Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
thx lethal ik heb hem net in de herstel modus trg geflasht maar krijg enkel een batterij met een uitroepteken op het scherm echt raar dat update gedoe nooit met een nokia gehad hoop dat hij geen brick is geworden nog enige suggesties?
ik krijg nu mn pincode startscherm dan valt hij uit is dit allemaal een normale procedure van samsung?
denk dat het door mn batterij kwam hij was leeggezogen door de usb verbinding een hele nacht lolll hij werkt gewoon lekker effe gechekt ig2 staat er nu op

[ Voor 36% gewijzigd door mafiatounes op 08-09-2009 15:21 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
ehm.. kan je specifiek per stap beschrijven wat je zag (uitroepteken etc) en wat je vervolgens gedaan hebt..

dit helpt anderen weer met het zoeken naar een antwoord op dit probleem. (ik zal het verwerken in de eerste post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:43:
Dat was mijn vraag niet echt. Ik had die van mij al laten repareren omdat hij vastliep tijdens het opstarten. DIe van mij was na 1.5 week al klaar, er was een voicemail ingesproken van T4T die ik niet heb beluisterd! Erg dom dus! Ik heb uiteindelijk 4.5 weken voor niets gewacht!

Maarja, als je mijn post ervoor nog ff aandachtig wilt lezen, dan staat er iets anders als het goed is :P Iig, ik bedoel iets anders ;)
Sorry, op verkeerde quote knopje gedrukt... :?
Lethal schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:41:
dode pixels .. ? op je scherm? dan helpt een nieuwe camera niet hoor ..
de rode pixels die je ziet als je je scherm richt op een zwart vlak zijn vaak stofdeeltjes die in de lens zitten.. maar echt storend zijn die niet..

of bedoel je wat anders?
Nee, het waren wel degelijk dode pixels in de camera. Het beeldscherm gaf perfect beeld. De menu's en dergelijke waren goed, en films die ik afspeelde ook. Alleen filmpjes die ik had opgenomen met de camera hadden wat stipjes erin. Ook bij normaal licht waren die zichtbaar.

Mijn toestel is nu volgens de winkelier uitvoerig getest door Samsung, en als ik hem ophaal gaan we hem nog eens nalopen. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
To Lethal: De eerste keer dat mn mobiel aan de updater hing bleef hij steken op 36% dan werd de verbinding verbroken en moest ik hem nogmaals updaten (herstelmodus) en kreeg ik een uitroepteken(in het batterijlogo) en wou hij niet opstarten dan heb ik de batterij er uitgehaald trg via herstelmodus geupdate dan starte hij op en viel hij telkens uit(dit kwam door een lege batterij hij laadde niet op hele nacht toen hij op 36% hing) dan gwn even aan de lader gehangen (5min) en opgestart nu werkt hij goed

mijn conclusie: wat ik denk dat er mis ging na dat hij bleef hangen was het feit dat hij niet meer oplaadde drm moest ik hem meerdere malen even aan de lader hangen wanneer het proces mislukte zodat hij in herstelmode trg kon geflasht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:17
Woohoo, hard reset heeft zo te zien geholpen! Alles is weer terug gezet als of hij net uit de doos is! Alle standaard media staat er nog op dus!

Edit: Met succes de eerste firmware update doorstaan! I8910XXIFD van 29/06/2009 staat er op. Op naar de volgende!

Edit2: Het schijnt dat ik de nieuwste firmware al heb. Tijd om alles weer opnieuw in te stellen...

[ Voor 46% gewijzigd door Amps op 08-09-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
mafiatounes schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:11:
To Lethal: De eerste keer dat mn mobiel aan de updater hing bleef hij steken op 36% dan werd de verbinding verbroken en moest ik hem nogmaals updaten (herstelmodus) en kreeg ik een uitroepteken(in het batterijlogo) en wou hij niet opstarten dan heb ik de batterij er uitgehaald trg via herstelmodus geupdate dan starte hij op en viel hij telkens uit(dit kwam door een lege batterij hij laadde niet op hele nacht toen hij op 36% hing) dan gwn even aan de lader gehangen (5min) en opgestart nu werkt hij goed

mijn conclusie: wat ik denk dat er mis ging na dat hij bleef hangen was het feit dat hij niet meer oplaadde drm moest ik hem meerdere malen even aan de lader hangen wanneer het proces mislukte zodat hij in herstelmode trg kon geflasht worden
Bedankt! die theorie zou wel eens goed kunnen kloppen (van die batterij leeg) .. lijkt me wel heeel erg schrikken als je ziet dat hij telkens uitvalt :) hij werkt nu weer voor de volle 100%?

de op is weer een beetje bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:17
Er staat duidelijk bij de updater dat je batterij vol geladen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Volgens gsmarena kunnen wij binnenkort ook de nieuwe II fw verwachten die nu in Rusland is vrijgegeven.
Hoef je ook niet eerst te flashen naar een andere regio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:33:
Ik heb een raar probleem,... na de laatste firmware update speelt de muziekspeler niet naadloos af, ik bedoel in elk nummer "hikt" hij even om de 30 sec tot een minuut ofzo,... kent iemand anders dit probleem? ik speel een lange opname van ruim 2 uur af waar geen pauzes inzitten.

Heb het foprum ff doorgelezen maar kwam het nergens tegen,... of las ik eroverheen? _/-\o_

Kent iemand dit probleem met de bijbehorende oplossing?? :)
Uiteraard niet hetzelfde probleem, maar moest ineens aan mijn kleine frustratie denken.
Bij doorgemixte albums valt er telkens een pauze tussen tracks. Zou handig zijn wanneer de standaard muziekspeler tracks naadloos kan afspelen of cross-faden, maar dat zit er waarschijnlijk nog ff niet in.
Wat is een goede alternatieve muziekspeler met veel mogelijkheden? Vind LGG Jukebox in ieder geval een beetje tegenvallen helaas. Ziet er ook niet echt uit. Power Mp3 wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
hey lethal ik kan je garanderen dat ik aant zweten was toen ik bezig was met die herstelling en mn hart vasthad, maar nu gaat hij echt soepeler het is de ig2 fw is dit de laatste nl fw die er is officieel of niet officieel? heb deze gisteren voor een prikje gekocht maar wel zonder nl taal erop is taalcode 08

@ Amps dat was het geval was vol toen ik hem eraan hangde maar omdat er iets verkeerd ging tijdens het proces laadde hij niet op via usb en dat voor een lange tijd en usb verbinding trekt de batterij leeg (weet ik van mn ex s60's zonder usb laadfunctie)

[ Voor 29% gewijzigd door mafiatounes op 09-09-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
mafiatounes schreef op woensdag 09 september 2009 @ 00:41:
hey lethal ik kan je garanderen dat ik aant zweten was toen ik bezig was met die herstelling en mn hart vasthad, maar nu gaat hij echt soepeler het is de ig2 fw is dit de laatste nl fw die er is officieel of niet officieel? heb deze gisteren voor een prikje gekocht maar wel zonder nl taal erop is taalcode 08

@ Amps dat was het geval was vol toen ik hem eraan hangde maar omdat er iets verkeerd ging tijdens het proces laadde hij niet op via usb en dat voor een lange tijd en usb verbinding trekt de batterij leeg (weet ik van mn ex s60's zonder usb laadfunctie)
De firmware? of de telefoon? de nieuwste nederlandse versie is IFD de nieuwste italiaanse versie is IG2 (zelfde als nl) en rusland heeft nu een nieuwere versie II2.. deze zal binnen enkele weken in nederland beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost :x

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij trouwens op dat als je buienradar opent hij nooit een animatie geeft hier!

Je moet altijd op een tijd klikken, dat werkt dan weer wel. Ligt dat aan mij of?? Heb het met meerdere browsers geprobeerd, overal hetzelfde euvel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:22:
Volgens gsmarena kunnen wij binnenkort ook de nieuwe II fw verwachten die nu in Rusland is vrijgegeven.
Hoef je ook niet eerst te flashen naar een andere regio :)
Waar in dat artiekel staat dat wij de Russische II2 firmware ook hier krijgen? Kijk dat Samsung op den duur de firmware moet updaten als ze ooit met hun app-store aan de man willen is nogal en dat die firmware dan hoogstwaarschijnlijk de laatste versie zal zijn die op dat momment beschikbaar is dat is ook te discusseren maar waar in dat artiekel staat dat?

Ze willen met dat artiekel eigenlijk uit wijzen dat er een software concurentie slag opkomst is tussen de Symbian (en waarschijnlijk ook andere OS'en en merken) giganten. Ze doen het op een ungelukkige manier maar neemt nog niet weg dat er heel wat aan het broeien is in de Symbian wereld.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 17:57:
Is het ook mogelijk om een oproep direct op te nemen met handsfree??

Ik gebruik de telefoon vaak voor het navigeren (tijdens taxi rijden). En als ik dan een inkomend gesprek heb wil ik hem graag op luidspreker zetten. Alleen schiet het scherm direct weer terug naar sygic, het is dan wel mogelijk om hem alsnog op luidspreker te zetten maar het is allemaal zo omslachtig.

Misschien dat iemand weet of je dit ergens kan instellen?? Ik kan het niet vinden namelijk.
Het is dus wel mogelijk heb een applicatie hiervoor gevonden en het werkt perfect!!

http://www.mobi11.com/2009/06/17/loudspeaker-v1-0-s60v3v5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:04

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:58:
[...]

[...]

Het is dus wel mogelijk heb een applicatie hiervoor gevonden en het werkt perfect!!

http://www.mobi11.com/2009/06/17/loudspeaker-v1-0-s60v3v5/
geweldige app, gebruik hem zelf ook al een tijdje... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:33:
Het valt mij trouwens op dat als je buienradar opent hij nooit een animatie geeft hier!

Je moet altijd op een tijd klikken, dat werkt dan weer wel. Ligt dat aan mij of?? Heb het met meerdere browsers geprobeerd, overal hetzelfde euvel..
Bij mij geeft ie wel animatie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:33:

waarschijnlijk komt dat door java-instellingen .. zijn deze ingeschakeld? en de fout herkenning uit?
standaard browser openen > opties > instellingen > algemeen > java/ECMA-script ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:35:
[...]

waarschijnlijk komt dat door java-instellingen .. zijn deze ingeschakeld? en de fout herkenning uit?
standaard browser openen > opties > instellingen > algemeen > java/ECMA-script ingeschakeld.
Helpt niet bij mij :(

Welke site laat je in?? www.buienradar.nl of die mobiele variant?

Als ik www.buienradar.nl doe dan krijg ik alleen de kaart te zien... geen wolken oid... bij de andere zie ik wel wolkjes maar geen animatie... alleen als ik dus specifiek tijden aanklik zie ik waar de wolken zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:52:
[...]

geweldige app, gebruik hem zelf ook al een tijdje... _/-\o_
Het valt mij wel op dat er een vertraging van 3 seconden ofzo in zit tussen het opnemen en het daadwerkelijk activeren van de luidspreker!

Heb jij hier ook last van??

Ik zag ook nog een alternatief.... http://www.tektronic.ro/productdet.aspx?prodid=3

Deze heeft nog meer opties en is naar mijn mening nog gelikter alleen leek het niet helemaal lekker te werken. Zo werd er bijv wel automatisch opgenomen maar de speakerfunctie werkte niet??

Zou iemand dit evt willen testen?? Misschien dat ik ergens wat verkeerd heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Laatst online: 04-06 08:06
hallo medetweakers,

ik wil een omnia hd kopen alleen ik weet het niet zeker
bedoel dus zijn er wel veel problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnia love schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:46:
hallo medetweakers,

ik wil een omnia hd kopen alleen ik weet het niet zeker
bedoel dus zijn er wel veel problemen
Sorry maar wat is dit voor een post???? Hier kan toch niemand wat mee?

Ja er zijn probleempjes, wat weegt voor jouw zwaar en wat niet?? Ik moet zeggen dat ik er over het algemeen redelijk tevreden mee ben. Wie weet dat nieuwe firmwares het alsnog het ultieme toestel maken.

Ik zou zeggen ga eens reviews lezen, lees dit topic en het vorige deel door en trek je conclusie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:52:
[...]

Waar in dat artiekel staat dat wij de Russische II2 firmware ook hier krijgen?

[..]
Misschien dat het artikel voor verschillende uitleg mogelijk is, maar uit de volgende teksten maak ik op dat wij ook die update gaan krijgen:

'Nokia N97 and Samsung Omnia HD to get major firmware updates'

'The XEII1 software update is already being distributed to Omnia HD users in Russia and Hong Kong.'

Met de nadruk op 'already being distributed' maak ik op dat de software OM TE BEGINNEN in Rusland en Hong Kong is uitgebracht en dat andere regio's volgen ;)

Misschien dat jij dat anders intepreteert maar dat maak ik uit het artikel op.

Hier nog een keer de link naar het artikel van gsmarena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
@ lethal de telefoon heb ik voor een prikje gekocht nieuw van een winkel voor 380€ is weinig denk ik zo het enige wat ik mis is nl taal maar ik zie wel als er een nieuwe update zoals die XEII1 voor nl/belgie breng ik hem gewoon naar een service center heb schrik om zelf iets niet officieel te doen als er wat gebeurt heb ik pech..

thx voor de opklaring van de fw's kost er even niet meer aan uit _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door mafiatounes op 09-09-2009 22:02 ]

• Lethal
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:55:
[...]

Helpt niet bij mij :(

Welke site laat je in?? www.buienradar.nl of die mobiele variant?

Als ik www.buienradar.nl doe dan krijg ik alleen de kaart te zien... geen wolken oid... bij de andere zie ik wel wolkjes maar geen animatie... alleen als ik dus specifiek tijden aanklik zie ik waar de wolken zitten.
http://mmm.samsung.nl/InfoRain

Verwijderd

Ook dit geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb dit overigens al met 3 verschillende firmware versies gehad.

Ik krijg die mini plaatjes te zien ( 1 t/m5 ) boven in het scherm. Daaronder het kopje aktueel met een gebroken plaatje eronder, heel af en toe laad hij het plaatje wel in maar dan heb ik bovenstaande probleem. Dan geeft hij geen animatie maar blijft het beeld gewoon stil staan :?

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Edit, na een aantal keer refreshen doet hij het nu wel een keer goed, de allereerste keer dat het mij hier is gelukt! >:)

Maar ik vind het wel irritant en raar dat ik eerst tig keer moet refreshen, dus als iemand nog suggesties heeft waar er zich problemen voor kunnen doen, dan hoor ik dat graag!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 09:18 ]

• Lethal
kan zijn dat er een brokenlink in de cache van je browser staat .. ?

Verwijderd

Lethal schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:35:
kan zijn dat er een brokenlink in de cache van je browser staat .. ?
Kan dat als je een hardreset hebt gedaan en geflashed?

Waar kan ik dat nakijken?

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 23:02
Voor de mensen die (zoals mij) op de Italiaanse IG2 firmware draaien, er is nu een update beschikbaar. II2 geloof ik, zelfde als de Russische. Met 3d task manager. Gewoon via Samsung PC Studio Updater binnen te halen!!

Ben nog paar uurtjes aan het werk ga m straks meteen erop knallen ben benieuwd. Had er hier nog niets over gelezen... samsungi8910omnia.com forums staan al bol van ervaringen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:22:
[...]

Misschien dat het artikel voor verschillende uitleg mogelijk is, maar uit de volgende teksten maak ik op dat wij ook die update gaan krijgen:

'Nokia N97 and Samsung Omnia HD to get major firmware updates'

'The XEII1 software update is already being distributed to Omnia HD users in Russia and Hong Kong.'

Met de nadruk op 'already being distributed' maak ik op dat de software OM TE BEGINNEN in Rusland en Hong Kong is uitgebracht en dat andere regio's volgen ;)

Misschien dat jij dat anders intepreteert maar dat maak ik uit het artikel op.

Hier nog een keer de link naar het artikel van gsmarena.
Ja inderdaad, de Russen hadden die Firmware al (een week voor dat artiekel verscheen) en sinds vandaag is hij ook beschikbaar in Italië. De laatste Firmware voor Hong Kong is IH1 trouwens, kleine fout.

De IG2 firmware was zo'n beetje overal beschikbaar, behalve in Europa (Italië na natuurlijk). Samsung NL en meeste Samsung branches in the EU laten het na om updates uit te brengen, ik heb niet veel hoop dat Samsung NL ooit een update zal uitbrengen. Vandaar mijn vraag, waar staat dat deze update algemeen beschikbaar zal zijn voor alle landen? Alleen in Italie en Hong Kong zijn ze echt actief Firmware's aan het releasen de rest doet mee als ze er zin in hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Ik lees hier al een tijdje elke dag jullie berichten. Ik had eigenlijk nooit echt iets zinnigs te melden. :+
Maar ik wil deze ochtend toch wel even mijn ei bij jullie kwijt.

Er zijn dagen dat deze foon me zo blij maakt met alles dat ik er mee kan. Maar er zijn helaas ook genoeg dagen dat ik me gruwelijk irriteer aan de besturing. Kan zijn (omdat het laatste voornamelijk in de ochtend is) dat dit aan mij ligt. Maar ik denk even sharen. Kijken of andere dit ook zo ervaren en of er oplossingen of workarounds zijn. Daarom hieronder even een lijstje.
  • Sommige pagina’s laten de browser ineen keer hangen. Je kunt dan ook niet meer switchen van applicatie omdat hij in een soort idle timeout hangt.
  • Als je berichten typt op internet gaat je T9 en QWERTY ongelofelijk traag
  • Ook bij berichten typen op internet kun je geen enters plaatsen. Je kunt geen tekst veranderen. Je blijft plakken aan het einde van je laatste letter.
  • Wanneer je een invoerveld op een website al een keer eerder hebt ingevuld krijg je een pulldown met je geschiedenis. Hier is het bijna onmogelijk om door te gaan met de rest van het formulier. Selecteren of doorklikken naar een volgend veld geeft altijd je popup terug met je 1e invoerveld. (check bijv. mobiele 9292 website)
  • Het gebeurt me nog net te vaak dat je iets aanklikt als je de telefoon in je handen hebt. Bijvoorbeeld bij het browsen. Ook omdat hij zo glad is, heb je hem steviger vast en ik heb geen dikke worst vingers! Je hebt hier een mooie blokkeringknop voor, maar dan is je beeld ook meteen zwart. Dus even rustig iets lezen/aanwijzen gaat niet.
  • Het overzicht bij browsen is wel echt super! Fullscreen webben is echt relaxt! Mis dan wel een beetje een lay-over navigatie. Je kunt niet snel switchen tussen fullscreen en GUI
Zoals je ziet zijn dit voornamelijk browser gerelateerde issues. Ik ga daarom nu ook echt naar die nieuwste ITA firmware (draai nu op IFD). Vond het eerst allemaal niet zo nodig. Jullie zijn daar veel mee bezig, maar vroeg me af wat dan de echte veranderingen waren. Maar krijg nu gewoon chagrijnige ochtenden hierdoor }:O

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:28:
[...]

Ja inderdaad, de Russen hadden die Firmware al (een week voor dat artiekel verscheen) en sinds vandaag is hij ook beschikbaar in Italië. De laatste Firmware voor Hong Kong is IH1 trouwens, kleine fout.

De IG2 firmware was zo'n beetje overal beschikbaar, behalve in Europa (Italië na natuurlijk). Samsung NL en meeste Samsung branches in the EU laten het na om updates uit te brengen, ik heb niet veel hoop dat Samsung NL ooit een update zal uitbrengen. Vandaar mijn vraag, waar staat dat deze update algemeen beschikbaar zal zijn voor alle landen? Alleen in Italie en Hong Kong zijn ze echt actief Firmware's aan het releasen de rest doet mee als ze er zin in hebben.
De IG2 firmware is al een maand beschikbaar in nederland onder de naam IFD? En waarom ben je zo bang dat Samsung NL geen updates uitvoert? Ze hebben al aangegeven dat er 14 september een update uitkomt ivm die appstore.
Feutis991 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:05:
Ik lees hier al een tijdje elke dag jullie berichten. Ik had eigenlijk nooit echt iets zinnigs te melden. :+
Maar ik wil deze ochtend toch wel even mijn ei bij jullie kwijt.

Er zijn dagen dat deze foon me zo blij maakt met alles dat ik er mee kan. Maar er zijn helaas ook genoeg dagen dat ik me gruwelijk irriteer aan de besturing. Kan zijn (omdat het laatste voornamelijk in de ochtend is) dat dit aan mij ligt. Maar ik denk even sharen. Kijken of andere dit ook zo ervaren en of er oplossingen of workarounds zijn. Daarom hieronder even een lijstje.
/
Zoals je ziet zijn dit voornamelijk browser gerelateerde issues. Ik ga daarom nu ook echt naar die nieuwste ITA firmware (draai nu op IFD). Vond het eerst allemaal niet zo nodig. Jullie zijn daar veel mee bezig, maar vroeg me af wat dan de echte veranderingen waren. Maar krijg nu gewoon chagrijnige ochtenden hierdoor }:O
De browser is niet zo sterk in de IFD versie.. vastlopers ed. is waarschijnlijk ook de reden waarom ze in de nieuwe II2 naar een andere browser zijn overgestapt. Dus waarschijnlijk zijn je puntjes dan verholpen!

[ Voor 37% gewijzigd door Lethal op 11-09-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door julius007 op 11-09-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik zoek een goede internet radio applicatie, weet iemand misschien een?
Ben nu druk op zoek naar een aantal internet radio programma's. Post werkende links hieronder
http://www.vesihiisi.org/...adio_240_20090307_50.sisx

Schijnt dat je moet zoeken naar de shoutcast folder op je telefoon, hierin kan je dan de southcast stream files (.pls) plaatsen. Heb nog niet de pls file locatie gevonden. Dus helaas alleen de standaard streams die er al in staan.

[ Voor 162% gewijzigd door julius007 op 11-09-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:07:
De IG2 firmware is al een maand beschikbaar in nederland onder de naam IFD? En waarom ben je zo bang dat Samsung NL geen updates uitvoert? Ze hebben al aangegeven dat er 14 september een update uitkomt ivm die appstore.
Nee hoor, hier is hoe het werkt.

Release years:
D = 2004
E = 2005
F = 2006
G = 2007
H = 2008
I = 2009
J = 2010

Release months:
A = January
B = February
C = March
D = April
E = May
F = June
G = July
H = August
I = September
J = October
K = November
L = December

IF = Juni 2009 en IG = Juli 2009. Het zijn andere code packages. Samsung NL loopt nu al 3 maanden achter. Ze hebben 3 dagen de tijd om die update voor de App Store te releasen want op 14 september gaat hij open. Dat gaat dus niet lukken want moeten ze hem maandag releasen wat eigenlijk al te laat is. Niet dat ik het erg vindt hoor, ik gebruik sinds gisteren de Italiaanse II1 firmware in het Engels. Vindt het sowieso irritant als elektronica Nederlands spreekt, gebruik alles in Nederlands. T9 heb ik niet nodig met QWERTY toetsenbord en spellen kan ik wel. :-)

Ik speculeer alleen af gaande van de feiten uit het verleden. Samsung EU (op Italië na) loopt achter met updates.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexandros04
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-12-2024
Lethal schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:07:
[...]

Van wie heb je gehoord dat die 14 september uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexandros04 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:31:
[...]

Van wie heb je gehoord dat die 14 september uitkomt?
Klein mannetje met een rode puntmuts... Hij zei dat zijn naam Samsung was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2016
Hallo,

Heb een probleem met route66 aangesloten op de usb lader. Als ik de usb kabel gebruik om in de auto met de tel te navigeren, verdwijnt de navigatie, is niet meer te benaderen. Als ik de kabel loshaal, komt het programma weer terug en is weer te gebruiken. Aangezien de navigatie stroom vreet heb ik wel een kabel nodig. Iemand een tip. Heb route66 er ook eens opnieuw opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexandros04
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:46:
[...]

Klein mannetje met een rode puntmuts... Hij zei dat zijn naam Samsung was.
Het is niet goed als je zo over je moeder praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08-2024
ht20 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:49:
Hallo,

Heb een probleem met route66 aangesloten op de usb lader. Als ik de usb kabel gebruik om in de auto met de tel te navigeren, verdwijnt de navigatie, is niet meer te benaderen. Als ik de kabel loshaal, komt het programma weer terug en is weer te gebruiken. Aangezien de navigatie stroom vreet heb ik wel een kabel nodig. Iemand een tip. Heb route66 er ook eens opnieuw opgezet.
Ik denk dat je een gewone auto lader moet gaan gebruiken, omdat hij misschien ziet dat je echt usb gebruikt.
Dat zal zijn geheugen omschakelen naar masstorage denk ik.
En dat kan je telefoon dat niet meer benaderen.

Ik gebruiken een gewone autolader daarbij kan ik Sygic gewoon blijven gebruiken.
Misschien kan je ook wel eens proberen om je USB verbindingmodus op PC studio te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexandros04 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:50:
[...]

Het is niet goed als je zo over je moeder praat.
Mjah was mijn moeder maar Samsung, was ik stinked rijk!

http://www.newswire.co.kr/?job=news&no=425566

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
bounzzzzz schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:10:
[...]

Ik denk dat je een gewone auto lader moet gaan gebruiken, omdat hij misschien ziet dat je echt usb gebruikt.
Dat zal zijn geheugen omschakelen naar masstorage denk ik.
En dat kan je telefoon dat niet meer benaderen.

Ik gebruiken een gewone autolader daarbij kan ik Sygic gewoon blijven gebruiken.
Misschien kan je ook wel eens proberen om je USB verbindingmodus op PC studio te zetten
Ok dat van pc studio heb ik geprobeerd, gelukt, nu het volgende probleem. Hij geeft nu de "bekende" melding karten te oud, actualiseren. Heb dit gedaan met route66 sync. Eerst geprobeerd via mijn content. en ook nog via route 66 store, gedownload, en gekopieerd naar apparaat. Maar de nav blijft aangeven dat de kaarten te oud zijn. Hoe kan dat, iemand nog een tip? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
ht20 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:35:
[...]

Ok dat van pc studio heb ik geprobeerd, gelukt, nu het volgende probleem. Hij geeft nu de "bekende" melding karten te oud, actualiseren. Heb dit gedaan met route66 sync. Eerst geprobeerd via mijn content. en ook nog via route 66 store, gedownload, en gekopieerd naar apparaat. Maar de nav blijft aangeven dat de kaarten te oud zijn. Hoe kan dat, iemand nog een tip? Alvast bedankt.
nog een aanvulling, voor het downloaden geeft route sync aan: compabiliteitswaarschuwing, deze versie van de content is niet compitabel met de content op uw apparaat,

Haal ik de verkeerde kaarten op ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:02:
[...]

nog een aanvulling, voor het downloaden geeft route sync aan: compabiliteitswaarschuwing, deze versie van de content is niet compitabel met de content op uw apparaat,

Haal ik de verkeerde kaarten op ofzo?
Gast, gebruik de edit knop ff. En wat is compitabel?

En gebruik jij voortaan de topic-reportknop als je iets ziet wat niet kan. Laat het modereren aub aan de moderators over. Zie Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 11-09-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
-knip-

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 11-09-2009 20:37 ]

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Feutis991 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:05:
  • Ook bij berichten typen op internet kun je geen enters plaatsen. Je kunt geen tekst veranderen. Je blijft plakken aan het einde van je laatste letter.
Enter is drie keer 0. Veel van de overige kwalen die je noemt zijn er niet in andere firmwareversies.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

Vraagje: kan je nou met de combinatie "vista X86 en samsung pc suite je phone gewoon updaten of zit er nog steeds een bugje in zodat hij blijft hangen?? ik heb namelijk geen XP pc meer staan en ben er dus een beetje huiverig voor. ;)

Verwijderd

Als ik bijvoorbeeld spellen installeer en speel op de i8910 dan krijg ik een soort van toetsenbordje onderin m\n scherm. Hier door word niet alles weergegeven...
Hoe kan ik dit wegkrijgen?

Verwijderd

Hoi beste mensen heb net mn foon terug was wat fout gegaan met het updaten van mn foon. Gelukkig konden ze hem in de fabriek weer opnieuw installeren. Na een week had ik hem al weer terug! erg snel. Maar nog even een vraagje. Weer iemand hoe je flash player op je mobiel kan installeren. Of is het niet mogelijk omdat hier geen windows op draaid? ben benieuwd!

groeten

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:50:
Als ik bijvoorbeeld spellen installeer en speel op de i8910 dan krijg ik een soort van toetsenbordje onderin m\n scherm. Hier door word niet alles weergegeven...
Ik heb mijn tel niet bij de hand maar ergens gewoon in het menu kun je op instellingen de virtual keyboard uitzetten ;)

Je hoeft dus geen hele rare fratsen uit te halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 11:48 ]

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:54
is het ergens in te stellen dat de foto's die ja maakt in dezelfde map worden opgeslagen i.p.v. onderling gescheiden mappen op datum.

hetzelfde voor filmpjes

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:50:
Menu > Settings > Application Mgr. > Installed Apps > Naam van de game > Options > Suite Settings > On-screen keyboard > Navig. Keys only

Gebruik engels firmware dus je moet het zelf even omzetten naar NL.

Verwijderd

KillaH87 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:02:
is het ergens in te stellen dat de foto's die ja maakt in dezelfde map worden opgeslagen i.p.v. onderling gescheiden mappen op datum.

hetzelfde voor filmpjes
Nee.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:09:
Hoi beste mensen heb net mn foon terug was wat fout gegaan met het updaten van mn foon. Gelukkig konden ze hem in de fabriek weer opnieuw installeren. Na een week had ik hem al weer terug! erg snel. Maar nog even een vraagje. Weer iemand hoe je flash player op je mobiel kan installeren. Of is het niet mogelijk omdat hier geen windows op draaid? ben benieuwd!

groeten
Je hebt al flash ondersteuning van fabrieks uit. Surf maar een website met flash.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 07:49:
Vraagje: kan je nou met de combinatie "vista X86 en samsung pc suite je phone gewoon updaten of zit er nog steeds een bugje in zodat hij blijft hangen?? ik heb namelijk geen XP pc meer staan en ben er dus een beetje huiverig voor. ;)
Je kan updaten, als hij blijft hangen is er iets anders aan de hand. Naar de Smasung PC Studio map gaan en FUSUpdates.exe of FUS.exe in administrator mode opstarten.

Verwijderd

Heeft iemand trouwens ook problemen met videos uploaden naar youtube? Alles lijkt goed te gaan (account, uploaden etc), maar de video komt nooit in mijn youtube kanaal terecht. Dit probleem heb ik ook nog steeds met de nieuwe italian firmware

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:24:
Heeft iemand trouwens ook problemen met videos uploaden naar youtube? Alles lijkt goed te gaan (account, uploaden etc), maar de video komt nooit in mijn youtube kanaal terecht. Dit probleem heb ik ook nog steeds met de nieuwe italian firmware
Heb ik inderdaad ook last van.

Verwijderd

ht20 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:49:
Hallo,

Dit probleem heb ik dus ook ineens. Wanneer ik de USB kabel aansluit op de pc of notebook, dan verdwijnen alle extra applicaties. Komen weer terug als je de USB kabel eruit trekt. Heel apart. Met Joikuspot bijvoorbeeld wel irritant, want ik zou het liefst willen opladen via USB notebook.
De programma's staan op mass storage opgeslagen. Weet iemand de oplossing wellicht?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:46:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook ineens. Wanneer ik de USB kabel aansluit op de pc of notebook, dan verdwijnen alle extra applicaties. Komen weer terug als je de USB kabel eruit trekt. Heel apart. Met Joikuspot bijvoorbeeld wel irritant, want ik zou het liefst willen opladen via USB notebook.
De programma's staan op mass storage opgeslagen. Weet iemand de oplossing wellicht?
Als je massa opslag mode gebruikt dan is de interne 8Gb drive niet meer gekoppeld aan het OS waardoor je OS geen toegang meer heeft tot die applicaties en dus verdwijnen de icoontje. gebruik je telefoon in PC Suite modes of installeer de apps op de interne C drive.

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:54
bummer, erg vervelend zo als alles zo gescheiden staat, volgens mij is dit ook de reden van de broken links in je galerij, als je namelijk een foto weggooit blijft de map staan.

• mafiatounes
  • Niet online
Elke i8910 heeft flash ondersteuning snap niet waarom iedereen hierover klaagt? het enige was wel dat ik in de browser wat moest veranderen om de afbeeldingen bij youtube te weergeven dat stond niet standaard aan is wel stom voor mensen die nooit een s60 phone hebben gehad, ik had dit snel door

Verwijderd

mafiatounes schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:50:
Elke i8910 heeft flash ondersteuning snap niet waarom iedereen hierover klaagt? het enige was wel dat ik in de browser wat moest veranderen om de afbeeldingen bij youtube te weergeven dat stond niet standaard aan is wel stom voor mensen die nooit een s60 phone hebben gehad, ik had dit snel door
hoe doe je dat dan?

Verwijderd

Idd hoe krijg je dat voor elkaar dan?

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Even een tip (hoewel ook makkelijk zelf te googelen):

Als je windows vista of 7 x64t draait dan lukt het updaten niet omdat je dan 'phone is not connected' fout krijgt. Om dit op te lossen: ga naar device manager, dubbelklik op unknown device, update de driver door windows te laten zoeken in de programs(x86)/pc studio/x64. Daarna hoort ie het wel te doen.

Verwijderd

mafiatounes schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:50:
Nee hoor, volle kwaliteit images staat default aan.

Lees hier meer over het youtube probleem.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32453127

Onderhand is het probleem met Youtube opgelost, in the Russische en Italiaanse II1 firmwares werkt het in ieder geval. Ik weet niet hoe het zit met de Nederlandse firmware.
KillaH87 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:33:bummer, erg vervelend zo als alles zo gescheiden staat, volgens mij is dit ook de reden van de broken links in je galerij, als je namelijk een foto weggooit blijft de map staan.
Nee dat komt door een bug in de mediabrowser. Om die ghost links te fixen moet je het volgende doen.

* Connect your phone to your computer using the USB cable
* Put it in Mass Storage mode
* On your computer open the drive on you phone.
* Goto \Private\101f8857 and delete the cache folder
* In the same directory make a new folder called cache
* Disconnect and restart your phone

De bug is gefixed in de nieuwere firmwares.

De manier waarop videos en fotos worden gesorteert komt door het Operating system, in Nokia telefoons hebben ze het ook zo gedaan. De reden waarom ze dit doen is omdat alles in 1 folder staat het te lang duurt om alles te indexeren en duurt het dus lang om de mediabrowser te openen. In oudere Nokia modellen kon het soms minuten duren als je een leker grote geheugekaart had met veel bestanden erop.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

Help!

Mijn camera werkt niet meer ;( Na vanmiddag de italiaanse XXII1 firmware te hebben geflasht werkte in eerste instantie mijn camera gewoon , maar dat is spontaan niet meer het geval. Als ik dus via het menu of op de camera knop druk, krijg ik enkel een zwart scherm ;( In smart reader en in de (*#0*# ) test mode heb ik precies hetzelfde probleem

Ik had al last van een "whoesh" geluid tijdens het filmen, maar dit slaat echt alles.Heb wanhopig bijna alle firmware's zitten flashen, zonder resultaat.

Iemand hier bekend mee :?
Hoop zo niet, dat het een garantie issue word :|

[ Voor 6% gewijzigd door yassine op 13-09-2009 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al dingen geprobeerd als een full format *#7370# (let op je raakt alles kwijt ook op de 8gb drive). Als dat niet werkt terug flashen naar een Nederlandse firmware en als hij dan nogsteeds niet werkt denk garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Tig keer een hard reset uitgevoerd, geen effect.
Inmiddels voorzien van de laatste nl firmware, geen effect. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden,

ik heb 2 vragen die volgens mij niet op te lossen zijn.

1) Als ik een film download en converteer naar xvid, daarna zet ik hem op mijn gsm en het duurt bv 1u40min staat dat ook zo op maar als ik die afspeel kan ik de laatste 20 min niet zien dan staat er in de player 1u20min :s
2) Ik draai nogsteeds met de nl versie nemelijk xxif2, ik kan niet upgraden omdat mijn toestel niet geflasht is maar dat wil ik ook niet doen, iemand die weet wanneer er een update komt voor de nl versie? duurt namelijk echt wel lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:15
Nu heb ik daarjuist mijn firmware naar de laatste nieuwe Italiaanse II1 geupdate en daarbij staat bij open apps TaskSwitcher.

Nu dit proces kan je niet afsluiten via Handy Taskman maar ik vroeg mij af via welke shortcut je dan wel deze TaskSwitcher kan openen want ik vind hem enkel in mijn Handy Taskman running apps. Ik gebruik op mijn homescreen gewoon de vinger met 4 shortcuts en als ik daarbij wil linken naar een app dan vind ik die TaskSwitcher ook niet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astratuner schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:24:
Nu heb ik daarjuist mijn firmware naar de laatste nieuwe Italiaanse II1 geupdate en daarbij staat bij open apps TaskSwitcher.

Nu dit proces kan je niet afsluiten via Handy Taskman maar ik vroeg mij af via welke shortcut je dan wel deze TaskSwitcher kan openen want ik vind hem enkel in mijn Handy Taskman running apps. Ik gebruik op mijn homescreen gewoon de vinger met 4 shortcuts en als ik daarbij wil linken naar een app dan vind ik die TaskSwitcher ook niet.

Alvast bedankt!
Taskswitcher is de lang verwachte 3D Taskmanager. Als je Handy Taskman hebt dan krijg je deze dus niet te zien omdat Taskman de ingebouwde functionaliteit overruled. Als je Taskman uitzet dan krijg je de 3D Taskmanager te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er net achter dat de demo dan de helicopter van mijn telefoon af is. Iemand die dit ook heeft ?
Iemand die hem ff kan postte

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Laatst online: 07-06 15:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexandros04
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:40:
Ik kwam er net achter dat de demo dan de helicopter van mijn telefoon af is. Iemand die dit ook heeft ?
Iemand die hem ff kan postte
Zelfde geld ook voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

KillaH87 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:02:

hetzelfde voor filmpjes
Nee dat is mij vooralsnog niet gelukt...

wat ik ook graag zou zien is dat je met filmpjes opnemen 32000Hz AAC (of beter nog 48000Hz) geluid zou krijgen in tegenstelling tot "slechts" 16000Hz... dat zou voor mij wat meer "HD" zijn ;)

Nu is het me nog net wat te blikkerig... Nokia heeft ook al jaren 48000Hz AAC in de gsm's zitten... verder wel een lekker top toestel... hoe zou de opvolger hiervan eruit zien?
800x480 scherm met 1920x1080p opname? :D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Weet iemand misschien hoe het komt dat het telefoongeheugen soms helemaal vol zit terwijl je geen grote bestanden vindt tijdens het zoeken op dat gedeelte? Ik heb 32 MB ofzo en 30 MB schijnt verspild te zijn aan
'Overige bestanden'. Hij klaagt tijdens mediaoverdracht elke keer dat het telefoongeheugen vol zit..

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuiterbeest schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:30:
Weet iemand misschien hoe het komt dat het telefoongeheugen soms helemaal vol zit terwijl je geen grote bestanden vindt tijdens het zoeken op dat gedeelte? Ik heb 32 MB ofzo en 30 MB schijnt verspild te zijn aan
'Overige bestanden'. Hij klaagt tijdens mediaoverdracht elke keer dat het telefoongeheugen vol zit..

Groetjes
Media overdacth als in Bluetooth? Als je iets verzend of ontvangt via bluetooth wordt het geplaatst tussen je berichten. Berichten worden standaard opgeslagen op c:. je kan instellen dat berichten worden opgeslagen op e:.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:47:
[...]

Media overdacth als in Bluetooth? Als je iets verzend of ontvangt via bluetooth wordt het geplaatst tussen je berichten. Berichten worden standaard opgeslagen op c:. je kan instellen dat berichten worden opgeslagen op e:.
Nee gewoon de usb-optie Mediaoverdracht. Ook als ik PC Studio aanvink, geeft hij nu deze foutmelding twee keer. Toch blijft het telefoongeheugen vol zitten, ook na jouw tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuiterbeest schreef op maandag 14 september 2009 @ 00:32:
[...]

Nee gewoon de usb-optie Mediaoverdracht. Ook als ik PC Studio aanvink, geeft hij nu deze foutmelding twee keer. Toch blijft het telefoongeheugen vol zitten, ook na jouw tip..
Lijkt mij dat jij veel berichtjes hebt opgeslagen of veel apps hebt geinstalleert op de C schijf. de C en de Z schijven zijn beveiligd, veel folders of bestanden kun je niet zien en als je ze kan zien kan je ze niet bewerken. Apps worden geinstalleert in verborgen folders en zo ook je adressenboek en berichten. Verplaats een paar apps naar de E schijf en probeer zo ruimte vrij te maken. Adressenboek en berichten naar de E schijf overbrengen helpt ook (wel eerst alles verplaatsen en dan leeg gooien op de C schijf).

Jammer genoeg ben je aangewezen op de installer om die apps weg te halen en die haalt niet altijd alles weg. Ik had pas de upgrade gedaan van Quickoffice 4 (welke erbij zit) naar Quickoffice 6. Toen ik er achter kwam dat hij ongeveer 20 mb nodig had op de C schijf (zonder keus) heb ik hem weer snel eraf gegooid maar na die uninstall was ik nogsteeds 5 MB kwijt, waarschijnlijk bestanden die zijn blijven hangen.

De makkelijkste manier om dit probleem op te lossen is door een format uit te voeren. Je bent wel even bezig om alles terug te zetten maar het werkt wel.

Als het echt niet anders kan zou je je telefoon kunnen hacken door HelloOX 2.0.2 te installeren. Dan kun je met x-plore, activefile of modo alle bestanden zien en bewerken. Als je precies weet welke bestanden je moet hebben is het makkelijk want die kun je meteen weggooien maar als je dat niet weet kan het nog weleens heelerg veel tijd in beslag kunnen nemen om alle folders een voor een te checken. Is ook best een gevaarlijke methode, pas nog iemand op een ander forum gezien die dom genoeg was om zijn private folder per ongeluk weg te gooien. Dan doet je telefoon dus niks meer, alleen een nieuwe firmware kan je dan helpen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik begrijp niks van die appstore van samsung die vandaag is open gegaan iemand die weet hoe het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan. Sinds de nieuwe firmware (XXII1) gaat het alarm niet meer af op het profiel "silent". En ja, daar ben ik vanmorgen achter gekomen.

Daarnaast is die nieuwe 3D taskmanager heel handig en vreselijk irritant. Regelmatig als ik scroll in google maps of scroll in de web browser dan komt de task manager in actie en verandert hij van applicatie!

Deze en nog veel meer nieuwe bugs zijn hier te vinden:

http://forums.samsungi891...-i8910xxii1-bugs-etc.html

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Laatst online: 07-06 15:53
Ik had jullie net een link gegeven naar die helicopter demo |:(

Nogmaals dan de link (waar je op moet klikken O-) ) http://lmgtfy.com/?q=helicopter+demo+i8910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ kleine--man

De App shop is nu nog alleen voor de I900 las ik net bij AAP. Wij zullen nog geduld moeten hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Was op het punt het toestel terug te sturen, krijg ik uit de geweldige samsung i8910 omnia hd community de volgende suggestie:
try:
*#3333#
than go to camera FW update
just touch it and
wait until update wait please disappear
(about 1 min.) u get OK,
than touch exit, exit
check your camera now
by pressing shutter button
and?
En het werkt ! :) Doe er je voordeel mee, mocht het jou overkomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 03:36:
[...]

Lijkt mij dat jij veel berichtjes hebt opgeslagen of veel apps hebt geinstalleert op de C schijf. de C en de Z schijven zijn beveiligd, veel folders of bestanden kun je niet zien en als je ze kan zien kan je ze niet bewerken. Apps worden geinstalleert in verborgen folders en zo ook je adressenboek en berichten. Verplaats een paar apps naar de E schijf en probeer zo ruimte vrij te maken. Adressenboek en berichten naar de E schijf overbrengen helpt ook (wel eerst alles verplaatsen en dan leeg gooien op de C schijf).

Jammer genoeg ben je aangewezen op de installer om die apps weg te halen en die haalt niet altijd alles weg. Ik had pas de upgrade gedaan van Quickoffice 4 (welke erbij zit) naar Quickoffice 6. Toen ik er achter kwam dat hij ongeveer 20 mb nodig had op de C schijf (zonder keus) heb ik hem weer snel eraf gegooid maar na die uninstall was ik nogsteeds 5 MB kwijt, waarschijnlijk bestanden die zijn blijven hangen.

De makkelijkste manier om dit probleem op te lossen is door een format uit te voeren. Je bent wel even bezig om alles terug te zetten maar het werkt wel.

Als het echt niet anders kan zou je je telefoon kunnen hacken door HelloOX 2.0.2 te installeren. Dan kun je met x-plore, activefile of modo alle bestanden zien en bewerken. Als je precies weet welke bestanden je moet hebben is het makkelijk want die kun je meteen weggooien maar als je dat niet weet kan het nog weleens heelerg veel tijd in beslag kunnen nemen om alle folders een voor een te checken. Is ook best een gevaarlijke methode, pas nog iemand op een ander forum gezien die dom genoeg was om zijn private folder per ongeluk weg te gooien. Dan doet je telefoon dus niks meer, alleen een nieuwe firmware kan je dan helpen.
Het zal bij mij inderdaad de installatie van QuickOffice zijn wat het veroorzaakt heeft. Wel stom allemaal, ik ga je tips wel even proberen, op dat hacken na. Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Heeft iemand ook dat er rechts bovenin een envelopje knippert met sim geheugen vol als je erop klikt?
Ik krijg het maar niet weg, zwaar irritant :(

-edit-

Wat ook helpt is je SIM berichten wissen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Garrett op 14-09-2009 21:44 ]

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Heb zondag eindelijk geupdate naar de XII. En WAT-een-verschil!
Hoewel ik zeer te spreken ben over de nieuwe browser, heb ik wel een ander puntje dat eigenlijk HELEMAAL niet relaxt is. Ik heb mijn foon nu al 4x moeten herstarten. ScummVM klapte er zomaar uit, maar toch blijft hij lopen. Mijn scherm bevriest dan. Je voelt dat je toetsen drukt maar blijkbaar blijft een app hangen. Zo ook bij VBag.

Ik gebruik wel een Zeemote. Op mijn vorige fw maar 1x gebruikt, zonder crashes.

Hebben jullie meerdere crashes ervaren sinds de XII?

(p.s. Ooh wat is het nu fijn typen als je berichten achter laat op inet met je foon;))

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:50:
Lekker dan. Sinds de nieuwe firmware (XXII1) gaat het alarm niet meer af op het profiel "silent". En ja, daar ben ik vanmorgen achter gekomen.

Daarnaast is die nieuwe 3D taskmanager heel handig en vreselijk irritant. Regelmatig als ik scroll in google maps of scroll in de web browser dan komt de task manager in actie en verandert hij van applicatie!

Deze en nog veel meer nieuwe bugs zijn hier te vinden:

http://forums.samsungi891...-i8910xxii1-bugs-etc.html
Klopt, als je trouwens iets beter had gelezen op het forum waarvan je zelf een link geeft, dan kon je zien dat het bovenste probleem heel simpel te verhelpen is, zet de de beltoon op ringing ipv stil en je alarmpje doet het weer.

De 2e is idd ook een bug, maar je zou ipv eerst naar rechts kunnen te scrollen eerste een kleine beweging kunnen maken naar beneden, dat verhelpt dat probleem ook.

Ben het met je eens dat met name de 2e wel een tikkie irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik draai dus nu ook de nieuwe XII1 , maar ik moet zeggen dat ik toch wel enigsinds spijt heb van mijn update ... er zitten best nog wel veel bugs in :( .. En sinds kort (lees gisteren) kan ik ineens geen MP4 filmpjes meer afspelen op mijn mooie geliefde i8910 :( ... zelfs niet de filmpjes die op het apparaat zelf zijn opgenomen :( .. heeft iemand hier ervaring mee????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die workaround heb ik ook al toegepast. Nadat ik mij heb verslapen door de bug.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 08:58:
[...]

Klopt, als je trouwens iets beter had gelezen op het forum waarvan je zelf een link geeft, dan kon je zien dat het bovenste probleem heel simpel te verhelpen is, zet de de beltoon op ringing ipv stil en je alarmpje doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:06:
Oke, ik draai dus nu ook de nieuwe XII1 , maar ik moet zeggen dat ik toch wel enigsinds spijt heb van mijn update ... er zitten best nog wel veel bugs in :( .. En sinds kort (lees gisteren) kan ik ineens geen MP4 filmpjes meer afspelen op mijn mooie geliefde i8910 :( ... zelfs niet de filmpjes die op het apparaat zelf zijn opgenomen :( .. heeft iemand hier ervaring mee????
Draai hier ook op sinds gisteren maar speelt gewoon mp4 af hoor
En draaid supersnel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:37:
[...]

Draai hier ook op sinds gisteren maar speelt gewoon mp4 af hoor en eigen filmpjes
En draaid supersnel!!

• Lethal
Ehmmm is er iemand die iets meer informatie kan geven over de appstore?
Wat is het? Werkt het? Waar kan je het vinden? Gebruikservaring?
Dan kan ik dat verwerken in de OP (goed excuus? :> )

• Convoy

Convoy

g44p

Lethal schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:48:
Ehmmm is er iemand die iets meer informatie kan geven over de appstore?
Wat is het? Werkt het? Waar kan je het vinden? Gebruikservaring?
Dan kan ik dat verwerken in de OP (goed excuus? :> )
werkt, is alleen nog niet beschikbaar voor Nederland ;)

weet iemand trouwens op welke locatie de bookmarks van de standaard browser opgeslagen worden?

[ Voor 11% gewijzigd door Convoy op 16-09-2009 10:06 ]

• Lethal
freekweb schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:02:
[...]

werkt, is alleen nog niet beschikbaar voor Nederland ;)

weet iemand trouwens op welke locatie de bookmarks van de standaard browser opgeslagen worden?
Oh :+ ik had ergens gelezen dat hij 14 september beschikbaar werd.. maar goed, dan wachten we nog even af..

zit waarschijnlijk bij de nieuwe firmware release?

Verwijderd

Toevallig hebben mijn buurman en ik beide een HD. Na een update, die ik ook heb uitgevoerd, ziet hij in de video-player bij hem geen films meer. Zijn films (hoofdzakelijk AVI's) staan op E: en een 16 Gb kaart in F:

AVI wordt bij mij gewoon getoond in de bibliotheek overigens.
Wanneer hij de videoplayer opent, start het bijwerken van de bibliotheek. Deze draait even en dan stopt de videoplayer. Iemand een suggestie waarom dat bij hem en niet bij mij gebeurd? Ik heb daar nl. geen last van. We hebben dezelfde firmware, alleen heb ik een 8 Gb kaart ipv 16 Gb.

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:51:
Toevallig hebben mijn buurman en ik beide een HD. Na een update, die ik ook heb uitgevoerd, ziet hij in de video-player bij hem geen films meer. Zijn films (hoofdzakelijk AVI's) staan op E: en een 16 Gb kaart in F:

Wanneer hij de videoplayer opent, start het bijwerken van de bibliotheek. Deze draait even en dan stopt de videoplayer. Iemand een suggestie waarom dat bij hem en niet bij mij gebeurd? Ik heb daar nl. geen last van. We hebben dezelfde firmware, alleen heb ik een 8 Gb kaart ipv 16 Gb.
volgens de specs worden er geen 16GB kaartjes ondersteund

• catt4u
freekweb schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:59:
[...]

volgens de specs worden er geen 16GB kaartjes ondersteund
Jij mag je huiswerk nog wel eens over doen ;)

Kijk hier maar eens bijvoorbeeld onder 'specificaties' > 'geheugen' :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:51:

[/quote]

Ik kan zoals ik dus al eerder aangaf geen MP4 filmpjes meer afspelen.. krijg zwart beeld .... hij loopt wel, en krijg alleen geluid :S :S :S :S ... ook na een update gebeurt.. maar niet gelijk, paar dagen daarna :( .. als jullie weten waar dit aan ligt, mag je het mij ook vertellen... ik denk dat ik straks namelijk maar gewoon weer ga flashen... hopelijk dat het dan wel weer werkt .....
Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste