Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 17:37
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:31:
[...]

ja alleen uitleg en een youtube video, maar nergens voor te downloaden
homie, als je op die website niet de desbetreffende download kan vinden, betwijfel ik of je überhaupt aan flashen moet beginnen nevermind geen fitties op GoT

[ Voor 5% gewijzigd door ElectroDonker op 15-12-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dat is een K1, ik wacht liever op de K4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de man spelen is niet nodig, en bovendien graag de editknop gebruiken ipv 2x op rij te posten.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 15-12-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:42
*knip*

Laten we de vrede bewaren ;)
Maar het is inderdaad jammer dat we nog niets horen over een eventuele K4 update en daarom maar de K1 geprobeerd.. Ik hoop wel dat binnenkort die op youtube te zien is beschikbaar komt.

Wat wel jammer is dat we door gezondheids problemen van sev7en niets meer horen..
Zijn versie wat ook wel mooi alleen na alle fimrware updates nu een beetje achterhaald.

Deze jongens laten wel zien dat de I8910 meer kan dan waar Samsung gebruik van maakt, En tot de dag van vandaag snap ik nog steeds niet waarom elk land zijn eigen versie uitbrengt terwijl er ook 1 goede versie door Samsung uitgebracht had kunnen worden.

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 15-12-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu draai ik ook de 1.76 maar animenu plus werkt niet, ik kan hem niet openen. Lukt het bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-10 20:41
Ik las op het forum van hyp3rx dat google maps niet werkt met de nieuwere firnwares. Klopt dat?

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
julianus schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:23:
Ik las op het forum van hyp3rx dat google maps niet werkt met de nieuwere firnwares. Klopt dat?
Hier werkt Google Maps gewoon goed met K1 - 1.76 misschien dat er problemen zijn met de K4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-10 20:41
OK! Thx. Zou wel een show-stopper zijn voor mij nl.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Even een oude bekende weer boven water halen.

Heeft iemand nog iets vernomen van het activeren van de ingebouwde FM transmitter ?
Hele avond al gegoogled en behalve wat onzin over magische unlock codes en het FMradio test programma in de map Z:\sys\bin kom ik ook niet.......

Net eens een mailtje naar samsung gestuurd hoe het ermee zit en waarom er geen NL updates meer verschijnen.
Ben benieuwd waarmee ik word afgescheept.

Groeten,

Yannic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Zelf pas geleden ook een poging gewaagd om een mail naar Samsung Nederland te sturen en vooral met de vragen en klachten over zeer beperkte updates ook aangegeven dat ik al de laastt uitgebrachte NL firmware van Samsung erop had staan en had ook aangegeven over het ondermaats presteren van de foto en video kwaliteit.

Het enige wat ik te horen kreeg is dat ik waarschijnlijk nog de oude firmware erop had staan?? |:(
Nogmaals een email gestuurd en aangegeven dat ik het zeer betreur dat er zo weinig support op het toch wel kostbare toestel word geleverd en toch graag zou willen weten wanneer Samsung Nederland een firmware update uit zal brengen waarbij de genoemde klachten verholpen zullen zijn.. en kreeg toen het volgende te horen..
Dank u vooruw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-I8910/M8
Op basis van de door u verstrekte informatie zijn wij niet in staat u
een oplossing te bieden.

Wij adviseren u dan ook uw toestel te laten onderzoeken door ons reparatie centrum.

Om ervoor te zorgen dat uw mobiele telefoon voor onderzoek wordt
ingezonden naar ons reparatiecentrum, adviseren wij ulangs te gaan bij
de dealer waar u het apparaat heeft aangeschaft.

Mocht uw eigen dealer u geen oplossing kunnen bieden of lost u het
probleem liever zonder tussenkomst van uw dealer op, dan is het ook
mogelijk om zelf langs te gaan bij ons reparatie centrum Solid Vision.

Wij adviseren u uw aankoopbewijs mee te nemen en van te voren een
afspraak te maken.

Wel moeten wij U erbij vermelden dat als er GEEN schade wordt
geconstateerd, dat er voor het onderzoek kosten in rekening gebracht
worden.
Het lijkt wel dat ze geen antwoord op de vragen kunnen of willen geven.
Opsturen ter reparatie is wel de laatste middel aangezien ik niet de enige ben die klaagt over de bekende problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:00
Jeetje wat een stel heikneuters dat je zo'n reactie krijgt. Als ik jou goed begrijp heb je omschreven dat het om tekortkomingen van het toestel gaat, niet om defecten! Maarja, dit soort verhalen hoor je vaker.

Ben benieuwd of er een reactie van Samsung zal komen na vandaag, weet niet of jullie het n beetje hebben gevolgd maar via ons favo underground I8910 forum werd een 'actie' georganiseerd om met zn allen 15 december Samsung te bellen met de klachten omtrent de I8910. We shall see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen reactie gehad tot nu toe..

Als ze mij ook afschepen met zo een antwoord dan vraag ik me toch af waar ze mee bezig zijn als ze een telefoon die even duur is als een televisie zo slecht ondersteunen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:43
Net pas opera mobile 10 erop gezet. Had ik dat maar eerder gedaan! Ziet er goed uit en fijne snelheid.
Zo'n portrait toetsenbord is toch ook wel erg fijn eigenlijk. Begin me langzaam te irriteren aan het feit dat bijv. bij het instellen van de wekken ook standaard het qwerty toetsenbord krijgt. Was iemand toevallig nog bezig om zo'n portrait toetsenbord te implementeren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord al gevonden......

Edit.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Door Windows 7 vandaag mijn 16gb micro sd onschrijfbaar gemaakt met het opnieuw installeren van Route navigatie snizzle!

is een patch voor schijnt nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omtrend de situaties van samsung bla bla bla...

Samsung heeft werkelijk waar geen ene fuck uitgevoerd sinds de release...

Oow pardon, ze hebben de ubershitty AMR vervangen door AAC, thats it...
Ik heb mijn hoop dan ook al lang niet meer op samsung gevestigd, en zal bij een toekomstige aanschaf dit ook meenemen in mijn beslissing.

Vind Nokia wat dat betreft een stuk beter, alleen lopen die nu hopeloos achter wbt de hardware :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 21:46
Ik had ook een keer twee mailtjes gestuurd naar Samsung betreft problemen met het toestel. Ik kreeg gewoon bij beide keren een automatisch gegenereerde mailtje terug. Ik denk dat dat ook het geval bij jou is.

@bjorn
Bij welke officiele nederlandse firmware is dat gebeurt? Ik ben zelfs nog maar tot versie XXIFD gekomen. Volgens mij zit daar nog steeds een AMR codec op? Ik weet wel dat dat veranderd was bij de Italiaanse G2 firmware.

Edit: Zoals ik al eerder zei, is mijn toestel voor de vierde keer opgestuurd door het boot probleem. Daarbij heeft T4T ook namens mij een klacht ingediend. Dus ik ben benieuwd wat daar uit zal komen. " Alstublieft een software update"?

[ Voor 53% gewijzigd door Amps op 16-12-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Ik kan je verzekeren dat de reactie die ik kreeg geen automatische reactie was aangezien ik ook al hiervoor contact per mail had gehad..

Maar goed even een andere vraag en ik schaam me echt even dat ik deze moet stellen..
Afgelopen avond was ik even aan het bellen naar KPN klantenservice en zoals bekend is krijg je dan een keuze menu voorgeschoteld. Alleen hoe werkt dat met de Samsung? :+ Ik heb vanalles geprobeerd.
Nummer bellen > Via dailer dan keuze menu optie 1 bijvoorbeeld maar dan? als ik zeg send service call dan word de verbinding verbroken en druk ik op het groene telefoontje dan het zelfde verhaal..

Mijn excuses voor deze vraag :+ Ik speel elke dag met de telefoon en firmware's maar hier kom ik op dit moment even niet uit.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Als je belt krijg je die vier icoontjes in beeld. Helemaal onderaan je scherm krijg zitten twee softkeys waarvan één "Bellen" staat (als ik het me zo goed herinner). Als je daar op drukt krijg je de dialer.

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:06:
Ik had ook een keer twee mailtjes gestuurd naar Samsung betreft problemen met het toestel. Ik kreeg gewoon bij beide keren een automatisch gegenereerde mailtje terug. Ik denk dat dat ook het geval bij jou is.

@bjorn
Bij welke officiele nederlandse firmware is dat gebeurt? Ik ben zelfs nog maar tot versie XXIFD gekomen. Volgens mij zit daar nog steeds een AMR codec op? Ik weet wel dat dat veranderd was bij de Italiaanse G2 firmware.

Edit: Zoals ik al eerder zei, is mijn toestel voor de vierde keer opgestuurd door het boot probleem. Daarbij heeft T4T ook namens mij een klacht ingediend. Dus ik ben benieuwd wat daar uit zal komen. " Alstublieft een software update"?
Vergeef me, weet de code zo niet uit het hoofd, maar de laatste NL versie zat wel AAC op. De reden dat jij denkt dat het nog steeds AMR is, is vrij simpel.

Het geluid is nog steeds kut 8)7

Dit heeft waarschijnlijk te maken met de sample/bit rate die bij de omnia lager is dan bijv de N-series van Nokia, ik heb dit ook al aangegeven op het samsung innovater forum. Echter heeft het net zo veel zin om tegen een muur te praten :(

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik gebruik sinds gisteren Nokia/Ovi Maps op m'n i8910 en het werkt erg goed. Rijbaan begeleiding, verkeersborden, verkeersinfo en het mooiste; synchronisatie met de Ovi website. Erg relaxed om zo points of interests aan te maken, of routes... Aanrader voor gebruikers van een gehackte telefoon.

Verwijderd

Propane schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:13:
Ik gebruik sinds gisteren Nokia/Ovi Maps op m'n i8910 en het werkt erg goed. Rijbaan begeleiding, verkeersborden, verkeersinfo en het mooiste; synchronisatie met de Ovi website. Erg relaxed om zo points of interests aan te maken, of routes... Aanrader voor gebruikers van een gehackte telefoon.
Wat vind je van Sygic?

• Mabili
Propane schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:13:
Zit er aan te denken ook deze uit te proberen..Maar maak jij ook gebruik van de 7 dagen premium trail versie of heb jij alleen Ovi maps geinstalleerd? Zo te zien zijn de prijzen na de 7 dagen ook wel redelijk te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn i8910 geruild tegen een Hero, heerlijk! Ik koop echt nooit meer een samsung, wat een waardeloze support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Maar nu heb je zo'n raar uitstekend uiteinde! :P

Denk dat dit ook wel eens mijn laatste Samsung kan zijn. Vind dat ze hele mooie telefoons hebben, maar daar is het ook wel mee gezegd. Achja ik heb deze in elk geval nog bijna 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:20:
Maar nu heb je zo'n raar uitstekend uiteinde! :P

Denk dat dit ook wel eens mijn laatste Samsung kan zijn. Vind dat ze hele mooie telefoons hebben, maar daar is het ook wel mee gezegd. Achja ik heb deze in elk geval nog bijna 2 jaar
Telefoon zelf vind ik inderdaad ook prachtig, vind de support alleen erg slecht. Vandaar mijn keuze :)

i8910 heeft zoveel potentie, maar ze bakken er niets van bij samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 17:19:
Vandaag mijn i8910 geruild tegen een Hero, heerlijk! Ik koop echt nooit meer een samsung, wat een waardeloze support.
OMFG, meen je dat echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee staat er voor de lol, verklaar je nader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:43:
[...]

Ja!, graag (hmm 't is ook geen 1 april)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:43:
[...]

Ik denk dat je naast de slechte support van Samsung geen slechte keuze hebt gemaakt met de Hero.
Het is ook een toestel met zeer veel mogelijkheden al is het jammer dat Samsung inderdaad niet meer benut uit de I8910.

Maar je gaf aan dat je de 8910 hebt omgeruild had je het toestel pas, hoe heb je het voor elkaar gekregen om de 8910 om te ruilen? Mocht er in de toekomst geen verbetering bij Samsung komen zit ik namelijk ook in de overweging verder te gaan kijken naar een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:49:
[...]

Ja!, graag (hmm 't is ook geen 1 april)
Deze post snap ik niet? Hoezo OMFG?
Mabili schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:58:
[...]

Ik denk dat je naast de slechte support van Samsung geen slechte keuze hebt gemaakt met de Hero.
Het is ook een toestel met zeer veel mogelijkheden al is het jammer dat Samsung inderdaad niet meer benut uit de I8910.

Maar je gaf aan dat je de 8910 hebt omgeruild had je het toestel pas, hoe heb je het voor elkaar gekregen om de 8910 om te ruilen? Mocht er in de toekomst geen verbetering bij Samsung komen zit ik namelijk ook in de overweging verder te gaan kijken naar een ander toestel.
De samsung had ik al sinds juni. Ik vind de i8910 helemaal geen slecht toestel hoor, maar hij had zoveel meer mogelijkheden kunnen hebben. Degene met wie ik 'm geruild heb was dan ook alleen maar geïnteresseerd in de camera.

Ik ben heel erg blij met Android, nu al meer applicaties gedownload dan dat ik in dat half jaar heb gedaan met de i8910.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
De samsung had ik al sinds juni. Ik vind de i8910 helemaal geen slecht toestel hoor, maar hij had zoveel meer mogelijkheden kunnen hebben. Degene met wie ik 'm geruild heb was dan ook alleen maar geïnteresseerd in de camera.

Ik ben heel erg blij met Android, nu al meer applicaties gedownload dan dat ik in dat half jaar heb gedaan met de i8910.
Als je nog iemand weet die zo'n ruil wilt doen, hoor ik het graag van je. Ben ook meer geneigd over te stappen naar een ander toestel wegens dezelfde reden die jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winter levert nog wat mooie plaatjes om met onze Omnia HD :)
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/20t2nn4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice pic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuiterbeest schreef op zondag 20 december 2009 @ 02:15:
[...]

Als je nog iemand weet die zo'n ruil wilt doen, hoor ik het graag van je. Ben ook meer geneigd over te stappen naar een ander toestel wegens dezelfde reden die jij hebt.
Ik had een advertentie op marktplaats gezet. Iemand reageerde en had een Hero, dus ik ben erg blij :)
wat bedoelde je nu precies met OMFG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het wel dom is van u trouwens de i8910 is veel duurder ik snap echt niet waarom je het gedaan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:01:
Dat het wel dom is van u trouwens de i8910 is veel duurder ik snap echt niet waarom je het gedaan hebt
Ik heb toch nergens gezegd dat ik er geen geld heb bijgekregen? ;) De i8910 en de Hero schelen in nieuwprijs ongeveer 50-60 euro. Tweedehands worden die verschillen dan nog kleiner, geloof mij maar dat ik een goede deal heb gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:50:
[...]

Ik heb toch nergens gezegd dat ik er geen geld heb bijgekregen? ;) De i8910 en de Hero schelen in nieuwprijs ongeveer 50-60 euro. Tweedehands worden die verschillen dan nog kleiner, geloof mij maar dat ik een goede deal heb gedaan :)
Precies. Heb mijn advertentie net geplaatst, ben benieuwd wat er op afkomt.. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik wil de HX1.71 dutch firmware op mijn gsm zetten. ik wil graag weten welke drives en software ik van te voren moet installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huisiie
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 15:40
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:14:
Hey ik wil de HX1.71 dutch firmware op mijn gsm zetten. ik wil graag weten welke drives en software ik van te voren moet installeren?
http://www.youtube.com/wa...Y&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem777
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2023
Sygic werkt perfect, vind het ver het beste gps programma wat ik tot nu toe al getest heb... (en ook ben blijven gebruiken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-10 13:18
Omdat het telefoongeheugen erg klein is heb ik een tijd terug het berichtengeheugen ingesteld op het massageheugen (E:). Echter als ik via de massaopslag usb mode mijn telefoon aan de computer heb verbonden, is daarna die instelling weer weg. De telefoon meldt dat deze geen toegang tot dat geheugen kan krijgen. Is hier iets tegen te doen, zodat ik niet continu het geheugen opnieuw moet instellen?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:48:
Omdat het telefoongeheugen erg klein is heb ik een tijd terug het berichtengeheugen ingesteld op het massageheugen (E:). Echter als ik via de massaopslag usb mode mijn telefoon aan de computer heb verbonden, is daarna die instelling weer weg. De telefoon meldt dat deze geen toegang tot dat geheugen kan krijgen. Is hier iets tegen te doen, zodat ik niet continu het geheugen opnieuw moet instellen?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparkly
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:08
Hallooo, nieuw op dit forum maar wou even zeggen:
Ik heb een klacht ingediend bij samsung over de achterhaalde software en werking van de hardware. Dit gedaan aan de hand van het rapport (32 pagina's ofzo) wat is opgesteld bij de petitie.
Samsung belde mij vandaag dat ze het willen oplossen dmv een credit. Dat wil zeggen, ik stuur mijn foon op naar een repair center, en samsung betaald de dealer zijn geld terug (ook icm met abbo) waarna ik de waarde (de waarde op de dag van aankoop) van de telefoon gestort krijg van de dealer (is hij verplicht)
Maar: IK WIL DE i8910 niet kwijt.... Ik vind het zo'n mooi apparaat.. HyperX firmware geprobeerd, en werkt goed, maar sommige dingen toch NET niet... Ik doe een wens: Symbian^3 op i8910...
Wat zouden jullie doen?? Hoopvol wachten op een update die misschien nooit komt, of geld?

LG Therma V HM163M U33 / 5kWp Zuid - 7,2kWp West - 2,8kWp Oost / 48HP 300l / 3x Multiplus 2/5000, 30kWh LFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
sparkly schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:40:
Ik heb een klacht ingediend bij samsung over de achterhaalde software en werking van de hardware. Dit gedaan aan de hand van het rapport (32 pagina's ofzo) wat is opgesteld bij de petitie.
Samsung belde mij vandaag dat ze het willen oplossen dmv een credit. Dat wil zeggen, ik stuur mijn foon op naar een repair center, en samsung betaald de dealer zijn geld terug (ook icm met abbo) waarna ik de waarde (de waarde op de dag van aankoop) van de telefoon gestort krijg van de dealer (is hij verplicht)
Maar: IK WIL DE i8910 niet kwijt.... Ik vind het zo'n mooi apparaat.. HyperX firmware geprobeerd, en werkt goed, maar sommige dingen toch NET niet... Ik doe een wens: Symbian^3 op i8910...
Wat zouden jullie doen?? Hoopvol wachten op een update die misschien nooit komt, of geld?
Lastig. Ik bespeur mezelf de laatste tijd heeeel af en toe op de gedachte of ik toch niet beter een ander toestel had kunnen nemen. Lijkt me dat Samsung dit niet voor iedereen gaat doen, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik vind de i8910 HD ook een erg mooie telefoon! De hardware en uiterlijk van het toestel is subliem. Alleen zoals je al zegt, de werking ervan i.c.m. Symbian is echt bagger. Voor mij ook geen Symbian^3, maar liever Android OS. Als Samsung, wat ze toch niet doen, Android porten op de i8910 HD, dan zou, hardwarewise, de i8910 HD echt superieur zijn :P

Persoonlijk zou ik zelf het toestel houden aangezien ik zelf geen substituten voor ogen heb. Misschien een iets mindere telefoon en daarnaast een iPod Touch als Gaming, Webbrowsing & MP3? Ik zou zelf naar wat duidelijkheden vragen wat betreft de plannen van Samsung voor de i8910HD en op basis daarvan een besluit maken.

Of uiteraard je geld terug declareren.... en een nieuwe i8910 HD kopen voor minder geld xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geld terug en een HTC HD2 kopen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:03:
[...]

geld terug en een HTC HD2 kopen (y)
Ja windows mobile werkt lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florimon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:57
Take the money and run 8)
Die update gaat nooit komen. Ik - en ik denk vele I8910 bezitters met mij - voel me echt genaaid door Samsung. Al heel snel nadat de I8910 net uitkwam, stopte Samsung ineens met alle reclame-uitingen voor deze telefoon, en schoppen ze 't ene na 't andere nieuwe model de markt op, terwijl er voor de I8910 geen nieuwe firmware updates meer komen, en er zoals je zelf ook constateert nog genoeg is wat niet goed genoeg werkt. Samsung heeft iedereen een mooie belofte verkocht, maar maakt 't niet waar. Ik zal ook nooit meer voor een Samsung kiezen.
Mijn vrouw heeft nu anderhalve maand een SE Satio, en alhoewel 't scherm daarvan wat minder mooi is, maakt die wel goeie foto's in het donker, is het geluid bij filmpjes daar wel om aan te horen, is de mediabrowser en internet-browser daar niet zo traag als dikke stront, enz. enz. Als ik opnieuw mocht kiezen, dan wist ik het wel. Hoe heb je die klacht bij Samsung ingediend? Per mail, of gewoon email? Duurde het lang voor je gebeld werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31

[...]

Welkom hier!

De i8910HD met een HyperX custom rom + Opera 10 mobile rulez big time :)
No other phone comes even close ;)

Maar het is en blijft voor iedereen een persoonlijke keuze natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Net even wat zitten rondneuzen wat nou meer mogelijkheiden met de i8910 zijn. Moet me toch maar eens een weekend opsluiten om te leren hoe te flashen etc. :P
Er is ook een programmaatje om een portrait keyboard te krijgen. Het liefst zou ik dat Opera 10 toetsenbord bij het sms'en willen gebruiken

O ja nog een ander vraagje. Is het mogelijk om het batterijverbruik door internetten nog te verminderen? Heb Opera 10, maar als ik een kwartiertje wat sites bezoek mis ik meteen 3 blokjes. Gebruik daardoor internet ook veel minder dan ik zou willen eigenlijk

[ Voor 34% gewijzigd door Southern Sun op 22-12-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:48:
Net even wat zitten rondneuzen wat nou meer mogelijkheiden met de i8910 zijn. Moet me toch maar eens een weekend opsluiten om te leren hoe te flashen etc. :P
Er is ook een programmaatje om een portrait keyboard te krijgen. Het liefst zou ik dat Opera 10 toetsenbord bij het sms'en willen gebruiken

O ja nog een ander vraagje. Is het mogelijk om het batterijverbruik door internetten nog te verminderen? Heb Opera 10, maar als ik een kwartiertje wat sites bezoek mis ik meteen 3 blokjes. Gebruik daardoor internet ook veel minder dan ik zou willen eigenlijk
Ben je up-to-date qua firmware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik vind het niet geheeld terecht wat je zegt Florimon. Ik ben het wel volkomen mee eens dat Samsung veel, en veel te weinig doet met de i8910 HD.Maar nooit een Samsung vind ik toch wat overdreven. Ik heb altijd al Samsung telefoons gehad en stuk voor stuk waren ze top! Mooie design en een erg mooie scherm.
Smartphone's van Samsung moet je gewoon niet nemen. Ik heb gelezen dat het ook al erg slecht is gesteld met de firmware updates van de I7500 Galaxy (Android OS). Ik weet niet of er veel wordt gedaan aan WinMo (vanuit Samsung zelf).

Samsung phones, prima, zolang ze maar op de OS van Samsung zelf draaien. Maar als het om smartphones gaat, valt nog over te discussieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:52:
[...]

Ben je up-to-date qua firmware ?
Vast niet. Al een tijdje niet meer via pc suite gekeken of er updates waren. Moet ook eens wat minder lui worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:19:
[...]

Vast niet. Al een tijdje niet meer via pc suite gekeken of er updates waren. Moet ook eens wat minder lui worden O-)
pc suite heb je echt niet nodig, als je wilt dat je samsung goed draait raad ik je een firmware van hyperX en best nog even wachten tot HX 1.8 er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kinetic scrolling
Uk official update volgende maand

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:48:
[...]

pc suite heb je echt niet nodig, als je wilt dat je samsung goed draait raad ik je een firmware van hyperX en best nog even wachten tot HX 1.8 er is :)
Ja die wil ik ook, moet me alleen eerst verdiepen hoe ik dat precies doe op Vista en daar ben ik tot nu toe nog te lui voor geweest O-). Weet dat er beschrijvingen van zijn dus kan ze wel ergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:49:
[...]

noob firmware die van HyperX zijn veel beter vind ik
Sorry maar wat heeft dit inhoudelijk met zijn post te maken? Hij wil ons er alleen op wijzen dat er wat wordt gedaan door samsung.

Ook niet geheel onbelangrijk, onze grote vriend HyperX kan geen ene fuck beginnen zonder nieuwe firmwares die van samsung afkomen dus dit is heel goed nieuws (overigens was dit al iets langer bekend).

Ik ben blij dat er toch wat beweging in zit van samsungs kant! Wie weet volgt er nog meer :D

En als er meer volgt, dan heb ik er 100% vertrouwen in dat HyperX er iets moois van kan brouwen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:49:
[...]

noob firmware die van HyperX zijn veel beter vind ik
Die HX2.0 (=Hyperx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dat nou niet gezegd!! :P (sorry flauwe bui hiero :X )

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Klinkt goed, alleen is het nog niet voor de Nederlandse markt. Het wordt hoogstens tijd dat Samsung daadwerkelijk aan komt zetten met iets nieuws. Ik vraag me af wanneer Samsung iets gaat doen aan de NLse firmwares.

*weg* op de man spelen houden we niet van, het staat je vrij om een topicreport te maken

[ Voor 42% gewijzigd door pven op 23-12-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit voegt net zo weinig toe

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 23-12-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* kappen nou

Ontopic

Eerst de UK-versie, iemand anders maakt die vast de nederlandse.
Het is alvast een vooruitgang (voor samsung)
Engels werkt ook nog tamelijk lekker eerlijk gezegd.

[ Voor 61% gewijzigd door pven op 23-12-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:46:
Eerst de UK-versie, iemand anders maakt die vast de nederlandse.
Het is alvast een vooruitgang (voor samsung)
Engels werkt ook nog tamelijk lekker eerlijk gezegd.
Daar heb je niet zoveel aan als die niet uitkomt via de NLse PC Studio. Je kunt wel die UK-versie gaan flashen, maar dan vervalt je fabrieksgarantie wel. Aangezien ik veel waarde aan de fabrieksgarantie hecht, zal flashen niet echt een optie zijn. Tevens geldt dit ook voor custom roms uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:17:
[...]

Daar heb je niet zoveel aan als die niet uitkomt via de NLse PC Studio. Je kunt wel die UK-versie gaan flashen, maar dan vervalt je fabrieksgarantie wel. Aangezien ik veel waarde aan de fabrieksgarantie hecht, zal flashen niet echt een optie zijn. Tevens geldt dit ook voor custom roms uiteraard.
Terugflashen gaat ook met een "dode" phone hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gsmarena.com/f...coming_soon-news-1339.php

De kans is groot dat de update ook hier komt (lees het eind stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:17:
[...]

Ik weet toevallig dat HyperX zelf zijn phone een keer heeft gebricked, was ook geen originele firmware die erop stond, en hij kreeg em ook gewoon netjes gerepareerd weer.

Ik denk persoonlijk dat als een phone niet doet, dus kapot is, dat ze echt niet even gaan kijken wat voor firmware erop staat.

Wordt gewoon direct aangesloten met paar kabels, hup reset zeg maar... (een reset op een level wat wij niet kunnen).

Werkt dat niet, krijg je gewoon een nieuwe.

Heb al behoorlijk aantal mensen met kapotte phones gezien op dat andere forum die andere firmware draaiden en toch een goed exemplaar weer kregen.

Neemt niet weg dat idd officieel je garantie vervalt. Maar zeg nou zelf: Hoe groot acht jij de kans dat de telefoon er echt spontaan mee ophoud?? Meestal gaat hier toch waterschade ofzo aan vooraf.

Als het alleen iets is van een speakertje ofzo kapot gaat, dan kun je altijd de originele firmware terugflashen alvorens hem op te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hmm, ja.. heb je misschien gelijk in :P Toch zie ik het ietwat af van het flashen.

Ik zal verder wel zien wanneer ik mijn toestel weer terug heb. Die ligt namelijk weer te overnachten bij Samsung.

Edit: Heb ff bij de site van t4t gekeken of het mogelijk was om te kijken wat je status was van de reparatie, en met succes gevonden. Mijn toestel is klaar met de reparatie (vandaag) en klaar om verzonden te worden.

De volgende reparaties zijn uitgevoerd:
"Service activity: Boardswap
Service activity: Software update"

Het schijnt dat de moederbord vervangen is van mijn toestel. Volgens mij heeft dit niet echt veel nut (tenzij ze daar echt een flaw hebben ontdekt), aangezien het vastlopen van het toestel (hangen bij het laadbalkje) puur softwarematig is. Ik heb er nog wat verder research hierover gedaan, en het blijkt dat andere Symbian S60v5 gebruikers (Nokia phones) hier ook geregeld last van hebben.

[ Voor 64% gewijzigd door Amps op 23-12-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Misschien staat daarom ook de software update erbij? Boardswap is over het algemeen trouwens een vervanging van meer dan alleen het moederbord. Toen ik nog bij Belcompany werkte kregen we meer telefoons terug die compleet leken te zijn vervangen dan enkel het mainboard. Altijd onder diezelfde boardswap melding. Dus wie weet.

Edit:

Mocht die update trouwens in Nederland uitkomen en ik wil hem eens proberen, dan zal ik eerst mijn telefoon naar de originele Nederlandse firmware moeten flashen lijkt mij. Is die nog ergens te vinden (ik vraag niet om een link, maar ik heb hem nog niet gevonden, dus ik wil even weten of ik niet goed genoeg zoek ofzo ;)).

[ Voor 34% gewijzigd door Propane op 23-12-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
Propane schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:27:
Misschien staat daarom ook de software update erbij? Boardswap is over het algemeen trouwens een vervanging van meer dan alleen het moederbord. Toen ik nog bij Belcompany werkte kregen we meer telefoons terug die compleet leken te zijn vervangen dan enkel het mainboard. Altijd onder diezelfde boardswap melding. Dus wie weet.

Edit:

Mocht die update trouwens in Nederland uitkomen en ik wil hem eens proberen, dan zal ik eerst mijn telefoon naar de originele Nederlandse firmware moeten flashen lijkt mij. Is die nog ergens te vinden (ik vraag niet om een link, maar ik heb hem nog niet gevonden, dus ik wil even weten of ik niet goed genoeg zoek ofzo ;)).
Same here, ik kan die laatste NER-GENS vinden. IFD ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
De zogenaamde 'Software update' van Samsung is gewoon de laatste (oude) firmware erop zetten. Niets bijzonders aan. Ik heb mijn toestel al 3x eerder opgestuurd voor dezelfde probleem (booting) en telkens weer niets anders dan een 'software update'.

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yes!!! Goed nieuws mannen! De FPS maakt me niet veel uit voor 720P recording. Kinetic scrollen is wel über geil. Ik ga duimen dat we het gauw in Nederland krijgen!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Zoek in Google naar "rapidgsm i8910" ;)

Verwijderd

Van de site van HyperX
I have big plans for 2010, you can be excited about new upcoming releases, as i can i will update my blog and give you further information about my work and about new upcoming releases from Samsung.
What i can say… that i know that there will be a big Camera update, proably a fix for the 720p recording, and i will give this feature more attention in the future. You can be sure, that our i8910 device will live a long time.
Merry Christmas and happy holidays !
Andy, (hyperX)
Samsung heeft al kinetic aangekondigd, en volgens Andy (hyperx) dus ook een camera update >:)

Het begint er btje bij btje op te lijken *O*

• Amps
Het is hier ook officieel de announcement gemaakt door Samsung zelf over de update.

Ik zit met smacht te wachten op deze update! Kinetic scrolling... yummmmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Ligt de site van Hyperx plat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:49
Nee, http://www.hyperx-i8910.com/, andere site was plat blijkbaar

[ Voor 44% gewijzigd door Julius op 26-12-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Grr vandaag weer 2 keer gehad dat de vergrendeling er in m'n broekzak eraf ging. Eerste keer stond internet open en de keer erop de camera. Begin dit toch wel zwaar irritant te vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:13:
Grr vandaag weer 2 keer gehad dat de vergrendeling er in m'n broekzak eraf ging. Eerste keer stond internet open en de keer erop de camera. Begin dit toch wel zwaar irritant te vinden :/
Bij mij is dat echt nog nooit gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 01:19:
[...]

Bij mij is dat echt nog nooit gebeurd :P
Nee? Bij mij al best vaak eigenlijk. Paar weken terug nog in het buitenland dat ineens internet open stond :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik weet niet wat je uitvreet, maar bij mij is het ook nog nooit gebeurt :P Heb alleen wel vaak dat ik de telefoon vergeet te vergrendelen na het bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik doe niks bewust :P Hij gaat vaak van de vergrendeling af in m'n broekzak dus ik als ik dan even wil kijken hoe laat het is zie ik pas dat er een aantal dingen open staan. Best irritant, maar ook weinig aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn toestel vorige week aangekocht bij Redoon.be.
Alles ok maar er is geen nederlandse taal voorzien.
Heeft iemand aub een idee hoe ik alsnog nederlands op dit toesyel I8910 HD kan plaatsen ?
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

google maar naar:

Samsung-I8910_Omnia_HD-firmware-XXIF7-Generic_Netherlands.part1
Samsung-I8910_Omnia_HD-firmware-XXIF7-Generic_Netherlands.part2

En pak gelijk de handleiding erbij :http://samsungi8910omnia.com/how-to-flash-and-debrand-your-samsung-i8910-debrand-tutorial/

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik volg dit forum nu al een tijdje! Bepaalde dingen hebben me echt wel geholpen! Ik heb nu ook de custum firmware van Hyper X draaien, draait goed trouwens! :)

Nu had ik wel nog een vraagje, is het mogelijk om op de drie verchillende homescreen schermen ook 3 verschillende afbeeldingen te zetten? Ik denk niet dat dit kan, maar mss wel via een of ander programma?
alvast bedankt voor de eventuele hulp!

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even slightly offtopic,

Wordt het niet een keer tijd om een nieuw deel te beginnen?? Dacht dat altijd bij 40 pagina's een nieuw deel moet worden gestart.

En misschien is het handig om daar een stuk over de custom firmwares van HyperX in op te nemen omdat hier toch veel vragen van/naar zijn?

Dat laatste moeten de modjes maar even beslissen, ik snap zolangzamerhand niet meer wat wel en/of niet mag. Een tijdje terug werd ik op de vingers getikt omdat ik mensen wou helpen op dat gebied, en ik zie nu postst voorbij komen die exact hetzelfde zijn en waar niets over wordt gezegd?

Ik weet niet hoe het met lethal zit, hij heeft destijds mijn 1e deel overgenomen, ik wil best assisteren om wat info op te stellen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:50:
Even slightly offtopic,
[...]

En misschien is het handig om daar een stuk over de custom firmwares van HyperX in op te nemen omdat hier toch veel vragen van/naar zijn?

Dat laatste moeten de modjes maar even beslissen, ik snap zolangzamerhand niet meer wat wel en/of niet mag. Een tijdje terug werd ik op de vingers getikt omdat ik mensen wou helpen op dat gebied, en ik zie nu postst voorbij komen die exact hetzelfde zijn en waar niets over wordt gezegd?

[...]
Daar moeten de mods inderdaad ingrijpen want zoals ik ook al eerder postte, gaat het met de links naar custom roms helemaal de verkeerde kant op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:33
Ik heb al gemerkt dat er bij zijn laatste firmware de batterij sneller ontlaad.

1 streepje per dag en dan gebruik ik de gsm nog niet eens. Heb het al 1.5 week in de gaten nu.

Normaal gezien moet dat toch beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, zo af en toe moet er ook een noob vraag tussen zitten van iemand die geen zin heeft honderderden pagina's te doorzoeken...

Maar ik ben vergeten hoe ik mijn sms inbox van de i8910 hd in één veeg leeg kan maken? Ik zit as we speek meer dan 400 berichten handmatig te verwijder, stuk voor stuk, en mijn duim begint te klagen.

Ik zoek al uren, maar kan het niet meer vinden.

tnx alot!

Verwijderd

alle smsjes verwijderen in 1 x

1 ga eerst na je inbox waar je alle berichten ziet staan
2 klik dan op opties
3 klik dan op mark./mark opheffen > alle markeren
4 klik dan weer op opties en dan op verwijderen

succes

• Florimon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:57
Je kan ook connecten met PC Studio, dan naar Messages -> Inbox, en dan lekker makkelijk met je muis selecties maken (ook met Ctrl en Shift), groeperen op onderwerp, afzender enz., en dan deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duizend maal dank, zo ging dat dus. Mijn PC-studio werkt niet helemaal lekker, maar dat is inderdaad de snelste manier wil je ook dingen bewaren. Maar dat ligt aan mijn laptop die aan zn einde is. Bij mij mocht de inbox helemaal leeg, 2 sec werk.

bedankt!

Dan nog iets waar ik eigenlijk altijd al naar op zoek ben geweest, maar nooit heb gevonden. Bij elke smiley die ik wil typen in mijn smsjes kom ik niet verder dan :P

Ik mis haakje openen en haakje sluiten :S (ja die :S kan ook :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:s,:d,:$,:@,:'(,;(,;)

Volgende keer graag wel iets nuttigs posten.

[ Voor 57% gewijzigd door RoD op 01-01-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 13:42:
Dan nog iets waar ik eigenlijk altijd al naar op zoek ben geweest, maar nooit heb gevonden. Bij elke smiley die ik wil typen in mijn smsjes kom ik niet verder dan :P

Ik mis haakje openen en haakje sluiten :S (ja die :S kan ook :P)
Welke toetsenbord gebruik je? Als je de alfanumerieke gebruikt, moet je volgens mij hekje of sterretje inhouden. Of je kunt een paar keer op "1" klikken (in non-T9) en in T9-modus één keer "1" toetsen en dan paar keer hekje(of sterretje, heb de toestel niet bij de hand).

In landscape QWERTY toetsenbord doe je dit aan de hand van door naar "123" te gaan en dan één keer op de shift knop te klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=33158570,noline]bjornhaarman schreef op donderdag 24 december 2009 @
Samsung heeft al kinetic aangekondigd, en volgens Andy (hyperx) dus ook een camera update >:)
Amps schreef op donderdag 24 december 2009 @ 14:47:
Het is hier ook officieel de announcement gemaakt door Samsung zelf over de update.

Ik zit met smacht te wachten op deze update! Kinetic scrolling... yummmmm....
Geen camera-update dus...:(
Misschien toch maar eens een andere telefoon gaan zoeken. Begin me zo langzamerhand te ergeren aan de videokwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand al geprobeerd te updaten via PC studio voor de officiële update? Of ben ik te vroeg op 3 januari? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
*edit

[ Voor 87% gewijzigd door Southern Sun op 03-01-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik ben nieuw hier, heb nu de i8910.
Standaart software, net nieuwe telefoon.

nu gaat mijn vraag over de Touchwiz(?) interface....
kan ik het actuele weer (van bv. Eindhoven) op mijn homescreen krijgen zonder dat ik doorgelinkt wordt?

ik kan er niet echt uitkomen, omdat mijn engels niet zo goed is..

Gr,
Stèphan
Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste