Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt die IG2 firmware in het nederlands uit :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:43:
Nee hoor helemaal niet en heb alles erop en alles werkt goed
raar, en jammer dat het bij mij en catt4u niet werkt, maarja ik zoek wel een andere gps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:45:
wanneer komt die IG2 firmware in het nederlands uit :( :( :( :( :(
ik heb mijn toestel nog geen één week en bij mij staat er :

softwareversie:i8910XXIF2
aangepaste versie:
I8910PROIF1

(iemand vroeg of bij de nieuwe gsm's die al opstond)

over IG2 heb ik nog niets gehoord, wel weet ik dat het niet lang meer zal duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een tijd op vakantie geweest, dus heb een en ander gemist. (ongeveer vanaf pagina 50 niks meer meegekregen)
Blijkbaar is er nu een 2e topic gestart? nja ok..
Zover ik heb vernomen is er een software update uitgekomen waarbij de audio codec wordt verholpen?
Hoe ik dit moet doen is mij niet duidelijk, het zal vast wel in het vorige topic staan ergens, maar kan iemand mij daar mee helpen op welke pagina dat staat of hoe ik mijn software moet updaten?
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Propane schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:18:
Ik heb gisteren een Jabra Halo gekocht omdat ik die standaard oordopjes maar niets vond en m'n Nokia headset niet volledig werkte op de i8910 (kon geen gesprekken aannemen via de afstandsbediening in het snoer en de beltoon ging niet via de koptelefoon). Gelijk maar voor draadloos gegaan, werkt weer wat prettiger. Vandaag zo'n 2,5 uur muziek geluisterd, via stereo bluetooth dus, en er is slechts één streepje van de batterij indicatie af. Nu is dit uiteraard maar een indicatie, maar het slurpt toch minder stroom dan ik dacht.
Die Halo wil ik ook aanschaffen. Zou jew mij willen vertellen wat het effect is als je naar de radio luistert? En indien dat niet werkt (dat verwacht ik namelijk), zou je dan eens willen kijken wat er gebeurt als je een gewone koptelefoon aansluit en dan probeert radio te luisteren?
Ik zou je erg dankbaar zijn voor je informatie.

Ik ben al zo lang op zoek naar een oplossing waarbij ik radio kan luisteren EN een on-ear stereo headset kan gebruiken om te luisteren EN te bellen.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:17:
Ik ben een tijd op vakantie geweest, dus heb een en ander gemist. (ongeveer vanaf pagina 50 niks meer meegekregen)
Blijkbaar is er nu een 2e topic gestart? nja ok..
Zover ik heb vernomen is er een software update uitgekomen waarbij de audio codec wordt verholpen?
Hoe ik dit moet doen is mij niet duidelijk, het zal vast wel in het vorige topic staan ergens, maar kan iemand mij daar mee helpen op welke pagina dat staat of hoe ik mijn software moet updaten?
Bij voorbaat dank!
Gewoon via de bij geleverde Samsung PC studio updater.
Of downloaden van samsung.

Maar de nederlandse update voor de audio codec is er nog niet, wel een update dat verschillende dingen doet met je foon zoals verbeteren van de accu.

Maak wel even een back up van je foon via PC studio anders ben je alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Need-Future
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-07-2020
Mijn foon heeft kuren. Als ik er niks mee doe hoor je iedere keer dat tikjes geluid alsof je wat indrukt en verspringt het scherm constant, staat bovenin de provider en dan gadget... en dan weer provider... Hij doet al een uur lang helemaal niks, resetten werkt niet want hij gaat gewoon door met dat gekke gedoe.
Ik snap hier niks van, wat nu? Kan niks nu! :( :O

Wat een waardeloos toestel, met heeel heel heel veel bugs!

[ Voor 10% gewijzigd door I-Need-Future op 05-08-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
I-Need-Future schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:04:
Mijn foon heeft kuren. Als ik er niks mee doe hoor je iedere keer dat tikjes geluid alsof je wat indrukt en verspringt het scherm constant, staat bovenin de provider en dan gadget... en dan weer provider... Hij doet al een uur lang helemaal niks, resetten werkt niet want hij gaat gewoon door met dat gekke gedoe.
Ik snap hier niks van, wat nu? Kan niks nu! :( :O

Wat een waardeloos toestel, met heeel heel heel veel bugs!
lijkt wel alsof er iets vast zit !! Heb dat gezeik ook wel eens gehad met mijn pc. Hele tijd schermen afsluiten niks doen wat ik wil doen. Lag er een boek op mijn toetsenbord 8)7 . Kijk eens of er iets vast zit misschien de knopjes ( niet dat er veel zijn dus het moet makkelijk snel gechecked zijn )

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:10:
[...]

Kerel, hoe oud ben je wel niet? Is het nou zo moeilijk om aan de hand van de aanwijzingen ZELF iets te doen?

[...]
Gewoon van de website van Garmin zelf (het lijkt een update maar het is gewoon volledige versie.

http://www8.garmin.com/support/agree.jsp?id=3939

Waar je de kaart vandaag haalt kan ik je niet mee helpen maar met google kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:53:
[...]

bij mij ook, maar kan geen interne gps kiezen.Hoe heb jij het in elkaar gekregen? en van waar heb je hem gedownload? (ik zou zot dankbaar zijn moest Garmin ook bij mij om een interne gps opttie vragen
Sorry verkeerde bericht ge-quote ;)

Gewoon van de website van Garmin zelf (het lijkt een update maar het is gewoon volledige versie.

Waar je de kaart vandaag haalt kan ik je niet mee helpen maar met google kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:55:
[...]

ik heb garmin en hij werkt op mijn i8910 probleem is dat als ik naar garmin ga en dan op gps informatie klik, staat erop:
alleen verbinding met een garmin gps appraat toegestaan en ik kan nergens vinden hoe ik dat kan aanpassen naar intern gps, dat is mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Wat is het gekke gele tekentje wat rechts boven in je telefoon staat ?

Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/4450/scr000001qjt.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door wdulli op 05-08-2009 11:48 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:48:

[afbeelding]
probeer eens erop te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
ahhhhhhh ikke snap :D maar zie de toegevoegde waarde hiervan niet echt maar ok :P
Thanks

@Kleineman is dat heel erg dat ik er naar vraag ?

[ Voor 9% gewijzigd door wdulli op 05-08-2009 12:05 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:48:

[afbeelding]
Is er nou niemand die weet dat dat gewoon icoontje voor je geheugenkaart is .. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:59:
[...]

ahhhhhhh ikke snap :D maar zie de toegevoegde waarde hiervan niet echt maar ok :P
Thanks
geen probleem :) jammer dat niemand hier mijn vraag kan oplossen :X maarja O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:04:
[...]

geen probleem :) jammer dat niemand hier mijn vraag kan oplossen :X maarja O+
Ik heb Sygic Mobile en die werkt perfect. Waarom probeer je die niet. Lijkt bijna op Tom Tom ?

[ Voor 2% gewijzigd door wdulli op 05-08-2009 12:17 . Reden: Sygic niet Sygnic :D ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:06:
[...]

Ik heb McGuider Sygnic en die werkt perfect. Waarom probeer je die niet. Lijkt bijna op Tom Tom ?
ok zal ik nu even zoeken en ik zeg je als het gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:14:
[...]

ok zal ik nu even zoeken en ik zeg je als het gelukt is
als ik sygic aan het instaleren was kwam erop 'toepaasing niet compatible met telefoon' als ik nu op sygic druk gaat hij niet open (versie 7.71 symbians60v) moet ik assistend downloaden? gaat het dan wel gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 11:17
wdulli schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:49:
[...]
(...)Lag er een boek op mijn toetsenbord 8)7 (...)
Ge-wel-dig xD
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:55:
[...]
Er is ook een 'edit' knopje ;)

---

*zucht* Nog 2 a 3 weken te gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:32:
[...]

als ik sygic aan het instaleren was kwam erop 'toepaasing niet compatible met telefoon' als ik nu op sygic druk gaat hij niet open (versie 7.71 symbians60v) moet ik assistend downloaden? gaat het dan wel gaan?
Welke versie gebruik je ik heb onlangs van nieuwsgroepen een versie gedownload die werkte

Daar zat ook een duidelijk handleiding bij

Succes

[ Voor 8% gewijzigd door wdulli op 05-08-2009 15:45 . Reden: achteraf weet ik niet of we problemen krijgen met het linken van :S ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:23:
[...]

Ge-wel-dig xD

[...]

Er is ook een 'edit' knopje ;)

---

*zucht* Nog 2 a 3 weken te gaan O-)
Waarom 2 á 3 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:45:
dringend hulp gezocht (heb echt overal gezocht, nergens info over kunnen vinden)

Als ik iemand wil bellen dan zegt hij (oproep geweigerd) als ik mijn gsm opnieuw opstart doet hij
het wel.Maar na een uur zelfde probleem, ik ben niet van plan om mijn gsm om het uur opnieuw op te starten. Iemand dit ook gehad?
Ja ik en meerdere hebben dit probleem gehad.
Als je netwerk op GSM instelt ipc dual of umts(3g) dan krijg je wel verbinding.
Ik zou je telefoon zo snel mogelijk opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze melding kreeg ik ook continu op Windows 7 64-bit. Toen heb ik in een virtual machine Windows XP 32-bit geinstalleerd en vauit daar werkte de firmware update wel. Misschien is dit voor jou ook een oplossing?
k.olfers schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 03:07:
[...]

update: heb inmiddels ook geprobeerd firmware up te daten met de simkaart eruit, via de laatste pc studio van samsung. Krijg alleen steeds bij het 'verzamelen van informatie van de telefoon' een melding met FUS: de verbinding tussen de pc en de telefoon is bewerkt, waarna er staat 'verwijder en sluit dan de usb kabel aan en probeer nog een keer' met hetzelfde resultaat. Begin een beetje moe en chagrijnig te worden, dus als iemand tips heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10-2024
weet iemand een "gratis" RDP progje wat goed werkt?

* Ik heb hem nu 2 weken en ben altijd fanboy geweest van Nokia, heb deze keer de N97 afgeslagen en toch gekozen voor de snellere concurent.
Transparant siliconen hoesje erbij besteld, is stevig en je ziet heb bijna niet zitten.(ebay=weg)
Alle imput/connectoren zijn nog goed te bereiken.

Windows 7 en PC connect werken niet echt lekker bij mij, misschien na een schone install nog maar een keertje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch heeft Sygic flink wat beperkingen heb ik gemerkt. Een simpele optie die ik op TomTom wekelijks gebruik is vooraf een route berekenen van A naar B in plaats van "hier" naar B. Ook de optie "navigeer naar stadscentrum" vind ik onmisbaar en heeft Sygic niet. Afgezien van die twee tekortkomingen wel een handige applicatie. 1000 maal beter dan Garmin.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:25:
Ben net terug uit frankrijk en heb sygic goed gebruikt
Absoluut geen problemen mee gehad
Zeker de gps is geweldig zeg
Als je buiten bent echt een paar seconden en hij heeft satelieten
Heel wat sneller als mijn oude n 95 want dat duurde altijd wel even
En voor de gene die problemen hebben sygic aan de praat te krijgen of niet kunnen instaleren
Speur eens op newsgroepen
Daar staan er genoeg die goed werken zonder dat je eerst moet sygnen hacken enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slitch schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:14:
[...]

Ja ik en meerdere hebben dit probleem gehad.
Als je netwerk op GSM instelt ipc dual of umts(3g) dan krijg je wel verbinding.
Ik zou je telefoon zo snel mogelijk opsturen.
Beste Slitch,

ik heb nu mijn gsm op duel mode gezet en nu hopen dan ik wel kan bellen zonder hem eerst opnieuw op te starten, hoe heb jij die probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:21:
[...]

Welke versie gebruik je ik heb onlangs van nieuwsgroepen een versie gedownload die werkte
Sygic mobile 7.71.5529 FTD : 1014572

Daar zat ook een duidelijk handleiding bij

Succes
nieuwsgroepen? nog nooit van gehoord.mag ik een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Omdat die van Amp stuk is gegaan, net als de mijne. Het duurt een paar weken voor je hem terug hebt na reparatie.

Off-topic: Alle moderators zijn zeker ook op vakantie?

[ Voor 9% gewijzigd door tomhster op 05-08-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:27:
[...]

nieuwsgroepen? nog nooit van gehoord.mag ik een link?
http://www.binaries4all.nl/

Good luck maar als je al geen nieuwgroepen kent vraag ik me af of je weet wat je doet ( niet lullig bedoelt ) maar is het niet wat hoog gegrepen ?

misschien moeten we links even weghalen ivm problemen die tweakers kan krijgen

[ Voor 10% gewijzigd door wdulli op 05-08-2009 15:49 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Moest mijn toestel verleden week opsturen door een opstartprobleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdulli schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:41:
[...]

http://www.binaries4all.nl/

Good luck maar als je al geen nieuwgroepen kent vraag ik me af of je weet wat je doet ( niet lullig bedoelt ) maar is het niet wat hoog gegrepen ?
binarie ken ik, wist niet dat het nieuwsgroepen noemde, exuseer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Ik heb iets geks met mijn RealPlayer, als ik er op druk staat er 'vernieuwen' in beeld, maar dit blijft staan, zelfs na een half uur nog. Weet iemand de oplossing?

En wat vinden jullie trouwens van deze review: http://www.nieuwemobiel.nl/Samsung-i8910-Omnia-HD/Review
Ik vind het echt belachelijk, ze zijn veel te negatief, bijvoorbeeld over de browser, die schokt helemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal, is er ook iemand die problemen heeft met de lock-toets tijdens oproepen?

Ik heb namelijk het volgende probleem. Als je iemand belt dan vergrendelt het scherm automatisch als je verbinding hebt en dan kan ik niet meer ontgrendelen. Zo lang je kies toon hoort kan ik nog ver/ontgrendelen maar als iemand opneemt en dus het toestel automatisch vergrendelt is kan ik niet ontgrendelen tot ik de verbinding weer verbreek.

En dat is dus heel lastig als je bijv op speaker wil overgaan of als je bijv. een cijferkeuze moet maken of in je contacten wil.

Als ik dus iemand bel moet ik dus heel snel voor diegene opneemt hem ontgrendelen en op speaker zetten want als die gene al heeft opgenomen kan je het vergeten want dan werkt de lock- toets niet.

klinkt dit bekend bij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:24:
hallo allemaal, is er ook iemand die problemen heeft met de lock-toets tijdens oproepen?

Ik heb namelijk het volgende probleem. Als je iemand belt dan vergrendelt het scherm automatisch als je verbinding hebt en dan kan ik niet meer ontgrendelen. Zo lang je kies toon hoort kan ik nog ver/ontgrendelen maar als iemand opneemt en dus het toestel automatisch vergrendelt is kan ik niet ontgrendelen tot ik de verbinding weer verbreek.

En dat is dus heel lastig als je bijv op speaker wil overgaan of als je bijv. een cijferkeuze moet maken of in je contacten wil.

Als ik dus iemand bel moet ik dus heel snel voor diegene opneemt hem ontgrendelen en op speaker zetten want als die gene al heeft opgenomen kan je het vergeten want dan werkt de lock- toets niet.

Volgens mij had ik ook zoiets toen ik Handy Shell gebruikte. Ik kon met geen enkele mogelijkheid gebruik maken van de opties tijdens een gesprek. Nu ik Handy Shell niet meer gebruik (en dus ook eraf gehaald heb), heb ik dit probleem niet meer. Kan ook aan de versie van Handy Shell liggen, geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke help me even als je wil Handy shell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn weten is en heb ik handy shell niet op mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:45:
Bij mijn weten is en heb ik handy shell niet op mijn toestel.
Handy shell is een apart programma ( naar mijn idee echt een rot programma ) Als je dus niks geinstalleerd heb heb je het ook niet standaard.

Veel mensen vinden het Today-scherm van Windows Mobile één van de beter gelukte dingen van dit platform. Daarom is het niet zo vreemd dat veel programmeurs deze feature proberen te kopiëren op andere platformen. Handy Shell van Epocware is een dergelijk programma voor Symbian S60-toestellen. Het heeft de betafase verlaten en is nu een 'volwaardig' stabiel programma.

http://www.epocware.com/download/Samsung_OMNIA_HD.html

[ Voor 4% gewijzigd door wdulli op 05-08-2009 16:52 ]

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen handy shell maar je hebt me toch geholpen denk ik want heb alle apps eraf gehaald en volgens mij is ie nu weer goed, schijnbaar dan toch iets wat conflict gaf al snap ik niet dat ze een conflict kunnen geven met ontgrendelen tijdens gesprek terwijl ze daar niks mee van doen hebben maar goed thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
MrE schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:31:
[...]

Die Halo wil ik ook aanschaffen. Zou jew mij willen vertellen wat het effect is als je naar de radio luistert? En indien dat niet werkt (dat verwacht ik namelijk), zou je dan eens willen kijken wat er gebeurt als je een gewone koptelefoon aansluit en dan probeert radio te luisteren?
Ik zou je erg dankbaar zijn voor je informatie.

Ik ben al zo lang op zoek naar een oplossing waarbij ik radio kan luisteren EN een on-ear stereo headset kan gebruiken om te luisteren EN te bellen.
Kort gezegd; nee en ja.

- Jabra Halo via Bluetooth + FM Radio = niet mogelijk
- Jabra Halo via Bluetooth en bedrade headset als antenne voor FM Radio = niet mogelijk (bedrade headset krijgt prioriteit en speelt dus de audio af).
- Jabra Halo via meegeleverd micro-usb naar 3,5mm kabeltje = mogelijk

Dus het is mogelijk om radio te luisteren met de Halo, echter zit je dan wel weer aan een draadje. Koppel je de headset met je telefoon dan kun je wel gewoon FM radio luisteren en zodra je daar klaar mee bent het kabeltje eruit trekken, waarna hij automatisch weer via Bluetooth gaat.

Hopelijk heb je er wat aan, ik vind het een lekkere headset aangezien ik toch eigenlijk geen FM radio luister en omdat ik van de draadjes af wilde. De geluidskwaliteit is niet buitengewoon ofzo, dus als je een beetje audiofiel bent kun je beter voor een bedrade headset gaan, aangezien daar veel beter klinkende en goedkopere headsets verkrijgbaar zijn.

Edit: Ohja, als ik me niet vergis is de microfoon niet bruikbaar zodra je hem via dat adapter kabeltje aansluit. Dus dan kun je niet radio luisteren en ondertussen een gesprek aannemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Propane op 05-08-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadat ik 2 weken geleden mijn telefoon software ge-update had deed mijn internet het eerst niet daarna deed internet het weer wel en toen waar sommige sites maar ik kom er net achter dat internet het nu weer niet doet iemand die haar ook last van had en een oplossing weet?

Alvast bedankt.

Inmiddels doet Internet het weer alleen bij youtube geeft hij geen plaatjes meer aan dus dat ziet er niet uit.
Iemand met een oplossing ?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:36:
nadat ik 2 weken geleden mijn telefoon software ge-update had deed mijn internet het eerst niet daarna deed internet het weer wel en toen waar sommige sites maar ik kom er net achter dat internet het nu weer niet doet iemand die haar ook last van had en een oplossing weet?

Alvast bedankt.

Inmiddels doet Internet het weer alleen bij youtube geeft hij geen plaatjes meer aan dus dat ziet er niet uit.
Iemand met een oplossing ?
Volgens mij moet je dat bij instellingen zoeken, onder beveilliging denk ik, powersafe daar heb je gekozen voor wel, dus al je een tijdje het toetsel laat gaat hij automatisch in powermode, zet dat uit en dan blijft je internet ook altijd aan :) touwens die youtube plaatjes zijn mij bij ook niet zichtbaar :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:26:
[...]

Beste Slitch,

ik heb nu mijn gsm op duel mode gezet en nu hopen dan ik wel kan bellen zonder hem eerst opnieuw op te starten, hoe heb jij die probleem opgelost?
Je moet hem op GSM instellen.
Je kunt het probleem niet zelf oplossen, je moet de telefoon terug sturen naar samsung.
Bel de samsung helpdesk en zij vertellen je hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slitch schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:15:
[...]

Je moet hem op GSM instellen.
Je kunt het probleem niet zelf oplossen, je moet de telefoon terug sturen naar samsung.
Bel de samsung helpdesk en zij vertellen je hoe en wat.
dat kan niet, voor zo een klein foutje terugsturen, ik zal hem hard resetten ik ben er zeker van dat ik ergens iets heb aan geduid, dus even een back up en dan een hard reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:42:
[...]

dat kan niet, voor zo een klein foutje terugsturen, ik zal hem hard resetten ik ben er zeker van dat ik ergens iets heb aan geduid, dus even een back up en dan een hard reset
Dan niet. Kun je trouwens niet wat meer op google opzoeken en hier wat minder vragen? De helft van dit topic bestaat uit vragen van jouw kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Als ik mijn I8910Hd 's morgens opstart en dan vervolgens eens kijk naar de open apps dan zie ik daar screencapture staan. Nu denk ik dat het is om een screenshot van je scherm te maken zoals print screen op je keyboard niet?

Maar waar ergens vind je deze app.? Ik heb er al even achter gezocht en zou het wel fijn vinden mocht ik dit ontdekken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Astratuner schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:48:
Als ik mijn I8910Hd 's morgens opstart en dan vervolgens eens kijk naar de open apps dan zie ik daar screencapture staan. Nu denk ik dat het is om een screenshot van je scherm te maken zoals print screen op je keyboard niet?

Maar waar ergens vind je deze app.? Ik heb er al even achter gezocht en zou het wel fijn vinden mocht ik dit ontdekken :*)
Is dit niet een onderdeel van Handy Taskman? Toen ik een tijdje Handy Shell gebruikte (waar Handy Taskman een onderdeel van is) zag ik dat ook altijd staan in de task manager (als ik mij goed herinner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Bij handy taskman zijn opties kan ik het niet vinden maar het staat idd wel in de open apps lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Propane schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:17:
[...]
Kort gezegd; nee en ja.

- Jabra Halo via Bluetooth + FM Radio = niet mogelijk
- Jabra Halo via Bluetooth en bedrade headset als antenne voor FM Radio = niet mogelijk (bedrade headset krijgt prioriteit en speelt dus de audio af).
- Jabra Halo via meegeleverd micro-usb naar 3,5mm kabeltje = mogelijk

Dus het is mogelijk om radio te luisteren met de Halo, echter zit je dan wel weer aan een draadje. Koppel je de headset met je telefoon dan kun je wel gewoon FM radio luisteren en zodra je daar klaar mee bent het kabeltje eruit trekken, waarna hij automatisch weer via Bluetooth gaat.

Hopelijk heb je er wat aan, ik vind het een lekkere headset aangezien ik toch eigenlijk geen FM radio luister en omdat ik van de draadjes af wilde. De geluidskwaliteit is niet buitengewoon ofzo, dus als je een beetje audiofiel bent kun je beter voor een bedrade headset gaan, aangezien daar veel beter klinkende en goedkopere headsets verkrijgbaar zijn.

Edit: Ohja, als ik me niet vergis is de microfoon niet bruikbaar zodra je hem via dat adapter kabeltje aansluit. Dus dan kun je niet radio luisteren en ondertussen een gesprek aannemen.
Top! bedankt voor je info.
Toch maar eens naar Samsung mailen of er een connector met microfoon te krijgen is zodat ik een gewone headset aan kan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat ik het had opgelost, probleem met niet kunnen ontgrendelen tijdens gesprek maar zelfs hard reset heeft niks opgeleverd. Zit niks anders op dan terug naar de winkel.

Kan dit probleem ook niet echt terug vinden op google, ben daarom benieuwd of er hier mensen zijn die dit probleem kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:53:
Dacht dat ik het had opgelost, probleem met niet kunnen ontgrendelen tijdens gesprek maar zelfs hard reset heeft niks opgeleverd. Zit niks anders op dan terug naar de winkel.

Kan dit probleem ook niet echt terug vinden op google, ben daarom benieuwd of er hier mensen zijn die dit probleem kennen
ga even naar instellingen dan beveilliging--->telefoon en sim kaart---->ext.telef.vergrendeling
wat heb je daar staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:24:

In elk geval gaat je telefoon automatisch op speaker als je hem plat neerlegt, met de speaker naar boven.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Voor de liefhebbers, ik kwam deze browser tegen:

http://www.digia.com/C2256FEF0043E9C1/0/405001847

Features:
Browser UI features

* Full finger touch UI
* Accelerated panning
* Automatic full screen browsing via auto-hiding controls
* Multiple browser windows
* Page rotation for portrait and landscape browsing
* Multiple zoom levels
* Password manager
* Intelligent Bookmark functionality (auto-sorting)
* Bookmark folders
* Bookmark favicons
* URL auto-complete (from history)
* 'Page loading in progress' indicator
* Text select for copy/paste
* RSS feeds

Browser Engine features

* HTML 4.01
* True web page rendering
* JavaScript(tm) 1.5
* HTTP 1.1 with support to secure and non-secure browsing
* HTTP cache
* HTTP cookies
* AJAX support
* Flash content support
* Netscape compatible Plug-in interface
Heb er net even een minuut of 5 mee zitten spelen en er zit een gelikte interface op (fullscreen browsen met terug knop, wat een genot :P). Tevens had ik het idee dat het sneller ging dan met de standaard browser.

Directe link:

https://support.digia.com...&name=Digia@Web_2.0.2.sis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de youtube toepassing geinstalleerd (via i-google). Ziet er eerst goed uit, maar als ik iets wil afspelen blijft ie heel lang steken bij "verbinding maken". Na lang wachten zegt ie dan meestal: kan video niet afspelen. Een heel enkele keer gaat het afspelen wel goed.
Via de online youtube gaat het verbinding maken en afspelen wel goed.
Iemand een idee waar het aan kan liggen dat hij via de geinstalleerde youtube toepassing geen verbinding kan maken, instelling misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:22:
[...]

ga even naar instellingen dan beveilliging--->telefoon en sim kaart---->ext.telef.vergrendeling
wat heb je daar staan?
Bij ext.telef.vergrendeling staat uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:23:
[...]

In elk geval gaat je telefoon automatisch op speaker als je hem plat neerlegt, met de speaker naar boven.
Als ik hem plat neerleg tijdens gesprek gebeurt er niets, dus niet automatisch op speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:03:
[...]

Bij ext.telef.vergrendeling staat uitgeschakeld
probeer eens instellingen-->telefoon--->telefoon beheer---->aut.toetsenblokk

volgens mij is het zo dat als je dat aanduid dat het ook tijdens een gesprek toetsenblokk gebeurd
zet dat uit en volgens mij is je probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:34:
[...]

probeer eens instellingen-->telefoon--->telefoon beheer---->aut.toetsenblokk

volgens mij is het zo dat als je dat aanduid dat het ook tijdens een gesprek toetsenblokk gebeurd
zet dat uit en volgens mij is je probleem opgelost :)
zowel externe blokkering als automatische blokkering staan uit, en toch tijdens gesprek is ie direct vergrendelt en niet te ontgrendelen tot je weer ophangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:47:
[...]

zowel externe blokkering als automatische blokkering staan uit, en toch tijdens gesprek is ie direct vergrendelt en niet te ontgrendelen tot je weer ophangt
dan raad ik je aan om eens contact op te nemen met samsung zelf, zij weten hoe hun toestellen werken en zullen je daarbij helpen.

Ik heb vandaag naar samsung gebeld omdat ik ook zo'n probleem had.na een tijdje kan ik niet meer bellen 'oproep geweigerd' en ze zeiden dat het door mijn provider kwam en nu stap ik over naar een andere en is mijn probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Propane schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 02:19:

http://www.digia.com/C2256FEF0043E9C1/0/405001847

Features:

[...]

Heb er net even een minuut of 5 mee zitten spelen en er zit een gelikte interface op (fullscreen browsen met terug knop, wat een genot :P). Tevens had ik het idee dat het sneller ging dan met de standaard browser.

Directe link:

Dat ding is nep (volgens mij) in de zin dat het niet een aparte browser is, zoals beweerd, maar een schil over de bestaande heen. Dat merk je bijvoorbeeld als je je vinger op het scherm houdt, dan krijg je gewoon nog de Samsung zoom-tool.

Omdat het add-on is wordt het er ook niet sneller op. Bij mij werkt het voor geen meter met b.v. sites met flash. Crashes en e-norm lange laadtijden.

De interface is een flinke verbetering, maar er zit nog heeeeel veel werk aan voor dit bruikbaar is.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:17:
[...]

Dat ding is nep (volgens mij) in de zin dat het niet een aparte browser is, zoals beweerd, maar een schil over de bestaande heen. Dat merk je bijvoorbeeld als je je vinger op het scherm houdt, dan krijg je gewoon nog de Samsung zoom-tool.

Omdat het add-on is wordt het er ook niet sneller op. Bij mij werkt het voor geen meter met b.v. sites met flash. Crashes en e-norm lange laadtijden.

De interface is een flinke verbetering, maar er zit nog heeeeel veel werk aan voor dit bruikbaar is.
idd, helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 12:29
Zo, ook eens een i8910 besteld want dit toestel is me toch net even te gaaf! Ben benieuwd (en kan niet w8 tot morgen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
XElD schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:05:
Zo, ook eens een i8910 besteld want dit toestel is me toch net even te gaaf! Ben benieuwd (en kan niet w8 tot morgen :P)
Ja en :? Fijn voor je 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:09:
[...]

ik heb garmin en hij werkt op mijn i8910 probleem is dat als ik naar garmin ga en dan op gps informatie klik, staat erop:
alleen verbinding met een garmin gps appraat toegestaan en ik kan nergens vinden hoe ik dat kan aanpassen naar intern gps, dat is mijn probleem
Het probleem is dat je het product moet activeren, dit moet je of kopen of met een keygen :X
Als hij geactiveerd is dan vind hij de interne antenne vanzelf en die is echt razend snel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Propane schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 02:19:
[...]

Directe link:

Misschien had je er beter ook deze 'Known issues' als waarschuwing bij kunnen plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

k.olfers schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 03:07:
[...]

update: heb inmiddels ook geprobeerd firmware up te daten met de simkaart eruit, via de laatste pc studio van samsung. Krijg alleen steeds bij het 'verzamelen van informatie van de telefoon' een melding met FUS: de verbinding tussen de pc en de telefoon is bewerkt, waarna er staat 'verwijder en sluit dan de usb kabel aan en probeer nog een keer' met hetzelfde resultaat. Begin een beetje moe en chagrijnig te worden, dus als iemand tips heeft, graag!
Enige pagina's geleden heb ik al een site gelinkt van iemand die hier de oplossing voor heeft.
Ik heb dit probleem zelf ook gehad en het werkt tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:47:
[...]

Probeer eens de lock/unlock key eens in te houden tijdens dat gesprek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:04:
[...]

Als ik hem plat neerleg tijdens gesprek gebeurt er niets, dus niet automatisch op speaker
Dan moet je nog ff kijken naar je sensorinstellingen. Ik vermoed dat als je 'oproepsign. dempen' aanzet, hij ook weer reageert op het op zijn rug leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:07:
[...]

Probeer eens de lock/unlock key eens in te houden tijdens dat gesprek :)
hahaha is 5min. lang genoeg......daar was ik ook wel opgekomen aangezien het toestel dat ook aangeeft bij begin gesprek maar dat is dus net het hele probleem dat werkt dus niet tijdens een gesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:16:
[...]

Dan moet je nog ff kijken naar je sensorinstellingen. Ik vermoed dat als je 'oproepsign. dempen' aanzet, hij ook weer reageert op het op zijn rug leggen.
oproep signaal staat op dempen, maar helaas geen reactie bij het op de rug leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:10:
[...]

Het probleem is dat je het product moet activeren, dit moet je of kopen of met een keygen :X
Als hij geactiveerd is dan vind hij de interne antenne vanzelf en die is echt razend snel!!!!
hoe heb jij die van U activeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 23:35

sjirafje

No inspirational quotes here

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:47:
[...]

hoe heb jij die van U activeerd?
Als je nu eens hier heen gaat en garmin mobile XT koopt. Dan kun je daarna hier garmin om hulp vragen.

Ben je niet van plan om Garmin mobile XT te kopen dan zul je toch echt zelf zoekwerk moeten uitvoeren. Dit is niet de plaats om dit soort dingen te vragen.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik pc studio probeer te installeren krijg ik het volgende..
U hebt niet genoeg rechten om de installatie te voltooien. Meld u aan als beheerder en probeer de installatie opnieuw uit te voeren.

maar ik ben beheerder dus snap het niet helemaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Dat moet je rechter muisknop -> uitvoeren als administrator
Dan moet het lukken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 12:29
"Ja hey leuk, praat ook lekker mee over de i8910. Fijn dat meer mensen deze telefoon kopen en hun ervaringen erover willen gaan delen!"

Of mis ik hier iets? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Laatst online: 12-08 11:19
XElD schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:09:
[...]
....
Of mis ik hier iets? :?
je enthousiasme wordt gewaardeerd, maar als iedereen zijn voorpret hier gaat posten daalt de informatiedichtheid naar nul. als je iets kwijt wilt over je mobiel, post dan na enkele dagen spelen je ervaringen, tips/trics of vragen, zodat de lezers van dit forum ook iets aan je bericht hebben of jou kunnen helpen. succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrE schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:58:
[...]

Enige pagina's geleden heb ik al een site gelinkt van iemand die hier de oplossing voor heeft.
Ik heb dit probleem zelf ook gehad en het werkt tot nu toe prima.
Dit probleem heb ik ook!! Maar even in jip en janneke taal, waar kan ik het bestand vinden op windows xp??
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
[off topic]
Denk je zelf dat andere gebruikers iets aan jouw melding hebben dat je een telefoon gaat kopen?
Dat soort berichten kunnen we hier missen want het voegt niets toe aan kennis of ervaring ;)
[/off topic]

Edit: Sjoerd.Donker was net iets sneller

[ Voor 5% gewijzigd door catt4u op 07-08-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste leden van tweakers,

ik heb een vraagje die ik denk dat simpel is maar kanhet nergens vinden,

als ik bestenden ontvang via BT, dan krijg ik ze allemaal per sms, is er geen optie dat hij zelf alles opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bounzzzzz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:58:
[...]

Als je ff naar het forum van mijn post hierboven gaat, daar staat alles uitgelegt.
En dat werkte perfect bij mij.
Volgens mij is dat topic geblokkeerd voor nieuwe members, is er nog een andere manier dat ik de uitleg te zien krijg, alvast bedankt.

Onderwerp is Sygic mcGuider geeft certificaat fout melden bij instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Je kan als je die SMS opent kiezen om het op te slaan. Je kan ook gebruik maken van Y-browser met de inbox-plugin, dan kan je vanuit y-broswer sleuren en pleuren.

Over certificaten is al veel gezegd, dat ligt aan de brakke anti-piraterij beveiliging die in Symbian is ingebouwd. Kort gezegd kan je dat omzeilen door je eigen certificaat te bemachtigen. Google is je vriend in deze.

[ Voor 40% gewijzigd door Julian op 07-08-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Laatst online: 02-01 10:47
Hoi allen,

Is het iemand al gelukt om quicktime (480p .mov) filmtrailers te laten draaien op de i8910 HD met behulp van Quicktime Pro? Na een uur proberen heb ik het nog steeds niet voor elkaar gekregen (oa mp4 en 3gp conversies geprobeerd maar zonder resultaat). Ik krijg dan telkens een zwart beeld, echter wordt de audio wel afgespeeld. Mijn foon herkent de file en de audio dus wel, probleem is de video... Ik wil graag de originele resolutie bewaren in het nieuw geconverteerde bestand. Iemand enig idee? TNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
lupus83 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:41:
Hoi allen,

Is het iemand al gelukt om quicktime (480p .mov) filmtrailers te laten draaien op de i8910 HD met behulp van Quicktime Pro? Na een uur proberen heb ik het nog steeds niet voor elkaar gekregen (oa mp4 en 3gp conversies geprobeerd maar zonder resultaat). Ik krijg dan telkens een zwart beeld, echter wordt de audio wel afgespeeld. Mijn foon herkent de file en de audio dus wel, probleem is de video... Ik wil graag de originele resolutie bewaren in het nieuw geconverteerde bestand. Iemand enig idee? TNX!
Veruit het makkelijkst lijkt me om niet de trailer maar (zo mogelijk) de hele film als xivd te downloaden van een van de bekende bronnen, en die op je phone te zetten. Tot en met 720p moet dat goed gaan. Ik heb al een aantal films en één K-1 toernooi op die manier gekeken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lupus83
  • Laatst online: 02-01 10:47
julianus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:45:
[...]

Veruit het makkelijkst lijkt me om niet de trailer maar (zo mogelijk) de hele film als xivd te downloaden van een van de bekende bronnen, en die op je phone te zetten. Tot en met 720p moet dat goed gaan. Ik heb al een aantal films en één K-1 toernooi op die manier gekeken =)
Daar zou ik ook inderdaad wel uitkomen, in een keer een mp4 verkrijgen. Maar ik dacht, 'Ik heb Quicktime Pro, ik moet en zal het gewoon daarmee doen!' Het gaat vooral om trailers van films waarvan het nog een tijd duurt eer ze in de bios te zien zijn.
De i8910 HD is net zoals mijn Playstation 3, die pakt ook niet iedere MP4 file, o.a. de HD films die ik heb geschoten met mijn i8910 (unsupported data)! Is het al bekend dat met de IG2 update de PS3 de i8910 opgenomen 720p films wel kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Helaas heb je dan nog steeds geen geluid =/ Iemand op het forum van allaboutsymbian.com heeft er tijd in gestoken om het werkend te proberen te krijgen.

Als je perse files wilt converten zou ik SUPER video converter gebruiken. Die kan .mov als het goed si wel omzetten naar xvid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julianus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:40:
Je kan als je die SMS opent kiezen om het op te slaan. Je kan ook gebruik maken van Y-browser met de inbox-plugin, dan kan je vanuit y-broswer sleuren en pleuren.

Over certificaten is al veel gezegd, dat ligt aan de brakke anti-piraterij beveiliging die in Symbian is ingebouwd. Kort gezegd kan je dat omzeilen door je eigen certificaat te bemachtigen. Google is je vriend in deze.
bedankt voor je hulp,

ik zal het meteen proberen en hopen dat het is wat ik wil

nogmaals bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Heeft iemand al een internet radio applicatie geïnstalleerd en ervaring hoe die werkt?
Die van Nokia/Ovi had ik via sms ontvangen maar de app. is niet meer aanwezig in de store |:(

Ik heb ff gezocht en kwam deze tegen
Zijn er hier gebruikers van deze app. die hun ervaring willen melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE

MrE

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:27:
[...]

Dit probleem heb ik ook!! Maar even in jip en janneke taal, waar kan ik het bestand vinden op windows xp??
Alvast bedankt.
Ik neem aan dat je dit bestand voor XP 64 bit zoekt?
Ik ga er vanuit dat het bestand afkomstig is van de cd. Wellicht staat het er op de cd bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterbeest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ik ben op zoek naar de AccuWeather Widget die bij de eerste lichting zat op de telefoon.
Ik heb echt mijn best gedaan om hem te zoeken, maar ik kan hem echt niet vinden.
Heeft iemand die en ben je bereid hem te uploaden, dan ben ik je erg dankbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het hier geen helpdesk is, maar ik zoek me helemaal scheel naar een manier om van de certificaat fout bij het instaleren van Sygic mcGuider te omzeilen.
Wie kan me daarbij helpen? Alvast bedankt.

Wat ik zelf gedaan heb is: de software installatie staat op alles en de online certificaat controle staat op uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2009 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 07:27:
Ik weet dat het hier geen helpdesk is, maar ik zoek me helemaal scheel naar een manier om van de certificaat fout bij het instaleren van Sygic mcGuider te omzeilen.

Wat ik zelf gedaan heb is: de software installatie staat op alles en de online certificaat controle staat op uit.
Het blijft moeilijk om te zoeken hè ;)
Maar zoals je zelf al aangaf, het is hier geen helpdesk.
Dus als je hulp wilt hebben met je legale versie kan je gewoon contakt opnemen met Sygic en daar je vraag stellen.

En als je zelf ff de moeite neemt om echt te zoeken dan kan je hier op Tweakers ook het forum vinden van Sygic met de laatste post van 7 aug.
Verwacht nu niet dat wij voor jou gaan zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 07:27:

Je hebt een certificaat + keyfile nodig wat hoort bij je toestel (gekoppeld aan IMEI). Dit is inherent aan het Symbian OS en geldt dus ook voor Nokia toestellen die op Symbian draaien (v3 en v5 in ieder geval). Dat kun je niet zomaar omzeilen. Zonder dat kun je geen 'unsigned' applicaties (wat Sygic dus is) installeren op een Symbian toestel. Zelfs als je HellOx wilt gebruiken heb je (eenmalig) die certificaat nodig (totdat je een nieuwe firmware erop zet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Heeft iemand al een oplossing voor mijn realplayer, die maar blijft vernieuwen in plaats van dat ik de filmpjes kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NACBreda schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 10:14:
Heeft iemand al een oplossing voor mijn realplayer, die maar blijft vernieuwen in plaats van dat ik de filmpjes kan kijken?
Volgens mij heb je veel clipjes, laat je een tijdje laden, en we zien wel of het verbeterd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 09:56:
[...]

Het blijft moeilijk om te zoeken hè ;)
Maar zoals je zelf al aangaf, het is hier geen helpdesk.
Dus als je hulp wilt hebben met je legale versie kan je gewoon contakt opnemen met Sygic en daar je vraag stellen.

En als je zelf ff de moeite neemt om echt te zoeken dan kan je hier op Tweakers ook het forum vinden van Sygic met de laatste post van 7 aug.
Verwacht nu niet dat wij voor jou gaan zoeken 8)7
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik krijg ook soms mijn tik van die soort mensen die alleen maar van andere lezen en niet helpen, je hebt ook forumleden die wel info geven en die niet zeggen 'dit is geen helpdesk' :s

't is daarom dat de N97 veel meer pagina's heeft dan de i8910, hier zijn sommige van ons egoïstisch
en delen niets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dacht, ik lees hier volop vragen die gewoon antwoord krijgen, stel ik een vraag (uiterst voorzichtig geformuleerd) waar ik niet zo snel aan uit kom, oké mijn 8910 zou niet gehacked zijn etc. krijg ik hier een behoorlijk onvriendelijk antwoord.
Al bij al ben ik nog geen steek verder met m`n navigatie.
Zal eens op de n97 topic gaan rond neuzen, lijk mij dat daar het zelfde probleem met de certificatie fout speelt. Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Als je daar om een certificaat vraagt zal je dezelfde reactie krijgen, want het is al vaak behandeld en het staat gewoon tussen de zoekrseultaten. Vierde hit op google b.v. op certificate symbian:

http://symbianism.blogspo...bian-installer-files.html

Dus nogmaals,, gebruik in elk geval eerst even google. Je mag hier alles vragen, maar het is gewoon suf om een antwoord te geven dat google op zijn eerste pagina resultaten heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Iemand hier ervaring Dynafix? Heb mijn telefoon 15-7-2009 laten versturen, tot op de dag van vandaag nog steeds geen telefoon terug....

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 15-7-2009 16:50:15
Order - Bevestigd 15-7-2009 16:50:19
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 16-7-2009 16:10:14
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 17-7-2009 2:14:12
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 17-7-2009 2:14:13
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 17-7-2009 7:02:57
Reparatie repair center - In behandeling 20-7-2009 11:30:03
Reparatie - Wacht op informatie fabrikant 21-7-2009 7:52:06
Reparatie repair center - In behandeling 22-7-2009 8:08:08
Reparatie - Wacht op onderdelen 22-7-2009 8:08:08
Reparatie - Component repair 22-7-2009 8:08:12