heb je dat via garmin setup gedaan op je vista/xp of via het toestel zelf? geinstaleerd bedoel ikVerwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:18:
[...]
bedankt voor je info playroll, zal ik straks proberen (ben momenteel al mijn emails aan het inporteren)
Volgens GSM Arena heeft de nieuwe release een AAC codec voor audio opname...ik had dit nog nergens zien staan (wel dat IG2 een verbetering gaf, maar niks over welke codec er gebruikt werd). Ik ga er overigens voorzichtig van uit dat er op deze nieuwe release de IG2 firmware zit
Verwijderd
Dan loop je achterTrickster schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:51:
Volgens GSM Arena heeft de nieuwe release een AAC codec voor audio opname...ik had dit nog nergens zien staan (wel dat IG2 een verbetering gaf, maar niks over welke codec er gebruikt werd). Ik ga er overigens voorzichtig van uit dat er op deze nieuwe release de IG2 firmware zit
In deze review wordt de I8910 ook genoemd, als beste camera-phone van het moment op een gedeelde eerste plaats met de Pixon 12. Daarbij de Nokia N86 achter zich latend...
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Dus als je in het buitenland navigatie gebruikt hoef je niet bij menu\instellingen\telefoon\toepassinginst.\positiebepaling\positiebep.methoden\Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:11:
Je kunt Garmin op de minder legale manier (wat je waarschijnlijk hebt gedaan) gewoon gebruiken en installeren zonder verbinding te maken met internet. Wanneer alles goed is geinstalleerd, kun je bij instellingen opgeven dat je de GPS van je telefoon wilt gebruiken. Dat werkt inderdaad zonder internet-abonnement en ook in het buitenland.
Als de installatie van Garmin niet goed is gegaan, zou ik de handleiding nog eens doornemen.
op basis van netwerk uit te vinken? En waar wordt dat positiebep. op basis van netwerk dan wel voor gebruikt? Googlemaps of...
Verwijderd
Dat helpt je bij een fix te krijgen met de satellieten. Dan gaat het stukken sneller dan dat je het niet doet, als je dit bijv. 1 keer in de week doet is het al goed.Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:38:
[...]
Dus als je in het buitenland navigatie gebruikt hoef je niet bij menu\instellingen\telefoon\toepassinginst.\positiebepaling\positiebep.methoden\
op basis van netwerk uit te vinken? En waar wordt dat positiebep. op basis van netwerk dan wel voor gebruikt? Googlemaps of...
Verwijderd
Oee, vandaag mn Omnia HD binnengekregen. Eerste keer met Symbian is wel een hassle. Heb nu een klein probleempje - de klok rechtsboven (naast batterij) in het main scherm is weg. Als ik op de plek klik krijg ik nog wel de tijd te zien in dat pop-upje, maar er staat niks. Weet iemand hoe ik de klok terug kan zetten?
Omdat hij dat niet hoort te doen?Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:07:
weet er iemandwaarom mijn sensor lampje bovenaan links geen licht geeft?
alvast bedankt
Verwijderd
klopt, maar ik zag op video's dat die wel licht geeft, knipperen doet hij of was dat bij de n97, hmmmPropane schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:29:
[...]
Omdat hij dat niet hoort te doen?Het is een sensor, geen lichtje dat aangeeft of je nieuwe berichtjes hebt of iets dergelijks. Het enige wat licht hoort te geven op de voorkant van je toestel is het beeldscherm voor zover ik weet
.
Hallo, Ook ik volg deze forum al een tijdje. Maar heb 2 vraagjes. Zit een CIF cam op maar wat kun je er mee. Heb nog nergens een functie kunne vinden voor gebruik ermee. alleen test mode. Komt dat in toekomstige firmwares?? En hoe sluit je de telefoon nu aan een plasma tv. Zit geen hdmi aansluiting op de telefoon??? Kan iemand mij dat uitleggen aub
Heeft iemand last gehad dat touchscreen niet altijd werkt. Ik heb bij sms dat sommige " toetsen" niet werken. Vooral in landscape stand heb ik er last van. Ligt dit aan instelling omdat op andere momenten het touchscreen gewoon perfect werkt. Vermoed dat er softwarematig dan iets fout zit. Hoop dat iemand mij kan helpen
Het ligt niet aan jou. Bij mij doet de spatie in full-qwerty en de "0" van de alfanumerieke pad het erg slecht.remco1975 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:16:
Heeft iemand last gehad dat touchscreen niet altijd werkt. Ik heb bij sms dat sommige " toetsen" niet werken. Vooral in landscape stand heb ik er last van. Ligt dit aan instelling omdat op andere momenten het touchscreen gewoon perfect werkt. Vermoed dat er softwarematig dan iets fout zit. Hoop dat iemand mij kan helpen
Klopt, ik heb soms wel eens het idee dat de toetsen aan de buitenrand van het scherm minder goed reageren dan de toetsen in het midden. Ben dan ook afgestapt van het gebruik van landscape modus full qwerty tobo, omdat ik gewoon te vaak letters miste.
Over dat sensorlampje: zal wel N97 zijn. Bij de N73 bijv. ook, knippert dat lampje constant als je actief standby aan had. Ontzettend irritant. Blij toe dat Samsung niet zulke gekke dingen doet
Batterijduur blijft ook maar verbeteren, ik ben er echt goed over te spreken. Draai IG2 firmware, en haal nu achter mekaar de 5 - 6 dagen, met intensief bellen & smsen en regelmatig internetten / filmpje kijken. Nu nog ff wachten op de NL IG2 versie en dan ben ik helemaal blij... Ik wil dat Texas Hold Em in het engels!! De andere 2 games die met IG2 kwamen kun je gewoon instellen op Engels, alleen poker niet. Beetje jammer, want mijn Italiaans is niet echt je van het.
En over de front camera: wat dacht je van videobellen... Of ben ik nu heel bijdehand? Op mijn vorige (Symbian) Samsung kon je de front camera ook niet zomaar aanzetten om bijv. fotos te nemen van jezelf. Werkt alleen bij videobellen.
Over dat sensorlampje: zal wel N97 zijn. Bij de N73 bijv. ook, knippert dat lampje constant als je actief standby aan had. Ontzettend irritant. Blij toe dat Samsung niet zulke gekke dingen doet
Batterijduur blijft ook maar verbeteren, ik ben er echt goed over te spreken. Draai IG2 firmware, en haal nu achter mekaar de 5 - 6 dagen, met intensief bellen & smsen en regelmatig internetten / filmpje kijken. Nu nog ff wachten op de NL IG2 versie en dan ben ik helemaal blij... Ik wil dat Texas Hold Em in het engels!! De andere 2 games die met IG2 kwamen kun je gewoon instellen op Engels, alleen poker niet. Beetje jammer, want mijn Italiaans is niet echt je van het.
En over de front camera: wat dacht je van videobellen... Of ben ik nu heel bijdehand? Op mijn vorige (Symbian) Samsung kon je de front camera ook niet zomaar aanzetten om bijv. fotos te nemen van jezelf. Werkt alleen bij videobellen.
Dat lampje kon je gewoon uitzetten op de n73 hoor (mijn vorige foon) lol.Gaargod schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 01:05:
Verder heb je nog een app die de front camera als een spiegel maakt.
M'n batterij doet het nu ook zo'n 4-6 dagen, maar dat is pas sinds ik hem oplaad bij 1-3 streepjes left (meestal na 4 dagen op 3 streepjes), vindt die veel fijner blijkbaar. Daarvoor een paar "deep cycles" gedaan. Ja, weet dat li-ion batterijen daar tegenwoordig niet van houden, maar goed, deed het toch omdat het ding nieuw is. En ik zit op IF7 NL firmware, volgende patch na IG2 schijnt belangrijke batterij update te zijn en 3d multitask (hoogstwaarschijnlijk, ze gaan iets boosten aan multitask en Italie zeikt flink dat de 3d multitask van de demo er niet in zit). Als de NL versie niet even opschiet met iig IG2, ga ik hem toch ook maar naar Italie flashen.
Verwijderd
Weet 1 van jullie hoe ik ervoor kan zorgen dat als iemand belt of ik bel de toetsvergendeling aan blijft als die tegen me oor zit?
Als iemand mij belt en ik neem op dan is die tijdelijk op toetsvergendeling en als ik hem van me oor haal zonder de vergendeling toets aan te raken is mijn beeld actief.
Als ik iemand bel dan gaat het eerst op toetsvergendeling tot de er een tekst "let op: Doorschakeling actief" en daarna blijft de vergendeling eraf.
Als iemand mij belt en ik neem op dan is die tijdelijk op toetsvergendeling en als ik hem van me oor haal zonder de vergendeling toets aan te raken is mijn beeld actief.
Als ik iemand bel dan gaat het eerst op toetsvergendeling tot de er een tekst "let op: Doorschakeling actief" en daarna blijft de vergendeling eraf.
Verwijderd
Hallo allemaal!! Ik heb een probleempje, heb nu in een keer mijn galerij (mapje foto's en video's) wel 20 keer dezelfde audio nummer staan,en kan hem ook niet verwijderen! Als ik hem wil verwijderen dan komt er ineens een sleuteltje op het bestand te staan en staat er : kan bestand niet verwijderen. Ik heb er zelf niks in gedaan ,en het staat er ineens tussen!! Wie heeft voor mij de oplossing om deze audio er weer af te krijgen!!!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
weet er iemand waarom als ik mijn usb kabel gebruik voor pc modus dat hij gewoon geen reactie heeft (mijn pc) hij vind de gsm niet, iemand ook usb problemen gehad? ik gebruik windows vista
Verwijderd
Misschien proberen via massaopslag te verwijderen? Of staat ie er daar maar een maal in?Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 09:09:
Hallo allemaal!! Ik heb een probleempje, heb nu in een keer mijn galerij (mapje foto's en video's) wel 20 keer dezelfde audio nummer staan,en kan hem ook niet verwijderen! Als ik hem wil verwijderen dan komt er ineens een sleuteltje op het bestand te staan en staat er : kan bestand niet verwijderen. Ik heb er zelf niks in gedaan ,en het staat er ineens tussen!! Wie heeft voor mij de oplossing om deze audio er weer af te krijgen!!!
Alvast bedankt!
Op de site www.samsungi8910hd.info vond ik enige tijd geleden een how-to aan om dit te doen. Nu is de desbetreffende pagina verwijderd, maar gelukkig gaf Google cache de uitkomst.Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:11:
weet er iemand waarom als ik mijn usb kabel gebruik voor pc modus dat hij gewoon geen reactie heeft (mijn pc) hij vind de gsm niet, iemand ook usb problemen gehad? ik gebruik windows vista
Hier vind je de oplossing om je Samsung i8910 HD te kunnen syncen met de allernieuwste Samsung PC Studio in Windows 7 64bit of Vista 64bit:
* Verbind je telefoon via je kabel in PC in PC Studio mode
* Ga naar device manager/apparaatbeheer (eigenschappen deze computer), bij unknown devices/onbekende aparaten zie je de driver die niet geinstalleerd kon worden. Dat is de modem driver voor 64bit.
* Klik met je rechtermuisknop erop en klik op driver update/stuurprogramma’s bijwerken en neem dan het driver bestand in de volgende map: C:\Program Files (x86)\Samsung\PC DLC Driver\x64
* Installeer de driver.
* Open PC Studio en je ziet dat je je telefoon kunt syncen/updaten.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Die CIF cam is inderdaad voor videobellen zoals Gaargod al zei, maar er is in het vorige editie van dit topic al een code aan bod gekomen waarmee je de CIF cam kan gebruiken om foto's mee te maken.Pascall_1 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:06:
Hallo, Ook ik volg deze forum al een tijdje. Maar heb 2 vraagjes. Zit een CIF cam op maar wat kun je er mee. Heb nog nergens een functie kunne vinden voor gebruik ermee. alleen test mode. Komt dat in toekomstige firmwares?? En hoe sluit je de telefoon nu aan een plasma tv. Zit geen hdmi aansluiting op de telefoon??? Kan iemand mij dat uitleggen aub
Maar het zou inderdaad leuk zijn als iemand een applicatie ontwikkelt waarmee je meer kan doen met die cam.
bronList of known codes for the Samsung i8910 HD. Key this into the keypad.
*#7380# - Soft reset the phone and restores default phone settings.
*#7370# - Hard reset the phone. Formats phone memory and restores default phone settings
*#62209526# - View MAC address with out removing your battery
*#0000# - View Phone version information
*#0228# - Phone test mode
*#06# - view your IMEI number
*#1546792*# - Phone admin mode
*#1234# Gives firmware info
*2767*3855# - Factory reset
*#0002*28346# - The config and advance options menu. Be careful touching anything here!
*#1546792*# Another config menu. GSM settings, audio and more.
*#3333# - Camera tuning code.
*#1234# gives firmware info.
*#0000# - Device manager Information
*#1111# - Test mode screen. FTA SW Version. Don't know what that is. I assume software version of some sort. Mine's I8910.009
*#2222# - Test Mode Screen. FTA HW Version. REV0.3
*#1234# - Test Mode. SW Version.
*#0*# and click on cif cam to take a picture with the front facing vga camera
Caution using these:
Hardware codes / button combinations:
Answer & Menu keys held while turning phone on - Format C: drive
Use for flashing firmware:
Volume up & lock keys held while turning phone on - PDA download / bootmanager mode
Volume down & lock keys held while turning phone on - Modem download mode
[ Voor 49% gewijzigd door MrE op 01-08-2009 14:23 ]
Verwijderd
waarom kan mijn pc (windows vista home premium) mijn i8910 niet vinden? hij zegt telkens opniuew apparaat onbekend,ook al heb ik alle software op de cd geinstaleerd, help
Verwijderd
Volgens mij was dit in de andere forum van de I8910 HD verteld over wat ik nog uit mijn hoofd weet.Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 09:09:
Alvast bedankt!
Dat je via massaopslag een bepaalde map is moest duiken en die verwijderen en een nieuwe lege map aan moest maken met de zelfde benaming.
Ik heb deze telefoon nou ongeveer 2.5 maand en het is een prima toestel, echter mis ik de iPhone functies toch te erg.
Mocht iemand dit lezen met een iPhone 3GS en willen ruilen, met bijbetaling ofzo, mogen contact opnemen, geinteresseerde in mijn toestel ook! We kunnen vast een mooi prijsje maken!
Het is een 8GB simlockvrij.
Mocht iemand dit lezen met een iPhone 3GS en willen ruilen, met bijbetaling ofzo, mogen contact opnemen, geinteresseerde in mijn toestel ook! We kunnen vast een mooi prijsje maken!
Het is een 8GB simlockvrij.
Ik vind het ook een prima toestel.
Het probleem is echter dat er totaal geen software uit is die volledig gebruik maakt van de hardware.
Alleen al om die reden zou ik voor een iphone kiezen.
Gelukkig is de camera wel echt goed anders had ik hem allang geruild.
Het probleem is echter dat er totaal geen software uit is die volledig gebruik maakt van de hardware.
Precies mijn gedachte. Ik dacht dat ik wel zonder iPhone kon, maar helaas... niet dusSlitch schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:55:
Ik vind het ook een prima toestel.
Verwijderd
Op mijn i8910 loopt google maps steeds vast om de een of andere vage reden. Heb verbinding via Hi eindeloos online (Mobiel Internet als toegangspunt ingesteld). Het laden van de maps gaat goed, ook bepaalt ie mijn positie goed. Maar zodra de map bijna helemaal geladen is sluit de telefoon het af en kom ik weer in het menu waar alle geinstalleerde programma's staan. Nu was ik benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2009 19:25 ]
eej das mijn siteMrE schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:15:
[...]
Op de site www.samsungi8910hd.info vond ik enige tijd geleden een how-to aan om dit te doen. Nu is de desbetreffende pagina verwijderd, maar gelukkig gaf Google cache de uitkomst.
[...]
hij doet het weer, keb t gefixt:
http://www.samsungi8910hd...ndows-7-64bitvista-64bit/
Verwijderd
heb een vraag over video's
kheb nu fast and furious 4 op divX gezet maar het was 1.4 GB is dat niet een beetje veel voor een film, hoeveel is het bij jullie? en op welk bestand converteren jullie video's? (3gp, mp4,ra,...) ik dus op divX omdat ik heb gehoord dat dat de beste is.
kheb nu fast and furious 4 op divX gezet maar het was 1.4 GB is dat niet een beetje veel voor een film, hoeveel is het bij jullie? en op welk bestand converteren jullie video's? (3gp, mp4,ra,...) ik dus op divX omdat ik heb gehoord dat dat de beste is.
Films die ik erop zet zijn DivX films van 700 mb ongeveer. Mijn films komen niet boven de gig uit en spelen prima af zonder te converteren.Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:13:
heb een vraag over video's
Ik zet clips om van 1080i mpeg2 naar h264+aac. Daarvoor gebruik ik een ipod profiel in megui en verander alleen de resolutie en bitrate.
Ik denk dat h264 net een tikkie te zwaar is af en toe omdat de video af en toe nog wel eens stottert
Ik denk dat h264 net een tikkie te zwaar is af en toe omdat de video af en toe nog wel eens stottert
[ Voor 27% gewijzigd door Blisterin_Bull op 01-08-2009 23:06 ]
Verwijderd
als ik een divX video afspeel, speelt hij meer dan de helft af, nu zie ik dat ik een code heb (registratiecode apparaat, waar moet ik die invullen volgens mij is het daarom dat ik niet de hele film kan zien? iemand die dat ooit moest doen?
Verwijderd
Ja daar heb ik ook last van gehad, ik heb toen google maps eraf gegooid en daarna een nieuwe installatie gedaan.Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:18:
Op mijn i8910 loopt google maps steeds vast om de een of andere vage reden. Heb verbinding via Hi eindeloos online (Mobiel Internet als toegangspunt ingesteld). Het laden van de maps gaat goed, ook bepaalt ie mijn positie goed. Maar zodra de map bijna helemaal geladen is sluit de telefoon het af en kom ik weer in het menu waar alle geinstalleerde programma's staan. Nu was ik benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben?
Geen problemen meer onder vonden.
Heb zelf Hi Eindeloos online.
Bij mij was DivX gewoon al geregistreerd wanneer ik mijn toestel had. Ik heb naast mijn toestel ook geen registratiecode voor DivX gekregen. Waar heb jij die code gevonden dan?Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:14:
als ik een divX video afspeel, speelt hij meer dan de helft af, nu zie ik dat ik een code heb (registratiecode apparaat, waar moet ik die invullen volgens mij is het daarom dat ik niet de hele film kan zien? iemand die dat ooit moest doen?
Volgens mij kan je DivX registreren ergens in de RealPlayer en dan opties.
Verwijderd
ja nu doet hij het wel, heb gewoon een andere media player gebruikt, welke versie van garmin gebruiken jullie?
Verwijderd
Nou heb het hele topic door gezocht,maar staat niet iets duidelijk.. dus wie legt het me aub nog 1x uit!!! Hier nogmaals mijn bericht:Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:12:
[...]
Volgens mij was dit in de andere forum van de I8910 HD verteld over wat ik nog uit mijn hoofd weet.
Dat je via massaopslag een bepaalde map is moest duiken en die verwijderen en een nieuwe lege map aan moest maken met de zelfde benaming.
Alvast bedankt!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 13:57 ]
50050Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:51:
ja nu doet hij het wel, heb gewoon een andere media player gebruikt, welke versie van garmin gebruiken jullie?
fanste schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 21:51:
[...]
eej das mijn site
hij doet het weer, keb t gefixt:
http://www.samsungi8910hd...ndows-7-64bitvista-64bit/
Verwijderd
die heb ik ook, maar hoe kan ik instellen dat ik de interne gps wil gebruiken hij wil telkens een garmin apparaat zoeken via bluetooth
Ga naar de settings (middelste icoontje onderaan), System, Remote GPS (eerste optie dacht ik) en dan wijzigen naar ingebouwde GPS.Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:51:
[...]
die heb ik ook, maar hoe kan ik instellen dat ik de interne gps wil gebruiken hij wil telkens een garmin apparaat zoeken via bluetooth, had jij dat ook de eerste keer?
Verwijderd
remote gps staat er niet bij, kijk ik maak even wat foto's, alvast bedankt voor je inzet om mij te helpenAmps schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:15:
[...]
Ga naar de settings (middelste icoontje onderaan), System, Remote GPS (eerste optie dacht ik) en dan wijzigen naar ingebouwde GPS.
amps
Verwijderd
ik heb paar foto's met screensnap gemaakt maar vind ze niet, iemand die weet waar ze opgeslagen worden?Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:56:
[...]
remote gps staat er niet bij, kijk ik maak even wat foto's, alvast bedankt voor je inzet om mij te helpen
amps
Geen probleem. Sorry dat ik niet wat specifieker kan zijn, mijn telefoon is weer terug naar SamsungVerwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:56:
[...]
remote gps staat er niet bij, kijk ik maak even wat foto's, alvast bedankt voor je inzet om mij te helpen
amps
Edit: Ligt eraan waar je ze opgeslagen hebt (geheugenkaart/massa geheugen), de screenies worden in de "Images" map opgeslagen in een submap.
[ Voor 12% gewijzigd door Amps op 02-08-2009 16:05 ]
Verwijderd
Hier nog een keer de vlinders volgens mij nu wel goede formaat :
http://samsung.hdblog.it/...d-per-omnia-by-maofedeli/
http://samsung.hdblog.it/...d-per-omnia-by-maofedeli/
Verwijderd
nu staat geïntegreerde GPS aangeduid niets anders, wat nu om mijn garmin te kunnen gebruiken?Amps schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:04:
[...]
Geen probleem. Sorry dat ik niet wat specifieker kan zijn, mijn telefoon is weer terug naar SamsungVandaar. Heb je Systeem-instellingen wel kunnen vinden? Probeer daar eens een paar opties te klikken. Als het goed is kom je daar je positiebepalingsmethode tegen (geintegreerde GPS).
Edit: Ligt eraan waar je ze opgeslagen hebt (geheugenkaart/massa geheugen), de screenies worden in de "Images" map opgeslagen in een submap.
maar in de garmin menu zelf kan je nergens aanduiden dat hij de interne gps moet gebruiken daarvoor maak ik me zorgen en hij kan geen verbinding met de klantenservice maken
Wees eens wat specifieker. Als je ingesteld hebt dat Garmin de geintegreerde GPS moet gebruiken, dan is dat toch goed zo?Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:10:
[...]
nu staat geïntegreerde GPS aangeduid niets anders, wat nu om mijn garmin te kunnen gebruiken?
maar in de garmin menu zelf kan je nergens aanduiden dat hij de interne gps moet gebruiken daarvoor maak ik me zorgen en hij kan geen verbinding met de klantenservice maken
@kleine-man bedankt voor de link! Bij de post te zien is dit niet geheel de originele formaat
Iig bedankt voor de tip!
Edit: De resolutie is 480x800 en de vlinder is helaas niet in origineel maar een bijgewerkte versie van een kleinere formaat. Helaas, maar ik blijf de topic wel in de gaten houden
[ Voor 13% gewijzigd door Amps op 02-08-2009 16:24 ]
Verwijderd
geïnstegeerde gps gebruiken heb ik aangeduid op mijn samsung en in Garmin zelf staat erop:Amps schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:16:
[...]
Wees eens wat specifieker. Als je ingesteld hebt dat Garmin de geintegreerde GPS moet gebruiken, dan is dat toch goed zo?
@kleine-man bedankt voor de link! Bij de post te zien is dit niet geheel de originele formaatMaarja, eerst maar ff een forum account aanmaken zodat ik het zelf kan zien
Iig bedankt voor de tip!
Alleen verbinding met Garmin GPS-appraat toegestaan
(en ik krijg de mogenlijk: nieuwe gps paren, maar daar kan ik niet zelf mijn geinstegreerde gps aanduiden maar zoekt hij naar garmin bluetooth apparaten)
ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft
Verder zoeken in de systeem instellingen
Hij moet er tussen staan. Maarja, succes verder. Ik kan je niet verder helpen als je met jezelf niet echt opschiet
Ik ben erg benieuwd welke functies dat dan zijn! Ik heb nooit wat gemist op m'n Symbian telefoons.... Het enige dat ik ken van de iphones waarmee ik gespeeld heb dat Symbian niet heeft is threaded SMS, magoed ik heb er nooit zo lang mee gespeeld.Rik.Reinink schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:58:
[...]
Precies mijn gedachte. Ik dacht dat ik wel zonder iPhone kon, maar helaas... niet dus
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik mis bij Symbian flickscrolling. Aan het begin niet echt gemist, maar laatst zie ik toch wel op erg veel phones flickscrolling. iPhone's OS, WinMo en Samsung's OS hebben het wel, dus volgt Symbian...? Het zou erg gaaf zijn om nog steeds het scrollbalkje te hebben en dat dan te combineren met de mogelijkheid van flickscrolling.
Verwijderd
Dan laat ik er maar ophouden dat ik dacht dat ik het zag.Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:52:
[...]
Nou heb het hele topic door gezocht,maar staat niet iets duidelijk.. dus wie legt het me aub nog 1x uit!!! Hier nogmaals mijn bericht:
Alvast bedankt!
Maar goed nieuws heb het voor je gevonden op een andere site misschien had ik het dus daar gezien.
Heb het alleen zelf niet getest of geprobeerd.
Je sluit je telefoon aan op de USB kabel en zet hem in Mass Storage mode. Ga naar E:\Private\101f8857, daar heb je een folder "cache". Die hele folder leeg halen of helemaal weggoien en een nieuwe aanmaken met dezelfde naam. Telefoon los halen van USB, opnieuw opstarten en voila geen spook links meer.
Succes
Ik wel....het werktVerwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:47:
Bedankt !
Verwijderd
@ Leeuwhart,Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:47:
[...]
Dan laat ik er maar ophouden dat ik dacht dat ik het zag.
Maar goed nieuws heb het voor je gevonden op een andere site misschien had ik het dus daar gezien.
Je sluit je telefoon aan op de USB kabel en zet hem in Mass Storage mode. Ga naar E:\Private\101f8857, daar heb je een folder "cache". Die hele folder leeg halen of helemaal weggoien en een nieuwe aanmaken met dezelfde naam. Telefoon los halen van USB, opnieuw opstarten en voila geen spook links meer.
Succes
HELEMAAL TOP MAN!!! Ben echt super blij dat je dit voor me gevonden hebt!! Galerij is weer helemaal normaal. Wat ik me alleen nog af vraag is hoe deze bestanden zo ineens in mijn galerij terecht gekomen zijn!
Heb er niks mee gedaan en ineens stond het er tussen.
Verwijderd
Ik heb pas mn bluetooth carkit gekoppeld met mn foon. Maar ik kan alleen de optie niet vinden dat ie automatisch verbinding maakt en ik dit dus niet iedere keer hoef te bevestigen...
Verwijderd
Graag gedaan,
Heb er alleen zelf geen verklaring....
Maar misschien heeft de telefoon verkeerd gewist heb zelf wel gehad dat ik muziek van de telefoon via pc had gewist maar dat het daarna nog in de mediabib bleef staan tot ik vernieuwen deed...
Maar ach zolang het bij jullie nu niet meer terug keert wat maakt het dan uit hoe het kwam
Heb er alleen zelf geen verklaring....
Maar misschien heeft de telefoon verkeerd gewist heb zelf wel gehad dat ik muziek van de telefoon via pc had gewist maar dat het daarna nog in de mediabib bleef staan tot ik vernieuwen deed...
Maar ach zolang het bij jullie nu niet meer terug keert wat maakt het dan uit hoe het kwam
Ik heb een database crash gehad en de backup werkte niet goed, maar ik heb via google cache alle posts terug kunnen vinden. Echt handig man.MrE schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:40:
[...]
en ik maar denken dat het bewust was gedaan. Het heeft mij in ieder geval geholpen dus het leek mij waard te delen.
Voor iedereen die nog vragen of commentaar heeft over de kwaliteit van de AAC audio update hier een paar voorbeelden.
Ik vind ze persoonlijk heel goed. Vooral die van de Airbus die opstijgt klinkt zoals in het echt
En dit is de sw-versie waar we op wachten
Ik vind ze persoonlijk heel goed. Vooral die van de Airbus die opstijgt klinkt zoals in het echt
En dit is de sw-versie waar we op wachten
[ Voor 18% gewijzigd door catt4u op 03-08-2009 01:46 ]
Onlangs had je aangegeven fotos te posten van de beschadiging. Ik heb ze echter niet kunnen vinden ga je deze nog posten ?Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:49:
tja tja tja.....,,
Dat was het dan voor mijik sla net de deur van de auto dicht valt mijn omnia hdop de tegels !
Ik kan jullie vertellen dat het voorste scherm van echt glas is en geen plastic.hij is vanaf boven in de hoek naar beneden helemaal gebarsten. Gelukkig heb ik en verzekering erop genomen.
Het touchscreen en de led display doen het nog gwn goed.
tja.....
Edit, gwn = gewoon.
alvast bedankt
Ja je weet het niet
Ha beste kijkbuisvrinden, 0ngeveer 30 dagen geleden had ik een bericht dat mijn i8910HD een melding gaf met de tekst "ma, check FTM mode". Na wat klooien in de test mode (code 0228) was de melding weg maar was mijn 3G ontvangst weg en GSM was erg matig.
Nu, na opsturen naar Solid Vision (gsmrepareren.nl), heb ik em na 30 (!!!) dagen weer in bezit, met de melding dat het 'board' is vervangen. dus de boodschap: 'ma, check FTM mode' is slecht nieuws! ik meen dat iemand dat wilde weten, dus vandaar de post. verder sjiek phoontje!
Nu, na opsturen naar Solid Vision (gsmrepareren.nl), heb ik em na 30 (!!!) dagen weer in bezit, met de melding dat het 'board' is vervangen. dus de boodschap: 'ma, check FTM mode' is slecht nieuws! ik meen dat iemand dat wilde weten, dus vandaar de post. verder sjiek phoontje!
Verwijderd
Ik heb dit topic al de tijd nog rustig gevolgd. Ook andere internetsites en dergelijke.
Wat ik er van kan begrijpen is de productie dus stil komen te liggen door alle problemen zoals de AMR codec.
Wat ik mij afvraag is, komen de nieuwe omnia HD dan out of the box met de AAC codec? En wat ik mij nog meer afvraag is... waar blijft dan de 16 GB versie? Iemand toevallig hier ergens nog nieuws over gelezen?
Een tijdje terug waren er hier ook mensen die 16GB kregen ipv 8GB. Zijn er nog van dit soort "surprise" acties momenteel??
Nu ik er van overtuigd ben dat dit toch mijn volgende toestel gaat worden wil ik namelijk de 16GB versie.
Wat ik er van kan begrijpen is de productie dus stil komen te liggen door alle problemen zoals de AMR codec.
Wat ik mij afvraag is, komen de nieuwe omnia HD dan out of the box met de AAC codec? En wat ik mij nog meer afvraag is... waar blijft dan de 16 GB versie? Iemand toevallig hier ergens nog nieuws over gelezen?
Een tijdje terug waren er hier ook mensen die 16GB kregen ipv 8GB. Zijn er nog van dit soort "surprise" acties momenteel??
Nu ik er van overtuigd ben dat dit toch mijn volgende toestel gaat worden wil ik namelijk de 16GB versie.
Mensen wie kan mij helpen?
Ik heb sygic mcguider 2009 geinstalleed op m'n fone, alleen
ik blijf kloten met mijn GPS ontvangst.
Ik heb hem op interne GPS gezet maar dat ontvangt hij helemaal niks.
Maar ik had ergens gelezen dat je hem met de hand moet instellen, wie
kan mij dat uitleggen?
En ik kwam er net achter dat ik mijn 720p mp4 niet eens op mijn PS3 kan afspelen
wat een f*king bull shit man.
Wat kan ik hier aan doen om ze wel af te spelen?
En ik heb nog een anderprobleem ik krijg geen films aan de praat om mijn toestel.
Volgen mij zijn DIVX film in .avi formaat.
Hoe krijg ik ze speelbaar?
kan mij dat uitleggen?
En ik kwam er net achter dat ik mijn 720p mp4 niet eens op mijn PS3 kan afspelen
En ik heb nog een anderprobleem ik krijg geen films aan de praat om mijn toestel.
Zojuist met Samsung Gebeld om te vragen waar mijn Route 66 blijft,
kon nog wel 2 weken duren, hadden de grote vraag niet voorzien.
Heb het verstuurd op 5-juni, duurt dus wel lang ondertussen..
Bij het installeren van een legale versie van Sygic continue Disk Error,
morgen maar effe contact opnemen
kon nog wel 2 weken duren, hadden de grote vraag niet voorzien.
Heb het verstuurd op 5-juni, duurt dus wel lang ondertussen..
Bij het installeren van een legale versie van Sygic continue Disk Error,
morgen maar effe contact opnemen
[ Voor 22% gewijzigd door niekosniekos op 03-08-2009 16:52 ]
Ik had het zelfde probleem met divx ( het eerste seizoen van Friends gedownload ) werd niet ondersteund. Toen de divx naar xvid codec omgezet en toen werkte het wel. Lijkt wel of niet alle versies van divx ondersteund worden. Alle films die ik via nieuwsgroepen heb gedownload werkte trouwens wel. De friends serie was wat oud ( oude codec ) dus ik denk dat als je de laatste versies gebruikt het wel werkt. Of dus even omzetten. Daar zijn genoeg programmas voor om dit te doen.bounzzzzz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:02:
Ja je weet het niet
Ik heb mc Guider ook geïnstalleerd en heb geen enkel probleem met mijn gps. Bij de instellingen staat gewoon dat de geintegreerde gps gebruikt moet worden en that's it. geen handmatige instellingen, niets.bounzzzzz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:02:
Mensen wie kan mij helpen?
kan mij dat uitleggen?
Heeft je gps problemen met andere programma's (bbtracker, google maps, het kompas)?
Bij mij geeft mc Guider overigens aan dat de GPS draait op 9600 baud.
Ik heb nu sinds 1,5 maand de i8910HD versie. Zoals iedereen heb ik in het begin problemen gehad met mijn batterij. Ik heb de voorlaatste firmware versie erop staan.
De afgelopen 3 weken heb ik mijn Omnia aardig aan de tand kunnen voelen.
Ben in Nederland op vakantie geweest! Redelijk wat regen gehad en daarom tijd gehad om er extra mee te spelen.
=Wat me opviel is dat de G3+ conectie aardig aan de batterij slurpt. Na ongeveer 2 uur te internetten staat de telefoon nog maar op 2 of 3 streepjes.
=Videos afspelen gaat super. Ik heb een filmpje of 4 gezien in divx kwaliteit en het zag er superscherp uit zelfs de ondertiteling was leesbaar. Ik gebruik hiervoor een Bluetooth headset van HP zonder microfoon.
=Bluetooth connectie gaat bijna vanzelf. Zo gemakkelijk is dat.
=Foto's maken gaat goed alleen met een te velle de zon achter je is het scherm niet goed te zien. Zou beter moeten zijn/kunnen. De plaatsjes zien er goed uit alleen met te snelle bewegingen heeft de camera moeite en wanneer het licht niet goed is. Voor overdag is het prima.
=Ik gebruik Sygic als navigatie en ik in vergelijkinhg met mijn PDA en Nokia N95 is de fix super!! Beide TomTom. Sygic is duidelijk een TomTom kloon. Vergelijkbare bediening.
=Het weergeven van plaatjes foto's is super strak. Je kunt wel zien dat het een kwaliteitsschermpje is.
Toch nog even een punt van kritiek.
=Het opnemen van geluid van de video gaat niet goed. Wat me opviel bij het afspelen is dat het geluid niet synchroon loopt met de beelden.
Heeft iemand anders dit ook gezien? Wordt dit verholpen met de nieuwe firmware?
Verder heb ik tijdens mijn vakantie een riem case gekocht die ik net voor mijn vakantie had besteld.
Het is een Pdair. Dit is hem zie link.
http://www.pdair.com/cata...1000634&products_id=16630
Zit strak op mijn riem en het magneetslotje werkt goed. Ben er dik tevreden mee! Ook de standaard headset van Samsung kan aangesloten worden in deze case.
Een tevreden gebruiker!!!!
Wim
De afgelopen 3 weken heb ik mijn Omnia aardig aan de tand kunnen voelen.
Ben in Nederland op vakantie geweest! Redelijk wat regen gehad en daarom tijd gehad om er extra mee te spelen.
=Wat me opviel is dat de G3+ conectie aardig aan de batterij slurpt. Na ongeveer 2 uur te internetten staat de telefoon nog maar op 2 of 3 streepjes.
=Videos afspelen gaat super. Ik heb een filmpje of 4 gezien in divx kwaliteit en het zag er superscherp uit zelfs de ondertiteling was leesbaar. Ik gebruik hiervoor een Bluetooth headset van HP zonder microfoon.
=Bluetooth connectie gaat bijna vanzelf. Zo gemakkelijk is dat.
=Foto's maken gaat goed alleen met een te velle de zon achter je is het scherm niet goed te zien. Zou beter moeten zijn/kunnen. De plaatsjes zien er goed uit alleen met te snelle bewegingen heeft de camera moeite en wanneer het licht niet goed is. Voor overdag is het prima.
=Ik gebruik Sygic als navigatie en ik in vergelijkinhg met mijn PDA en Nokia N95 is de fix super!! Beide TomTom. Sygic is duidelijk een TomTom kloon. Vergelijkbare bediening.
=Het weergeven van plaatjes foto's is super strak. Je kunt wel zien dat het een kwaliteitsschermpje is.
Toch nog even een punt van kritiek.
=Het opnemen van geluid van de video gaat niet goed. Wat me opviel bij het afspelen is dat het geluid niet synchroon loopt met de beelden.
Heeft iemand anders dit ook gezien? Wordt dit verholpen met de nieuwe firmware?
Verder heb ik tijdens mijn vakantie een riem case gekocht die ik net voor mijn vakantie had besteld.
Het is een Pdair. Dit is hem zie link.
http://www.pdair.com/cata...1000634&products_id=16630
Zit strak op mijn riem en het magneetslotje werkt goed. Ben er dik tevreden mee! Ook de standaard headset van Samsung kan aangesloten worden in deze case.
Een tevreden gebruiker!!!!
Wim
Fossielbrandstofloos huis en -vervoer vanaf november 2024
Verwijderd
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een goeie navigatie, Garmin werkt bij mij niet, nu wil ik mc guider proberen, waar heb je hem vandaag (gekocht?) en op google kan ik geen gekraakte versie vindenMrE schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:40:
[...]
Ik heb mc Guider ook geïnstalleerd en heb geen enkel probleem met mijn gps. Bij de instellingen staat gewoon dat de geintegreerde gps gebruikt moet worden en that's it. geen handmatige instellingen, niets.
Heeft je gps problemen met andere programma's (bbtracker, google maps, het kompas)?
Bij mij geeft mc Guider overigens aan dat de GPS draait op 9600 baud.
Kijk anders even op http://www.forumvallei.nl/.Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:31:
[...]
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een goeie navigatie, Garmin werkt bij mij niet, nu wil ik mc guider proberen, waar heb je hem vandaag (gekocht?) en op google kan ik geen gekraakte versie vinden
Heb ik hem ook vandaan
Verwijderd
Bij het instaleren van mc Guider krijg de foutmelding certificaat hulpeldpup etc. Kan ik daar op één of andere manier nog vanaf komen?
Als je ff naar het forum van mijn post hierboven gaat, daar staat alles uitgelegt.Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:42:
Bij het instaleren van mc Guider krijg de foutmelding certificaat hulpeldpup etc. Kan ik daar op één of andere manier nog vanaf komen?
En dat werkte perfect bij mij.
Verwijderd
hoi
even een vraag heb een tijdje een htc touch hd gehad en wat ik wel handig vond dat als je een tel nummer
invoerde dat hij gelijk bij de eerste nummer die je intoetste de nummers zoekt die daar bij horen
is er ook zo een app hier voor
even een vraag heb een tijdje een htc touch hd gehad en wat ik wel handig vond dat als je een tel nummer
invoerde dat hij gelijk bij de eerste nummer die je intoetste de nummers zoekt die daar bij horen
is er ook zo een app hier voor
Verwijderd
beste leden,
ik heb nu navigon geinstaleerd maar als ik op de toepassing klik blijf hij zo staan, hij start niet, iemand ook met dit probleem of weet iemand waarom een toepassing niet wilt starten als men erop klikt
ik heb nu navigon geinstaleerd maar als ik op de toepassing klik blijf hij zo staan, hij start niet, iemand ook met dit probleem of weet iemand waarom een toepassing niet wilt starten als men erop klikt
De reden is dat er van DivX ook commerciële, gelicenseerde varianten bestaan. De variant XviD is sowieso zonder commerciële licentie.wdulli schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:55:
[...]
Ik had het zelfde probleem met divx ( het eerste seizoen van Friends gedownload ) werd niet ondersteund. Toen de divx naar xvid codec omgezet en toen werkte het wel. Lijkt wel of niet alle versies van divx ondersteund worden. Alle films die ik via nieuwsgroepen heb gedownload werkte trouwens wel. De friends serie was wat oud ( oude codec ) dus ik denk dat als je de laatste versies gebruikt het wel werkt. Of dus even omzetten. Daar zijn genoeg programmas voor om dit te doen.
Verwijderd
Meen je dit? Navigon is nog niet beschikbaar voor s60v5...Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:56:
beste leden,
Verwijderd
nou, bij mij werkt hij wel, maar wilt hij niet opstartenVerwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:58:
[...]
Meen je dit? Navigon is nog niet beschikbaar voor s60v5...
Verwijderd
Dan werkt tie toch niet?Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 07:55:
[...]
nou, bij mij werkt hij wel, maar wilt hij niet opstarten
Installatie ja maar dat doet tie met alles hij geeft wel een waarschuwing dat het niet compatible is.
En dan kan je sommige progs wel opstarten alleen dan mankeert de bediening wel iets of bij jou het geval dat tie niet opstart.
Verwijderd
idd, weet jij soms een navigatie die werkt op interne gps? (garmin alvast niet, hij doet gewoon niet bij mij)Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:04:
[...]
Dan werkt tie toch niet?
Installatie ja maar dat doet tie met alles hij geeft wel een waarschuwing dat het niet compatible is.
En dan kan je sommige progs wel opstarten alleen dan mankeert de bediening wel iets of bij jou het geval dat tie niet opstart.
NDrive werkt goed. Alleen stem is nogal schagerijnig. Ik gebruik de engelse nu =)
Verwijderd
zal ik proberen, bedankt julianusjulianus schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:14:
NDrive werkt goed. Alleen stem is nogal schagerijnig. Ik gebruik de engelse nu =)
Heb je python aan de praat gekregen ? Mijn probleem lag hem in het niet werkende krijgen geprobeerd met wel 80 verschillende ptyhon versies maar niks hielp.Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:35:
trouwens, bij wie werkt xpressbeer? (bij mij niet, wet ook niet waarom?)
Just install Python on the internal memory as well as the XpressBeer file.
Mocht je een oplossing vinden
[ Voor 8% gewijzigd door wdulli op 04-08-2009 12:30 ]
Ja je weet het niet
Verwijderd
ok zal ik doen, weet er soms iemand waarom als ik iemand wil bellen komt erop 'oproep geweigerd' als ik het toestel opnieuw start doet hij het wel, maar na een uur of twee, weer het zelfde probleem(ik ben niet van plan om het toetsel om de twee uur opnieuw op te starten) iemand dit probleem ook gehad?wdulli schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:13:
[...]
Heb je python aan de praat gekregen ? Mijn probleem lag hem in het niet werkende krijgen geprobeerd met wel 80 verschillende ptyhon versies maar niks hielp.
Just install Python on the internal memory as well as the XpressBeer file.
Mocht je een oplossing vindenik hou me aanbevolen.
Verwijderd
bij mij ook, maar kan geen interne gps kiezen.Hoe heb jij het in elkaar gekregen? en van waar heb je hem gedownload? (ik zou zot dankbaar zijn moest Garmin ook bij mij om een interne gps opttie vragenVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:45:
Ik heb Garmin Mobile XT draaien, werkt echt gigantisch snel.
Kerel, hoe oud ben je wel niet? Is het nou zo moeilijk om aan de hand van de aanwijzingen ZELF iets te doen?Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:53:
[...]
bij mij ook, maar kan geen interne gps kiezen.Hoe heb jij het in elkaar gekregen? en van waar heb je hem gedownload? (ik zou zot dankbaar zijn moest Garmin ook bij mij om een interne gps opttie vragen
RoD schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:20:
GoT is geen helpdesk
[ Voor 8% gewijzigd door Amps op 04-08-2009 15:10 ]
Verwijderd
weet er iemand hoe je die gps+ die je wekelijks moet downloaden kan downloaden via WLAN ?
de i8910 wil alleen via provider downloaden, ik kan WLAN niet als toegangspunt instellen.
de i8910 wil alleen via provider downloaden, ik kan WLAN niet als toegangspunt instellen.
Verwijderd
Ik weet niet of dit oud nieuws is maar voor de mensen die willen msn'en op hun Omnia HD kan dat via fring Die is sinds kort (volgens mij dan) ook voor de Omnia HD :
http://www.fring.com/download/default_PC.asp
Ps: ik heb hem nog niet getest net gedownload zal straks ook even postte of ie het doet.
Jep hij doet het.
Ps: ik heb hem nog niet getest net gedownload zal straks ook even postte of ie het doet.
Jep hij doet het.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 16:12 ]
Die doet het iddVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:53:
Ik weet niet of dit oud nieuws is maar voor de mensen die willen msn'en op hun Omnia HD kan dat via fring Die is sinds kort (volgens mij dan) ook voor de Omnia HD :
Ja je weet het niet
Verwijderd
Ja.Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:21:
Jongens is deze site vertrouwt ? :
http://applications.samsu...wnloads.html?order=10&p=2
Ik heb gisteren een Jabra Halo gekocht omdat ik die standaard oordopjes maar niets vond en m'n Nokia headset niet volledig werkte op de i8910 (kon geen gesprekken aannemen via de afstandsbediening in het snoer en de beltoon ging niet via de koptelefoon). Gelijk maar voor draadloos gegaan, werkt weer wat prettiger. Vandaag zo'n 2,5 uur muziek geluisterd, via stereo bluetooth dus, en er is slechts één streepje van de batterij indicatie af. Nu is dit uiteraard maar een indicatie, maar het slurpt toch minder stroom dan ik dacht.
Verwijderd
@ kleine-man,fring werkt thanks
en voor de rest wilde ik even kwijt dat het mijn eerste touch toestel is en ben zeer te spreken.
alleen wil de mijne de laaste update niet doen,kan het zijn dat de oudste toestellen eerst aan de beurt zijn of is dit een hele domme opmerking?
mijn toestel is van 11 juli.
voor de rest is het top dat er mensen zijn die snel reageren en helpen met problemen oplossen....
ben zelf namelijk een leek "nog" met dit soort zaken
groeten
en voor de rest wilde ik even kwijt dat het mijn eerste touch toestel is en ben zeer te spreken.
alleen wil de mijne de laaste update niet doen,kan het zijn dat de oudste toestellen eerst aan de beurt zijn of is dit een hele domme opmerking?
mijn toestel is van 11 juli.
voor de rest is het top dat er mensen zijn die snel reageren en helpen met problemen oplossen....
ben zelf namelijk een leek "nog" met dit soort zaken
groeten
Verwijderd
hey
effe een vraagje
ik heb mcguider op mijn telefoon gezet maar als ik naar extra's --> mcguider ga en druk erop dan opent ie niet...
weet iemand hoe dat kan?
alvast bedankt
effe een vraagje
ik heb mcguider op mijn telefoon gezet maar als ik naar extra's --> mcguider ga en druk erop dan opent ie niet...
weet iemand hoe dat kan?
alvast bedankt
ff een antwoordVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:30:
hey
effe een vraagje
weet iemand hoe dat kan?
alvast bedankt
Zoek zelf even op Google daar zijn genoeg antwoorden te vinden
En anders is er nog altijd de site van Sygic waar je terecht kunt met vragen over een aangeschaft produkt
GoT is geen helpdesk
Verwijderd
bij mij is dat ook zo, volgens mij heben we allebei een ongeschiekte versie zitten downloaden.Probeer anders een andere navigatie systeemcatt4u schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:08:
[...]
ff een antwoord
Zoek zelf even op Google daar zijn genoeg antwoorden te vinden![]()
En anders is er nog altijd de site van Sygic waar je terecht kunt met vragen over een aangeschaft produkt
GoT is geen helpdesk
Verwijderd
dringend hulp gezocht (heb echt overal gezocht, nergens info over kunnen vinden)
Als ik iemand wil bellen dan zegt hij (oproep geweigerd) als ik mijn gsm opnieuw opstart doet hij
het wel.Maar na een uur zelfde probleem, ik ben niet van plan om mijn gsm om het uur opnieuw op te starten. Iemand dit ook gehad?
Als ik iemand wil bellen dan zegt hij (oproep geweigerd) als ik mijn gsm opnieuw opstart doet hij
het wel.Maar na een uur zelfde probleem, ik ben niet van plan om mijn gsm om het uur opnieuw op te starten. Iemand dit ook gehad?
Verwijderd
Ben net terug uit frankrijk en heb sygic goed gebruikt
Absoluut geen problemen mee gehad
Zeker de gps is geweldig zeg
Als je buiten bent echt een paar seconden en hij heeft satelieten
Heel wat sneller als mijn oude n 95 want dat duurde altijd wel even
En voor de gene die problemen hebben sygic aan de praat te krijgen of niet kunnen instaleren
Speur eens op newsgroepen
Daar staan er genoeg die goed werken zonder dat je eerst moet sygnen hacken enz
En voor de gene die problemen hebben sygic aan de praat te krijgen of niet kunnen instaleren
Verwijderd
is u i8910 gehackt?Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:25:
Ben net terug uit frankrijk en heb sygic goed gebruikt