bord4kop schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:54:
Zo dan!
Wat een snelle en goede reacties
Ik neig, neig heel erg naar de iPhone, maar misschien ook omdat ik
die nu in mijn handjes heb gehad.
Het is zo 'n gemakkelijk en fijn toestel
Die apps op de applefoon zijn inderdaad ook een enorm pluspunt.
Abbonement is niet van belang, ik koop hem los namelijk.
De 3GS is echt heerlijk veel sneller dan de 2G of 3G, heel fijn toestel (ik heb hem zelf niet, maar zo'n beetje al mijn vrienden hebben nu een 3G of 3GS).
De apps zijn absoluut een plus voor de iPhone, zit veel leukst tussen.
Als je de iPhone los koopt ben je veel meer kwijt, dus nu begrijp ik je "Duur" nadeel ook.
Ik bel niet veel dus voor mij is het i150 abonnement heel erg voordelig, en zou een sterke overweging zijn voor iPhone te kiezen, ware het niet dat ik het T-mobile 3G netwerk zo erg vind zuigen, dat ik dat geen serieuze optie meer vind. Dat is vermoedelijk ook de reden dat ik nog geen iPhone heb: ofwel te duur, ofwel te slechte dekking.
Ik vind het altijd zo schattig als nieuwe iPhone gebruikers vol trots alle snufjes laten zien en helemaal in "WOW" stemming zijn over hun iPhone, en dat dan de iPhone weer op GPRS is overgeschakeld, en alles "raar traag" gaat. De meeste van deze gebruikers hebben nog nooit eerder van mobiel internet gebruik gemaakt, en denken dat deze slechte dekking "normaal" is.
Gelukkig vereissen de meeste apps helemaal niet veel bandbreedte, en werken ze ook via GPRS, maar het blijft jammer. Met websites browsen merk je het wel heel sterk.