Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:39
@Southern Sun: Een ander dezelfde exemplaar heeft bar weinig zin! Ik heb al een nieuw toestel gekregen omdat die klunzen mijn telefoon kwijt waren geraakt tijdens de repair! Was toentertijd mijn toestel 3 maanden kwijt! Dit is echt stierenpoep.

@Bluff-Don: Op welke momenten is die van jou vastgelopen dan? Loopt hij dan vast in de menu etc. of echt tijdens het inschakelen?
Waarop baseer je dat het echt jouw schuld was?

@All: Wat doen jullie zoal met je telefoon? Installeren jullie veel apps/games/themes erop? Welke type opslagruimte gebruiken jullie dan (interne massa/telefoongeheugen/geheugenkaart)?

Naar mijn weten doe ik niet veel anders dan waar een smartphone bestemd voor is. Ik heb nog nooit zitten kloten met custom firmwares, telefoon hacken o.i.d......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Amps schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:56:

@All: Wat doen jullie zoal met je telefoon? Installeren jullie veel apps/games/themes erop? Welke type opslagruimte gebruiken jullie dan (interne massa/telefoongeheugen/geheugenkaart)?

Naar mijn weten doe ik niet veel anders dan waar een smartphone bestemd voor is. Ik heb nog nooit zitten kloten met custom firmwares, telefoon hacken o.i.d......
Ik installeer alles op het massageheugen op m'n vaste theme na. Verder gebruik ik mijn telefoon niet om te gamen, daar heb ik m'n PC voor. Video's kijken, muziek luisteren en internetten onderweg zijn min of meer de dingen waar ik hem het meest voor gebruik. Deze apps heb ik op het moment;

- Nokia Maps
- Nokia Sportstracker
- Google Maps
- Midomi
- Handy Weather
- QuickOffice Premier

That's about it. Je had het eerder toch ook erover dat hij niet meer goed wilde booten als je geheugen kaartje erin zit? Weet je zeker dat die niet corrupt is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik dacht dat het aan de themes lag. Dus heb vervolgens de themes op mijn geheugenkaart gezet voor het geval dat. Toen het toestel niet wilde booten, had ik de geheugenkaart eruit gehaald, en toen wilde hij wel opstarten in de witte unskinned theme. Ik probeerde ff een andere theme op mijn geheugenkaart en hij wilde weer niet opstarten. Dus ik heb het kaartje weer eruit gedaan, geboot, en geswitcht naar "Precision" theme. Hierop liep hij ook vast. Aangezien die thema in de ROM zit, heeft het geheugenkaartje niet echt veel invloed op.

Ook zonder geheugenkaart start het toestel niet op. Wanneer mijn toestel weer terug is van de reparatie, kan ik gewoon zonder enige problemen mijn geheugenkaart weer gebruiken. Ik denk dat een corrupte geheugenkaart ook uitgesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bluff-Don: Op welke momenten is die van jou vastgelopen dan? Loopt hij dan vast in de menu etc. of echt tijdens het inschakelen?
Waarop baseer je dat het echt jouw schuld was?
Hiervoor toen ik mij oude update had heb ik wel is mee gemaakt dat ik te snel bijvoorbeeld van mij gallery eraf ging en dat hij gewoon vast liep en dat ik hem opnieuw moest starten, heb ook is keer meegemaakt dat ik mij Ndrive (navigatie) had afgesloten en dat hij van zelf vast liep.
Hiermee bedoel ik dus als ik iets te snel deed op mij mobile dat hij gewoon vast liep

Maar sinds deze nieuwe update loopt hij gewoon stuk sneller hij is nog 0x vastgelopen en nu ga ik ook gewoon snel door mij gallery heen enz enz en hij loopt gewoon niet meer vast daarom dat ik reuze blij ben met deze update, nu kan ik gewoon weer snel alles achter elkaar doen en hij loopt gewoon niet vast (dus voor mij lag het gewoon aan de update)

Ik vind het wel jammer dat er geen kinetic scrolling in deze update zit maarja je kan ook niet alles hebbe he :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Aha, op die fiets. Ik heb het expliciet over het vastlopen bij het laadbalkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow okee, nee daar heb ik geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:54:
Dit slaat echt werkelijk nergens op. Ik hoop dat je begrijpt dat dit vreselijkt frustrerend is!! Ik snap er totaal geen ^p*^i%ng*$&u*#i@n^ van. Gebruikt er een van jullie ook de originele Samsung firmware, of alleen Hyp3rX fans hier?
Ik kan me herinneren dat je eerder themes op je i8910 had geïnstalleerd. Ik had ook dit zelfde probleem met een theme dat ie niet wilde opstarten, hem m toen ge-uninstalled, en geen problemen meer met opstarten. Ik dacht laatst weer laat ik een leuk theme installeren. Ik had een Android theme geinstalleerd op mijn micro sd, en ook toen liep ie vast bij het opstarten. Ik heb het theme er weer afgetyft, en hij start weer zonder problemen op. Ik weet niet of je nu weer andere themes geïnstalleerd hebt, zo ja, dan zou ik zeggen het ligt aan the themes.

Ik heb de standaard firmware, trouwens, van toen ik m kocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Themes sluit ik inmiddels ook al uit. Heb perfect kunnen booten met een bepaalde theme. Het is, in mijn optiek, compleet random. Die dag had ik gewoon de Precision theme gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precision en universal, zijn de themes die standaard door samsung worden meegeleverd, dus dat zou altijd goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Kennelijk zit het probleem in Symbian gebakken. O.a. de N97 mini, N97 en de 5800 XM hebben er ook last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 00:04

Eens kijken waarmee heb ik allemaal last gehad in de tijd dat ik deze foon heb. Die tot V3-17 altijd draaide op orginele firmware. De IE4 versie en de IF7 versie:

- Vastlopers in de internetbrowser (de ingebouwde)
- Me telefoon die raar deed nadat ik een beetje "te snel" themes zat te switchen (ik zat gewoon finger use, widget homescreen en whatnot te testen wat ik fijn vond om te usen). Zelfs zo erg dat ernaar me rechterknop (de hangop knop) niet meer naar het menu ging en nog een stel dingetjes niet meer deed met dat knopje dat die normaal wel deed. Ik heb dat toen gefixed door via de flash tool van "die andere" site er weer een officiele IE4 erop te zetten en die vervolgens weer te updaten naar IF7 (stond toen nog niet op die site)
- Google Maps die ineens een keer afsloot (2x gebeurd in de tijd dat ik de foon heb though, beide op officiele firmware)
- Opera dat echt een fuckload vastliep zelfs met AutoHeap app, niet meer aanwezig sinds ik die Java Engine heb ge-upgrade naar Nokia Java 2.02 in HyperX firmware (3-17 JC1 draai ik nog steeds)
- Ik had ook eens een boot up probleempje, gebeurde maar 1x en weet niet eens meer precies wat het was.
- Sinds ik HyperX V3-17 heb ik op zich maar 1 bugje. Als ik me foon opstart en hij bij me widget homescreen komt, showed die me achtergrond en knopjes enzo op het scherm en vervolgens trekt die hetzelfde plaatje van beneden naar boven over me scherm nog een keer, heel snel. Me achtergrond over me achtergrond getrokken zeg maar. Heel raar, maar zie er the harm niet in.

Verder nooit echt probs gehad en alle probs heb ik wel gefixed, zij het met info van hier of gewoon zelf wat kloten.

Ik heb wat films op me SanDisk 16gig kaartje staan, deze heb ik grappig genoeg nooit geformateerd, maar heb er nog nooit problemen mee gehad sinds ik de foon heb. Verder staat op de mass memory me muziek, fotos, plaatjes/backgrounds en Garmin en een stel apps zoals Google Maps, Opera (nog steeds Beta2 lol), Fring, OviStore, Buienradar en een stel spelletjes waaronder Let's Golf, SSX3, Tomb Raider, Ferrari GT, Metal Slug en nog een paar. Op mass memory heb ik nog zo'n 10 gig (aardige portie hiervan hou ik expres vrij voor filmpjes en foto's) over en op me kaartje zo'n 1.5gig.

Als ik jou ook lees over die foon Amps denk ik ook altijd: hoeveel pech kan je hebben dat je 2 "foute" foons hebt. Ik heb ook wel eens gekut gehad met deze foon, maar overall, lang niet zo erg als jij en ik kon het tenminste nog fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 16:15
Amps schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:35:
Aha, op die fiets. Ik heb het expliciet over het vastlopen bij het laadbalkje ;)
Ik heb dat wel eens gehad als ik het touchscreen (voortdurend) aaanraakte tijdens het booten, maar verder nooit.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
AppieNL schreef op maandag 19 april 2010 @ 01:13:
[...]
Als ik jou ook lees over die foon Amps denk ik ook altijd: hoeveel pech kan je hebben dat je 2 "foute" foons hebt. Ik heb ook wel eens gekut gehad met deze foon, maar overall, lang niet zo erg als jij en ik kon het tenminste nog fixen.
Ik snap er ook geen ene hol meer van. Ik ga niet echt voor de lol mijn toestel afgeven ter reparatie. Ben nu sinds juni 2009 mijn toestel langer kwijt dan ik hem kon gebruiken....
En idd, als je telefoon niet opstart, kom je niet ver meer. Tenzij je gaat hardresetten (blijkbaar), maar dan blijf je maar bezig met steeds je content weer terug zetten op je foon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:12:
[...]

Ik snap er ook geen ene hol meer van. Ik ga niet echt voor de lol mijn toestel afgeven ter reparatie. Ben nu sinds juni 2009 mijn toestel langer kwijt dan ik hem kon gebruiken....
En idd, als je telefoon niet opstart, kom je niet ver meer. Tenzij je gaat hardresetten (blijkbaar), maar dan blijf je maar bezig met steeds je content weer terug zetten op je foon...
Misschien heb je dit al lang geprobeerd maar is je geheugenkaart niet de oorzaak van de problemen?? Wellicht een andere proberen, of tijdelijk zonder?

Just a thought ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Als het aan mijn geheugenkaart zou liggen, dan zou hij het toch weer doen als ik die eruit haal? En dan zou hij toch weer jammen als ik mijn telefoon weer terug kreeg en mijn geheugenkaart weer terug in doe? Nouja, ik kan je zeggen dat dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Hmmm HyperX komt met V4 en daarin zit iets wat ik wel al wilde sinds ik deze foon heb: landscape menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:48
Ja lijkt wel de moeite waard om weer te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:25:
Als het aan mijn geheugenkaart zou liggen, dan zou hij het toch weer doen als ik die eruit haal? En dan zou hij toch weer jammen als ik mijn telefoon weer terug kreeg en mijn geheugenkaart weer terug in doe? Nouja, ik kan je zeggen dat dat niet het geval is.
Ik weet gewoon dat de memory card ook wel eens voor hele merkwaardige problemen zorgde met de ROMS van HyperX.

Vandaar mijn opmerking :)

Als jouw phone jammed, en je doet een hard en soft reset, en vervolgens laat je mem card eruit, dan blijven de problemen ook of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:00:
[...]
Als jouw phone jammed, en je doet een hard en soft reset, en vervolgens laat je mem card eruit, dan blijven de problemen ook of niet?
Zodra hij weer vastloopt doe ik er niets aan. Ik breng de foon gewoon weer naar de winkel. Hard/soft reset via hardware keys heb ik nog nooit uitgevoerd.

Mijn punt is, ik heb er een aardige smak geld voor neergeteld. In return, verwacht ik dan ook een telefoon die gewoon doet wat hij moet doen. En dan niet elke week weer hardresetten omdat dat ding weer eens niet wilt opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Amps schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:56:
[...]

Zodra hij weer vastloopt doe ik er niets aan. Ik breng de foon gewoon weer naar de winkel. Hard/soft reset via hardware keys heb ik nog nooit uitgevoerd.
Niet een heel tweakerige instelling :P. Toch zou ik echt aanraden om dit een keer te proberen. Misschien hoef je het maar 1 keer te doen (zoals bij mij toen ik hem net nieuw had) en ben je dan van je problemen af. Daarbij weegt het 30 minuten werk van een hard reset (als je veel progjes had tenminste, anders is het 5 min) toch niet op tegen het weken kwijt zijn van je toestel? Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens dat je voor het geld gewoon een degelijk toestel met goede ondersteuning moet krijgen. Maar als je de dupe begint te worden van je eigen principes (zij zullen er immers niet wakker van liggen) lijkt me dat je wel kan overwegen om het een keertje anders aan te pakken. Zeker gezien het aantal keer dat je hem nu kwijt bent geweest.

Ten slotte zou ik willen opmerken dat windows phones en zelfs iphones van tijd tot tijd een keertje vastlopen. De meeste mensen zullen die dan ook niet meteen terugsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
k.olfers schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:50:
[...]

Niet een heel tweakerige instelling :P. Toch zou ik echt aanraden om dit een keer te proberen. Misschien hoef je het maar 1 keer te doen (zoals bij mij toen ik hem net nieuw had) en ben je dan van je problemen af. Daarbij weegt het 30 minuten werk van een hard reset (als je veel progjes had tenminste, anders is het 5 min) toch niet op tegen het weken kwijt zijn van je toestel? Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens dat je voor het geld gewoon een degelijk toestel met goede ondersteuning moet krijgen. Maar als je de dupe begint te worden van je eigen principes (zij zullen er immers niet wakker van liggen) lijkt me dat je wel kan overwegen om het een keertje anders aan te pakken. Zeker gezien het aantal keer dat je hem nu kwijt bent geweest.

Ten slotte zou ik willen opmerken dat windows phones en zelfs iphones van tijd tot tijd een keertje vastlopen. De meeste mensen zullen die dan ook niet meteen terugsturen..
Inderdaad, en er wordt duidelijk vermeld dat je na je firmwareupdate een hardreset moet doen.. om beschadigde bestanden te verwijderen.

waarschijnlijk loopt je telefoon daarom vast, dat er bestanden verwijzen naar elkaar die niet meer bestaan. je zou ook eens kunnen proberen de telefoon een tijdlang zonder geheugenkaart te laten draaien, die veroorzaken ook vaak problemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Lethal op 22-04-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hier met bovenstaande posts eens,

Je hebt helemaal gelijk dat je voor het geld een werkende telefoon moet hebben.

Maar als ik problemen zou hebben die telkens terug komen, dan zou ik mijzelf toch afvragen hoe het komt dat alleen ik die problemen heb?

Je geeft zelf al aan dat je elke keer de pineut bent, dat kan toch bijna geen toeval zijn? Misschien ook wel, maar ik zou iig dingen uitsluiten.

Dus je geheugenkaart eruit en eruit laten, gevolgd door een hard en soft reset hoort daar bij. Wie weet is je geheugenkaart toch de boosdoener??

Begrijp me niet verkeerd, wil je alleen helpen kerel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik sta open voor jullie inbreng hoor :P Jullie hoeven niet zo 'voorzichtig' over te komen :P Ik hardreset mijn telefoon wel (via *7370#) wel na ontvangst van mijn toestel (aangezien die programma's nog wel in het geheugen zitten, maar niet in de menu's zelf). Toeval kan het niet zijn, maar er is niet een duidelijke oorzaak-gevolgrelatie. Als het aan mijn geheugenkaart zou liggen, dan zou ik echt niet weten waarom het (opstarten) de eerste 10x wel lukt, en dan ineens sterft het toestel. Ongeacht het geheugenkaartje erin zit of niet. Het geheugenkaartje een tijdje eruit laten lijkt me niet echt een strak plan :P Heb al mijn content nl. op mijn kaartje staan (back-up, wallpapers, muziek, foto's). Dit uiteraard i.v.m. het 'random' weigeren met opstarten.
Het zou misschien wel op een of andere manier gerelateerd zijn met mijn geheugenkaart, maar tot op de dag van vandaag blijf ik hier skeptisch over (tenzij jullie een argument hebben? :P )

Ik zal na ontvangst van mijn toestel weer voor de laatste keer gebruiken volgens mij normale 'routine'. Als hij dan binnen een week het weer begeeft, dan ga ik proberen om via de juridische weg mijn geld terug te claimen ;)

Maar om ff nog wel mijn laatste 'oorzaak' uit te lichten 'hoe' die vast is gelopen:

Geheugenkaart zat er gewoon in. Themes op geheugenkaart geinstalleerd en programma's (stuk of 70) op interne massageheugen. Alles werkt gewoon perfect, toestel start gewoon op. In die tussentijd ook geen programma's meer geinstalleerd.
Doordat ik een nieuw toestel heb, werkte mijn voucher code van R66 niet. Dus ik kreeg een 'oplossing' voor het probleem > updaten van R66 via een .exe file (stond op de URL van het briefje). Ik installeer dus R66 weer, vervolgens de update uitgevoerd via het .exe bestandje.
Na voltooien van de update probeerde ik het icoontje 'Navigatie' aan te klikken, maar het toestel reageerde daar niet op. Op andere progjes nog wel. Dus ik dacht, laat ik dan maar eens rebooten. En toen wilde hij niet opstarten. De theme die ik gebruikte was de default Precision theme. Geheugenkaart en SIM-kaart eruit mocht ook niet baten.

==> Mijn conclusie => 'Fout' in geheugenkaart uitgesloten.

Eén van de vorige keren dacht ik dat het aan de themes lag, dus dat ging als volgt:

Ik had alle geinstalleerde themes op mijn geheugenkaart gezet en had tevens die dag een custom theme gebruikt. Op een dag besloot mijn toestel weer eens niet op te starten. Dus ik plug die geheugenkaart eruit; het toestel start netjes op in de unskinned theme (die witte die je ook krijgt bij het back-uppen via je bestandsbeheer). Ik doe kaartje weer erin, selecteer een andere custom theme, doe hem uit en probeer het toestel weer te booten. En idd, hij loopt weer vast. Dus vervolgens weer geheugenkaart eruit, opgestart (werkte prima weer in unskinned theme), geheugenkaart weer erin, en vervolgens Precision theme geselecteerd. Ik dacht dus dat ik de oorzaak had gevonden, maar kennelijk werkte dit niet. Toestel uitgedaan (in Precision theme) en weer aan; Telefoon wilde niet meer booten. Ook hier weer geheugenkaart + SIM-kaart eruit gedaan en geboot. Telefoon wilde als nog niet aan.

==> Mijn andere conclusie => Oorzaak bij themes uitgesloten...

----------------------

Sorry voor de lange teksten :P Ik weet niet of jullie dit veel intereseert, maarja, ik dacht ik geef ff wat meer info over wat ik denk over de oorzaken. Bij deze keren wist ik dus min of meer wat er gebeurde voordat hij vast liep.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen of willen doen.

Oh ja, voordat ik vergeet te zeggen, vat het niet op als of ik niet naar jullie advies wil luisteren. Het lijkt me gewoon erg sterk dat het daaraan zou liggen (zie onderbouwing van het verhaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Je doet het geheugenkaartje erin terwijl die aanstaat? En waarom staan je themes trouwens niet gewoon op het massa geheugen? Zijn kleine files en zou me niet verbazen dat de foon dat pretiiger vind omdat die waarschijnlijk eerst in z'n eigen geheugen zoekt waarmee die moet booten voordat die bij de geheugenkaart komt. Hoewel dat zal het ook niet zijn want je precision theme staat probably nog op massa geheugen of die ook naar kaart gezet?

Ik heb ook wel eens een prog knopje gehad dat niet meer reageerde terwijl de rest dat wel deed, maar uit en aanzetten had dat toen wel gefixed.

En over je 10x normaal starten en dan fuck up. Ik heb ook 10x me batterij normaal opgeladen waarbij ik halverwege even de stekker eruit haal om hem in een ander stopcontact te doen. De 11de keer was me batterij plots niet meer zoals die was, ging veel korter mee, leek wel weer gereset qua hoe lang die mee kon gaan. Ik hem weer opgebouwd zoals je een batterij opbouwt als een foon nieuw is en toen deed die het weer prima.

Wat wil ik zeggen met dit verhaaltje: deze foon doet soms rare dingen, die niet logisch zijn =D

[ Voor 5% gewijzigd door AppieNL op 22-04-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Zo dan. Firmware update hielp toch niet tegen kapotte digitizer. Nog eens ingeleverd bij The Phone House en na een weekje wastie gerapareerd =D (nog meer props voot TPH), dit keer niet alleen nieuwe firmware maar ook "een nieuw onderdeel". Ik heb hem flink gemist!

Supergaaf dat Andy werkt aan landscape en kinetisch scrollen in het hoofdmenu. Dat zijn precies de laatste twee dingetjes die nog gefixed moesten worden, dan is deze telefoon echt he-le-maal af!

Ik zag overigens laatst dat er shoutcast-support is ingebouwd in LCG Jukebox. Een radiozendertje zoeken en spelen (192kbps) ging vlekkeloos, erg relext!

Edit: beta van HX4 is online, nog zonder lokalizaties.

[ Voor 4% gewijzigd door Julian op 23-04-2010 14:18 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julian schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:18:
Zo dan. Firmware update hielp toch niet tegen kapotte digitizer. Nog eens ingeleverd bij The Phone House en na een weekje wastie gerapareerd =D (nog meer props voot TPH), dit keer niet alleen nieuwe firmware maar ook "een nieuw onderdeel". Ik heb hem flink gemist!

Supergaaf dat Andy werkt aan landscape en kinetisch scrollen in het hoofdmenu. Dat zijn precies de laatste twee dingetjes die nog gefixed moesten worden, dan is deze telefoon echt he-le-maal af!

Ik zag overigens laatst dat er shoutcast-support is ingebouwd in LCG Jukebox. Een radiozendertje zoeken en spelen (192kbps) ging vlekkeloos, erg relext!

Edit: beta van HX4 is online, nog zonder lokalizaties.
Bedoel je de orginele samsung update die mee kreeg toen hij gerepareerd was of die van hyperx ?
Als het een orginele van samsung is mag dan de versie ervan weten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
AppieNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:05:
Je doet het geheugenkaartje erin terwijl die aanstaat? En waarom staan je themes trouwens niet gewoon op het massa geheugen? Zijn kleine files en zou me niet verbazen dat de foon dat pretiiger vind omdat die waarschijnlijk eerst in z'n eigen geheugen zoekt waarmee die moet booten voordat die bij de geheugenkaart komt. Hoewel dat zal het ook niet zijn want je precision theme staat probably nog op massa geheugen of die ook naar kaart gezet?
Ik doe het geheugenkaartje erin wanneer hij aan staat ja. Volgens mij is dat irrelevant. Ik had mijn themes op het geheugenkaartje omdat ik vermoedde dat het probleem in de themes zat. Als de theme een 'bug' had, kan je dus gewoon je kaartje eruit halen en zal het probleem verholpen zijn. Precision en Universal theme zitten ingebakken in de firmware.

Had ik mijn telefoon ook maar bij The Phone House gekocht. Weet wel zeker dat ik daar wel betere service krijg dan bij de T4T. Echt een loze winkel, slechte service, slechte kennis over gang van zaken en onproffesionele bediening. Zwaar triest zeg ik je. Zou eigenlijk een schriftelijke klacht in moeten dienen naar het hoofdkantoor.

Maar dat terzijde. Heb mijn mobiel weer moeten afgeven voor een oplossing voor de volledige versie van Route 66. Tot over een maand, yay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:21:
[...]

Bedoel je de orginele samsung update die mee kreeg toen hij gerepareerd was of die van hyperx ?
Als het een orginele van samsung is mag dan de versie ervan weten ?
Ik bedoelde de ori samsung update. Eerst kreeg ik een versien uit mei 2009, nu II3 oid uit september 2009. Uiteraard staat HX3.29 er nu weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Amps schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:24:
[...]
Ik doe het geheugenkaartje erin wanneer hij aan staat ja. Volgens mij is dat irrelevant.
Tja, meen me te herinneren dat zoiets vroeger (jaren terug) in de handleiding van Nokia's stond, dat je memory cards er niet in moest stoppen als die aan stond en ze netjes moest verwijderen via het menuutje. Nou deed ik dat laatste nooit (nooit issues), maar dat eerste altijd wel XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Zo ver ik weet geeft/gaf het inpluggen van de mmc terwijl hij aan staat geen problemen. Mmc eruit halen terwijl hij aan staat doe ik gewoon netjes via het 'menuutje'.

Ik heb even in de handleiding gekeken, en er staat niet expliciet dat bij het inserten van de geheugenkaart het toestel uit moet staan. Er staat wel dat het verwijderen van de geheugenkaart via de gebruikelijke procedure moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 10:00
De I8910 heeft een 'hot-swappable' memory card slot... Hier zou de oorzaak dus niet mogen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Voor k.olfers en andere fans van SlideIT, er is nu ook een versie die op Sony Ericssons en Samsungs zou moeten werken. Alleen niet via de officiële site zeg maar ;). Ik zal hem zo eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Zo, ik kom maar eventjes afscheid nemen hier, haha. Gisteren mijn HD verkocht voor 250 euro en wat geld bijgelegd om een HTC Desire te kopen.
Iedereen nog veel plezier met de HD! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Heb je netjes gedaan Nichal ;) Veel plezier met je Desire. Ben jaloers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Laatst online: 12-08 11:19
stuiterbeest schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:57:
Zo, ik kom maar eventjes afscheid nemen hier, haha. Gisteren mijn HD verkocht voor 250 euro en wat geld bijgelegd om een HTC Desire te kopen.
Waar heb je em verpatst?! Hier op tweakers raak ik voor E200 nog niet kwijt, en die desire lijkt me ook wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Thx en jij veel plezier met de Desire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Een vraagje over het flashen trouwens. Als je naar een andere custom/andere firmware flasht, en je flasht weer terug naar de oorspronkelijke (XXII3 bv.) firmware, wordt dit dan gewoon als 'niet geflasht' beschouwd? M.a.w. als er met PC Studio een nieuwe versie (NLs) beschikbaar zijn, zou hij dan deze na het terugflashen gewoon pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:23

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
*edit: never mind

[ Voor 87% gewijzigd door Southern Sun op 25-04-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Propane schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:33:
Voor k.olfers en andere fans van SlideIT, er is nu ook een versie die op Sony Ericssons en Samsungs zou moeten werken. Alleen niet via de officiële site zeg maar ;). Ik zal hem zo eens proberen.
nice! zou je me even in de juiste richting kunnen wijzen? Ik heb inmiddels wel de full signed 2.0 gevonden, maar daar staat overal bij dat ie niet op de i8910 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoineduchar
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn samsung i8910 als het gaat om gebeld worden (toch wel een hoofdfunctie van dit apparaat uiteindelijk lol).
Als ik gebeld word, gaat de telefoon hooguit 2 keer over en dan hangt ie op terwijl de beller nog aan t bellen is en dat gebeurd echt bij iedereen! (heb dit zelf ook uitvoerig getest)

Ik heb van alles geprobeerd, reboot, sof reset, hard reset en nu dan de hyperx firmware maar het probleem blijft. Vreemd, want dit probleem was er in het begin niet toen ik dit toestel kreeg (juli 2009).

Wie o wie kan mij helpen?

p.s. hoe flash je trg naar de originele firmware?

[ Voor 3% gewijzigd door antoineduchar op 25-04-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik ben wel eens benieuwd naar die firmware van Faenil. Lees er wel positieve dingen over, echter is er nog geen NL'se localisatie. Als iedereen op zijn poll: http://i8910tuning.com/?page_id=223 voor Dutch stemt hoop ik dat ie 'm nog eens gaat maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Jammer.. zelfs de full versie van slideit slaat op onze phone geen woorden op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Thx for reply.

Ik heb ook wel eens issues gehad met het gebeld worden. Als hij over ging, nam ik op. Maar er is dan geen gehoor aan de andere kant. De beller kan mij dan ook niet horen. Als ik naar het scherm kijk staan er gewoon de 4 icoontjes met 'luidspreker' etc. Meestal gaat het wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florimon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:57
antoineduchar schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:39:
Ik heb een probleem met mijn samsung i8910 als het gaat om gebeld worden (toch wel een hoofdfunctie van dit apparaat uiteindelijk lol).
Als ik gebeld word, gaat de telefoon hooguit 2 keer over en dan hangt ie op terwijl de beller nog aan t bellen is en dat gebeurd echt bij iedereen! (heb dit zelf ook uitvoerig getest)

Ik heb van alles geprobeerd, reboot, sof reset, hard reset en nu dan de hyperx firmware maar het probleem blijft. Vreemd, want dit probleem was er in het begin niet toen ik dit toestel kreeg (juli 2009).

Wie o wie kan mij helpen?
Tja ik weet niet of dit hetzelfde is als waar ik last van had, maar het lijkt er wel een beetje op. Als je zegt "en dan hangt ie op" bedoel je dat 'ie dan ook echt ophangt, of alleen dat 'ie dan niet meer overgaat?
Dat laatste had ik namelijk, echter alleen wanneer de telefoon zich in mijn broekzak bevond - altijd gemiste oproepen in dat geval. Het duurde even voor ik in de gaten kreeg waar dat aan lag: Menu -> Instellingen -> Telefoon -> Sensorinstell. -> Instellen beweging ; zorg er nu voor dat de checkbox bij de eerste optie, "Oproepsign. dempen" niet aangevinkt is.
Hope this helps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoineduchar
  • Niet online
Florimon schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:28:
[...]

Tja ik weet niet of dit hetzelfde is als waar ik last van had, maar het lijkt er wel een beetje op. Als je zegt "en dan hangt ie op" bedoel je dat 'ie dan ook echt ophangt, of alleen dat 'ie dan niet meer overgaat?
Dat laatste had ik namelijk, echter alleen wanneer de telefoon zich in mijn broekzak bevond - altijd gemiste oproepen in dat geval. Het duurde even voor ik in de gaten kreeg waar dat aan lag: Menu -> Instellingen -> Telefoon -> Sensorinstell. -> Instellen beweging ; zorg er nu voor dat de checkbox bij de eerste optie, "Oproepsign. dempen" niet aangevinkt is.
Hope this helps?
Bedankt voor je uitleg.
Ik heb deze instellingen gecheckt maar deze optie staat uit dus daar ligt het niet aan. Het gebeurd ook als ik de telefoon niet in mn handen of broekzak heb zitten.
Net ben ik weer gebeld na 1 keer ringen hing hij alweer op en de persoon die me belde zei dat ie 2 keer overging waarna ie de voicemail kreeg.

Hele vreemd dit..Ben bang dat ik toch terug moet want dit is wel erg vervelend.
Nu alleen nog de originele firmware zien te vinden om hem terug te flashen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Misschien dat je tijdens het uit je broekzak trekken per ongeluk een hardware key aantikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoineduchar
  • Niet online
mmm...net weer alles geformatteerd, hard reset uitgevoerd, terug geflashed naar originele firmware, vervolgens met pc update de nieuwste officiële firmware erop laten zetten en een test gedaan met de huistelefoon, maar het probleem blijft helaas.

Tijdens het bellen gaat mijn Samsung hooguit 5 seconden over en hangt vervolgens op (de telefoon lag op de tafel). De huistelefoon piepte nog 2 keer waarna ik de voicemail kreeg. De Samsung hing dus al op terwijl de huistelefoon nog over liet gaan. Heel vreemd..

Dat wordt morgen dus naar de Belcompany waar ik deze telefoon heb gehaald..bedankt iedereen voor de response!

[ Voor 8% gewijzigd door antoineduchar op 25-04-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb ook een losse Desire gekocht, en ben er echt blij mee.
Ik heb de i8910 nog wel :) Misschien ooit nog een firmware mee testen ofzo. Of meenemen naar concerten, omdat hij met HX firmware wel goed HD filmt :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de n2o2 firmware van faenil? En dan vooral in vergelijking met die van hyperx uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:49:
Iemand ervaring met de n2o2 firmware van faenil? En dan vooral in vergelijking met die van hyperx uiteraard.
Op het i8910 forum zijn er wel positieve reacties over. Ben er ook wel benieuwd naar, maar hij heeft geen NL localisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoineduchar
  • Niet online
antoineduchar schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:50:
mmm...net weer alles geformatteerd, hard reset uitgevoerd, terug geflashed naar originele firmware, vervolgens met pc update de nieuwste officiële firmware erop laten zetten en een test gedaan met de huistelefoon, maar het probleem blijft helaas.

Tijdens het bellen gaat mijn Samsung hooguit 5 seconden over en hangt vervolgens op (de telefoon lag op de tafel). De huistelefoon piepte nog 2 keer waarna ik de voicemail kreeg. De Samsung hing dus al op terwijl de huistelefoon nog over liet gaan. Heel vreemd..

Dat wordt morgen dus naar de Belcompany waar ik deze telefoon heb gehaald..bedankt iedereen voor de response!
Nou, ben gister naar de BC geweest en tis opgelost hoor! Bleek dat mn voicemail gewoon ingesteld bleek op max 5 seconden over laten gaan..nooit geweten dat je dat uberhaupt kon instellen en geen idee waarom men de optie van 5 seconden aanbiedt maaarrrr opgelost! lol

Ik merk trouwens dat de hard reset er ook voor heeft gezorgd dat het smsen een stuk sneller verloopt en ik hoef bij het browsen niet meer steeds bij het opstarten aan te geven van welke verbinding ik gebruik wil maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hmm mijn telefoon loopt nu telkens vast als ik 'm aanzet nadat de wekker is gegaan. Scherm blijft dan gewoon zwart na het intoetsen van de pin. Opnieuw aan en uitzetten werkt wel gewoon, maar toch apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
antoineduchar schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:18:
[...]
en ik hoef bij het browsen niet meer steeds bij het opstarten aan te geven van welke verbinding ik gebruik wil maken..
Dat kan je zelf ook instellen door in de browser naar opties > instellingen te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoineduchar
  • Niet online
Amps schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:42:
[...]

Dat kan je zelf ook instellen door in de browser naar opties > instellingen te gaan ;)
Ja maar dat deed ie dus bij mij niet...dan kon ik alleen kiezen voor "altijd vragen". Nu ineens kan ik kiezen voor WAP of INTERNET. En aangezien ik bij verbindingen vodafone live als optie 1 heb bij internet doet ie het nu dus ineens wel. Toch blij dat ik from the scratch alles heb ingesteld / geinstalleerd. Alles loopt nu veel vlotter!
Ben nu eindelijk tevreden met dit ding. Het heeft even geduurd maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwste HyperX is er ook in NL verschenen ;)

Ik wacht zelf even af, bekende bugverhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:33
Heb nu Hx4 erop gezet en moet zeggen ben toch erg tevreden. Phone torch zit er standaard bij (zie site van HyperX voor meer info) telefoon is lekker snel. Nou even kijken hoe het met de batterij gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Hij ziet er goed en snel uit zeg!

weer een aardige verbetering al zeg ik het zelf .. ik ga denk maar eens overstappen van mijn oude V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V4 is iderdaad zeer nice. Heb alleen 3d taskmanager weer toegevoegd zonder 3d-menu ivm profile bug en het soms verbergen van apps wanneer je over het scherm 'veegt'.

Phonetorch werkt nu ook volledig (instellingen deden eerst niet bij mij) en de vivaz trackid app (lees: gratis shazam) is ook zeer nice.

Geen id wat er nu nog verbeterd kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Toch fijn dat de reacties positief zijn. Toen ik dat Youtube filmpje van HX4 zag vond ik het wat tegenvallen doordat de aanrakingen niet altijd goed leken te reageren.
Overigens leek me dat TrackID wat langzaam. Gebruik zelf Midomi en die geeft vrij snel weer welk nummer iets is.
Dit weekend ook maar weer flashen en 30 dingen opnieuw installeren :z

[ Voor 11% gewijzigd door Southern Sun op 29-04-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Southern Sun schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:11:
Toch fijn dat de reacties positief zijn. Toen ik dat Youtube filmpje van HX4 zag vond ik het wat tegenvallen doordat de aanrakingen niet altijd goed leken te reageren.
Hmm, ik heb hier een beetje last van in het hoofdmenu. Knoppen die niet werkten of pas na een paar keer drukken. Heb heb toen een keer of 4-5 reboot, en nu nergens meer last van. Al heb ik wel het idee dat het nu helemaal willekeurig is wanneer je moet dubbelklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer die mediabrowser bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:45

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

(jarig!)
Ik heb de HXv4 nu ook draaien en de extra snelheid is wel een verademing. De HTC-like clockwidget is ook erg fijn. De morewidgets2 widget is er helaas niet meer en de morewidget widget werkt niet meer. Ik had de buienradar-widget op mijn scherm staan maar die kan ik nu niet meer werkend krijgen... PhoneTorch is dan wel weer fijn om te hebben. Een blijvertje dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
jfeelders schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 07:25:
Ik heb de HXv4 nu ook draaien en de extra snelheid is wel een verademing. De HTC-like clockwidget is ook erg fijn. De morewidgets2 widget is er helaas niet meer en de morewidget widget werkt niet meer. Ik had de buienradar-widget op mijn scherm staan maar die kan ik nu niet meer werkend krijgen... PhoneTorch is dan wel weer fijn om te hebben. Een blijvertje dus!
Als het goed is (en dan moet je dus even goed zoeken) staan de downloads die je ooit gedaan heb nog op je telefoon... (misschien bij het mapje widgets)

hier zou je hem misschien nog terug kunnen vinden! en dan kan je hem opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

(jarig!)
Heb ik geprobeerd maar dan wordt de SamsungMobile-pagina geopend ipv buienradar.mobi. Bij het terugzetten van de instellingen zijn dus kennelijk wat zaken niet goed overschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Je moet ook instellingen niet terugzetten als je HX firmware gebruikt, disabled zooi zoals pre-focus op camcorder.

Ik denk persoonlijk dat ik nog even bij HX3 blijf. Ik hoef geen kinectic scroll in menu (mijn menu's is maar 1 zo'n volle bladzij voor 95% van me menuutjes). Landscape menu vind ik wel aardig, maar daarvoor ga ik niet de hele shit weer opnieuw installen, zo graag hoef ik het nou ook weer niet XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik snap er geen reet meer van. Wil net gaan flashen, maar nu wordt m'n telefoon niet herkend. Het "Download start" knopje verschijnt in elk geval niet. Heb alle benodigde bestanden geinstalleerd, en aangezien ik eerder wel kon flashen begrijp ik het niet :')
Als ik gewoon de telefoon aan heb wordt ie dus wel herkend, zodra hij in de bootloader zit gebeurt er niks meer. Iemand enig idee wat het kan zijn?

[ Voor 23% gewijzigd door Southern Sun op 30-04-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

(jarig!)
Heeft iemand nog de standaard Samsung ringtones die voorgeïnstalleerd zijn? Met de HyperX firmware worden ook deze ringtones verwijderd en ik zou graag nog wat geluiden hebben. Kan iemand ze mailen of online zetten?

Never mind: http://forums.samsungi891...rx-ringtones-samsung.html

[ Voor 22% gewijzigd door jfeelders op 30-04-2010 15:53 . Reden: al gevonden... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Flashen is toch gelukt dus nu HX4. Minpuntje wat me tot nu toe op valt...bij een andere afbeelding instellen als achtergrond heb je bovenin het scherm nog een randje van zijn standaard afbeelding. Iemand een idee of dit is op te lossen?

Wtf en nu vind ik nog een vervelendere bug. Ik had mijn sms berichten gebackupt, die heb ik nu weer teruggzet. Nu kan ik echter niet meer in het berichten menu komen...zodra ik er op klikt opent ie en verdwijnt ook meteen weer. Beetje jammer als ik dalijk 600 berichten kwijt ben. Probleem ligt wss ergens bij de backup aangezien ie het na een harde reset wel weer doet.

[ Voor 45% gewijzigd door Southern Sun op 01-05-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de goede orde... Wat is nu de laatste officiele NL firmware versie? Heb zelf I8910XXIFD maar lees her en der dat er nieuwe updates zijn. Mijn PC Studio geeft deze echter niet aan...
Ben er ook totaal niet tevreden over, openen van media (images) duurt erg lang en zo nog wel meer...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Voor zover ik weet is de XXII3 de laatste verkrijgbaar hier. Als het updaten niet lukt, kan je misschien naar een Phone House vestiging gaan die daar een 'Samsung support center' heeft. Klik hier voor meer info en hier voor de dichtsbijzijnde vestiging met deze service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XXII3 is dus weer een andere? Mooi raar dat mijn PC Studio um niet kan vinden dan! Heb jij hem wel via de 'officiele weg' kunnen krijgen ?
Want ik krijg constant de melding "De software is volledig bijgewerkt. Bedankt dat u op updates controleerd"
Heb zelf Vista en gebruik PC Studio 7.2.2.24.9

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik heb die firmware verkregen via een reparatie van mijn toestel. Een ander persoon op tweakers kon de update ook niet krijgen via zijn eigen PC Studio. Die is dus langs The Phone House geweest en heeft als nog die update uitgevoerd gekregen daar. Dus ja, het is de 'officiële' weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm oke, het kan dus niet zelf geupdated worden via de normale weg blijkt.....
Heb mijn toestel niet bij the phone house gekocht, kan het dan alsnog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook bij een samsung serive point langs gaan in je omgeving

ik heb deze update ook laten doen via een samsung service point want ik kreeg ik hem zelf namelijk ook niet te zien via samsung pc studio
owja de gallery heeft geen laad tijd meer nodig als je deze update erop zet, dat je het vast weet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:48:
Je kan ook bij een samsung serive point langs gaan in je omgeving
Oh ja natuurlijk, jij had die update uitgevoerd bij een Samsung Service Point :P Dacht namelijk dat je bij The Phone House gedaan :P My bad.

Dan kan je idd ff met Samsung bellen voor de dichtsbijzijnde SSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ik heb last van de klok, die doet het namelijk niet meer bij mij :P

op hx4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ook eindelijk HX4 succesvol lopend. Kostte wat meer moeite dan anders, maar toch gelukt :) Vind die HTC klok wel tof, alleen reageren de shortcuts bovenin wat traag. Eens kijken of ik 'm hier op hou of toch weer zoals altijd de finger use met agenda items.

Zie net wat nieuwsberichten van de Nokia N8, die ziet er toch ook wel verleidelijk uit. Ben benieuwd of het ooit nog wat wordt met symbian^3 op de i8910.

[ Voor 25% gewijzigd door Southern Sun op 02-05-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

(jarig!)
Dat staat inderdaad aangegeven dat de originele klok niet meer kan werken, maar er staat ook dat er zo veel andere clock-widgets zijn die je dan nog wel kan gebruiken.
De klok werkt overigens alleen niet als je de cube widget-bar gebruikt, toch? Dat is een van de redenen waarom deze als een aparte flash is toegevoegd ipv in de main flash-file...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
jfeelders schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:28:
De klok werkt overigens alleen niet als je de cube widget-bar gebruikt, toch? Dat is een van de redenen waarom deze als een aparte flash is toegevoegd ipv in de main flash-file...
Wat is er nou trouwens precies anders met die cube widget bar? Alleen die icoontjes voor de widget homescreens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hoe is bij jullie trouwens de camera met HX4? Ik maak net even een filmpje binnen (nu dus vrij weinig licht ivm regen) en ik zie toch wel erg veel ruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

(jarig!)
Ik zie hier inderdaad wel wat ruis, maar wat me nu meer opvalt is dat er helemaal geen focus is in Camcorder-mode. Zat dat er niet standaard in bij HXv3? Dat zou er dan toch ook wel in zitten bij HXv4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ohja, van die klok had ik gelezen ..
moet maar even op zoek naar een alternatief dan ;)

kep ook wel last van batterydrains..
Iemand daar ook nog opmerkingen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
jfeelders schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:11:
Ik zie hier inderdaad wel wat ruis, maar wat me nu meer opvalt is dat er helemaal geen focus is in Camcorder-mode. Zat dat er niet standaard in bij HXv3? Dat zou er dan toch ook wel in zitten bij HXv4?
Dat kan haast niet... Heb je settings van je backup teruggezet?

Ik blijf trouwens maar ff hangen op 3.29, dat werkt erg soepel en ik heb geen zin in minder responsieve knopjes onderaan het scherm. Of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

(jarig!)
Lethal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 07:20:
kep ook wel last van batterydrains..
Iemand daar ook nog opmerkingen over?
Heb je een extra SD-kaart geïnstalleerd? Ik heb gelezen dat dat een miraculeuze drain kan zijn...
Julian schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:45:
Heb je settings van je backup teruggezet?
Ik heb inderdaad instellingen van een backup terug gezet. Dat schijnt niet zo slim te zijn. Misschien dat ik nog eens een nachtje doorhaal om alles er opnieuw op te zetten... :(

[ Voor 36% gewijzigd door jfeelders op 03-05-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Als je een eigen achtergrond instel bij finger use heb je aan de bovenkant nog een stukje van de wallpaper die hij er op heeft staan standaard. Gaat ook niet weg, iemand een idee of dat is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ehm misschien met een ander thema?

Verder vind ik ook dat het toetsenbord minder reageerd..
en ik vind de kinetic scroll (die niet meer kinetic is) ZWAAR irritant in mijn contactpersonenlijst (met meer dan 300 telefoonnummers) Deze blijft namelijk oneindig doorscrollen totdat je je vinger op het scherm legt. Ook reageerd het scrollen niet meer op hoe hard je je vinger over het scherm beweegt.
Wat dus inhoud dat als je toevallig 1 contactpersoon naar beneden moet, je heel snel moet scrollen en stoppen.. zwaar irritant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Lethal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:47:
Hey verdraaid dat helpt ook nog. Tnx voor de hint :P

[ Voor 20% gewijzigd door Southern Sun op 03-05-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
jfeelders schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:55:
[...]

Heb je een extra SD-kaart geïnstalleerd? Ik heb gelezen dat dat een miraculeuze drain kan zijn...

[...]

Ik heb inderdaad instellingen van een backup terug gezet. Dat schijnt niet zo slim te zijn. Misschien dat ik nog eens een nachtje doorhaal om alles er opnieuw op te zetten... :(
Je bedoelt gewoon de 8gb micro sd die erin zit? (extra)

Daar staat m'n navigatiesoftware ed op.. met navigeren is mijn telefoon nu binnen een half uur leeg, dit was altijd een paar uur :S Bij normaal gebruik houdt m'n telefoon het nu nog geeneens een dag vol.. tegen 4 a 5 dagen bij hyperx v2
Southern Sun schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:07:
[...]

Hey verdraaid dat helpt ook nog. Tnx voor de hint :P
You're welcome!

[ Voor 12% gewijzigd door Lethal op 04-05-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

(jarig!)
Nee, je kan nog een extra geheugenkaartje installeren in het vrije slot (F: ). Heb je verder geen massa apps draaien? Haal je accu er eens uit en stop die er na een minuutje weer in. Misschien wordt ie opnieuw herkend/geïnitialiseerd. Of anders opnieuw flashen?

Ik heb gisteravond mijn phone opnieuw geflashed en de instellingen nu niet terug gezet. Een aantal apps werken nu goed, maar de TTpod wil nog niet. Ik gebruik de gewone Muziekplayer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
nee draaien geen apps op de achtergrond, daarnaast start ik ook bijna iedere dag wel een keer mijn tel opnieuw op (gaat wel heeeeeel erg snel in V4)

enige wat ik kan bedenken is dat ik geen hardreset heb uitgevoerd omdat ik mijn foto's niet kwijt wilde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 14:50
Lethal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:47:

Verder vind ik ook dat het toetsenbord minder reageerd..
en ik vind de kinetic scroll (die niet meer kinetic is) ZWAAR irritant in mijn contactpersonenlijst (met meer dan 300 telefoonnummers) Deze blijft namelijk oneindig doorscrollen totdat je je vinger op het scherm legt. Ook reageerd het scrollen niet meer op hoe hard je je vinger over het scherm beweegt.
Wat dus inhoud dat als je toevallig 1 contactpersoon naar beneden moet, je heel snel moet scrollen en stoppen.. zwaar irritant dus.
die kinetic scroll werkt hier wel correct, hij is wel gevoeliger, maar als je heel zacht je vinger beweegt kan die ook traag scrollen. persoonlijk vind ik em echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 14:50
Lethal schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:18:
nee draaien geen apps op de achtergrond, daarnaast start ik ook bijna iedere dag wel een keer mijn tel opnieuw op (gaat wel heeeeeel erg snel in V4)

enige wat ik kan bedenken is dat ik geen hardreset heb uitgevoerd omdat ik mijn foto's niet kwijt wilde :)
hier al 10u gebruikt, nog geen balkje weg... zal straks eens de gps testen & zien wat de batterij doet... ik heb de flash procedure van hyperx gebruikt

enige irritante is als je het normale menu gebruikt dat je soms één keer moet klikken, of twee keer om iets te starten, of soms doet ie niks . maar ik gebruik Voyager menu 1.52 dus dan heb ik daar geen last van !

verder is er toch weer een merkbare snelheidswinst

[ Voor 3% gewijzigd door claeysy op 04-05-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ai, ik mag weer verlengen... Het is toch wel heel verleidelijk om wat anders te proberen dan de i8910, of beter gezegd, iets anders dan Symbian. Denk toch dat ik hem nog maar even bewaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Lethal schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:18:

Gek vraagje dat je wellicht al hebt geprobeerd, maar test eens of je batterij misschien een "reset" heeft gehad. Als je het al getest hebt, sorry voor deze nutteloze post dan XD

Gewoon foon opladen (ik doe het altijd als die uit is) dan als die zegt dat die vol zit, stekker eruit en er weer in, als die binnen 5min aangeeft dat die weer vol is, is je batterij goed, zoniet dan zit daar dus het probleem. Dan moet je gewoon blijven herhalen tot die binnen 5min zegt dat die vol zit.

En V4 voert geen hardreset uit als je hem flashed? Heeft die dat eruit gehaald van V3?
Zoniet, moet echt altijd hardreset doen bij HyperX firmware, gewoon even je foto mapje naar PC kopieren, easy-peasy.

[ Voor 5% gewijzigd door AppieNL op 04-05-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik kreeg vandaag ook een hoop vraagtekens boven m'n hoofd. Vannacht telefoon opgeladen, nu nog maar 2 streepjes. Maar ja blijk geen bereik te hebben op mn nieuwe werkplek dus een hele dag zoeken naar netwerken is ook niet heel goed voor de batterij natuurlijk :+
Heb ook bij HX 4 weer dat ie vast loopt wanneer ik na de wekker meteen doorklik op telefoon opstarten. Verder tevreden over de firmware :)

[ Voor 21% gewijzigd door Southern Sun op 04-05-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
AppieNL schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:47:
[...]

Gek vraagje dat je wellicht al hebt geprobeerd, maar test eens of je batterij misschien een "reset" heeft gehad. Als je het al getest hebt, sorry voor deze nutteloze post dan XD

Gewoon foon opladen (ik doe het altijd als die uit is) dan als die zegt dat die vol zit, stekker eruit en er weer in, als die binnen 5min aangeeft dat die weer vol is, is je batterij goed, zoniet dan zit daar dus het probleem. Dan moet je gewoon blijven herhalen tot die binnen 5min zegt dat die vol zit.

En V4 voert geen hardreset uit als je hem flashed? Heeft die dat eruit gehaald van V3?
Zoniet, moet echt altijd hardreset doen bij HyperX firmware, gewoon even je foto mapje naar PC kopieren, easy-peasy.
haha ja kwam doordat ik 'even snel' wilde flashen voor ik naar koninginnenacht ging, dit soort dingen gaan altijd fout als je het even snel doet ;p

morgen als ik weer wat vrije tijd heb ga ik hem even overnieuw flashen.. dan laat ik ook even de cubes achterwege, want ik vind het toch wel handig dat mijn klok en agenda werkt :+ Ondanks dat ik de cubes superhandig vind werken!!! (Helaas :()

Overigens zijn er voor de kinetic scroll (slow scroll als in V3) en voor de left swipe -> contactlist ook patches te vinden op de hyperx allrom site.

En vanaf V2 zit er al geen hardreset meer in de firmware .. alleen softreset, dus je moet wel al je instellingen opnieuw zetten, maar bestanden blijven behouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Wat nieuws van Hyperx:
I have an solution for the delay in menu when you open a folder which has many icons (apps) installed.
Once the whole folder is loaded first time, it takes only a secound to open it further.
Also i can now CONFIRM that the STANDART apps can be changed!!!
E.g. when you open an e-mail with a link, i can now set OPERA-MOBILE as standart app to open the link ;)
I can even set resco-photo viewer as standart-app to open jpeg images
Die laadtijd bij m'n game folder vind ik af en toe ook wel erg lang. Goed bezig die kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
claeysy schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:53:
[...]

enige irritante is als je het normale menu gebruikt dat je soms één keer moet klikken, of twee keer om iets te starten, of soms doet ie niks . maar ik gebruik Voyager menu 1.52 dus dan heb ik daar geen last van !

verder is er toch weer een merkbare snelheidswinst
Zorgen dat je een extra mapje in je hoofdmenu hebt: vol scherm + 1 (of meer) dan heb je daar geen last meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Lethal schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:53:
[...]

haha ja kwam doordat ik 'even snel' wilde flashen voor ik naar koninginnenacht ging, dit soort dingen gaan altijd fout als je het even snel doet ;p

morgen als ik weer wat vrije tijd heb ga ik hem even overnieuw flashen.. dan laat ik ook even de cubes achterwege, want ik vind het toch wel handig dat mijn klok en agenda werkt :+ Ondanks dat ik de cubes superhandig vind werken!!! (Helaas :()

..
Ehm zijn er meer mensen die de cube widget HS geinstalleerd hebben? En ligt het batterijprobleem misschien daaraan?er staan een aantal reacties op de hyperx site dat mensen na het uitzetten van deze cubes weer goede batterijlevensduur hebben ..
Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste