Voor wat betreft de Logitech Harmony 700, die heb ik ook.
Maar no way dat deze samenwerkt met de Horizon box.
Ook niet als je deze instelt als UPC mediabox.
De software (via de website) kent het apparaat niet, en ja ik weet dat de compatibility website van Logitech zegt dat het e.a. wel samen hoort te werken. Dat is dus niet zo.
Heb al contact met ze opgenomen, maar schijnbaar krijg ik het niet aan hun verstand gepeuterd dat het niet werkt en een nieuw product betreft.
De 'oplossing' van Logitech was, ga zelf maar programmeren via IR learning. Ja dag... programmeer jullie site maar goed. Dan maar even met 2 AB's.

*lui*
Heb de Horizon ook net aangesloten.
Eerst gebeld naar de Helpdesk om te vragen of die handleiding er wellicht al is. Die was er niet.
Gevraagd naar de risico's, omdat ik heb aangegeven dat ik mijn box alleen wil gebruiken als mediabox en niet als modem zei de Helpdesk dat mijn enige risico is dat ik dan geen TV meer zou hebben (die wordt blijkbaar gelijk uitgeschakeld zodra je horizon online komt), omdat de telefonie + internet via mijn huidige modem zou blijven lopen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Kabels erin, en gaan.
Ding heeft een tijdje staan pruttelen, scanning/loading, ongeveer 5 minuten. Paar keer een herstart.
Daarna moet ik kiezen tussen NL/EN, voor NL gekozen (geen idee of dat achteraf nog naar EN kan).
En toen weer pruttelen... weer 5 minuten.
Toen de keuze of ik horizon wilde laten bijhouden wat ik kijk.
Vervolgens een demo video die erg schokkering en vol digitale blips afspeelde en toen was er TV.
Nu de rest eens uitproberen.