Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
dat ziet er goed uit! lijkt er toch op dat hij nog plezier in zijn firmware maken heeft ;)

maar voorlopig wacht ik nog even met updaten :) 2.02 bevalt tot nog toe prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nu een paar uurtje 2.11 draaien. De allerlaatste waar ook de gallerij weer werkend is én 24 fps gehaald wordt met de camera! Echt super!

Als je games speelt dan is de Java Engine ook stukken sneller en deze firmware zeker aan te raden. Tot noch toe geen bugs tegengekomen binnen mijn gebruik. Jammer alleen dat uitzendinggemist niet meer goed werkt. Vastloper bij het horizontaal leggen van de telefoon. Misschien ligt dit aan het programma en niet aan de firmware. Alhoewel het wel goed werkte met de originele firmware.

De telefoon lijkt ook sneller met opstarten en het laden van programma's. Al met al zeer tevreden. Ik ga maar eens wat doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Nafs Ruh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:08:
Nu een paar uurtje 2.11 draaien. De allerlaatste waar ook de gallerij weer werkend is én 24 fps gehaald wordt met de camera! Echt super!

Als je games speelt dan is de Java Engine ook stukken sneller en deze firmware zeker aan te raden. Tot noch toe geen bugs tegengekomen binnen mijn gebruik. Jammer alleen dat uitzendinggemist niet meer goed werkt. Vastloper bij het horizontaal leggen van de telefoon. Misschien ligt dit aan het programma en niet aan de firmware. Alhoewel het wel goed werkte met de originele firmware.

De telefoon lijkt ook sneller met opstarten en het laden van programma's. Al met al zeer tevreden. Ik ga maar eens wat doneren.
The fixed Russian/Dutch version (media galerie fixed) will be uploaded NOW ! The link will be the same and avaiable in 1 hour.
Heb ik misschien een file gemist? of is de link niet goed?

Heb net 2.11 erop gezet, maar 1 media gallery werkt niet en de cameraopname vertoont strepen :? net maar weer terug gegaan naar 2.02...

[ Voor 10% gewijzigd door TheBoneCollector op 12-03-2010 19:17 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
TheBoneCollector schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:38:
[...]

[...]

Heb ik misschien een file gemist? of is de link niet goed?

Heb net 2.11 erop gezet, maar 1 media gallery werkt niet en de cameraopname vertoont strepen :? net maar weer terug gegaan naar 2.02...
Vreemd. Als je de zip opent dan zie je dat het bestand is aangemaakt op de 12e, vandaag dus. Nog eens downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafs Ruh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:08:

En hoe met die zwarte strepen op die fotos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:24:
[...]

En hoe met die zwarte strepen op die fotos?
Geen last van overdag. Ik zal eens kijken morgen met wat minder licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44
Nafs Ruh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:17:
[...]

Vreemd. Als je de zip opent dan zie je dat het bestand is aangemaakt op de 12e, vandaag dus. Nog eens downloaden?
Welke van de 2.11 versies heb jij erop gezet dan?
De JB2 versie gaat goed en werkt alles naar behoren maar is niet in het Nederlands
en de JC1 heeft nog inderdaad die media gallery probleem en heb net nog een keer de rar bestand binnen gehaald maar tot heden nog zonder resultaat... Maar de JB1 versie werkt heel soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
De media gallery werkt wel als je de Nederlandse taal instelt las ik op hyperx comments.
Bij mij werkt hij gewoon (HX2.11_RU_DU_GR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Nafs Ruh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:17:
Idd bestand in de zip staat op de 12e dus dat zou de goede moeten zijn... ik ga het nogeens proberen en nog eens extra een hard reset geven na de flash.

Edit: Nogmaals 2.11 erop gezet en een extra harde reset gegeven en taal op NL gezet. Gallery werkt nu wel, maar wat een strepen op de foto's en filmpjes zeg.... echt jammer. Ik ga nu (weer) terug naar 2.02.

[ Voor 21% gewijzigd door TheBoneCollector op 12-03-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44
2.11 nl is hier nog niet helemaal stabiel al gaat het wel allemaal een stuk vlotter..
Echter als je bijvoorbeeld de vodafone homescreen gebruikt en een andere theme zou kiezen dan hangt de telefoon hier en dan is een format c de enige oplossing om weer wat te kunnen doen..
Ik ga er nog even verder mee spelen en zal ook eens kijken met de foto resultaten.

Edit: Ook hier inderdaad problemen met de foto kwaliteit en veel strepen zichtbaar.
Ik ga nu voorlopig maar weer even terug naar de 2.11 speedversie aangezien ik daar geen problemen mee had. Nog even afwachten dus tot dat de buggies eruit zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Mabili op 13-03-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
TheBoneCollector schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:20:
[...]

Idd bestand in de zip staat op de 12e dus dat zou de goede moeten zijn... ik ga het nogeens proberen en nog eens extra een hard reset geven na de flash.

Edit: Nogmaals 2.11 erop gezet en een extra harde reset gegeven en taal op NL gezet. Gallery werkt nu wel, maar wat een strepen op de foto's en filmpjes zeg.... echt jammer. Ik ga nu (weer) terug naar 2.02.
Jammer van die strepen. Ik merk het ook en voornamelijk met TL-buizen licht, zoals vandaag in een winkel. Iemand al gelezen dat Samsung multitouch in de firmware wil doen? Kan HyperX ook weer wat mee. Anyway, flashen is echt een keartiertje werk en niets engs aan. Dus diegene die het nog niet gedaan hebben, gewoon doen en dat voorlopig de speedversie 2.11.

Is er al meer bekend over Symbian^3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende firmware heeft stable 24fps en auto-focus :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik ben nu een aantal maanden in het bezit van de I8910 Omnia HD. Sins een week of 2 wil mijn telefoon ineens geen sms meer versturen. SMSjes die ik probeer te versturen blijven in mijn outbox staan en de telefoon blijft deze oneindig proberen opnieuw te versturen, maar verstuurd het uiteindelijk niet.

Ik heb al contact gehad met mijn provider om te vragen of het aan mijn abonnement lag, maar bij hun staat alles goed. Ik heb inmiddels een nieuwe sim-kaart ontvangen, omdat deze misschien te oud zou zijn voor mijn toestel. Helaas is het probleem hier niet mee verholpen.

Als ik mijn simkaart in een andere telefoon stop, worden de smsjes wel verstuurd dus aan de simkaart kan het denk ik niet liggen.

Heeft iemand enig idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen om weer te kunnen smsen met mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Al eens bij de instellingen van SMS gekeken naar de SMS centrale (Berichten -> Opties -> Instellingen -> SMS/Tekstbericht)?

Die van mij staat automatisch al goed, maar het kan zijn dat die op een of andere manier is gewijzigd. Toen ik nog in een telecomwinkel werkte kreeg ik regelmatig klanten binnen met dat probleem. Anders kun je altijd nog een harde reset proberen, maar maak dan wel eerst nog even backups van belangrijke zaken (contacten en dergelijke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:59
Ooooo 24 fps en hij komt wellicht bij dat audio probleempje? Hmmm wacht die wel even af, ga ik ook naar die zooi flashen. Had er nooit zin vanwege dat formateren (ja, ben lui om de hele zooi weer te herinstalleren), maar hier wil ik wel een uitzondering voor maken. Cool!

Zo ver gaat Samsung toch nooit komen met die firmwares. Die officiele zou toch feb/maart uitkomen? Verwachtte al dat het maart werd voor NL, maar die maand duurt ook nog maar 2 weken XD

[ Voor 25% gewijzigd door AppieNL op 14-03-2010 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:20:
Al eens bij de instellingen van SMS gekeken naar de SMS centrale (Berichten -> Opties -> Instellingen -> SMS/Tekstbericht)?

Die van mij staat automatisch al goed, maar het kan zijn dat die op een of andere manier is gewijzigd. Toen ik nog in een telecomwinkel werkte kreeg ik regelmatig klanten binnen met dat probleem. Anders kun je altijd nog een harde reset proberen, maar maak dan wel eerst nog even backups van belangrijke zaken (contacten en dergelijke).
Volgens mij staan ze gewoon goed, ik heb ze zelf nooit veranderd. Moet wel zeggen dat ik niet precies weet hoe ze zouden moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van hyperx zijn site:
The new Firmware will be called HX-V3

* fixed 24 fps (other patch not the knowing ones)
* changed audio-bitrate/codec same as the sample “Video006″ (seems better for 90 % of the people)
* Autofocus Video before it starts
* Many bugfixes
* New tweaks
* jpg-encoder from Vivaz
Na een jaar krijgt onze telefoon pas echt wat hij verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-10 00:10
is het nog aan te raden om een i8910 aan te schaffen komende zomer? past namelijk perfect bij mijn eisen (net als de n86 of n97 mini) maar dan is deze wel zo goed als uitgerangeerd. en de service van samsung is bagger. ik heb nu al bijna 2 jaar een g810, waar ik zelf geen updates op kan zetten, terwijl nokia ze gewoon wel heeft verspreid. en als ik dit topic een beetje doorlees is samsung dat ook niet echt van plan. (tenminste geen NL)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:30:
Van hyperx zijn site:

[...]

Na een jaar krijgt onze telefoon pas echt wat hij verdiend :)
Maar spijtig genoeg niet van Samsung. Als HyperX dit allemaal in zijn eentje aan het uitvogelen is en er pakweg een jaar over doet om het op dit niveau te krijgen, hoe snel had Samsung dit dan niet kunnen doen?
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb geen spijt van deze telefoon, maar de manier waarop Samsung support en updates geeft zijn bedroevend slecht.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht nog niet teveel van die audio codec, ben samen met Andy aant testen gweest.

Heb gisteren paar opnames gemaatk met verschillende codecs in een disco maar het klinkt allemaal nog steeds verrot in vergelijking met een Nokia....

We tasten nog volledig in het duister wat betreft die codec, logischergewijs zou je verwachten hogere bitrate is betere kwaliteit maar dat is niet het geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:10
Nafs Ruh schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:23:
[...]

Iemand al gelezen dat Samsung multitouch in de firmware wil doen? Kan HyperX ook weer wat mee.
Ik ben benieuwd naar je bron? Komt dit van Samsung zelf?

Ik heb me tot nu toe niet gewaagd aan custom firmwares, ben wel op de hoogte enzo maar ik red het nog met (zelf geflashte) JA1 firmware van januari. Mocht er echter zon verbetering aankomen op gebied van filmen dan ga ik zeker over, echt respect voor wat hyperx doet voor deze telefoon. Samsung zou die jongen een zak geld (voor al het reeds gedane werk) + contract moeten geven zeg! _/-\o_ Dat hij dit zo voor mekaar weet te boksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:59
Dat van die samsung en multitouch is volgens mij puur een roddel wat iemand op een ander forum postte. Die beweerde inderdaad wel dat hij met iemand van samsung had gesproken, maar op dat forum werd het in ieder geval sterk in twijfel getrokken en ik kan het ook niet echt ergens anders vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Gaargod schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:30:
Samsung zou die jongen een zak geld (voor al het reeds gedane werk) + contract moeten geven zeg! _/-\o_ Dat hij dit zo voor mekaar weet te boksen.
Van wat ik heb begrepen op dat andere forum heeft die zelfs al eens contact gezocht met Samsung, no reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:30:
[...]

Ik ben benieuwd naar je bron? Komt dit van Samsung zelf?

Ik heb me tot nu toe niet gewaagd aan custom firmwares, ben wel op de hoogte enzo maar ik red het nog met (zelf geflashte) JA1 firmware van januari. Mocht er echter zon verbetering aankomen op gebied van filmen dan ga ik zeker over, echt respect voor wat hyperx doet voor deze telefoon. Samsung zou die jongen een zak geld (voor al het reeds gedane werk) + contract moeten geven zeg! _/-\o_ Dat hij dit zo voor mekaar weet te boksen.
Het valt mij nog mee dat samsung niet met een dikke zak geld is gekomen om HyperX over te kopen om te stoppen.

Andy maakt wel heel erg duidelijk hoeveel samsung om ons geeft, namelijk geen ene fuck!!

Hoe wil je anders verklaren dat 1 amateur beter is dan de hele technische samsung divisie!! Dat maak je mij niet wijs!

Samsung zegt dat ze er mee bezig zijn geweest, geven er minimaal aan uit en komen met een "update".

Er is gewoon weer niet geluisterd, hoe dom kan je als bedrijf zijn.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 20:38
Wat een bagger winkel zeg. Voor degene die geinteresseerd zijn in steekwoorden: 4de reparatie > mobiel kwijt bij repair center> een maand later > erkenning mobiel kwijt > oplossing: geld terug (aanschafwaarde) > 2 maanden later + talloze bezoeken aan de winkel > brief thuis (zelfde toestel of ander toestel met dagwaarde van de i8910) > ontevredenheid ge-uit > na wikken en wegen besloten om zelfde toestel te bestellen... en nu wachten tot hij binnen is.

Ben dus niet van Symbian en de i8910 HD af. Achja... het zal allemaal wel. I'm back dus...

Die announcement van Samsung van de firmware update was puur om de ontevredenheid van de consumenten enige tijd te remmen... Ik heb niet echt het gevoel dat ze ermee bezig zijn hier in NL.

En ik zou sowieso niet iemand geloven die claimt dat multi-touch komt. Laat die beloofde firmware update zonder bugs maar eens komen. Dan zien we daarna wel of Samsung gaat prutsen met multi-touch.
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:25:
[...]

Het valt mij nog mee dat samsung niet met een dikke zak geld is gekomen om HyperX over te kopen om te stoppen.

Andy maakt wel heel erg duidelijk hoeveel samsung om ons geeft, namelijk geen ene fuck!!

Hoe wil je anders verklaren dat 1 amateur beter is dan de hele technische samsung divisie!! Dat maak je mij niet wijs!

Samsung zegt dat ze er mee bezig zijn geweest, geven er minimaal aan uit en komen met een "update".

Er is gewoon weer niet geluisterd, hoe dom kan je als bedrijf zijn.
Andy weet niet wat er allemaal om gaat om een firmware te releasen. Je kunt niet domweg een firmware 'verbeteren' en releasen. Er zit nog een hele marktwerking erom heen waarvan een 'leek' geen benul van heeft. Zo makkelijk gaat dat dus niet.
Het lijkt me ook sterk dat Samsung een team aan de i8910 HD werkt. Ze hebben namelijk (helaas) andere mobieltjes die beter verkopen dan de i8910 waar ook onderhoud gepleegd moet worden aan de firmwares.

Ik vind het nergens op slaan dat Samsung Andy zou moeten betalen. Hij is immers niet in dienst bij Samsung. Tevens lijkt me dat het aanpassen van de firmwares illegaal is.

Misschien is het leuk om dit te lezen voor degene die dit artikel nog niet kent.

[ Voor 43% gewijzigd door Amps op 15-03-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Als ze andere mobieltjes hebben die beter verkopen en ze daarom nauwelijks met updates komen omdat ze geen team hebben voor de i8910, dan heeft bjorn toch gelijk =D

Dan is Andy beter dan de hele Samsung i8910 divisie, want die is er dus niet eens. Vind het ook altijd leuk om te zien hoe landen om ons heen nog wel enigzins firmwares krijgen en NL al sinds september geen hol meer? Laatste wat ik me kan herinneren voor NL was die AMR codec fix naar AAC. 3D task manager nog steeds niet? Kinetic scrolling dat allang in paar firmwares zit of de betere webbrowser? Kan me niet heugen dat NL deze ooit gezien heeft.

Allemaal fijn die marktwerking en dus blijkbaar een foon die verrot verkoopt in NL, maar godverdomme, de helft van de dingen die ik noem zijn al in firmwares te vinden van een half jaar geleden. Kinectic dan van de laatste 3 maanden or so. Dan mag er toch op z'n minst wel een heel klein beetje ervan doordruppelen naar NL in die maanden.

Artikel is leuk, maar inmiddels 3 maanden oud en daarvoor moest eerst een lap tekst van een "report" voor worden geschreven voordat die werd uitgenodigd bij Samsung.

Wat Andy doet is hardstikke illegaal, maar hij doet het tenminste, unlike Samsung (NL).

[ Voor 0% gewijzigd door AppieNL op 15-03-2010 19:25 . Reden: nou ja voornamelijk Samsung NL dat geen hol uitvoert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andy weet niet wat er allemaal om gaat om een firmware te releasen. Je kunt niet domweg een firmware 'verbeteren' en releasen. Er zit nog een hele marktwerking erom heen waarvan een 'leek' geen benul van heeft. Zo makkelijk gaat dat dus niet.
Het lijkt me ook sterk dat Samsung een team aan de i8910 HD werkt. Ze hebben namelijk (helaas) andere mobieltjes die beter verkopen dan de i8910 waar ook onderhoud gepleegd moet worden aan de firmwares.

Ik vind het nergens op slaan dat Samsung Andy zou moeten betalen. Hij is immers niet in dienst bij Samsung. Tevens lijkt me dat het aanpassen van de firmwares illegaal is.

Misschien is het leuk om dit te lezen voor degene die dit artikel nog niet kent.
Volgens mij begrijp jij mijn punt verkeerd? :)

Waar ik op doel is, dat samsung gewoon niet heel handig handeld. Dat ze Andy geen contract aanbieden is logisch. Ze hebben vast mensen die het zelf ook kunnen doen.

Waar ik op doel is dat ze mensen voor de gek houden door te zeggen dat er aan wordt gewerkt. Die update wat ze hebben uitgebracht vond ik zelf van een slecht nivo, helemaal na al de negatieve aandacht die ze er al over hadden gehad.

Ik snap ook best dat ze andere telefoons hebben die beter verkopen, en dat onze telefoon voor hun relatief oninteressant is.

Maar laat ze dan iig marketingtechnisch iets beters doen dan: "we zijn er mee bezig" en het vervolgens niets of weinig doen..

Dat is gewoon dom anders kan ik het niet zeggen. Het heeft zelfs een averechts effect dan wat ze beoogd hadden :)

Het feit dat Andy het in zijn 1tje voor elkaar krijgt is een bevestinging voor mij en vele andere dat samsung ons gewoon zit te fucken. Als niemand bij samsung van het bestaan van hem afweet gaat er daar wat mis...

Ze weten vast wel dat ie wat bestaat en zouden of nu een goede update uit moeten brengen. Of andy af kopen om verdere imago schade te voorkomen :)

Oow, en trouwens met een beetje mazzel heb je binnekort 24 fps en goede audio recording. Morgen ga ik ff iets nieuws uit testen voor HyperX en het is veelbelovend tot zover!! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Mijn punt was meer dat "Hoe wil je anders verklaren dat 1 amateur beter is dan de hele technische samsung divisie!! Dat maak je mij niet wijs!" 'ietwat' overdreven is, en dat er veel meer bij komt kijken dan leuk wat aan de firmware veranderen :P Die post was doorgaans ook slaand op Gaargod's opmerking "Samsung zou die jongen een zak geld (voor al het reeds gedane werk) + contract moeten geven zeg!"

Ben het ook dermate met je eens dat Samsung het flink heeft 'verpest' met de praktijken waarmee ze bezig zijn (niet dat er veel gebeurt :P). En zoals ik zei, volgens mij was die aankondiging van de firmware update voornamelijk een stunt om ons voor enige tijd stil te krijgen. Medio januari verwacht my ass.

Maarja, met die verwachte data moet je niet te veel van aantrekken. De i8910 HD zou ook in April uitkomen, maar dat was uiteindelijk Juni geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.hyperx.allroms.net/?p=756#respond

WOW dat geluid is echt beter geworden en zeker goede bass weergaven nu :D
(Hoor de orginele en daarna AUDIO_MODDED die is echt kei goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Kan er misschien niet een apart topic over HX firmwares komen? Het is vast allemaal heel spannend, maar ondertussen gaat het hier meer over hoe goed 'Andy' wel/niet is en dergelijke. Ik zag een pagina of wat terug ook nog iets over dat we niet moesten klagen over HX firmwares....

Waarom niet? Ik vind zijn firmware namelijk veel te veel aangepast. In de versies die ik draaide (1.71 en 2.01 oid) was het vaak minder stabiel dan de officiële firmwares, met over het algemeen slechtere fotokwaliteit en meer bugs. Dat hij er z'n halve leven insteekt moet hij weten, maar dat is toch niet mijn fout? Als er niet geklaagd mag worden, hemel de boel dan ook niet zo op. Zoals het nu gaat wordt die kerel binnenkort nog heilig verklaard door een aantal hier :P.

Ik draai nu trouwens naar alle tevredenheid een zelf aangepaste JB1 waarin ik een aantal handige tweaks heb verwerkt en NL T9. Daarvoor had ik de laatste Nederlandse firmware draaien, met eigenlijk 0,0 bugs. Die firmwares zijn ook echt zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Orginele firmwares zijn best, met hier en daar een bugje, maar dan moeten ze wel eens uitkomen XD

HyperX heeft idd regelmatig bugs, maar de meeste fixed die wel weer in een patch. Fotokwaliteit lijkt die nu ook wat aan te doen nu die kan spelen met SE Vivaz drivers.

[ Voor 19% gewijzigd door AppieNL op 15-03-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje
ik draai nu de orginele rom van samsung zelf

Toen ik mij telefoon nieuw had had ik gewoon 25 MB vrij en na paar weken heb ik nu 10 MB vrij.
Hoe krijg ik mij 10 MB weer terug naar 25 MB (Is mij C geheugen)

Want ik zit best vaak op insternet en daarmee komt het dat weet ik ook wel, heb mij geschiedenis enz enz al verwijderd

maar dat helpt allemaal niet

Moet ik echt elke keer een hard reset uitvoeren voor dat ik hem weer op 25 MB krijg ?

Ik hoop dat iemand dit weet want word er niet echt blij van

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Propane schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:26:
Kan er misschien niet een apart topic over HX firmwares komen? Het is vast allemaal heel spannend, maar ondertussen gaat het hier meer over hoe goed 'Andy' wel/niet is en dergelijke. Ik zag een pagina of wat terug ook nog iets over dat we niet moesten klagen over HX firmwares....
Ja en dan sterft dit topic meteen uit. Als hij niet zoveel aan firmwares zat te sleutelen hadden we ook weinig meer om over te praten wat deze telefoon betreft door gebrek aan nieuwe dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Samsung Omnia HD op die bigscreen??
http://www.slashgear.com/...ce-its-a-samsung-1577716/

Filmpje:
http://www.youtube.com/wa...E&feature=player_embedded
Kweenie of dit nou een nieuwe versie Omnia HD met windows zilveren knopjes is of dat het werkelijk onze Omnia HD is op Windows 7. Zo zou je tenminste wel updates krijgen en misschien verklaring waarom de support zo poep was?

[ Voor 56% gewijzigd door AppieNL op 16-03-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

:D Windows 7 mobile op de I8910. Dit is overigens wel een aangepast toestel, kijk maar naar de middelste knop, daar staat een windows logo op. Het is dus niet een originele I8910.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ja, zag die knopjes later ook, die links en rechts zijn ook anders. Maar zelfs in het geval dat ze dit niet gaan draaien op "onze" Omnia HD, zie ik wel gebeuren dat het erop komt via wat minder nette methodes. Vooral met lui als HyperX die maar wat graag in firmwares van andere foons met gelijke specs als deze zit te neuzen.

[ Voor 65% gewijzigd door AppieNL op 16-03-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraag welke orginele software versie hebben jullie nu op het toestel?

De mijne is ter reparatie opgestuurd en weer onderweg naar mij toe.

Op de lijst van de reparateur kan ik vinden dat er dit opgezet is Nieuwe softwareversie: XEN XEB I8910XENIJ1

Is dit de nieuwe? of gewoon de oude update van september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:26:

Waarom niet? Ik vind zijn firmware namelijk veel te veel aangepast. In de versies die ik draaide (1.71 en 2.01 oid) was het vaak minder stabiel dan de officiële firmwares, met over het algemeen slechtere fotokwaliteit en meer bugs. Dat hij er z'n halve leven insteekt moet hij weten, maar dat is toch niet mijn fout? Als er niet geklaagd mag worden, hemel de boel dan ook niet zo op. Zoals het nu gaat wordt die kerel binnenkort nog heilig verklaard door een aantal hier :P.

Ik draai nu trouwens naar alle tevredenheid een zelf aangepaste JB1 waarin ik een aantal handige tweaks heb verwerkt en NL T9. Daarvoor had ik de laatste Nederlandse firmware draaien, met eigenlijk 0,0 bugs. Die firmwares zijn ook echt zo slecht niet.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, niemand hoeft heilig verklaard te worden. Je doelde neem ik aan op mijn post wat betreft het klagen. Daar heb je ook een punt, klagen mag natuurlijk wel. Ik heb het dan ook niet goed verwoord, waar ik op doel is dat veel mensen echt zeiken om de kleinste dingetjes.

Zo gaan er veel mensen janken van hier tot tokio als de eerste versie buggy is. Terwijl aangeven dat er een bug was op een normale manier ook had volstaan. Tsja dan denk ik bij mijzelf gebruik even je gezonde verstand en geef hem iets meer de tijd of rot een eind op en ga de originele firmwares gebruiken.

Dat was eigenlijk mijn onderliggende gedachte. Iedereen mag klagen en vinden wat hij wil, maar dat domme gezeur wordt ik een beetje moe van :)

Zoals jij aangeeft dat je de HX firmwares teveel gemod vind, kan ik me heel goed voorstellen. Camera gedeelte is niet heel best idd. Maar ik had niet de indruk dat dit bij het originele heel veel beter is/was.

Maar goed, zoals gezegd hij is nu weer aant het stoeien, geluidsopname is al beter, fps is nu beter! Ben toch wel blij dat ie doorgaat want beetje bij beetje wordt het toch nog de telefoon zoals ik hem voor ogen had toen ik hem 1 jaar terug aanschafte. Zonder HyperX was dit ding al lang en breed afgeserveerd voor mij en velen anderen.

Wat betreft een apart topic voor HyperX firmwares, ik heb er geen moeite mee, zou er zelfs nog wel tijd in willen steken. Weet alleen niet of de modjes daar wel zo blij mee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
AppieNL schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 00:04:
Samsung Omnia HD op die bigscreen??
http://www.slashgear.com/...ce-its-a-samsung-1577716/

Filmpje:
http://www.youtube.com/wa...E&feature=player_embedded
Kweenie of dit nou een nieuwe versie Omnia HD met windows zilveren knopjes is of dat het werkelijk onze Omnia HD is op Windows 7. Zo zou je tenminste wel updates krijgen en misschien verklaring waarom de support zo poep was?
Lol. Wtf is dit nou weer :P Waarom in vredesnaam zou je een nieuwe telefoon uitbrengen met identieke fysieke uiterlijk (op de drie knopjes na dan) en porten met de Windows Phone OS...

Als we de mogelijkheid zouden krijgen om naar Windows Phone 7 over te stappen, zouden jullie dan kiezen voor Symbian of WP7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: Microsoft toont Samsung-telefoon met Windows Phone 7
Hier staat ook in aan welke eisen hij moet voldoen

Ik hoop echt dat onze telefoon geupdate kan worden naar WM7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:36:
[...]

Lol. Wtf is dit nou weer :P Waarom in vredesnaam zou je een nieuwe telefoon uitbrengen met identieke fysieke uiterlijk (op de drie knopjes na dan) en porten met de Windows Phone OS...

Als we de mogelijkheid zouden krijgen om naar Windows Phone 7 over te stappen, zouden jullie dan kiezen voor Symbian of WP7?
WP7, ziet er erg sexy uit, maar nee, dank je. WP7 kan niet eens multitasken |:( :
http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=8994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Hoop ook dat wij kunnen updaten naar WM7, maar het zal me niet verbazen als er ook andere hardware in komt (andere camera?).

Ach ja, het is afwachten. Nu de i8910G en over een jaar de GS-versie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook Silverlight op je i8910! Werkt via Skyfire.

http://dailymobile.se/201...erlight-beta-for-symbian/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
TheBoneCollector schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:48:
Hoop ook dat wij kunnen updaten naar WM7, maar het zal me niet verbazen als er ook andere hardware in komt (andere camera?).

Ach ja, het is afwachten. Nu de i8910G en over een jaar de GS-versie? :9
Denk het niet, gezien de hoge eisen voor WM7. Minimaal 512MB ram en wij hebben 256MB. Helaas. Wellicht dat iemand als HyperX WM7 kan strippen, zoals een soort WinXP light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Al geprobeerd om uitzendinggemist.nl te runnen? Werkt ook op Silverlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ga maar er van uit dat WP7 niet geport wordt naar de i8910 HD. Bada OS vind ik zelf veel aantrekkelijker klinken dan WP7. Ook dat kan je vergeten. Zoals Samsung al gezegd had in de interview met Anphase, een nieuwe OS porten naar een bestaande telefoon kost net zoveel moeite als een compleet nieuwe telefoon ontwerpen met de nieuwe OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:04:
Ga maar er van uit dat WP7 niet geport wordt naar de i8910 HD. Bada OS vind ik zelf veel aantrekkelijker klinken dan WP7. Ook dat kan je vergeten.
Windows 7 zal vast niet door Samsung worden geport nee! Datzelfde geld voor het Bada OS. Liever troggelen ze ons weer de hoofdprijs uit handen! Net zoals de meesten van ons 600 euro hebben betaald voor dit toestel!

Het is voor hun gewoon marketingtechnisch totaal niet interessant om te gaan porten!

Ik heb er ook niet veel hoop op dat iemand dit gaat doen, zal vast veel meer bij komen kijken dan je denkt! Maar ja je weet nooit! Velen waaronder ik zelf hadden ook geen 24 fps met fatsoenlijk geluid verwacht, en voila kijk eens wat er de laatste weken gebeurd!
Zoals Samsung al gezegd had in de interview met Anphase, een nieuwe OS porten naar een bestaande telefoon kost net zoveel moeite als een compleet nieuwe telefoon ontwerpen met de nieuwe OS.
En jij gelooft dat klakkeloos?? Samsung zegt ook heel druk te zijn met een update die al in januari zou komen. Het verloop daarvan is bekend lijkt me!

Het zou best kunnen dat het zo is hoor maar dat soort statements van Samsung neem ik tegenwoordig met een hele dikke korrel zout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Wat zijn jullie ervaringen met TV-out?

Op de standaard FW werkte dit prima. Toen ik overging op HX 2.02 bleef dit werken (en dan heb ik het niet over de kwaliteit) echter nu ik vanaf HX 2.11 weer terug ben op HX 2.02 werkt dit helemaal niet meer :? iemand zelfde ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafs Ruh schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:48:
[...]

Al geprobeerd om uitzendinggemist.nl te runnen? Werkt ook op Silverlight.
Yep. Mijn dochtertje heeft naar een aflevering van het Zandkasteel zitten kijken. Ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafs Ruh schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:47:
[...]

Denk het niet, gezien de hoge eisen voor WM7. Minimaal 512MB ram en wij hebben 256MB. Helaas. Wellicht dat iemand als HyperX WM7 kan strippen, zoals een soort WinXP light.
Minimum vereiste RAM = 256!!!

http://www.gsmarena.com/w...c_hd3_rumor-news-1513.php

Ons 1 jaar oude toestel kan WP7 gewoon draaien, als ik het zo zie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, als ik met mijn i 8910 hd bel, springt het beeld op een gegeven moment op zwart; ook als ik toetsblokkade knop ingedrukt houd om gebruik te kunnen maken van de functies tijdens een oproep. Dit is nogal lastig bij doorkiesnummers, simpelweg omdat ik niets kan invoeren tijdens een gesprek. Iemand een oplossing??? Ik heb al gekeken tussen de instellingen (oproep, toetsblokkering) en kwam er niet uit.

Daarnaast heb ik nog een probleempje: in mijn gallery zit een bestand Clientinfo.exe genaamd. Deze komt een paar honderd keer voor tussen mijn foto's. Ik kan dit niet openen, verwijderen of verplaatsen. Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florimon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:57
Opera Mobile 10 for S60 *final* versie is uit: http://www.opera.com/mobile/download/versions/

Ongelooflijk maar het schuiven van pagina's lijkt wéér sneller te gaan. Helaas nog geen optie 120% zoom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:38:
[...]

Minimum vereiste RAM = 256!!!

http://www.gsmarena.com/w...c_hd3_rumor-news-1513.php

Ons 1 jaar oude toestel kan WP7 gewoon draaien, als ik het zo zie.
Ok, dat klopt. Alleen is het wel een minimum en is het te hopen dat het niet stroperig draait.

Wie heeft de nieuwe HyperX firmware al draaien trouwens? Ik zie nog geen Dutch staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WP7 is door Microsoft op de i8910 gezet. Samsung heeft niks te maken met WP7 op onze i8910.

http://www.techradar.com/...ows-phone-7-device-677331

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafs Ruh schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:48:
[...]

Ok, dat klopt. Alleen is het wel een minimum en is het te hopen dat het niet stroperig draait.

Wie heeft de nieuwe HyperX firmware al draaien trouwens? Ik zie nog geen Dutch staan. :P
Ik heb gelezen dat hij niet erg stabiel is, maar eerst zien dan geloven. Ik ben hem aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:48:
[...]

Ik heb gelezen dat hij niet erg stabiel is, maar eerst zien dan geloven. Ik ben hem aan het downloaden :)

Ik heb al problemen met de SD kaart die hij niet goed kan zien.
Verkeerd geformateerd. Voor de rest lijkt het stabiel te lopen.... keep you posted. Ik heb trouwens de italiaanse versie gebruikt

[ Voor 9% gewijzigd door wdulli op 17-03-2010 16:28 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:15:
[...]

Verkeerd geformateerd. Voor de rest lijkt het stabiel te lopen.... keep you posted
Ik heb JB1 en ik heb nog steeds last van 'the bands problem'. Jij ook?
Voor de rest ziet hij mij er goed uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:17:
[...]

Ik heb JB1 en ik heb nog steeds last van 'the bands problem'. Jij ook?
Voor de rest ziet hij mij er goed uit. :D
Bands probleem ? moet je me even updaten wat is dat ?

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Strepen (banden) in de foto's en filmpjes.

Hebben jullie nu V16 of V17 erop gezet? Ben benieuwd naar de ervaringen :P V17 heeft nu weer gefixte camera settings

Kan niet goed de verschillen opmaken uit JB2 en JC1, welke hebben jullie gekozen?

[ Voor 35% gewijzigd door TheBoneCollector op 17-03-2010 18:17 . Reden: vraagje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Heeft iemand ervaring met deze soort cases? Ik zoek momenteel vervanging voor mijn andere flip leather case. Die vind ik niet echt handig bij het SMS'en en bellen (zo'n flap eraan is niet erg praktisch). Ik heb ook nog gezocht naar andere soort cases waaronder de gel/soft plastic/TPU cases. Alleen kon ik geen mooie vinden..

Heeft iemand anders nog een case van een redelijk kwaliteit die niet al te veel bulk add? Ik zoek voornamelijk een stylish, dunne case dat wel tegen eventueel vallen beschermt (en uiteraard duurzaam is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
TheBoneCollector schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:52:
Strepen (banden) in de foto's en filmpjes.

Hebben jullie nu V16 of V17 erop gezet? Ben benieuwd naar de ervaringen :P V17 heeft nu weer gefixte camera settings

Kan niet goed de verschillen opmaken uit JB2 en JC1, welke hebben jullie gekozen?
Ik heb de italiaanse JC1-16 gekozen. Zal eens een foto en filmpje maken of ik strepen heb......

Ik moet zeggen hier wordt ik niet echt blij van. het is wel wat donker in mijn huis maar met versie HX2.0 maakte hij nog mooiere foto's

http://www.megaupload.com/?d=T3EARQ1V

[ Voor 16% gewijzigd door wdulli op 17-03-2010 18:27 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
wdulli schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:20:
Ik heb de italiaanse JC1-16 gekozen. Zal eens een foto en filmpje maken of ik strepen heb......

Ik moet zeggen hier wordt ik niet echt blij van. het is wel wat donker in mijn huis maar met versie HX2.0 maakte hij nog mooiere foto's
Heb je nu V16 erop staan? V17 is nu ook uit met gefixte camera-settings of heb je de patches erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Amps schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:18:
Heeft iemand ervaring met deze soort cases? Ik zoek momenteel vervanging voor mijn andere flip leather case. Die vind ik niet echt handig bij het SMS'en en bellen (zo'n flap eraan is niet erg praktisch). Ik heb ook nog gezocht naar andere soort cases waaronder de gel/soft plastic/TPU cases. Alleen kon ik geen mooie vinden..

Heeft iemand anders nog een case van een redelijk kwaliteit die niet al te veel bulk add? Ik zoek voornamelijk een stylish, dunne case dat wel tegen eventueel vallen beschermt (en uiteraard duurzaam is).
Zelf vind ik een leren sleeve makkelijk maar als je een case wil kan je bijvoorbeeld kijken bij ToughGuard.... ben je gelijk van de vingerafdrukken af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-10 20:41
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 00:42:
Hoi, als ik met mijn i 8910 hd bel, springt het beeld op een gegeven moment op zwart; ook als ik toetsblokkade knop ingedrukt houd om gebruik te kunnen maken van de functies tijdens een oproep. Dit is nogal lastig bij doorkiesnummers, simpelweg omdat ik niets kan invoeren tijdens een gesprek. Iemand een oplossing??? Ik heb al gekeken tussen de instellingen (oproep, toetsblokkering) en kwam er niet uit.

Daarnaast heb ik nog een probleempje: in mijn gallery zit een bestand Clientinfo.exe genaamd. Deze komt een paar honderd keer voor tussen mijn foto's. Ik kan dit niet openen, verwijderen of verplaatsen. Iemand advies?
Dat zijn twee vreemde problemen zeg.. Als ik bel en het scherm wordt zwart, dan werkt de toetsenblokkering wel om hem weer terug te brengen! Het spijt me maar ik zou niet weten waarom dat bij jou niet zou werken... Misschien je telefoon eens aan en uit zetten? Als ik de mijne langer dan zeg een week of twee aan laat staan gaattie ook nog wel eens rare dingen doen.

Clientinfo.exe klinkt wel heel erg als een virus. Neem een PC met een goede antivrus, en haal ze daarmee weg. Als je ze toch niet wegkrijgt zal je je geheugenkaart moeten formatteren. Dan moet je wel je fotootjes en filmpjes eerst redden natuurliijk. Ook alles dat je naar je geheugenkaart hebt geinstalleerd werkt dan niet goed meer. Het beste is om die eerst te de-installeren en dan pas je kaartje te formateren. Dat kan je doen met je telefoon. Succes!

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hoe lang laat jij je telefoon dan aan zonder uit te doen of te rebooten? Ik schakel mijn toestel altijd 's nachts uit en 's ochtends gaat hij weer aan. Is dit slecht(er) voor je batterijlevensduur of valt dit wel mee met de i8910 HD? Bij de iPod Touch bijvoorbeeld kost het erg veel stroom om hem weer te rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:15:
[...]

Verkeerd geformateerd. Voor de rest lijkt het stabiel te lopen.... keep you posted. Ik heb trouwens de italiaanse versie gebruikt
En zit dutch er al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Nope nog geen Dutch...
For the other languages…. i want to go another way… so please don´t insult me about this. There could be always made a localized rom… but in this case i want to collect…..if the goal is reached, then the Firmware will be made. Please understand, that at the moment i am working for this all my free time… but take it just as an thought.
Ik ga nu van 2.02 naar V3-17... ben benieuwd :p

Edit: V3-17 JB2: wederom het bekende strepen/banden probleem bij foto's en filmpjes :'( Ga nu JC1 proberen....

Edit 2: \o/ bij JC1 géén strepen of banden bij de foto's en filmpjes. Morgen maar eens filmen als dat bevalt dan blijf ik bij JC1 zo niet dan weer snel terug naar 2.02 :p

[ Voor 28% gewijzigd door TheBoneCollector op 17-03-2010 23:29 . Reden: updates ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Florimon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 01:22:
Helaas nog geen optie 120% zoom :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Heb nu ook voor het eerst eens geflashed naar zo'n HyperX. JC1 aangezien ik die filmprobjes al zag. En je kan gewoon die andere Nokia Java 2 engine downloaden geloof ik (moet ik nog doen), dus dan heb je best of both worlds. Ben nu weer even al me zooi aan het terugzetten.

Grappig hoe die gewone browser nu bijna zo snel is als Opera en doet tenminste flash, ga ik vast meer usen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Dutch HX-V3 komt er aan !!! _/-\o_

http://www.hyperx.allroms.net/?p=842

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Even voor de duidelijkheid, het verschil is dan NL T9 en Nederlandse menuutjes of is er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Ik ga de telefoon sowieso direct weer flashen. Alleen een bug met de standaard wallpaper, maar dat is simpel zelf op te lossen door een andere wallpaper in te stellen. Binnenkort geeft HyperX ook informatie over Win7 op onze telefoon. Interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
AppieNL schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 02:19:
Even voor de duidelijkheid, het verschil is dan NL T9 en Nederlandse menuutjes of is er meer?
NL T9 zit ook in de huidige HX3 JC1, dus zal alleen Nederlandse menu's zijn en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje bestaat er een app voor samsung i8910 hd die je tegen houd als je op internet gaat (dus dat ik alleen via draadloos kan en anders niet)

Ik heb op internet gezocht maar kan echt niks vinden iemand enige idee ?
Want ik ben bang dat ik via mij abbo op internet ga en dat ik hoge kosten krijg

En owja voor WM bestaat het wel die app heet NODATA dus wou ik weten bestaat dat ook voor symbian ?

Want op mij telefoon kan ik ook niks vinden dat hij alleen via wirless op internet gaat en anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Even uit m'n hoofd; Instellingen -> Telefoon -> Connectiviteit -> Bestemmingen

Dit zijn alle toegangspunten waarmee je op internet kunt. Als je alles bij Internet en WAP delete (behalve je draadloze netwerk) dan zou je niet online moeten kunnen als je niet in het bereik van je WLAN bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukt dank je

mij laaste vraag bijlt tog als ik op internet ga dat mij C geheugen elke keer minder word hij staat al bijna op 5 MB wat moet ik hiermee doen hoe krijg ik hem weer terug op 25 MB (C Geheugen)

Of ik moet echt elke keer een hard reset uitvoeren (heb ik ook niet echt op internet kunnen vinden wat ik hiermee moet?)

iemand enige idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Heb nu een paar dagen HX-V3-17 JC1 draaien en ben er zeer tevreden over :)

Haal alleen de 24frames/s niet met filmen, hij geeft 23frames/s aan. Halen jullie wel de 24frames/s?

[ Voor 1% gewijzigd door TheBoneCollector op 19-03-2010 17:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Propane schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:57:
[...]
NL T9 zit ook in de huidige HX3 JC1, dus zal alleen Nederlandse menu's zijn en dergelijke.
Ah juist, dat dacht ik. Gebruik zelf nooit T9, maar leuk dat die er wel in zit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Al gedoneerd naar HyperX ? O-)

"Hello,

Thanks…

The dutch/RU/GR package will be hopefully online today,.. the goal is nearly reached (donation) so I can upload soon."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
richajax schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:28:
Al gedoneerd naar HyperX ? O-)

"Hello,

Thanks…

The dutch/RU/GR package will be hopefully online today,.. the goal is nearly reached (donation) so I can upload soon."
De Dutch wordt JB2 based?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
OMG! Heb ik eindelijk mijn (nieuwe) toestel terug, dan wilt het updaten niet! Het probleem is exact hetzelfde als de onderstaande:
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:04:
[...]

Ik update op een machine met XP, jawel...
Heb een paar keer geprobeert en krijg nu na start in het venster Software Updater - Symbian Stap: 1/4 "bezig met controleren van updateversie / Bezig met lezen van informatie over de softwareversie van de telefoon.." en een extra venster FUS, die aangeeft "De verbinding tussen de telefoon en de ps is bijgewerkt" en een knop OK. Klik ik daarop dan breekt alles weer af en kan ik weer opnieuw beginnen. Doe ik niks, dan zie ik een telefoon met een vraagteken erin en een vergrootglas eroverheen draaiende en gebeurt er verder niets. Zelfs niet na een uur wachten...
Wat mis ik?
Heb PC Studio opnieuw geinstalleerd, verschillende USB poorten geprobeerd, PC gereboot, maar niks werkt! Wordt er aardig ziek van...

Iemand al enig idee hoe dit komt? (En als dism meeleest, had jij al een oplossing hiervoor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Wel eens gehad, weet zo niet meer hoe het is opgelost. Probeer eens bij je apparaatbeheer apparaten met een uitroepteken naar drivers te laten zoeken in de map van PC Studio. Of installeer anders eens de drivers die ook worden gebruikt om te kunnen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Propane schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:46:
Probeer eens bij je apparaatbeheer apparaten met een uitroepteken naar drivers te laten zoeken in de map van PC Studio. Of installeer anders eens de drivers die ook worden gebruikt om te kunnen flashen.
Er staat nergens een uitroepteken bij 'device manager'. De enige driver die ik kon vinden was Microsoft ActiveSync 4.5? Geen idee of dat de juiste is (ben niet echt een computer guru). Heb MSActiveSync ook geinstalleerd, maar zeflde probleem blijft bestaan. Heb ook PC Studio geinstalleerd op een andere pc, maar ook daar krijg ik dezelfde melding.

Edit: Gefixt... een SIM kaart erin gedouwd en hij doet het :P
Edit2: Geupdate naar XXIFD, heb geprobeerd om nogmaals te checken voor updates, maar zelfde probleem komt voor!! Ik hoop dat XXIFD de laatste firmware is, want ik ga geen apps installeren tot ik zeker weet dat dit de laatste update is.

[ Voor 19% gewijzigd door Amps op 19-03-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:13:
Gelukt dank je

mij laaste vraag bijlt tog als ik op internet ga dat mij C geheugen elke keer minder word hij staat al bijna op 5 MB wat moet ik hiermee doen hoe krijg ik hem weer terug op 25 MB (C Geheugen)

Of ik moet echt elke keer een hard reset uitvoeren (heb ik ook niet echt op internet kunnen vinden wat ik hiermee moet?)

iemand enige idee
Cache leegmaken en softresetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Heb ik ook wel eens gehad Amps. Wat soms leek te helpen is nadat je kabeltje erin hebt gestopt is nog niet klikken in je telefoon menu op "PC Studio" maar eerst dat stukje te doen op de PC waar die altijd lult dat de verbinding is "bijgewerkt". Nadat je dat hebt doorgeklikt op de PC klik je pas op je foon op "PC Studio".

Wat ook heel soms hielp was gewoon constant dat USB snoertje opnieuw aansluiten en maar klikken. Het is gewoon een rukupdate programma en als je XXIFD firmware hebt van vorig jaar (wat je waarschijnlijk wel hebt als je foon nieuw is), dan heb je al de laatste NL firmware, dus bespaar jezelf voorlopig de moeite van updaten in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Bedankt voor je post Appie. Het is inmiddels gelukt met de update. Ik had eerst XXIE7 erop staan, en nu dus XXIFD. Maarja, ik ga nu alle zooi weer installeren op mijn toestel. Wel jammer dat C:/ ruimte van 48mb naar 26mb is gegaan :x

Edit: Ik ben even bezig geweest met de instellingen voor eduroam. De drie certificaten beginnend met "TCS-server-chain" en eindigent op ".cer" krijg ik niet geinstalleerd. Als ik ze open, krijg ik alleen vage tekst met "BEGIN CERTIFICAAT" en "EINDE CERTIFICAAT" erin... iemand enig idee hoe je ze geinstalleerd krijg? Of moeten ze gewoon zwevend in je telefoon staan?

[ Voor 44% gewijzigd door Amps op 19-03-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:48:
[...]

Cache leegmaken en softresetten ;)
softreset helpt niet en blijf het zelfde
en uhm Cache (waar vind ik dat) :P ? (sorry ben een beetje nieuw in zulke dingen)
heb nu weer een hardreset gedaan en mij telefoon werkt weer een stuk sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Meteen geflashed net :D, echt nice nu ook autofocus met video opnamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Snoll3bulk schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:29:
[...]

Meteen geflashed net :D, echt nice nu ook autofocus met video opnamen :D
Ik ook net! :) Ziet er inderdaad goed uit allemaal. Morgen even testen of het daadwerkelijk 24 fps is! Nu weer wat apps installeren en wat games die gebruik maken van de 3D chip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Nafs Ruh schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:32:
[...]

Ik ook net! :) Ziet er inderdaad goed uit allemaal. Morgen even testen of het daadwerkelijk 24 fps is! Nu weer wat apps installeren en wat games die gebruik maken van de 3D chip! :)
Even een voorbeeld geupload van een video opname met firmware HX-V3 Dutch:

http://rapidshare.com/files/365597133/Video002.mp4.html

Welke games ga je proberen dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Snoll3bulk op 19-03-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Snoll3bulk schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:37:
[...]

Even een voorbeeld geupload van een video opname met firmware HX-V3 Dutch:

http://rapidshare.com/files/365597133/Video002.mp4.html

Welke games ga je proberen dan?
Mooi hè, autofocus!? :D

De games: Prince of Persia HD, Let's Golf HD, Asphalt HD. Dat was het die er zijn met native 3D ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Nafs Ruh schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:55:
[...]

Mooi hè, autofocus!? :D

De games: Prince of Persia HD, Let's Golf HD, Asphalt HD. Dat was het die er zijn met native 3D ondersteuning.
Oke nice, waar heb je ze vandaan als ik vragen mag :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Snoll3bulk schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:57:
[...]

Oke nice, waar heb je ze vandaan als ik vragen mag :)?
Gekocht... ;)

Edit: Asphalt staat trouwens op e:\samsung

[ Voor 10% gewijzigd door Nafs Ruh op 20-03-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Nice, ik ga morgen eens flashen. Let's golf HD is echt wel een cool spelletje trouwens. Wat ik ook echt tof vind is SPB puzzle. Welliswaar een demo, maar denk dat ik die ga kopen. Heb je gewoon een legpuzzel op je telefoon :) Ook kun je in de volledige versie een zelfgemaakte foto selecteren en dan wordt die verdeeld in puzzelstukjes. Goed tijdverdrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 12:08
vraagje waar halen jullie het grootste deel van jullie apps, sinds gister ook de telefoon en tot nu toe alleen fring kunnen downloaden notabene door de smslink van hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
McDaBom schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:06:
vraagje waar halen jullie het grootste deel van jullie apps, sinds gister ook de telefoon en tot nu toe alleen fring kunnen downloaden notabene door de smslink van hun
Eigenlijk gewoon een beetje zoeken via google. Meestal met de tekst symbian 5th edtion erbij.

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Hier nog een site dat het geluid toch wel een stuk beter is geworden met firmware HX-V3:

http://samsungi8910omnia....ch-better-is-it/#comments

[ Voor 3% gewijzigd door Snoll3bulk op 20-03-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Snoll3bulk schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:33:
Hier nog een site dat het geluid toch wel een stuk beter is geworden met firmware HX-V3:

http://samsungi8910omnia....ch-better-is-it/#comments
Klinkt goed inderdaad! Heb jij trouwens ook een Engelse Media Gallerij? De rest is wel gewoon Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Nafs Ruh schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:46:
[...]

Klinkt goed inderdaad! Heb jij trouwens ook een Engelse Media Gallerij? De rest is wel gewoon Nederlands.
Yes klopt, bij mij is dat ook nog in het engels.

[ Voor 11% gewijzigd door Snoll3bulk op 20-03-2010 13:18 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 32 Laatste