Donderdag, geen sim, wordt nog uitgezocht.
Vrijdagochtend vroeg klantenservice weer gebeld....
OOhw, meneer ...., ja we weten ervan (ben berucht geloof ik), vreemde samenloop, niet eerder meegemaakt, wordt zo teruggebeld door collega die dit in behandeling heeft.
Idd, 10 minuten later Natascha (weer) aan de bel met de mededeling dat de sim kaart nu onderweg was en vandaag of morgen met de GEWONE post zal arriveren en dat deze met mijn aangevraagde nummerbehoud gelijk gebruiksklaar is.
Heel fijn!
15 Minuten later,. dingdong, tnt express, met een AANGETEKENDE brief met...
JAWEL een Tringgsim!
Gelijk in mn telefoon gestopt en bellen! .....
Alleen...... ik wordt bij elk uitgaand gesprek doorverbonden en teruggebeld door het Tringg buitenland nummer.... en kan het aangevraagde gesprek gewoon voeren....
Teruggebeld naar Tringg en gevraagd ofdat ik niet gelijk buitenland tarief aan het betalen was...
Dat kon niet worden gezegd, maar als dit wel zo was dan zou ik daar geen rekening van zien, naar een oplossing van dit probleem wordt nu nog gezocht.... (N73 probleem?)
Ohw, sms met intersnertinstellingen nog steedsniet ontvangen.
Al met al een hele rare samenloop van factoren, "geen verrassingen achteraf" bleken VELE verrassingen te zijn geworden, beetje vervelend dat het zo gelopen is,(je steekt er al met al best wel veel tijd in) maar het is wel redelijk snel enfatsoenlijk opgelost. En voor de dames op de helpdesk

het bleef gezellig!
Nu de laatste kreukels nog gladstrijken het het klopt weer zoals het moet zijn.