Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
anphase on January 28, 2010

"From what happened with the Samsung i8510 , Samsung will continue to update the i8910 firmware up to the end of the year and maybe a little after. This was only the beginning, not the end. We just have to be a little more patient."

http://anphase.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:27:
Misschien dat je hem via de 'standaard' sites kunt uploaden zoals megaupload punt com? Of je kunt hem natuurlijk als tekst ergens in deze topic plaatsen :P..
Ik heb de handleiding voor Symbian S60v5 voor Eduroam Wifi netwerken op megaupload gezet.
Dit is de Link:

http://www.megaupload.com/?d=B1DWOMK6

Succes met het configureren!
;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:11
Amps schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:27:
Over Let's Golf... Ik kom alleen maar versies van Let's Golf tegen van een kleine 50mb? Is dit wel de juiste? :P 50mb voor een mobile game lijkt me toch een beetje veel :P
Klopt dat spel is idd zo groot. Maar het is grafisch ook best goed ;) De nokia 5800 kan 'm bijvoorbeeld niet goed laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcisco
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 18:47
Zie net op twitter dat er 2 nieuwe firmwares online gezet zijn.

I8910XXIK1 en I8910XEJA1

De I8910XXIK1 is de NL versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
XX = Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
XE = Bulgaria, Estonia, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Russia, Ukraine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

marcisco schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:19:
Zie net op twitter dat er 2 nieuwe firmwares online gezet zijn.

I8910XXIK1 en I8910XEJA1

De I8910XXIK1 is de NL versie toch?
Ik denk het niet, want ik heb zojuist gecontroleerd of er een update beschikbaar was en de software gaf aan dat alles nog up to date was.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richajax schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:22:
XX = Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
XE = Bulgaria, Estonia, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Russia, Ukraine
Bij I8910XXIK1 staat de I voor 2009 en de K staat voor de 11de maand
Bij I8910XEJA1 staat de J voor 2010 en de A staat voor de 1ste maand

Dat betekend dat o.a. onze directe buren in europa geen versie krijgen die gemaakt is in 2010. :'(
Hopelijk krijgen we hier wel een JA of een JB versie. 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 21:34
Deze twee firmwares zijn alleen maar beta's.

Edit: Je moet trouwens niet domweg wachten of een firmware ook voor jouw regio uit komt. Je moet Samsung laten weten dat je ook een update voor jouw regio verwacht!

[ Voor 66% gewijzigd door Amps op 29-01-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Amps schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:07:
Deze twee firmwares zijn alleen maar beta's.

Edit: Je moet trouwens niet domweg wachten of een firmware ook voor jouw regio uit komt. Je moet Samsung laten weten dat je ook een update voor jouw regio verwacht!
Ik denk niet echt dat Samsung daarvan onder de indruk is.
Inmiddels zo'n zes maanden gelden vroeg ik of ze een connector zouden uitbrengen zodat ik een willekeurige headset kon aansluiten op de I8910 en er mee kon bellen. En waarom er geen headsets waarmee je kon bellen op hun site stonden voor de I8910, zelfs niet degene die ze nota bene zelf meeleveren.
Hun antwoord was simpelweg 'als het er komt komt het op de site te staan'.

Zo ook de updates. Er zijn verschillende aanpassingen gedaan in firmware van I8910's uit andere landen, maar Nederland wordt telkens overgeslagen. Ik bedoel als je voor onder andere Belgiëeen update kan uitbrengen waarom niet voor Nederland?

De service van Samsung is gewoonweg erg klantonvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
HyperX heeft een nieuwe FW online staan, namelijk de HX2.0! Ben erg benieuwd hoe die werkt, zou hem ook graag willen flashen, maar enige wat mij hiervan weerhoudt is dat hij geen NL T9 heeft. Engelse menu's vind ik helemaal niet erg, maar zonder NL T9 kan ik gewoon niet...

Is het al iemand gelukt om zelf een NL T9 file (o.i.d.) erin te knallen? Weet dat hier een tijdje geleden over gesproken werd namelijk. Ben ook reuze benieuwd wanneer die officiele FW van Samsung nou gaat komen. Paar weken geleden dacht ik eigenlijk van nou, ik wacht nog even met flashen, dan flash ik straks wel de nieuwe Samsung FW, maar duurt zo lang... En om die Beta FW te flashen zie ik ook niet zo zitten. Daarom is mijn hoop nu gevestigd op de HX2.0 mét NL T9. Iemand tips!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hooligan_roos442
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09-2021
Heb een vraagje en kan het antwoord niet terug vinden hier op het forum. Hoop dat iemand mij hier verder kan helpen...
Paar weken geleden haalde ik me tel uit me zak en enige wat hij liet zien in beeld was de naam van de telefoon. Heb me batterij eruit gehaald en toen ik die erop nieuw instopte kwam hij meteen weer met de naam van de telefoon in beeld. Hoefde niet eens de aan of uit knop in te drukken. Heb geprobeerd hem een harde reset te geven. Krijg de vraag of ik wil formateren. Druk ja en dan zie je even dat hij aan het formateren is en dan gaat de tel uit.

Kent iemand dit probleem toevallig?? Heb de tel net een half jaar en baal als een stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

hooligan_roos442 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:09:
Heb een vraagje en kan het antwoord niet terug vinden hier op het forum. Hoop dat iemand mij hier verder kan helpen...
Paar weken geleden haalde ik me tel uit me zak en enige wat hij liet zien in beeld was de naam van de telefoon. Heb me batterij eruit gehaald en toen ik die erop nieuw instopte kwam hij meteen weer met de naam van de telefoon in beeld. Hoefde niet eens de aan of uit knop in te drukken. Heb geprobeerd hem een harde reset te geven. Krijg de vraag of ik wil formateren. Druk ja en dan zie je even dat hij aan het formateren is en dan gaat de tel uit.

Kent iemand dit probleem toevallig?? Heb de tel net een half jaar en baal als een stekker.
Ik neem aan dat je dit alles hebt geprobeerd zonder dat de telefoon aan de voeding hing. Wat gebeurt er als je de telefoon aan de voeding hangt en hem dan aanzet?
Misschien levert de batterij niet voldoende spanning meer om hem op te starten of te formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hooligan_roos442
quote:
hooligan_roos442 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:09:

Ik neem aan dat je dit alles hebt geprobeerd zonder dat de telefoon aan de voeding hing. Wat gebeurt er als je de telefoon aan de voeding hangt en hem dan aanzet?
Misschien levert de batterij niet voldoende spanning meer om hem op te starten of te formatteren.
Heb het geprobeerd zowel aan het stroom als zonder stroom. Zolang hij aan het stroom blijft de tekst lang zichtbaar, soms verdwijnt de tekst voor een seconden en verschijnt dan meteen weer. Als ik hem van het stroom afhaal dan is de tekst naar een minuut ofzo weg.

Dacht ook dat misschien me lader stuk was dus heb ook al geprobeerd met me autolader en de usb kabel en allemaal zelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Even opnieuw flashen .. of teruggaaan naar de winkel voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Criminelis schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:48:
En om die Beta FW te flashen zie ik ook niet zo zitten. Daarom is mijn hoop nu gevestigd op de HX2.0 mét NL T9. Iemand tips!?
Je weet toch wel dat die HX firmware ook gebaseerd is op beta firmware? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Samsung Mobile update I8910 Omnia HD: Europe February - March... For Asia the Same

http://twitter.com/SamsungFirmware

[ Voor 56% gewijzigd door richajax op 31-01-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HX2.0
Positief:
- Stabiel
- Snel
- Camera start echt in 2 seconden!
- Oude kompas,rekenmachine en converter weer terug
- Batterij tijd lijkt oké te zijn
- En uiteraard KS ;)
- Mooie/snelle kastor effects
- Music Library is snel
- Telefoon reboot bij 'Switch off!' (je kan dit ook uitzetten)
Negatief:
- KS stotterd
- Je kan je profiel niet veranderen op 'Finger use'
- Alleen in het engels
- Geluid in videorecording nog niet alles
- Standaard Asphalt4 werkt niet (je moet zelf een .sis downloaden en hem erop zetten)
- Wifi verbindt slechter ( ik weet niet of dit bij iedereen is)

Dit is wat ik vind van de nieuwe hx fw, hij is nog niet helemaal compleet omdat ik hem nog maar 2 dagen draai. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Xploding message-box
January 31, 2010 by hyperx · 1 Comment

Just *wow* i never thought that this firmware will have such a big feedback from users….. especially one week after the speed-release.
Btw. i was very busy now on weekend, so i couldn´t read every “posted-message” but i tried to answer most of the e-mails you wrote me.

I read that there are some problems with the dictionary….. the dictionary was also “updated” by samsung in one of their release-notes, so anyway, atm. there is no point to release a whole HX2.01 just because of the dictionary.
Of course there are probably some other bugs… but note that most of them aren´t really bugs ! So give me some time, and i will look into it.
The next think is, that people often ask me about localizations, just remember that i´m doing this for free at all and have a private life too (and some private problems too)…. but probably i will make a DUTCH localization from HX2.0….. but again, note that i need some time.

So enjoy sunday and keep´n flashing !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
is het de moeite waard om te flashen van 1.76 naar HX2.0 ?of zijn ze ongeveer even snel en goed ?
Heb eerlijk gezegd geen zin weeeeer alle applicaties opnieuw te installeren.

Die theme die in HX2.0 zit is die ook los te krijgen ziet er wel leuk uit :D

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:38:
is het de moeite waard om te flashen van 1.76 naar HX2.0 ?of zijn ze ongeveer even snel en goed ?
Heb eerlijk gezegd geen zin weeeeer alle applicaties opnieuw te installeren.

Die theme die in HX2.0 zit is die ook los te krijgen ziet er wel leuk uit :D
HX2.0 is de moeite ;) ik kwam ook van HX 1.76
Pak sneller, veel stabieler, betere accuduur, kinetic scroll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:08:
HX2.0
- Je kan je profiel niet veranderen op 'Finger use'
Gewoon iets langer in blijven drukken totdat je feedback krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-10 19:59
Ik vond in 1.76 de batterijduur echt ondermaats. Ik hoop dat dit nu met de HX 2.0 beter is!

Ik heb hem juist geflashed en ik ga het eens bekijken in de volgende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:33:
[...]

Gewoon iets langer in blijven drukken totdat je feedback krijgt.
Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-10 18:56
Ik probeer films te kijken met mijn Samsung i8910 (DivX, Xvid, AVI) maar soms heb ik een groen scherm, wel geluid maar beeld is groen. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik dit kan verhelpen. Met mijn vorige toestel (Innov8) had ik daar geen problemen mee. Ik gebruikte Lonely Cat Games Smartmovie converter (kon subs invoegen daarmee!!) en speelde met LCG Movie Player de film af. Nooit problemen, maar nu krijg ik dus een groen scherm.
Wat ik graag zou willen weten of er een goede movie player is die ook de subs meeneemt. Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-10 20:41
De ingebouwde speler doet divx én subs!!

Wel grappig dat een eigenaar van een i8910 dat niet weet. Laat staan de rest van Nederland. Ik heb altijd al gevonden dat ze dit ding helemaal verkeerd gemarket hebben. Ze hadden het niet als "HD-video-recorder' moeten doen (mede aangezien dat gewoon slecht werkt), maar als portable media player! De enige phone die divx én subs ondersteunt out of the box, het beste scherm wat er is, en (zo'n beejte) de luidste speakertjes. Gemiste kans...

BTW, ik ga zometeen mijn abbo verlengen voor een jaartje, zonder nieuwe telefoon. Normaal neem ik elk jaar een nieuwe, maar er is op dit moment niets dat mijn i8910 helemaal zou kunnen vervangen. Sinds het bestaan van smartphones heb ik maar één keer eerder verlengd zonder toestel, dat was toen in de Nokia N93 had.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag voor het eerst sinds oktober weer naar een hardstyle party geweest.

Ik weet niet meer wat voor firmware ik de laatste keer draaide maar draaide nu hx 1.75.

Ligt het aan mij of zijn de videootjes erg out of focus :S

vind het nog niet echt scherp te noemen.

http://www.youtube.com/user/shizzletje1983#p/u/9/ViHo7lYmqK8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Waren jullie al op de hoogte van het kadootje van hyperX voor ons Nederlanders ?!

d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door richajax op 01-02-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een topic opschuiven, de Samsung is verkocht. Was van korte duur, en een wijze les geleerd.

Ik hoop voor dat Samsung Nederland ooit met een officiele update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HX2.0

Ligt het aan mij af zie je geen notificatie als je een bericht krijgt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Ja damn Hyperx net geflashed naar HX2.0 komt ie met een dutch version :(. Ik wacht wel lekker tot ie een grote update doet :D.Moet zeggen de firmware draait lekker.

Kreeg vandaag trouwens iets leuks in de bus mijn extra aangeschafte batterij voor de i8910 ben benieuwd of deze batterij langer mee gaan ( staat namelijk high capacity op )

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:43:
HX2.0

Ligt het aan mij af zie je geen notificatie als je een bericht krijgt?!
Hmm geen id.Gebruik ThreadSMS. Zijn geen gekraakte versies van beschikbaar maar werkt erg lekker.

Heeft iemand trouwens ook problemen met het backup-programma van de standaard filebrowser? Ik kan met HX2.0NL geen backups maken (error nogiets). Met HX2.0 was dat geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Ik heb nu ook den HX2.0NL .

het terugzetten van oude backups lukten wel.. ik schrok me alleen dood vanmorgen toen mijn wekker afging :P Dat klonk als een of ander snelweg geluid .. haha

Eerst boos geworden op m'n vriendin, daarna kreeg ik een reactie terug " he het is jouw telefoon hoor "

enfin..

mijn telefoon staat standaard op stil, maar ik kreeg wel een ' new message' blockje..

zou het kunnen zijn dat de standaard geluiden niet goed staan ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hooligan_roos442
Lethal schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:44:
Even opnieuw flashen .. of teruggaaan naar de winkel voor reparatie.
Heb hem gisteren geflashed. Geeft aan dat alles goed erop staat en dat hij gaat rebooten. Na reboor weer alleen de begin melding Samsung I8910 HD in het scherm. Kom dus nog steeds niet verder. |:( |:(

[ Voor 21% gewijzigd door hooligan_roos442 op 02-02-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

hooligan_roos442 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:37:
[...]

Heb hem gisteren geflashed. Geeft aan dat alles goed erop staat en dat hij gaat rebooten. Na reboor weer alleen de begin melding Samsung I8910 HD in het scherm. Kom dus nog steeds niet verder. |:( |:(
Windows XP met USB 2.0?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Of nog even de combi proberen MET oplader ZONDER batterij

kan zijn dat de batterij een spanningsdip veroorzaakt oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

hooligan_roos442 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:37:
[...]

wat je kan proberen is de telefoon gewoon aan de lader hangen en dan een tijdje wachten, dan gaat hij ook proberen te booten als het dan lukt naar de laadstand te booten (grote batterij op het scherm met blauwe balkjes) dan kan je de aan knop proberen.
deze methode werkt bij mij in het algemeen het best anders moet ik een half uur telkens op de knop proberen te drukken in de hoop dat hij start. ook haal ik meestal de battrij er eventjes een minuut uit, ik weet niet of dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op al onze computers zit tegenwoordig windows 7. valt daar ook mee te updaten? want heb nog een hele oude firmware erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:12:
op al onze computers zit tegenwoordig windows 7. valt daar ook mee te updaten? want heb nog een hele oude firmware erop staan.
Heb het niet geprobeerd ( vindt het risico te groot om een 500 euro kostende baksteen te maken) Echter ik heb mijn firmware ook wel eens zonder volledige opgeladen batterij en zonder geformateerde sd kaartjes en interne opslag geflashed. Wat ook overal op de verschillende fora afgeraden wordt.

De software van Samsung om bv te updaten is geschikt voor Vista dus wie zal het zeggen werkt het ook met Windows 7. Alleen iedereen waarschuwt je voor de gevolgen omdat er ergggg veel mensen hun telefoon niet meer werkend kregen. Het is je eigen risico!!!!!

Tip!!! ( dit werkt helaas niet bij mij ) is onder Windows 7 de Windows XP mode aan te zetten. Hiermee hebben meerdere mensen wel kunnen flashen naar een costum firmware.

Succes laat maar weten of het lukt mocht je het aandurfen :D

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ja, dat kan. Ik heb laatst m'n i8910 weer van originele firmware voorzien en daarna geupdate via PC Studio op Windows 7 x64. Op 64 bits systemen moet je geloof ik wel even een driver handmatig installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Software update uitvoeren via PCStudio kan je gewoon vrijuit proberen.

Mocht het niet lukken dan geeft PCStudio vooraf al een melding dat het niet gaat lukken, geen bakstenen produceren dus! Al ga je custom firmwares erop zetten dan moet je je wel wat verder verdiepen in de stof, omdat hier wel wat eisen gesteld worden.

Mocht je het niet aandurven kan je naar een willekeurige winkel stappen om een software update te vragen. Je bent hem dan meestal wel eventjes kwijt, maar dat weegt niet op tegen de verbeteringen!

[ Voor 23% gewijzigd door Lethal op 02-02-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gaan flashen naar HX2.0 dutch maar moet ik nou die patch er ook op zetten of niet dat is mij nog onduidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Laatst online: 29-09 17:37
Nee - iig, dat wordt op alle fora en door de makers van de custom roms afgeraden na ervaringen met dode phones. WinXP, USB 2.0, MS XML en een setje USB-drivers voor symbian zijn noodzakelijk om goed te flashen. In win7 kan je nog virtual winXP draaien, en dan flashen, maar daar heb ik geen ervaring mee. (google is your friend).

Heb zelf overigens eens tijdens het flashen de kabel uit mijn mobiel gerukt, wat volgens vele fora tot een dode phone leidt - in mijn geval een beetje op knoppies drukken voor een harde reset en hoppa, weer naar de bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Updaten is volgens mij toch echt wat anders dan flashen.... Updaten gaat zonder problemen op Windows 7 zoals ik al eerder postte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

ElectroDonker schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:10:
[...]

Nee - iig, dat wordt op alle fora en door de makers van de custom roms afgeraden na ervaringen met dode phones. WinXP, USB 2.0, MS XML en een setje USB-drivers voor symbian zijn noodzakelijk om goed te flashen. In win7 kan je nog virtual winXP draaien, en dan flashen, maar daar heb ik geen ervaring mee. (google is your friend).
Ik heb al een aantal keer succesvol mn omnia hd geflasht icm Win7 64bit en de WinXP mode, dus dat werkt gewoon goed. (Natuurlijk wel met USB2.0, MS MXL en de USB drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel :S

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:33:
Zaterdag voor het eerst sinds oktober weer naar een hardstyle party geweest.

Ik weet niet meer wat voor firmware ik de laatste keer draaide maar draaide nu hx 1.75.

Ligt het aan mij of zijn de videootjes erg out of focus :S

vind het nog niet echt scherp te noemen.

http://www.youtube.com/user/shizzletje1983#p/u/9/ViHo7lYmqK8
Ik moet even een kleine rectificatie toepasen, ik was niet de enige die last had van vage filmpjes, mijn broertje had exact hetzelfde en achteraf kwam het door de hitte!! Zweetdampjes op de lens enzo 8)7

Ga vandaag of morgen ook toch maar die HX 2.0 Dutch erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vragen.

Ik denk dat ik mijn phone ga hacken met Hello OX. Nu wil ik weten or er eigenlijk mensen zijn die slechte ervaringen hebben Hello OX na het hacken? Rare foutmeldingen of dat de phone opeens rare dingen doet of zo? Heb op het forum niks kunnen vinden, dus ik zou zeggen dat alles vlekkeloos zou moeten verlopen...
Ik las iets over dat na een firmware update Hello OX het niet meer zou doen of zo. Maar dan kun je hem toch opnieuw installeren of niet soms?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:03:
Ik heb een paar vragen.

Ik denk dat ik mijn phone ga hacken met Hello OX. Nu wil ik weten or er eigenlijk mensen zijn die slechte ervaringen hebben Hello OX na het hacken? Rare foutmeldingen of dat de phone opeens rare dingen doet of zo? Heb op het forum niks kunnen vinden, dus ik zou zeggen dat alles vlekkeloos zou moeten verlopen...
Ik las iets over dat na een firmware update Hello OX het niet meer zou doen of zo. Maar dan kun je hem toch opnieuw installeren of niet soms?

Alvast bedankt!
Er kan je in principe niets raars overkomen. Gewoon ff goed lezen wat je doet, persoonlijk vind ik het net zo makkelijk om die firmware van HyperX te pakken, dan is dat allemaal al geregeld. Klik op de knop en klaar is kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:02

Stekeltje

Nothing to see here move along

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:56:
[...]

HX2.0 is de moeite ;) ik kwam ook van HX 1.76
Pak sneller, veel stabieler, betere accuduur, kinetic scroll :P
Ik had een klein vraagje en ik weet niet of het mag :P.

Die patch is die echt noodzakelijk want ik krijg hem niet geïnstalleerd? echt heel raar. Tevens krijg ik geen enkele applicatie geïnstalleerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Stekeltje op 02-02-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Ruud... schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:12:
[...]

Ik had een klein vraagje en ik weet niet of het mag :P.

Die patch is die echt noodzakelijk want ik krijg hem niet geïnstalleerd? echt heel raar. Tevens krijg ik geen enkele applicatie geïnstalleerd.
Zo instal je:
Flash modem firmware
Flash firmware
Instal patch.sis

Unsigned dingen kan je installeren door -> applicaties -> rom patcher -> all on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Vergeet de soft & hard reset niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richajax schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:25:
Waren jullie al op de hoogte van het kadootje van hyperX voor ons Nederlanders ?!

d:)b
Ja maar is het nou die 2.0 firmware in het nederlands of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
Je antwoord staat op deze pagina dus dat moet wel te doen zijn voor je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de navigatie bar gebruikt kan ik de dialer nergens vinden bij HyperX software, iemand een idee waar te vinden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
Nieuwe accuduur bij normaalgebruik (15 smsjes per dag 10 minuten bellen en 10 keer webbrowsen) gaat bij mij makkelijk een week mee?

komt dit omdat bij een schone installatie minder applicaties op de achtergrond draaien of omdat hij echt een stuk zuiniger weer is?

meer mensen met ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Wat mij begint te irriteren is dat bij het 'extra' menu het een paar seconden duurt voor alle icoontjes worden weergegeven zodra ik het open. Heb iets van 25 apps/games er in staan, maar vind het nogal belachelijk dat ik gewoon 6 seconden zit te wachten met deze telefoon tot ie uberhaupt icoontjes weergeeft :/

[ Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 03-02-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Deze maand loopt mijn 2-jarige abonnement bij KPN ook af. Sowieso is verlengen (ondanks dat ik sinds 1999 al klant ben) niet bepaald interessant qua korting bij KPN, dus de provider vind ik wat minder interessant.

Nu wil ik erg graag op de i8910 HD overstappen, maar geen van de providers biedt hem nog aan. Hebben jullie hem allemaal los gekocht, zijn het allemaal al oudere toestellen doordat ze toendertijd wel i.c.m. met een abonnement werden aangeboden of zijn er nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richajax schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:38:
Vergeet de soft & hard reset niet O-)
Moet ik voordat ik ga flashen hard én soft reset doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richajax schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:18:
Je antwoord staat op deze pagina dus dat moet wel te doen zijn voor je ?
Ben ik blind of is het antwoord er niet? ik kan het niet vinden ofzo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:58:
[...]

Zo instal je:
1.Soft & Hard reset
2.Flash modem firmware
3.Flash firmware
4.Instal patch.sis

Unsigned dingen kan je installeren door -> applicaties -> rom patcher -> all on

Zou de gsm blijven opstarten (continu reboot, dan haal je de batterij 5sec uit en terug insteken, is een bekend probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:51
TimMer schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:33:
Deze maand loopt mijn 2-jarige abonnement bij KPN ook af. Sowieso is verlengen (ondanks dat ik sinds 1999 al klant ben) niet bepaald interessant qua korting bij KPN, dus de provider vind ik wat minder interessant.

Nu wil ik erg graag op de i8910 HD overstappen, maar geen van de providers biedt hem nog aan. Hebben jullie hem allemaal los gekocht, zijn het allemaal al oudere toestellen doordat ze toendertijd wel i.c.m. met een abonnement werden aangeboden of zijn er nog andere opties?
Ten eerste: als je kijkt op PDAShop.nl dan kun je hem gewoon met abbo kopen. Heb ik ook gedaan eind mei vorig jaar.

Ik kan het me goed voorstellen dat deze bij geen enkele provider meer te krijgen is. Niet omdat ik het een onding vind, integendeel, ik ben er nog dagelijks ontzettend blij mee en zit er echt niet mee dat ik er 2 jaar aan vast zit. Echter, de telefoon is nooit goed in de markt gezet hier, hij is allang voorbijgestreefd (en dan bedoel ik qua verkoopcijfers, en (verwachte) populariteit) door bijv. de Omnia II / Omnia qwerty. De I8910 is hardware - wijs nogsteeds een van de beste telefoons die je NU kunt kopen. Als je bereid bent er wat tijd in te stoppen, en dan bedoel ik, evt. flashen, extra programmaatjes vinden etc etc dan is dit zeker geen miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
TimMer schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:33:

Ik heb mijn 16GB versie sinds juni met KPN. Het 'TopGear' pakket + Route 66 zat er toen als aktie bij, bij T4T.
Ze hebben hier de 8GB versie trouwens nog steeds los, of met abo. (zonder aktie pakket/Route 66)

En zoals Gaargod hierboven ook al aangeeft:
Als je 'm flasht met bv. de (2.0 Dutch) custom rom van HyperX dan is ie op dit moment in combinatie met Opera 10 de beste smartphone op de markt qua prestaties, mogelijkheden en combinatie van hardware :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Laatst online: 29-09 17:37
@ Timmer,

Kijk ook even bij de Vraag en Aanbod sectie op deze site, daar staan i8910's voor E300,- van gebruikers die minder tevreden waren over de support van het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap stap 1 en 4 maar 2 en 3 wat is het verschil je sluit je telefoon aan en flasht hem. Dat is alles wat ik altijd doe?
uitleg graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:41:
[...]

Ik snap stap 1 en 4 maar 2 en 3 wat is het verschil je sluit je telefoon aan en flasht hem. Dat is alles wat ik altijd doe?
uitleg graag :)
Er zitten 2 files in het HX2.0.rar bestand.

bestand 1: modemfirmware, je flasht dus eerst de modem firmware
bestand 2: telefoonfirmware, je flasht je de telefoon firmware

In deze volgorde.. als je het nu nog niet snapt geef ik het op..
Google dan maar even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brappie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-01 08:59
Hallo allemaal,
Ik zit al ruim 2 maanden te twijfelen om me telefoon te flashen het heeft namelijk naar mij idee echt vreselijk veel voordelen, ik heb dus 2 maaden intensief gezocht naar bepaalde vragen maar niet allemaal kunnen vinden, zou 1 van jullie hier antwoord op weten?

- Is het mogelijk nadat je HyperX ROM heb geinstaleerd weer terug naar het orgineel?
- Als je HyperX Rom er op heb staan kan je dan updaten met pc studio? zo ja wat gebeurt er dan? heb je dan weer een officiele rom van samsung?
- Mislukt het flashen , is er dan nog een kans dat je je telefoon aan de praat krijgt?(veel mensen zeggen dan dat je er niks meer aan heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
brappie schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:14:
- Is het mogelijk nadat je HyperX ROM heb geinstaleerd weer terug naar het orgineel?
- Als je HyperX Rom er op heb staan kan je dan updaten met pc studio? zo ja wat gebeurt er dan? heb je dan weer een officiele rom van samsung?
- Mislukt het flashen , is er dan nog een kans dat je je telefoon aan de praat krijgt?(veel mensen zeggen dan dat je er niks meer aan heb)
- Ja
- Nee
- Ja

Je kunt een originele ROM terug flashen, deze zijn wel te vinden via Google. Met het updaten in PC Studio met de HX Rom gaf hij bij mij enkel een foutmelding. En als het flashen mislukt heb je kans dat hij nog wel gewoon in flash modus aan je PC kan worden gehangen, zodat je alsnog de flash opnieuw kunt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brappie
Propane schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:36:
[...]
- Ja
- Nee
- Ja

Je kunt een originele ROM terug flashen, deze zijn wel te vinden via Google. Met het updaten in PC Studio met de HX Rom gaf hij bij mij enkel een foutmelding. En als het flashen mislukt heb je kans dat hij nog wel gewoon in flash modus aan je PC kan worden gehangen, zodat je alsnog de flash opnieuw kunt proberen.
Echt vet bedankt voor het beantwoorden van mij vragen! Ik denk dat ik nu toch besluit HyperX erop te zetten want het wordt sterk aanbevolen door de meeste mensen....
ik neem aan dat het het beste is om je geheugenkaartje en je SIM eruit te halen? En maak het nog uit of ik de Nederlandse of de Engelse verzie erop zet? een stukje terug op het forum zijden mensen dat bij HX1.7 de UK verzie beter was , is dit bij HX2.0 ook het geval?

dankuu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brappie schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:53:
[...]

Echt vet bedankt voor het beantwoorden van mij vragen! Ik denk dat ik nu toch besluit HyperX erop te zetten want het wordt sterk aanbevolen door de meeste mensen....
ik neem aan dat het het beste is om je geheugenkaartje en je SIM eruit te halen? En maak het nog uit of ik de Nederlandse of de Engelse verzie erop zet? een stukje terug op het forum zijden mensen dat bij HX1.7 de UK verzie beter was , is dit bij HX2.0 ook het geval?

dankuu!
Ik zou de NL versie nemen ( die is sneller )
En je kan je sim er gewoon in laten zitten hoor :)
Je moet wel je geheugenkaartje formateren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:19:
[...]

Ik zou de NL versie nemen ( die is sneller )
En je kan je sim er gewoon in laten zitten hoor :)
Je moet wel je geheugenkaartje formateren :)
Er is geen snelheids verschil tussen de 2.0 roms.
Alleen heb je bij de NL-uitvoering meer geheugen vrij op C:\ omdat er minder talen op staan ;)

En vergeet niet voor je gaat flashen eerst je C:\ en E:\ te formatteren en een harde reset te doen.
Na het flashen ook altijd een harde reset doen

Het blijkt dat nog steeds veel problemen ontstaan omdat mensen niet goed lezen :(
Alleen snel willen flashen en dan 'onverklaarbare problemen' hebben dat apps niet (goed) werken.

Neem de tijd om de info van Andy goed door te lezen voor je begint te flashen !!
En denk er aan dat er nog een aantal kleine bugs in de 2.0 zitten op dit moment.
Lees hiervoor ook het bugs-forum-deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brappie
Is er nog iets wat je onder windows 7 virtual XP anders moet doen dan bij een normale MS XP?
(Ik wil het zekere van het onzekeren nemen voorsat het misgaat ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
brappie schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:04:
Is er nog iets wat je onder windows 7 virtual XP anders moet doen dan bij een normale MS XP?
(Ik wil het zekere van het onzekeren nemen voorsat het misgaat ;) )
Als je op zeker wil gaan moet je met een XP-pc flashen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
catt4u schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:00:
[...]En denk er aan dat er nog een aantal kleine bugs in de 2.0 zitten op dit moment.
Lees hiervoor ook het bugs-forum-deel
HX2.02 is online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brappie
Iedereen bedankt voor zijn hulp!
Het flashen onder windows7 met virtualXP is goed gelukt tot nu toe!
De HyperX firmware bevalt me tot nu toe echt super goed, maarja ik weet niet of dit ook zo blijft en of er niks mee gebeurt ;)

Kortom mensen die ook windows7 hebben het is geen probleem om te flashen via windows7 (met VirtualXP) natuurlijk ;)

[ Voor 75% gewijzigd door brappie op 05-02-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Thx voor de update, ben benieuwd hoe de firmware bevalt.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware bevalt mij prima tot zover, dat kinetic werkt toch wel prettig moet ik zeggen!

Ook het smsen gaat een stuk sneller dan voorheen (tijd die het duurt na verzenden drukken)

Video/camera nog niet geprobeerd verder dus kan ik geen uitspraak over doen.

Er zit wel een bug in de firmware, namelijk als je op het hoofdscherm je profiel wil veranderen.

Normaal met 1 click op ander profiel, dan veranderde die ook. Dat werkt hier niet, maar als je je vinger er iets langer op houd werkt ook dat prima, dus ik kan me er niet aan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de update gedaan via samsung PC studio, en was 100% gelukt

Maar daarna deed ik hem aan en ik zie alleen een pc en uitroepteken naar de telefoon,
Verder doet hij nix meer.

USB pakt hij ook niet meer

HELP WAT MOET IK DOEN!!!
AUB

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat is dus niet de instelling hier op GoT. Geef aub aan wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We zijn geen helpdesk namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:25:
[...]

Dat is dus niet de instelling hier op GoT. Geef aub aan wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We zijn geen helpdesk namelijk ;)
Ik wou de nieuwste update erop zetten.
En dat was ook gelukt 100% maar daarna ging hij aan en zag dus alleen een

pc en uitroepteken telefoon (PC-----!-----Telefoon)

Voor de rest doet hij nix. Ik heb geprobeerd om de batterij eruit te halen
Opladen
Weer proberen met verbinden met pc

Maar nix helpt en nu ben ik bang dat dit niet onder de garantie valt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je een officiële update installeert zou dat onder de garantie moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:30:
Als je een officiële update installeert zou dat onder de garantie moeten vallen.
Ja dat heb ik gedaan ik had het via samsung PC studio gedaan

Dus dat zou onder de garantie moeten vallen ?

maar hij doet nu niks meer dus er is helemaal geen manier om hem tog te laten werken?

Want anders moet ik zelfs tot maandag wachten voor de service point want die zijn morgen niet open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Dat valt gewoon onder de fabrieksgarantie hoor. Je kunt je telefoon flashen naar een originele firmware, maar ik zou voor het gemak gewoon naar een Samsung service point gaan. Paar dagen wachten is niet een ramp. Ik wacht namelijk al 2 maanden op mijn toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:14:
Dat valt gewoon onder de fabrieksgarantie hoor. Je kunt je telefoon flashen naar een originele firmware, maar ik zou voor het gemak gewoon naar een Samsung service point gaan. Paar dagen wachten is niet een ramp. Ik wacht namelijk al 2 maanden op mijn toestel...
Ik zou hem best willen flashen maar hij word niet aangesloten op de Pc

hiermee bedoel ik als ik mij telefoon met mij Pc wil verbinden pakt hij hem niet

want dan gaat het beeld van mij telefoon aan. dan zie je het volgende
telefoon.......uitroepteken.....PC

en meer niks verder doet hij helemaal niks

dus hoe moet ik hem dan flashen want dan moet ik telefoon wel verbonden zijn lijkt mij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik heb geen idee hoe het flashen gaat, maar volgens mij staat dat er al uitgebreid in deze topic. Zo kan je bijvoorbeeld zelfs een dode telefoon weer laten werken door middel van te flashen. Je zal zelf maar ff moeten googlen of ergens in deze topic zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:53:
[...]

Ik zou hem best willen flashen maar hij word niet aangesloten op de Pc

hiermee bedoel ik als ik mij telefoon met mij Pc wil verbinden pakt hij hem niet

want dan gaat het beeld van mij telefoon aan. dan zie je het volgende
telefoon.......uitroepteken.....PC

en meer niks verder doet hij helemaal niks

dus hoe moet ik hem dan flashen want dan moet ik telefoon wel verbonden zijn lijkt mij ??
Heb dit zelf ook gehad, het enige wat je nog kan doen is je telefoon opstarten in bootmode.

Hou de bovenste knop van links vast (volumehoog), tegelijk met je lock (rechts naast toestel) en je de rode ophangknop.

Deze knoppen ff vasthouden, dan kom je in een blauw scherm.

Dan kun je flashen op de gebruikelijke procedure, je zou dan in principe de nederlandse er weer op kunnen zetten, of je pakt er 1 van hyperX, wat je zelf wil :)

Let op voor flashen ben je usb 2.0 en winXP nodig. Er staat in dit topic al wel vaker uitgelegd hoe het allemaal werkt.

Als je dit allemaal niet wil moet je hem even wegbrengen idd.
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat helpt niet om die knoppen in te drukken ik krijg geen blauw scherm

Maar ik wou even weten zou dit onder de garantie moeten vallen ?

want het is tog een software fout want toen ik hem zat de update was hij al bij 100% toen kreeg ik die tekens pas.

want ik ben bang dat ze gaan zeggen dat het jou schuld is enz enz

weet iemand of dit gewoon onder de garantie valt ?
Want de service point gaan hier weer maandag pas open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:42:
dat helpt niet om die knoppen in te drukken ik krijg geen blauw scherm

Maar ik wou even weten zou dit onder de garantie moeten vallen ?

want het is tog een software fout want toen ik hem zat de update was hij al bij 100% toen kreeg ik die tekens pas.

want ik ben bang dat ze gaan zeggen dat het jou schuld is enz enz

weet iemand of dit gewoon onder de garantie valt ?
Want de service point gaan hier weer maandag pas open
Wat wil je nou? Je kan er nu toch niets aan veranderen. Je moet sowieso tot maandag wachten. Zoals hierboven al meerdere malen gezegd is, als het een officiele update is, valt het gewoon onder de garantie. Ik zou overigens sowieso maandag naar naar het Service Point gaan, officiele update of niet...

Het is heel vervelend, maar dat is nou eenmaal t risico van flashen. Dat weet je voordat je eraan begint. Zit nu niets anders op dan wachten tot maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:37:
Nieuwe firmware bevalt mij prima tot zover, dat kinetic werkt toch wel prettig moet ik zeggen!

Ook het smsen gaat een stuk sneller dan voorheen (tijd die het duurt na verzenden drukken)

Video/camera nog niet geprobeerd verder dus kan ik geen uitspraak over doen.

Er zit wel een bug in de firmware, namelijk als je op het hoofdscherm je profiel wil veranderen.

Normaal met 1 click op ander profiel, dan veranderde die ook. Dat werkt hier niet, maar als je je vinger er iets langer op houd werkt ook dat prima, dus ik kan me er niet aan storen.
Damn thanks voor de tip!!! Ik had hier ook al last van maar dat ik hier niet zelf aan dacht. Ik ben het eens met je opmerkingen over de snelheid het is echt veel sneller ik draai nu de HX 2.0 maar geen zin om voor die kleine dingen 2.01 of 2.02 te installeren.

Video's zijn eigenlijk best prima zit niet zo veel verschil in ( Youtube maakt het lelijker )

http://www.megaupload.com/?d=U4UWDLKE

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Misschien heb ik er overheen gelezen maar is nog bekend wanneer en of er nog een officiele update hier komt? Blijf maar checken met PC studio maar dat houdt ook een keer op. Als het lang duurt ga ik ook eens proberen te flashen anders

[ Voor 15% gewijzigd door Southern Sun op 06-02-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disturbed Ange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 08:26
Ik heb al een tijd geleden gemerkt dat als je Nokia 5800 thema's kan installeren.
Maar ik heb er nu zo veel dat ik op zoek ben naar een progje waamee je de thema's op je PC kan bekijken.
Weet iemand waar je zo'n progje kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:00:
[...]

Er is geen snelheids verschil tussen de 2.0 roms.
Alleen heb je bij de NL-uitvoering meer geheugen vrij op C:\ omdat er minder talen op staan ;)
In theorie zou het wel moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:00:
[...]

Wat wil je nou? Je kan er nu toch niets aan veranderen. Je moet sowieso tot maandag wachten. Zoals hierboven al meerdere malen gezegd is, als het een officiele update is, valt het gewoon onder de garantie. Ik zou overigens sowieso maandag naar naar het Service Point gaan, officiele update of niet...

Het is heel vervelend, maar dat is nou eenmaal t risico van flashen. Dat weet je voordat je eraan begint. Zit nu niets anders op dan wachten tot maandag...
ja okee je hebt gelijk en owja ik had hem niet geflasht want had het gewoon met de PC studio gedaan

En ja was beetje wel elke keer de zelfde vragen omdat ik hem pas twee dagen had maar ik weet voldoende dank uw iedereen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Gvd eindelijk alles doorgelezen over flashen, bedenk ik me pas dat ik geen XP meer heb liggen :z Nog even geduld houden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand er al last met de gsm gekregen dat je op een letter of cijfer drukt en een hele andere letter.

Voorbeeld je wilt * drukken en er komt een 2 of je raakt het scherm nog niet aan en hij begint de 2 al neer te zetten.

Tevens heb ik last van als ik muziek kies dat er een regel de 3de of 4de niet wilt meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, behalve als het regent en het schermpje wordt nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
heb ik ook nog nooit gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik heb nog een mooi gratis thema gevonden met veel icoontjes voor 3rd party apps (Sygic, Opera, Google Maps, SPB Weather etc etc.). Ook custom icons voor de Samsung apps zelfs, zodat je niet met de helft custom en de helft default icons zit. Verder gaat hij naar mijn idee erg goed samen met de standaard Green Smoke achtergrond:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2yuhstt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/208csgl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2uylwfq.jpg

Linkje: http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,15992.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Propane schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:58:
Ik heb nog een mooi gratis thema gevonden met veel icoontjes voor 3rd party apps (Sygic, Opera, Google Maps, SPB Weather etc etc.). Ook custom icons voor de Samsung apps zelfs, zodat je niet met de helft custom en de helft default icons zit. Verder gaat hij naar mijn idee erg goed samen met de standaard Green Smoke achtergrond:

Linkje: http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,15992.0.html
Ziet er goed uit deze ga ik ook downloaden
Succes trouwens morgen met je tussentijdse toets :D

[ Voor 3% gewijzigd door wdulli op 08-02-2010 17:03 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Hehe, thanks :P.
Pagina: 1 ... 21 ... 32 Laatste