Het Sony Ericsson Xperia X10 (Rachael) topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste
Acties:
  • 182.252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:23
Matched: xperia
De prijs van de Nexus one wordt waarschijnlijk $530,-

Vraag me af met wat voor prijs de xperia x10 op de markt wordt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:21
Geen matches
Was al gepost, alleen de leverdatum is aangepast naar April, prijs is nog altijd hetzelfde.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11-2021
Geen matches
April? :? Moet dat echt zo laat zijn?

[ Voor 72% gewijzigd door roelientjeL op 30-12-2009 22:25 ]

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 18:51
Geen matches
01-04, 1 April? They must be joking :o Waarschijnlijk (en hopelijk) speelt Bol gewoon op safe met de datum :X

Verwijderd

Geen matches
18-01 wordt de release datum ;) Kijk maar:

http://www.play.com/Mobil...Mobile-Phone/Product.html

Volgens mij weten de ketens nog van niets en kan het alle kanten op gaan.. Als ik SE was, zou ik het ding als de sodemieter de deur uit doen, anders komen er teveel andere kapers..

• Dadona
Geen matches
De 1.6 versie moeten ze inderdaad heel snel brengen en dan ook ondubbelzinnige aangeven wat er met 2.0 gaat gebeuren. (Een eerdere quote liet 2.0 nog wat in het midden, er stond geen, 'yes we will upgrade it'.)

De CSL/OT kroeg !

• Camembert1633
  • Laatst online: 00:23
Geen matches
Dadona schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:17:
De 1.6 versie moeten ze inderdaad heel snel brengen en dan ook ondubbelzinnige aangeven wat er met 2.0 gaat gebeuren. (Een eerdere quote liet 2.0 nog wat in het midden, er stond geen, 'yes we will upgrade it'.)
Klopt jah, ik vond het erg vreemd dat ze er niet duidelijk over doen. Het komt er gewoon, met onduidelijkheid verkoop je niks. Mensen willen weten wat ze krijgen.

• Rctworld
Geen matches
Camembert1633 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:03:
[...]

Klopt jah, ik vond het erg vreemd dat ze er niet duidelijk over doen. Het komt er gewoon, met onduidelijkheid verkoop je niks. Mensen willen weten wat ze krijgen.
Volgens mij is er al meerdere malen verklaard dat wanneer ze klaar zijn met de release software dat er in één keer door wordt gegaan met de firmware die op dat moment voor handen is, en dat is nu dus al 2.1 als het goed is...

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Geen matches
is het scherm echt 65k kleuren of is het 16mil maar gelimiteerd door android os?
ik lees net de specs op de SE site en dat was het enigste waar ik van 'schrok'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 18-08 10:48
Geen matches
Op de moment is dit gelimiteerd door android 1.6...Later met android 2.x kan de X10 16M. kleuren....

Ik lees nu ook dat het pas april zou worden eer deze phone uitkomt... ik hoop het niet.... zolang kan ik niet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Geen matches
Ik moet je heel eerlijk zeggen, het zal me niets verbazen. Zo'n beetje elk High-End toestel wat SE op de markt heeft willen brengen, is later op de markt gekomen dan dat ze zeiden. En elke x is er weer wat, dan weer software problemen, dan hardware problemen. Deze zullen ze echt een x goed moeten doen, anders gaan ze de plank harder misslaan dan ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Geen matches
Toch snap ik het weer niet van SE.....om een toestel op de markt te brengen die niet de laatste versie heeft van het Android systeem. Mensen zijn kritisch in smartphoneland, dan wil je toch dat alles top of the bill is.

Want nu heb je dadelijk een van de beste, sexy toestellen op de markt( x10) qua specs, maar intoduceer je het met 1.6 wat toch zijn aderlatingen heeft i.v.m. 2.0. Natuurlijk is het upgradeble naar versie 2.0 straks.......maar de concurrentie(milestone, nexus one, bravo) heeft wel de laatste versie OS out of the box werkend....als SE loop je in mijn ogen dan weer achter de feiten aan....niet mensen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:44
Geen matches
alwaysleft schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 04:47:
Toch snap ik het weer niet van SE.....om een toestel op de markt te brengen die niet de laatste versie heeft van het Android systeem. Mensen zijn kritisch in smartphoneland, dan wil je toch dat alles top of the bill is.

Want nu heb je dadelijk een van de beste, sexy toestellen op de markt( x10) qua specs, maar intoduceer je het met 1.6 wat toch zijn aderlatingen heeft i.v.m. 2.0. Natuurlijk is het upgradeble naar versie 2.0 straks.......maar de concurrentie(milestone, nexus one, bravo) heeft wel de laatste versie OS out of the box werkend....als SE loop je in mijn ogen dan weer achter de feiten aan....niet mensen????
Zolang 1.6 maar fatsoenlijk werkt tot dat de 2.0 update komt vind ik het wel best hoor.
Ik denk dat ze eerst voor 1.6 hebben gekozen, omdat ze al een aardig eindje waren met hun eigen custom interface's voor 1.6, en deze wss helemaal opnieuw moesten bouwen voor 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
1.6 werkt prima, maar SE probeert toch wel een high-endsmartphone in de markt te zetten met de X10, inclusief bijbehorend prijskaartje. Als je kijkt naar Android 2.1 zit daar toch wel een hoop gave extra's bij, en dan is het jammer dat zo'n gloednieuwe smartphone dit niet heeft. Temeer omdat andere high-endsmartphones, zoals de Nexus One, of Droid, al voorzien zijn van 2.0 of 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Laatst online: 10:06
Geen matches
Voor mij is het toch nog steeds nog te onduidelijk of die 2.1 update er wel komt, ze draaien overal om heen door te zeggen "niet out of the box maar we gaan kijken of we het met een update toe gaan voegen". Ik heb de keuze uit twee telefoons, de Nexus One en de X10. Ik ga liever voor de X10 omdat ik die er mooier uit vindt zien, maar de Nexus One heeft gewoon Android 2.1 draaien, en het is een google phone dus denk ik wel dat deze aardig vaak geupdate gaat worden, iets waar ik bij SE niet zeker van ben. Daar komt nog eens bij de de Nexus One een amoled scherm heeft. Nee, ik denk eigenlijk dat ik deze telefoon niet meer ga halen, juist vanwege de onduidelijkheid van SE.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:10
Geen matches
Inderdaad. Ik zie geen enkele reden waarom ik voor de X10 zou kiezen als ik voor een (hopelijk) lagere prijs ook de Nexus One kan kopen, met Android 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan wel enkele redenen bedenken waarom men voor de X10 zou kiezen:
- Uiterlijk, dat is geheel persoonlijk, de een wil dat, de ander vind dat weer mooi
- Camera in de X10 zal wel een stukje beter zijn dan die in de Nexus One (eigen mening SE vs HTC)
- Het merk ansich.. Sommigen van ons zullen zich beter voelen bij SonyEricsson dan bij HTC (en andersom)

En zo kun je er nog wel wat verzinnen.. Natuurlijk ook pre X10... Om een OS zou ik momenteel geen keuze maken. Helemaal niet met de X10 die out-of-the-box zeer waarschijnlijk op Cupcake 1.6 draait. SonyEricsson update de X10 heus wel naar 2.0 of 2.1 (of een andere versie die inmiddels al uit is) ook al duurt 't wat langer =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Matched: sony
CLB schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:51:
Ik kan wel enkele redenen bedenken waarom men voor de X10 zou kiezen:
- Uiterlijk, dat is geheel persoonlijk, de een wil dat, de ander vind dat weer mooi
- Camera in de X10 zal wel een stukje beter zijn dan die in de Nexus One (eigen mening SE vs HTC)
- Het merk ansich.. Sommigen van ons zullen zich beter voelen bij SonyEricsson dan bij HTC (en andersom)

En zo kun je er nog wel wat verzinnen.. Natuurlijk ook pre X10... Om een OS zou ik momenteel geen keuze maken. Helemaal niet met de X10 die out-of-the-box zeer waarschijnlijk op Cupcake 1.6 draait. SonyEricsson update de X10 heus wel naar 2.0 of 2.1 (of een andere versie die inmiddels al uit is) ook al duurt 't wat langer =)
Vandaar ook de "denk ik niet dat ik voor de X10 ga". Het is geen gemakkelijke keuze! Persoonlijk vindt ik de X10 mooier. Van de camera weet ik niks, ik heb alleen ervaring met mijn Nokia N82 camera (die ik zelf erg goed vindt!), ik weet niet hoe die in vergelijking staat met HTC of SE. Qua merk staat SE iets hoger dan HTC bij mij, maar dat is omdat ik SE ook koppel aan een Playstation 3 en camera's van Sony :P dus tja :P In mei loopt mijn contract af, dus ik verwacht dat ik in feb een aanbieding krijg van KPN, dan ga ik wel naar een winkel om beide eens te onderzoeken :P

Camera vindt ik wel belangrijk, ik gebruik mijn N82 als mijn compact camera naast mijn 5Dmkii die soms te groot is om mee te nemen

[ Voor 4% gewijzigd door Soepstengel op 02-01-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indead! Voor mij is zowel de X10 als de Nexus One het niet geworden, vond beiden niet de X-factor hebben =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Geen matches
CLB schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:06:
Indead! Voor mij is zowel de X10 als de Nexus One het niet geworden, vond beiden niet de X-factor hebben =)
Waarom niet als ik vragen mag? Ben wel benieuwd naar je rede behalve de X-factor :P Ik denk de Nexus One niet voor het uiterlijk, maar waarom geen X10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 23:14
Geen matches
Soepstengel schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:08:
[...]

Waarom niet als ik vragen mag? Ben wel benieuwd naar je rede behalve de X-factor :P Ik denk de Nexus One niet voor het uiterlijk, maar waarom geen X10?
of misschien belangrijker,
welke dan wel en waarom.

dan hebben we gelijk de verschillen naast elkaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soepstengel schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:08:
Ik denk de Nexus One niet voor het uiterlijk, maar waarom geen X10?
De SonyEricsson X10 niet omdat:
- Het uiterlijk me niet bevalt, vind het op de foto's / filmpjes erg dinky toy / plasticachtig overkomen
- De GUI van SonyEricsson staat me niet echt aan, als ik zelf wat wil veranderen wil ik dat zelf kunnen doen
- Paar rare aansluitingen / plaatsen van aansluitingen, zoals een micro-usb aan de bovenkant met klepje
- Ik wilde wel is een device hebben met een fysiek toetsenbord, in plaats van alleen een virtueel keyboard
- Out-of-the-box wordt er in 2010 nog Android 1.6 meegeleverd, vind ik weird, jammer en beetje lame
- Hij komt nog lang niet uit, gaat veel kosten, en al deze aspecten bij elkaar maakten het een no-go

De Nexus One niet omdat:
- Ik had m'n nieuwe telefoon al besteld, voordat ik wist van de Nexus One :+
Maar ik ben zeker niet rouwig omdat:
- Het uiterlijk me ansich niet kan bekoren, gewoon heel klinisch ontwerp, niet lelijk, niet mooi
- Ik wilde wel een device hebben met een fysiek toetsenbord, in plaats van alleen een virtueel keyboard
- Hij komt nog lang niet uit, gaat veel kosten, en al deze aspecten bij elkaar maken het voor mij weer 'n no-go
mesm90 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:59:
of misschien belangrijker,
welke dan wel en waarom.
De Motorola Milestone is het geworden en waarom:
- Het uiterlijk spreekt me zeer aan, met z'n hoekige vormen, grote scherm en fysieke toetsenbord
- Er staat een standaard Android installatie op, dus niks te maken met (trage) customized GUI's en dergelijke
- De Androidversie die erop staat is ook nog is versie Eclair 2.0.. Niet echt 'n pre, maar wel leuk natuurlijk =)
- Geen lastige aansluitingen / bedekte aansluitingen. Op het SD-kaartje na, waarvoor de batterij eruit moet
- Een device wat velen niet mooi zullen vinden en waardoor hij misschien wat exclusiever blijft dan andere
- Hij was al te koop, nog steeds voor een bak geld, maar ik kan / kon er alles mee wat ik wil(de)

Als ik zou moeten kiezen tussen de Nexus One en de SE X10, zou het de Nexus One worden.
Ten eerste, omdat het een Google Experience telefoon is met Android 2.1 en ten tweede, standaard Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Geen matches
Bedankt voor je mening! Dat kan ik erg waarderen :) Zet mijzelf ook een beetje aan het denken betreft de keuze x10 of de Nexus One :)
voor 90% zeker dat ik de nexus one ga halen

[ Voor 10% gewijzigd door Soepstengel op 03-01-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Geen matches
Soepstengel schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:12:
[...]

Bedankt voor je mening! Dat kan ik erg waarderen :) Zet mijzelf ook een beetje aan het denken betreft de keuze x10 of de Nexus One :)
voor 90% zeker dat ik de nexus one ga halen
damn, die nexus one is echt lelijk, als ze hem mooier zouden maken zal het een verkooptopper worden

De betere camera en met name het veel betere uiterlijk van de X10 moet denk ik de doorslag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Geen matches
Mooie meningen!

Zet ook mij aan het denken, maar het belangrijkste punt blijft nog altijd:
Knul schreef op zondag 03 januari 2010 @ 02:22:
[...]

damn, die nexus one is echt lelijk, als ze hem mooier zouden maken zal het een verkooptopper worden
Dat IK het ding SUPER lelijk vind...

En inderdaad, ik zou de X10 kiezen vanwege het merk, de camera en het uiterlijk. Die grafische schil is uit te zetten ;)

[ Voor 14% gewijzigd door roelientjeL op 03-01-2010 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 09:34

13art

Moderator Mobile
Geen matches
Veel betere camera is nog maar afwachten natuurlijk. Engadget heeft nu een nexus one en die waren wel tevreden over de kwaliteit van de foto's. Dus even de uitgebreide review van hun afwachten om te oordelen over de camera.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 11:58
Geen matches
No offence, maar CLB is de topicstarter van het Motorola Milestone topic. Hij is dus zeer waarschijnlijk bevooroordeeld over de andere toestellen. Dit is een feit dat moet worden meegenomen in het maken van een keus tussen bovengenoemde toestellen.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de X10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Geen matches
De mijne ook. Laten we nog maar even wachten totdat er uitgebreide reviews EN prijzen zijn van alle 3 de telefoons, dan kunnen we het e.e.a. vergelijken natuurlijk :)

ik kan bijna niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Geen matches
CLB, je probeert gewoon een mening te zoeken waarom je de N1 niet zal kopen. Als je een mening geeft, probeer dan objectief te zijn en niet een mening uit de lucht grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Geen matches
Tenshu schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:55:
CLB, je probeert gewoon een mening te zoeken waarom je de N1 niet zal kopen. Als je een mening geeft, probeer dan objectief te zijn en niet een mening uit de lucht grijpen.
Een mening is toch een mening en daarbij persoonsgebonden? Hij geeft aan dat hij de milestone heeft gekozen en waarom, en in mijn optiek geeft hij daar goeie criteria voor. Oke, hij heeft het inderdaad wel vaak over de milestone, maar ik zie dat bij deze reactie echt niet als een probleem. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je iemand kan bashen om zijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Geen matches
Is er al iets bekend wanneer deze beschikbaar komt icm een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Geen matches
Soepstengel schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:48:
[...]

Een mening is toch een mening en daarbij persoonsgebonden? Hij geeft aan dat hij de milestone heeft gekozen en waarom, en in mijn optiek geeft hij daar goeie criteria voor. Oke, hij heeft het inderdaad wel vaak over de milestone, maar ik zie dat bij deze reactie echt niet als een probleem. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je iemand kan bashen om zijn mening...
Helemaal mee eens! Ik kan het juist enorm waarderen dat mensen een redelijk objectieve mening willen en kunnen geven, zeker als ze zelf in het bezit zijn van een telefoon die deze topic niet betreft!

PS: Dit is ook maar mijn mening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Laatst online: 09:24
Geen matches
Als ik moest kiezen tussen de X10 en Nexus One, zou ik waarschijnlijk voor de HTC Bravo gaan :+ Die heeft het beste van beide werelden, lijkt het: veel mooier uiterlijk dan de Nexus en zelfde hardware, multimedia focus zoals de X10 (met ingebouwde DivX en Dolby compatibiliteit), 720p HD video's opnemen (en dus ook afspelen). De vraag is wel wanneer deze uitkomt, maar daar horen we komende week wellicht meer over (tijdens het CES).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Geen matches
Ik vind het jammer dat er een 4" scherm op zit, dan wordt zo'n ding toch veel te groot om normaal in je broekzak te kunnen stoppen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Geen matches
chevchelios schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:53:
No offence, maar CLB is de topicstarter van het Motorola Milestone topic. Hij is dus zeer waarschijnlijk bevooroordeeld over de andere toestellen. Dit is een feit dat moet worden meegenomen in het maken van een keus tussen bovengenoemde toestellen.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de X10.
Als je een beetje verder had gekeken zie je dat CLB wel meer topics heeft gestart over een toestel. Daarbij is een mening persoonlijk. Overigens kan ik me vinden in de argumenten die hij plaatst, of die argumenten ook voor jou van toepassing zijn kan je natuurlijk zelf beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Geen matches
@LordLynx: tja,dat vind ik nou juist een pluspunt van deze telefoon, na een half jaar een Magic te hebben gebruikt, wil ik een groter scherm. zo kiest iedereen de telefoon die het best bij 'm past. als je 4" te groot vindt, zul je een andere telefoon moeten kiezen

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:13
Geen matches
LordLynx schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:23:
Ik vind het jammer dat er een 4" scherm op zit, dan wordt zo'n ding toch veel te groot om normaal in je broekzak te kunnen stoppen :?
iPhone:
115mm x61mm x 11.6mm
X10:
119mm x 63mm x 13mm

Als je het zo vergelijkt vind ik het best meevallen. Ik vergelijk hem met de iPhone omdat deze dicht in de buurt komt van de X10 qua afmetingen en redelijk bekend is ;). Marginaal groter dan een iPhone dus! En mijn iPhone voel ik meestal niet eens zitten in mijn zak. Hij past er altijd zeer goed in. Ik zou er niet over in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chevchelios schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:53:
_O-
roelientjeL schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:32:
Laten we nog maar even wachten totdat er uitgebreide reviews EN prijzen zijn van alle 3 de telefoons
Prijzen van de Motorola Milestone zijn al bekend... Los zo'n 500,- met abbo kun je uiteraard zelf 'kiezen'
Tenshu schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:55:
CLB, je probeert gewoon een mening te zoeken waarom je de N1 niet zal kopen.
Als je een mening geeft, probeer dan objectief te zijn en niet een mening uit de lucht grijpen.
:')

Tevens heb ik nooit gezegd dat ik 'm niet zou kopen, dus waar je die nonsens vandaan haalt :)
Soepstengel schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:48:
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je iemand kan bashen om zijn mening...
Stel je voor dat ik een andere mening heb dan mensen die de X10 of Nexus 1 prefereren, dat kan natuurlijk niet!
Jay-v schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:31:
Als je een beetje verder had gekeken zie je dat CLB wel meer topics heeft gestart over een toestel.
Achja zijn beiden nieuwe users die hier even hun mannetje proberen te staan en die mij nog niet 'kennen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Geen matches
en nu gaan we het weer over de X10 hebben, ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Volgens Engadget is het scherm van de Nexus One bijzonder slecht leesbaar in buitenlicht, en dat wijten ze aan het AMOLED schermtype. Pluspuntje voor de X10 dus (die geen AMOLED heeft). Hopelijk komt Sony binnenkort met een definitieve release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Cinner schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:21:
Volgens Engadget is het scherm van de Nexus One bijzonder slecht leesbaar in buitenlicht, en dat wijten ze aan het AMOLED schermtype. Pluspuntje voor de X10 dus (die geen AMOLED heeft). Hopelijk komt Sony binnenkort met een definitieve release datum.
Ik las gisteren op een mobilyz dat de x10 pas in april hier op de markt komt, nu weet ik niet of dat "officiële" informatie is, of dat ze de datum van bol.com gebruikt hebben. Ik hoop t laatste O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Cinner schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:21:
Dat is op zich wel interessant! Is natuurlijk ook een keuze dan, ga je voor een beter zichtbaar beeld in het buitenlicht of voor een langere batterij duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Geen matches
is al diverse keren gezegd, er worden op verschillende sites verschillende datums genoemd, op play.com staat nog steeds 18-1
geen van deze datums is officieel of bevestigd, dus tot er een officiele aankondiging komt is het allemaal vrij nutteloos giswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29

Priet

To boldly do what no one has..

Geen matches
Soepstengel schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:41:
Dat is op zich wel interessant! Is natuurlijk ook een keuze dan, ga je voor een beter zichtbaar beeld in het buitenlicht of voor een langere batterij duur?
Ik zou het wel weten: buiten je scherm perfect kunnen lezen is een groot pluspunt! M'n C905 heeft ook zo'n scherm dat het ook in direct zonlicht nog doet, heerlijk! Heb voor een tijdje een andere telefoon moeten lenen en dan weet je weer waarom zo'n scherm toch wel fijn is :)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Laatst online: 18-09 16:09
Matched: xperia, sony
Uhm... begrijp ik dit nou goed?
Komt de Xperia pas in het 2de kwartaal van 2010 uit (iig in canada, dus zijn wij waarschijnlijk nog later aan de beurt? :?

http://smr.newswire.ca/en/sony-ericsson/the-sony-ericsson-xperia-x10-coming-to-canada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 15:10
Geen matches
Waarom zou hij eerder uitkomen in Canada dan in Europa? 9/10 toestellen komen eerder uit in Europa dan in Noord-Amerika.

[ Voor 41% gewijzigd door MarcoC op 05-01-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Geen matches
heb even een levertijden topic aangemaakt, kan daar verder worden gespeculeerd over wanneer de X10 beschikbaar komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Geen matches
Ik wil misschien ook voor de X10 gaan. Nu vind ik de camera best belangrijk. Helaas heeft deze geen xenon flits, maar ik ben benieuwd naar de fotokwaliteit, zowel overdag als 's nachts. De enige foto's die ik op dit moment kan vinden zijn deze. Zijn er nog andere foto's te vinden die gemaakt zijn met een X10 ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RimSluijs
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-10-2017
The XPERIATM X10 will be available in Sensuous Black from Q1.
http://www.se-store.co.uk...372-3F50-72B99049F0C159B9
officieele site UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
Geen matches
hoe zit het eigenlijk met de multitouch bij de X10?

zit dat erin?
zoniet is er dan wel ondersteuning voor te vinden?

ik bedoel in de us heeft apple nog diverse patenten maar hoe zit het hier?

ik heb bij het Nexus one topic even gekeken (wat een verhalen als je een dagje weg bent, vooral door de live stream) maar die schijnt wel multi touch te "kunnen gaan" ondersteunen.

de x10 zal in nederland volgens mijn verwacht iets eerder arriveren als de n1 aangezien die in de lente komt (early spring).
kijken of er eindelijk eens een fatsoenlijke revieuw plaatsvind over de X10 want ik zit er nu wel op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Geen matches
mesm90 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:35:

zit dat erin?

ik heb bij het Nexus one topic even gekeken (wat een verhalen als je een dagje weg bent, vooral door de live stream) maar die schijnt wel multi touch te "kunnen gaan" ondersteunen.

de x10 zal in nederland volgens mijn verwacht iets eerder arriveren als de n1 aangezien die in de lente komt (early spring).
kijken of er eindelijk eens een fatsoenlijke revieuw plaatsvind over de X10 want ik zit er nu wel op te wachten.
Multitouch is al meerdere malen hier besproken. Ze hebben "vaag" gezegd dat het hardwarematig mogelijk is (uit mijn hoofd, pin me er niet op vast). Wel grappig, toen ik voor het eerst van de X10 hoorde, dacht ik, oh, die komt lang uit voordat ik verleng 8)7 Met een beetje geluk is ie nu uit als ik net kan verlengen (April)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Geen matches
Tutti-frutti schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:01:
Ik wil misschien ook voor de X10 gaan. Nu vind ik de camera best belangrijk. Helaas heeft deze geen xenon flits, maar ik ben benieuwd naar de fotokwaliteit, zowel overdag als 's nachts. De enige foto's die ik op dit moment kan vinden zijn deze. Zijn er nog andere foto's te vinden die gemaakt zijn met een X10 ?
Er zijn meer foto's gemaakt (ook video), op een andere site. De link moet ergens in dit topic staan als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Geen matches
http://www.play.com/Mobil...Mobile-Phone/Product.html

Play.com heeft de release date aangepast naar 19 februari en Bol.com naar 31 maart... Krijg toch steeds meer de neiging de N1 te bestellen, al is het maar omdat hij 2x zoveel RAM geheugen heeft, alle updates van Android als eerste zal krijgen en op dit moment al te koop is, ook al vind ik de X10 voor de rest in alle opzichten mooier. Maar SE wake up, we hebben lang genoeg gewacht :(
mesm90 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:35:

zit dat erin?

[...]
Multitouch wordt technisch gezien sowieso ondersteund, alleen Apple heeft software-patenten op Multitouch gestures zoals de knijp beweging bij inzoomen etc. Software patenten zijn echter niet geldig in Europa en aangezien het standaard door Android ondersteund wordt hoeft men het enkel aan te zetten, lijkt me toch dat SE dat wel zal doen... Voor 0 moeite een feature erbij die wel leuk staat ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Rctworld op 06-01-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Een nieuwe variant van de X10 de X10 mini (codename: Robyn)

Afbeeldingslocatie: http://se-blog.com/wp-content/uploads/2010/01/robyn2.jpg

http://se-blog.com/sony-e...one-leaked-codenamerobyn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Geen matches
Mooi is anders... Praktisch lijkt het me ook niet echt tenzij er een fysiek numpad op zit ofzo, want typen op een normaal touchscreen is voor mij als gemiddelde Nederlander al lastig genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
Geen matches
hmm vind het wat overdone,
opzich mooi dat er een compactere versie uitkomt maar om deze nu ook al vantevoren aan te melden?
deze laat nog minsten een half jaar op zich wachten, bovendien zal hij niet zoveel functie's hebben als de normale x10 (om maar als voorbeeld te noemen 5MP camera ipv 8,2MP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Voor de twijfelaars, de Nexus One en de X10 naast elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2qkr0n7.jpg

Nexus One: 119 x 59.8 x 11.5 mm
Xperia X10: 119 x 63 x 13 mm
(iPhone: 115 x 61 x 11.6 mm)

Dat de X10 door z'n grotere scherm ineens te groot wordt om in je broekzak te stoppen lijkt me wat overdreven.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trioxis
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2019
Geen matches
Volgens deze site komt de X10 in maart. Geen idee of dit ook voor Nederland het geval is. Ook wordt er gespeculeerd dat de X10 snel een update krijgt (of gereleased wordt) naar Android 2.0.

[ Voor 22% gewijzigd door Trioxis op 07-01-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 16:57
mboots schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:33:
Voor de twijfelaars, de Nexus One en de X10 naast elkaar:

[afbeelding]

Nexus One: 119 x 59.8 x 11.5 mm
Xperia X10: 119 x 63 x 13 mm
(iPhone: 115 x 61 x 11.6 mm)

Dat de X10 door z'n grotere scherm ineens te groot wordt om in je broekzak te stoppen lijkt me wat overdreven.
De HTC HD2 met z'n 4.3" scherm heeft een afmeting van 120x67x11mm, vooral breder dus, die past ook nog wel in je broekzak volgens een vriend van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Laatst online: 23-03 05:46
Geen matches
Gaat wel een beetje offtopic zo, maar ik heb zelf een Iphone en ik heb er geen problemen mee in de broekzak. Dat zal wss komen door de ronde afwerking. Een kameraad heeft een HD2 en toen ik die in de handen had dacht ik echt van wat is dit een 'lomp' ding. Dat komt vooral omdat hij zo breed is. Dat gaat mij net iets te gek.
De X10 zal naar mijn mening prima in de broekzak zitten mede door zijn ronde vormen aan de achterkant

[ Voor 38% gewijzigd door josss9 op 08-01-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Geen matches
Volgens All About Phones krijgt de X10 Android 2.0 en is hij in Maart beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
het word ook steeds verlaat ook he!

Sony Ericsson denkt ook niet echt aan zijn verkoop, net nu ze mooi mee kunnen met de eerste lading smartphones missen ze weer de boot.

hoop niet dat dit een gemiste kans gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:34
mesm90 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:42:
het word ook steeds verlaat ook he!

Sony Ericsson denkt ook niet echt aan zijn verkoop, net nu ze mooi mee kunnen met de eerste lading smartphones missen ze weer de boot.

hoop niet dat dit een gemiste kans gaat worden
De ene site zegt februari, de volgende maart, etc.

Feit is gewoon dat niemand, behalve SE weet wanneer ze de telefoon zullen uitbrengen. Gelukje dat SE in tegenstelling tot Google en Motorola hun toestellen meestal wel meteen in Nederland uitbrengen. Hoop dat ze niet te lang werk meer eraan hebben. Als ze de tijd gebruikt hebben om de telefoon met 2.1 op te leveren hoor je opeens niemand meer klagen, want eerlijk is eerlijk, de Nexus One komt ook pas tegen februari of zelfs maart deze kant op...

Zou voor SE wel goed moment kunnen zijn om de Nexus in Europa te vlug af te zijn... we'll see...

[ Voor 5% gewijzigd door greenlizzard op 08-01-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
De uitstel van de release blijkt meer een kwestie van een intern conflict te zijn. Dan dat het toestel niet klaar is. Het verhaal gaat al een tijdje, en zelf denk ik dat Sony, Ericsson gaat laten valen. En verder gaat als alleen Sony zoals vroeger. Dit zal dit jaar of begin volgend jaar rond zijn.

Ik kreeg dit bericht vandaag in mijn E-mail box gedrukt op mijn werk.

Ik ga het bericht niet posten, simpelweg omdat als ze een goede exchange server hebben ze zo kunnen achterhalen wie het verstuurd heeft.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou ik persoonlijk erg jammer vinden. Heb nog nooit een ander merk gehad en altijd tevreden geweest met sony ericsson. ( T610, K700, W810i, G900 ) Ik zie de voordelen ook niet eigenlijk.

Gelukkig mag ik vanaf februari verlengen en kan ik dan nog even deze telefoon nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Geen matches
[b][message=33243533,noline]Ik ga het bericht niet posten, simpelweg omdat als ze een goede exchange server hebben ze zo kunnen achterhalen wie het verstuurd heeft.
Dat is vrij simpel te omzeilen door een screenprint te maken, de afbeelding naar TinyPic te uploaden en de url hier te posten. Komt u maar! ;)

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
Ben al veel te lang aan het wachten op Sony. Als ze niet binnen nu en 2 weken met een concrete releasedate komen die vanaf dat moment binnen een maand is dan koop ik een andere telefoon. Ze verliezen echt klanten door dit uitstelgedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ de Nexus One is al direct leverbaar in een aantal landen. Sony = a little late...Hetzelfde met de PS3 toen, die kwam ook pas later dan de Xbox360 op de markt...:/ (en veel te duur). Jammer van Sony dit, want de producten op zich zijn best van kwaliteit. Het blijft best een goed toestel met 4' scherm en snapdragon en goede 8mp camera...Nu nog snel een update naar 2.1. plz.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Geen matches
Laat is één, maar onduidelijkheid is een veel belangrijkere twee. Als ze gewoon heel duidelijk aangeven wat er gaat gebeuren is het prima acceptabel.
- Komt er een gegarandeerde update naar 2.1? In welk kwartaal is die upgrade afgehandeld?
- Wanneer komt de telefoon precies uit in de diverse landen?
Als ze daar nu niet tijdig mee komen dan is het voor mij einde verhaal. Zelfde als met Nvidia vs. AMD/ATI. Geruchten, filmpjes, presentatie, ... maar het is allemaal uitstel en op een gegeven moment is het genoeg. Beter een iets minder perfect product dan belofte van een killer die zo laat uitkomt dat de concurrentie ook al weer verder is.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
daar heb je gelijk in dadona,
het is gewoon van de zotte hoe Sony-ericsson aan zn "customers" denkt.
het is allemaal heel mooi hoe ze het voordoen, goed het toestel zal wel geweldig zijn maar door het lange "wachten" ga je er wel anders tegen aan kijken.

de update naar 2.1 zal er beslist komen, danwel iets later, voor mij is dit niet het grootste probleem.
De laatste software versie is leuk maar een must is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Geen matches
Nou ja, je zakt dan wel terug naar single touch bijvoorbeeld.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Geen matches
wat dacht je van 65k scherm . ik wil dit wel eens definitief weten. IS het een 65k scherm of is het alleen maar 65 k begrensd door android 1.6 en is het in werkelijkheid een 16M scherm. dit is voor mij mede bepalend voor de aanschaf. nergens vindt je dit definitief terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Geen matches
paul404 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:50:
wat dacht je van 65k scherm . ik wil dit wel eens definitief weten. IS het een 65k scherm of is het alleen maar 65 k begrensd door android 1.6 en is het in werkelijkheid een 16M scherm. dit is voor mij mede bepalend voor de aanschaf. nergens vindt je dit definitief terug....
Het lijkt me echt stug dat het maar een 65k scherm is. Android 1.6 is iig gelimiteerd tot 65k (correct me if i'm wrong) maar zelfs de Aino heeft een 16M scherm. Ik denk dus dat het hardwarematig wel een 16M scherm is, maar dat Android 1.6 het limiteert tot 65k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Geen matches
paul404 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:50:
Zo ongeveer alle schermen van telefoons zijn 16M, ze worden alleen beperkt door het besturingssysteem. Dat geldt ook voor alle WM telefoons. Dus ff android 2.1 erop ploffen en je hebt 16M kleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
Geen matches
single-touch?

ik ga ervan uit dat zolang apple nog de enige is die het recht heeft te regeren met multitouch in de VS dat dat het tot dan toe nog niet zo snel naar europa toe komt, ik heb inmiddels nog bijna geen enkele mobiel gezien die dit ondersteund, het zou mooi megenomen zijn als het er wel in zat inderdaad.

dat van dat scherm is ook 1 ding wat me erg tegenstaat,
de informatietoevoer is ook niet al te best, wat ik tot nu toe wijzer ben geworden is dat de x10 een 16M scherm heeft maar android 1.6 dit niet aankan.
harde feiten heb ik helaas niet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Geen matches
Zoals al vaker aangegeven in deze topic, het patent van Apple op multitouch is niet van toepassing op de EU. Zie ook de Motorola Droid en Milestone. Eerstgenoemde is uitgekomen in Amerika en heeft singletouch. De laatstgenoemde is dezelfde telefoon maar met multitouch, voor bijvoorbeeld de EU.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Geen matches
Dadona schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:38:
Zoals al vaker aangegeven in deze topic, het patent van Apple op multitouch is niet van toepassing op de EU. Zie ook de Motorola Droid en Milestone. Eerstgenoemde is uitgekomen in Amerika en heeft singletouch. De laatstgenoemde is dezelfde telefoon maar met multitouch, voor bijvoorbeeld de EU.
En zoals nog vaker aangegeven ;) gaat het patent alleen over de multi-touch gestures. Bijv pinch en zoom en het roteren van objecten/foto's. Multi-touch zit wél in het android systeem zodat het toetsenbord wel twee vingers tegelijkertijd kan detecteren. (o.a. belangrijk voor het toetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Op mijn google news RSSje zag ik een hands-on voorbij komen:
Electronista hands-on:
The X10 like some Android phones is a mixture of customization and absolute reference design, though as with phones like the HTC Hero, that's not necessarily a drawback. Our example was running Android 2.0, but like HTC, Sony Ericsson customizes the front end experience somewhat.

...

Android 2.0 is on the phone at present and has all the features you'd expect, including the new browser and Google Maps. We'd heard of performance issues with early demo versions of the X10, but the example at CES appeared to be more polished and ran quickly -- which it needs to do, as it uses a 1GHz Snapdragon processor. It's not certain if Sony Ericsson will push Android 2.1 on to the phone, though that's a logical conclusion given that the Nexus One already uses the newer OS.
Maar helaas, volgens mij heeft de site het verkeerd gezien en draait hij alsnog 1.6. :/

Begin er wel een beetje moe van te worden onderhand, SE mag weleens een persberichtje de deur uit doen omtrent dit toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door Roet op 11-01-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hij komt in februari naar Engeland ;) Ik denk wel met 1.6 android en binnen 3 maanden met 2.0 ( gok ik!)

GSMarena.com schrijft dit:

Sony Ericsson XPERIA X10 to be available in the UK next month

Not long after the Sony Ericsson XPERIA X2 became available, info on the impeding release and expected price of the Sony Ericsson XPERIA X10 came up - for the UK at least. And not a moment too soon - Sony Ericsson can't afford to wait till everyone gets a Nexus One.

The Sony Ericsson XPERIA X10 is expected to arrive in the UK on February 19th, with a recommended retail price of 550 British pounds (610 euro or 885 US dollars) for an unlocked handset. The XPERIA X10 is currently up for preorder for a slightly lower price - 500 pounds (554 euro, 800 US dollars), which puts it closer to the price of the Sony Ericsson XPERIA X2.

The XPERIA X10 is a Sony Ericsson first - both on the Android and the Snapdragon front. With a heavily customized UI running on a 4" capacitive touchscreen with 854 x 480 pixels resolution, the Sony Ericsson XPERIA X10 can hold its own even against the Nexus One.

The 8-megapixel autofocus camera and the 8GB microSD card in box (up to 16GB cards supported) sound great too. For a more in-depth look, we have a couple of previews of the Sony Ericsson XPERIA X10 you can check out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

Geen matches
werd tijd :), zit met smart te wachten op de x10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Geen matches
WasMachinator schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:09:
werd tijd :), zit met smart te wachten op de x10
Hoop wel dat je de stock android apps gaat gebruiken, de interface-applicaties die SE levert zijn echt traag en onhandig, als je het mij vraagt. Er ging het gerucht dat dat tegenwoordig snel zou zijn, maar op de CES 2010 is nog steeds te zien dat het totaal niet snappy is;
http://www.youtube.com/watch?v=MBWi7fCwP0I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Geen matches
Roet schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:17:
[...]

Hoop wel dat je de stock android apps gaat gebruiken, de interface-applicaties die SE levert zijn echt traag en onhandig, als je het mij vraagt. Er ging het gerucht dat dat tegenwoordig snel zou zijn, maar op de CES 2010 is nog steeds te zien dat het totaal niet snappy is;
http://www.youtube.com/watch?v=MBWi7fCwP0I
Wow daar schrik ik van, ziet er stotterend uit....als ze dit toch zo uitbrengen...hoezo neem je je klanten dan niet serieus... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wow wat een flashy gebeuren! :9~
Loopt inderdaad nog niet helemaal smooth maar daar wordt vast nog hard aan gewerkt..
Heb nu de Satio maar als ik dit zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Geen matches
Het voordeel is wel dat het gewoon applicaties zijn. Dus als je die afsluit heb je een vanilla Android voor het grootste deel. Ik ga er van uit dat die wel snappy is. Als dat zo is koop ik hem :). Een blije interface boeit me niet, snelheid en gebruiksgemak des te meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

Geen matches
dat stotterend zou ook kunnen komen omdat het dus allemaal internet based(tweets, facebook etc) is en het nog geladen moet worden misschien

edit:

heb nog verder zitten te surfen en bij de handson van technobuffalo zag het er toch redelijk smooth uit
http://www.youtube.com/watch?v=bnbS8FXyf1g hier te zien

[ Voor 39% gewijzigd door WasMachinator op 11-01-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Geen matches
Roet schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:40:
Het voordeel is wel dat het gewoon applicaties zijn. Dus als je die afsluit heb je een vanilla Android voor het grootste deel. Ik ga er van uit dat die wel snappy is. Als dat zo is koop ik hem :). Een blije interface boeit me niet, snelheid en gebruiksgemak des te meer!
Als je niet voor de interface gaat, wat zijn dan volgens jou de voordelen om voor de X10 te gaan boven de Nexus One? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het merk, de camera, interne opslag, de look van het device denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Koen87 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:05:
[...]

Als je niet voor de interface gaat, wat zijn dan volgens jou de voordelen om voor de X10 te gaan boven de Nexus One? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar ;)
Waarschijnlijk dat de X10 een geweldig mooie telefoon is, en de Nexus One maar een lelijk ding. Verder is de 8 megapixel van Sony waarschijnlijk beter dan de 5 megapixel camera van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
alwaysleft schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:01:
[...]
The Sony Ericsson XPERIA X10 is expected to arrive in the UK on February 19th, with a recommended retail price of 550 British pounds (610 euro or 885 US dollars) for an unlocked handset. The XPERIA X10 is currently up for preorder for a slightly lower price - 500 pounds (554 euro, 800 US dollars), which puts it closer to the price of the Sony Ericsson XPERIA X2.
[...]
Hopelijk hebben ze die info niet van Play.com 8)7 Anyway, zou mooi zijn, zeker als die tegen die tijd ook beschikbaar is in Nederland met abbo _/-\o_ Voorlopig echter nog even rustig afwachten :X

Voor wat betreft de video's, weinig nieuws, al lijkt er toch nog wat twijfel over of hij nou 2.0 draait of 1.6. Als je de performance van twee video's ook vergelijkt lijkt de witte wel beter te draaien waarvan de dame(zelden een dame zo correct over technologie horen praten O-) meestal zijn het van die domme PR tutjes) duidelijk aangaf dat het 1.6 was. Misschien zijn ze erbij SE zelf ook nog niet helemaal uit met welke versie ze hem willen releasen, al wordt het weleens tijd als die over een maand in de winkel moet liggen(gezien de productietijd) ;)
[...]
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom de X10 beter is, al zal het veelal aankomen op persoonlijke smaak. Wat mij betreft zijn de grootste voordelen van de N1 de 512MB RAM en dat het de enige echte 'Google phone' is en dus waarschijnlijk alle updates als eerste zal krijgen, nouja en dat hij al beschikbaar is natuurlijk :+

Daar tegenover staat dat de X10 meer ingebouwd flash geheugen heeft(1GB tegenover 512MB), een betere camera op papier(8 tegenover 5MP) maar gezien de kwaliteit van de eerdere toestellen van SE tegenover HTC waarschijnlijk overall ook. Daarnaast heeft de X10 een betere accu, een groter scherm waardoor typen met OSK makkelijker zou moeten worden voor ons lompe Nederlanders en wat mij betreft een veel mooier design, maar dat is een kwestie van smaak. ;)

Overigens niks tegen de N1, als ik hem had kunnen bestellen met abbo had ik het waarschijnlijk wel gedaan, maar als ik mocht kiezen toch 100x liever de X10 morgen op mijn deurmat :)

Anyway, kerst(of de X10 in dit geval) kan niet vroeg genoeg komen dit jaar :o

[ Voor 31% gewijzigd door Rctworld op 11-01-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

inderdaad lof voor die pr dame! ik hoop ook dat het accuraat is. heb zin in een nieuw sony ericsson speeltje :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Geen matches
Opmerkelijk, het verschil in performance tussen de demo van de zwarte en witte versies. Maar als we er van uitgaan dat de witte representatief is voor de release versie, dan gaat hij niet tegenvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
[...]

Om er ook maar persoonlijk op terug te komen; Het gaat mij vooral om de grootte van het scherm en de looks. De N1 is echt een top apparaat en ik denk dat hij vooral in dagelijks gebruik zéér goed zal bevallen omdat hij er stevig uit ziet, een praktische interface heeft en snel werkt. Maar als ik een groter scherm kan krijgen vind ik dat erg fijn i.v.m video's en internet. De X10 zal door de mindere hoeveelheid geheugen misschien minder presteren maar ik heb nu een oude 2G iPhone die zo traag is als dikke stront en daar kan ik goed mee leven, dus dat zit wel goed.

Enige waar ik me wel zorgen om maak is of er een goede, bijpassende en niet universele auto-houder komt, dat zou wel fijn zijn. Wil hem ook gaan gebruiken om te navigeren namelijk. Ander nadeel is de 3.5mm jack aan de bovenkant, die hadden ze eigenlijk aan de onderkant moeten doen.

Vers nieuws van Mobiletoday.co.uk:
Manufacturer says X10 is on track for launch in Q1
Sony Ericsson has refuted reports that the launch of the Xperia X10 smartphone has been delayed.

On-line Sony Ericsson sales staff told Mobile this week that the Android smartphone would not be available until April. However in November Sony Ericsson's pre-order registration website for the X10 said the device would be launched in February.

Today a Sony Ericsson spokesman insisted the manufacturer had never specified any launch date for the X10 other than Quarter One. He added: 'If anything appeared (on the Sony Ericsson website) saying otherwise, then it was incorrect.'
Het wordt dus volgens SE in ieder geval Q1, zal wel maart worden denk ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Roet op 12-01-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Geen matches
Roet schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:33:
[...]
Vers nieuws van Mobiletoday.co.uk:

[...]

Het wordt dus volgens SE in ieder geval Q1, zal wel maart worden denk ik.
Eigenlijk staat er alleen dat ze nooit een andere launchdate dan het eerste kwartaal van 2010 hebben gespecificeerd en dat alle andere genoemde (specifieke) data fout waren, niet dat dat betekent dat hij niet uitgesteld wordt. Maar goed, als hij 19 februari uit zou moeten komen zou het weleens tijd worden dat er wat bekend wordt...

Rustig afwachten blijft de enige optie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Geen matches
Weer even rond zitten zoeken:
http://www.youtube.com/watch?v=6nTHKbVGdM8

Klinkt als dezelfde dame als uit één van de eerdere video's, helaas geeft ze hierbij wel aan dat Europa Q1/Q2 time-frame is en dat betekent dus eerder april dan februari :( Al is kan er bij Amerikanen nog weleens wat onwetendheid zijn over de Europese markt :P

Andere video's die misschien nog leuk zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=qBRefyMS7is
http://www.youtube.com/watch?v=HsLgiPlswGo
http://www.youtube.com/watch?v=AqfoSKuJ0yo

Geduld is een schone zaak, maar wachten is toch niks voor mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 18-08 10:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
By the community, for the community, filed under 'Rumor, Sony Xperia X10'; en zonder een bronvermelding.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Laatst online: 13:27
Geen matches
Ik ga dit topic toch eens goed volgen de komende tijd (en eerst eens een hoop terug lezen ;) ).
Mijn hele oude MDA Vario is heel nodig aan vervanging toe, en mijn sim-only loopt binnenkort af. Zit eigenlijk sowieso te denken aan een Android-phone (Windows heeft sowieso afgedaan, iPhone heeft iedereen al), en ik vind de X10 toch wel echt de mooiste van degenen die binnenkort uit gaan komen.

Zoals al meerdere malen gepost hiervoor: het is wachten op meer details m.b.t. levertijd en de (hopelijk snelle) upgrade naar Android 2.0/2.1...

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
Geen matches
eensgelijks, maar waar kan ik ergens nou de voordelen van android 2.1 zien tegenover die van 1.6

btw is er al wel ergens een 3d pic tevoorschijn gekomen ik wil wel eens kijken of de witte variant er nu echt zo stylish uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Goed zoeken op internet! ;)
* Optimized hardware speed
* Support for more screen sizes and resolutions
* Revamped UI
* New browser UI and HTML5 support
* New contact lists
* Better white/black ratio for backgrounds
* Improved Google Maps 3.1.2
* Microsoft Exchange support
* Built in flash support for Camera
* Digital Zoom
* Improved virtual keyboard
* Bluetooth 2.1
EDIT: hier zijn nog een paar goeie foto's van de witte: http://www.getpcmemory.co...sony-ericsson-xperia-x10/

[ Voor 17% gewijzigd door roelientjeL op 14-01-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Laatst online: 13:27
Geen matches
Even zitten googelen naar abonnementen i.c.m. de X10 (zie ook Levertijden Topic), dit ziet er interessant uit, maar ik vraag me af hoe betrouwbaar...
"Vanaf maart 2010 verwacht", "losse prijs €499", "Vodafone / Telfort / KPN abonnementen"

Life's a Game, and I like to play...

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.