Hmm met wat online spul doen ben ik echt in no-time 1 of 2 blokjes kwijt
ja ik ook! en laatste tijd moet ik m wel 2 keer aan de oplader hangen...check wel regelmatig mn sites met opera en gravity gebruik ik ook met regelmaat...maar ook weer niet zo overdreven veel en zet vaak mn 3g uit...
gebruik wel de gare officiele firmware (laatste update september?). Vond die hyper x firmware toch niet zo heel super...veel vreemde "bijwerkingen" en mn thema pakte niet en maar max. 3icoontje op een rij in menu etc etc..
gebruik wel de gare officiele firmware (laatste update september?). Vond die hyper x firmware toch niet zo heel super...veel vreemde "bijwerkingen" en mn thema pakte niet en maar max. 3icoontje op een rij in menu etc etc..
Damn maar de Hyperx firmware haalt zoveel meer uit het toestel dan de originele firmware.
Verder snap ik ook niet waarom m'n internet zoveel batterij verbruikt. Al check ik maar 1 of 2 sites dan verlies ik al een blokje
Verder snap ik ook niet waarom m'n internet zoveel batterij verbruikt. Al check ik maar 1 of 2 sites dan verlies ik al een blokje
Ja ben t nu ff zat om weer te gaan flashen en alles opnieuw te installeren, maar zal die v5 nog wel een keer testen want dit is ook niet geweldig.
Vandaag overigens heeeel lang kunnen doen met de batterij ondanks veelvuldig gebruik van internet. Heb niks aan de instellingen veranderd. Vreemd toch?!
Vandaag overigens heeeel lang kunnen doen met de batterij ondanks veelvuldig gebruik van internet. Heb niks aan de instellingen veranderd. Vreemd toch?!
Godver, gister een Desire in mn handen gehad. Heeft me toch wel aan het twijfelen gebracht:')
Verwijderd
We gaan nou toch niet over Android beginnen he?Southern Sun schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:03:
Godver, gister een Desire in mn handen gehad. Heeft me toch wel aan het twijfelen gebracht:')
Maaruh in de tuin ff V5 erop gezet met het bijzijn van een biertje. Ik moet zeggen, die 600mhz hack is welkom maar verder merk ik niet echt veel. De theme is gruwelijk!
Neuh
Bedoel je het nero thema? Die vind ik juist weer minder. In HX4 zat er 1 die ik echt fijn vond, maar ben weer kwijt welke dat was. Die had iig mooiere icoontjes.
Verwijderd
Godverdomme 
Vannacht mijn tel laten vallen, echt een direct hit op me scherm. Compleet naar de tering
De kleuren vervormen niet ofzo? Het lijkt dat alleen de glasplaat kapot is, ook reageert hij niet meer op input ter hoogte van de letters Y, H, N (toetsenbord sms)
Weet iemand of je zon glasscherm los kan bestellen? Is dat moeilijk om zelf te installeren?
Vannacht mijn tel laten vallen, echt een direct hit op me scherm. Compleet naar de tering
De kleuren vervormen niet ofzo? Het lijkt dat alleen de glasplaat kapot is, ook reageert hij niet meer op input ter hoogte van de letters Y, H, N (toetsenbord sms)
Weet iemand of je zon glasscherm los kan bestellen? Is dat moeilijk om zelf te installeren?
zoek op ebay op "digitizer i8910".Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 16:46:
Godverdomme
via google kan je zoeken op "disassembly guide i8910"
of nog makkelijker: http://www.ziddu.com/down...semblyReassembly.rar.html
Succes!
gecondoleerd bjorn =|
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Hoi,
ik heb HyperX V3 draaiend, nu wil ik V5 er op zetten, maar ik wil niet dat mijn berichten en contacten verloren gaan. Als ik mijn telefoon connect met PC Studio kan ik mijn sms berichten niet overzetten?
Graag hulp!
ik heb HyperX V3 draaiend, nu wil ik V5 er op zetten, maar ik wil niet dat mijn berichten en contacten verloren gaan. Als ik mijn telefoon connect met PC Studio kan ik mijn sms berichten niet overzetten?
Graag hulp!
Nog eens uit en inpluggen en dan PC Studio starten? Bij mij pakt ie ook niet altijd. Daarbij had ik het probleem dat mijn sms- en contacten-backup ook niet werden gepakt na het flashen naar v5. Gelukkig had ik ook nog een totale backup van alles gemaakt in PC Studio en daaruit kon ik wel alleen de sms- en contacten-backup terugzetten. Maak dus voor de zekerheid een totale backup en haal daarna daaruit wat je nodig hebt...
Verwijderd
Ik gebruik altijd het backup progje op de telfoon zelf (onder file manager). Werkt altijd perfect voor contacten, berichten, en bookmarks. Ik zou alleen niet instellingen en bestanden terugzetten want dat kan nog wel eens voor problemen zorgen. Notities zet ik dan ook meestal over met pcsync.Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:18:
Hoi,
Graag hulp!
EDIT: wel ff de backup bestanden naar je pc overzetten voor je flasht!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2010 16:36 ]
Verwijderd
waar zijn deze bestanden; mijn smsjes, contacten en notities precies terug te vinden op mijn telefoon, als ik in de mappen kijk kan ik ze zo niet vindenVerwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:34:
[...]
Ik gebruik altijd het backup progje op de telfoon zelf (onder file manager). Werkt altijd perfect voor contacten, berichten, en bookmarks. Ik zou alleen niet instellingen en bestanden terugzetten want dat kan nog wel eens voor problemen zorgen. Notities zet ik dan ook meestal over met pcsync.
EDIT: wel ff de backup bestanden naar je pc overzetten voor je flasht!

Op het massageheugen of de geheugenkaart in een map Backup. Het zijn .arc bestanden oid.
Een voordeel wat ik in HyperX v5 heb gevonden is dat als een app wordt afgesloten die WiFi heeft gebruikt, de WiFi daarna ook wordt gesloten. In v4 was dat met de zelfde instellingen niet het geval... Zo hoef ik niet altijd nog manueel de WiFi af te sluiten om accuduur te verbeteren...
Vandaag nieuwe NL firmware gekregen, gewoon via PC studio, I8910XXJC3, prestatie speciefieke zaken / verbeteringen heb ik nog niet kunnen ontdekken, de eerste die mij opviel, een optie bij "TOOLS" ( de taal staat nog op engels ) is "WLAN Creator" mischien om de I8910 te gebruiken als router ??
Dit is volgens mij een soort 'wizard' die het makkelijker moet maken om via een WLAN netwerk verbinding met internet te maken! Ik heb m al een tijdje via Italiaanse / HyperX firmware maar nog nooit gebruik van gemaakt eigenlijk.Zoetzuur schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:22:
Vandaag nieuwe NL firmware gekregen, gewoon via PC studio, I8910XXJC3, prestatie speciefieke zaken / verbeteringen heb ik nog niet kunnen ontdekken, de eerste die mij opviel, een optie bij "TOOLS" ( de taal staat nog op engels ) is "WLAN Creator" mischien om de I8910 te gebruiken als router ??
Verwijderd
heejZoetzuur schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:22:
heb zelf nu de I8910XXII3 en daar zit ook deWLAN Creator in.
ik zelf kan hem nog niet binnen halen (anders laat ik het wel doen via samsung service point)
maar wat is je eervaring tot nu toe ?
Zit er nu wel knitech scrolling erij ?
Kinetic scrolling zit er in. In de menu's en in de browser. De browser reageerde echter erg slecht toen ik een en ander uitprobeerde.
Het zoeken naar foto's en muziek duurt nog steeds een eeuwigheid doordat de hele telefoon op zijn kop wordt gezet om bestanden te vinden.
Al met al vraag ik mij af wat er nu precies allemaal geupdate is. Rondzoeken op de Samsung site levert ook geen antwoord op.
Ik vind Samsung dan ook erg slecht in zijn support voor deze telefoon en via de mail is hun service ook bedroevend slecht.
Het zoeken naar foto's en muziek duurt nog steeds een eeuwigheid doordat de hele telefoon op zijn kop wordt gezet om bestanden te vinden.
Al met al vraag ik mij af wat er nu precies allemaal geupdate is. Rondzoeken op de Samsung site levert ook geen antwoord op.
Ik vind Samsung dan ook erg slecht in zijn support voor deze telefoon en via de mail is hun service ook bedroevend slecht.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Daarom gaat ook 95% procent van dit topic over custom firmwares..... Triest eigenlijk, mijn samsung is nu kapot zoals eerder gemeld. Ik weet een ding wel, NOOIT weer nieuwe samsung voor mij!MrE schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 01:40:
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 10:16 ]
Verwijderd
Vraagje, hoeveel ruimte heb je beschikbaar op C? Ben ik wel erg benieuwd naar.Zoetzuur schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:22:
ik zit hetzelfde (weliswaar met een g810 en geen i8910) en de service vanuit samsung is DE reden om samsung links te laten liggen (tenminste voor mij) al moet ik zeggen dat de wave een interressant toestel is. ik heb al eens vragen gesteld per mail aan samsung waarbij je geen antwoord krijgt behalve "bel de klantenservice 0900-...."Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:15:
[...]
Daarom gaat ook 95% procent van dit topic over custom firmwares..... Triest eigenlijk, mijn samsung is nu kapot zoals eerder gemeld. Ik weet een ding wel, NOOIT weer nieuwe samsung voor mij!
zelfs voor een simpele vraag was dit het antwoord. en dat de samsung software voor de pc niet werkt helpt ook niet echt (geen ondersteuning voor 64 bit??) en pc drivers die uit 2006 stammen en niet werken zorgt er toch wel voor dat ik eens iets anders ga proberen. dus maar eens een nokia symbian (N8) in plaats van een samsung symbian (symbian werkt namelijk wel perfect voor me)
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
Kinetic scrolling tog wel hoor net van iemand dat het er niet inzit bij , I8910XXJC3MrE schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 01:40:
Kinetic scrolling zit er in. In de menu's en in de browser. De browser reageerde echter erg slecht toen ik een en ander uitprobeerde.
en ben tog wel benieuwd hoe de C geheugen is?
dan maar deze week laten updaten ben tog wel beniewd, want mij tele zou er vast niet slechter van worden
Het is een versie van I8910XXJC3 2010/03 hoorde ik net van Zoetzuur
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 11:36 ]
net een update gedaan:
I8910XXJC3 / I8910XENJC1
c: 21,3 MB vrij (heb er wel een ringtone van 188kb op staan en mn contacts/oude smsjes/calendar (backupbestanden waren 2,2 mb)
I8910XXJC3 / I8910XENJC1
c: 21,3 MB vrij (heb er wel een ringtone van 188kb op staan en mn contacts/oude smsjes/calendar (backupbestanden waren 2,2 mb)
Verwijderd
Ik heb ook 2x een samsung gehad, een keer een u600 en dan de i8910!reyals schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:17:
[...]
ik zit hetzelfde (weliswaar met een g810 en geen i8910) en de service vanuit samsung is DE reden om samsung links te laten liggen (tenminste voor mij) al moet ik zeggen dat de wave een interressant toestel is. ik heb al eens vragen gesteld per mail aan samsung waarbij je geen antwoord krijgt behalve "bel de klantenservice 0900-...."
zelfs voor een simpele vraag was dit het antwoord. en dat de samsung software voor de pc niet werkt helpt ook niet echt (geen ondersteuning voor 64 bit??) en pc drivers die uit 2006 stammen en niet werken zorgt er toch wel voor dat ik eens iets anders ga proberen. dus maar eens een nokia symbian (N8) in plaats van een samsung symbian (symbian werkt namelijk wel perfect voor me)
Was altijd superzuinig op de u600, haal ik op een dag uit mijn broek, zaten geen sleutels of wat dan ook in, hele scherm gewoon naar de gruzelementen. Werkelijk waar wat belachelijk slecht!
Toen gauw weer over gegaan naar Nokia maar daarna nog een keer Samsung de kans gegeven want eerlijk is eerlijk, ze hebben wel vaak telefoontjes met veel power die er leuk uit zien. Het werd de I8910!
Het is dat HyperX de telefoon nog bruikbaar heeft gehouden maar anders was hij al lang weg! Wat een gigantische slechte service!!
Nee, hierna weer lekker naar Nokia, de N8 lijkt mij ook wel wat
Samsung is vanaf nu voor mij no go
Verwijderd
Hm, ok dank je wel. Houdt dus idd niet veel over. Dat was al veel gehoord in de vorige firmware releases, dat de vrije ruimte op C wel wat tegenviel. Ondanks dit denk ik wel dat ik binnenkort de update ga doen. Ik zit nog op de firmware die fabriek af werd meegeleverd. XXIF7/XENIE1.solomo schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:41:
net een update gedaan:
I8910XXJC3 / I8910XENJC1
Verwijderd
Oke, heb nu zelf de orginele rom I8910XXII3 met 50 MB c geheugensolomo schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:41:
net een update gedaan:
I8910XXJC3 / I8910XENJC1
maarja....nog iets nieuws ondekt ? is de laadtijd bij galley sneller nu ?
dan maar ook even deze week laten updaten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 12:06 ]
Vóór de update heb ik ook maar mijn mass memory geformateerd, dus echt alles leeg, en daarna de update.
Daarna heb ik Sygic, Opera 10, Midomi, en één theme geinstalleerd ( alles naar de mass memory ), ik heb nu exact 25mb over.
Accu prestaties lijkt mij beter dan de vorige versie.
gisteravond na de update vol geladen, daarna ca 30 min internetten ( via WiFi ), een paar sms-jes, en ca 5 keer kort bellen, en nu, ca 12 uren later is de accubalk nog vol
Voor de rest niks spannends kunnen ontdekken, behalve de task manager, die laat nu de actieve scherm zien, ipv een lijstje.
Daarna heb ik Sygic, Opera 10, Midomi, en één theme geinstalleerd ( alles naar de mass memory ), ik heb nu exact 25mb over.
Accu prestaties lijkt mij beter dan de vorige versie.
gisteravond na de update vol geladen, daarna ca 30 min internetten ( via WiFi ), een paar sms-jes, en ca 5 keer kort bellen, en nu, ca 12 uren later is de accubalk nog vol
Voor de rest niks spannends kunnen ontdekken, behalve de task manager, die laat nu de actieve scherm zien, ipv een lijstje.
Hè bah, ik moet denk ik weer even een XP PC ergens hijacken, want in XP Mode en onder Windows 7 zelf blijft het spul weer hangen op 27% bij de officiële update.
Verwijderd
Je moet zelf ff de USB driver naar de VirtualPC omgeving mounten. Ergens links boven in de hoek, kan zo ff niet meer heinneren hoe.Propane schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 00:23:
Hè bah, ik moet denk ik weer even een XP PC ergens hijacken, want in XP Mode en onder Windows 7 zelf blijft het spul weer hangen op 27% bij de officiële update.
Als je drivers hebt geinstaleert en de USB Device handmatig mount dan moet het werken. Als hij bij 27% blijft hangen dan betekent dat dat je een van die twee dingen niet hebt gedaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2010 01:33 ]
Alle flash drivers van de handleiding bij i8910 forums zijn geïnstalleerd en ik mount de i8910 ook netjes via het USB menu in XP mode. Flashen met de flashtool werkt op die manier wel, maar PC Studio krijgt het niet voor elkaar.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 01:32:
[...]
Je moet zelf ff de USB driver naar de VirtualPC omgeving mounten. Ergens links boven in de hoek, kan zo ff niet meer heinneren hoe.
Als je drivers hebt geinstaleert en de USB Device handmatig mount dan moet het werken. Als hij bij 27% blijft hangen dan betekent dat dat je een van die twee dingen niet hebt gedaan.
Nadat hij bij mij ook tot drie keer toe vast liep onder Windows 7 (64 bit) (hoe kan je als bedrijf dit nog niet gefixed hebben?) heb ik de virtual XP van windows 7 geprobeerd.Propane schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 01:45:
[...]
Alle flash drivers van de handleiding bij i8910 forums zijn geïnstalleerd en ik mount de i8910 ook netjes via het USB menu in XP mode. Flashen met de flashtool werkt op die manier wel, maar PC Studio krijgt het niet voor elkaar.
Je mount inderdaad linksboven je USB driver, maar daarna moet je er nog even mee pielen (pardon my technical language).
Ik weet dat het wat vaag klinkt, maar zo lukte mij het wel.
Ik heb het idee dat hij tijdens de upgrade de USB driver vernieuwd en dat deze dan weer gemount moet worden.
Dat snap ik, maar het is toch te treurig voor woorden dat Samsung een telefoon met deze potentie gewoonweg negeert? Om nog maar niet te spreken of het stiefkind Symbian.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:15:
[...]
Daarom gaat ook 95% procent van dit topic over custom firmwares..... Triest eigenlijk, mijn samsung is nu kapot zoals eerder gemeld. Ik weet een ding wel, NOOIT weer nieuwe samsung voor mij!
Ik zit dan ook met smart te wachten tot iemand er een Android firmware op knalt zodat je tenminste lekker wat applicaties kan kiezen.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Gelukt na een verse installatie van Virtual PC. Eens even kijken of de firmware interessant genoeg is. Ik ben in ieder geval weer blij om de Samsung toets geluidjes te horen in plaats van die rare klikjes van HXMrE schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 22:58:
[...]
Nadat hij bij mij ook tot drie keer toe vast liep onder Windows 7 (64 bit) (hoe kan je als bedrijf dit nog niet gefixed hebben?) heb ik de virtual XP van windows 7 geprobeerd.
Je mount inderdaad linksboven je USB driver, maar daarna moet je er nog even mee pielen (pardon my technical language).
Ik weet dat het wat vaag klinkt, maar zo lukte mij het wel.
Ik heb het idee dat hij tijdens de upgrade de USB driver vernieuwd en dat deze dan weer gemount moet worden.
OFFICIELE UPDATE beschikbaar!!!
dacht probeer t gewoon weer en zie nu dat ik kan gaan upgraden naar modem: I8910XXJC1
iemand al ervaring hiermee?
dacht probeer t gewoon weer en zie nu dat ik kan gaan upgraden naar modem: I8910XXJC1
Jup, nette firmware, kinetic scrolling, aardige audio bij video opname, 3D taskmanager. De dingen waarvoor je eerst een custom of buitenlandse firmware moest flashen zitten nu hier ook in zeg maar. Ik ben er blij mee, heb nog niets slechts kunnen ontdekken eigenlijk.antoineduchar schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:01:
OFFICIELE UPDATE beschikbaar!!!
Verwijderd
Werkt met die officiele firmware MMS met vodafone?Propane schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:07:
[...]
Jup, nette firmware, kinetic scrolling, aardige audio bij video opname, 3D taskmanager. De dingen waarvoor je eerst een custom of buitenlandse firmware moest flashen zitten nu hier ook in zeg maar. Ik ben er blij mee, heb nog niets slechts kunnen ontdekken eigenlijk.
Geen idee aangezien ik T-Mobile gebruikVerwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:34:
[...]
Werkt met die officiele firmware MMS met vodafone?
Verwijderd
Ik ben er net achter gekommen dat je je thema effecten uit kan zetten via
menu - instellingen - persoonlijk - thema - algemeen - opties - theme effecten uitzetten
Je mobile word wel een stuk sneller van bij Menu,Berichten,contacten, gallary en telefoon
Volgens mij kan dit alleen via de orginele fireware van samsung
menu - instellingen - persoonlijk - thema - algemeen - opties - theme effecten uitzetten
Je mobile word wel een stuk sneller van bij Menu,Berichten,contacten, gallary en telefoon
Voor de liefhebber nog even een testje om de audio kwaliteit van de nieuwe firmware te checken bij het maken van een video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6Dx-VTYEayg]
Hij wordt nog verwerkt, maar dat maakt volgens mij alleen nog verschil voor het beeld en niet voor audio kwaliteit.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6Dx-VTYEayg]
Hij wordt nog verwerkt, maar dat maakt volgens mij alleen nog verschil voor het beeld en niet voor audio kwaliteit.
HyperX v5 icm Solstice van PiZero kan dat ook.Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:38:
Dat werd tijd met die firmware van jullie. Half jaar nadat hij daadwerkelijk uit zou moeten zijn.
Even tussendoor
Heeft iemand van jullie de originele .wgt (widget) files van de i8910 HD? Iemand die dat kan extracten op een of andere manier?
Even tussendoor
Verwijderd
Hoe zit het met de kinetic scrolling in de music player?Propane schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:07:
[...]
Jup, nette firmware, kinetic scrolling, aardige audio bij video opname, 3D taskmanager. De dingen waarvoor je eerst een custom of buitenlandse firmware moest flashen zitten nu hier ook in zeg maar. Ik ben er blij mee, heb nog niets slechts kunnen ontdekken eigenlijk.
Die blijft helaas traag, net als in de buitenlandse en custom firmwares. Gelukkig zijn er dan dus twee manieren om te scrollen en dat scrollbalkje blijft ook verrekte handig naar mijn mening.Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:55:
[...]
Hoe zit het met de kinetic scrolling in de music player?
Ik heb nog niets aan te merken op de firmware voor de rest. 25MB op C:\ is zat, ik zou niet weten waarvoor ik meer ruimte nodig heb. Audio kwaliteit bij video opnames is gewoon goed, HyperX firmware is helderder maar met ontieglijk veel ruis. Ik mis liever die ruis dan. Ook qua snelheid merk ik op dit moment eigenlijk geen enkel verschil met custom firmwares...
Ik denk dat ik nu maar mooi bij deze firmware blijf. Ik mis de HyperX toets geluiden in ieder geval niet zoals ik al zei
Edit:
Nog wel handig om te melden, als je nu een HX of andere custom firmware gebruikt heb je als het goed is bij je browser geen lijst met Samsung mappen voor ringtones en dergelijke zoals wel in de standaard firmware. Maak dus even een backup van je bookmarks via de telefoon en zet deze later terug op de standaard firmware. Dan zijn die mappen weer verdwenen
[ Voor 14% gewijzigd door Propane op 13-06-2010 23:02 ]
Verwijderd
Hallo allemaal,
wil graag de originel firmware weer eens proberen. maar waar haal ik een originele firmware vandaan als je een hx versie erop hebt staan?
wil graag de originel firmware weer eens proberen. maar waar haal ik een originele firmware vandaan als je een hx versie erop hebt staan?
Op http://samsungi8910omnia.com/ kan je originele firmwares en flash-programma's vinden. Je moet misschien een italiaanse versie nemen (daar zit de nederlandse taal in) waarna je met PC Studio naar de nieuwste firmware kan zoeken.
Verwijderd
Ik probeer mij telefoon met mij samsung pc studio te verbinden maar dat lukt niet
hij geeft niet aan dat hij verbonden is op mijn pc studio dus update lukt niet
heb zelf windows Xp erop staan iemand tips wat ik kan doen ?
om hem tog weer werkend te krijgen
ik heb hem al verwijderd en opnieuwe erop gegooit maar werkt nog steeds niet
iemand tips ?
hij geeft niet aan dat hij verbonden is op mijn pc studio dus update lukt niet
heb zelf windows Xp erop staan iemand tips wat ik kan doen ?
om hem tog weer werkend te krijgen
ik heb hem al verwijderd en opnieuwe erop gegooit maar werkt nog steeds niet
iemand tips ?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 20:23 ]
Heb je momenteel een HyperX firmware erop staan? Dan wordt die inderdaad niet herkend in PC Studio en moet je een los flashprogramma gebruiken icm de benodigde Samsung flash-files. Via bovenstaande link kan je meer info en de benodigde bestanden vinden.
offtopic:
En oja, let op je nederlandse taal en spelling...
En oja, let op je nederlandse taal en spelling...
Verwijderd
Nee, heb de orginele samsung fireware erop staan.
ik vind het zelf ook vreemd, eerst had ik er totaal geen last van en nu opeens dat ik hem wil updaten herkent hij mij toestel niet meer
massa geheugen kom ik wel erin word gewoon herkend
maar zodra ik pc studio aanklik op mij telefoon, dan pakt pc studio mij telefoon niet
ik vind het zelf ook vreemd, eerst had ik er totaal geen last van en nu opeens dat ik hem wil updaten herkent hij mij toestel niet meer
maar zodra ik pc studio aanklik op mij telefoon, dan pakt pc studio mij telefoon niet
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 22:43 ]
Heb je PC studio opgestart als je de telefoon inplugd? Anders PC Studio nogmaals opstarten. Bij mij pakt hij ook niet altijd maar na nog enkele keren software opstarten en/of inpluggen werkt het wel.
Verwijderd
werkt ook niet
naja service point had al 20 toestellen ligen dus ik kwam ergens volgende week aan de beurt (dus ook maar niet gedaan)
dan maar een andere oplossing zoeken
nou hij verbind nu
maar zodra ik op update klik staat er de verbinding tussen de telefoon en de pc is bijgewerkt uhm snap er niks meer van
nu ben ik weer stuk verder gekommen maar er staat nu
de aangesloten mobile word niet herkend door de software updater uhm raar
naja service point had al 20 toestellen ligen dus ik kwam ergens volgende week aan de beurt (dus ook maar niet gedaan)
dan maar een andere oplossing zoeken
nou hij verbind nu
maar zodra ik op update klik staat er de verbinding tussen de telefoon en de pc is bijgewerkt uhm snap er niks meer van
nu ben ik weer stuk verder gekommen maar er staat nu
de aangesloten mobile word niet herkend door de software updater uhm raar
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 12:25 ]
Gvd de trilfunctie van mijn i8910 is kapot. Vandaar dat ik zoveel oproepen miste
Ook wanneer ik 'trillen bij aanraken' aan zet gebeurd er niks. Zaterdag dus maar eens even langsbrengen bij de winkel... Of is dit toevallig een HX5 probleem waar iemand wel eens toevallig iets over heeft gelezen?

Ook wanneer ik 'trillen bij aanraken' aan zet gebeurd er niks. Zaterdag dus maar eens even langsbrengen bij de winkel... Of is dit toevallig een HX5 probleem waar iemand wel eens toevallig iets over heeft gelezen?
Volume knop naar boven geprobeerd? dan krijg je een ronde schijf te zien met de waarde van trillen.. als die op 0 staat staat trillen inderdaad uit
Ik dacht heel even dat je me had toen ik 'm op 0 zag staanLethal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:03:
Volume knop naar boven geprobeerd? dan krijg je een ronde schijf te zien met de waarde van trillen.. als die op 0 staat staat trillen inderdaad uit

Verwijderd
Heey,
Ik heb sinds kort hyperx V5 erop staan. Bevalt op zich allemaal prima, lekker snel. Maar nou gaat ie bij verbinden met het thuisnetwerk telkens om de WEP-sleutel vragen. Eerder (bij vorige hyperx versies) was dit 1x invoeren en dan kon je gewoon telkens verbinden met het wlan-netwerk. Is dit een bug bij deze versie of doe ik wat verkeerd?
Groeten
Ik heb sinds kort hyperx V5 erop staan. Bevalt op zich allemaal prima, lekker snel. Maar nou gaat ie bij verbinden met het thuisnetwerk telkens om de WEP-sleutel vragen. Eerder (bij vorige hyperx versies) was dit 1x invoeren en dan kon je gewoon telkens verbinden met het wlan-netwerk. Is dit een bug bij deze versie of doe ik wat verkeerd?
Groeten
Het is waarschijnlijk een instelling bij jou. Bij mijn v5 wordt alles gewoon onthouden.
Verder ben ik er net achter gekomen dat als je je trilvolume voor je toetsen instelt (zie hierboven), dat ook gevolg heeft voor je trilsignaal bij een oproep Een wonderlijke keuze, maar blij dat ik het gevonden heb, want ik vond het trilsignaal bij oproep echt onder de maat presteren...
Verder ben ik er net achter gekomen dat als je je trilvolume voor je toetsen instelt (zie hierboven), dat ook gevolg heeft voor je trilsignaal bij een oproep Een wonderlijke keuze, maar blij dat ik het gevonden heb, want ik vond het trilsignaal bij oproep echt onder de maat presteren...
Verwijderd
Hmmmm, ik heb eens even bij de instellingen van wlan gekeken. Kan daar niks vreemds ontdekken. Ook bij de geavanceerde instellingen staan volgens mij geen vreemde dingen. Maar het is wel vervelend om telkens die verrekte lange code in te moeten voeren....
Kan iemand me misschien eens de standaard instellingen van wlan geven? Ik heb een beetje het idee dat ie het wlan netwerk niet vanzelf vind (moet altijd zoeken naar wlan bij het selecteren van een verbinding). Aan het netwerk ligt het niet, is niks aan verandert sinds vorige versies...
Alvast bedankt
Kan iemand me misschien eens de standaard instellingen van wlan geven? Ik heb een beetje het idee dat ie het wlan netwerk niet vanzelf vind (moet altijd zoeken naar wlan bij het selecteren van een verbinding). Aan het netwerk ligt het niet, is niks aan verandert sinds vorige versies...
Alvast bedankt
Staat hij wel ingesteld op "Automatisch verbindingstest uitvoeren? - Ja" ? Dat was bij HX V5 bij mij eerst ook een boosdoener. Dan voert hij geen test uit, normaal gesproken wordt na die test alle info opgeslagen en bij de Bestemmingen gezet.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:42:
Hmmmm, ik heb eens even bij de instellingen van wlan gekeken. Kan daar niks vreemds ontdekken. Ook bij de geavanceerde instellingen staan volgens mij geen vreemde dingen. Maar het is wel vervelend om telkens die verrekte lange code in te moeten voeren....
Alvast bedankt
Ik heb nu dus de nieuwe firmware erop gezet en bevalt me prima!
Echter, mijn thema (sunnylovessalman) werkt nu alleen met grote pictogrammen en met tekst eronder. En hiervoor waren het eerst kleine pictogrammen waren zonder die omschrijvingen eronder waardoor ik 4 apps naast elkaar kon zetten. Ze bespaarde ik veel ruimte op mijn scherm.
Maar waar stel ik dit weer in? Kan die instelling nergens meer vinden...hoop dat iemand me kan helpen!
Echter, mijn thema (sunnylovessalman) werkt nu alleen met grote pictogrammen en met tekst eronder. En hiervoor waren het eerst kleine pictogrammen waren zonder die omschrijvingen eronder waardoor ik 4 apps naast elkaar kon zetten. Ze bespaarde ik veel ruimte op mijn scherm.
Maar waar stel ik dit weer in? Kan die instelling nergens meer vinden...hoop dat iemand me kan helpen!
ik bedoel in het menu inderdaad!Lethal schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:34:
Bedoel je in het menu of in het homescreen?
en wat misschien nog mooier is is dit:
volgens Andy wil hij graag eens gaan stoeien met Symbian^3 zoals deze op de nokia N8 komt te staan. kijken of deze te porten is naar een i8910
volgens Andy wil hij graag eens gaan stoeien met Symbian^3 zoals deze op de nokia N8 komt te staan. kijken of deze te porten is naar een i8910
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ik heb zojuist hier :
http://forums.samsungi891...lerometer.html#post102467
Quake 3 met accelerometer support voor onze i8910 gepost. Heb er eerlijk gezegd nog niet super veel mee gespeeld (te zien in de video haha) maar ik wilde het jullie niet onthouden.
video: YouTube: quake 3 accelerometer i8910.AVI
Quake 3 met accelerometer support voor onze i8910 gepost. Heb er eerlijk gezegd nog niet super veel mee gespeeld (te zien in de video haha) maar ik wilde het jullie niet onthouden.
[ Voor 18% gewijzigd door fitness82 op 22-06-2010 22:57 ]
Verwijderd
Het lukt mij maar niet om de orginele update te krijgen
als ik mij mobile aansluit en dan klik ik op start de update staat er het aangesloten model word niet ondersteund door de software updater
bedankt voor het controleren
iemand tips hoe ik dit werkend krijg ?
ik draai XP
en ik heb pc studio al paar keer verwijderd en opnieuwe erop gezet maar dat werkt ook niet
als ik mij mobile aansluit en dan klik ik op start de update staat er het aangesloten model word niet ondersteund door de software updater
ik draai XP
en ik heb pc studio al paar keer verwijderd en opnieuwe erop gezet maar dat werkt ook niet
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 12:58 ]
Dan ga je naar
Menu > Instellingen > Thema's > Menu
en dan zet je hem op Raster ipv Lijst
Dat is het niet. In de eerste paar firmwares kon je het tekst formaat op klein zetten waardoor je geen tekst meer onder de iconen in het hoofdmenu had. Dit was geloof ik al in de update van september vorig jaar niet meer zo. Dus ik ben bang dat dat niet meer mogelijk is!Lethal schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:01:
[...]
Dan ga je naar
Menu > Instellingen > Thema's > Menu
en dan zet je hem op Raster ipv Lijst
vreemd! welke firmware heb je nu?Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:56:
Het lukt mij maar niet om de orginele update te krijgen
ik draai XP
Ben idd bang dat je gelijk hebt want heb echt alles 3 keer doorlopen en zie deze mogelijkheid nergens meer staan...Lijst ipv raster is idd iets anders. Toch wel jammer mja kom er wel overheenPropane schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:20:
[...]
Dat is het niet. In de eerste paar firmwares kon je het tekst formaat op klein zetten waardoor je geen tekst meer onder de iconen in het hoofdmenu had. Dit was geloof ik al in de update van september vorig jaar niet meer zo. Dus ik ben bang dat dat niet meer mogelijk is!
Verwijderd
ik heb nu
softwareversie
I8910XXII3
datum softwareversie
30/09/2009
aangepaste versie
I8910XENIJ1
datum aangepast versie
05/10/2009
versie is erop gezet door een samsung service point
en bij de service point moest ik mij toestel inleveren voor een week omdat ze al 20 toestellen te doen hadden
dus ik dacht laat ik het maar proberen
maar ik krijg dus elke keer als ik op start klik de volgende melding dat mij toestel niet ondersteund word
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 19:41 ]
Mmm i8910XXJC3 /i8910XENJC1 (23-03-2010) is de laatste versie van Samsung. Vreemd dat ie m dan niet pakt. Draai je je PC Studio wel op XP? Want op Vista schijnt ie nogal problemen op te leveren. Windows 7 weet ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:39:
[...]
ik heb nu
softwareversie
I8910XXII3
datum softwareversie
30/09/2009
aangepaste versie
I8910XENIJ1
datum aangepast versie
05/10/2009
versie is erop gezet door een samsung service point
en bij de service point moest ik mij toestel inleveren voor een week omdat ze al 20 toestellen te doen hadden
dus ik dacht laat ik het maar proberen
maar ik krijg dus elke keer als ik op start klik de volgende melding dat mij toestel niet ondersteund word
Verwijderd
Ja, ik draai hem op Windows XP professionalantoineduchar schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:28:
[...]
Mmm i8910XXJC3 /i8910XENJC1 (23-03-2010) is de laatste versie van Samsung. Vreemd dat ie m dan niet pakt. Draai je je PC Studio wel op XP? Want op Vista schijnt ie nogal problemen op te leveren. Windows 7 weet ik niet.
heel raar dat het niet werkt,... mag ik weten op welke versie van windows julie hem hebben geúpdate ?
en op windows 7 zal het ook niet lukken want dat staat niet op hun site dus proberen heeft al geen nut
en iemand mischien nog tips wat ik kan proberen ?
Verwijderd
In windows 7 heb ik met virtual box windows xp geinstalleerd en op deze manier geupdated. voor dat me dat lukte moest ik nog wel een samsung usb driver installeren.
hoe en wat staat een aantal posts terug.
omdat ik een versie van hx erop had staan werd hij in pc studio ook niet herkend. terug geflashd naar een oudere originele versie herkende hij mn telefoon nog niet. toen nog een andere versie erop gezed en toen werd hij pas herkend en kon ik terug naar die nieuwe versie van samsung.
misschien is dat bij jou ook wel het probleem en zal je misschien eerst terug moeten naar een andere versie firmware van samsung.
hoe en wat staat een aantal posts terug.
omdat ik een versie van hx erop had staan werd hij in pc studio ook niet herkend. terug geflashd naar een oudere originele versie herkende hij mn telefoon nog niet. toen nog een andere versie erop gezed en toen werd hij pas herkend en kon ik terug naar die nieuwe versie van samsung.
misschien is dat bij jou ook wel het probleem en zal je misschien eerst terug moeten naar een andere versie firmware van samsung.
Verwijderd
Probeer eens in veilige modus!Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:42:
Nee, heb de orginele samsung fireware erop staan.
Ik heb Vista 32-bits, maar hier gaf ie wel aan dat ik kon updaten...
Verwijderd
uhm werkt ook niet
ik zie nu iets vreemd
als ik naar apparaatbeheer ga en dan portable devices staat er netjes i8910 en als ik daarop klik staat er fabrikant Nokia
zou dat het mischien kunnen zijn ?
maar echt heel vaag dit,... heb nog nooit iets van nokia erop gezet. en ik krijg het ook niet weg
ik denk dat ik het maar op een andere pc ga proberen, tenzij iemand nog tips heeft hoe ik dit kan oplossen
en als het daar niet lukt, dan maar naar een service point
ik zie nu iets vreemd
als ik naar apparaatbeheer ga en dan portable devices staat er netjes i8910 en als ik daarop klik staat er fabrikant Nokia
maar echt heel vaag dit,... heb nog nooit iets van nokia erop gezet. en ik krijg het ook niet weg
ik denk dat ik het maar op een andere pc ga proberen, tenzij iemand nog tips heeft hoe ik dit kan oplossen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 00:10 ]
schiet mij maar lek maar krijg het niet aan de praat ( Quake3 werkt ) maar de softkey app en de virtualkey app zijn anders dan je videofitness82 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:39:
Ik heb zojuist hier :
Thanks
Ja je weet het niet
Verwijderd
Ik heb de interne massa geformatteerd. Wil ik Route66 er weer op zetten (west Europa) komt de hele map niet meer tevoorschijn
Wat doe ik verkeerd? Hij is gewoon netjes van de originele R66 dvd geinstalleerd..
Edit :
hij werkt al!
Wat me opvalt aan de nieuwe legale software, is dat de tijd en ontvangst van startscherm af zijn? Dat is best irritant, is dat nog ergens terug te halen!?
Tevens is het menuutje onderin met die 4 blokjes meer naar boven gegaan? Zweeft een beetje nu...
Wat doe ik verkeerd? Hij is gewoon netjes van de originele R66 dvd geinstalleerd..
Edit :
hij werkt al!
Wat me opvalt aan de nieuwe legale software, is dat de tijd en ontvangst van startscherm af zijn? Dat is best irritant, is dat nog ergens terug te halen!?
Tevens is het menuutje onderin met die 4 blokjes meer naar boven gegaan? Zweeft een beetje nu...
[ Voor 215% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 01:56 ]
Virtual keyboard moet je openen en dan bij de eersts instelling waar default staat moet jev_k v2 engelish kiezen. Je krijgt dan een klein v_k icoontje boven in beeld. Als je hier op klikt kan je verschillende toetsenborden kiezen. Kies hier dan eerst keypad 1 (je kan de ap minimaliseren door links onder te klikken, het toestenbord blijft dan actief.wdulli schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:34:
[...]
schiet mij maar lek maar krijg het niet aan de praat ( Quake3 werkt ) maar de softkey app en de virtualkey app zijn anders dan je video. en hoe in godsnaam map je keys. Kun je aub een handleiding maken want het is wel erg tof
Thanks
Open nu de de virtualkey app. Klik op options->add, dan bij original key klik je weer op options->specialkey->camera, vervolgens klik je op mapped key en dan toes je de 2 in op je virtualkeyboard wat nog openstaat.
Herhaal dit voor de left soft key die je nummer 3 geeft, en de menu button die je nummer 4 maakt. klik dan op back (hierdoor blijft ook dit programma actief, om af te sluiten moet je dit programma openen en dan options->exit omdat de taskmanager via de menu button niet werkt gezien je hiervan de toets nr 2 gemaakt hebt).
Als je nu op de menu toest van het virtualkeyboard klikt dan kan je hier nu de navkeys kiezen.
Draai je toestel voor landscape en start Quake, je kan nu met de menu toest vooruit en met de left soft key achteruit. camera button is schieten. Helaas kan je niet rennen en schieten te gelijk omdat de i8910 maar 1 button te gelijk registreerd. Je zou het schieten dus ook op het virtualkeyboard kunnen instellen gewoon in quake3 zelf.
Hoop dat het zo duidelijk is, zal anders proberen om een nog eens een instructie video te maken.
[ Voor 14% gewijzigd door fitness82 op 24-06-2010 08:21 ]
Welke firmware versie draai je nu dan?Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:08:
uhm werkt ook niet
ik zie nu iets vreemd
Verwijderd
ik heb nu
softwareversie
I8910XXII3
datum softwareversie
30/09/2009
aangepaste versie
I8910XENIJ1
datum aangepast versie
05/10/2009
orgineel van samsung (heeft een service point erop gezet)
ahh kijk dat werkt beter thanks voor deze uitleg. Het probleem wat ik helaas heb is dat ik WFvirtualKeyboard_0.9.4.mod_signed.sis niet kan installeren omdat hij zegt Unable to install constrained the cerificate. Ik heb ook HX5.0 draaien hoe los ik dit op ?fitness82 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:16:
[...]
Virtual keyboard moet je openen en dan bij de eersts instelling waar default staat moet jev_k v2 engelish kiezen. Je krijgt dan een klein v_k icoontje boven in beeld. Als je hier op klikt kan je verschillende toetsenborden kiezen. Kies hier dan eerst keypad 1 (je kan de ap minimaliseren door links onder te klikken, het toestenbord blijft dan actief.
Open nu de de virtualkey app. Klik op options->add, dan bij original key klik je weer op options->specialkey->camera, vervolgens klik je op mapped key en dan toes je de 2 in op je virtualkeyboard wat nog openstaat.
Herhaal dit voor de left soft key die je nummer 3 geeft, en de menu button die je nummer 4 maakt. klik dan op back (hierdoor blijft ook dit programma actief, om af te sluiten moet je dit programma openen en dan options->exit omdat de taskmanager via de menu button niet werkt gezien je hiervan de toets nr 2 gemaakt hebt).
Als je nu op de menu toest van het virtualkeyboard klikt dan kan je hier nu de navkeys kiezen.
Draai je toestel voor landscape en start Quake, je kan nu met de menu toest vooruit en met de left soft key achteruit. camera button is schieten. Helaas kan je niet rennen en schieten te gelijk omdat de i8910 maar 1 button te gelijk registreerd. Je zou het schieten dus ook op het virtualkeyboard kunnen instellen gewoon in quake3 zelf.
Hoop dat het zo duidelijk is, zal anders proberen om een nog eens een instructie video te maken.
Ja je weet het niet
Ik heb nog gewoon de tijd en ontvangst in het startscherm en ook het balkje zit gewoon op z'n plek. Mischien even de homescreens heen en weer veranderen, kijken of dat iets oplost.Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:44:
De Samsung i9000 heeft trouwens mijn aandacht getrokken, als iemand nog op zoek is naar een zo goed als nieuwe i8910HD met accessoires... zie Vraag en Aanbod
Ow dan heb ik per ongeluk de verkeerde versie toegevoegd die ik ook voor mijn gsm heb gesigned. Anders gewoon ff met google zoeken dan vind je dat 'm wel unsigned.wdulli schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:06:
[...]
ahh kijk dat werkt beter thanks voor deze uitleg. Het probleem wat ik helaas heb is dat ik WFvirtualKeyboard_0.9.4.mod_signed.sis niet kan installeren omdat hij zegt Unable to install constrained the cerificate. Ik heb ook HX5.0 draaien hoe los ik dit op ?
Verwijderd
Ik ben een leek op dit gebied dus vergeef mij indien deze vraag logisch is of al in dit topic werd gesteld. Toen ik mijn omnia hd aankocht, werd ter plaatse sygic mobile geïnstalleerd voor een kleine vergoeding. Nu zou ik toch graag de software van de telefoon eens updaten gezien deze enorm verouderd is (batterijduur max 1.5 dag bij matig gebruik, iets wat mij mateloos ergert). Als die update is uitgevoerd, ben ik dan sowieso sygic kwijt? Ik kan deze namelijk niet opnieuw installeren achteraf gezien ik de installatiesoftware natuurlijk niet heb. Is dit op te lossen door vooraf een backup te maken en na de update de telefoon te herstellen met die backup of ga ik dan automatisch terug naar de oudere softwareversie?
Dank bij voorbaat!
Dank bij voorbaat!
Verwijderd
Als je officieel update dan lijkt mij niet dat je Sygic kwijtraakt, mocht dit toch wel het geval zijn dan moet je mij maar ff mailen dan help ik je wel een handjeVerwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:47:
Ik ben een leek op dit gebied dus vergeef mij indien deze vraag logisch is of al in dit topic werd gesteld. Toen ik mijn omnia hd aankocht, werd ter plaatse sygic mobile geïnstalleerd voor een kleine vergoeding. Nu zou ik toch graag de software van de telefoon eens updaten gezien deze enorm verouderd is (batterijduur max 1.5 dag bij matig gebruik, iets wat mij mateloos ergert). Als die update is uitgevoerd, ben ik dan sowieso sygic kwijt? Ik kan deze namelijk niet opnieuw installeren achteraf gezien ik de installatiesoftware natuurlijk niet heb. Is dit op te lossen door vooraf een backup te maken en na de update de telefoon te herstellen met die backup of ga ik dan automatisch terug naar de oudere softwareversie?
Dank bij voorbaat!
Verwijderd
Als je officieel update dan lijkt mij niet dat je Sygic kwijtraakt, mocht dit toch wel het geval zijn dan moet je mij maar ff mailen dan help ik je wel een handje 
[/quote]
Ja het is via de officiële weg. Apps worden dus per definitie niet verwijderd? Alvast bedankt!
[/quote]
Ja het is via de officiële weg. Apps worden dus per definitie niet verwijderd? Alvast bedankt!
Thx =Dfitness82 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:39:
Ik heb zojuist hier :
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Mijn Hx-5 begint toch weer bugs te vertonen: TTPOD staat weer bevroren op landscape modus, en 3-d taskmanager doet t ineens ook niet meer. Toch jammer, vond 'm net zo fijn werken.
Heb zojuist een install guide en een versie waarbij de x-as besturing omgekeerd is toegevoegd voor quake3, sommige mensen vinden dat wellicht beter spelen.
http://www.megaupload.com/?d=3WD5H99V
Ik heb stiekem m'n i8910 in de verkoop gezet en als dat lukt ligt er wellicht een Desire voor m'n neus
Toch wel jammer, blijf het een mooi toestel vinden, maar ook dat gevoel dat het gewoon meer had kunnen zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Southern Sun op 01-07-2010 22:09 ]
De mijne is net weg en ik zit nu te wachten op m'n i9000 (Galaxy S). Ondertussen een oude Nokia 7250i gepakt. Eens kijken of daar ook een topic voor isSouthern Sun schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:09:
Ik heb stiekem m'n i8910 in de verkoop gezet en als dat lukt ligt er wellicht een Desire voor m'n neusToch wel jammer, blijf het een mooi toestel vinden, maar ook dat gevoel dat het gewoon meer had kunnen zijn.
nieuwe video van quake3 maar nu de accelerometer gebruikt om naar voren en achter te lopen (werkt fijner omdat je dan gelijktijdig kan schieten en springen met het lopen):
YouTube: quake3-i8910.avi
YouTube: quake3-i8910.avi
Ook een mooi dingetje. Mij net wat te groot en te duur en ik wil even geen Samsung meer.Propane schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:10:
[...]
De mijne is net weg en ik zit nu te wachten op m'n i9000 (Galaxy S
Ik kon het niet laten...sinds een half uur ben ik in het bezit van een Desire. Ga dus overstappen van topic en wens jullie veel succes voor de rest van het jaar (en verder). Hopelijk komen er nog mooie dingen voor de i8910
Blijf nog wel even meelurken tot ik 'm verkocht heb.
[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 03-07-2010 17:28 ]
Verwijderd
Logisch dat mensen overstappen, ik heb net mijn tel laten repareren. Het scherm doet het weer 
Ik heb zelf nog geen reden om over te stappen. Voor filmen/fotos heb ik al een tijdje een cam aangeschaft. Verder voldoet de phone voor mij nog prima
Zijn er nog leuke nieuwtjes? Ben een tijdje uit de running geweest
Ik heb zelf nog geen reden om over te stappen. Voor filmen/fotos heb ik al een tijdje een cam aangeschaft. Verder voldoet de phone voor mij nog prima
Zijn er nog leuke nieuwtjes? Ben een tijdje uit de running geweest
Wait for HX7 ik denk dat het echt heel tof wordt. Je hoeft niet meer opties opniuew te installeren dat gaat via een programma.
Ja je weet het niet
Hoeveel kun je nog vragen voor een i8910 van 1 jaar oud met gebruikssporen aan de achterkant (van op tafel liggen) en aan de hoekjes? Scherm is nog in perfecte staat (geen krassen). Ik heb nu al een paar weken een Android telefoon (Galaxy S) en zit te twijfelen of ik de i8910 verkoop of houd als backup telefoon.
De wijzen komen uit het Oosten!
De mijne is verkocht voor €225 met een paar hele kleine krasjes op de achterkant. Ik had hem compleet met doos, accessoires, bon, leren hoesje, aluminium hoesje en Nokia video-out kabel verkochtNoepZor schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:43:
Hoeveel kun je nog vragen voor een i8910 van 1 jaar oud met gebruikssporen aan de achterkant (van op tafel liggen) en aan de hoekjes? Scherm is nog in perfecte staat (geen krassen). Ik heb nu al een paar weken een Android telefoon (Galaxy S) en zit te twijfelen of ik de i8910 verkoop of houd als backup telefoon.