Het lijkt me vrij sterk. Ik denk eerder dat Eclair rond de jaarwisseling komt. Dus verwacht de SDK ergens in November. Daarenboven kan het ook nog zo zijn dat Eclair geen Android 2.0 wordt maar bijvoorbeeld Android 1.7, en dat Flan Android 2.0 wordt. Google volgt geen strikte roadmap. Maar dat vandaag (net een maand ofzo?) al een Eclair naast Android is geplaatst @Googleplex heeft ook mij erg verbaasd. Dat is deze keer erg snel. Anyway, het kan twee dingen betekenen: (i) of het kondigt gewoon aan dat Eclair (nu Donut klaar is) de volgende release is of (ii) dat Eclair al bijna klaar is. Ik vermoed echter het eerste, ook al was in het verleden het plaatsen en releasen dicht op elkaar. Ik ga er gewoon vanuit dat Eclair pas rond het einde van het jaar komt of zelfs later.CLB schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:54:
[...]
Toch wel leuk dat hij het over Eclair heeft wat eind oktober uitkomt.. en wat misschien dus gewoon klopt..
Overigens pakte ik nog wel deze info op: http://www.android-center.com/TB/?P=2996
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 01:12 ]