Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richajax schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 18:00:
Als je het hebt over dode links in je afbeeldingen is dit de oplossing;
.....
LOL... en dát moet een beginnend gebruiker weten..?
Ben benieuwd waar ze vandaan komen en hoe dit te voorkomen is, bug misschien?

Overigens bedankt richajax, je tip bezorgde me weer een schoon overzicht.
Handig hoor zo'n forum met mensen met kennis van zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
hier meer leesvoer;

http://forums.samsungi8910omnia.com/ ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand deze thema's geïnstalleerd?
zo ja werken ze?

http://samsungi8910omnia.com/omnia-hd-themes/#comments

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik aan het surfen ben dan kom ik vaak tegen dat hij filmpjes niet afspeeld en dan een 9 in beeld krijg.
Net ook weer bij een nieuwsbericht van tweakers, dat komt omdat hij niet de juiste flash player heeft.
En bij het surfen loopt hij vaak vast.
Ik betaal dus dik 500 euro voor een toestel die dat niet eens kan en ook met youtube heb ik problemen hij geeft de plaatjes niet weer.
geluid van het opnemen van de hd camera is ook niet veel soeps.
Gister was een kennis bij mij met de iphone , en die speelde echt alles af op het internet en wat een bediening zeg.
Was gewoon echt super makelijk denk dat ik het verkeerde toestel heb genomen.
De omnia valt me een beetje tegen en de updates laten ook veels te lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:56:
Als ik aan het surfen ben dan kom ik vaak tegen dat hij filmpjes niet afspeeld en dan een 9 in beeld krijg.
Net ook weer bij een nieuwsbericht van tweakers, dat komt omdat hij niet de juiste flash player heeft.
Ik betaal dus dik 500 euro voor een toestel die dat niet eens kan en ook met youtube heb ik problemen hij geeft de plaatjes niet weer.
Gister was een kennis bij mij met de iphone , en die speelde echt alles af op het internet en wat een bediening zeg.
De omnia valt me een beetje tegen en de updates laten ook veels te lang op zich wachten.
Dat denk ik ook. Doei. Niet meer terugkomen, he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Wij moeten natuurlijk nog ff wachten maar wat er aan komt klinkt in ieder geval goed ;)

Latest i8910 Omnia HD Firmware I8910ZXIG4 tested

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ook al wil ik echt geen iphone toch vind ik alle icoontjes op je basisscherm een uitkomst. Hoe krijg je dit voor elkaar op symbian. ben aan het proberen Widgets te maken omdat daar SDK's voor zijn maar echt onwijs makkelijk is dat ook weer niet. Weet iemand hoe je makkelijk zelf widgets kan maken of een soort van iphone achtige menu structuur ?

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Voor de mensen welke het gebruiken. Er is van DataViz, de makers van Roadsync een nieuwe update voor Roadsync uitgebracht. De 4.004 versie. Naast bug fixes zijn hierbij ook enkele nieuwe features toegevoegd.

Ik heb zojuist geupdate en zo te zien werkt alles nog. Je moet wel opnieuw activeren, maar deze gegevens kun je bij dataviz zelf weer vinden (als je geregistreerd hebt). Ben benieuwd of de sync niet wat stabieler actief blijft. Daar had ik wel eens problemen mee.

Dan los staand van bovenstaande. Gebruikt iemand van jullie deze telefoon in combinatie met een rSAP carkit? (skoda, vw, seat, bmw, etc.) Dit word ondersteund en werkt ook goed. Het probleem wat ik alleen wel eens heb is als ik uit mijn skoda superb in dit geval stap de telefoon zelf weer verbinding moet zoeken en dit voor de 1 of andere reden niet lukt en mijn telefoon dus offline blifjt. Erg vervelend als je dit niet in de gaten hebt.

De enigste manier om het te fixen is het rebooten van de telefoon of opnieuw de telefoon met de carkit verbinden en dan weer de verbinding te verbreken zodat hij weer netwerk gaat zoeken.

Met eerdere symbian telefoons heb ik dit ook wel eens gehad, een zogezegde "onstabiele terug keer van verbinding na rSAP" en dat werd met firmware update over het algemeen opgelost. Met deze samsung, nog geen geluk. Maar ik wacht geduldig. :)

Iemand van jullie een zelfde ervaring?

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
tomhster schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:12:
[...]

Dat denk ik ook. Doei. Niet meer terugkomen, he?
+1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:49
Ik kon een kleine gniffel ook niet onderdrukken na die post. En terecht :P

Er is op dat eerder genoemde forum ook een draadje over de 1e custom ROM voor deze telefoon, 'gemaakt' door een Italiaanse gebruiker. Als ik het goed heb begrepen combineert deze de IG4 update van HongKong met de talen van IG3 uit Zwitserland. Mocht je niet willen wachten op de aankomende Italiaanse IH update, kun je kijken of dit wat voor je is... De mensen die bezig zijn met flashen weten wel waar ze de verdere info kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:49

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hebben meerdere mensen last van stutter om de 45sec a 60sec met zowel mp3 als video (h264 + aac, iphone profiel met video resized naar 640x352)?
Mijn mp3s zijn V2 en V1 vbr en draaien vanaf een 8GB Sandisk microsd Class-4, alhoewel ze ook op het interne 8GB geheugen stotteren.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Wordt een beetje wild van al die updates. en zie door de bomen het bos ff niet meer.

wat is nu eigenlijk de laatste officiele update in het nederlands voor deze telefoon.

en moet je bijvoorbeeld eerste updaten voordat je een volgende update kan doen? dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

groeten maikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nog steeds heel graag mijn agenda en contacten syncen met mijn vrouw haar 5800. Bij nokia heet het overdracht en werkt super. Hoe kan ik dit nou op een makkelijke manier doen, het liefst zonder tussenkomst van een pc??
Studio en pcsuite werken niet naast elkaar.
Hoe doen jullie dit of hebben dit gedaan??

Ik zoek al lang naar een fatsoenlijke oplossing.

Iemand al de "custom" rom geprobeerd?? Ik heb ook zin in een update zit nog steeds met IF7 te klooien, en de IFD trekt me niet.
Hoop dat Samsung snel aan NL denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:19:
Hallo Allemaal,

Wordt een beetje wild van al die updates. en zie door de bomen het bos ff niet meer.

wat is nu eigenlijk de laatste officiele update in het nederlands voor deze telefoon.

en moet je bijvoorbeeld eerste updaten voordat je een volgende update kan doen? dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

groeten maikel
Gewoon samsung pc studio installeren. Hij pakt dan automatisch de nieuwste NL update (mits je nu ook NL firmware erop hebt staan).

Een klein btje het topic doorspitten had je dit antwoord ook opgeleverd trouwens :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Heb vandaag een hele middag gewijd aan DosBox. Ik sta er echt versteld van hoe fantastisch dat werkt!
Helaas lukt me een laatste fine-tuning niet en heb dit probleem al op meerdere forums (vogons en sourceforge) proberen te tracen, maar zonder resultaat. Dus ik hoopte het hier kwijt te kunnen.
Het gaat me specifiek over de i8910 vanwege de resolutie en touch interface.
Ik probeer knoppen virtueel te mappen dmv de virtkeybmap.txt bestandje. Begrijp de logica achter de opzet, maar het begint er steeds meer op te lijken dat je niet meer dan twee knoppen kunt mappen.
Heb zelfs een heel schema gemaakt ;-)
Afbeeldingslocatie: http://roelz.webconstruction.nl/images/foto089.jpg

De ESC en ENTER knop werken. Maar de UP, DOWN, LSHIFT en RSHIFT werken niet. Plaats ik de functie onder de ESC of ENTER knop werken zij wel.
Heeft iemand hier ervaring met DosBox op hun i8910? Wellicht al een virtkeybmap.txtje staan?

@mod/ad: Hoop dat ik deze vraag ook hierin kwijt mag. Heb al verschillende forums geprobeerd.

edit: okay, blijkbaar helpt het als je er over praat. ;) Heb het zojuist kunnen vinden:
map 0 2
vk 0 0 100 100 0 27
vk 540 0 640 100 0 13
vk 0 26 100 360 0 304
vk 540 260 640 360 0 303
vk 540 100 640 180 0 273
vk 540 180 640 260 0 274

Dit waren me mappings. Beschreef hier het probleem alsof het leek dat je niet meer dan twee knoppen kon mappen.. dus toen knalde het binnen: map 0 2 <--- Die twee staat dus voor het aantal iteraties binnen de map... d0h |:(

Hopelijk heeft iemand hier ooit iets aan

[ Voor 20% gewijzigd door RoelZ op 25-08-2009 22:57 ]

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:55:

Iemand al de "custom" rom geprobeerd?? Ik heb ook zin in een update zit nog steeds met IF7 te klooien, en de IFD trekt me niet.
Hoop dat Samsung snel aan NL denkt.
Ik heb nogsteeds de Italiaanse IG2 firmware draaien. Dit was de 1e firmware met de 720p - AAC audio fix. Ik heb express niet verder geupdate naar bijv. Zwitserse IG3 of HongKong IG4, want de eerstvolgende officiele update (IH2 / IH3) zal Italiaans zijn. Alleen met It. IG2 kun je die update dus krijgen.

De custom ROM laat ik maar aan me voorbijgaan... Van die ik nu heb kan ik tenminste nog zeggen dat het een 'officiele' Samsung release is. Het trekt me gewoon niet zo dat iemand anders die rom heeft gemaakt.

Paar vervelende dingetjes in IG2 zijn de 'browser stop bug' , deze is gefixed in IG3 en IG4. Zo vaak internet ik niet dus hiermee kan ik best leven.

Batterijduur onder IG2 ben ik ook dik tevreden over. Het laatste streepje batterij staat voor een 30% opgeladen batterij btw!! Het verbaast me nu nogsteeds elke keer hoelang ik daar mee doe. Hoewel ik het toch nogwel een angstig gezicht vind. Ik had liever gezien dat dan het 1e streepje 30% was :P

Eerste reacties op de IG4 firmware zijn goed, schijnbaar is batterijduur nog verder verbeterd. Er is ook meer geheugen vrij, zowel RAM als phone memory.

Als je nog meer info nodig hebt mbt flashen kan je altijd even een pm sturen mocht je er niet uit komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Laatst online: 14-09 12:29
Hehe, om toch nog een beetje op Calactus z'n post in te gaan (hulde voor de reactie daarna :P) is mijn ervaring na het wat spelen met Flash dat de i8910 tot en met Flash 9, actionscript 2.0 laad. Met actionscript 3.0 doet ie het niet meer alsmede Flash 10.

Das iig. al beter dan de N97 want die laad Flash 9 überhaupt niet (iig. niet de N97 van een vriend van me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Feutis991 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:48:
Heb vandaag een hele middag gewijd aan DosBox. Ik sta er echt versteld van hoe fantastisch dat werkt!
Helaas lukt me een laatste fine-tuning niet en heb dit probleem al op meerdere forums (vogons en sourceforge) proberen te tracen, maar zonder resultaat. Dus ik hoopte het hier kwijt te kunnen.
Het gaat me specifiek over de i8910 vanwege de resolutie en touch interface.
Ik probeer knoppen virtueel te mappen dmv de virtkeybmap.txt bestandje. Begrijp de logica achter de opzet, maar het begint er steeds meer op te lijken dat je niet meer dan twee knoppen kunt mappen.
Heb zelfs een heel schema gemaakt ;-)
[afbeelding]

De ESC en ENTER knop werken. Maar de UP, DOWN, LSHIFT en RSHIFT werken niet. Plaats ik de functie onder de ESC of ENTER knop werken zij wel.
Heeft iemand hier ervaring met DosBox op hun i8910? Wellicht al een virtkeybmap.txtje staan?

@mod/ad: Hoop dat ik deze vraag ook hierin kwijt mag. Heb al verschillende forums geprobeerd.

edit: okay, blijkbaar helpt het als je er over praat. ;) Heb het zojuist kunnen vinden:
map 0 2
vk 0 0 100 100 0 27
vk 540 0 640 100 0 13
vk 0 26 100 360 0 304
vk 540 260 640 360 0 303
vk 540 100 640 180 0 273
vk 540 180 640 260 0 274

Dit waren me mappings. Beschreef hier het probleem alsof het leek dat je niet meer dan twee knoppen kon mappen.. dus toen knalde het binnen: map 0 2 <--- Die twee staat dus voor het aantal iteraties binnen de map... d0h |:(

Hopelijk heeft iemand hier ooit iets aan
Even voor de leeken hier ..

zoals ik het nu begrijp maak je een virtueel keyboard aan? is dit om bijvoorbeeld games ed te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
heeft er eigenlijk iemand al een widget gemaakt voor applicaties? .. zoals sygic bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:56:
Die kennis van jou die had op een miraculeuze wijzen flash ondersteuning op zijn telefoon? Avi of wmv bestanden kon hij waarschijnlijk ook afspelen. Hoe zat het met Java ondersteuning die had hij ook toch? Ja hij kan alles op internet afspelen, dus dan moet dat wel.

Als je een paar posts terug kijkt dan heb ik al het een en ander geschreven over de mobiele youtube site, daar hebben wel meer telefoons problemen mee, gewoon de volledige versie gebruiken. Als je dat niet wilt dan heb je altijd nog de youtube app, http://m.google.com kun je downloaden, dan werkt het net zoals op de iphone.

Dat opnemen in HD, hoezo zit dat geluid niet soeps? Werkt gewoon goed hoor, misschien dat jij iets fout doet.
De updates van de iPhone die zijn snel dan? Het toestel is officieel nog maar 1 maand te verkrijgen en jij wilt nu al updates?

Ik heb zo bedenkingen over die kennis van jou. Of hij daadwerkelijk een iPhone heeft en of hij ook bij you langs is geweest want de iPhone kan bij lange na niet alles op internet afspelen en al helemaal geen youtube video's of flash content dus dat heb jij gelogen. De bediening is hetzelfde. Menu knopje, schuifje naar links, schuifje naar rechts. Er zijn verschillen maar daar kom je echt niet achter alleen als een kennis langs komt met een iPhone daar moet je echt wat langer met dat ding mee spelen dus dat heb je ook gelogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Lethal schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:42:
Even voor de leeken hier ..

zoals ik het nu begrijp maak je een virtueel keyboard aan? is dit om bijvoorbeeld games ed te spelen?
Yep!

Je kon voorheen alleen keys mappen. Dus daadwerkelijk je 0 tm 9, *, # en softkeys. Maar met de nieuwe versie kun je nu ook een virtueel keyboard maken.

Wat je dan doet is in pixels posities opgeven zodat de UI daar "vierkanten" uit trekt, te gebruiken als button.
Dus je geeft de X,Y positie op van de links/boven hoek en de X,Y positie rechts/onder hoek. (x1,y1,x2,y2)
Dan geef je aan wat voor type button het is (meestal 0) en vervolgens de ASCII waarde van de knop die je bedoeld op het toetsenbord.

Je i8910 scherm is 640x360 dus een ENTER knop maken in de rechter bovenhoek is dan bijv: 540 0 640 100 0 13

Je kunt hier ook een afbeelding overheen leggen die je zelf in fotosoep maakt. Zodat je weet waar de knoppen zich bevinden. Dit kun je zelf op de pixel tekenen. Natuurlijk doet zo'n afbeelding verder niets. Je zult altijd de virtualkeyboard coördinaten moeten schrijven.

Ook kun je per game een eigen layout schrijven. En je kunt zelf een opstart .BAT file schrijven om de keuze te maken tussen meerdere games.

Heb gisteren nog Carmageddon geprobeerd.. en dat werkt gewoon. Nou is de framerate niet echt speelbaar, maar het ziet er wel ongelofelijk vet uit!
Supaplex werkt super goed! Dune 2 ook met touch als muis interface! Ook Psycho Pinball is goed te spelen.
En geloof het of niet ik heb zelfs Blood en Rise of the Triad aan de praat gekregen!!
Ziekelijk dat dat allemaal kan op zon telefoon!

Nu op naar Windows98! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe dit werkt want in de onderkant van mijn i8910 HD zit geen stroom oplader of zo?

https://www.telecomteleco...msung-i8910-omnia-hd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of/wanneer MobiPad o.i.d. (Wii bluetooth controller) voor de i8910 uit gaat komen of ergens te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig al een applicatie gevonden waarmee je de LED flash kunt aan/uit zetten? Er zijn wel wat applicaties te krijgen voor de 5800 en n97, maar deze werken niet met de i8910.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:54:
Weet iemand hoe dit werkt want in de onderkant van mijn i8910 HD zit geen stroom oplader of zo?

https://www.telecomteleco...msung-i8910-omnia-hd.html
Als je de cradle ontvangt zit de oplaad kabel in de cradle gedrukt in een uitsparing achterom de steun voor de phone, langs de rand van de cradle.
Dat kan je op de foto van jou niet goed zien.
Het is een kort kabeltje dat aan 1 kant vast zit in de cradle en aan de andere kant de micro-usb voor in de phone ;)

Ik heb dat ding al een maand geleden via i-net in Duitsland gekocht voor 14 euro en ook al weer verkocht!
Maar als je geld wil besparen kan je je phone net zo goed gewoon met de losse kabel opladen/gebruiken.
Dan heb je ook nog eens stereo-geluid :+

Het mooiste zou zijn als er zo'n cradle zou zijn waar je phone in landscape in kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Ik merkte gisteren op dat de glasplaat op mijn beeldscherm nogal los zit aan de boven kant. Ik hoorde namelijk constant een piep geluid wanneer ik bovenin het scherm wat aanraakte.

Heb er even twee foto's van gemaakt voor de mensen met een scherp oog. (Helaas geen marco lens)
Afbeeldingslocatie: http://roelz.webconstruction.nl/images/samsung/beeldscherm-los.jpg
Glaslaag ligt rechts (onderkant) lager dan links (bovenkant)

Afbeeldingslocatie: http://roelz.webconstruction.nl/images/samsung/beeldscherm-vast.jpg
Wanneer ik druk aan de bovenkant van het scherm, druk ik hem gelijk met de onderkant.

Is dit een van jullie ook opgevallen? Of heb ik een pech geval?
Ik merk zelfs dat ik me nagel eronder kan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ sizzlor

Ik ben het ook niet met die jongen eens op 1 punt na en dat is idd de geluidsopname. Als je paar pagina's terugkijkt heb ik een paar links gedropt met opnames en klote geluid. Ja dit is met de AAC codec.

Ik ga zaterdag naar Mysteryland, en ik heb mijzelf bewapend met tempex om de mic te dempen. Ik ga is ff proberen of dit verbetering oplevert.

Hou jullie wel op de hoogte. Ik hoop toch echt dat dat het probleem verhelpt want anders baal ik er wel behoorlijk van omdat video opname toch wel een van de punten was die voor mij het zwaarst telden bij aanschaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:59:
@ sizzlor

Ik ben het ook niet met die jongen eens op 1 punt na en dat is idd de geluidsopname. Als je paar pagina's terugkijkt heb ik een paar links gedropt met opnames en klote geluid. Ja dit is met de AAC codec.

Ik ga zaterdag naar Mysteryland, en ik heb mijzelf bewapend met tempex om de mic te dempen. Ik ga is ff proberen of dit verbetering oplevert.

Hou jullie wel op de hoogte. Ik hoop toch echt dat dat het probleem verhelpt want anders baal ik er wel behoorlijk van omdat video opname toch wel een van de punten was die voor mij het zwaarst telden bij aanschaf..
"He sizzlor, is dat nou je nieuwe mobiel die je met plakband aanelkaar hebt geplakt? " "ja, anders doet mijn microfoon het niet" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 11:19
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:15:
Heeft iemand enig idee of/wanneer MobiPad o.i.d. (Wii bluetooth controller) voor de i8910 uit gaat komen of ergens te vinden is?
Er is een paar pagina's terug een linkje gepost naar een bluetooth controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feutis991 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:51:
Ik merkte gisteren op dat de glasplaat op mijn beeldscherm nogal los zit aan de boven kant. Ik hoorde namelijk constant een piep geluid wanneer ik bovenin het scherm wat aanraakte.

Heb er even twee foto's van gemaakt voor de mensen met een scherp oog. (Helaas geen marco lens)
[afbeelding]

[afbeelding]
Wanneer ik druk aan de bovenkant van het scherm, druk ik hem gelijk met de onderkant.

Het lijkt me dat je pech hebt want de mijne heeft hier zeker geen last van en ik heb nog geen andere mensen hierover horen praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu trouwens ook mogelijk om eigengemaakte menu-effecten in te voegen mits de i8910 volledig is gehacked met rompatcher0.8lite (youtube). Vooral de darksaber versie bevalt mij wel (ipmart)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Ik probeer net m'n software te updaten, maar hij blijft hangen bij 27% voltooid.. Zonder iets te doen is de verbinding verbroken en kwam er een pop up rechts onder dat de device driver niet was geinstalleerd/gevonden o.i.d. M'n telefoon bleef staan op een blauw scherm, en nadat hij een kwartier niks deed heb ik de usb er maar uitgehaald. Toen de batterij eruit en erin en ik kon hem weer normaal opstarten.

Wat doe ik fout :?

Welke driver moet ik installeren? Ik heb alles van Samsung geinstalleerd staan..

http://forums.samsungi891...broken-during-update.html

Hier iemand met hetzelfde probleem, ook op precies 27% en een blauw scherm.

Heb gedaan wat hier staat, echter zie ik wel other devices, maar geen i8910.

Ik dacht even dat m'n telefoon nu dood was, maar gelukkig niet. Hopelijk kan iemand helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Sander H schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:42:
Ik probeer net m'n software te updaten, maar hij blijft hangen bij 27% voltooid.. Zonder iets te doen is de verbinding verbroken en kwam er een pop up rechts onder dat de device driver niet was geinstalleerd/gevonden o.i.d. M'n telefoon bleef staan op een blauw scherm, en nadat hij een kwartier niks deed heb ik de usb er maar uitgehaald. Toen de batterij eruit en erin en ik kon hem weer normaal opstarten.

Wat doe ik fout :?
Er staan genoeg verwijzingen in deze thread en het vorige deel naar dit probleem.

Beschikking tot een andere PC? Ik draai zelf op Windows 7 en heb tijdelijk mijn laptop hiervoor gebruikt (WinXP). Effe clean proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Thanks. Staat ook in de OP zie ik nu, ik ga even de nieuwste downloaden en kijken of het lukt. Anders maar een andere pc proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Op een pc met XP is het eindelijk gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:37:
Het is nu trouwens ook mogelijk om eigengemaakte menu-effecten in te voegen mits de i8910 volledig is gehacked met rompatcher0.8lite (youtube). Vooral de darksaber versie bevalt mij wel (ipmart)
Op dat filmpje van je link draait het van normaal naar landscape anders als bij mij ligt dat een de telefoon of zijn daar instellingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
[..]
Helaas zal dit onder de categorie 'garantie' vallen lijkt me zo.
Het scherm hoort juist 'iets verdiept' te liggen t.o.v. de bovenkant (waar je video-bellen cam zit) en de onderkant waar de drie toetsen zitten.
Dat is de beveiliging dat je de phone op een vlakke ondergrond kan leggen zonder het scherm te beschadigen ;)
En natuurlijk hoort het scherm gewoon vast te zitten.

Ik zou meteen naar je leverancier gaan en 'm op laten sturen voor reparatie! :(

Foto's zijn overigens heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 03:44

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb hetzelfde... Ook aan de bovenkant.
De glasplaat valt er verder nog niet af dus ik kijk het nog even aan, mocht hij nog verder loslaten dan gaat hij naar service center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:05:
[...]

"He sizzlor, is dat nou je nieuwe mobiel die je met plakband aanelkaar hebt geplakt? " "ja, anders doet mijn microfoon het niet" :+
Volgens mij begreep jij het verkeerd, want niet sizzlor maar ik ga dat proberen ;)

Ik ga trouwens het er niet voor plakken hoor, 1 zon balletje piepschuim moet wel achter het gaatje te wurmen zijn... als het werkt haal ik die weer weg, maak ik een nieuwe die ik zwart verf ofzo, en druk hem er weer achter. Dan valt het ook nog niet op ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:17:
Hehe, om toch nog een beetje op Calactus z'n post in te gaan (hulde voor de reactie daarna :P) is mijn ervaring na het wat spelen met Flash dat de i8910 tot en met Flash 9, actionscript 2.0 laad. Met actionscript 3.0 doet ie het niet meer alsmede Flash 10.

Das iig. al beter dan de N97 want die laad Flash 9 überhaupt niet (iig. niet de N97 van een vriend van me).
Ik vond hem ook wel leuk :)
Straks een iphone halen en kijken welke ik het beste vind.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:12:
[...]

Volgens mij begreep jij het verkeerd, want niet sizzlor maar ik ga dat proberen ;)

Ik ga trouwens het er niet voor plakken hoor, 1 zon balletje piepschuim moet wel achter het gaatje te wurmen zijn... als het werkt haal ik die weer weg, maak ik een nieuwe die ik zwart verf ofzo, en druk hem er weer achter. Dan valt het ook nog niet op ook ;)
haha oeps iets te snel gelezen..

maar klinkt wel goed? je zou er ook een plakbandje (gewoon zo'n doorzichtige) over kunnen plakken
gewoon wat dingetjes uitproberen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:49:
[...]

Op dat filmpje van je link draait het van normaal naar landscape anders als bij mij ligt dat een de telefoon of zijn daar instellingen voor?
Niet dat ik weet. Heb je al andere ffecten geprobeerd dan? Filmpje heeft namelijk de kastor effecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:02

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb hetzelfde, maar geen last van. Als ik er op druk hoor ik hem kraken, maar dat boeit me niet zo. Heb het nog geprobeerd vast te drukken, maar dat hielp niet.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Snirpo schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:04:

Ik heb hetzelfde... Ook aan de bovenkant.
De glasplaat valt er verder nog niet af dus ik kijk het nog even aan, mocht hij nog verder loslaten dan gaat hij naar service center.
julianus schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:16:

Ik heb hetzelfde, maar geen last van. Als ik er op druk hoor ik hem kraken, maar dat boeit me niet zo. Heb het nog geprobeerd vast te drukken, maar dat hielp niet.
Toch "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben. Helaas ga ik binnenkort met vakantie en dan wil ik deze foon juist mee (vanwege nav en goede foto/film test). Maar ik stuur hem daarna even terug naar Service Center. Ik verwacht niet dat dit minder zal worden Juist meer dus.

Best gedurfd Julianus, ik had hem (mits vakantie) al terug gebracht voor reparatie.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:59:
@ sizzlor

Ik heb dat probleem dan juist weer niet. :) Ik vindt wel dat het geluid op mijn telefoon wat gedempt klinkt. Er zit bij mij een klein gaatje tussen de lens en de flitser, is dat een extra microfoon ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat de spraak microfoon aan de onderkant heldere en gerichte opnamens kan maken.

Verwijderd

Sjoerd.Donker schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:07:Er is een paar pagina's terug een linkje gepost naar een bluetooth controller.
Algemene bluetooth controller? Niks gevonden, ook niet met search. Heb wel een bluetooth webcam controller gevonden, maar meer niet helaas.

• Julian
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:27:
[...]

Algemene bluetooth controller? Niks gevonden, ook niet met search. Heb wel een bluetooth webcam controller gevonden, maar meer niet helaas.
Bedoel je een Zeemote?

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Rhodan
  • Laatst online: 15-09 14:02
Weet iemand of er een leuk proggie of widget is om de batterij sterkte wat leuker uit te lezen?
Zodat je bv procenten ziet en eventueel resterende standby minuten of spraak minuten?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Verwijderd

toch weer even over de "dode links" in gallerij.

ik heb éénmaal een foto gemaakt met de frontcamera(via de geheime code), en nu dus errug veel dode links met "testmode0" in de gallerij staan :-(

ik heb deze:

"Je sluit je telefoon aan op de USB kabel en zet hem in Mass Storage mode. Ga naar E:\Private\101f8857, daar heb je een folder "cache". Die hele folder leeg halen of helemaal weggoien en een nieuwe aanmaken met dezelfde naam. Telefoon los halen van USB, opnieuw opstarten en voila geen spook links meer"

oplossing reeds uitgevoerd, maar geen succes.

Eventuele oplossingen zijn zéér welkom.

Wat betreft het flash-content probleem(niet alles af kunnen spelen), daar blijf ik nog steeds last van houden.Vreemd dat niet meer mensen hier last van hebben. De youtube app. heb ik inmidddels geinstalleerd, en dat werkt best goed, alhoewel ik nog steeds niet alles kan afspelen(krijg nu de melding "kan video niet afspelen in een mobiel netwerk"?) heb ik in ieder geval wel previews.
Ik heb geprobeerd om flashlite3.01 te installeren(is dit eigenlijk een flashspeler,of een updateprog.?), maar dat lukt niet, ik krijg de melding : "kan niet installeren, component is al ingebouwd" .........

• Lethal
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:13:
toch weer even over de "dode links" in gallerij.

ik heb éénmaal een foto gemaakt met de frontcamera(via de geheime code), en nu dus errug veel dode links met "testmode0" in de gallerij staan :-(

ik heb deze:

"Je sluit je telefoon aan op de USB kabel en zet hem in Mass Storage mode. Ga naar E:\Private\101f8857, daar heb je een folder "cache". Die hele folder leeg halen of helemaal weggoien en een nieuwe aanmaken met dezelfde naam. Telefoon los halen van USB, opnieuw opstarten en voila geen spook links meer"

oplossing reeds uitgevoerd, maar geen succes.

Eventuele oplossingen zijn zéér welkom.

Wat betreft het flash-content probleem(niet alles af kunnen spelen), daar blijf ik nog steeds last van houden.Vreemd dat niet meer mensen hier last van hebben. De youtube app. heb ik inmidddels geinstalleerd, en dat werkt best goed, alhoewel ik nog steeds niet alles kan afspelen(krijg nu de melding "kan video niet afspelen in een mobiel netwerk"?) heb ik in ieder geval wel previews.
Ik heb geprobeerd om flashlite3.01 te installeren(is dit eigenlijk een flashspeler,of een updateprog.?), maar dat lukt niet, ik krijg de melding : "kan niet installeren, component is al ingebouwd" .........
heb je de nieuwste firmware? versie IFD
als het goed is moet het probleem dan verholpen zijn

en flashlite werkt hier goed, ik heb dit bestand gevonden/gebruikt FlashLight_v7_FINAL_By_Azzam_Mouawad.wgz

Verwijderd

Was 2 weken naar Spanje en zit net ff het forum door te lezen en er is dus een soort van IG2 uit maar dan IH2 maar hoor veel over vastlopers en zo. Kan iemand even vertellen wat er nou verbeterd is met die IH2 ik twijfel of ik hem erop ga zetten.

Alvast bedankt :)

• RoelZ
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:07:
Was 2 weken naar Spanje en zit net ff het forum door te lezen en er is dus een soort van IG2 uit maar dan IH2 maar hoor veel over vastlopers en zo. Kan iemand even vertellen wat er nou verbeterd is met die IH2 ik twijfel of ik hem erop ga zetten.

Alvast bedankt :)
Zelf zit ik op de IFD. Maar ik zou graag willen weten wat jou ervaringen zijn met je huidige firmware. Welke draai je. En wat ben jij je vakantie tegen gekomen waar jij graag verandering in ziet?
Ik heb mijn foon wel gehacked, maar nog geen andere firmware erop gezet omdat ik me momenteel nog niet zo erg aan stoor dat ik er meteen een andere (custom/niet nederlandse) firmware wil installeren met alle gevolgen van dien.

Verwijderd

Nee ik bedoel net iets als MobiPad (de site is helaas offline vanwege trademark issues), welke je phone laat connecten met een Wii remote. Op die Zeemote zitten te weinig knoppen naar mijn smaak, bovendien moet je de hardware er ook bij kopen.

Verwijderd

Feutis991 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:35:
[...]

Zelf zit ik op de IFD. Maar ik zou graag willen weten wat jou ervaringen zijn met je huidige firmware. Welke draai je. En wat ben jij je vakantie tegen gekomen waar jij graag verandering in ziet?
Ik heb mijn foon wel gehacked, maar nog geen andere firmware erop gezet omdat ik me momenteel nog niet zo erg aan stoor dat ik er meteen een andere (custom/niet nederlandse) firmware wil installeren met alle gevolgen van dien.
Ik draai nu :

Software versie: I8910XXIE4

Datum : 18/05/2009

Aangepaste versie : 15/05/2009

En ik wil wel graag dat mijn telefoon sneller word en natuurlijk het geluid bij filmen beter. Voor de rest lijken me nieuwe widgets en spelletjes (evt) en multitask wel leuk.

Verwijderd

Nu ik de I8910 HD al een tijdje heb ligt mij I900 stof te vergaren weet iemand daar iets leuks mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:54

sjirafje

No inspirational quotes here

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:43:
Nu ik de I8910 HD al een tijdje heb ligt mij I900 stof te vergaren weet iemand daar iets leuks mee te doen?
Verkopen, zijn nog best wel wat waard. ;)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:00:
[...]

Ik draai nu :

Software versie: I8910XXIE4

Datum : 18/05/2009

Aangepaste versie : 15/05/2009

En ik wil wel graag dat mijn telefoon sneller word en natuurlijk het geluid bij filmen beter. Voor de rest lijken me nieuwe widgets en spelletjes (evt) en multitask wel leuk.
Even een windows XP machine zoeken .. Backups maken .. en de nieuwste firmware erop gooien IFD is bijna gelijk aan de italiaanse IG2 firmware..Dat wil zeggen: Verbeterd geluid, snellere menu's en beter reagerend touchpad. Enige negatieve puntje dat ik ben tegengekomen is de browserbug.. maar die weegt niet op tegen de verbeteringen! IH1 die jij beschrijft (met de 3d multitasking) komt een dezer dagen pas uit in italie.. dat wil zeggen dat wij hier in nederland daar nog een maandje op moeten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Lethal schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:47:
[...]

Even een windows XP machine zoeken .. Backups maken .. en de nieuwste firmware erop gooien IFD is bijna gelijk aan de italiaanse IG2 firmware..Dat wil zeggen: Verbeterd geluid, snellere menu's en beter reagerend touchpad. Enige negatieve puntje dat ik ben tegengekomen is de browserbug.. maar die weegt niet op tegen de verbeteringen! IH1 die jij beschrijft (met de 3d multitasking) komt een dezer dagen pas uit in italie.. dat wil zeggen dat wij hier in nederland daar nog een maandje op moeten wachten!
Zit er altijd een maand tussen de updates van italie en nederland. Een maand wacht ik graag af mocht er een grote bug in zitten dan is dat tenminste door de itiliaanen opgevangen :P

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjirafje schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:52:
[...]

Verkopen, zijn nog best wel wat waard. ;)
Ja dat kan ik doen, maar ik zag laatst ook een plaatje van een Omnia (i900 geen HD) met android erop ik weet niet of dat echt is maar misschien iemand iets over gehoord?

@ Lethal

Thanks voor de info, heb net ge-update en ben er blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig een virtual keyboard app gevonden, die gesigned is? Tis een beetje lastig om Quake1 te besturen zonder nl. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:52:
[...]

heb je de nieuwste firmware? versie IFD
als het goed is moet het probleem dan verholpen zijn

en flashlite werkt hier goed, ik heb dit bestand gevonden/gebruikt FlashLight_v7_FINAL_By_Azzam_Mouawad.wgz
Yep, die firmwareversie heb ik....

en met flaslite bedoelde ik die van adobe.....:-) (de flashliGht waar jij het over hebt heb ik ook wel hoor, en die werkt prima overigens)

Ik bemerkte gister trouwens nog dat die dode links ook in een lijst met "tonen" staat. Best raar, 't zijn namelijk 'jpg bestanden......misschien moet ik daar maar eens zoeken wanneer ik weer op de pc aangesloten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil net voor de 2de maal mijn firmware gaan upgraden, maar bij het maken van de back-up vooraf geef ie telkens een fout.
Hij geeft aan dat ie van de agenda en 'back-up van specifiek telefoonmodel' geen back-up kan maken. Hoe los ik dit op, of wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:51:
[...]

Ja dat kan ik doen, maar ik zag laatst ook een plaatje van een Omnia (i900 geen HD) met android erop ik weet niet of dat echt is maar misschien iemand iets over gehoord?
Ja Android schijnt te draaien op de I900... Als je goed zoek op Google zul je een forum tegenkomen waar dit alles op staat.

Heb overigens een erg lekker leesbare review van de I8910 gevonden...

Klikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:02:
[...]

Yep, die firmwareversie heb ik....

en met flaslite bedoelde ik die van adobe.....:-) (de flashliGht waar jij het over hebt heb ik ook wel hoor, en die werkt prima overigens)

Ik bemerkte gister trouwens nog dat die dode links ook in een lijst met "tonen" staat. Best raar, 't zijn namelijk 'jpg bestanden......misschien moet ik daar maar eens zoeken wanneer ik weer op de pc aangesloten ben.
haha oeps, leesfoutje :+ ehmm het antwoord op die vraag weet ik helaas niet.

over de dode links .. heb je gelijk, bij mij waren ze een weekje weg.. maar ik zie ze nu ook weer (IFD)
wachten op de IH firmware vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:45:
Heeft iemand toevallig een virtual keyboard app gevonden, die gesigned is? Tis een beetje lastig om Quake1 te besturen zonder nl. :p
Nope, maar ik kan je wel wijzen op de website van OPDA icm SISsigner :) moet je zelf even googlen hoe dat te gebruiken. Of de Zeemote! iemand al ervaringen mee? lijkt me bruut om daarmee te gamen zonder schermvretend virtual keyboard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:19:
Ik wil net voor de 2de maal mijn firmware gaan upgraden, maar bij het maken van de back-up vooraf geef ie telkens een fout.
Hij geeft aan dat ie van de agenda en 'back-up van specifiek telefoonmodel' geen back-up kan maken. Hoe los ik dit op, of wat doe ik fout?
Bij mij gaf de PC Studio ook een fout, maar je kan op je telefoon zelf onder menu/kantoor/bestandbeheer ook een backup maken op het mass memory van je telefoon, dat is ideaal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 02:19
wdulli schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:21:
[...]

Zit er altijd een maand tussen de updates van italie en nederland. Een maand wacht ik graag af mocht er een grote bug in zitten dan is dat tenminste door de itiliaanen opgevangen :P
Helaas is de laatste NL firmware dus geluik aan de IG2 van Italie, inclusief browser bug namelijk. Je krijgt dus dezelfde bugs, maar dan een maandje later in het nederlands ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerd.Donker schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:46:
[...]

Bij mij gaf de PC Studio ook een fout, maar je kan op je telefoon zelf onder menu/kantoor/bestandbeheer ook een backup maken op het mass memory van je telefoon, dat is ideaal 8)
En hoe zet ik die weer terug dan? Wel gewoon met PCStudio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Iemand met IG2 Italiaanse firmware al geprobeerd te updaten via Samsung PC Studio?

Lees net op Samsungi8910omnia.com forums dat de Updater is bijgewerkt naar versie IH4, zou dit dan toch betekenen dat vandaag de nieuwe firmware uitkomt? Ik ben zelf nog aan het werk kan het dus niet checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Gaargod schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:35:
[...]
Heb overigens een erg lekker leesbare review van de I8910 gevonden...

Klikje
Inderdaad een realistisch review dat alles in perspectief zet _/-\o_
Voor potentiële kopers en nieuwe gebruikers is dit eigenlijk een verplicht nummer.
In het bijzonder over de gebruiksduur van de batterij ;)

Iets voor in de StartPost mss?

[ Voor 4% gewijzigd door catt4u op 28-08-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:52:
[...]

En hoe zet ik die weer terug dan? Wel gewoon met PCStudio?
Als je even naar de app kijkt zie je gelijk dat je kan kiezen tussen back-up maken en herstellen... :z

[ Voor 7% gewijzigd door ElectroDonker op 28-08-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
catt4u schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:01:
[...]

Inderdaad een realistisch review dat alles in perspectief zet _/-\o_
Voor potentiële kopers en nieuwe gebruikers is dit eigenlijk een verplicht nummer.
In het bijzonder over de gebruiksduur van de batterij ;)

Iets voor in de StartPost mss?
ik schrijf hem op :)

heb hem net zitten lezen .. erg duidelijke review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klinkt als muziek in mijn oren :D:D

http://www.samsungi8910hd...euwe-i8910xxih1-firmware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Takenlijst Ja

#
Overig

Touch Handwriting (Direct functies oproepen d.m.v. het schrijven van letters op het touchscreen)

#
Overig

Kompas en stappenteller

Dit (^^) zijn dingen die op samsungmobile.com staan bij specificaties van de I8910 HD, maar ik kan ze nergens vinden. Dat was toch ook met die video-editor.

Iemand die hier info over heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Sjoerd.Donker schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:44:
[...]

Nope, maar ik kan je wel wijzen op de website van OPDA icm SISsigner :) moet je zelf even googlen hoe dat te gebruiken. Of de Zeemote! iemand al ervaringen mee? lijkt me bruut om daarmee te gamen zonder schermvretend virtual keyboard!
Zeemote werkt goed. De knoppen-layout van het ding is het niet meest logische, maar het voldoet om Mario mee te spelen in de ene of andere emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:01:
Dit (^^) zijn dingen die op samsungmobile.com staan bij specificaties van de I8910 HD, maar ik kan ze nergens vinden. Dat was toch ook met die video-editor.

Iemand die hier info over heeft ?
Ik heb inderdaad over die video editor lopen zeuren. Ze zeiden dat hij erop zit, maar vervolgs blijkt dit dus niet zo te zijn. Heel vervelend, maar je doet er niks aan. Dan zeggen ze dat ze allerlei clausules hebben als:

Samsung benadrukt hierbij uitdrukkelijk dat de informatie betreffende de specificaties van de mobiele telefoons, kan verschillen per land en er geen rechten kunnen worden ontleend aan deze informatie.

Ze kunnen dus dingen zeggen die ze niet kunnen waarmaken. De dame van de klantenservice zei dat ze specs vanuit Hong Kong (of where ever) rechtstreeks vertalen, zonder te kijken of het wel klopt. :?

Anyway, dat gezegd hebbende, zag ik je eerdere link onder andere dit staan:

Implementazione FM Transmitter.
Implementazione video editor.

Als dit klopt, verbeteren ze niet alleen het toestel, maar voegen ze eerder beloofde applicaties ook daadwerkelijk toe! Even kijken hoe het uitpakt, maar ik geef de hoop nog niet op. Dus wie weet komt die stappenteller ook nog?

Kompas zit er trouwens wel gewoon al op hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Hopelijk kan iemand mij helpen!

Ik heb via PC Suite geprobeerd nieuwe updates te installeren. De installatie was voltooid. Ik had de usb kabel verwijderd daarna deed mijn telefoon helemaal niets meer. Mijn computer ziet hem zelfs niet meer. andere usb poorten geprobeerd. computer opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd. het probleem is dus ook dat ik hem niet opnieuw kan updaten. wie o wie kan mij helpen ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een follow up op de Wii-remote bluetooth software - Blijkbaar werkt het wel, alleen heb je een virtual keyboard nodig om Mobipad te besturen! Jammer genoeg heb ik niet zo'n behoefte om de omnia te hacken e.d., maar voor anderen die dat al hebben gedaan, en een wii-mote hebben, zoek op MobiPad, en you're good to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:50:
:) Hopelijk kan iemand mij helpen!

Ik heb via PC Suite geprobeerd nieuwe updates te installeren. De installatie was voltooid. Ik had de usb kabel verwijderd daarna deed mijn telefoon helemaal niets meer. Mijn computer ziet hem zelfs niet meer. andere usb poorten geprobeerd. computer opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd. het probleem is dus ook dat ik hem niet opnieuw kan updaten. wie o wie kan mij helpen ben benieuwd!
er is een hard-key combinatie om je C:\drive te formatteren (http://www.samsungi8910hd.info/category/codes/), hoop dat je daar wat mee kan. Anders opsturen! (mijn reparatie duurde 4 weken 8)7 andere reden though). Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al weer een stuk verder. Ik kan hem inderdaad nu flashen en downloaden. Alleen ik krijg nu weer geen stuurprogramma geinstalleerd op mijn computer (XP) Waardoor het programma PC Suite hem als nog niet kan updaten. mischien heb jij nog zo'n geweldige tip dat ik verder kom!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:59

[afbeelding]

[afbeelding]

ik heb ook dat ik de rechterbovenkant van het scherm iets in kan drukken gepaard met een piepgeluidje, tevens is de spleet rechts van het scherm iets breder dan links van het scherm.

maar het scherm zit verder gewoon goed vast en er komt geen stof ofzo onder en het word ook niet erger dus ik heb ook geen zin om hem 4 tot 6 weken kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:05:
Ben al weer een stuk verder. Ik kan hem inderdaad nu flashen en downloaden. Alleen ik krijg nu weer geen stuurprogramma geinstalleerd op mijn computer (XP) Waardoor het programma PC Suite hem als nog niet kan updaten. mischien heb jij nog zo'n geweldige tip dat ik verder kom!

Alvast bedankt!
Deïnstalleren, nieuwste downloaden en keep on trying (zie startpost). anders een XP-machine van een vriend(in) vervuilen met samsung PCSuite en daarop proberen. Er staat ergens op dit forum (kan ook deel 1 zijn...) een uitleg hoe je PC Suite moet deïnstalleren waarbij je handmatig ook wat drivers moet deleten die het programma zelf niet weghaalt. Kan het nu even niet vinden - google is your friend :) succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die dingen allemaal al geprobeerd en het wil niet lukken. Ik ben dus waarschijnlijk genoodzaakt hem op te sturen. ik heb hem gelukkig verzekerd scheeld weer een hoop geld denk ik! toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren naar Mysteryland geweest, was alleen vergeten om tempex mee te nemen. Dus heb helaas niet uit kunnen testen wat dat doet voor de geluidkwaliteit mbt de video opname. Ik heb wel gefilmd met de vinger voor de microfoon en moet eerlijk zijn, dat is al een behoorlijke verbetering. Zal wel ff een filmpje uppen binnekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:07:
Gisteren naar Mysteryland geweest, was alleen vergeten om tempex mee te nemen. Dus heb helaas niet uit kunnen testen wat dat doet voor de geluidkwaliteit mbt de video opname. Ik heb wel gefilmd met de vinger voor de microfoon en moet eerlijk zijn, dat is al een behoorlijke verbetering. Zal wel ff een filmpje uppen binnekort.
He Bjorn, mooi om te horen! Wou het nog vragen, maar is niet meer nodig nu zie ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:07:
Heeft iemand hier ervaring mee om geluid te dempen, of andere geluidsinstelling?

*#0002*28346#

Er komt een menu te voorschijn. Hier kun je uit 6 opties kiezen met geluidsinstellingen.:

1. Voice Call
3. Record
4. VT Call
5. FM Radio
6. Backup-Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:03:
[...]

Heeft iemand hier ervaring mee om geluid te dempen, of andere geluidsinstelling?

*#0002*28346#

Er komt een menu te voorschijn. Hier kun je uit 6 opties kiezen met geluidsinstellingen.:

1. Voice Call
3. Record
4. VT Call
5. FM Radio
6. Backup-Up
Ga naaar het menu record, daar heb je 4 opties, waarvan 2 met camcorder... In beide van deze menus zet je de bovenste optie naar beneden. Ze staan standaar op 24 of 30..

Ik heb ze beide op 6 gezet voor mijn laatste opnames.... En dan ook nog eens mijn vinger voor de mic gehouden. Het kraakt zelfs dan nog lichtelijk.... Moet wel zeggen dat het geluidsvolume bij mijn opnames ook hoog lagen ;)

Je moet gewoon even een beetje proberen om uit te zoeken wat jouw het beste past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel de i8910 verschillende video formaten ondersteund, vraag ik me af welke volgens jullie de beste is.
XVID, DIVX, MPEG-4, AVI etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tegenwoordig dagelijks dat iemand mij belt en dat de telefoon niet over gaat. Ik zie dan een tijd later een gemiste oproep terwijl de telefoon naast me lag. Hebben meer mensen dit? Ik gebruik firmware I8910XXIFD (29-06-2009)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:37:
Ik heb tegenwoordig dagelijks dat iemand mij belt en dat de telefoon niet over gaat. Ik zie dan een tijd later een gemiste oproep terwijl de telefoon naast me lag. Hebben meer mensen dit? Ik gebruik firmware I8910XXIFD (29-06-2009)
hmmm dacht dat dit aan mij lag maar ik hoorde hem ook vaak niet ( heb hem meestal op silent staan ) maar hoor hem dan ook niet trillen ofzo. Zat te denken of het lag als deze met usb aan de computer hangt maar net getest en hij trilt gewoon als je hem op usb aangesloten hebt. Ik mis op deze manier ook vaak oproepen. Niet super vervelend maar toch hoort denk ik niet maar heb dat ding nog niet kunnen betrappen :(

trouwens ik heb ook firmware I8910XXIFD (29-06-2009) maar voor deze update had ik het ook al

[ Voor 5% gewijzigd door wdulli op 31-08-2009 14:25 . Reden: firmware ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:37:
Je bent niet de enigste heb dit ook wel eens gehad.... Heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken.

Overigens hier nog de beloofde video's van Mysteryland, ik heb de record settings allemaal op 6 gezet en vinger voor de mic gehouden.

http://www.youtube.com/watch?v=FoVP6CfXcVw

http://www.youtube.com/watch?v=LqCjgDLuEjE

http://www.youtube.com/watch?v=tCfShFssEi8

De 1e video is nog steeds niet goed, maar je kan er in ieder geval iets van maken nu, dit in tegenstelling tot mijn decibel video's van 2 weken terug.

De 2e video was helemaal vooraan, vind het niet vreemd dat hij hier moeite mee heeft, het geluid staat daar ook zo hard dat je nekhaartjes heen en weer bewegen ;)

De 3e video is dus boven op de berg, en hier kun je naar mijn mening duidelijk merken dat er gewoon iets niet spoort, er is een grote afstand tot de boxen. En toch hoor je nog steeds een geruis / gekraak bij de basstonen. Zou het dan toch door de compressie komen oid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

wdulli schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:24:
[...]

hmmm dacht dat dit aan mij lag maar ik hoorde hem ook vaak niet ( heb hem meestal op silent staan ) maar hoor hem dan ook niet trillen ofzo. Zat te denken of het lag als deze met usb aan de computer hangt maar net getest en hij trilt gewoon als je hem op usb aangesloten hebt. Ik mis op deze manier ook vaak oproepen. Niet super vervelend maar toch hoort denk ik niet maar heb dat ding nog niet kunnen betrappen :(

trouwens ik heb ook firmware I8910XXIFD (29-06-2009) maar voor deze update had ik het ook al
Ligt de telefoon toevallig op een bed en ondersteboven (scherm beneden)?

Probeer eens bij 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Telefoon' -> 'Sensorinstellingen' -> 'Instellingen Beweging' het vinkje uit te zetten bij 'Oproepsign. dempen'.

Het kan ook te maken hebben met het soort ringtone vermoed ik. Ik had voor mijn agenda ook een andere toon ingesteld, en die trilt dus niet. Erg vervelend.

Overigens heb ik het idee dat mijn agenda alarmen sowieso niet goed doorkomen altijd.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
ReCreator schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:56:
[...]

Probeer eens bij 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Telefoon' -> 'Sensorinstellingen' -> 'Instellingen Beweging' het vinkje uit te zetten bij 'Oproepsign. dempen'.

Het kan ook te maken hebben met het soort ringtone vermoed ik. Ik had voor mijn agenda ook een andere toon ingesteld, en die trilt dus niet. Erg vervelend.

Overigens heb ik het idee dat mijn agenda alarmen sowieso niet goed doorkomen altijd.
dat kan allebei het geval wel eens zijn idd :D meestal ligt ie omgedraaid op mijn bank. Heb hem uitgezet ben benieuwd of er nu minder gemist oproepen komen. Thanks voor de tip :D

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:39:
[...]

Je bent niet de enigste heb dit ook wel eens gehad.... Heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken.

Overigens hier nog de beloofde video's van Mysteryland, ik heb de record settings allemaal op 6 gezet en vinger voor de mic gehouden.

http://www.youtube.com/watch?v=FoVP6CfXcVw

http://www.youtube.com/watch?v=LqCjgDLuEjE

http://www.youtube.com/watch?v=tCfShFssEi8

De 1e video is nog steeds niet goed, maar je kan er in ieder geval iets van maken nu, dit in tegenstelling tot mijn decibel video's van 2 weken terug.

De 2e video was helemaal vooraan, vind het niet vreemd dat hij hier moeite mee heeft, het geluid staat daar ook zo hard dat je nekhaartjes heen en weer bewegen ;)

De 3e video is dus boven op de berg, en hier kun je naar mijn mening duidelijk merken dat er gewoon iets niet spoort, er is een grote afstand tot de boxen. En toch hoor je nog steeds een geruis / gekraak bij de basstonen. Zou het dan toch door de compressie komen oid??
Gisteren ook gefilmd bij een event, geluid is niet optimaal maar ik vind het wel steeds beter worden.

http://www.youtube.com/watch?v=RnmD0kpObhQ

Ik zat nagenoeg tegen de boxen aan, wat denk je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn, vind ik het kut kwaliteit. Het is toch verrot slecht dat je niet eens kan verstaan wat ie zingt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:16:
Om eerlijk te zijn, vind ik het kut kwaliteit. Het is toch verrot slecht dat je niet eens kan verstaan wat ie zingt???
Ja, eigenlijk wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Iemand die toevallig de dictionary files heeft staan? Ik heb ze niet meer en ze zijn ook niet meer te downloaden in het Samsung Download Centre (waar ze voorheen wel te krijgen waren). Beetje zonde natuurlijk, aangezien ik er wel gebruik van maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een goede tip, bedankt voor het meedenken! Sinds de laatste firmware update heb ik die optie niet meer uit gezet en het is ook vanaf rond die tijd dat ik telefoontjes mis. Ik ben benieuwd of dit helpt.
ReCreator schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:56:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:52
Goeie tip van dat oproepsignaal. Had ook al het idee dat er af en toe iets mis ging met de oproepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparcoNL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 11:48
hee,

ik heb het wat door gelezen hier, maar kan er niks over vinden.

Is het mogelijk om Android os op de i8910 te zetten?
Pagina: 1 ... 7 ... 32 Laatste