofd of hulpkoppeling.
BMW 535D
[ Voor 110% gewijzigd door Ernemmer op 19-03-2021 13:45 ]
Dat 'ding' dat tegen die arm aan drukt is je koppelingscylinder (ik ben alleen even kwijt welke van de 2 nu formeel de hulp en de hoofd koppeling is... maar dat kunnen de andere heren hier vast wel even melden
Klusje dat in een uurtje wel gedaan moet zijn. Veel meer dan 200,-- ex.btw (totaal) moet het zeer zeker niet mogen kosten.
BMW 535D
Verwijderd
Weet niet hoe het bij 146 TS zit, maar bij een 156 TS zit de hulpkoppelingscilinder IN de bak. Dat moet die er dus af

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 19:43 ]
Tot op heden eigenlijk alleen maar bij de 8v's gehad...
BMW 535D
XXXVI
I browse with Vivaldi
[ Voor 108% gewijzigd door Ernemmer op 19-03-2021 13:44 ]
Hoge noorden, Groningen, iets uit de buurtErnemmer schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:14:
Mooi, ik heb op ar145c.nl ook al de nodige antwoorden en nu ook een handleiding.
Morgen maar eens in de auto duiken en kijken of ik wat kan doen. Als ik er niks aan kan doen dan breng ik m wel even naar vorden.
Waar heb jij het laten doen rikz?
Maar dat was bij een Alfa garage. Volgens mij, zolang je niet naar een Honkietonkie garage gaat, je waarschijnlijk ongeveer dezelfde prijzen kan verwachten. Succes in iedergeval
I browse with Vivaldi
[ Voor 112% gewijzigd door Ernemmer op 19-03-2021 13:44 ]
Rijd bijzonder goed, maar wel ontzettend stuiterig in vergelijking met de 166. Ben weer een hoop nieuwe hobbels in de weg tegen gekomen die ik met de 166 toch echt niet merk.
@Klaas; Is in het interieur bij jou ook zo'n rood festijn aan tellers enz. enz.
BMW 535D
zo dus ..

Kon je daar vroeger voor kiezen ofzo?
Bl44t

Net even bovenstaande foto gemaakt... da's best heel veel rood als je 't niet gewend bent.
Bij de versnellingspook zitten dan nog 3 knoppen, mistlampen voor/achter en ... ASR geloof ik.
BMW 535D
Bij het Sportpakket is alles rood en bij de Lusso uitvoering alles groen.OcGuru schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 20:44:
Lolz, ik heb groene verlichting. Terwijl de meeste rood hebben.
Kon je daar vroeger voor kiezen ofzo?
Zooo.... vanmiddag effe bij dit kadaver kijken:

[ Voor 3% gewijzigd door Bertus op 28-12-2009 09:40 ]
Heeft ook een computer!

Brandstofinjectie lampje begon lekker te knipperen, dus even laten uitlezen bij de garage, boel gereset. Even aankijken hoelang het goed blijft...anders kan de hele distru rotzooi los om één dom sensortje. Ik ga de bedrading nog wel even controleren voor de zekerheid..
@Frank; ziet er goed uit op het blote oog. Mooie wagen, hopelijk is het ook wat
I browse with Vivaldi
Heeft ook een schaafje op de achterbumper en wat rare kabeltjes en schakelaartjes... maar we zien wel
Heeft ook een computer!
Ik ben er eerlijk gezegd wel klaar mee..

I browse with Vivaldi

Fase sensor is nu echt gaar, distru moet eraf (die eind 2010 al zou moeten), dus gelijk de hele mikmak meenemen incl vloeistoffen. Hopelijk haal ik de zomer van 2010 zonder nukken. Omstreeks die tijd ga ik dan waarschijnlijk op zoek naar een opvolger (147,156 2.0TS) binnen de Benelux
[edit]en weer gefixed, toch lekker idee dat alles vervangen is
[ Voor 9% gewijzigd door rlkz op 30-12-2009 22:21 ]
I browse with Vivaldi
Nog niet eerder gezien dat ze ook auto's verkopen op 1daags-aanbiedingen site's.
Nah, voor mij effe geen HFjes meer...
Heb zeer waarschijnlijk een blauwe 1600 gekocht... zaterdag ws ophalen
Heeft ook een computer!
Groot spektakel gaat dat worden!
Een absolute must voor elke Alfist! even kijken als ik er bij kan zijn..nieuwe bolide staat dan ook ongeveer in het verschiet.
@Frank; pics!
[ Voor 3% gewijzigd door rlkz op 31-12-2009 13:25 ]
I browse with Vivaldi

Nu alleen de 155 nog prepareren tot ie 100% is, en dan kan ik er eindelijk is mee op vakantie (in de 5 jaar dat ik hem heb nog nooit gedaan).
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

on-topic:
gister maar eens een andere accu in mijn 156 gezet. Man, wat een gepriegel is dat tegenwoordig!
Vroeger (lees 90):
Met steeksleuteltje 10, kabeltje los, andere kabeltje los, ratel met verlengstuk dop 13 voor beugel onderop de accu los draaien, accu eruit, accu erin en dan de boel weer vast. Ca. 5 minuten.
Nu (156):
LPi verdeelblok verder opzij frutten om nog 5mm ruimte te creëren, klepje los van zekeringpaneeltje op pluspool .. maar die is gebroken, dus die mag ik straks gaan lijmen, 1 kabeltje losdraaien met steeksleuteltje 10, proberen het paneeltje eraf te krijgen. lukt niet. Nog een kabeltje losdraaien voor nog wat ruimte, weer opzij drukken, lukt niet ... er blijken 3 stekkers met dito draden onderin het zekeringpaneel te steken (doh) .. dus kabeltje wat omhoog wurmen ... weer opzij buigen, maar nog steeds weinig effect. Toch maar alvast de beugel onderop met ratel en 2 verlengstukken en dop 13 losdraaien. Proberen de accu voorzichtig op zijn kant te zetten om hem zijdelings omhoog er uit te tillen .. net te weinig ruimte, dus nog weer wat aan die kabels trekken, panneel nog wat verder opzij duwen ................................... en dan inmiddels geduld verloren en met wat meer geweld de accu er van tussen uit gevist ... pfffffffff
owjah .......... en dan moet de andere er nog weer in

owjah, en dan was er nog dat kapotte klepje wat ik nog moet gaan lijmen

tijd: ca. 45 minuten

In de 90 heb je ook nog een vrij grote plaat, dus als je wilt kunt je kiezen uit 45 tot 60 Ah bijvoorbeeld. Past er allemaal wel in. Bij de 156 MOET er persé een accu in van 24x18cm want groter wordt hem niet. Zit de motronic computer namelijk voor.
Owjah, ga nu wel van 45 Ah naar 53 Ah.
Die oude was echt licht .. en een beetje de radio aan merkte je al na een halfuurtje. Dan startte hij al niet meer zo lekker. Is nu 3,5 jaar oud. Niet bijster spannend .. maargoed.
[ Voor 109% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-01-2010 19:25 ]
Update: 166 weer verkocht, 1 op 10 kan ik mee leven, maar 1 op 7,5 gemiddeld word ook mij te gek
Opvolger morgen bij huis. moet ik nog wel even door de apk helpen maar dat komt vast goed:

• Alfa 156 (Duh)
• 2.0 16v met 188.000km
• 1999
• Sportpakket
• Leren zetels
• Affabriek dakraam
* ephymerous is er blij mee
XXXVI
Maare gefeli met de aankoop.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
hehe, ik zit er aan te twijfelen ze preventief te vervangenSpecht schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:53:
Oh jee een 2.0 16v....... heb je al reserve lagers klaarliggen?
Maare gefeli met de aankoop.
XXXVI
Gaat goedkomen, donderdag al de 1e afspraak bij de dealer
(Nieuwe voorbanden laten monteren & de reserve sleutel is eindelijk binnen)
Is tegenwoordig niet moeilijker hoor...on-topic:
gister maar eens een andere accu in mijn 156 gezet. Man, wat een gepriegel is dat tegenwoordig!
Klep weghalen, steeksleuteltje 10 de 2 kabels van de polen loshalen, rateltje 13 op een kort verlengstukje en gaan met die handel.
Heb d'r geen enkel probleem mee hoor.
(d'r zit bij mij alleen een gigantische loeier (ook in gewicht) van een accu in bij mij).
BMW 535D
Was weer leuk rijden in Groningen, nergens gestrooid (op?). Dat wordt de fiets dus weer, heb er vandaag een uur over gedaan om thuis te komen, normaal gesproken met groen licht 5min

@ephymerous; veel plezier met je 156! gaat wel lukken zo te zien
I browse with Vivaldi
• Distributieset
• Multiriemenset
• Waterpomp
• Nokkenasversteller
• Oliefilter + olie
• Remschijven voor
• Stuurpomp
* ephymerous heeft wat te doen
XXXVI
Dunlop ftw!
make up your mind!ephymerous schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:40:
Update: 166 weer verkocht
feliOpvolger morgen bij huis. moet ik nog wel even door de apk helpen maar dat komt vast goed:
[afbeelding]
[afbeelding]
• Alfa 156 (Duh)
• 2.0 16v met 188.000km
• 1999
• Sportpakket
• Leren zetels
• Affabriek dakraam
* ephymerous is er blij mee
wel veel km's .. ben je daar niet bang voor, lagers idd?
[ Voor 65% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-01-2010 22:21 ]
Hehe, 166 rijdt me te comfortabel... en zuipt te veel
Mwah, oud eigenaar gaf eigenlijk de doorslag, en goede olie ed doet al wonderen (hoop ikfeli
wel veel km's .. ben je daar niet bang voor, lagers idd?
[/quote
XXXVI
De wegen zijn nu (ben net thuis) rond Groningen prima te doen. In de wijken is het i.d.d. prut, maar de hoofdwegen kan je prima doorrijden (zei hij die heel blij is morgen nieuwe banden te krijgen wat met ondertussen 1,2mm profiel (welgrip/geen grip/wel grip doet nogal wat aan slijtage als je banden al niet alles meer zijn))rlkz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:12:
Wat een heerlijke combi, sneeuw en Toyo's, not!
Was weer leuk rijden in Groningen, nergens gestrooid (op?). Dat wordt de fiets dus weer, heb er vandaag een uur over gedaan om thuis te komen, normaal gesproken met groen licht 5min
Over in de wijken gesproken... Bij mij in de straat (wijk De Held) is het één complete ijsbaan...
[ Voor 6% gewijzigd door Harry op 06-01-2010 23:38 ]
BMW 535D
Maar ik had vanochtend net zo goed de auto kunnen nemen zie ik, wegen zijn alweer schoon.
I browse with Vivaldi
/me c0ne is net met de auto een besneeuwde dijk afgegleden
Gelukkig niet helemaal naar beneden en over de kop, maar ik moet hem nu weer omhoog zien te krijgen.
Pics volgen...

Zuur man, gelukkig ben je er heel huids vanaf gekomen. Nog schade opgelopen?
I browse with Vivaldi

Teveel vaart of simpelweg onbegaanbaar?
* ephymerous was bijna vergeten wat sleutelen inhield

Gisteren distributieriem van de 156 vervangen. Nokkenasversteller die absoluut niet los wou, 2 uur later eindelijk beweging in. Helemaal blij beginnen met het weer opbouwen, draai ik0,5cm schroefdraad mee met het demonteren van de oude looprol

XXXVI
Ik kwam een goede 20 meter voor de plek de dijk op, van een erf af. Ik zie meteen al 2 dames met kinderwagens dus ik laat de auto, nog in z'n 1, rustig doorrollen en wijk uit naar links voor die dames. De weg loopt daar een beetje bol en was 1 grote ijsvlakte.
Zodra 1 voorwiel van het asfalt gleed (dat is een cm of 4 hoger dan de berm) was er niets meer aan te doen. Ik heb de handrem erop getrokken, de auto af laten slaan en ben in elkaar gedoken want ik was er heilig van overtuigd dat ik zou gaan rollen.
welke heb je?
idd. pfew ..c0ne schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:47:
Geen schade, alleen wat vieze velgen en een kostenpost voor de sleepwagen. Nou ja, mag gewoon blij zijn dat het daar bij blijft.
.. ik gok dat dat hem van die handrem 'm gedaan heeft, daardoor ben je zijdelings naar beneden gegleden. Had je dat niet gedaan was je misschien linksaf, neus eerst, naar beneden gegaan .. en had je denk ik meer gang gehad. Door het zijdelings glijden heb je wellicht net genoeg energie eruit gehaald om erger te voorkomen ..Ik heb de handrem erop getrokken, de auto af laten slaan en ben in elkaar gedoken want ik was er heilig van overtuigd dat ik zou gaan rollen.
Deze is geschoten vanuit de Xsara. De 166 staat werkeloos voor de deur.ing._Buttje schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:18:
ging het beter met nieuwe banden ?!
welke heb je?
In leren van de nieuwe sleutel donderdag is fout gegaan (bij de dealer). Lang verhaal kort: o.a. airco (dus ook de kachel) weigerd momenteel dienst en nog een paar meer kleine dingetjes.
Wordt komende week wel opgepakt. De Xsara is verder heer en meester in dit weer. Vanavond een hellingbaan op gereden met 30cm sneeuw d'r op. (en da's best een pittige, -Sander- kent 'm wel, die van de Euroborg, P2).
BMW 535D
edit:
Vanmorgen ook weer mooi. Op de hele route niets aan de hand, draai ik hier op het werk het terein op, ca. 20 cm sneeuw en _niemand_ die zich er verantwoordelijk voor voelt om de troep eens wat bij te houden en opzij te schuiven. Ook juist mijn ik heb een Audi quattro baas niet. Een poosje terug met die sneeuw heb ik nog zowat iedere collega moeten helpen weg te komen. Ook toeleveranciers met vrachtwagens stonden vast hier voor de deur. Dan denk je dat hij er nu wat van geleerd zou hebben ofzo .. nee hoor. Nah, zoek het dan ook zelf uit .. ik duw vandaag niet weer
krijgen we weer van dit geneuzel ..
ing._Buttje in "Alfa Romeo, post hier pics van Alfa \[Dee..."
[ Voor 106% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-01-2010 09:07 ]
Jahoor. Ben er niet met 10km/u bij omhoog gekomen (dat ging langzamer), maar ik ben wel op volledig eigen kracht (nouja, Xsara kracht) boven gekomen.ing._Buttje schreef op maandag 11 januari 2010 @ 08:55:
oprijden is 1 ... ben je ook nog boven aangekomen?!
BMW 535D
Ik ben wel blij dat ik de banden met meer profiel nu voorop gezet heb, anders had ik vanmorgen zover niet gekomen denkik.
Niet dus.... grrrrr.....
BMW 535D
Inderdaad mazzel dat je niet in de bomen bent gevlogen of gerold bent.c0ne schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:19:
Vrij aardig, de sleepwagen heeft hem inmiddels weer over het randje getrokken. De tank was bijna leeg en door de hoek wou hij niet meer starten en auto 2 had niet genoeg koppel om hem alleen te trekken, dus ik heb de prof's maar gebeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben blij dat ik niet door al die sneeuwdrek hoef met de 155.
Heeft werkloos zijn toch nog z'n voordelen.
En een héél snel rondje om de Giulietta heen, klik. Absoluut een mooie bak
In het zwart;

Wat ik dan wel weer ontzettend lelijk vind, zijn die parkeersensoren

[edit]oh crap, de post wordt nog langer

Paar mooie Novitec skirts/lips eronder plakken, beetje zakken, oe. Jup i like it!
[ Voor 73% gewijzigd door rlkz op 12-01-2010 21:46 ]
I browse with Vivaldi

En als het dan toch italiaans moet zijn, dan liever de Lancia Delta of Fiat Bravo.
For once... be positiveSpecht schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:59:
Vind de nieuwe Opel Astra nog steeds mooier dan dit gedrocht.![]()
En als het dan toch italiaans moet zijn, dan liever de Lancia Delta of Fiat Bravo.
XXXVI
Gelijk aan de GT en de MiTo; Eerst in het echt bekijken en 'beleven'. Daarna laten bezinken en wellicht kijk je er dan heel anders tegen aan.Specht schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:59:
Vind de nieuwe Opel Astra nog steeds mooier dan dit gedrocht.![]()
Ik vond de GT b.v. op de eerste persfoto's ook een ontzettend lelijke AR.
BMW 535D
Onzin, ik kan een auto prima beoordelen op basis van alleen foto's.Harry schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 07:52:
[...]
Gelijk aan de GT en de MiTo; Eerst in het echt bekijken en 'beleven'. Daarna laten bezinken en wellicht kijk je er dan heel anders tegen aan.
Ik vond de GT b.v. op de eerste persfoto's ook een ontzettend lelijke AR.
De Mito vind ik ook geen schoonheid, terwijl ik de GT juist wel erg mooi vind. Kwestie van smaak.
In real life en de proefrit destijds (14 februari, 200... (Klaas???) ik weet alleen nog dat ik die dag ook een boete gehad heb
Voor de MiTo geld hetzelfde. Hoewel ik bepaalde stijlelementen ook niet geweldig vind, ben ik 'm na uitvoerig bestuderen toch meer gewend en gaan waarderen.
BMW 535D
Distririem zit er weer op, tegenslag gehad met tapdraad enzo, maar draait weer prima. Nu stuurpomp vervangen, de tering wat zit dat ding verstopt

XXXVI
voor wie het gemist heeft; vorige week donderdag is getracht de nieuwe sleutel in te leren, dat is 'fout' gegaan, waardoor de ECU nu niet meer benaderbaar is, AB in de sleutels niet meer werkt, interieurverlichting het niet meer doet en de airco (en daarmee ook de kachel) dienst weigert. Ze zijn nu aan het uitzoeken waar het fout gegaan is en als 't goed is
BMW 535D
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Om de één of andere reden klapte er steeds een 5mA zekering er uit zodra de examineer aangesloten werd.
Hoe dan ook, ze hebben het opgespoort en opgelost. Alles werkt weer naar behoren
[ Voor 28% gewijzigd door Harry op 15-01-2010 19:45 ]
BMW 535D
Iets met italianen en elektronica...
[ Voor 100% gewijzigd door Ernemmer op 19-03-2021 13:44 ]
[edit] Wat voor alfa heb je precies? pics! specs!!111
[ Voor 11% gewijzigd door Specht op 15-01-2010 20:48 ]
@Fable: Je kan de 146 wel slepen, maar houd er rekening mee dat je geen rembekrachtiging hebt (dat is dan echt stampen omdat je ook door de rembekrachtiger heen moet drukken. Dus hand bij de handrem en niet te hard rijden. De motor draait helemaal niet? Of was het (als ik het goed heb) alleen je versnellingsbak die problemen heeft?
@Specht: zolang het contact op ACC staat (of MER) kan je prima slepen. Zonder sleutel wordt het i.v.m. stuurslot i.d.d. wat lastig
[ Voor 11% gewijzigd door Harry op 15-01-2010 20:50 ]
BMW 535D
Verwijderd
edit: Of ging je daar nou al heen?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 20:53 ]
[ Voor 165% gewijzigd door Ernemmer op 19-03-2021 13:44 ]