Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz zo te lezen zijn er al weer een paar flinke bugs. Het is ook altijd hetzelfde me die hy3prx. Ik wacht wel op de nieuwe minimal van symbix die gebaseerd is op de nog te verschijnen officiële engelse firmware update.

en

Neem toch gewoon lekker de minimal van SymbiX =P
Julianus,

Je komt een beetje fanboy achtig over op mij. Je bent overduidelijke geen fan van de roms van hyperX maar om zijn werk zo af te kraken?? :X

Jouw "super" SymbiX gozer heeft ook nog nooit een bugvrije rom gereleased, ik kan het weten want ik heb die van hem ook gedraaid. Het feit dat die van hem nu stabiel draait komt gewoon omdat hij in geen eeuwen meer een nieuwe heeft gereleased en de bestaande dus heeft kunnen perfectioneren.

HyperX is idd iets meer van constant vernieuwingen en daarmee gaan gewoon bugs te samen. Ik heb het hier al vaker gezegd, maar ik installeer ook nooit zijn 1e rom, laat er altijd ff 2 versies overheen gaan zodat de foutjes zijn verholpen.

Ik heb het al eens met Andy (hyperX) over gehad, maar het heeft mede te maken met de druk die op hem wordt uitgevoerd. Iedereen verwacht zo snel mogelijk firmware met de nieuwste snufjes.

Hij heeft echt wel een test team achter zich (ben dat zelf ook geweest). Alleen zijn er zoveel mensen die zijn firmware gebruiken dat er altijd wel weer dingetjes aan het licht komen na de tijd.

Denk niet dat je dan met de beschuldigende vinger naar Andy moet gaan wijzen, beter probeer je hem erop te wijzen want hij zal het dan zeker fixen.

Anyway, ik respecteer je keuze voor de andere firmware, maar ga hier niet de hele tijd de andere afbranden. d:)b

Andy vraagt hier zelf ook nadrukkelijk om!!
So i found the issue that causes the softkey-bug. Anyway…. i decided to start a new post for the other Bugs….. please write it NOW i will fix it to release 2.01 ! I really want to have that version stable !

‘Thanks !

Please note: I am working on releases and have “some” Beta testers, if they doesn´t found the bugs…. i can´t fix it. In the past there was always some bugs that had to be fixed in .01 or .02 versions. 100 Persons can say more then 2 ! And as you know…. i always keep my promises to fix the remaining bugs !
P.S Misschien heb ik het verkeerd opgevat, in dat geval mag je bovenstaande als niet geschreven beschouwen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:54:
Neem toch gewoon lekker de minimal van SymbiX =P De bestaande is ook al hardstikke goed, nooit problemen mee gehad, veel ruimte op C: enz. Alleen HelloOX is niet ingebouwd, maar dat lijkt me gezien alle bugs alleen maar een voordeel. De firmware is in engelse taal met NLse T9.
heb je een link? welk site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-10 21:31
Hm, ik ging net kijken of er software updates waren via PC Studio, maar hij zegt dat mijn software al up to date is, terwijl ik in augustus voor het laatst geupdate heb. Is er sinds die tijd geen nieuwe firmware uitgekomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:30
Sander H, ik weet dit niet 100% zeker maar volgens mij is er voor Nederland (ik ga er nu vanuit dat je NL firmware hebt) na die tijd geen update meer geweest. Laatste update was de XXIFD oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-10 21:31
Ah ok, bedankt. Zat al te zoeken maar kon al nergens wat vinden (heb momenteel inderdaad nog steeds XXIFD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:08:
Ik heb ook die HTC klok met weersverwachting erop gezet, op zich hartstikke mooi. Alleen hoe krijg ik in plaats van 'giovedi' gewoon donderdag... :P? Dus hoe krijg ik dit in nederlandse taal?
Enige tijd geleden stelde ik bovenstaande vraag. Iemand een antwoord? Of bestaat er geen nederlandse versie...

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:34
Ik heb ook altijd na de XXIE4 firmware de XXIFD gedraaid. Nooit verder dan dat gekomen (gaat ook moeilijk zonder toestel!). Na een maand is mijn toestel weer verzonden (afgelopen dinsdag) van Dynafix. De telecomwinkel had hem nog niet ontvangen.... dus dan maar maandag of dinsdag ophalen ><

Heeft iemand trouwens ervaring met zulke gel cases? Iemand hier had een blauwe die een blauwe gloed afgaf bij het nemen van foto's met flash (weet niet meer wie dat was).

Wat is over het algemeen de kwaliteit van dit soort materiaal? Vinden jullie zelf Leathercase types beter of zulke gel cases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La Forge
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 22:47
Ik gebruik sinds een paar weken de i8910 en sinds gisteren naar volle tevredenheid hyperx speed 2.01. _/-\o_
Via de symbian mailclient krijg ik bestanden in ascii formaat binnen. Hij opent nu met de standaard notepad en
die verprutst de indeling van het bestand. Ik heb courier new nodig maar kan het nergens instellen. Andere editors zoals lightnotepad kennen hetzelfde probleem. Kan ik ergens het defaultfont van notepad wijzigen?
En stel dat er wel een editor is met courier new kan ik deze dan als default toewijzen bij het openen van txt bestanden? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Amps schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:26:
Ik heb ook altijd na de XXIE4 firmware de XXIFD gedraaid. Nooit verder dan dat gekomen (gaat ook moeilijk zonder toestel!). Na een maand is mijn toestel weer verzonden (afgelopen dinsdag) van Dynafix. De telecomwinkel had hem nog niet ontvangen.... dus dan maar maandag of dinsdag ophalen ><

Heeft iemand trouwens ervaring met zulke gel cases? Iemand hier had een blauwe die een blauwe gloed afgaf bij het nemen van foto's met flash (weet niet meer wie dat was).

Wat is over het algemeen de kwaliteit van dit soort materiaal? Vinden jullie zelf Leathercase types beter of zulke gel cases?
Ik heb een tijdje zo'n gel casing gebruikt en ik vond het niet prettig. Je kunt de telefoon niet even snel uit je zak halen, want door die gel blijft het aardig plakken. Ook op Terschelling kwam er snel zand et cetera tussen.

Graag zou ik je de leren cases of plastic cases aanraden. Ik gebruik een soort nep-leer/plastic casing waar je de telefoon in kunt schuiven: http://cgi.ebay.nl/Exklus...ZViewItemQQptZHandy_Zubehör?hash=item563283c0b9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wawl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
Sinds eind mei 2009 heb ik deze telefoon die het een poos goed heeft gedaan. Sinds twee weken heb ik echter last van 'dode plekken' op het scherm. Over de gehele breedte van het scherm reageert de telefoon niet. Rondom deze dode baan doet alles het wel gewoon goed. Ik heb inmiddels nieuwe firmware geïnstalleerd, maar dat helpt niets. Het vreemde is dat dit probleem zich niet altijd voordoet. Op sommige momenten werkt het dus wel.

Help?

Wauwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-10 20:41
http://forums.samsungi891...i1-v2-4-07-10-2009-a.html

@Bjorn, ja ik ben een fan van die minimal van SymbiX, dat 'boy' kan je weglaten. Dat is omdat die firmware zo goed werkt. Ik vindt het belangrijk om dat onder de aandacht te brengen, want er is nu eenmaal weinig aandacht voor deze firmware. Andere firmware krijgt m.i. in vergelijking te veel aandacht (van fanboys? =P).

Verder had ik niet de indruk dat ik 'de hele tijd de firmware van Andy loop af te branden', maar ik meende een juiste waarneming weer te geven, namelijk dat zijn firmware altijd fikse bugs bevat die de bruikbaarheid ervan behoorlijk aantasten. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het leuk is dattie ermee bezig is, en dat neemt ook niet weg dat er verbeteringen zitten in zijn firmware t.o.v. de officiële.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:26:
[...]

@Bjorn, ja ik ben een fan van die minimal van SymbiX, dat 'boy' kan je weglaten. Dat is omdat die firmware zo goed werkt. Ik vindt het belangrijk om dat onder de aandacht te brengen, want er is nu eenmaal weinig aandacht voor deze firmware. Andere firmware krijgt m.i. in vergelijking te veel aandacht (van fanboys? =P).

Verder had ik niet de indruk dat ik 'de hele tijd de firmware van Andy loop af te branden', maar ik meende een juiste waarneming weer te geven, namelijk dat zijn firmware altijd fikse bugs bevat die de bruikbaarheid ervan behoorlijk aantasten. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het leuk is dattie ermee bezig is, en dat neemt ook niet weg dat er verbeteringen zitten in zijn firmware t.o.v. de officiële.
Zit in deze fw ook de 3D-Taskmanager ? en deze heet geen kinetic scroll in menu's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:34
Even een vraag die ik het beste aan mezelf zou kunnen stellen, maar ik ben wel benieuwd naar de meningen.

Sinds een tijdje heb ik een iPhone 3GS. Geweldig ding, veel apps en zeer gebruiksvriendelijk. Mijn i8910 wordt nu door mijn dochter gebruikt, maar zij wil het liefst ook een iPhone. Ik twijfel of ik niet zal ruilen met haar. IK verheug me op de nieuwe firmware en met Symbian valt er toch wat meer te 'pielen'. Zijn er meer mensen die zowel de iPhone als de i8910 hebben (gehad)? Waar zou je uiteindelijke keuze op vallen?

Voor ik commentaar krijg: ja, ik weet, het is een luxeprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:31:
Even een vraag die ik het beste aan mezelf zou kunnen stellen, maar ik ben wel benieuwd naar de meningen.

Sinds een tijdje heb ik een iPhone 3GS. Geweldig ding, veel apps en zeer gebruiksvriendelijk. Mijn i8910 wordt nu door mijn dochter gebruikt, maar zij wil het liefst ook een iPhone. Ik twijfel of ik niet zal ruilen met haar. IK verheug me op de nieuwe firmware en met Symbian valt er toch wat meer te 'pielen'. Zijn er meer mensen die zowel de iPhone als de i8910 hebben (gehad)? Waar zou je uiteindelijke keuze op vallen?

Het is wat je zelf wilt maar ik vind dat er met de I8910 meer te doen is je kan er inderdaad andere firmware's opzetten en daar zit weer verschil in, ook zijn er veel verschillende thema's. Daarin tegen werkt de Iphone gewoon goed en het scherm is makkelijk te bedienen en inderdaad de vele apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Amps schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:26:

Ik heb zelf twee verschillende 'cases'. Eentje is een leren hoesje van Ebay die je zelf kan laten customizen (redelijk prijzig, wel goede kwaliteit). De ander is een aluminium behuizing van PDAir.

Linkjes:

Mijn hoesje
Andere hoesjes van diezelfde verkoper
Aluminium hoesje

De leren bevalt het beste en leren hoesjes zijn in allerlei vormen en maten te krijgen. Persoonlijk zou ik daar dus voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
coenox schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:31:

Hoe oud is je dochter als ik vragen mag? Als ze 12 is, mag ze al blij zijn met een telefoon zoals de i8910 :P Als ik zelf geld over zou hebben, dan zou ik de i8910 HD hebben gehouden en een iPod touch erbij hebben gekocht. Ik heb zelf nog nooit een iPod touch gehad (weet niet eens hoe iTunes werkt :P ).

---

Ik gebruik zelf deze 'leather' (synthetisch) case. Hij past perfect, het is een mooi design en dat allemaal voor een prikkie. (Een aanrader als iemand zo'n case wilt halen)
Het enige nadeel vind ik dat je steeds dat 'klepje' weer moet verwijderen. Op zich bel en sms ik er niet veel mee (voornamelijk muziek, games en films), maar bij het sms'en moet je dat klepje naar achteren klappen dus. Dat typt echt voor geen meter omdat dat je toestel bij wijze van spreke 5cm dik maakt (met een losse flap). Ook tijdens het bellen moet dat zo. En zeg het zelf, in die positie bellen noem ik niet echt stylish :P
Tevens verveelt die case ook een beetje :P

Een crystal case is geen optie. Het maakt je telefoon veel te dik en lelijk :P Een traditionele siliconen case vind ik ook totaal niet mooi en zoiets trekt te veel stof aan (en scheurt makkelijk?). De hard plastic snap-on cases maken je telefoon ook te dik, en vind het geen gezicht met zo'n ding erom heen.

Nu heb ik me dus een oog op de 'nieuwe generatie' cases gevallen (een blend tussen crystal cases en silicon cases). Ik vind met name deze voor de iPhone erg mooi! En zoiets i.c.m. een screen protector (mits het nodig is).
Maar kritisch dat ik ben, probeer ik eerst uit te ploeten of deze dingen wel zo goed zijn. Vandaar ook de vraag aan jullie. Tot nu toe heb ik niet echt hele mooie gezien voor onze mooie i8910 HD. Sommigen zijn toch iets te bulky en de kleur bevalt net niet zo goed :P Ik zoek een mooie (gladde oppervlak, met een leuke patroon op de achterkant), van redelijke/goede kwaliteit case en dat tegen een redelijke prijs. 40 USD voor die case die Jasper had is me toch iets te hoog gegrepen. (De leather case die ik had was iets van 4 euro :P )

Die voorbeeld van de oranje case voor de iPhone vind ik dus erg mooi. Ook deze voor de Google Nexus One ziet er erg stylish uit (helaas niet voor de i8910).

De cases die ik gevonden heb zijn de volgende:
Case nr1
Case nr2
Case nr3

Ben nog niet geheel tevreden over het resultaat dat ik gevonden heb. Maarja, dat was mijn verhaal dus :P

Als iemand anders nog ervaring heeft over deze cases, of een aanrader. Ik houd me aanbevolen.

Aan degene die deze lap tekst heeft gelezen, bedankt ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Amps schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:00:
[...]

Hoe oud is je dochter als ik vragen mag? Als ze 12 is, mag ze al blij zijn met een telefoon zoals de i8910 :P Als ik zelf geld over zou hebben, dan zou ik de i8910 HD hebben gehouden en een iPod touch erbij hebben gekocht. Ik heb zelf nog nooit een iPod touch gehad (weet niet eens hoe iTunes werkt :P ).

---
Ik heb je lap tekst gelezen, hartelijk dank daarvoor.

Mijn dochter wordt dit jaar 15. Ja, ze wordt - wat dat betreft - erg verwend. Maar dat komt doordat haar moeder en ik nogal smartphone freaks zijn, ze krijgt onze 'afdankertjes'. Overig is ze wel iemand die dat waardeert en erg zuinig op haar spullen is. Een abonnement krijgen ze van ons, maar de 10 euro per maand voor onbeperkt internet betalen ze van hun eigen geld c.q. krantenwijk.

Advies: blijf ver vandaan van die iPod Touch, voor je het weet ben je enthousiast......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:17:
[...]

Zit in deze fw ook de 3D-Taskmanager ? en deze heet geen kinetic scroll in menu's toch?
Ja de 3D-taskmanager zit erin, kinetic scroll niet in de menu's. Maar binnenkort komt er dus een nieuwe versie, gebaseerd op de nieuwe officiële firmware...

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik zou graag de iPod Touch willen als speeltje hoor! De design, appstore en gebruiksvriendelijkheid spreekt me erg aan. Alleen beetje 'nutteloos' als je al een i8910 HD hebt. Muziek luisteren en games erop spelen kan daar ook wel op.

Ik zou zelf ook twijfelen of de iPhone moet houden of ruilen met de i8910 HD. De i8910 HD biedt wel het voordeel dat er veel meer te customizen valt. De iPhone heeft natuurlijk een uitgebreide appstore en multi-touch is leuk bij het gamen. Ik denk dat je zelf beter kunt overwegen wat je precies in een toestel zoekt en op basis daarvan een keuze maken (beetje standaard procedure, maar toch).
Wacht anders maar wat gebruikerservaringen af aangezien ik geen iTouch of iPhone heb gebruikt ;)

Na een dag zoeken (niet letterlijk of course) ben ik gekomen tot deze case voor de i8910 HD. Hij ziet er naar mijn mening het mooist uit uit de meute. Alleen vind ik het wel jammer dat er geen cut-out is voor het chromen deel van de camera is. De case is voor mij denk ik de beste deal (2x + een screen protector) voor een prikkie. Alleen heb ik geen idee over de kwaliteit en verzendkosten, maar dat komt dan wel.

Eerst maar die telefoon ophalen na de 4de reparatie met een reparatieduur van ruim een maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over het volgende
Je kunt de i8910 geweldig verbinden met de bluetooth van de auto als carkit.
Maar ik vroeg me dus af of er een manier is om de media player van de telefoon over de boxen van de auto te laten gaan? Lijkt me mogelijk als bellen ook prima werkt.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 01:56:
Ik heb een vraagje over het volgende
Je kunt de i8910 geweldig verbinden met de bluetooth van de auto als carkit.
Maar ik vroeg me dus af of er een manier is om de media player van de telefoon over de boxen van de auto te laten gaan? Lijkt me mogelijk als bellen ook prima werkt.

:)
Ja dat kan, mits je autoradio bv bluetooth streaming ondersteunt of een usb aansluiting heeft. De FM transmitter zou het ook moeten kunnen maar die is dus schijnbaar uitgeschakeld in het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Amps schreef op zondag 17 januari 2010 @ 23:02:
Ik zou graag de iPod Touch willen als speeltje hoor! De design, appstore en gebruiksvriendelijkheid spreekt me erg aan. Alleen beetje 'nutteloos' als je al een i8910 HD hebt. Muziek luisteren en games erop spelen kan daar ook wel op.

Ik zou zelf ook twijfelen of de iPhone moet houden of ruilen met de i8910 HD. De i8910 HD biedt wel het voordeel dat er veel meer te customizen valt. De iPhone heeft natuurlijk een uitgebreide appstore en multi-touch is leuk bij het gamen. Ik denk dat je zelf beter kunt overwegen wat je precies in een toestel zoekt en op basis daarvan een keuze maken (beetje standaard procedure, maar toch).
Wacht anders maar wat gebruikerservaringen af aangezien ik geen iTouch of iPhone heb gebruikt ;)
Om te gamen is de IPhone/iPod Touch wel helemaal 'da bomb' Customizen kan alleen met behulp van een jaibreak, dat is minder. Kwa scherm haalt de iPHone het niet bij de i8910. De muziekkwaliteit van de iPhone vind ik nogal tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die een aan te raden kalender heeft voor de i8910?

Ik wil namelijk m'n werkuren in m'n telefoon bij gaan houden (planning), maar ik wil met verschillende kleuren kunnen werken bijvoorbeeld.

Daarnaast wilde ik weten of er nog wat in te stellen valt aan de standaard kalender en dan bedoel ik voornamelijk wat weer gegeven word op het homescreen (gebruik vinger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik zag je agenda vraag. Ik gebruik de Google agenda. Kun je op internet bijhouden en synchroniseren middels
goosync.com. Bevalt mij erg goed. Op het werk heb ik meestal Google bijstaan. Het mijn Gmail direct bij de hand en kan mijn agenda, en die van mijn vrouw direct bijwerken. Mijn vrouw is geautoriseerd voor de agenda dus ook zij kan hem online bijwerken en uitlezen. Ik kan zowel de agenda op mijn gsm, een HTC Touch HD2 als die van mijn vrouw, een Nokia N95, via internet of thuis middels WLAN bijwerken. Erg handig. Je kunt zelfs de agenda van je Outlook blijven gebruiken en met Goosync synchroniseren. Ik heb een "Liftetime Payment" , klinkt wel mooi, van Goosync. Heb daar een eenmalige betaling voor gedaan van 39 euro en ben klaar. Als ik een nieuwe GSM heb gooi ik het profiel van mijn oude weg en zet de nieuwe daarvoor in de plaats en dat werkt ook heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoefniks schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:32:
Ik zag je agenda vraag. Ik gebruik de Google agenda. Kun je op internet bijhouden en synchroniseren middels
goosync.com. Bevalt mij erg goed. Op het werk heb ik meestal Google bijstaan. Het mijn Gmail direct bij de hand en kan mijn agenda, en die van mijn vrouw direct bijwerken. Mijn vrouw is geautoriseerd voor de agenda dus ook zij kan hem online bijwerken en uitlezen. Ik kan zowel de agenda op mijn gsm, een HTC Touch HD2 als die van mijn vrouw, een Nokia N95, via internet of thuis middels WLAN bijwerken. Erg handig. Je kunt zelfs de agenda van je Outlook blijven gebruiken en met Goosync synchroniseren. Ik heb een "Liftetime Payment" , klinkt wel mooi, van Goosync. Heb daar een eenmalige betaling voor gedaan van 39 euro en ben klaar. Als ik een nieuwe GSM heb gooi ik het profiel van mijn oude weg en zet de nieuwe daarvoor in de plaats en dat werkt ook heerlijk. :)
Maar is er al een progamma voor symbian aanwezig dat de agendapunten op het homescreen kan weergeven? Op dit moment kan dat volgens mij alleen het standaard symbian agenda programma (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op zondag 17 januari 2010 @ 23:02:
--
Na een dag zoeken (niet letterlijk of course) ben ik gekomen tot deze case voor de i8910 HD. Hij ziet er naar mijn mening het mooist uit uit de meute. Alleen vind ik het wel jammer dat er geen cut-out is voor het chromen deel van de camera is. De case is voor mij denk ik de beste deal (2x + een screen protector) voor een prikkie. Alleen heb ik geen idee over de kwaliteit en verzendkosten, maar dat komt dan wel.

--
deze ga ik morgen bestellen :)
dankje voor al het zoekwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:11:
[...]
deze ga ik morgen bestellen :)
dankje voor al het zoekwerk!
Haha, geen probleem. Hij is nog in andere kleuren en patronen trouwens. Gewoon ff in die shop kijken :P Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. Laat me het weten wanneer je hem binnen hebt! Ik ga hem pas kopen wanneer ik mijn toestel weer terug hebt. Het heeft geen haast. Ik kan altijd nog mijn leather case gebruiken.

Kan je ook meteen even laten weten wat de verzendkosten hiervoor zijn als je hem betaald hebt? Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:26:
[...]

Hey Julianus, zoals je in mijn laatste zin las, ik kon er naast zitten, bovenstaand is wat mij betreft duidelijk :D

Ik ben het niet met je eens dat er altijd fikse bugs in zitten die de bruikbaarheid behoorlijk aantasten. Het zijn vaak toch meer de details. En als het al echt om bruikbaarheid gaat, dan fixt hij het heel snel. Maar ja, ik heb daar geen last van (kom ik weer op dat altijd 1 of 2 versie later pakken verhaal).

Ik ben benieuwd wat SymbiX brouwt van die nieuwe firmware en wat Andy doet. De versie die nu rondgaat met een opgepimpte beta versie spreekt mij dus niet echt aan 7(8)7

Eigenlijk vind ik het toestel vrij prettig werken en zijn de dingen die er voor mij toe doen toch niet aan de orde bij beide brouwers (beter geluid, betere fps etc)

Dus ik kan niets meer dan geduldig wachten.

Trouwens, heeft iemand al eens wat weer gehoord van dat SlideIT? Ik vond de demo echt heerlijk maar stoorde me mateloos aan het niet op kunnen slaan van woorden etc. Ik heb ze al 2x een mail gestuurd, zonder antwoord :S

Iemand enig idee wanneer deze software (of soortgelijke) wordt gereleased?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huisiie
  • Laatst online: 22:57
Ik heb vanmorgen de HyperX 2.02 geflashed. Maar nu blijkt tot mijn verbazing dat de 3d-taskmanager eruit is gehaald?? Heeft iemand enig idee waarom die er niet meer inzit? Ook vind ik de firmware niet sneller dan de 1.71 die ik hiervoor had. Het enigste pluspunt is de kinetic scrolling die werkt best aardig.
Ook vind ik het bijgeleverde theme best lelijk. Heeft niemand een goede tip voor een strak en simpel theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomthedutch
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11-2022
Ik heb een paar problemen en ik weet zo niet wat ik moet doen, als ik m'n i8910 aansluit wordt hij wel gezien door pc studio, maar als ik dan de updater start krijg ik eerst de melding dat mijn gsm niet is aangesloten. Na een x aantal keer opnieuw geprobeerd heb maakt hij eindelijk wel verbinding. Nadat hij de update heeft gedownload begint hij met de installatie maar na 18% krijg ik de foutmelding 'file mapping fail(handle open :exmemmap)' ik heb geen idee wat ik moet doen, wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Vergelijking tussen Nexus One & ons paradepaardje de I8910...

KLIKJE

Leuk om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomthedutch schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:09:
Ik heb een paar problemen en ik weet zo niet wat ik moet doen, als ik m'n i8910 aansluit wordt hij wel gezien door pc studio, maar als ik dan de updater start krijg ik eerst de melding dat mijn gsm niet is aangesloten. Na een x aantal keer opnieuw geprobeerd heb maakt hij eindelijk wel verbinding. Nadat hij de update heeft gedownload begint hij met de installatie maar na 18% krijg ik de foutmelding 'file mapping fail(handle open :exmemmap)' ik heb geen idee wat ik moet doen, wie kan mij helpen?
Dit heb ik dus ook: pc studio herkent de i8910 wel, maar bij start update steevast "Uw telefoon is niet aangesloten!". Data overzetten via massa-opslag gaat perfect, kabel is ook op USB2.0 aangesloten, maar updaten ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Laatst online: 13-10 18:36
Durf het bijna niet te vragen, maar draai je wel op XP?
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:55:
[...]

Dit heb ik dus ook: pc studio herkent de i8910 wel, maar bij start update steevast "Uw telefoon is niet aangesloten!". Data overzetten via massa-opslag gaat perfect, kabel is ook op USB2.0 aangesloten, maar updaten ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke jongens, zit met een probleem wie o wie kan mij helpen. Ik kan mijn poort voor de inkomende mail niet meer definieren en op 993 zetten!! hij springt steeds terug op standaard. Uitgaande mail doet het prima. Maar inkomend niks ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
We hebben vandaag samen met mijn broer een i8910 HD opgehaald. Die was bij de Saturn afgeprijsd van 529 naar 249 euro!!! Echt ongelovelijk hoe snel het met de i8910 HD gaat. Half jaar terug heb ik hem nog 610 euro neergelegd voor dit toestel... De i8910 HD is ook uit het assortiment van de Belcompany gehaald... ik vraag me af waar het naar toe gaat met dit toestel.

Maarja, de i8910 HD van mijn broer gaat meteen terug. De camera doet het niet en er wordt "Update firmware. Restart Camera" weergegeven. Na de firmware update is het probleem niet verholpen. Om reparaties te voorkomen gaat hij dus meteen weer terug.

Ik vind het echt nergens op slaan. Overal waar de i8910 HD komt te liggen, gaat net zo snel weer uit de schappen. Had zelf ook verwacht dat de i8910 HD enigzins waardevast is. Wat duidelijk niet het geval is. De toekomst is niet echt zeker met onze toestel denk ik. Na de nieuwe firmware update die ooit komt, verwacht ik niet echt veel meer van deze smartphone. Ik ben aan het overwegen om een andere toestel te nemen en een iPod Touch te kopen ofzo. Die ziet er gewoon erg gelikt uit. Alleen erg jammer dat hij geen AMOLED scherm heeft... ben inmiddels erg gehecht daaraan geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:03

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Amps schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:58:
Maarja, de i8910 HD van mijn broer gaat meteen terug. De camera doet het niet en er wordt "Update firmware. Restart Camera" weergegeven. Na de firmware update is het probleem niet verholpen. Om reparaties te voorkomen gaat hij dus meteen weer terug.
Probeer eens een Hyp3rx custom firmware :)
Maarja, aan de andere kant heb je wel gelijk. Vette specs en mooi scherm, maar de gebruiks vriendelijkheid van de interface is niet optimaal vergeleken met WM / Iphone OS

Maargoed, heb deze telefoon toentertijd hoofdzakelijk gekocht voor de multimedia mogelijkheden.
Ahmoleddeu!
Dambi <3

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Amps:

Tja, snap je teleurstelling. De i8910 had een knalsucces moeten worden, maar Samsung laat het afweten.... Aan de andere kant, als dit toestel nu gedumpt gaat worden, zijn er weer meer gebruikers en meer gebruikers leidt dan weer misschien tot meer vraag naar service.... Wellicht mogen wij nog meemaken dat er een opleving komt in wat in eerste instantie een veelbelovend toestel bleek te lijken. Als je kijkt naar de prestaties (zie bijv vergelijking nexus 1) blijkt ons oud toestelletje het toch nog aardig te doen. En dan wordt het vergeleken met een allernieuwste, top of the bill smartphonetje. 8)

Ik ben op zich tevreden over het toestel. Ik steel elke keer weer de show met dat prachtige scherm als ik er een divxje of de demo filmpjes laat zien.... Alleen daarom peins ik er niet over om hem weg te doen, navigatie doet het prima, met een hele goede GPS fix, Opera werkt al een trein, en nu nog de puntjes op de i.
Ik wacht met smart op de firmware update en dan nog die geile samsung app store die nog online zal komen voor NL. Tegen die tijd zullen er ook wel meer S60v5 toestellen uitgebracht zijn,dus wellicht weer meer apps. Bovendien hebben Early Adapters het in eerste instantie vaak moelijk met hun nieuwe gadgets.

Ik houd dus moed en blijf hopen, op een hele vette in your face comeback. Als dat zo is, dan zullen wij het laatst lachen...

Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Achja, voorlopig houd ik mijn toestel... als ik hem ooit nog eens terug krijg. Ik ga ook even kijken wat de klacht op gaat leveren bij Samsung. Ik ben ook erg twijfelachtig over de release van de nieuwe firmware. Iets zegt me dat de datum van deze update ver uitgesteld gaat worden.

Ik word langzamerhand echt moe van de reparaties. Mijn toestel ligt bijna letterlijk langer op de reparatiecenter dan ik hem daadwerkelijk in mijn handen heb... maarja het zal wel. Nog ff over custom firmwares ==> ik ben er niet fan van. Heb ook zo mijn motieven voor die ergens in deze topic rondzweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Amps, heb jij trouwens een ander theme dan het standaard themes draaien op je toestel? Ik had namelijk bij het theme black (of iets dergelijks) precies het zelfde met het opstarten als jij. Hij bleef steeds hangen bij het opstarten. Met heel veel pijn en moeite heb ik hem door steeds aan en uit te zetten het toestel aan de praat gekregen. Toen heb ik het thema er meteen afgegooid en sindsdien geen problemen meer gehad. Wellicht heb je iets aan deze tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Hoewel ik eerder vrij positief was over de hx firmware, ben ik nu ik weer een tijdje op de standaard firmware zit compleet van mening veranderd. Met de HX 1.7x firmware had ik namelijk slechter bereik, een kortere standbytijd, crashes en bugs met bijvoorbeeld ondertiteling. De standaard firmware is dan eigenlijk weer een verademing, met slechts een enkele bug en geen crashes. Ook merk je dan weer dat de foto's op de hx firmware toch flink slechter zijn door z'n getweak.

Niet om die kerel af te kraken, maar meer om het even in perspectief te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:58:
Zeg Amps, heb jij trouwens een ander theme dan het standaard themes draaien op je toestel? Ik had namelijk bij het theme black (of iets dergelijks) precies het zelfde met het opstarten als jij. Hij bleef steeds hangen bij het opstarten. Met heel veel pijn en moeite heb ik hem door steeds aan en uit te zetten het toestel aan de praat gekregen. Toen heb ik het thema er meteen afgegooid en sindsdien geen problemen meer gehad. Wellicht heb je iets aan deze tip.
Yep, daar kwam ik dus laatst ook achter (bij de 4de reparatie had ik al het vermoeden). Ik had de themes ook geinstalleerd op de interne massageheugen... volgende keer dus installeren op je micro SD kaart! Als het opstart probleem dan weer komt, gewoon je SD kaart uit je toestel halen en dan zou je toestel op moeten starten met de default theme (die witte).

Dus misschien is dat een tip voor allen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:58:
We hebben vandaag samen met mijn broer een i8910 HD opgehaald. Die was bij de Saturn afgeprijsd van 529 naar 249 euro!!! Echt ongelovelijk hoe snel het met de i8910 HD gaat. Half jaar terug heb ik hem nog 610 euro neergelegd voor dit toestel... De i8910 HD is ook uit het assortiment van de Belcompany gehaald... ik vraag me af waar het naar toe gaat met dit toestel.

Ik vind het echt nergens op slaan. Overal waar de i8910 HD komt te liggen, gaat net zo snel weer uit de schappen. Had zelf ook verwacht dat de i8910 HD enigzins waardevast is. Wat duidelijk niet het geval is. De toekomst is niet echt zeker met onze toestel denk ik. Na de nieuwe firmware update die ooit komt, verwacht ik niet echt veel meer van deze smartphone. Ik ben aan het overwegen om een andere toestel te nemen en een iPod Touch te kopen ofzo. Die ziet er gewoon erg gelikt uit. Alleen erg jammer dat hij geen AMOLED scherm heeft... ben inmiddels erg gehecht daaraan geraakt.
Heej,

welke saturn als ik vragen mag en hoe lang is deze aanbieding dan geldig want dan wil ik er ook eentje halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Deze was bij Saturn Groningen (Sontplein). Je kunt wel ff via de site naar de folder kijken en zien tot wanneer deze actie geldt. Houd wel rekening mee dat ze zo de deur uit zijn! Alvorens een reserveren is wel handig.

Edit: Ik heb de wifi connectie nog steeds niet paraat gekregen. Als iemand aan de RuG studeert en wel van de wifi netwerk gebruik kan maken en de instellingen ervoor heeft, houd ik me aanbevolen. (Of iemand die een werkende connectie heeft met eduroam)

[ Voor 37% gewijzigd door Amps op 20-01-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm oke dankje dat is voor mij 239 Km rijden
even hier naar rotterdam bellen of ik hem hier voor de zelfde prijs mag komen ophalen :D

--------------------

Ik heb nu zelf naar drie saturn gebeld die vlak bij mij huis zijn

En ze zijden allemaal het zelfde,

dat wij hem voor 599 hebben, en dat ze het raar vinden dat hij daar voor 249 euro hebben (ik zij er wel bij dat het een aanbieding is, maar ze vonden het wel raar dat hij daar zo goedkoop was)

Dus dan is het alleen bij jou saturn jammer

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:10:
Uhm oke dankje dat is voor mij 239 Km rijden
even hier naar rotterdam bellen of ik hem hier voor de zelfde prijs mag komen ophalen :D

--------------------

Ik heb nu zelf naar drie saturn gebeld die vlak bij mij huis zijn

En ze zijden allemaal het zelfde,

dat wij hem voor 599 hebben, en dat ze het raar vinden dat hij daar voor 249 euro hebben (ik zij er wel bij dat het een aanbieding is, maar ze vonden het wel raar dat hij daar zo goedkoop was)

Dus dan is het alleen bij jou saturn jammer
Elke Saturn is weer een zelfstandige onderneming (andere eigenaars) onder de naam 'Saturn' (die weer bij de Media Markt-keten hoort). De prijzen en aanbiedingen zijn verschillend per vestiging, afhankelijk van de concurrentie per vestiging. Misschien dat vandaar er alleen in Groningen sterk afgeprijsd is aangezien er geen winst meer op dat toestel te behalen is(?).

Nouja jammer, heb je zelf nog geen i8910 HD dan? Het verbaast me overigens niets dat ze het raar vinden dat die voor 249 euro staat. 249 euro is echt een spotprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een werkende call-recorder gevonden?

TotalRecall werkt niet bij mij, Ultimate Voice Recorder ook al niet ;(

edit: Laat maar.

Ziet er naar uit dat er geen call recorder gaat werken, nooit niet. Go Samsung! |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Toch handig zo'n smartfone. Het draadloosmodem weigert hier nog langer verbinding te maken met internet. Dan is het toch echt heel fijn om de i8910 als modem te kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen! Skyfire is uit! Mobiele browser MET flash support en kinetic scrolling.
get.skyfire.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:06:
[...]

Elke Saturn is weer een zelfstandige onderneming (andere eigenaars) onder de naam 'Saturn' (die weer bij de Media Markt-keten hoort). De prijzen en aanbiedingen zijn verschillend per vestiging, afhankelijk van de concurrentie per vestiging. Misschien dat vandaar er alleen in Groningen sterk afgeprijsd is aangezien er geen winst meer op dat toestel te behalen is(?).

Nouja jammer, heb je zelf nog geen i8910 HD dan? Het verbaast me overigens niets dat ze het raar vinden dat die voor 249 euro staat. 249 euro is echt een spotprijs.
Nee ben hier en daar weer voor nieuwe GSM aan het kijken en als ik deze voor een knal prijs vind neem ik deze en anders wacht ik rustig op de sony x10 af het duurt niet lang meer voordat de x10 uit is maar heeft niks met deze topic te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:57:
get.skyfire.com
He! Dat is goed nieuws! Ben benieuwd hoe het werkt. Morgen maar eens even proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:14:
[...]

He! Dat is goed nieuws! Ben benieuwd hoe het werkt. Morgen maar eens even proberen! :)
Ik heb 'em net 10 minuten gebruikt, maar was niet erg onder de indruk, vooral niet omdat ik nu zoveel met die Opera zit te spelen, en die vind ik toch net wat soepeler lopen.

Ik ga 't morgen nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de Eduroam verbinding.

Ik heb hem sinds kort werkend.
Op de site van mijn Universiteit TU-Delft staat een handleiding die geschreven is voor de Nokia 71.
Mbv van die handleiding heb ik hem werkend gekregen.
Je moet dan wel wat certificaten op je telefoon zetten en activeren met je browser voordat je de installatie gaat doen. De link van hoe en wat staat op www tudelft nl/draadloosnetwerk. (zet punten op de spaties)
Succes! ;)

Wim

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ze hebben nog een 'demomodel' bij Saturn, voor de rest uitverkocht. Niet zo gek natuurlijk, superaanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 10:29
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:29:
[...]

Ik heb 'em net 10 minuten gebruikt, maar was niet erg onder de indruk, vooral niet omdat ik nu zoveel met die Opera zit te spelen, en die vind ik toch net wat soepeler lopen.

Ik ga 't morgen nog eens proberen.
Zo denk ik er eigenlijk ook over. Opera werkt een stuk beter. Enige leuke is dat je flash ondersteuning hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:27:
[...]

Zo denk ik er eigenlijk ook over. Opera werkt een stuk beter. Enige leuke is dat je flash ondersteuning hebt....
Plus het feit dat je (nog) geen bookmarks kunt syncen of altijd de homepage van skyfire moet gebruiken. gebruik nu trouwens http://www.xmarks.com met http://mobile.xmarks.com als "startpagina" voor opera\skyfire\symbian. programma synct automatisch de bookmarks van IE zodat ze op het web beschikbaar zijn. zeer handig.

EDIT: voordeel is wel dat streaming (flash) video goed werkt. is de eerste browser waarmee ik op de voetbal international site videos kan bekijken!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:32:
Even over de Eduroam verbinding.

Ik heb hem sinds kort werkend.
Op de site van mijn Universiteit TU-Delft staat een handleiding die geschreven is voor de Nokia 71.
Mbv van die handleiding heb ik hem werkend gekregen.
Je moet dan wel wat certificaten op je telefoon zetten en activeren met je browser voordat je de installatie gaat doen. De link van hoe en wat staat op www tudelft nl/draadloosnetwerk. (zet punten op de spaties)
Succes! ;)

Wim
Bedankt voor de site. Ik ben hem volgens mij een keer tegengekomen. Heb ook een beetje zitten te testen met "@student.rug.nl" en domeinnaam enzo, maar telkens komt er bij mij (met de default browser van Samsung) "EAP-.... verificatie mislukt".

Maar even een vraagje. Er wordt op de site de certificaat "UTN-USERFirst-Hardware.crt" aangeduid, terwijl er in de handleiding de default CA certificate "GTE Cyber Trust Global" gebruikt wordt. Moet je dan gewoon de UTN certificaat op je toestel zetten en installeren?

Laat het me weten :) De RuG laat het zich afzien van Symbian, er werd tegen mij domweg gezegd dat het netwerk niet door Symbian ondersteund wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een vraagje, want ik heb net voor het eerst sinds de telefoon uit is deze geupdate.. Maar ik had vroeger altijd in het telefoongeheugen zon 43 mb vrij en nu nog maar 25.. Ik heb alleen het idee dat de telefoon een stuk sneller geworden is.. Ik vroeg me dus af of het besturingssysteem dus bijna 20 mb in het werkgeheugen zwaarder is geworden of dat ik iets verkeerds heb gedaan>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:07:
Ik had even een vraagje, want ik heb net voor het eerst sinds de telefoon uit is deze geupdate.. Maar ik had vroeger altijd in het telefoongeheugen zon 43 mb vrij en nu nog maar 25.. Ik heb alleen het idee dat de telefoon een stuk sneller geworden is.. Ik vroeg me dus af of het besturingssysteem dus bijna 20 mb in het werkgeheugen zwaarder is geworden of dat ik iets verkeerds heb gedaan>?
Nee, dat is simpelweg het gevolg van de update. Heeft niet echt gevolgen voor het gebruik van je telefoon, apps kun je (meestal) zonder problemen op het massageheugen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps, volgens de laatste handleiding met Eap-TTLS Wlan security instelling moet je het nieuwe UTN....certificaat gebruiken. Het GTE.....certificaat werd voorheen gebruikt maar is sind een tijdje niet meer te gebruiken.
De handleiding net bekeken. De eerste die jij hebt bekeken staat inderdaad de GTE versie. De 2de is een nieuwe handleiding (Nokia E71 verbinden met elektronische post en draadloos netwerk) waarin de UTN versie wordt gebruikt en deze werkt! Ik hoor het wel of het je lukt.
Een tip als je de EAP-TTLS scherm volledig hebt ingevuld moet je rechts bovenin het diehoekje naar recht aanklikken om naar het Eap-MSCHAPv2 aanvink scherm te komen. Heb zelf een tijdje moeten uitvogelen hoe het werkt. Wel handig om te weten want de E71 is net iets anders dan de i8910.
Succes!! ;)
Ik ga de komende tijd een handleiding schrijven voor de i8910. Een collega heb ik afgelopen week ook geholpen met zijn Nokia 5800. Werkt zonder problemen! :*)
Amps schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:29:
[...]

Bedankt voor de site. Ik ben hem volgens mij een keer tegengekomen. Heb ook een beetje zitten te testen met "@student.rug.nl" en domeinnaam enzo, maar telkens komt er bij mij (met de default browser van Samsung) "EAP-.... verificatie mislukt".

Maar even een vraagje. Er wordt op de site de certificaat "UTN-USERFirst-Hardware.crt" aangeduid, terwijl er in de handleiding de default CA certificate "GTE Cyber Trust Global" gebruikt wordt. Moet je dan gewoon de UTN certificaat op je toestel zetten en installeren?

Laat het me weten :) De RuG laat het zich afzien van Symbian, er werd tegen mij domweg gezegd dat het netwerk niet door Symbian ondersteund wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:57:
get.skyfire.com
Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan ;)

Inmiddels heb ik er ook al een paar dagen mee gespeeld. En ik vind idd dat Opera toch wat soepeler lijkt te werken. Toch ben ik niet ontevreden over Skyfire: het werkt vrij intuitief en goed, kinetic scrolling doet het ook prima, en Flash! Eindelijk Flash ondersteuning. Surfen op je telefoon gaat nu praktisch hetzelfde als op de pc. Het is nog een beta, dus ik verwacht dat ze zeker nog met verbeteringen zullen komen.
Skyfire mag van mij blijven. Thumbs up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:09:
Amps, volgens de laatste handleiding met Eap-TTLS Wlan security instelling moet je het nieuwe UTN....certificaat gebruiken. Het GTE.....certificaat werd voorheen gebruikt maar is sind een tijdje niet meer te gebruiken.
De handleiding net bekeken. De eerste die jij hebt bekeken staat inderdaad de GTE versie. De 2de is een nieuwe handleiding (Nokia E71 verbinden met elektronische post en draadloos netwerk) waarin de UTN versie wordt gebruikt en deze werkt! Ik hoor het wel of het je lukt.
Een tip als je de EAP-TTLS scherm volledig hebt ingevuld moet je rechts bovenin het diehoekje naar recht aanklikken om naar het Eap-MSCHAPv2 aanvink scherm te komen. Heb zelf een tijdje moeten uitvogelen hoe het werkt. Wel handig om te weten want de E71 is net iets anders dan de i8910.
Succes!! ;)
Ik ga de komende tijd een handleiding schrijven voor de i8910. Een collega heb ik afgelopen week ook geholpen met zijn Nokia 5800. Werkt zonder problemen! :*)

[...]
Als je de handleiding hebt, laat het dan aub ff weten. Ik heb er ook oren naar! Het lukt mij ook niet om op het Eduroam netwerk van school te komen. Krijg het niet voor elkaar. Dus wat hulp is zeer zeker welkom. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom blijft die nieuwe off. update?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:26:
Waarom blijft die nieuwe off. update?!
Geduld is een schone zaak. Doe eerst even zelf research op internet en check via PC studio of je al wat kunt updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Bedankt Wim,

Ik ga meteen proberen wanneer ik mijn toestel terug heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:01:
[...]

Graag gedaan ;)

Inmiddels heb ik er ook al een paar dagen mee gespeeld. En ik vind idd dat Opera toch wat soepeler lijkt te werken.
Hier loopt ie nog regelmatig vast :s

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Even nog een vraagje, is er een manier om die albumhoezen te back-uppen op de mediaplayer? En hoe zit het met de applicaties. Als je die back-upt en later weer terug zet, dan staan al die applicaties weer gewoon in je extra map (ongeorderd). Is daar ook wat aan te doen?

Via welke methode is back-uppen eigenlijk het beste? Bestandsbeheer of PC Studio (of andere methode)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:23:
Durf het bijna niet te vragen, maar draai je wel op XP?
[...]
Ik update op een machine met XP, jawel...
Heb een paar keer geprobeert en krijg nu na start in het venster Software Updater - Symbian Stap: 1/4 "bezig met controleren van updateversie / Bezig met lezen van informatie over de softwareversie van de telefoon.." en een extra venster FUS, die aangeeft "De verbinding tussen de telefoon en de ps is bijgewerkt" en een knop OK. Klik ik daarop dan breekt alles weer af en kan ik weer opnieuw beginnen. Doe ik niks, dan zie ik een telefoon met een vraagteken erin en een vergrootglas eroverheen draaiende en gebeurt er verder niets. Zelfs niet na een uur wachten...
Wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje;

ik heb w7 draaien,
als ik mijn telefoon connect aan de pc, komt hij er niet meer te staan. (bij pc studio)
mijn telefoon is dus nog nooit geupdate, hoe verder?!

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Hoe verder hangt een beetje af van wat je ermee wil doen ;)

Wil je updaten? Dan heb je sowieso XP nodig.

Wil je bestanden uitwisselen etc. Dan zou ik eerst proberen pc-studio opnieuw te installeren
en het dan nog een keer te proberen.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:23:
een vraagje;

ik heb w7 draaien,
als ik mijn telefoon connect aan de pc, komt hij er niet meer te staan. (bij pc studio)
mijn telefoon is dus nog nooit geupdate, hoe verder?!

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:04:
[...]

Ik update op een machine met XP, jawel...
Heb een paar keer geprobeert en krijg nu na start in het venster Software Updater - Symbian Stap: 1/4 "bezig met controleren van updateversie / Bezig met lezen van informatie over de softwareversie van de telefoon.." en een extra venster FUS, die aangeeft "De verbinding tussen de telefoon en de ps is bijgewerkt" en een knop OK. Klik ik daarop dan breekt alles weer af en kan ik weer opnieuw beginnen. Doe ik niks, dan zie ik een telefoon met een vraagteken erin en een vergrootglas eroverheen draaiende en gebeurt er verder niets. Zelfs niet na een uur wachten...
Wat mis ik?
Ik ken die fout niet, maar het klinkt als drivers die niet helemaal willen werken. Heb je al gereboot tussendoor? En heb je de nieuwste versie van de samsung software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:27:
[...]Ik ken die fout niet, maar het klinkt als drivers die niet helemaal willen werken. Heb je al gereboot tussendoor? En heb je de nieuwste versie van de samsung software?
Laatste SW van Samsung geinstalleerd...
Telefoon gereboot...
PC gereboot...
Blijft hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-10 10:12
Ik zit al sinds 29 juni met dezelfde FW volgens mn telefoon, intussen geen nederlandstalige updates geweest via PC Studio? Ik draai PC Studio 7 onder Vista, zegt dat telefoon bijgewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke firmware heb je? Want zo weten we nog niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-10 10:12
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:36:
Welke firmware heb je? Want zo weten we nog niet veel ;)
De XENIF1 versie, en bij laatste update staat 'niet bijgewerkt'. Ik heb het toestel sinds september, dus met deze FW aangeleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lastig, ik heb nergens xp
k.olfers schreef op zondag 24 januari 2010 @ 01:07:
Hoe verder hangt een beetje af van wat je ermee wil doen ;)

Wil je updaten? Dan heb je sowieso XP nodig.

Wil je bestanden uitwisselen etc. Dan zou ik eerst proberen pc-studio opnieuw te installeren
en het dan nog een keer te proberen.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik heb meerdere keren gelezen dat het ook kan met een virtuele windows xp? Via pc studio updaten lukt iig wel op vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Southern Sun schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:56:
Ik heb meerdere keren gelezen dat het ook kan met een virtuele windows xp? Via pc studio updaten lukt iig wel op vista
Inderdaad: Download maar eens VMware player: http://www.vmware.com/products/player/

Als je ergens een XP licentie hebt en cd/image kun je XP installeren via VMware player. Daarbinnen in kun je dan PC studio installeren en updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem,

ik ging voor het eerst vandaag pc studio gebruiken en dus ook voor het eerst updaten.
bij 31% is het programma op windows vista vastgelopen en kon de installatie dus niet verder gaan.
Als ik nu mijn i8910 opstart zie ik wel samsung i8910 HD staan, dan dimt het licht wat en gaat het beeld uit, en dat blijft zich herhalen. De telefoon gaan dus niet meer aan!
is hier een oplossing voor, een reset knop verscholen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgdebie
  • Laatst online: 09-06 11:17
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:07:
[...]

Als je de handleiding hebt, laat het dan aub ff weten. Ik heb er ook oren naar! Het lukt mij ook niet om op het Eduroam netwerk van school te komen. Krijg het niet voor elkaar. Dus wat hulp is zeer zeker welkom. _/-\o_
Dit is de handleiding voor Eduroam voor de TU/e. Ik heb hem werkend hier.
handleiding voor het configureren van Symbian smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorgdebie schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:40:
[...]

Dit is de handleiding voor Eduroam voor de TU/e. Ik heb hem werkend hier.
handleiding voor het configureren van Symbian smartphones
Thanx! Ik ga het van de week even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien en dagje spelen met een Iphone ben ik om,mijn i8910 gaat de deur uit.

Opzich wel jammer leek een veel belovend toestel met 8 Mpix foto toestel en HD filmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:48:
Na het zien en dagje spelen met een Iphone ben ik om,mijn i8910 gaat de deur uit.

Opzich wel jammer leek een veel belovend toestel met 8 Mpix foto toestel en HD filmen...
Wat was dan je reden om de I8910 weg te doen? Ben toch wel benieuwd naar een antwoord met wat argumenten.

Ik heb zelf een iPod Touch voor de App Store / games, en mn I8910 als multimediabeest. Dat kun je de iPhone toch niet echt noemen met inferieure camera hardware. I8910 ondersteunt DivX, subtitles, AMOLED scherm kijkt heerlijk enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de video kwaliteit met geluid rond uit bagger, mijn oude N95 deed dit nog beter, verder vindt ik diverse aplicaties traag laden zeker internet laad langzaam. Ja ik heb de originele software en wil geen custom rom ivm garantie kwesties die zo te lezen nog al eens voorkomen.

Kortom ik ben opzoek naar een Iphone 32 Gb in het zwart.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie1980
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 09:04
Ik heb sygic gekocht, 7.71 maar nou krijg ik de gps niet werkende, kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik zag een filmpje van het spel Let's Golf op Youtube, zag er goed uit. Ik ging dus eens zoeken waar ik hem legaal kon krijgen.... Je kan dat spel gewoon nergens kopen zo'n beetje! De enige site waar ik hem vond was de Italiaanse Samsung Appstore. Maar daar staat dan weer dat het spel enkel in het Frans of Italiaans is. Dat zie ik ook niet zitten. Lekker bagger :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Van traag internet heb ik echt geen last. Al eens opera geprobeerd? Als ik hem naast de Iphone van mn vrienden leg is ie minstens zo snel met het laden van pagina's.

Maargoed, succes met de Iphone verder ;)
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:54:
Ik vind de video kwaliteit met geluid rond uit bagger, mijn oude N95 deed dit nog beter, verder vindt ik diverse aplicaties traag laden zeker internet laad langzaam. Ja ik heb de originele software en wil geen custom rom ivm garantie kwesties die zo te lezen nog al eens voorkomen.

Kortom ik ben opzoek naar een Iphone 32 Gb in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Propane schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:57:
Ik zag een filmpje van het spel Let's Golf op Youtube, zag er goed uit. Ik ging dus eens zoeken waar ik hem legaal kon krijgen.... Je kan dat spel gewoon nergens kopen zo'n beetje! De enige site waar ik hem vond was de Italiaanse Samsung Appstore. Maar daar staat dan weer dat het spel enkel in het Frans of Italiaans is. Dat zie ik ook niet zitten. Lekker bagger :P.
Erg leuk spelletje inderdaad, werkt super op de i8910. Via google kan je wel vinden waar je 'm kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb sinds gister een vreemd probleem met de i8910. Van het ene op het andere moment zijn de widgets verdwenen. Als ik bij instellingen naar de widgetlijst ga dan staan ze er nog wel allemaal, maar op het homescherm kan ik het balkje links wel open schuiven maar er staat helemaal niks meer :P (ja, ze zijn wel aangevinkt in de widgetlijst...).
Het vreemde is dat ik volgens mij niks geks heb gedaan, iemand hier al ervaring mee of hier een oplossing voor?
Heb eventueel nog wel een backup waarmee ik het probleem (denk ik) wel kan oplossen maar als er een andere oplossing is hoor ik het graag.

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo, iemand enig idee waarom opera mobile 10 (b2) niet werkt of extreem traag laad wanneer "turbo" aan staat? Of heeft verder niemand hier last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disturbed Ange
  • Laatst online: 30-08 08:26
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:36:
yo, iemand enig idee waarom opera mobile 10 (b2) niet werkt of extreem traag laad wanneer "turbo" aan staat? Of heeft verder niemand hier last van...
Ik gebruik ook de nieuwste Opera, ik heb idd ook al snel gemerkt dat wanneer je "turbo" aan hebt staan de verbinding veel slechter is dat wanneer het uit staat.
Ik heb m daarom ook altijd uit staan en ben verder zeer tevreden met opera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgdebie
Annie1980 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:37:
Ik heb sygic gekocht, 7.71 maar nou krijg ik de gps niet werkende, kan iemand helpen?
Ik heb hem werkend gekregen door deze stappen te volgen:
1 Start Sygic op, ga naar scherm waar je automatisch je GPS kunt configureren. Waarschijnlijk geeft hij na een tijdje aan dat hij het GPS-apparaat niet kan vinden.
2 Vervolges start je de Locatie-applicatie op van Symbian zelf en kies je GPS-gegevens.
3 Terwijl je deze applicatie in de achtergrond laat draaien, ga je terug naar Sygic en kies je opnieuw voor automatisch configureren. Nu kan Sygic het GPS-apparaat wel vinden. Als het goed is staat het nu gelijk goed ingesteld en kan hij de volgende keer als je Sygic opstart het GPS-apparaat gelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:36:
Ik heb de turbo-stand uit staan en heb er geen last van.
Je moet die alleen gebruiken als je geen onbeperkt i-net abo hebt ;)
De pagina's worden dan eerst op de server van Opera geschikt gemaakt voor gebruik op je gsm.
Dat kost tijd maar er wordt minder MB data verstruurd naar je gsm, dus minder kosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:38:
[...]

Ik heb de turbo-stand uit staan en heb er geen last van.
Je moet die alleen gebruiken als je geen onbeperkt i-net abo hebt ;)
De pagina's worden dan eerst op de server van Opera geschikt gemaakt voor gebruik op je gsm.
Dat kost tijd maar er wordt minder MB data verstruurd naar je gsm, dus minder kosten :+
Hmm dat dacht ik al, servers zullen ook wel in amerika staan vandaar de trage verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een duidelijke handleiding geschreven voor de samsung Omnia i8910HD icm Eduroam netwerken voor verschillende Universiteiten in het land. :0 :0

De beschrijvingen die op de TU eindhoven en die van Delft zijn geschreven voor de Nokia's 61 en 71. Het menu hiervan is toch net wat anders dan de I8910HD.

Alleen er is 1 probleem ik weet niet waar ik hem kan uploaden. :( De site die ik had is verleden tijd.
Als je een idee hebt hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgdebie
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:56:
Ik heb een duidelijke handleiding geschreven voor de samsung Omnia i8910HD icm Eduroam netwerken voor verschillende Universiteiten in het land. :0 :0

De beschrijvingen die op de TU eindhoven en die van Delft zijn geschreven voor de Nokia's 61 en 71. Het menu hiervan is toch net wat anders dan de I8910HD.

Alleen er is 1 probleem ik weet niet waar ik hem kan uploaden. :( De site die ik had is verleden tijd.
Ik heb ook een i8910 en ik heb precies gevolgd wat er staat in de handleiding voor de TU/e. Voor mij werkt het als een trein. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
quote:
Ik zag een filmpje van het spel Let's Golf op Youtube, zag er goed uit. Ik ging dus eens zoeken waar ik hem legaal kon krijgen.... Je kan dat spel gewoon nergens kopen zo'n beetje! De enige site waar ik hem vond was de Italiaanse Samsung Appstore. Maar daar staat dan weer dat het spel enkel in het Frans of Italiaans is. Dat zie ik ook niet zitten. Lekker bagger .
Erg leuk spelletje inderdaad, werkt super op de i8910. Via google kan je wel vinden waar je 'm kan downloaden

het is idd een erg leuk spelletje en ook erg mooi. Heb trouwens Prince of Persia ook geinstalleerd staan. Werkt als een trein.... Toch leuk dat het mogelijk is om fatsoenlijke spelletjes te maken.

Trouwens een paar reacties hiervoor ging het over covers met een screen protector. Ik heb deze ook besteld. 24ste besteld en duurt ongeveer 14 tot 21 dagen. Moet uit Hong Kong komen :D. Het is iets van 6 euro en komen geen zend kosten bij. Hoop dat ik niet een kat ind e zak krijg voor dat geld :D. Gaat trouwens via de verkoper e_snin en je krijgt een track and trace code erbij enz erg netjes dus.

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien via Rapidshare of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Over Let's Golf... Ik kom alleen maar versies van Let's Golf tegen van een kleine 50mb? Is dit wel de juiste? :P 50mb voor een mobile game lijkt me toch een beetje veel :P
Misschien dat je hem via de 'standaard' sites kunt uploaden zoals megaupload punt com? Of je kunt hem natuurlijk als tekst ergens in deze topic plaatsen :P
wdulli schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:57:
quote:
Trouwens een paar reacties hiervoor ging het over covers met een screen protector. Ik heb deze ook besteld. 24ste besteld en duurt ongeveer 14 tot 21 dagen. Moet uit Hong Kong komen :D. Het is iets van 6 euro en komen geen zend kosten bij. Hoop dat ik niet een kat ind e zak krijg voor dat geld :D. Gaat trouwens via de verkoper e_snin en je krijgt een track and trace code erbij enz erg netjes dus.
14 tot 21 dagen verzendtijd is best lang zeg! Maarja, dan heb je wel wat :P Ik ga deze case denk ik ook bestellen als ik mijn toestel terug heb. Welke heb je precies besteld?

Ik was gisteren trouwens bij de T4T langs geweest om na te vragen hoe het precies zit met mijn toestel. Hij is al 2-3 weken op de post, maar als nog niet ontvangen door de T4T zelf. Ben er daar dus naar toe gestapt en de medewerker heeft 2x in de schappen gekeken, maar tevergeefs. Vervolgens heeft hij naar Dynafix gebeld waar hij de volgende mededeling kreeg: "We gaan hem voor u lokaliseren".... oftewel, ze zijn mijn toestel kwijt... wordt vervolgd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Amps schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:27:
Over Let's Golf... Ik kom alleen maar versies van Let's Golf tegen van een kleine 50mb? Is dit wel de juiste? :P 50mb voor een mobile game lijkt me toch een beetje veel :P

[...]

Misschien dat je hem via de 'standaard' sites kunt uploaden zoals megaupload punt com? Of je kunt hem natuurlijk als tekst ergens in deze topic plaatsen :P

[...]

14 tot 21 dagen verzendtijd is best lang zeg! Maarja, dan heb je wel wat :P Ik ga deze case denk ik ook bestellen als ik mijn toestel terug heb. Welke heb je precies besteld?

Ik was gisteren trouwens bij de T4T langs geweest om na te vragen hoe het precies zit met mijn toestel. Hij is al 2-3 weken op de post, maar als nog niet ontvangen door de T4T zelf. Ben er daar dus naar toe gestapt en de medewerker heeft 2x in de schappen gekeken, maar tevergeefs. Vervolgens heeft hij naar Dynafix gebeld waar hij de volgende mededeling kreeg: "We gaan hem voor u lokaliseren".... oftewel, ze zijn mijn toestel kwijt... wordt vervolgd dus...
FOR SAMSUNG i8910 OMNIA HD 2x SOFT PLASTIC CASE COVER volgens mij zijn dat de gewonen doorzichtige plastic covers.

Over dat golf spelletje het is iidd best groot maar werkt als een trein en ziet er prachtig uit op de i8910

Ja je weet het niet

Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste