Julianus,Hmz zo te lezen zijn er al weer een paar flinke bugs. Het is ook altijd hetzelfde me die hy3prx. Ik wacht wel op de nieuwe minimal van symbix die gebaseerd is op de nog te verschijnen officiële engelse firmware update.
en
Neem toch gewoon lekker de minimal van SymbiX =P
Je komt een beetje fanboy achtig over op mij. Je bent overduidelijke geen fan van de roms van hyperX maar om zijn werk zo af te kraken??

Jouw "super" SymbiX gozer heeft ook nog nooit een bugvrije rom gereleased, ik kan het weten want ik heb die van hem ook gedraaid. Het feit dat die van hem nu stabiel draait komt gewoon omdat hij in geen eeuwen meer een nieuwe heeft gereleased en de bestaande dus heeft kunnen perfectioneren.
HyperX is idd iets meer van constant vernieuwingen en daarmee gaan gewoon bugs te samen. Ik heb het hier al vaker gezegd, maar ik installeer ook nooit zijn 1e rom, laat er altijd ff 2 versies overheen gaan zodat de foutjes zijn verholpen.
Ik heb het al eens met Andy (hyperX) over gehad, maar het heeft mede te maken met de druk die op hem wordt uitgevoerd. Iedereen verwacht zo snel mogelijk firmware met de nieuwste snufjes.
Hij heeft echt wel een test team achter zich (ben dat zelf ook geweest). Alleen zijn er zoveel mensen die zijn firmware gebruiken dat er altijd wel weer dingetjes aan het licht komen na de tijd.
Denk niet dat je dan met de beschuldigende vinger naar Andy moet gaan wijzen, beter probeer je hem erop te wijzen want hij zal het dan zeker fixen.
Anyway, ik respecteer je keuze voor de andere firmware, maar ga hier niet de hele tijd de andere afbranden.
Andy vraagt hier zelf ook nadrukkelijk om!!
P.S Misschien heb ik het verkeerd opgevat, in dat geval mag je bovenstaande als niet geschreven beschouwenSo i found the issue that causes the softkey-bug. Anyway…. i decided to start a new post for the other Bugs….. please write it NOW i will fix it to release 2.01 ! I really want to have that version stable !
‘Thanks !
Please note: I am working on releases and have “some” Beta testers, if they doesn´t found the bugs…. i can´t fix it. In the past there was always some bugs that had to be fixed in .01 or .02 versions. 100 Persons can say more then 2 ! And as you know…. i always keep my promises to fix the remaining bugs !
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 17:17 ]