BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Verwijderd
Die verneukte Corvette .. daar word ik dan weer helemaal niet blij van.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 21:21 ]
Meer uit die seriesshameete schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:29:
[afbeelding]
de eigenaresse in bijpassende outfit
[afbeelding]
Eindelijk een mooie vrouw bij je auto
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Vandaag kwam ik op de snelweg een oudere BMW 3-serie (mid jaren 90 volgens mij) tegen waarvan de verlichting iets dimde op de maat van housemuziek. Arme dynamo
Heb eindelijk een momentje gehad om die video te bekijken.. holy cow.. (en neem die maar letterlijk).Met al dat extra plastic en dat gewicht in die Ka, kan ik mij goed voorstellen dat hij niet meer echt van z'n plek komt.ToolkiT schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:34:
Dus zij heeft het voor mekaar gekregen door te tunen 30KM/h top te verliezen![]()
![]()
Ik weet wel hoe ze het probleem kan verhelpen:

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
De voorkant was nog erger dan de achterkant

Die staat in omgeving Heesch/Nistelrode toch? Ik dacht dat hij 400+ PK had.Barracuda_82 schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:57:
Ik ken de eigenaren van die oranje impreza uit die post een stukje terug. Dat ding word nu weer helemaal verbouwd en nog veel extremer. In plaats van standaard 7,5J velgen komt er 10.5J velgen onder. Dat ding heeft dadelijk totaal geen wegligging meer, maar daar is ie dan ook niet meer voor bedoeld.

een rat bike look NX?911GT2 schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:08:
Over NX-en gesproken, ik kwam dit juweeltje vorige week tegen op de A16 tussen dordrecht en moerdijk.
[afbeelding]
BTW die Mazda 323F met dat meisje in bikini ernaast die is toch van een tweaker?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Die is zelfs van Shameete de poster van de fotoToolkiT schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:38:
[...]
een rat bike look NX?
BTW die Mazda 323F met dat meisje in bikini ernaast die is toch van een tweaker?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De auto of dame?Touchdomex schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:40:
[...]
Die is zelfs van Shameete de poster van de fotoHet staat in zijn post
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
verrek ik zie het nu ook, door al die plaatjes waarschuwingen helemaal over het hoofd gezienTouchdomex schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:40:
[...]
Die is zelfs van Shameete de poster van de fotoHet staat in zijn post
ghehehe, die gast ken ik ook911GT2 schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:08:
Over NX-en gesproken, ik kwam dit juweeltje vorige week tegen op de A16 tussen dordrecht en moerdijk.
[afbeelding]
allemaal leden van t nissan100nxclub forum, Zeurdoos heet ie daar. echt tof wat ie gewoon met zn wagen durft te doen. heeft hem ook geswapt van een 1.6 naar een 2.0 (incl 2.0 remmerij +uitlaat) met veerpootbrug en nog wat dingetjes. wagen is gewoon gerold met krijtbord-verf haha
vind overigens die highwing (onderdeel van een complete bodykit) niet eens zo heel erg verkeerd.
plaatje:

[ Voor 5% gewijzigd door DropjesLover op 07-09-2009 19:22 ]
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
ik vind dat ook wel cool, bij mijn mini heb ik daar ook aan gedachtDropjesLover schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:20:
[...]
ghehehe, die gast ken ik ook![]()
allemaal leden van t nissan100nxclub forum, Zeurdoos heet ie daar. echt tof wat ie gewoon met zn wagen durft te doen. heeft hem ook geswapt van een 1.6 naar een 2.0 (incl 2.0 remmerij +uitlaat) met veerpootbrug en nog wat dingetjes. wagen is gewoon gerold met krijtbord-verf haha
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Opel Corsa-A GSi 2.0i-16V 1990

Domino Pimlico 1000 Kitcar (Mini) 1275 1991

MiniMarcos 1275 kitcar 1983

Quantum Saloon 1.6 XR2 kitcar 1987

VW Kever 1200 Custom 1983

BMW 320i 2.7i 1990

VW Golf II 1.8 GTI 1986

VW Golf I Cabriolet 1.6 GLS 1979

Toyota Corolla HB 1.6 'Special' 1988

Ik zag gister nog een mooie Civic in Deventer geloof ik, rode auto geloof ik (ja geheugen
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 00:58 ]
Verwijderd
Da's het voordeel aan die auto's - daar kan je nooit wat fout mee doen. Erger dan wat het origineel was, kan het natuurlijk niet worden.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:15:
Die verneukte Corvette .. daar word ik dan weer helemaal niet blij van.
Het roze streepje. Hij is te smal en te roze, dus te vrouwelijk. Op de een of andere manier doet me dat denken aan een 'landing strip'; iets te gecultiveerd.Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:57:
Wat is daar zo fout aan dan? De 35?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 01:07 ]
Verwijderd
Ga lekker ergens anders trollenVerwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 01:04:
Da's het voordeel aan die auto's - daar kan je nooit wat fout mee doen. Erger dan wat het origineel was, kan het natuurlijk niet worden.

Die kentekenplaat is inderdaad vaud...verder lijkt het mij een originele BMW 3.0 CSL...en daar is echt niets vaud aan

Klik (Wiki)
[edit]...ik zie nu de uitlaat...
[ Voor 3% gewijzigd door Gutteguttegut op 08-09-2009 02:14 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Wow is dat origineel die vleugel op zo'n oud model?Gutteguttegut schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 02:13:
[...]
Die kentekenplaat is inderdaad vaud...verder lijkt het mij een originele BMW 3.0 CSL...en daar is echt niets vaud aan
[afbeelding]
Klik (Wiki)
[edit]...ik zie nu de uitlaat...
dan heb ik niks gezegt. Maarja zo'n foto van rechtachter zegt dan ook niet veel.
Uitlaat? Ag details
TeamBVD
die mazda is een bekende, die heeft zelfs de eerste prijs gewonnen bij de 323F club voor mooiste BG.Knightwolf schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:18:
Mazda 323F 1.6i-16V GLX Special Paint 1992
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn smaak is het niet, maar goed.. ik zat dan ook niet in de jury
eigen picca met de eigenaresse.

nog 1

brush werkzaamheden:

kon het niet laten om deze ook nog 's te showen

[ Voor 8% gewijzigd door Shanquish op 08-09-2009 08:03 ]
die BMW valt inderdaad goed mee, alleen beetje jammer dat dat stukje in de grille ook in het roze gestoken isVerwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:57:
Wat is daar zo fout aan dan? De 35?
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Je bent in de war denk ik.Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:24:
Allemachtig zeg, komen die dingen van Chernobyl ofzo? Hoe kan iemand zich vertonen in die beide Golfjes?
Ik zag gister nog een mooie Civic in Deventer geloof ik, rode auto geloof ik (ja geheugen), groene achterbumper, te kleine wielen en een witte voorbumper
Blij Met Wilco
Toch typisch dat dat soort foto's steevast op een parkeerterrein bij een Mac geschoten wordt....shameete schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 08:02:
[...]
die mazda is een bekende, die heeft zelfs de eerste prijs gewonnen bij de 323F club voor mooiste BG.
mijn smaak is het niet, maar goed.. ik zat dan ook niet in de jury![]()
[afbeelding]
nog 1
[afbeelding]
brush werkzaamheden:
[afbeelding]
kon het niet laten om deze ook nog 's te showentoch wel de natte droom van Barracuda
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Weet je zeker dat dat een '83er is? aan de deuren en wielen te zien is hij gebaseerd op een MKI mini...Knightwolf schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:18:
MiniMarcos 1275 kitcar 1983
[afbeelding]
[afbeelding]
Wikipedia: Mark I Mini
pre '67 dus...
Wikipedia: Mini Marcos
Jezis crist, arme mazda's.shameete schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 08:02:
[...]
die mazda is een bekende, die heeft zelfs de eerste prijs gewonnen bij de 323F club voor mooiste BG.
mijn smaak is het niet, maar goed.. ik zat dan ook niet in de jury![]()
[afbeelding]
nog 1
[afbeelding]
brush werkzaamheden:
[afbeelding]
kon het niet laten om deze ook nog 's te showentoch wel de natte droom van Barracuda
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Wat een foeilelijk ding zeg!

Ici kann uw Werbung staan
Toch typisch dat, op het fraaie spuitwerk na, iedereen zo origineel is als hondekak op het trottoir.The Eagle schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:47:
[...]
Toch typisch dat dat soort foto's steevast op een parkeerterrein bij een Mac geschoten wordt....
Iedereen hangt die belachelijke vleugeldeuren (zoooo 1994) op welke auto dan ook, zonder het het praktisch is of een bepaalde stijl volgt.
Iedereen doet hetzelfde - dezelfde Autostyle vleugeldeuren kit, dezelfde Autostyle achterspoiler, dezelfde niet-passende bodykit en dezelfde doorgetrokken gril. En iedereen heeft het over "orgineel" of "anders" willen zijn.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Eerder een vern***te TT... Maar het ziet er inderdaad uit als een platgeslagen New BeetleWilf schreef op donderdag 10 september 2009 @ 02:27:
Platgeslagen New Beetle?
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Hé, die zag ik laatst ook staan hier in de stad. Ik dacht nog 'daar moet ik een foto van maken'. Gelukkig heb jij het al geregeld. Wat een grafbak zegDaViDoViTsCh schreef op donderdag 10 september 2009 @ 02:09:
Ik zie de laatste tijd steeds deze onder aan de flat geparkeerd staan, vandaag maar eens een plaatje van geschoten:
[afbeelding]

Punctuality is the politeness of kings
moah, bijna alles beter dan een verlaagd golfje en brulpijp en n petje op. of 1 van de 1000den beetje roestige, vaal-rode 323tjes. etc etc. en er zijn voor een auto helaas maar een paar bodykits beschikbaar, dusja...tazzman schreef op donderdag 10 september 2009 @ 05:46:
[...]
Toch typisch dat, op het fraaie spuitwerk na, iedereen zo origineel is als hondekak op het trottoir.
Iedereen hangt die belachelijke vleugeldeuren (zoooo 1994) op welke auto dan ook, zonder het het praktisch is of een bepaalde stijl volgt.
Iedereen doet hetzelfde - dezelfde Autostyle vleugeldeuren kit, dezelfde Autostyle achterspoiler, dezelfde niet-passende bodykit en dezelfde doorgetrokken gril. En iedereen heeft het over "orgineel" of "anders" willen zijn.
t wordt pas echt lelijk als elk onderdeel van n andere bodykit is
BThGvNeOA
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Nee, het was iig een met minstens 3 verschillende kleuren, echt met een pistache groene achterbumper-Thunder- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:33:
[...]
Je bent in de war denk ik.Er rijd hier al 2 jaar een groene civic rond met ongespoten bumpers.. alleen is de achterbumper al bijna zwart door zen ooh zo foute uitlaat!
Ik dacht eerst dat het stickers waren die je er zo aftrokDaViDoViTsCh schreef op donderdag 10 september 2009 @ 02:09:
Ik zie de laatste tijd steeds deze onder aan de flat geparkeerd staan, vandaag maar eens een plaatje van geschoten:
[afbeelding]
Mooier is het er in ieder geval niet op geworden
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Op internet zwerft een foto rond waar iemand in een auto met vleugeldeuren stapt en daarvoor stapt iemand in een lambo met gewone deuren. Staat ongeveer de volgende text bij: Lambo-doors, so overdone, Lambo doesnt even use them anymore.tazzman schreef op donderdag 10 september 2009 @ 05:46:
Toch typisch dat, op het fraaie spuitwerk na, iedereen zo origineel is als hondekak op het trottoir.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
So true
Als je echt een bikkel bent, bouw je geen standaard vleugeldeuren op je auto, maar doe je dat in Mercedes 300SL Gullwing-stijl.
Of nog cooler: zaag je deuren middendoor en bouw je auto zo om dat je BMW Z1-deuren hebt. Dat is wel stoer. Totaal zinloos, maar wel stoer.

De Peugeot 007* - doet de Autostyle-catalogus verbleken - serious styling!
* waar ze een 1 voor moesten plaatsen wegens één of ander insignificant B-filmpje
Zeg maar zoals de nieuwe mercedes SLS?dreamscape schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:21:
[...]
So true![]()
Als je echt een bikkel bent, bouw je geen standaard vleugeldeuren op je auto, maar doe je dat in Mercedes 300SL Gullwing-stijl.

De moderne variant van de 300SL
[ Voor 27% gewijzigd door GaMeOvEr op 10-09-2009 11:59 ]
Aannames zijn fataal.
Nee, bij de GT en GT40 gaan de deuren normaal open - alleen zit er een deel van het dak aan vastGaMeOvEr schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:57:
De Ford GT40 en zijn retro opvolger de Ford GT hebben het idd ook zo.En de Dolerean ook. En nog wat exoten volgens mij.

Aannames zijn fataal.
De bom? Een kleine stadsauto bouwen die 10 cm korter is dan een 206 en wel bijna 200 kilo zwaarder vanwege onder andere zo'n idiote deurconstructie... Dat is volgens mij de verkeerde manier hoor.Wilf schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:25:
Dit is pas de bom:
[afbeelding]
De Peugeot 007* - doet de Autostyle-catalogus verbleken - serious styling!
* waar ze een 1 voor moesten plaatsen wegens één of ander insignificant B-filmpje
En volgens mij deed Peugeot altijd al iets met opeenvolgende nummers aan begin en einde met een nulletje er tussenin. Of hadden ze hem echt 007 willen noemen?
zo moest porsche de 901 toch maar 911 noemen wegens één of ander frans merk
Volgens was het verhaal van Jeremy Clarkson dat ze de naam niet als One Double O Seven mochten uitspreken, maar als One Thousand Seven.dreamscape schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:11:
[...]
De bom? Een kleine stadsauto bouwen die 10 cm korter is dan een 206 en wel bijna 200 kilo zwaarder vanwege onder andere zo'n idiote deurconstructie... Dat is volgens mij de verkeerde manier hoor.
En volgens mij deed Peugeot altijd al iets met opeenvolgende nummers aan begin en einde met een nulletje er tussenin. Of hadden ze hem echt 007 willen noemen?
zo moest porsche de 901 toch maar 911 noemen wegens één of ander frans merk
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Ik roep: Kaiser Darrin!dreamscape schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:21:
[...]So true![]()
Of nog cooler: zaag je deuren middendoor en bouw je auto zo om dat je BMW Z1-deuren hebt. Dat is wel stoer. Totaal zinloos, maar wel stoer.

Vanaf 5:45
Dat was pas/is nog steeds uniek. Helaas niet altijd probleemloos...
Of de 1993 Lincoln Mark VIII Concept:

En om ontopic te blijven.......(is vast al eerder voorbij gekomen).
This too shall pass
vraagt helaas wel een flinke aanpassing vrees ik... en mn targa-dak bied mogelijkheden voor een gullwing-door
BThGvNeOA
* McBoom is anders maar wat blij met zijn verlaagde Golfje, zonder brulpijp en zonder petjeDropjesLover schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:02:
[...]
moah, bijna alles beter dan een verlaagd golfje en brulpijp en n petje op. of 1 van de 1000den beetje roestige, vaal-rode 323tjes. etc etc. en er zijn voor een auto helaas maar een paar bodykits beschikbaar, dusja...
t wordt pas echt lelijk als elk onderdeel van n andere bodykit is
The ramblings of an idiot

En het gaat niet om de Camaro

Ik vind 't serieus gaaf, afgezien van het feit dat 't een Golf is.
[ Voor 60% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 12-09-2009 00:08 ]
WannabmwHydraulik-Phunk schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 23:56:
[afbeelding]
En het gaat niet om de Camaro
Netjes.... Al vind ik de voorbumper wel wat.... verdacht, maar dat is vanuit dit perspectief niet echt goed te beoordelen.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 't serieus gaaf, afgezien van het feit dat 't een Golf is.
"Maar zo kan de ding toch nooit rijden, laat staan sturen?! OMGWTFBBQ!!!"
Rustig maar, er zit air-ride onder
[ Voor 94% gewijzigd door Player1S op 12-09-2009 10:00 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
in duitsland kunnen ze er btw ook wel wat van zeg:
800pk Brabus EV12

met een teller die doorloopt tot 400 km/u

hoort niet in het topic thuis, maar wel erg mooi
Camaro SS Kompressor

de 'hot chocolate'

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ze hebben zo ook een V12 C-Klasse in elkaar 'geprutst'.shameete schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:37:
vind die golf nog best netjes, in elk geval het interieur vind ik erg mooi.
in duitsland kunnen ze er btw ook wel wat van zeg:
800pk Brabus EV12
[afbeelding]
met een teller die doorloopt tot 400 km/u![]()
[afbeelding]

Keertje met de ruitenwissers heen en weer, klaaaar
Lijkt wel als iets dat door "De Grote Beurt" ontworpen is
Time is never wasted when you're wasted all the time.
die is echt super hoor
die lambo merkjes zitten gewoon in de onderdelen, dus lambo remklauwen, lambo wielen, en lambo stoelen.
zolang die maar geen lambo embleempje op de neus gaat plakken
Audi S3
Verwijderd

Een BMW-logo zegt niet zoveel over vermogenWilf schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:46:
@ McBoom: ZIet er uit als de ultieme sleeper: een Opel Astra met vermogen
Verwijderd
Dat is meestal zo bij concepts.... Bij het uiteindelijke productiemodel is vaak alles verdwenen van de dingen die de meeste concepts zo stoer/indrukwekkend doen ogen. Mooi voorbeeld zijn de wielen: concept: 24" lichtmetaal, uiteindelijke productiemodel: 15" staalVerwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 22:17:
Die Saab Aero X moeten ze echt gaan maken, of een andere fabrikant (Koenigsegg?? moet het ontwerp opkopen en dit doen. En dan te bedenken dat deze al weer een paar jaar oud is. Bij zulke ontwerpen haal je het niet in je hoofd om deze op enigerlei wijze te tunen
Verwijderd
Zover ik weet is een salto ook fwd hoor, rij je toch ook in?Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 22:41:
Gaaf ding ja. Maar het is een Saab en ws. dus fwd. Valt ie voor mij meteen af.
De Nederbelg !
Verwijderd
Geloof maar dat als ik een serieuze wagen koop dat ie óf RWD óf AWD is.
Als ik een serieuze wagen koop dan is het alles behalve een saltoVerwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 02:01:
Mijn Salto is een compromis

Je moet maar in een Trabant willen rijden...

Niet zoals ik 't zou doen, maar niet onaardig op zich.

Verwijderd
En de relevantie van je opmerking is wat preciesla_fusion schreef op zondag 13 september 2009 @ 02:21:
Als ik een serieuze wagen koop dan is het alles behalve een salto
Auto's afkraken op de aandrijving maar zelf hetzelfde rijdenVerwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 04:06:
[...]
En de relevantie van je opmerking is wat precies

Gewoon een veredelde Nova Kitcar

Welke trouwens ook vaak erg vern**kt wordt....:(

Verwijderd
Je moet de definitie van afkraken eens gaan opzoeken in de Van Dale geloof ikla_fusion schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:52:
[...]
Auto's afkraken op de aandrijving maar zelf hetzelfde rijden

Je kan toch hele leuke dingen doen met een Trabant hoor.. ik vind die Trabant die je poste er toch zeer smakelijk uitzien.la_fusion schreef op zondag 13 september 2009 @ 02:21:
[...]
[afbeelding]
Je moet maar in een Trabant willen rijden...
Precies,Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 02:01:
Mijn Salto is een compromis
De saab kun je best kopen
De grap is, neem zo'n Trabant 1.1 (die zijn een tijdje geleverd met de motor van een Volkwagen Polo) en lepel daar een wat stevigere Polo-motor in, en dan kun je er best een aardige sleeper van maken. Wel even het oude type grille erop zetten, voor de meer klassieke lookHydraulik-Phunk schreef op zondag 13 september 2009 @ 04:03:
Een Trabant station vind ik serieus coole wagentjes, weet niet waarom.
[afbeelding]
En het exemplaar op de foto vind ik er best wel aardig uitzien eigenlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Carpento op 14-09-2009 13:40 ]
Idem, vind dat een prima gelukt trabantje.tazzman schreef op maandag 14 september 2009 @ 06:12:
[...]
Je kan toch hele leuke dingen doen met een Trabant hoor.. ik vind die Trabant die je poste er toch zeer smakelijk uitzien.
leeg
Verwijderd
Want? Is die concept toevallig AWD? Ik wil het bijbehorende productiemodel wel eens zien
Sowieso vind ik Saabs over het algemeen friggin' lelijk. Ik kan zo uit het blote hoofd eigenlijk maar een enkele Saab verzinnen die ik wel wat vind hebben, en die is geloof ik al uit productie gehaald. En dat is de 9-7X. AWD + V8.
Dit topic is gesloten.