Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:40:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik wil best iemand een keer helpen, maar krijg toch de indruk dat er een behoorlijk aantal mensen zijn hier die geen idee hebben wat ze eigenlijk aan het doen zijn.

Dat geeft niet, maar ik moest mijzelf ook goed inlezen een tijdje terug om het een en ander te begrijpen, dus verwacht ik ook wel wat inspanning van de rest...
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Er zijn een heleboel mensen hier die iets lezen over flashen maar niet de moeite nemen om alle info die er over op de flashsites staat door te lezen :(

Het is trouwens hier het forum van de i8910HD en niet een flash-info-hulp-forum van de i8910HD (lees de regels van GoT over verwijzingen naar custom roms)

Langzaam gaan we hier de verkeerde kant op en komen er problemen over de besproken flashes |:(

Aan alle vragenstellers over flashen en custom roms:

GA NAAR DE SITES WAAR JE DEZE ROMS KUNT VINDEN EN STEL DAAR JE VRAGEN nadat je alle info over hoe te flashen hebt gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Disturbed age,

Je moet overigens eerst je telefoon naar die blauwe modus zetten (bootloader)

En dan pas je usbkabel erin steken ;)

Ik had dit namelijk zelf net ook, hij bleef grijs als ik de kabel er voor de tijd al in had.

Verder heb ik zojuist weer geflashed in 5 min tijd.

Het is echt niet veel werk, maar je moet gewoon even weten wat je doet en dat kun je leren door te lezen ;)

Verder blijft het hele custom rom gedoe een beetje in het grijze gebied, anders had ik hier met alle plezier een nauwkeurige how-to gedropd.

Maar ik heb al eens eerder in dit topic hulp geboden en werd fijn beloond met een waarschuwing... Dus ik doe daar niet meer aan ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i8910HD topic is alles optrend de i8910HD ook firmwares.
Verder stop met zeiken iedereen, en wil je helpen dan help je.
Anders zwijg je beter.

En inderdaad "ontopic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 11:19
Disturbed Ange schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:24:
En wat als je PC-Studio, microsoft msxml.msi en i8910 flash drivers hebt geïnstalleerd en je nog steeds driver-problemen hebt?
ervan uitgaande dat je voldoet aan de eis dat je winXP draait (of virtualXP binnen vista/7) kan het nog zijn dat je vroeger een nokia-versie van PC-suite geïnstalleerd hebt, die nu problemen geeft met de samsung PC-suite (die ze,hebben overgenomen van nokia en op een redelijk buggy manier gereed hebben gemaakt voor de i8910). Dit is een bekend probleem, waar ik de oplossing zo niet van weet - moet je even googlen, of kijken op http://forums.samsungi8910omnia.com/

succes!

ps. i second catt-4u, een beetje googlen is vaak sneller dat dit forum spammen. post liever je ervaringen over handige progjes/themes, dat is iig in lijn met de forumregels en een stuk constructiever 8)

[ Voor 18% gewijzigd door ElectroDonker op 08-12-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licht het aan mij of licht samsungi8910hd.nl er al vanaf zondag uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Net de i8910 geflashed naar CODE_I8910_HX1.71_dutch ( ging vlekkeloos ) ook het installeren van bv OVI store ging zonder problemen echter. Nu ik bv shazam download ( free app ) zegt ie op 100% failed to download. Dit doet hij bij alle apps. Iemand hier al ervaring mee met de nieuwe firmware ?

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:14:
Net de i8910 geflashed naar CODE_I8910_HX1.71_dutch ( ging vlekkeloos ) ook het installeren van bv OVI store ging zonder problemen echter. Nu ik bv shazam download ( free app ) zegt ie op 100% failed to download. Dit doet hij bij alle apps. Iemand hier al ervaring mee met de nieuwe firmware ?
wat bedoel je met ovi store gedownload? hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disturbed Ange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 08:26
ik zal er niet meer over 'spammen' thx voor alle tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 16:15
Helemaal eens met catt4u en bjornhaarman. Leuk om ervaringen te delen over custom roms, maar het begint een beetje te verworden tot een online helpdesk hiero, met veel dezelfde vragen, of althans vragen die het gevolg zijn van het niet naar de letter opvolgen van de flash instructies (w.o. het formatteren van het geheugen).

Daarover gesproken; ik mis nog gebruikerservaringen. Wat zijn de redenen om voor één van deze twee nieuwe ROMS te kiezen, wat betreft degenen die het al hebben? Ik ben nog steeds heel tevreden over de minimal ROM die ik al een tijdje heb, maar als er echte verbeteringen zijn dan neem ik graag de moeite om te flashen en al mijn applicaties weer opnieuw te installeren.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
sorry was niet ingelogd ( bericht mag weggehaald worden mocht een Admin dit zien )

[ Voor 155% gewijzigd door wdulli op 08-12-2009 17:33 . Reden: niet goed ingelogd ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Net de i8910 geflashed naar CODE_I8910_HX1.71_dutch ( ging vlekkeloos ) ook het installeren van bv OVI store ging zonder problemen echter. Nu ik bv shazam download ( free app )
zegt ie op 100% failed to download. Dit doet hij bij alle apps.
Iemand hier al ervaring mee met de nieuwe firmware ?

Hier is een oplossing voor als je de OVi store applicatie gebruikt en dus een error krijgt zoals hierboven beschreven staat.

I got the same mistake but only since if switched to the hx1.7K1. I think i solved the problem.

*open the buildin browser and surf to store.ovi.com
*if you do this the ovi store client will open serveral times. always close the app and switch back to the buildin browser
*search an free app and click on "download"
*ovi store client will open...close it...back to the browser
*log in with your access data
*after log in click on download and save the app on your device
*then close the browser and open the ovi store client
*now it runs fine and i can download apps with the ovi store client

The ovi client is browser based i think so maybe the problem lays inthere and need a first download that its work with the ovi client. Thats the only solution i have. I hope it works on your devices too.

[ Voor 94% gewijzigd door wdulli op 08-12-2009 17:32 . Reden: Edit ( sorry voor de spam ) ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 12:11
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:17:
[...]

wat bedoel je met ovi store gedownload? hoe moet dat?
Gast... Dit slaat echt alles. Trek je je nou helemaal niets aan van alles reacties dat het hier geen helpdesk is? en dat er, ook van jou, wat zelfstandigheid verwacht wordt? Daarmee bedoel ik dat je gewoon eerst op zoek gaat voordat je hier een compleet kansloze vraag op ons afvuurt.
wdulli schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:14:
Ja, dit probleem heb ik ook... Heb het nog niet op kunnen lossen. Naja, heb inmiddels wel alle tooltjes die ik via de Ovi Store wou downloaden los gedownload en dus nu ook in gebruik. Maar ook bij mij geeft hij telkens 'Failed to install'. Heb om eerijk te zijn nog niet naar een oplossing gezocht.
julianus schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:23:
Helemaal eens met catt4u en bjornhaarman. Leuk om ervaringen te delen over custom roms, maar het begint een beetje te verworden tot een online helpdesk hiero, met veel dezelfde vragen, of althans vragen die het gevolg zijn van het niet naar de letter opvolgen van de flash instructies (w.o. het formatteren van het geheugen).

Daarover gesproken; ik mis nog gebruikerservaringen. Wat zijn de redenen om voor één van deze twee nieuwe ROMS te kiezen, wat betreft degenen die het al hebben? Ik ben nog steeds heel tevreden over de minimal ROM die ik al een tijdje heb, maar als er echte verbeteringen zijn dan neem ik graag de moeite om te flashen en al mijn applicaties weer opnieuw te installeren.
Ik heb hem nu sinds gister draaien (UK 1.71) en kan er helaas dus nog niet heel veel over zeggen. Wat me wel direct opviel is dat hij weer een stuk sneller aanvoelt (al kan dit ook komen omdat het weer een versie install is). Kastor effectjes (zodra je switched naar landscape bijv.) zijn ook aanzienlijk verbeterd (mooier, sneller en soepeler). Kinectic scrolling met de standaard webbrowser werkt ook echt 10x beter. Nou was daar naar mijn mening niet zoveel voor nodig, want aan de browser in versie 1.5 ergerde ik me kappot. Telkens als ik wou scrollen kreeg ik die zoomfunctie. Dit is nu echt heel erg verbeterd, scrollt heerlijk, mooi soepel en reageerd precies zoals ik zou willen. Heb wel vandaag Opera Mobile geinstalleerd en dat vind ik persoonlijk nog weer lekkerder werken.

Minpunten van de 1.71 FW vind ik zelf de nieuwe geluidjes. Dat had van mij niet gehoeven. Ook vind ik die standaard theme erg saai... Maarja, gelukkig zijn dit allemaal dingen die eenvoudig op te lossen zijn.

Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen... Apps werken bij mij gewoon allemaal. Ovi, Opera, Google Maps en ook SlideIT (al vraag ik me af of ik dat ga gebruiken). Ga zo de NL 1.71 erop zetten om te kijken of die (zoals eerder in dit topic gezegd werd) idd langzamer is, want mis die NL T9 toch wel een beetje.

[ Voor 11% gewijzigd door Criminelis op 08-12-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvZ
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 10:09

RvZ

Criminelis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:49:

Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen... Apps werken bij mij gewoon allemaal. Ovi, Opera, Google Maps en ook SlideIT (al vraag ik me af of ik dat ga gebruiken). Ga zo de NL 1.71 erop zetten om te kijken of die (zoals eerder in dit topic gezegd werd) idd langzamer is, want mis die NL T9 toch wel een beetje.
Je kan gewoon een dutch language pack installeren voor SlideIT (staat op de officiele site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb nu de nederlandse 1.7 draaien maar hij voelt langzamer aan dan de engelse 1.6. Sterker nog het typen van dit bericht gaat echt merkbaar slechter.

Ik ga vanavond 1.71 proberen, maar verwacht in de snelheid geen verbetering. Als het niet beter is ga ik over op uk 1.71. Die t9 mis ik wel een beetje maar het gaat prima zonder. Wat ik ook jammer vind van de nederlandse interface is dat de telefoon toetsen weer zonder alfabet zijn. Kan de telefoon ook nog op engels zetten met nederlandse t9 aan. Maar goed. Nog even testen vanavond.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:05:
Ik heb nu de nederlandse 1.7 draaien maar hij voelt langzamer aan dan de engelse 1.6. Sterker nog het typen van dit bericht gaat echt merkbaar slechter.

Ik ga vanavond 1.71 proberen, maar verwacht in de snelheid geen verbetering. Als het niet beter is ga ik over op uk 1.71. Die t9 mis ik wel een beetje maar het gaat prima zonder. Wat ik ook jammer vind van de nederlandse interface is dat de telefoon toetsen weer zonder alfabet zijn. Kan de telefoon ook nog op engels zetten met nederlandse t9 aan. Maar goed. Nog even testen vanavond.
Ik zou als ik jou was de UK 1.71 nemen, die heeft bijna 70mb vrij op de c: en zoals je al zei dan kan je dan gewoon nederlandse t8 aanzetten :)

edit 1: Ik draai zelf ook op de UK 1.71, en ik moet zeggen dat hij erg soepel werkt.
De grootste pluspunten zijn dat hij merkbaar sneller is en de meeste bugs eruit zijn. :)

edit 2:
Dit las ik net op de frontpage:
De eerste smartphones met Bada verschijnen in 2010, maar Samsung blijft de smartphoneplatformen Windows Mobile, Symbian en Android ondersteunen.
Goeie Samsung ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Weet iemand trouwens waar de compass tool is verstopt? Ik gebruikte dat regelmatig in 1.5, maar ik zie nu nergens de mogelijkheid om het ding te kalibreren voor gebruik met bijv. Ovi Maps of een 3rd party compass app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
ReCreator schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:05:

Je hebt Engelse 1.71 zonder NL T9 zeg je? En vervolgens zet je dat je telefoon ook op Engels kan zetten met Nederlandse T9 aan? Hoe zit dit? Als je dat zo makkelijk kan aanzetten is toch je probleem opgelost :?
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:20:
[...]

Ik zou als ik jou was de UK 1.71 nemen, die heeft bijna 70mb vrij op de c: en zoals je al zei dan kan je dan gewoon nederlandse t8 aanzetten :)
[...]
Mmm, dat vind ik raar... Ben ervan op de hoogte dat je een languagepack kan downloaden voor SlideIT, maar persoonlijk vind ik dat Slide niet echt handig.

Vanuit mijn standaard 1.71 UK Firmware kan ik niet Nederlandse T9 aanzetten.

Phone language: Engelish / Automatic
Writing language: Nederlands
Predictive text: Not available

Predictive text (T9) is alleen maar available zodra ik de Writing language op Engels zet.

Of bedoel je dat ik SlideIT mét languagepack installeer en dan vervolgens niet de Slide functionaliteit gebruik? :')

[ Voor 34% gewijzigd door Criminelis op 08-12-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:42:
[...]

Mmm, dat vind ik raar... Ben ervan op de hoogte dat je een languagepack kan downloaden voor SlideIT, maar persoonlijk vind ik dat Slide niet echt handig.

Vanuit mijn standaard 1.71 UK Firmware kan ik niet Nederlandse T9 aanzetten.

Phone language: Engelish / Automatic
Writing language: Nederlands
Predictive text: Not available

Predictive text (T9) is alleen maar available zodra ik de Writing language op Engels zet.

Of bedoel je dat ik SlideIT mét languagepack installeer en dan vervolgens niet de Slide functionaliteit gebruik? :')
Of je gebruikt het het qwerty toetsenbord dat over het algemeen ook goed werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de nieuwe 1.71 dutch geflashd maar waar kan k nu gebruik maken van SlideiT ik dacht dat het een toetsenbord was (of heb ik dat fout) hij staat iniedergeval niet in de lijst met verschillende toetsenborden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:31:
Heb net de nieuwe 1.71 dutch geflashd maar waar kan k nu gebruik maken van SlideiT ik dacht dat het een toetsenbord was (of heb ik dat fout) hij staat iniedergeval niet in de lijst met verschillende toetsenborden ?
Je moet het SlideIT tooltje los downloaden, eventueel met languagepack, het tooltje openen en dan zeggen dat je het SlideIT tobo wilt gebruiken. Happy sliding! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:53:
[...]

Je moet het SlideIT tooltje los downloaden, eventueel met languagepack, het tooltje openen en dan zeggen dat je het SlideIT tobo wilt gebruiken. Happy sliding! 8)7
Kan je het wat spesefieker uitleggen want ik snap het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Maak gewoon een TR in plaats van te reageren in het topic.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 09-12-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
*weg* dit voegt ook niets toe.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 09-12-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Criminelis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:42:
[...]

Je hebt Engelse 1.71 zonder NL T9 zeg je? En vervolgens zet je dat je telefoon ook op Engels kan zetten met Nederlandse T9 aan? Hoe zit dit? Als je dat zo makkelijk kan aanzetten is toch je probleem opgelost :?
Ik heb nu de Dutch 1.71 draaien. Die kan ik (als ik het alfabet op mijn 'telefoon' wil) ook op engels zetten met de nederlandse T9.

De nederlandse T9 zit volgens mij niet in UK 1.71.

Vooralsnog lijkt 1.71 iets soepeler dan 1.7, maar misschien volgende week weer ff over op UK 1.71 om te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
mijn ervaring met UK1.71 is positief, sneller en minder bugs dan 1.5 (dingen als raar speaker-mode (=hard) geluid bij opnemen, soms rebooten bij aansluiten op pc etc. zijn weg). Verder ook mooi dat opera mobile werkt, top browsertje. Ovi-store werkt hier prima, themes downloaden en instellen gaat goed. wel jammer dat bv. EXIFviewer niet werkt, en java-games als redalert2 en spore ook niet, maar dat deden ze op HX1.5 ook niet.
Fotokwaliteit schijnt nog steeds minder te zijn dan de bij de rom's van se7en, maar hey, something's gotta give. al met al prima rommetje om een paar maanden mee rond te lopen, een kijken wat Hyper tegen die tijd in elkaar heeft geklust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:48:
Licht het aan mij of licht samsungi8910hd.nl er al vanaf zondag uit?
Klopt, komt ook niet terug. Fanste is aan de schandpaal genageld door hyperx omdat hij zijn release te vroeg vrij gaf. Hij heeft vervolgens besloten zijn site uit de lucht te halen. Komt ook niet meer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ook maar ff ervaring van mij. Draai hx 1.71 dutch, voelt toch wel weer erg snel aan. De kastor effects vind ik ook veel mooier dan 1.6. De browser lijkt ook sneller te zijn en reageert prettiger. Er zit wel een foutje in de theme die hyper meelevert. De logboeken reageren niet goed als je er via de groene knop komt. Verder ben ik onder de indruk van dat slideit. Net ff getest met engels en was verbaasd hoe makkelijk het werkt. Je hoeft niet eens echt nauwkeurig te zijn. Straks maar is ff dutch pack downen. Heb ook nog ff problemen met dat die muziek niet overal vind. Maar dat is vast simpel op te lossen. Ff lezen straks, zag er ook al wat over op de vorige pagina. Tik dit bericht overigens vanaf mijn phone. Heb 1x een crash gehad vd browser. Al met al vind ik het een fijne firmware. Maar ja, de irritaties komen vaak later. Vooralsnog weinig op aan te merken. En naar mijn mening voelt hij echt lekker aan! Ps. Heeft iemand nog een goede tip voor een mooie theme? Vind die wat standaard bij hx 1.71 niet zo...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:06:
Heb ook nog ff problemen met dat die muziek niet overal vind. Maar dat is vast simpel op te lossen. Ff lezen straks, zag er ook al wat over op de vorige pagina.
Als je een map music in e: aanmaakt en daar je audiobestanden in verplaatst vindt hij ze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ps. Heeft iemand nog een goede tip voor een mooie theme? Vind die wat standaard bij hx 1.71 niet zo...
Vind deze theme persoonlijk wel erg gaaf :) De tijd staat ook zo grappig, en je batterijindicators zijn lekker scheef :)

http://s60blog.com/2009/1...-s60v3-and-s60v5-devices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Weet er iemand of er een widget bestaat die je op je home screen kan zetten en waar je kan zien hoeveel graden het is, zo één als die van de N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:34
bjornhaarman:

vind zelf de Maemo 5 Theme for Symbian wel vet. Enige nadeel, maar dat kom ik bij meerdere themes tegen, is dat de TEKSTkleur in bijv. de Dialer en bericht typen wit is op een heel lichte achtergrond. Verder mooie, rustige theme. Werd zelf na een kleine maand beetje gek van de Symbian Foundation theme :P

• ElectroDonker
... Heeft iemand nog een goede tip voor een mooie theme? Vind die wat standaard bij hx 1.71 niet zo...
heb zelf nu Dancing Queen-Elephant (via Ovi) draaien, als je van prettig gestoorde circurthemes houdt ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:53:
Beste,

Weet er iemand of er een widget bestaat die je op je home screen kan zetten en waar je kan zien hoeveel graden het is, zo één als die van de N97
Zal vast wel een widget voor zijn, daar kan ik je niet aan helpen, je zou wel kunnen overwegen handy weather te installeren :)

Kun je de temperaturen, voorspellingen etc allemaal zien :)

• Propane
  • Niet online
Qua themes... ik ben helemaal weg van deze: http://www.pizero.net/premium/?p=591

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/bg89xu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/505zzc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/906qtu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/16921io.jpg

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Las dat HyperX ook een duitse en nederlandse speed versie heeft uitgebracht! Misschien ook wel waard te proberen.
Overigens werkt SlideIT echt verrassend goed, had ik niet verwacht!

• Propane
  • Niet online
ReCreator schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:25:
Las dat HyperX ook een duitse en nederlandse speed versie heeft uitgebracht! Misschien ook wel waard te proberen.
Voor zover ik heb begrepen is het een volledig Duitstalige firmware met enkel Nederlandse T9 toegevoegd. Niet echt aantrekkelijk imo :P.

Verwijderd

ReCreator schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:25:
Overigens werkt SlideIT echt verrassend goed, had ik niet verwacht!
Kan je me helpen en zit hier al dagen naar te zoeken, ik instaleer die dutch pack maar ik zie nergens slide it staan :s

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:48:
[...]

Kan je me helpen en zit hier al dagen naar te zoeken, ik instaleer die dutch pack maar ik zie nergens slide it staan :s
Je hebt toch hopelijk wel eerst de hoofd applicatie geïnstalleerd, en niet alleen maar de Dutch language pack?

Verwijderd

Propane schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:53:
[...]
Je hebt toch hopelijk wel eerst de hoofd applicatie geïnstalleerd, en niet alleen maar de Dutch language pack?
neen dus, bedankt ik ga onmiddelijk opzoek waar ik die kan vinden

kan het zijn dat er alleen een trial versie is?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 14:55 ]

Verwijderd

Heb jij betaald voor dit theme?

• Julian
Haha, de vraag die je aan jezelf moet stellen is of jij er voor wilt betalen of niet! ;+)

Heb je al gezien wat het kost trouwens? 3,99. Pizero doet goed werk.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Propane
  • Niet online
Ik heb er inderdaad voor betaald. Ik heb al tientallen thema's gebruikt, maar dit is de eerste waar ik als het ware volledig mee instem ;). Alle andere thema's waren niet helemaal naar m'n smaak. Dan mag je er ook wel wat voor over hebben vind ik :).

Van de week ook Midomi gekocht via Ovi Store, afgerekend via m'n telefoonrekening. Werkt nog een beetje buggy. Bij de eerste keer afrekenen gaf Ovi een foutmelding, ik kon daarna echter gewoon Midomi installeren.

Verwijderd

quote: hyperx
This one.
There is also coming a firmware update for the Camera *#3333#
I have disabled this option in the actual K4 firmware, because it has some major issues.
Ik kwam het tegen toen ik wat topics aan het lezen was. Hopen dat ze wat aan de zogezegde hd recording gaan doen :)

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Wooow, die is echt mooi! :o

• Propane
  • Niet online
Hmmm, dit is wel een beetje nep. Ik heb een paar maanden terug in een aanbieding Handy Shell en Handy Weather gekocht. Nu na het flashen download ik Handy Shell weer, blijkbaar de nieuwe versie 2.0, en daar werkt de serial niet meer op...

Dus voor een 3D kubus en een bladzijde met foto's moet je opnieuw een serial aanschaffen à $20,-... Way to go Epocware :P.

• s--mulder
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:29
Ook ik heb mijn telefoon inmiddels geflasht naar hx 1.71. Dit heb ik volgens de 10 stappen gedaan en gaat allemaal goed.
Het programma geeft het volgende aan:

Complete. Please Reboot!!!

Op mijn telefoon komen 3 pictogrammetjes te staan: telefoon .. uitroepteken .. computer

Hoe moet ik de telefoon rebooten? Heb de accu er al uit gehaald en opnieuw opgestart maar niets helpt, ik krijg iedere keer de pictogrammen weer in beeld.

Iemand die mij met dit probleem kan helpen?

• stuiterbeest
s--mulder schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:57:
Ook ik heb mijn telefoon inmiddels geflasht naar hx 1.71. Dit heb ik volgens de 10 stappen gedaan en gaat allemaal goed.

Op mijn telefoon komen 3 pictogrammetjes te staan: telefoon .. uitroepteken .. computer

Hoe moet ik de telefoon rebooten? Heb de accu er al uit gehaald en opnieuw opgestart maar niets helpt, ik krijg iedere keer de pictogrammen weer in beeld.

Bij mij werkte het opnieuw flashen, althans als ik het zo lees heb je hetzelfde als wat ik had :)

• s--mulder
Opnieuw flashen heb ik ook al geprobeerd. Kan zijn dat ik iets verkeerd doe.

Kun je misschien beschrijven wat je hebt gedaan toen het programma aangaf: Please Reboot!!

• Propane
  • Niet online
Normaal reboot de telefoon automatisch zodra het flashen compleet is (tenminste, zo is het bij mij elke keer gegaan tot dusver).

• s--mulder
Heb inmiddels ook geprobeerd om te flashen naar 1.71 uk, telefoon reboot niet automatisch en ik blijf de pictogrammen in beeld houden.

Kan het ook aan de pc liggen? Het is een oudere pc met windows xp.

Edit: Na een ouder filmpje op youtube bekeken mis ik in het filmpje dat het programma aangeeft:

In het filmpje staan de volgende regels in het programma:
[Com 0] Connect Successful
[Com 0] Received Bootloader Version : 1.47
[Com 0] Sending Header Succesful
[Com 0] Sending Binary File Succesful
[Com 0] Downloading is Completed
[Com 0] Complete. Please Reboot!!!

Laatste regels wanneer ik flash:
[Com 0] Sending Header Succesful
[Com 0] Sending Binary File Succesful
[Com 0] Waiting MODEM Flashing Completion
[Com 0] Success Receiving Completion of Flashing

[Com 0] Downloading is Completed
[Com 0] Complete. Please Reboot!!!

Was dit bij jullie ook het geval?

[ Voor 63% gewijzigd door s--mulder op 10-12-2009 21:33 ]

Verwijderd

s--mulder schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:57:

Dit had ik ook aan keer, doe het volgende:
Start het programmaatje waarmee je flasht opnieuw op als je telefoon de drie tekentjes aangeeft moet je je telefoon weer aansluiten aan je computer dan ziet dat programma je telefoon en druk je op start. Het hele verhaal begint weer van vooraf aan. Als ie klaar is staat er weer : please reboot , je doet dan niks en wacht de telefoon reboot vanzelf.
Ik hoop dat dit werkt :)

• Propane
  • Niet online
Ik weet niet of er veel mensen zijn die het gebruiken, maar de handschrift herkenning in de HX 1.71 K4 NL versie lijkt niet te werken. Toen ik het selecteerde verdween het normale toetsenbord maar kwam er geen schrijfvak tevoorschijn. Ook kon ik op geen enkele manier terug naar een andere invoermethode. Een soft reset was nodig voor ik weer een normaal toetsenbord had :P.

• s--mulder
@kleine--man: ik heb je instructies opgevolgt, de telefoon wordt niet herkend als ik het programma opnieuw heb opgestart en de telefoon heb aangesloten.

Is er nog een andere manier om de telefoon weer aan de praat te krijgen?

Verwijderd

Propane schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:52:
Ik weet niet of er veel mensen zijn die het gebruiken, maar de handschrift herkenning in de HX 1.71 K4 NL versie lijkt niet te werken. Toen ik het selecteerde verdween het normale toetsenbord maar kwam er geen schrijfvak tevoorschijn. Ook kon ik op geen enkele manier terug naar een andere invoermethode. Een soft reset was nodig voor ik weer een normaal toetsenbord had :P.
Ditto

• s--mulder
Inmiddels is het gelukt om hx1.41 te installeren. Bij alle andere versies lukt het niet om de telefoon op te starten.

Iemand hier misschien een verklaring voor? Wat doe ik verkeerd?

• stuiterbeest
Ja, daar kwam ik dus ook achter. Wilde stoer doen tegenover een vriendin met handgeschreven smsjes, maar dat bleek geen succes te zijn }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
stuiterbeest schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:50:
[...]

Ja, daar kwam ik dus ook achter. Wilde stoer doen tegenover een vriendin met handgeschreven smsjes, maar dat bleek geen succes te zijn }:O
lol hehe..... mooie openingszin... kijk eens wat ik kan...handgeschreven smsjes

<ontopic>
het blijft idd wel apart waarom het bij sommige mensen verkeerd gaat dat flashen. Bij mij een Samsung omnia i8910 8GB gemaakt in mei heb ik geen problemen al 5 keer geflashed. En het leuke is met een batt met 50% , mem niet geformat enz. Ja ik weet het stom maar ik was het vergeten te doen.

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
s--mulder schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:17:
Inmiddels is het gelukt om hx1.41 te installeren. Bij alle andere versies lukt het niet om de telefoon op te starten.

Iemand hier misschien een verklaring voor? Wat doe ik verkeerd?
Hoe bedoel je "telefoon niet op te starten" ? na het flashen? of voor het flashen? is het flashen gelukt?
HX 1.71 is niet meer dan een .exe bestandje starten (welliswaar op windows xp) en vervolgens 5 minuten wachten.. echt simpeler kan het niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s--mulder
Het flashen lukt en geeft geen problemen. Als ik de hx 1.42 flash loopt alles zoals het hoort, programma is klaar met flashen en geeft reboot!!! aan, op dat moment wordt de telefoon gereboot en gaat alles prima.

Als ik vervolgens precies dezelfde handelingen uitvoer tijdens het flashen naar hx 1.71 verloopt alles ook zoals het hoort. Het programma is klaar met flashen en geeft reboot!!! aan, op dat moment wordt het display van de telefoon eventjes zwart en daarna verschijnen de volgende pictogrammen: telefoon .. uitroepteken (in een driehoek) .. computer.

Hierna kan ik niets meer met de telefoon beginnen, als ik de batterij eruit haal en opnieuw opstart krijg ik weer dezelfde pictogrammen. Als ik de telefoon opstart volgens: geluid omhoog - lock - aanknop verschijnen eerst de pictogrammen en daarna het boot menu.

Als ik daarna weer probeer te flashen naar hx 1.42 zijn er geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huisiie
  • Laatst online: 19:30
ik heb afgelopen woensdag de hyperx 1.71 k4(engelstalige versie) geflashed, mijn eerste keer. Ik vond dit zeer eenvoudig. op youtube staat een zeer duidelijke how-to en als je die uitvoert kan er haast nix misgaan. ik ben zeer tevreden over de snelheid. Alleen vind ik het vreemd dat ik vanaf mijn homescreen niet meer naar het menu of naar mijn photocontacten kan swipen. Isdit iets wat in de firmware is ingebouwd?
Ook de ovi-store krijg k niet aan de gang.
Weet ook iemand of er van joikuspot een liteversie beschikbaar is voor de i8910? DE n97 werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
en ook maar ff ervaring van mij. Draai hx 1.71 dutch, voelt toch wel weer erg snel aan. De kastor effects vind ik ook veel mooier dan 1.6. De browser lijkt ook sneller te zijn en reageert prettiger. Er zit wel een foutje in de theme die hyper meelevert. De logboeken reageren niet goed als je er via de groene knop komt. Verder ben ik onder de indruk van dat slideit. Net ff getest met engels en was verbaasd hoe makkelijk het werkt. Je hoeft niet eens echt nauwkeurig te zijn. Straks maar is ff dutch pack downen. Heb ook nog ff problemen met dat die muziek niet overal vind. Maar dat is vast simpel op te lossen. Ff lezen straks, zag er ook al wat over op de vorige pagina. Tik dit bericht overigens vanaf mijn phone. Heb 1x een crash gehad vd browser. Al met al vind ik het een fijne firmware. Maar ja, de irritaties komen vaak later. Vooralsnog weinig op aan te merken. En naar mijn mening voelt hij echt lekker aan! Ps. Heeft iemand nog een goede tip voor een mooie theme? Vind die wat standaard bij hx 1.71 niet zo...
Thx. Zal de firmware proberen zodra ik tijd heb, hopenlijk dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Huisiie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:12:
...
Alleen vind ik het vreemd dat ik vanaf mijn homescreen niet meer naar het menu of naar mijn photocontacten kan swipen. Isdit iets wat in de firmware is ingebouwd?
Ook de ovi-store krijg k niet aan de gang.
Weet ook iemand of er van joikuspot een liteversie beschikbaar is voor de i8910? DE n97 werkt bij mij niet.
Kijk voor het swipen even in settings/personal/home screen/3D-navigation. Dit moet aan staan. Ovi-store werkt bij mij prima, kan ook geen tips geven zonder wat meer info. Kijk ander ook even naar de post van wdulli op pagina 64 van dit forum. Joikuspot werkt prima, even googlen voor de i8910 versie :) succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s--mulder schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:08:
Het flashen lukt en geeft geen problemen. Als ik de hx 1.42 flash loopt alles zoals het hoort, programma is klaar met flashen en geeft reboot!!! aan, op dat moment wordt de telefoon gereboot en gaat alles prima.

Als ik vervolgens precies dezelfde handelingen uitvoer tijdens het flashen naar hx 1.71 verloopt alles ook zoals het hoort. Het programma is klaar met flashen en geeft reboot!!! aan, op dat moment wordt het display van de telefoon eventjes zwart en daarna verschijnen de volgende pictogrammen: telefoon .. uitroepteken (in een driehoek) .. computer.

Hierna kan ik niets meer met de telefoon beginnen, als ik de batterij eruit haal en opnieuw opstart krijg ik weer dezelfde pictogrammen. Als ik de telefoon opstart volgens: geluid omhoog - lock - aanknop verschijnen eerst de pictogrammen en daarna het boot menu.

Als ik daarna weer probeer te flashen naar hx 1.42 zijn er geen problemen.
Ik weet niet of het de oplossing is, maar kwam dit tegen op dat andere forum:
Hi, I just installed the latest HX1.71 K4 update, and now my phone doesnt start.

I did everything as suggested – format drive E, hard reset drive C, and removed memory card. Installation went perfect, everything downloaded and installed, including the modem. On the PC, the ROM application said – everthing completed successfully – please reboot the phone.

But once i rebooted, the phone doesnt start, there is only black screen with 3 horizontal icons:
- phone icon – ! (mark) – PC icon

and nothing happens even after i keep pressed the red button so i have to take the batteryout, but it also doesnt help. Guys any help?? HyperX whats going on??/?

You get that error when you are updating through a USB 1.0 port. You need a USB 2.0 port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog contact gehad met hyperX over die bug met de tabbladen ( in logboek, berichten enz)

Volgens hem kwam dat omdat de themes niet voor de omniaHD zijn bedoeld maar de 5800. Daardoor zitten er vaak schoonheidfoutjes in.

Hij is in contact met een gozer die speciaal voor hem omnia i8910 themes wil gaan maken, of dit doorgaat is nog onbekend.

En dan nog weer een vrolijk berichtje, hij vertelde mij ook dat hij MISSCHIEN toch nog wat aan de audioopname en fps van de videorecording kon doen! >:)

Hij had weer nieuwe dingen uitgevonden die wat potentie hebben. Voordat iedereen hier al blij gaat doen, het is allemaal misschien, eventueel als, maar hopen is niets mis mee lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier een positiebepalingserver geven? Sinds ik hyperx laatste firmware heb duurt het lang voor ik een gps fix heb, was voorheen erg snel.
Hij staat nu op h-slp.mnc016.mcc204.pub.3gppnetwork.org. Ik heb deze nooit ingegeven, wie bepaald welke server? En is de 1 sneller dan de ander??
Ik gebruik Ndrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huisiie
  • Laatst online: 19:30
Sjoerd.Donker schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:23:
[...]

Kijk voor het swipen even in settings/personal/home screen/3D-navigation. Dit moet aan staan. Ovi-store werkt bij mij prima, kan ook geen tips geven zonder wat meer info. Kijk ander ook even naar de post van wdulli op pagina 64 van dit forum. Joikuspot werkt prima, even googlen voor de i8910 versie :) succes!
Bedankt voor je reactie maar de manier die in de post van wdulli staat werkt niet...

*log in with your access data
*after log in click on download and save the app on your device

als k op log in heb geklikt gaat hij dus terug naar die pagina waar k op download moet klikken en als k dan op download klik begint hij niet met downloaden maar dan gaat hij weer naar het log in scherm.. dit gaat eindeloos door zonder het gewenste resultaat.

Ook het JoikuspotLight krijg k niet aan de gang. Aan het einde van de installatie zegt ie: "Unable to Install" Welke versie heb jij?
Tot slot het swipen doet het niet. Ik heb 3d navigation op enable staan. Misschien dat het toch zo ingebouwd is in de firmware? of hebben jullie daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar even iets meer ervaring over dat slideit na een paar dagen use..

Ik vind het een heel fijn programmaatje waarvoor ik zelfs bereid zou zijn te betalen als alles goed werkt.

Momenteel zitten er 4 storende factoren in:

-Hij onthoud woorden niet (beta?)

-Af en toe als ik een bericht wil schrijven dan blijft het scherm hangen, en moet ik opnieuw een nieuw bericht maken om het schrijfscherm ervoor te krijgen.

-Het is niet mogelijk om heel snel te switchen tussen nokia en slideit keyboard (je moet eerst weer naar applicaties)

-Tijden invoeren (alarm, kalender) werkt niet met slideIT

Verder heb ik nog 1 tip:

Als je hem in landscape gebruikt, druk dan op de G(niet de letter maar onder bij de spatie). Zo krijg je er een tekenstukje bij waar je alle tekens op kan maken, en met de andere vinger kun je toetsenbord snel bedienen, werkt voor mij veel prettiger als fullscreen. (mijn vingers zijn soms net iets te kort 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s--mulder
Bedankt allen voor de reacties. Het klopt dat er op de pc waarop ik geflashed heb geen usb 2.0 poort aanwezig is.

Vanavond ga ik op een andere pc flashen naar hx 1.71, ik laat nog even aan jullie weten of het dan lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:53:
Nog maar even iets meer ervaring over dat slideit na een paar dagen use..

Ik vind het een heel fijn programmaatje waarvoor ik zelfs bereid zou zijn te betalen als alles goed werkt.

Momenteel zitten er 4 storende factoren in:

-Hij onthoud woorden niet (beta?)

-Af en toe als ik een bericht wil schrijven dan blijft het scherm hangen, en moet ik opnieuw een nieuw bericht maken om het schrijfscherm ervoor te krijgen.

-Het is niet mogelijk om heel snel te switchen tussen nokia en slideit keyboard (je moet eerst weer naar applicaties)

-Tijden invoeren (alarm, kalender) werkt niet met slideIT
Hier ben ik het helemaal mee eens, ik nog wel een 5e hekelpuntje. SlideIT zit als een laag over je invoervenster heen. Dus als je een lang smsje typt moet je op een gegeven moment het toetsenbord naar de bovenkant van je scherm verplaatsen. Op zich geen probleem, maar het zou fijner zijn als deze vast zit met een scrollbar :)

En het niet onthouden van woorden is inderdaad het ergste. Hij kan tot 5 uur onthouden. Mja daar heb je ook niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s--mulder schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:56:
Bedankt allen voor de reacties. Het klopt dat er op de pc waarop ik geflashed heb geen usb 2.0 poort aanwezig is.

Vanavond ga ik op een andere pc flashen naar hx 1.71, ik laat nog even aan jullie weten of het dan lukt.
Hoop het voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quotetje van hyperx
* In the future there will be only ONE main release and ONE Speed release
(The languages are: in Main release: EN_DE_FR_SP_IT)
(The languages are:in Speed release: EN_DE)
* No more Localization (No big language pack IV)
(but there will be probably, some exceptions)
* development time gets longer
* No Dead-line or anouncement for an releaseday
Geen nederlandse firmware meer dan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Denk dat het wel mee valt hoor met die releases. Hij is alleen denk ik geschrokken van alle reacties op de release van 6 dec. Men is gewoon niet geduldig genoeg. Vandaar de stappen want er zit tekst in van er zijn uitzonderingen.

Wat trouwens wel grappig is is dat ik via de ovi store een game downloaden ( asphalt 4 ) en die wilde hij niet installeren omdat ik geen OmniaHD had :D

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook dat hyperX die statement heeft gemaakt om zichzelf te ontlasten, heb het er met em over gehad op MSN.

Ach, voorlopig kan ik wel leven met hx 1.71.

Kleine verbeteringen zijn leuk, maar de koek is toch wel een beetje op nu. In het begin waren er echt grote veranderingen zoals de 3d task manager.

Nu is het meer kleine dingetjes... Ik blijf hopen op verbetering van de video opname O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:39:
Ik denk ook dat hyperX die statement heeft gemaakt om zichzelf te ontlasten, heb het er met em over gehad op MSN.

Ach, voorlopig kan ik wel leven met hx 1.71.

Kleine verbeteringen zijn leuk, maar de koek is toch wel een beetje op nu. In het begin waren er echt grote veranderingen zoals de 3d task manager.

Nu is het meer kleine dingetjes... Ik blijf hopen op verbetering van de video opname O-)
Als het goed is heeft hij nog wat verassingen voor ons toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al een tijdje geleden had aangekondigd ging ik een display stand maken voor de I8910HD.
Het heeft een tijdje geduurd maar er zijn er nu 2 klaar als voorbeeld.

De Foto`s :

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/8384/displaystand1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/6403/displaystand2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/2919/displaystand3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/9378/dispaystand4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/2338/displaystand5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img710.imageshack.us/img710/7554/displaystand6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/2393/displaystand7.jpg

De display stand is gemaakt van carbonfiber dit is licht van gewicht maar ontzettend sterk.
Zoals je op de laatste foto kunt zien is hij inklapbaar hij bestaat namenlijk uit 2 delen en
past ingeklapt mooi naast je telefoon.
Ik heb hem getest in de trein en hij valt niet om bij geen enkele beweging van de trein.
Ook wiebelt de telefoon niet en staat hij heel stabiel in de houder.
De benodigde toegangs luikjes zijn te gebruiken zowel de USB als de hoofdtelefoon uitgang.
Hij kan zowel horizontaal als verticaal erin worden gezet.

Ze zijn te koop voor Euro 7,50 per stuk.
Een stand bestaat uit 2 losse delen.

Als je interesse hebt in een display stand kan je me mailen.
Ik kijk niet dagelijks op dit forum dus alleen mailen AUB.

Groeten Yannic van Moerkerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s--mulder
Ik heb gisteren mijn telefoon geflashed naar hx 1.71 op een computer met usb 2.0 poorten.
Alles ging erg vlot zonder problemen.

Bedankt allemaal voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s--mulder schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:12:
Ik heb gisteren mijn telefoon geflashed naar hx 1.71 op een computer met usb 2.0 poorten.
Alles ging erg vlot zonder problemen.

Bedankt allemaal voor de reacties!
Dat is leuk voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:32:
Zoals ik al een tijdje geleden had aangekondigd ging ik een display stand maken voor de I8910HD.
Het heeft een tijdje geduurd maar er zijn er nu 2 klaar als voorbeeld.

Groeten Yannic van Moerkerk.
Ziet er goed en lijkt me zeker een handig dingetje om te hebben. Ik ben alleen niet zo'n fan van de puntige hoekjes, ben een beetje bang dat ie door mn telefoonhoes (of broekzak) gaan prikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 21:24
Heb gisteren voor de vierde keer mijn toestel terug laten sturen om wederom dezelfde probleem; toestel startte niet meer op. Hij blijft wederom vast zitten in het laadbalkje.

Jullie hebben mazzel met de custom firmwares dat dit niet voorkomt. Maarja, garantie is ook belangrijk voor me, vandaar dat ik geen custom firmwares gebruik. Tevens vind ik dat Samsung dit fatsoenlijk voor me op mag lossen, hoewel ik mijn toestel wel telkens weer kwijt ben.

Bij deze wordt er ook een klacht ingediend! Hopelijk rolt hier wat nuttigs uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Ten eerste, als je een beetje hebt mee gelezen zal het duidelijk zijn dat het installeren van custom firmwares ook niet bepaald risico-vrij is en dat bovendien de firmwares zelf ook nog aardig wat bugs hebben.

Ten tweede, je bent je ervan bewust dat samsung een '4th times the charm' policy hebben? Bij de vierde inlevering voor dezelfde klacht mag je een nieuw toestel aanvragen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 21:24
Lol vet, dat wist ik niet. Ik wacht eerst maar wat de klacht oplevert. Ik zou anders niet weten welke andere toestel ik moet nemen. Hardwarematig en qua uiterlijk vind ik de i8910 HD wel de mooiste van allen. Misschien is full refund mogelijk? Maarja, maar dan nog, is het moeilijk om een leuke vervangende toestel te vinden :)

Edit: Oh je bedoelt vast een nieuwe i8910 HD :P

[ Voor 8% gewijzigd door Amps op 13-12-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej hallo allemaal!!

Ik ben helemaal nieuw hier en wilde vragen of jullie mij kunnen helpen met wat advies.

Ik heb een nieuwe pc samen laten stellen en wilde wat advies,maar weet niet waar ik deze topic moet zetten en hoe ik eventueel een nieuwe topic open.

grtjes Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyperx heeft een trukje laten zien:
http://www.youtube.com/watch?v=Kh3waZgKWng

Ik moet toch zeggen dat ik onder de indruk ben en ik hoop dat hij deze firmware snel uit brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:04:
[...]

Ziet er goed en lijkt me zeker een handig dingetje om te hebben. Ik ben alleen niet zo'n fan van de puntige hoekjes, ben een beetje bang dat ie door mn telefoonhoes (of broekzak) gaan prikken!
Ja je ziet goed de puntige hoekjes op de foto inderdaad.
Dit was ook een prototype en bij de nieuwe versie worden ze afgerond.
En dit wel zodanig dat ze niet meer kunnen prikken of scherp zijn.

Groeten Yannic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:45:
Hyperx heeft een trukje laten zien:
http://www.youtube.com/watch?v=Kh3waZgKWng

Ik moet toch zeggen dat ik onder de indruk ben en ik hoop dat hij deze firmware snel uit brengt :)
Mjah, dat kinetisch scrollen is weinig interessant imo. Ik zal wel ouderwets zijn, maar de manier waarop Symbian in elkaar zit werkt nu ook prima. De video editor daarentegen is wel erg interessant. Maar wat moet dat laatste stukje met de camera nu voorstellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste filmpje van HyperX:
Volgens mij is volledige Kinetic scrolling niet het enige punt wat er bij is gekomen. Video-/fotobewerking een punt wat ooit eens bij de i8910 introductie Demo's op zat maar bij de daadwerkelijke release van de i8910 er vanaf is gehaald.
Het zou echt een pluspunt zijn tov van de andere smartphones. 8) :*)
Ben nu echt benieuwd of HyperX nu ook de camera setting en opname van audio ook kan verbeteren!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
volgens mobile-review werkte de video-editor fantastisch, dus de reden waarom die er nu niet op staat in een
mysterie :P Hoop dat HX niet aan de slag gaat met een of andere oude beta firmware, zijn spul is nu al een beetje gokken of het lekker draait of niet... (hx 1,71 draait hier redelijk sloom, duurt soms 5+ seconden om de 'applications'', 'contacts' en 10+ om de camera te starten...), vast een issue met animenu+, op naar 1.75!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm :P

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:24
Zie al het woordje cracked staan, gauw weghalen dus..

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Je kan natuurlijk ook linken naar http://www.gamezoneprojec...ap/towers_trap_manual.php

Kost 2,95.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde pas m'n bijgeleverde Route66 weer installeren, maar toen ik (terwijl ie nog bezig was) per ongeluk de datakabel dr uit trok gaf ie dus een errormelding. Logisch natuurlijk, maar het rare is dat ik hem nu dus niet meer geinstalleerd krijg. Bij een hardreset van de telefoon haalt ie het mass-memory ook niet totaal leeg (6,8 gb nadien).

Iemand een oplossing toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerd.Donker schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:19:
volgens mobile-review werkte de video-editor fantastisch, dus de reden waarom die er nu niet op staat in een
mysterie :P Hoop dat HX niet aan de slag gaat met een of andere oude beta firmware, zijn spul is nu al een beetje gokken of het lekker draait of niet... (hx 1,71 draait hier redelijk sloom, duurt soms 5+ seconden om de 'applications'', 'contacts' en 10+ om de camera te starten...), vast een issue met animenu+, op naar 1.75!
Hier geen problemen met slome toestanden hoor???

Heb hyper gesproken over die firmware, maar duurt nog wel even zegt ie, hij is druk de komende tijd. Er komt nog een statement v/d week op de site over de nieuwe firmware met meer details.

Overigens gaat het bij het laatste stukje volgens mij om autofocus tijdens filmen ;)

Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe dit allemaal uitpakt. De reden dat hyper mogelijkheden ziet om de audio en video wat te verbeteren is het volgende:

Er werd altijd aangenomen dat de cpu al het rekenwerk deed, maar wat blijkt? Tijdens videoopname etc is de processor maar voor een 40% bezet oid, dit heeft HyperX nagemeten (vraag me niet hoe :P)

Met andere woorden, speelruimte voor verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:39:
[...]

Hier geen problemen met slome toestanden hoor???

Heb hyper gesproken over die firmware, maar duurt nog wel even zegt ie, hij is druk de komende tijd. Er komt nog een statement v/d week op de site over de nieuwe firmware met meer details.

Overigens gaat het bij het laatste stukje volgens mij om autofocus tijdens filmen ;)

Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe dit allemaal uitpakt. De reden dat hyper mogelijkheden ziet om de audio en video wat te verbeteren is het volgende:

Er werd altijd aangenomen dat de cpu al het rekenwerk deed, maar wat blijkt? Tijdens videoopname etc is de processor maar voor een 40% bezet oid, dit heeft HyperX nagemeten (vraag me niet hoe :P)

Met andere woorden, speelruimte voor verbetering :)
Weet jij toevallig ook of hij al iets gedaan heeft met die NSpro spullen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:35:
[...]

Weet jij toevallig ook of hij al iets gedaan heeft met die NSpro spullen? :P
Vroeg ik me ook al af :) en @ bjorn, misschien is het wel een appje die de boel verneukt, en volgens mij maakt het ook wel uit in welke volgorde je python, animenu+, de K1_patch etc installeert, en dan is er ook nog de nieuwe versie van animenu die een paar problemen minder heeft, dus genoeg redenen voor wat langzame menuutjes... ga vnv maar over op 1.75/1.76 (Ovi of widgets, lastig... iemand nog een goede reden om voor de een of de ander te gaan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 11:08
Maak zelf nu gebruik van versie 1,76 en tot nu toe loopt alles zonder problemen.
Zelf wel de procedure als volgt gedaan..

Voor flashen format e / sd geheugen
Hard reset en vervolgens format c

Daarna de boel flashen en de bovenstaande stappen weer uitgevoerd.
Moet zeggen dat 1,76 een stuk sneller is dan de dutch versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mabili schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:51:
Maak zelf nu gebruik van versie 1,76 en tot nu toe loopt alles zonder problemen.
Zelf wel de procedure als volgt gedaan..

Voor flashen format e / sd geheugen
Hard reset en vervolgens format c

Daarna de boel flashen en de bovenstaande stappen weer uitgevoerd.
Moet zeggen dat 1,76 een stuk sneller is dan de dutch versie.
die is toch nog niet uit de 1.76?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 22:33
check de site van HyperX maar daar staat ie al op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Nah nog maar ff wachten met flashen dan tot er een min of meer stabiele versie is, met de optimalisaties van de videorecording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julius schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:52:
check de site van HyperX maar daar staat ie al op...
ja alleen uitleg en een youtube video, maar nergens voor te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 11:08
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:31:
[...]

ja alleen uitleg en een youtube video, maar nergens voor te downloaden
Dan kijk je toch niet goed want in dat verhaal staat ook over 1.76 beschreven..
Pagina: 1 ... 17 ... 32 Laatste