Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 16:15
Ik vindt NDrive trouwens erg prettig, alleen jammer van die sjaggo nederlandse stem. Ik gebruik de engelse maar.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic eigenlijk al verlaten (overstap naar Hd 2) maar nu ik teleffon wil verkopn heb ik opeens een klein probleem, weet iemand hoe ik in het geheugen van mijn simkaart kan kijken want er staat rechts bovenin een knipperend geel envelopje die zegt sim geheugen vol ik heb al al mijn contacten naar mijn telefoon geheugen gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:39
Gewoon je SIM-kaart eruit halen, dan heb je er geen last van. Als je toch dat knipperende envelop weg wilt krijgen, ga dan naar Berichten > Opties > SIM geheugen. En dan één (of meerdere) SMSjes verwijderen.

Ik heb mijn telefoon trouwens voor de vijfde keer moeten opsturen wegens het vastlopen bij de bootscherm. Ik heb de themes op mijn geheugenkaart gezet. Wanneer ik mijn mmc eruit heb gehaald, wilt hij wel gewoon booten (in de skinloze theme). Heb nogmaals geprobeerd met een andere theme (iPhone by DSMA) en zelfde probleem. Dus ik dacht dat het daar aan lag. Vervolgens weer teruggeschakeld naar de Precision theme... en ja hoor, hij was weer raak... wat een corrupte firmware.. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus@ Ja klopt werkt echt prettig welke versie gebruik jij van Ndrive ik gebruik versie NDrive v9.3.15
En ja die nederlands stem klint voor geen meter :P
ik ga binnenkort sygic proberen omdat deze gebruik maakt van flitspalen en dat is voor mij tog wel redelijk belangrijk en van Ndrive vind ik er niks over (is gewoon gratis te downloaden wat ik ook met mij Ndrive heb gedaan)

(owja ik hoorde net van iemand dat Ndrive niet gebruikt maakt van je data en dat het gewoon helemaal gratis is) :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Straks versie HX-V3-29 met veel bugfixes!

-Russian/dutch Media-galerie translated
-Vodafone-homescreen deleted, as the most bugs are caused from this HS.
-Disable Contacts rotation when writing sms in landscape by rem5800
-Speed Kinetic-scroll values
-fixed sync values for 720p even after pause.
-Full fixed Java-engine even for JC1
-Nokia-PC-suite compatible ! Nokia Pc-suite will detect your phone as N97 ! (modded by “G”)
-Autodimm-bug on Homescreen due to wallpaper -fixed (new wallpaper)
-Modded precision-theme by sceriffo with black-background (the blue was pixelated)
-Updated BOOTLOADER that will give you more stability if you reboot your device (reboot-loops)
-adding widgets on widet-homescreen now working flawlessly
-Full updated files from JC1 release (rofs2)
-New updated filebrowser (now 4.5.2)
-missed calls/sms notes FIXED
-orientation speed increased to 100 ms.
-fixed empty text-space in Media-galerie
-transparent Nav-bar homescreen
-Quick-office-update is working, click on “Free downloads” and you can install Quickoffice 6 Viewer with no problems
-reboot! patch is not enabled by default, so shutoff! is back
-removed int. keyboard in RU-GR-DU release
-FIXED Italian Full-page and Nav-bar
-All versions without 3D-taskswitcher, but i will give you a patch to enable 3D-taskswitcher again without re-flashing device
-100 %translated CZ-version rofs2 based on newest CZ-JC1 (thx again to the whole CZ community)
-3D-nav left-swipe CONTACTS instead of photocontacts (YOU have VOTED)
Version number will be HX-V3-29 (month-day)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 00:04
Meeste van die bugs had ik niet eens last van >.>
Hoewel ik dat out of sync op video nog niet serieus heb getest en Vodafone homescreen gebruikte ik toch al nooit. Denk dat ik deze release even aan me voorbij laat gaan en het op 3.17 hou.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 30-03-2010 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ik ga hem wel ff installeren. Hij is online =D

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:09
Gvd net alles weer zitten installeren :') Maar eens de reacties afwachten of het de moeite waard is weer te flashen.

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 30-03-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafs Ruh schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:17:
[...]

Mail me maar even over die kleine vergoeding. ;)
heb je gemaild, maar zit wellicht in je spambox?

Zie net dat er alweer een nieuwe versie HX uit is, niemand die me kan helpen met updaten?? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ik ga zo ook maar eens updaten - ALWEER -, heb het gevoel alsof mijn batterij véél te snel leeg gaat bij versie 3.17...

Hij zal toch niet onze geliefde QWERTY-toetsenbord eruit hebben gegooid? :/

[ Voor 35% gewijzigd door stuiterbeest op 30-03-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:01:
[...]

heb je gemaild, maar zit wellicht in je spambox?

Zie net dat er alweer een nieuwe versie HX uit is, niemand die me kan helpen met updaten?? ;(
Raar. Geen spam en geen mail van je ontvangen. pascal.mariany@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
stuiterbeest schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:24:
Ik ga zo ook maar eens updaten - ALWEER -, heb het gevoel alsof mijn batterij véél te snel leeg gaat bij versie 3.17...

Hij zal toch niet onze geliefde QWERTY-toetsenbord eruit hebben gegooid? :/
Bedoelt ie niet T9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
T9 zit erin, FS qwerty ook, kweenie wat hij ermee bedoelt.

Heb net ook ff de modem los ge-update, ging die daarna in een oneindige reboot =X

Gelukkig dee hij het weer gewoon nadat ik de batterij eruit had gehaald =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ga ik ook maar eens updaten. Want dit zal voorlopig de laatste release zijn!

En de meeste fouten zijn er nu toch wel uit lijkt mij.

Benieuwd hoe goed of slecht dat audio gedeelte nu is, afgelopen zaterdag dig camera meegehad naar hardstyle feest.

Fijn beeld, fijn geluid....... maar wel irritant dat ik dat ding en me phone in de broek heb. Dus stille hoop dat de omnia HD iets produceert wat er in de buurt komt, hoewel ik daar heeeeeeeeel sterk mijn twijfels over heb :P

Ach ja over 2,5 week zal ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Btw als ik midden bovenin mijn scherm tik komt er een menuutje met profielen en de optie om de kalender te openen. Maar dat werkt nu niet meer, als ik ergens op druk versringt de focus wel maar gebeurt er niks. Een bug in hx 3.29?

edit: als ik langer mijn vinger erop hou werkt het wel =|

edit2: thx yassine =)

[ Voor 15% gewijzigd door Julian op 31-03-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

julianus schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:50:
Btw als ik midden bovenin mijn scherm tik komt er een menuutje met profielen en de optie om de kalender te openen. Maar dat werkt nu niet meer, als ik ergens op druk versringt de focus wel maar gebeurt er niks. Een bug in hx 3.29?
Ingedrukt houden ;) (had dat probleem ook :P )

Ik draai sinds vandaag deze firmware en moet zeggen "draait als een zonnetje!" :)

Java is geoptimezed (heb sonic nog nooit zo soepel gespeeld als met deze fw :) ) Had hiervoor de hx v3-17, nou die is qua stabiliteit en snelheid hiermee vergeleken slechter.

* yassine is weer helemaal tevreden met me I8910HD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier al de volle versie van Slide IT geprobeerd??

Ik lees hier en daar verhalen over installatie problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeleAlfa
  • Laatst online: 23-05-2010
Ik heb geflashed met HX-V3-29. Stuk sneller dan de V3-17, met name de mediabrowser. Ik heb het meer gelezen, maar met deze FW ben ik dik tevreden met de i8910.
Ik zie dat je ook de modem kan updaten. Waarvoor zou dat goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
yassine schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:58:
[...]

Ingedrukt houden ;) (had dat probleem ook :P )

Ik draai sinds vandaag deze firmware en moet zeggen "draait als een zonnetje!" :)

Java is geoptimezed (heb sonic nog nooit zo soepel gespeeld als met deze fw :) ) Had hiervoor de hx v3-17, nou die is qua stabiliteit en snelheid hiermee vergeleken slechter.

* yassine is weer helemaal tevreden met me I8910HD ;)
Die ziet er goed uit. Nog maar eens over nadenken of ik die ga flashen of toch de nieuwe HX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben het over de nieuwe HX volgens mij hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Loopt allemaal lekker vlot die HX V3-29!

Voorheen had de phonepad digit toch ook abc erop? die mis ik nu.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:58:
Iemand hier al de volle versie van Slide IT geprobeerd??

Ik lees hier en daar verhalen over installatie problemen?
Ja had hem gekocht via Ovi-store, maar dat werkt dus niet :(

edit: net onderstaande mailtje binnen

Dear Kerwin

Sorry for the inconvenience !
We know that some users succeed to run SlideIT on Samsung i8910, but our SlideIT keyboard for Symbian currently don’t support Samsung devices only Nokia Devices. Therefore we sell it on OVI which should sell it only to Nokia users. In the future we plan to sell it to Samsung devices and to support this version.

Best regards,
Dasur Team

[ Voor 42% gewijzigd door k.olfers op 31-03-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:53:
[...]

Ja had hem gekocht via Ovi-store, maar dat werkt dus niet :(
Ja ik hoor las dat ook al op een ander forum. Dat stinkt zeg :( Ik vond dat zon heerlijke app. Maja zo ga ik em niet kopen, en demo schiet ook nie op :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
TeleAlfa schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:06:
Ik heb geflashed met HX-V3-29. Stuk sneller dan de V3-17, met name de mediabrowser. Ik heb het meer gelezen, maar met deze FW ben ik dik tevreden met de i8910.
Ik zie dat je ook de modem kan updaten. Waarvoor zou dat goed zijn?
Zou betere ontvangst moeten opleveren, maar ik merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik dagelijk SlideIT raar dat bij jullie het niet werkt, ik had nog een .sis op mijn pc die heb ik instaleert dan 'dutch taal' en alles werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat de volledige versie yammastil?? Dus 1 die nieuwe woorden ook onthoud??

De demo versie gooit die woorden namelijk binnen korte tijd weer weg, dus is het het niet echt handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik zit nu nog op HX V3-17, op zich wil ik wel naar V3-29 maar heb dus echt geen zin om de volgende zooi weer te installeren:
-opera
-google maps
-ferrari gt
-lets golf
-garmin mobile

En misschien nog wel wat dingen die ik even vergeet. Is er dus geen mogelijkheid om hier (gedeeltelijk) een back-up van te maken? Anders ben je zo weer 2 uur verder voor alles weer voor elkaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:04:
Is dat de volledige versie yammastil?? Dus 1 die nieuwe woorden ook onthoud??

De demo versie gooit die woorden namelijk binnen korte tijd weer weg, dus is het het niet echt handig..
Ja...tuurlijk kan je nieuwe woorden opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mag je als je wil mij dat bestand wel ff sturen??

Gewoon mijn username met hete mail . com er achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Haha nou dan meld ik me ook aan voor dat mailtje kerwino at gmail.

Al kan ik het bijna niet geloven dat het echt een volledig werkende versie is.. de demo sloeg woorden ook op, totdat je het toetsenbord afsloot en weer opnieuw opende namelijk. En de volledige versie voor symbian is pas sinds twee weken te koop. Maar I hope you can prove me wrong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Naar mijn weten gaat dit alleen over het feit dat het programmaatje woorden op kan slaan en niet zo zeer over dat hij woorden ook op langere termijn onthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:50:
Hey,

Ik zit nu nog op HX V3-17, op zich wil ik wel naar V3-29 maar heb dus echt geen zin om de volgende zooi weer te installeren:

En misschien nog wel wat dingen die ik even vergeet. Is er dus geen mogelijkheid om hier (gedeeltelijk) een back-up van te maken? Anders ben je zo weer 2 uur verder voor alles weer voor elkaar is...
Dat houdt me ook een beetje tegen om weer opnieuw te flashen. Heb er nu 10 apps en 12 spelletjes opstaan en het is echt irritant om die telkens 1 voor 1 weer te moeten installeren. Aan de andere kant moet ik dit weekend weer studeren dus is het mooi studie ontwijkend gedrag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:00:
Naar mijn weten gaat dit alleen over het feit dat het programmaatje woorden op kan slaan en niet zo zeer over dat hij woorden ook op langere termijn onthoudt.
Volgens mij heb ik op donderdag 01 april 2010 @ 16:04 toch vrij duidelijk vermeld dat ik bedoelde dat het de woorden ook worden onthouden op langere termijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:07:
[...]

Volgens mij heb ik op donderdag 01 april 2010 @ 16:04 toch vrij duidelijk vermeld dat ik bedoelde dat het de woorden ook worden onthouden op langere termijn ;)
Yep, bedoelde er alleen mee dat andere mensen het anders kunnen interpreteren of overheen kunnen lezen. Ik kan er ook niet uit de reactie van yamastili uitmaken of de woorden ook daadwerkelijk op langere termijn opgeslagen worden. "Woorden opslaan", ja dat doen ze allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok daar heb jij een punt,

Maar ik bedoelde dus inderdaad dat de woorden onbeperkt worden opgeslagen. De demo versie is leuk, om het uit te proberen, maar voor fulltime use schiet het voor mij toch ernstig tekort. Alleen al om het feit dat al mijn nieuwe woorden weer verdwijnen....

Ik zoek dus de FULL versie die werkt op onze telefoon, en ja ik wil daar ook best voor betalen! Als k maar cker weet dat het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Hey,

-opera
-google maps
-ferrari gt
-lets golf
-garmin mobile

Spelletjes opnieuw installen lijkt me niet zo ramp. Let's Golf doet er best lang over, maar dat is dan nog maar zo'n 5min? Opera en google maps hetzelfde.

Garmin kan een bitch zijn, maar daar is wel een truukje voor. Ik neem aan dat je Garmin XT Mobile bedoelt trouwens (die heb ik iig). Wat je doet is: kopieer de hele Garmin folder naar je PC (of geheugenkaartje van je telefoon). En zorg dat je die sis file op je pc nog hebt om Garmin progje weer opnieuw op je foon te zetten. Na het flashen zet je eerst die hele Garmin folder terug op je foon (dat duurt wel even, maar beter dan opnieuw maps e.d. installen) en vervolgens zet je die sis file er weer op je foon en install je die. Alles weer klaar voor gebruik. Heb dit zelf ook gedaan na flashen naar 3.17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Nuttige post van Andy over alle bugs die er zijn die workarounds hebben:

http://web96.homer.kundenserver42.de/?p=1086

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
AppieNL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:28:
[...]

Spelletjes opnieuw installen lijkt me niet zo ramp. Let's Golf doet er best lang over, maar dat is dan nog maar zo'n 5min? Opera en google maps hetzelfde.
Als het daar nou bij bleef :') Ik heb bijv. nog Ferrari GT, SSX3 en CSI miami. Doen er allemaal net zo lang, zo niet nog langer dan Let's Golf over. Al met al ben je wel een tijdje bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]AppieNL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:28:
[...]

.................................

Thanx voor je uitleg rondom garmin mobile xt, dat was idd mijn grootste ergernis voor het wel of niet flashen. Ga het dan toch maar doen.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
SSX3? Wist niet eens dat we een snowboard spelletje konden doen. Maar eens even zoeken. Ik heb trouwens ook Ferrari erop staan, maar die was voor mij wel iets sneller dan Let's Golf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Hey,

-opera
-google maps
-ferrari gt
-lets golf
-garmin mobile

heb niet zoveel verstand van Costum Firmwares maar kan Andy bv niet een aantal applicaties standaard installeren. iedereen wil toch youtube, google maps, en een paar leuke spellen ? Kunnen we dat niet voorstellen ( ik heb namelijk ook best een hekel aan elke keer na het nieuwe flashen alles te installeren. Ik draai daarom ook nog steeds HX2.11

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
AppieNL schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:46:
SSX3? Wist niet eens dat we een snowboard spelletje konden doen. Maar eens even zoeken. Ik heb trouwens ook Ferrari erop staan, maar die was voor mij wel iets sneller dan Let's Golf.
Je hebt ook nog Avalanche, anders snowboard spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Heb nu de normale Dayhand input van mr. Milk eens geprobeerd. Had hiervoor die custom iPhone versie, maar vond die best wel traag reageren. Die van mr milk, en dan het opera toetsenbord, reageert toch prettiger en de toetsen zijn beter ingedeeld.

Net toch maar geflasht naar hx v3-29. Nu alles weer installeren :')

Edit: Nu ook een werkende Ovi maps. Lukt me nooit om offline adressen op te zoeken, kreeg altijd "no results found". Nu werkt het wel prima :)

[ Voor 18% gewijzigd door Southern Sun op 06-04-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Niemand de laatste tijd meer nieuwe dingen wat betreft de i8910 gevonden? :P
Las dat iemand SPB mobile shell 5.0 beta getest heeft en die was erg positief. Ben benieuwd naar het eindproduct want denk dat de UI een stuk beter wordt, alleen al meerdere homescreens bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd beetje dood hier..

Heb zelf eigenlijk ook weinig vernieuwends te melden, nog steeds geen full slide it kunden vinden en verder ook weinig nieuws..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hai Hui
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:09
.

[ Voor 98% gewijzigd door Hai Hui op 08-04-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 11:08
Het is een beetje stil maar als je een beetje zoekt dan kom je nog wel leuke dingen tegen ;)
Het is zeker even de moeite waard om 2 dingen uit te proberen..

Wat op dit moment zeer goed en zonder problemen werk is de fimrware LITv2 JC1 van feanil. Deze Wat me ook opvalt is de batterij duur die is echt lang vergeleken met de andere firmware's en als het meezit komt er ook binnenkort een Dutch versie uit :)

Tot slot ben vandaag al even aan het spelen met SPB Shell en deze werkt zonder problemen op onze i8910 en wat een verschil. Grafisch heel mooi en naast de bruikbare toepassingen is er ook een weather ingebouwd die zelf aan te passen is naar locatie. Wat ook mooi is dat je gebruik kan maken van een soort carusel effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hoe is die Litv2 vergeleken met de laatste HX? Zat een beetje te twijfelen, maar uiteindelijk toch HX gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Southern Sun schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:03:
Hoe is die Litv2 vergeleken met de laatste HX? Zat een beetje te twijfelen, maar uiteindelijk toch HX gekozen
Ik was altijd trouw aan de HyperX versie en zal dat ook wel blijven maar als ik eerlijk moet zijn is de Litv2 gewoon een stuk stabieler en sneller. Ook de auto install is een leuke handigheidje maar ook op video en camera gebied zeker niets te klagen. Maar wat me gewoon opvalt is dat na 4 dagen pas 1 streepje van de batterij is afgegaan en dan bel en sms ik ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mabili schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:07:
[...]

Ik was altijd trouw aan de HyperX versie en zal dat ook wel blijven maar als ik eerlijk moet zijn is de Litv2 gewoon een stuk stabieler en sneller. Ook de auto install is een leuke handigheidje maar ook op video en camera gebied zeker niets te klagen. Maar wat me gewoon opvalt is dat na 4 dagen pas 1 streepje van de batterij is afgegaan en dan bel en sms ik ook gewoon.
IDD maar ik heb met Litv het probleem dat de accu veel sneller leeg is. Met andere ROMS gaat mijn accu 5 dagen mee maar met litv is hij na 2 dagen (1 dag met intensief gebruik) leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:20:
[...]

IDD maar ik heb met Litv het probleem dat de accu veel sneller leeg is. Met andere ROMS gaat mijn accu 5 dagen mee maar met litv is hij na 2 dagen (1 dag met intensief gebruik) leeg.
Dat is vaag hier is het precies andersom..
Heb 2x Samsung i8910 liggen met 2 verschillende firmwares, 1x HyperX 3.29 en 1x Litv en hoor mijn vrouw toch veel klagen dat die van haar snel leeg is.. of ze moet veel gebruik maken van de ap Vibrate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPB Mobile Shell 3.05.85 werkt nu maar wel BETA
check dit:

google naar:
SPB Software SPB Mobile Shell v.3.05.85 Beta S60v5 ....

www.ipxxxx-forum.com/showthread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel....

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
He getsiederrie m'n touchscreen doet het niet goed meer. Een horizontale balk net onder het midden pikt meestal mijn aanraking niet meer op. Soms is het ook elders op het scherm. Harde rest werkte niet.

Wel grappig testmenuutje trouwens als je *#0*# doet en dan TSP.

Morgen ouwe firmware terugflashen en dan zien of ik nog garantie heb (na ruim een jaar) =| Zo niet, dan ga ik toch weer voor dezelfde phone, hij bevalt me verder uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik irriteer me vooral aan slechte aanrakingen aan de rand van het scherm. Daar pakt ie 'm vaker niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
julianus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:01:
Morgen ouwe firmware terugflashen en dan zien of ik nog garantie heb (na ruim een jaar) =| Zo niet, dan ga ik toch weer voor dezelfde phone, hij bevalt me verder uitstekend.
Samsung geeft standaard 2 jaar garantie op haar mobieltjes :)

Dat jij weer dezelfde phone gaat nemen. Ik zou blij zijn als ik eindelijk van dat ding af zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Yay! Twee jaar!

Juh, dat je blij zou zijn als je ervan af zou zijn... Ik weet eenvoudigweg geen betere phone op dit moment, althans niet één met zo'n mooi scherm die zo'n goeie PMP is.

Straks komt de Nokia N8, die zal ongetwijfeld een betere camera hebben, maar waarschijnlijk geen beter scherm (eerder slechter).

Edit: ori firmware teruggezet, probleem blijft. Digitizer is echt kapot =( Dan maar ff een maandje met m'n goeie ouwe N93. Ik zal de I8910 missen, maar ik kan in elk geval wel weer lekker GBA-spelletjes spelen =D

[ Voor 25% gewijzigd door Julian op 09-04-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Amps schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:30:
[...]

Samsung geeft standaard 2 jaar garantie op haar mobieltjes :)

Dat jij weer dezelfde phone gaat nemen. Ik zou blij zijn als ik eindelijk van dat ding af zou zijn!
Och, ik wou er enkele maanden geleden ook liever vanaf, maar nu ik wat meer apps en spellen heb vind ik het wel weer prima. Straks komt SPB mobile shell nog en is het weer een ander toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb de i8910 ook bijna een jaar en heb mijn abonnement met 2 jaar verlengt.
Ik vind het toestel ook erg tegenvallen en heb toch de stap genomen een los toestel (HTC Desire) te bestellen. Ik hoop dat ik die snel heb ;)

Gebruik de i8910 (16GB) alleen nog om mee te spelen zodra ik die heb... beetje flashen enzo... ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Het is een prima toestel, dat wel. Op één ding na. Ik heb steeds het probleem weer met het niet opstarten van het toestel. Inmiddels al vijf keer gebeurd, steeds weer laten repareren. En blablabla. Ik word er schijtziet en moe van. Probeer het liefst zo snel mogelijk van dit toestel af te komen.

Heb vandaag mijn toestel opgehaald en er staat momenteel de XXII3 firmware op. Dit is de laatste lijkt me? (Software version date: 30/09/2009, Custom version: I8910XXENIJ1, Custom version date: 05/10/2009)

Edit: Yep, dit lijkt wel op de laatste firmware. De dialer heeft nu de lettertjes op de cijfers en 3D task manager. Een 'schone' C:/ drive is hier 48mb en er zijn wat features geadd. De thumbnails in de gallerij renderen gaat nu ook beter.

Edit2: Lol. Ben door de hard reset die lettertjes op de dialer kwijtgeraakt? xD

[ Voor 24% gewijzigd door Amps op 10-04-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik hoop dat de SPB Mobile Shell leak versie niet representatief is voor de final, want dan is er imo nog veel werk te verzetten. Handy Shell is letterlijk handiger in gebruik en overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:00:
Ik hoop dat de SPB Mobile Shell leak versie niet representatief is voor de final, want dan is er imo nog veel werk te verzetten. Handy Shell is letterlijk handiger in gebruik en overzichtelijker.
Wat werkt er niet fijn dan? Ik heb zelf nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel interessant!

Handy shell vind ik niks omdat het fzo cheap oogt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Sinds een weekje heb ik problemen met opera mobile en google maps. Als ik van links naar rechts (of andersom) beweeg op het scherm dan schiet ie over naar het menu of de foto-contacts, alsof je in hoofdscherm swiped zegmaar. Heeft iemand ook iets dergelijks gemerkt?
Ik draai momenteel HyperX v3-17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:55:
[...]

Wat werkt er niet fijn dan? Ik heb zelf nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel interessant!

Handy shell vind ik niks omdat het fzo cheap oogt...
Tja, het is een gelekte versie en volgens mij op dit moment enkel nog een vroege port van de Windows Mobile versie naar Symbian. Ja, het draait wel, maar er zijn nog heel wat dingen die niet goed werken. Voor mij in ieder geval nog bij lange na niet goed genoeg voor dagelijks gebruik. Contacten worden niet goed overgenomen (missende nummers), UI elementen die elkaar overlappen, snelkoppelingen die niets doen.

Dus ik zou zeggen, laat nog maar even zitten. Er wordt gezegd dat het een beta versie is, maar het is gewoon een gelekte hele vroege alpha geloof ik :P.

Wat betreft Handy Shell ben ik het ook wel met je eens, maar als je op zoek bent naar een Shell is dat op dit moment nog de beste keuze. Ik hou het lekker bij m'n Active Standy. Weinig mis mee :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
HX 4 beta komt er alweer aan. Denk dat ik dit keer niet ga flashen, tenzij er leuke dingen in de changelog staan. Dit keer echt geen zin meer om een uur alles te herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:50:
Sinds een weekje heb ik problemen met opera mobile en google maps. Als ik van links naar rechts (of andersom) beweeg op het scherm dan schiet ie over naar het menu of de foto-contacts, alsof je in hoofdscherm swiped zegmaar. Heeft iemand ook iets dergelijks gemerkt?
Dat probleem is mij ook opgevallen! Ik heb van de week HX-V3-29 erop gezet en de nieuwste Opera. Daarvoor had ik een andere HX en een andere Opera versie, geen idee dus of het een HX bug is of een Opera bug...

De bug gaat trouwens nog wat verder: als je Opera afsluit, en vervolgens in je homescreen (als je een shortcut hebt) weer op Opera klikt, krijg je de melding Opera is exiting. Tenminste dat was altijd zo. Nu krijg je die melding heel even, en vervolgens reset het toestel! Bij mij althans. Andere mensen bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeleAlfa
  • Laatst online: 23-05-2010
k.olfers schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:50:
Dit had ik ook. Dit probleem ben je kwijt als je 3D-navigatie uitzet. Dit heeft ook als voordeel dat je net als vanouds de agenda en profielen kan openen/wijzigen als je op de datum tikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
TeleAlfa schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:44:
[...]

Dit heeft ook als voordeel dat je net als vanouds de agenda en profielen kan openen/wijzigen als je op de datum tikt.
Kan ook met 3D navigatie aan, gewoon je vinger even op het profiel houden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeleAlfa schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:44:
[...]

Dit had ik ook. Dit probleem ben je kwijt als je 3D-navigatie uitzet. Dit heeft ook als voordeel dat je net als vanouds de agenda en profielen kan openen/wijzigen als je op de datum tikt.
Ik neem aan dat je 3D taskmanager bedoelt? Ik draai HX-V3-29, en daar zit standaard niet eens 3D taskmanager in, maar toch heb ik het probleem dat Opera soms terugspringt naar het menu...

Ik heb het idee dat het probleem trouwens optreedt wanneer Opera even 'hangt' in het moment tussen het laden van de pagina en het klaar zijn met laden. Hoewel hij niet vastloopt, lijkt Opera bij mij steeds een fractie van een seconde te hangen. De blauwe progressbar is dan bijna vol en stopt dan even. Als je op dat moment aan het swipen bent, springt hij terug naar het menu. Volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geraakt er iemand op hyperX's website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:48

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:39:
geraakt er iemand op hyperX's website?
nee:

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.
Apache/1.3.34 Server at web96.homer.kundenserver42.de Port 80

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Site DOWN ! I´m sorry.... I will try to contact the service provider !
10 minutes ago via web

Bron: http://twitter.com/hyp3rx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:52
Propane schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:12:
[...]
Kan ook met 3D navigatie aan, gewoon je vinger even op het profiel houden ;).
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:44:
[...]

Ik neem aan dat je 3D taskmanager bedoelt?
Nee, hij bedoeld 3d-navigatie. Betekend dat je het 'swipen' op je homescreen aan (of uit) hebt staan. Dus dat als je naar links swiped, je menu tevoorschijn komt bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ja, als je dat aan hebt staan en je drukt gewoon wat langer op het profiel dat je wilt pakt hij die zonder problemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:28:
Het is een prima toestel, dat wel. Op één ding na. Ik heb steeds het probleem weer met het niet opstarten van het toestel. Inmiddels al vijf keer gebeurd, steeds weer laten repareren. En blablabla. Ik word er schijtziet en moe van. Probeer het liefst zo snel mogelijk van dit toestel af te komen.

Heb vandaag mijn toestel opgehaald en er staat momenteel de XXII3 firmware op. Dit is de laatste lijkt me? (Software version date: 30/09/2009, Custom version: I8910XXENIJ1, Custom version date: 05/10/2009)

Edit: Yep, dit lijkt wel op de laatste firmware. De dialer heeft nu de lettertjes op de cijfers en 3D task manager. Een 'schone' C:/ drive is hier 48mb en er zijn wat features geadd. De thumbnails in de gallerij renderen gaat nu ook beter.

Edit2: Lol. Ben door de hard reset die lettertjes op de dialer kwijtgeraakt? xD
Ik heb momenteel software i8910XENIF1
maar als ik hem aansluit aan mij samsung PC Studio dan staat er bij mij dat dit ik al de nieuwste update heb dat klopt dus niet
Moet ik hem dan aan een service point brengen en dat hun het voor mij dan doen of had jij gewoon geluk :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verkoop mijn i8910 32gb en koop een HTC EVO 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:53:
ik verkoop mijn i8910 32gb en koop een HTC EVO 4G
Hihi daar kan je dan een aardige sloot geld voor vragen, want ik denk dat je een uniek exemplaar in je bezit hebt!!

Ik draai nu sinds 2 dagen HX-3-29 (Main) en man dat ik dat niet eerder heb gedaan... Ik had hiervoor JA1 firmware draaien (oftewel ik had al kinetic scroll) maar dit loopt zoveel soepeler... Geniaal, ik kan mn toestel zelf bijna niet meer bijhouden zo snel. Komende zaterdag leuk feestje dus dan meteen even de video-opname testen. Echt weer blij met mn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:17:
[...]

Hihi daar kan je dan een aardige sloot geld voor vragen, want ik denk dat je een uniek exemplaar in je bezit hebt!!

Ik draai nu sinds 2 dagen HX-3-29 (Main) en man dat ik dat niet eerder heb gedaan... Ik had hiervoor JA1 firmware draaien (oftewel ik had al kinetic scroll) maar dit loopt zoveel soepeler... Geniaal, ik kan mn toestel zelf bijna niet meer bijhouden zo snel. Komende zaterdag leuk feestje dus dan meteen even de video-opname testen. Echt weer blij met mn toestel!
mooi man, ik sla de v4 van hyperX over en wacht op de symbian^3 versie, btw het is een 16gb versie met nog 16gb sd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:22:
[...]

mooi man, ik sla de v4 van hyperX over en wacht op de symbian^3 versie, btw het is een 16gb versie met nog 16gb sd
als die ooit komt of bruikbaar gemaakt kan worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:49:
[...]

als die ooit komt of bruikbaar gemaakt kan worden....
Persoonlijk twijfel ik er ook zeer sterk aan of Symbian^3, Android, etc. ooit beschikbaar zullen zijn op de i8910. Ja misschien een zeer gedreven hobbyist die over een jaar of 3 4 een half werkend product neerzet waar niemand wat aan heeft of in is geïnteresseerd. Samsung mag dan wel een OMAP chip hebben gebruikt als main processor maar er zit nogsteeds een broadcomm chipset in samen met een hoop onbekende architectuur. Omdat alles te reversen gaat een hoop tijd inzitten. Tenzij Samsung zelf met iets op de proppen komt zal het moeilijk gaan.

Ik ben qua Symbian^3 sceptische maar ik hoop wel dat ik ongelijk krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Zo ver ik weet wordt bestaande Symbian^1 toestellen niet geport met Symbian^3. Laat staan een andere OS op de i8910 HD als Android. Was dat maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:31:
[...]

Persoonlijk twijfel ik er ook zeer sterk aan of Symbian^3, Android, etc. ooit beschikbaar zullen zijn op de i8910. Ja misschien een zeer gedreven hobbyist die over een jaar of 3 4 een half werkend product neerzet waar niemand wat aan heeft of in is geïnteresseerd. Samsung mag dan wel een OMAP chip hebben gebruikt als main processor maar er zit nogsteeds een broadcomm chipset in samen met een hoop onbekende architectuur. Omdat alles te reversen gaat een hoop tijd inzitten. Tenzij Samsung zelf met iets op de proppen komt zal het moeilijk gaan.
De I8910 word / werd gebruikt om Symbian^3 mee te testen / ontwikkelen, evenals de Nokia N97. Misschien vergezocht, maar dit zou dus een 'sprankje hoop' voor ons kunnen zijn? Want blijkbaar kan de hardware het gewoon handelen, en zijn er ook instructies geschreven voor onze I8910. Wishful thinking? We zullen t zien, ik moet nog ruim een jaar met mn I8910 doen dus ik blijf de ontwikkelingen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Zaterdag telefoon weggebracht met kapot touchscreen, vanochtend al weer klaar. Props voor de Phonehouse Leiden!

Wat wel erg gek is is dat ze er alleen maar nieuwe firmware op hebben geflashed (dezelfde als die er al op stond nota bene), maar dat alles nu wel weer prima werkt.... HX 3.29 staat er inmiddels ook weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Julian,

Welke firmware heb je van hen meegekregen dan? Bij mijn laatste repair was het XXII3 zoals eerder al vermeldt. Alleen spijtig dat de buttons van de dialer weer gereset zijn (zonder lettertjes) na een hardreset :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
XXIE4 van mei vorig jaar. Die is overigens gewoon te downloaden en zelf te flashen. Hoe de knopjes eruit zien kan ik ff niet meer nagaan, ben nu bezig alle apps, foto's enz. er weer op te krijgen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julian schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:20:
XXIE4 van mei vorig jaar. Die is overigens gewoon te downloaden en zelf te flashen. Hoe de knopjes eruit zien kan ik ff niet meer nagaan, ben nu bezig alle apps, foto's enz. er weer op te krijgen =/
Ik heb momenteel software i8910XENIF1
maar als ik hem aansluit aan mij samsung PC Studio dan staat er bij mij dat dit ik al de nieuwste update heb dat klopt dus niet
Moet ik hem dan aan een service point brengen en dat hun het voor mij dan doen of had jij gewoon geluk ?
Want mij laaste update die erop staat in i8910XENIF1 (2009/06/06)
graag wou ik ook weten hoe jou everingen zijn met die nieuwe sotware en waar je hem hebt laten updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
XXIE4 is idd erg oud. Dat was de eerste softwareversie die geshipt was. Op mijn eigen PC kwam ik ook niet verder dan XXIFD. Ik heb XXII3 verkregen bij de repair, ik zou niet weten of die te verkrijgen is via PC studio. Ik krijg nu als ik wil updaten dat mijn toestel niet ondersteund is, dat betekent vast dat het toestel al de laatste versie beschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:35:
XXIE4 is idd erg oud. Dat was de eerste softwareversie die geshipt was. Op mijn eigen PC kwam ik ook niet verder dan XXIFD. Ik heb XXII3 verkregen bij de repair, ik zou niet weten of die te verkrijgen is via PC studio. Ik krijg nu als ik wil updaten dat mijn toestel niet ondersteund is, dat betekent vast dat het toestel al de laatste versie beschikt.
Oké, ja bij mij geeft hij ook niks aan (morgen even langs gaan bij een service point even kijken of hun een nieuwe updat erop krijgen)

Ik wil hem heel graag flashen maar dat durf ik gewoon niet zelf te doen, ben gewoon echt bang dat mij telefoon kapot gaat (Als ik morgen naar een serivice point ga, ga ik aan hun vragen of julie hem kunnen hacken wie weet doen hun het wel maar dat denk ik niet, maar vragen kan altijd :P )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 22:33
Hebben jullie bij de custom firmware v3.29 van hyperx dat de batterij zo snel leeg gaat? Bij vorige firmwares haalde ik zo een week, nu staat hij na 2 dagen al op 1 streepje batterij, terwijl ik verder weinig gebruik heb gemaakt van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Julius schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:21:
Hebben jullie bij de custom firmware v3.29 van hyperx dat de batterij zo snel leeg gaat? Bij vorige firmwares haalde ik zo een week, nu staat hij na 2 dagen al op 1 streepje batterij, terwijl ik verder weinig gebruik heb gemaakt van de telefoon.
En hoelang doe je met dat laatste streepje? Ik heb zelf een paar keer 2 dagen (nauwelijks gebruik behalve sms'en) gehaald. Dat laatste streepje ziet er wel heel 'leeg' uit maar ik hou het er bijna altijd nog wel 24 uur mee uit! De eerste streepjes verdwijnen bij mij ook altijd erg snel, en dan blijft ie zeg maar hangen bij de laatste twee streepjes, alsof in die twee laatste streepjes bijna 40% van de batterij zit lijkt het wel. Ik had het liever anders gezien want ik word nooit vrolijk als ie zo laag staat, maar de ervaring leert dat het wel meevalt! (draai overigens zelfde firmware!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Gaargod schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:39:
[...]

En hoelang doe je met dat laatste streepje? Ik heb zelf een paar keer 2 dagen (nauwelijks gebruik behalve sms'en) gehaald. Dat laatste streepje ziet er wel heel 'leeg' uit maar ik hou het er bijna altijd nog wel 24 uur mee uit! De eerste streepjes verdwijnen bij mij ook altijd erg snel, en dan blijft ie zeg maar hangen bij de laatste twee streepjes, alsof in die twee laatste streepjes bijna 40% van de batterij zit lijkt het wel. Ik had het liever anders gezien want ik word nooit vrolijk als ie zo laag staat, maar de ervaring leert dat het wel meevalt! (draai overigens zelfde firmware!)
Yup, heb ik ook. De laatste loodjes wegen het zwaarst zullen we maar zeggen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn toch ook apps die een percentage laten zien ipv van streepjes??
Of zouden die dan ook heel snel aangeven 20% en dan eeuweig daarop blijven staan :P

Overigens ervaar ik hetzelfde, hou het lang vol op de laatste streepjes ;)

Weeet er trouwens iemand een applicatie voor onze mobiel die overweg kan met *.mov filmpjes??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
Voordat iedereen begint van zoek met google kijk in het vorige deel etc.. allemaal al geprobeerd. Google gaf mij een antwoord, maar dat bleek helaas niet te werken vandaar dat ik het vraag.
Ik heb sygic mobile versie 7.71.
Ik krijg maar geen gps-signaal, heb het al geprobeerd met "locatie" open hebben staan maar dat lukt ook niet.
De integreerde gps lukt ook niet welke standaard ingesteld staat.
Ook via locatie zelf krijg ik geen positie..
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:35:
ben vandaag naar de een service point geweest en had gevraagd of zij de nieuwste update erop kunnen zetten en na 2.5 uurtje kan ik hem al weer ophalen :D
En ik heb nu software I8910XXLL3 (die Amps ook heeft)
Telefoon werkt idd stuk sneller, gallary heeft geen laad tijd meer nodig tijdens het wisselen van de afbeeldingen, 5.1 bij muziek kan aan zonder oordopjes aangezet worden en mij C geheugen is nu 49 MB en er zijn nog wat leuke dingen erbij gekommen dus ben zeker tevreden erover.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Erg nice Don. Waar zat de service point bij jou in de buurt? Was het toevallig in de Phone House o.i.d.?

Ik kan echt niet geloven dat jullie niet klagen over een toestel dat vastloopt bij het opstarten! Het is bij mij weer gebeurt!!!!!! (6de keer)

Heb niet veel bijzonders mee gedaan. Route 66 erop gezet + 'update'. Route 66 wilde niet opstarten via "Navigatie" icoontje in het menu, dus had ff gereboot. En ja hoor......... telefoon loopt weer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Amps schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:55:
Erg nice Don. Waar zat de service point bij jou in de buurt? Was het toevallig in de Phone House o.i.d.?

Ik kan echt niet geloven dat jullie niet klagen over een toestel dat vastloopt bij het opstarten! Het is bij mij weer gebeurt!!!!!! (6de keer)

Heb niet veel bijzonders mee gedaan. Route 66 erop gezet + 'update'. Route 66 wilde niet opstarten via "Navigatie" icoontje in het menu, dus had ff gereboot. En ja hoor......... telefoon loopt weer vast.
Ik heb dat ongeveer 0,0x gehad, dus dan kun je er moeilijk over klagen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Dit slaat echt werkelijk nergens op. Ik hoop dat je begrijpt dat dit vreselijkt frustrerend is!! Ik snap er totaal geen ^p*^i%ng*$&u*#i@n^ van. Gebruikt er een van jullie ook de originele Samsung firmware, of alleen Hyp3rX fans hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Volgens mij ben je echt de enige :') Toen ik de originele firmware had is het niet gebeurd en nu alweer een tijd HX. Kan je dat ding niet laten omruilen voor een ander exemplaar? Of beter ga 'm zelf flashen...je blijft 'm opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Ja Amps, vreemd dat jij zo achtervolgt word door problemen met de telefoon... Ik heb na aanschaf in juni vorig jaar tot 1,5 week geleden (diverse) originele firmwares gedraaid, en nooit problemen gehad. Nu dus de laatste V3 versie van HyperX, en in die week tijd wel 1 vastloper gehad. Maar daarvoor dus nog nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:55:

De service point is hier ongeveer 20 KM vandaan in den haag (GSMSHOP)
Ik ga daar altijd heen als er iets met mij mobile is, of voor updates, moet zeggen dat ze daar een top service hebben
Als je er vlakbij woont zou ik je zeker aanraden om er even langs te gaan (of voor dat je gaat even bellen of zij er iets aan kunnen doen)

Ik draai al sinds ik deze mobile heb dus een maandje of twee de orginele samsung fireware en hij is nog nooit vastgelopen, ja mischien één of twee keer maar dan was het echt mij schuld
Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste