Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Ben erg tevreden met de nieuwe HyperX firmware. Hij lijkt een stuk sneller te reageren en wat meer incoontjes op mijn desktop. Alleen zou ik graag een uitgebreidere kalender willen op mijn desktop. Nu zie ik maar 1 hooguit 2 afspraken staan. Ik zou graag bijv. voor de komende 4 weken al mijn afspraken onder elkaar zien op mijn desktop. Is daar een programma voor of kan ik dat nu ergens instellen?

Ben daarnaast op zoek naar een alternatief voor het programma iSMS. Het idee is super alleen ziet dit programma er niet uit. Wie heeft er een alternatief?

[ Voor 16% gewijzigd door mastamasta op 24-02-2010 23:56 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
http://www.symbianwave.com/product.php?id=smschat_s60

Die schijnt ook compatible te zijn met S60V5... De screenshots vind ik er niet echt veel belovend uit zien, maar smaken verschillen :P.

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Bedankt Propane is zeker een alternatief. Screenshots zijn niet heel mooi, maar eens kijken wat het op het toestel doet.

Verwijderd

mastamasta schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:55:
Ben erg tevreden met de nieuwe HyperX firmware. Hij lijkt een stuk sneller te reageren en wat meer incoontjes op mijn desktop. Alleen zou ik graag een uitgebreidere kalender willen op mijn desktop. Nu zie ik maar 1 hooguit 2 afspraken staan. Ik zou graag bijv. voor de komende 4 weken al mijn afspraken onder elkaar zien op mijn desktop. Is daar een programma voor of kan ik dat nu ergens instellen?

Ben daarnaast op zoek naar een alternatief voor het programma iSMS. Het idee is super alleen ziet dit programma er niet uit. Wie heeft er een alternatief?
threadsms vind ik wel chill. kunt gewoon je thema als achtergrond gebruiken zodat het meer een standaard applicatie lijkt. er zijn nog wel wat verbeterpuntjes zoals het herkennen van telfoonnummers en links en het ontbreken van groepssms, maar desalniettemin een stuk beter dan de standaard applicatie.

• claeysy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-10 07:42
TheBoneCollector schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:52:
[...]

Oké, thnx! kan je de officiele firmware dan terug flashen dmv Pc Studio?
ik heb dit toen niet via pc studio kunnen doen, maar manueel moeten doen door een originele ergens te downloaden, check es de fora op internet

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 07:46
Ik heb een paar dagen terug een email account ingesteld in Roadsync. Nu heb ik echter een aantal problemen. Het programma start zichzelf weer op binnen een paar minuten nadat ik het heb afgesloten. Ook kan ik niet bij de instelling komen. Als ik in het programma op settings druk sluit het programma zich (automatisch) af. Hierdoor kan ik mijn email account niet wijzigen of verwijderen en blijft Roadsync ook continu aan staan. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn instellingen toch kan aanpassen? Of misschien nog beter, hoe ik het gehele programma kan verwijderen?

Edit: ik vraag mij nog iets af, over samsung apps, is er nog helemaal geen app die de i8910 ondersteund in hun assortiment? :S Ik krijg namelijk elke keer 0 resultaten als ik de i8910 selecteer.

[ Voor 14% gewijzigd door slim_fan op 25-02-2010 21:39 ]

Verwijderd

aangezien mijn amoled scherm niet optimaal werkt(soms moet ik wel 3 a 4 keer drukken op bv de 3) met nummers kiezen en bij sms zet hij er regelmatig automatisch letters neer??? ik had via pc suite mijn phone ge-updated maar juist vanaf die update doet hij raar, waar vind ik de vorige firmware of weet iemand hier voor mij de oplossing?

Mvg; John

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:23:
aangezien mijn amoled scherm niet optimaal werkt(soms moet ik wel 3 a 4 keer drukken op bv de 3) met nummers kiezen en bij sms zet hij er regelmatig automatisch letters neer??? ik had via pc suite mijn phone ge-updated maar juist vanaf die update doet hij raar, waar vind ik de vorige firmware of weet iemand hier voor mij de oplossing?

Mvg; John
Je zou eventueel een custom firmware kunnen gebruiken, die zijn vaak beter. Als je het fijne ervan wilt weten moet je maar is een paar pagina's terug lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heeft iemand al het probleem dat de 2 blauw blijft staan? en dat het scherm niet goed werkt op de vinger en/of het zijn eigen opdrachten bedenkt b.v. je wil 9 drukken en de telefoon drukt dan 2 in.
Of tijdens sms het pijltje naar voren blijft drukken.

Mijn telefoon is niet gevallen en heeft geen enkele kras in het scherm, hij doet al voor een maand raar en lijkt erger te worden en met meerdere mankementen.
+ mijne draait op orginele rom van samsung.

Zaterdag ga ik naar de winkel kan nergens iets vinden op het web of iemand anders ook zoiets heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-10 07:42
slim_fan schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:02:
Ik heb een paar dagen terug een email account ingesteld in Roadsync. Nu heb ik echter een aantal problemen. Het programma start zichzelf weer op binnen een paar minuten nadat ik het heb afgesloten. Ook kan ik niet bij de instelling komen. Als ik in het programma op settings druk sluit het programma zich (automatisch) af. Hierdoor kan ik mijn email account niet wijzigen of verwijderen en blijft Roadsync ook continu aan staan. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn instellingen toch kan aanpassen? Of misschien nog beter, hoe ik het gehele programma kan verwijderen?
http://www.dataviz.com/products/roadsync/series60/index.html

je kan eens proberen een nieuwere versie te downloaden! na installatie kan je het verwijderen & dan ben je er volledig vanaf. Ofwel werkt het dan wel goed & kan je het behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 04:43:
En heeft iemand al het probleem dat de 2 blauw blijft staan? en dat het scherm niet goed werkt op de vinger en/of het zijn eigen opdrachten bedenkt b.v. je wil 9 drukken en de telefoon drukt dan 2 in.
Of tijdens sms het pijltje naar voren blijft drukken.

Mijn telefoon is niet gevallen en heeft geen enkele kras in het scherm, hij doet al voor een maand raar en lijkt erger te worden en met meerdere mankementen.
+ mijne draait op orginele rom van samsung.

Zaterdag ga ik naar de winkel kan nergens iets vinden op het web of iemand anders ook zoiets heeft.
Maak een back-up van je kontakten/foto's/muziek, haal je geheugenkaart uit je telefoon.
Doe een harde reset (*#7370# -> pincode 8X0)
Formatteer je E:\ geheugen!
Zet daarna je telefoon nog een keer uit en weer aan.
Zet de back-up gegevens terug op je telefoon.

Dus geen back-up terug zetten van applicaties en/of instellingen! (die ev. op je geheugenkaart staan)

Probleem zou nu opgelost moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:18:
[...]

Maak een back-up van je kontakten/foto's/muziek, haal je geheugenkaart uit je telefoon.
Doe een harde reset (*#7370# -> pincode 8X0)
Formatteer je E:\ geheugen!
Zet daarna je telefoon nog een keer uit en weer aan.
Zet de back-up gegevens terug op je telefoon.

Dus geen back-up terug zetten van applicaties en/of instellingen! (die ev. op je geheugenkaart staan)

Probleem zou nu opgelost moeten zijn ;)
Zal het eens proberen, je hoort over een paar dagen of het goed gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu DayHand input met i8910HD layout als toetsenbord (link). Werkt zeer goed moet ik zeggen. Ik heb ook even een Nederlandse predictive woordenlijst gemaakt van 277.173 woorden 8) door de 2 woordenlijsten van OpenTaal.org samen te voegen.

Installeer eerst het DayHand programma en vervang vervolgens "c:\data\dayhandinput\lib\en1" met deze file.

Aight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nog een handig nieuwe app:

http://www.handango.com/c...ormId=20&productId=266050

PocketSensor, gebruikt de proximity sensor om je telefoon op 'toetsen'blokkering te zetten. Gewoon je telefoon in je zak stoppen en hij zit op slot dus. Nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:03
Propane schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:10:
Nog een handig nieuwe app:

http://www.handango.com/c...ormId=20&productId=266050

PocketSensor, gebruikt de proximity sensor om je telefoon op 'toetsen'blokkering te zetten. Gewoon je telefoon in je zak stoppen en hij zit op slot dus. Nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel nuttig.
Heb deze ap zelf al een paar dagen draaien en moet zeggen werkt perfect met de I8910.
ook al heb je de telefoon in een leren flip case zitten dan ook werkt de sensor heel goed.
Doe je de voorkant dicht gaat de telefoon van zelf op keylock doe je de voorkant weer open gaat hij automatich weer van de keylock af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Heb net geflashed naar firmware 2.11 van HyperX. Na het flashen is alles in het engels, dat klopt ook want er is nog geen nederlandse versie voor. Hij is echt rete snel nu, hiervoor had ik versie 1.71 maar had vaak dat de telefoon traag begon te doen, hopen dat het met deze versie gewoon snel blijft.

Het enige probleem is nu dat mijn vodafone settings weg zijn, hoe kan ik deze weer terug zetten?

EDIT: Excuses ik heb de instellingen al gevonden op de vodafone site via de samsung g810 omdat de i8910 er weer eens niet bij staat.

Trouwens heb hier nog een goede site voor ringtones, wallpapers enz:
http://www.zedge.net , rechts bovenin je telefoon kiezen!

gratis en echt goed!

[ Voor 49% gewijzigd door Snoll3bulk op 26-02-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:49
Ik heb Vodafone laatst een mail gestuurd met de vraag of ze de I8910 aan de lijst met toestellen willen toevoegen, voor dingen zoals o.a. instellingen. Kreeg een mail terug dat 'hier aan gewerkt werd'. Dit terwijl een ander, half jaar later uigekomen Samsung toestel waarvan ik de naam even kwijt ben, er wel gewoon tussenstaat. Echt een slechte zaak hoe onbekend dit toestel is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11-2016
nog eens gemaild met samsung. er is geen udate beschikbaar. het is ook niet bekend wanneer en of die wel komt. wordt dat lang wachten dus.....pfffff. durf niet zo goed zo n costumfirmware de installeren... hoe groot is het risico..

nog een vraag over de agenda. deze houdt maar drie maanden terug de afspraken vast. is dat nog anders in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:33:
nog eens gemaild met samsung. er is geen udate beschikbaar. het is ook niet bekend wanneer en of die wel komt. wordt dat lang wachten dus.....pfffff. durf niet zo goed zo n costumfirmware de installeren... hoe groot is het risico..

nog een vraag over de agenda. deze houdt maar drie maanden terug de afspraken vast. is dat nog anders in te stellen?
Samsung en support, dat zijn 2 woorden die je normaal niet in 1 zin mag gebruiken :P

Maar om in te gaan op je vraag, helemaal risicovrij is het natuurlijk nooit, als je buiten loopt met onweer kan de bliksem ook op je inslaan!

Beetje flauwe vergelijking maar in mijn optiek zijn de risico's echt heel klein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik ga eens kijken of ik zo'n standaard JB1 firmware eens kan aanpassen met enkel de NL T9 erbij, heb niet zo'n trek in HX firmware. De standaard firmware bevalt me prima, maar een update zal er niet meer inzitten binnenkort. Dan maar zelf wat proberen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:58:
[...]

Samsung en support, dat zijn 2 woorden die je normaal niet in 1 zin mag gebruiken :P

Maar om in te gaan op je vraag, helemaal risicovrij is het natuurlijk nooit, als je buiten loopt met onweer kan de bliksem ook op je inslaan!

Beetje flauwe vergelijking maar in mijn optiek zijn de risico's echt heel klein ;)
nou inderdaad dat van die samsungsupport (haha zelfs1 woord ) valt me heel erg tegen.

Over dat fashen naar zo n custom firmware. natuurlijk staat er wel een beschrijving op dit forum. maar is er ergens een nl handleiding over hoe je dat moet doen. en heb ook graag een nl firmware....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:30
Je moet eigenlijk wel flashen naar custom firmware. Op Samsung hoef je niet te wachten, geeft je alleen maar frustratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Propane schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:21:
Ik ga eens kijken of ik zo'n standaard JB1 firmware eens kan aanpassen met enkel de NL T9 erbij, heb niet zo'n trek in HX firmware. De standaard firmware bevalt me prima, maar een update zal er niet meer inzitten binnenkort. Dan maar zelf wat proberen :P.
Hoera, gelukt :). Interface in het Engels, NL T9. Kan ik ook eens de nieuwe firmware gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Eindelijk eens een bedrijf dat niet zeurt over aanpassingen van hun product is het weer niet goed. Probeer je Iphone of XBox maar eens flashen met custom firmware.
;)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrE schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:23:
Eindelijk eens een bedrijf dat niet zeurt over aanpassingen van hun product is het weer niet goed. Probeer je Iphone of XBox maar eens flashen met custom firmware.
;)
Wat heeft dit te maken met de loze support van samsung dan? Waar baseer je op dat samsung het goedkeurd?

Overigens zit Andy er aan te denken om een andere phone te nemen.

Check de laatste discussie op www.hyperx-i8910.com ;)

Staan overigens ook een aantal andere toestellen in dat topic omschreven, lijkt er op dat HD recording mondjesmaat wordt opgepikt voor mobiele telefonie :)

Toch zit er niet 1 toestel bij die me heel erg aanspreekt

De sony ericson vivaz heeft geen capacative scherm, de samsung s8500 is van samsung EN heeft een vaag besturingssysteem en er staat er nog 1 in het topic, de samsung beam ofzo...

Moet zeggen dat die s8500 er verder wel strak uitziet, dus helemaal afgeschreven is die niet, ik zal alleen een stuk voorzichtiger zijn dit keer.

Wie weet valt er nog wat te rippen van die toestellen, er wordt namelijk beweerd dat ze allemaal 30 fps HD recording hebben, wie weet kan andy hier wat mee :)

[ Voor 153% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb gedaan wat catt4u zei.

Maar het probleem was voor tijdelijk opgelost minder dan 24 uur en hij deed weer raar ook af en toe helemaal niet reageren.
Ben dus vandaag naar de winkel geweest waar die gozer vertelde dat ik mijn scherm moest kabileren en dat zou in de gebruiksaanwijzing staan, zat al met een wenkbrauw omhoog i.v.m ik hier nog nooit van had gehoord.

Toen ik thuis kwam gebruiksaanwijzing door genomen en niks kunnen vinden een paar internetsites bekeken en die hadden er al over dat het niet bestond bij onze telefoon.

Dus hoop voor die gast dat hij er niet is wanneer ik weer naar de winkel ga want dan blaf ik hem af.

Maar heeft iemand anders nog een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 18:36
Propane schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:51:
[...]
Hoera, gelukt :). Interface in het Engels, NL T9. Kan ik ook eens de nieuwe firmware gaan testen.
Klinkt interessant! Wat zijn je ervaringen tot nu toe met de firmware, ik meen te hebben gelezen dat je nogal weinig vrije C:/ ruimte hebt en dat de verbeteringen niet bepaald schokkend zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
k.olfers schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:00:
[...]

Klinkt interessant! Wat zijn je ervaringen tot nu toe met de firmware, ik meen te hebben gelezen dat je nogal weinig vrije C:/ ruimte hebt en dat de verbeteringen niet bepaald schokkend zijn..
Ca. 15-17MB vrije ruimte op C:. Verder zijn naar mijn mening de veranderingen inderdaad niet zo schokkend, maar de nieuwe browser, een goed werkende gallery en een betere podcasting en communities app zijn het voor mij al waard. De camera is ook een stuk sneller trouwens. Zal van de week nog eens kijken of ik de interface ook in het Nederlands kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Propane schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:02:
[...]
Ca. 15-17MB vrije ruimte op C:.
Dan mag je wel niet te veel op i-net zitten anders is je geheugen zo verbruikt, of je moet contstant je cache legen |:( :(

[...]
De camera is ook een stuk sneller trouwens.
Maar is ie ook net zo goed (of beter) als in de laatste rom van Andy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
catt4u schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:30:
[...]
Maar is ie ook net zo goed (of beter) als in de laatste rom van Andy?
Geen idee, die heb ik namelijk niet gebruikt. Ik ben niet zo gecharmeerd van de HX roms en zijn camera aanpassingen hebben in de roms die ik wel heb gehad van hem niet echt veel goeds gedaan, eerder het omgekeerde.

Wat betreft de schijfruimte op C:... Ik heb net voor de lol eens alle sites die ik normaal gesproken op m'n telefoon bezoek geopend en na een minuut of 10 browsen is er 2MB van de ruimte op C: af. Zo'n ramp is het dus niet (in ieder geval niet voor mij). Daarnaast zijn daar ook wel weer tweaks voor.

Hoe dan ook, ik hou het even bij deze 99% originele firmware voorlopig, bevalt prima. Misschien dat ik nog wat tweakjes doe die ik hier en daar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://anphase.com/2010/0...coming-soon-to-australia/

Nu is Australia aan de beurt voor een nieuwe update (deze update schijnt wel beter te zijn dan die andere JB1)

Waneer komt nederland nou is aan de beurt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
quote:
bjornhaarman schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:58:
[...]
Samsung en support, dat zijn 2 woorden die je normaal niet in 1 zin mag gebruiken

Beetje flauwe vergelijking maar in mijn optiek zijn de risico's echt heel klein

nou inderdaad dat van die samsungsupport (haha zelfs1 woord ) valt me heel erg tegen.

Over dat fashen naar zo n custom firmware. natuurlijk staat er wel een beschrijving op dit forum. maar is er ergens een nl stap voor stap handleiding over hoe je dat moet doen. en heb ook graag een nl firmware...en welke versie kan ik het beste installeren.

en nog een vraag over de agenda die onthoudt alleen de afspraken tot drie maanden terug. Is dat ook anders in te stellen. Soms is het handig om nog eens terug te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:05:
quote:
bjornhaarman schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:58:
[...]
Samsung en support, dat zijn 2 woorden die je normaal niet in 1 zin mag gebruiken

Beetje flauwe vergelijking maar in mijn optiek zijn de risico's echt heel klein

Over dat fashen naar zo n custom firmware. natuurlijk staat er wel een beschrijving op dit forum. maar is er ergens een nl stap voor stap handleiding over hoe je dat moet doen. en heb ook graag een nl firmware...en welke versie kan ik het beste installeren.

en nog een vraag over de agenda die onthoudt alleen de afspraken tot drie maanden terug. Is dat ook anders in te stellen. Soms is het handig om nog eens terug te kijken....
Staat al allemaal uitgelegd in dit topic stap voor stap.. Meerdere malen zelf.
HX2.02 nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:47:
[...]

Staat al allemaal uitgelegd in dit topic stap voor stap.. Meerdere malen zelf.
HX2.02 nemen.
hmmmm, ja dat antwoord verwachtte ik al, maar ik dacht misschien is er een aardig iemand die dat nog even op een rijtje voor me zet, ipv 90 pagina's door te spitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:21:
[...]
Geen idee, die heb ik namelijk niet gebruikt. Ik ben niet zo gecharmeerd van de HX roms en zijn camera aanpassingen hebben in de roms die ik wel heb gehad van hem niet echt veel goeds gedaan, eerder het omgekeerde.

Wat betreft de schijfruimte op C:... Ik heb net voor de lol eens alle sites die ik normaal gesproken op m'n telefoon bezoek geopend en na een minuut of 10 browsen is er 2MB van de ruimte op C: af. Zo'n ramp is het dus niet (in ieder geval niet voor mij). Daarnaast zijn daar ook wel weer tweaks voor.

Hoe dan ook, ik hou het even bij deze 99% originele firmware voorlopig, bevalt prima. Misschien dat ik nog wat tweakjes doe die ik hier en daar vind.
Ja daar heb ik ook last van mij geheugen staat bijna op 10 hoe zet ik hem weer hoger, hoe hij was kan het niet echt vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:32:
http://anphase.com/2010/0...coming-soon-to-australia/

Nu is Australia aan de beurt voor een nieuwe update (deze update schijnt wel beter te zijn dan die andere JB1)

Waneer komt nederland nou is aan de beurt !!
Bij de comments staat een opmerking van Anphase over de nieuwe fw:
Lanuages supported are English, French, Dutch, Italian and Spanish.

Zou dat betekenen dat ie nu echt snel gaat uitkomen? Ik hoop het, ik kan niet wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:22:
[...]

Bij de comments staat een opmerking van Anphase over de nieuwe fw:
Lanuages supported are English, French, Dutch, Italian and Spanish.

Zou dat betekenen dat ie nu echt snel gaat uitkomen? Ik hoop het, ik kan niet wachten :X
Ik heb zon vermoeden dat dit Deutsch is ipv Dutch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:49
Dan had er wel German gestaan? Alle talen worden nl. in het Engels genoemd, French staat er ook niet tussen als 'Francais' ;)

Keep the faith! (melodramatisch muziekje) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha! :D

De reden van mijn vermoeden is, dat die 5 talen altijd het standaard pakketje zijn zonder localisaties! Dat zijn ook altijd de talen die hyperX is zijn fullroms heeft (tenzij hij een localisation file maakt).

En Dutch en Deutsch worden wel vaker per ongeluk verwisseld ;)

Maar joooh, we zetten het muziekje aan!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen dat probleem dat ik heb kan niemand hier oplossen mijn GSM moet terug naar de winkel voor een herstelling hoe Samsung dat noemt.
Had namelijk hun gemaild over mijn probleem, tevens had ik meteen gevraagd wanneer hun update uitkomt dat is nog steeds onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, heb nog ff de dayhand input 2.0 van muveszur aangepast door navigatietoetsen toe te voegen en wat andere knoppen. Ook direct een nederlands woordenboek toegevoegd.

Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/9944/dayhandbymuveszurbas20l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/7521/dayhandbymuveszurbas20p.jpg

Deactiveer en verwijder eerst eventuele oude versies van dayhand. download link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke post bassie!!

_/-\o_

Hoe voeg je eigenlijk die woordenboekjes toe?

Is het ook mogelijk om je predic file van je omnia om te zetten naar woordenboek voor dayhand?

Ben met alles best goed op de hoogte maar dayhand heb ik niet veel kaas van gegeten O-)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ok, ik weet dat Opera Mobile een snellere browser zou moeten zijn, maar dit is toch wat ongeloofwaardig;

Symbian Browser
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/t538kp.jpg

Opera Mobile (Beta 3)
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2003fwh.jpg

Dit is via ons draadloos netwerk thuis, via m'n laptop haal ik zo'n 2,5 MB/s en via draad ca. 6 MB/s. De Symbian browser lijkt het meer bij het rechte eind te hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:10:
Leuke post bassie!!

_/-\o_

Hoe voeg je eigenlijk die woordenboekjes toe?

Is het ook mogelijk om je predic file van je omnia om te zetten naar woordenboek voor dayhand?

Ben met alles best goed op de hoogte maar dayhand heb ik niet veel kaas van gegeten O-)
ik dus ook niet maar als je een txt bestandje hebt met alle woorden onder elkaar dan kun je met een programmatje het omzetten in een dayhand bestand. dan simpelweg hernoemen tot "en1" en kopieren onder c:\data\dayhandinput\lib\. thats all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussen door... wordt het niet eens onderhand tijd voor een deel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 18:36
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:11:
Even tussen door... wordt het niet eens onderhand tijd voor een deel 3?
Lijkt me wel handig :), ik zou het ook fijn vinden als er een lijstje komt met de goede applicaties die voorbij zijn gekomen. Heb alleen medelijden met de persoon die de 90 pagina's door zou moeten spitten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zoals sommigen van jullie weten was ik topicstarter in topic 1, lethal heeft het overgenomen van mij omdat ik niet zo handig ben met al die codes op het forum.

Ik heb tijden terug (toen we bij pag 40 waren) al paar keer aangekaart dat er een nieuwe topic moest komen maar dit werd genegeerd....

Verder vind ik wat nu wel en niet mag hier erg vaag. Ik ben meerdere malen op mijn vingers getikt om dingen die ik totaal niet ongepast vond.

Anderen doen het later ook en krijgen geen waarschuwing, om maar een voorbeeld te noemen. Een guide met een how to flash hyperX firmware in de startpost.. mag dat??

Ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:37

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:55:

Anderen doen het later ook en krijgen geen waarschuwing, om maar een voorbeeld te noemen. Een guide met een how to flash hyperX firmware in de startpost.. mag dat??

Ik heb geen idee.
laat ze gewoon op zn site kijken voor een guide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:33:
[...]

laat ze gewoon op zn site kijken voor een guide ;)
Ja dat snap ik ook nog wel, maar er zijn zoveel dingen de in de grijze sector vallen. Dat is meer mijn punt!

En wat ook gewoon jammer is, is dat er toch wel vaak dezelfde vragen terug komen. Dat kan met een goede TS misschien worden voorkomen (zijn vaak de nieuwelingen die met de bekende vragen komen)

Maar goed, i rest my case.

Oow trouwens, HX 2.1 is on the way!! :D En het goede nieuws, ook in NL ;)

Dat zal dus die versie zijn waar ik het vorige week over had, alst goed is eind van de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Een topic deel 3 beginnen is een goeie!!!

even totaal iets anders. Ik heb onlangs E-Bay is doorgespit op leuke dingen voor de i8910 en heb nu 2 extra accu's gekocht met 2 laders. In de lader stop je je batterij zodat je niet je telefoon hoeft te gebruiken om op te laden. Werkt perfect!!!!

Misschien een goeie tip voor mensen die niet zonder hun telefoon kunnen :P

De spullen zijn allemaal uit Hong Kong gekomen en erg goedkoop was in totaal 20 euro kwijt. Al deze spullen zijn via E-Bay te koop.

( en nee ik ben geen verkoper van een van deze producten :D )

[ Voor 6% gewijzigd door wdulli op 03-03-2010 17:13 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:55:
Ja, zoals sommigen van jullie weten was ik topicstarter in topic 1, lethal heeft het overgenomen van mij omdat ik niet zo handig ben met al die codes op het forum.

Ik heb tijden terug (toen we bij pag 40 waren) al paar keer aangekaart dat er een nieuwe topic moest komen maar dit werd genegeerd....

Verder vind ik wat nu wel en niet mag hier erg vaag. Ik ben meerdere malen op mijn vingers getikt om dingen die ik totaal niet ongepast vond.

Ik heb geen idee.
huh? dat snap ik niet. als ik hier vraag hoe je moet flashen krijg ik als antwoord: kijk maar op dit forum. dan staat er dus al een guide in dit forum alleen verdeeld over 90 pagina"s. dan mag je dat niet overzichtelijk in de startpost zetten? terwijl hier dus dezelfde vragen worden gesteld? ik zou het wel handig vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:38:
[...]

huh? dat snap ik niet. als ik hier vraag hoe je moet flashen krijg ik als antwoord: kijk maar op dit forum. dan staat er dus al een guide in dit forum alleen verdeeld over 90 pagina"s. dan mag je dat niet overzichtelijk in de startpost zetten? terwijl hier dus dezelfde vragen worden gesteld? ik zou het wel handig vinden....
Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik heb in het verleden eens verwezen naar een ander forum. Daarop stond netjes stap voor stap uitgelegd over hoe te flashen.

Toen kreeg ik te horen dat dit niet mocht omdat tweakers.net geen custom firmwares toe staat daar dit het copyright schend :S

Maar het hele flash verhaal dat is toch wel waar deze telefoon om draait, want Samsung NL.... |:(

Maja dit mag niet van tweakers.net? Er wordt hier vaak zat gepraat en verwezen over hoe het werkt, maar ik doe het niet meer. Heb er al 2 waarschuwingen voor ontvangen..

Laat staan dat ik dan tijd ga steken in een mooie TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zie ik alles hier grijs? ben ik banned ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:52:
[...]
Laat staan dat ik dan tijd ga steken in een mooie TS ;)
>:) inmiddels niet mooi genoeg geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:21:
[...]

>:) inmiddels niet mooi genoeg geworden?
Hahah lethal! Zo bedoelde ik het niet, qua opmaak enzo is het prima!! Maar er kan best wel wat info bij hier en daar weet je zelf denk ik ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:15:
[...]

Hahah lethal! Zo bedoelde ik het niet, qua opmaak enzo is het prima!! Maar er kan best wel wat info bij hier en daar weet je zelf denk ik ook wel :P
:> dan ist goed ;)

maar in het begin was deze telefoon een hype, nu wordt hij uit gerangeerd.. wat ik mezelf dan altijd afvraag: als ik nu veel info op de ts ga zetten.. hoeveel mensen lezen het dan nog?
en daarnaast, zoals je zelf al opmerkte.. vaak zijn de verbanden met het illigale circuit zo gemaakt.. ondanks dat dat vaak de meest interessante projectjes zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
O ja. Glad vergeten dat er een FM radio op zit 8)7 Toch wel fijn 's ochtends in de trein naar stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
Southern Sun schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:05:
O ja. Glad vergeten dat er een FM radio op zit 8)7 Toch wel fijn 's ochtends in de trein naar stage.
Haha, om eerlijk te zijn was ik dat ook helemaal vergeten! :P Al luister ik eigenlijk alleen maar MP3, tis toch wel leuk dat het erop zit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:34:
Yo, heb nog ff de dayhand input 2.0 van muveszur aangepast door navigatietoetsen toe te voegen en wat andere knoppen. Ook direct een nederlands woordenboek toegevoegd.

[afbeelding]

[afbeelding]

Deactiveer en verwijder eerst eventuele oude versies van dayhand. download link
kan je deze zo installeren op de officiele versie van samsung? zo ja hoe? of mag ik dat hier niet vragen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:57:
[...]

kan je deze zo installeren op de officiele versie van samsung? zo ja hoe? of mag ik dat hier niet vragen??
Ja dat kan :)

Oow en heb je mail beantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit topic verlaten... m'n telefoon goed kunnen verkopen, dus nu nog even wachten op de HTC Desire.

Hoop voor jullie dat de update er snel komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:59:
[...]

Ja dat kan :)

Oow en heb je mail beantwoord ;)
geprobeerd, maar krijg: een certificaatfout, neem contact op met de leverancier van de toepassing.....???

en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:19:
[...]

geprobeerd, maar krijg: een certificaatfout, neem contact op met de leverancier van de toepassing.....???

en dan?
hmm, heb je een hx-rom of andere gehackte versie? de file is volgens mij niet gesigned dus je of de file moeten signen of een gekraakt systeem moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:19:
[...]

en dan?
Dat komt omdat je een originele Rom gebruikt.

Je hebt 3 opties:

1. Het bestand signen, ik ga hier niet uitleggen hoe dat werkt, moet je maar even googlen, google op symbian signen ofzo ;)

2. Je telefoon zelf hacken. Als je dit doet hoef je nooit meer een bestand te signen. Hoe dat hacken werkt kun je terugvinden op het forum wat ik je eergisteren mailde.

3. HyperX custom installeren. Deze ROMS zijn al ge-pre hacked, dus als je deze flashed hoef je niets meer te doen. Je toestel is al gehacked :)

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:28:
[...]

Dat komt omdat je een originele Rom gebruikt.

Je hebt 3 opties:

1. Het bestand signen, ik ga hier niet uitleggen hoe dat werkt, moet je maar even googlen, google op symbian signen ofzo ;)

2. Je telefoon zelf hacken. Als je dit doet hoef je nooit meer een bestand te signen. Hoe dat hacken werkt kun je terugvinden op het forum wat ik je eergisteren mailde.

3. HyperX custom installeren. Deze ROMS zijn al ge-pre hacked, dus als je deze flashed hoef je niets meer te doen. Je toestel is al gehacked :)

Succes ;)
Ik zou voor optie 3 gaan! :P De nieuwste fw bevalt mij helemaal prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt echt dringend tijd voor een goede update, mijn menu's blijven gewoon vaker hangen en het laden van foto's doet hij heel traag.Ook slaat hij niet elke gemiste oproep op. En internet crasht nog wel eens voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:32:
Wordt echt dringend tijd voor een goede update, mijn menu's blijven gewoon vaker hangen en het laden van foto's doet hij heel traag.Ook slaat hij niet elke gemiste oproep op. En internet crasht nog wel eens voor niets.
Heb je je cache al eens leeg gemaakt? En een harde reset gedaan?
Dat scheelt echt heel veel in snelheid!
Als je je telefoon constant gebruikt en veel op i-net zit krijg je deze symptonen en daar helpt een 'goede update' ook niet aan ;)

Tis net als bij je pc:
Je moet 'm af en toe opruimen/formatteren om de snelheid te houden.
(niet vergeten een back-up te maken natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Gisteren naar Groningen geweest voor een concert van het Noord Nederlands Orkest, ze speelden nummers van Armin van Buuren. Hier een kort filmpje wat ik heb gemaakt. Audio kwaliteit valt nog redelijk mee, alhoewel er af en toe wat duidelijke vervorming in zit. Maar wat een show :P.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N_aA0raX3EI]

Op Youtube zelf staat hij natuurlijk in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Propane schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:32:

[...]

Op Youtube zelf staat hij natuurlijk in HD.
En dan wordt er nog geklaagd over de opname kwaliteit van de Omnia HD :?
Het geluid valt toch goed mee zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Wordt tijd dat die SPB shell uit komt. Begin een beetje verveeld te raken van de UI :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
Zo nu eindelijk de flashdrempel overgestapt en hx2.02 erop. (met een beeltje hulp van een bepaalde iemand haha).

Hx 2.02 bevalt prima. mooi vlot.

Maar alleen een probleem met route 66. Opnieuw erop gezet, alleen als ik route 66 opstart en de draaiende wereldbol komt in beeld, klapt ie er uit en gaat ie weer terug naar het menu van de tel? start niet op dus?

suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
@ht20; Kijk eens op forumvallei
Ik heb zelf de nieuwste Sygic draaien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ht20 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:07:
Zo nu eindelijk de flashdrempel overgestapt en hx2.02 erop. (met een beeltje hulp van een bepaalde iemand haha).

Maar alleen een probleem met route 66. Opnieuw erop gezet, alleen als ik route 66 opstart en de draaiende wereldbol komt in beeld, klapt ie er uit en gaat ie weer terug naar het menu van de tel? start niet op dus?

suggesties?
Een bepaald iemand.... O-)

Haha, ik weet overigens niet waarom route66 niet goed werkt. Heb je gewoon weer helemaal opnieuw geinstalleerd vanaf de cd?

Anders zoek even op dat forum wat ik me mailde of er meer zijn met dat probleem?

Je kan ook idd sygic proberen, bovenstaande tip kan daarbij van pas komen. Mocht het niet lukken mag je rustig weer na vragen.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ht20
ht20 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:07:

suggesties?
He das gek, als ik de route66 opstart via routes. Dan op terug klik, start ie wel op??? Dus dan werkt ie met een omweg....???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overgeschakeld naar een Htc HD2, sjesus wat is dat ding snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Komt een nieuwe update: http://www.hyperx.allroms.net/?page_id=335

Die ga ik er direct opzetten en zal wat ervaringen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:46:
Is die niet TE groot? Volgens mij kan je die echt niet meer met 1 hand bedienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:46:
Ik heb nu beide telefoons, de htc hd2 is ook erg nice wel jammer dat geen hd heeft, maar werkt net iets soepelere dan de samsung, al hebben beide telefoons zijn voor en nadeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafs Ruh schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 07:44:
Komt een nieuwe update: http://www.hyperx.allroms.net/?page_id=335

Die ga ik er direct opzetten en zal wat ervaringen plaatsen.
Staat inmiddels online ;)

Ik wacht ff paar dagen af, ff de 1e bugronde afwachten (als die komt) :)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel..

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Staat inmiddels online ;)

Ik wacht ff paar dagen af, ff de 1e bugronde afwachten (als die komt) :)
Ik zie nog nix online staan.... als die er is wacht ik idd ook even een paar dagen af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik wacht ook nog even af, net vanalles opnieuw geinstalleerd :P

Overigens gebruik ik nu het symbian 3 theme van brugge o.i.d. Bevalt prima, mooie icoontjes ook.

[ Voor 44% gewijzigd door Southern Sun op 10-03-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry jullie hebben gelijk, hij is nog niet uit, was beta versie 8)7

Ff geduld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat inderdaad online 2.1
Maar ik heb nu nog 1.71 van hyperX mar ik kan nu de Nederlandse niet meer vinden (2.01) want 2.1 is (nu) alleen engels toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:38:
Hij staat inderdaad online 2.1
Maar ik heb nu nog 1.71 van hyperX mar ik kan nu de Nederlandse niet meer vinden (2.01) want 2.1 is (nu) alleen engels toch?
Goede vraag ja. Volgens mij Engels alleen. Ik heb eventueel nog de 2.02 voor je in het NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlandse versie HX 2.1 komt over paar dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:30:
[...]

Is die niet TE groot? Volgens mij kan je die echt niet meer met 1 hand bedienen :P
Nee is perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:43:
Nederlandse versie HX 2.1 komt over paar dagen ;)
Mooi, even wachten dus.

Trouwens zijn er twee bestanden. Eentje die ook Modem heet. Moet die ook uitgevoerd worden tijdens het flash proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
In de comments daar staan toch nog een hoop bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben naar 2.1 gegaan, en ik vind die refresh bug echt bagger. Als ik jullie zou ik nog even wachten.
En voor de gene die al naar 2.1 gegaan zijn, apps installeren via je pc doe je zo:
-Doe een hard reset.
Daarna werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:16:
Ik ben naar 2.1 gegaan, en ik vind die refresh bug echt bagger. Als ik jullie zou ik nog even wachten.
En voor de gene die al naar 2.1 gegaan zijn, apps installeren via je pc doe je zo:
-Doe een hard reset.
Daarna werkt het weer.
Kun je meer vertellen over de refreshbug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
De Nedelandse versie staat nu online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richajax schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:25:
De Nedelandse versie staat nu online....
Dan nog een paar dagen geduld totdat er een gefixte variant komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Nafs Ruh schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 07:43:
[...]

Kun je meer vertellen over de refreshbug?
Daar ben ik ook benieuwd naar wat is de refreshbug ?

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel is gezien dat ze die oude beeldschermen filmen? Die zwarte strepen op het scherm?
Dat is er nu ook ongeveer met onze camera aan de hand. Ik zal een foto maken.

EDIT:
(Sommige zullen deze misschien al gezien hebben, ik heb deze foto van een ander forum gehaald, ik kreeg zelf geen erg duidelijk voorbeeld. Ik heb deze bug ook maar deze foto is het duidelijkst.)
Afbeeldingslocatie: http://www.yourpicshare.com/image/1376

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 19:31 . Reden: foto erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Welke versie gebruik je nu? HX2.11 JB2 of JC1? JC1 heeft waarschijnlijk een betere camera onderdeel, maar JB2 is sneller....

Is me overigens nog niet duidelijk of de Dutch versie nu JB2 of JC1 is.

Nog maar een paar dagen wachten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:13:
[...]

Dan nog een paar dagen geduld totdat er een gefixte variant komt :P
Idd want galerij werkt niet in menu (icoontje naast berichten)
knippert even maar gaat gewoon terug naar menu (waar je dan al stond dus)
HX2.11 NL dus

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBoneCollector schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:16:
Welke versie gebruik je nu? HX2.11 JB2 of JC1? JC1 heeft waarschijnlijk een betere camera onderdeel, maar JB2 is sneller....

Is me overigens nog niet duidelijk of de Dutch versie nu JB2 of JC1 is.

Nog maar een paar dagen wachten... :P
Ik had de engelse JB2. Ik ben inmiddels alweer terug naar Hx 2.11 speed. Ik wacht wel tot volgende week. Ik vind Hx 2.11 main echt bagger firmware. :P
Maar Hyperx is ook maar in zijn eentje en hij doet het gratis, dus zo erg is het niet. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja valt mij ook op dat steeds meer mensen klagen over zijn firmwares. Als het je niet bevalt blijf je toch lekker bij die van samsung zelf?

Vind dat geklaag zelf erg kwalijke zaak, hij steekt er zijn halve leven in bijna tot op het zieke af...

Hij kan nooit iedereen tevreden stellen, dat er vaak eerst een versie komt met bugs is ook vrij logisch. Laten we zeggen dat hij 10 beta testers heeft, die brengen nooit aan het licht wat noem maar wat 1000 man aan het licht brengen.

Ik denk dat hij niet lang meer doorgaat, gewoon omdat hij zolangzamerhand ook uitgespeeld is, er valt weinig meer te verbeteren, moet echt van samsung komen en dat gaat niet gebeuren denk ik...

Ik heb me er bij neergelegd, heb al een cameraatje gekocht voor mijn foto's en video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor 8)7

Ik net een camera gekocht en check dit op van hyperX zijn site!!!
FOUND !!!!!!!
March 12, 2010 by hyperx · 9 Comments

Solution for 720p FIXED 24 FPS found ! no frame under 23,5 fps !!! Video will be uploaded soon….. Russian/dutch media-galerie problem-fix will be uploaded too.

I´m now near on the way to fix the Audio-codec too. Just give me some more time
Dit zorgt ervoor dat mijn bovenstaande post wat dom over komt maar daarom is het wel goed nieuws natuurlijk :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 09:13 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste