Wie weet voor mij een vrolijk, kleurrijk thema voor mijn N900? Heel wat rondgezocht, maar kan niet echt iets vinden...
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Hij is idd erg vermakelijk, indien je genoeg geduld hebt.Bongoarnhem schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:03:
Ben nu Widelands aan het downloaden en aan het installeren. Een soort settlers II als ik het volgens de beschrijving moet geloven.
Ik laat het weten hoe ie bevalt.
Heb Widelands nu geinstalleerd en is best leuk. Wel lastig maar dat heeft te maken met het kleine scherm.
Verwijderd
Dit is een kleurrijk thema.Sef24 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:21:
Wie weet voor mij een vrolijk, kleurrijk thema voor mijn N900? Heel wat rondgezocht, maar kan niet echt iets vinden...
Alvast bedankt!
Hoezo weten ze er geen raad mee? Ik mag toch hopen dat als ze niet weten wat er mis en er geen schatting gemaakt kan worden hoe lang het gaat duren dat je dus een vervangend toestel krijgt?Kenny1001 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:19:
ondertussen al een paar telefoontjes gehad met de firma. Hun herstellers konden mn N900 niet herstellen, nu zit het toestel bij nokia, en die weten voorlopig nog geen raad ermee(of het ligt daar ergens aan de kant)
We zijn bezig aan week 5.
android begint serieus te lonken...
vrede in rust
Mischien nog maar eens flashen. Hij is nu al wat beter geworden dus wie weet wordt ie dan nog wat beter.Lye schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:24:
Vreemd probleem hier, had veel problemen met reboots (Meerdere malen per dag) en reboot-loops. Volgens /proc/bootreason was de reden hiervoor '32wd_to', wat ik ervan begrijp dus een hardware fout.
Nja, misschien dat opnieuw flashen het probleem zou oplossen, dus na een reflash een paar uur probleemloos gedraaid totdat ik weer een reboot kreeg. Dit keer is het volgens /proc/bootreason 'sw_rst', wat op een kernel panic zou slaan. Het vreemde is, de reboots zijn terug (Met af en toe "Malfunction, device shutdown in 10s" tijdens boot) maar de reboot-loops zijn weg. Ook lijkt mn telefoon een stuk sneller en responsiever terwijl ie zowel voor als na de flash op standaard snelheid geklokt is
Volgens mij toch maar eens mee terug gaan...
Ik denk toch iets met de hardware. Wat je kunt doen is de telefoon uitzetten, accu eruit, een paar uur op de verwarming, laten acclimatiseren, accu er terug in en kijken of het beter gaat. Misschien ook in de koelkast/vriezer doen. Maar dat lijkt me ook wel tricky...Lye schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:24:
Vreemd probleem hier, had veel problemen met reboots (Meerdere malen per dag) en reboot-loops. Volgens /proc/bootreason was de reden hiervoor '32wd_to', wat ik ervan begrijp dus een hardware fout.
Nja, misschien dat opnieuw flashen het probleem zou oplossen, dus na een reflash een paar uur probleemloos gedraaid totdat ik weer een reboot kreeg. Dit keer is het volgens /proc/bootreason 'sw_rst', wat op een kernel panic zou slaan. Het vreemde is, de reboots zijn terug (Met af en toe "Malfunction, device shutdown in 10s" tijdens boot) maar de reboot-loops zijn weg. Ook lijkt mn telefoon een stuk sneller en responsiever terwijl ie zowel voor als na de flash op standaard snelheid geklokt is
vrede in rust
Ebay.Brazza schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:52:
Ik ben van mening dat het om een aantal "unstable'" pakketjes gaat. Maar ik weet natuurlijk ook niet wat jullie er allemaal mee doen, maar bij mij gaat er van alles op. Voornamelijk die snellere kernel(haat wachten)
Ik weet wel dat ik nu echt wel 2x oppas met wat ik erop zet, want het blijft gewoon super om snel even te dualbooten naar Debian/NeoPwn
Weten jullie trouwens nog een vertrouwde website die een beetje voor normale prijzen een stylus, lader én screenprotectors hebben? Want ben nu 1keer opgelicht door screenguards.nl, na dreigen met aangifte kreeg ik wel me geld terug. Maar die sites lijken altijd ZO goed met Waarborg logo's etc.
[ Voor 10% gewijzigd door Nas T op 22-12-2010 17:01 ]
vrede in rust
*Zucht*Enable RD Mode if you want to break your device
Eindelijk, er wordt iets geinstalleerd. Mooi. IP van mijn mobiel erbij, open de terminal op mijn linux bak.apt-get install openssh openssh-client
*zucht* SSH aanzetten dan maar. Oh, staat al aan? Herstarten die boel. En ja hoor, weer de bovenstaande melding.ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host
*Vloek*. Goed, dat werkt niet. aMSN dan maar.Do you want to accept the hostkey [Y/N]
[ Voor 9% gewijzigd door Brazza op 22-12-2010 17:29 ]
Screenprotectors aanbrengen is een crime. howto:Brazza schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:07:
Ik had dus ook van horen zeggen dat die ZAGGs super moeten zijn, maar de allerbovenste site die je als resultaat krijgt, zijn reinste oplichters imo. Ze beweerden zelfs dat ze 2 pakjes hebben verstuurd. Yeah right..
Maar doordat ik altijd een protectie erop had, zat er voor vandaag echt geen krasjes op.. Maar gisteren heb ik een nwe screenprotector te haastig erop gezet (wat een *&*#&*#%^*%^werk!)
vrede in rust
Dat probleem kwam bij PR1.1 voor... zie EngelF in "Nokia N900 Smartphone Internet tablet"Lye schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:24:
Verwijderd
Alle repositories uitvinken/aanvinken (check hier voor de juiste invoer), anders:Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:44:
Heeeelp mijn toepassingsbeheer doet het nieteerst deed de extra devel het niet nu als ik naar toepassingsbeheer ga staat er geen toepassingen beschikbaar. Hoe los ik dit probleem op
vrede in rust
Volg het NeoPwn project nu al een tijdje en ben wel benieuwd hoe je dit hebt geinstalleerd. Doe je mee aan de private beta of mis ik iets? Kismett, Wireshark en MetaSploit draaien opzich prima op de N900 maar een dedicated BackTrack-achtig OS lijkt me erg handig voor mn werk!Brazza schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:52:
Ik weet wel dat ik nu echt wel 2x oppas met wat ik erop zet, want het blijft gewoon super om snel even te dualbooten naar Debian/NeoPwn
[ Voor 14% gewijzigd door TargetX op 22-12-2010 22:42 ]
Verwijderd
Ik voel en leef met je mee Kenny; mijn N900 was van 18 aug t/m 4 oktober 2010 ergens in Polen ter reparatie; het was inmiddels al de 3e keer dit jaar. Om moedeloos van te worden; daarom kocht ik een 2e hands htc pro met windows 6 erop (en ook android OS op een sd cardje); dat beviel allerminst en al gauw verruilde ik met bijbetaling deze 2e hands (pro) voor een nieuwe htc legend; dat was een schot in de roos - vooral met het accu gebruik; plots haalde ik wel 3 dgn met mijn normale verbruik ipv 1 dag op de N900.Kenny1001 wrote:
<i>ondertussen al een paar telefoontjes gehad met de firma. Hun herstellers konden mn N900 niet herstellen, nu zit het toestel bij nokia, en die weten voorlopig nog geen raad ermee(of het ligt daar ergens aan de kant)
We zijn bezig aan week 5. android begint serieus te lonken</i>...
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
De alternatieve Calender home widget installeren. Daar kun je meer tunen, waaronder de default view.Sando schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:06:
Ik zou zweren* dat ik ergens eens iets had gevonden waardoor mijn calendar default naar Month-view ging bij het openen. Bij een flash is dat weer gereset, maar ik heb geen idee hoe ik aan die fix - want dat is het - kwam.
Iemand een idee?
* Volgens mij was dat een optie in Tweakr, maar dat was het dus niet.
Daarvoor heb je volgens mij de Calendar Home Widget voor nodig ipv de Calendar van Maemo zelf.Sando schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:06:
Ik zou zweren* dat ik ergens eens iets had gevonden waardoor mijn calendar default naar Month-view ging bij het openen. Bij een flash is dat weer gereset, maar ik heb geen idee hoe ik aan die fix - want dat is het - kwam.
Iemand een idee?
* Volgens mij was dat een optie in Tweakr, maar dat was het dus niet.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Loop een willekeurige telefoonwinkel binnen?Amdwarrior schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:30:
Wie weet waar je bij fysieke winkel oplader kan halen? Ben die van mij kwijt en heb zo snel nodig een nieuwe nodig
Zoals BCC, Dixons, Dynabyte, Mediamarkt, Belcompany, It's, Maxwell.MarkoAlmelo schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:36:
[...]
Loop een willekeurige telefoonwinkel binnen?
vrede in rust
Je hebt de packages dubbel? Misschien heb je verschillende versies van dezelfde repository geactiveerd?pssst schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:39:
Als ik de details bekijk, geeft hij aan dat er een conflict is met toepassingspaketten:
kernel-modules-maemo
kernel-maemo
kernel-modules-maemo
kernel-maemo
Weet iemand wat meer?
Dat vond ik dus ook zo raar. Ik ga ff checken of ik nog wat moet deleten.ErikKo schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:31:
[...]
Je hebt de packages dubbel? Misschien heb je verschillende versies van dezelfde repository geactiveerd?
Ik zag ook al wat op: http://nitdroid.de/ staan...dokter schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:51:
weet niet of dit al geplaatst is ..maar er is vooruitgang
YouTube: Android 2.3.1 'Gingerbread' on Nokia N900
YouTube: Android 2.3.1 'Gingerbread' on Nokia N900
En anders heb ik nog wel een nieuwe reislader voor je liggen voor een klein prijsjeNas T schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 15:09:
[...]
Zoals BCC, Dixons, Dynabyte, Mediamarkt, Belcompany, It's, Maxwell.
Dixons heeft een reislader voor 20 euro, maar dat is duur.
De originele lader is de AC-10E.
Succes!
Meen je dit nou serieus of? Badkamer met hete douche, hoeveel vochtschade wil je hebben. Heb vaker klanten bij mij in de zaak die in de badkamer gesmst hebben. Toestel naar de reparateur en dan terugkomen met een vette bon voor reparatie. Natuurlijk kan het toestel wel iets hebben, maar be careful!Nas T schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:46:
[...]
Screenprotectors aanbrengen is een crime. howto:
1. sopje maken met zeep
2. luchtvochtige omgeving: badkamer met hete douche, zodat er veel damp is.
3. scherm stofvrij afdoen
4. zeepsoplaagje aanbrengen
5. protector op de zeepsopfilm aanbrengen, positioneren en luchtbellen wegdrukken
6. opdrogen en klaar is ie!
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Je kunt je telefoon uitzetten tijdens het aanbrengen van de folie. Dat is altijd raadzaam, aangezien je ook een sopje maakt en je niet wilt schrikken tijdens het positioneren van de folie omdat je wordt gebeld.W00fer schreef op maandag 27 december 2010 @ 02:14:
[...]
Meen je dit nou serieus of? Badkamer met hete douche, hoeveel vochtschade wil je hebben. Heb vaker klanten bij mij in de zaak die in de badkamer gesmst hebben. Toestel naar de reparateur en dan terugkomen met een vette bon voor reparatie. Natuurlijk kan het toestel wel iets hebben, maar be careful!
vrede in rust
Voor zover ik weet is NITDroid een aardig end heen, ik mis nog een aantal functies voor ik het zou willen proberen maar er is eigenlijk al heel veel werkend gekregen.MarkoAlmelo schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:20:
[...]
Ik zag ook al wat op: http://nitdroid.de/ staan...
GPS en camera werken nog helemaal niet. Accelerometer werkt al sinds een tijdje prima. Ofono wordt gebruikt voor telefoon functies, dus zijn de ontwikkelaars afhankelijk van de ontwikkelingen daar (hoewel ofono nu ook lijkt op te schieten, je kan al redelijk telefoneren in MeeGo 1.1 voor de n900 volgens mij). In nitdriod kan je sms'en en mensen horen als je ze belt of gebeld wordt, maar zij kunnen jou niet horen.GenjiBlade schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:55:
[...]
Voor zover ik weet is NITDroid een aardig end heen, ik mis nog een aantal functies voor ik het zou willen proberen maar er is eigenlijk al heel veel werkend gekregen.
wat ik graag werkend zou willen zien voor ik het uberhaupt zou proberen is:
Telefoon/3G - GPS - Camera - WiFi - Accelerometer. Telefoon/WiFi/Accel werken half heb ik gehoord/gelezen, weet niet helemaal wat ik daaronder moet verstaan, vandaar dat ik dat liever confirmed working heb.
Hier de volledige lijst:
http://www.nitdroid.com/index.php?title=N900
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Hoorde ook een goeie tip om die kleine stofdeeltjes weg te halen, nadat je hem ontvet hebt. Dit kan je doen met huistuin en keuken plakband! Zorg wel voor dat de lijm niet al te lang op het scherm blijft zitten.W00fer schreef op maandag 27 december 2010 @ 02:14:
[...]
Meen je dit nou serieus of? Badkamer met hete douche, hoeveel vochtschade wil je hebben. Heb vaker klanten bij mij in de zaak die in de badkamer gesmst hebben. Toestel naar de reparateur en dan terugkomen met een vette bon voor reparatie. Natuurlijk kan het toestel wel iets hebben, maar be careful!
WP: Alpha Innotec MSW2-6S | PV: 20 x 300 Wp AEG | ACCU: 2x16x280Ah LiFePO4 3 x Multiplus II 48/3000 | DYN: Tibber | Gasloos | Day Ahead Optimizer
Wat ik me afvraag met die methode: wordt je home directory, naast dat je minder ruimte hebt voor maemo apps lijkt me, niet een zootje hierdoor omdat alle android maps en bestanden er ook tussen komen te staan? Denk dat ik liever wat extra pruts en me MyDocs partitie wat inkrimp voor een extra ext3 partitie voor android. Dat zodra bellen werkt thoughKC27 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:47:
@Sef24
Kijk eens op http://talk.maemo.org/showthread.php?t=66459
Dat werkte bij mij als een zonnetje.
[ Voor 15% gewijzigd door Kenny1001 op 28-12-2010 15:46 ]
Probeer eens via Nokia updater/Ovi suite? Bij mij lukte het upgraden ook niet op de n900, maar via Ovi wel. Je bent dan alleen wel alle instellingen kwijt (maar contacten enzo bleven wel staan bij mij)Kenny1001 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:31:
ik heb een "nieuwe" N900 terug.
ik kan niet updaten naar 1.3, hij krijgt de 85mb wel gedownt, maar dan wil hij nog eens een 425kb dl(bestand maemo 5 geeft hij aan) en daar gaat het mis.
Dus veel apps kan ik niet downen, vermoedelijk owv de update.
Een nieuwe cataloog toevoegen lukt me ook niet, batterijicoon is ook al verdwenen...
No matter the age, never lose the Kramer inside
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
1
| tracker-processes -r |
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 20:28 ]
Verwijderd
Je moet niet in aantal apps denken. Je moet in functionaliteit denken. Ik heb dan ook maar een stuk of 10 apps geïnstalleerd:Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:24:
Hallo,
Er heerst een enorme app-winkel oorlog wie de meeste apps in huis heeft: Windows Phone 7: 5,000 apps in 6 weken, Apple 300,000 apps, Android 200,000 apps etc.
Ik ben even benieuwd hoeveel apps de N900 Marketplace nu telt: iemand vertelde mij dat er na de launch snel heel veel apps zouden komen omdat het allemaal linux is (en dus gemakkelijk te porten).
Voor spellen hoef je het ook niet te laten. Gewoon ff dosbox of 1 van de andere 10 (ofzo) emulatoren installeren en de spellen van internet af plukken.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:38:
[...]
Misschien kun je eens een voorbeeld geven van functionaliteit die ik echt zou missen (serieuze vraag). Soms blader ik de app repository wel eens door maar er zit nou niet echt iets bij van 'wauw dat moet ik hebben'
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 21:15 ]
Sando schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:39:
[...]
Jurassic demo is te downloaden op ovi-store. Wil je niet zo'n lelijk account aanmaken, dan kan je de demo installeren met deze .install:
code:
1 2 3 4 5 6 7 [install] catalogues = nokia-ovi-store package = njurassiclite [nokia-ovi-store] id = ovi file = variant-catalogue
Ik heb geen zin me aan te melden bij Ovi Shop en links en rechts spelletjes te neuzelen. Lijkt me leuk op even huppa alles erop te zetten en tijdens mijn vele treinreizen er achter komen wat leuk is.Sando schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:27:
[...]
Nog zo een om de ovi store te omzeilen:
Kroll.install
code:
1 2 3 4 5 6 7 [install] catalogues = nokia-ovi-store package = kroll [nokia-ovi-store] id = ovi file=variant-catalogues
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Hier al eens rondgeneusd?Redsandro wrote:
Ik heb geen zin me aan te melden bij Ovi Shop en links en rechts spelletjes te neuzelen. Lijkt me leuk op even huppa alles erop te zetten en tijdens mijn vele treinreizen er achter komen wat leuk is.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
In de toekomst hopelijk een compleet werkende port, want nokia lijkt maemo wel langzaam te laten doodbloeden.Trestry schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:13:
Ik draai Nitdroid. Tegenwoordig kun je elke app installeren, waardoor het een stuk nuttiger is geworden. En het is natuurlijk erg leuk om bijna de enigste te zijn die de nieuwste versie van Android heeft draaien...
[ Voor 22% gewijzigd door Kenny1001 op 02-01-2011 21:42 ]
Verwijderd
Ohhh gelijk installeren die functies gebruik ik toch nietKenny1001 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:41:
bijna alles werkt, ik dacht dat het volgende niet werkt;
Belfunctie, je wordt niet gehoord
sms functie
camera
gpsfunctie. Als ik verkeerd ben corrigeer maar.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 21:54 ]
Imap verzonden mail wordt toch automatisch opgeslagen op de server?FirstIntro schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:30:
Hoe maken jullie een back-up/export van de via de n900 en "pop" of "imap" verzonden email? Dit is mij tot op heden niet gelukt.
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar tot op heden geen antwoord gevonden/gekregen. Heeft iemand een oplossing?
[ Voor 30% gewijzigd door Falcon Heavy op 03-01-2011 09:43 ]
Verwijderd
In de basis heb je gelijk ja. Alleen voor een van mijn emailadressen levert de provider slechts one-way imapCaelorum schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:15:
[...]
Imap verzonden mail wordt toch automatisch opgeslagen op de server?
Van de pop zou ik het overigens ook niet weten, behalve dat je elke keer een bcc naar je eigen adres kan doen en die dan backuppen
Even wat rechtzetten; het is niet "mijn" forum maar het is geheel van sygys.Kenny wrote:
Trouwens racinfo, ben beetje op "je" forum aant het neuzen en me laten doorlinken, ik wil graag wel een paar roms/ipk files werkend krijgen.
Het installeren van NITDroid op je eMMC is erg makkelijk. Het enige wat je moet doen is je data van je sdcard kopieren naar de /home folder. Daarna de multiboot file aanpassen en klaar ben je.Kenny1001 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:41:
Tresrty, is het een heel gedoe om het te installeren(op eMMC) of is dat zo gedaan?
1
2
3
4
| root mount /dev/mmcblk1p2 /and cp /and/* /home leafpad /etc/multiboot.d/11 (druk op tab) |
1
| ITEM_DEVICE=${EXT_CARD}p2 |
1
| ITEM_DEVICE=${INT_CARD}p2 |
Verwijderd
Ik vind dat je een duidelijke stempel drukt op dat forum in positieve zin.racinfo schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:47:
Even wat rechtzetten; het is niet "mijn" forum maar het is geheel van sygys.
Ik geef toe dat ik er wat vaak ronddool maar dat komt hoofdzakelijk omdat ik nu eenmaal helemaal gek ben met de N900.
Ik zou mij geen raad weten als ie niet meer te koop zou zijn. tenslotte is het de enige smartphone met het predikaat: minicomputer, laten we eerlijk zijn en dat erkennen.
Waarschijnlijk staat daar in de code gewoon iets van "if speed < 1 dont turn"GenjiBlade schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:59:
Voor gesproken navigatie: Sygic Mobile Maps. Het kost een beetje maar zoals ik en velen hier in de draad eerder hebben aangegeven, het is echt perfect en zeker het geld waard.
Draaien van beeld, ik heb dat zelf niet meegemaakt met Sygic, wellicht dat dat daar dus ook is opgelost maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Klopt de knoppen werken niet, heb het ook niet werkend gekregen met programma's.lutj schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:27:
Korte vraag over oordopjes. Hiervoor had ik een N97. De oortjes die ik daarbij heb gekregen werken, maar de controls niet (volgende nr etc.)
Klopt het dat dit niet werkt of is hier iets voor te fixen?
Verwijderd
data zou moeten werken, zelfs het bellen lukt alleen hoor je niks/kan de andere je niet verstaan als ik me niet vergis. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd (NITdroid that is) juist omdat een gesprek voeren nog niet mogelijk is.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:25:
data werkt toch wel onder Nitdroid? Dus dan zou je volgens mij Whatsapp wel kunnen gebruiken.
ik geloof alleen dat het geluid niet goed werkt, vandaar dat bellen weinig zin heeft. SMS zou je moeten opzoeken. staat allemaal best wel netjes op hun website wat wel en niet werkt.
Ook is nitdroid best wel redelijk snel als je het op je interne geheugen plaatst. Helaas is de batterij duur erg laag onder Android, dus optimaal is het zeker niet, maar het begint naar mijn mening net een beetje nuttig te worden
ook locatie delen en dat soort flipsy handigheden werken erg goed met WattsApp! Vind ik wel erg leuk altijd zulk soort dingen, en zo zijn er wel meer app's die ik echt mis!GenjiBlade schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:02:
Voor zover ik het begrijp is whatsapp een crossplatform chat functie die alleen op smartphones kan en je bestaande contacten overneemt en daar een netwerkje van maakt mits zij natuurlijk ook whatsapp hebben. Begrijp ik het nu verkeerd of is het eigenlijk niks nieuws?
gTalk / Skype vervullen bij mij deze functies prima, alhoewel ik me voor kan stellen dat dat moeilijk wordt voor vrienden/collega's met BB's.
In mijn geval heeft niemand in mijn vrienden/werk kring een BB dus Skype/gTalk is voor ons allen perfect met als extra bonus dat we waar nodig ook elkaar kunnen bereiken via PC -> Mobiel en andersom, iets wat whatsapp weer niet kan
[ Voor 5% gewijzigd door warhamstr op 07-01-2011 09:46 ]
Verwijderd
Het lijkt me dat dat voornamelijk aan de implementatie ligt. Ik denk zelf dat in het os geintegreerde functionaliteit vrijwel altijd zuiniger zal zijn dan 1 of andere app en dat in het geval van de n900 dus skype de betere keuze zou zijn. Maja dat is natuurlijk allemaal gok werkt aangezien we geen whatsapp hebben en het lijkt me voor een deel ook wel logisch.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:31:
Is het niet zo dat Skype ervoor zorgt dat je batterij in no time leeg is terwijl whatsapp veel minder vraagt van dezelfde batterij?
Probeer MyPaint eens, zie YouTube: MyPaint for Nokia N900 | Strawberries | Tone's Brush Set Version 2
Verwijderd
Maar klopt het dan ook dat je een SIM kaart error krijgt in NITDroid?dcell schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:42:
[...]
data zou moeten werken, zelfs het bellen lukt alleen hoor je niks/kan de andere je niet verstaan als ik me niet vergis. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd (NITdroid that is) juist omdat een gesprek voeren nog niet mogelijk is.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq