my bad:catt4u schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:20:
[...]
Jij mag je huiswerk nog wel eens over doen![]()
Kijk hier maar eens bijvoorbeeld onder 'specificaties' > 'geheugen'
Card slot microSD (TransFlash), up to 32GB
my bad:catt4u schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:20:
[...]
Jij mag je huiswerk nog wel eens over doen![]()
Kijk hier maar eens bijvoorbeeld onder 'specificaties' > 'geheugen'
Verwijderd
Verwijderd
Welke firmware draai je?? Als je de nieuwste draait werkt het als volgt:Astratuner schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:03:
man man man wat erger ik me toch dood aan dat zoom ding als je op het net surft.
Als ik dan naar een richting uit wil gaan verkleint/vergroot hij altijd men venster.
Wat doe ik eingelijk verkeerd? Kan er iemans mij wel eens de goeie manier zeggen
[ Voor 16% gewijzigd door AppieNL op 17-09-2009 00:58 ]
[ Voor 127% gewijzigd door RoD op 17-09-2009 21:39 ]
Verwijderd
Your welcome!Astratuner schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:10:
bjornhaarman,
ja ik draai de laatste ( Italiaanse ) XXII firmware.
Dat wist ik dus niet en net eens even getest en het kan wel kloppen!
Bedankt he!
Is hier geen oplossing voor aangezien ik de taskmanager toch wel wil gebruiken ?Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:33:
[...]
Taskswitcher is de lang verwachte 3D Taskmanager. Als je Handy Taskman hebt dan krijg je deze dus niet te zien omdat Taskman de ingebouwde functionaliteit overruled. Als je Taskman uitzet dan krijg je de 3D Taskmanager te zien.
Verwijderd
Verwijderd
Ja .. ik kan ook niet connecten met Hotmail...freekweb schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:22:
hier nog meer mensen last van niet kunnen connecten met hotmail met de nieuwe FW?
oke, dan ga ik lekker weer terug naar de russische versie, bedankt voor je reactieVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:40:
[...]
Ja .. ik kan ook niet connecten met Hotmail...... best jammer wel moet ik zeggen ... en wel leuk de Kastor effectjes... misschien moet iemand de bouwers eens vragen om ook een applicatie te bouwen zodat je de effecten zelf kunt aanpassen... ipv dat je je phone eerst voor de volle 100% te hacken
Verwijderd
Ik begrijp niet zo goed waarom je beide tegelijk zou willen gebruiken, dat is een beejte hetzelfde als: "ik wil twee auto's tegelijk rijden" dat kan niet. Het zijn beide taskmanagers dus het is kiezen of delen. Ik denk dat jij handy taskman wilt hebben omdat hij je geheugen gebruik laat zien, toch? Daar heb je andere apps voor bijvoorbeeld x-plore doet dat ook.richajax schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:46:
[...]
Is hier geen oplossing voor aangezien ik de taskmanager toch wel wil gebruiken ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 13:44 ]
Verwijderd
is de Russische beter dan de italiaanse ???..freekweb schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:45:
[...]
oke, dan ga ik lekker weer terug naar de russische versie, bedankt voor je reactie
Maar als ik 2 auto's op de oprit heb.. wil ik wel kunnen kiezen welke ik mee weg gaVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:44:
[...]
Ik begrijp niet zo goed waarom je beide tegelijk zou willen gebruiken, dat is een beejte hetzelfde als: "ik wil twee auto's tegelijk rijden" dat kan niet. Het zijn beide taskmanagers dus het is kiezen of delen. Ik denk dat jij handy taskman wilt hebben omdat hij je geheugen gebruik laat zien, toch? Daar heb je andere apps voor bijvoorbeeld x-plore doet dat ook.
Als je applicaties ook via de standaard taskmanager kunt afsluiten (natuurlijk kan datVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:44:
[...]
Ik begrijp niet zo goed waarom je beide tegelijk zou willen gebruiken, dat is een beejte hetzelfde als: "ik wil twee auto's tegelijk rijden" dat kan niet. Het zijn beide taskmanagers dus het is kiezen of delen. Ik denk dat jij handy taskman wilt hebben omdat hij je geheugen gebruik laat zien, toch? Daar heb je andere apps voor bijvoorbeeld x-plore doet dat ook.
Verwijderd
Dat kan, je krijgt een kruisje rechtsboven in de hoek waarmee je hem kan aflsuiten. Sowieso al kun je een app afsluiten door op ophangen te drukken, dat is standaard in Symbian.richajax schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:46:
[...]
Als je applicaties ook via de standaard taskmanager kunt afsluiten (natuurlijk kan dat)heb ik er geen probleem mee.
Geheugen boeit niet echt.
ps; Die nieuwe Ned II2 firmware zuigtgmail loopt vast !
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 21:31 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 20:04 ]
Ik draai inmiddels gewoon weer de XXIF7Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:06:
[...]
Dat kan, je krijgt een kruisje rechtsboven in de hoek waarmee je hem kan aflsuiten. Sowieso al kun je een app afsluiten door op ophangen te drukken, dat is standaard in Symbian.
Die nieuwe II2? Tenzij jij iets weet wat ik niet weet zijn er geen OFFICIELE updates. Er zijn wel custom Firmwaren in de omloop waar de Java 2.0 engine van Nokia inzit maar die is beta en is het dus geen wonder dat de GMail app crashed. Gebruik anders gewoon een officiele firmware. Misschien moet je voortaan maar geen firmwares downloaden van die ene nederlandse site met .info aan het einde. De eigenaar van die site steelt het werk van andere zonder even netjes te verwijzen of de mensen die het hebben gemaakt/bedacht te bedanken. Hij kopieert ook halfe informatie waardoor je dus sulke dingen krijgt want hij had erbij kunnen zeggen dat er een beta van Java 2.0 in zit.
Verwijderd
320kbit CBR doet de mijne zonder moeite. Blijkbaar zit er een bug in de firmware waardoor muziek afspelen happert als je WLAN scan aan hebt staan.Blisterin_Bull schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:55:
Is er trouwens iets bekend over de max. bitrate van audio/video files?
Al mijn mp3's stotteren om de minuut/anderhalve minuut. Ze zijn omgezet met lame 3.98.2 met VBR V1 (~220kbit) preset.
Verwijderd
Ik draai deze nieuwe Custom Ned II2 ook.. en hij draagt bij mij echt perfect... had last van geen werkende hotmail maar heb ik opgelost (hoe? don't ask!richajax schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:46:
[...]
Als je applicaties ook via de standaard taskmanager kunt afsluiten (natuurlijk kan dat)heb ik er geen probleem mee.
Geheugen boeit niet echt.
ps; Die nieuwe Ned II2 firmware zuigtgmail loopt vast !
Verwijderd
Het zal tussen je oren zitten want het is de italiaanse II2 met nederlandse vertaling erin.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 23:02:Ik draai deze nieuwe Custom Ned II2 ook.. en hij draagt bij mij echt perfect... had last van geen werkende hotmail maar heb ik opgelost (hoe? don't ask!, het werkt weer) maar verder heb ik echt 0 problemen met deze versie, kan op dit moment alleen maar zeggen dat ie beter draait dan de Italiaanse II2 versie..... na een dagje testen dan
... dus mening kan weer bij gesteld worden
Verwijderd
Denk hetVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 23:58:
[...]
Het zal tussen je oren zitten want het is de italiaanse II2 met nederlandse vertaling erin.
[ Voor 9% gewijzigd door Convoy op 18-09-2009 08:35 ]
ja, en dat is nu al een aantal keren gezegd.. wacht gewoon op de officiele nederlandse firmware die binnenkort uitkomt! Deze zal niet de java-bugs hebben.. en gewoon stabiel draaien. Hier worden namelijk weer de vragen gesteld van "is er een nieuwe firmware uit?" Wat weer voor veel onduidelijkheid zorgt.freekweb schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:31:
ben niet echt te spreken over de nieuwe Ned II2 fw, raar dat ook de 3D foto browser ontzettend traag is en hotmail/gmail niet meer werkt vandaar dat ik ook weer terug ben gegaan naar de russische
mss ff wachten op een fix/aanpassing...
heb et niet over geduld hebben en vragen wanneer er een nieuwe fw uitkomt, klaag gewoon over de kwaliteit van de brakke fw'sLethal schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:20:
[...]
ja, en dat is nu al een aantal keren gezegd.. wacht gewoon op de officiele nederlandse firmware die binnenkort uitkomt! Deze zal niet de java-bugs hebben.. en gewoon stabiel draaien. Hier worden namelijk weer de vragen gesteld van "is er een nieuwe firmware uit?" Wat weer voor veel onduidelijkheid zorgt.
Even geduld dus.
Verwijderd
Zou je iets concreter kunnen zijn? Wat heb je nodig?Lethal schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:35:
[...]
@ Bjornhaarman.. jij bent geregistreerd bij innovator.samsung toch? Zou je mij die widget sdk kunnen mailen? want ik raak maar niet ingelogd op die site.. ik heb geregistreerd maar krijg geen activatiemail
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 10:38 ]
wat is je mailadres?:)Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:31:
[...]
Zou je iets concreter kunnen zijn? Wat heb je nodig?
Dit?? Samsung Mobile Widget SDK Guide (pdf file)
En voor de mensen die klagen over de custom Firmware....Halen jullie de firmware van de site van Fanste?? (mag geen link geven ben ik bang).
Ik kan jullie alleen melden dat hij het ook weer van een ander forum haalt. Daar zijn de klachten die jullie omschrijven al lang bekend en volgens mij is er zelfs al een versie waar in dit gefixt is
Als iemand belang bij heeft bij dit forum mag hij/zij mij wel mailen. Er zijn daar 2 mensen die constant firmwares uitbrengen. Als het goed is wordt er vandaag een hele mooie gereleased die echt heel snel is! De beta versie is al uit en mensen zijn erg lovend over het gebruik van deze firmware.
De firmware is alleen niet in het Nederlands maar dat is denk ik een kwestie van tijd voor iemand NL language add
Verder wil ik nog even kwijt dat ik een tip heb gekregen via het innovater forum omtrend de geluidsopname bij concerten en dergelijke. Vanavond ga ik hier de locale disco even bezoeken en zal mij zelf even voor de speakers opstellen.
Ik ga dan even een beetje spelen met settings! Mijn bevindingen zet ik uiteraard hier neer, heb ff een snelle test gedaan met mijn stereotoren. Waar het geluid eerder begon te kraken bleef het nu zuiver!!
Alleen is een stereotoren niet te vergelijken met een echt concert dus ff hopen dat het daar ook werkt
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 11:02 ]
Zoals Bjorn al zei.. het gaat hier om zelf geknutselde firmwares .. die dus niet te vergelijken zijn met officiele releasesfreekweb schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:30:
[...]
heb et niet over geduld hebben en vragen wanneer er een nieuwe fw uitkomt, klaag gewoon over de kwaliteit van de brakke fw'sverder ben ik zeer te spreken over de russische variant!
Zou je die tips met ons willen delen? Morgenvroeg vertrek ik ook naar een buitenfeest en daar wil ik het graag wel even testenVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:31:
Verder wil ik nog even kwijt dat ik een tip heb gekregen via het innovater forum omtrend de geluidsopname bij concerten en dergelijke. Vanavond ga ik hier de locale disco even bezoeken en zal mij zelf even voor de speakers opstellen.
Ik ga dan even een beetje spelen met settings! Mijn bevindingen zet ik uiteraard hier neer, heb ff een snelle test gedaan met mijn stereotoren. Waar het geluid eerder begon te kraken bleef het nu zuiver!!
Alleen is een stereotoren niet te vergelijken met een echt concert dus ff hopen dat het daar ook werkt
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
goed lezen blijft moeilijk he! ik zeg toch "kwaliteit van de brakke fw's" Hoe kun je nou kwaliteit verwachten van home brew roms?Lethal schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:38:
[...]
Zoals Bjorn al zei.. het gaat hier om zelf geknutselde firmwares .. die dus niet te vergelijken zijn met officiele releasesen die noem jij in je post wel zo.. dus vandaar!
@ Bjorn.. die link van dat forum mag je wel plaatsen hier? Het gaat immers niet om illigale praktijken ofzo.. je bent vrij om firmware updates te doen
@ Bjorn again .. Ja ik bedoelde die sdk .. zou jij die kunnen sturen? ik mail je wel even voor mijn adres
weet ik weet ikfreekweb schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:03:
[...]
goed lezen blijft moeilijk he! ik zeg toch "kwaliteit van de brakke fw's" Hoe kun je nou kwaliteit verwachten van home brew roms?
[ Voor 8% gewijzigd door Lethal op 18-09-2009 12:34 ]
oke dan snappen we elkaar nu bij dezeLethal schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:33:
[...]
weet ik weet ikhet was ook niet om je af te vallen oid.. meer dat andere mensen vragen gaan stellen van "hoe komt hij aan die nieuwe firmware" en "moet ik wel updaten naar de nieuwste firmware" omdat jij de nieuwe firmware een nederlandse II2 versie noemt.. maar eigenlijk is dat de home-brew van een andere (italiaanse of russische?) II2.. Daarom plaatste ik de post, om duidelijk te maken dat er verschil zit tussen de nu uitgekome home-brew nederlandse firmware en de officiele II2. En ook om de (waarschijnlijk) geweldige II2 niet gelijk in kwaad daglicht te stellen bij de wat minder actieve tweakers maakte ik die opmerking ..
We bedoelen hetzelfde, we zeiden min of meer hetzelfde .. alleen begrepen we elkaar niet![]()
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 18-09-2009 14:24 ]
Verwijderd
Het mag dus niet... heb een waarschuwing gekregen voor de link die ik poste naar dat andere forum, ik heb geen zin in dat soort gedoe dus moet iedereen maar lekker voor zichzelf uitzoeken hoe en wat, moest ik ook.Lethal schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:38:
[...]
@ Bjorn.. die link van dat forum mag je wel plaatsen hier? Het gaat immers niet om illigale praktijken ofzo.. je bent vrij om firmware updates te doen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 15:26 ]
Verwijderd
Gelijk heb je ik vind het kinderachtig.. iedereen moet toch zelf weten wat ie met zijn foon doetVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:25:
[...]
Het mag dus niet... heb een waarschuwing gekregen voor de link die ik poste naar dat andere forum, ik heb geen zin in dat soort gedoe dus moet iedereen maar lekker voor zichzelf uitzoeken hoe en wat, moest ik ook.
Verwijderd
Nou het beleid gaat om het feit dat er copyright op de FW zit.... niet om de kinderachtig reden...Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:58:
[...]
Gelijk heb je ik vind het kinderachtig.. iedereen moet toch zelf weten wat ie met zijn foon doet
Zelf rommel ik ook graag moet toch kunnen we zijn toch oud en wijs genoeg om te bepalen wat we er op zetten en gaat het mis ja jammer dan dat weet je van te voren moet je het niet doen en ook niet zeuren.
Verwijderd
Ik begrijp jeVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:07:
[...]
Nou het beleid gaat om het feit dat er copyright op de FW zit.... niet om de kinderachtig reden...
Maar er is hier een discussie gaan de over die FW... en op die site staat meer info omtrend die discussie van de FW...
Dat is de reden dat ik link... niet omdat er daar wat te downen valt...Maar ik ga me niet meer in die discussies mengen hier omtrend die FW, zinloos om te discussieren wat daar al gediscussieerd is.... en ik heb ook geen zin om heletijd als doorgeef luik te fungeren.
Mensen die custom FW gebruiken moeten google maar gebruiken dan... Ik kan hier geen discussie voeren als niemand weet waar ik het over heb..
Beide op 24/12 vond ik al prima klinken eigenlijkVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:31:
Een heel verhaal....
Zie ook dit filmpje:
http://www.youtube.com/wa...eature=player_profilepage
[ Voor 60% gewijzigd door Garrett op 19-09-2009 01:19 ]
I love watercooling
Verwijderd
Heb je weer ingestelt dat je berichtjes van het massageheugen gelezen moeten worden? Hoe en waarmee heb je die backup gemaakt?Amps schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:35:
Hmmm... vreemd hoor. Ik heb mijn SMS'jes opgeslagen op mijn massageheugen en nadat ik de back-up gemaakt had zijn mijn SMS'jes verdwenen uit de inbox?? Ik bedoel wth...? Is er een manier om deze berichten terug te halen?
Is er een aparte instelling dat je telefoon de berichten vanaf het massageheugen afleest dan? Ik heb hem momenteel onder Berichten > opties > Instellingen > Overige > Gebruikt geheugen in E:. Ik heb daarna het toestel nog ff gereboot maar zonder resultaat.Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 02:40:
[...]
Heb je weer ingestelt dat je berichtjes van het massageheugen gelezen moeten worden? Hoe en waarmee heb je die backup gemaakt?
Verwijderd
Dan moet je die backup ff terug zetten met de optie "terug zetten" onder het opties menu.Amps schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:59:
Ik heb de back-up gemaakt via Bestandsbeheer.
Verwijderd
Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Verwijderd
I love watercooling
Verwijderd
Dat idee kwam ik dus vanavond ook in 1x op.... Waarom maakt samsung niet gewoon 3 standaar profielen in het camera menu... geluids opname laag - mid - hoog.... of iets in de trend.Garrett schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:21:
Relaxed dat je dat allemaal uitgeprobeerd hebt
Voor "huiskamer opnamen" kan je wel hogere waardes kiezen want daar komen natuurlijk geen harde geluiden in voor... voor deze telefoon zou een profiel wel handig zijn, een opname-volume-profiel zogezegd
En ja de N82 neemt op met 48KHz en dat is simpelweg 3x hoger dan 16KHz... inderdaad hopen dat Samsung er wat aan gaat doen, het is zeker niet onmogelijk
Hmmm, dat had ik al gedaan. Via "Herstellen" en dan alleen berichten aangevinkt, want de rest zat er wel gewoon nog op! Maar tevergeefs... mijn berichten zijn nog steeds niet (zichtbaar)!Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:04:
[...]
Dan moet je die backup ff terug zetten met de optie "terug zetten" onder het opties menu.
I love watercooling
Verwijderd
Verwijderd
Geloof mij nu maar dat jij ook met die settings vervorming gaat krijgen in omstandigheden waar het geluid iets luider is..Garrett schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:08:
Ik heb even zitten proberen met de spraakopname van de Main Mic, 30 en 30 is VEEL te luidmet heel snel vervorming
Ik heb de bovenste op 30 en de Channel op 12 en dat is prima te doen, niet al te zacht want dat is ook weer niet goed, maar nu geen vervorming meer
Wel ietsje achtergrondruis maar dat is bij elk niveau van de spraakrecorder het geval, dus dat vind ik ook niet zo'n probleem
Iets heel anders, ik zat net toevallig m'n scherm schoon te poetsen, altijd leuk die vette poten erop
En toen zag ik een raster-achtig iets in het licht, hier wordt het goed uitgebeeld:
http://www.embedded.com/c...09901092?_requestid=49092
Echt zo'n ruitvormig patroon, is iemand dat ooit eerder opgevallen hier?
Met normaal gebruik absoluut niet zichtbaar, wel grappig dat ik het zo ontdekte
[ Voor 37% gewijzigd door Garrett op 20-09-2009 15:27 ]
I love watercooling
Verwijderd
Mjah echt blij zullen ze niet zijn maar ze kunnen er niks aan doen. Het is een admin menu waar de normale gebruiker niet in hoort te komen maar het is een onderdeel van de software dus ze kunnen er niks aan doen. Wel voorzichtig zijn in dat menu want als je de gain van je luidsprekers te hoog zet dan kun je je speakers opblazen.[b][message=32606363,noline]Daarnaast is het in elk geval wel makkelijk dat ik in elk geval weet wat ik moet/kan doen om het geluid niet te laten vervormen, weet niet of Samsung er zo blij mee is
[ Voor 13% gewijzigd door Julian op 20-09-2009 20:36 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Ik heb de indruk dat de Mic amp iets meer invloed heeft dan de Mic channelGarrett schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:24:
verhaal...
Wat is volgens jou de (hoofd)oorzaak van het vervormen, de Mic Amp of de Channel waardes?
Thnx bjorn voor het versturen van het pdf .. ik heb het eens door zitten spitten en ben tot de conclusie gekomen dat het schrijven van widget eigenlijk vrij eenvoudig is!
Verwijderd
Graag gedaan, mocht je leuke ontdekkingen doen en / of widgets maken deel het dan ook met onsLethal schreef op maandag 21 september 2009 @ 00:00:
[...]
Thnx bjorn voor het versturen van het pdf .. ik heb het eens door zitten spitten en ben tot de conclusie gekomen dat het schrijven van widget eigenlijk vrij eenvoudig is!
ik heb nu een rss reader aan de praat (min of meer .. ) Met hyves krabbels en nu.nl nieuws.. het is nu alleen even kijken hoe de accu het vol houd ..
Mijn doel is om een soort N97 achtig startscherm te creeren.. met daarop veel nuttige info. zoals nieuws, email, weer enzo
Verwijderd
Om hier nog even op in te springen... Bij de tool die ik gebruik kun je iets uitvinken met boot... doe je dit dan kan bovenstaande probleem nooit voorkomen.Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:09:
Even een waarschuwing voor mensen die een custom ROM willen proberen. Het is blijkbaar mogelijk dat je, je bootloader vernagelt als je verkeerde bestanden in die ROM hebt staan. Hyperx (een ROM bouwer) is het overkomen dat hij tijdens testen zijn telefoon kapot heeft gemaakt omdat hij een foutieve ubootldr bestand had. Dus pas op met custom ROM's.
Zal ik doenVerwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:21:
[...]
Graag gedaan, mocht je leuke ontdekkingen doen en / of widgets maken deel het dan ook met ons
Ik heb dat ook geprobeerd om widgets te maken maar jezus snap er niks van. Kan basic c en c# programmeren maar die widget tools zijn niet echt makkelijk.Lethal schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:57:
[...]
Zal ik doenmaar eerst wil ik alle widgets af hebben.. en goed laten werken, ik zal binnenkort even een screenie maken.
Ja je weet het niet
Verwijderd
Verwijderd
Je C, C# skills zullen weinig van pas komen want widgets kun je gewoon met Javascript, HTML, XML en CSS in elkaar knutsellen. Speciale tools zullen het misschien makkelijker maken maar een texteditor voldoet al ruim. Het is niet echt moeilijk als je Javascript een beetje begrijpt en de API documentatie (welke jammer genoeg niet echt groot is omdat er sowieso al niet veel functionaliteit in zit) door neemt dan kun je zo beginnen.wdulli schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:02:
[...]
Ik heb dat ook geprobeerd om widgets te maken maar jezus snap er niks van. Kan basic c en c# programmeren maar die widget tools zijn niet echt makkelijk.
Hiero de Samsung LBS package waar R66 in zit, downloaden en niet verliezen want de link op de Samsung site is op een of andere manier verloren terwijl de bestanden er nog zijn.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:23:
Hallo Tweakers,
Ik volg dit topic al een tijdje en ben ook zeer blij met de informatie enzo..
Nou heb ik zelf het probleem dat ik mijn cdrom van de route 66 kwijt ben. Nou heb ik mijn hele zolder overhoop gehaald maar heb alleen mijn doosje gevonden.![]()
Gelukkig zit hier wel mijn licentie in.
Mijn vraag dus of er iemand een iso heeft van de cd. Of een mogelijkheid om mij weer aan route 66 te helpen.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 18:01 ]
Multiple pc builds in progress
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je kan een lockcode instellen zodat hij om vraagt naar die code zodra hij in de toetsenblokkering komt. Verder heb je nog speciale apps welke je SMS berichtjes kunnen beschermen, ik kom zo niet meer op de namen. Vindt het een beetje rare opmerking over de privacy het is toch you telefoon, waarom gaan andere mensen erin zitten? Ik ben trouwens ook geen telefoons tegen gekomen welke een los wachtwoord hebben alleen voor SMS. Een maat van mij is ook zo op provacy van zijn berichtjes, dat was hij vroeger niet, hij werd het pas toen hij betrapt werd dat hij vreemd ging. Iets te verbergen?Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:03:
Hallo Mensen,
Ik had namelijk een vraagje, Hoe kan je een wachtwoord zetten bij je map van berichten? Zodat
mensen niet zomaar erin kunnen kijken, op deze telefoon is er geen enkel sprake van privacy.
Iemand die me kan helpen ?
Hiero:Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:13:
Hallo,
Ik hoor mensen praten over screenshots maken maar hoe maak je die dan?
Lijkt me wel handig, alvast bedankt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2009 19:21 ]
Verwijderd
00000000Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:50:
Als ik hard reset wil doen op mijn telefoon vraagt ie om een blokeeringscode maar die heb ik niet ingesteld hoe kom je aan die code ?
Hier ook .. maar ik heb pas sinds gister vodafone..Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:51:
Ik kan nogsteeds geen MMS berichtjes versturen met Vodafone... iemand nog meer dat probleem?
Verwijderd
Super!!Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:54:
Hiero de Samsung LBS package waar R66 in zit, downloaden en niet verliezen want de link op de Samsung site is op een of andere manier verloren terwijl de bestanden er nog zijn.
http://downloadcenter.sam...ntent/&ModelName=GT-I8910
Verwijderd
Nooit gedaan. Niet echt een probleem want het was me al een maand geleden ook opgevallen maar als je eens in de zoveel tijd een MMS berichtje wilt versturen en het werkt niet dan is het best irri. Het ligt niet aan de telefoon trouwens want het werkt ook niet in andere toestellen.Lethal schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:36:
[...]
Hier ook .. maar ik heb pas sinds gister vodafone..
Tijdelijk probleem of heeft hij het nooit gedaan?
Kaarten moet je altijd via R66 Sync of the shop op je telefoon downloaden.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:04:
Super!!Kan m nu niet downloaden op me werk, maar staan hier ook de maps bij of kan ik die los downloaden via dit programma?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 13:26 ]
Ok dat is een absoluut minpunt voor vodafone danVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:25:
[...]
Nooit gedaan. Niet echt een probleem want het was me al een maand geleden ook opgevallen maar als je eens in de zoveel tijd een MMS berichtje wilt versturen en het werkt niet dan is het best irri. Het ligt niet aan de telefoon trouwens want het werkt ook niet in andere toestellen.
[...]
Kaarten moet je altijd via R66 Sync of the shop op je telefoon downloaden.
Verwijderd
Ik ging er toen eigenlijk van uit dat het een netwerk probleem was en dat ze het zouden oplossen maar blijkbaar is dat niet zo.Lethal schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:41:
Ok dat is een absoluut minpunt voor vodafone danik ga eens bellen naar de servicedesk.. want ik stuur toch circa 30 mms'jes per maand!
Verwijderd
Verwijderd
Bij deze versie zat geloof ik ook file informatie? Ik heb versie .50 en daar werkt het niet.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:03:
Al een aantal dagen aan het testen geweest met Garmin Mobile XT V5.00.60 met west europa kaart en moet zeggen werkt geweldig!!
In huis heb ik heel snel gps 3 balkjes en buiten en in de auto schommelt hij van 4 naar 5 balkjes
Ik had wel ervaring met sygic en zeker met tom tom maar vind garmin het ook goed doen is net wat iemand gewend is denk ik,
Garmin is voor mij vrij nieuw maar als ik zie hoe soepel het draaid op mijn samsung ben ik er zeer goed over te spreken en ook kwa bediening ziet het er allemaal zeer mooi uit en went erg snel
Verwijderd
Dat heb ik nog niet geprobeerd maar ga ik testen voor jeVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:09:
[...]
Bij deze versie zat geloof ik ook file informatie? Ik heb versie .50 en daar werkt het niet.
Zit bij .60 ook flitsmeldingen? Dan bedoel ik niet de vaste flitspalen, maar bijv. radarcontroles langs de weg die worden doorgegeven via radiostations etc.
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 00:01 ]
Verwijderd
SizzLorr schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:14:
[...]
Je kan een lockcode instellen zodat hij om vraagt naar die code zodra hij in de toetsenblokkering komt. Verder heb je nog speciale apps welke je SMS berichtjes kunnen beschermen, ik kom zo niet meer op de namen. Vindt het een beetje rare opmerking over de privacy het is toch you telefoon, waarom gaan andere mensen erin zitten? Ik ben trouwens ook geen telefoons tegen gekomen welke een los wachtwoord hebben alleen voor SMS. Een maat van mij is ook zo op provacy van zijn berichtjes, dat was hij vroeger niet, hij werd het pas toen hij betrapt werd dat hij vreemd ging. Iets te verbergen?
[...]
Hiero:
http://samsung-omnia-hd-s...eware.com/screen_snap.php
Verwijderd
Mijn telefoon is engels dus je zult het even zelf moeten vertalen.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 00:00:
haha nee niks te verbergen hoor, alleen dit is een vrij nieuw toestel en mensen gaan dan overal zitten kijken, ik heb liever dat niet, alleen over de lockcode instellen, kan je me dat uitleggen hoe dat moet, ik kan het echt niet vinden, en bij mijn vorige samsung G600 kon je het wel doen, kon je voor een bepaald map je wachtwoord zetten, dat was best handig.
Gister avond ontving ik een mms'je van mijn vriendin .. die ze paar uurtjes daarvoor als test gestuurd had!Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:23:
[...]
Ik ging er toen eigenlijk van uit dat het een netwerk probleem was en dat ze het zouden oplossen maar blijkbaar is dat niet zo.
Verwijderd
Lethal schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:53:
Gister avond ontving ik een mms'je van mijn vriendin .. die ze paar uurtjes daarvoor als test gestuurd had!
Erg appart allemaal..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 11:50 ]
en geldt dat per gebruiker? of gewoon over de i8910?Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:47:
[...]
offtopic:
Heb zojuist dat Vofafone nummer gebeld (1200) wat een slecht nummer zeg. Een half uur onzin aan je kop, het is niet duidelijk welke opties je moet kiezen enzo (uitiendelijk met 4 3 opgelost). De medewerker die ik aan de lijn kreeg wist meteen waar het om ging (iets van netwerk blokkade ofzo), issue ticket aan gemaakt. Hopen dat het wordt opgelost. Wat ik wel raar vondt was dat die gozer aan de lijn uiteindelijk tegen mij zei dat ik een week moest wachten en als het dan nogsteeds niet was opgelost moest ik terug bellen, een week?
Verwijderd
Nou hij vroeg niet specifiek naar een model en had het over een netwerk blokkade. Dus misschien is het goed dat jij ook belt. 2034? Misschien ligt het daaraan. Probeer eens een paar berichtjes te wissen.Lethal schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:24:
en geldt dat per gebruiker? of gewoon over de i8910?
ik heb nu trouwens nog een vreemd issue.. ik krijg geen melding meer van een nieuwe smsdaarnaast staat in (ik noem het maar even) systray (rechts boven) niet meer dat envelopje. Alleen bij berichten staat dat ik een nieuwe sms heb [1/2034]
apart?
Verwijderd
Ik weet niet of het werkt op de i8910 maar probeer het even.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 00:00:
haha nee niks te verbergen hoor, alleen dit is een vrij nieuw toestel en mensen gaan dan overal zitten kijken, ik heb liever dat niet, alleen over de lockcode instellen, kan je me dat uitleggen hoe dat moet, ik kan het echt niet vinden, en bij mijn vorige samsung G600 kon je het wel doen, kon je voor een bepaald map je wachtwoord zetten, dat was best handig.
hehe die 2034 is beetje overdreven .. 603 om precies te zijn nu .. maar het is vannacht gebeurd zonder mijn telefoon aan te raken, want gister deed hij het gewoonVerwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:42:
[...]
Nou hij vroeg niet specifiek naar een model en had het over een netwerk blokkade. Dus misschien is het goed dat jij ook belt. 2034? Misschien ligt het daaraan. Probeer eens een paar berichtjes te wissen.
[ Voor 16% gewijzigd door Lethal op 23-09-2009 12:55 ]
Heb ik ook last van gehad, maar komt omdat je inbox te vol zat.. althans, bij mij wel. Dan opnieuw opstarten en dan is er genoeg geheugen om nieuwe berichtjes weer te laten zienLethal schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:47:
[...]
hehe die 2034 is beetje overdreven .. 603 om precies te zijn nu .. maar het is vannacht gebeurd zonder mijn telefoon aan te raken, want gister deed hij het gewoon
Edit:
Oplossing- Inbox geleegd.. vervolgens een reboot gedaan.. en alles werkt weer! Merkwaardig, weet niet precies wat er nu was maar hij doet het weer.
en ik zal eens bellen met vodafone
Multiple pc builds in progress
Verwijderd
Flashen moet idd onder XP. Ik vind het wel vreemd dat jij bij een NL zaak een DE versie krijgt.mafiatounes schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:04:
Hey iedereen ik heb mn i8910 gekocht bij een kleine gsm winkel nu hij heeft geen nl software maar de duitse ik draai op ig2, nu mn vraag is zouden ze hem bij een samsung service center kunnen flashen naar nl of moet ik dat echt zelf doen? ik heb vista en dat gaat niet enkel na een heleboel aanpassingen zoals bootloader enz.. + dit is eigenlijk een manier om je garantie naar de maan te helpen.. please help
Verwijderd
dankjewel, maar helaas doet hij het niet, geeft een foutVerwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:44:
[...]
Ik weet niet of het werkt op de i8910 maar probeer het even.
http://www.symbian-freewa...load-activelock-v1-1.html
Dat zou het inderdaad goed kunnen zijn .. denk datik mijn telefoon al een maand niet opnieuw gestart heb..stuiterbeest schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:56:
[...]
Heb ik ook last van gehad, maar komt omdat je inbox te vol zat.. althans, bij mij wel. Dan opnieuw opstarten en dan is er genoeg geheugen om nieuwe berichtjes weer te laten zien
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq