Ik sta open voor jullie inbreng hoor

Jullie hoeven niet zo 'voorzichtig' over te komen

Ik hardreset mijn telefoon wel (via *7370#) wel na ontvangst van mijn toestel (aangezien die programma's nog wel in het geheugen zitten, maar niet in de menu's zelf). Toeval kan het niet zijn, maar er is niet een duidelijke oorzaak-gevolgrelatie. Als het aan mijn geheugenkaart zou liggen, dan zou ik echt niet weten waarom het (opstarten) de eerste 10x wel lukt, en dan ineens sterft het toestel. Ongeacht het geheugenkaartje erin zit of niet. Het geheugenkaartje een tijdje eruit laten lijkt me niet echt een strak plan

Heb al mijn content nl. op mijn kaartje staan (back-up, wallpapers, muziek, foto's). Dit uiteraard i.v.m. het 'random' weigeren met opstarten.
Het zou misschien wel op een of andere manier gerelateerd zijn met mijn geheugenkaart, maar tot op de dag van vandaag blijf ik hier skeptisch over (tenzij jullie een argument hebben?

)
Ik zal na ontvangst van mijn toestel weer voor de laatste keer gebruiken volgens mij normale 'routine'. Als hij dan binnen een week het weer begeeft, dan ga ik proberen om via de juridische weg mijn geld terug te claimen
Maar om ff nog wel mijn laatste 'oorzaak' uit te lichten 'hoe' die vast is gelopen:
Geheugenkaart zat er gewoon in. Themes op geheugenkaart geinstalleerd en programma's (stuk of 70) op interne massageheugen. Alles werkt gewoon perfect, toestel start gewoon op. In die tussentijd ook geen programma's meer geinstalleerd.
Doordat ik een nieuw toestel heb, werkte mijn voucher code van R66 niet. Dus ik kreeg een 'oplossing' voor het probleem > updaten van R66 via een .exe file (stond op de URL van het briefje). Ik installeer dus R66 weer, vervolgens de update uitgevoerd via het .exe bestandje.
Na voltooien van de update probeerde ik het icoontje 'Navigatie' aan te klikken, maar het toestel reageerde daar niet op. Op andere progjes nog wel. Dus ik dacht, laat ik dan maar eens rebooten. En toen wilde hij niet opstarten. De theme die ik gebruikte was de default Precision theme. Geheugenkaart en SIM-kaart eruit mocht ook niet baten.
==> Mijn conclusie => 'Fout' in geheugenkaart uitgesloten.
Eén van de vorige keren dacht ik dat het aan de themes lag, dus dat ging als volgt:
Ik had alle geinstalleerde themes op mijn geheugenkaart gezet en had tevens die dag een custom theme gebruikt. Op een dag besloot mijn toestel weer eens niet op te starten. Dus ik plug die geheugenkaart eruit; het toestel start netjes op in de unskinned theme (die witte die je ook krijgt bij het back-uppen via je bestandsbeheer). Ik doe kaartje weer erin, selecteer een andere custom theme, doe hem uit en probeer het toestel weer te booten. En idd, hij loopt weer vast. Dus vervolgens weer geheugenkaart eruit, opgestart (werkte prima weer in unskinned theme), geheugenkaart weer erin, en vervolgens Precision theme geselecteerd. Ik dacht dus dat ik de oorzaak had gevonden, maar kennelijk werkte dit niet. Toestel uitgedaan (in Precision theme) en weer aan; Telefoon wilde niet meer booten. Ook hier weer geheugenkaart + SIM-kaart eruit gedaan en geboot. Telefoon wilde als nog niet aan.
==> Mijn andere conclusie => Oorzaak bij themes uitgesloten...
----------------------
Sorry voor de lange teksten

Ik weet niet of jullie dit veel intereseert, maarja, ik dacht ik geef ff wat meer info over wat ik denk over de oorzaken. Bij deze keren wist ik dus min of meer wat er gebeurde voordat hij vast liep.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen of willen doen.
Oh ja, voordat ik vergeet te zeggen, vat het niet op als of ik niet naar jullie advies wil luisteren. Het lijkt me gewoon erg sterk dat het daaraan zou liggen (zie onderbouwing van het verhaal).