Telkens als ik iets lees van jou krijg ik op de een of andere manier een nare smaak in mijn mond.....Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:34:
Jammer, maar Nokia schijnt volgend jaar wél geteld één (!) Maemo toestel in heel 2010 te lanceren.
[...]
http://www.engadget.com/2...one-maemo-device-in-2010/
Vraag me af of ze hier dan wel mee genoeg marktaandeel kunnen winnen (maar ja iPhone is het ook gelukt). Ik had liever een sterkere line-up gezien met iets van 3 Maemo toestellen ofzo. Vraag me af of het platform in 2010 nu wel interessant genoeg gaat worden voor developers die wat willen (bij)verdienen met hun app. Ik vind het geen slimme zet van Nokia, net nu Maemo veel bekendheid krijgt, moet je daarvan profiteren en aansturen d.m.v. het aankondigen van een aantal toestellen. Ik ben bang dat ze nu over een paar maanden weer momento gaan verliezen.
Anyway.....voor veel linux developers gaat het er niet om om op deze manier geld verdienen hoor....Een goede developer kan veel geld verdienen als men " het bedrijfsleven" dit ook gaat zien. En voor vele is dit reeds een waarheid.
Voor android en iphone developers is dit misschien anders?! Maar als ik op deze manier mijn geld zou moeten verdienen dan ben ik bang dat ik me op dit moment geen N900 kon oorloven.....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 21:56 . Reden: krom & typo ]