mijne vorige week ook verkocht voor €225,-NoepZor schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:43:
Hoeveel kun je nog vragen voor een i8910 van 1 jaar oud met gebruikssporen aan de achterkant (van op tafel liggen) en aan de hoekjes? Scherm is nog in perfecte staat (geen krassen). Ik heb nu al een paar weken een Android telefoon (Galaxy S) en zit te twijfelen of ik de i8910 verkoop of houd als backup telefoon.
Verwijderd
Nu probeer ik mij i8910 te hacken, zodra ik het op het blauwe scherm ben dan zegt mij computer dat ik een SSUSBDownload.sys disk/instaleren nodig heb
weet iemand wat dat inhoud ? want ik kan niks op google vinden hoe en wat ik moet doen
weet iemand wat dat inhoud ? want ik kan niks op google vinden hoe en wat ik moet doen
Wat bedoel je met hacken? Welk programma gebruik je? Welk OS gebruik je? Heb je alle benodigde drivers geïnstalleerd? .. dan kunnen we je misschien verder helpen 
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 18:41:
Nu probeer ik mij i8910 te hacken, zodra ik het op het blauwe scherm ben dan zegt mij computer dat ik een SSUSBDownload.sys disk/instaleren nodig heb
Verwijderd
Hacken (flashen) naar een Hyperx rom maar alles gaat goed maar zodra ik mij toestel aansluit op mij computer zegt hij dat ik SSUSBDownload.sys moet instaleren, (nodig heb).. dus dan kan ik hem ook niet flashen voordat ik SSUSBDownload.sys heb gevonden of geinstalleerd
en ik heb alles al geinstalleerd (drivers enz enz wat allemaal op de site ven HX staat)
En op google is er ook niks te vinden over SSUSBDownload.sys
ik gebruik gewoon XP (alles gaat goed alles al geinstalleerd op mij computer, krijg ook de blauwe scherm op mij mobile.. alleen SSUSBDownload.sys verpest het voor mij)
Dus iemand een idee wat ik kan doen ?
en ik heb alles al geinstalleerd (drivers enz enz wat allemaal op de site ven HX staat)
En op google is er ook niks te vinden over SSUSBDownload.sys
ik gebruik gewoon XP (alles gaat goed alles al geinstalleerd op mij computer, krijg ook de blauwe scherm op mij mobile.. alleen SSUSBDownload.sys verpest het voor mij)
Dus iemand een idee wat ik kan doen ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2010 20:06 ]
Dat bestondje hoort in c:\windows\system32\drivers
http://mfi.re/?mjzw5mt23y1tjmm
http://mfi.re/?mjzw5mt23y1tjmm
Iemand HXV7 al geprobeerd?
Aanrdader? of een paar dagen wachten tot er wat bugs uit zijn gevist?
Zijn hier trouwens gebruikers van SPB Mobile shell? is dat wat, en werkt het oke icm de firmware van HyperX?
danku!
Zijn hier trouwens gebruikers van SPB Mobile shell? is dat wat, en werkt het oke icm de firmware van HyperX?
danku!
[ Voor 33% gewijzigd door ElectroDonker op 14-07-2010 11:11 ]
Heb HXV7 er net op gezet. De homescreen widget die na install wordt geïnstalleerd is best handig. Voor de rest gebruik ik alle features eigenlijk niet. Ik vind het gewoon fijner werken dan Samsung Vanilla.
Verwijderd
Nou ik heb de SPBshell dik paar weken gebruikt werkt goed en soepelElectroDonker schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:06:
Iemand HXV7 al geprobeerd?
danku!
sinds gister heb ik de HX rom (voor het eerst geflasht) moet zeggen werkt soepel en goed
dus ik ben tevreden
Geen telefoon log probleempje zoals ik lees op z'n site? Nogal een feature die ik regelmatig gebruik, dus wel belangrijk dat die blijft werken XD
Edit: oh hij is nu al de updated versie met fix aan het uploaden.
Edit: oh hij is nu al de updated versie met fix aan het uploaden.
[ Voor 19% gewijzigd door AppieNL op 15-07-2010 22:21 ]
Beetje te laat nu, maar is het mogelijk je contactpersonen vanuit Outlook te updaten na het flashen naar HXV7?
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Ja, gewoon Samsung PC Sync gebruiken (ondedeel PC Suite). En dan instellen dat hij outlook als belangrijkste bron ziet.MrE schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:48:
Beetje te laat nu, maar is het mogelijk je contactpersonen vanuit Outlook te updaten na het flashen naar HXV7?
Dat was ook het eerste wat ik probeerde, maar hij wilde de telefoon niet herkennen. Nu doet hij het inmiddels wel.Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:19:
[...]
Ja, gewoon Samsung PC Sync gebruiken (ondedeel PC Suite). En dan instellen dat hij outlook als belangrijkste bron ziet.
Bedankt in ieder geval voor de reactie.
Verwijderd
Zit er soms een limiet van 650 MP3'tjes in de music library? Ik heb nu rondt de 800 nummers en als ik refresh library doe dan vindt hij er maar 650. Als ik dan nog eens refresh library doe dan vindt hij de overige 150 maar dan is hij de eerste 650 weer vergeten.
/edit:
Een paar nummers weggehaald en het schiet niet op. Nu vindt hij bij de eerste scan 545 nummer en bij de tweede 75. Is er soms iets waar die music library over de zeik gaat ofzo?
/edit:
Een paar nummers weggehaald en het schiet niet op. Nu vindt hij bij de eerste scan 545 nummer en bij de tweede 75. Is er soms iets waar die music library over de zeik gaat ofzo?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 15:03 ]
Wat betreft je music library probleem, kweenie. Weet wel dat sommige mensen dingen van 2 uur niet afgespeeld krijgen in de music player omdat het "te lang" is voor de i8910, misschien soortgelijk probleem voor het aantal nummertjes?
HX7 is echt relaxed trouwens, ik vind die nieuwe homescreen veel handiger, kan lekker veel meteen met een shortcut op je scherm knallen. En dat HXPatcher is ook erg handig om wat settings te changen on the fly.
HX7 is echt relaxed trouwens, ik vind die nieuwe homescreen veel handiger, kan lekker veel meteen met een shortcut op je scherm knallen. En dat HXPatcher is ook erg handig om wat settings te changen on the fly.
Verwijderd
Heeft iemand voor mij de standaard Precision thema ?
ik kan hem zelf niet orgineel vinden (alleen aangepaste versie)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 19:24 ]
Verwijderd
hiero http://www.mediafire.com/?wdtaia4h33zjrt0Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:09:
Heeft iemand voor mij de standaard Precision thema ?
Verwijderd
Nice dankje (draai deze thema nu via hx-v7 werkt soepel moet ik eerlijk zijn)
alleen de muziekspeler is nu alleen zwart (hx-v7 versie) maar dan kan niks aan gedaan worden denk ik
Verwijderd
ja klopt, volgens mij gaat die inderdaad buiten het thema om.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:05:
[...]
Nice dankje (draai deze thema nu via hx-v7 werkt soepel moet ik eerlijk zijn)
alleen de muziekspeler is nu alleen zwart (hx-v7 versie) maar dan kan niks aan gedaan worden denk ik
Verwijderd
Klopt ik heb nu Precision thema met zwart achtergrond gevonden die past wel weer bij de muziekspelerVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:13:
[...]
ja klopt, volgens mij gaat die inderdaad buiten het thema om.
owja ik draai deze thema met hx-v7 (nederlandse versie) moet eerlijk zijn werkt echt soepel geen bug te vinden, SPB shell draait ook super
Nu nog wat orginele ringtone zoeken en ik ben klaar
dus dik tevreden over
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 12:42 ]
Verwijderd
Ik had er een nogal lange mix op gezet en die eraf gegooid maar het probleem is er nogsteeds. Ik weet niet zal wel een nummer zijn waardoor hij over de zeik gaat maar welke probeer dat maar eens uit te vinden. Ik zal als ik tijd heb alles eraf gooien en een voor een terug zetten om te kijken welke het is.AppieNL schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:02:
Wat betreft je music library probleem, kweenie. Weet wel dat sommige mensen dingen van 2 uur niet afgespeeld krijgen in de music player omdat het "te lang" is voor de i8910, misschien soortgelijk probleem voor het aantal nummertjes?
Voorlopig vindt ik het jammer, had er een paar nieuwe CD's bijgezet voor de zomer werken ze niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 21:10 ]
Goedeavond mede Samsung bezitters.
Ik heb een probleem, nou niet echt een probleem maar ik vind het wel lastig.
Ik ben niet echt zo'n persoon die alles van gadgets weet, laat staan van telefoon's. Via internet heb ik en Samsung i8910HD gekocht, die kreeg ik vandaag in huis. Alleen de taal is in het engels wat ik zeer lastig vind omdat ik niet goed engels kan.
Bestaat er iets om het om te zetten in het nederlands, zodat ik het wel begrijp en er gewoon goed mee kan werken?
Ik heb al veel pagina's doorgelezen in dit topic maar ik kom er niet echt uit.
Wie kan mij uitleggen hoe ik dat kan veranderen, aangezien er tussen de talen in mijn telefoon geen dutch/nederlands staat(liefs zo makkelijk mogelijk aangezien ik er niet al te veel verstand van heb)
Hopelijk begrijpen jullie ook wel een beetje dat ik niet 2 topic's helemaal door ga spitten a 200 pagina's.
Alvast bedankt!!
Ik ben niet echt zo'n persoon die alles van gadgets weet, laat staan van telefoon's. Via internet heb ik en Samsung i8910HD gekocht, die kreeg ik vandaag in huis. Alleen de taal is in het engels wat ik zeer lastig vind omdat ik niet goed engels kan.
Bestaat er iets om het om te zetten in het nederlands, zodat ik het wel begrijp en er gewoon goed mee kan werken?
Wie kan mij uitleggen hoe ik dat kan veranderen, aangezien er tussen de talen in mijn telefoon geen dutch/nederlands staat(liefs zo makkelijk mogelijk aangezien ik er niet al te veel verstand van heb)
Hopelijk begrijpen jullie ook wel een beetje dat ik niet 2 topic's helemaal door ga spitten a 200 pagina's.
Alvast bedankt!!
Als je eerst eens kan vertellen welke software versie er nu op je telefoon staat kunnen we je verder helpen.D-190 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:19:
Goedeavond mede Samsung bezitters.
Alvast bedankt!!
Het kan nl. zijn dat de originele (Samsung) software er niet (meer) op staat
Je kan de software versie vinden als je op je telefoon het volgende intoetst (op je normale cijfertoetsen)
*#0000#
Je krijgt dan de Softwareversie + datum, aangepaste versie + datum, ingestelde taal en nog wat gegevens te zien.
Software version
I8910xxig2
Software version date
03/07/2009
Custom version
i8910dbtig1
Custom version date
03/07/2009
Language set
08
Wifi mac address
00:21:19:a2:d0:0c
Model
I8910
Type
I8910
Latest update
not updated
Dat krijg ik te zien in mijn scherm
I8910xxig2
Software version date
03/07/2009
Custom version
i8910dbtig1
Custom version date
03/07/2009
Language set
08
Wifi mac address
00:21:19:a2:d0:0c
Model
I8910
Type
I8910
Latest update
not updated
Dat krijg ik te zien in mijn scherm
Verwijderd
De vorige eigenaar heeft er dus een italiaanse firmware versie opgezet. Je kan er een nederlandse versie opzetten. Helaas mag dat hier niet besproken worden maar als je even de thread naleest en googled naar wat keywords dan vindt je het vanzelf.
Je kan natuurlijk ook ipv de officiele firmware een van die custom firmwares erop gooien. Zoek maar eens op "HX roms" dan vindt je dat ook vanzelf wel.
Je kan natuurlijk ook ipv de officiele firmware een van die custom firmwares erop gooien. Zoek maar eens op "HX roms" dan vindt je dat ook vanzelf wel.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 23:07 ]
Beste D-190, als je het Engels van de menu's op je mobiel al niet helemaal kan doorgronden raad ik je af zelf je firmware te veranderen, aangezien het een vrij specifiek proces is
Heb je een kennis/vriend die wel handig is met engels en techniek....? succes!
Verwijderd
Mwah zo moeilijk is het nou ook niet hoor. Tis dat je even de boot optie uit moet zetten zodat je, je bootloader niet overschrijft en dat er niks fout kan gaan. HX Rom's komen met een prepackaged loader dus dan staat die optie altijd uit. Kan nooit fout gaan. Wel even voor zorgen dat je een XP computer (of XP mode hebt) en USB 2.0 gebruikt, verder is het niks anders dan de juiste drivers downloaden en gaan met die banaan.ElectroDonker schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:22:
Beste D-190, als je het Engels van de menu's op je mobiel al niet helemaal kan doorgronden raad ik je af zelf je firmware te veranderen, aangezien het een vrij specifiek proces isHeb je een kennis/vriend die wel handig is met engels en techniek....? succes!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 09:56 ]
Ik moest werken maar ik zie dat SizzLorr je al heeft uitgelegd hoe je er NL op kunt krijgen
Persoonlijk zou ik kiezen voor de laatste 'update' waar ook NL in zit.
Kijk eens naar dit YouTube filmpje
Meer info kan je vinden als je op Google zoekt naar HX-V7 (eerste hit)
Lees de pagina goed door en het wijst zich vanzelf.
Hmm, als ik de post van catt4u d-190zo zie denk ik niet dat hij/zij zelf aan het flashen gaat slaan... Misschien een idee: als je een bon/factuur erbij hebt gekregen, even langs het dichtsbijzijnde samsung service point gaan (bijvoorbeeld the phonehouse) en dan je situatie uitleggen. Misschien zijn ze dan wel bereid (eventueel tegen kosten) een officiële nederlandse Firmware te flashen. Bespaart je waarschijnlijk veel hoofdbrekens, hoewel zelf flashen ook niet heel moeilijk is als je de benodigde software (zoals Windows XP) hebt.
Kijk dank jullie wel voor de reactie's!
Mijn broer heeft wel wat meer verstand van elektronische dingen en hij gaat straks even kijken of hij het erop kan krijgen met behulp van jullie info en filmpjes van youtube.
Ik laat wel even weten hoe het is afgelopen.
Mijn broer heeft wel wat meer verstand van elektronische dingen en hij gaat straks even kijken of hij het erop kan krijgen met behulp van jullie info en filmpjes van youtube.
Ik laat wel even weten hoe het is afgelopen.
Top, het is gelukt!
Harstikke bedankt voor de informatie en de hulp!
Nu maar even uitvissen hoe hij echt werkt en helemaal naar wens instellen.
Nogmaals bedankt!
Nogmaals bedankt!
Goed om te lezen dat het gelukt is!D-190 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:51:
Top, het is gelukt!
Nogmaals bedankt!
Veel plezier met je nieuwe firmware en kijk ook regelmatig ff op de site van HX
Verwijderd
Nou nee hoor het is allemaal veel makkelijker dan je denkt. Het enige waar je voorzichtig mee moet zijn is het overschrijven van je bootloader, dus in de flash applicatie altijd de optie boot uitzetten. In de standaard applicatie staat deze optie namelijk standaard aan maar als je een prepackaged ROM (zoals HX dat doet) hebt dan staat hij meestal uit (het is maar waar de programmeur voor kiest). Zolang je, je bootloader niet stuk maakt kan er echt helemaal niks gebeuren. Mensen die hun telefoon stuk hebben gemaakt zijn mensen die een foute ROM hebben geflashed waar een verkeerde bootloader (of bestanden niet compleet) bij zat. Als je een foute rom image hebt dan zal de bootloader altijd terug vallen naar recovery mode waarmee je een goede rom kan flashen.k.olfers schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:34:
Hmm, als ik de post van catt4u d-190zo zie denk ik niet dat hij/zij zelf aan het flashen gaat slaan... Misschien een idee: als je een bon/factuur erbij hebt gekregen, even langs het dichtsbijzijnde samsung service point gaan (bijvoorbeeld the phonehouse) en dan je situatie uitleggen. Misschien zijn ze dan wel bereid (eventueel tegen kosten) een officiële nederlandse Firmware te flashen. Bespaart je waarschijnlijk veel hoofdbrekens, hoewel zelf flashen ook niet heel moeilijk is als je de benodigde software (zoals Windows XP) hebt.
Ik heb recent de HX V7 op mijn telefoon gezet.
Nu zit ik alleen met een vraag over de interface. Is er een mogelijkheid om in de standaard lay out meer dan drie van je eigen icoontjes toe te voegen? Dat je wel meer icoontjes kan toevoegen vanuit het 'pull up' menu onderaan je scherm weet ik, maar eigen icoontjes lukt mij niet.
Ik vind het een geweldige interface omdat ik 'm naar boven kan wegscrollen zodat mijn scherm leeg is, maar ik vind het jammer als je uiteindelijk maar drie icoontjes kan toevoegen.
Nu zit ik alleen met een vraag over de interface. Is er een mogelijkheid om in de standaard lay out meer dan drie van je eigen icoontjes toe te voegen? Dat je wel meer icoontjes kan toevoegen vanuit het 'pull up' menu onderaan je scherm weet ik, maar eigen icoontjes lukt mij niet.
Ik vind het een geweldige interface omdat ik 'm naar boven kan wegscrollen zodat mijn scherm leeg is, maar ik vind het jammer als je uiteindelijk maar drie icoontjes kan toevoegen.
Wat bedoel je met eigen icoontjes? Als je (met 3d nav uit) in het pull-up menu naar links sleept zie je een nieuw schermpje met daarop de +shortcut icoon, als je die pakt kan je elke prog die op je mobiel staat linken.MrE schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:18:
Ik heb recent de HX V7 op mijn telefoon gezet.
....
LOL Ik had helemaal niet door dat je naar links kon slepen (ik dacht dat die drie puntjes midden bovenin het pull up menu een grip icoontje voorstelde, blijken het pagina indicatoren te zijn.)k.olfers schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:52:
[...]
Wat bedoel je met eigen icoontjes? Als je (met 3d nav uit) in het pull-up menu naar links sleept zie je een nieuw schermpje met daarop de +shortcut icoon, als je die pakt kan je elke prog die op je mobiel staat linken.
Bedankt voor de opheldering.
Verwijderd
Goedemiddag allen,
Ik hen een aantal korte vragen over software versies van HX en de originele firmware. Op dit moment draai ik HX v4 en ik vroeg me af of, als terug flash naar de originele versie, ik nog wel gewoon apps uit de ovi store e.d. kan blijven gebruiken zoals sporstracker en ovi maps. Ook vroeg ik me af wat jullie vinden van de nieuwe HX-V7 t.o.v. de originele software update. Alvast bedankt voor de hulp!
Ik hen een aantal korte vragen over software versies van HX en de originele firmware. Op dit moment draai ik HX v4 en ik vroeg me af of, als terug flash naar de originele versie, ik nog wel gewoon apps uit de ovi store e.d. kan blijven gebruiken zoals sporstracker en ovi maps. Ook vroeg ik me af wat jullie vinden van de nieuwe HX-V7 t.o.v. de originele software update. Alvast bedankt voor de hulp!
Allereerst is een update naar de nieuwste hx versie (7 geloof ik) alvast een tip, aangezien deze weer veel sneller is dan hx4 was. Ook is de batterijduur verbeterd.Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:57:
Goedemiddag allen,
ovi store en sportstracker zijn niet te gebruiken met de orignale filmware (hyper x maakt er namelijk een n97 van)
Verwijderd
Bedankt voor de snelle reactie Lethal! HX V7 is in dat geval voor mij een veel betere keuze, ik ga hem gelijk flashen. Is het btw ook mogelijk om via OVI maps kaarten te downl. zodat je hem zonder netwerkverbinding kan gebruiken?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 17:23 ]
Ben ook wel te spreken over de nieuwe hyperx, voelt weer net een tandje sneller (maar dat kan placebo zijn), nog geen bugs gehad, nieuwe homescreen + patcher werken beide erg fijn. Nu even afwachten of mn TT-player na een week of 4 weer blijft hangen op landscape mode, dit is me tot nu toe met alle voorgaande versies overkomen...
Verwijderd
Is het trouwens mogelijk om direct naar HX V7 te flashen vanaf V4 of moet je dan eerst weer via de Symbian Rom Flashing tool Flashen
Gewoon direct, zoals altijd. Ben zelf van V5 naar V7 gegaan.
Wel even een hard-reset doen (zodat alle niet gebruikte files verwijderd worden)Blisterin_Bull schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:24:
Gewoon direct, zoals altijd. Ben zelf van V5 naar V7 gegaan.
Ik ben een klein weekje geleden ook van HXv4 naar HXv7 gegaan. De accu lijkt inderdaad weer iets langer mee te gaan, de OraTsu homescreen vind ik grafisch niet zo mooi maar wel erg makkelijk werken, de HXpatcher werkt erg eenvoudig om settings te tweaken. Dit maakt de telefoon weer zeer compleet.
Als gevolg van mijn firmware-upgrade ben ik weer eens op zoek gegaan naar wat nieuwe apps. Misschien is het wel leuk om een lijstje te posten:
Solstice by PiZero (theme)
NightStand (te dimmen nachtwekker met alarm)
TTPod 3.70 (kreeg TTPod 3.71 nog niet aan de gang)
Opera Mobile 10.1 Beta (browser)
Sygic Mobile (navigatie)
AccuWeather (weersvoorspellingen)
PhoneTorch (zaklamp van je foto-flash maken)
Internet Radio (ShoutCast streams)
Arrow Player (voor Arrow Jaaz FM)
TrackID (muziek-herkenning)
BeeTagg (QR Code reader)
Remind Me (oproep/sms/email notificatie reminder)
DayHand (uitgebreid toetsenbord)
Als gevolg van mijn firmware-upgrade ben ik weer eens op zoek gegaan naar wat nieuwe apps. Misschien is het wel leuk om een lijstje te posten:
Solstice by PiZero (theme)
NightStand (te dimmen nachtwekker met alarm)
TTPod 3.70 (kreeg TTPod 3.71 nog niet aan de gang)
Opera Mobile 10.1 Beta (browser)
Sygic Mobile (navigatie)
AccuWeather (weersvoorspellingen)
PhoneTorch (zaklamp van je foto-flash maken)
Internet Radio (ShoutCast streams)
Arrow Player (voor Arrow Jaaz FM)
TrackID (muziek-herkenning)
BeeTagg (QR Code reader)
Remind Me (oproep/sms/email notificatie reminder)
DayHand (uitgebreid toetsenbord)
Net HX V7 erop gezet, is er nu een HX V7 met QT files uit en is HX V8 ook al aangekondigd.
Voorlopig ben ik erg blij met versie HX V7, maar als ik zie wat je met die QT ondersteuning kan doen, ben ik wel erg benieuwd naar de komende release.
Voorlopig ben ik erg blij met versie HX V7, maar als ik zie wat je met die QT ondersteuning kan doen, ben ik wel erg benieuwd naar de komende release.
Waar moet ik dan precies aan denken? Want naast die 2 apps die HX zelf al op z'n site heeft staan (GBA Emu en Wikitude) zie ik niet echt iets speciaals, maar misschien zoek ik niet goed genoeg?
Ik was er niet mee bekend, maar vond dit. Zover ik het snap opent dit een wereld aan te ontwikkelen applicaties (waarvan de getoonde applicaties op HX zijn site er slechts een paar zijn) en daar ben ik erg benieuwd naar.
Volgens mij verlengt dit de levensduur van de I8910 ook weer enigszins.
Volgens mij verlengt dit de levensduur van de I8910 ook weer enigszins.
Verwijderd
Ik ben blijven hangen met de HD bij één van de eerste firmeware's, omdat het ding z'n werk voor mij goed doet.
Vraag; kan ik smiley's toevoegen bij het verzenden van een sms-je? Kan het niet vinden (ook niet op Google).
Vraag; kan ik smiley's toevoegen bij het verzenden van een sms-je? Kan het niet vinden (ook niet op Google).
Verwijderd
volgens mij wekrt dat niet met de std apps. Met 3rd party software als threadsms wel.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:08:
Ik ben blijven hangen met de HD bij één van de eerste firmeware's, omdat het ding z'n werk voor mij goed doet.
DayHand heeft ook smileys aan boord...
Ik heb sinds gisteravond een KPN Surf&Mail Totaal-abonnement waarmee ik via USB en PC Studio mobiel internet voor mijn laptop heb. Daarom een paar vragen:
1. Ik heb de netwerk-modus nu op UMTS staan of is Dual Mode beter/makkelijker?
2. In de homescreen staat het 3G icoontje verbonden bij mobiel internet maar soms staat er een 3G+ icoontje. Wat betekent dit?
3. Moet ik bij Instellingen>Connectiviteit>Beheerinstellingen>Packet-gegevens de verbinding op 'Automatisch bij signaal' of 'Wanneer nodig' instellen?
2. In de homescreen staat het 3G icoontje verbonden bij mobiel internet maar soms staat er een 3G+ icoontje. Wat betekent dit?
3. Moet ik bij Instellingen>Connectiviteit>Beheerinstellingen>Packet-gegevens de verbinding op 'Automatisch bij signaal' of 'Wanneer nodig' instellen?
Verwijderd
1. Als je een perfect umts bereik hebt overal waar je komt dan scheelt dat veel batterij, anders op dual laten staan aangezien op plaatsen met slechter bereik je gprs nodig hebt. Zou hem op dual laten staan voor zekerheid. Of als je geen internet gebruikt op gprsjfeelders schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:26:
Ik heb sinds gisteravond een KPN Surf&Mail Totaal-abonnement waarmee ik via USB en PC Studio mobiel internet voor mijn laptop heb. Daarom een paar vragen:
2. 3g+ is 3.5g volgens mij. Wat sneller als 3g. Weet de naam er niet voor.
3. Wanneer nodig scheelt schijnbaar iets in batterij, maar daardoor moet je wel altijd ff wachten voor de verbindi g gemaakt is. Ik heb hem in ieder geval op altijd aan staan.
*edit: verkeerde topic
[ Voor 90% gewijzigd door Southern Sun op 31-07-2010 11:20 ]
3g+ is HSDPA -> snelheden tot 3.6 mbit/sVerwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:31:
[...]
2. 3g+ is 3.5g volgens mij. Wat sneller als 3g. Weet de naam er niet voor.
3g is snelheden tot 2 mbit/s
Ik ga hem vanmiddag erop zetten! Lees er goeie dingen over ivm snelheid en gemak en niet te vergeten de jpeg codec!!Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:44:
HX-V8 NL versie is uit
iemand die hem al heeft geprobeerd ?
Verwijderd
Klopt ik ga hem ook zo erop zettenantoineduchar schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:59:
[...]
Ik ga hem vanmiddag erop zetten! Lees er goeie dingen over ivm snelheid en gemak en niet te vergeten de jpeg codec!!
Alleen weet ik nog niet of het mogelijk is om de homescreen te veranderen in finger use (denk het wel)
en de oude lockscreen vind ik tog beter (mischien kan je dat nog ook veranderen ben benieuwd)
finger use is mogelijk. oude keylock is te downloaden op de hyperx site. maar waarom per se de oude? dit is vrijwel hetzelfde maar dan met batterij indicator en evt wat meldingen (sms, email).Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:21:
[...]
Klopt ik ga hem ook zo erop zetten
Alleen weet ik nog niet of het mogelijk is om de homescreen te veranderen in finger use (denk het wel)
en de oude lockscreen vind ik tog beter (mischien kan je dat nog ook veranderen ben benieuwd)
zelf ga ik nu het oratsu beginscherm even testen ipv finger use. tot nu toe erg tevreden over! Verder nog niet alles getest ivm voetbal
Verwijderd
Ja je hebt gelijk de nieuwe lock screen is tog wel mooiantoineduchar schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:18:
[...]
finger use is mogelijk. oude keylock is te downloaden op de hyperx site. maar waarom per se de oude? dit is vrijwel hetzelfde maar dan met batterij indicator en evt wat meldingen (sms, email).
zelf ga ik nu het oratsu beginscherm even testen ipv finger use. tot nu toe erg tevreden over! Verder nog niet alles getest ivm voetbal
ik hou die ook gewoon
Verwijderd
Leuk dat iedereen met HX aan het stoeien is, maar ik begrijp hieruit dat de standaard support van de i8910 door Samsung nog steeds kut is?
Wil eens kijken of er al een nieuwe software update is, zegt de software dat het toestel niet ondersteund wordt?!
April 2011 kan ik eindelijk weer gaan shoppen naar een ander toestel, voor mij in ieder geval NOOIT meer een Samsung!! Suggesties voor een vervanger?
Wil eens kijken of er al een nieuwe software update is, zegt de software dat het toestel niet ondersteund wordt?!
Gebruik je al een non-standaard firmware zoals HX of misschien een buitenlandse? Normaal gesproken zou de laatste update van april of mei ofzo moeten zijn, die werkte bij mij in ieder geval goed. Bugs opgelost, wat nieuwe features etc etc.Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 01:59:
Leuk dat iedereen met HX aan het stoeien is, maar ik begrijp hieruit dat de standaard support van de i8910 door Samsung nog steeds kut is?
Wil eens kijken of er al een nieuwe software update is, zegt de software dat het toestel niet ondersteund wordt?!April 2011 kan ik eindelijk weer gaan shoppen naar een ander toestel, voor mij in ieder geval NOOIT meer een Samsung!! Suggesties voor een vervanger?
Ondertussen heb ik een Galaxy S en het is wel duidelijk dat Symbian als platform gewoon achterloopt tegenwoordig. Tot dusver lijkt de support voor de Galaxy S ook goed, er zijn meerdere officiele updates met bugfixes, echter zijn deze niet via officiele kanalen beschikbaar (ik denk dat Samsung liever een grote update uitbrengt dan veel kleintjes voor de Galaxy S). Deze maand of de volgende zou Android 2.2 ook beschikbaar moeten komen, dus de vooruitzichten lijken toch wel beter dan dat de Omnia HD heeft mogen mee maken.
Ik heb hier nu ook HXv8 draaien. Geen echte verbeteringen opgemerkt, dus hopelijk blijft alles weer gewoon lekker draaien zoals in het verleden...
Was je nog steeds op Samsung aan het wachten danVerwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 01:59:
Wil eens kijken of er al een nieuwe software update is, zegt de software dat het toestel niet ondersteund wordt?!April 2011 kan ik eindelijk weer gaan shoppen naar een ander toestel, voor mij in ieder geval NOOIT meer een Samsung!! Suggesties voor een vervanger?
Verwijderd
Ik heb nu ook HX-V8 maar werkt bij julie de 3D taskmanger ?
elke keer als ik hem op on zet, gaat hij vanzelf weer off (kan je aanzetten bij hx-pats)
Of iemand een path voor de 3d taskmanger ?
elke keer als ik hem op on zet, gaat hij vanzelf weer off (kan je aanzetten bij hx-pats)
Heeft iemand het toevallig al voor elkaar gekregen om de i8910 als pc remote via bluetooth te gebruiken met Windows 7? Heb verschillende progjes geprobeerd waaronder: mobilewitch, clicker, and smarttouch maar krijg tot nu toe niets werkend. Ik wil gewoon dingen als: volume up/down, volgend nr etc kunnen doen.
Ik denk dat ik nog even wacht met overstappen op V8 versie van HyperX. V7 draait prima en heeft een, voor mij, prettige interface. Ik ben bang (in de changelog wordt het mij niet duidelijk) dat die er dadelijk niet meer op zit.
Weet iemand hoe die V7 interface heet (dat is degene waarbij je zelf allemaal buttons kan toevoegen vanuit het pull up menu), of die ook op de V8 versie zit en of die eventueel handmatig te installeren valt?
Weet iemand hoe die V7 interface heet (dat is degene waarbij je zelf allemaal buttons kan toevoegen vanuit het pull up menu), of die ook op de V8 versie zit en of die eventueel handmatig te installeren valt?
De OraTsu homescreen zit er ook in. Ik gebruik die nu standaard...
Geloof dat je toch nog moet rebooten nadat je 3d task manager aan of uitzet in HX patcher.Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:06:
Ik heb nu ook HX-V8 maar werkt bij julie de 3D taskmanger ?
Zat ook te kijken of die Tsunami homescreen erin zat bij V8 en zag hem gewoon tussen de install files staan in de release video op z'n site, dus dat zat wel goed. Ik draai nog steeds V7, zie geen reden om te updaten naar V8.
Persoonlijk denk ik er eigenlijk over om wanneer me abo afloopt alleen een nieuw abo'tje te nemen en geen nieuwe foon. Ik ben nog erg in me nopjes met dit ding =) Vooral sinds de Tsunami homescreen.
[ Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 12-08-2010 13:05 ]
Verwijderd
Bij mij werkt die ook niet. Ook niet na een reboot.AppieNL schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:03:
[...]
Geloof dat je toch nog moet rebooten nadat je 3d task manager aan of uitzet in HX patcher.
Zat ook te kijken of die Tsunami homescreen erin zat bij V8 en zag hem gewoon tussen de install files staan in de release video op z'n site, dus dat zat wel goed. Ik draai nog steeds V7, zie geen reden om te updaten naar V8.
Persoonlijk denk ik er eigenlijk over om wanneer me abo afloopt alleen een nieuw abo'tje te nemen en geen nieuwe foon. Ik ben nog erg in me nopjes met dit ding =) Vooral sinds de Tsunami homescreen.
Het signaal-icoontje is trouwens ook vernaggeld. Je ziet (meestal) een wit vierkantje wanneer die alleen gsm-bereik heeft. Het 3G(+) icoontje werkt wel goed...
Voor de rest geen problemen alhoewel het toetsenbord mij niet bevalt. Ik heb toch liever alleen qwerty of schakelen tussen mini/full.
3D Taskmanager werkt hier ook niet...
Verwijderd
Kan iemand mij AUB helpen?
Ik heb software versie I8910XXJC3 (23/03/2010)
Aangepaste versie:
I8910XENJC1
Nu was ik afgelopen dinsdag bij een U2 concert, een band waar ik al mn hele leven gek van ben. Wou mooie HD filmpjes maken, maar het geluid was echt HEEL erg triest. Zowel op 720 als op andere resoluties...
Zeer blikkerig geluid, veel gekraak en een heel schelle toon, klonk gewoon nergens naar...!
Ik heb via *#0002*28346* al wat dingen onder record aangepast, maar wat zijn nu de goede waardes? Beschikt mijn software wel over de goede update waar ook het audio gefixt is?
Wat zijn de juiste waardes voor het verborgen menu >> keuze 3 (record)....?
Ik ga in sept terug naar een concert in Brussel, dus wil dan heel graag mooie filmpjes maken.
Alvast zeer bedankt!!!
Ik heb software versie I8910XXJC3 (23/03/2010)
Aangepaste versie:
I8910XENJC1
Nu was ik afgelopen dinsdag bij een U2 concert, een band waar ik al mn hele leven gek van ben. Wou mooie HD filmpjes maken, maar het geluid was echt HEEL erg triest. Zowel op 720 als op andere resoluties...
Zeer blikkerig geluid, veel gekraak en een heel schelle toon, klonk gewoon nergens naar...!
Ik heb via *#0002*28346* al wat dingen onder record aangepast, maar wat zijn nu de goede waardes? Beschikt mijn software wel over de goede update waar ook het audio gefixt is?
Wat zijn de juiste waardes voor het verborgen menu >> keuze 3 (record)....?
Ik ga in sept terug naar een concert in Brussel, dus wil dan heel graag mooie filmpjes maken.
Alvast zeer bedankt!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 01:15 ]
Verwijderd
Dit onderwerp is al zeer weid en breed behandelt in deze thread on op andere fora. Gebruik even de zoek functie dan vindt je het geheid.Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 01:14:
Alvast zeer bedankt!!!
http://lmgtfy.com/?q=i8910+audio+recording+settings
Het geluid in officiele firmware blijft stront. Als je het beetje degelijk wil, zal je toch echt een custom firmware moeten installeren zoals HX-7 of 8. Hierin kan je het "noise filter" uitzetten in "HX Patcher". Bij dingen die je record waar bijna geen geluid is, hoor je dan een zoem in je videos met dit filter uit, maar bij concerten e.d. hoor je dat geheel niet en krijg je best redelijke opnames van geluid.
Tevens heb je direct toegang tot de mic settings ipv via het *#0002*28346* menuutje.
Tevens heb je direct toegang tot de mic settings ipv via het *#0002*28346* menuutje.
Ik heb net ook de nieuwe Lockscreen inHXv8 verwijderd en de oude er weer op gezet. De nieuwe gaf me te veel problemen met het binnenkomen van een oproep en de aanvullende functies (speakerphone enzo). Die nieuwe zag er wel keuk uit enzo (jammer van de HXv8 achtergrond) maar was niet praktisch...
Gisteren was ik bij het Nokia N8-event, om daar onze 'oude' i8910 eens naast te houden ;+). Er is wel het een en ander verbeterd in die anderhalf jaar, met name de camera is echt véééél beter. Wat ook beter is aan de N8 is de ondersteuning van .mkv @ 720p over HDMI. En cherry on te cake is wel het feit dattie USB host is, je kan er dus een USB-stick aan hangen, of een muis of een keyboard.
Symbian ^3 is aanzienlijk gepolijster dan S60v5, maar het oogt in essentie nog wel het zelfde.
Qua scherm is de N8 echter niet beter (zelfde kwaliteit maar ietsje kleiner).
Symbian ^3 is aanzienlijk gepolijster dan S60v5, maar het oogt in essentie nog wel het zelfde.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Kwa Camera heb je het dan over zowel film als foto kwaliteit? HDMI out is natuurlijk erg vet als media speler en USB host is ook wel erg handig, dat had er al veel eerder mogen zijn. Muis en keyboard kan ook beide te gelijk? Zo wordt de N8 misschien toch no intressant als opvolger, hoewel ik ook twijfel aan de Desire HD.Julian schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:03:
Gisteren was ik bij het Nokia N8-event, om daar onze 'oude' i8910 eens naast te houden ;+). Er is wel het een en ander verbeterd in die anderhalf jaar, met name de camera is echt véééél beter. Wat ook beter is aan de N8 is de ondersteuning van .mkv @ 720p over HDMI. En cherry on te cake is wel het feit dattie USB host is, je kan er dus een USB-stick aan hangen, of een muis of een keyboard.
De i8910 is ook de eerste telefoon die ik langer dan een jaar heb nu, er is voor mij nog steeds niets uit wat op alle punten beter scoort, wil wel eens android proberen vanwege alle beschikbare apps en games, maar geen camera komt naar mijn mening in de buurt en ik wil er wel op vooruit gaan natuurlijk.
Ja, de camera is zowel qua foto als qua filmpjes echt een ENORME vooruitgang. Al mijn eigen foto's waren allemaal mislukt wegens te weinig licht, veruit de meeste foto's van de N8 waren prima. Check ook het topic over die bijeenkomst, daar kan je ook een bestand van 450mb vinden met alle foto's erin.
Muis en keyboard kan niet tegelijk op de USB-poort, je kan er geen hub aan hangen. Je kan wel een bluetooth muis en een USB-keyboard tegelijk gebruiken, of omgekeerd. Dat wordt dus mooi Quake III spelen =D
Qua mediaspeler was het ook een enorme vooruitgang. Het ding speelde een fijne 720p .mkv met dolby surrond echt heel mooi af.
Muis en keyboard kan niet tegelijk op de USB-poort, je kan er geen hub aan hangen. Je kan wel een bluetooth muis en een USB-keyboard tegelijk gebruiken, of omgekeerd. Dat wordt dus mooi Quake III spelen =D
Qua mediaspeler was het ook een enorme vooruitgang. Het ding speelde een fijne 720p .mkv met dolby surrond echt heel mooi af.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Bedoel je dat je niet keyboard en muis kan gebruiken omdat er te weinig ingangen zijn? Ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld een wireless setje van microsoft of logitech zou kunnen gebruiken. Dan heb je maar 1 usb poort nodig..
ja precies k.olfers. Je kan maar één apparaat tegelijk verbinden via USB, en ook maar één via bluetooth. Samen dus twee apparaten. Da's precies genoeg voor een muis en een keyboard =D
Ik heb zojuist Hx8.31 geinstalleerd.. ziet er weer goed uit (kwam van hx 7)
nu werkt ovi store, maps en sport tracker tenminste weer
Verwijderd
Klinkt idd goed! Volgens mij zijn nu zo goed als alle bugs verholpen. Alleen nog ff wachten op nl-versie, zal niet zo lang duren lijkt me aangezien we aan een engels toetsenbord wel genoeg hebben.Lethal schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:24:
Ik heb zojuist Hx8.31 geinstalleerd.. ziet er weer goed uit (kwam van hx 7)
edit: nl versie staat derop
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 23:42 ]
Het grootste voordeel is dat je met de hx-patcher alle instellingen zelf kan maken.Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:04:
[...]
Klinkt idd goed! Volgens mij zijn nu zo goed als alle bugs verholpen. Alleen nog ff wachten op nl-versie, zal niet zo lang duren lijkt me aangezien we aan een engels toetsenbord wel genoeg hebben.
edit: nl versie staat derop
phone id , camera compression en kinetic scroll instellingen.. etc etc
Is het al iemand gelukt om HX-V8-32-russ.rar te downloaden en unzippen ?
Hier krijg ik al meerdere keren een foutmelding van winrar
ja, heb hem, maar kan hem zo snel niet delen...
hyperx heeft nu ook swype aan de praat gekregen op de i8910HD: YouTube: Swype working on i8910 Het is nog even wachten op de nieuwe firmware update waar die in zal zitten. De samsung is nog lang niet dood!
Verwijderd
Ik draai sinds gister HyperX V8-32.. Kwam van V5-27 af.
Schrok me een hoedje toen ik in het SMS menu aan t pluizen was, vanwege t nieuwe 4 regelige keyboard.
Mijn 1e gedachte was: terug naar V5! Maar na enig gepriegel werkt dat nieuwe keyboard sneller en super waus!
De kastor effects vind ik een stuk aangenamer vergeleken met V5, waar je soms onnozel werd van al dat gedraai.
Ik kwam een kleine bug tegen toen ik de theme van V5 wilde gebruiken. Dat leek goed te gaan, maar t homescreen werd wittig en de boel zag er niet meer uit. Snel terug gezet naar de native theme van V8-32 en t werkte weer soepel, met als enige bug dat de aansteker-achtergrond nu pleitte is. Dat is echter niet zo een euvel omdat ik toch een rotating background gebruik (slideshow).
De batterij lijkt sterk verbeterd. Ben overigens zeer te spreken over de snelle responstime die is ingebouwd. Alleen dat al is een pre om V8-32 te installeren => V7 heeft die tweak nog niet... doe je voordeel..
Ik had vorige week een Galaxy S in handen, daar even mee gespeeld en t ding ziet er gelikt uit. Dat Android vind ik maar rommelig toch.. En veel ruimte om snel zelf instellingen te wijzigen is er niet (elke keer moet je als een aap zoeken waar die zooi zich bevindt). Je hebt veel minder 'self control' over de software zo was mijn korte impressie. (heb er een uur of 6 mee geklooid)
Als je dat de specs 1 op 1 vergelijkt met de i8910 dan moet je toch concluderen dat er niet zoveel spectaculaire dingen zijn veranderd. (tenzij je geilt op een paar megehertzen of pixeltje meer) Sterker nog, qua veel zaken is de i8910 superieur aan de Galaxy S. Ik hoef alleen maar t poepgeluid van de Galaxy S aan te halen.. En t ding is enorm fragiel.. Vooral de schuifklep op de achterkant (batterij cover) lijkt t bij de minste scheet te kunnen begeven..
Met swype op komst in de toekomstige release van HyperX lijkt de i8910 toch DE telefoon te zijn!
Schrok me een hoedje toen ik in het SMS menu aan t pluizen was, vanwege t nieuwe 4 regelige keyboard.
Mijn 1e gedachte was: terug naar V5! Maar na enig gepriegel werkt dat nieuwe keyboard sneller en super waus!
De kastor effects vind ik een stuk aangenamer vergeleken met V5, waar je soms onnozel werd van al dat gedraai.
Ik kwam een kleine bug tegen toen ik de theme van V5 wilde gebruiken. Dat leek goed te gaan, maar t homescreen werd wittig en de boel zag er niet meer uit. Snel terug gezet naar de native theme van V8-32 en t werkte weer soepel, met als enige bug dat de aansteker-achtergrond nu pleitte is. Dat is echter niet zo een euvel omdat ik toch een rotating background gebruik (slideshow).
De batterij lijkt sterk verbeterd. Ben overigens zeer te spreken over de snelle responstime die is ingebouwd. Alleen dat al is een pre om V8-32 te installeren => V7 heeft die tweak nog niet... doe je voordeel..
Ik had vorige week een Galaxy S in handen, daar even mee gespeeld en t ding ziet er gelikt uit. Dat Android vind ik maar rommelig toch.. En veel ruimte om snel zelf instellingen te wijzigen is er niet (elke keer moet je als een aap zoeken waar die zooi zich bevindt). Je hebt veel minder 'self control' over de software zo was mijn korte impressie. (heb er een uur of 6 mee geklooid)
Als je dat de specs 1 op 1 vergelijkt met de i8910 dan moet je toch concluderen dat er niet zoveel spectaculaire dingen zijn veranderd. (tenzij je geilt op een paar megehertzen of pixeltje meer) Sterker nog, qua veel zaken is de i8910 superieur aan de Galaxy S. Ik hoef alleen maar t poepgeluid van de Galaxy S aan te halen.. En t ding is enorm fragiel.. Vooral de schuifklep op de achterkant (batterij cover) lijkt t bij de minste scheet te kunnen begeven..
Met swype op komst in de toekomstige release van HyperX lijkt de i8910 toch DE telefoon te zijn!
Je kan natuurlijk altijd even het plaatje opslaan en gewoon instellen als achtergrond .. dan heb je de aansteker, maar niet in de menu's enzo..Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 06:38:
Ik draai sinds gister HyperX V8-32.. Kwam van V5-27 af.
Ik heb (toevallig) gister ook even mogen spelen met de galaxy s.. maar vind het scherm toch wel nog een stuk mooier dan de i8910 hoor! alleen vind ik de vormgeving (met zilveren rand en toetsen) van ons toestel toch nog wel een stuk mooier..
maar verder veel gelijkenissen inderdaad!
is dat 4-regelige toetsenbord nu ook voor nl versie? want ik heb nog 8.31 maar in die engelse versie zit het nog niet.. (tenzij ik russische taal selecteer ;p)
Als je hem nog nodig hebt, heb hem even gedownload en op mediafire.com gezet voor je: http://www.mediafire.com/?dip3q2eq3e5c4p9richajax schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:26:
Is het al iemand gelukt om HX-V8-32-russ.rar te downloaden en unzippen ?
Dank je voor je moeite, Propane
Echter heb ik hem inmiddels al draaien....
Ik was maar een draadje gestart op het forum van Hyperx
http://hyperx-i8910-forum...?page=Thread&threadID=492
Echter heb ik hem inmiddels al draaien....
Ik was maar een draadje gestart op het forum van Hyperx
http://hyperx-i8910-forum...?page=Thread&threadID=492
Verwijderd
Binnenkort kan ik ook nieuwe telefoon uitzoeken... maar ik denk dat ik nog maar even wacht aangezien er sinds de i8910 (1,5 jaar terug!) niet veel veranderd is. En zolang er functies als swype worden toegevoegd heb ik niets te klagen
.
Waarschijnlijk komt er over een (half) jaartje wel interessant spul uit met bv een dual core/led+xenon/1080p video. Het zal dan wel een android worden aangezien windows schijnbaar ook helemaal dichtgetimmerd zit zoals iOS. Van symbian^3/^4/MeeGoo ben ik ook nog niet overtuigd...
Ff nog afwachten dus. Houd het desnoods nog wel een jaartje vol met de i8910. Nog nooit zo lang 1 model telefoon gehad trouwens
Waarschijnlijk komt er over een (half) jaartje wel interessant spul uit met bv een dual core/led+xenon/1080p video. Het zal dan wel een android worden aangezien windows schijnbaar ook helemaal dichtgetimmerd zit zoals iOS. Van symbian^3/^4/MeeGoo ben ik ook nog niet overtuigd...
Ff nog afwachten dus. Houd het desnoods nog wel een jaartje vol met de i8910. Nog nooit zo lang 1 model telefoon gehad trouwens
Sinds kort heb ik een nieuw probleem.
Afgelopen week was ik naar de vodafone winkel gegaan omdat ik geen smsjes meer kon ontvangen van andere die ook vodafone hadden nadat ik terug gekomen was van vakantie in Amerika.
Bleek dat de provider was blijven hangen waardoor ze in de wachtrij bleven staan, nieuw simkaartje gekregen en alles werkte weer zoals normaal.
Nu heb ik gisteren een keer iemand gebeld (bel niet zo veel, meer sms) en sindsdien kan ik wederom geen smsjes meer ontvangen. Ik moet mijn telefoon elke keer uitzetten en weer aan wil er iets binnenkomen.
Hierop ben ik dus weer naar de winkel terug gegaan maar hier werd ik vrij snel weggestuurd met het antwoord dat dit wel aan het toestel moet liggen dan, dit lijkt me alleen zéér onwaarschijnlijk aangezien hij het voordat ik op vakantie ging altijd goed gedaan heeft en ook afgelopen week geen problemen gehad nadat ik een nieuw simkaart had gekregen
Heeft iemand misschien een idee waar dit eventueel aan kan liggen?
Ik draai op het moment de laatste HyperX versie, zal vanavond nog even proberen een vorige versie te installeren maar lijkt me ook niet dat het daar aan ligt.
Afgelopen week was ik naar de vodafone winkel gegaan omdat ik geen smsjes meer kon ontvangen van andere die ook vodafone hadden nadat ik terug gekomen was van vakantie in Amerika.
Bleek dat de provider was blijven hangen waardoor ze in de wachtrij bleven staan, nieuw simkaartje gekregen en alles werkte weer zoals normaal.
Nu heb ik gisteren een keer iemand gebeld (bel niet zo veel, meer sms) en sindsdien kan ik wederom geen smsjes meer ontvangen. Ik moet mijn telefoon elke keer uitzetten en weer aan wil er iets binnenkomen.
Hierop ben ik dus weer naar de winkel terug gegaan maar hier werd ik vrij snel weggestuurd met het antwoord dat dit wel aan het toestel moet liggen dan, dit lijkt me alleen zéér onwaarschijnlijk aangezien hij het voordat ik op vakantie ging altijd goed gedaan heeft en ook afgelopen week geen problemen gehad nadat ik een nieuw simkaart had gekregen
Heeft iemand misschien een idee waar dit eventueel aan kan liggen?
Ik draai op het moment de laatste HyperX versie, zal vanavond nog even proberen een vorige versie te installeren maar lijkt me ook niet dat het daar aan ligt.
heb ik eerder gehoord.. (overigens niet bij dit toestel maar bij een ander)
dan zit er een fout in de routing bij vodafone.. heeft dus niets met je toestel te maken!
die persoon moest telkens heel even bellen, en dan kwam er weer een lading met smsjes binnen..
dan zit er een fout in de routing bij vodafone.. heeft dus niets met je toestel te maken!
die persoon moest telkens heel even bellen, en dan kwam er weer een lading met smsjes binnen..
[ Voor 39% gewijzigd door Lethal op 08-09-2010 09:47 ]
Verwijderd
Nu ga ik een lullige vraag stellen waarschijnlijk.Ik draai nog steeds de originele firmware van vorig jaar mei. Nu heb ik de Hx - v8 etc gedownload en nu komt het..... wat nu, hoe doe je dat op je toestel zetten?
Aub stap voor stap .Alvast bedankt.
Aub stap voor stap .Alvast bedankt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 18:59 ]
heel eenvoudig.. je hebt een pc nodig waar windows xp op staat..
vervolgens start je de exe bestand van hyper x
je doet je telefoon uit, en als je hem opnieuw aanzet druk je tegelijk volume up en de keylock toets in (dus rechts en links van de telefoon)
je telefoon krijgt dan een soort blauwe bootmodus. als je nu de usb erin zet
nu kun je in het programma van hyperx op downloaden klikken.
de software doet de rest
zo simpel is het! (er staat ook een youtube filmpje online)
vervolgens start je de exe bestand van hyper x
je doet je telefoon uit, en als je hem opnieuw aanzet druk je tegelijk volume up en de keylock toets in (dus rechts en links van de telefoon)
je telefoon krijgt dan een soort blauwe bootmodus. als je nu de usb erin zet
nu kun je in het programma van hyperx op downloaden klikken.
de software doet de rest
zo simpel is het! (er staat ook een youtube filmpje online)
[ Voor 6% gewijzigd door Lethal op 09-09-2010 19:09 ]
Verwijderd
Mag ik dan aub het linkje daarvan. Sowieso bedankt voor de uitleg, ik zal er maar eens aan beginnen, met de originele firmware ben ik uitgespeelt.
HyperX heeft die uitleg ook op zijn site staan: http://hx-custom-roms.com/?cat=8
Verwijderd
HX-V8-32 draait nu op de 8910. Erg tevreden hoe m'n phone nu draait, ik heb hem nu ruim anderhalf jaar en ik zou momenteel geen andere willen. Bedankt voor de uitleg.
Verwijderd
Ik heb sinds een weekje een probleem met de firmware updates.
Ik kan gewoon niet meer updaten!! Ik krijg bij het checken naar nieuwe firmware de boodschap in beeld dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server, dat ik mijn internet moet checken.
Nou daar ligt het niet aan! Heb opnieuw Samsung PC studio erop gegooid, maar dat mocht niet baten.
Heb het best wel nodig want ik kan nu ook in mijn muziekmappen geen lege mappen meer verwijderen vanuit de telefoon zelf.
De mappen bestaan namelijk niet meer maar worden wel weergegeven, en kunnen dus niet verwijderd worden. Wordt nogal een zooitje, kan iemand me helpen bij deze problemen?
Alvast heel erg bedankt!!
Ik kan gewoon niet meer updaten!! Ik krijg bij het checken naar nieuwe firmware de boodschap in beeld dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server, dat ik mijn internet moet checken.
Nou daar ligt het niet aan! Heb opnieuw Samsung PC studio erop gegooid, maar dat mocht niet baten.
Heb het best wel nodig want ik kan nu ook in mijn muziekmappen geen lege mappen meer verwijderen vanuit de telefoon zelf.
De mappen bestaan namelijk niet meer maar worden wel weergegeven, en kunnen dus niet verwijderd worden. Wordt nogal een zooitje, kan iemand me helpen bij deze problemen?
Alvast heel erg bedankt!!