Afgelopen week te horen gekregen dat ik vanaf 1 december mag starten bij mijn 2e baan. Deze keer wil ik wel voor een auto gaan aangezien fietsen net iets te ver is (50min). Ik heb de afgelopen ~30 pagina's terug gelezen en neig naar iets Japans vanwege betrouwbaarheid en zuinigheid. Maar aangezien de posts in de afgelopen paginas wel heel snel terug de tijd in gaan zoek ik wat recenter advies 
Ik zoek iets in de richting van het volgende:
- Budget voor aanschaf tussen de 1500€ en 2500€ (wil 500€ achterhouden voor onderhoud)
- De auto zal na ~1 jaar gebruik door worden verkocht (of naar de sloop worden gebracht
)
- 20 km enkele rit naar week 5 dagen in de week. Gok dat ik rond de 10.000 km in totaal ga rijden.
- Comfort & zuinigheid > looks & speed.
- Geen voorkeur voor benzine/diesel/LPG
- Zal niet gebruikt worden voor boodschappen of verhuizingen, zolang ik 4 mensen kan vervoeren (zonder ze in de achterbak te proppen) ben ik tevreden.
Alvast bedankt voor raad
Ik zoek iets in de richting van het volgende:
- Budget voor aanschaf tussen de 1500€ en 2500€ (wil 500€ achterhouden voor onderhoud)
- De auto zal na ~1 jaar gebruik door worden verkocht (of naar de sloop worden gebracht
- 20 km enkele rit naar week 5 dagen in de week. Gok dat ik rond de 10.000 km in totaal ga rijden.
- Comfort & zuinigheid > looks & speed.
- Geen voorkeur voor benzine/diesel/LPG
- Zal niet gebruikt worden voor boodschappen of verhuizingen, zolang ik 4 mensen kan vervoeren (zonder ze in de achterbak te proppen) ben ik tevreden.
Alvast bedankt voor raad