Het op CECT na misschien wel bekendste iPhone-clone bedrijf gaat de Windows Mobile markt in, met de Sciphone N12. Deze telefoon heeft een unieke functie: 2 1 OS, je kan kiezen tussen Windows Mobile en Android, naar wat ik heb vernomen (en dat is vrij veel), heeft het toestel een dualboot.
De specificaties:
¡¤Processor: Marvell PXA310(624MHz), Qualcomm MSM6246
¡¤Operating system: Windows Mobile 6.5/ Android
¡¤Dimensions/Weight: 117 x 58 x 12.7 mm/102 grams
¡¤Network: GSM 850/900/1800/1900MHz, UMTS 2100MHz
¡¤Display: 3.2"16:9 WQVGA LCD with 240 x 400 resolution
¡¤Camera: 3.2 megapixel color camera with auto focus(main),
0.3 megapixel (video calls)
¡¤Memory: 256MB(ROM), 128MB(RAM), 2GB microSD? memory card(up to 16GB)
¡¤Connectivity: Bluetooth, WiFi, EDGE, HSDPA (Up to 7.2 Mbps down-link speed)
¡¤GPS: Internal GPS antenna
¡¤High Definition Digital TV Mobile: CMMB (China standard)
¡¤Other: Touch screen, Trackball with Enter button, 1200mhA battery capacity
Ok, ik loop ze even door:
De processor: Best wel sterke processor, dat kan wel op tegen de andere Android Windows Mobile toestellen op de markt
Het OS: Bijzonder, 2 OS'en Balen dat ze Android geschrapt hebben...
De afmetingen: Helemaal niets op aan te merken, ik wil natuurlijk ook niet dat ik m'n telefoon kwijt raak in m'n broekzak omdat 'ie zo klein is
.
De resolutie van het display: 240 * 400 is in mijn ervaring genoeg
De grootte van het display: 3,2 inch is toch groot zat?
3,2 Megapixel is denk ik genoeg voor een camera, als je professionele foto's wilt koop je maar een fototoestel. Met de camera voorop kan je videobellen, maar dat is absoluut geen must.
Het geheugen is prima, en uitbreidbaar, meer dan 16 GB als je toch niet nodig hebben. Internetten zal wel goed gaan hiermee, HSDPA is momenteel het snelste, en WiFi kan handig zijn als je bij een hotspot bent.
Er zit ook GPS bij, maar: wie gebruikt dat nou? Een tom-tom is toch veel makkelijker? Een mogelijkheid tot TV kijken is ook meegeleverd, maar zou hij wel Nederlandse TV oppikken?
Verder is het niet zo bijzonder, Touch Screen: Joh, echt? De trackball is wel grappig maar ook geen must

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qF0s8L-5cqg]
De specificaties:
¡¤Processor: Marvell PXA310(624MHz), Qualcomm MSM6246
¡¤Operating system: Windows Mobile 6.5/ Android
¡¤Dimensions/Weight: 117 x 58 x 12.7 mm/102 grams
¡¤Network: GSM 850/900/1800/1900MHz, UMTS 2100MHz
¡¤Display: 3.2"16:9 WQVGA LCD with 240 x 400 resolution
¡¤Camera: 3.2 megapixel color camera with auto focus(main),
0.3 megapixel (video calls)
¡¤Memory: 256MB(ROM), 128MB(RAM), 2GB microSD? memory card(up to 16GB)
¡¤Connectivity: Bluetooth, WiFi, EDGE, HSDPA (Up to 7.2 Mbps down-link speed)
¡¤GPS: Internal GPS antenna
¡¤High Definition Digital TV Mobile: CMMB (China standard)
¡¤Other: Touch screen, Trackball with Enter button, 1200mhA battery capacity
Ok, ik loop ze even door:
De processor: Best wel sterke processor, dat kan wel op tegen de andere Android Windows Mobile toestellen op de markt
Het OS: Bijzonder, 2 OS'en Balen dat ze Android geschrapt hebben...
De afmetingen: Helemaal niets op aan te merken, ik wil natuurlijk ook niet dat ik m'n telefoon kwijt raak in m'n broekzak omdat 'ie zo klein is
De resolutie van het display: 240 * 400 is in mijn ervaring genoeg
De grootte van het display: 3,2 inch is toch groot zat?
3,2 Megapixel is denk ik genoeg voor een camera, als je professionele foto's wilt koop je maar een fototoestel. Met de camera voorop kan je videobellen, maar dat is absoluut geen must.
Het geheugen is prima, en uitbreidbaar, meer dan 16 GB als je toch niet nodig hebben. Internetten zal wel goed gaan hiermee, HSDPA is momenteel het snelste, en WiFi kan handig zijn als je bij een hotspot bent.
Er zit ook GPS bij, maar: wie gebruikt dat nou? Een tom-tom is toch veel makkelijker? Een mogelijkheid tot TV kijken is ook meegeleverd, maar zou hij wel Nederlandse TV oppikken?
Verder is het niet zo bijzonder, Touch Screen: Joh, echt? De trackball is wel grappig maar ook geen must

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qF0s8L-5cqg]
[ Voor 13% gewijzigd door thijsje66 op 28-12-2009 17:14 ]
Ik heb geen leuke ondertitel.