Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn punt was ook eigenlijk:
Bij elk bedrijf heb je wachttijden en bij grote bedrijven is het zeker niet beter.

Maar ik vind het niet leuk dat ik € 35,- setup moet betalen + nog 6 weken oude abonnement twv € 75,- ivm nummerportering.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Maar waarom stap je dan niet 6 week later over? Als je abonnementsvrij bent?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Tringg is bij nummerportatie 6 weken een dubbel abonnement nodig. Bij bestelling krijg je direct een tijdelijk nummer die ingaat op het Tringg abonnement, vervolgens na 6 weken wordt de nummerportatie voltooid.

Het is niet mogelijk om dan pas over 6 weken pas gebruik te maken van Tringg. Ze zijn helaas erg onflexibel met dingen. Ik ben over één maand contractvrij.

Ik ben nog even aan het nadenken. Het is bij mijn huidige provider wel mogelijk om per over 6 weken op te zeggen, maar al die onflexibilititeit en het feit dat ik al 3x na wachten dezelfde vrouw aan de helpdesk te horen heb gekregen brengt me aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 23:58
Waarom niet eerst abo naar prepaid en dan naar tringg ? Dat heb ik gedaan met vodafone abo geen gezeur met termijnen enzo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn provider heeft geen prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Of eerst een eigen tringg nummer met het abbo, dus nadat je huidige abbo gestopt is gewoon meteen trring aanvragen. Of precies iets van 3 dagen eerder, dan loopt het synchroon over in Tringg, de nummerbehoud is iets later maar je hebt dan eerst even een eigen tringg nummer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat hoeft niet bij dezelfde provider.
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:46:
Ik ben nog even aan het nadenken. Het is bij mijn huidige provider wel mogelijk om per over 6 weken op te zeggen, maar al die onflexibilititeit en het feit dat ik al 3x na wachten dezelfde vrouw aan de helpdesk te horen heb gekregen brengt me aan het twijfelen.
Dat zou ik ook meewegen ja. Maar ze zijn net begonnen, een startup. Ik las ook iets over handgeschreven enveloppen ;) Het is dan altijd de vraag of ze het halen, maar dat lijkt me ook geen supergroot risico. Tenzij je het zakelijk gebruikt, maar dat bieden ze eigenlijk niet eens aan.

[ Voor 64% gewijzigd door Marzman op 21-12-2009 19:18 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De adressering was met de hand gedaan :). Niet de brief zelf. Verder wordt er bezuinigd op een spellingscheckerlicentie bij de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt stom dat ze het niet zakelijk aanbieden. Nu kan ik de facturen niet vanuit de onderneming betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn contract loopt binnenkort af en ik wil graag over naar het kpn-netwerk, heb nu t-mobile :'(, Tringg lijkt me een prima alternatief, maar ik heb nog wat onbeantwoorde vragen

- Kan ik gebruik maken van bv youtube? Gewoon eens een filmpje kijken, niet structureel?
- Kan ik voip gebruiken, ook niet structureel, gewoon eens videobellen via fring, wat sinds kort mogelijk is?

Dit dan niet met betrekking tot de datalimiet, maar gezien de AV.

- Ik ga over naar een android-telefoon, waar google-maps-navigation op zit, dus wil ik weten of navigatie daarmee ook mag van Tringg?

Misschien dat dit al eerder in het forum duidelijk naar vooren komt, maar dan heb ik het gemist of is niet goed overgekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 01:14:
Mijn contract loopt binnenkort af en ik wil graag over naar het kpn-netwerk, heb nu t-mobile :'(, Tringg lijkt me een prima alternatief, maar ik heb nog wat onbeantwoorde vragen

- Kan ik gebruik maken van bv youtube? Gewoon eens een filmpje kijken, niet structureel?
- Kan ik voip gebruiken, ook niet structureel, gewoon eens videobellen via fring, wat sinds kort mogelijk is?

Dit dan niet met betrekking tot de datalimiet, maar gezien de AV.

- Ik ga over naar een android-telefoon, waar google-maps-navigation op zit, dus wil ik weten of navigatie daarmee ook mag van Tringg?

Misschien dat dit al eerder in het forum duidelijk naar vooren komt, maar dan heb ik het gemist of is niet goed overgekomen.
De algemene voorwaarden van Tringg:

http://www.tringg.nl/av.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De AV van Tringg heb ik gelezen en weet dat dit er staat:
"het langdurig openhouden van een verbinding (bijvoorbeeld voor gebruik als babyfoon, ten behoeve van audio-
of video-streaming of voor het downloaden van grote bestanden)"

Alleen krijg ik de indruk dat mensen toch gebruik maken van het eerder door mij gevraagde internet gebruik, wil dus graag weten hoe Tringg daarop reageert? Wat is langdurig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja ik vond sommige clausules ook een beetje ver gaan. Ik blijf nog steeds best ver onder de 1000MB, maar niet eens even YouTuben mogen? Kom op zeg. Ik heb zelf zoiets van ik betaal elke maand voor 1000MB dus ik zou niet weten waarom ik dat wel mag verstoken aan surfen maar niet aan kabouter wesley-filmpjes.

Ik ben echter nog te kort abonnee om te weten wat de consequenties zijn. Maar over het algemeen reageert Tringg helemaal niet, dus waarschijnlijk ook niet op zoiets.

Maar misschien willen ze ook wel niet vanwege het Gmail-principe: Ze adverteren met 1000MB per maand, maar als iedereen dat op zou gebruiken dan zouden ze dat niet kunnen leveren, en gaan ze er vanuit dat als je alleen surft niet aan de 1000MB komt terwijl je dat met streaming radio of youtube wél eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:10
Youtube werkt gewoon, veel beter dan via een GPRS verbinding >:)
Ik gebruik regelmatig Google Maps als ik in de auto rij (dus veel data voor het verversen van mijn positie), VOIP heb ik niet geprobeerd. Wel worden tools als smsoip geblokkeerd (smsen via internet).

Als dat je eisen waren zou ik zeggen, gewoon bestellen...

[ Voor 10% gewijzigd door Binnetie op 27-12-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
MsG schreef op zondag 27 december 2009 @ 11:25:

Ik ben echter nog te kort abonnee om te weten wat de consequenties zijn. Maar over het algemeen reageert Tringg helemaal niet, dus waarschijnlijk ook niet op zoiets.
@MsG

+1 ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:18:
Wel worden tools als smsoip geblokkeerd (smsen via internet).
Ik snap niet dat ze zoiets blokkeren, lijkt me toch dat weinig mensen hier gebruik van maken, tringg bied genoeg units om een sms te sturen.
VOIP gebruiken is niet een vereiste, het is leuk om via fring te kunnen video bellen, maar als het niet werkt, is er nog geen man overboord.
Binnetie schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:18:
Als dat je eisen waren zou ik zeggen, gewoon bestellen...
Absoluut en dan vaarwel T-mobile :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik snap het wel, als mensen via internet smsen scheelt dat op de 1250 units en hou je 1250 units over voor bellen, waardoor minder mensen over hun bundel gaan en dus extra betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hebben jullie ook wel dat SMS'jes van anderen niet blijken aan te komen?

Is er trouwens een regeling dat als je iemand lid maakt je zelf een maand cadeau krijgt? Zoiets zag ik iemand op Twitter zeggen maar ik kan het niet zo snel terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Die regeling was er in de maand september en oktober. Maar loopt nu niet meer.
Ik ben van T-mobile naar Tringg gegaan in september en kreeg toen direct een mailtje dat als ik andere mensen lid zou maken je dan een maand gratis units kreeg (aan het eind van je contractsperiode). Omdat ik nog maar een week in de lucht was heb ik niet van deze actie gebruikt gemaakt omdat ik nog te weinig ervaring met Tringg had.

Dat smsjes van anderen niet aankomen, heb ik een wel eens gehad MAAR niet vaker dan toen ik bij T-mobile zat. Daar heb ik het ook wel eens gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door Binnetie op 28-12-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er volgt als het goed is in het eerste kwartaal een herhaling van de 'vrienden' actie.

Overigens is Youtube gewoon toegestaan, mits je binnen de gestelde limiet van 1000MB blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm hoe werkt dat dan want mijn zus wordt 4 januari abonnee, echter kon ze nergens een referentie opgeven.

Wel een tip om de AV dan ook even een update te geven:
quote: Algemene Voorwaarden
Gebruik van de Diensten en Fair Use Policy
• De Klant zal de SIM-kaart en de Diensten slechts gebruiken voor redelijk eigen gebruik met
een enkel mobiel telefoontoestel. De Klant zal de diensten niet gebruiken op een
wijze die leidt tot een gebruiksprofiel dat niet in redelijkheid van een consument kan
worden verwacht. In het bijzonder zal de Klant de Diensten niet gebruiken in
combinatie met SIM-boxen, GSM-routers of GSM-gateways, voor zakelijk gebruik,
voor gelijktijdig gebruik door meerdere gebruikers (zoals vanaf een bedrijfsnetwerk of
door gelijktijdig gebruik in meerdere telefoontoestellen), het langdurig openhouden
van een verbinding (bijvoorbeeld voor gebruik als babyfoon, ten behoeve van audio-
of video-streaming of voor het downloaden van grote bestanden), voor tethering
(bijvoorbeeld het koppelen van een PC, laptop of netbook aan een mobiele telefoon)
of door middel van het plaatsen van een SIM-kaart in een PC, laptop of netbook of
soortgelijke apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

voor zakelijk gebruik
Hmm toen ik de laatste keer belde of het wel zakelijk gebruikt mocht worden terwijl ik het prive betaalde was dat geen probleem.

Zal begin volgend jaar nog maar eens via email vragen hoe het zit zodat ik het zwart op wit heb (niet dat het rechts geldig is maar begin nu aan mijzelf te twijfelen).

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:58:
[...]

Hmm toen ik de laatste keer belde of het wel zakelijk gebruikt mocht worden terwijl ik het prive betaalde was dat geen probleem.

Zal begin volgend jaar nog maar eens via email vragen hoe het zit zodat ik het zwart op wit heb (niet dat het rechts geldig is maar begin nu aan mijzelf te twijfelen).
Ja, dat zeiden ze tegen mij ook. De essentie van zakelijk gebruik is natuurlijk dat het zakelijk in kunt boeken en je dus geen omzetbelasting en inkomsten- of vennootsschaps-belasting hoeft te betalen.

Omzetbelasting krijg je terug en door de extra kosten die je zakelijk kunt inboeken, hoef je minder belasting over je winst te maken. Alsof zij iets te zeggen hebben over hoe ik mijn abonnement gebruik. 8)7

Ze hoeven alleen maar een factuur te sturen met bedrijfsnaam en btw-nummer. }:O

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:00:
Hmm hoe werkt dat dan want mijn zus wordt 4 januari abonnee, echter kon ze nergens een referentie opgeven.
Ik zou ze daar even over mailen of bellen, want ze hebben er wel ergens reclame mee gemaakt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Tringg nog een nieuwjaarsactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:31:
Heeft Tringg nog een nieuwjaarsactie?
Wat voor nieuwjaarsactie had je verwacht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
vijf euro eraf voor beide abo's lijkt mij een goeie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Na het langdurig bestuderen en volgen van dit topic wil ik mijn ervaringen hier aan toevoegen.
Ik heb een poosje de kat uit de boom gekeken en begin december de gok gewaagd en voor het buitenland abbo + nummerbehoud gegaan.
Dezelfde dag een e-mail met het verzoek om de porteringsgegevens door te geven....
Vijf dagen later hetzelfde verzoek nogmaals maar door een andere medewerker.... Grmbl!
Na het overmaken van de aansluikosten en borg voor buitenlandbellen zou mijn verzoek in behandeling worden genomen....(Zo staat het niet omschreven in de voorwaarden maar..... voordeel van de twijfel gegeven en terugboeken kan altijd nog) .
Eind december maar eens een vraag hun kant opgestuurd over hoe en wat en het (wederom supersnelle) antwoord:"Je krijgt je simkaart opgestuurd zodra de portering en het buitenlandverzoek is verwerkt"
... Prima, daar kan ik de kerstdagen wel mee doorkomen.
Zojuist toch maar een belletje richting klantenservice gewaagd (en met vodafoneklantenservice in mn achterhoofd, settel ik me op de bank met een verse dampende bak koffie erbij..... )
Wordt de telefoon na 1 keer overgaan opgenomen!!!! WAUW, het kan dus wel!
Na uitleg van de medewerker van Tringg begreep ik dat de gang van zaken, zoals ik eerder had geschreven m.b.t. betalen e.d., normaal was. Waarop ik een kantekening plaatste dat dit wel 1 Grote verrassing achteraf was! (rekenend op een tijdelijke sim, dubbele kosten, heel veel belminuten,en uitendelijk... niets)
Maargoed... ik weet dus nog steeds niet of dat mijn porteringsverzoek is goedgekeurd...er wordt naar gekeken en ik verwacht eigenlijk wel snel antwoord.... afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn nummer is net probleemloos overgezet van T-mobile naar Tringg. *O*

Keurig op de gemelde datum met slechts een 'downtijd' van een paar minuten. Ik ben er blij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat Tringg een goede ervaring zal zijn :+ Ben beetje aan het twijfelen nog, maar de prijs is gewoon te geweldig. :D

Heb ook gewoon de knoop doorgehakt en besteld gisterochtend. Had direct een e-mail erachteraan gestuurd of ze konden e-mailen i.p.v. bellen voor die postbodeafspraak, maar nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Je krijgt tegenwoordig een sms als je aan de limiet ziet met je units. Je geeft dan via mail akkoord voor incasso van de overige kosten. Ik kijk elke dag nu of dit is afgeschreven maar nog niks. De €29,95 worden wel netjes eraf gehaald maar de overige kosten niet. Ook is de incasso op telkens een andere dag. Bij T-mobile was ik gewenst dat het op een vaste datum was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 16:36
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:23:
Hallo allemaal.

Na het langdurig bestuderen en volgen van dit topic wil ik mijn ervaringen hier aan toevoegen.
Ik heb een poosje de kat uit de boom gekeken en begin december de gok gewaagd en voor het buitenland abbo + nummerbehoud gegaan.
Dezelfde dag een e-mail met het verzoek om de porteringsgegevens door te geven....
Vijf dagen later hetzelfde verzoek nogmaals maar door een andere medewerker.... Grmbl!
Na het overmaken van de aansluikosten en borg voor buitenlandbellen zou mijn verzoek in behandeling worden genomen....(Zo staat het niet omschreven in de voorwaarden maar..... voordeel van de twijfel gegeven en terugboeken kan altijd nog) .
Eind december maar eens een vraag hun kant opgestuurd over hoe en wat en het (wederom supersnelle) antwoord:"Je krijgt je simkaart opgestuurd zodra de portering en het buitenlandverzoek is verwerkt"
... Prima, daar kan ik de kerstdagen wel mee doorkomen.
Zojuist toch maar een belletje richting klantenservice gewaagd (en met vodafoneklantenservice in mn achterhoofd, settel ik me op de bank met een verse dampende bak koffie erbij..... )
Wordt de telefoon na 1 keer overgaan opgenomen!!!! WAUW, het kan dus wel!
Na uitleg van de medewerker van Tringg begreep ik dat de gang van zaken, zoals ik eerder had geschreven m.b.t. betalen e.d., normaal was. Waarop ik een kantekening plaatste dat dit wel 1 Grote verrassing achteraf was! (rekenend op een tijdelijke sim, dubbele kosten, heel veel belminuten,en uitendelijk... niets)
Maargoed... ik weet dus nog steeds niet of dat mijn porteringsverzoek is goedgekeurd...er wordt naar gekeken en ik verwacht eigenlijk wel snel antwoord.... afwachten dus.
Bij mij ging de portering ook zo, geen tijdelijke sim of dubbele kosten.
Heel prettig dus.

Vervolgens net als pven aangeeft ging mijn nummer over van vodafone naar tringg met enkel een paar minuten downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Tringg 1250 Units al voor paar maanden.
En eindelijk wat gerechtelijkheid in de telecommarkt!

Daarvoor had ik T-mobile
En geloof me hoor, die mensen werden alleen rijk door mijn uitbundige belgedrag!

Thank you Tringg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
bbrink schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:01:
[...]

Bij mij ging de portering ook zo, geen tijdelijke sim of dubbele kosten.
Heel prettig dus.
Ik heb wel dubbele kosten. Uiteraard heb ik daar over gemaild met Tringg (twee keer), maar daar is geen enkel antwoord op gekomen.

Maar goed: in vergelijking met T-mobile ga ik 25 euro per maand besparen en dan mag ik meer bellen dan wat ik bij T-mobile deed, die dubbele kosten heb ik dus vrij snel terug verdiend. :)

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 05-01-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik snap niet waarom iedereen voor de dubbele lasten constructie koos.

Ik heb m'n abonnement precies uitgezeten > om laten zetten naar Prepaid. En pas sinds ik prepaid had meteen Tringg besteld. Nummerbehoud duurde bij mij wat langer, maar dan had het via de dubbele lasten-constructie ook langer geduurd, normaal gesproken was het snel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen antwoord van Tringg...
Vodafone gebeld en die delen mee dat ik morgen voor het laatst klant ben bij hun...
Tringg gebeld en die is het nog aan het uitzoeken hoe en wat...

Ik hoop dat die sim onderweg is anders zit ik morgen zonder debiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag, geen sim, wordt nog uitgezocht.

Vrijdagochtend vroeg klantenservice weer gebeld....
OOhw, meneer ...., ja we weten ervan (ben berucht geloof ik), vreemde samenloop, niet eerder meegemaakt, wordt zo teruggebeld door collega die dit in behandeling heeft.
Idd, 10 minuten later Natascha (weer) aan de bel met de mededeling dat de sim kaart nu onderweg was en vandaag of morgen met de GEWONE post zal arriveren en dat deze met mijn aangevraagde nummerbehoud gelijk gebruiksklaar is.
Heel fijn!

15 Minuten later,. dingdong, tnt express, met een AANGETEKENDE brief met...
JAWEL een Tringgsim! _/-\o_
Gelijk in mn telefoon gestopt en bellen! .....
Alleen...... ik wordt bij elk uitgaand gesprek doorverbonden en teruggebeld door het Tringg buitenland nummer.... en kan het aangevraagde gesprek gewoon voeren.... :S
Teruggebeld naar Tringg en gevraagd ofdat ik niet gelijk buitenland tarief aan het betalen was...
Dat kon niet worden gezegd, maar als dit wel zo was dan zou ik daar geen rekening van zien, naar een oplossing van dit probleem wordt nu nog gezocht.... (N73 probleem?)
Ohw, sms met intersnertinstellingen nog steedsniet ontvangen.

Al met al een hele rare samenloop van factoren, "geen verrassingen achteraf" bleken VELE verrassingen te zijn geworden, beetje vervelend dat het zo gelopen is,(je steekt er al met al best wel veel tijd in) maar het is wel redelijk snel enfatsoenlijk opgelost. En voor de dames op de helpdesk d:)b het bleef gezellig!

Nu de laatste kreukels nog gladstrijken het het klopt weer zoals het moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Mensen vandaag ook een factuur ontvangen en nog gekke dingen die erop staan? Ik heb voor de zoveelste keer gewoon een factuurtje van €29,95 terwijl ik toch een smsje had dat ik teveel units had gebruikt.

[ Voor 66% gewijzigd door Binnetie op 08-01-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Binnetie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:45:
Mensen vandaag ook een factuur ontvangen en nog gekke dingen die erop staan? Ik heb voor de zoveelste keer gewoon een factuurtje van €29,95 terwijl ik toch een smsje had dat ik teveel units had gebruikt.
Heb je na dat SMSje aangegeven dat je accoord gaat met extra kosten? Voor zover ik het begrepen heb betaal je gewoon 29,95 euro per maand en wordt het pas meer als je accoord geeft voor buiten-de-bundel-kosten.

Overigens ben ik echt blij met Tringg. Hiervoor had ik dus T-mobile, ik merk gewoon dat mijn internet stabieler is en dat het allemaal net wat lekkerder klinkt. _O_

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 08-01-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:00:
Donderdag, geen sim, wordt nog uitgezocht.

Vrijdagochtend vroeg klantenservice weer gebeld....
OOhw, meneer ...., ja we weten ervan (ben berucht geloof ik), vreemde samenloop, niet eerder meegemaakt, wordt zo teruggebeld door collega die dit in behandeling heeft.
Idd, 10 minuten later Natascha (weer) aan de bel met de mededeling dat de sim kaart nu onderweg was en vandaag of morgen met de GEWONE post zal arriveren en dat deze met mijn aangevraagde nummerbehoud gelijk gebruiksklaar is.
Heel fijn!

15 Minuten later,. dingdong, tnt express, met een AANGETEKENDE brief met...
JAWEL een Tringgsim! _/-\o_
Gelijk in mn telefoon gestopt en bellen! .....
Alleen...... ik wordt bij elk uitgaand gesprek doorverbonden en teruggebeld door het Tringg buitenland nummer.... en kan het aangevraagde gesprek gewoon voeren.... :S
Teruggebeld naar Tringg en gevraagd ofdat ik niet gelijk buitenland tarief aan het betalen was...
Dat kon niet worden gezegd, maar als dit wel zo was dan zou ik daar geen rekening van zien, naar een oplossing van dit probleem wordt nu nog gezocht.... (N73 probleem?)
Ohw, sms met intersnertinstellingen nog steedsniet ontvangen.

Al met al een hele rare samenloop van factoren, "geen verrassingen achteraf" bleken VELE verrassingen te zijn geworden, beetje vervelend dat het zo gelopen is,(je steekt er al met al best wel veel tijd in) maar het is wel redelijk snel enfatsoenlijk opgelost. En voor de dames op de helpdesk d:)b het bleef gezellig!

Nu de laatste kreukels nog gladstrijken het het klopt weer zoals het moet zijn.
De internetinstellingen moet je gewoon leeg laten, dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit sinds kort bij Ben waar bijna elk gesprek wordt afgebroken wegens "geen zender ontvangst" gebeurt dit ook bij tringg ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nee!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De koerier zou mijn sim vanochtend komen brengen. Ik kreeg een telefoontje van hem dat hij er over 10 minuten zou zijn. Ongeveer een uur later werd ik gebeld om een afspraak te maken om mijn simkaart te laten bezorgen (ze wisten niks van het feit dat er een koerier onderweg was). De koerier is nooit meer op komen dagen.

Wie weet heb ik de deurbel niet gehoord maar hij had mijn telefoonnummer dus dan had hij me wel even mogen bellen lijkt me. Erg vreemd allemaal. Nu moet ik wachten tot woensdag voor de volgende bezorgpoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand een idee welke SMTP-server ik vanaf mijn Tringg-abonnement kan gebruiken?

Ik heb mail.tringg.nl, smtp.tringg.nl en nog wat KPN-varianten geprobeerd, zonder succes. Op de site staat het ook niet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:38:
De koerier zou mijn sim vanochtend komen brengen. Ik kreeg een telefoontje van hem dat hij er over 10 minuten zou zijn. Ongeveer een uur later werd ik gebeld om een afspraak te maken om mijn simkaart te laten bezorgen (ze wisten niks van het feit dat er een koerier onderweg was). De koerier is nooit meer op komen dagen.

Wie weet heb ik de deurbel niet gehoord maar hij had mijn telefoonnummer dus dan had hij me wel even mogen bellen lijkt me. Erg vreemd allemaal. Nu moet ik wachten tot woensdag voor de volgende bezorgpoging.
Die koeriersdiensten werken ook een beetje langs elkaar heen geloof ik. Ik werd 's avonds gebeld, heb afgesproken om hem bij m'n werk te bezorgen. De volgende dag rond het tijdstip dat ze op mn werk zouden komen belt m'n pa dat er een koerier bij de deur staat (huisadres) dus. En toen deden ze bijna moeilijk om daarna nog naar het werk te rijden (is gelukkig vlakbij) omdat ze zoiets normaal niet doen, maar ja rij dan ook niet verkeerd denk ik dan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
pven schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:53:
Iemand een idee welke SMTP-server ik vanaf mijn Tringg-abonnement kan gebruiken?

Ik heb mail.tringg.nl, smtp.tringg.nl en nog wat KPN-varianten geprobeerd, zonder succes. Op de site staat het ook niet vermeld.
Ik weet dit ook niet zo. Als ik mijn mail instel van Solcon dan zoekt hij automatisch de goede instellingen op en kan ik gewoon mailen. Werkt dat niet bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1250 minuten betekent circa 40 belminuten per dag.
Hoe kan ik dit vasthouden of anders gezegd, wanneer weet ik de limiet bereikt wordt.
Misschien heb ik iets gemist.
Kun je dit op de telefoon zien, wordt je gewaarschuwd.
Stel dat hij gestolen wordt en iemand gaat onbeperkt bellen, moet ik dan opdraaien voor de kosten.
Dit kan meer dan 1000 euro gaan kosten.
Toch een onprettig gevoel of niet terecht, wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:20
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:02:

Stel dat hij gestolen wordt en iemand gaat onbeperkt bellen, moet ik dan opdraaien voor de kosten.
Dit kan meer dan 1000 euro gaan kosten.
Toch een onprettig gevoel of niet terecht, wie weet meer?
Ik denk dat je dit bij elke provider kunt meemaken, gewoon een kwestie van bellen en dat ze je sim blokkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Binnetie schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:58:
[...]

Ik weet dit ook niet zo. Als ik mijn mail instel van Solcon dan zoekt hij automatisch de goede instellingen op en kan ik gewoon mailen. Werkt dat niet bij jou dan?
Ik heb geprobeerd om via Telfort (ADSL) te mailen, maar dat lukt helaas niet. (Uiteraard heb ik de SMTP-server met user+pw benaderd.)

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:02:
1250 minuten betekent circa 40 belminuten per dag.
Hoe kan ik dit vasthouden of anders gezegd, wanneer weet ik de limiet bereikt wordt.
Misschien heb ik iets gemist.
Kun je dit op de telefoon zien, wordt je gewaarschuwd.
Ja: lees dit topic. ;)

Er is al meerdere keren gemeld dat je een SMSje krijgt als je het te gek maakt, het betreffende SMSje is terug te vinden in de topicstart. :Y)

Aanvullend: ook als je het SMSje niet krijgt omdat je telefoon is gestolen, zal je rekening niet boven de 29,95 euro uit komen tenzij je daar accoord voor geeft.

[ Voor 46% gewijzigd door pven op 10-01-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrink
pven schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:18:
[...]

Ik heb geprobeerd om via Telfort (ADSL) te mailen, maar dat lukt helaas niet. (Uiteraard heb ik de SMTP-server met user+pw benaderd.)

[...]

Ja: lees dit topic. ;)

Er is al meerdere keren gemeld dat je een SMSje krijgt als je het te gek maakt, het betreffende SMSje is terug te vinden in de topicstart. :Y)
Als je gmail hebt, kun je die smtp gebruiken..
SMTP servers van providers als bijvoorbeeld telfort zijn van buitenaf (dus andere aansluiting dan telfort) niet te gebruiken. Dat is bij praktisch alle adsl providers het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Ik wil een tringg abbonement nemen voor alleen bellen (geen nummerbehoud) maar ik heb een aantal vragen;

Hoe is de bereik van de netwerk? (Ik wil ten alle tijden kunnen bellen en gebeld worden geldt ook voor smsen)

Zijn er naast de setup kosten (35 euro) ook nog andere (verscholen) kosten bij de aanschaf van tringg?

Zijn er nog verder adertjes in het gras?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Bereik is prima, je belt gewoon via KPN, dus het is net zo goed of slecht als KPN is, in mijn geval erg goed en veel dekking.

Je hebt alleen de installatiekosten en dus nummerbehoud als je dat wil voor 10,- maar jij wil dat niet, dan heb je verder geen kosten. Tenzij je in het buitenland wil kunnen bellen. Dan ben je 100,- extra kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele weken een Tringg 3g abonnement en ben er superblij mee. Eindelijk verlost van die eeuwige hoge telefoonrekeningen :*)

Helaas is mijn nummerbehoud misgegaan, maar dit was de schuld van mijn oude provider Telfort, die mijn oude nummer uit de lucht heeft gehaald ipv omgezet naar prepaid. Zou nu evt nog wel hersteld kunnen worden, maar dat gaat zo lang duren dat ik het maar laat zitten.

Anyway, ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een Nokia 6300 simlock vrij, maar krijg m'n internet niet aan de praat binnen Opera Mini en binnen de Gmail applicatie.
Ik heb de Tringg instellingen via de site aangevraagd, toegestuurd gekregen en geinstalleerd. In de standaard Nokia browser kan ik vervolgens wel verbinding krijgen, maar die browser kan geen enkele pagina fatsoelijn laden dus ik geef de voorkeur aan Opera Mini. Maar daar blijf ik de melding krijgen: subscribe to packet data service (m'n mob staat ingesteld op Engels, vind ik prettig heb in de VS gewoond).

Het lijkt erop dat ik de oude Telfort settings niet gewist krijg uit m'n tel. Heb Tringg erover gesproken, die gaven de tip om m'n fabrieksinstellingen te herstellen. Dit heb ik gedaan, maar de oude Telfort settings zijn nog steeds niet gewist. Ik heb toendertijd ook problemen gehad met m'n internet via Telfort, zij hebben me toen stap voor stap door de menu's gelopen om handmatig alles in te stellen. Ik wil nu eigenlijk hetzelfde doen voor Tringg, maar weet niet welke instellingen ik dan moet kiezen.
De vriendelijke dame van de klantenservice kon mij hier echter niet aan helpen :?
Dus ik zit met mijn handen in het haar... Heb natuurlijk niet voor niets een internet abonnement.

Weet iemand van jullie misschien welke instellingen ik nodig heb en hoe ik dit kan oplossen?
Heeft iemand anders het probleem misschien ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

MsG schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 18:12:
[...]

De internetinstellingen moet je gewoon leeg laten, dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* zie gegevensverbinding werkt niet ... hoe te debuggen ?

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 16-01-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Kreeg vandaag opeens toch een factuur per e-mail over mijn extra unitverbuik:
Beste Tringger,

Je hebt ons laten weten dat je bij wilt betalen voor het gebruik van extra Tringg units. Bijgaand sturen we je de faktuur voor de extra Tringg units die je over de afgelopen periode hebt verbruikt. Deze faktuur moet je binnen 7 dagen betalen, anders zetten we je Tringg abonnement stil. Je kunt dan niet zelf meer bellen en SMSen maar nog wel gebeld worden en SMS ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Tringg
Ze lopen wat achter met factureren aangezien dit voor de periode van 28-10 tot 29-11-2009 ging. Het extra verbruik is 195 units wat neer komt op €31,33 (16 cent per unit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg een bericht van Tringg dat ze druk bezig zijn met het ontwerpen
van een online systeem waarin je kunt zien hoeveel je gebeld hebt op een bepaald moment.
Dat zal heel mooi zijn.
Als dat ingevoerd wordt, neem ik een abonnement.
Zolang er geen inzage is, neem ik het risico niet.
40 minuten per dag is zo gebeld, vooral als je jong bent.
Een blokkade bij circa 1300 belminuten zal prachtig zijn, dan krijgen ze een heleboel ouders met
tieners erbij, want dan is de tiener en de provider beschermd.
Het is een stille hoop en/of ze hiernaar zullen luisteren is nog de vraag, laten we hopen!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Uhh het wordt nu juist geblokkeerd, zie ook Binnetje's post, daar staat ook "Je hebt ons laten weten dat je bij wilt betalen voor het gebruik van extra Tringg units." oftewel Binnetje heeft actief een mail/sms moeten sturen met iets van "Yo tringg paas mij die extra units". Dat vind ik ook wel het mooie en was ook mijn kritieke puntje bij Tringg, dat het niet ondoorzichtig ineens wél extra geld kost, nou dat bleek dus niet zo te zijn bij Binnetie, toen heb ik de gok ook maar gewaagd en eigenlijk bevalt het nog steeds erg goed. Wel vaak dat als ik lange sms'jes stuur mijn vriendin niet alles krijgt, maar mogelijk ligt dat aan haar. En soms moet ik rebooten voordat ik kan bellen. Hij gaat dan gewoon niet over ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrink
MsG schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:05:
Uhh het wordt nu juist geblokkeerd, zie ook Binnetje's post, daar staat ook "Je hebt ons laten weten dat je bij wilt betalen voor het gebruik van extra Tringg units." oftewel Binnetje heeft actief een mail/sms moeten sturen met iets van "Yo tringg paas mij die extra units". Dat vind ik ook wel het mooie en was ook mijn kritieke puntje bij Tringg, dat het niet ondoorzichtig ineens wél extra geld kost, nou dat bleek dus niet zo te zijn bij Binnetie, toen heb ik de gok ook maar gewaagd en eigenlijk bevalt het nog steeds erg goed. Wel vaak dat als ik lange sms'jes stuur mijn vriendin niet alles krijgt, maar mogelijk ligt dat aan haar. En soms moet ik rebooten voordat ik kan bellen. Hij gaat dan gewoon niet over ofzo.
Ik was daar ook bang voor, dat je het in kwaliteit zou merken. Ik denk soms welleens wat rare geluiden te horen op de lijn, maargoed.. dat weet ik niet zeker.
Maar de problemen die je noemt zijn mij niet bekend, nooit reboot of sms die niet aan komt.
Ik gebruik een nokia n900, zonder probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar het is gewoon KPN kwaliteit dus ik weet niet precies wat het is, maar ik denk iets anders dan slechte kwaliteit, want KPN is meestal wel wat duur maar goed bereik e.d., nou die voordelen heb je bij Tringg automatisch dus ook, met het voordeel dat het niet duur is als je veel belt.

Ik gebruik een hypephone, heb soms als ik iemand bel dat hij dan gewoon niet over laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simkaart binnen, kan bellen, kan internetten, maar geen smsjes ontvangen, enig idee hoe dit kan iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je kan ze wel zelf versturen? Wat gebeurt er met ontvangen smsjes? Gaan nog naar de oude sim ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon eerst geen smsjes ontvangen van 12VOIP en SMSCity, maar wel van een vriend en Tring (SSC) zelf. Inmiddels heb ik ook een smsje van 12VOIP ontvangen.

Hopelijk werkt het nu weer goed. SMSCity werkt nog niet, maar heb daarvoor zowel een e-mail gestuurd naar Tringg als SMSCity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk een sms-bericht te krijgen als je telefonisch niet bereikbaar was en gebeld werd? Of in mijn geval, dat mijn accu leeg was en dat ik graag had geweten dat er gebeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Volgens mij wel, maar probeer het eens uit: zet je mobieltje uit en bel vanaf een ander toestel. Lijkt me niet zo moeilijk om zelf even te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat werkt gewoon. Ik krijg regelmatig een smsje als ik aan het bellen ben. Soms iets later (na het ophangen) maar dan heeft hij nog de tijd van het moment dat het smsje verzonden is.

Overigens is 12VOIP net zoiets als SMSdiscount (zelfde website en tarieven), ik gebruik het zelf en een vriend van mij ook en als hij een smsje stuurd via SMSdiscount komen die vrijwel meteen aan. Alleen is de tijd een uur eerder dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12VOIP en SMSDiscount zijn van dezelfde partij (Betamax), maar de prijzen zijn echt niet hetzelfde. Zie dus ook http://www.backsla.sh/betamax.

Trouwens, vandaag hele dag problemen met Tringg met keuzemenu's en dat de andere partij je niet kan verstaan (bij zo'n 50% van de gesprekken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik sms alleen via deze partijen en zag dat beide partijen 5,5 cent per sms vragen. Met bellen gelden erg verschillende tarieven.
Overigens is dit bericht getikt vanaf mijn laptop met Tringg 3G, werkt perfect.

Ik had vandaag wel bij 1 gesprek dat de tegenpartij mij goed hoorde maar dat ik gepiep en gekraak hoorde (oud analoog inbelmodem achtig). Dit was bij een uitgaand gesprek. Toen de tegenpartij mij terugbelde was er niks aan de hand.

[ Voor 36% gewijzigd door Binnetie op 27-01-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Overigens is dit bericht getikt vanaf mijn laptop met Tringg 3G, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
hoe doe je dat? lukt mij niet met pc suite nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik gebruik een bluetoothdongle welke ik met mijn telefoon verbind. Vervolgende deel ik op mijn telefoon het internet met de laptop. Werkt perfect. Ik heb een HTC Touch Diamond, met een programmatje "internet delen". Ik hoef verder op mijn laptops niks bijzonders in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Je weet dat Tringg tethering niet toe staat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ja dat weet ik... het is voor nood. Van de politie mag ik ook niet op straat een plasje doen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe meten ze dat eigenlijk? Door het succes van de iPhone liften veel sites mee op deze telefoon en mag ik lappen op speciale iPhone sites. Daar heb ik dus mooi een tooltje voor die een andere UserAgent uitspuugt, maar ik neem aan dat niet daar van uit wordt gegaan :). heb namelijk niet eens een laptop dus het is bij mij geen tethering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie enig idee hoe het mogelijk is de telefoonnummers van 50 contacten in mijn iPhone te wijzigen? Gezien ik momenteel Tringg klant ben, kan ik geen 0900-nummers bellen. Op http://www.vraagalex.nl/0900-lijst.html staan voor vrijwel alle nummers de alternatieve telefoonnummers.

Handmatig vinden en wijzigen van elk nummer is alleen veel werk. Ik hoop dat er een beter alternatief is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:18:
Hebben jullie enig idee hoe het mogelijk is de telefoonnummers van 50 contacten in mijn iPhone te wijzigen? Gezien ik momenteel Tringg klant ben, kan ik geen 0900-nummers bellen. Op http://www.vraagalex.nl/0900-lijst.html staan voor vrijwel alle nummers de alternatieve telefoonnummers.

Handmatig vinden en wijzigen van elk nummer is alleen veel werk. Ik hoop dat er een beter alternatief is. :+
Misschien via een programma op je pc?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Ik beheer mijn contacten via Gmail (contacts) en die worden automatisch gesynced met mijn iphone.

Iphone <--> Gmail (contacts)

Werkt perfect.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn vraag:
Op mijn Tringg staat al een tijdje de melding 'Binnenkort kun je op deze pagina precies zien hoeveel units (minuten/SMS/MB) je deze maand al hebt verbruikt.'. Wanneer is deze informatie wel beschikbaar?
Het antwoord:
Bedankt voor je vraag .

Er word hier aan gewerkt en we hopen dat het zo snel mogelijk in orde word
gemaakt .

Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben .
Dit zegt dus niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:18:

50 0900-nummers? Dat is veel. Maar je kan te inderdaad syncen met Outlook en het daarin aanpassen of met Gmail en het daain aanpassen. Het ligt een beetje aan de functionaliteit van je telefoon, sommige merken hebben ook software die je op de pc kan draaien.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vervangen van de tientallen nummers heb ik besloten via Google Contacts te gaan doen.

Wat voor snelheid halen jullie via een speedtest? Hier haal ik maar 400kbit/sec downstream bij 3 verschillende tests, op verschillende locaties en tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vaak nog niet eens. Met 2G, echt maar 10 Kilobyte MAX. Meestal 5 ofzo, dus dat * 8 maakt 40 kilobit.

Op 3G meestal iets van 50KB max, dus * 8 400 kilobit. Maar wij hebben beide een iPhone, ik heb het idee dat die behoorlijk zwakke 3G ontvangst heeft van zichzelf.

Pvven zei me dat hij al wel 7,2Mbit heeft gehaald. Dus dat is echt 900Kilobyte/s

[ Voor 37% gewijzigd door MsG op 02-02-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
MsG schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:25:
pven zei me dat hij al wel 7,2Mbit heeft gehaald. Dus dat is echt 900Kilobyte/s
Klopt. Het gebeurt niet vaak, maar ik heb echt al een paar keer rondom de 7Mbit gezeten. Helaas niet thuis, maar meestal in stadcentra en meer van die plaatsen waar de ontvangst erg goed is.

Overigens ben ik dik tevreden met Tringg, wat een verademing na de slechte dekking van T-mobile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat voor mobiel heb jij Pven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Deze snelheden heb ik op mijn Nokia N95-8G gezien, mijn Nokia E71 is voor het gevoel wat trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haalde gisteren 10mbit downstream en 8mbit upstream. Ik blij :D.

Ik was vergeten dat ik nog op wifi zat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

En ja hoor, weer een ding waar Tringg zelf de hand in heeft gaat niet goed:
Beste Tringger,

Door een fout van ons is de afgelopen periode niet netjes per maand gefactureerd en geïncasseerd, maar komt het nu in 1 keer. Sorry!

Zorg er voor dat er voldoende saldo op je rekening staat, want we gaan dit gewoon via automatische incasso afhandelen binnen de komende dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Tringg
Ja we gaan het nu even lekker in 1 keer innen :S. Nou ja, gaat weer mooi bij Tringg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ach, ze melden het in ieder geval. Ik heb overigens een dergelijke melding (nog?) niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja maar ik vind het gewoon typisch dat alles van Tringg in de soep loopt. Als je kijkt op Twitter lees je dat mensen ook nu nog steeds de standaard "Je ligt er een week uit qua netwerk" problemen hebben. En dan maar doen alsof het elke keer toevallig fout gaat :'). Nee ik vind Tringg nu prima, maar besef heel goed dat ik dat meer te danken heb aan de jongens van KPN dan aan Tringg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 23:38
Heb even gewacht met mijn Tringg ervaring op te schrijven.....

3 weken geleden Tringg besteld omdat ik zoiets had van probeer het gewoon. Idd zoals beloofd na een paar dagen kreeg ik mijn sim kaart thuis gestuurd, echter werkte deze niet :( Ik heb 2 dagen gebeld dat het toch echt aan de sim kaart lag omdat deze het in 3 telefoons niet deed.... Maar goed 4 dagen later op een maandag werd ik teruggebeld door de technische dienst (Inmiddels was er al wel geld afgeschreven voor de maandelijkse kosten, dit werkt blijkbaar wel goed :X ). De goede man beloofde me dat ik de volgende dag een werkende simkaart zou krijgen toegestuurd en of ik dan contact met ze wilde opnemen om deze gelijk te laten activeren.... Na 2 dagen weer veel bellen met Tringg kreeg ik 3 dagen later op donderdag dus eindelijk mijn nieuwe "werkende" sim kaart.... Deze bewuste donderdag contact opgenomen met Tringg om deze kaart te activeren.... De kaart is binnen 3 uur geactiveerd zegt Tringg.... Vrijdagmiddag 16.45 na weer veel onderhand boze telefoontjes was hij dan eindelijk geactiveerd!!!

Maar goed ondanks de mindere start was ik nu al 2 weken een tevreden Tringg gebruiker, goede ontvangst geen last van netwerk bezet gevallen....

Alleen nu sinds gisteren komen er geen smsjes meer aan die ik verstuur :(
Heb ik net even contact gezocht voor de zoveelste keer, zegt de lieve mevrouw dat ze aan het uitzoeken zijn aan welke provider het ligt, waarop na dit getest te hebben met Vodafone, KPN en Tmobile en deze werken allemaal uitstekend, ik zeg dat het G 8)7 dmmmmme aan Tringg ligt en dat ik er nu toch genoeg van heb van die klote excuses....

Volgende maand wordt mijn nummer geporteerd ook alweer een week later dan dat mijn huidige abbo afloopt en dat terwijl ik meer dan 7 weken van te voren alles had geregeld zie ik de bui al hangen.....

Tringg is goedkoop maar daar is dan ook alles mee gezegd nu ik 3 weken Tringg heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat mijn smsjes soms niet aankomen heb ik ook inderdaad. Wel irritant maar ja. Misschien dat ze ook maar een max. aantal smsjes in 1 keer ondersteunen. Met de iphone tik je er zo 4 als 1 bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu al bij Taxxi, Google Calendar, SMSCity en ING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
Zelfs korte smsjes zoals: Test 1 en Test 2 komen al niet aan dus daar ligt het probleem ook niet....

Gaat me ook meer om de hele gang van zaken tot nu toe.... Heb echt spijt dat ik Tringg heb genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik verzend ongeveer 20 SMSjes per dag maar heb er nooit last van dat ze niet aankomen. :?

Het netwerk-bezet-probleem herken ik wel, maar dan doe ik een redial en dan werkt het weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het sms'en van en naar andere mobiele telefoons lijkt het altijd goed te gaan, maar bij diensten die je een gratis smsje sturen om iets te bevestigen, ING, Taxi, of de diensten die SMSCity en Google Calendar leveren, gaat het dus mis.

Bij mobiele telefoons gaat het dus altijd goed, bij internetdiensten niet. Ik had eerst ook probleem met het ontvangen van een sms-berichtje van 12Voip voor de registratiebevestiging, maar heb die later bij het proberen wel ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
Bij mobiele telefoons gaat het dus helemaal niet goed |:( |:( Ik heb nu al smsjes gestuurd naar TMobile Vodafone en KPN en ze komen allemaal niet aan.... Ik maak nooit gebruik van die sms diensten maar als die ook al niet werken zegt meer dan genoeg....

Ik zal nu niet meer mopperen over Tringg en wacht af wanneer het probleem is opgelost.

[ Voor 14% gewijzigd door Jantje_ op 05-02-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
hier ook problemen met sms verzenden naar kpn, komen niet meer aan?

storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

ING gaat hier altijd prima. Heb alleen structureel dat ik als naar een bepaald iemand met Vodafone sms ik het soms moet herzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
Bedankt voor je vraag.

Het probleem is bekend bij ons. We hebben op dit moment last van een storing. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

Hopend je voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Greet

Tringg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hier begon het gisternacht. Ik kan wel smsjes ontvangen maar niet verzenden. Spreek nu mensen die vragen of ik hun smsje wel ontvangen heb. Ik zeg dat ik ze heb ontvangen en eentje heb teruggestuurd, maar die heeft men niet gekregen. Rond het middag uur had iemand een smsje ontvangen die ik 16 uur daarvoor verzonden had :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
Mijn smsjes lijken weer gewoon aan te komen bij de verschillende providers.....
Hoop dat het dan maar een eenmalige storing was!
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste