mijn command(dus zowel firmware als EMMC probeer ik telkens);
flasher-3.5.exe -F <bestand>.bin -f -R
manieren;
batterij eruit
kabel erin(ff wachten)
command runnen
batterij erin terwijl ik "u" inhoud
gn reactie/
Batterij eruit,
weer in
command runnen
usb + U
soms uboot/
Batterij uit, in
usb + U
Command runnen
gn reactie.
als ik een uboot krijg en onderbreek autoboot, en typ reset, dan start hij opnieuw op maar met verlicht scherm. Maar dan krijg ik weer een uboot.
Als ik hem een kwartier aan de pc leg(of stroomadapter) boot hij zichzelf af en toe eens. Het lijkt er mij sterk op dat hij doet waarin hij zin heeft.
Batterij; hij heeft van 22u tot ongeveer 3u gister nacht aan de stroomadapter gehangen(waar hij DENK ik "constant" zat te reboten.)
ik kan wel autoboot onderbreken en commands ingeven, mocht dat helpen?
TRouwens NSP, akkoord mee, maar dit is een 2e hands toestel(geen garantie), met gekraakte software op, en apps van extras-devel. Gaat Nokia daar geen probleem mee hebben om mij vanaf 0 weer te laten knoeien?
Ik begin meer en meer te vrezen.
flasher-3.5.exe -F <bestand>.bin -f -R
manieren;
batterij eruit
kabel erin(ff wachten)
command runnen
batterij erin terwijl ik "u" inhoud
gn reactie/
Batterij eruit,
weer in
command runnen
usb + U
soms uboot/
Batterij uit, in
usb + U
Command runnen
gn reactie.
als ik een uboot krijg en onderbreek autoboot, en typ reset, dan start hij opnieuw op maar met verlicht scherm. Maar dan krijg ik weer een uboot.
Als ik hem een kwartier aan de pc leg(of stroomadapter) boot hij zichzelf af en toe eens. Het lijkt er mij sterk op dat hij doet waarin hij zin heeft.
Batterij; hij heeft van 22u tot ongeveer 3u gister nacht aan de stroomadapter gehangen(waar hij DENK ik "constant" zat te reboten.)
ik kan wel autoboot onderbreken en commands ingeven, mocht dat helpen?
TRouwens NSP, akkoord mee, maar dit is een 2e hands toestel(geen garantie), met gekraakte software op, en apps van extras-devel. Gaat Nokia daar geen probleem mee hebben om mij vanaf 0 weer te laten knoeien?
Ik begin meer en meer te vrezen.