Welke Pioneer plasma heb je precies? 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
het is een csc-178...erg leuke setjes voor het geldAnoniem: 256748 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:06:
Heb in het begin veel all-in-one surround setjes gehad. Ik ben toen overgeschakeld naar een Harman/kardon avr-350 receiver met de JBL scs-176 5.1 speakers. (ja type speakers is misschien niet heel juist, het is allang geleden)
Omdat de kleine boekenplankjes toch niet goed genoeg meer waren heb ik hierbij de JBL Balboa 30 vloerstaanders gekocht. Hiermee had ik het virus een beetje te pakken.
Heb toen alles verkocht en een Denon avr3808 gekocht met de Canton Chrono 5.1 set. Deze speakers gekocht zonder te luisteren (niet slim nee) en ze bleken niet te voldoen aan mijn wensen. Deze toen weer verkocht om mij de Monitor Audio RS6 surround set te kopen. Hieraan heb ik veel plezier gehad maar ik begon meer en meer interesse voor Stereo te krijgen.
Heb me vervolgens de Denon pma1500 en dcd 1500 stereo set gekocht. Deze gekoppeld via de 3808 met de rs6 en dat was een hele vooruitgang voor me. MAAR weer niet genoeg. Heb toen bovenopmijn huidige speakerset de Monitor Audio GS10 gekocht om zo stereo volledig te scheiden met de surround.
Toen de grote beslissing genomen om ALLES te verkopen en mij een stereo set te kopen uit de hogere klasse. Nadat ik de surround set had verkocht heb ik me een Musical Fidelity A5.5 amp en cd-speler gekocht. Deze op de GS-10 aangesloten en dit was een verademing. Nu miste ik toch wel wat laag en heb ik de GS-10 verkocht en mij de B&W CM7 gekocht. Qua stereo ben ik voorlopig zeer tevreden.
Nu miste ik bij de film toch wel wat laag en effecten (ook met gamen) maar ik was niet bereid om weer zoveel uit te geven omdat ik toch de voorkeur aan 2-kanaals geef.
Vandaar de aankoop van een Logitech Z5500 setje. Het is lang geen hoogwaardige surround set maar voor wat ik het gebruik voldoet het perfect. ik ben zeer tevreden hiermee.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ziet alles er nu dus uit. Dit alles staat nog op mijn kamertje. Ik ben nog een thuiswonende student met een weekendbaantje. Alles zal dus nog meer veranderen eens ik wat meer verdien
Je bent nog een student met een weekendbaantje?? Wat van baan is dat dan? Directeur van een grote bank (incl bonussen?Anoniem: 256748 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:06:
Heb in het begin veel all-in-one surround setjes gehad. Ik ben toen overgeschakeld naar een Harman/kardon avr-350 receiver met de JBL scs-176 5.1 speakers. (ja type speakers is misschien niet heel juist, het is allang geleden)
Omdat de kleine boekenplankjes toch niet goed genoeg meer waren heb ik hierbij de JBL Balboa 30 vloerstaanders gekocht. Hiermee had ik het virus een beetje te pakken.
Heb toen alles verkocht en een Denon avr3808 gekocht met de Canton Chrono 5.1 set. Deze speakers gekocht zonder te luisteren (niet slim nee) en ze bleken niet te voldoen aan mijn wensen. Deze toen weer verkocht om mij de Monitor Audio RS6 surround set te kopen. Hieraan heb ik veel plezier gehad maar ik begon meer en meer interesse voor Stereo te krijgen.
Heb me vervolgens de Denon pma1500 en dcd 1500 stereo set gekocht. Deze gekoppeld via de 3808 met de rs6 en dat was een hele vooruitgang voor me. MAAR weer niet genoeg. Heb toen bovenopmijn huidige speakerset de Monitor Audio GS10 gekocht om zo stereo volledig te scheiden met de surround.
Toen de grote beslissing genomen om ALLES te verkopen en mij een stereo set te kopen uit de hogere klasse. Nadat ik de surround set had verkocht heb ik me een Musical Fidelity A5.5 amp en cd-speler gekocht. Deze op de GS-10 aangesloten en dit was een verademing. Nu miste ik toch wel wat laag en heb ik de GS-10 verkocht en mij de B&W CM7 gekocht. Qua stereo ben ik voorlopig zeer tevreden.
Nu miste ik bij de film toch wel wat laag en effecten (ook met gamen) maar ik was niet bereid om weer zoveel uit te geven omdat ik toch de voorkeur aan 2-kanaals geef.
Vandaar de aankoop van een Logitech Z5500 setje. Het is lang geen hoogwaardige surround set maar voor wat ik het gebruik voldoet het perfect. ik ben zeer tevreden hiermee.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ziet alles er nu dus uit. Dit alles staat nog op mijn kamertje. Ik ben nog een thuiswonende student met een weekendbaantje. Alles zal dus nog meer veranderen eens ik wat meer verdien
[Voor 0% gewijzigd door xXDimiXx op 25-09-2009 11:27. Reden: typo]
Live life to the fullest!
Anoniem: 256748
haha nee hulpkok al van mn 17de. Ben er nu 23 dus heb heel wat kunnen sparen.xXDimiXx schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:25:
[...]
Je bent nog een student met een weekendbaantje?? Wat van baan is dat dan? Directeur van een grote bank (incl bonussen?) Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van die B&W speakers, ze zien er niet alleen supermooi uit, maar ze klinken ook nog eens erg mooi en warm (heb ze ooit eens beluisterd bij iemand) Ik heb zelf de JBL880 zuiltjes (samen met een H/K avr645), ik ben er erg tevreden mee maar die kunnen niet tippen aan die B&W's
Maare, komt er ook een tijd dat je écht definitief tevreden bent?
Thanks, was even kwijt Common Interface Slot (CI). Als het even kan wil ik dit wel heel graag, of ik moet een aantal "figuurlijke salto's" maken t.o.v. prijs. Dan wil ik deze eis laten vallen.wizl schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:48:
Bedoel je een CI slot?
Je wilt deze zeker voor de Ziggo CI kaart. Let er wel goed op of de slot ook werk met de kaart. De Ziggo kaart werkt als het goed is niet met elke tv die een CI slot heeft.jasperaap schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:53:
[...]
Thanks, was even kwijt Common Interface Slot (CI). Als het even kan wil ik dit wel heel graag, of ik moet een aantal "figuurlijke salto's" maken t.o.v. prijs. Dan wil ik deze eis laten vallen.
Nee niet specifiek, maar uit goede bronnen heb ik me laten vertellen dat als ik toch zoek ik beter hier ook op kan letten. Scheelt me mooi een receiver.Nico111 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:08:
[...]
Je wilt deze zeker voor de Ziggo CI kaart. Let er wel goed op of de slot ook werk met de kaart. De Ziggo kaart werkt als het goed is niet met elke tv die een CI slot heeft.
Ziggo heeft op z'n site een lijst gepubliceerd met ondersteunde televisies. Deze werken sowieso en hier leveren ze dan ook service op.jasperaap schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:45:
[...]
Nee niet specifiek, maar uit goede bronnen heb ik me laten vertellen dat als ik toch zoek ik beter hier ook op kan letten. Scheelt me mooi een receiver.
Bijvoorbeeld de: Philips 42PFL5604H, kost ongeveer 650 en heeft Full HD en alle mikmak als ik het zo zie.
[Voor 10% gewijzigd door Who Am I? op 25-09-2009 15:00]
Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Dan kijk je in een ander deel van Got en stuit je op \[DVB-C] Ziggo CI+ PraatWho Am I? schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:59:
Helemaal de verkeerde plek om dit te vragen natuurlijk, maar wat nou als ik een TV heb die geen CI+ ondersteund? Ik heb bijvoorbeeld een Samsung LE40A656, maar die staat niet in de lijst van Ziggo. Brengen ze nog een apart kastje uit die je gewoon via HDMI kan aansluiten om zo toch gebruik te kunnen maken van CI+?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[Voor 80% gewijzigd door teacher op 26-09-2009 11:48]
Hoe doet die cd speler het bij jouw? Ik heb dezelfde maar super gevoelig en word rap vuil van binnen waardoor goede cd's al 'met gaten' klinkt...Touchdomex schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:01:
Voorproefje dan. Heb vandaag bij de kringloop een nieuwe versterker gehaald. Een Marantz 1530 uit het jaar weet ik veelVoornamelijk gekocht voor zijn aansluitingen en zijn instellingen. Maar tot nu toe best tevreden. Binnenkort eens echt overzicht pics maken!
[afbeelding]
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Ik moet zeggen dat hij nu na bijna 15 tot 20 jaar trouwe dienst nog geen enkele hapering heeft. Er worden vrij regelmatig CD's me afgespeeld. Nergens last van gehad. Heeft ook veel verhuizingen van kamer/huis overleefd dus meerdere eigenaren gehad. Maar ik wil een andere CD speler. Eentje die beter past bij de set die ik nu heb(qua oppervlakte in deze opstelling is dit verre van ideaalVoodoo_man schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:31:
[...]
Hoe doet die cd speler het bij jouw? Ik heb dezelfde maar super gevoelig en word rap vuil van binnen waardoor goede cd's al 'met gaten' klinkt...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nu zit ik nog te twijfelen tussen onderstaande sets, dus enige hulp van u allen tweakers is welkom.
De Sony ht-sf100 home cinema set, bestaande uit:
sony receiver met 3 hdmi ingangen, 4 zuilspeakers
Voordelen:
+Sony design (bijpassend bij tv en ps3)
+Zuilspeakers (voordeel omdat ik liever de boxen niet ophang, zeker de achterste niet)
+Past makkelijk in het meubel
Nadelen:
- Ten opzichte van de onkyo, inferieure geluidskwaliteit
- Geen mogelijkheid tot vervangen speakers
- Geen ondersteuning hd-codecs (wel lpcm via hdmi van ps3, dus is niet verschrikkelijk)
De Onkyo ht-s6205 home cinema set, bestaande uit:
Onkyo sr-507 receiver en onkyo 5.1 boxenset
Voordelen:
+Ten opzichte van de sony, betere geluidskwaliteit
+Mogelijkheid tot vervangen speakers
+Dts hd en Dolby true hd ondersteuning
+Uitgebreide instelmogelijkheden
Nadelen:
-Past maar net in het meubel als je de pootjes eraf haalt (het schijnt mogelijk te zijn en geen problemen op te leveren: zie de post van 'marketeer' een aantal weken terug.)
-Losse speakers, dus op zoek naar losse stands (extra kosten)
Ik neig momenteel meer naar de Onkyo...
[Voor 19% gewijzigd door FeaR op 27-09-2009 19:35]
Ik heb de neiging om te zeggen dat de onkyo beter is (impulsieve gedachteflits), maar erachter komen doe je alleen maar door naar beide sets te luisteren. Als ik dan toch aan het typen ben: Kant en klaar setjes 'kunnen' goed klinken, maar als je het een beetje leuk wil doen, dan zou ik toch gaan voor alles apart. Aparte versterker en aparte speakers. Komt de kwaliteit van het geluid eerder ten goede dan wanneer je een kant en klaar huis tuin en keuken geval koopt. Die zouden je ouders (bij wijze van) kopen om erbij te horen.Spelvaud schreef op zondag 27 september 2009 @ 18:32:
Na alle examens, vakanties en studiezaken, nu eindelijk de tijd om mijn eerste (foto)post te doen.
bla...
Ik neig momenteel meer naar de Onkyo...
[Voor 49% gewijzigd door Younes op 27-09-2009 19:25]
...en waarom?
Ik ben niet gek ik ben een raceauto BRRRRRMMMM!
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Anoniem: 161008
hij kan die gewoon hebben geimporteerd , zelf heb ik ook twee witten vanuit yesasia.com gehaald dusFeaR1986 schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:47:
Zijn die twee witte PS3 controllers wel origineel of ben jij ook het slachtoffer geworden van zeer goed nagemaakte exemplaren?
Verder wel netjes die KEF iQ9. Had op het eerste gezicht iets als de iQ5-serie verwacht totdat ik de foto zonder stofkappen zag
De witte controllers zijn originele dualshock3 controllers, ze zijn alleen geimporteerd omdat ik geen zin om te wachten totdat dualshock3 hier op de markt kwam.FeaR1986 schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:47:
Zijn die twee witte PS3 controllers wel origineel of ben jij ook het slachtoffer geworden van zeer goed nagemaakte exemplaren?
Verder wel netjes die KEF iQ9. Had op het eerste gezicht iets als de iQ5-serie verwacht totdat ik de foto zonder stofkappen zag
Ik ben niet gek ik ben een raceauto BRRRRRMMMM!
Waarom komt mij dit verhaal ook zo bekend voorSketchy schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:40:
De speakeropstelling is misschien niet optimaal, maar op deze kamer is er een tekort aan ruimte.
Misschien word het toch tijd om een eigen huis te zoeken.
Hier ook. Ik wacht ook echt met het kopen van de rear speakers tot ik verhuist ben, ik heb er nu gewoonweg geen ruimte voor helaasJolly_Jumper schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:33:
[...]
Waarom komt mij dit verhaal ook zo bekend voor. Nette setup voor de rest
.
No signature required.
[Voor 10% gewijzigd door jasperaap op 28-09-2009 09:28]
Tsja, als je gewoon speakers van een "normaal" formaat neemt dan moet het meestal toch geen probleem zijn. Maar meneer neemt meteen Klipsh RF-82 speakers van over de meter hoog en van 30 kg in zijn appartementM3rcury schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:17:
[...]
Hier ook. Ik wacht ook echt met het kopen van de rear speakers tot ik verhuist ben, ik heb er nu gewoonweg geen ruimte voor helaas
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Misschien omruilen voor een Bose 123 systeem?FeaR1986 schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:48:
[...]
Tsja, als je gewoon speakers van een "normaal" formaat neemt dan moet het meestal toch geen probleem zijn. Maar meneer neemt meteen Klipsh RF-82 speakers van over de meter hoog en van 30 kg in zijn appartement
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
The devil is in the details.
Student en dan zo'n woonkamer? Doe je goed! Probeer ff die foto's te draaien joh. Kijkt veel prettiger.haagseblowin schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:50:
Ja t is raar op de pc staan ze goed, als ik ze upload staan ze weer verkeerd
...en waarom?
Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
oh, klinkt goed!haagseblowin schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:28:
Ik zal je morgen foto's mailen van hoe ik het gemaakt heb, ik moet namelijk zo werken.
je schroeft eerst 2 balkjes in de muur en daar monteer (kit) je het laminaat op. Dit zodat het iets van de muur afkomt en je de draden erachter kan laten lopen. Tegenwoordig kun je een soort scharen kopen waarmee je het laminaat mooi recht afhakt. Net zoals je een tegel doormidden knipt.
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
Da's imitatieklimop, een beetje groen tegen de verder kale witte muurbas r schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:09:
Kijk je een beetje uit met dat zeewier op die beamer?
Kunnen ze slecht tegen heb ik van horen zeggen.
Mooie combo met je Vloerkleed en behang
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Anoniem: 311770
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 311770 op 01-10-2009 10:45]
Anoniem: 311770
[Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 311770 op 01-10-2009 10:53]
Weet je ook hoe die scharen heten? Ik kom op Google alleen maar scharen voor plinten tegen.haagseblowin schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:28:
Tegenwoordig kun je een soort scharen kopen waarmee je het laminaat mooi recht afhakt. Net zoals je een tegel doormidden knipt.
Vinnu#2173 | Thats all folks!
Laminaatsnijder. Maar zagen werkt natuurlijk ook prima.Nitai schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:51:
Weet je ook hoe die scharen heten? Ik kom op Google alleen maar scharen voor plinten tegen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja inderdaad, erg sexy is het nietAnoniem: 311770 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:45:
nu dan? had een foutje in de img-tag gemaakt!
@troonstaal:
mooie setup, maar wat een lompe bevestiging van de beamer. Ik had daar toch echt iets sierlijker van gemaakt, zeker omdat het een onderdeel van je woonkamer is. Ik heb bijvoorbeeld een Vogel beugel:
[afbeelding]
Wel met de hand zagen dan en hele fijne tandjes anders krijg je hapjes uit je laminaat die je normaal gesproken af kan dekken met plintjes o.i.d. Je zou ook gewoon een mooie aluminium omlijsting om je meubel kunnen maken, gewoon een klein L-profiel verstekzagen.Exirion schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:52:
[...]
Laminaatsnijder. Maar zagen werkt natuurlijk ook prima.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Anoniem: 268916
[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 01-10-2009 16:55. Reden: typo]
Hoe diep gaan die metalen pinnen in de muur en zou je asjeblieft graag gedaan een foto'tje van de onderkant van je receiver willen posten? Ik zie die poten niet van de receiver niet(hoek van de genomen foto of heb je die poten verwijderd?))))haagseblowin schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:00:
Hier even hoe ik het zwevende stereo meubel heb gemaakt:
Eindresultaat:
[afbeelding]
Prachtig...
...en waarom?
Anoniem: 314947
Anoniem: 268809
Vraagje waar heb je die bloempotten met die bamboe stammen vandaan?limboconnect schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:06:
Hallo ik lees al geruime tijd mee in dit topic maar nog nooit zelf de moeite genomen om iets te posten.
Hieronder een opsomming van mijn HT.
Set bestaande uit:
Sanyo PLV-Z4
Proluxx electrisch scherm
ONKYO TX-SR805
JBL als suround speakers
Dreambox 7025 / Xbox HDef
Xbox 360
LG LCD 32LX2R
B&W AS600 sub
Beovox RL 1000
Marmitek pro8
De apparatuur staat buiten de ruimte in een eigen ontworpen kast. de componenten zijn te bedienen door een harmony 885 die de signalen via een infrarood extender door stuurd.
In totaal heb ik 7 speakers in de ruimte verwerkt deze hangen op oor hoogte door de ruimte alleen de speakers bij de tuinpui hangen tegen het plafond omdat dit gewoonweg niet uitzag.
Alles loopt over de Onkyo 805 via hdmi en component.
Het geheel is ingeregeld door het odyssey systeem en meetmicofoon wat opzich al een net resultaat was.
De fijnafstelling heb ik gedaan met een decibel meter vanaf de hotspot.
De sanyo beamer is ISF gecalibreerd en dat is voor mij zeker de moeite waard geweest.
De verlichting in de ruimte wordt ook aangestuurd door de harmony zodat als ik op de activiteit bioscoop druk
de verlichting uit gaat behalve de RBG led spots achter in de ruimte, het scherm naar beneden komt etc etc.
Voor de speaker opstelling zijn de fronts afgesteld op de projector en niet op mijn TV doordat ik dit minder belangrijk vond.
Ik geheel is als een 7.0 opstelling uitgevoerd dus zonder center speaker doordat ik gewoonweg nog geen passende oplossing hiervoor gevonden heb.
De frontspeakers fungeren dus ook als "center" speaker.
Als ik eerlijk moet zijn vind ik dit ook nog niet eens hinderlijk.
even een paar overzichts foto's van de ruimte
[afbeelding]
[afbeelding]
De front speakers 4 stuks Beovox RL 1000 en de B&W sub
[afbeelding]
De kast met de apparatuur ik probeer een andere foto deze is niet zo duidelijk
[afbeelding]
De suround speaker zoals deze in de ruimte geplaatst zijn
[afbeelding]
Ik heb de potten een paar jaar geleden op de beurs gekocht in utrecht de bamboe heb ik bij ons in het dorp gekocht en na een tijdje groen geverfd.Anoniem: 268809 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:22:
[...]
Vraagje waar heb je die bloempotten met die bamboe stammen vandaan?
WAT?Gitaarwerk schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:35:
SACD is rommel... het is bewezen dat er genoeg tekortkomingen waren ook.
Het had ook een leuke digitale dip ergens. Soort drukkend geluid op bepaalde frequenties. DVD-Audio was opzich wel mooi, wat rechtlijniger.
Vynl is heel mooi,...alles heeft zijn problemen helaas.
Inderdaad makkelijk als je stevige betonnen muren heb. Ik heb een huis van 90 jaar oud en het beton is niet meer wat het geweest is. Als je met maat 8 boort dan zit er meteen een gat van maat 10 omdat alles verpulvert. Dan gaat dit idee niet lukken helaas. maar een goed alternatief voor woningen waar het wel mogelijk is.Anoniem: 314947 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:44:
[quote]haagseblowin schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:00:
hier is een makelijker manier voor en sterker
http://www.wurth.nl/bevestiging/info/1/03_001300.pdf
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Anoniem: 294506
[Voor 38% gewijzigd door FeaR op 04-10-2009 17:05]
Kleding in het algemeen wel maar sokken maakt niets uit, als je ze maar niet over je broek trektExirion schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:41:
[...]
Jij ziet kleding als puur functioneel dus het maakt je niks uit hoe het eruit ziet? Sja, sommige mensen hebben dat. Die zien er meestal niet uit
Maar een antwoord mogelijk: naar de winkel gaan en zelf gaan luisterenAnoniem: 294506 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:43:
Ben in twijfel welke speakers te nemen...
Twijfel tussen een jamo s506 of s606 hcs3 set of de nieuwe jamo s608... Wat vinden jullie?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Daar denken Björn Borg kopers heel anders over...Bulls schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:53:
[...]
Kleding in het algemeen wel maar sokken maakt niets uit, als je ze maar niet over je broek trekt![]()
Dingen als ongerbroeken enzo hoeven niet bij je trui of schoenen te passen, die zijn alleen om je zweetreet te bedekken
Gruwelijk mooie opmerking.zimbab schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:19:
Superman ook.
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Todat ik geld heb voor iets beters is dat toch echt waar ik naar moet kijken, Beeldkwaliteit is echter prima, ding doet 1920x1200 en is heerlijk scherp.
waarom niet? 'T klinkt prima
Ik denk dat hij je monitor bedoelde
Nouja, groot is een 24" CRT zeker welSick Nick schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:02:
24" en groot? Hebben we denk ik toch een andere definitie van groot
Voor een ouderwetse CRT wel jaSick Nick schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:02:
[Voor 12% gewijzigd door mac1987 op 05-10-2009 17:44]
Geluid is persoonlijk, daar zal niemand over oordelen. Maar die kabels, kan dat niet wat netter? Zeker geen huisdieren?
Groot en lomp is zo'n crt wel, en probeer he maar eens te verplaatsen, oef.Sick Nick schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:02:
[Voor 17% gewijzigd door Joopieboy op 05-10-2009 18:14]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Netter kan het zeker, moet nog even budget vrijmaken zodat ik speakerkabel kan kopen zodat ik het niet aan elkaar hoef te knopen met de stukjes die ik nog over had.Roamor schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:46:
[...]
Geluid is persoonlijk, daar zal niemand over oordelen. Maar die kabels, kan dat niet wat netter? Zeker geen huisdieren?
Daar is die sub niet voor, echt heel diep gaat hij niet, maar strak is 't wel. Vult mn speakers eigenlijk prima aan(welke het laag niet zo heel geweldig deden)JohanH schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:12:
Voor sommige gaat het vooral om hard gaan, en dat je huis trilt op zijn grondvesten met de bass. Zo was ik vroeger ook, stereo versterker en knallen met 2 pa speakers.
[...]
op wieltjes is dat ding prima te verplaatsenGroot en lomp is zo'n crt wel, en probeer he maar eens te verplaatsen, oef.
Ben blij dat het tegenwoordig lcd is, scheelt je rug.
Maar wij letten op grote beeldscherm diagonalen, niet op groot als in lomp.
ja dat is inderdaad de manier om naar film te kijken.ksi schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:50:
@limboconnect, waar zit je als je film kijkt? Verschuif je dan de fauteuil ofzo?
wat supervet dat je die amp nog hebt! heb je inmiddels een andere frontplaat of nog steeds die blinde alu die ik er op had gezet?
[Voor 4% gewijzigd door powerflux op 05-10-2009 19:49]
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
nope, dat is nogsteeds dezelfde amp en dezelfde equalizer die ik van je gekocht had. Zit nogsteeds de plaat op die je eropgezet had, staat niet op de foto omdat hij op dit moment onder de bank geschoven is xDpowerflux schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:48:
[...]
wat supervet dat je die amp nog hebt! heb je inmiddels een andere frontplaat of nog steeds die blinde alu die ik er op had gezet?
als je iemand anders bent, sorry
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details