Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:05
Het is maar waar je je aan ergert. :)

Internet is zichtbaar duur qua huren/bruikleen, dan valt die extra mediabox nog wel mee. Maar goed ik hou erover op , anders ga ìk me nog ergeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 17:22
spookz0r schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:29:

Zijn oude modem actief laten heeft geen nut. Hij heeft een Arris die kan die snelheden niet aan.
Ok, dan wordt het lastig.
Hij kan het via een webcaremedewerker proberen maar dat duurt "even".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4H
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

G4H

Ben al zeer lang klant bij UPC, zelfs al een tijd lang in de jaren toen het nog Chelloo heette. Vind het volgende toch wel heel vreemd, als ik het goed heb gezien:

> bij nieuwe pakketten krijg je 27 HD zenders, standaard
>> bij nieuwe pakketten kost bellen nu 0,05c p/m naar lokale vaste nummers

> mijn pakket heeft geen HD zenders
>> ik bel onbeperkt, gratis naar lokale vaste nummers

Conclusie: ik kan beter voor €5 per maand HD zenders aanschaffen, in plaats van over te stappen naar een nieuw pakket, aangezien ik redelijk veel bel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 17:22
De HD zenders zijn alleen in de glasvezel "aktie" gebieden gratis.
En bellen kun je afkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Sander H schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:57:

Ik kan een monteur laten komen, maar indien er niks met de CI+ module is moet ik even 70,- voorrijkosten betalen. Dat risico neem ik maar even niet. Alhoewel Analoge tv en NED 1 digitaal het wel altijd doen zonder storingen (die niet via de CI+ module lopen).

Het volgende topic op UPC forums bevat allemaal mensen met dezelfde problemen, maar geen echte oplossingen:

http://forum.upclive.nl/thread.jspa?threadID=6344

Heeft iemand hier wellicht de gouden tip?
Hallo Sander,

UPC is verantwoordelijk tot aan de apparatuur in dit geval de CI+ module. Als je alles aangesloten hebt zoals de handleiding beschrijft is de kans op kosten heel erg klein. In dit geval is waarschijnlijk de aansluiting van de module ook niet het probleem gezien het op de andere momenten wel juist werkzaam is.

Als je mij je postcode en huisnummer stuurt kijk ik graag wat ik voor je kan doen om dit probleem te verhelpen.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:17

DjVe

Hatsaflats!

Is er al een oplossing voor de irritante pauzeer bug op de Cisco DVR? Het komt regelmatig voor als ik een uitzending pauzeer, dat hij bij het hervatten terug springt naar het moment waarop ik naar die zender ben gaan kijken. Het komt dus wel eens voor dat ik meer dan een uur moet doorspoelen, om weer op de plek te komen waar ik was gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan als DjVe. Redelijk vervelend bugje wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DjVe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:06:
Is er al een oplossing voor de irritante pauzeer bug op de Cisco DVR? Het komt regelmatig voor als ik een uitzending pauzeer, dat hij bij het hervatten terug springt naar het moment waarop ik naar die zender ben gaan kijken. Het komt dus wel eens voor dat ik meer dan een uur moet doorspoelen, om weer op de plek te komen waar ik was gebleven.
Wel eens een uur... dan heb je geluk. Hier staat regelmatig een hele avond Discovery/NatGeo/History HD aan. En vrolijk word je er niet van als je dan zo even 3+ uur door kan gaan spoelen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

spookz0r schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:29:

Kan zijn dat je TV het infrarood signaal verstoort en de nieuwe mediabox dit probleem niet gaat oplossen. Lijkt er wel op zoals jij het beschrijft. Mocht de nieuwe mediabox hetzelfde probleem hebben vraag dan bij de helpdesk om infrarood stickers deze kunnen ze je toesturen.
1 ding: als het infraroodsignaal gestoord wordt door de TV, zou de box toch wel moeten reageren op de knoppen die op de box zelf zitten?

Verder klopt het plaatje 100%, dus ik ga eens een vraagje richting helpdesk sturen voor die stickertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:32:
[...]

Wel eens een uur... dan heb je geluk. Hier staat regelmatig een hele avond Discovery/NatGeo/History HD aan. En vrolijk word je er niet van als je dan zo even 3+ uur door kan gaan spoelen...
Zoveel tv kijk ik niet ;) Maar het is zeker irritant, helemaal aangezien dit probleem al zeker een jaar open staat. Net als het geluid wat ineens hard gaat als je de guide opent.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nieuwe user is het vreemd als je enkel een aanbieding gaat crossposten op het gehele forum. Daar houden we niet van. Zie ook Het algemeen beleid en http://tweakers.net/voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan tijdens de registratie op GoT.

[ Voor 78% gewijzigd door Michael Knight op 05-05-2012 01:59 . Reden: spam? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:17

vooghel

Cunning linguist

vooghel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:35:
[...]

Na een tweet van mij ben ik gebeld door UPC, en raadden ze aan om eerst de coax-kabel te vervangen door een betere. De andere kabel die ik thuis had liggen was ook bouwmarktkwaliteit en verhielp het probleem niet. Nu heb ik deze:
[afbeelding]
en op het eerste gezicht lijkt het alsof het probleem hiermee verholpen is :).
Na een tijd probleemloos BBC te hebben gekeken, is het sinds een week weer bagger. Blokjes in beeld, haperend geluid, ontzettend irritant kijken dus. En aan mijn kabel kan het dit keer niet liggen. :/

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Even hier checken. Regio eindhoven. Geen enkel RTL doet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Die zin snap ik niet helemaal.. ?

zie mijn edit hierboven... ga er maar niet op in ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Michael Knight op 05-05-2012 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nog net op het laatste moment gebruik gemaakt van de superdeal :) 6 maanden 17,50 en daarna 9 maanden 50,- :D voor 50Mb, digitaal + hd en bellen (inclusief standaard tv à 17,50). Ik ben helemaal blij :)

Gistermiddag aangevraagd via KS en HD tv is al geactiveerd. Merk veel verschil op mijn 54cm CRT 8)7 _O-
Nu nog even een mooie plasma scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Wij hebben de laatste tijd problemen met de Digitale Videorecorder. Als wij een opname inplannen en een ander kanaal kijken komt er links onderin een rood blokje te staan met RTL4 als we iets opnemen op RTL4 bijvoorbeeld.

Hij lijkt dus wel op te nemen, maar als we naar de opnamelijst gaan staat er helemaal geen opname in (Op wat oude na). Ruimte is nog ver in de 90%, dus dat kan het niet wezen.

Wat ook raar is, als de mediabox op standby staat en ik zet hem aan door op bijvoorbeeld 4 te drukken, gaat ie naar RTL4 om vervolgens een paar seconde later naar kanaal 44 te gaan :+

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 06-05-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En de trouwe klanten maar lekker de volle mep betalen :+ Zie nu trouwens dat 50mb internet maar 3 euro per maand duurder is bij een 3in1 pakket wat wij nu al hebben. Zo maar eens bellen.

Overigens zit ik nu aan mijn derde mediabox (1x SD, 1x SD DVR, 1x HD DVR) en heb ik nog steeds het probleem dat de mediabox soms slecht reageert. Als ik het apparaat aan wil zetten (uit standby) moet ik soms 10x drukken op de afstandsbediening of de box zelf alvorens dat ding op start. Vind het vooral vreemd omdat ik het bij meerdere boxen heb gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 06-05-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:21

SeatRider

Hips don't lie

DjVe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:06:
Die bug zit iig ook in mijn Philips HD DVR, en al vanaf het begin :(

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Aghanim schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:03:
En de trouwe klanten maar lekker de volle mep betalen :+
Yup, erg fout, aan de andere kant je bent niet verplicht tot HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:03:
En de trouwe klanten maar lekker de volle mep betalen :+ Zie nu trouwens dat 50mb internet maar 3 euro per maand duurder is bij een 3in1 pakket wat wij nu al hebben. Zo maar eens bellen.
Ze zijn vandaag gesloten ;) Ik was al 'trouwe' klant. Vond de superdeal wel interessant. Sneller internet en HD erbij voor bijna niks extra per maand. De dame aan de lijn bood me die 6 maanden voor 17,50 aan waarop ik natuurlijk geen nee kon zeggen :+

Tot nu toe 1 mediabox gehad. Een zwarte Pace HD. Die doet het op zich best goed. Ik heb echter 2 klachten die zich zo nu en dan voordoen.

1. Automatisch naar de on demand pagina van een zender gaan, terwijl ik daar nooit op druk.
2. Ned 1, 2 en 3 overslaan wanneer je programma + of - drukt. Dus van 999 ga je naar 4 en vice versa. Gewoon op 1, 2 of 3 drukken werkt dan wel.

Het geluid is ook niet bijster handig. Het volume van de mediabox kan niet hard genoeg. Daardoor moet ik telkens weer de afstandbediening op mezelf richten (ir blokkeren) op TV drukken en dan geluid weer harder zetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

BAH BAH ik ben helemaal klaar met UPC nu hebben ze een update 4 in mijn pace box geschoten, nu zou je verwachten dat het bekende handshake probleem nu eindelijke opgelost is, niets is minder waar het is alleen maar erger geworden.

De pace box zend nu ook standby continu triggers uit waardoor de tv naar het betreffende HDMI kanaal springt.
Daarbij valt nog steeds het beeld @ radom weg voor 1 seconde en dan maakt de tv weer verbinding. BAH BAH, signaal is goed en storing komt niet voor als ik via de scart kijk, ook het geluid loopt door via de coax aansluiting.

Dus het echt de HDMI uitgang, upc wil de box niet omruilen voor ander exemplaar of type en willen alleen een monteur sturen. Signaal van de kabel is verder super stabiel internet en telefonie werken PERFECT. alle bekabeling en spullen zitten met goede F-conectoren aan elkaar.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik hoorde/las pas ergens dat UPC gestopt is met de SD boxen en alleen nog maar HD boxen uitgeeft? Klopt dat? Want ik kan het nergens terugvinden :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik kan je praktijkvoorbeeld geven: ikzelf 2 maanden terug Hdbox gehad, heb geen HD optie. 2 vrienden van me in afgelopen anderhalf jaar lid geworden ook, alle 2 diezelfde pace HD gehad, ook geen HD-abo's. Bewijs is het niet, maar voor mij duidelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dat scheelt UPC gewoon geld. Op deze manier kunnen mensen gemakkelijk overstappen op HD.
Ze hoeven zo niet elke keer de mediabox om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dat is zeker waar, aan de andere kant moeten ze nu wel ingewisselde SD boxen bij het vuil zetten, of dat nou zo een goeie deal voor ze is.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Als ze worden ingewisseld betekent dat dat de klant overstapt op HD. Daar verdient UPC dik op. En ik denk dat die dingen niet bij het grofvuil worden gezet. Gewoon verkopen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ken de cijfers van Upc niet, weet dus niet of ze er "dik" op verdienen dat HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

m'n UPC Philips HD box is reboot nog vaker dan een windows 95 pc :')
Een paar keer per dag reboot hij uit het niets. En daarbij heeft ook deze box last van de pauzeer bug, daarom wissel ik altijd even van zender voordat ik de pauze knop indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb jij die philips HD zonder DVR? Vriend van mij heeft hem ook, vond de AB niet erg goed reageren, heb hem al aangeraden om een Pace te halen, die reageert best fijn qua AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

hij is met dvr en het kastje maakt ook relatief een enorm kabaal en reageert traag op alles. Menu's zijn ook echt super lelijk omdat het allemaal niet in HD is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 08-09 11:42
DennusB schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:42:
Ik hoorde/las pas ergens dat UPC gestopt is met de SD boxen en alleen nog maar HD boxen uitgeeft? Klopt dat? Want ik kan het nergens terugvinden :(
In mijn geval ook jaren een Thomson SD box gehad maar nadat recent wandcontactdoos is vervangen heeft de monteur gelijk een compact fraaie Pace HD box neergezet. Een vriend van me had een jaar terug ook een alles-in-1 besteld (was nog geen klant) en kreeg ook gelijk Pace HD box zonder dat hij een HD abo af had gesloten.

Nu is er sinds vandaag trouwens ook zo dat bij Alles-in-1 abos van 50MB en hoger je standaard 10HD zenders krijgt echter de basis prijs is zo'n 1,5 euro p/mnd gestegen en onbeperkt bellen is van 9 naar 14 euro p/mnd extra gegaan echter kun je nu ook mobiele onbeperkt bellen (hoeft van mij niet). Dus ik zal mijn 25MB Alles-in-1 niet snel wijzigen aangezien ik dan 11,50 p/mnd meer moet betalen om alsnog HD te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 19:56

Pegasus81

Group: Infinity

Beste UPC webcare,

Wij zijn met ons HDTV / DVR pakket echt ten einde raad. Mocht er nu geen goede oplossing komen, dan zeg ik alles van UPC op.

Zeer korte samenvatting problemen:
- Eindeloze rij met met jarenlange problemen met HD/DVR mediabox varierend van knipperend beeld tot geen beeld, tot wel beeld en geen geluid, etc.
- Alleen beeld na reset met Philips box.

Wat al gedaan (algemeen):
- diverse monteurs langeweest zowel op vorige als huidige adres. Die hebben al het mogelijke gecontroleerd.
- mediabox zeker 10 keer omgeruild geweest (in de loop der jaren)
- HDMI kabel check: alle aparatuur die ik er op aansluit werkt perfect, behalve de mediabox.
- verhuist (niet specifiek voor UPC natuurlijk, maar ook de locatie kan het dus niet zijn)

Wat recent gedaan:
- vorige week UPC monteur geweest. Kan (uiteraard) niets vinden
- Box omgeruild voor Philips model. Monteur gewaarschuwd dat we daar nog slechtere ervaring mee hebben dan met het Cisco model
- Wel beeld toen de monteur wegging
- 's avonds: alleen nog beeld op het moment dat de box net gereset is. We moeten dus iedere keer als we TV willen kijken de box resetten.
- vandaag UPC weer gebeld voor omruil naar Cisco box. reactie: kan niet, er moet eerst weer een monteur komen. Om gek van te worden!

Gewenste korte termijn oplossing:
- omruilen Philips box voor Cisco box
- alternatieve oplossing: CI+ kaart? Weet iemand hier wellicht of een Samsung D8000 TV met de UPC CI+ kaart een Dolby Digital (5.1) signaal produceert op de optische output? Dat is voor mij wel van belang.

Gewenste lange termijn oplossing:
- Oplossing van de problemen en gewoon 'een dienst die normaal werkt' zonder heel veel ergernis.

[ Voor 8% gewijzigd door Pegasus81 op 07-05-2012 15:38 . Reden: alternatieve oplossing toegevoegd ]

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman

cactusman

nu met extra naalden

Pegasus81 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:56:
Beste UPC webcare,

Wij zijn met ons HDTV / DVR pakket echt ten einde raad. Mocht er nu geen goede oplossing komen, dan zeg ik alles van UPC op.

- Eindeloze rij met met jarenlange problemen met HD/DVR mediabox varierend van knipperend beeld tot geen beeld, tot wel beeld en geen geluid, etc.

- diverse monteurs langeweest zowel op vorige als huidige adres. Die hebben al het mogelijke gecontroleerd.
- HDMI kabel check: alle aparatuur die ik er op aansluit werkt perfect, behalve de mediabox.
- verhuist (niet specifiek voor UPC natuurlijk, maar ook de locatie kan het dus niet zijn)

Wat recent gedaan:
- Box omgeruild voor Philips model. Monteur gewaarschuwd dat we daar nog slechtere ervaring mee hebben dan met het Cisco model
- 's avonds: alleen nog beeld op het moment dat de box net gereset is. We moeten dus iedere keer als we TV willen kijken de box resetten.
- vandaag UPC weer gebeld voor omruil naar Cisco box. reactie: kan niet, er moet eerst weer een monteur komen. Om gek van te worden!

- alternatieve oplossing: CI+ kaart? Weet iemand hier wellicht of een Samsung D8000 TV met de UPC CI+ kaart een Dolby Digital (5.1) signaal produceert op de optische output? Dat is voor mij wel van belang.

- Oplossing van de problemen en gewoon 'een dienst die normaal werkt' zonder heel veel ergernis.
Welkom in de wereld die UPC heet, ik heb alsnog maar een monteur geboekt, die krijgt één kans om het op te lossen en anders gaat heel de zooi retour en stap ik over de naar de schotel / adsl.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Het kan natuurlijk ook aan je TV liggen.. heb je er al eens een andere aan gehangen ? Andere optie is hem aansluiten (als test natyuurlijk) middels scart om uit te sluiten of het een signaal issue is. Verder al eens gekeken naar een firmware update voor je TV ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81

Pegasus81

DukeBox schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:58:
Het kan natuurlijk ook aan je TV liggen.. heb je er al eens een andere aan gehangen ? Andere optie is hem aansluiten (als test natyuurlijk) middels scart om uit te sluiten of het een signaal issue is. Verder al eens gekeken naar een firmware update voor je TV ?
Andere TV ook al geprobeerd door de jaren heen. Huidige TV (samsung d8000) heeft de nieuwste firmware. Receiver (rotel rsx 1550) heeft recent bij de dealer ook een firmware update gehad.

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Je geeft aan op zowel je oude alsmede op je huidige adres dit probleem te hebben gehad. Dan ligt het niet in de aansluiting (of het moet toeval zijn) gezien de monteurs ed. Dan moet er een element zijn wat op beide locaties het probleem veroorzaakt, of een combinatie van elementen. Receiver en of TV liggen het meest voor de hand. Sluit het idd eens aan via scart, direct op de TV ipv via HDMI via receiver. Dan HDMI direct op TV om het zo stapsgewijs uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81

Pegasus81

Oppie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:47:
Je geeft aan op zowel je oude alsmede op je huidige adres dit probleem te hebben gehad. Dan ligt het niet in de aansluiting (of het moet toeval zijn) gezien de monteurs ed. Dan moet er een element zijn wat op beide locaties het probleem veroorzaakt, of een combinatie van elementen. Receiver en of TV liggen het meest voor de hand. Sluit het idd eens aan via scart, direct op de TV ipv via HDMI via receiver. Dan HDMI direct op TV om het zo stapsgewijs uit te sluiten.
In wil mijn set-up ook niet veranderen. TV en receiver zijn overigens geen constante factor. De enige contante factor is de MediaBox.

Die Samsung D8000 TV is voorafgegaan door een andere Samsung TV, en op mijn vorige adres gebruikte ik geen receiver. Toen waren er dezelfde typen problemen. Overigens heb ik die receiver nu ook niet voor niets: ik kan nu met 1 kabel naar de TV (kabel is ingefreesd) en ik kan dolby digital gebruiken. Receiver heeft overigens ook geen scart. (en als hij dat wel zou hebben wil ik dat niet gebruiken want HD en Dolby zijn dan niet mogelijk)

M.a.w: als het met een andere manier van aansluiten opeens wel zou werken, zou ik daar nog niets aan hebben. Daarbij komt nog dat alles altijd prima werkt, alleen die Kl*te mediabox geeft altijd problemen.

Graag hoor ik dus wat via de Webcare, want de klantenservice geeft niet thuis / wil _weer_ een monteur sturen.

edit 10-5-2012 9:34 - Jammer dat zelfs de Webcare niet thuisgeeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Pegasus81 op 10-05-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:14
ik heb de DCI6221upc box sinds donderdag omdat ondemand niet werkte nu wel maar als ik mijn versterker aansluit op de rode en witte tulp, gebeurt er dus niks de audio blijft over de tv gaan. Bij de vorige box werkte het wel goed.

weet iemand hoe ik dit wel werkend ga krijgen ?

nvm het werkte wel het geluid van de upc doos moet alleen vol uit staan om een klein beetje geluid te krijgen. :F

[ Voor 17% gewijzigd door knoffy op 13-05-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:09
Wij hebben sinds vanavond zeer veel last van blokkerig beeld (Zeg maar een zeer slechte divx film).
De mevrouw van upc wist ons te vertellen dat er een algemene storing is in de omgeving Rotterdam die nog wel 24 uur kan duren. Dit staat niet op de site van upc vermeld. Hebben meer mensen hier last van?

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 15-09 22:17

vooghel

Cunning linguist

Welke zender? Heb hier (in Rotterdam) net naar BBC2 gekeken, zonder enig probleem.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:14
Sbs6 miste aventoe ook wat blokjes hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Infraroodstickertje zit ondertussen op de box, en het heeft absoluut effect! De afstandsbediening reageert niet enorm vlot, maar wel consistent.

Blijft een vaag idee... Maar nu ik dit weet valt het me ook ineens op dat mijn Media Center wireless receiver ook soms ineens wild met z'n ledje knippert als ie bij de TV staat, terwijl ik niets met de AB doe. Maar dan werkt de AB van de Media Center PC nog prima.

Is het signaal van de UPC AB dan zo zwak? Of zitten de signalen precies in het bereik dat de TV uitstraalt oid?
En waarom helpt zo'n sticker? Die filtert toch niet selectief IR-signalen zou je zeggen... Ik ben heel benieuwd naar de technische verklaring voor dit probleem en deze oplossing.

En dit snap ik ook nog steeds niet:
Thrackan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:30:
1 ding: als het infraroodsignaal gestoord wordt door de TV, zou de box toch wel moeten reageren op de knoppen die op de box zelf zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:37
UPC is blijkbaar toch overstag met HD. Bij de nieuwe acties (nu op hun site) krijg je voortaan bij vrijwel alle pakketten gratis de 10 Nederlandse zenders in HD kwaliteit. Voor Discovery etc. in HD moet je wél alsnog een extra pakket nemen.

Morgen maar even met UPC bellen. Enige wat ik nog even moet verifiëren is of ik een niet-router modem kan krijgen. Maar dat is vast mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrackan schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:10:
Infraroodstickertje zit ondertussen op de box, en het heeft absoluut effect! De afstandsbediening reageert niet enorm vlot, maar wel consistent.

Blijft een vaag idee... Maar nu ik dit weet valt het me ook ineens op dat mijn Media Center wireless receiver ook soms ineens wild met z'n ledje knippert als ie bij de TV staat, terwijl ik niets met de AB doe. Maar dan werkt de AB van de Media Center PC nog prima.

Is het signaal van de UPC AB dan zo zwak? Of zitten de signalen precies in het bereik dat de TV uitstraalt oid?
En waarom helpt zo'n sticker? Die filtert toch niet selectief IR-signalen zou je zeggen... Ik ben heel benieuwd naar de technische verklaring voor dit probleem en deze oplossing.

En dit snap ik ook nog steeds niet:
Die sticker filtert eigenlijk weer de straling van de TV weg wat op dat moment de infrarood van de afstandsbediening belemmert, zodat het infrarood van de afstandsbediening wel goed doorkomt. Soms wil het wel eens helpen om die oude grijze afstandsbediening te halen bij de UPC winkel (als ze nog zijn te krijgen) als die zwarte weigert of problemen geeft. De grijze heeft iets minder problemen met dat fenomeen. Vaak hebben in home UPC monteurs zo'n afstandsbediening wel op de auto. Dus mocht je er ooit tegenaan lopen kun je de monteur vragen om de grijze erop te testen, en achter te laten. Scheelt weer dagen wachten tot zo'n sticker wordt toegestuurd.

Het probleem zit trouwens in de infraroodsensor van de mediabox zelf, niet zozeer de afstandsbediening, Echter, de grijze zit op een iets andere frequentie dan de zwarte. Vandaar de eerdere suggestie.

Nog een tip om je afstandsbediening te testen of deze wel werkt. Pak je mobieltje of je smartphone, zet die op de camerafunctie zodat je foto's zou kunnen nemen. Pak nu de afstandsbediening en hou de infraroodled/oog voor de cameralens van je mobiel/smartphone en druk op een van de toetsen op je afstandsbediening. Je ziet op het scherm van je mobiel de infraroodled/oog oplichten of knipperen. Indien dit niet het geval is, dan weet je genoeg, Batterijen vervangen of je afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pegasus81 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:56:
Beste UPC webcare,

Wat recent gedaan:

Je moet bij de Cisco even opletten welk model je krijgt. Bij mijn weten geeft de 8485 meer problemen met HDMI welke in de 8586 versie is opgelost.

De Cisco 8685 is revisie 2 van de betreffende Cisco mediabox. De 8485 een oudere revisie, en deze geeft nog altijd problemen in combinatie met sommige TV's en HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dennis schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:06:
UPC is blijkbaar toch overstag met HD. Bij de nieuwe acties (nu op hun site) krijg je voortaan bij vrijwel alle pakketten gratis de 10 Nederlandse zenders in HD kwaliteit. Voor Discovery etc. in HD moet je wél alsnog een extra pakket nemen.
Vind ik niet, er staat een fikse prijsverhoging tegenover dit "kado".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81

Pegasus81

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:00:
[...]

Je moet bij de Cisco even opletten welk model je krijgt. Bij mijn weten geeft de 8485 meer problemen met HDMI welke in de 8586 versie is opgelost.

De Cisco 8685 is revisie 2 van de betreffende Cisco mediabox. De 8485 een oudere revisie, en deze geeft nog altijd problemen in combinatie met sommige TV's en HDMI.
Bedankt, maar uiteindelijk heb ik er nu echter voor gekozen om de MediaBox om te ruilen voor een CI+ kaart. Dit lijkt tot nu toe goed te gaan. Overigens weet ik wel zeker dat je niet kan kiezen welke versie van een box je krijgt, volgens mij zelfs al niet tussen de Philips en een Cisco.

_echter_ nu kreeg ik een rekening van EUR 17,50 voor omruilkosten voor de CI+ kaart, terwijl ik telefonisch uitdrukkelijk gevraagd heb (en bevestigd heb gekregen) dat er geen kosten aan de ruil verbonden zouden zijn. UIteraard weer contact opgenomen met de klantenservice en wat denk je?

'Vervelend dat u gemeldt is dat er geen kosten zouden zijn. De medewerkers was dan nog niet op de hoogte van de nieuwe regels. Helaas kunnen we geen 'korting' verlenen'.

Ik heb ze gemeld dat ik dan die EUR 17,50 dan ook 'helaas' niet zal betalen en dat de automatische machtiging is ingetrokken. Dit heb ik ook nog even per mail bevestigd. Ik heb er nog niets van gehoord, maar dat komt nog wel neem ik aan.

Dit is echt gewoon de druppel die de emmer doet overlopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Pegasus81 op 21-05-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Die omruilkosten ja. Wat een grap. Ik ben blij dat ik nog alles heb kunnen regelen ten tijde van die superdeal. Ook een stuk goedkoper. Je vraagt je af of het begrip 'klantenvriendelijkheid' wel bekend is bij de mensen die deze regels hebben bedacht.

Ze jagen gewoon structureel mensen in het harnas door ze op te zadelen met kosten, producten waar ze niet op zitten te wachten. Er komt een tijd dat iedereen een alternatief voor UPC heeft en dan zal het snel berg afwaarts gaan ben ik bang.

Ik ben zelf op zich wel tevreden. Ik merk wel dat die medewerkers bij de KS wat training missen. Ze werken langs elkaar heen, doen niet wat ze beloven en jij kunt maar blijven bellen om het opgelost te krijgen. Ze bellen je ook niet terug wanneer ze zelf de verbinding verbreken ipv je in de wacht zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 15-09 18:02

13art

Moderator Mobile
Pegasus81 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:47:
[...]

Bedankt, maar uiteindelijk heb ik er nu echter voor gekozen om de MediaBox om te ruilen voor een CI+ kaart. Dit lijkt tot nu toe goed te gaan. Overigens weet ik wel zeker dat je niet kan kiezen welke versie van een box je krijgt, volgens mij zelfs al niet tussen de Philips en een Cisco.

_echter_ nu kreeg ik een rekening van EUR 17,50 voor omruilkosten voor de CI+ kaart, terwijl ik telefonisch uitdrukkelijk gevraagd heb (en bevestigd heb gekregen) dat er geen kosten aan de ruil verbonden zouden zijn. UIteraard weer contact opgenomen met de klantenservice en wat denk je?

'Vervelend dat u gemeldt is dat er geen kosten zouden zijn. De medewerkers was dan nog niet op de hoogte van de nieuwe regels. Helaas kunnen we geen 'korting' verlenen'.

Ik heb ze gemeld dat ik dan die EUR 17,50 dan ook 'helaas' niet zal betalen en dat de automatische machtiging is ingetrokken. Dit heb ik ook nog even per mail bevestigd. Ik heb er nog niets van gehoord, maar dat komt nog wel neem ik aan.

Volgens mij kunnen ze dit ook wettelijk niet maken. Het is prima aanneembaar dat zoiets geen kosten met zich mee zou brengen (hooguit verzendkosten). Dan mogen ze jou volgens mij niet zomaar een bedrag in rekening gaan brengen. Dat de betreffende medewerker niet op de hoogte was, is niet jouw probleem, dat is een probleem van UPC.

Volgens mij sta je helemaal in je recht. Ben benieuwd wat hun reactie gaat zijn.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mijn advies? Betaal nou maar, je gaat het nooit winnen van zo een bedrijf, en krijgt op gegeven moment aanmaningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb halleluja geen box meer (al maanden niet) maar een C+ kaart...software van mijn samsung TV is toch een stuk beter dan de box. Het werkt heerlijk btw!!!!

Plus gewoon op mn HD kanalen gewoon 5.1 geluid (HDMI naar versterker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Kreeg net deze mail van UPC
Informatie over onze tarieven per 1 juli 2012
Uw klantnummer:
Geachte heer, mevrouw DancePlaza,
Als abonnee van UPC geniet u met uw UPC Alles-in-1 Voordeelpakket van snel internet en voordelig bellen. Ook ontvangt u digitale televisie en radio in perfecte kwaliteit. Wij hebben veel geïnvesteerd in de kwaliteit van ons netwerk. Hierdoor kunt u onze diensten, nu en in de toekomst, optimaal beleven.
Op 1 juli 2012 verhogen wij het maandelijkse tarief van uw UPC Alles-in-1 Voordeelpakket met € 1,50 .
Bovenstaande tariefwijziging ziet u vanaf 1 juli 2012 op uw factuur. Mocht u naar aanleiding van deze tariefwijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 1 juli 2012 kosteloos doen. Hiervoor kunt u ons bellen op 020 775 71 43. Onze medewerkers zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 tot 18.00 uur. Op feestdagen zijn wij gesloten.
Wij hopen dat u ook dit jaar weer veel plezier en gemak beleeft aan de diensten van UPC. We zullen er alles aan doen om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
iemand al korting kunnen afdwingen voor komend jaar? :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Probeerde net ook zo'n CI+ module te bestellen op de UPC site, maar ik kan alleen maar een éxtra module bestellen, voor 4 euro per maand?

edit: beller is sneller :) kost idd eenmalig 17,50 omruilkosten, maar is verder gratis....

[ Voor 24% gewijzigd door habermas op 22-05-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:46:
Ik heb halleluja geen box meer (al maanden niet) maar een C+ kaart...software van mijn samsung TV is toch een stuk beter dan de box. Het werkt heerlijk btw!!!!

Plus gewoon op mn HD kanalen gewoon 5.1 geluid (HDMI naar versterker)
Geen opnemen, geen uitzendinggemist, geen on demand...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pegasus81 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:47:
[...]

Het probleem zal uiteindelijk zijn dat jij moet kunnen bewijzen dat je dit is toegezegd, en daar wringt nou net de schoen. Het gesprek heb je vast niet opgenomen. Wel bewaren de meeste call centers gesprekken minimaal een week, maar goed, je hebt er niets aan. Wel kun je ze er nog eens op wijzen dat het niet jouw fout is en jij er niets aan kunt doen dat zij een nieuwe medewerker niet goed inwerken zodat deze slecht op de hoogte is. Je kunt het altijd proberen, ik kan me je onmacht voorstellen in deze.

Uit mijn omgeving hoor ik veel meer mensen die er voor kiezen om de mediabox om te ruilen voor een CI+ kaart. Dit komt met name omdat ze de afgelopen jaren teveel gedoe hebben gehad met die mediabox, wel eens een programma opnemen maar het op de koop nemen als dit dan niet meer zou kunnen. Wat ik ook veel mensen zie doen is dat zij nog een harddiskrecorder erbij hebben staan welke aangesloten staat op de analoge kabel, en zo alsnog wel een programma kunnen opnemen. De kwaliteit is natuurlijk wel minder, maar het is een optie.

De Mediaboxen van Cisco hebben nog vaak het probleem dat ze na een tijdje signalen niet sterk genoeg meer ontvangen (ook de nieuwere revisies). Een van de meest voorkomende klachten is "signaalverlies, controleer uw kabels, etc.". Om de een of andere reden werkt de tuner in die mediabox niet meer lekker. Dit zorgt overigens wel vaak voor gedoe bij de helpdesk, want een klant krijgt dan te horen dat als het toch aan de bekabeling ligt ze de monteur moeten betalen.

Veel van die mediaboxen kunnen wel 10 eigenaren hebben gehad. Vaak stuurt UPC er wel een toe waar het folie nog opzit op de display, maar dit zegt niet altijd iets. Een defecte die retour gaat, wordt gereviseerd en weer in de omloop gebracht helaas. En vaak blijk nog dat ze weer terug komen met klachten.

Een tip voor de mensen die nog gebruik maken van de zilverkleurige SD DVR Thomson box, de laatste 3 cijfers van het serienummer achterop de box is van belang. Indien dit eindigt met een 7 of lager dan heb je een exemplaar in handen waarmee problemen kunnen zijn met lekkende condensatoren. Vanaf de 2008 revisies schijnt dit niet meer voor te komen. Dus mocht je zo'n zilverkleurige box hebben die vage kuren heeft, waarschijnlijk is dit te wijten aan condensatoren die zijn verlopen. Terug sturen die box en vragen om een recentere revisie later dan 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Geachte heer, mevrouw
Als abonnee van UPC geniet u met uw UPC Alles-in-1 Voordeelpakket van snel internet en voordelig bellen. Ook ontvangt u digitale televisie en radio in perfecte kwaliteit. Wij hebben veel geïnvesteerd in de kwaliteit van ons netwerk. Hierdoor kunt u onze diensten, nu en in de toekomst, optimaal beleven.
Op 1 juli 2012 verhogen wij het maandelijkse tarief van uw UPC Alles-in-1 Voordeelpakket met € 2,00 .
Bovenstaande tariefwijziging ziet u vanaf 1 juli 2012 op uw factuur. Mocht u naar aanleiding van deze tariefwijziging uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 1 juli 2012 kosteloos doen. Hiervoor kunt u ons bellen op 020 775 71 43. Onze medewerkers zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 tot 18.00 uur. Op feestdagen zijn wij gesloten.
Wij hopen dat u ook dit jaar weer veel plezier en gemak beleeft aan de diensten van UPC. We zullen er alles aan doen om u tot volle tevredenheid van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Wat een eikels zeg bij UPC! Paar maanden geleden zijn ze hier begonnen met het leveren van hun digitale diensten. Iedereen die toen een abonnement nam kreeg een mooie aanbieding met een jaar lang X aantal euro korting. En dan nu vervolgens weer net zo hard de prijs ophoog gooien!

Ik ga er hard over na denken om gewoon over te stappen. Grootste nadeel is wel dat ze hier de enige zijn die een 50mbit verbinding aanbieden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Ik ga morgen een belletje geven om mijn pakket opnieuw samen te stellen. Over het algemeen krijg je altijd wel iets extra als je even een belletje geeft. Als men dat inderdaad niet doet, stap ik ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hoe wil je het dan samen gaan stellen?
In mijn geval is het wel slim van ze, want de verhoging die ze doorvoeren, is nog altijd goedkoper dan mijn abonnement wijzigen en dan de volle mep te moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Meestal krijg je extra korting om bij UPC te blijven (tot maximaal €15 per maand geloof ik). Ik heb het al eerder gedaan en kreeg toen een gratis upgrade naar 60Mbps ipv 25Mbps. Ik heb nu dus fiberspeed 60 + HD + DVR + telefonie basis en een tweede HD ontvanger voor €54 per maand. Die tweede ontvanger + telefonie mag wat mij betreft wel weg en dan kijken of ze de snelheid nog iets kunnen verhogen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman

cactusman

nu met extra naalden

Echt UPC ZUCHT,toch maar een afspraak gemaakt op hun aandringen om naar de UPC box te laten kijken IVM handshake probleem. Wordt ik de middag voorafgaan aan de afspraak gebeld, ja neeh sorry monteur red het niet, de eerst volgende avond monteur is ANDERHALVE week verder!

Nu heb ik mazzel dat ik geen urgente storing heb, anders kun je dus mooi een dag vrijnemen of stikken van de heren en dames van UPC.

Echt na dit jaar welkom SCHOTEL! ( en misschien wel eerder iets met wanprestatie enzo!!)

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cactusman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:09:
Echt UPC ZUCHT,toch maar een afspraak gemaakt op hun aandringen om naar de UPC box te laten kijken IVM handshake probleem. Wordt ik de middag voorafgaan aan de afspraak gebeld, ja neeh sorry monteur red het niet, de eerst volgende avond monteur is ANDERHALVE week verder!

Nu heb ik mazzel dat ik geen urgente storing heb, anders kun je dus mooi een dag vrijnemen of stikken van de heren en dames van UPC.

Echt na dit jaar welkom SCHOTEL! ( en misschien wel eerder iets met wanprestatie enzo!!)
Dat is wel heel erg onprofessioneel door je anderhalf week extra te laten wachten, sowieso is het hun probleem als een monteur het om een of andere reden niet redt. Ik weet uit ervaring dat als een monteur het niet redt dit te allen tijde moet communiceren met de betreffende dispatch die er voor zorgt dat er vervanging komt of communicatie met de klant. Je had hier gelijk tegenin moeten gaan en je niet moeten laten afschepen met deze afspraak. Want afspraak is afspraak, anders komen ze dit niet na en heb je recht op enige vorm van restitutie voor de tijd dat je met een niet werkende of niet juist werkende product zit. Ze moeten je echt tegemoet komen, en anders een klacht indienen en ze in gebreke stellen.

Het hard spelen met de juiste toon en altijd vriendelijk blijven naar de helpdesk wil nog wel eens helpen. Als degene aan de lijn je blijft afschepen draai je de rollen om : "Hoe zou jij het vinden als jij straks van je werk thuiskomt en je kan geen TV kijken? En jij moet nog ruim anderhalf week wachten?". Let wel: wordt nooit boos! Want degene heeft calls zat, en zal dan minder geduldig worden als jij gefrustreerd wordt, tekeer gaat en stoom loopt af te blazen. Uiteindelijk kan die helpdeskmedewerker alleen een afspraak voor je inplannen en niet zelf die storing oplossen. Degene aan de andere kant van de lijn heeft helaas de touwtjes in handen. Probeer dus jouw 'vijand' jouw vriend te maken. Keep your friends, but your enemy's closer.

Maak het wat persoonlijker, en probeer degene vanuit dat perspectief te benaderen. Kan soms veel schelen, waardoor de helpdeskmedewerker zich welwillender opstelt. Helaas heb je er echt doperwten tussen zitten die het echt geen biet kan schelen, maar die vallen vanzelf een keer door de mand.

Heb je zo'n geval aan de lijn, rest het niets anders dan opnieuw in te bellen of een dagje later nog eens te proberen. Want de bereidheid van sommigen kan nog wel eens schelen helaas. Bij een helpdesk gaat het van links naar rechts qua personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Zo ik kwam er ook achter dat mijn korting van €15 per maand er per 23-7 zou komen te vervallen en heb nu na een telefoontje: 100Mbps (behoud van modem ipv modem met Wifi), Telefonie basis, DTV met royaal//HD en een DVR voor €64 euro per maand. Op zich dus een goede aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:44
"Sad, but true" de klager is tegenwoordig koning.

Niet de trouwe klanten, maar de klanten die klagen krijgen alle kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

SirMemeAlot schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:55:
"Sad, but true" de klager is tegenwoordig koning.

Niet de trouwe klanten, maar de klanten die klagen krijgen alle kortingen.
Trouwe klanten zijn in de telecomwereld zeldzaam geworden. Daarnaast blijf je geen trouwe klanten houden door twee maal in een jaar de prijs te verhogen, dan vraag je er gewoon om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
DjVe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:00:
[...]

Trouwe klanten zijn in de telecomwereld zeldzaam geworden. Daarnaast blijf je geen trouwe klanten houden door twee maal in een jaar de prijs te verhogen, dan vraag je er gewoon om!
Het is ook geen aanval naar jou toe, maar meer naar de providers. Hun zorgen voor deze ontwikkeling, niet wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
DjVe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:38:
(behoud van modem ipv modem met Wifi)
Ik hoop dat het goed gaat bij jou, maar hou er aub wel rekening mee dat er alsnog een verzendbevestiging binnen kan komen en een dag later het modem aangeboden wordt door de TNT :).
Hier zou ook geen WiFi-modem komen ter vervanging van de EPC3212.
Je raadt het al...

Edit: Inderdaad Sjah. Gewoon geweigerd, even 1200 gebeld en dan maar wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 24-05-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Geweigerd?

Zit in hetzelfde schuitje, ik ga weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Interessant...

Denk dat ik ook maar een klager wordt. Heb nu 60/tv/tel voor €55, zonder 10 HD kanalen dus. Kijken of ik er ongelimiteerd telefoon kan uitslepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Ondanks dat ik tegen het idee tegen ben, zal ik het binnenkort ook maar eens proberen. Betaal hetzelfde als DjVe, en heb maar 50 ipv 100mbit.

Gewoon opbellen en zeggen dat je een andere aanbieding wil of moet je zeggen dat je wil overstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

ik heb gewoon gezegd dat ik mijn pakket wil aanpassen wegens de prijsverhoging van 1 juni en of ze een leuke aanbieding hadden. Daar gaat men prima in mee :)
Creative S schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:14:
[...]

Ik hoop dat het goed gaat bij jou, maar hou er aub wel rekening mee dat er alsnog een verzendbevestiging binnen kan komen en een dag later het modem aangeboden wordt door de TNT :).
Hier zou ook geen WiFi-modem komen ter vervanging van de EPC3212.
Je raadt het al...

Edit: Inderdaad Sjah. Gewoon geweigerd, even 1200 gebeld en dan maar wachten.
Bedankt voor de info, ik zal er op letten :) De medewerker wist me tevens te vertellen dat men tegenwoordig verzendkosten moet betalen bij vroegtijdige wijzigingen. Maar aangezien ik geen Wifi-modem wilde hebben, was dat niet van toepassing op mij. Ik krijg nog wel een retourdoos voor de extra ontvanger die overbodig is.

[ Voor 71% gewijzigd door DjVe op 25-05-2012 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

-

[ Voor 99% gewijzigd door DjVe op 25-05-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 13:33
Ook maar eens gebeld. Ik had:

60/6, DTV + DVR + HD, Normaal bellen voor 67,50 (inclusief verhoging per 1 juli)
en het wordt
100/5, Royaal DTV + DVR + HD, Normaal bellen nu voor 64,00.

Wel weer een nieuw jaarcontract, maar vooruit, het glas licht hier over een jaar toch nog niet ;)

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 15:47
Ik heb ook gebeld.... en een iets duurder abbo genomen.

was :
50Mbit
TV zonder HD maar met DVR
vrij bellen europa
goedkoper bellen naar mobiel
65,50 >> per 1juli +3 euro = 68.50

voor twee euro duurder
Heb ik nu 10x HD (zit nu in 50mbit)
en het "goedkoper" bellen naar mobiel is nu volledig gratis naar mobiel geworden.
Nu ga ik 70,50 euro betalen

WAT een geld.... :( ik reken niet vaak om... maar dat is 155 gulden per maand

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:51

Ankh

|true

Scooper schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:31:
Ook maar eens gebeld. Ik had:

60/6, DTV + DVR + HD, Normaal bellen voor 67,50 (inclusief verhoging per 1 juli)
en het wordt
100/5, Royaal DTV + DVR + HD, Normaal bellen nu voor 64,00.

Wel weer een nieuw jaarcontract, maar vooruit, het glas licht hier over een jaar toch nog niet ;)
Dat is niet verkeerd,

Wij hebben nu 60/6+DTV+HD en normaal bellen voor 62 euro ofzo.
Maar voor 2 euro meer wil ik best Royaal + DVR erbij.. :)

Heb je nog iets specifieks aangevraagd?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:58:

[..]

Ach vergelijk je loonstrook van 2001 maar eens met die van 2012. Zal je zien dat het wel mee valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
driel24 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:58:

was :
50Mbit
TV zonder HD maar met DVR
vrij bellen europa
goedkoper bellen naar mobiel
65,50 >> per 1juli +3 euro = 68.50

voor twee euro duurder
Heb ik nu 10x HD (zit nu in 50mbit)
en het "goedkoper" bellen naar mobiel is nu volledig gratis naar mobiel geworden.
Nu ga ik 70,50 euro betalen

Op wie ben je nu boos dan, op jezelf omdat je een duurder pakket hebt genomen O-)

P.S. naar mobiel bellen is nu niet volledig gratis, maar in plaats van 16 eurocent per minuut verlaagd naar 5 eurocent per minuut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
eurocent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 13:33
Ankh schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:27:
[...]

Dat is niet verkeerd,

Wij hebben nu 60/6+DTV+HD en normaal bellen voor 62 euro ofzo.
Maar voor 2 euro meer wil ik best Royaal + DVR erbij.. :)

Heb je nog iets specifieks aangevraagd?
Ik heb eerst aangegeven dat de verhoging voor mij een moment was om verder te gaan kijken, heb ook aangegeven wat de voordelen van glasvezel voor mij zouden zijn (niet dat dat hier wordt geleverd...), maar dat de kabel mij an sich ook wel beviel.

Daarna vroeg ze wat ik van mijn huidige abonnement vond en wat er eventueel af zou kunnen, of juist erbij. Toen ik aangaf dat ik sneller internet wel interessant zou vinden, werd mij verteld dat dat alleen zou kunnen met een royaal tv abbo (waar ik verder niet in geinteresseerd was).

Ik kon uiteindelijk kiezen voor 100/5 voor 64 euro of 120/6 voor 74 euro. Dat komt neer op 10 euro korting. Deze korting geldt wel maar een jaar, maar mij werd aangeraden om dan over 11 maanden nog maar weer eens te bellen voor een nieuwe persoonlijke aanbieding.

Het gesprek was trouwens heel openlijk. Ik heb ook niet echt sneaky geprobeerd te doen of ik anders direct op zou zeggen, daar zien ze toch wel doorheen lijkt mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Scooper op 26-05-2012 01:13 ]

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 15:47
SirMemeAlot schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:47:
[...]

Op wie ben je nu boos dan, op jezelf omdat je een duurder pakket hebt genomen O-)

P.S. naar mobiel bellen is nu niet volledig gratis, maar in plaats van 16 eurocent per minuut verlaagd naar 5 eurocent per minuut :)
Volgens mij is het vanaf nu volledig gratis !!!

stukje van UPC site :
Bellen Onbeperkt Altijd 14 euro

Voor een vast bedrag naar vaste én mobiele nummers bellen.
Minder informatie

Onbeperkt bellen binnen Nederland én Europa
U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week onbeperkt bellen naar alle vaste én mobiele nummers in Nederland (m.u.v. betaalde internet- en servicenummers). U hoeft zich dus geen zorgen meer te maken over de hoogte van uw telefoonrekening. Bovendien kunt u voor 10 cent per gesprek ook onbeperkt bellen naar alle vaste nummers van 32 landen in Europa (incl. Turkije en Marokko)!

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
xppn schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:51:
Sinds de afgelopen 3 dagen heb ik rare problemen met mijn UPC. Gister geprobeerd 'Transformers' te kijken maar was geen doen. Blokken, Frames die blijven hangen.... En dat ga al de afgelopen 3 dagen zo. Bij HD erger dan bij 'normaal' digitaal. Maar blijf erg vervelend. Ook Inet niet stabiel, vooral bij een torrentje zomaar ineens alle verbindingen weg... meerdere malen site opnieuw laden voordat hij verbinding heeft.

Geen idee wat er loos is, zijn er meerdere mensen die dit hebben? (En nee ik woon niet in de buurt van Amsterdam.... Maar Rotterdam/Dordrecht)
Heb dit nu ook al een paar dagen, woon zelf in Almere. Wat een drama. Als ik iets opneem op de HD recorder is het dus ook blokkerig en verpest. Met name de RTL zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakingSTFU
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-05-2023
Sorry voor de crosspost van dezelfde vraag maar denk dat ik in dit topic misschien wel geholpen kan worden.Ik weet de er al veel over is gezegt maar de meeste topics die ik kon vinden waren een paar jaar oud & sommige waren een beetje onduidelijk.

Dus even voor de duidelijkheid is het überhaupt mogelijk een digitaal kanaal van upc op te nemen met een tv kaart of HDD recorder, niet die van hun.

Ik was er al een topic over begonnen, maar die staat eigenlijk op de verkeerde plek & dit topic vond ik pas later.
Eurosport opnemen - UPC Digitaal

BTW. heeft iemand anders ook problemen gahad met UPC, geen telefoon & internet van vrijdag tot zaterdag middag + geen AT5 zowel digitaal als analoog. Ik zit in Amsterdam-Noord, heb van familie gehoord dat ze ook niks hadden maar zag nergens een bericht over grote storing op internet vandaar.

[ Voor 20% gewijzigd door FreakingSTFU op 26-05-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
FreakingSTFU schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:32:
Sorry voor de crosspost van dezelfde vraag maar denk dat ik in dit topic misschien wel geholpen kan worden.Ik weet de er al veel over is gezegt maar de meeste topics die ik kon vinden waren een paar jaar oud & sommige waren een beetje onduidelijk.

Dus even voor de duidelijkheid is het überhaupt mogelijk een digitaal kanaal van upc op te nemen met een tv kaart of HDD recorder, niet die van hun.

BTW. heeft iemand anders ook problemen gahad met UPC, geen telefoon & internet van vrijdag tot zaterdag middag + geen AT5 zowel digitaal als analoog. Ik zit in Amsterdam-Noord, heb van familie gehoord dat ze ook niks hadden maar zag nergens een bericht over grote storing op internet vandaar.
Je kunt digitale tv van UPC opnemen met een externe (analoge) recorder. Ik doe dit ook met mijn Pioneer recorder echter moet je dan wel een apart G-link kabel (zo heet het bij Pioneer) hebben (infrarood kabeltje zat er bij aanschaf bijgeleverd in mijn geval) waarmee de Pioneer de UPC decoder kan aanzetten en op het juiste kanaal kan zetten echter moet je op dat moment dus niet gaan zappen met de decoder anders neem je ook dat op. Zie ook wat meer info over G-link hier. Je moet ook wel de UPC zender nummers invoeren per digitale zender in je Pioneer en een decoder toevoegen als optie naast het analoge signaal. Of andere recorder merken ook dergelijke kabels bijleveren en werken met UPC recorder weet ik niet. Tv-kaart gebruiken voor digitale tv van UPC kan volgens mij niet.

Ik heb afgelopen weekend geen problemen ondervonden met tv, internet of bellen in regio Drechtsteden.
Heb je op de UPC storingpagina gekeken op dat moment of een dag later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakingSTFU
Weet nog niet helemaal of ik een idee heb hoe ik dat precies zou moeten doen, of of mijn LG recorder daartoe in staat is, ik zal me zodirect even bijlezen over G-link e.d.,maar mijn grote vraag die dan overblijft is of ik in zo'n geval op een of andere manier de taal van eurosport in het engels op kan nemen of zou dat dan automatisch gebeuren als eurosport op zijn engels wordt afgespeelt, wat ook nog lastig kan worden met opnamen instellen aangezien de taal steeds terugschiet naar het nederlands elke keer als ik zap.

Heb meeredere keren op de UPC storingpagina gekeken was niks te zien, maar ja het doet het nu weer, naar wederom onderhoud vanochtend trouwens, dus hopen dat dat zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Dat moet je niet willen, als iets storingsgevoelig en onhandig is, is het g-link wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakingSTFU
Als er een andere manier is op een digitaal kaanal van UPC op te nemen hoor ik het graag. Hun HDD recorder is geen optie omdat je de opnames niet kan exporteren. Een tv kaart zou het handigst zijn maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:50:
[...]

Het probleem zal uiteindelijk zijn dat jij moet kunnen bewijzen dat je dit is toegezegd, en daar wringt nou net de schoen. Het gesprek heb je vast niet opgenomen.
<knip>
Als je dit vaker tegenkomt: vraag de callmedewerker altijd om een offerte te sturen (mail/post/whatever) die je vervolgens zwart op wit moet bevestigen.
Als ze met een klik op de knop de boel kunnen verandere moet dit ook wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Wat zou kunnen is de output splitsen of als er nog een andere output op zit, die aansluiten op een recorder/tv kaart.
Nadeel is dat dan je opname gestart moet worden en je moet opnemen op het andere apparaat. Je kunt dan niet meer tv kijken totdat je programma volledig is afgespeeld.

Voor ons niet zo'n issue omdat we toch kijken vanaf de box. Wat ik wil bewaren koop of download ik wel (liggend aan wat het is uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Arunia schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:10:
Wat zou kunnen is de output splitsen of als er nog een andere output op zit, die aansluiten op een recorder/tv kaart.
Nadeel is dat dan je opname gestart moet worden en je moet opnemen op het andere apparaat. Je kunt dan niet meer tv kijken totdat je programma volledig is afgespeeld.

Voor ons niet zo'n issue omdat we toch kijken vanaf de box. Wat ik wil bewaren koop of download ik wel (liggend aan wat het is uiteraard).
Dat + het kunnen automatisch bedienen van de recorder = G-Link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanWP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-08 18:10
Hey mannen, ik ben momenteel een aantal maanden aan het klussen in mijn nieuwe huis en ik heb een vraag over het Abonnee Overname Punt. De woonkamer van het huis zat eerst aan de straatkant maar de vorige bewoners hebben de woonkamer verplaatst naar achteren. Nou heb ik een Coax kastje in de slaapkamer zitten (oude woonkamer) en eentje in de woonkamer. De vloer is nu nog open in de woonkamer en je kan duidelijk onder de vloer zien dat de coax kabel van achterin het huis (woonkamer) naar de straatkant loopt.

Nou wil ik over twee weken de vloer dichtmaken en dan kan ik niet meer onder de vloer. Denken jullie dat het zaak is om nu al een UPC monteur te bellen om de boel aan te sluiten? Straks moet hij onder de vloer en dat kan nu nog. Ik zie namelijk nergens de echte 'groene' kabel lopen en wie weet is het aansluitingspunt in de woonkamer niet de juiste..

Beetje onduidelijk verhaal, ik hoop dat jullie het snappen :) Bedankt voor alle reacties iig!

Toevoeging: het gaat om een benedenwoning, en in de meterkast bevindt zich geen coax of isdn aansluiting oid. Alleen gas/water/licht.

[ Voor 6% gewijzigd door JohanWP op 30-05-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:47
je kunt toch zien waar de kabel het huis binnenkomt?
de monteur zal alleen daarvoor komen. je kunt ernu zelf al voor zorgen dat er een goede splitsing aangelegd wordt naar de ruimte vanaf de AOB. gebruik hiervoor wel de splitters die van kabelkeur zijn voorzien. en een goede kwaliteit kabel is ook zeer belangrijk.

zie kabelkeur.nl voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanWP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-08 18:10
Dat is het probleem, ik kan niet zien waar de kabel het huis binnenkomt. Het kruipruimtegat zit helemaal achterin het huis, en je kan de kabel maar volgen tot de helft van het huis. Ik vraag me dus af of die kabel de 'hoofdkabel' is. Hoor je niet altijd ergens in je huis een groene kabel te hebben?

De splitsing van het AOB is niet zo spannend. het AOB in de woonkamer zit naast mijn tv meubel dus de modem en mediabox worden rechtstreeks aangesloten. Geen tv in de slaapkamer, dus ook geen splitter oid nodig.

Wat ik me af vraag is of het AOB goed is alvorens ik de vloer dichtmaak. Straks moeten ze toch de kabel nakijken onder de vloer en dan moet de boel weer open.. daar maak ik me een beetje zorgen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Maak hem open en kijk welke kleur kabel er in zit...is die groen dan is dat je hoofdpunt. Wit of zwart is de gekoppelde aansluiting. Als je in je toekomstige woonkamer de gekoppelde aansluiting hebt zitten dan adviseer ik je wel om de kabel te vervangen voor een fatsoenlijke kabel (KOKA799 of H125) en een goed doosje op de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ik heb even een vraagje:

Op dit moment hebben we thuis nog een totaal van 4 tv's. 1 tv staat beneden en is aangesloten op de UPC mediabox (HD beeld etc). Vanuit beneden gaat er met een splitter het signaal verder naar boven. Boven wordt met een versterker het beeld verdeelt over 3 tv's. Iedere tv heeft echter signaal verlies en ruis en dit wordt erger naarmate er meer van deze tv's aanstaan. (bij 1 tv aan valt het mee, bij 2 of 3 wordt het stukken erger)

Nu sta ik op het punt een nieuwe tv aan te schaffen (upgrade van Samsung T240HD naar Samsung UE40ES5500) en wilde ik hier een CI+ module van UPC in zetten. Dit moet immers geen probleem zijn door de slechts 4 euro per maand extra.

Mijn vraag is nu:
Ik heb geregeld een slechte tv kwaliteit en sommige zenders zijn niet te bekijken. Wanneer ik in mijn nieuwe tv de CI+ module steek en de coax kabel in de tv doe, wordt het beeld (en ook de HD zenders) dan ook van zo'n mindere kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
De versterker moet je altijd zo dicht mogelijk bij het AOP plaatsen. Nu versterk je een al reeds gesplitst signaal. Dat resulteert vaak in slechte kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Hogader schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:04:
Mijn vraag is nu:
Ik heb geregeld een slechte tv kwaliteit en sommige zenders zijn niet te bekijken. Wanneer ik in mijn nieuwe tv de CI+ module steek en de coax kabel in de tv doe, wordt het beeld (en ook de HD zenders) dan ook van zo'n mindere kwaliteit?
Ja en eigenlijk grote kans dat het nog nog erger is omdat je bij analoge tv ruis hebt maar bij digitale tv blokjes en geluidshaperingen waardoor het helemaal niet meer normaal wordt om te kunnen kijken.
Kijk eens op kabelkeur en dit forum topic waarover veel informatie staat over het op de juiste manier aansluiten van versterkers (en welke) en het gebruik van hoogwaardige kabels,connectoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
funrider schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:08:
[...]

Ja en eigenlijk grote kans dat het nog nog erger is omdat je bij analoge tv ruis hebt maar bij digitale tv blokjes en geluidshaperingen waardoor het helemaal niet meer normaal wordt om te kunnen kijken.
Kijk eens op kabelkeur en dit forum topic waarover veel informatie staat over het op de juiste manier aansluiten van versterkers (en welke) en het gebruik van hoogwaardige kabels,connectoren.
Bedankt voor het antwoord.

Ik ga dus thuis eerst even het signaal verbeteren alvorens een CI+ module te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman

cactusman

nu met extra naalden

Positief puntje UPC -> pinkpop 2012 kanaal van het weekend! dat was zeer keurig!

Minpunt, de monteur die vanavond zou komen tussen 17:00 en 22:00 was er al om 14:00 uur en belde waarom ik niet thuis was, ik heb het hem maar uitgelegd dat de afspraak voor de AVOND stond, hij zou na 17:00 nog een keer langskomen. Ik ben reuze benieuwd of dat echt zo is, mijn vertrouwen is nu dus echt naar het nulpunt gezakt.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:25

Pierre

Van nature lui!

cactusman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:33:
Positief puntje UPC -> pinkpop 2012 kanaal van het weekend! dat was zeer keurig!
Even offtopic, dat is al een paar jaar het geval hoor :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

cactusman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:33:

Minpunt, de monteur die vanavond zou komen tussen 17:00 en 22:00 was er al om 14:00 uur en belde waarom ik niet thuis was, ik heb het hem maar uitgelegd dat de afspraak voor de AVOND stond, hij zou na 17:00 nog een keer langskomen. Ik ben reuze benieuwd of dat echt zo is, mijn vertrouwen is nu dus echt naar het nulpunt gezakt.
Minpuntje: dat heeft meneer UPC me niet verteld! Had leuk geweest, áls ik het had geweten...

Overigens, ik heb 2(?) losse groene kabels in huis, waarvan ik op 1 de rest heb aangesloten. Dus geen AOP-kastje zoals in dit topic.
Is dat een probleem?

[ Voor 15% gewijzigd door Pathogen op 01-06-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Is er al iemand die UPC/CI+ gebruikt en de functionaliteit van de HbbTV stream heeft uitgeprobeerd?
(zie http://www.totaaltv.nl/ni..._met_doorgifte_HbbTV.html )

Aangezien ik op het punt sta een nieuwe TV aan te schaffen wil ik deze optie wel graag hebben (Uitzending Gemist! _/-\o_ ), dus vermeld svp even merk en model TV erbij.

Dank!

[ Voor 3% gewijzigd door Plof-kip op 04-06-2012 09:03 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste

Let op:
Heb je een UPC Horizon? Neem dan een kijkje in dit topic.