Ik zal ook weer eens een update posten van mijn setje.
Hier kun je zien hoe het er alweer bijna een halfjaar geleden uitzag. Er is in de tussentijd veel gebeurd, en ik heb advies van verschillende mensen overgenomen dus dit is het nu. En ik ben er als 15-jarige enorm blij mee. Dat mag ook wel als je nagaat hoeveel ik het aan gespendeerd heb en hoeveel werk erin zit.
Apparatuur:
Receiver:
Sony STR-DG820
TV:
Philips 32PFL7403D
DVD-Speler:
Aristona DV439
Decoder:
Humax IR-HD5000C
Speakers: Front 2x B&W DM110, Surround 2x JVC SP-S300
Voor aanzicht van mijn setje. Ik heb zelf twee speakerstands gemaakt voor mijn front speakers. Ik had ze eerst op de grond staan, maar dat trilde nogal veel, en ik kreeg een opmerking van iemand dat ze op oorhoogte plaatsen beter was. Dus dat heb ik maar gedaan

Mijn nieuwe reciever. Ik heb deze eigenlijk een beetje blind gekocht omdat ik hem nergens kon beluisteren. En dan nog wie heeft nog 20 jaar oude B&W speakers staan. Maar ik had al een ouder Sony stereoversterker, en ik ben er heel blij mee, want hij geeft lekker geluid, alleen kan het wel een beetje helderder.

Hier nog mijn supergoedkope maar wel regiovrije dvd-speler en nog wat dvd's. Deze gaat hopelijk eind van het jaar vervangen worden door een LG blue-ray speler.

Mijn eveneens zelfgemaakte speakerstands voor mijn surround speakers. Moet alleen nog zon sky disc toren hebben. En de speakers zijn een beetje kapot. Ik wil ze sowiso nog vervangen door kleinere. Waarschijnlijk een paar H/K die lekker klein zijn.
Wat ik dus nog wil veranderen:
-Een B&W centerspeaker, waarschijnlijk tweedehands, want nieuw zijn ze zo duur
-Nieuwe Surroundspeakers, een paar kleinere vooral.
-Een blue-ray speler, LG-BD350
-En een nieuwe grotere TV maar die komt denk ik volgend jaar zomer pas, het liefst een 50' inch Panasonic plasma, maar dromen mag
Het grootste probleem eigenlijk is geld voor mij, want ik heb gewoon niet zoveel geld om alles te vevangen waneer ik wil, maar ik ben er op dit moment wel heel blij mee