Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Die pixel is bijna niet te zien ik zie het soms met verschillende kleuren achtergrond dus zo'n groot probleem is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 17:12

Goku33

Ownage!

Leuk, splinternieuwe telefoon van 600 euro gehaald bij de belcompany, werkt de microfoon niet... hoe kan je bij een telefoon zo'n verschrikkelijke productiefout toelaten zeg?? Telefoon is alweer terug naar Nokia, maar ivm de slechte beschikbaarheid van het toestel en de komende feestdagen verwacht ik hem niet snel terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Le0032 schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:50:
Iemand hier ook gehad dat zijn/haar n900 opeens zomaar uitvalt om vervolgens op te starten? heb dat net 5 keer gehad in een uur tijd ofzo. Morgen maar terug naar de winkel, balen dit zeg!
Vanmiddag (zondag) teruggeweest naar de winkel. Eerst vrijwel alle winkels van deze grote retailer afgebeld in de regio (meerdere in adam; rokin, kinkerstraat en zaandam, haarlem) en de onzin aangehoord dat het toestel voorlopig niet kan worden ingeruild, omdat ze deze liever voor de verkoop houden en dat ik maar terug moest gaan naar de winkel waar ik deze gekocht had, waar ze moeten bestellen :|
Grootste klantonvriendelijkheid die ik ooit heb meegemaakt! Ik kom al bijna 8 a 9 jaar bij dezelfde winkel (althans dezelfde retailer, die ik overigens niet bij naam zal noemen) maar zoiets had ik nog niet meegemaakt hier en dat terwijl de verkoopster mij herkende van vorige aankopen. Ik heb zelf meerdere aansluitingen lopen die ik allemaal via de winkel heb afgesloten. Denk toch maar ik in het vervolg via internet wat ga aanschaffen, want als de service zo k*t is in de winkel, dan kan internet nooit slechter zijn.

Enfin, na een half uur bewijzen dat er daadwerkelijk een fout in het toestel zat een andere N900 meegekregen. Vriendin vet pissed natuurlijk omdat de winkelmedewerkster vet moeilijk deed. De winkelmedewerkster bekeek het toestel echt zo minitieus en wilde mij eigenlijk hiermee niet verder helpen.
Nu blijkt ook deze N900 weer een behoorlijke software bug te hebben 8)7 , namelijk dat de camera niet goed werkt, bij het opslaan geeft ie aan dat de bewerking is mislukt. Balen, moet morgen weer terug naar deze retailer, overigens met zwaar lood in mijn schoenen. Ze zien me al aankomen en mij weer een tijd laten wachten op een zogenaamde nieuwe lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Le0032 schreef op maandag 07 december 2009 @ 01:06:
[...]

Vanmiddag (zondag) teruggeweest naar de winkel. Eerst vrijwel alle winkels van deze grote retailer afgebeld in de regio (meerdere in adam; rokin, kinkerstraat en zaandam, haarlem) en de onzin aangehoord dat het toestel voorlopig niet kan worden ingeruild, omdat ze deze liever voor de verkoop houden en dat ik maar terug moest gaan naar de winkel waar ik deze gekocht had, waar ze moeten bestellen :|
Grootste klantonvriendelijkheid die ik ooit heb meegemaakt! Ik kom al bijna 8 a 9 jaar bij dezelfde winkel (althans dezelfde retailer, die ik overigens niet bij naam zal noemen) maar zoiets had ik nog niet meegemaakt hier en dat terwijl de verkoopster mij herkende van vorige aankopen. Ik heb zelf meerdere aansluitingen lopen die ik allemaal via de winkel heb afgesloten. Denk toch maar ik in het vervolg via internet wat ga aanschaffen, want als de service zo k*t is in de winkel, dan kan internet nooit slechter zijn.

Enfin, na een half uur bewijzen dat er daadwerkelijk een fout in het toestel zat een andere N900 meegekregen. Vriendin vet pissed natuurlijk omdat de winkelmedewerkster vet moeilijk deed. De winkelmedewerkster bekeek het toestel echt zo minitieus en wilde mij eigenlijk hiermee niet verder helpen.
Nu blijkt ook deze N900 weer een behoorlijke software bug te hebben 8)7 , namelijk dat de camera niet goed werkt, bij het opslaan geeft ie aan dat de bewerking is mislukt. Balen, moet morgen weer terug naar deze retailer, overigens met zwaar lood in mijn schoenen. Ze zien me al aankomen en mij weer een tijd laten wachten op een zogenaamde nieuwe lading.
Wat vervelend zeg, zo kan je er ook niet echt van genieten lijkt me..

Is het niet mogelijk om de N900 terug te zetten naar fabrieksinstellingen? zoja, wellicht om iets te proberen als je dat nog niet gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
[...]

ik heb een camera die zichzelf afsluit gehad, een keer of twee opnieuw opstarten loste dit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Imperium schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:23:
http://rapidshare.com/files/317231287/N900_emu.rar.html
MD5: F5D71C198BC4B1821E72413AA23B02AF

In het ABO topic werd gevraagd om de emulatoren.
Moet je dan gewoon de roms halen waar je ze ook voor pc vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 21:26
^ Een ROM is een image die door elke emulator die dat specifieke type ondersteund, gedraaid kan worden, of het nou onder Linux is of onder Windows. Dus ja.

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op maandag 07 december 2009 @ 01:12:
[...]

Wat vervelend zeg, zo kan je er ook niet echt van genieten lijkt me..

Is het niet mogelijk om de N900 terug te zetten naar fabrieksinstellingen? zoja, wellicht om iets te proberen als je dat nog niet gedaan hebt?
je kant via de sw-updater de sw er opnieuw opzetten. wellicht dat dat een oplossing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
  • Laatst online: 08-03-2024
wat mij overigens direct opviel was dat er geen cd met software bij zat.
Nu weet ik dat je ook meamo kunt downloaden.

Doen jullie dit wanneer jullie opnieuw de software willen installeren ?
Of hebben jullie een backup gemaakt op de telefoon zelf?

ps.
ik heb verscheidene applicaties voor MSN voorbij zien komen (Haze etc).
Welke raden jullie aan? welke werkt het beste?
Waar kan ik deze vinden? want heb bijvoorbeeld voor haze al gezocht naar een site of op de maemo select site maar kon niets vinden..
Installeeren jullie het vervolgens gewoon via de telefoon?

dankje alvast!

toevoeging:
misschien is deze iets?
http://maemo.org/downloads/product/Maemo5/friendstatus/

[ Voor 7% gewijzigd door Jarco1984 op 07-12-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goku33 schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:18:
Leuk, splinternieuwe telefoon van 600 euro gehaald bij de belcompany, werkt de microfoon niet... hoe kan je bij een telefoon zo'n verschrikkelijke productiefout toelaten zeg?? Telefoon is alweer terug naar Nokia, maar ivm de slechte beschikbaarheid van het toestel en de komende feestdagen verwacht ik hem niet snel terug :(
ff testen in de winkel. dat advies stond al op deze site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zsparrow
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10-2024
FatalZero schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:23:
[...]

Om even terug te komen op dit bericht. Ik heb gisteravond nog even Password Safe getest. Ondanks de iets wat onhandige user interface draait het wel stabiel op mijn N900. Ik neem aan dat jij je telefoon al op de 1.2009.42-11 (release firmware) hebt draaien? Probeer anders het pakketje te verwijderen en opnieuw te downloaden misschien dat het iets oplost.
Bedankt voor het testen!!
Ik ben er achter wat het probleem was: ik had een pw-safe file ingeladen van versie 1 (dat was de enige versie die ik kon gebruiken op windows mobile..) , als dit bestand eenmaal geconverteerd is naar de versie van de software op de N900 kan de software er wel stabiel mee omgaan.

Het is wel lastig werken want als ik met de pw safe software op de pc opsla als versie 2 (zelfde als n900 software mee zegt te werken) dan wordt dat niet herkend als versie 2 door n900 software..

Ik heb nog even verder getest: Wanneer je met versie 3 van de windows software van pwsafe een versie2-bestand aanmaakt (exporteert) wordt dit niet als versie 2 bestand herkent door de pwsafe software op de n900.
Wanneer je echter versie 2 software voor windows installeert en daarmee een bestand maakt wordt dit wel als zodanig herkent door de pwsafe software op de N900. dus als je een bestand wilt onderhouden op windows en de n900.. gebruik versie 2 op je computer..

[ Voor 30% gewijzigd door zsparrow op 07-12-2009 12:38 . Reden: nieuwe bevindingen bij het doortesten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01
Phr34k schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:18:
Ik heb mijn Hotmail ingesteld, net zoals dit op mijn E90 ingesteld stond. Maar op mijn E90 was het zo dat wanneer ik via een pc mailtjes weg gooide uit mijn Hotmail, deze bij de volgende synchronisatie ook verdwenen uit mijn E90. Andersom werkte dit ook.

Bij mijn N900 wil hij dit niet doen. Dit betekend dat ik alle mailtjes zeker 2 keer moet lezen/afhandelen. Stel ik iets verkeerd in ofzo?
Niemand enig idee?

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
sinds 3 december ben ik ook een eigenaar van de n900, en ik ben prima tevreden!

meteen de 'extras' en de 'extras-devel' repositories erop gezet, en het 'rootsh' programmaatje geinstalleerd. 'openssh' erop zodat ik ook naar buiten kon.

En, omdat ik ook een voipbuster account heb met inbelnummer, heb ik meteen maar op mn servertje asterisk opgezet, zodat ik nu op alle telefoons, ook de n900, bereikbaar ben via dat nummer. werkt als een zonnetje, eerst 20 seconden op de vaste telefoon, en als daar niet opgenomen wordt gaan ze allemaal rinkelen. binnenkort nog voicemail, en de ex-girlfriend mode=)

een beetje ontevreden ben ik nog wel over de aansluiting met alle nokia diensten zoals ovi en de PC suite. Met ovi heb je dan wel een account, maar je kunt er niks mee (behalve voipen en chatten) .. ovi map updates of file sharing werkt dus nog niet. en met de pc suite kon ik dan weer niet syncen met mn oude foon. logisch eigenlijk, want de OS'en verschillen. echter, van foon naar foon syncen ging weer als een trein.

hier zit dus een tevreden DrClaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zsparrow
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10-2024
front camera

Hoe vinden jullie de kwaliteit van de front camera? Ik heb het progje 'mirror' geinstalleerd en ik vind de kwaliteit echt heel slecht; heel veel ruis in het beeld..
Is het bij jullie ook zo slecht?

[ Voor 4% gewijzigd door zsparrow op 07-12-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Mm mijn N900 viel net spontaan uit (aan USB). Nu knippert oranje lampje (alsof die aan 't laden is) maar krijg 'm met geen mogelijkheid aan.. iemand een idee? Baal hier echt van.

Edit; ik probeer net nog eens, met USB kabel erin. Nu spring hij wel aan e.d. maar zegt dat mijn batterij leeg is. Terwijl hij net nog vol was? (voor dat 'ie uitviel) Batterij dood? Hij zat sinds vanochtend groen aan de USB omdat ik in 't bestands systeem zat..

[ Voor 42% gewijzigd door graceful op 07-12-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
ik heb gmail er op staan nu, en ik meot zeggen dat werkt erg goed!
Bij mij is het wel zo dat wanneer ik de mailtjes lees op mijn telefoon deze ook als gelezen worden gemaakt in mijn inbox.

ik heb trouwens de standaard installatie gedaan!
en gmail als account geselecteerd

[ Voor 11% gewijzigd door Jarco1984 op 07-12-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 14:56
graceful schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:49:
Mm mijn N900 viel net spontaan uit (aan USB). Nu knippert oranje lampje (alsof die aan 't laden is) maar krijg 'm met geen mogelijkheid aan.. iemand een idee? Baal hier echt van.
Batterij eruit en er weer in? Of blijft ie dan ook knipperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Jorian29 schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:52:
[...]

Batterij eruit en er weer in? Of blijft ie dan ook knipperen?
Ja, dat werkte zonder USB kabel totaal niet.
graceful schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:49:
Edit; ik probeer net nog eens, met USB kabel erin. Nu spring hij wel aan e.d. maar zegt dat mijn batterij leeg is. Terwijl hij net nog vol was? (voor dat 'ie uitviel) Batterij dood? Hij zat sinds vanochtend groen aan de USB omdat ik in 't bestands systeem zat..
Kan het opladen ook niet uitzetten als hij USB connected is.. dus vind dit beetje vreemd.

Edit; heb 'm nu aan net-stroom. Kijken wat die doet als 'ie vol is.. maar blijft 't vreemd vinden. Als of m'n pc (mac os x) zijn batterij leeg getrokken heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door graceful op 07-12-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen !

Heb mezelf zojuist eindelijk aangemeld voor tweakers, na al een maandje of wat deze topics te volgen *\o/*
een toast op veel gezelligheid en generd ! ;)

OT:

Ok, ik heb vorige week mijn abbonement verlengt in combinatie met de N900, merkte meteen na het uitpakken dat ik al online kon met iets wat "Mobiele startsite" heet. Snelheid was wat traag met mobiele speedtests maar werd mij verteld dat mijn nieuwe abbonement nog niet geactiveerd was, dus ik denk goh, even wachten.

Nu schrok ik opeens vandaag ( vandaag zou de nieuwe ingaan ), dat nadat ik Ja had gesmst naar 8040 mijn mobiele internet toegangspunt opeens Mobielinternet ( wat ik denk dat het moet heten )heet, en nu na NOG een sms opeens KPN MMS..

Krijg ik straks opeens extra kosten voorgeschoteld voor data-gebruik ?

Ter informatie ik heb KPN internet Xtra-snel , en hiervoor had ik normaal internet onbeperkt.
En ja, mijn internet snelheid is nu wel voldoende, dus lijkt me ergens wel sterk dat ik op een oude service zit, van youtube streamen gaat soepel.

Alvast bedankt voor uitleg, suggesties.. Ben net op kamers gegaan, dus erg schichtig voor meer kosten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
hebben mensen hier ervaring met Amsn?
Of zeggen jullie Haze?
want deze kan ook worden gebruikt.
is dit een goede applicatie voor de N900?

of raden jullie iets anders aan?

zo ja waar kan ik haze krijgen?

[ Voor 16% gewijzigd door Jarco1984 op 07-12-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01
Jarco1984 schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:50:
[...]

ik heb gmail er op staan nu, en ik meot zeggen dat werkt erg goed!
Bij mij is het wel zo dat wanneer ik de mailtjes lees op mijn telefoon deze ook als gelezen worden gemaakt in mijn inbox.

ik heb trouwens de standaard installatie gedaan!
en gmail als account geselecteerd
Dat zou ik dus ook graag willen voor mijn Hotmail, maar dat doet hij (bij mij) dus niet. Iemand anders die dit even kan testen met Hotmail?

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Jarco1984 schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:32:
hebben mensen hier ervaring met Amsn?
Of zeggen jullie Haze?
want deze kan ook worden gebruikt.
is dit een goede applicatie voor de N900?

of raden jullie iets anders aan?

zo ja waar kan ik haze krijgen?
Vind dat Amsn niet helemaal lekker draait op de N900 (opstarten duurt erg lang), gebruik zelf pidgin nu maar had volgens mij ook gelezen hier dat Haze erg goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 18:41
Ik zal ook maar even snel mijn ervaringen posten. N900 nr.1 op vrijdagmiddag opgehaald, deze crashte echter na een uur voor het eerst en daarna steeds sneller. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar na te veriffieren met een vriend die hem ook had (zelfde instellingen) bleek het "gelukkig" aan het toestel te liggen.

Half Nederland afgebeld voor N900 nr.2, die eerst even getest in de winkel, deed het uitstekend. Na een paar uur gebruik verscheen helaas een hot pixel (dode pixel die aan staat). Kunnen we straks weer opnieuw beginnen met configureren bah :(

Toestel zelf is overigens nog beter dan ik had verwacht; integratie met skype/google voice is geweldig _/-\o_ Na een beetje klungelen kon ik zo gratis berichtjes versturen op dezelfde manier als een sms! Geniaal O+

4 bureaubladen ook leuk in kunnen delen: 1tje voor algemeen (bellen enzo) 1tje vrije tijd (foto's/media/websites) 1tje werk (utilities en afspraken) en 1tje voor navigatie (locatie widget, die overigens ook errug leuk is, en 9292ov/ns)

Wacht nog even op mn nieuwe toestel voor ik me op de opensource community ga storten, maar tot nu toe, op de hardwarefouten na, niets dan lof over dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Het bestand heeft limiet behaald en kan dus niet nog keer gedownload worden,zou je het nog een keer kunnen uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
"Toestel zelf is overigens nog beter dan ik had verwacht; integratie met skype/google voice is geweldig Na een beetje klungelen kon ik zo gratis berichtjes versturen op dezelfde manier als een sms! Geniaal"

@jkommeren

Klopt , maar het is toch alleen maar gratis naar mensen die ook Skype of Google hebben , wil je iemand bellen op een 06 nummer kun je dit o.a. via SkypeOut doen en dit kost geld , toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
janzeeschuimers schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:47:
Klopt , maar het is toch alleen maar gratis naar mensen die ook Skype of Google hebben , wil je iemand bellen op een 06 nummer kun je dit o.a. via SkypeOut doen en dit kost geld , toch ?
klopt, skype naar skype is gratis, skypeout naar mobiel zit rond de 20ct per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblancke
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02-2021
Ja Beste mensen er is al heel wat geschreven over de n900

Maar is het ook iets voor mij? Ik kan aardig overweg met mijn laptop, Ik kan programma, s er op zetten en afhalen enz. .. .. maar mijn ervaring is Alleen in (Windows)

Mijn vraag is nu kan een leek dit nu ook met de n900, Het Lijkt mij top om een (ding?) Te hebben waar je mee kan bellen, foto, s te maken muziek af te spelen navigatie bij de hand te hebben, met een toetsenbord en een stylus voor de Kleine dingen

En Beslist niet te vergeten afspeelbaar op de tv, en draag Baar (de hele wereld in je zak)

Weet iemand er al van een site bestaat die ook voor een prei een Duidelijke handleiding geeft problemen bij instellingen en (liefst in het nl geen engels) Omdat dit nu op meamo5 draait en ik dus totaal geen ervaring heb met een ander besturing systeem 7

[ Voor 4% gewijzigd door ajblancke op 07-12-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 13:41
Algehele eerste ervaring is dat het opzetten van bepaalde dingen (zoals email) eenvoudig gaat. De N900 biedt wel veel diepgang als je wilt. En als je dat niet zoekt blijf je bij de wat meer basale functies (bellen/smsen/media spelen internetten).

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblancke
dus internetten SMSen enz. werkt haast het hetzelfde als meamo 5?

Als ik wat tik? hier veranderen soms de woorden hier en zijn niet te veranderen? sorry

[ Voor 70% gewijzigd door ajblancke op 07-12-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Laatst online: 21-07 16:03
RayMotix schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:14:
[...]
Njah... als ik heeeeeeeeel goed kijk zie ik er 1tje... maar hij stoort mij eigenlijk niet. Ik weet niet of ik hem hiervoor kan omruilen bij Belcompany? Zal wel niet... en aangezien ze er waarschijnlijk ook geen op voorraad hebben laat ik het er bij. Waarschijnlijk heeft elk scherm er wel 1tje ergens verstopt zitten.

Edit: Misschien dat ik morgen toch maar eens bel. Misschien kunnen we iets regelen dat ik hem kan omruilen zodra ze er weer eentje op voorraad hebben. ;)
Vandaag contact gehad met Belcompany en het was geen enkel probleem om het toestel te ruilen (binnen 14 dagen). Helaas hebben ze hier in de regio geen meer op voorraad en moet ik op de volgende levering wachten die waarschijnlijk gepland staat voor donderdag. Eigenlijk wel een hele goede service van Belcompany maar opzich mag je dat ook wel verwachten bij een toestel van 599,-.
Nu maar hopen dat mijn 'nieuwe' N900 geen stuck pixel heeft een dat de microfoon het doet.. :+ Misschien heb ik zelfs mijn CP-321 beschermhoesje binnen voordat ik het nieuwe toestel krijg, dat zou helemaal geweldig zijn. always look on the bright side of life :X

[ Voor 13% gewijzigd door RayMotix op 07-12-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Haast werkt het zelfde voldaan meamo 5?

als ik wat tik ? hier verandere soms de woorden hier en zijn niet te veranderen ?? sorry
Misschien eerst nuchter zijn voordat je post? Hier kan ik echt helemaal niks van maken....

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 19:46

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblancke
ik begrijp het, maar ik ben nuchter

maar als ik wat in tik veranderen de woorden? en kan het niet veranderen mijn excuus

alweer dus ???????????????

[ Voor 11% gewijzigd door ajblancke op 07-12-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
lexi1986 schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:08:
[...]

Vind dat Amsn niet helemaal lekker draait op de N900 (opstarten duurt erg lang), gebruik zelf pidgin nu maar had volgens mij ook gelezen hier dat Haze erg goed werkt.
Ja ik wil ook graag Haze hebben.
Maar waar kan ik deze downloaden?
link iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Jarco1984 schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:21:
[...]

Ja ik wil ook graag Haze hebben.
Maar waar kan ik deze downloaden?
link iemand??
Deze kun je vinden in de 'maemo extra-devels' maar daar is ook erg veel schadelijke software te vinden vandaar dat ik eigenlijk niet openlijk wil publiceren hoe je hem kunt downloaden. Wel kun je eens googlen (A Guide to Maemo Extras) dan kom je er vast wel uit maar het is allemaal op eigen risico!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
--- kan weg sorry ---

[ Voor 93% gewijzigd door RayMotix op 07-12-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
RayMotix schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:40:
[...]

Deze kun je vinden in de 'maemo extra-devels' maar daar is ook erg veel schadelijke software te vinden vandaar dat ik eigenlijk niet openlijk wil publiceren hoe je hem kunt downloaden. Wel kun je eens googlen dan kom je er vast wel uit maar het is allemaal op eigen risico!!!!!
hmm
oke, niet echt prettig klinkt mij dat in de oren..
Maar als je msn wilt
(het liefst tussen contacts ofzo)
wat kun je dan installeren?
weinig denk ik dan of niet ?

bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik een VoIP- en chataccount instel voor MSN? Ik ging ervanuit dat het niet mogelijk was, maar ik heb namelijk een aantal screenshots en video's gezien waar het wel was ingesteld. Als ik bij de instellingen kijk dan heb ik alleen maar de keuzes uit Skype, Google Talk, Ovi by Nokia, Jabber en SIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Hey, heb m'n n900 nu ook al sinds vrijdag en ben er erg happy mee, zit alleen met een vraagje, weet iemand hoe je een pipe ( | ) char kan krijgen in de terminal window?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Jarco1984 schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:46:
[...]

hmm
oke, niet echt prettig klinkt mij dat in de oren..
Maar als je msn wilt
(het liefst tussen contacts ofzo)
wat kun je dan installeren?
weinig denk ik dan of niet ?

bedankt voor je reactie!
Haze werkt gewoon erg goed voor mij dusja. Werkt ook lekker samen met de notification led van het toestel etc. Het is een erg fijne plugin en zorgt er eigenlijk voor dat als je op 'nieuwe IM' klikt, ook kunt kiezen voor een msn account waardoor het mogelijk is om IM-msn berichten te versturen. Ik vond het fijner werken dan AMsn en Pidgin.

Je zou er voor kunnen kiezen om de extra-devel repository toe te voegen in je applicatiemanager, vervolgens Haze te downloaden en daarna de desbetreffende repository weer te verwijderen waardoor je perongeluk geen andere extra-devel applicaties meer kunt downloaden die mogelijk schadelijk zijn voor je N900.
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:49:
Weet er iemand hoe ik een VoIP- en chataccount instel voor MSN? Ik ging ervanuit dat het niet mogelijk was, maar ik heb namelijk een aantal screenshots en video's gezien waar het wel was ingesteld. Als ik bij de instellingen kijk dan heb ik alleen maar de keuzes uit Skype, Google Talk, Ovi by Nokia, Jabber en SIP.
Zie de reacties van Jarco1984 en mij op deze pagina. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door RayMotix op 07-12-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
RayMotix schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:58:
[...]

Haze werkt gewoon erg goed voor mij dusja. Werkt ook lekker samen met de notification led van het toestel etc. Het is een erg fijne plugin en zorgt er eigenlijk voor dat als je op 'nieuwe IM' klikt, ook kunt kiezen voor een msn account waardoor het mogelijk is om IM-msn berichten te versturen. Ik vond het fijner werken dan AMsn en Pidgin.

Je zou er voor kunnen kiezen om de extra-devel repository toe te voegen in je applicatiemanager, vervolgens Haze te downloaden en daarna de desbetreffende repository weer te verwijderen waardoor je perongeluk geen andere extra-devel applicaties meer kunt downloaden die mogelijk schadelijk zijn voor je N900.

[...]

super bedankt voor je reactie!
ik ben nu zoutube aan het downloaden.
Even testen daarna zal ik Haze proberen te vinden!

thnx voor je hulp!

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
ajblancke schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:50:
Ja Beste mensen er is al heel wat geschreven over de n900

Maar is het ook iets voor mij? Ik kan aardig overweg met mijn laptop, Ik kan programma, s er op zetten en afhalen enz. .. .. maar mijn ervaring is Alleen in (Windows)

Mijn vraag is nu kan een leek dit nu ook met de n900, Het Lijkt mij top om een (ding?) Te hebben waar je mee kan bellen, foto, s te maken muziek af te spelen navigatie bij de hand te hebben, met een toetsenbord en een stylus voor de Kleine dingen

En Beslist niet te vergeten afspeelbaar op de tv, en draag Baar (de hele wereld in je zak)

Weet iemand er al van een site bestaat die ook voor een prei een Duidelijke handleiding geeft problemen bij instellingen en (liefst in het nl geen engels) Omdat dit nu op meamo5 draait en ik dus totaal geen ervaring heb met een ander besturing systeem 7
Ikzelf vind dat dit toestel erg goed ook voor beginners is. Je hoeft geen kennis van linux te hebben wil je dit leuke speeltje kunnen gebruiken. Heb je wel kennis van linux is dit speeltje alleen maar leuker. Alles gaat via de interface dus je kunt programma's installeren/verwijderen foto's maken filmpjes en het heerlijkste aan dit toestel heerlijk op het internet surfen. Over die nederlandstalige website waar informatie opstaat kan ik je zeggen dat die er aan staat te komen. Ik ben namelijk een website begonnen over de N900/Maemo en ben hier druk mee bezig om deze klaar te maken voor de N900 gebruikers. Hij is echter nog niet af dus je moet nog heel even wachten zodra de site klaar is zal er in dit topic wel een link verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 15:32
CRiMiNaL schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:56:
Hey, heb m'n n900 nu ook al sinds vrijdag en ben er erg happy mee, zit alleen met een vraagje, weet iemand hoe je een pipe ( | ) char kan krijgen in de terminal window?
Zat de eerste keer ook even te puzzelen maar dit gaat door middel van de FN toets (dat blauwe schuine pijltje) en dan de Sym/CTRL toets daarboven. Je zult zien dat er een onscreen toetsenbordje komt om alle mogelijke symbols te typen, erg handig!

Heb trouwens vandaag DOSBox geinstalleerd en Doom maar direct even geprobeerd maar helaas werkt dat nog niet. Na een tijdje laden verschijnt wel de 'DOOM achtergrond' maar het menu verschijnt daar vervolgens niet op, heeft iemand dit wellicht al werkend gekregen? Lijkt me wel erg bruut: x86 Doom voor DOS emuleren onder Linux op een ARM mobiel :*)

Edit: Prince werkt :-)! Besturing binnen DOSBox wordt nog aan gewerkt maar zodra dit rond is zijn deze spelletjes dus allemaal mogelijk. Het schijnt niet al te veel werk te zijn volgens deze link dus laten we hopen dat het snel komt!

[ Voor 14% gewijzigd door TargetX op 07-12-2009 18:16 . Reden: toevoeging mbt werkende game onder DOSBox ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
[...]

[...]

hey ik wilde die extra-devel repository toevoegen.
Dat heb ik gedaan dmv de catalogus te openen van toepassingsbeheer.
Hier heb ik een nieuwe toegevoegd met de naam extra-devel repository
webadres staat http://maemo.org/downloads/Maemo5/
distributie: (deze heb ik leeg gelaten)
onderdelen: user

maar hier krijg ik vervolgens een error..
overigens kan ik via internet Haze niet vinden op http://maemo.org/downloads/Maemo5/
klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:33
@Jarco1984

http://wiki.maemo.org/Extras-devel

Lees deze link maar eens door, dan moet het wel lukken.

Maar pas op, er staat veel tussen wat nog niet goed werkt. Dus er is een kans dat het huilen word straks.

Of alleen haze doen en dan bij catalogus uitgeschakeld aanvinken.

Haze durf ik je wel aan te raden, werk er nu 2 weken mee en heeft nog geen vreemde kik gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 20:35
hmmm.. net kon niemand mij horen toen ik belde... reboot loste het op.. hopen dat dat niet te vaak gebeurd... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Jarco1984 schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:49:
[...]

naam extra-devel repository
webadres staat http://maemo.org/downloads/Maemo5/
distributie: (deze heb ik leeg gelaten)
onderdelen: user

maar hier krijg ik vervolgens een error..
overigens kan ik via internet Haze niet vinden op http://maemo.org/downloads/Maemo5/
klopt dit?
Het bovenstaande klopt niet. Je hebt distributie en onderdelen niet goed ingevuld. Zie;
Catalog name: Maemo Extras-devel
Web address: http://repository.maemo.org/extras-devel/
Distribution: fremantle
Components: free non-free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de n900 al te koop?
Zoja hoeveel kostie zonder abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Vnc werkt bij mij niet :| het lijkt net of hij geeneens verbinding maakt via wifi niet en via 3g ook niet. ik gebruik de x64 versie van de server heeft het misschien iets daarmee te maken?

En weet iemand misschien of er een mogelijkheid bestaat dat alle gesprekken naar vaste nummers via voip gaan?

[ Voor 23% gewijzigd door Instatic op 07-12-2009 19:07 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Ik heb een calender probleem.
Als ik op de kalender widget klik kom je in de agenda terecht. Als je dan op kalender klikt en weekoverzicht opvraagt kom ik steeds in week 48 terecht en in het maandoverzicht staat hij op november. Ik moet dus steeds naar week 50 scrollen om mijn actuele agendapunten te kunnen zien.
Gooi ik alle agendapunten weg in week 48 verschuift hij terug naar week 47 of eerder waar een agendapunt staat?!?!?!!.
Het lijkt er dus op dat de agenda niet naar de actuele week springt als het zondag of maandag is.

Zijn er meer mensen die die probleem hebben of is is ergens een instelling die die verhinderd.
Erg lastig bugje
Trinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 15:32
trinity999 schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:56:
Ik heb een calender probleem.
(...)
Zijn er meer mensen die die probleem hebben of is is ergens een instelling die die verhinderd.
Erg lastig bugje
Trinity
Ik had in het begin problemen met de Calendar van de N900, na de sync vanaf mijn andere mobiel was de calendar-applicatie erg traag en de widget gedroeg zich vreemd. Na een nieuwe sync vanaf mijn PC waarbij ik voor een 'replace phone content' heb gekozen (dit kan dmv de Sync-tool van Nokia) werkte het wel goed. Misschien het proberen waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
RayMotix schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:03:
[...]

Het bovenstaande klopt niet. Je hebt distributie en onderdelen niet goed ingevuld. Zie;
thnx man!
hij is nu account plugin haze aan het downloaden ! :D

ben reuze benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
TargetX schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:19:
[...]

Ik had in het begin problemen met de Calendar van de N900, na de sync vanaf mijn andere mobiel was de calendar-applicatie erg traag en de widget gedroeg zich vreemd. Na een nieuwe sync vanaf mijn PC waarbij ik voor een 'replace phone content' heb gekozen (dit kan dmv de Sync-tool van Nokia) werkte het wel goed. Misschien het proberen waard...
Bedoel je hiermee Nokia Pc Suite?? Ik kan daarin "replace phone content" n.l. niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag heb ik met mijn N900 op wifi van mijn werk gezeten en sindsdien pakt de telefoon het 3g internet niet meer. Wanneer ik bij verbindingen mijn mobiele internet selecteer (KPN) krijg ik de melding: Geen internetverbinding, opnieuw proberen?
Ik heb al de internetinstellingen opnieuw naar mijn telefoon laten sturen maar ook dit helpt niet.
Kent iemand dit probleem of is er nu toevallig een storing bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
maar als ik wat in tik veranderen de woorden? en kan het niet veranderen mijn excuus
Waar heb je het over? Dat ik de vorige keer vroeg of je nuchter was was vanwege de dramatische zinsopbouw. Nu is de zinsopbouw wel beter, maar ik begrijp er nog steeds niks van. Stel je vraag eens volledig alsjeblieft.

Wat tik je waar en wanneer in? Hoezo veranderen de woorden? Of wil je juist dat de woorden veranderen. Welke woorden bedoel je trouwens? Degenen die je typt? Wat kan je precies niet veranderen?
Het enige wat ik me kan voorstellen wat er gebeurt is dat je je reactie op GoT op een mobiel typt met T9 aan. Als je niet weet hoe dat werkt, raad ik je (echt eerlijk) aan je mobiel te verkopen. Als je zoiets basaal als T9 niet kent, moet je niet eens willen dat je een gsm met internet gebruikt.

Dan heb ik nog een vraag:
Ik had al gehoord dat er een USB-host zou zijn. Dus dat zou betekenen dat je een apparaat met USB kan aansluiten op de N900. In hoeverre is dat mogelijk? En is het dan ook mogelijk een USB-hub aan te sluiten, zodat je dus bijvoorbeeld een keyboard/muis kan aansluiten. En misschien meer apparatuur (denkend aan een 2TB externe HDD).

[ Voor 18% gewijzigd door Nas T op 07-12-2009 19:59 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:50:
Vanmiddag heb ik met mijn N900 op wifi van mijn werk gezeten en sindsdien pakt de telefoon het 3g internet niet meer. Wanneer ik bij verbindingen mijn mobiele internet selecteer (KPN) krijg ik de melding: Geen internetverbinding, opnieuw proberen?
Ik heb al de internetinstellingen opnieuw naar mijn telefoon laten sturen maar ook dit helpt niet.
Kent iemand dit probleem of is er nu toevallig een storing bij KPN?
Dat had ik vanmiddag ook (helaas met mijn oude telefoon nog steeds ;)) dus ik gok dat het probleem bij KPN ligt.. Ondertussen werkt het wel weer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phr34k schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:06:
[...]

Dat zou ik dus ook graag willen voor mijn Hotmail, maar dat doet hij (bij mij) dus niet. Iemand anders die dit even kan testen met Hotmail?
Ik heb hetzelfde probleem met mijn hotmail account, is dit dus alleen bij hotmail zo? (gmail gebruikers hebben voor zover ik heb gelezen dit probleem niet toch?)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:36:
[...]

Dat had ik vanmiddag ook (helaas met mijn oude telefoon nog steeds ;)) dus ik gok dat het probleem bij KPN ligt.. Ondertussen werkt het wel weer in ieder geval.
Heb het toevallig net opgelost door het toegangspunt te veranderen van portalmmm.nl naar internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
RayMotix schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:03:
[...]

hey Lordyup dankjewel!
ik heb nu haze er op staan.
een vriend zijn msn toegevoegd
vervolgens mijn gegevens er bij ingezet en mijzelf aangemeld..
(mijn msn op de laptop ging zich afmelden dus ik dacht mooi)
alleen vervolgens kan ik nergens zien of ik ben aangemeld..
en als ik op de msn (haze) van mijn maat klik dan zegt hij Selecteer uw eigen account.
Ook is het nu zo dat wanneer ik msn bij iemand anders toe wil voegen dat het icoontje weg is...
Skype en alle andere iconen staan er nog wel gewoon.

ken je dit probleem?

EDIT:
ook is het zo wanneer ik mij aanmeld, dat hij vervolgens zegt. Niet aangemeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Jarco1984 op 07-12-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Bedankt, 't werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:04
ajblancke schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:11:
ik begrijp het, maar ik ben nuchter

alweer dus ???????????????
Volgens mij bedoel je de woordaanvulling. Als je die wilt uitschakelen ga je naar instellingen>>Tekstinvoer>>vinkje bij woordaanvulling uitzetten

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneervanloon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
murat03 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:25:
[...]

Hier nog een. Ik heb 1 dooie pixel (rechts onderin). Ga even kijken of er wat aan te doen is (garantie?).
Volgens mij is een witte pixel een luie pixel. Wat ik begrepen heb is dat je die op de één of andere manier voor z'n luie fl*kker kunt schuppen en weer kunt laten werken. Mijn PSP had hetzelfde probleem. Ik dacht dat je dat met een programmaatje kunt stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Jarco1984 schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:56:
[...]

hey Lordyup dankjewel!
ik heb nu haze er op staan.
een vriend zijn msn toegevoegd
vervolgens mijn gegevens er bij ingezet en mijzelf aangemeld..
(mijn msn op de laptop ging zich afmelden dus ik dacht mooi)
alleen vervolgens kan ik nergens zien of ik ben aangemeld..
en als ik op de msn (haze) van mijn maat klik dan zegt hij Selecteer uw eigen account.
Ook is het nu zo dat wanneer ik msn bij iemand anders toe wil voegen dat het icoontje weg is...
Skype en alle andere iconen staan er nog wel gewoon.

ken je dit probleem?

EDIT:
ook is het zo wanneer ik mij aanmeld, dat hij vervolgens zegt. Niet aangemeld.
ik snap je probleem niet helemaal. Als je haze geinstalleerd hebt, kun je via je 'sms inbox' zeg maar... via 'nieuwe IM' in je MSN komen. Je ziet dan je hele contactpersonenlijst en kun je op iemand klikken en gewoon hallo zeggen.

Je kunt ook nog een extra Haze plugin downloaden in de extra devels.. staat ergens iets over notification haze plugin ofzo.. en als je die installeert kun je in je notification bar (waar ook staat hoeveel accu je nog hebt) zien of je offline of online bent. Deze dien je dan wel eerst in haze (instellingen van haze/IM) aan te vinken/configureren.

Als je dus die haze plugin + de haze notification plugin hebt geinstalleerd en geconfigureerd, zou ik de N900 eens helemaal uitzetten en daarna weer aanzetten en dan gewoon eens proberen in te loggen met je eigen account. Dus niet met een account van een maat van je??? Het zou allemaal moeten werken.

Als dit niet helpt beschrijf aub even je probleem iets specifieker, misschien kan ik je dan helpen. Mijn N900 ligt inmiddels al weer in zn doosje te rusten totdat ik hem kan ruilen voor een nieuw exemplaar zonder luie pixels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
RayMotix schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:57:
[...]

ik snap je probleem niet helemaal. Als je haze geinstalleerd hebt, kun je via je 'sms inbox' zeg maar... via 'nieuwe IM' in je MSN komen. Je ziet dan je hele contactpersonenlijst en kun je op iemand klikken en gewoon hallo zeggen.

Je kunt ook nog een extra Haze plugin downloaden in de extra devels.. staat ergens iets over notification haze plugin ofzo.. en als je die installeert kun je in je notification bar (waar ook staat hoeveel accu je nog hebt) zien of je offline of online bent. Deze dien je dan wel eerst in haze (instellingen van haze/IM) aan te vinken/configureren.

Als je dus die haze plugin + de haze notification plugin hebt geinstalleerd en geconfigureerd, zou ik de N900 eens helemaal uitzetten en daarna weer aanzetten en dan gewoon eens proberen in te loggen met je eigen account. Dus niet met een account van een maat van je??? Het zou allemaal moeten werken.

Als dit niet helpt beschrijf aub even je probleem iets specifieker, misschien kan ik je dan helpen. Mijn N900 ligt inmiddels al weer in zn doosje te rusten totdat ik hem kan ruilen voor een nieuw exemplaar zonder luie pixels!
hey!

hier dan mijn laatste bericht over dit gezeur ;)
het is opgelost.
Het komt omdat hij de hele lijst moest binnen halen :)
255 contacten..
dat zijn er nogal wat.
Maar het werkt goed!
Moet mijn statussen nog even aanpassen enzo. Maar dat vogel ik wel uit!
kun je toevallig ook selecteren dat hij alleen de online personen ofzo weer geeft?
ach ik zoek het zelf wel even uit ;) haha kan ik ook wel.

ik wil je bedanken voor de tijd die je voor mij hebt genomen! wordt gewaardeerd _/-\o_
ga ik nu 24 7 online zijn op msn :P

nogmaals bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Als ik een film (4 gig. groot) op mijn telefoon zet, kan ik deze vervolgens niet afspelen. 'Kan media niet afspelen. Videocodec niet ondersteund'. Iemand enig idee hoe ik de film wel af zou kunnen spelen?

- Het schuifje aan de zijkant van het toestel om het scherm aan en uit te zetten lijkt de enige manier om het scherm te blokkeren of zie ik iets verschrikkelijks over het hoofd? Ik heb namelijk wel eens (2 á 3 keer ofzo) in m'n scherm zo'n balkje met een bolletje erin gezien waarmee ik dan het scherm kon deblokkeren. Heel vreemd, maar deze heb ik sindsdien nooit meer gezien. Is er ergens een instelling waarmee ik dit kan instellen? Ik kan het nergens vinden iig.

KPN had vanmiddag denk ik indd een storing. Ook ik had er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Vögel schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:24:
- Als ik een film (4 gig. groot) op mijn telefoon zet, kan ik deze vervolgens niet afspelen. 'Kan media niet afspelen. Videocodec niet ondersteund'. Iemand enig idee hoe ik de film wel af zou kunnen spelen?
Andere videoplayer? Nieuwe codecs installeren (weet niet zeker, denk dat dat niet gaat). 4 GB? Als de "drive" waar het bestand als FAT32 is ingedeeld, dan worden bestanden groter dan 2GB niet ondersteund (maar ook niet gekopieerd, dus dat zal het probleem niet zijn).

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:33

- Het schuifje aan de zijkant van het toestel om het scherm aan en uit te zetten lijkt de enige manier om het scherm te blokkeren of zie ik iets verschrikkelijks over het hoofd? Ik heb namelijk wel eens (2 á 3 keer ofzo) in m'n scherm zo'n balkje met een bolletje erin gezien waarmee ik dan het scherm kon deblokkeren. Heel vreemd, maar deze heb ik sindsdien nooit meer gezien. Is er ergens een instelling waarmee ik dit kan instellen? Ik kan het nergens vinden iig.

Wat voor formaat is de film?
Niet alles word ondersteund:
Video playback file formats: .mp4, .avi, .wmv, .3gp; codecs: H.264, MPEG-4, Xvid, WMV, H.263

Het scherm kan je blokeren/deblokeren op 3 manieren:

1) automatisch, kan je instellen.
2) met het schuifje aan de zijkant.
3) de aan en uit knop aan de bovenkant, indrukken en op scherm en toetsen vergrendelen drukken. Als je daar op drukt als hij vergrendeld is krijg je ook dat balkje met het bolletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx motogp :)
Het is een VOB-bestand. Zal het daar wel aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:31
Is het mogelijk om Google Calender te synchroniseren met de agenda in de N900?
Zo ja...hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986

als je even post wat voor formaat film het is kunnen we je beter helpen. ik gebruik kmplayer voor het afspelen van films die ondersteund meer formaten

punt 2: als jij je toestel deblokkeert met de powerbutton dan krijg je dat schuif balkje te zien met het schuifje aan de zijkant niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:08:
Is het mogelijk om Google Calender te synchroniseren met de agenda in de N900?
Zo ja...hoe?
Officieel is het syncen van Google diensten niet ondersteunt met MfE op N900.
Heb zelf eerste instantie gewoon de instellingen overgenomen die te vinden zijn op ; http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=147951

Heeft 2 of 3 keer een goede sync gedaan en nu is het steeds Exchange Server Reageert niet.
Iemand een idee of ben ik nu voor de sync van mijn contacten aangewezen op andere diensten.

Gebruik nu maar even NuevaSync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:41
Heeft iemand al een of de sms counter gevonden op de N900, ik nl nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motogp schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:59:
[...]

Wat voor formaat is de film?
Niet alles word ondersteund:
Video playback file formats: .mp4, .avi, .wmv, .3gp; codecs: H.264, MPEG-4, Xvid, WMV, H.263

Het scherm kan je blokeren/deblokeren op 3 manieren:

1) automatisch, kan je instellen.
2) met het schuifje aan de zijkant.
3) de aan en uit knop aan de bovenkant, indrukken en op scherm en toetsen vergrendelen drukken. Als je daar op drukt als hij vergrendeld is krijg je ook dat balkje met het bolletje :)
Blokkeren kan zelfs op 4 manieren kwam ik vandaag achter!
2x snel op de powerbutton duwen en het scherm blokkeerdt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
heeft iemand al ontdenkt hoe je via draadloos internet van het werk bijvoorbeeld je agenda kunt syncen van je outlook?
Volgens mij kan het alleen nog steeds via de USB kabel of niet ?
heb ook al even gekeken in toepassingsbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Laatst online: 06-10 08:45
Sinds vrijdag in het bezit van de N900.
Na zo lang wachten en zoveel gezien te hebben was ik bang dat de lol er snel af zou zijn, maar niets is minder waar. Dit is de beste gadget sinds zeer lange tijd.
Ik heb eigenlijk alles voor elkaar wat ik zou willen, online in MSN en Skype, programmatjes en E-mail geinstalleerd, loopt allemaal soepel.

Ik heb wel 2 vraagjes:

- Welke frequentie gebruiken jullie voor de FM zender? Want ik kan niet echt een vrije frequentie vinden, mn radio scant daar automatisch overheen.

- Is er al een oplossing voor Uitzending gemist? Ik heb dat met Greasemonkey en het script geprobeert, maar ik krijg nooit die link die ik moet copy en pasten. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de standaard mediaplayer van de N900 goed uit te breiden is, denkt iemand dat binnen niet al te lange tijd Gemist gewoon standaard geopend kan worden?

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Philos31 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:24:
Sinds vrijdag in het bezit van de N900.
Na zo lang wachten en zoveel gezien te hebben was ik bang dat de lol er snel af zou zijn, maar niets is minder waar. Dit is de beste gadget sinds zeer lange tijd.
Ik heb eigenlijk alles voor elkaar wat ik zou willen, online in MSN en Skype, programmatjes en E-mail geinstalleerd, loopt allemaal soepel.

Ik heb wel 2 vraagjes:

- Welke frequentie gebruiken jullie voor de FM zender? Want ik kan niet echt een vrije frequentie vinden, mn radio scant daar automatisch overheen.

- Is er al een oplossing voor Uitzending gemist? Ik heb dat met Greasemonkey en het script geprobeert, maar ik krijg nooit die link die ik moet copy en pasten. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de standaard mediaplayer van de N900 goed uit te breiden is, denkt iemand dat binnen niet al te lange tijd Gemist gewoon standaard geopend kan worden?
Mag ik vragen via welke applicatie jij msn gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Jarco1984 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:32:
[...]

Mag ik vragen via welke applicatie jij msn gebruikt?
Ik heb de extra plugin's gedownload uit extra's en gebruik Haze voor MSN. Gewoon volledig geintergreerd binnen mn contacts.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarco1984 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:19:
heeft iemand al ontdenkt hoe je via draadloos internet van het werk bijvoorbeeld je agenda kunt syncen van je outlook?
Volgens mij kan het alleen nog steeds via de USB kabel of niet ?
heb ook al even gekeken in toepassingsbeheer.
alleen via exchange 2007 voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
[...]

Update van mijn verhaal:
Gistermorgen (maandag) gebeld naar een ander filiaal met het verzoek om een N900 apart te leggen. Ik heb nog duidelijk gemaakt in het gesprek dat ik het zeker wilde weten, omdat ik ruim drie kwartier naar Amsterdam zou moeten gaan en een vrije middag moest opnemen van mijn werk. Medewerker bevestigde en ik kon op weg naar de winkel in Amsterdam.
Enfin, aangekomen in de winkel in Amsterdam legde ik mijn verhaal voor en een andere vrouwelijke medewerker vertelde mij dat ze er geen meer had omdat er een gereserveerd was voor een klant, die binnen een uur zou terugkomen. Op mijn opmerking dat ik er een apart had laten leggen, zei haar collega (die ik telefonisch had gesproken) ineens dat er een miscommunicatie was en dat die andere klant voorrang had, voor de verkoop dus (!!!!).

Ik voelde het al op mijn klompen aan, dus heb ik een uur in de winkel staan wachten zodat ze niet straks met de smoes zouden kunnen komen met "hij is net verkocht". Belachelijk trouwens, want ze hadden nog een andere N900 liggen en zo werd een andere klant werd gebeld dat er een exemplaar apart voor hem lag. Wederom blijkt dat ze liever een toestel voor de verkoop houden, dan ook maar enige vorm van service te verlenen.

Om op de N900 terug te komen: je raadt het al, er kwam geen klant terug binnen een uur, dus mocht ik deze na precies een uur meenemen. Ook nog getracht telefonisch een klacht in te dienen bij afdeling customer service van deze retailer, maar ook deze mevrouw (marianne?) sprak in de taal van de medewerker en zij vertelde zelfs dat ik het toestel op reparatie in de winkel moest laten sturen, zeg maar gerust van de wal in de sloot!!!
Erg onvriendelijk allemaal, zeker gezien het feit dat ik een uur heb moeten staan wachten (na zondag een uur een medewerkster van een defect moest gaan overtuigen) en hoe dan ook als vaste klant helemaal geen enkele vorm van service heb gekregen. Na een uur gewacht te hebben mocht ik mijn toestel omruilen en nu bleek ook deze N900 een fout te hebben, namelijk meerdere dode pixels (groen). Nu dus wachten tot de eerstvolgende levering in de winkel 8)7

Vanaf zaterdag ben ik helemaal niets opgeschoten, alleen maar irritatie van deze retailer gekregen en een ding weet ik wel zeker: als ik in januari mijn vier zakelijke aansluitingen kan verlengen of overzetten, dan ga ik mooi naar een andere winkel toe of internet.
Mijn ervaring met de N900 tot nu toe:
De eerste startte zich meermaals spontaan op.
De tweede had een niet werkende camera.
De derde had heel veel dode pixels (groen).
Echt balen dit! Straks wederom een middag vrij nemen om een toestel te kunnen ophalen :S
Wat mij nog wel het meest irriteert van de hele situatie is dat de medewerkers je wel lijken tegen te werken en je toestel niet willen inruilen, maar als ik wat kom kopen er echt ALLES mogelijk is. Sorry, maar ik laat me niet zomaar wegsturen als ik service wil. Indirect betaal ik er ook voor, want in de winkel is alles wel duurder, maar ik had het tot eergisteren ervoor over, gezien de service.

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 08-12-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Philos31 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:46:
[...]

Ik heb de extra plugin's gedownload uit extra's en gebruik Haze voor MSN. Gewoon volledig geintergreerd binnen mn contacts.
dus jij hebt nu ook 200+ contacten in je lijst staan?
of heb je een manier gevonden dat je de contacten kunt organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:56:
[...]

alleen via exchange 2007 voorlopig
werk jij hier mee?
Is deze software te verkrijgen via applicatiebeheer?

dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Le0032 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:05:
[...]

Update van mijn verhaal:
Gistermorgen (maandag) gebeld naar een ander filiaal met het verzoek om een N900 apart te leggen. Ik heb nog duidelijk gemaakt in het gesprek dat ik het zeker wilde weten, omdat ik ruim drie kwartier naar Amsterdam zou moeten gaan en een vrije middag moest opnemen van mijn werk. Medewerker bevestigde en ik kon op weg naar de winkel in Amsterdam.
Enfin, aangekomen in de winkel in Amsterdam legde ik mijn verhaal voor en een andere vrouwelijke medewerker vertelde mij dat ze er geen meer had omdat er een gereserveerd was voor een klant, die binnen een uur zou terugkomen. Op mijn opmerking dat ik er een apart had laten leggen, zei haar collega (die ik telefonisch had gesproken) ineens dat er een miscommunicatie was en dat die andere klant voorrang had, voor de verkoop dus (!!!!).

Ik voelde het al op mijn klompen aan, dus heb ik een uur in de winkel staan wachten zodat ze niet straks met de smoes zouden kunnen komen met "hij is net verkocht". Belachelijk trouwens, want ze hadden nog een andere N900 liggen en zo werd een andere klant werd gebeld dat er een exemplaar apart voor hem lag. Wederom blijkt dat ze liever een toestel voor de verkoop houden, dan ook maar enige vorm van service te verlenen.

Om op de N900 terug te komen: je raadt het al, er kwam geen klant terug binnen een uur, dus mocht ik deze na precies een uur meenemen. Ook nog getracht telefonisch een klacht in te dienen bij afdeling customer service van deze retailer, maar ook deze mevrouw (marianne?) sprak in de taal van de medewerker en zij vertelde zelfs dat ik het toestel op reparatie in de winkel moest laten sturen, zeg maar gerust van de wal in de sloot!!!
Erg onvriendelijk allemaal, zeker gezien het feit dat ik een uur heb moeten staan wachten (na zondag een uur een medewerkster van een defect moest gaan overtuigen) en hoe dan ook als vaste klant helemaal geen enkele vorm van service heb gekregen. Na een uur gewacht te hebben mocht ik mijn toestel omruilen en nu bleek ook deze N900 een fout te hebben, namelijk meerdere dode pixels (groen). Nu dus wachten tot de eerstvolgende levering in de winkel 8)7

Vanaf zaterdag ben ik helemaal niets opgeschoten, alleen maar irritatie van deze retailer gekregen en een ding weet ik wel zeker: als ik in januari mijn vier zakelijke aansluitingen kan verlengen of overzetten, dan ga ik mooi naar een andere winkel toe of internet.
Mijn ervaring met de N900 tot nu toe:
De eerste startte zich meermaals spontaan op.
De tweede had een niet werkende camera.
De derde had heel veel dode pixels (groen).
Echt balen dit! Straks wederom een middag vrij nemen om een toestel te kunnen ophalen :S
Wat mij nog wel het meest irriteert van de hele situatie is dat de medewerkers je wel lijken tegen te werken en je toestel niet willen inruilen, maar als ik wat kom kopen er echt ALLES mogelijk is. Sorry, maar ik laat me niet zomaar wegsturen als ik service wil. Indirect betaal ik er ook voor, want in de winkel is alles wel duurder, maar ik had het tot eergisteren ervoor over, gezien de service.
klinkt niet fris allemaal joh!
BC filiaal geweest in Amsterdam?

wel erg slecht dat service zo laag is tegenwoordig!
Zelf ben ik bezig met kwaliteitsmanagement binnen een bedrijf. Hier willen we juist klantwinst gaan boeken dmv de omhoog te schroeven service!
Klanten willen gerust extra betalen als de service goed is.
Maar wat jij verteld is het echt minimaal gesteld bij deze BC (ga ik vanuit dat het is)

succes iig met je phone!
ps. was de koffie daar wel lekker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Jarco1984 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:15:
[...]

dus jij hebt nu ook 200+ contacten in je lijst staan?
of heb je een manier gevonden dat je de contacten kunt organiseren?
Ik heb geen 200+ contacten in mn messenger, ik ben geen 14 jarig meisje :)
Alle contacten die ik in mn messenger heb heb ik ook een telefoonnummer van en die heb ik samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Philos31 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:37:
[...]

Ik heb geen 200+ contacten in mn messenger, ik ben geen 14 jarig meisje :)
Alle contacten die ik in mn messenger heb heb ik ook een telefoonnummer van en die heb ik samengevoegd.
nee ik ook niet maar heb 70 contacten in mijn tel en 130 contacten in mijn msn ;)
hoe heb jij deze samen gevoegd? :O
want als ik dat kan doen dan ben ik van mijn on overzichtelijkheid heen :P

OPGELOST!
dankje voor het idee!
ga alles eens even samenvoegen ;)

thnx

[ Voor 7% gewijzigd door Jarco1984 op 08-12-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Jarco1984 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:59:
[...]

nee ik ook niet maar heb 70 contacten in mijn tel en 130 contacten in mijn msn ;)
hoe heb jij deze samen gevoegd? :O
want als ik dat kan doen dan ben ik van mijn on overzichtelijkheid heen :P
Open je contacts.

Kies een contact die je wilt samenvoegen en open die.
bovenaan zie je dan de naam van die contact staan.
Druk hierop
je krijgt een menu
kies Contact samenvoegen
Je gaat nu terug naar de lijst
kies de contact waarmee je wilt samenvoegen
Klaar is kees (of jan of piet of klaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Philos31 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:33:
[...]

Open je contacts.

Kies een contact die je wilt samenvoegen en open die.
bovenaan zie je dan de naam van die contact staan.
Druk hierop
je krijgt een menu
kies Contact samenvoegen
Je gaat nu terug naar de lijst
kies de contact waarmee je wilt samenvoegen
Klaar is kees (of jan of piet of klaas)
Dankje!
de telefoon wordt steeds mooier zo! :D
nog mooier dan die al was dan he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Jarco1984 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:21:
[...]

klinkt niet fris allemaal joh!
BC filiaal geweest in Amsterdam?

wel erg slecht dat service zo laag is tegenwoordig!
Zelf ben ik bezig met kwaliteitsmanagement binnen een bedrijf. Hier willen we juist klantwinst gaan boeken dmv de omhoog te schroeven service!
Klanten willen gerust extra betalen als de service goed is.
Maar wat jij verteld is het echt minimaal gesteld bij deze BC (ga ik vanuit dat het is)

succes iig met je phone!
ps. was de koffie daar wel lekker? ;)
Ik zal noch ontkennen dan bevestigen welke retailer dit is. Ik ga hier niemand zwart maken, maar wil enkel mijn ervaring even delen, vind het niet normaal hoe men zich opstelt tegen de klant, gewoon keihard zeggen ook dat het toestel wordt achtergehouden "voor de verkoop".

Ik wil idd wel voor goede service (indirect/direct) betalen, zeker omdat ik zakelijk behoorlijk wat spullen aanschaf en het gewoon goed moet zijn. Geen gel*l, maar gewoon zorgen dat mijn aankoop werkt en zoniet, ala minute omruilen.

Geen koffie gehad, ik werd gezien als een lastige klant, totdat ik zei dat ik vaste klant ben, de verkoper op enkele van mijn aankopen attendeerde en toen ik tussen neus en lippen door zei dat ik nog enkele aansluitingen heb voor verlenging, was deze verkoper ineens wel geinteresseerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Hmmm, zit voor een lastige (luxe, dat wel) keuze. Kan mijn abo verlengen en kan daar voor een (bijna) gratis n900 kiezen. Echter, heb ik sinds een maand een n97. Dit is mijn eerste qwerty gsm (wel bekend met symbian, n95, 5800) en dat bevalt mij heel goed. Daarnaast werkt s60 v5 voor mij prima, camera vind ik belangrijk, goede gps (alhoewel ik nog wel langs een nsp moet), fm-transmitter is handig en de n97 gaat met mijn gebruik 2 dagen mee. Met de nieuwste FW werkt de n97 gewoon goed en kan ik er prima (en snel) mee uit te voeten.

Nu weet ik dat de n900 een ander soort telefoon is, met als key-feature het nieuwe OS. Maar ik zie niet helemaal in waarom ik nu de n900 zou nemen. De bovenstaande punten zijn voor mij belangrijk. Wat zou de n900 mij nog meer bieden? Ik vind het leuk om een beetje te klooien en te tweaken, maar op een gegeven moment wil ik wel een toestel dat gewoon af is.

Er zijn meerdere mensen die van de n97 komen. Wat is hun reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen Symbian en Maemo. Echter, of jij baat hebt bij het een of het ander is natuurlijk moeilijk te zeggen. Beide OS'en zijn 'slim' en laten je allerlei apps installeren. Als jij beperkte eisen hebt zoals je die hierboven post.. tsja, dan zou ik niet weten waarom je zou overstappen. Mocht je N97 nog voldoen zou ik daar gewoon bij blijven. Neem dan gewoon een sim-onlydingetje. Je hoeft natuurlijk niet up te graden... De N97 is echt niet al afgeschreven.

Maar speel vooral eens met een N900 zodra je daarvoor eens de mogelijkheid hebt. Wie weet ontdek je bij het spelen met het toestel dat je het prettig vindt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 08:34
Of je neemt gewoon een sim only abbo dat je gebruikt met je n97 en je bespaart jezelf heel wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
mrpink83 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:03:
Niet vernieuwend genoeg, niet "tweak" genoeg. Als je niet geïnteresseerd bent in geavanceerde functies en mogelijkheden dan kun je deze telefoon best links laten liggen (en de N97 houden). Maar de N900 is niet (veel) minder gebruiksvriendelijk, je kunt er na wat zoeken meer mee.

Je moet niet gaan switchen als de rest dat ook doet, je moet switchen als je ontevreden bent, anders kost je dat geld.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
mrpink83 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:03:
Hmmm, zit voor een lastige (luxe, dat wel) keuze. Kan mijn abo verlengen en kan daar voor een (bijna) gratis n900 kiezen. Echter, heb ik sinds een maand een n97. Dit is mijn eerste qwerty gsm (wel bekend met symbian, n95, 5800) en dat bevalt mij heel goed. Daarnaast werkt s60 v5 voor mij prima, camera vind ik belangrijk, goede gps (alhoewel ik nog wel langs een nsp moet), fm-transmitter is handig en de n97 gaat met mijn gebruik 2 dagen mee. Met de nieuwste FW werkt de n97 gewoon goed en kan ik er prima (en snel) mee uit te voeten.

Nu weet ik dat de n900 een ander soort telefoon is, met als key-feature het nieuwe OS. Maar ik zie niet helemaal in waarom ik nu de n900 zou nemen. De bovenstaande punten zijn voor mij belangrijk. Wat zou de n900 mij nog meer bieden? Ik vind het leuk om een beetje te klooien en te tweaken, maar op een gegeven moment wil ik wel een toestel dat gewoon af is.

ik zou eerst eens kijken naar welke wensen ze zelf hebt bij een mobiele telefoon.
Vervolgens kijken aan welke van je wensen je N97 voldoet.
vervolgens kijken welke wensen kunnen worden verholpen door de N900

denk dat je dan zelf wel naar je antwoord toe groeit..
ja en als je van mooie gadgets houdt, dan is de N900 zeker een uitdaging.
De N97 weet ik niet dit omdat ik hiermee nooit in aanraking ben gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Ik heb nog steeds 2 vraagjes:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarco1984
Philos31 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:48:
Ik heb nog steeds 2 vraagjes:

Ik heb ooit eens een FM transmitter gehad. Dit signaal werd sterker hoe dichter je hem bij de antenne lag. Ook moest je niet automatisch zoeken maar handmatig de frequentie op de radio instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevol
  • Laatst online: 01-02-2013
Voor de FM zender gebruik ik in de auto 99.7. (Wel eerst de zender geprogrammeerd)
Werkt nu perfect, net als bij bluetooth voor de GSM instappen en gaan.

Het zou leuk zijn als de telefoon ook over de radio zou werken maar dat is helaas niet het geval.

Ik kwam er wel achter dat de ontvangs afhangt van de positie van de telefoon in de auto.
Op het dashboard geen of erg slecht ontvangst, recht onder de antenne uitstekend ontvangst.

(Fiat punto dus de antenne zit recht boven de bestuurder)

Gisteren in de file gestaan met een film op de N900 en vol geluid uit de speakers. Leuke ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 09:01
Is het ook mogelijk om voor inkomende sip(voip) gesprekken het domein gedeelte weg te laten? In sip voip settings voor symbian was er een optie: Ignoring domain part: Numbers-only.
Wellicht kan dit ook in een of andere config gewijzigd worden, zover ben ik er nog niet ingedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ik heb een vraagje over de emulators. Ik heb ze gevonden alleen ze zijn een .deb file wat moet ik er mee doen om ze te kunnen installeren op me n900? En als ze zijn geinstalleerd in welke map moet je de roms plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblancke
sorry

[ Voor 100% gewijzigd door ajblancke op 08-12-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 14:56
Wat is dat voor een mafkees in dat filmpje 8)7
Hij zegt dat er meer features zijn, omdat het een niet Nokia is. Nou, ik zie op dat optimel ding geen fysiek tobootje. De camera is 3.2 megapixel, en snel is ie ook niet te noemen.
In de browser staat een nieuwsitem over afghanistan. Vervolgens zegt hij dat hij een filmpje over afghanistan heeft gedownload van die site, en zie je dat het een aflevering van Lie to Me is xD.

Maar is die Optima het 2e toestel die Maemo 5 runt?

[ Voor 5% gewijzigd door n41r0j op 08-12-2009 15:45 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 118 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden horen in [ABO] Nokia N900 Levertijden en Abonnementen topic.