Je bent te vroeg ja... enkele seconden geleden gecheckedNafs Ruh schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:57:
Iemand al geprobeerd te updaten via PC studio voor de officiële update? Of ben ik te vroeg op 3 januari?
Ik wacht echt met smart op de nieuwe update het toestel zal dan pas echt zn ware aard kunnen laten zien daarom ga ik opnieuw een i8910 HD kopen! Op het i8910hdforum is er al een chinese versie met kinetic scroll in het hele systeem! Ik hoop echt dat de be/nl markt deze update zo snel mogelijk krijgt want we lopen al enkele versies achter.. Het enige dat het toestel dan nog zal missen is een uitgebreidere software catalogus zoals de iphone echt stom wrm er niet meer games en software worden geport naar de i8910 want uiteindelijk verschillen deze toestellen qua processor/3d chip en ram niet van elkaar enkel het os is anders
Multiple pc builds in progress
Touchwiz, en actueel weer, volgens mij is dan onmogelijk. Ik heb namelijk al heel wat software geinstalleerd op deze telefoon. Alleen dit heb ik nog voor elkaar gekregen. Misschien gewoon accuweather en deze verplaatsen naar het hoofd menu. Het vergt wel extra stappen maar is volgens mij 1 van de kortste manieren.Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:19:
zou iemand willen/kunnen reageren op mijn post?
Een andere oplossing kan zijn, handyweather. Dan krijg je een zelfde soort homescreen als bijvoorbeeld de n97, maar dan ben je touchwiz interface kwijt.
Verwijderd
Dat is wel mogelijk, van shazam en opera zou ik het niet weten maar die accu wheater widget heb ik ook !Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:34:
[afbeelding]
dat bedoel ik
even voor de duidelijkheid..
dus dit is niet mogelijk?
Gr
edit: ik heb ook een htc clock maar daaronder het weer bericht net als op de hd 2 van htc
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 20:46 ]
Verwijderd
Juist!
hoe kan ik die accu weather krijgen
-sorry voor de domme vraag-
maar een directe link, zodat ik hem meteen op mijn telefoon kan downloaden
Verwijderd
Die met htc clock kan ik je zo geven maar die accu wheater van dat plaatje moet ik ff opzoekenVerwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:57:
Juist!
edit:
Al gevonden
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 21:04 ]
@ kleine--man ja ik zou graag ook die htc clock met weer willen hebben.. Thx
Verwijderd
zou je misschien een afbeelding kunnen maken hoe het eruit zietVerwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:25:
[...]
Dat is wel mogelijk, van shazam en opera zou ik het niet weten maar die accu wheater widget heb ik ook !
edit: ik heb ook een htc clock maar daaronder het weer bericht net als op de hd 2 van htc
alvast bedankt gr
SymbiX gaat weer een minimal versie maken van de nieuwe formware die eraan komt =D =D
Overigens, hebben jullie gezien dat de I8910 hierboven voor minder dan 400E te koop staat?
Overigens, hebben jullie gezien dat de I8910 hierboven voor minder dan 400E te koop staat?
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
@ julianus ja hij is enorm gedaald in prijs! Maar ik heb hem 5maanden geleden in een winkel in antwerpen gekocht voor 380€ was wel een duitse versie met de engelse en franse taal erbij, Maar had hem 1.5maand geleden ingeruild met een n97 dacht dat hij nooit een goede update zou krijgen.. Ik ga nog even afwachten op de ervaringen met de nieuwe firmware hoop dat het toestel veel beter wordt dan koop ik hem mss terug
Lol
Aan alle i8910 & Satio gebruikers ik ga proberen samen met andere grote i8910 en Satio gebruikers proberen een petitie starten om grote developers (EA,Gameloft enz..) aan te zetten om (meer) games en apps te porten van iphone/ipod maar hier moet wel vraag naar zijn van de gebruikers... Wie is hiervoor? Anders blijven we deze schaarse software support behouden, Ik wil persoonlijk dit toestel voor een lange tijd behouden maar wil gewoon handige apps of geweldige 3D games spelen in de tijd dat ik niks te doen heb op mn werk
[ Voor 5% gewijzigd door mafiatounes op 05-01-2010 15:28 ]
Awesome! HyperX roms zijn wat mij betreft iets te leip, al die rare halfbakken trucken van de beste man maken het er niet stabieler opjulianus schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:20:
SymbiX gaat weer een minimal versie maken van de nieuwe formware die eraan komt =D =D
Lijkt me erg tof als dat kon. Ben zelf nog jaloers op de iPhone als ik al die apps ziemafiatounes schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:23:
Aan alle i8910 gebruikers ik ga proberen samen met andere grote i8910 en Satio gebruikers proberen een petitie starten om grote developers (EA,Gameloft enz..) aan te zetten om (meer) games en apps te porten van iphone/ipod maar hier moet wel vraag naar zijn van de gebruikers... Anders blijven we deze schaarse software support behouden, Ik wil persoonlijk dit toestel voor een lange tijd behouden maar wil gewoon handige apps of geweldige 3D games spelen in de tijd dat ik niks te doen heb op mn werk.. Grtzzz
Goed idee omdat te starten... Ik heb nu naast mijn I8910 een iPod Touch, en vind de games zo gruwelijk... Kan me er top mee vermaken. Als ik dan zo'n gare Guitar Hero port speel op mn I8910 baal ik nogsteeds. Er zit zoveel potentieel in dat apparaat!! De games voor iPod zien er zo gelikt uit enzo, dat moet makkelijk kunnen op ons toestel. Mijn steun heb je!
Ja idd ik heb nu een ipod touch laatste generatie en er komt gewoon geen einde aan goede apps & games! ik denk dat als ik de petitie klaar heb en genoeg stemmen heb dan zou ik dit ook naar samsung mobile sturen want ik zou graag willen dat dit allemaal via 1 plaats beschikbaar wordt de "samsung app store" & die van sonyericsson ook Dit in samenwerking met alle grote communties van de i8910 & Satio zodat er een grote vraag naar is en er zo snel mogelijk meer en betere software wordt voorzien
Verwijderd
De enige echte truck is die ingebakken hack, verder zie ik er weinig trucks in?Sjoerd.Donker schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:27:
[...]
Awesome! HyperX roms zijn wat mij betreft iets te leip, al die rare halfbakken trucken van de beste man maken het er niet stabieler op
Neemt niet weg dat jij uiteraard mag vinden dat het een beetje teveel van het goede is
Ik bedoel bijvoorbeeld een ingebouwde Ovi store, N86 camera dll's, dat rare appje van transitions en effects bij je theme's, etc etc. Hij bedoelt het allemaal goed, maar al die tweaks maken het er niet stabieler op m.i.Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:49:
[...]
De enige echte truck is die ingebakken hack, verder zie ik er weinig trucks in?![]()
Neemt niet weg dat jij uiteraard mag vinden dat het een beetje teveel van het goede is
Nu ik het zo lees zal ik eens de speedrom proberen, al is die misschien weer wat te clean. Keuzes Keeuzes Keuzes!

Verwijderd
ey
ik weet niet in welke topic ik mijn vraag moet stellen dus sorry als het bij de verkeerde is. mijn vraag en tevens mijn probleem ik heb een back up gedaan met mijn gsm heb dit dan terug gezet op mijn gsm maar ik vind niks van mijn berichten of foto's terug in mijn gsm kan iemand mij helpen alvast bedankt
ik weet niet in welke topic ik mijn vraag moet stellen dus sorry als het bij de verkeerde is. mijn vraag en tevens mijn probleem ik heb een back up gedaan met mijn gsm heb dit dan terug gezet op mijn gsm maar ik vind niks van mijn berichten of foto's terug in mijn gsm kan iemand mij helpen alvast bedankt
Ik ben benieuwd welke GSM je hebt? als je een i8910HD hebt zit je goed, anders moet je even zoeken naar het forum topic met als naam jouw model GSM. Het probleem dat je beschrijft is mij onbekend, dus daar kan ik je niet mee helpen. succes!Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:39:
ey
Verwijderd
Ja ik wou net zeggen, dat is de reden dat er ook een speed editie wordt gereleased door hemSjoerd.Donker schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:36:
[...]
Ik bedoel bijvoorbeeld een ingebouwde Ovi store, N86 camera dll's, dat rare appje van transitions en effects bij je theme's, etc etc. Hij bedoelt het allemaal goed, maar al die tweaks maken het er niet stabieler op m.i.
Nu ik het zo lees zal ik eens de speedrom proberen, al is die misschien weer wat te clean. Keuzes Keeuzes Keuzes!
Ik heb trouwens afgelopen weekend voor het eerst fotos genomen met mijn telefoon (na een half jaar gebruik

Wat mij opvalt is het feit dat alles zo blurry is? Lijkt wel net of de sluitertijd te lang is?? Ik heb al bij scene op indoor geklikt maar dit bracht geen oplossing? Dit is met name indoor (cafe, disco whatever)
Deed mijn N82 dat toch veel beter? Doe ik wat verkeerd ofzo? Draai btw hx 1.71
De HX firmware maakt (imo) ook veel slechtere foto's dan de officiële Nederlandse firmware. Inderdaad dat rare wazige en meer ruis in de foto's. Gelukkig gebruik ik het niet zoveel, maar zodra die nieuwe update er is ga ik weer over naar officiële firmware. Er zit weinig extras in de HX firmwares waar ik niet zonder kan heb ik gemerkt.
Verwijderd
ik zeg:mafiatounes schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:23:
Aan alle i8910 & Satio gebruikers ik ga proberen samen met andere grote i8910 en Satio gebruikers proberen een petitie starten om grote developers (EA,Gameloft enz..) aan te zetten om (meer) games en apps te porten van iphone/ipod maar hier moet wel vraag naar zijn van de gebruikers... Wie is hiervoor? Anders blijven we deze schaarse software support behouden, Ik wil persoonlijk dit toestel voor een lange tijd behouden maar wil gewoon handige apps of geweldige 3D games spelen in de tijd dat ik niks te doen heb op mn werk
DOEN!
leuk als je dit voor elkaar krijgt!!
GoT is geen helpdesk, dus je zult wel even moeten vermelden wat je precies zelf al gedaan hebt om het op te lossen en waarom het niet lukt.Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:39:
ey
Die staat in het linkje die gegeven is aan het begin van deze pagina
Die italiaanse site
Die italiaanse site
[ Voor 14% gewijzigd door Lethal op 05-01-2010 20:55 ]
Hey iedereen ik ga er zo snel mogelijk werk van maken om een grote petitie te doen met iedereen zn steun gaan we zeker meer apps & games krijgen hopelijk!
Ik heb een vraagje ik krijg mn massageheugen niet te zien dit is echt raar heb een soft & hard reset geprobeert en een format van het massageheugen (als hij net opstart is het massageheugen even beschikbaar en dan verdwijnt hij??) hebben andere dit probleem al eens gehad?
Ik heb gewoon de laatste NL fw erop begrijp dit echt niet
Ik heb een vraagje ik krijg mn massageheugen niet te zien dit is echt raar heb een soft & hard reset geprobeert en een format van het massageheugen (als hij net opstart is het massageheugen even beschikbaar en dan verdwijnt hij??) hebben andere dit probleem al eens gehad?
Ik heb gewoon de laatste NL fw erop begrijp dit echt niet

Verwijderd
Voor de mensen die htc clock zoeken of htc clock met weer het is de zelfde site als die ik eerder al gaf maar nu een andere pagina hier staan ze allebei op en nog een paar :
http://samsung.hdblog.it/category/omnia-hd/widget-omnia-hd/
Verwijderd
besteRoD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:33:
[...]
GoT is geen helpdesk, dus je zult wel even moeten vermelden wat je precies zelf al gedaan hebt om het op te lossen en waarom het niet lukt.
begrijp mijn probleem ook niet goed wou er een back up van maken van mijn gsm via de samsung pc studio dat was gelukt zonder enige problemen heb dan mijn gsm terug naar fabriek instellingen gedaan omdat er 1foto meer dan 100keren op mijn gsm stond dacht dat ik dit probleem zo opgelost kreeg maar tevergeefs dien foto blijft 100keren opstaan zelfs nadat ik mijn back up had terug gezet op mijn gsm, na dit gedaan te hebben vond ik mijn berichten of mijn foto's niet meer juist dien ene foto.
Verwijderd
ik heb een probleem met TTpod (musicplayer)
ik heb dit al een tijdje op mijn gsm staan en werkte perfect, zowel liggend als staand! maar om de één of andere reden switcht mijn scherm niet meer van liggend naar staand, en kan ik dus enkel het programma gebruiken in landscape. heeft iemand hier dit probleem ook? en wat kan ik daar aan doen? is het een bepaalde setting of zo? ik heb me al rot gezocht, maar niets gevonden!
alvast bedankt!
ik heb dit al een tijdje op mijn gsm staan en werkte perfect, zowel liggend als staand! maar om de één of andere reden switcht mijn scherm niet meer van liggend naar staand, en kan ik dus enkel het programma gebruiken in landscape. heeft iemand hier dit probleem ook? en wat kan ik daar aan doen? is het een bepaalde setting of zo? ik heb me al rot gezocht, maar niets gevonden!
alvast bedankt!
Verwijderd
Danku!Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:34:
Voor de mensen die htc clock zoeken of htc clock met weer het is de zelfde site als die ik eerder al gaf maar nu een andere pagina hier staan ze allebei op en nog een paar :
Verwijderd
HoiVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:34:
als je op de site gaat in de link dan kan je een video zien van een omnia met de htc hd2 scherm weet iemand
hoe je die erop krijgt
Verwijderd
Hmm ik probeer de laatste (vertaalde) versie (3.63) te installeren maar dat lukt niet echt. Na het installeren krijg ik bij de ene versie een vernaggeld scherm en de andere start niet eens. Welke gebruik jij dan?Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:51:
ik heb een probleem met TTpod (musicplayer)
alvast bedankt!
Dat kan niet. En gaat waarschijnlijk ook niet lukken. Ik weet niet precies wat je bedoeld eigenlijk, maar ik neem aan dat je android zagVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:53:
[...]
Hoi
als je op de site gaat in de link dan kan je een video zien van een omnia met de htc hd2 scherm weet iemand
hoe je die erop krijgt
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Ik heb ook die HTC klok met weersverwachting erop gezet, op zich hartstikke mooi. Alleen hoe krijg ik in plaats van 'giovedi' gewoon donderdag...
? Dus hoe krijg ik dit in nederlandse taal?
Gister kwam ik 2 spellen tegen: Ferrari gt HD en Let's Golf. Vooral die laatste heeft echt toffe graphics en beide lopen perfect op de i8910. Kent iemand nog meer spelletjes van vergelijkbare kwaliteit?
Verwijderd
ik zag op die site een film met de omnia 2 maar dan met de htc touch hd2 UIReCreator schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:05:
[...]
Dat kan niet. En gaat waarschijnlijk ook niet lukken. Ik weet niet precies wat je bedoeld eigenlijk, maar ik neem aan dat je android zag
moet je maar eens kijken
Verwijderd
EDIT: is versie voor s60v3. voor s60v5 is 3.51b2 de nieuwste...Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:05:
[...]
Hmm ik probeer de laatste (vertaalde) versie (3.63) te installeren maar dat lukt niet echt. Na het installeren krijg ik bij de ene versie een vernaggeld scherm en de andere start niet eens. Welke gebruik jij dan?
Verwijderd
Link please?Southern Sun schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:53:
Gister kwam ik 2 spellen tegen: Ferrari gt HD en Let's Golf. Vooral die laatste heeft echt toffe graphics en beide lopen perfect op de i8910. Kent iemand nog meer spelletjes van vergelijkbare kwaliteit?
die spellen moet ik ook hebben
Verwijderd
ik gebruik de 3.51 Beta ENG updated by Sympvietgroup versie, maar ik weet nu niet of dat de beta2 versie is. en bij u lukt het helemaal niet om ttpod te installeren of zo?Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:04:
[...]
EDIT: is versie voor s60v3. voor s60v5 is 3.51b2 de nieuwste...
edit. net geupdate naar beta 2m maar hetzelfde probleem blijft zich voordoen, enkel de landscape werkt, jammer iemand een oplossing
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 21:49 ]
Google maar even op de naam van die spellen en i8910Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:23:
[...]
Link please?
die spellen moet ik ook hebben
Beta filmpje van de aankomende firmware-update....
http://www.youtube.com/wa...A&feature=player_embedded
Verwijderd
Lekker.Niborit schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:22:
Beta filmpje van de aankomende firmware-update....
Verwijderd
Hoi
weet iemand hoe ik die gebroken bestanden bij galerij en dan afbeeldingen krijg ze niet weg
alvast bedankt
gr
weet iemand hoe ik die gebroken bestanden bij galerij en dan afbeeldingen krijg ze niet weg
alvast bedankt
gr
Waarom vraag je ons dat, en niet aan Samsung?
Meer dan speculeren kunnen wij hier ook niet echt...
Verwijderd
Ja, dat vind ik ook een dikke domper persoonlijk!! Want dat blijft nog mijn hoofdspeerpunt!
Ik hoop nog steeds dat hyperX een manier vind om dit te verbeteren. Hij had het wel over "iets" met video.
Ik hoop nog steeds dat hyperX een manier vind om dit te verbeteren. Hij had het wel over "iets" met video.
Maar ik ben bang dat het toch niet zo is, want er zit idd een camera update in de upcoming firmware, maar dat is puur voor sneller fotograferen. Wat heb ik daar nu aanWhat i can say… that i know that there will be a big Camera update, proably a fix for the 720p recording, and i will give this feature more attention in the future

Verwijderd
Precies... wij hebben tijd genoegVerwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:14:
Maar ik ben bang dat het toch niet zo is, want er zit idd een camera update in de upcoming firmware, maar dat is puur voor sneller fotograferen. Wat heb ik daar nu aan
Kijk dat is nou boeiend nieuws. Een blogger - naar verluid betrokken bij de petitie voor kinetic scrolling - heeft meer info over de update. Hij heeft vier uur lang gesproken met een technisch directeur bij Samsung. Dit geeft heel veel nuttige informatie: http://anphase.wordpress.com/
'een' blogger? Deze meneer heeft dat 20+ pagina's tellende report over de gebreken en tekortkomingen van de I8910 opgesteld! N.a.v. dit report mocht hij langskomen bij ene hoge pief van Samsung om het daar eens over te hebben. Hij kreeg na het gesprek een I8910 met beta versie van de upcoming firmware mee, er staat een 10 minuten duren filmpje van deze FW in actie op YouTube.coenox schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:26:
Kijk dat is nou boeiend nieuws. Een blogger - naar verluid betrokken bij de petitie voor kinetic scrolling - heeft meer info over de update. Hij heeft vier uur lang gesproken met een technisch directeur bij Samsung. Dit geeft heel veel nuttige informatie: http://anphase.wordpress.com/
Beetje jammer dat veel van zijn wat diepere / technischere vragen ontwijkend worden beantwoord. Kinetisch scrollen is super ik ben echt benieuwd naar de final update.
Hmm. Dank voor je toevoeging. Ik had me er nog niet genoeg in verdiept en 'een' blogger is inderdaad te weinig credit voor deze held. Chapeau voor Samsung trouwens om hier serieus mee om te gaan. Kunnen anderen (LG) iets van leren. Nu kijken of ze er echt iets mee doen. Overigens wordt goed uitgelegd waarom Samsung niet overal iets mee kan.Gaargod schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:10:
[...]
'een' blogger? Deze meneer heeft dat 20+ pagina's tellende report over de gebreken en tekortkomingen van de I8910 opgesteld! N.a.v. dit report mocht hij langskomen bij ene hoge pief van Samsung om het daar eens over te hebben. Hij kreeg na het gesprek een I8910 met beta versie van de upcoming firmware mee, er staat een 10 minuten duren filmpje van deze FW in actie op YouTube.
Klopt, er word o.a. op dat i8910omnia.com forum veel shit over Samsung gegooid, maar kijkende naar bijv. ook Nokia mogen we blij zijn dat zo'n iemand als Anphase serieus word genomen door Samsung. Ik snap ook best wel dat dit toestel maar een kleine (doch fanatieke) userbase heeft, en dat er daardoor niet zoveel aandacht aan kan worden besteed. Respect voor deze Anphase dat hij zoveel aandacht en tijd erin weet te steken.
Wie heeft er overigens al eens een I8910 mede-gebruiker gespot? Ik heb er nog NOOIT een in het wild gezien... En toch blijf ik mn vrienden en familie weer verbazen met de kwaliteit van het scherm en de filmpjes die ik ermee maak.
Wie heeft er overigens al eens een I8910 mede-gebruiker gespot? Ik heb er nog NOOIT een in het wild gezien... En toch blijf ik mn vrienden en familie weer verbazen met de kwaliteit van het scherm en de filmpjes die ik ermee maak.
Heeft iemand trouwens een Beta van iMelo kunnen bemachtigen?
Ben erg benieuwd naar dit programma
http://www.landscape-pro.net/products/imelo.html
Ben erg benieuwd naar dit programma
http://www.landscape-pro.net/products/imelo.html
Verwijderd
Sorry voor de late reactie, maar een groots bedankje is wel op zijn plaatsAmps schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:01:
[...]
Welke toetsenbord gebruik je? Als je de alfanumerieke gebruikt, moet je volgens mij hekje of sterretje inhouden. Of je kunt een paar keer op "1" klikken (in non-T9) en in T9-modus één keer "1" toetsen en dan paar keer hekje(of sterretje, heb de toestel niet bij de hand).
In landscape QWERTY toetsenbord doe je dit aan de hand van door naar "123" te gaan en dan één keer op de shift knop te klikken
Dat kinetisch scrollen is mooi, maar toch ook lang niet alles. Soms heb ik het idee dat als dat er is het voor veel mensen al goed is. Hopelijk blijft het lang niet daarbijGaargod schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:10:
[...]
Kinetisch scrollen is super ik ben echt benieuwd naar de final update.
Verwijderd
Ik heb het vandaag ook gehadSouthern Sun schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:16:
[...]
Nee? Bij mij al best vaak eigenlijk. Paar weken terug nog in het buitenland dat ineens internet open stond
Ik heb in mijn zak mijn telefoon van lock afgehaald, uitgezet, opnieuw aangezet en toen 3x de verkeerde pincode in gedrukt
Dus ik totaal niet blij, gelukkig was de winkel waar ik mijn simkaart had gekocht vlakbij en hebben ze daar mijn pukcode gegeven
Zo, ik ben weer terug op de officiële NL firmware. De HX die ik er op had staan leek met de dag sneller de batterij leeg te slurpen en er zat niets extra in dat ik gebruik, dus dan maar in afwachting van de update terug naar de NL firmware. Was zowaar weer blij om de bekende bootup te zien en de normale toetsgeluidjes in plaats van die vage klikjes
.
Verwijderd
graag wil ik jullie allemaal vragen mee te stemmen zodat HyperX de HX2.0 versie ook in het nederlands maakt
http://www.hyperx.allroms...edition-DUTCH&p=17#post17
http://www.hyperx.allroms...edition-DUTCH&p=17#post17
Hier hetzelfde, en met HellooX erop ben je alsnog best gelukkig vind ikPropane schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:05:
Zo, ik ben weer terug op de officiële NL firmware. De HX die ik er op had staan leek met de dag sneller de batterij leeg te slurpen en er zat niets extra in dat ik gebruik, dus dan maar in afwachting van de update terug naar de NL firmware. Was zowaar weer blij om de bekende bootup te zien en de normale toetsgeluidjes in plaats van die vage klikjes.
Raar, ik heb dit precies hetzelfde! Ik draai 1.71 en sinds afgelopen week heb ook heel sterk het idee dat mijn accu veel sneller leeg gaat. Tis gewoon voorgekomen dat mijn accu (zonder 3G) binnen 1 dag leeg was! Dit terwijl ik er eerst makkelijk 3/4 dagen mee kon doen. Zat zelf te denk om de fw er weer is opnieuw op te zetten..Propane schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:05:
Zo, ik ben weer terug op de officiële NL firmware. De HX die ik er op had staan leek met de dag sneller de batterij leeg te slurpen en er zat niets extra in dat ik gebruik, dus dan maar in afwachting van de update terug naar de NL firmware. Was zowaar weer blij om de bekende bootup te zien en de normale toetsgeluidjes in plaats van die vage klikjes.
Ik had de telefoon gisterochtend 07:00 van de lader gehaald met een volle batterij, vervolgens naar m'n opleiding gegaan. Ik was om 12:30 maar ik moest nog een tijd wachten op de bus. Na 27 minuten browsen via 3G/3,5G gaf de batterij indicatie nog slechts twee streepjes aan. Nu weet ik dat hij het op het laatste streepje lang vol kan houden, maar de officiële firmware lijkt toch beduidend beter te zijn. Vandaag ook weer een dikke 20 minuten zitten browsen en nu net twee streepjes er af.Criminelis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:12:
[...]
Raar, ik heb dit precies hetzelfde! Ik draai 1.71 en sinds afgelopen week heb ook heel sterk het idee dat mijn accu veel sneller leeg gaat. Tis gewoon voorgekomen dat mijn accu (zonder 3G) binnen 1 dag leeg was! Dit terwijl ik er eerst makkelijk 3/4 dagen mee kon doen. Zat zelf te denk om de fw er weer is opnieuw op te zetten..
Nu is die indicator niet 100% betrouwbaar, maar deze verschillen zijn een beetje te groot om daar op af te schuiven,
Verwijderd
heeft iemand zelda voor deze telefoon gevonden?
heb hem op youtube zien staan, maar kan de download niet vinden
heb hem op youtube zien staan, maar kan de download niet vinden
Vraagje, ik gebruik de telefoon af en toe via Wlan op mijn eigen router met wpa2 en dat gaat allemaal goed.
Alleen is er ook een mogelijkheid om de telefoon een verbinding met mijn router te laten maken ook als die de ssid broadcast niet uitzend?
Alleen is er ook een mogelijkheid om de telefoon een verbinding met mijn router te laten maken ook als die de ssid broadcast niet uitzend?
Verwijderd
Hier hetzelfde probleem, ook ik wil terug naar de laatste Nederlandse firmware maar snap niet hoe. Toen ik ging flashen downloadde ik een programma telefoon aansluit klikken op start wachten en klaar! maar ik kan nergens de download vinden voor nederlandse firmware en ik hoorde ook iets over 2 delen ofzo hoe werkt dit dan moet ik dan 2 keer met zo'n programma flashen eerst ene helft en dan de andere? Graag uitleg:)Criminelis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:12:
[...]
Raar, ik heb dit precies hetzelfde! Ik draai 1.71 en sinds afgelopen week heb ook heel sterk het idee dat mijn accu veel sneller leeg gaat. Tis gewoon voorgekomen dat mijn accu (zonder 3G) binnen 1 dag leeg was! Dit terwijl ik er eerst makkelijk 3/4 dagen mee kon doen. Zat zelf te denk om de fw er weer is opnieuw op te zetten..
Verwijderd
Nieuwe firmware online!
I8910XXIL5
Ik heb deze firmware niet getest.
Reden heb geen I8910 meer.
Wanneer is deze online gezet door Samsung: 7-1-2010.
I8910XXIL5
Nog niets via PC Studio.... dus nog maar even afwachten
.
Verwijderd
is dit dan met de nederlandse taal? XX wil normaal zeggen dat de nederlandse taal beschikbaar is, maar dat klopt niet altijd...Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:53:
Nieuwe firmware online!
I8910XXIL5
Verwijderd
Ik heb het nog niet aangedurfd om een niet standaard update erop te zetten. Toen ik de telefoon kocht zat er een andere firmware op dan de huidige XXIFD versie.
De vroegere versie was veel sneller vond ik.
Ik heb lang zitten twijfelen tussen de Nokia N97 en deze telefoon. Ik ben best tevreden maar ik vind de ondersteuning echt waardeloos. Zelfs in de Samsung store kan je geen apps vinden voor de HD.
Heel vreemd. Wat wil Samsung nu eigenlijk met deze telefoon?
De vroegere versie was veel sneller vond ik.
Ik heb lang zitten twijfelen tussen de Nokia N97 en deze telefoon. Ik ben best tevreden maar ik vind de ondersteuning echt waardeloos. Zelfs in de Samsung store kan je geen apps vinden voor de HD.
Heel vreemd. Wat wil Samsung nu eigenlijk met deze telefoon?
Volgens dit forum is het nog niet de officiele release maar een beta: http://forums.samsungi891...load-gt-i8910xxil5-5.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:55:
[...]
is dit dan met de nederlandse taal? XX wil normaal zeggen dat de nederlandse taal beschikbaar is, maar dat klopt niet altijd...
Nou, ik hoef in principe niet terug naar de NL firmware. De HyperX 1.71 bevalt me prima. Het is dat ik de laatste week merk dat mijn telefoon vrij slecht presteert qua accuduur. Het rare is wel dat ik hier in het begin helemaal geen last van had.Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:47:
[...]
Hier hetzelfde probleem, ook ik wil terug naar de laatste Nederlandse firmware maar snap niet hoe. Toen ik ging flashen downloadde ik een programma telefoon aansluit klikken op start wachten en klaar! maar ik kan nergens de download vinden voor nederlandse firmware en ik hoorde ook iets over 2 delen ofzo hoe werkt dit dan moet ik dan 2 keer met zo'n programma flashen eerst ene helft en dan de andere? Graag uitleg:)
Lees hier nu overal op het forum dat die nieuwe NL firmware eraan gaat komen. Daar wacht ik wel even op, en dan maar is kijken hoe dat gaat bevallen.
Verwijderd
http://samsungi8910omnia....g-i8910-debrand-tutorial/Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:47:
[...]
Hier hetzelfde probleem, ook ik wil terug naar de laatste Nederlandse firmware maar snap niet hoe. Toen ik ging flashen downloadde ik een programma telefoon aansluit klikken op start wachten en klaar! maar ik kan nergens de download vinden voor nederlandse firmware en ik hoorde ook iets over 2 delen ofzo hoe werkt dit dan moet ik dan 2 keer met zo'n programma flashen eerst ene helft en dan de andere? Graag uitleg:)
Hier staat stap voor stap omschreven over hoe te flashen! Toen ik er destijds de ballen van snapte is het mij ook gelukt dmv van deze "how to".
En die 2 delen waar jij het over hebt, is vrij simpel, de firmware is groter dan 100 MB, dus wordt hij geupload in 2 delen op rapidshare (ivm 100MB limiet op rapidshare)
Hier is deel 1 en 2:
http://rapidshare.com/fil...ric_Netherlands.part1.exe
http://rapidshare.com/fil...ric_Netherlands.part2.rar
Bovenstaande bestanden is dus stap 4 na het eerste plaatje uit de howto
Let op! Je bent wel een XP machine nodig!!
Ik neem aan dat het zo moet lukken
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 09:45 ]
Verwijderd
Heel erg bedank voor de downloads, de how-to heb ik alleen niet nodig want ik weet hoe ik moet flashen maar snapte dat met die 2 delen niet, maar erg bedankVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:39:
[...]
http://samsungi8910omnia....g-i8910-debrand-tutorial/
Hier staat stap voor stap omschreven over hoe te flashen! Toen ik er destijds de ballen van snapte is het mij ook gelukt dmv van deze "how to".
En die 2 delen waar jij het over hebt, is vrij simpel, de firmware is groter dan 100 MB, dus wordt hij geupload in 2 delen op rapidshare (ivm 100MB limiet op rapidshare)
Hier is deel 1 en 2:
http://rapidshare.com/fil...ric_Netherlands.part1.exe
http://rapidshare.com/fil...ric_Netherlands.part2.rar
Bovenstaande bestanden is dus stap 4 na het eerste plaatje uit de howto
Let op! Je bent wel een XP machine nodig!!
Ik neem aan dat het zo moet lukkenHet is eigenlijk doodsimpel, gewoon kwestie van goed rustig lezen!
edit: ik kan deel 2 niet downloaden omdat ik mijn limit heb berijkt voor free users is hier iets aan te doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 10:03 ]
En USB 2.0
Anders gaat het ook mis.
Verwijderd
Oow ja vergeten, usb 2.0 is ook wel handig 
en wat betreft de limiet kleine man, ff geduld, over half uurtje kun je waarschijnlijk wel weer
en wat betreft de limiet kleine man, ff geduld, over half uurtje kun je waarschijnlijk wel weer
Verwijderd
hyperx is bijna klaar met de HX2.0 Speed Edition engels+duits
als het mee zit komt deze vandaag nog online !
gnusmas8910HD says:
January 14, 2010 at 6:24 pm
Just talked to Andy….
He is getting near the end result guys!
gnusmas8910HD says:
Just talked to Andy….
Verwijderd
Lekker, nog fun vandaag danVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:04:
hyperx is bijna klaar met de HX2.0 Speed Edition engels+duits
gnusmas8910HD says:
Just talked to Andy….
Iemand een idee hoe je een T9 Dutch op een engelse versie zet?
■this Speed release will have English and German menu language, and English/German and Dutch T9
Verwijderd
January 12, 2010 by hyperx · 108 CommentsVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:43:
[...]
Lekker, nog fun vandaag dan
Iemand een idee hoe je een T9 Dutch op een engelse versie zet?
Beta test of HX2.0 Speed version will start tonight gnusmas8910HD will be the first beta tester.
■this Speed release will have English and German menu language, and English/German and Dutch T9
■Roadsynch is now working.
■changed Kinetic scrolling vallues
■based on IL5 Firmware
■encreased C32 system chache (2x)
■changed back manifest file for custom Kastor-effects (animation app will work now)
■other system minor changes
■c:\ space 103,6 MB
■fixed memory-card bug
als je goed kijkt staat er dat er ook Dutch T9 in zit
Verwijderd
Ik heb de HX 2.0 op me i8910 gezet.
Hij lijkt goed te werken =) alleen de gallery is langzaam maarja die gebruik ik ook maar zelden.
Hij lijkt goed te werken =) alleen de gallery is langzaam maarja die gebruik ik ook maar zelden.
Is dit inclusief de nieuwste firmware die nu in januari uit zou komen vanuit Samsung?Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 01:06:
Ik heb de HX 2.0 op me i8910 gezet.
Nee, hij is gebaseerd op de IL5 die hier eerder is genoemd. Een beta firmware dus.
Hmz zo te lezen zijn er al weer een paar flinke bugs. Het is ook altijd hetzelfde me die hy3prx. Ik wacht wel op de nieuwe minimal van symbix die gebaseerd is op de nog te verschijnen officiële engelse firmware update.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Even een vraag, ik heb tijdens het bellen vaak dat het geluid ineens keihard gaat echt 0.5 sec (soort storing geluid) en daarna is het geluid weer normaal, maar dit verschrikkelijk irritant als je een keuze menu hoort en dan de laatste keuze niet verstaat door deze storing.
Heb meer mensen hier dat probleem wel eens gehad of nog steeds?
Heb meer mensen hier dat probleem wel eens gehad of nog steeds?
@julianus: Is daar al iets van een datum van bekend?
@Neox17: Ik heb dit inderdaad ook weleens, maar gebruik meestal met keuzemenus niet mijn mobiel, omdat het echt te lastig is op een omnia hd om bij je telefoon doorkiesnummer te komen.
@Neox17: Ik heb dit inderdaad ook weleens, maar gebruik meestal met keuzemenus niet mijn mobiel, omdat het echt te lastig is op een omnia hd om bij je telefoon doorkiesnummer te komen.
[ Voor 70% gewijzigd door Lethal op 15-01-2010 11:58 ]
Dus je hebt ook zo'n storing ? Kun je trouwens als je al een hyperx firmware erop hebt staan gewoon upgraden zonder de telefoon naar de fabrieksinstellingen terug te zetten? Anders moet ik elke keer weer mcgyder enz opnieuw installeren. En komt er ook weer een nederlandse versie van 2.0?Lethal schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:57:
@julianus: Is daar al iets van een datum van bekend?
[ Voor 4% gewijzigd door Snoll3bulk op 15-01-2010 12:04 ]
@Lethal symbix heeft gezegd dat hij het meteen maakt zodra de officiële firmware er is.
@NeoX17 als je nieuwe firmware installeert moet je je drives zelfs formatteren, anders is de kans op problemen bijna 100%. Je moet dan dus al je apps opnieuw installeren.
Storende geluid wat jij noemt heb ik nog nooit gehad (in de pakweg 5 keer dat ik zo'n keuzemenu ben doorgeworsteld).
@NeoX17 als je nieuwe firmware installeert moet je je drives zelfs formatteren, anders is de kans op problemen bijna 100%. Je moet dan dus al je apps opnieuw installeren.
Storende geluid wat jij noemt heb ik nog nooit gehad (in de pakweg 5 keer dat ik zo'n keuzemenu ben doorgeworsteld).
Oke , misschien heb ik gewoon een brakke telefoon, het is niet alleen met keuze menu's maar ook gewoon tijdens het bellen.@NeoX17 als je nieuwe firmware installeert moet je je drives zelfs formatteren, anders is de kans op problemen bijna 100%. Je moet dan dus al je apps opnieuw installeren.
Nog een andere vraagje, wat kan je met die rompatcher doen die op de custum firmware staat?
Die zorgt ervoor dat software zonder geldig certificaat (dus thuis gebrouwen software dan wel gekraakte software) toch geïnstalleerd kan worden.
Het geluid komt van het overschakelen naar luidsprekerfunctie en gelijk weer terug. Als je hem dan bij je oor hebt klinkt dat vrij hard. Ik heb het overigens pas sinds ik HX1.7 erop heb staan.
Had het met vorige HX-releases, nu niet meer. rare bugLethal schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:41:
Het geluid komt van het overschakelen naar luidsprekerfunctie en gelijk weer terug. Als je hem dan bij je oor hebt klinkt dat vrij hard. Ik heb het overigens pas sinds ik HX1.7 erop heb staan.
Hopen dat het bij hyperx 2.0 gefixt is, het is namelijk behoorlijk irritant als mensen iets tegen je zeggen en bepaalde woorden wegvallen. "Kunt u dat herhalen?"Lethal schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:41:
Ik had het trouwens ook al met de firmware vanuit de doos zeg maar.
[ Voor 35% gewijzigd door Snoll3bulk op 15-01-2010 15:35 ]
Neem toch gewoon lekker de minimal van SymbiX =P De bestaande is ook al hardstikke goed, nooit problemen mee gehad, veel ruimte op C: enz. Alleen HelloOX is niet ingebouwd, maar dat lijkt me gezien alle bugs alleen maar een voordeel. De firmware is in engelse taal met NLse T9.