Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
julianus schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:32:
Mijn eerste hit met googlen op roadsync is van de makers, en daar staat bovenaan in grote letters: "Secure, Wireless and Direct Push Synchronization with Microsoft® Exchange Server 2003 & 2007".

Magoed als je geen engels spreekt dan heb je daar inderdaad weinig aan. Het is een client voor synchronisatie met een exchange mailserver.

Eerste hit op google op "gratis navigatie symbian" is nav4all. Ik heb daar geen ervaringen mee. Als je te voet bent is google maps super. Voor in de auto werkt het niet.

Een niet zo dure maar wel prima navigatie is NDrive.

Haal deze pagina maar door google translate als je gratis software zoekt. En kijk ff bij de startpost.
Mijn dank is zeer groot! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08-2024
NACBreda schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:29:
[...]

Bedankt voor je reactie, hier heb ik echt super veel aan. :/
Check dan ff www.forumvallei.nl
Moet ff 5x posten en dan zoeken op Sygic voor symbian.

Werkt perfect.

En ik heb nog ff een filmpie geschoten waarbij je de kwaliteit van het geluid goed kunt met en zonder bass.

Samsung dit 3x kut zo!!!

http://www.youtube.com/watch?v=5gDU4G4rgFc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bounzzzzz schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:45:
En ik heb nog ff een filmpie geschoten waarbij je de kwaliteit van het geluid goed kunt met en zonder bass.
Toch heb ik het idee dat het meer een volume-issue is dan een bas-issue. In het filmpje (op +/- 23 sec) draai je het volume een stuk harder. Dan hoor je al dat de muziek begint te kraken! Vervolgens speel je wat met de instellingen op de speaker, en de kwaliteit verandert ook (zo lijkt het) De ene keer klinkt het wat beter, de andere keer weer minder. Vervolgens staat de speaker zo hard, dat het in mijn ogen niet raar is dat geluid vervormt. Maar inderdaad, de bas hoor je uiteindelijk ook nauwelijks.

Overigens is het wat moeilijk te beoordelen of de opname echt van kwaliteit verandert, omdat de muziek die je opneemt ook nog eens moduleert.

Waar het ook aan ligt, de bas of het volume, ik denk echt dat de microfoon de boosdoener is. Het klinkt alsof er een hele basic microfoon in zit, die niet veel meer kan opnemen dan de spraak-frequenties. Zou iemand ter vergelijking eens een filmpje kunnen posten dat met bijvoorbeeld een N95 is gemaakt? Ik lees hier dat die een hele goede opnamekwaliteit zou hebben. Ben wel benieuwd wat voor microfoon (en bijbehorend geluid) daar dan in zit.

Tussen twee haakjes: ik kan alleen maar zeggen wat ik denk, aangezien mijn eigen toestel nog steeds bij Samsung ligt. Ik kan dus op dit moment niet inhoudelijk iets bijdragen met mijn eigen bevindingen. Ik hoop dat ik 'm snel terug heb, dan wil ik ook eens wat tests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:06:
[...]

Toch heb ik het idee dat het meer een volume-issue is dan een bas-issue. In het filmpje (op +/- 23 sec) draai je het volume een stuk harder. Dan hoor je al dat de muziek begint te kraken! Vervolgens speel je wat met de instellingen op de speaker, en de kwaliteit verandert ook (zo lijkt het) De ene keer klinkt het wat beter, de andere keer weer minder. Vervolgens staat de speaker zo hard, dat het in mijn ogen niet raar is dat geluid vervormt. Maar inderdaad, de bas hoor je uiteindelijk ook nauwelijks.

Overigens is het wat moeilijk te beoordelen of de opname echt van kwaliteit verandert, omdat de muziek die je opneemt ook nog eens moduleert.

Waar het ook aan ligt, de bas of het volume, ik denk echt dat de microfoon de boosdoener is. Het klinkt alsof er een hele basic microfoon in zit, die niet veel meer kan opnemen dan de spraak-frequenties. Zou iemand ter vergelijking eens een filmpje kunnen posten dat met bijvoorbeeld een N95 is gemaakt? Ik lees hier dat die een hele goede opnamekwaliteit zou hebben. Ben wel benieuwd wat voor microfoon (en bijbehorend geluid) daar dan in zit.

Tussen twee haakjes: ik kan alleen maar zeggen wat ik denk, aangezien mijn eigen toestel nog steeds bij Samsung ligt. Ik kan dus op dit moment niet inhoudelijk iets bijdragen met mijn eigen bevindingen. Ik hoop dat ik 'm snel terug heb, dan wil ik ook eens wat tests doen.
Als je een paar posts terug leest, zie je dat ik filmpjes van het festival Decibel heb gepost, ook heb ik een link gepost naar een filmpje van vorig jaar (toen opgenomen met een N82, vergelijkbaar met N95) Er zit een GROOT verschil in de geluidsopname tussen die 2. Terwijl de situatie nagenoeg gelijk was (hard geluid zware basstonen).

Er zijn wel kleine microphonetjes te krijgen die je in de 3,5 mm aansluiting kan doen. Ik weet alleen niet of dit ook werkt met de omnia. En ik vraag mij af... helpt dit wel eens?

Ik ben best bereid 50 euro neer te tellen om fatsoenlijk geluid te krijgen, zoals de situatie nu is gaat deze phone de deur uit zodra er iets vergelijkbaars op de markt komt die het wel kan.

Ik moet nu al mijn videootjes gaan nabewerken met onder geplakte Mp3tjes
Dat is 1: kutwerk en 2 je hoort niets terug van de sfeer die er hangt (joelende mensen bijv, vuurwerk).

Ik hoop stiekem toch dat er ergens wat valt aan te passen, voor mij part druk ik een prop in die mic om het geluid te dempen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:51:
[...]

Ik hoop stiekem toch dat er ergens wat valt aan te passen, voor mij part druk ik een prop in die mic om het geluid te dempen...
Gewoon een plakbandje over de microfoon ingang doen? (gaatje naast de lens van de camera?)

[ Voor 56% gewijzigd door Lethal op 17-08-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 15:42
Ja zoiets, of je vinger er voor houden terwijl je filmt?? Natuurlijk geen nette oplossing maar mss het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de hoogste resolutie wat de i8910 HD kan afspelen met mp4 film/video clips die ik er zelf op zet
Is dat 360 x 640 pixels of 1280 x 720 pixels ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:50:
Wat is de hoogste resolutie wat de i8910 HD kan afspelen met mp4 film/video clips die ik er zelf op zet
Is dat 360 x 640 pixels of 1280 x 720 pixels ?
1280x720, kan hoger, maar zal dan gaan haperen neem ik aan. Hij draait alleen geen H.264 codecs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Volgens de spec sheet van de I8910 (zoals ie bijv. in de T.net 'review' staat ondersteunt ie wel H.264. Zie onder het kopje Multimedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was meer cynisch bedoeld van die prop, als je laatste geposte link van mij kijkt in dit topic is de afstand naar de boxen heel groot, het heeft dan ook niets met luchtdruk van de boxen te maken lijkt mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil morgen weleens een filmpje maken met de N97 naast een actieve sub.

Nu niet, nu te laat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:49:
[...]

1280x720, kan hoger, maar zal dan gaan haperen neem ik aan. Hij draait alleen geen H.264 codecs.
Het is tog meestal het scherm resolutie wat hij kan afspelen met film want ik had vandaag een film erop gezet en deed het niet resolutie was 480x800 maar dat kon hij niet afspeelen doe ik iets verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:48:
Volgens de spec sheet van de I8910 (zoals ie bijv. in de T.net 'review' staat ondersteunt ie wel H.264. Zie onder het kopje Multimedia.
Hm, raar. Ik heb een paar h264 avi's geprobeerd en die werkten niet, alleen DivX/XviD werkte. Iemand misschien nog een h264 sample die ik uit kan proberen?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:00:
Het is tog meestal het scherm resolutie wat hij kan afspelen met film want ik had vandaag een film erop gezet en deed het niet resolutie was 480x800 maar dat kon hij niet afspeelen doe ik iets verkeerd ?
Het zal aan de codec liggen, aan de resolutie niet, dat downscalet ie gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:49

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

h264 in avi ftl ;)
Je moet ze in een mp4 proppen (h264+aac). Gebruik in je conversie programma simpelweg een iPhone profiel, en verander de resolutie naar max. 640x360 (352 voor mod16)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:51:
Als je een paar posts terug leest, zie je dat ik filmpjes van het festival Decibel heb gepost, ook heb ik een link gepost naar een filmpje van vorig jaar (toen opgenomen met een N82, vergelijkbaar met N95) Er zit een GROOT verschil in de geluidsopname tussen die 2. Terwijl de situatie nagenoeg gelijk was (hard geluid zware basstonen).

Er zijn wel kleine microphonetjes te krijgen die je in de 3,5 mm aansluiting kan doen. Ik weet alleen niet of dit ook werkt met de omnia. En ik vraag mij af... helpt dit wel eens?

Ik ben best bereid 50 euro neer te tellen om fatsoenlijk geluid te krijgen, zoals de situatie nu is gaat deze phone de deur uit zodra er iets vergelijkbaars op de markt komt die het wel kan.

Ik moet nu al mijn videootjes gaan nabewerken met onder geplakte Mp3tjes
Dat is 1: kutwerk en 2 je hoort niets terug van de sfeer die er hangt (joelende mensen bijv, vuurwerk).

Ik had je eerdere post even over het hoofd gezien, excuus. Geluid is inderdaad veel beter, al hoor je dat er regelmatig een soort modulatie op een beat zit. Maar dat klinkt meer als een compressie dingetje. Je hoort de bas in ieder geval wel goed!

In theorie zou de jack ook als input geprogrammeerd moeten kunnen worden. Maar zou je echt een losse microfoon er aan willen gaan hangen? Ik begrijp je probleem, maar waarom neem je dan geen videocamera mee?

Of je de mic zelf kunt tweaken, ik weet het niet. Als een microfoon ontworpen is voor spraakfrequenties, dan is dat eenmaal zo...

En nog iets, wat me nu ineens te binnen schiet. Heb je de opgenomen audio al eens door een equalizer heengestuurd? Dan zou je moeten kunnen zien of de lage tonen er wel of niet zijn. En als ze er wel zijn, kun je ze misschien versterken.

*Samsung, geef me m'n foon terug, dan kan ik zelf aan de slag! AAARGHH!*
(sorry, redelijk gefrustreerd dat ik dingen bedenk die ik niet eens zelf ff kan checken :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Laatst online: 20-06 12:12
Check het nieuwsbericht:
nieuws: Samsung publiceert sdk voor TouchWiz-interface kan iedereen zijn eigen widgets maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Ik was gisteren nog ff bij een vriend die geen wifi heeft. Jokuispot gebruikt om mee te internetten op m'n laptop. Dat ging perfect! HTTPS werkte ook, en de snelheid was prima! Voor dat soort dingen heb ik nou een dikke smartphone =)

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:55:
[...]

In theorie zou de jack ook als input geprogrammeerd moeten kunnen worden. Maar zou je echt een losse microfoon er aan willen gaan hangen? Ik begrijp je probleem, maar waarom neem je dan geen videocamera mee?

Of je de mic zelf kunt tweaken, ik weet het niet. Als een microfoon ontworpen is voor spraakfrequenties, dan is dat eenmaal zo...

En nog iets, wat me nu ineens te binnen schiet. Heb je de opgenomen audio al eens door een equalizer heengestuurd? Dan zou je moeten kunnen zien of de lage tonen er wel of niet zijn. En als ze er wel zijn, kun je ze misschien versterken.
De microphone hoeft niet zo groot te zijn hoor, zijn ook zat kleintjes te koop zoals bijv deze :) Ze zijn er nog wel compacter...

http://www.erconline.nl/mini-microfoon-p-4678.html

Het gaat mij nog niet eens zo zeer om het feit of je bass hoort ja of nee, het moet gewoon een btje verstaanbaar zijn thats all :) Door een equalizer halen helpt trouwens niet, de opgenomen bestanden zijn gewoon dusdanig verrot dat er niets mee te doen valt om het nog enigszins hoorbaar te maken.

Als iemand dit wel voor elkaar krijgt let me know :P

En waarom geen videocamera... ik wil gewoon all-in-one. En dat heeft deze phone! Mijn vorige N82 had dat ook, ook altijd tevreden mee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:10:
De microphone hoeft niet zo groot te zijn hoor, zijn ook zat kleintjes te koop zoals bijv deze :) Ze zijn er nog wel compacter...
Leuke mic, zou mooi zijn als hij werkt... :)

En anders via bluetooth? (ik denk nu ff hardop) Er bestaan bt koptelefoons en headsets! Audio overdracht via bt kan prima. Zou de camerasoftware zo te tweaken zijn dat hij een headset als externe mic herkent? Dan zijn we al een stapje dichterbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Heavy heeft op 20 juli in het vorige deel van het forum melding gemaakt van de 'Invisible Shield'.
Maar verder geen link of ervaring gemeld omtrent aanbrengen en ervaring met gebruik.

Er is nog een 'full body protection' van Tech Skin voor de i8910HD leverbaar.
Net zoals de 'Invisible shield' voor andere telefoons en muziek spelers.

Kijk hier even voor het filmpje en info van Tech Skin.

Ik heb afgelopen weekend zo'n setje op de telefoon geplakt en het resultaat valt niet tegen.
Als je goed kijkt zie je de folie wel maar het valt niet echt op.
De pasvorm van alle stukjes folie is erg goed en je kan ze makkelijk aanbrengen. Duurt ongeveer 10 min.

Bijkomend voordeel is dat je geen vinger afdrukken meer ziet EN de telefoon is minder glad dus geeft iets meer grip :)

[ Voor 14% gewijzigd door catt4u op 18-08-2009 19:37 . Reden: Oude forum nog ff doorgelezen i.v.m. filmpje over geluid bij filmen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:10:
[...]

En hebben ze die microfoon die je hier op die link ziet ook voor onze telefoons (en de Nokia 5800/N97)
Omdat die een andere plug hebben met vier delen i.v.m. de video-out.
Die op de foto gaat in ieder geval niet werken denk ik omdat die maar drie delen heeft op die aansluiting.

En dan moet je zeker GEEN omni-directionale microfoon gebruiken voor opnames met je telefoon.
Er wordt dan veel te veel omgevings geluid opgenomen wat voor extra storing/vervorming zorgt ;)

Wat je zou moeten gebruiken is een RICHTmicrofoon zodat die hoofdzakelijk het geluid uit de richting opneemt wat je in je zoeker/scherm ziet :+

Er staat in het vorige deel van dit forum een post van heavy (26 juli 22:41) met een filmpje van die cross/offroad motor die voorbij komt.
Daar heb je ook last van wind die je hoort in de microfoon.
Het geluid van die Honda XR 650 is exact zoals dat in werkelijkheid ook klinkt. Daar is niets mis mee!
Het ging bij de opname niet om de wind maar om de motor. Daarom moet je een RICHTmicrofoon gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ik las elders ook van mensen die hun gain om meerdere plekken naar beneden hebben bijgesteld, b.v alle vier naar 18... Wellicht biedt nog langer klooien wat soelaas, want dat de microfoon gruwelijk overstemt is wel duidelijk te horen. En Samsung heeft zelf duidelijk weinig tijd gestoken in het tweaken, anders zou de vorige firmware niet inclusief een flinke piep in de opnames zijn geweest.... Magoed, het blijft de vraag hoe veel eer er aan het microfoontje te behalen valt. Ik ga nog wel klooien ermee als ik tijd heb en de resultaten posten.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net getest met een N97. Same problem. Mics hebben moeite met bassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het op te lossen dat je de navigatie afbeeldingen niet te zien krijgt in je galerij, of hoort dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:22:
Is het op te lossen dat je de navigatie afbeeldingen niet te zien krijgt in je galerij, of hoort dat zo?
Ik had ergens gelezen dat dat ook opgelost werd met een andere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:45:
Heavy heeft op 20 juli in het vorige deel van het forum melding gemaakt van de 'Invisible Shield'.
Maar verder geen link of ervaring gemeld omtrent aanbrengen en ervaring met gebruik.

Er is nog een 'full body protection' van Tech Skin voor de i8910HD leverbaar.
Net zoals de 'Invisible shield' voor andere telefoons en muziek spelers.

Kijk hier even voor het filmpje en info van Tech Skin.

Ik heb afgelopen weekend zo'n setje op de telefoon geplakt en het resultaat valt niet tegen.
Als je goed kijkt zie je de folie wel maar het valt niet echt op.
De pasvorm van alle stukjes folie is erg goed en je kan ze makkelijk aanbrengen. Duurt ongeveer 10 min.

Bijkomend voordeel is dat je geen vinger afdrukken meer ziet EN de telefoon is minder glad dus geeft iets meer grip :)
Ik heb deze ( nog ) niet besteld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

De Samsung Studio is inmiddels weer geupdate naar versie H3. Wellicht komt er een nieuwe update aan?

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Vrijdag word update IH3 verwacht... Italiaanse versie welteverstaan. Dus als je nu Italiaans IG2 hebt draaien, kun je wss vrijdag updaten. Veranderingen in de IH3 firmware:

- Task Switcher 3D
- Browser
- Contacts
- Photos
- QuickOffice
- Calendar widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:29:
Ik las elders ook van mensen die hun gain om meerdere plekken naar beneden hebben bijgesteld, b.v alle vier naar 18... Wellicht biedt nog langer klooien wat soelaas, want dat de microfoon gruwelijk overstemt is wel duidelijk te horen. En Samsung heeft zelf duidelijk weinig tijd gestoken in het tweaken, anders zou de vorige firmware niet inclusief een flinke piep in de opnames zijn geweest.... Magoed, het blijft de vraag hoe veel eer er aan het microfoontje te behalen valt. Ik ga nog wel klooien ermee als ik tijd heb en de resultaten posten.
Welke waardes hebben ze bijgesteld dan? Ik heb in het menu record, allebei de mic amps versteld naar 12. Dit had dus nog een slecht resultaat, heb ze nu op 6 gezet, ga ook ff stukje piepschuim in dat gat drukken. En dan op mystery land nog maar eens weer proberen :)
catt4u schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:07:
[...]

En hebben ze die microfoon die je hier op die link ziet ook voor onze telefoons (en de Nokia 5800/N97)
Omdat die een andere plug hebben met vier delen i.v.m. de video-out.
Die op de foto gaat in ieder geval niet werken denk ik omdat die maar drie delen heeft op die aansluiting.

En dan moet je zeker GEEN omni-directionale microfoon gebruiken voor opnames met je telefoon.
Er wordt dan veel te veel omgevings geluid opgenomen wat voor extra storing/vervorming zorgt ;)

Wat je zou moeten gebruiken is een RICHTmicrofoon zodat die hoofdzakelijk het geluid uit de richting opneemt wat je in je zoeker/scherm ziet :+

Er staat in het vorige deel van dit forum een post van heavy (26 juli 22:41) met een filmpje van die cross/offroad motor die voorbij komt.
Daar heb je ook last van wind die je hoort in de microfoon.
Het geluid van die Honda XR 650 is exact zoals dat in werkelijkheid ook klinkt. Daar is niets mis mee!
Het ging bij de opname niet om de wind maar om de motor. Daarom moet je een RICHTmicrofoon gebruiken ;)
Heb is even wat nagezocht. Wat ik er van kan begrijpen heeft nog niemand een mic aan de praat gekregen op de omnia. Dit in tegenstelling tot bijv de N95, daar circuleren wel how-to's van op het internet.

Als iemand hierover wat vind zou hij/zij dit even willen posten? Uiteraard blijf ik het zelf ook in de gaten houden :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
samsung.hdblog.it heeft een vergelijking gemaakt van beelschermen van 7 verschillende telefoons.

Voor wie het filmpje (9.25 min.) op Youtube te lang duurt is hier de conclusie:

Als je nog íets wil zien in de volle zon moet je een iPhone3Gs nemen.
Maar als je in alle overige situaties mooi helder en kleurecht beeld wil hebben zit je met de i8910HD goed.
Oordeel zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een soortgelijk probleem heb ik dus ook. De softwareupdate via PcStudio7 is mislukt en nu wil de telefoon niet meer opstarten. Verder dan een knipperend logo komt ie niet.
Fijn dat ik ik nu die 'secret key combination' weet. Maar eens proberen.

Dan had ik ook nog last van honderden kapotte afbeeldingen die niet te verwijderen waren wanneer ik in mijn galerij scrolde. Schijnbaar moet ik de cache directory leeg maken om dit op te lossen. Ook maar eens proberen.
ALS ik het toestel überhaupt weer aan de praat krijg. Hopelijk laden foto's dan ook sneller. Dat duurt toch wel erg lang.
Daarna zou ik ook graag de ingebouwde GPS willen gebruiken. Dat is tot op heden nog niet gelukt én Flash werkte ineens niet meer.
Al met al best veel problemen. En dan heb ik het nog niet eens over de kwaliteit van het geluid gehad bij opnemen filmpjes en de best wel waardelose browser.
Heel sptijtig, maar ook ik heb steeds minder een 'warm and fuzzy feeling' bij deze telefoon. Hopelijk is het tij nog te keren.
Florimon schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:20:
heeft er trouwens iemand ook wel eens last van dat de telefoon niet meer goed op wil starten? Hij blijft dan hangen in het laad-schermpje met het samsung logo en het lichtblauwe balkje dat van links naar rechts gaat. Uiteindelijk stopt ook het balkje en doet hij niks meer, nog voordat 'ie ooit om mijn oincode heeft gevraagd. Dit is bij mij nu 2x gebeurd, een keer met de oude firmware en een keer met de nieuwe. De eerste keer sloeg de schrik me echt om het hart, ook omdat ik in dit topic posts van twee mensen had gezien, die dit ook hadden, en toen het toestel hadden opgestuurd/gingen opsturen. Ik zag de bui al hangen en besloot toen om, voordat ik het toestel ook maanden kwijt zou zijn zonder dat ik er controle over had, al mijn persoonlijke spullen eraf te gooien door de boel te formatteren mbv de 'secret key combination' - alledrie de toetsen tegelijk indrukken bij het opstarten, en dan 'yes' kiezen bij de vraag 'Format ?'
En surprise surprise - na het formatteren wou 'ie weer gewoon opstarten! Al mijn settings en contacts en messages was ik kwijt, maar al mijn foto's en filmpjes op E: stonden er nog gewoon op. De rest kon ik nog terugzetten van een niet al te oude backup.
Al met al heb ik steeds minder een 'warm and fuzzy feeling' bij deze telefoon, voor de zekerheid heb ik nu ook maar ingesteld dat 'ie elke nacht een automatic backup naar de sdhc card maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:34:
[...]

Heb is even wat nagezocht. Wat ik er van kan begrijpen heeft nog niemand een mic aan de praat gekregen op de omnia. Dit in tegenstelling tot bijv de N95, daar circuleren wel how-to's van op het internet.

Als iemand hierover wat vind zou hij/zij dit even willen posten? Uiteraard blijf ik het zelf ook in de gaten houden :)
Dat zou ik ook wel willen weten.
Ik ben gisteren ook vrij lang aan het zoeken geweest en heb diverse microfoons gevonden op Amerikaanse sites.
Grootste probleem is dat je de juiste 3,5mm plug moet hebben met die vier delen (stereo + video)
De meeste die je ziet zijn twee delen (mono) of drie delen (stereo) en die zijn korter.

Wat ik ook heb gevonden is een hele resem verschillende plug-in mini microfoons voor de iPhone die in principe bruikbaar zouden zijn.
Probleem is zoals jij aangeeft dat ik ook nog nergens iets heb gelezen dat je via de 3,5mm plug kan opnemen zoals bij de iPhone als je iTalk activeert ;)

Er zou dus een applicatie zoals iTalk voor de iPhone moeten zijn voor de Symbian S60v5 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 00:09:
Een soortgelijk probleem heb ik dus ook. De softwareupdate via PcStudio7 is mislukt en nu wil de telefoon niet meer opstarten. Verder dan een knipperend logo komt ie niet.
Fijn dat ik ik nu die 'secret key combination' weet. Maar eens proberen.

Dan had ik ook nog last van honderden kapotte afbeeldingen die niet te verwijderen waren wanneer ik in mijn galerij scrolde. Schijnbaar moet ik de cache directory leeg maken om dit op te lossen. Ook maar eens proberen.
ALS ik het toestel überhaupt weer aan de praat krijg. Hopelijk laden foto's dan ook sneller. Dat duurt toch wel erg lang.
Daarna zou ik ook graag de ingebouwde GPS willen gebruiken. Dat is tot op heden nog niet gelukt én Flash werkte ineens niet meer.
Al met al best veel problemen. En dan heb ik het nog niet eens over de kwaliteit van het geluid gehad bij opnemen filmpjes en de best wel waardelose browser.
Heel sptijtig, maar ook ik heb steeds minder een 'warm and fuzzy feeling' bij deze telefoon. Hopelijk is het tij nog te keren.

[...]
Voordat je hier begint te z**ken zou ik eerst de fout maar eens bij jezelf en mss je pc os zoeken.
Het is bekend dat updaten 100% probleemloos gaat als je het doet onder XP :+

Als je dan, voor je begint te blaten, eerst een harde reset doet (niks geheime toets combinatie) dan zal het al een stuk beter gaan.
Gewoon vanaf de fabrieks instellingen beginnen EN dit topic deel 1 en deel 2 helemaal goed doorlezen.
Dan heb je met je gps, afbeeldingen en browser geen problemen.
De bekende bugs (waarover je in de topics kunt lezen) uitgezonderd voor zover die nog niet zijn opgelost.

Probleem is dat de meesten het te veel werk vinden om het topic in z'n geheel goed door te lezen :(
Alle punten die jij noemt worden behandeld in de topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:20
Kan hem het niet echt kwalijk nemen dat die zit te zeiken omdat Samsung een oude PC Suite van Nokia heeft gebruikt die niet goed werkt onder Vista en vervolgens hun naam ervoor plakt, hadden ze gewoon even een paar versies verder moeten pakken van Nokia. Nog erger dat ze dat nog steeds niet gefixd hebben met al die PC Studio updates. Heb zelf XP, dus ik heb er geen last van, maar ja, voor andere mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:01:
Voordat je hier begint te z**ken zou ik eerst de fout maar eens bij jezelf en mss je pc os zoeken.
Bij wie? Bij mij, en anderen, is het onder XP net zo goed vastgelopen. Bovendien wordt er door Samsung niet vermeld dat het programma niet werkt onder Vista/Windows7.
Probleem is dat de meesten het te veel werk vinden om het topic in z'n geheel goed door te lezen :(
Probleem is dat jij begint te zeuren, omdat iemand geldige klachten heeft. Als je nou eens kapt met dat gezeur en ook met het onnodige gebold kom je al een end verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
AppieNL schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:35:

[..]

Heb zelf XP, dus ik heb er geen last van, maar ja, voor andere mensen...
Je hebt helemaal gelijk en dat is wat ik bedoel:
Als gebruikers van het forum de moeite nemen om het topic goed door te lezen zijn die opmerkingen niet nodig.
Het is gewoon irritant om steeds van die opmerkingen te lezen dat er een probleem is terwijl dat al lang en breed aan de orde is geweest met vaak ook de oplossing ;)
Soms moet je zelf een beetje moeite doen en niet verwachten dat alles wordt aangereikt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:00:
Je hebt helemaal gelijk en dat is wat ik bedoel:
Als gebruikers van het forum de moeite nemen om het topic goed door te lezen zijn die opmerkingen niet nodig.
Het is gewoon irritant om steeds van die opmerkingen te lezen dat er een probleem is terwijl dat al lang en breed aan de orde is geweest met vaak ook de oplossing ;)
Soms moet je zelf een beetje moeite doen en niet verwachten dat alles wordt aangereikt |:(
Loop je weer te bazelen. Akastos wist zelf de zogenaamde 'oplossingen' al, meer valt er niet te doen in zijn situatie (behalve XP installeren, maar dan kan ie nog vastlopen). Ik zie hem nergens in verwachting van een aanreiking, hij doet alleen zijn beklag over het toestel met geldige argumenten. Iets wat ik niet kan zeggen over jouw argumenten.

En nogmaals, dat gebold is nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:49:
[...]

Loop je weer te bazelen. Akastos wist zelf de zogenaamde 'oplossingen' al, meer valt er niet te doen in zijn situatie (behalve XP installeren, maar dan kan ie nog vastlopen). Ik zie hem nergens in verwachting van een aanreiking, hij doet alleen zijn beklag over het toestel met geldige argumenten. Iets wat ik niet kan zeggen over jouw argumenten.

En nogmaals, dat gebold is nergens voor nodig.
Goed lezen valt voor jou ook al niet mee zie ik ;)

Akastos gaat z'n cache leegmaken i.v.m. de foto galerij
Hij hoopt zijn interne gps aan de gang te krijgen wat tot nu toe niet is gelukt
Hier uit kan ik opmaken dat ie het topic niet (goed) heeft gelezen.

Hij vraagt niet om een oplossing aan te dragen. Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar loopt wel te klagen over het niet goed werken van de telefoon zonder geldige argumenten.

En daar maak ik een opmerking over.
De klachten die hij heeft kunnen worden opgelost als ie de moeite neemt om het topic in z'n geheel goed door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

klaar kinders? graag ontopic als het kan, vond het juist een leuk topic worden... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
freekweb schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:25:
klaar kinders? graag ontopic als het kan, vond het juist een leuk topic worden... O-)
Excuses :o Dat hadden we inderdaad ff nodig. Zal wel de temperatuur zijn ;)
[back on topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
En leer een keer quoten allemaal >:)

[ Voor 4% gewijzigd door richajax op 19-08-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:En nu is het wel weer genoeg offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist niet dat mijn stukje zoveel los zou maken hierzo... Heb trouwens XP en niet Vista.
Enfin, die harde reset lost ook niets op.
Ik ga maar terug naar de winkel voor een ander exemplaar. Dat is reeds aangeboden.
catt4u schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:01:
[...]

Als je dan, voor je begint te blaten, eerst een harde reset doet (niks geheime toets combinatie) dan zal het al een stuk beter gaan.
Gewoon vanaf de fabrieks instellingen beginnen EN dit topic deel 1 en deel 2 helemaal goed doorlezen.
Dan heb je met je gps, afbeeldingen en browser geen problemen.
De bekende bugs (waarover je in de topics kunt lezen) uitgezonderd voor zover die nog niet zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:28:
Wist niet dat mijn stukje zoveel los zou maken hierzo... Heb trouwens XP en niet Vista.
Ik ga maar terug naar de winkel voor een ander exemplaar. Dat is reeds aangeboden.

[...]
Ik begreep wel dat sommigen geirriteerd waren, het was inmiddels al aantal keren gezegd een paar pagina's terug. Maar toen ik net nakeek blijken al die comments te zijn verwijderd, waarschijnlijk ivm verwijzen naar ROMS op alternatieve websites ;)

Ik kan hem dus ook hier niet posten. En weet je email ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:08:
Ik heb zojuist via E-bay 2 dingen besteld namelijk:

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=370239531115

en

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=370214682809

Als ik het heb ontvangen wil ik wel een paar piccas en mijn ervaring posten als daar behoefte aan is. Op ebay ziet het er in ieder geval goed uit!
Ik heb dus bovenstaande dingen ontvangen. Duurde wel even, vorige week maandag besteld en ook geld over gemaakt en vandaag pas ontvangen. Maaaar.... Het is de moeite wel.

Het sokje pas mooi strak om de telefoon steekt niet uit. Aan de binnenkant zit een soort suede of zachte stof-achtig iets. Buitenkant gewoon leer. Telefoon valt er niet uit als je de sok op de kop houd, maar de telefoon is er toch wel makkelijk uit te trekken vind ik. Dus das ideaal :)

De auto houder vind ik ook mooi. Alles past perfect en is simpel en praktisch te bedienen. Aan de bovenkant van de houder zit een lipje die met een veer naar achteren wordt gedrukt. Zo blijft je telefoon goed zitten als die er in zit maar is ook weer makkelijk eruit te halen. Geen last van speling oid. De houder kun je makkelijk aan de zuignap met stang bevestigen. Ook dit gaat weer met een simpel systeem en de houder wordt door een lipje met een veer eraan op zijn plaats gehouden. Er zit zelfs een soort van kogeltje bij in wat de trillingen tegen moet gaan. De telefoon kan onbeperkt 360 graden worden rondgedraaid. Er zit gewoon een soort van tandwiel met een kliksysteem in. Kleine kracht nodig om hem te draaien maar ruim voldoende om te voorkomen dat ie uit zich zelf kan gaan draaien :)

De stang is ook nog in te stellen van hoog naar laag en links naar rechts. Beide dingen zijn gewoon exact zoals ze op de foto @ ebay staan :)

Al met al prima aankopen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:24:
[...]

Ik heb dus bovenstaande dingen ontvangen. Duurde wel even, vorige week maandag besteld en ook geld over gemaakt en vandaag pas ontvangen. Maaaar.... Het is de moeite wel.

Het sokje pas mooi strak om de telefoon steekt niet uit. Aan de binnenkant zit een soort suede of zachte stof-achtig iets. Buitenkant gewoon leer. Telefoon valt er niet uit als je de sok op de kop houd, maar de telefoon is er toch wel makkelijk uit te trekken vind ik. Dus das ideaal :)

De auto houder vind ik ook mooi. Alles past perfect en is simpel en praktisch te bedienen. Aan de bovenkant van de houder zit een lipje die met een veer naar achteren wordt gedrukt. Zo blijft je telefoon goed zitten als die er in zit maar is ook weer makkelijk eruit te halen. Geen last van speling oid. De houder kun je makkelijk aan de zuignap met stang bevestigen. Ook dit gaat weer met een simpel systeem en de houder wordt door een lipje met een veer eraan op zijn plaats gehouden. Er zit zelfs een soort van kogeltje bij in wat de trillingen tegen moet gaan. De telefoon kan onbeperkt 360 graden worden rondgedraaid. Er zit gewoon een soort van tandwiel met een kliksysteem in. Kleine kracht nodig om hem te draaien maar ruim voldoende om te voorkomen dat ie uit zich zelf kan gaan draaien :)

De stang is ook nog in te stellen van hoog naar laag en links naar rechts. Beide dingen zijn gewoon exact zoals ze op de foto @ ebay staan :)

Al met al prima aankopen dus ;)
Thanks voor je review, ik ben verkocht!! Ga het zodra mijn PayPal is opgewaardeerd bestellen! Hopelijk heb ik die spullen nog binnen voordat mijn vakantie begint. Kunnen we meteen Sygic goed uittesten. Hier in NL werkt dat ZO fantastisch!!

Nu de Zeemote nog uit China. Was een goede tip van Julianus!

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je over sygic begint, vandaag voor de grap eens rome ingetoetst als bestemming, maar hij loopt helemaal vast als je dat doet. Of het gaat uren duren maar ik heb toch wel 15 minuten gewacht voor ik hem resette... Bestemming in NL gaat overigens lekker vlot vind ik.

Zou hij mss niet genoeg vrij geheugen oid hebben voor zon lange berekening?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:38:
Nu je over sygic begint, vandaag voor de grap eens rome ingetoetst als bestemming, maar hij loopt helemaal vast als je dat doet. Of het gaat uren duren maar ik heb toch wel 15 minuten gewacht voor ik hem resette... Bestemming in NL gaat overigens lekker vlot vind ik.

Zou hij mss niet genoeg vrij geheugen oid hebben voor zon lange berekening?
Ik ben het meteen gaan proberen. Draai zelf Sygic Mobile. Startte het zojuist op en kon ineens helemaal geen route meer berekenen. Wellicht kwam dat omdat ik hem net losgekoppeld had van mijn PC.
Heb een route naar zuid oost Frankrijk berekend en dat werkt gewoon goed. Duurde een minuutje. Had even de lichte twijfel of hij ging hangen zoals jij zei. Vooral tijdens het laatste gedeelte: Route wordt aangemaakt. Bij 90% hing hij wel iets te lang.
Nu net een route berekend naar Griekenland. Dit wil ik volgend jaar gaan rijden. Duurde enorm lang ;) +/- 10 minuten met meer dan 800.000 routes geanalyseerd. En ook deze werkte perfect! Maarja, wie gaat nu zo'n route VOLLEDIG op zijn TomTom af ;-)
Het lijkt dus gewoon te werken zonder geheugen problemen of iets. Wellicht draai jij Mcguider? Daar heb ik geen ervaring mee.

Wel merk ik bij Google Maps dat ik vaak een bericht krijg met te weinig geheugen. Wat echt nergens op slaat, want als er EEN foon is met VEEL geheugen is het deze wel!
Alleen snap ik het niet helemaal in de i8910.
Je hebt:
1. RAM: 256mb
2. "Telefoongeheugen": 40mb?
3. Intern geheugen: Soort van harde SD erin? 8Gb (helaas voor mij)
4. Je eigen geheugen kaart.

Welk van deze gebruiken de Apps? #1 + #2 ?
Snap die nut dus niet echt van die #2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
Dit is spam, en dat stellen we niet op prijs.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 19-08-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounzzzzz
bounzzzzz schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:37:
[mbr]Dit is spam, en dat stellen we niet op prijs.[/]
Oke sorry,

dacht dat ik een ander blij mee kon maken, plus dat er zelf van af wil

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:09

Stekeltje

Nothing to see here move along

Ik had wat vraagjes.

Ik heb het toestel nu een aantal weken, alleen ik vraag me nog een paar dingen af.

Is het mogelijk ergens in te stellen dat als je gebeld/gesmst wordt tijdens muziek luisteren dat je je toontje daarvan hoort zodat je ook bewust van bent dat je wordt gebeld/smst.

Ik heb route 66 nu erop geïnstalleerd wat ik erbij kreeg van t4t, is het mogelijk dat programma te gebruiken zonder dat je inet nodig hebt? Aangezien ik pas in nov. onbeperkt internet krijg.

Waar kan je veel leuke gratis en handige apps vinden, ik heb al veel gezocht op Google maar dat levert niet bijster veel op.

Ik heb nu de nieuwe software erop staan alleen me batterij gaat nog steeds echt niet super lang mee, komt dat door muziek luisteren of door iets anders?

Welke andere muziek spelers en internet browsers raden jullie aan (buiten opera mini die vind ik echt mega kut werken).

Alvast hartstikke bedankt voor het beantwoorden

• bounzzzzz
...Ruud... schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 01:13:

Waar kan je veel leuke gratis en handige apps vinden, ik heb al veel gezocht op Google maar dat levert niet bijster veel op.
Niet heel boeiend maar toch...

http://symbianworld.org/s...loads-for-nokia-5800-n97/

• Stekeltje

Stekeltje

Whoa,.. nice staat veel op dankjewel.

Omg, dit is echt te erg. Ik wil me telefoon nog ff opladen voor het slapen gaan, start hij niet meer op. Hij blijft 2-3 minuten laden en daarna blijft hij stil hangen.

Tips en tricks hiervoor? Anders moet ik morgen naar t4t voor een nieuwe.....

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Moet zeggen ben echt blij met deze telefoon helemaal als er straks wat meer programma voor komen ( nog even duimen ) echter ik heb een liveset van Fat Boy Slim. Deze is bijna 2 uur alleen op het einde zit er echt een super nummer. Deze spoel ik dus af en toe even terug om nog een keer te luisteren. Alleen als ik hem soms terug spoel ,dit is nu al 2x gebeurt, reboot hij de telefoon :( heeft iemand dit ook al gehad ?

Ohh ja voor deze reboot geeft hij een foutmelding die te snel gaat voor mij om te lezen een soort BSOD.

[ Voor 10% gewijzigd door wdulli op 20-08-2009 10:29 ]

Ja je weet het niet

• Wilde
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:28:

[...]
Je gaat naar de winkel voor een nieuwe exemplaar? Lijkt me wel erg drastisch. Ik heb geflashed onder Vista en kreeg dezelfde problemen als jij.. Het updaten ging fout, en de telefoon bleef in het samsung logo hangen met opstarten, hij bleef rebooten.

PC-studio heeft me er keurig doorheengestuurd. Eerst de telefoon in "het blauwe scherm" booten door met bepaalde toetsen ingedrukt op te starten. Vervolgens next in pc-studio en hij begon helemaal opnieuw te flashen, en dat verliep vervolgens prima.

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Nah, ik was de eerste twee maanden lyrisch over het toestel, maar begint nu toch wel een beetje pissed te worden. Bij het rebooten bleef de telefoon hangen op een knipperend zwart/grijs, behalve als je de sim kaart eruit trok dan startte ie op tot je naar het menu ging want dan ging ie weer uit. Via the phonehouse laten 'repareren' duurde 2 weken, gister opgehaald deed ie het prima, aan de lader gelegd, 's ochtends gereboot en verdomme precies hetzelfde probleem weer.

Kennelijk (lees ik hier boven) kan je zelf wel dingen proberen, maar hij hoort t toch gewoon te doen, zeker na een reparatie.

• Wilde
  • Niet online
Wilde schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:17:
[...]

Je gaat naar de winkel voor een nieuwe exemplaar? Lijkt me wel erg drastisch. Ik heb geflashed onder Vista en kreeg dezelfde problemen als jij.. Het updaten ging fout, en de telefoon bleef in het samsung logo hangen met opstarten, hij bleef rebooten.

PC-studio heeft me er keurig doorheengestuurd. Eerst de telefoon in "het blauwe scherm" booten door met bepaalde toetsen ingedrukt op te starten. Vervolgens next in pc-studio en hij begon helemaal opnieuw te flashen, en dat verliep vervolgens prima.
daarna wel een paar zweetdruppeltjes moeten wegvegen ;)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
...Ruud... schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 02:42:
[...]

Omg, dit is echt te erg. Ik wil me telefoon nog ff opladen voor het slapen gaan, start hij niet meer op. Hij blijft 2-3 minuten laden en daarna blijft hij stil hangen.

Goed backuppen! De mijne is ook al teruggeweest voor dezelfde klacht en kreeg daarna een versie met nieuwe firmware (die ondertussen ook alweer verouderd was). Hij deed het toen in ieder geval weer, maar daarna is 'ie weer een keer vastgelopen. Je kunt proberen om eens op te starten zonder micro-SD, dat wil wel eens helpen. Anders rest er weinig dan opstarten met de volumeknop en de knoppen op de voorkant ingedrukt. Dat formateert je telefoongeheugen, en daarna kun je je backup weer terugzetten. Beter advies is om je telefoon gewoon niet meer af te sluiten, misschien dat de volgende softwareversie verbetering geeft op dit vlak.

• ElectroDonker
  • Laatst online: 12-08 11:19
Heeft iemand al geprobeerd om android een keertje op je phone te krijgen? is weinig over te vinden, maar zou toch wel mogelijk zijn?

• RoelZ
Ik heb route 66 nu erop geïnstalleerd wat ik erbij kreeg van t4t, is het mogelijk dat programma te gebruiken zonder dat je inet nodig hebt? Aangezien ik pas in nov. onbeperkt internet krijg.
Hoop dat je niet teveel geld hebt betaald voor Route66, want ik raad je echt Sygic Mobile aan! Wat een relaxte tool is dat! Gewoon net TomTom maar dan sneller in gebruik!
Ik heb nu de nieuwe software erop staan alleen me batterij gaat nog steeds echt niet super lang mee, komt dat door muziek luisteren of door iets anders?
Ben niet bang, ik heb hem nu ook pas een week en hij begint eindelijk bij te trekken. Viel me de eerste paar dagen ook op. Maar nu blijft hij langer meegaan dan mijn N95. En ik doe er genoeg mee ofcourse. Hij is brand new! 8)7
Gooi hem gewoon VAAK aan de lader op het begin. Laat hem niet leeg lopen iig.
Welke andere muziek spelers en internet browsers raden jullie aan (buiten opera mini die vind ik echt mega kut werken).
De standaard browser heeft zijn goede kanten, maar ik kan er ook echt kwaad op worden. Vooral nu met die touchscreen is het niet alles. Ik ben zelf ook hard opzoek naar een andere.
Ik heb iets gelezen over Ozone. Die blijkt wel erg goed te zijn. Maar hoorde van Julianus dat hij niet voor S60v5 is?

• Gaargod
...Ruud...

als je muziek aan het luisteren bent en gebeld word, gaat je ringtone toch gewoon over?? Zolang je profiel nietop stil staat is er niets aan de hand. Bij een sms is dit een ander verhaal, als je een bericht ontvangt terwijl je muziek luistert geeft ie alleen een trilsignaal af, geen toon.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
wdulli schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:28:
Moet zeggen ben echt blij met deze telefoon helemaal als er straks wat meer programma voor komen ( nog even duimen ) echter ik heb een liveset van Fat Boy Slim. Deze is bijna 2 uur alleen op het einde zit er echt een super nummer. Deze spoel ik dus af en toe even terug om nog een keer te luisteren. Alleen als ik hem soms terug spoel ,dit is nu al 2x gebeurt, reboot hij de telefoon :( heeft iemand dit ook al gehad ?

Ohh ja voor deze reboot geeft hij een foutmelding die te snel gaat voor mij om te lezen een soort BSOD.
De meeste Symbian toestellen met standaard muziekspeler die ik tot dusver in gebruik heb gehad (o.a. Nokia 6110 Navigator, N78, kort een N95) kenden dit probleem. Mp3's die langer zijn dan ca. 1,5 uur doorspoelen richting einde resulteerde 7 à 8 van de 10 keer in een crash. Dus ik vermoed dat dit gewoon een probleem van de default Symbian muziekspeler is.

• Amps
  • Laatst online: 18:23
...Ruud... schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 02:42:
[...]

Had ik, en tevens meerdere tweakers, ook. Ik heb mijn toestel terug naar Samsung gestuurd, die ik overigens nog steeds terug moet krijgen. Er bleek ook een geval te zijn die het opgelost heeft met een hard reset. Alleen weet ik niet of dat geheel het probleem oplost.
Feutis991 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:00:
[...]

Hoop dat je niet teveel geld hebt betaald voor Route66, want ik raad je echt Sygic Mobile aan! Wat een relaxte tool is dat! Gewoon net TomTom maar dan sneller in gebruik!
Route66 kwam gratis bij het toestel als je hem bij T4T hebt gehaald ;)

Sygic werkte inderdaad erg lekker.

Verwijderd

goeiendag,

vanaf het moment dat ik dit toestel heb(+/- maandje terug), ben ik niet in staat om alle flash content op internet te bekijken. Op youtube had ik geen preview-plaatjes(later merkte ik dat als ik op klassieke weergave bekijk er wel previews zijn) , maar niet alle filmpjes kunnen worden afgespeeld?!
Ik las dat er dus een flashspeler ingebouwd is,die overigens niet geupdate kan worden(beide info heb ik van dit forum), maar verder kom ik hier weinig info over tegen. Hebben niet meer mensen hier last van? Het lijkt mij toch dat gewoon alle internetcontent afgespeeld/weergegeven moet kunnen worden met dit toestel?
Meestal krijg ik dan zo'n geel driekoekje in beeld met het cijfer "9" erbij.

Wat betreft het geluid bij video-opnemen, een bladzijde of 3 terug las ik over oplossingen als "vinger op het gaatje van de microfoon houden" , of "een prop erin stoppen" .......maar als ik mij niet vergis kun je bij de instellingen van de camera toch gewoon het geluid(geluidsopname) uitzetten? .......Yep, dat is zo, ik heb het net ff uitgeprobeerd, bij het afspelen/bekijken van je filmpje zie je dan ook "geen audio" in beeld.

Ik heb inmiddels ook een firmwareupdate gedaan(op de officiele manier via pc-suite enzo), en ik heb nu i8910xxifd, wat ik vreemd vind is dat als ik kijk bij apparaatbeheer dat er onderin staat bij "laatste update" : -niet bijgewerkt- raar toch?

nou ja, tot zover.....

Er schiet mij nog wat te binnen.......Route66, verkregen bij t4t, geinstalleerd, verliep soepel, helaas werkte niet. Kaarten waren niet zichtbaar,kreeg telkens de melding "kaarten te oud,aub actualiseren" , maar voor mij nergens geen optie te vinden om dit te doen. GPS werkte wel, mijn positie werd aangegeven(met een verschil van +/-20 meter). Toen route66 erafgehaald, en google maps erop, instalatie verliep soepel, kaarten waren zichtbaar(geen satelietbeelden,klopt dit?), verder niet uitgetest en er weer afgehaald. Was benieuwd naar route66, dus toch weer erop gezet. Eerste stappen volgens gebruiksaanleiding gewoon gevolgd, ging wwer soepel, tot het punt dat je de datakabel moet loskoppelen. Volgens handleiding zou de map route66 (na enige tijd)vanzelf in menu moeten komen, bij eerste installatie gebeurde dit ook, echter deze keer niet.Voor de duidelijkheid, ik ben geen held met dit soort zaken(software/instralleren enzo).Gelukkig kwam ik via -menu-kantoor-bestandsbeheer-massageh. in E- uit bij iets wat heet Mobile9_S60 bla bla bla en dubbelklikte daar per ongeluk op......plots begon de installatie weer...nou ja, prima wat mij betreft. Uiteindelijk stond route66 er weer op en tadaa....de kaarten waren zichtbaar.
Tsja, wil ik hier iets wat mee zeggen?, ik weet eigenlijk niet, maar wie weet kan iemand iets met deze info.

Zojuist valt me nog iets op, wellicht een kleine bug?, de rechter rij met icoontjes in het menu worden "verlicht" wanneer je iets selecteerd, de middelste en linkerrij niet. Meer mensen hier last van?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 21:42 ]

• Gaargod
Als je geluid niet opneemt hebt je dus totale stilte. Waar het daar om ging, was hoe je het geluid deels kon dempen tijdens het opnemen van een filmpje, omdat bass tonen echt ontzettend slecht klinken. Wat zeg ik, je kan er geen r*k mee. Daarom dus het idee om iets voor de mic te houden waardoor je mss zelf het geluid enigzins tegenhoud.

Over de update, en dat er staat dat toestel nog niet is bijgewerkt, dit klopt. Heb al 2 of 3 x geflashed maar dit word blijkbaar niet geregistreerd.

Verwijderd

Gaargod schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:13:
Als je geluid niet opneemt hebt je dus totale stilte. Waar het daar om ging, was hoe je het geluid deels kon dempen tijdens het opnemen van een filmpje, omdat bass tonen echt ontzettend slecht klinken. Wat zeg ik, je kan er geen r*k mee. Daarom dus het idee om iets voor de mic te houden waardoor je mss zelf het geluid enigzins tegenhoud.
oké, sorry , verkeerd begrepen.
Gaargod schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:13:
Over de update, en dat er staat dat toestel nog niet is bijgewerkt, dit klopt. Heb al 2 of 3 x geflashed maar dit word blijkbaar niet geregistreerd.
oké, bedankt, dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt.

Wat betreft dat flashplayer-gebeuren, neem nou bijvoorbeeld "kanalenkiezer.nl" , daar loop ik nét tegen aan, ik lees: kijk live gratis tv op je mobiel en PDA , dus gauw weer ff proberen, maar niks hoor, of een adobe flash-geval downloaden/instaleren of iets van microsoft silverlight installeren....beide lukt overigens niet.
Iemand die wel via deze site op zijn I8910 kan kijken?

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Die "kaarten te oud"-melding kun je oplossen door een programmatje (66 Sync) met nieuwere kaarten te downloaden via www.66.com.

[ Voor 6% gewijzigd door tomhster op 20-08-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomhster schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:01:
Die "kaarten te oud"-melding kun je oplossen door een programmatje (66 Sync) met nieuwere kaarten te downloaden via www.66.com.
thx, is inmiddels niet meer nodig aangezien het nu werkt bij mij, maar goeie tip/aanwijzing voor een ieder die het nog nodig mocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, maar helaas werkt dit ook niet.
PC Studio blijft aangeven dat de telefoon niet is aangesloten. Dit weekend toch maar omruilen dan.
Wilde schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:17:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje

Stekeltje

tomhster schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:14:
[...]

Goed backuppen! De mijne is ook al teruggeweest voor dezelfde klacht en kreeg daarna een versie met nieuwe firmware (die ondertussen ook alweer verouderd was). Hij deed het toen in ieder geval weer, maar daarna is 'ie weer een keer vastgelopen. Je kunt proberen om eens op te starten zonder micro-SD, dat wil wel eens helpen. Anders rest er weinig dan opstarten met de volumeknop en de knoppen op de voorkant ingedrukt. Dat formateert je telefoongeheugen, en daarna kun je je backup weer terugzetten. Beter advies is om je telefoon gewoon niet meer af te sluiten, misschien dat de volgende softwareversie verbetering geeft op dit vlak.
Ik had gelukkig al een backup een paar dagen geleden gemaakt. Anders was ik nu een hoop kwijt geraakt.
Feutis991 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:00:
[...]

Ik heb van de week Gamrin gedownload (minder legaal dan normaal) die ga ik weer proberen als me telefoon terug is van reperatie.

[...]

Ben niet bang, ik heb hem nu ook pas een week en hij begint eindelijk bij te trekken. Viel me de eerste paar dagen ook op. Maar nu blijft hij langer meegaan dan mijn N95. En ik doe er genoeg mee ofcourse. Hij is brand new! 8)7
Gooi hem gewoon VAAK aan de lader op het begin. Laat hem niet leeg lopen iig.
Ik heb hem nu 4 weken.. ik had wel verwacht dat hij nu wat langer dan 2-3 dagen mee ging

[...]

De standaard browser heeft zijn goede kanten, maar ik kan er ook echt kwaad op worden. Vooral nu met die touchscreen is het niet alles. Ik ben zelf ook hard opzoek naar een andere.
Ik heb iets gelezen over Ozone. Die blijkt wel erg goed te zijn. Maar hoorde van Julianus dat hij niet voor S60v5 is?

Daar ga ik eensch naar zoeken.
Gaargod schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:09:
...Ruud...

als je muziek aan het luisteren bent en gebeld word, gaat je ringtone toch gewoon over?? Zolang je profiel nietop stil staat is er niets aan de hand. Bij een sms is dit een ander verhaal, als je een bericht ontvangt terwijl je muziek luistert geeft ie alleen een trilsignaal af, geen toon.
Ja maar ik wil die ringtone via me oordopjes, anders hoor ik het gewoon niet, ik heb al heel wat smsjes en belletjes gemist doordat hij niet naar de oordopjes gaat.
Amps schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:19:
[...]

Had ik, en tevens meerdere tweakers, ook. Ik heb mijn toestel terug naar Samsung gestuurd, die ik overigens nog steeds terug moet krijgen. Er bleek ook een geval te zijn die het opgelost heeft met een hard reset. Alleen weet ik niet of dat geheel het probleem oplost.
Ik had geen hard reset meer gedaan, ik had zoiets van dat samsung het maar fatsoenlijk voor me fixed. Toestel is net 4 weken oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 12:29
Zat zojuist even te spelen met Handy Taskman, welke het mogelijk maakt om o.a. fotocontacten en touchwiz af te sluiten (nouja, dat laatste kan je sowieso wel).

Ik ben wel een beetje bekend met Symbian telefoons, en nu heeft de i8910 zat geheugen. Desalniettemin was het tochwel onthutsend om te zien dat:

Fotocontacten 6 MB geheugen nodig heeft.
En touchwiz zelfs 8 MB...

Ok, zeur niet hoor, heb met alles aan 155 mb vrij na opstarten, maar toch.

Gebruik vinger standaard thema heeft 3MB nodig, en ik heb natuurlijk wel wat widgets plus een fototje geladen in fotocontacten... heb op dit moment IF2 firmware.

[ Voor 10% gewijzigd door XElD op 21-08-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 18:23
...Ruud... schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:09:

Ja maar ik wil die ringtone via me oordopjes, anders hoor ik het gewoon niet, ik heb al heel wat smsjes en belletjes gemist doordat hij niet naar de oordopjes gaat.

[...]

Ik had geen hard reset meer gedaan, ik had zoiets van dat samsung het maar fatsoenlijk voor me fixed. Toestel is net 4 weken oud.
Als je gebeld wordt met oordopjes in, dan gaat de muziek uit als het goed is, en de beltoon aan.

Opsturen lijkt me inderdaad het beste, maar dan ben je wel je toestel een maand of langer kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Mijn 3G werkt ook niet maar ik weiger hem voorlopig op te sturen.
Het is toch belachelijk dat bij een heleboel mensen de telefoon binnen een week kapot gaat en dat het vervolgens 4 weken duurt om te repareren?
Ik wacht lekker op de nieuwe update van italie in de hoop dat mijn umts weer maakt.
Helaas is die ook nog niet uit.
Samsung brengt hele mooie reclames uit met 3d task manager en andere meuk en het zit er niet op.
Vervolgens moet je nog 3 maanden wachten voordat ze het in een update uitbrengen.
En dan heb je nog niet eens een nederlands versie.
Dit is echt de laatste samsung telefoon die ik koop.
Als ik dit eerder wist had ik wel op de satio gewacht.
Misschien dat ik mijn i8910 laat maken en dan weer verkoop.
Koop ik me lekker een Satio voor 360 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Slitch schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:28:
Mijn 3G werkt ook niet maar ik weiger hem voorlopig op te sturen.
Het is toch belachelijk dat bij een heleboel mensen de telefoon binnen een week kapot gaat en dat het vervolgens 4 weken duurt om te repareren?
Ik wacht lekker op de nieuwe update van italie in de hoop dat mijn umts weer maakt.
Helaas is die ook nog niet uit.
Samsung brengt hele mooie reclames uit met 3d task manager en andere meuk en het zit er niet op.
Vervolgens moet je nog 3 maanden wachten voordat ze het in een update uitbrengen.
En dan heb je nog niet eens een nederlands versie.
Dit is echt de laatste samsung telefoon die ik koop.
Als ik dit eerder wist had ik wel op de satio gewacht.
Misschien dat ik mijn i8910 laat maken en dan weer verkoop.
Koop ik me lekker een Satio voor 360 euro.
4 weken? ben mijn telefoon inmiddels 6 weken kwijt en nog steeds niet gerepareerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:53:
[...]

4 weken? ben mijn telefoon inmiddels 6 weken kwijt en nog steeds niet gerepareerd :(
Da's niet zo fijn, wel een vervangend toestel gekregen voor de periode neem ik aan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Hmm, ik heb hem via Phonehouse laten opsturen en die geven praktisch de garantie dat t niet langer dan drie weken duurt. Kreeg hem de eerste keer inderdaad na ongeveer 2.5 week al terug, helaas bleek ie nog steeds kapot dus is ie weer opgestuurd. Je kan inderdaad een vervangend toestel aanvragen (had ik zelf niet nodig maar werd wel aangeboden). .
freekweb schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:53:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Heb zo te zien geluk met mijn exemplaar. Heb hem nu bijna 3 maanden en nog geen 1 vastloper of wat dan ook gehad. Ben er uitermate tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:51:
[...]

Da's niet zo fijn, wel een vervangend toestel gekregen voor de periode neem ik aan,
nope, had zelf nog mijn oude Samsung D600 ligggen die niet stuk te krijgen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:56
Lol mijn vorige gsm ook een D600 ligt hier ook nog naast me 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,
na een paar weken o.a. dit topic te hebben gevolgd heb ik vanmiddag dan ook een i8910 gekocht.
Ik loop helaas gelijk tegen een eerste probleem aan...
Voor mij lastig, maar voor jullie vast té stom om ùberhaupt een probleem te noemen *schaam*
Ik krijg namelijk Samsung PC Suite niet op mijn PC ge"installerd omdat Nokia Suite erop staat.
NU zul je misschien zeggen: dan haal je Nokia suite eraf, maar de grap is, dat mijn man Nokia wel trouw blijft :+ DUs ik heb eigenlijk gewoon en Samsung en Nokia Suite nodig...
Of zijn de programma's zodanig hetzelfde dat Samsung suite de Nokia van mijn man ook gewoon kan herkennen?

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Je zou natuurlijk kunnen proberen of PC Suite (zorg dat je de nieuwste versie hebt :) ) ergens database bestanden voor telefoons heeft. En daar evt. bijbehorende Samsung bestanden bij zetten. Alhoewel de programmas wel een beetje verschillen... Samsung Studio heeft een andere telefoonupdater.

[ Voor 76% gewijzigd door XElD op 22-08-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:52:
Hoi allemaal,
na een paar weken o.a. dit topic te hebben gevolgd heb ik vanmiddag dan ook een i8910 gekocht.
Ik loop helaas gelijk tegen een eerste probleem aan...
Voor mij lastig, maar voor jullie vast té stom om ùberhaupt een probleem te noemen *schaam*
Ik krijg namelijk Samsung PC Suite niet op mijn PC ge"installerd omdat Nokia Suite erop staat.
NU zul je misschien zeggen: dan haal je Nokia suite eraf, maar de grap is, dat mijn man Nokia wel trouw blijft :+ DUs ik heb eigenlijk gewoon en Samsung en Nokia Suite nodig...
Of zijn de programma's zodanig hetzelfde dat Samsung suite de Nokia van mijn man ook gewoon kan herkennen?

Iemand een idee?

Alvast bedankt!
Ik had zelf op een andere pc eerst nokia suite staan maar die herkende de samsung telefoon helaas niet. Zou kunnen dat er een versie is die het wel herkent dus het zal uitzoeken worden.

Een tip! koop je eigen pc. :D Kost niks meer tegenwoordig. En die gekke nokia fans zou verboden moeten worden :P

[ Voor 5% gewijzigd door wdulli op 22-08-2009 23:38 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het alleen nodig hebt voor bestandsoverdracht, dan heb je pc suite niet nodig. Weet niet hoe dat bij jou zit.

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 2 á 3 weken in mijn bezit, heb het alleen voor elkaar gekregen een klein kras op het scherm te veroorzaken. Hoe? Geen idee. Maar het is minuscuul dat het niet of nauwelijks irriteert of opvalt. Zie wel dat veel mensen er al problemen met hebben, maar soms hangt alleen mijn camera. Maar dan probeer ik alles te snel af te sluiten. Een minpunt vind ik wel het trillen, dat mag wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:05:
goeiendag,

vanaf het moment dat ik dit toestel heb(+/- maandje terug), ben ik niet in staat om alle flash content op internet te bekijken. Op youtube had ik geen preview-plaatjes(later merkte ik dat als ik op klassieke weergave bekijk er wel previews zijn) , maar niet alle filmpjes kunnen worden afgespeeld?!
Ik las dat er dus een flashspeler ingebouwd is,die overigens niet geupdate kan worden(beide info heb ik van dit forum), maar verder kom ik hier weinig info over tegen. Hebben niet meer mensen hier last van? Het lijkt mij toch dat gewoon alle internetcontent afgespeeld/weergegeven moet kunnen worden met dit toestel?
Meestal krijg ik dan zo'n geel driekoekje in beeld met het cijfer "9" erbij.
Jah dat is mij ook opgevallen. Als je met je telefoon naar youtube.com gaat wordt je automatische naar http://m.youtube.com (de mobiele versie) verwezen. De Symbian browser heeft belijkbaar problemen met deze site. Onderaan de pagina is een link "desktop version" gewoon daarop clicken en je krijgt de volwaardige versie van youtube wat een stuk beter werkt maar je moet wel even uitzoomen. Ik ben er alleen nog niet achter hoe je uit volledigscherm modus moet komen. Als je volledig scherm modus in gaat is er geen optie om het weer terug te zetten en hij gaat ook niet terug aan het einde van de clip.

Je kan ook de youtube applicatie gebruiken, die kun je downloaden van http://m.google.com

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2009 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Ik weet niet of je XP hebt draaien maar bij mij gaan Nokia Suite + Samsung PC Studio 7 perfekt samen :+
Ik heb zelf ook Nokia Suite nodig omdat ik naast de i8910HD ook nog een Nokia van het werk gebruik.

Misschien dat je allebei de Suites een x moet dé-installeren en opnieuw installeren.
Het kan in ieder geval zonder problemen samen werken op 1 pc onder XP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allemaal!
Extra PC was idd de leukste oplossing :D , maar als ik het eerst op een andere manier kan fixen, zal ik het niet laten.

Ik draai XP, maar de Samsung Suite installer geeft aan dat hij niet kan installen omdat bveide niet samen kunnen werken op 1 PC. Zit nu te denken: mischien kan ik eerst Nokia Suite verwijderen, SAmsung Suite installeren en daarna proberen Nokia Suite opnieuw te installeren... (hopende dat die 'dommer' is - is in elk geval al 2 jaar oud)
En anders zal ik idd even gaan serven naar extra bestanden oid.

Bij mijn Nokia (N73) gebruikte ik SUite eigenlijk alleen voor foto-overdracht en Music manager, maar ik vermoed dat ik hem nu ook nodig zal hebben voor updates e.d.?

Ter info: ik was altijd enkel een gebruiker, maar doordat ik op mijn zoektocht naar een nieuwe telefoon op jullie forum terecht ben gekomen, kom ik er nu wel achter dat er veel en veel meer mogelijk is...

Een echte tweacker zal ik vast niet worden :+ , maar ik wil wel iets meer uit mijn foon proberen te halen dan voorheen!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2009 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar YouTube gaat dan opent hij de foto niet van het af te spelen filmpje
Ik zie dan een icoontje staan met een scheur erdoor.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
@Tender,

Een twee jaar oude Nokia PC Suite? Goed mogelijk dat daar het probleem zit. Ik zou zeggen download de nieuwste versie van de Nokia suite, upgrade hiermee de oude versie (of evt eerst deinstaleren, hij onthoud je instellingen wss. wel). Denk dat Samsung Studio daarna minder bezwaren zal kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 10:32:
@Tender,

Een twee jaar oude Nokia PC Suite? Goed mogelijk dat daar het probleem zit. Ik zou zeggen download de nieuwste versie van de Nokia suite, upgrade hiermee de oude versie (of evt eerst deinstaleren, hij onthoud je instellingen wss. wel). Denk dat Samsung Studio daarna minder bezwaren zal kunnen hebben.
Dank je, dat zal ik zo als eerste eens proberen te doen!

(zoals ik al zei: enkel gebruiker *schaam*...
gewoon 2 jr geleden CD-rom erin, geïnstalleerd en dat voldeed de afgelopen 2 jr...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken op vakantie geweest heb de wat pagina's doorgelezen zo op het oog niks belangrijks maar toch :
iets gemist?

En iemand zie dat je youtube aplicatie kan downloaden via m.google.nl dat heb ik geprobeerd maar dan zegt ie verkeerd telefoon nummer en dan staat er je moet wel +1 invullen dus ik dacht +316 maar dat is het niet toen +1 gedaan en dan doet ie het ook niet? kan iemand ff duidelijk zeggen hoe ik mijn nummer in moet vullen ?

edit: Nederlandse site daar over nu gevonden staat er automatisch +31 voor en dan invullen doe ik dat zegt ie weer ongeldig. :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Weet iemand misschien hoe je thema's kunt verwijderen? Ik krijg sommigen niet verwijderd, en in installatiebeheer staan ze ook niet allemaal vermeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:59:
2 weken op vakantie geweest heb de wat pagina's doorgelezen zo op het oog niks belangrijks maar toch :
iets gemist?

En iemand zie dat je youtube aplicatie kan downloaden via m.google.nl dat heb ik geprobeerd maar dan zegt ie verkeerd telefoon nummer en dan staat er je moet wel +1 invullen dus ik dacht +316 maar dat is het niet toen +1 gedaan en dan doet ie het ook niet? kan iemand ff duidelijk zeggen hoe ik mijn nummer in moet vullen ?

edit: Nederlandse site daar over nu gevonden staat er automatisch +31 voor en dan invullen doe ik dat zegt ie weer ongeldig. :?
Als je naar m.google.com gaat op je mobiel en daar op Youtube klikt, kan je hem gewoon direct downloaden. Misschien wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 10:32:
@Tender,

Kijk anders eerst eens even 2 posts hoger, daar heb ik het een en ander uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slightly offtopic maar ik wil dus mijn omnia hacken met zon 17 variable key certificaat.

Ik moet op de sites daarvoor mijn imei nr opgeven. Als ik het goed heb begrepen is deze 15 cijfers en als ik de code intoest op mijn phone krijg ik ook 15 cijfers. Alleen staat er een slash voor het laatste getal bij mij. Moet je deze slash dan ook invullen op die site?? Of gewoon de 15 nrs invullen zonder slash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 23:45:
[..]
Een minpunt vind ik wel het trillen, dat mag wat meer.
Op welke stand staat trillen bij jou?
Het kan max. op stand 5 en dan is ie toch echt goed voelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 23:35

sjirafje

No inspirational quotes here

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:20:
Slightly offtopic maar ik wil dus mijn omnia hacken met zon 17 variable key certificaat.

Ik moet op de sites daarvoor mijn imei nr opgeven. Als ik het goed heb begrepen is deze 15 cijfers en als ik de code intoest op mijn phone krijg ik ook 15 cijfers. Alleen staat er een slash voor het laatste getal bij mij. Moet je deze slash dan ook invullen op die site?? Of gewoon de 15 nrs invullen zonder slash?
Volgens mij had ik die slash gewoon ingevuld.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Zonder slash werkt het sowieso (meerdere keren gedaan) - blijkbaar werkt het met / ook, als sjirafje die ervaring heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant topic, te meer daar ik sinds enkele dagen ook eigenaar ben van een i8910 HD.
Het begon al gelijk goed, via de brakke Studio software een firmware update uitgevoerd.... tenminste dat was de bedoeling na de melding dat er een nieuwe versie was.
Alles ging goed, maar schijn bedriegt.. de phone hing en niet zo'n beetje ook!
Kortom dag twee dat ik hem had gelijk retour Samsung. Moet zeggen, ik had hem binnen 5 dagen weer terug.
Helaas wederom weer niet met de laatste firmware!

Voor de zekerheid Studio van internet gehaald en nog eens proberen. Nu had ik het befaamde 27% verhaal te pakken. Studio weggehaald, register van alle bijbehorende sleutels verlost en Studio opnieuw geinstalleerd.
Dat ging beter, nieuwe firmware staat er op.

Na wat spelen met het toestel gaat het steeds beter. Moet zeggen, het is echt een toestel waar je aan moet wennen, zeker wanneer je bijvoorbeeld SE toestellen bent gewend.

Nu zie ik ineens dat ik barst van de "snelkoppelingen naar bestandsbeheer" iconen op verschillende plekken. Weghalen kan niet!!! Wie weet wat dit zijn en (belangrijk) hoe ik er van verlost wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Als je het hebt over dode links in je afbeeldingen is dit de oplossing;

"Je sluit je telefoon aan op de USB kabel en zet hem in Mass Storage mode. Ga naar E:\Private\101f8857, daar heb je een folder "cache". Die hele folder leeg halen of helemaal weggoien en een nieuwe aanmaken met dezelfde naam. Telefoon los halen van USB, opnieuw opstarten en voila geen spook links meer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Camera heeft niet alleen moeite met lage tonen :P. Al kan ik hem het volgende niet kwalijk nemen, op een gegeven moment klonk het ook haast echt zo en werd je er zo'n beetje doof van:

http://www.youtube.com/watch?v=WwI7mDmON8o
Pagina: 1 ... 6 ... 32 Laatste