Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Southern Sun schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:43:
Goeie tip van dat oproepsignaal. Had ook al het idee dat er af en toe iets mis ging met de oproepen
Het is een soort FlipSilence ingebouwd. (Oud programma dat ik op de N95 gebruikte).
Erg handig, maar niet iets om standaard aan te zetten, wat ze wel gedaan hebben dus ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen straks shoppen, maar moeten nog wel geduld hebben.... :(

http://webwereld.nl/nieuw...pa.html#source=newsletter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:20
Zeg mensen ik weet niet hoe die standaard browser van de Omnia HD noemt maar als ik naar een website met flash ga dan komt die niet tevoorschijn.

Dus ik op adobe flash website gaan zien en dan kon ik mijn besturingsysteem kiezen maar symbian staat er natuurlijk niet in.

Hoe moet je dit update of is het niet mogelijk met deze browser om flash enz mee te laden van website's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Misschien dat je de afgelopen maand(en) op een andere planeet hebt gezeten, maar als je dit topic hebt gevolgd en doorgelezen weet je dat dat al lang kan.

Ik heb er hier op het forum al uitgebreid over gepost met foto's en de link

Zelf heb ik er al zes applicaties gekocht ;)

En omdat mijn gegevens bekend zijn kreeg ik op 7 augustus ook al de melding dat mijn gegevens automatisch over zouden gaan naar de nieuwe shop als die in de loop van september van start gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:09
Mag je diezelfde reactie ook wel even doorsturen naar de maker van DIT nieuwsbericht dat vandaag op de frontpage van T.net verscheen... Blijkbaar is de update van een dusdanige omvang dat het wel even goed vermeld mag worden. Hopelijk kunnen we voor die tijd dan nieuwe firmware verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Reactie staat er bij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor wel mensen praten over de ovi store kan die nou op deze telefoon? Het is misschien dom maar ik ga kan hem er echt niet op krijgen. Op de site van Ovi staan alleen maar nokia's?
Domme vraag of niet, kan iemand ff zeggen hoe het nou zit en hoe ik hem op mijn toestel krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
ehm ..

de ovi store werkt alleen als de heloox patch is toegepast..
zodat niet meer gekeken word naar het certificaat van de telefoon?

offff kan je gewoon de n97 versie installeren? (of de 5800 xm) iig s60v5

correct me if iam wrong

[ Voor 42% gewijzigd door Lethal op 01-09-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Lethal schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:27:
ehm ..

de ovi store werkt alleen als de heloox patch is toegepast..
zodat niet meer gekeken word naar het certificaat van de telefoon?

offff kan je gewoon de n97 versie installeren? (of de 5800 xm) iig s60v5

correct me if iam wrong
Is dat illegaal, de helloox patch? Verlies je hiermee je garantie of is het eigenlijk net als signen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
catt4u schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:55:
[...]

Misschien dat je de afgelopen maand(en) op een andere planeet hebt gezeten, maar als je dit topic hebt gevolgd en doorgelezen weet je dat dat al lang kan.

Ik heb er hier op het forum al uitgebreid over gepost met foto's en de link

Zelf heb ik er al zes applicaties gekocht ;)

En omdat mijn gegevens bekend zijn kreeg ik op 7 augustus ook al de melding dat mijn gegevens automatisch over zouden gaan naar de nieuwe shop als die in de loop van september van start gaat :+
En wat voor een shop. Bijna alles is betaald, mensen zoeken tegenwoordig steeds meer naar gratis applicaties.. Maar voor mensen die graag betalen is dit inderdaad een goeie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
stuiterbeest schreef op woensdag 02 september 2009 @ 01:10:
[...]

Is dat illegaal, de helloox patch? Verlies je hiermee je garantie of is het eigenlijk net als signen? :+
ehmm het is niet geheel legaal geloof ik.. alhoewel je bent vrij om software te installeren op de telefoon, en ik weet niet of je daardoor garantie verliest? of eventueel nieuw firmware updateje zorgt ervoor dat heelox er weer af is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Ik weet niet of hiet al antwoord op is gegeven, maar wat moet je nou invullen als je mobiel vraagt om een nieuw serverprofiel, als je wilt updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Lethal schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:59:
[...]

ehmm het is niet geheel legaal geloof ik.. alhoewel je bent vrij om software te installeren op de telefoon, en ik weet niet of je daardoor garantie verliest? of eventueel nieuw firmware updateje zorgt ervoor dat heelox er weer af is..
Maar het is niet iets wat je telefoon 'inwendig' hardwarematig verandert?
Sorry, klinkt nogal ingewikkeld maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
stuiterbeest schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:08:
[...]

Maar het is niet iets wat je telefoon 'inwendig' hardwarematig verandert?
Sorry, klinkt nogal ingewikkeld maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, haha.
je veranderd wel de software van de telefoon .. dus wel degelijk veranderingen die inbreuk doen bij samsung. De vraag is alleen of samsung dat erg vind :)

apple bijvoorbeeld vind dat wel. je garantie verloopt direct. mijn oude nokia n95 heb ik opgestuurd voor een reparatie (waterschade).. ik kreeg toen een nieuwe telefoon terug met een opmerking dat extra geinstalleerde software opnieuw geinstalleerd moest worden. zelfs met excuses..

dusja, het verschilt per bedrijf

[ Voor 31% gewijzigd door Lethal op 02-09-2009 18:30 ]

Verwijderd

Heeft iemand dit : Ucweb 6.7
Op zijn telefoon?

Verwijderd

Ik heb min of meer constante problemen met pc studio 7 ( ik heb de laatste versie gedownload en geinstalleerd).

De ene dag werkt alles goed, de volgende kan ik weer geen verbinding maken met bluetooth noch met de usb kabel. Ik snap er echt niks van.

Ik gebruik Vista Home 64. Heeft iemand enig idee?

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:44:
Ik heb min of meer constante problemen met pc studio 7 ( ik heb de laatste versie gedownload en geinstalleerd).

De ene dag werkt alles goed, de volgende kan ik weer geen verbinding maken met bluetooth noch met de usb kabel. Ik snap er echt niks van.

Ik gebruik Vista Home 64. Heeft iemand enig idee?
ik heb het ook wel eens gehad. Te vaak usb aansluiten en er uit halen. Meestal als je geen connectie kan maken staat je telefoon in apparaat beheer met een !. Deze even met de delete knop weghalen en usb eropnieuw insteken en hij doet het weer. Althans bij mij :D hij installeer dan de telefoon opnieuw.

Ja je weet het niet

Verwijderd

Opeens kan ik niets meer afspelen via streaming video, zoals youtube. Hij blijft in de realplayer steken bij 0 % en komt niet verder. Heeft iemand datzelfde misschien (gehad) en weet wat er aan te doen is? Ik heb geen instelling veranderd of zo.

• I-Need-Future
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-07-2020
Weet iemand of er een sms teller beschikbaar is, een programmatje dat bijhoud hoeveel smsjes je verzonden hebt?

• catt4u
I-Need-Future schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:36:
Weet iemand of er een sms teller beschikbaar is, een programmatje dat bijhoud hoeveel smsjes je verzonden hebt?
Ja die is er. Meerdere zelfs! Sommige kunnen ook meer dan alleen tellen ;)

Al van Google gehoord? (PS. je OS is Symbian) |:(
Of van de Samsung Application Store?

Met andere woorden zoek zelf eens voordat je hier je vraag dumpt.
Dat wordt ook van je verwacht hier op GoT; Eigen initiatief/inzet

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 23:54

sjirafje

No inspirational quotes here

I-Need-Future schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:36:
Jazeker!

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• stuiterbeest
Eigenlijk is dat best een handige website :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Need-Future
Ik heb 4 programmatjes geprobeerd, allemaal niet geschikt voor onze Foon.
Welke hebben jullie dan wel gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:50:
Opeens kan ik niets meer afspelen via streaming video, zoals youtube. Hij blijft in de realplayer steken bij 0 % en komt niet verder. Heeft iemand datzelfde misschien (gehad) en weet wat er aan te doen is? Ik heb geen instelling veranderd of zo.
Volgens mij staat je toegangspunt in real player (kijk bij instellingen realplayer, netwerk, toegangspunt) verkeerd, dat heb ik altijd met mijn nokia n78, als je dan op een wlan hebt gezeten of er in de buurt bent geweest stelt ie die daar in als toegangspunt, en als die wlan er dan niet is werkt het niet. Ik vind het een zeer irritante bug en hoop dan ook dat dit probleem een keer wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Samsung heeft vandaag weer een nieuwe firmware vrij gegeven. De russische I8910SERII2. Zo te zien nog nieuwer van de verwachte IH2 maar meteen door naar de I dus.

Er zit iig de 3D task manager in en naar mijn mening voelt de telefoon ook sneller aan als met IG2. Hoewel erg geen nederlands in de firmware zit, is alles voor de rest wel gewoon volledig in het engels (te zetten).

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julius007 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:46:
[...]

Volgens mij staat je toegangspunt in real player (kijk bij instellingen realplayer, netwerk, toegangspunt) verkeerd, dat heb ik altijd met mijn nokia n78, als je dan op een wlan hebt gezeten of er in de buurt bent geweest stelt ie die daar in als toegangspunt, en als die wlan er dan niet is werkt het niet. Ik vind het een zeer irritante bug en hoop dan ook dat dit probleem een keer wordt opgelost.
Ik heb het opgelost door 'fabrieksinstellingen herstellen', maar dat is wel omslachtig en ik moest van alles opnieuw instellen.
Bedankt voor je oplossing voor als het weer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quindor schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:34:
Samsung heeft vandaag weer een nieuwe firmware vrij gegeven. De russische I8910SERII2. Zo te zien nog nieuwer van de verwachte IH2 maar meteen door naar de I dus.

Er zit iig de 3D task manager in en naar mijn mening voelt de telefoon ook sneller aan als met IG2. Hoewel erg geen nederlands in de firmware zit, is alles voor de rest wel gewoon volledig in het engels (te zetten).
http://www.youtube.com/wa...ture=player_embedded#t=91

Ziet er goed uit! Denk dat ik zo maar eens ga flashen! Deze versie is dus beter dan die Hongkong variant! En ik las dat er al iemand bezig is om kastor effects erbij in te zetten (custom rom).

Dan wordt deze telefoon toch mooier en mooier. Nu nog FM transmitter en N82 kwaliteit met geluidsopname en dan is het voor mij al de ultieme telefoon van dit moment :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

damn idd erg nice die 3D task manager, phone net geflashed en ben erg tevreden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb niet echt warme gevoelens bij de 3D navigatie. Samsung zou deze vanaf het begin al op het toestel moeten hebben, zoals die ook op de prototype zat. Daarom ben ik ook eerder teleurgesteld.

Hetgeen ook over de reparatieduur. Inmiddels al 5 weken telefoon kwijt en nog steeds niet terug... bedankt Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Amps schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:02:
Heb niet echt warme gevoelens bij de 3D navigatie. Samsung zou deze vanaf het begin al op het toestel moeten hebben, zoals die ook op de prototype zat. Daarom ben ik ook eerder teleurgesteld.

Hetgeen ook over de reparatieduur. Inmiddels al 5 weken telefoon kwijt en nog steeds niet terug... bedankt Samsung.
wacht maar totdat je je telefoon terug hebt en de nieuwe fw kunt testen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Nieuwe firmware II2 (03/09/2009) met 3D Multitasking en Kastor UI

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-wgkf2q3sww]
Linkjes naar custom firmware stellen we niet op prijs. Dit valt namelijk onder warez.

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 06-09-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Amps schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:02:

Ik weet niet zeker is of je dit bedoeld maar bij de allerlaatste firmware (mijn vorige bericht) is een nieuw programma bijgekomen genaam Samsung Navigator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

fanste schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 02:42:
[...]

Ik weet niet zeker is of je dit bedoeld maar bij de allerlaatste firmware (mijn vorige bericht) is een nieuw programma bijgekomen genaam Samsung Navigator.
helaas is die app in het rusisch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe lang het duurt voordat je via de "normale/legale" manier je FW en SW kunt updaten ??? of eigenlijk wanneer SamSung de, nu al II2, nieuwste versies via de samsung PC studio aanbied??.. ik draai op dit moment nog op SW:I8910XXIFD en daarnaast staan Anagepaste verise : I8910XENIF1, en ben zelf klein beetje huiverig (geen goede reden voor) om "illegaal" te gaan flashen, maar ben geloof ik voor de nieuwste FW of SW wel gedwongen om te gaan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er inderdaad wel mooi uit die nieuwe firmware. Ik vraag me af of deze uberhaupt wel hier uit gaat komen met de nieuwe functies :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteravond mijn i8910 geflashed naar de nieuwe II2 firmware en ik vind het een geweldige verbetering tenopzichte van IF7, maar ik heb nu de irritante piep bij het hd filmen. :'(
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om je nl-backup terug te zetten na die Russische flash? Wil niet met een dooie telefoon blijven zitten. Alvast bedankt die het weet. Heb het al gevonden 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Need-Future
Is er ergens een magisch middel verkrijgbaar om krassen van je display te 'vegen' ?
En weet iemand een site waar o.a. beschermfolie verkrijgbaar is? :)

[ Voor 29% gewijzigd door I-Need-Future op 05-09-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:16
I-Need-Future schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 16:29:
Is er ergens een magisch middel verkrijgbaar om krassen van je display te 'vegen' ?
Denk dat je dat kan vergeten. In ieder geval moet het ook de touch-gevoeligheid niet aantasten. Heb zelf inmiddels ook 4 kleine krasjes, vooral zichtbaar op witte achtergrond en in lichtreflecties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:11
Ik heb 6 screenprotectors gekocht voor 2,80 op ebay. De krasvastheid is niet super, maar wat wil je voor de prijs. Een brando screenprotector kost algauw een euro of 7-8.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om een oproep direct op te nemen met handsfree??

Ik gebruik de telefoon vaak voor het navigeren (tijdens taxi rijden). En als ik dan een inkomend gesprek heb wil ik hem graag op luidspreker zetten. Alleen schiet het scherm direct weer terug naar sygic, het is dan wel mogelijk om hem alsnog op luidspreker te zetten maar het is allemaal zo omslachtig.

Misschien dat iemand weet of je dit ergens kan instellen?? Ik kan het niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Need-Future
Nee dat is niet mogelijk Bjorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd dat jullie er krassen op het scherm hebben gekregen. Mij lijkt het juist dat glas niet krast? Doen jullie toevallig het toestel bij de sleutels in de broekzak? Met een beetje voorzichtigheid krast zo'n scherm toch niet? O.o Of heb ik het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fanste schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 02:39:
Nieuwe firmware II2 (03/09/2009) met 3D Multitasking en Kastor UI
fanste ik ben geen mod maar zie hier voor beleid van ROM's and Custom ROM's op T.net.
Beleid met betrekking tot custom ROM's

Verder zou ik het netjes vinden als je op je eigen site een bron vermelding plaatst naar waar jij die Custom ROM's vandaan hebt, dat zal de persoon die het heeft gemaakt op prijs stellen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:37

Stekeltje

Nothing to see here move along

AAAAAAAAAAAAH

(@*#&@(#* wtf het is echt niet leuk meer. 2 weken geleden toestel stuk, hij starte niet meer op. Afgelopen dinsdag kwam hij terug van reparatie met de oudste firmware.

Nu wilde ik nieuwste firmware erop gooien blijft hij hangen op 36%,.. de tel doet niets op dit moment nog steeds dat blauwe laad scherm echter veranderen de cijfers niet.

Wat kan ik doen? Ik wil hem niet weer 2 weken kwijt.

Edit:
Hij was vananochtend aan het knipper op Omnia hd en de updater zei dat het mis was gegaaan (ik was gaan slapen en had niets veranderd)

Toen moest ik hem opnieuw doen van de updater en nu is alles goed gegaan. Gelukkig hoefde ik hem niet terug te brengen.

[ Voor 24% gewijzigd door Stekeltje op 06-09-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Allereerst wil ik iedereen even bedanken voor alle tips/tricks/links/etc ik heb er veel aan gehad :D Voor de rest is de i8910 natuurlijk een supertelefoon maar dat hoef ik jullie hier allemaal ook niet uit te leggen :P Ik heb alleen nog een paar (waarschijnlijk hele domme) vraagjes:

1) ik wilde de AccuWeather app. op mn telefoon overzetten maar dit is een .wgz bestand en mijn PC studio kan deze niet via de application installer op mijn telefoon zetten omdat het daarvoor een .sis bestand of zoiets moet zijn. Hoe kan ik dit op mijn telefoon installeren?

2) Wanneer ik een foto maak wordt deze opgeslagen in allerlei submappen (op datum etc.) is het ook mogelijk om de telefoon dit gewoon in 1 map op te laten slaan, zeg maar in 1 map "foto's" zonder alle supmappen?

3) Is het mogelijk dat iemand de 1e post hier even update met meer links, veel voorkomende problemen (bijv. de spookbestanden), de laatste filmware update enzovoort? Dan hoeft niet iedereen de hele tijd alle pagina's van deze 2 topics door te lezen en wordt het allemaal wat overzichtelijker :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
...Ruud... schreef op zondag 06 september 2009 @ 03:44:
AAAAAAAAAAAAH

(@*#&@(#* wtf het is echt niet leuk meer. 2 weken geleden toestel stuk, hij starte niet meer op. Afgelopen dinsdag kwam hij terug van reparatie met de oudste firmware.
Wtf? 2 weken maar? Ik wacht nu al 5/6 weken op die van mij en nog steeds niet terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

AAAAAAAAAAAAH

Nu wilde ik nieuwste firmware erop gooien blijft hij hangen op 36%,.. de tel doet niets op dit moment nog steeds dat blauwe laad scherm echter veranderen de cijfers niet.

Edit:
Hij was vananochtend aan het knipper op Omnia hd en de updater zei dat het mis was gegaaan (ik was gaan slapen en had niets veranderd)

Toen moest ik hem opnieuw doen van de updater en nu is alles goed gegaan. Gelukkig hoefde ik hem niet terug te brengen.
Is mij ook overkomen, opgelost door de firmware handmatig te flashen.

Volg de volgende tool: Klik, en haal hier je fw versie. Suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:53:
Heb gisteravond mijn i8910 geflashed naar de nieuwe II2 firmware en ik vind het een geweldige verbetering tenopzichte van IF7, maar ik heb nu de irritante piep bij het hd filmen. :'(
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb geen piep zoals jij heb dit even getest en wat een verbetering zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geluid met filmen is echt top nu, ook valt mij op dat het scrollen als je een contactpersoon zoekt veel soepeler loopt dan voorheen want bij mij ging het te snel,Ook google maps doet het nu beter gaf soms errors en bleef zoeken naar gps terwijl ie nu heel snel gps heeft gevonden,over de batterij kan ik nog niet veel zeggen heb pas sinds vandaag de II2 firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu Sygic werkend op de telefoon. Superprogramma en ik vind het stukken beter dan Garmin.

Hmmm het is Sygic Mobile, jammer!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:39:
Heb nu Sygic werkend op de telefoon. Superprogramma en ik vind het stukken beter dan Garmin.

Hmmm het is Sygic Mobile, jammer!
Ben zojuist terug van een vakantie in Zuid-west Frankrijk. Heb Sygic Mobile gebruikt voor nav..
Moet eerlijk bekennen dat ik er voorheen (in NL) zeer over te spreken was. Snelheid van de app en gebruiksvriendelijkheid. Navigeren zelf ook. Maar heb toch echt een paar goed moeten schreeuwen tegen dat wijf omdat ze het ongelofelijk krom uitlegt in sommige gevallen. Eerst twijfelde ik nog zelf aan me, maar had me vriendin naast me en die snapte ook echt niet waarom zij rechtsaf (E90) zegt en op het display linksaf ziet staan.
Nog een situatie dat zij linksaf zegt (E90 bijv.) en je ziet dat de borden (iRL) aangeven dat dat rechtsaf is.

Heenweg door Parijs was gewoon klote verlopen hoor dit gedoe. Terug weg ging beter, ook mede omdat wij het apparaat hadden leren kennen. Dit betekend dus dat je ervaring op moet doen. En dat er soms krom genavigeerd wordt.

Uiteindelijk heeft Sygic Mobile mij wel tot mijn punt van bestemming gebracht (ergens in de middle of nowhere) Hij vind het allemaal, ook de kleine landweggetjes.
Flitspalen werken in Frankrijk niet zo als in NL. Je krijgt ook meldingen als ze aan de andere kant van de snelweg staan. En soms gewoon helemaal geen waarschuwing. Elke waarschuwing hier is natuurlijk mooi meegenomen. Maar je kunt er niet op vertrouwen.

Wat ik ONGELOFELIJK vet vind aan de foon verder is dat je die Sygic mooi op de achtergrond draait, je vriendin laat rijden en jij gewoon kunt gamen... haha! Zij praat gewoon door de game heen welke afslagen je moet nemen. Echt te vet hoe die multitasking werkt van dit ding!

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baal echt dat ik die piep heb bij het filmen. Zou het helpen als ik de mic settings omlaag zet??
Dit en de slechte batterijduur is echt jammer van de II2 firmware. Van de week komt er weer een nieuwe uit, hoop dat ik dan van de piep af ben. Doe gewoon de helft met deze batterij.

@ Semmie kun jij misschien kijken hoe jou mic settings staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:12:
Het geluid met filmen is echt top nu, ook valt mij op dat het scrollen als je een contactpersoon zoekt veel soepeler loopt dan voorheen want bij mij ging het te snel,Ook google maps doet het nu beter gaf soms errors en bleef zoeken naar gps terwijl ie nu heel snel gps heeft gevonden,over de batterij kan ik nog niet veel zeggen heb pas sinds vandaag de II2 firmware
Mis je je NL'se T9 dan niet?

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feutis991 schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:36:
[...]

Ben zojuist terug van een vakantie in Zuid-west Frankrijk. Heb Sygic Mobile gebruikt voor nav..
Moet eerlijk bekennen dat ik er voorheen (in NL) zeer over te spreken was. Snelheid van de app en gebruiksvriendelijkheid. Navigeren zelf ook. Maar heb toch echt een paar goed moeten schreeuwen tegen dat wijf omdat ze het ongelofelijk krom uitlegt in sommige gevallen. Eerst twijfelde ik nog zelf aan me, maar had me vriendin naast me en die snapte ook echt niet waarom zij rechtsaf (E90) zegt en op het display linksaf ziet staan.
Nog een situatie dat zij linksaf zegt (E90 bijv.) en je ziet dat de borden (iRL) aangeven dat dat rechtsaf is.

Heenweg door Parijs was gewoon klote verlopen hoor dit gedoe. Terug weg ging beter, ook mede omdat wij het apparaat hadden leren kennen. Dit betekend dus dat je ervaring op moet doen. En dat er soms krom genavigeerd wordt.

Uiteindelijk heeft Sygic Mobile mij wel tot mijn punt van bestemming gebracht (ergens in de middle of nowhere) Hij vind het allemaal, ook de kleine landweggetjes.
Flitspalen werken in Frankrijk niet zo als in NL. Je krijgt ook meldingen als ze aan de andere kant van de snelweg staan. En soms gewoon helemaal geen waarschuwing. Elke waarschuwing hier is natuurlijk mooi meegenomen. Maar je kunt er niet op vertrouwen.

Wat ik ONGELOFELIJK vet vind aan de foon verder is dat je die Sygic mooi op de achtergrond draait, je vriendin laat rijden en jij gewoon kunt gamen... haha! Zij praat gewoon door de game heen welke afslagen je moet nemen. Echt te vet hoe die multitasking werkt van dit ding!
Sygic Mobile is ook niet de echte versie he, is meer een testversie. Sygic Mcguider is vele malen beter en werkt ook stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:08:
[...]

Sygic Mobile is ook niet de echte versie he, is meer een testversie. Sygic Mcguider is vele malen beter en werkt ook stukken beter.
Goede tip. Las het hier wel telkens. Sygic McGuider, maar ik dacht toen, als me die Sygic Mobile zo bevalt, waarom een andere. Dus bij deze, die gaat eraf en welkom, McGuider!

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feutis991 schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:20:
[...]

Goede tip. Las het hier wel telkens. Sygic McGuider, maar ik dacht toen, als me die Sygic Mobile zo bevalt, waarom een andere. Dus bij deze, die gaat eraf en welkom, McGuider!
De versie kun je zien bij instellingen en dan over sygic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:06:
[...]

Mis je je NL'se T9 dan niet?
Nee hoor maakt me niet uit, hij is perfect zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Laatst online: 12-08 11:19
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:00:
Hey mensen,

Allereerst wil ik iedereen even bedanken voor alle tips/tricks/links/etc ik heb er veel aan gehad :D Voor de rest is de i8910 natuurlijk een supertelefoon maar dat hoef ik jullie hier allemaal ook niet uit te leggen :P Ik heb alleen nog een paar (waarschijnlijk hele domme) vraagjes:

1) ik wilde de AccuWeather app. op mn telefoon overzetten maar dit is een .wgz bestand en mijn PC studio kan deze niet via de application installer op mijn telefoon zetten omdat het daarvoor een .sis bestand of zoiets moet zijn. Hoe kan ik dit op mijn telefoon installeren?

...

Alvast bedankt!
.wgz bestanden kan je in massa-opslag modus via windows verkenner direct op je telefoon's massageheugen zetten en dan op de telefoon zelf via kantoor/bestandsbeheer opzoeken en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerd.Donker schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:42:
[...]

.wgz bestanden kan je in massa-opslag modus via windows verkenner direct op je telefoon's massageheugen zetten en dan op de telefoon zelf via kantoor/bestandsbeheer opzoeken en installeren.
Top, bedankt man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:00:

2) Wanneer ik een foto maak wordt deze opgeslagen in allerlei submappen (op datum etc.) is het ook mogelijk om de telefoon dit gewoon in 1 map op te laten slaan, zeg maar in 1 map "foto's" zonder alle supmappen?

3) Is het mogelijk dat iemand de 1e post hier even update met meer links, veel voorkomende problemen (bijv. de spookbestanden), de laatste filmware update enzovoort? Dan hoeft niet iedereen de hele tijd alle pagina's van deze 2 topics door te lezen en wordt het allemaal wat overzichtelijker :)

Alvast bedankt!
2) Dit is niet mogelijk met de standaard software van symbian .. maar er zijn hacks die dit mogelijk maken.. even googlen dus.

3) Door de vakantieperiode heb ik niet echt tijd gevonden om hier wat updates te maken, ik zal binnenkort even een lijstje met nuttige links maken en de OP aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas opnieuw m'n firmware ge-update maar nu heb ik last van het feit dat de ringtone soms niet afgespeeld word, en ik dus regelmatig gemist oproepen krijg...

Iemand meer die hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meende dat er al iemand anders hier last van had maar kon het niet zo gauw terug vinden,

Ik heb de laatste officiële firmware update op mn I8910HD staat, maar nu blijft m'n Route66 weergeven'' de kaarten zijn te oud, actualiseer uw kaarten'' of iets dergelijks, enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 15-09 21:02
Oproepen mis je als je ze kan dempen met de bewegingssensor. Die is bedoeld om de oproep te dempen door de telefoon met de rug naar boven te leggen. Maar in je zak dempt hij hem ook vaak. Kewle feature maar slecht geimplementeerd.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goddamnit...

Die voice mail van 4.5 week geleden was dus wel van T4T... Na 1.5 week was die reparatie dus al voltooid... Naja.. eigen schuld dan. Had ik maar mijn voice mail moeten lezen!

Nu mijn mobiel op en top weer terug. Ze hebben blijkbaar ook de camera vervangen, misschien door de welbekende dode pixel probleem? Ik had er geen last van, maarja, kan alleen mijn voordeel mee doen toch?

Ik had gehoopt dat er een nieuwe firmware opstaat, maar wat blijkt, nog steeds de XXIE4 firmware =.= (van 18-5-2009) Lekker dan :P

Nu vraag ik me het volgende af... zal ik via Samsung Updater (PC studio 7) proberen te updaten, of zal ik eerst alles er weer op gooien? Mijn OS is XP btw, zal toch geen problemen op moeten leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:26:
Goddamnit...

Die voice mail van 4.5 week geleden was dus wel van T4T... Na 1.5 week was die reparatie dus al voltooid... Naja.. eigen schuld dan. Had ik maar mijn voice mail moeten lezen!

Nu mijn mobiel op en top weer terug. Ze hebben blijkbaar ook de camera vervangen, misschien door de welbekende dode pixel probleem? Ik had er geen last van, maarja, kan alleen mijn voordeel mee doen toch?

Ik had gehoopt dat er een nieuwe firmware opstaat, maar wat blijkt, nog steeds de XXIE4 firmware =.= (van 18-5-2009) Lekker dan :P

Nu vraag ik me het volgende af... zal ik via Samsung Updater (PC studio 7) proberen te updaten, of zal ik eerst alles er weer op gooien? Mijn OS is XP btw, zal toch geen problemen op moeten leveren?
Ik zou eerst updaten, heb je ook geen risico dat je al je geinstalleerde apps ofzo kwijt raakt. Normaal gesproken zou XP geen problemen moet leveren, maar er zijn nogal wat bugs. Heb ik zelf ook gehad, kon toen niets anders dan flashen.

Het scheelt dit stelt heel weinig voor, 5 minuten en het is gepiept. Google is your friend ;)

p.s Ik draai nu die serieII firmware, maar kan nog niet echt zeggen dat de batterijduur goed is?? Ligt dit aan mij of zijn er meer die last hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google is my friend indeed :P

Maare nu ik zo kijk, heeft Samsung niet geheel mijn massageheugen op de telefoon geformatteerd. Mijn foto's en achtergrondjes die ik daarop heb opgeslagen zitten er nu op.

Nu loop ik door de reparatie tegen het volgende probleem aan: Ik heb nog steeds files op mijn geheugen staan die ik voorafgaand heb geinstalleerd. Echter, staat de shortcut niet in het menu (bijv. Sygic, Route66 & Garmin mobile). Ook in de 'geinstalleerde toepassingen' staat er niks bij.

Hetzelfde geldt voor de themes die ik geinstalleerd hebt. De theme staat wel bij de geinstalleerde themes, maar niet bij de toepassingen. Hiervoor heb ik wel een oplossing gelezen, maar toch. Ik meld het ff.

Hoe kan ik eigenlijk het beste dit oplossen? Alle files (Muziek, filmpjes, films, achtergronden etc.) back-uppen en dan alles formatteren en weer vanaf scratch installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:21:
Ik meende dat er al iemand anders hier last van had maar kon het niet zo gauw terug vinden,

Ik heb de laatste officiële firmware update op mn I8910HD staat, maar nu blijft m'n Route66 weergeven'' de kaarten zijn te oud, actualiseer uw kaarten'' of iets dergelijks, enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden??
Die melding had ik ook. Dan de phone op je pc aansluiten en via het pc programma 'route 66 sync' de kaarten actualiseren. Dan heb je weer de nieuwste kaarten op je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem,... na de laatste firmware update speelt de muziekspeler niet naadloos af, ik bedoel in elk nummer "hikt" hij even om de 30 sec tot een minuut ofzo,... kent iemand anders dit probleem? ik speel een lange opname van ruim 2 uur af waar geen pauzes inzitten.

Heb het foprum ff doorgelezen maar kwam het nergens tegen,... of las ik eroverheen? _/-\o_

Kent iemand dit probleem met de bijbehorende oplossing?? :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparcoNL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 11:48
hee, wie kan me helpen, als ik via Samsung PC studio de software van de telefoon wil updaten komt hij niet voorbij de 27, eerste melding was al dat hij niet kon verbinden met server, maar door op opnieuw te drukken wou hij dat wel. Maar nu is het probleem dat hij zodra hij bij 27% is , de usb verbinding vervalt. De telefoon heefd dan blauw beeld, met het type nummer en hoeveelheid geheugen ( 8gig ) maar zo dra de usb weg is kan hij niet een nieuwe usb driver instaleren ( om wss door te gaan met instalatie )

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sparco, wat jij zegt is dé meest voorkomende vraag in deze forum... ik zou zeggen, lees de beginpost of blader door deze topic of de eerste deel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:05:
Baal echt dat ik die piep heb bij het filmen. Zou het helpen als ik de mic settings omlaag zet??
Dit en de slechte batterijduur is echt jammer van de II2 firmware. Van de week komt er weer een nieuwe uit, hoop dat ik dan van de piep af ben. Doe gewoon de helft met deze batterij.

@ Semmie kun jij misschien kijken hoe jou mic settings staan?
Ik heb een harde reset gedaan na de update, en ook nog eens terug naar fabrieksinstellingen,heb ik hier geleerd dat schijnt beter te zijn dus mijn instellingen staan allemaal standaard misschien dat je dat eens moet proberen want ik heb echt die piep niet,en mijn batterij is iets beter geworden ik heb vandaag veel gebeld en van alles ermee gedaan en hij is nog ruim 3 kwart vol terwijl ie normaal al bijna leeg was ook als ik browse op volledig scherm en ik wil terug naar normaal scherm moest ik wel 5 keer op dat vierkantje met dat pijltje rechts onderin drukken terwijl ik nu maar 1 keer hoef te drukken en ik heb mijn normale scherm weer
Naar mijn idee reageerd mijn touchscreen beter nu en zeker aan de zijkanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:33:
Ik heb een raar probleem,... na de laatste firmware update speelt de muziekspeler niet naadloos af, ik bedoel in elk nummer "hikt" hij even om de 30 sec tot een minuut ofzo,... kent iemand anders dit probleem? ik speel een lange opname van ruim 2 uur af waar geen pauzes inzitten.

Heb het foprum ff doorgelezen maar kwam het nergens tegen,... of las ik eroverheen? _/-\o_

Kent iemand dit probleem met de bijbehorende oplossing?? :)
Ik had dat laatst ook na een harde reset ipv software update. Toestel opnieuw gestart en sindsdien geen problemen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb eerst een harde reset gedaan en terug naar fabrieksinstellingen nadat ik geupdate heb naar II2. Snap er niks van. Ik heb inmiddels mijn mic settings naar 24 gezet ipv 30. Nu heb ik de piep niet meer. Zal wel goed zijn dus.
Mijn batterij is een stuk slechter dan bij IF7 die ik er eerst op had. Maarja misschien moeten we nog even afwachten, heb de laatste dagen weer flink met telefoon gespeeld, om II2 te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even gezocht op dode pixels in dit forum ik kwam 1 iemand tegen die dat had, Ik heb zelf namelijk één dode pixel aan de op mijn scherm. Ik heb er niet zo'n verschrikkelijke last van maar kan een firmware update dit oplossen of moet ik er mee naar Samsung?

Graag suggesties:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amps schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:32:
Ik heb nog steeds files op mijn geheugen staan die ik voorafgaand heb geinstalleerd. Echter, staat de shortcut niet in het menu (bijv. Sygic, Route66 & Garmin mobile). Ook in de 'geinstalleerde toepassingen' staat er niks bij.

Hetzelfde geldt voor de themes die ik geinstalleerd hebt. De theme staat wel bij de geinstalleerde themes, maar niet bij de toepassingen. Hiervoor heb ik wel een oplossing gelezen, maar toch. Ik meld het ff.

Hoe kan ik eigenlijk het beste dit oplossen? Alle files (Muziek, filmpjes, films, achtergronden etc.) back-uppen en dan alles formatteren en weer vanaf scratch installeren?
Ik wil toch nog even een bevestiging krijgen, voordat ik daadwerkelijk begin, of dit kan zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:04:
[...]

Ik wil toch nog even een bevestiging krijgen, voordat ik daadwerkelijk begin, of dit kan zonder problemen.
Ik heb dat ook (gehad hoop ik)... Het was een van de klachten waarvoor ik mijn toestel terug heb laten sturen naar Samsung. Ik had 3 of 4 van die doe pixels.

Nu, een week of vijf later, kan ik mijn telefoon eindelijk weer ophalen in de winkel. Morgen ligt hij klaar! Ik ben benieuwd of die pixels zijn verholpen. Ik laat het je weten, dan kun je zelf inschatten of je hem ook zo lang kwijt wilt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was mijn vraag niet echt. Ik had die van mij al laten repareren omdat hij vastliep tijdens het opstarten. DIe van mij was na 1.5 week al klaar, er was een voicemail ingesproken van T4T die ik niet heb beluisterd! Erg dom dus! Ik heb uiteindelijk 4.5 weken voor niets gewacht!

Maarja, als je mijn post ervoor nog ff aandachtig wilt lezen, dan staat er iets anders als het goed is :P Iig, ik bedoel iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
dode pixels .. ? op je scherm? dan helpt een nieuwe camera niet hoor ..
de rode pixels die je ziet als je je scherm richt op een zwart vlak zijn vaak stofdeeltjes die in de lens zitten.. maar echt storend zijn die niet..

of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:11:
[...]

Die melding had ik ook. Dan de phone op je pc aansluiten en via het pc programma 'route 66 sync' de kaarten actualiseren. Dan heb je weer de nieuwste kaarten op je phone.
Thanks! :D Route Sync van de Route66 install CD neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:04:
[...]

Thanks! :D Route Sync van de Route66 install CD neem ik aan?
Kun je ook van het net downloaden.

http://www.66.com/route66...act=1&catid=255&cid=NL-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Lethal,

Was dat tegen mij? Zo ja, tijdens de reparatie van de software heeft Samsung ook mijn camera vervangen. Ik heb geen idee waarom btw.

Ik zat ff te kijken, en een hard reset lijkt me een goede optie? Gaat dan alles weg, inclusief de standaard files zoals de Helicopter demo & de woordenboek eraf? Iemand ervaring met de hard reset?

Ik heb intussen ook Samsung gemaild voor dit. Maarja, ik zie morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:39:
Oproepen mis je als je ze kan dempen met de bewegingssensor. Die is bedoeld om de oproep te dempen door de telefoon met de rug naar boven te leggen. Maar in je zak dempt hij hem ook vaak. Kewle feature maar slecht geimplementeerd.
Is dit niet uit te zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 07:14:
[...]

Is dit niet uit te zetten dan?
Ik quote mezelf wel even ;)
ReCreator schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:56:

Ligt de telefoon toevallig op een bed en ondersteboven (scherm beneden)?

Probeer eens bij 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Telefoon' -> 'Sensorinstellingen' -> 'Instellingen Beweging' het vinkje uit te zetten bij 'Oproepsign. dempen'.

Het kan ook te maken hebben met het soort ringtone vermoed ik. Ik had voor mijn agenda ook een andere toon ingesteld, en die trilt dus niet. Erg vervelend.

Overigens heb ik het idee dat mijn agenda alarmen sowieso niet goed doorkomen altijd.
Werk nu trouwens met I8910SERII2...
De 3d interface is wel relaxed, en de telefoon lijkt sneller. Het haperen bij slow-mo filmen lijkt ook veholpen.
Er lijken wel wat synchronisatie problemen met beeld/geluid in HD filmen.
Heb ik nog niet uitvoerig getest, maar bij wat korte tests liepen beeld en geluid niet altijd gelijk.
Overigens is het geluid wel goed te noemen!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Feutis991 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:48:
Heb vandaag een hele middag gewijd aan DosBox. Ik sta er echt versteld van hoe fantastisch dat werkt!
Helaas lukt me een laatste fine-tuning niet en heb dit probleem al op meerdere forums (vogons en sourceforge) proberen te tracen, maar zonder resultaat. Dus ik hoopte het hier kwijt te kunnen.
Het gaat me specifiek over de i8910 vanwege de resolutie en touch interface.
Ik probeer knoppen virtueel te mappen dmv de virtkeybmap.txt bestandje. Begrijp de logica achter de opzet, maar het begint er steeds meer op te lijken dat je niet meer dan twee knoppen kunt mappen.
Heb zelfs een heel schema gemaakt ;-)
[afbeelding]

De ESC en ENTER knop werken. Maar de UP, DOWN, LSHIFT en RSHIFT werken niet. Plaats ik de functie onder de ESC of ENTER knop werken zij wel.
Heeft iemand hier ervaring met DosBox op hun i8910? Wellicht al een virtkeybmap.txtje staan?

@mod/ad: Hoop dat ik deze vraag ook hierin kwijt mag. Heb al verschillende forums geprobeerd.

edit: okay, blijkbaar helpt het als je er over praat. ;) Heb het zojuist kunnen vinden:
map 0 2
vk 0 0 100 100 0 27
vk 540 0 640 100 0 13
vk 0 26 100 360 0 304
vk 540 260 640 360 0 303
vk 540 100 640 180 0 273
vk 540 180 640 260 0 274

Dit waren me mappings. Beschreef hier het probleem alsof het leek dat je niet meer dan twee knoppen kon mappen.. dus toen knalde het binnen: map 0 2 <--- Die twee staat dus voor het aantal iteraties binnen de map... d0h |:(

Hopelijk heeft iemand hier ooit iets aan
Hey vraagje.. Dat dosbox lijkt me leuk om mee te rommelen 8) Ik heb de 0.72 versie geinstalleerd (zowel de full als slim versie via .sisx geinstalleerd) Komt er wel bij te staan onder extra's maar als ik erop druk op te starten gebeurd er helemaal niks.. Zou je kunnen uitleggen hoe jij dosbox aan de gang heb gekregen ??

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:17:
[...]
Ik had dat laatst ook na een harde reset ipv software update. Toestel opnieuw gestart en sindsdien geen problemen meer...
Thanks,... ga ik ook ff proberen,.. blijft raar alleen,... niemand anders die dat gehad heeft?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets raars,.. mn i8910 wil geen softe reset doen,... code is *#7380# toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:51:
Nog iets raars,.. mn i8910 wil geen softe reset doen,... code is *#7380# toch?
*#7380# - Zachte reset; deze zet de fabrieksinstellingen terug.
*#7370# - Harde reset; deze formateert je telefoongeheugen en herstelt alles zoals het oorspronkelijk bedoelt was.
*#62209526# - Zoek je MAC adres op.
*#0000# - Geeft informatie over de versie van je telefoon (type firmware).
*#0228# - Telefoon test modus.
*#06# - IMEI nummer (geef deze nooit bloot in forums).
*#1546792*# - Telefoon administratie modus.
*#1234# - Geeft ook je Firmware versie aan.
*2767*3855# - Fabrieksreset.
*#0002*28346# - De configuratie en geadvanceerde instellingen. Pas met deze op!
*#1546792*# - Configuratiemenu voor bijv. GSM, Audio instellingen en meer.
*#3333# - Camera tune up opties.
*#0000# - Geeft informatie over het product.
*#1111# - Test Modus scherm. FTA SW Versie.
*#2222# - Test Modus Scherm. FTA HW Version. REV0.3
*#1234# - Test Modus scherm. SW Version.
*#0*# - HW Module test; check met name CIF cam. Kan je een foto maken met je camera voor.

zou idd moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:28:
[...]

*#7380# - Zachte reset; deze zet de fabrieksinstellingen terug.
*#7370# - Harde reset; deze formateert je telefoongeheugen en herstelt alles zoals het oorspronkelijk bedoelt was.
*#62209526# - Zoek je MAC adres op.
*#0000# - Geeft informatie over de versie van je telefoon (type firmware).
*#0228# - Telefoon test modus.
*#06# - IMEI nummer (geef deze nooit bloot in forums).
*#1546792*# - Telefoon administratie modus.
*#1234# - Geeft ook je Firmware versie aan.
*2767*3855# - Fabrieksreset.
*#0002*28346# - De configuratie en geadvanceerde instellingen. Pas met deze op!
*#1546792*# - Configuratiemenu voor bijv. GSM, Audio instellingen en meer.
*#3333# - Camera tune up opties.
*#0000# - Geeft informatie over het product.
*#1111# - Test Modus scherm. FTA SW Versie.
*#2222# - Test Modus Scherm. FTA HW Version. REV0.3
*#1234# - Test Modus scherm. SW Version.
*#0*# - HW Module test; check met name CIF cam. Kan je een foto maken met je camera voor.

zou idd moeten werken...
Nope ik krijg bij *#7380# ... Verzoek niet voltooid.... :/ iemand dit eerder gehad?? Nog ff proberen zonder microSD kaart erin,.... helaas lukt ook niet 8)7 Hoe ken det?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:51:
[...]

Nope ik krijg bij *#7380# ... Verzoek niet voltooid.... :/ iemand dit eerder gehad?? Nog ff proberen zonder microSD kaart erin,.... helaas lukt ook niet 8)7 Hoe ken det?
anders telefoon uitzetten en dan onderste 3 knoppen ingedrukt houden om een harde reset uit te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freekweb schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:27:
[...]

anders telefoon uitzetten en dan onderste 3 knoppen ingedrukt houden om een harde reset uit te voeren...
Als je een hard reset uitvoert, gaat dan ook de bestanden zoals je woordenboek en de standaard geleverde bestanden (helicopter demo, wallpapers) eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:43:
[...]

Als je een hard reset uitvoert, gaat dan ook de bestanden zoals je woordenboek en de standaard geleverde bestanden (helicopter demo, wallpapers) eraf?
Yep,.. dus eerst backup maken..... en weer wat tijd inversteren om hem optimaal te krijgen... hehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Amps schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:43:
[...]

geen idee, maak anders voor de zekerheid eerst ff een backup ;) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:27:
[...]

soft reset kan niet met de hardware knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:18:
[...]

soft reset kan niet met de hardware knoppen?
nope helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ lethal

Ik meen mij te herinneren dat jij een hele tijd terug bezig was met een widget voor buienradar...

Hoe is je progressie?? Je had toen toch problemen dat de wolken zich uitrekte ipv te bewegen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hi ik heb mn i8910 net 2dagen nu heb ik hem deze nacht aan de updater gedaan en stopte hij bij 36% ik ben gaan slapen en trg wakker geworden nu staat hij nog op 36% wat zou ik kunnen doen? wil mn mobiel niet bricken help needed..
By the way ik draai op vista sp2 32bit

[ Voor 8% gewijzigd door mafiatounes op 08-09-2009 14:19 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:00:
@ lethal

Ik meen mij te herinneren dat jij een hele tijd terug bezig was met een widget voor buienradar...

Hoe is je progressie?? Je had toen toch problemen dat de wolken zich uitrekte ipv te bewegen??
ehmm.. ik heb er gewoon een link van gemaakt (zoals youtube doet)..

dit omdat de buienradar continue mijn 3g aan hield .. en dan is je batterij binnen no-time leeg!
ik moet alleen nog een keer een goede icon maken (60 bij 60 pixels) want hij ziet er nu een beetje korrelig uit..
mafiatounes schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:16:
Hi ik heb mn i8910 net 2dagen nu heb ik hem deze nacht aan de updater gedaan en stopte hij bij 36% ik ben gaan slapen en trg wakker geworden nu staat hij nog op 36% wat zou ik kunnen doen? wil mn mobiel niet bricken help needed..
By the way ik draai op vista sp2 32bit
AAAAAAAAAAAAH

Edit:

hij heeft het opgelost door het nog eens te proberen. (Stond nog geen pagina terug)

[ Voor 61% gewijzigd door Lethal op 08-09-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
hooo dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Lethal op 08-09-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
hoooo drie dubbelpost

technische storing in mijn rechter wijsvinger .. zit overal op te klikken waar ik niet moet :P

[ Voor 178% gewijzigd door Lethal op 08-09-2009 14:43 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste