Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richajax schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:36:
Ik heb last van een irritant pieptoon in geschoten video's.
Dit heb ik er met de laatste firmware kado bij gekregen :-(

Iemand anders hetzelfde euvel ???
Dat had ik ook. Is op te lossen met een *# code waarmee je de audiolevels van de camera kunt wijzigen. Terugzetten naar 24 dB was bij mij genoeg. Even zoeken in het forum welke code het precies is.
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:07:
Na de firmwareupdate werkt google maps bij mij niet meer, dat wil zeggen springt er telkens uit. Geheugenprobleem?
Dat had ik óók. Ik vermoed inderdaad een geheugenprobleem.

Zijn er meer mensen die deze problemen ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:47:
[...]

Dat had ik ook. Is op te lossen met een *# code waarmee je de audiolevels van de camera kunt wijzigen. Terugzetten naar 24 dB was bij mij genoeg. Even zoeken in het forum welke code het precies is.
http://forums.samsungi891...s-recorded-video-fix.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nederlandse update er op gezet maar krijg mijn GPS niet meer aan de praat doordat de back-up niet volledig terug gezet kon worden. Wie kan me helpen met de instellingen? Ik heb een Hi abbonement en dit zijn mijn instellingen:

Positiebepalingsmethoden: geintegreerde GPS, de rest staat uitgeschakeld
Positiebepalingsserver: automatisch, mobiel internet, h-slp.mnc008.mcc204.pub.3gppnetwork.org

Elke keer krijg ik nu de melding 'geen verbinding' als ik mijn positie probeer te bepalen, dus ik zou het waarderen als iemand me even uit de brand kan helpen.

Bedankt!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Heb hem ook net geupdate. In eerste instantie ging het moeizaam, dat bleek aan de combinatie Samsung - Kerio firewall te liggen. De update ging verder gemakkelijk, en daarna ben ik bezig geweest met het terugzetten van de backup die ik op de telefoon zelf had gemaakt, en om alle programmaatjes weer te installeren. Toen ik daarmee klaar was had ik nog iets meer dan 20 MB over op C:, ondanks dat ik vrijwel alles naar E: heb geïnstalleerd.

Wat me enorm verbaasde is dat hij mijn directories met foto's en video's op E: heeft leeggegooid! Gelukkig had ik nog een backup die ik had gemaakt met de PC Suite, anders was ik goed zuur geweest! Wel wat fotootjes weg van de laatste week... Erg brak! Hebben jullie dat ook gehad?

De bug met de webbrowser heb ik ook. De browser is volgens mij wel sneller geworden, en in elk geval kan er veel beter gescrolled worden tijdens het laden van de pagina.

Met google maps heb ik nog geen problemen gehad, maar heb het ook maar even geprobeerd. Ik had in elk geval heel snel 7 satelieten te pakken zonder uit m'n luie stoel te komen =)

Kleine verbetering is nog dat de m'n Blue Haze theme nu wel goed werkt met het draaien van een nummer.

Geluid bij filmen had ook die vervelende piep. Ik vind het vreemd dat Samsung een update met die fout gewoon de deur uit doet. Maar de fix met de audiolevels loste dat wel op. Bij mijn eerste test viel het geluid behoorlijk tegen moet ik zeggen... maar ik moet nog zien hoe het buiten gaat. Wel de goede codec.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Julian
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:08:
Ik heb de nederlandse update er op gezet maar krijg mijn GPS niet meer aan de praat doordat de back-up niet volledig terug gezet kon worden. Wie kan me helpen met de instellingen? Ik heb een Hi abbonement en dit zijn mijn instellingen:

Positiebepalingsmethoden: geintegreerde GPS, de rest staat uitgeschakeld
Positiebepalingsserver: automatisch, mobiel internet, h-slp.mnc008.mcc204.pub.3gppnetwork.org

Elke keer krijg ik nu de melding 'geen verbinding' als ik mijn positie probeer te bepalen, dus ik zou het waarderen als iemand me even uit de brand kan helpen.

Bedankt!
Met welke applicatie heb je dat probleem?

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

julianus schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 01:29:
[...]

Met welke applicatie heb je dat probleem?
Met route 66 momenteel, maar volgens mij moet ik ten alle tijden kunnen zien da mijn gps verbnding maakt
?

• richajax
Omdat ik de piep in mijn videos had ben ik overgestapt naar de Italiaanse IG2 firmware.
Aangezien de oplossing met de audiolevels op te lossen was zou ik graag weer naar een Nederlandse firmware terug gaan.
Deze kan ik dan weer gewoon updaten via pc studio.

Kan iemand mij aub een tipje geven hoe ik bij zo'n oude Nederlandse firmware kom ?
Please ???

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
julianus schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 01:26:
Wat me enorm verbaasde is dat hij mijn directories met foto's en video's op E: heeft leeggegooid! Gelukkig had ik nog een backup die ik had gemaakt met de PC Suite, anders was ik goed zuur geweest! Wel wat fotootjes weg van de laatste week... Erg brak! Hebben jullie dat ook gehad?
Ja, en to be honest.... Dat wordt ook nogal duidelijk weergegeven voor je gaat updaten. Zelfs nog zo'n vervelend pop up schermpje die vraagt of je wel een backup hebt gemaakt.

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Vraagke:
Welke site gebruiken jullie op je mobiel voor Live voetbal tussenstanden???
Vi vraagt tegenwoordig geld om te checken, sites zoals unibet,bwin etc die willen dat je flash hebt en verder vind ik die Live Scores in Opera best onduidelijk als er veel tegelijk gespeeld wordt....Alvast bedankt!

Verwijderd

davystam schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:51:
Vraagke:
Vi vraagt tegenwoordig geld om te checken, sites zoals unibet,bwin etc die willen dat je flash hebt en verder vind ik die Live Scores in Opera best onduidelijk als er veel tegelijk gespeeld wordt....Alvast bedankt!
nos teletekst.... ;)

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Heeft iemand last van het volgende, en weet iemand hoe die op te lossen is?
Ik heb via menu>kantoor>klok een alarm ingesteld om 06:45 uur (herhaald op werkdagen). Het alarm gaat echter pas een kwartier later af. De klok van mijn mobiel loopt echter wel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door MrE op 13-08-2009 10:35 . Reden: exacte instellingen toegevoegd. ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

davystam schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:51:
Vraagke:
http://www.soccerstats.com/livescores.asp vind ik altijd wel relaxed

Verwijderd

gewoon http://livescore.com/

werkt perfect

Verwijderd

richajax schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:17:
Omdat ik de piep in mijn videos had ben ik overgestapt naar de Italiaanse IG2 firmware.
Aangezien de oplossing met de audiolevels op te lossen was zou ik graag weer naar een Nederlandse firmware terug gaan.
Deze kan ik dan weer gewoon updaten via pc studio.

Kan iemand mij aub een tipje geven hoe ik bij zo'n oude Nederlandse firmware kom ?
Please ???
Gewoon deze tutorial volgen, als je bij het gedeelte van de firmware downloaden komt pak je gewoon de nederlandse. Vervolgens updaten via samsung studio ;)

http://samsungi8910omnia....g-i8910-debrand-tutorial/

Trouwens, hoe kan je iets uninstallen? Bij mijn ouwe n82, ging je ergens op staan en dan uninstall. Als ik nu ergens op druk wordt het direct geopend? :?
Edit al gevonden dat het via toepassingsbeheer moet, maar als ik die open geeft die aan dat er niets is geinstalleerd?? Heb sygic, msn, handy shell en weather geinstalleerd...

Na het verwijderen van de data kabel geeft die de bestanden wel weer...

Ik heb trouwens ook een werkende MSN versie gevonden, dus gewoon de echte MSN applicatie. Hij is alleen gedeeltelijk in het chinees 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 12:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:05:
[...]

Gewoon deze tutorial volgen, als je bij het gedeelte van de firmware downloaden komt pak je gewoon de nederlandse. Vervolgens updaten via samsung studio ;)

Trouwens, hoe kan je iets uninstallen? Bij mijn ouwe n82, ging je ergens op staan en dan uninstall. Als ik nu ergens op druk wordt het direct geopend? :?
Edit al gevonden dat het via toepassingsbeheer moet, maar als ik die open geeft die aan dat er niets is geinstalleerd?? Heb sygic, msn, handy shell en weather geinstalleerd...

Na het verwijderen van de data kabel geeft die de bestanden wel weer...

Ik heb trouwens ook een werkende MSN versie gevonden, dus gewoon de echte MSN applicatie. Hij is alleen gedeeltelijk in het chinees 8)7
Die heb ik ook gevonden, maar werkt bij mij alleen via wifi... erg raar.
Iemand een andere gevonden toevallig?

Na de update heb ik trouwens dat ik de afbeeldingen bij de youtube filmpjes niet meer kan zien, terwijl ik ze eerst wel zag. Iemand dit probleem nog meer en een oplossing?

Ook is youtube bijgevoegd bij de communities, maar als ik wat upload komt het helemaal niet bij mijn account te staan, of zelfs op youtube.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 12:56 ]

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Een tip voor iedereen die een heel uitgebreide email client zoekt is nu het moment om er één aan te schaffen via de Samsung Application Store met 41% korting en je kan de app. eerst proberen ;)
Je kan er tot 30 mailboxen mee beheren.

Ik heb 'm nu een paar weken in gebruik met 12 mail boxen (gmail/live/hotmail/yahoo) en heb nog nooit een betere gezien met zoveel opties :)
Volgens de stats is de applicatie al ruim 39000 x gedownload.

Je krijgt ook heel snel hulp via het gebruikers forum als je vragen of een probleem hebt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:55:
[...]

Bij mij werkt het ook gewoon via internet hoor

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:55:
[...]

Bij mij werkt het ook gewoon via internet hoor
Hmmm raar dan zeg, misschien komt het omdat ik hier thuis de wifi als voorkeur heb ingesteld, en bij messenger mobiel internet van kpn. Zal het wel is een keer proberen als ik buitenshuis ben.

• richajax
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:05:
[...]

_/-\o_ Bedankt, Bjorn

Verwijderd

Ik heb trouwens nog niets waar ik mij aan stoor. Als je belt en er komt een verbinding tot stand, dan komen er bij mij standaarddie 4 icoontjes te staan in het scherm, waaronder die van gesprek beeindigen. Ik heb dus al een paar keer gehad dat ik ongewenst een gesprek beeindig omdat ik met mijn hoor tegen precies daar tegen het scherm kom.

Kan ik dit ook uitzetten??

En is het al iemand gelukt, om s60v3 applicaties te installeren? Ik krijg altijd certificaat fouten. Nou zul je je afvragen waarom ik zoiets wil... daar heb ik mijn "redenen" voor ;)

• Wilde
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:55:
Ik heb trouwens nog niets waar ik mij aan stoor. Als je belt en er komt een verbinding tot stand, dan komen er bij mij standaarddie 4 icoontjes te staan in het scherm, waaronder die van gesprek beeindigen. Ik heb dus al een paar keer gehad dat ik ongewenst een gesprek beeindig omdat ik met mijn hoor tegen precies daar tegen het scherm kom.

Kan ik dit ook uitzetten??

En is het al iemand gelukt, om s60v3 applicaties te installeren? Ik krijg altijd certificaat fouten. Nou zul je je afvragen waarom ik zoiets wil... daar heb ik mijn "redenen" voor ;)
Ik heb hier nog geen last van gehad.. Op het moment dat ik de phone tegen men oor houd schakelt het scherm zichzelf uit.. Als je de knoppen wilt gebruiken en je hem van je hoofd afhaalt activeert het scherm weer..Werkt met de lichtsensor dacht ik

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

Wilde schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:16:
[...]

Ik heb hier nog geen last van gehad.. Op het moment dat ik de phone tegen men oor houd schakelt het scherm zichzelf uit.. Als je de knoppen wilt gebruiken en je hem van je hoofd afhaalt activeert het scherm weer..Werkt met de lichtsensor dacht ik
Ik heb hier wel/ook last van. Binnen is het geen probleem maar buiten heb ik nog geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren |:( Toestel lijkt op wind en/of zonlicht te reageren; terwijl ik sta te praten wordt gesprek afgebroken of in de wacht gezet...

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:55:
[...]

Na de update heb ik trouwens dat ik de afbeeldingen bij de youtube filmpjes niet meer kan zien, terwijl ik ze eerst wel zag. Iemand dit probleem nog meer en een oplossing?

Ook is youtube bijgevoegd bij de communities, maar als ik wat upload komt het helemaal niet bij mijn account te staan, of zelfs op youtube.
Heb met YouTube app precies hetzelfde. Ik kan ze niet meer zien, alleen met Wi-Fi. Hoe kan dit?

• richajax
Zo....we zijn weer terug bij de Nederlandse firmware :-)

Blijft het probleem van de pieptoon tijdens video opname's :-(

Een tip op een ander forum ( http://forums.samsungi891...s-recorded-video-fix.html ) wil niet werken.

Wijzigingen die ik invoer in het *#0002*28346# menu worden niet opgeslagen ondanks dat ik voor backup kies....

IEMAND een idee ?

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 15:42
richajax schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:39:
Zo....we zijn weer terug bij de Nederlandse firmware :-)

Blijft het probleem van de pieptoon tijdens video opname's :-(

Een tip op een ander forum ( http://forums.samsungi891...s-recorded-video-fix.html ) wil niet werken.

Wijzigingen die ik invoer in het *#0002*28346# menu worden niet opgeslagen ondanks dat ik voor backup kies....

IEMAND een idee ?
Ik heb hier ook last van. Heb begrepen dat je door deze setting te veranderen ook beter hard geluid kunt opnemen, als je hem bijvoorbeeld op 12 of zelfs 6 zet kun je bij bijv. een concert schijnbaar mooie (geluids)opnamen maken. Echter, als ik de setting aanpas en backup doe dan slaat ie em niet op.

• I-Need-Future
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-07-2020
Ik heb geupdated, maar het geluid is nog steeds bagger met filmen? Raar maar waar!

Verwijderd

Gaargod schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:49:
[...]

Ik heb hier ook last van. Heb begrepen dat je door deze setting te veranderen ook beter hard geluid kunt opnemen, als je hem bijvoorbeeld op 12 of zelfs 6 zet kun je bij bijv. een concert schijnbaar mooie (geluids)opnamen maken. Echter, als ik de setting aanpas en backup doe dan slaat ie em niet op.
Na de invoer wel op # drukken (=enter in deze menus). Daarna backup doen. Wekr in ieder geval bij mij 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 19:23 ]

• richajax
Ik ga het proberen bassie112.

Bedankt !

Edit; d:)b gelukt ;)

[ Voor 26% gewijzigd door richajax op 13-08-2009 19:31 ]

Verwijderd

richajax schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:23:
Ik ga het proberen bassie112.

Bedankt !

Edit; d:)b gelukt ;)
Valt me alleen op dat je op standje 12 bijna geen gesprek kan volgen op ongeveer 3m afstand. Ik laat hem dus mooi op 24 staan, hoewel bij een concert oid een lagere satdn waarschijnlijk wel een betere kwaliteit geeft. Beetje vaag, hopelijk kan Samsung er nog wat aan doen maar waarschijnlijk zit er gewoon een vrij slechte microfoon in de i8910.

• Julian
Propane schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:33:
[...]
Ja, en to be honest.... Dat wordt ook nogal duidelijk weergegeven voor je gaat updaten. Zelfs nog zo'n vervelend pop up schermpje die vraagt of je wel een backup hebt gemaakt.
Nah ik dacht dat een backup op de telefoon zelf wel voldoende was. Dat was het ook altijd bij mijn Symbian telefoons, mijn foto's werden nooit gewist bij een firmware update.

Het zou ook helemaal niet hoeven, want die firmware doet niet veel met E:, het gaat om C:. De update heeft wel al mijn muziek en andere zelfgemaakte directories intact gelaten. Er is geen enkele reden om m'n foto's te wissen.

• I-Need-Future
Wie weet wat ik in moet stellen als ik het geluid met bellen wat harder wil hebben, volume staat al op 10. Ik doel op het verborgen menuutje. Zowel handsfree als de luidspreker aan de oor mag wat harder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
I-Need-Future schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 20:13:
Wie weet wat ik in moet stellen als ik het geluid met bellen wat harder wil hebben, volume staat al op 10. Ik doel op het verborgen menuutje. Zowel handsfree als de luidspreker aan de oor mag wat harder :)
Zeker weet ik het niet.. maar als je *#0002*28346# opent kan je ook de audio gain van een voicecall veranderen.

dat zou vermoedelijk moeten werken? ik durf het alleen niet met zekerheid te zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:55:
Daar ben er ook wel benieuwd naar. Ik heb inmiddels wat interessante v3 apps gevonden. Wil er mee gaan experimenteren als mijn toestel terug is van Samsung.

s60v3 applicaties werken lijkt mij niet goed, omdat ze niet gemaakt zijn voor een touchscreen. Maar is het eventueel wel mogelijk met virtual keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Je kunt s60v3 applicaties gewoon installeren.
Het probleem is het bedienen van het programma.
Ik gebruik mijn apple toetsenbordje icm de nokia wireless keyboard app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Die nokia wireless keyboard app werkt pas nadat je helloOX hebt geïnstalleerd... Maar dan is het wel superrrhandig.

Er is een programmaatje genaamd WFvirtualkeyboard_0.9.4mod.

Sign het, installeer het, start het, klik op de bovenste knop, en kies v_k v2 (english). Nu is het klaar voor gebruik. je ziet een klein vierkantje met v_k in het rood erin, als je daarop klikt kan je allerlei soorten toetsenbordjes naar voren halen. Screenshots post ik later.

Dit is voor de I8910 wel zo'n belangrijke app dattie wat mij betreft wel in de startpost thuishoort!

Alle 3d ed apps die ik erop heb gegooid tot nu toe werken, behalve VBag en nog 1 of 2 dingetjes. Wat de goden van Olympus zij dank ook werkt is wirelessIRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
weet er iemand een samsung servicepunt in tilburg, of een winkel waar ze mijn telefoon kunnen fixen? tijdens de firmware update ging mijn pc uit en nou krijg ik me telefoon niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
fanste schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:51:
weet er iemand een samsung servicepunt in tilburg, of een winkel waar ze mijn telefoon kunnen fixen? tijdens de firmware update ging mijn pc uit en nou krijg ik me telefoon niet meer aan.
Gebruik eens Google. Dit is makkelijk zelf te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
ik kan er geen in tilburg vinden van samsung. kan ik dat ook in een winkel doen, zoja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Over de review van .tweakers.net op de frontpage:

toen ik die zat te lezen was ik eerst geirriteerd, uitspraken als "het lompe uiterlijk" en dergelijke wekte bij mij al snel een glimlach op.

hoe komt het dat tweakers.net zo'n slechte review plaatst, zonder ook maar 1 moment te kijken naar bijvoorbeeld dit topic? ze plaatsen een filmpje wat ze betitelen als "30 fps" maar werkelijk niet boven de 20 uitkomt.. en lang niet de kwaliteiten van de camera toont. ze hebben waarschijnlijk een oude software versie gebruikt, want ze vonden de gallerij "traag" en het scrollen vonden ze "de verkeerde kant op?" haha. en ook waren ze niet op de hoogte dat voor dit toestel wel degelijk een appstore bestaat..

dat ze vervolgens nog de vergelijking maken met de iphone 3gs en concluderen dat hij 1,5 seconden sneller opstart vond ik overigens wel hilarisch :D ik heb mijn toestel namelijk al 1 keer opgestart in zeker 2 maanden tijd :+

applausje voor tweakers.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Laatst online: 02-01 10:47
Weet iemand of de mp4 bestanden opgenomen met de hdcamera van de i8910HD met de nieuwe NL firmware nu af te spelen zijn op de ps3? Vind het wel een gemiste kans dat ik mijn opgenomen HD films niet op mijn televisie kan bekijken...

[ Voor 8% gewijzigd door lupus83 op 15-08-2009 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
FIlmpjes van die review komen trouwens uit een andere review.... Ik heb ze al eens eerder gezien in elk geval, misschien wel hier op tweakers.

Ik bedacht me nog iets over die bug met de browser. Zou het niet zo kunnen zijn dat de functie van de 'stoppen' toets bewust is gewijzigd in 'afsluiten', maar dat ze de tekst op de knop izjn vergeten aan te passen? Want ik merkte dat je tijdens het laden van een pagina gewoon in je menuutje kan, om b.v. een andere pagina te gaan laden. Als ik het wel heb kon dat in de vorige firmware niet (kan iemand dat bevestigen?). De functie van de 'stoppen'-toets is daarmee overbodig geworden.

Ik heb picodrive inmiddels volledig aan de praat. met een wat oudere versie (0.51(1)). Werkt grandioos.
lupus83 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:37:
Weet iemand of de mp4 bestanden opgenomen met de hdcamera van de i8910HD met de nieuwe NL firmware nu af te spelen zijn op de ps3? Vind het wel een gemiste kans dat ik mijn opgenomen HD films niet op mijn televisie kan bekijken...
Als ik iemand op allaboutsymbian.com mag geloven kan dat nog steeds niet met geluid.

[ Voor 22% gewijzigd door Julian op 15-08-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Heerlijk bericht, hoop dat t waar is... Volgende week zou de nieuwe (Italiaanse) firmware IH2 gereleased moeten worden!! Stukje van bericht gekopieerd:
De veranderingen zijn al wel bekend:

- Task Switcher 3D
- Browser
- Contacts
- Photos
- QuickOffice
- Calendar widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
fanste schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:28:
ik kan er geen in tilburg vinden van samsung. kan ik dat ook in een winkel doen, zoja welke?
Hey simpel figuur. Bel even met de Samsung helpdesk (0900-SAMSUNG) (keuze 1-3) en vraag om een Samsung Reparatie Shop. Waarschijnlijk krijg je een Vodaphone winkel bij jou in de buurt.

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Gaargod schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:28:
Heerlijk bericht, hoop dat t waar is... Volgende week zou de nieuwe (Italiaanse) firmware IH2 gereleased moeten worden!! Stukje van bericht gekopieerd:

[...]
Ik heb een aantal weken niet in dit topic gelezen, maar 1 van de balangrijkste dingen van de nieuwe firmware was toch de goede audio codec? Of heb ik wat gemist, want die staat er niet tussen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Sander H schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:39:
[...]

Ik heb een aantal weken niet in dit topic gelezen, maar 1 van de balangrijkste dingen van de nieuwe firmware was toch de goede audio codec? Of heb ik wat gemist, want die staat er niet tussen :?
Die zit al in de huidige firmware. Goeiemorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:44:
Ik bedacht me nog iets over die bug met de browser. Zou het niet zo kunnen zijn dat de functie van de 'stoppen' toets bewust is gewijzigd in 'afsluiten', maar dat ze de tekst op de knop izjn vergeten aan te passen? Want ik merkte dat je tijdens het laden van een pagina gewoon in je menuutje kan, om b.v. een andere pagina te gaan laden. Als ik het wel heb kon dat in de vorige firmware niet (kan iemand dat bevestigen?). De functie van de 'stoppen'-toets is daarmee overbodig geworden.
Overbodig? Die knop zit op elke browser op elk systeem. Stoppen met laden is een geheel andere functie dan het laden van een andere pagina. Dat kan namelijk altijd. Wat jij beweert zou betekenen dat vanaf nu ook Firefox, IE, Opera, etc geen stopknop meer nodig hebben.
Bovendien kon je met de oude firmware ook al in het menu om bijvoorbeeld bookmarks aan te klikken. Ik denk dus dat het echt een bug is, geen vergissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
tomhster schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:49:
[...]

Die zit al in de huidige firmware. Goeiemorgen...
Ok, zoals ik al zei heb ik een aantal weken geen updates gevolgd ;)

Dan wacht ik wel even nog een weekje, hoef ik maar 1 keer te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BALEN met hoofdletters.Zat een beetje te ku**en om route66 te installeren. Drukte ik op het verkerde knopje is mijn geheugen gewist. Al mijn foto's en filmpjes weg. VET BALEN. Weet iemand hoe ik dit terug kan krijgen?? Is er mischien een prog. voor??
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:36:
BALEN met hoofdletters.Zat een beetje te ku**en om route66 te installeren. Drukte ik op het verkerde knopje is mijn geheugen gewist. Al mijn foto's en filmpjes weg. VET BALEN. Weet iemand hoe ik dit terug kan krijgen?? Is er mischien een prog. voor??
Thanx
No back up, no chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:49:
[...]

Overbodig? Die knop zit op elke browser op elk systeem. Stoppen met laden is een geheel andere functie dan het laden van een andere pagina. Dat kan namelijk altijd. Wat jij beweert zou betekenen dat vanaf nu ook Firefox, IE, Opera, etc geen stopknop meer nodig hebben.
Bovendien kon je met de oude firmware ook al in het menu om bijvoorbeeld bookmarks aan te klikken. Ik denk dus dat het echt een bug is, geen vergissing.
Als het ook al in de oude firmware kon, dan klopt het inderdaad niet.

Maar om het te vergelijken met desktop browsers is ook weer onzin. Volgens die redenering zou er ook een zoekvakje en allerlei andere knoppen in de browser van Symnian moeten zittetn. Maar een mobiele webbrowser is gemaakt voor een veel kleiner scherm ,en dan moet je het dus doen met zo min mogelijk knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Ik heb een tijd geleden Sygic 7.70 aangeschaft. Na het lezen van de posts op dit forum lijkt het alsof ik versie 7.71 moet hebben voor deze telefoon. Klopt dit?
Als ik namelijk de 7.70 versie installeer dan kan ik na installatie zo vaak op het icoontje van Sygic drukken als ik wil, maar dan gebeurt er niets.

Trouwens wat een geweldige telefoon is dit zeg:
Videokwaliteit super
Foto's super
Bediening zeer prettig en snel
Functionaliteit zeer uitgebreid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
als je tijdens het luisteren van muziek de telefoon een kwartslag draait gaat de player in album selector mode en kun je door de albums scrollen, alleen heb je dan veel minder info en controle over de muziek die je afspeelt. is het ook mogelijk om de standaar player in landscape mode te krijgen in plaats van de album selector.

Ik wil namelijk de telefoon in landscape mode in mijn auto hebben maar met muziek is dat op deze manier niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren naar een hardstyle party geweest en paar filmpjes genomen. Had die nieuwste firmware erop staan met AAC, ook had ik die mic amp verlaagd naar 12 omdat ik vtv al wist dat het geluid daar hard zo zijn...

Het resultaat stelt mij diep teleur... een groot gekraak, volgens mij zit er gewoon vet brakke mic in ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:10:
Gisteren naar een hardstyle party geweest en paar filmpjes genomen. Had die nieuwste firmware erop staan met AAC, ook had ik die mic amp verlaagd naar 12 omdat ik vtv al wist dat het geluid daar hard zo zijn...

Het resultaat stelt mij diep teleur... een groot gekraak, volgens mij zit er gewoon vet brakke mic in ofzo :(
Decibel? ;) Kun je ze toevallig eens uploaden naar youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:46:
[...]

Decibel? ;) Kun je ze toevallig eens uploaden naar youtube?
Ik zal ff 2 filmpjes uppen, 1tje overdag en 1 s'avonds, het beeld valt me niet tegen, maar het geluid zul je straks horen is.... treurig :(

Youtube is nog aan het omzetten, heb gewoon 1 op 1 geupd, dus ga er vanuit dat youtube vanzelf omzet naar HD.

Filmpje 1 overdag

http://www.youtube.com/wa...1ef4&feature=channel_page

Filmpje 2 s'avonds

http://www.youtube.com/wa...CmmU&feature=channel_page

Zou er nog wat te tweaken zijn zodat je dit in de toekomst niet hebt?? Ik verwacht echt geen super geluid, maar dit is toch echt wel een stap terug vergeleken bij mijn N82.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:07:
[...]

Ik zal ff 2 filmpjes uppen, 1tje overdag en 1 s'avonds, het beeld valt me niet tegen, maar het geluid zul je straks horen is.... treurig :(

Youtube is nog aan het omzetten, heb gewoon 1 op 1 geupd, dus ga er vanuit dat youtube vanzelf omzet naar HD.

Filmpje 1 overdag

http://www.youtube.com/wa...1ef4&feature=channel_page

Filmpje 2 s'avonds

http://www.youtube.com/wa...CmmU&feature=channel_page
DE-CI-BEL!

Kan niet geloven dat dat de nieuwe firmware is, bij mij klinkt het geluid ook niet optimaal overigens. Ik vind het beeld bij jou niet zo scherp, maar weet niet of dat aan mij ligt..

Heb zelf ook een filmpje gemaakt in Blijdorp met de nieuwe firmware, oordeel zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=r6l7S9zPivI

[ Voor 10% gewijzigd door stuiterbeest op 16-08-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuiterbeest schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:24:
[...]

DE-CI-BEL!

Kan niet geloven dat dat de nieuwe firmware is, bij mij klinkt het geluid wel een stukje beter! Ik vind het beeld bij jou ook niet zo scherp, maar weet niet of dat aan mij ligt..
Youtube snoept wel wat van de kwali af moet ik zeggen met het beeld... Het geluid daarin tegen is idd zo slecht. Dikke domper, wat heb je op deze manier aan zulke filmpjes, wordt bijna een straf om het te kijken!

Vraag me af of er toch nog meer getweaked kan worden. Basstonen wegfilteren in dat menu waar je de mic settings ook aan kan passen bijv???

In rustige omgevingen zoals jouw nichal, heb ik soortgelijke resultaten, maar op decibel ligt het volume dusdanig hoog dat hij het blijkbaar niet aankan.

Ter vergelijking, dit is vorig jaar op decibel opgenomen met een n82 (gelijkmatig geluidsnivo)

http://www.vimeo.com/1652597

De N82 kraakt daar ook geregeld (het blijft tenslotte een phone), maar de kwaliteit is toch aanzienlijk beter als die wat ik nu met de omnia HD heb geschoten.

Edit: zou iets als onderstaand uitkomst kunnen bieden?? En zou dat werken op een omnia hd?

http://fosfor.com/improve-iphone-3g-s-sound-recordings

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geluidskwaliteit is echt kut ja, vooral wanneer er een beetje bass bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:04:
[...]

flashen op de minder officiele manier naar de oude nederlandse firmware
Ik heb dit probleem nu ook.

Bij een firmware update bleef hij hangen op 36% en hij doet nu niets meer.
alleen krijg ik het samsung logo in beeld, dan dimt hij weer, en dit blijft zich herhalen.

Kan mijn toestel ook nog geflashed worden naar de oude nederlandse firmware, en wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen?

Alvast ontzettend bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:52:
[...]

Ik heb dit probleem nu ook.

Bij een firmware update bleef hij hangen op 36% en hij doet nu niets meer.
alleen krijg ik het samsung logo in beeld, dan dimt hij weer, en dit blijft zich herhalen.

Kan mijn toestel ook nog geflashed worden naar de oude nederlandse firmware, en wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen?

Alvast ontzettend bedankt!
Als je even de moeite had genomen om te lezen, dan had je de oplossing al 2x voorbij zien komen in de laatste paginas....

Maar goed: http://samsungi8910omnia....g-i8910-debrand-tutorial/

Gewoon stappen volgen, heb exact zelfde als jouw gehad, en bij mij werkte het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:01:
[...]

Als je even de moeite had genomen om te lezen, dan had je de oplossing al 2x voorbij zien komen in de laatste paginas....

Maar goed: http://samsungi8910omnia....g-i8910-debrand-tutorial/

Gewoon stappen volgen, heb exact zelfde als jouw gehad, en bij mij werkte het ook :)
Dank je wel voor je snelle reply.
Maar ben bang dat dit bij mij niet gaat werken voorlopig..... daar ik geen xp heb helaas, maar vista. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
nog een vraagje, ik kan het nergens vinden en ik heb het in de 2 topics eigenlijk ook neit voorbij zien komen.

is het mogelijk om alle foto's die je maakt in dezelfde map op te laten slaan, aan de ene kant doet ie het nu namelijk wel handig en geeft ie de foto's gewoon namen zoals foto123.jpg (waardoor de laatst gemaakte foto altijd het hoogste nummer heeft)

Maar ondertussen slaat ie ze verdeeld op in mappen met de datum van wanneer de foto is gemaakt en in die mappen zitten ook nog eens 1 of meer mappen. ik heb liever alle foto's in 1 map, dat is veel makkelijker en de datum staat toch wel in de jpg vermeld.

hetzelfde ook voor de video's indien mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door iwaarden op 16-08-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
zou het een goede zet zijn om deze telefoon te kopen nu die nieuwe fw uit is? ik wachte af omdat er nog veel problemen waren ik heb een nokia 5800 en een n86 wil de 5800 verkopen en een i8910 halen maar twijfel nog wat denken jullie nu na een tijdje gebruik?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:34:
zou het een goede zet zijn om deze telefoon te kopen nu die nieuwe fw uit is? ik wachte af omdat er nog veel problemen waren ik heb een nokia 5800 en een n86 wil de 5800 verkopen en een i8910 halen maar twijfel nog wat denken jullie nu na een tijdje gebruik?
welke problemen dan? Ik heb nooit last gehad van bugs oid. Beste telefoon die ik ooit heb gehad, kopen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Waar ik net achterkom... Mijn onderste speaker doet het niet (meer?).

Speelde een liedje af via de music player, en toen viel het me in ene op. Toen dacht ik eerst nog dat de music player misschien ook maar een speaker gebruikt, en 2 speakers alleen voor video playback is. Dus ik filmpje kijken... Maar niets dus. Alleen de bovenste (of linker dus, in landscape modus) doet het. Iemand die dit ook heeft gehad, of een oplossing weet? Ik heb firmware IG2 (Italiaans) draaien. Misschien is ie wel kapot gegaan op een of andere manier. Kan me alleen niet voorstellen hoe, ik ben zo ontzettend zuinig op het toestel. Is nooit gevallen oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:28:
[...]

Youtube snoept wel wat van de kwali af moet ik zeggen met het beeld... Het geluid daarin tegen is idd zo slecht. Dikke domper, wat heb je op deze manier aan zulke filmpjes, wordt bijna een straf om het te kijken!

Vraag me af of er toch nog meer getweaked kan worden. Basstonen wegfilteren in dat menu waar je de mic settings ook aan kan passen bijv???

In rustige omgevingen zoals jouw nichal, heb ik soortgelijke resultaten, maar op decibel ligt het volume dusdanig hoog dat hij het blijkbaar niet aankan.

Ter vergelijking, dit is vorig jaar op decibel opgenomen met een n82 (gelijkmatig geluidsnivo)

http://www.vimeo.com/1652597

De N82 kraakt daar ook geregeld (het blijft tenslotte een phone), maar de kwaliteit is toch aanzienlijk beter als die wat ik nu met de omnia HD heb geschoten.

Edit: zou iets als onderstaand uitkomst kunnen bieden?? En zou dat werken op een omnia hd?

http://fosfor.com/improve-iphone-3g-s-sound-recordings
Ja ik denk dat ik hetzelfde probleem heb als ik binnenkort naar Thrillogy ga, pff...
Als ik zie dat de 3GS ook hetzelfde probleem heeft, ben ik wel blij dat ik geen onstabiele telefoon in mijn bezit heb maar dat de huidige telefoonfabrikanten vergeten het opnamegeluid te verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
In welke map van je mobiel moet je gedownloade software plaatsen? Ik heb software gedownload, maar ik kan hem in geen een map plakken. Iemand de oplossing?

Het komt trouwens van deze site: http://www.cell11.com/mobile_apps/s60v5-softwares/1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lers ik bedoelde de audio kwaliteit van de vroegere fw's en dergelijke maar ik denk dat ik hem volgende week ga halen, deze is perfect voor mn noden video's op bekijken, web surfen, Gps enz nog 1 vraagje welke versie van sygic werkt het best op de i8910

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
NACBreda schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:
In welke map van je mobiel moet je gedownloade software plaatsen? Ik heb software gedownload, maar ik kan hem in geen een map plakken. Iemand de oplossing?

Het komt trouwens van deze site: http://www.cell11.com/mobile_apps/s60v5-softwares/1.html
Dat bestand klopt niet, het zou een .sis of .sisx bestand moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
tomhster schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:27:
[...]

Dat bestand klopt niet, het zou een .sis of .sisx bestand moeten zijn.
Het was een sisx bestand, hetzelfde geldt trouwens voor een filmpje dat ik had gedownload, ook van die site. Het was een 3gp bestand, maar het lukte me niet naast andere, zelfde soort bestanden te zetten. Zou het aan die site liggen? Die wallpapers zijn overigens wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
NACBreda schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:35:
[...]

Het was een sisx bestand, hetzelfde geldt trouwens voor een filmpje dat ik had gedownload, ook van die site. Het was een 3gp bestand, maar het lukte me niet naast andere, zelfde soort bestanden te zetten. Zou het aan die site liggen? Die wallpapers zijn overigens wel perfect.
Dacht dat je doelde op de accuweather-applicatie. Die had een andere bestandsnaam. Je hebt je telefoon aangesloten via de pc-studio modus? Zo ja, welke meldingen krijg je vervolgens wel of niet?

Edit: Volgens mij ben je zelf aan het klooien via je verkenner, gezien de opmerking dat het je niet lukte om het naast soortgelijke bestanden te zetten. Dat is dus niet de manier.

[ Voor 13% gewijzigd door tomhster op 16-08-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
tomhster schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 17:03:
[...]

Dacht dat je doelde op de accuweather-applicatie. Die had een andere bestandsnaam. Je hebt je telefoon aangesloten via de pc-studio modus? Zo ja, welke meldingen krijg je vervolgens wel of niet?

Edit: Volgens mij ben je zelf aan het klooien via je verkenner, gezien de opmerking dat het je niet lukte om het naast soortgelijke bestanden te zetten. Dat is dus niet de manier.
Ik had hem aangesloten met media overdracht. Nu met pc-studio modus, ze staan nu wel op mijn mobiel, maar de video is nergens terug te vinden. En de barcode applicatie heeft een certificaat-probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deorum
  • Laatst online: 15-11-2020
Hoe krasvast is het scherm nu werkelijk? Werken de meesten toch met een screenprotector? Zou deze telefoon ooit kunnen worden geupdate naar Symbian^2? Zou de 16 Gb versie hier ooit uitkomen? Samsung doet er heel erg geheimzinnig over.

[ Voor 21% gewijzigd door Deorum op 16-08-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Ik heb nog geen enkele kras in mijn scherm. Gebruik geen hoesje, en ook geen screenprotector. Heb de telefoon altijd gewoon in mijn broekzak, echter zorg ik er wel voor dat er verder niets anders bij zit. Beetje zuinigheid 8)

Het schijnt dat de I8910 gebruikt word voor de ontwikkeling van Symbian^2, net zoals de andere 2 S60 5th ed telefoons (5800XM en N97 van Nokia). Ik heb geen flauw idee of we ook de mogelijkheid zullen krijgen om via een officiele weg te upgraden, maar als dit niet zo is dan is de vooral fanatieke communitie achter deze telefoon vast wel zo goed om hier een workaround voor te vinden :)

Ben er net trouwens achter gekomen dat mijn onderste speaker het wel doet, echter het volume staat bijna op 0... Iemand enig idee of je via een of ander 'geheim' menu het volume van de individuele speakers kunt aanpassen?? De speaker is niet defect maar staat gewoon extreem zacht waardoor het volledige stereo effect wegvalt.

[ Voor 21% gewijzigd door Gaargod op 16-08-2009 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
NACBreda schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:15:

Het is heel eenvoudig ;)

Download het bestand naar je pc en pak het uit;
Je ziet dan het uitgepakte Nokia Installer bestand Accuweatherwrt-5800.
Onthoudt waar het bestand op je pc staat (bv in gedownloade bestanden of zoiets)

Start Samsung PC Suite op en geef aan dat je een telefoon aan wilt sluiten via usb kabel;
Kies voor verbinden via pc-studio modus;

Geef in PC Suite aan in welke map het bestand staat;
Je ziet in Samsung PC Suite de bestanden op je pc die je naar je telefoon kan over brengen;
(Herkenbaar aan het blauw/groene logo van Samsung PC Suite) in het linker deel van het scherm en die al op je telefoon staan rechterkant van het scherm)

Kopiëer het bestand via Samsung PC Suite naar je telefoon met behulp van de usb kabel;

Verder de instrukties op je scherm en op je telefoon volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Need-Future
Wat een brakke microfoon zit er toch in zo'n duur toestel. Dat is echt iets wat ik niet begrijp, het is een 100% multimedia toestel, hd filmen etc. Maar een beetje goed opname geluid ho maar.
Slecht van Samsung. Hopelijk komt er ooit nog een echte fix voor, want die IG2 update is nog waardeloos, vooral bij bass geluid. Was mijn N95 toch 3 x zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 11:17
De microfoon valt idd zeer tegen. Check dit filmpje eens van de Nokia 5800. Ik moet zeggen, ik ben onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De filmpjes gemaakt met de N95 zijn idd geweldig, zeker in combinatie met het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:15:
[...]

De filmpjes gemaakt met de N95 zijn idd geweldig, zeker in combinatie met het geluid.
Qua beeld kan dat ook niet tippen aan de I8910 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe je het ook went of keert, zon brak geluid spoort gewoon niet met de term HD. Zou zon externe mic het kunnen verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
catt4u schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:54:
[...]

Het is heel eenvoudig ;)

Download het bestand naar je pc en pak het uit;
Je ziet dan het uitgepakte Nokia Installer bestand Accuweatherwrt-5800.
Onthoudt waar het bestand op je pc staat (bv in gedownloade bestanden of zoiets)

Start Samsung PC Suite op en geef aan dat je een telefoon aan wilt sluiten via usb kabel;
Kies voor verbinden via pc-studio modus;

Geef in PC Suite aan in welke map het bestand staat;
Je ziet in Samsung PC Suite de bestanden op je pc die je naar je telefoon kan over brengen;
(Herkenbaar aan het blauw/groene logo van Samsung PC Suite) in het linker deel van het scherm en die al op je telefoon staan rechterkant van het scherm)

Kopiëer het bestand via Samsung PC Suite naar je telefoon met behulp van de usb kabel;

Verder de instrukties op je scherm en op je telefoon volgen :)
Oké, bedankt. Ga ik uitproberen!

Maar nog een vraagje: Hoe kun je flash player downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:09:
Hoe je het ook went of keert, zon brak geluid spoort gewoon niet met de term HD. Zou zon externe mic het kunnen verbeteren?
Waarschijnlijk niet veel, denk dat dit vooral softwarematig is. Ik kan het niet voorstellen dat bijv. nokia betere mic's gebruikt dan samsung etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hmmm, heb zo net m'n telefoon 'gehacked' met dat HellOx, voornamelijk omdat ik dit zag staan:

http://www.finestfones.co...se-samsung-i8910s-3d.html

Ideaal, muziekspeler links en contacten rechts. Voorheen gebruikte ik die 3D navigatie niet omdat PhotoContacts vrij nutteloos is imo, en als ik het menu in wil druk ik simpel op de menu knop (op het scherm of de fysieke knop, drie dubbel is mij wat te veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Need-Future
Heb Samsung Mobile gemaild... Dat het geluid gewoon té waardeloos is voor een duur HD toestelletje.
En dat ze ook eens op moeten schieten met een degelijke firmware, want hij zit nog vol met fouten die 'ig2' update. Anders ga ik mijn N95 weer onder het stof vandaan halen!

Overigens, snap ook niet dat het geluid bij de andere kwaliteitsinstellingen met filmen nog slecht is, kunnen ze beter alles aanpassen ipv alleen de 1280 pixels film mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:33:
[...]

Waarschijnlijk niet veel, denk dat dit vooral softwarematig is. Ik kan het niet voorstellen dat bijv. nokia betere mic's gebruikt dan samsung etc.
Ik kan het me wel voorstellen, maar als ik het stotterende geluid van decibel hoor, dan lijkt er toch wel iets softwarematigs aan de hand. En ook dattie met deze update een piep genereert bij de standaard instelling.... Samsung zou het opnemen van geluid toch onder de knie moeten hebben, want ze maken ook handycams.
Propane schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:14:
Hmmm, heb zo net m'n telefoon 'gehacked' met dat HellOx, voornamelijk omdat ik dit zag staan:

http://www.finestfones.co...se-samsung-i8910s-3d.html

Ideaal, muziekspeler links en contacten rechts. Voorheen gebruikte ik die 3D navigatie niet omdat PhotoContacts vrij nutteloos is imo, en als ik het menu in wil druk ik simpel op de menu knop (op het scherm of de fysieke knop, drie dubbel is mij wat te veel).
Bedankt voor de tip!

[ Voor 32% gewijzigd door Julian op 17-08-2009 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Vervalt de garantie/verzekering als je je telefoon hackt met dat HellOx? Snap er even helemaal niks meer van, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
I-Need-Future schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:42:
Heb Samsung Mobile gemaild... Dat het geluid gewoon té waardeloos is voor een duur HD toestelletje.
En dat ze ook eens op moeten schieten met een degelijke firmware, want hij zit nog vol met fouten die 'ig2' update. Anders ga ik mijn N95 weer onder het stof vandaan halen!
Humor! Ik denk dat de CEO van Samsung zijn manschappen direct aan het werk gaat zetten voor je :+

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florimon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:57
Dag allemaal, sinds een paar dagen draai ik ook de nieuwe nederlandse firmware, en heb inmiddels ook de bij deze versie bekende bugs ervaren:
- browser stop bug
- geen preview thumbnails meer bij youtube

Maar ik denk dat ik er nog een paar gevonden heb, ik heb ze tenminste nog niet eerder hier voorbij zien komen? Allemaal betreffende het qwerty-keyboard:
- je kan nog wel een stukje tekst highlighten, maar zodra je het scherm loslaat is je selectie weer verdwenen, je hebt dus geen mogelijkheid meer om iets in je clipboard op te slaan! Echt jammer, dit was een functie die ik nog wel eens gebruikte. In het 'drie streepjes menu' zie ik ook geen optie 'Kopiëren' of 'Plakken' meer staan
- je kan met de pijltjes rechts en links niet meer door je tekst heen lopen! Ook een andere positie in je ingetypte tekst aantikken werkt niet, de cursor springt steeds terug naar je laatst ingetikte karakter.
- als je op enter drukt, dan krijg je eerst een lege regel teveel - pas als je gaat tikken verdwijnt deze weer
Ben ik nu de enige die dit heeft, of hebben jullie dit nog niet opgemerkt? Verder snap ik niet dat a) ze dergelijke bugs kunnen introduceren met een firmware en b) dergelijke bugs door de QA bij Samsung kunnen slippen? Dat was toch zogenaamd de reden dat we zo lang op de nieuwe Nederlandse firmware moesten wachten, dat het allemaal goed getest moest worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florimon schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:59:
Dag allemaal, sinds een paar dagen draai ik ook de nieuwe nederlandse firmware, en heb inmiddels ook de bij deze versie bekende bugs ervaren:
- browser stop bug
- geen preview thumbnails meer bij youtube

Maar ik denk dat ik er nog een paar gevonden heb, ik heb ze tenminste nog niet eerder hier voorbij zien komen? Allemaal betreffende het qwerty-keyboard:
- je kan nog wel een stukje tekst highlighten, maar zodra je het scherm loslaat is je selectie weer verdwenen, je hebt dus geen mogelijkheid meer om iets in je clipboard op te slaan! Echt jammer, dit was een functie die ik nog wel eens gebruikte. In het 'drie streepjes menu' zie ik ook geen optie 'Kopiëren' of 'Plakken' meer staan
- je kan met de pijltjes rechts en links niet meer door je tekst heen lopen! Ook een andere positie in je ingetypte tekst aantikken werkt niet, de cursor springt steeds terug naar je laatst ingetikte karakter.
- als je op enter drukt, dan krijg je eerst een lege regel teveel - pas als je gaat tikken verdwijnt deze weer
Ben ik nu de enige die dit heeft, of hebben jullie dit nog niet opgemerkt? Verder snap ik niet dat a) ze dergelijke bugs kunnen introduceren met een firmware en b) dergelijke bugs door de QA bij Samsung kunnen slippen? Dat was toch zogenaamd de reden dat we zo lang op de nieuwe Nederlandse firmware moesten wachten, dat het allemaal goed getest moest worden?
Hai ik heb ook de laatste update uitgevoerd vorige week ,maar heb geen last met het qwerty-keyboard.
heb net nog f gecheckt maar ik kan knippen en plakken en ik kan door de tekst heen met de pijltjes.
ook de enter is maar 1 regel en geen 2 zoals je omschrijft.

misschien dat het een instelling is oid....
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florimon
heeft er trouwens iemand ook wel eens last van dat de telefoon niet meer goed op wil starten? Hij blijft dan hangen in het laad-schermpje met het samsung logo en het lichtblauwe balkje dat van links naar rechts gaat. Uiteindelijk stopt ook het balkje en doet hij niks meer, nog voordat 'ie ooit om mijn oincode heeft gevraagd. Dit is bij mij nu 2x gebeurd, een keer met de oude firmware en een keer met de nieuwe. De eerste keer sloeg de schrik me echt om het hart, ook omdat ik in dit topic posts van twee mensen had gezien, die dit ook hadden, en toen het toestel hadden opgestuurd/gingen opsturen. Ik zag de bui al hangen en besloot toen om, voordat ik het toestel ook maanden kwijt zou zijn zonder dat ik er controle over had, al mijn persoonlijke spullen eraf te gooien door de boel te formatteren mbv de 'secret key combination' - alledrie de toetsen tegelijk indrukken bij het opstarten, en dan 'yes' kiezen bij de vraag 'Format ?'
En surprise surprise - na het formatteren wou 'ie weer gewoon opstarten! Al mijn settings en contacts en messages was ik kwijt, maar al mijn foto's en filmpjes op E: stonden er nog gewoon op. De rest kon ik nog terugzetten van een niet al te oude backup.
Al met al heb ik steeds minder een 'warm and fuzzy feeling' bij deze telefoon, voor de zekerheid heb ik nu ook maar ingesteld dat 'ie elke nacht een automatic backup naar de sdhc card maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florimon
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:06:
[...]

Hai ik heb ook de laatste update uitgevoerd vorige week ,maar heb geen last met het qwerty-keyboard.
heb net nog f gecheckt maar ik kan knippen en plakken en ik kan door de tekst heen met de pijltjes.
ook de enter is maar 1 regel en geen 2 zoals je omschrijft.

misschien dat het een instelling is oid....
succes
Hey bedankt voor je reactie - net nog even uitgeprobeerd met de 'Notities' applicatie in het Kantoor submenu, en daar werkt het inderdaad wel naar behoren!
Misschien is het alleen bij de qwerty-editor die vanuit de browser wordt opgestart? Want deze reactie zit ik nu ook weer te tikken op mijn i8910, met weer precies dezelfde kuren. Kun jij 's proberen of het bij jou wel goed werkt door met de standaard browser naar een pagina te gaan die een invoerveld heeft (bv. de standaard Google pagina), en het dan nog eens te proberen?
O en welke firmware versie heb jij? Ik heb de XXIFD ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florimon schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:32:
[...]

Hey bedankt voor je reactie - net nog even uitgeprobeerd met de 'Notities' applicatie in het Kantoor submenu, en daar werkt het inderdaad wel naar behoren!
Misschien is het alleen bij de qwerty-editor die vanuit de browser wordt opgestart? Want deze reactie zit ik nu ook weer te tikken op mijn i8910, met weer precies dezelfde kuren. Kun jij 's proberen of het bij jou wel goed werkt door met de standaard browser naar een pagina te gaan die een invoerveld heeft (bv. de standaard Google pagina), en het dan nog eens te proberen?
O en welke firmware versie heb jij? Ik heb de XXIFD ...
graag gedaan.
mijn firmware is ook XXIFD.
heb het net ook via de browser geprobeerd en kan alleen niet knippen en plakken maar wel door de tekst scrollen met de pijltjes en de tekst selecteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
Ik heb een paar vragen: Hoe kun je de nieuwe flash player downloaden? Wat is RoadSync en is het handig? Ik heb Google Maps gedownload, maar hij zegt: 'netwerk niet beschikbaar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Het is inderdaad de browser waar het niet goed werkt, elders werkt het gelukkig nog wel.

Flashplayer zit ingebouwd en is niet upgradebaar.

RoadSync kan je toch gewoon googlen! Wat een vraag...

Netwerkt niet beschikbaar: dan is er geen netwerk beschikbaar =P. Hij heeft een dataverbinding nodig, gprs, 3G of wifi. Je kan overigens de toestemming daarvoor regelen bij geinstalleerde bestanden, opties, suite-instellingen. Maar als het goed is staat dat al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens mijn mic amp instelling voor de videos nu ingesteld op 6. Standaard is dit 24, en de videos die ik een dag geleden heb gepost waren opgenomen met 12.

Ik vraag me alleen af of het er uberhaupt toe doet of ik hem op 6 zet, als ik het zeker weet laat ik jullie nog wel horen.

Het onderstaande filmpje geeft mij weinig hoop, zoals je ziet loop ik op grote afstand van de boxen (in de verte zie je de mainstage met boxen). Toch is het geluid ook in dit filmpje zwaar kut!

http://www.youtube.com/watch?v=RdaAt2_x2wc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
julianus schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:07:
Het is inderdaad de browser waar het niet goed werkt, elders werkt het gelukkig nog wel.

Flashplayer zit ingebouwd en is niet upgradebaar.

RoadSync kan je toch gewoon googlen! Wat een vraag...

Netwerkt niet beschikbaar: dan is er geen netwerk beschikbaar =P. Hij heeft een dataverbinding nodig, gprs, 3G of wifi. Je kan overigens de toestemming daarvoor regelen bij geinstalleerde bestanden, opties, suite-instellingen. Maar als het goed is staat dat al goed.
Tuurlijk kan ik het googlen, maar dan vind ik vage sites, in het Engels enzo. Waarvan ik niet weet of dat ook voor deze mobiel geldt. Hier kun je gewoon duidelijk antwoord krijgen, alleen raken sommigen duidelijk geërgerd hierdoor. Terwijl het toch niet moeilijk is om, als je het antwoord gewoon weet, iemand ermee te helpen? Maar bedankt voor de antwoorden die je wel gaf ;)
Jammer trouwens dat de flashplayer niet upgradebaar is.

Nog één vraagje, ik heb al op google gezocht, zonder positieve resultaten:
Wat is de beste gratis navigatie software voor deze telefoon, van welke site en hoe zet ik die op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 11:17
NACBreda schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:46:
[...]
Nog één vraagje, ik heb al op google gezocht, zonder positieve resultaten:
Wat is de beste gratis navigatie software voor deze telefoon, van welke site en hoe zet ik die op mijn telefoon?
Dan moet je beter zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
Amps schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:19:
[...]

Dan moet je beter zoeken.
Bedankt voor je reactie, hier heb ik echt super veel aan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
Ik ben toch gewoon niet zo ervaren met google zoeken, dit is gewoon een nog best wel nieuwe mobiel en niet veel over te vinden. Alles wat ik vind is niet gratis en als jullie nou is niet zo moeilijk doen... Als je het niet weet of flauw gaat doen door het toch niet te zeggen, reageer dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Mijn eerste hit met googlen op roadsync is van de makers, en daar staat bovenaan in grote letters: "Secure, Wireless and Direct Push Synchronization with Microsoft® Exchange Server 2003 & 2007".

Magoed als je geen engels spreekt dan heb je daar inderdaad weinig aan. Het is een client voor synchronisatie met een exchange mailserver.

Eerste hit op google op "gratis navigatie symbian" is nav4all. Ik heb daar geen ervaringen mee. Als je te voet bent is google maps super. Voor in de auto werkt het niet.

Een niet zo dure maar wel prima navigatie is NDrive.

Haal deze pagina maar door google translate als je gratis software zoekt. En kijk ff bij de startpost.

[ Voor 15% gewijzigd door Julian op 17-08-2009 16:34 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste