Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 11:08
Zeer tevreden met de V3 alleen doet bij jullie in video modus de PF knop die je op het scherm ziet het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
Goed, net geflasht. Alleen nu wordt mijn memory card niet meer herkend. Iemand enig idee hoe dat is op te lossen?

*edit: nu ineens wel weer. Laat maar 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Southern Sun op 20-03-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wel jammer. Soms doet HyperX te snel releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:13
Mabili schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:27:
Zeer tevreden met de V3 alleen doet bij jullie in video modus de PF knop die je op het scherm ziet het wel?
Nope, maar dat is voor "Pan Focus" of zo? Weet ik veel, nooit echt in verdiept. Je krijgt pre-focus door even de camera knop in te drukken. Schijnt ook zo te zijn dat je hele pre-focus niet werkt als je instellingen van je backup terug gaat zetten, wat ik wel gedaan heb XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Net even een filmpje gemaakt om te testen en ik ben wel blij verrast met het geluid _/-\o_ Hier het filmpje: http://www.4shared.com/fi.../11bb37db/I8910HXV17.html

Alleen de videokwaliteit valt me wat tegen. Wat zijn eigenlijk de beste instellingen? Dit filmpje is met resolutie 1280x720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ja, dat zijn die bagger Flash interfaces, net als bijvoorbeeld MyPhone ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Heb nog even een filmpje gemaakt met de HX-V3 , snel beeld en hard geluid:

http://www.youtube.com/watch?v=G9uIRsbKS-g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 21:24
Lekkere bugs weer met de orignele XXIFD firmware... 1) Toen ik een filmpje afspeelde en weer afsloot toen het filmpje nog draaide kreeg ik dat filmpje permanent bovenop de UI. Je kon nog wel alles selecteren door die bovenste layer heen. Heb hem weg gekregen door steeds weer een filmpje te starten, af te sluiten, en weer te starten, en weer af te sluiten...
Bug nr 2) Toen ik mijn oortjes connecte, sprong het scherm op zwart (geen idee of het daardoor kwam). Geen van de toetsen werkten meer. Had de batterij eruit moeten halen. Vervolgens weer erin gedaan en gereboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Amps schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:36:
Lekkere bugs weer met de orignele XXIFD firmware... 1) Toen ik een filmpje afspeelde en weer afsloot toen het filmpje nog draaide kreeg ik dat filmpje permanent bovenop de UI. Je kon nog wel alles selecteren door die bovenste layer heen. Heb hem weg gekregen door steeds weer een filmpje te starten, af te sluiten, en weer te starten, en weer af te sluiten...
Bug nr 2) Toen ik mijn oortjes connecte, sprong het scherm op zwart (geen idee of het daardoor kwam). Geen van de toetsen werkten meer. Had de batterij eruit moeten halen. Vervolgens weer erin gedaan en gereboot.
Volgens mij tref jij het echt niet, dit zijn bugs waar ik met geen enkele firmware versie last van heb gehad. Laat staan dat ik er al eens van gehoord heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Een eind terug in dit forum heb ik gelezen dat als je je telefoon geflash heb. dat je weer terug kan naar de originele software. hoe moet dit gebeuren en waar haal ik die vandaan.

dit wil ik eerst weten voordat ik met het flashen begin.

en is het verstandig om met windows 7 te flashen?

grt maikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Propane schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:45:
[...]
Volgens mij tref jij het echt niet, dit zijn bugs waar ik met geen enkele firmware versie last van heb gehad. Laat staan dat ik er al eens van gehoord heb :P.
Idd. De i8910 heeft wat tegen me zeg. Ik kreeg de bug alweer toen ik een filmpje startte. Ook als ik camera gebruik en afsluit komt er een layer bovenop je scherm (laatste frame van de camera). Ik heb geprobeerd om een screenshot te maken met ScreenSnap, maar die registreert dat niet :P Met ScreenSnap zijn de screenies allemaal in orde, maar op het scherm zelf zit die layer er boven op :X

Heb de telefoon gereboot en tot nu toe lijkt alles ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net bij hyperx op de site gelezen dat je moet flashen met xp.

tevens staat daar dat je microsoft ms xml. moet installeren. wat is dit voor een programma en wat doet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Oh mijn god... weer problemen...heb ff gezocht en probleem komt overeen met het volgende.
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:28:
Even een vraagje, ik heb een 5-tal ''contenslist'' in mijn galerij staan, krijg deze op geen enkele manier verwijderd.Iemand hier ook problemen mee of een oplossing voor ??
Nu heb ik die ContentsList wel kunnen verwijderen in RealPlayer (ze stonden daartussen)... maar dat was niet al te snugger idee... Nu als ik RealPlayer opstart en naar 'Videoclips' ga, dan staat er "Lijst wordt vernieuwd...". Daar blijft hij ook op steken ook :X Heb ik weer... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Hoe krijg je het voor elkaar echt XD
Volgens mij roep je het gewoon over je zelf af al die i8910 probs ;)
Heb je trouwens wel een soft/hard reset gedaan na die firmware upgrade? Daar word je telefoon normaal gesproken blij van, maar met your luck weet ik niet of het helpt.

Waarom use je trouwens realplayer? Mediaplayer van Samsung gebruik ik altijd, net zoals ik die galerij van Symbian altijd skip en gewoon de media browser van Samsung gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
AppieNL schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:38:

Waarom use je trouwens realplayer? Mediaplayer van Samsung gebruik ik altijd, net zoals ik die galerij van Symbian altijd skip en gewoon de media browser van Samsung gebruik.
De Mediabrowser opent filmpjes anders ook in Realplayer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Oh haha, nou ja merk je meteen hoe vaak ik dat realplayer menuutje gebruikt heb sinds ik die omnia vorig jaar kocht XD

Ken alleen nog realplayer van de PC en daar gebruikte ik het ook al nauwelijks.
Heh, zie het nu, beetje andere menu layout dan Samsung's Video Player, ook tijdens filmpje dat speelt.

[ Voor 46% gewijzigd door AppieNL op 20-03-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hard reset heb ik niet echt zin in :P Heb net alle programma's en games weer op mijn toestel gezet. Vorige keer via back-up (via bestandsbeheer) wilde hij ook niet alles terugzetten (Psilosc werd bv. niet teruggezet als icoontje in de menu).

Ik gebruik RealPlayer omdat hij gewoon op de main menu staat :P Lekker makkelijk.

Mijn toestel was out-of-the-box toen ik de firmware geupdate had. Dus hard reset is volgens mij niet noodzakelijk. RealPlayer doet het overigens wel via de Foto/Video browser, maar het retreiven van de videolijst in RP werkt dus niet meer :x

Maarja, heb deze probleem ook handmatig veroorzaakt... hoewel die files in eerste instantie helemaal niet zichtbaar hoort te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Firmware update, fresh out of the box of niet, altijd de reset erna doen. Om 1 of andere stomme reden kan dat een wereld van verschil betekenen voor deze foon. Had het ook een keer, ding was veel soepeler na de reset dan dat die was pal na de update.

Had zelf ook een keer iets zitten kloten met themes snel switchen (was blijkbaar te snel, ik zat gewoon te kijken naar de verschillende themes). Ding doet meteen het rechter knopje van de 3 het niet meer normaal en nog wat rare fratsen. Toen maar de firmware opnieuw geflashed, reset er over heen (wat ervoor niet hielp). En alle knopjes deden het weer zoals ze moesten werken.

Ik had toen trouwens niet dat die alles van me massageheugen afgooide toen ik "fabrieksinstellingen" selecteerde en dat 8x0 invoerde, dus terug zetten was easy =)

[ Voor 52% gewijzigd door AppieNL op 21-03-2010 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Is het aan te raden om over te stappen naar de laatste firmware van HyperX?
Aangezien ik inmiddels nog steeds op HX2.02 zit.. Die mij wel goed bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Jammer dat de fotogallerij nog in het engels is. Nog maar even wachten met alle apps installeren voor dat weer gefixt wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Als je veel filmt is het een grote verbetering Nichal, anders: kweenie, had nooit 2.02 erop staan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Welke reset gebruik je dan? Die in Intellingen > Telefoon > Telefoonbeheer > Fabrieksinstell. staat, of via *7370#? De laatste optie wist wel het hele geheugen (hard reset), behalve geheugenkaart uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
In menu fabrieksinstelling herstellen deed ik toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of er een optie beschikbaar is bij de i8910 om oneindig veel sms op te slaan?
ik kan max 999 kiezen, iemand een andere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
@AppieNL:

Aah oké thanks, maar zitten er nog storende bugs in voor zover je ze gevonden hebt?

@yammastili:

Dat zijn 999 verzonden items, het aantal in je inbox is gewoon onbeperkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuiterbeest schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:36:
@AppieNL:

Aah oké thanks, maar zitten er nog storende bugs in voor zover je ze gevonden hebt?

@yammastili:

Dat zijn 999 verzonden items, het aantal in je inbox is gewoon onbeperkt!
is het dan mogenlijk om mijn verzonden items onebeperkt in te stellen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik zie persoonlijk het nut niet echt in om uberhaupt al 999 verzonden berichten te bewaren. Er zijn wel apps die je berichten kunnen wegschrijven als tekstbestanden of iets dergelijks, die je dan op je PC kunt bewaren. Moet je even naar googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Nope geen bugs gevonden Nichal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 16:15
Heb HX3 er ook maar opgeknald, de verbeteringen met videootjes maken leken me dat wel waard. Nog geen rare dingen tegenkomen. Opstarten van de camera-app is veel sneller, focus voor video-opname werkt, en de gallerij is duidelijk sneller geworden. Kinetisch scroll is wel aardig. Het geluid van filmpjes is nog steeds slecht helaas.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Wtf, geluid van de filmpjes slecht? Ik krijg er toch goed geluid mee (of ik heb gewoon goede boxen thuis :P). Voorbeeldfilmpje staat op de vorige pagina. De beeldkwaliteit is daar weer minder, maar zelfs met hard volume en naast de box vond ik het nog prima geluid

[ Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 22-03-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Juh. Geluid is toch echt bagger hiero. Ik zal nog eens wat testen.

De webbrowser is ook veel beter geworden. Veel sneller en b.v. video kijken op nosmobiel werkt nu wel gewoon =D

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuuhn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2023
De HX-V3 dat is toch een geen officiële update ofwel?
Is het veilig om deze erop te zetten voor de garantie van de gsm?

Als het een officiële is hoe kan ik deze dan installeren? Want via Samsung Pc Studio vindt ik geen update.

Mvg. Bartjuuhn

I do what I like to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Is geen originele update nee. Ik denk dat als hij stuk gaat door het flashen en Samsung zou erachter komen, ze ervoor zouden KUNNEN kiezen om je garantie te laten vervallen. Hoe groot je dat risico zelf acht en of je het vervolgens wilt nemen is verder jouw zaak.

Trouwens, ik update net mijn LCG Jukebox en die ondersteunt nu ook FLAC =D

Jullie moeten ook allemaal aan dat progje =P, het geeft echt de beste geluidskwaliteit en de mini-player op je dashboard is erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik zit er een hele tijd aan te denken om ook maar een HX rom er op te zetten aangezien samsung behoorlijk faalt betreffende hun eigen updates, maar is het mogelijk om alle contacts en zo na de fw install weer terug te zetten dmv studio of moet je alles op een andere manier er weer opzetten? Vooral de contacts zijn natuurlijk belangrijk, maar ook ontvangen smsjes zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
solomo schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:50:
Ik zit er een hele tijd aan te denken om ook maar een HX rom er op te zetten aangezien samsung behoorlijk faalt betreffende hun eigen updates, maar is het mogelijk om alle contacts en zo na de fw install weer terug te zetten dmv studio of moet je alles op een andere manier er weer opzetten? Vooral de contacts zijn natuurlijk belangrijk, maar ook ontvangen smsjes zou leuk zijn.
Een backup is gewoon terug te zetten. Je krijgt een waarschuwing dat de firmware talen niet hetzelfde zijn (van de backup en de nieuwe) maar daarna kun je gewoon doorgaan. Ik zou het wel bij contacten/berichten/agenda houden. Settings schoppen mogelijk weer wat dingen in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Je kan ook heel gemakkelijk op je telefoon zelf een backup maken, en dan alleen contacten, smsjes en je calender doen. Als je ook instellingen en files doet krijg je later vaak problemen. Vergeet niet het mapje 'backup' (hidden) op je computer te zetten voor je hem flasht =)

Alternatief is inderdaad studio.

edit: wat propane zei dus =)

[ Voor 4% gewijzigd door Julian op 22-03-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuuhn
julianus schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:35:
Is geen originele update nee. Ik denk dat als hij stuk gaat door het flashen en Samsung zou erachter komen, ze ervoor zouden KUNNEN kiezen om je garantie te laten vervallen. Hoe groot je dat risico zelf acht en of je het vervolgens wilt nemen is verder jouw zaak.

Trouwens, ik update net mijn LCG Jukebox en die ondersteunt nu ook FLAC =D

Jullie moeten ook allemaal aan dat progje =P, het geeft echt de beste geluidskwaliteit en de mini-player op je dashboard is erg cool.
Maar kan er veel fout lopen als je zelf de telefoon flashed?

I do what I like to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Southern Sun schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:13:
Wtf, geluid van de filmpjes slecht? Ik krijg er toch goed geluid mee (of ik heb gewoon goede boxen thuis :P). Voorbeeldfilmpje staat op de vorige pagina. De beeldkwaliteit is daar weer minder, maar zelfs met hard volume en naast de box vond ik het nog prima geluid
heb nog wat.getest.met een koptelefoon en het.geluid is inderdaad veel en veel beter! afgezien van een behoorlijke.ruis vind ik het.goed. De framerate ziet er ook goed uit. Me happy =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuuhn schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:23:
[...]

Maar kan er veel fout lopen als je zelf de telefoon flashed?
Bart Callant? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuuhn

I do what I like to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

Ben afgelopen zaterdag ook maar eens overgestapt van laatste officiele update naar hyperx V3. Bevalt me allemaal prima! Alleen ik heb dus wel de gehele back up via samsung pc studio teruggezet. Heb gister wel gehad dat laatste frame van camerastand in beeld bleef, en ook al dat laatste frame van een filmpje dat ik afspeelde bleef staan (volgens mij had iemand anders dit ook al).
Is dit een bug in deze versie of komt het (misschien) doordat ik de gehele backup weer terug heb gezet? Daarnaas is ook de media gallery nog in het engels en springt hij in de 'music' map over/terug naar een andere theme...
Verder heb ik geen gekkigheid ontdekt en ben super tevreden over hyperx V3.
Bij het openen van een filmpje in quicktime stond de bps (=beelden per seconde?) van een oud filmpje op 22.04 en bij een nieuwe op 23.88. Geen idee of dit ook maar iets zegt, maar het lijkt me in ieder geval geen slechte zaak :) . Over het geluid kan ik alleen maar zeggen dat ik het goed verbeterd vind. Keer testen op een festival om te zien of het ook daarbij een improvement is.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb na veel getwijfel toch een hyperx firmware er op gezet en moet zeggen dat ik wel tevreden ben met hoe snel en soepel alles loopt.

1 nadeel vindt ik dat er toch wel veel ruis met filmen te horen is. verder ben ik tot nu tevreden en blij dat ik deze versie er op gezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Dat van dat stilstaande beeld heb ik nog niet gezien. Muziekspeler heeft inderdaad nog het precision theme ook al heb je een andere ingesteld. Gelukkig gebruik ik de muziekspeler nooit =)

Net wat gedoneerd aan Andy, dit is wel wat waard vinnik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 14:50
heb ook de laatste hyperx erop gezet, zeer tevreden van. Toestel werkt zeer snel, batterijduur is veel beter. Videokwaliteit & fotokwaliteit ook. Foto's vooral bij lage belichting vind ik veel beter, die waren vroeger veel waziger, het was echt moeilijk om een deftige foto te maken. Enkel het geluid blijft slecht bij mij, ik vrees dat mijn microfoon half defect is of zo ... geluid was eigenlijk nooit echt goed , maar als ik mijn geluid vergelijk met hetgeen jullie posten is het verschrikkelijk slecht :-( wel jammer, heb geen zin om nog eens mijn toestel op te sturen naar samsung... dat zou al de 4de keer zijn... & ben ik dan weer meer dan 1 maand kwijt... zal eventueel eens het geluid en/of film uploaden nr youtube...

[ Voor 4% gewijzigd door claeysy op 23-03-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Welke hebben jullie er op gezet dan met het slechte geluid? Gewoon de Dutch versie? Zal binnenkort nog eens een filmpje maken met hard geluid, kijken of het een toevalstreffer was

[ Voor 36% gewijzigd door Southern Sun op 23-03-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
ik heb de engelse versie gebruikt V3 17,

zal eventueel eens de nederlandse flashen, maar had die geen banding probleem?

[ Voor 51% gewijzigd door claeysy op 23-03-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Zoals al -tig x vermeld is hier in de voorgaande delen EN op de site van HyperX moet je:

Voordat je gaat flashen altijd een hard reset doen
Nadat je geflashed hebt altijd een hard reset doen
Altijd je geheugen formatteren
Altijd je geheugenkaart formatteren
NOOIT een oude back-up terug zetten :(
Alleen je kontakten kan je terug zetten zonder problemen

Als je niet weet hoe je moet flashen of niet de moeite neemt om te lezen hoe het moet, begin er dan niet aan.
Het is makkelijk om te klagen dat je problemen hebt maar als je te werk gaat zoals je op de sites kan lezen heb je geen problemen!

Dat sommigen geen problemen hebben zonder bovenstaande punten te hebben gevolgd is meer geluk maar kan na verloop van tijd toch problemen geven met apps of stabiliteit van je telefoon.

De bekende (en nog niet op te lossen bugs) staan in de changelogs.

Andy heeft de bovenstaande waarschuwingen niet voor niets op de site gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
catt4u schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:58:
[...]

Zoals al -tig x vermeld is hier in de voorgaande delen EN op de site van HyperX moet je:

Voordat je gaat flashen altijd een hard reset doen
Nadat je geflashed hebt altijd een hard reset doen
Altijd je geheugen formatteren
Altijd je geheugenkaart formatteren
NOOIT een oude back-up terug zetten :(
Alleen je kontakten kan je terug zetten zonder problemen

Als je niet weet hoe je moet flashen of niet de moeite neemt om te lezen hoe het moet, begin er dan niet aan.
Het is makkelijk om te klagen dat je problemen hebt maar als je te werk gaat zoals je op de sites kan lezen heb je geen problemen!

Dat sommigen geen problemen hebben zonder bovenstaande punten te hebben gevolgd is meer geluk maar kan na verloop van tijd toch problemen geven met apps of stabiliteit van je telefoon.

De bekende (en nog niet op te lossen bugs) staan in de changelogs.

Andy heeft de bovenstaande waarschuwingen niet voor niets op de site gezet ;)
Dit staat ook op zijn site over de soft en hard reset:
From now on, you dont have to do this! Its done automaticly by HX flashing firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
catt4u, leveren het terugzetten van sms en calender-items problemen op dat je weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Bij mij heeft het geen problemen opgeleverd in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Southern Sun schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:25:
Bij mij heeft het geen problemen opgeleverd in elk geval
Alleen contacten, berichten en calendargegevens. Geen persoonlijke instellingen et cetera, anders gaat het niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:15

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Lees eens wat beter:
"Samsung is in gesprek met Microsoft om Windows Mobile-toestellen die deze zomer uitkomen een update te geven naar Windows Phone 7."

Daar valt onze i8910-HD niet onder.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:48:
Lees eens wat beter:
"Samsung is in gesprek met Microsoft om Windows Mobile-toestellen die deze zomer uitkomen een update te geven naar Windows Phone 7."

Daar valt onze i8910-HD niet onder.
Misschien niet helemaal duidelijk: Ik bedoelde iemand als HyperX die het eventueel voor elkaar kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Zostraks m'n 'officiële' Samsung hoesje binnengekregen (ik wist niet eens dat ze er één hadden voor de i8910 dus ik hoop dat het een originele is :P). Oude hoesje begon wat te slijten door veel gebruik en is vaak toch iets te lomp qua formaat in de broekzak. Ik heb ook nog een aluminium behuizing voor de telefoon, maar die is voor grof gebruik :).

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2m7x0r9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/14jc8ee.jpg

Tot dusver goed, past netjes en is een stuk minder lomp. Aanrader als je hem nog ergens kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Southern Sun schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:03:
[...]

Dit staat ook op zijn site over de soft en hard reset:

[...]
klopt, maar mijn geheugenkaart werd niet meegenomen met formatteren :(

Daarom dat ik geen risico neem en het nog steeds zelf doe zoals ik hierboven schreef.

@ julianus:
Daar heb ik geen ervaring mee omdat ik m'n sms-jes niet terugzet na een flash en calender items heb ik nooit erg veel dus die voer ik opnieuw in.

Maar het zou in principe geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Propane schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:13:
Zostraks m'n 'officiële' Samsung hoesje binnengekregen (ik wist niet eens dat ze er één hadden voor de i8910 dus ik hoop dat het een originele is :P). Oude hoesje begon wat te slijten door veel gebruik en is vaak toch iets te lomp qua formaat in de broekzak. Ik heb ook nog een aluminium behuizing voor de telefoon, maar die is voor grof gebruik :)
Tot dusver goed, past netjes en is een stuk minder lomp. Aanrader als je hem nog ergens kunt vinden.
Ziet er goed uit! :P jammer alleen van de gaatjes aan de achterkant... (geen functie en komt vuil etc in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
catt4u schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:58:

Thanks, als ik wat merk binnenkort weet ik iig dat het komt door de instellingen van me backup of doordat ik me geheugenkaart niet geformateerd heb XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik ga dit topic verlaten. Ik heb sinds 3 dagen de HD 2 en die bevalt me prima. Bedank voor alle hulp van iedereen. Ik hoop wel dat er ooooooit nog is een update van Samsung NL uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Hmm, de eerste telefoon die mijn interesse weet te trekken sinds ik de i8910 heb is nota bene de numerieke opvolger:

nieuws: Samsung kondigt Android-toestel met 4" scherm en 1Ghz-cpu aan

Samsung i9000 Galaxy S. Voorlopig blijf ik nog vrolijk bij m'n Omnia, maar deze hou ik wel in de gaten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
Southern Sun schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:04:
Welke hebben jullie er op gezet dan met het slechte geluid? Gewoon de Dutch versie? Zal binnenkort nog eens een filmpje maken met hard geluid, kijken of het een toevalstreffer was
heb nu de nederlandse erop gezet , maar nog steeds slecht geluid, ik ga ervan uit dat mijn opname micro (of hoe heet dat ding) half defect is ... dus twijfel om die weer op te sturen ter herstelling ... en dus weer anderhalve maand kwijt te zijn ... of gewoon zo laten pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Wellicht kan je eerst kijken hoe het geluid is met de JC1 versie ipv de JB2 (dutch is JB2). Ikzelf heb ook camera en geluid problemen met JB2 die weg zijn met de JC1 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:37:
Mensen ik ga dit topic verlaten. Ik heb sinds 3 dagen de HD 2 en die bevalt me prima. Bedank voor alle hulp van iedereen. Ik hoop wel dat er ooooooit nog is een update van Samsung NL uit komt :P
thx en veel plezier met de HD 2, wellicht tot later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hmm mijn telefoon doet ineens wat raar. Gisternacht had ik 'm opgeladen, viel me gisteravond ineens op dat er nog maar 2 streepjes over waren (wellicht een toepassing die ongemerkt open heeft gestaan dus voordeel van de twijfel). Vanmorgen zet ik 'm aan nadat de wekker ging en toen ging alles echt belachelijk langzaam. Vervolgens hing ie gewoon vast en na de batterij er uit duurde het nog vrij lang voor het weer een beetje op gang wou komen. Nu lijkt ie nog wat langzamer te zijn dan eerst, maar alles werkt tenminste weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Southern Sun schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:28:
Hmm mijn telefoon doet ineens wat raar. ....
Opzich vervelend hoor, en ben blij voor je dat hij weer een beetje normaal doet. Dat gezegd hebbende, wat is nu precies de waarde van je post? Want je vraagt niks, geeft ons geen relevante informatie en het probleem is kennelijk ook al magisch verholpen. Niet om lullig te doen ofzo, maar als je wil weten of andere mensen er bijvoorbeeld ook last van hebben moet je wat specifieker zijn over welke firmware je draait, wat je er precies mee hebt gedaan, etcetc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
zonet heb ik de waarden van de micamp enz eens gewijzigd ongeveer volgens de hx website (stonden op 24db en 25db), en nu heb ik ze op 12db & 20db gezet, en er treed geen geluidsvervorming op!! !! (ps ik draai firmware HX-V3-17 NL) :-D ga morgen eens testen op een afterwork party!

[ Voor 10% gewijzigd door claeysy op 24-03-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Nice.. Ik heb ze op 18/18 en er is enige vervorming en een ruis (heb die patch nog niet toegepast) en ik ben nu al heel tevreden. Echt een we-reld van verschil. Zal die waarden van jou ook eens proberen.

Sowieso is het wel gaaf aan deze telefoon dat je er zelf mee kan klooien. Da's ook één van de redenen dat ik hem nog steeds heb. Nu videorecording naar het 'ruim voldoende' niveau is gestegen ben ik helemaal blij dat ik een keertje heb gekozen voor contractverlenging zonder nieuwe telefoon.

Op allaboutsymbian zijn ze zowaar nu ook om! Is toch een hele conservatieve site normaal gesproken. In het artikel erover zit ook een heel interessant filmpje gemaakt op 3 verschillende smartphones, waarin je duidelijk kan zien hoe ver de i8910 is gekomen mede dankzij Andy: http://www.allaboutsymbia..._the_wild_side_HXing_.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
k.olfers schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:22:
[...]

Opzich vervelend hoor, en ben blij voor je dat hij weer een beetje normaal doet. Dat gezegd hebbende, wat is nu precies de waarde van je post? Want je vraagt niks, geeft ons geen relevante informatie en het probleem is kennelijk ook al magisch verholpen. Niet om lullig te doen ofzo, maar als je wil weten of andere mensen er bijvoorbeeld ook last van hebben moet je wat specifieker zijn over welke firmware je draait, wat je er precies mee hebt gedaan, etcetc..
Allereerst was het meer gewoon een mededeling en frustratie wegschrijven. Uit het niets liep alles ineens traag/vast.
Uit eerdere posts blijkt dat ik geupdate heb naar HX-V3. Overigens was op dat moment het probleem niet bepaald weg omdat ie nog aardig langzaam was. Als ik bij een sms verzenden doorging naar het contacten-scherm duurde het 6sec voor ze eindelijk tevoorschijn waren. Ik heb verder niks gedaan dan rebooten.
Vanavond gaat ie weer aan de lader, kijken hoe de batterij zich houdt. Als die ineens weer half leeg is morgenavond wordt het maar opnieuw flashen om te kijken of het helpt.

[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 25-03-2010 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 09:00
Weet iemand of het mogelijk om bijvoorbeeld m.b.v. een API een andere service toe te voegen in de communities? Nu ben ik afhankelijk van Flickr, Picasa en Facebook om mijn foto's naar te uploaden.

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
CSI miami HD werkt ook perfect op de i8910 :9 Dit soort spelletjes, evenals Let's gof hd etc. mogen er veel meer komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
pieter87 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:45:
Weet iemand of het mogelijk om bijvoorbeeld m.b.v. een API een andere service toe te voegen in de communities? Nu ben ik afhankelijk van Flickr, Picasa en Facebook om mijn foto's naar te uploaden.
Je kan ook bijvoorbeeld je flickr account of picasa account koppelen aan een communitie (hyves ofzo etc)

dan staan ze automatisch daar (het is een omweg, ik weet het .. maar het is een oplossing)

[ Voor 6% gewijzigd door Lethal op 26-03-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag, ben in het bezit van de i8910 en krijg het kreng niet geupgrade. Niet via de officiele weg, samsung pc studio, laat staan een HX versie. Geen beschikking over XP of handige buurjongen :(

En dus loop ik nog steeds rond met de oersoftware, en gooi ik 'm ongeveer 3 keer dag net niet het raam uit.

Is er iemand die me helpen kan, eventueel tegen een kleine vergoeding? Woon in Almere...
En abbo loopt nog even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:43:
Goedemiddag, ben in het bezit van de i8910 en krijg het kreng niet geupgrade. Niet via de officiele weg, samsung pc studio, laat staan een HX versie. Geen beschikking over XP of handige buurjongen :(

En dus loop ik nog steeds rond met de oersoftware, en gooi ik 'm ongeveer 3 keer dag net niet het raam uit.

Is er iemand die me helpen kan, eventueel tegen een kleine vergoeding? Woon in Almere...
ook niet op je werk/school een pc met windows xp? hij is in ongeveer 5 minuten geinstalleerd! er zijn ook diverse handleidingen op internet te vinden met hoe je vmware kan draaien op een windows vista of windows 7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, geloof me, heb al van alles geprobeerd. Is m'n eer te na om het niet zelf te fixen.
Op werk wel xp, maar daar werkt de firewall weer niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:43:

Mail me maar even over die kleine vergoeding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Lukt het met virtual xp ook niet dan? Heb zelf op vista en nu windows 7 via die weg geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Laten we met z'n allen klagen bij Samsung voor die nieuwe firmware update :P Het wordt wel eens tijd.

En ook dat Samsung PAP toe moet voegen :( Wat ik heb begrepen, is dat de meeste universiteiten/hogescholen PAP nodig heeft om op de draadloos te komen (waaronder eduroam). Ik krijg voor geen mogelijkheid verbinding maken met eduroam aan de Rijksuniversiteit Groningen. De ICT helpdesk laat het zich ook van zich af weten; zonder PAP gaat het niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
julianus schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:24:
Nice.. Ik heb ze op 18/18 en er is enige vervorming en een ruis (heb die patch nog niet toegepast) en ik ben nu al heel tevreden. Echt een we-reld van verschil. Zal die waarden van jou ook eens proberen.

Sowieso is het wel gaaf aan deze telefoon dat je er zelf mee kan klooien. Da's ook één van de redenen dat ik hem nog steeds heb. Nu videorecording naar het 'ruim voldoende' niveau is gestegen ben ik helemaal blij dat ik een keertje heb gekozen voor contractverlenging zonder nieuwe telefoon.

Op allaboutsymbian zijn ze zowaar nu ook om! Is toch een hele conservatieve site normaal gesproken. In het artikel erover zit ook een heel interessant filmpje gemaakt op 3 verschillende smartphones, waarin je duidelijk kan zien hoe ver de i8910 is gekomen mede dankzij Andy: http://www.allaboutsymbia..._the_wild_side_HXing_.php
ja de ruis patch heb ik ook nog niet geprobeerd, kan je die eigenlijk uninstallen?

begin zo stilaan trots te worden op mijn omnia :P cool die link van je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
hmm even een vraagje, nadat je die noisepatch hebt geïnstalleerd, waar kan je dan de die waarden instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Op dezelfde plek als anders, wordt ook genoemd in de commentaren bij het artikel op allaboutsymbian, en de code om in het menu te komen staat ook in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Ok, ik dacht dat 't nu op een simpelere manier zou gaan, maar thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Heb die iPhone Dayhand input maar eens geinstalleerd (http://www.youtube.com/wa...ture=player_embedded).Erg fijn om eindelijk een portrait toetsenbord te hebben :)

[ Voor 36% gewijzigd door Southern Sun op 27-03-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
En ook erg fijn dat je niet naar een apart scherm gaat om te tiepen... Heeft het eignelijk haptic feedback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Ik zie net dat Dasur eindelijk de full version van SlideIT op Ovi store heeft gezet, ik ga deze toch maar eens kopen, vond de demo ideaal op het gebrek aan custom dictionary na, en ik mag hopen dat de full-version deze toch wel heeft :D

Edit: Nou volgens mij heb ik net 7.50 weggegooid... hij installeert wel maar is vervolgens nergens meer terug te vinden, en application manager zegt dat ie 1 kb is. Reboot en opnieuw installeren hebben niet geholpen. Was vergeten dat die demo natuurlijk ook eerst gekraakt werd voordat ie op ons toestelletje liep.. :( stomstom

[ Voor 41% gewijzigd door k.olfers op 27-03-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

Southern Sun schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:55:
Heb die iPhone Dayhand input maar eens geinstalleerd (http://www.youtube.com/wa...ture=player_embedded).Erg fijn om eindelijk een portrait toetsenbord te hebben :)
Ik heb hem ook een aantal dagen geïnstalleerd staan, maar ik irriteer me aan de auto text feature. Kan je deze ergens uitzetten?

Ik heb het al ;)
To disable the dictionary, just touch the globe icon on the bottom of the keyboard next to the Space
Ik zie dat er een nieuwe versie uit is, ga hem zo ff testen. Zie dat de toetsen wat groter zijn gemaakt, nice!! Blijkt dezelfde te zijn :X

@ julianus: Hij heeft haptic feedback ;)

[ Voor 23% gewijzigd door yassine op 27-03-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hey jongens,

Heeft iemand ervaring met zulke wall chargers voor je batterij? Zijn deze dingen in principe gewoon veilig (in de zin van dat het niet je levensduur van je batterij aantast). De outputwaarden van deze charger verschilt wel enigzins met de originele waarden. Ook van degene met 'algemene ervaringen' met non-OEM chargers hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Laatst online: 12-08 11:19
Southern Sun schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 01:43:
[...]
...
Uit eerdere posts blijkt dat ik geupdate heb naar HX-V3. Overigens was op dat moment het probleem niet bepaald weg omdat ie nog aardig langzaam was. Als ik bij een sms verzenden doorging naar het contacten-scherm duurde het 6sec voor ze eindelijk tevoorschijn waren. Ik heb verder niks gedaan dan rebooten.
...
Ik heb deze problemen ook, tweemaal nu gebeurd, eerst met de full HX (1.70 oid) en nu met de laatste speed release. Netjes alles gereset zonder backups of geheugenkaart, dus ben ook zeer benieuwd of er meer mensen zijn met deze issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:45

sjirafje

No inspirational quotes here

Amps schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:34:
Hey jongens,

Heeft iemand ervaring met zulke wall chargers voor je batterij? Zijn deze dingen in principe gewoon veilig (in de zin van dat het niet je levensduur van je batterij aantast). De outputwaarden van deze charger verschilt wel enigzins met de originele waarden. Ook van degene met 'algemene ervaringen' met non-OEM chargers hoor ik het graag :)
Da's toch niet handig? Dan moet je telkens als je je telefoon wilt opladen de accu er uit halen.

Overigens heb ik zelf 2 niet-oem autoladers geprobeerd een universele usb lader en eentje speciaal voor de i8910 maar beide werkten niet echt fijn. De telefoon dacht bij beide dat hij aan de computer hing en dan kon hij niet meer bij de geheugenkaart met als gevolg dat de navigatie niet meer werkte.
Ik heb nu een oem autolader en die werkt perfect. (was geloof ik maar een paar euro duurder op ebay)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:34
sjirafje schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 18:07:
[...]Overigens heb ik zelf 2 niet-oem autoladers geprobeerd een universele usb lader en eentje speciaal voor de i8910 maar beide werkten niet echt fijn. De telefoon dacht bij beide dat hij aan de computer hing en dan kon hij niet meer bij de geheugenkaart met als gevolg dat de navigatie niet meer werkte.
tip van de dag: start EERST de navigatie software die op je mem. kaart staat geinstalleerd, en plug DAARNA je auto-lader in. Geen vuiltje aan de lucht! Voor jou nu niet meer van belang, maar mss wel voor andere lezers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

zijn er meerdere mensen die last hebben dat de telefoon niet uit te schakelen is.
telefoon start opnieuw op als je hem eigenlijk wilt uitschakelen.

heb er de laatste versie van hyperx op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
uitknop ingedrukt houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
sjirafje schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 18:07:
[...]

Da's toch niet handig? Dan moet je telkens als je je telefoon wilt opladen de accu er uit halen.
Ik heb twee batterijen, vandaar dat ik op zoek ben naar zo'n ding dat een beetje betrouwbaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

ik gebruikt NDrive (navigatie) maar hoe kom ik er achter dat mij A-GPS uitstaat want ik ben bang dat ik nu elke keer gebruik maar van A-GPS wie kan mij vertellen hoe je A-GPS moet uitztten (ik kan het zelf echt niet vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Amps schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:21:
[...]

Ik heb twee batterijen, vandaar dat ik op zoek ben naar zo'n ding dat een beetje betrouwbaar is ;)
Ik heb er twee van en ik heb 2 extra batterijen. Ik zou niet weten of het veilig is maar ik vind het verdomd handig extra batterijen. Accu op ? pak even de andere erbij en weer een dagje accu en de andere gaat weer in de oplader

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:08:
Hallo allemaal.

zijn er meerdere mensen die last hebben dat de telefoon niet uit te schakelen is.
telefoon start opnieuw op als je hem eigenlijk wilt uitschakelen.

heb er de laatste versie van hyperx op staan.
Je kan het trouwens ook uitzetten, het is een patch in rompatcher+.

Bluff-Don waarom zou je A-GPS uit willen zetten dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Julian op 29-03-2010 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 09:00
Lethal schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:23:
[...]

Je kan ook bijvoorbeeld je flickr account of picasa account koppelen aan een communitie (hyves ofzo etc)

dan staan ze automatisch daar (het is een omweg, ik weet het .. maar het is een oplossing)
Oké dankjewel! Wel jammer dat je zelf geen API instellingen kunt doen. Maakt het geheel toch wat meer instelbaar.

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op maandag 29 maart 2010 @ 01:03:
[...]

Je kan het trouwens ook uitzetten, het is een patch in rompatcher+.

Bluff-Don waarom zou je A-GPS uit willen zetten dan?
Omdat het gebruik maakt van je data (dan heb ik straks een hoge rekening binnen want ik heb geen I.net)
en omdat mij sim only nog niet werkt
weet jij hoe je dat moet doen
Owja ik gebruik ook NDrive (navigatie) dus wegens mij navigatie wil ik het uitzetten want ik heb niet dat mij navigatie elke keer verbinding zoekt met mij A-GPS

Ik hoop echt dat jij het weet hoe ik dit moet uitzetten

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
A-GPS is niet GPS die ook data verbruikt; hij gebruikt alleen je positie tov GSM-masten om sneller te bepalen waar je bent. Je KAN er ook voor kiezen om GPS+ te gebruiken (appje in je Samsung-folder), dan download hij informatie over waar hij satelieten kan vinden. Dat is dus een andere vorm van A-GPS, die wel data verbruikt, maar dat moet je handmatig doen.

Als je wilt weten of je data verbruikt hoef je alleen maar het verbindingsicoontje linksboven in de gaten te houden, het beste kan je even de handleiding van je telefoontje lezen.

Als je zeker wilt weten dat je geen data verbruikt moet je gewoon zorgen dat je instellingen zo staan dat hij altijd vraagt om dataverbindingen, en als je het echt helemaal zeker wilt weten (hoewel dat dus niet nodig is) kan je gewoon het toegangspunt van je provider wissen, in mijn geval is dat 'telfort internet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menu> instellingen> telefoon> en dan> toepassingen daarna klikte ik op positiebepalingen en ik heb nu geintegreerde GPS aangevingt en de rest weg gevingt

En ik heb ook gelijk geklikt dat hij moet vragen voor verbinding volgens mij is het zo wel goed

dankje voor je duidelijk uitleg :D

En owja ik heb t-mobile I.net ook al verwijderd dus als het goed is maakt hij nu geen verbinding meer met internet (klopt voor internet vraagt hij eerst hoe je verbinding wilt maken)
Als het goed is maakt mij Ndrive navigatie dus geen gebruik meer van mij data (internet) :D

Hartelijk dank

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 12:33 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 32 Laatste