Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Vandaag afscheid genomen van m'n i8910HD en i8000.

Heb de i8910 HD altijd met heel veel plezier gebruikt met Andy z'n kooksels en dik tevreden met de kwaliteit van Samsung _/-\o_
Maar ik denk dat het maximale uit de i8910HD is gehaald en nu kon ik er nog een redelijke prijs voor krijgen.
De i8000 is zowiezo een afgesloten hoofdstuk met WinMo 6.5.

Heb ze verkocht aan zo'n site die telefoons inkoopt voor derde wereld landen of recycling.

Ik blijf dit topic nog wel volgen want ruim een half jaar heb ook een Galaxy S
en sinds 30 nov. een iPhone 4 (lees mijn ervaringen in het Galaxy S topic)

Wil graag weten of Andy nog iets uit z'n keuken gaat serveren.
Het blijft heel erg jammer dat Samsung nooit het volle potentiëel uit de i8910 heeft gehaald.
Ik heb ook op het forum van Andy een poll gezet om er Android naar te porteren.
Dan zou de i8910 nog makkelijk een jaar aan de top mee kunnen met de huidige hardware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste iedereen,

Is er iemand die mij toevallig precies kan uitleggen hoe ik mijn telefoon moet overzetten naar HXv11-NL. Ik heb windows 7 en heb gekeken op de site van hx-custom-roms maar in het engels is het mij toch niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De instructies zijn al meerdere keren in dit topic gepost en staan ook prominent op de HX ROM's site vermeld. Ik zal je alvast een stapje in de goede richting helpen. Als je Windows 7 hebt moet je even XP Mode installeren zodat je Apps onder XP kan draaien. Hiero meer info.

http://windows.microsoft....dows-xp-mode-in-windows-7

Als je meer info wilt over XP mode dan zul je in het Windows Client forum moeten proberen.
Windows Clients

Voor instructies hoe je de ROM moet flashen moet je even de zoek functie gebruiken of kijken op de HX ROM's site.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon suc6vol geflasht naar de hx v11. Nu had ik met mijn andere instellingen het automatisch draaien van het beeld uitgeschakeld maar kan dit nu nergens meer terug vinden. iemand enig idee waar ik dit weer uit kan schakelen?

• chatbeest
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-01-2021
Ik heb mijn i8910hd weer terug naar samsung laten sturen.
En na vier weken had ik nog niets gehoord.
BC laten uitzoeken waarom , binnen twee dagen kon ik een andere telefoon uitzoeken
omdat ik 499 euro van samsung i.p.v. mijn i8910hd heb gekregen.
Volgens mij hebben ze bij samsung ook geen idee wat ze aan de problemen van dit toestel moeten doen.
Ik ben erg blij.
Heb nu een HTC Desire HD , het was deze of de galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08-2024
chatbeest schreef op donderdag 16 december 2010 @ 04:56:
Ik heb mijn i8910hd weer terug naar samsung laten sturen.
En na vier weken had ik nog niets gehoord.
BC laten uitzoeken waarom , binnen twee dagen kon ik een andere telefoon uitzoeken
omdat ik 499 euro van samsung i.p.v. mijn i8910hd heb gekregen.
Volgens mij hebben ze bij samsung ook geen idee wat ze aan de problemen van dit toestel moeten doen.
Ik ben erg blij.
Heb nu een HTC Desire HD , het was deze of de galaxy S.
Wat voor problemen had je dan?

En weet iemand of deze telefoon nog ergens leverbaar is?
Belcompany niet, Phonehouse ook niet. T for Telecom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Je kan best online tweedehands zoeken.
Ik heb er zelf eentje (8 Gb versie met extra 4 Gb MicroSD) te koop aan 200 Euro met een Krusell cover en een extra batterij. De laatste HX in Nederlands staat er op met alle goede programma's er reeds op zoals Nokia Kaarten en Winkel, Opera, Nokia Messaging voor email, TV Gids, Google Maps, Sports Tracker, Internet Radio, Shazam, Youtube, TuneWiki, en nog een paar andere dingen.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swype update 16481 beschikbaar op betalabs. gaat waarshijnlijk de offciele versie worden.

nl taalpakket nog zelfde volgens mij

Edit: swype config icoontje lijkt niet meer te werken. ook niet na verwijderen en herinstalleren. verder zijn de copy-paste functies en symbool functie via het context menu op te vragen en start het toetsenbord sneller. op dit moment is het toetsenbord naar mijn mening beter dan dat van samsung, ook als je niet "sleept" zoals mij. top dus

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01-2024

JoY

Wij zijn mij er eentje

k.olfers schreef op woensdag 24 november 2010 @ 05:06:
:'( net de dag dat ik xp opnieuw installeer zodat ik HX v11 kan proberen, is er rommel in de tent en haalt andy alle links weg. Iemand hier die toevallig nog een recente versie (van de main of de nl) heeft liggen en me uit de brand kan helpen? Bij voorbaat dank!
Ik wil ook graag een de HX-V11 NL, iemand die me kan helpen?

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Wie een klein beetje kan zoeken, vindt ze zelfs op de HX site zelf terug.

Ga dus naar de HX site, klik op de link i8910 NEWS en Tadaaaaa!

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Liebaart schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:55:
Wie een klein beetje kan zoeken, vindt ze zelfs op de HX site zelf terug.

Ga dus naar de HX site, klik op de link i8910 NEWS en Tadaaaaa!
Dank je, het lukte me gister niet op de HX site te komen, nu wel.

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:45:
Ik heb mijn telefoon suc6vol geflasht naar de hx v11. Nu had ik met mijn andere instellingen het automatisch draaien van het beeld uitgeschakeld maar kan dit nu nergens meer terug vinden. iemand enig idee waar ik dit weer uit kan schakelen?
  • instellingen
  • telefoon
  • sensorsettings
  • motionsettings
  • auto-rotate display
heb nu swype draaien met hx v11,
als een Afbeeldingslocatie: http://www.zeggelaar.com/uploaded_images/zon-737455.gif
bedankt allemaal voor de info _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door JoY op 28-01-2011 13:46 ]

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het internet erg langzaam, maar volgens mij heb ik 3G ook niet aanstaan. Hoe moet ik dit ergens aanzetten? Ik heb gewoon Dual Mode aanstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:44

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Dual Mode moet dit ondersteunen. Ik neem aan dat je wel een internetbundel bij je abbo hebt met UMTS (3G) /HSDPA (3G+). Anders kan je inderdaad niet goed connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02
Al bijna 2 jaar dit toestel met veel plezier in gebruik, maar de laatste tijd heb ik om de haverklap dat wanneer ik aan het bellen ben met iemand, het geluid gemuted wordt of wordt de andere kant in de wacht gezet.
Waarschijnlijk raak ik met mijn hang de display aan die dit veroorzaakt, maar vroeger had ik hier eigenlijk nooit last van.
Heb al lopen zoeken qua instelling, maar kan niets vinden wat helpt.
Gebruikt de ene laatste officiële firmware.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 12:29
Jongens, dat het hier nog steeds druk is, geweldig!

Dat zegt wat over de hardware (top voor toen en degelijk!) en het werk van de modders!

Sinds een tijdje HX11.7 erop, geniaal! Daarvoor SpeedV4, en toch een stuk sneller dan die (en natuurlijk niet te vergelijken met wat Samsung af fabriek mee durfde te leveren). M'n tel liep met Opera Mobile rondjes om een Galaxy S met Froyo als het om internetten gaat ontdekte ik laatst :-P En dan voor een tel die ik in augustus 2009 gekocht heb en toen al een half jaar uit was!

Voorlopig dus geen nieuwe tel lekker goedkoop :-) Mss. alleen een keer een nieuwe batterij.

Hiervoor een N95 gehad en daarvoor de beroemde en niet kapot te krijgen 6310i... deze heeft bij mij wel echt de cultstatus bereikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:32
Ben ook nog steeds erg in me nopjes met deze telefoon, binnenkort gewoon abo verlengen ipv nieuwe foon. Zie nog niks dat ik zeg: ja dat wil ik hebben en kan deze foon niet.

Draai wel nog steeds HX7, heb al een tijdje HX11 op me PC staan, maar nog niet erop gezet.

Batterij doet het nog prima, dat laatste blokje is niet kapot te krijgen bij mij. En heb hem in juni al 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:29:
Al bijna 2 jaar dit toestel met veel plezier in gebruik, maar de laatste tijd heb ik om de haverklap dat wanneer ik aan het bellen ben met iemand, het geluid gemuted wordt of wordt de andere kant in de wacht gezet.
Waarschijnlijk raak ik met mijn hang de display aan die dit veroorzaakt, maar vroeger had ik hier eigenlijk nooit last van.
Heb al lopen zoeken qua instelling, maar kan niets vinden wat helpt.
Gebruikt de ene laatste officiële firmware.
Ik heb dit dus ook en begin me er nu mateloos aan te irriteren. Ik kan geen normaal gesprek voeren of ik verbreek op 1 of andere manier de verbinding of zet de ander in de wacht. Ik heb urenlang gezocht en kom niet bij de instellingen om dit aan te kunnen pakken.

Normaal gesproken blokkeert de telefoon tijdens het bellen (de sensor 'meet' dat het ding tegen je hoofd zit), maar nu lijkt, sterker nog, het zal wel zo zijn dat dit niet meer gebeurd? Mijn oorlel houd niet zo van bellen en gooit gewoon bij elk gesprek de spreekwoordelijk hoorn er op. Iemand enig idee voor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb net HXv11 erop gezet en kom er helaas achter dat TrackID niet meer standaard voorgeïnstalleerd wordt. Weten jullie waar is deze app nog kan krijgen voor de i8910hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Shazam is een alternatief. Voor lyrics gebruik je TuneWiki.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb een oplossing gevonden via http://forums.samsungi891...89-trackid-app-vivaz.html. Dit werkt. Zip-file downloaden en uitpakken. Inhoud naar i8910-c: kopiëren en in RomPatcher c2z op auto zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Volgend probleem. Voor TrackID moet de i8910hd worden geidentificeerd als een SE Vivaz. Wat je kan instellen in HXpatcher. Maar met de identificatie als SE Vivaz wordt de i8910hd niet meer door de Samsung PC Studio software herkend en kan je niet meer bij je E-schijf en alle andere functies binnen PC Studio. In HXv7 kon je de telefoon instellen als SE Vivaz en toch in PC Studio werken. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY

JoY

Wij zijn mij er eentje

jfeelders schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:48:
Volgend probleem. Voor TrackID ...
Ik heb geen oplossing voor TrackID, maar Midomi doet het hier goed.
Volgens mij is dit de laatste versie.

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik wacht het nog even af. Btw: HyperX heeft zijn i8910hd aan de wilgen gehangen en gaat verder in de Android-scene. Dat zagen we natuurlijk allemaal al aankomen na alle problemen die hij na elke firmware-release maakte. Op zich jammer, want zijn HXv11 is wat mij betreft de beste firmware voor de i8910hd. Nieuwe functies zijn altijd welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Faenil doet wel verder.
http://i8910tuning.com/

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:13:
[...]

Ik heb dit dus ook en begin me er nu mateloos aan te irriteren. Ik kan geen normaal gesprek voeren of ik verbreek op 1 of andere manier de verbinding of zet de ander in de wacht. Ik heb urenlang gezocht en kom niet bij de instellingen om dit aan te kunnen pakken.

Normaal gesproken blokkeert de telefoon tijdens het bellen (de sensor 'meet' dat het ding tegen je hoofd zit), maar nu lijkt, sterker nog, het zal wel zo zijn dat dit niet meer gebeurd? Mijn oorlel houd niet zo van bellen en gooit gewoon bij elk gesprek de spreekwoordelijk hoorn er op. Iemand enig idee voor een oplossing?
Sorry voor het quoten van mijzelf, maar ik word helemaal gek! Zelfs de helpdesk kan me niet verder helpen, behalve dat ik opnieuw de firmware er op moet zetten.... Maar dat heb ik al 3 keer gedaan, zonder enig succes :S Ik kan echt geen normaal gesprek meer voeren, en nu word zelfs mijn telefoonrekening bijna dubbel zo hoog omdat ik maar terug moet blijven bellen!?

Als iemand hier enig idee van heeft, alsjeblieft? tnx!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2011 11:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Heb je ook al 'andere' firmwares geprobeerd (HX, Faenil). Anders lijkt het erop dat je proximity-sensor kapot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik heb nog niks anders dan origineel geprobeerd, misschien moet ik me er maar een aan wagen. Ik laat het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
De standaard firmware zuigt O-)
Ik heb zelf HX-V11 draaien en ben ZEEEEEEER tevreden ;)

Helemaal met het accu leven icm de "52 tweak" http://forums.samsungi891...-improve-batterylife.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
richajax schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:05:

Helemaal met het accu leven icm de "52 tweak" http://forums.samsungi891...-improve-batterylife.html
Ik heb ook HX-V11. Super, maar mijn batterijduur is waardeloos. Heb nu de "52 tweak"geprobeerd, maar helpt niet echt. Ik wil toch wel een hele dag door kunnen komen. Ook naar uren opladen komt mijn batterij niet verder dan 5 en half streepje. Tijd voor een nieuwe batterij denk ik, of heeft iemand nog een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

In de HXv11 zijn de instellingen voor het PowerManagement in HXpatcher veranderd. Bij mij zorgde dat ook voor een sneller accuverbruik dus heb ik de instellingen daarvoor aangepast:
Low: 200MHz
Normal: 350MHz
High: 500MHz
Hiermee blijft je internetverbinding goed in stand, je kan goed browsen en foto's maken, SMS-en en Whatsappen is geen probleem. Oftewel: de dagelijkse zaken kunnen hiermee perfect en ik doen nu 1,5 tot 2 dagen met een acculading.

Heb je voor die tweak wel de accu helemaal leeg laten lopen voordat je ging opladen zoals in de beschrijving staat?

[ Voor 11% gewijzigd door jfeelders op 27-04-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Nu online
jfeelders schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:58:

Heb je voor die tweak wel de accu helemaal leeg laten lopen voordat je ging opladen zoals in de beschrijving staat?
Ja, heb ik gedaan. Wat ik opvallend vind, is dat het toestel nooit aangeeft dat de accu volledig opgeladen is. Hij blijft maar laden. Ik zal de andere instellingen eens gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jfeelders schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:06:
Ik wacht het nog even af. Btw: HyperX heeft zijn i8910hd aan de wilgen gehangen en gaat verder in de Android-scene. Dat zagen we natuurlijk allemaal al aankomen na alle problemen die hij na elke firmware-release maakte. Op zich jammer, want zijn HXv11 is wat mij betreft de beste firmware voor de i8910hd. Nieuwe functies zijn altijd welkom...
Het lijkt erop dat Andy (HyperX) toch nog 1 laatste ROM wil maken voor de i8910:
http://hx-custom-roms.com/next-stage.html *O* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die HXv11 op mijn i8910 staan maar ik wil mijn telefoon verkopen aan envirofone. iemand enig idee of dit problemen gaat opbrengen of dat ik de originele firmware er weer op moet zetten? zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Je kan de originele firmware altijd nog downloaden via samsungi8910omnia.com. Ik denk niet dat het een verschil zal maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Nu online
richajax schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:05:

Ik heb nog steeds een slechte batterijduur op HX-V11. Zelfs met een splinternieuwe batterij. Zwaar irritant omdat het er voor zorgt dat ik de telefoon steeds wegleg en een andere gebruik. Ik heb de tweak gedaan zoals in de link. Maar begrijp niet helemaal waarom je het de "52 tweak" noemt. Dit heb ik gedaan:

- press *#0228#
- then press back once then tap [5] Reset VBATT Cal data
- then drain the battery until it wont start
- then recharge your battery with phone off to 100% battery, and your batterylife will be improved,

Of moet ik ook nog write vbatt cal data op 52 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Nu online
Nog drie weken tot de release van de nieuwe CFW van Feanil: http://i8910tuning.com/

Ik ben benieuwd. Misschien dat mijn batterij duur dan wel acceptabel is. Ik wil toch minimaal anderhalve dag met een lading kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Even een stom probleempje. Ik kan geen MMS ontvangen of verzenden, nu heb ik deze telefoon al 2 jaar en dat kwam pas recent aan het licht, simpelweg omdat ik het nooit gebruik, het is dat iemand eens een keer mij een MMS verzond waardoor ik vervolgens een link kreeg naar de vodafone website dat ik daar de MMS kon lezen, waarop ik dacht: wtf is dit voor onzin, mijn telefoon kan gewoon MMS! Dus ik de settings checken op de vodafone site, staat allemaal goed. Als ik een MMS wil verzenden, maakt hij 3G verbinding of 3G+ en doet dit een minuutje, vervolgens verbreekt hij de verbinding en staat er onder het bericht dat die het 10min later nog eens gaat versturen. Internet e.d. werken gewoon, dus waarom MMS dan niet?

Ik met ze mailen, klantenservice me opnieuw aangemeld voor MMS, nog steeds niet werkend. Ik naar een vodafone winkel, die keken me raar aan waarom de vodafone email hulpjes me naar de winkel hebben gestuurd, want op de site konden ze veel meer blijkbaar. Dus dat hielp ook niks.

Hij zei wel in de winkel dat ik maar even naar de belcompany moest gaan, wellicht dat die wat wisten. Het enige wat die me kon vertellen is dat ik wellicht me telefoon terug zou moeten zetten naar fabrieksinstellingen en de settings erna weer opnieuw erin zetten. Dit heb ik nog niet gedaan om twee redenen. Ik heb geen zin alle zooi er weer terug op te zetten met het risico dat het niks uitmaakt en ten tweede er staat custom firmware op me telefoon (HX11), wat in zoverre ik weet tijdens het flashen al een hard reset voor je doet. Dus waarom nu nog 1 doen?

Wellicht zit het probleem in die custom firmware though, maar dat is niet iets wat ik op het moment kan testen (kan me antieke N73 niet vinden om even te kijken of die het wel doet). Dus me vraagje komt hier op neer: iemand hier toevallig die bij vodafone zit en HX11 (of N204?) erop heeft staan en MMS wel bij werkt? Als het bij feanil wel werkt, wacht ik wel op n205 voor ik de zooi weer flash.

For the record: ik draai de main release van HX11, dus zonder nederlands. Kerel bij belcompany werd ook al helemaal gek dat alles in het engels stond, ik denk echt bij mezelf: ja lekker boeiend, dat ken je toch wel?

[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 16-06-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
AppieNL schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:46:
Even een stom probleempje. Ik kan geen MMS ontvangen of verzenden, nu heb ik deze telefoon al 2 jaar en dat kwam pas recent aan het licht, simpelweg omdat ik het nooit gebruik, het is dat iemand eens een keer mij een MMS verzond waardoor ik vervolgens een link kreeg naar de vodafone website dat ik daar de MMS kon lezen, waarop ik dacht: wtf is dit voor onzin, mijn telefoon kan gewoon MMS!
Misschien een beetje een simpel antwoord, maar als je het toch nooit gebruikt, waar maak je je dan druk om? :P

Anyway, heb je de instellingen bij de berichten zelf al eens gechecked? Ik meen me te herinneren dat daar ook iets over MMS staat met betrekking op het downloaden van de media in het bericht. Veel specifieker kan ik het niet maken, ik heb m'n i8910 nu al bijna een klein jaartje niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Omg! Dat was het gewoon haha. Mijn dank is groot!

In de settings bij messages voor multimedia stond access point op Vodafone Internet en dat moest natuurlijk Vodafone MMS zijn. Nu werkt het. Ik zat alleen maar te neuzen in de settings>connectivity>destinations.

En ja ik gebruik het nooit, maar het hoort te werken en ik werd er een beetje moe van om telkens naar de vodafone site te gaan met zo'n code op me mobiel om het bericht te zien als ik zo'n berichtje ontving, dat is 1x niet zo erg, maar bij 3x denk ik dan: ik heb toch geen dumb phone gekocht of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Nu online
Ik lees net op twitter dat Faenil zijn nieuwe custom firmware heeft vrijgegeven. Ben zelf nu met een Nokia N8 aan het spelen, maar voor de liefhebbers: http://i8910tuning.com/2011/07/13/n2o5-tiger/

[ Voor 6% gewijzigd door coenox op 13-07-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat is er beter aan dan N2O4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Nu online
Beter ten opzichte van wat? Ten opzichte van de standaard FW ga je er altijd op vooruit, ten opzichte van de cfw van HyperX zul je je zelf even uit moeten zoeken.

Je kunt een en ander nalezen op http://i8910tuning.com/1589-2/ Het is een hele lijst met verbeteringen aan de camera software, een betere herkenning in de ovi store, beter scrollen van het fotoalbum en een nieuwe app om te tweaken. Zie ook http://www.allaboutsymbia..._gets_a_new_lease_of_.php

[ Voor 7% gewijzigd door coenox op 14-07-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd probleem...

Mijn telefoon schakelt sinds kort ALLE oproepen door naar de voicemail.
Zonder pardon.
Zonder eerst over te gaan en
zonder een gemiste oproep in beeld te zien.

Dit begint knap irritant te worden...

Heb alle instellingen gecontroleerd, alles staat goed.
Wat helpt is als ik het profiel even op offline zet, en dan weer terug naar bv. "algemeen". Maar het kan na 5 min alweer misse boel zijn.

Draait momenteel op HX V8

Iemand een idee waar ik dit kan zoeken, of hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:05
Het kan ook een netwerkinstelling van je provider zijn die per ongeluk de verkeerde kant op is gegaan. Misschien even contact opnemen met de klantenservice...

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook zo'n I8910 ergens vandaan gehaald. Leek me wel leuk. Ik kan alleen op die HX site geen flash tutorial meer vinden. Of is dit hem?
http://samsungi8910omnia....g-i8910-debrand-tutorial/
Oke en ook vier vind ik er nog eentje.
http://www.handy-faq.de/f...i8910_hyperx_flashen.html
Alleen die download optie gaat nog niet aan.

Slechts een paar roms staan erop. Ik heb V2.11 en V11 kunnen downloaden. Ik vond nog een andere website met roms waarschijnlijk komen die van die HX website af:
http://hyperx.garrettcullum.com

Russian Dutch Greek.Daar zit de flash tool ingebouwd. Maar ik zie wat download optie. Er staat nu HX_2.02 op. Welke versie kan ik het beste erop "gooien"?

Nah, ik slaap er nog even een nachtje over ;)

ps: m'n vraag over hoe te flashen is al beantwoord. Ik dat hier
YouTube: Samsung i8910 HD Flash - YouTube
Na opstarten en het indrukken van twee knoppen zit je in de bootloader en wordt er een poortje toegeweze rechts bovenin. En dan kan er gedownload worden van PC naar I8910, juist ja.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 23:48 ]

• W00fer
  • Niet online
Even kijken op i8910tuning.com. Ik draai HX-V11 maar er is sinds kort ook N2O5.

Ik ben zelf over naar de Samsung Wave (ook niet ideaal die Bada) maar de i8910 hield het nog maar 4-5 uur uit op de accu of een krappe dag als ik er helemaal niets mee deed. Dat is echt te kort. Bovendien biedt de Wave meer tuning potentieel.

Al moet ik wel zeggen dat de i8910 java engine onovertroffen is, de robuustheid van het ding geweldig is (zelfs ten opzichte van de aluminium Wave) en de stereo speakers een groot gemis zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door W00fer op 01-09-2011 00:56 ]

Verwijderd

W00fer schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:55:
Even kijken op i8910tuning.com. Ik draai HX-V11 maar er is sinds kort ook N2O5.
Het is al gelukt.
Ik heb er net al even als test een v2.11 opgegooid. Fluitje van een cent. Ik heb die V11 ook. Alleen daar staat voor "russian", terwijl hij ook Dutch en Greek zou zijn. Bij andere fw stond er wel duidelijk "Dutch" Anders zit ik straks met een rus ;)

Niettemin bedankt. Ik ga nu even pitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn prob is inmiddels (na 3x formatteren en 2x de backup teruggezet te hebben) opgelost.
De derde keer de backup maar niet meer (nou ja, gedeeltelijk - contactpersonen en agenda) terug opgezet, en sindsdien gaat het weer gesmeerd.

Ik verdenk Opera Mini ervan het probleem te zijn, maar heb eigenlijk geen zin om mezelf zekerheid te gaan verschaffen :D

Ik draai nog steeds HX-V8.
Is de V11 echt een grote verbetering?

Heb trouwens onlangs mijn abbo omgezet naar sim only en ga nog even door met deze foon.
Ik moet toegeven dat ik de symbian (ondanks de super goed bevallende HX) geen systeem vind dat een toestel van dit kaliber recht doet, maar afgezien daarvan zijn foon en ik goede vrienden geworden en ben ik er nog niet op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Probeer n205 eens. Wereld van verschil.
http://i8910tuning.com/
Veel beter dan de HX roms.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Op welke manier beter dan HX-V11?

Ik moet zeggen qua java performance mis ik de i8910 wel hard, maar qua accu niet. De Wave draait nu al twee dagen op de accu nog steeds 35% (Bada 1.2) met wifi, gisteren zaklampfunctie paar minuten aan, verschillende filmpjes kijken, bluetooth transfers van zeker 10 minuten.

Het punt is dat de Wave en i8910 dezelfde accu hebben. Dus ik een accu swap, zelfde verhaal, HX-V11 en/of de i8910 zuipen als een trein de batterij leeg.

Groot gemis is wel de stereo speakers. Als de i8910 betere batterij tijd zou hebben dan zou ik hem als mijn main phone gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door W00fer op 04-09-2011 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Zijn er ervaringen met de HXv11 t.o.v. n205? Ik vind het jammer dat HyperX is gestopt met de ontwikkeling maar met de HXv11 heeft hij ook wel een goede firmware afgeleverd. Ik heb geen ervaringen met Faenil's creaties maar het feit dat daar nog ontwikkeling plaats vindt, vind ik wel een voordeel.
Minpunten? Pluspunten? Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Grootste minpunt aan HX11 en de vorige is dat je de telefoon geen normale harde reset kan geven. Dat kan enkel door de firmware via de PC opnieuw te installeren. In mijn geval was dat belangrijk omdat mijn C schijf te snel vol liep.
N205 heeft alle goede dingen van HX11 plus een aantal zeer goede verbeteringen. De belangrijkste is wel de i8910tuning app.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dat is toch gewoon een kopie van de HX Tuning app?
CPU overclock, dimmed display, continu autofocus, Phone ID instellen, JPEG codec enzovoorts?

[ Voor 10% gewijzigd door W00fer op 06-09-2011 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Die dingen zitten erin, maar het is veel beter uitgewerkt, meer uitgebreid en handiger te gebruiken.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Er stond toch ergens dat zelfs als je de i8910 zou flashen, dat er dan nog delen van HX achterbleven. Of kan ik gewoon meteen N2O5 eroverheen flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Als je eerst een hard reset doet dan kan je daarna n205 erop zetten. Op HyperX' site staat hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik probeer al een tijdje de standaard browser te veranderen zodat links in emails worden geopend in Opera Mobile. Volgens een post van HyperX op http://forums.samsungi8910omnia.com/ kan dat met de in HXv11 ingebouwde Nokia filebrowser. Helaas niet. Toch kan ik me herinneren dat ik dit in het verleden voor elkaar heb gekregen door config-bestanden op de Z-schijf te wijzigen. Hebben jullie enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Geen idee, maar ik vind het wel een interessante vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, het is nogal een pain in the arse dat je bij koppelingen weer met de standaard browser te maken krijgt.

Mannen even een ander vraagje, ik draai hem met HX V10.0.024. Mijn berichtenicoontje rechtsbovenin (envelopje) blijft ongewenst knipperen. Iemand een idee hoe ik mijn envelopje weg krijg? Heb uiteraard geen ongelezen berichten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:12:
Ik ook, het is nogal een pain in the arse dat je bij koppelingen weer met de standaard browser te maken krijgt.

Mannen even een ander vraagje, ik draai hem met HX V10.0.024. Mijn berichtenicoontje rechtsbovenin (envelopje) blijft ongewenst knipperen. Iemand een idee hoe ik mijn envelopje weg krijg? Heb uiteraard geen ongelezen berichten oid.
Tijdje terug dat ik m'n Omnia HD nog had, maar check bij de berichten even het menu en kijk of je ook berichten van de SIM kan laten zien. Er passen daar namelijk ook een paar op en soms staan daar ongelezen tussen die je anders niet ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Kan je niet updaten naar HXv11? Er zijn daar wel een paar bugs opgelost die volgens mij o.a. te maken hadden met homescreen-pictogrammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of dit het goede topic is, anders hoor ik het wel.

Ik heb een vraag over mijn samsung i8910..

Nog niet zo lang in mijn bezit, geweldig toestel, camera etc, maar het valt me op dat het netwerk bij mij dramatisch is. 50% van de tijd heb ik geen netwerk en smsjes komen uren later aan, hoewel ik het met mijn andere telefoon wel gewoon heb.
Ook krijg ik de wifi-verbinding nauwelijk aan de praat.

Iemand een idee hoe dit kan komen?
Ik hoor het heel graag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Heb je met een ander toestel op het zelfde gsm-netwerk wel goed verbinding? Oftewel: zit je niet buiten bereik van een gsm-mast?
Tip: In de verbindingseigenschappen kan je instellen wat voor GSM-signaal je wil ontvangen: GSM en/of UMTS. Het ontvangst voor UMTS is vrijwel altijd zwakker dan voor GSM dus als je je signaal instelt op beiden dan schakelt de telefoon over als het snelste netwerkontvangst onvoldoende wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beiden geprobeerd, enkel UMTS, of enkel GSM, maar hij pakt geen signaal, hoewel mijn samsung star de volledige verbinding heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Operator handmatig ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:36
Heb enkele weken geleden een telefoon overgenomen van een mede-tweaker. Jullie raden het al, een 8910i!

Ik probeer de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar dit wil niet echt lukken, de standaard code 8x0 is het niet meer en de oude eigenaar reageerd tot op heden niet op mijn mailtje. Zijn er nog andere opties om het toestel te resetten?

flashen word lastig, heb alleen een MacBook Pro ter beschikking en daar is geen software voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
1234, 12345, 4x0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Nu online
Even dit draadje een schop geven.

Mijn Nokia N8 heeft het begeven. Eigen schuld, met SIM adapter gebruikt en nu is het SIM slot kapot. 8)7

Heb nog zakelijk een iPhone 4S en privé een Lumia 800. En nog een 5800XM liggen. Maar ook gisteren maar eens weer de Samsung uit de kast gehaald. Man, wat een prachtig ding blijft het. Al mijn andere toestellen kunnen niet tegen het geluid uit de speakers op en de verwisselbare batterij blijft een groot voordeel. En alles wat ik wil kan. Internet radio, Whatsapp, etc.

Ik draai noh HX-V11, maar overweeg nu de CFW van faenil erop te zetten. Zit nu toch met een te korte accuduur. Zijn hier nog mensen die hun i8910 dagelijks gebruiken? Ervaringen met de accuduur van n2o5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
i8910 ligt in de la, binnenkort in de verkoop. Stond HX-V11 op.
n2o5 heb ik eigenlijk geen zin meer in om te flashen. Speakers correct ja, al heb ik tegenwoordig zo'n hamburgerspeaker. Die heeft net wat meer output.

[ Voor 15% gewijzigd door W00fer op 01-02-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Is het niet beter om ergens online een nieuwe accu te kopen? Niet zo duur een een duurzamere oplossing ipv softwarematige tweaks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Nu online
jfeelders schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:07:
Is het niet beter om ergens online een nieuwe accu te kopen? Niet zo duur een een duurzamere oplossing ipv softwarematige tweaks...
Ik heb inmiddels 3 accu's. De nieuwste is van vorig jaar. Dat is het probleem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

verklaar me misschien gek maar ik heb onlangs een i8910 gekregen die bijna niet gebruikt werd.
Nu vroeg ik mij af als het nog mogelijk was om de HX-V11-5 firmware ergens te downloaden?
Wanneer ik op de pagina ga van http://hx-custom-roms.com/ geeft men een foutmelding.

Is er nog een andere manier om die firmware, nu nog, te installeren?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb nog een map met hx-v11, jc1 modem en diverse apps. Ik kan hem je mailen. Stuur me een PM voor je mailadres.
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste