ik gebruik zelf al jaren telfort, vanaf de 1GB maximaal online bundel tijd in 2006, mijn gebruik is vrij bescheiden. ik zit altijd tussen de 70 MB en 350 MB in, en heb nog nooit problemen gehad. mijn mobiele internet gebruik is niet heel sterk veranderd sids de N900. Maar de functies op de N900 zijn voor mij ook niet nieuw, het gebruik is alleen makkelijker dan ooit.FreddyFish schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 00:07:
[...]
Ik gebruik zelf nu sinds een half jaar mobiel internet van Telfort op mijn T-mobile G1. Afgezien van het vele internetten en af en toe een youtube-filmpje kijken, maak ik ook veel gebruik van tethering. Onderweg gebruik ik op de laptop dan dus het internet van de mobiele telefoon. Dit doe ik al vanaf het begin en ik heb hier nooit iets over gehoord. Mijn dataverbruik ligt geloof ik gemiddeld tussen de één en twee GB per maand.
ook zit mijn N900 meestal op wifi. ik heb gemerkt dat een standby 3G verbinding echt stroom vreet. Op wifi (thuis en op werk/studie en bij vrienden) kom ik de dag door, met 3G niet.