De prijs van de Nexus one wordt waarschijnlijk $530,-
Vraag me af met wat voor prijs de xperia x10 op de markt wordt gezet?
Vraag me af met wat voor prijs de xperia x10 op de markt wordt gezet?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gsus86 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:30:
Je kunt de X10 nu reserveren op bol.com voor 519 euro, beschikbaar op 1 maart 2010:
http://www.bol.com/nl/p/e...05000007644072/index.html (zwart)
http://www.bol.com/nl/p/e...05000007644071/index.html (wit)
[ Voor 72% gewijzigd door roelientjeL op 30-12-2009 22:25 ]
01-04, 1 April? They must be joking
Verwijderd
Klopt jah, ik vond het erg vreemd dat ze er niet duidelijk over doen. Het komt er gewoon, met onduidelijkheid verkoop je niks. Mensen willen weten wat ze krijgen.Dadona schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:17:
De 1.6 versie moeten ze inderdaad heel snel brengen en dan ook ondubbelzinnige aangeven wat er met 2.0 gaat gebeuren. (Een eerdere quote liet 2.0 nog wat in het midden, er stond geen, 'yes we will upgrade it'.)
Volgens mij is er al meerdere malen verklaard dat wanneer ze klaar zijn met de release software dat er in één keer door wordt gegaan met de firmware die op dat moment voor handen is, en dat is nu dus al 2.1 als het goed is...Camembert1633 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:03:
[...]
Klopt jah, ik vond het erg vreemd dat ze er niet duidelijk over doen. Het komt er gewoon, met onduidelijkheid verkoop je niks. Mensen willen weten wat ze krijgen.
Zolang 1.6 maar fatsoenlijk werkt tot dat de 2.0 update komt vind ik het wel best hoor.alwaysleft schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 04:47:
Toch snap ik het weer niet van SE.....om een toestel op de markt te brengen die niet de laatste versie heeft van het Android systeem. Mensen zijn kritisch in smartphoneland, dan wil je toch dat alles top of the bill is.
Want nu heb je dadelijk een van de beste, sexy toestellen op de markt( x10) qua specs, maar intoduceer je het met 1.6 wat toch zijn aderlatingen heeft i.v.m. 2.0. Natuurlijk is het upgradeble naar versie 2.0 straks.......maar de concurrentie(milestone, nexus one, bravo) heeft wel de laatste versie OS out of the box werkend....als SE loop je in mijn ogen dan weer achter de feiten aan....niet mensen????
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vandaar ook de "denk ik niet dat ik voor de X10 ga". Het is geen gemakkelijke keuze! Persoonlijk vindt ik de X10 mooier. Van de camera weet ik niks, ik heb alleen ervaring met mijn Nokia N82 camera (die ik zelf erg goed vindt!), ik weet niet hoe die in vergelijking staat met HTC of SE. Qua merk staat SE iets hoger dan HTC bij mij, maar dat is omdat ik SE ook koppel aan een Playstation 3 en camera's van SonyCLB schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:51:
Ik kan wel enkele redenen bedenken waarom men voor de X10 zou kiezen:
- Uiterlijk, dat is geheel persoonlijk, de een wil dat, de ander vind dat weer mooi
- Camera in de X10 zal wel een stukje beter zijn dan die in de Nexus One (eigen mening SE vs HTC)
- Het merk ansich.. Sommigen van ons zullen zich beter voelen bij SonyEricsson dan bij HTC (en andersom)
En zo kun je er nog wel wat verzinnen.. Natuurlijk ook pre X10... Om een OS zou ik momenteel geen keuze maken. Helemaal niet met de X10 die out-of-the-box zeer waarschijnlijk op Cupcake 1.6 draait. SonyEricsson update de X10 heus wel naar 2.0 of 2.1 (of een andere versie die inmiddels al uit is) ook al duurt 't wat langer =)
[ Voor 4% gewijzigd door Soepstengel op 02-01-2010 14:06 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waarom niet als ik vragen mag? Ben wel benieuwd naar je rede behalve de X-factorCLB schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:06:
Indead! Voor mij is zowel de X10 als de Nexus One het niet geworden, vond beiden niet de X-factor hebben =)
of misschien belangrijker,Soepstengel schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:08:
[...]
Waarom niet als ik vragen mag? Ben wel benieuwd naar je rede behalve de X-factorIk denk de Nexus One niet voor het uiterlijk, maar waarom geen X10?
De SonyEricsson X10 niet omdat:Soepstengel schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:08:
Ik denk de Nexus One niet voor het uiterlijk, maar waarom geen X10?
De Motorola Milestone is het geworden en waarom:mesm90 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:59:
of misschien belangrijker,
welke dan wel en waarom.
Bedankt voor je mening! Dat kan ik erg waarderen
[ Voor 10% gewijzigd door Soepstengel op 03-01-2010 00:14 ]
damn, die nexus one is echt lelijk, als ze hem mooier zouden maken zal het een verkooptopper wordenSoepstengel schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:12:
[...]
Bedankt voor je mening! Dat kan ik erg waarderenZet mijzelf ook een beetje aan het denken betreft de keuze x10 of de Nexus One
voor 90% zeker dat ik de nexus one ga halen
Dat IK het ding SUPER lelijk vind...Knul schreef op zondag 03 januari 2010 @ 02:22:
[...]
damn, die nexus one is echt lelijk, als ze hem mooier zouden maken zal het een verkooptopper worden
[ Voor 14% gewijzigd door roelientjeL op 03-01-2010 02:28 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Een mening is toch een mening en daarbij persoonsgebonden? Hij geeft aan dat hij de milestone heeft gekozen en waarom, en in mijn optiek geeft hij daar goeie criteria voor. Oke, hij heeft het inderdaad wel vaak over de milestone, maar ik zie dat bij deze reactie echt niet als een probleem. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je iemand kan bashen om zijn mening...Tenshu schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:55:
CLB, je probeert gewoon een mening te zoeken waarom je de N1 niet zal kopen. Als je een mening geeft, probeer dan objectief te zijn en niet een mening uit de lucht grijpen.
Helemaal mee eens! Ik kan het juist enorm waarderen dat mensen een redelijk objectieve mening willen en kunnen geven, zeker als ze zelf in het bezit zijn van een telefoon die deze topic niet betreft!Soepstengel schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:48:
[...]
Een mening is toch een mening en daarbij persoonsgebonden? Hij geeft aan dat hij de milestone heeft gekozen en waarom, en in mijn optiek geeft hij daar goeie criteria voor. Oke, hij heeft het inderdaad wel vaak over de milestone, maar ik zie dat bij deze reactie echt niet als een probleem. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je iemand kan bashen om zijn mening...
Als je een beetje verder had gekeken zie je dat CLB wel meer topics heeft gestart over een toestel. Daarbij is een mening persoonlijk. Overigens kan ik me vinden in de argumenten die hij plaatst, of die argumenten ook voor jou van toepassing zijn kan je natuurlijk zelf beoordelen.chevchelios schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:53:
No offence, maar CLB is de topicstarter van het Motorola Milestone topic. Hij is dus zeer waarschijnlijk bevooroordeeld over de andere toestellen. Dit is een feit dat moet worden meegenomen in het maken van een keus tussen bovengenoemde toestellen.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de X10.
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
iPhone:LordLynx schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:23:
Ik vind het jammer dat er een 4" scherm op zit, dan wordt zo'n ding toch veel te groot om normaal in je broekzak te kunnen stoppen
chevchelios schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:53:
No offence, maar CLB is de topicstarter van het Motorola Milestone topic. Hij is dus zeer waarschijnlijk bevooroordeeld over de andere toestellen. Dit is een feit dat moet worden meegenomen in het maken van een keus tussen bovengenoemde toestellen.
Prijzen van de Motorola Milestone zijn al bekend... Los zo'n 500,- met abbo kun je uiteraard zelf 'kiezen'roelientjeL schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:32:
Laten we nog maar even wachten totdat er uitgebreide reviews EN prijzen zijn van alle 3 de telefoons
Tenshu schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:55:
CLB, je probeert gewoon een mening te zoeken waarom je de N1 niet zal kopen.
Als je een mening geeft, probeer dan objectief te zijn en niet een mening uit de lucht grijpen.
Stel je voor dat ik een andere mening heb dan mensen die de X10 of Nexus 1 prefereren, dat kan natuurlijk niet!Soepstengel schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:48:
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je iemand kan bashen om zijn mening...
Achja zijn beiden nieuwe users die hier even hun mannetje proberen te staan en die mij nog niet 'kennen'Jay-v schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:31:
Als je een beetje verder had gekeken zie je dat CLB wel meer topics heeft gestart over een toestel.
Ik las gisteren op een mobilyz dat de x10 pas in april hier op de markt komt, nu weet ik niet of dat "officiële" informatie is, of dat ze de datum van bol.com gebruikt hebben. Ik hoop t laatsteCinner schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:21:
Volgens Engadget is het scherm van de Nexus One bijzonder slecht leesbaar in buitenlicht, en dat wijten ze aan het AMOLED schermtype. Pluspuntje voor de X10 dus (die geen AMOLED heeft). Hopelijk komt Sony binnenkort met een definitieve release datum.
Dat is op zich wel interessant! Is natuurlijk ook een keuze dan, ga je voor een beter zichtbaar beeld in het buitenlicht of voor een langere batterij duur?Cinner schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:21:
Volgens Engadget is het scherm van de Nexus One bijzonder slecht leesbaar in buitenlicht, en dat wijten ze aan het AMOLED schermtype. Pluspuntje voor de X10 dus (die geen AMOLED heeft). Hopelijk komt Sony binnenkort met een definitieve release datum.
Ik zou het wel weten: buiten je scherm perfect kunnen lezen is een groot pluspunt! M'n C905 heeft ook zo'n scherm dat het ook in direct zonlicht nog doet, heerlijk! Heb voor een tijdje een andere telefoon moeten lenen en dan weet je weer waarom zo'n scherm toch wel fijn isSoepstengel schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:41:
Dat is op zich wel interessant! Is natuurlijk ook een keuze dan, ga je voor een beter zichtbaar beeld in het buitenlicht of voor een langere batterij duur?
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
[ Voor 41% gewijzigd door MarcoC op 05-01-2010 15:59 ]
Multitouch is al meerdere malen hier besproken. Ze hebben "vaag" gezegd dat het hardwarematig mogelijk is (uit mijn hoofd, pin me er niet op vast). Wel grappig, toen ik voor het eerst van de X10 hoorde, dacht ik, oh, die komt lang uit voordat ik verlengmesm90 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:35:
hoe zit het eigenlijk met de multitouch bij de X10?
zit dat erin?
zoniet is er dan wel ondersteuning voor te vinden?
ik bedoel in de us heeft apple nog diverse patenten maar hoe zit het hier?
ik heb bij het Nexus one topic even gekeken (wat een verhalen als je een dagje weg bent, vooral door de live stream) maar die schijnt wel multi touch te "kunnen gaan" ondersteunen.
de x10 zal in nederland volgens mijn verwacht iets eerder arriveren als de n1 aangezien die in de lente komt (early spring).
kijken of er eindelijk eens een fatsoenlijke revieuw plaatsvind over de X10 want ik zit er nu wel op te wachten.
Er zijn meer foto's gemaakt (ook video), op een andere site. De link moet ergens in dit topic staan als het goed is...Tutti-frutti schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:01:
Ik wil misschien ook voor de X10 gaan. Nu vind ik de camera best belangrijk. Helaas heeft deze geen xenon flits, maar ik ben benieuwd naar de fotokwaliteit, zowel overdag als 's nachts. De enige foto's die ik op dit moment kan vinden zijn deze. Zijn er nog andere foto's te vinden die gemaakt zijn met een X10 ?
Multitouch wordt technisch gezien sowieso ondersteund, alleen Apple heeft software-patenten op Multitouch gestures zoals de knijp beweging bij inzoomen etc. Software patenten zijn echter niet geldig in Europa en aangezien het standaard door Android ondersteund wordt hoeft men het enkel aan te zetten, lijkt me toch dat SE dat wel zal doen... Voor 0 moeite een feature erbij die wel leuk staatmesm90 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:35:
hoe zit het eigenlijk met de multitouch bij de X10?
zit dat erin?
zoniet is er dan wel ondersteuning voor te vinden?
ik bedoel in de us heeft apple nog diverse patenten maar hoe zit het hier?
[...]
[ Voor 43% gewijzigd door Rctworld op 06-01-2010 10:32 ]
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
De HTC HD2 met z'n 4.3" scherm heeft een afmeting van 120x67x11mm, vooral breder dus, die past ook nog wel in je broekzak volgens een vriend van mij.mboots schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:33:
Voor de twijfelaars, de Nexus One en de X10 naast elkaar:
[afbeelding]
Nexus One: 119 x 59.8 x 11.5 mm
Xperia X10: 119 x 63 x 13 mm
(iPhone: 115 x 61 x 11.6 mm)
Dat de X10 door z'n grotere scherm ineens te groot wordt om in je broekzak te stoppen lijkt me wat overdreven.
[ Voor 38% gewijzigd door josss9 op 08-01-2010 10:35 ]
De ene site zegt februari, de volgende maart, etc.mesm90 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:42:
het word ook steeds verlaat ook he!
Sony Ericsson denkt ook niet echt aan zijn verkoop, net nu ze mooi mee kunnen met de eerste lading smartphones missen ze weer de boot.
hoop niet dat dit een gemiste kans gaat worden
[ Voor 5% gewijzigd door greenlizzard op 08-01-2010 21:36 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Dat is vrij simpel te omzeilen door een screenprint te maken, de afbeelding naar TinyPic te uploaden en de url hier te posten. Komt u maar![b][message=33243533,noline]Ik ga het bericht niet posten, simpelweg omdat als ze een goede exchange server hebben ze zo kunnen achterhalen wie het verstuurd heeft.
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 16:21 ]
Het lijkt me echt stug dat het maar een 65k scherm is. Android 1.6 is iig gelimiteerd tot 65k (correct me if i'm wrong) maar zelfs de Aino heeft een 16M scherm. Ik denk dus dat het hardwarematig wel een 16M scherm is, maar dat Android 1.6 het limiteert tot 65k.paul404 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:50:
wat dacht je van 65k scherm . ik wil dit wel eens definitief weten. IS het een 65k scherm of is het alleen maar 65 k begrensd door android 1.6 en is het in werkelijkheid een 16M scherm. dit is voor mij mede bepalend voor de aanschaf. nergens vindt je dit definitief terug....
Zo ongeveer alle schermen van telefoons zijn 16M, ze worden alleen beperkt door het besturingssysteem. Dat geldt ook voor alle WM telefoons. Dus ff android 2.1 erop ploffen en je hebt 16M kleurenpaul404 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:50:
wat dacht je van 65k scherm . ik wil dit wel eens definitief weten. IS het een 65k scherm of is het alleen maar 65 k begrensd door android 1.6 en is het in werkelijkheid een 16M scherm. dit is voor mij mede bepalend voor de aanschaf. nergens vindt je dit definitief terug....
En zoals nog vaker aangegevenDadona schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:38:
Zoals al vaker aangegeven in deze topic, het patent van Apple op multitouch is niet van toepassing op de EU. Zie ook de Motorola Droid en Milestone. Eerstgenoemde is uitgekomen in Amerika en heeft singletouch. De laatstgenoemde is dezelfde telefoon maar met multitouch, voor bijvoorbeeld de EU.
Maar helaas, volgens mij heeft de site het verkeerd gezien en draait hij alsnog 1.6.Electronista hands-on:
The X10 like some Android phones is a mixture of customization and absolute reference design, though as with phones like the HTC Hero, that's not necessarily a drawback. Our example was running Android 2.0, but like HTC, Sony Ericsson customizes the front end experience somewhat.
...
Android 2.0 is on the phone at present and has all the features you'd expect, including the new browser and Google Maps. We'd heard of performance issues with early demo versions of the X10, but the example at CES appeared to be more polished and ran quickly -- which it needs to do, as it uses a 1GHz Snapdragon processor. It's not certain if Sony Ericsson will push Android 2.1 on to the phone, though that's a logical conclusion given that the Nexus One already uses the newer OS.
[ Voor 9% gewijzigd door Roet op 11-01-2010 09:56 ]
Hoop wel dat je de stock android apps gaat gebruiken, de interface-applicaties die SE levert zijn echt traag en onhandig, als je het mij vraagt. Er ging het gerucht dat dat tegenwoordig snel zou zijn, maar op de CES 2010 is nog steeds te zien dat het totaal niet snappy is;WasMachinator schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:09:
werd tijd, zit met smart te wachten op de x10
Wow daar schrik ik van, ziet er stotterend uit....als ze dit toch zo uitbrengen...hoezo neem je je klanten dan niet serieus...Roet schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:17:
[...]
Hoop wel dat je de stock android apps gaat gebruiken, de interface-applicaties die SE levert zijn echt traag en onhandig, als je het mij vraagt. Er ging het gerucht dat dat tegenwoordig snel zou zijn, maar op de CES 2010 is nog steeds te zien dat het totaal niet snappy is;
http://www.youtube.com/watch?v=MBWi7fCwP0I
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door WasMachinator op 11-01-2010 18:20 ]
Als je niet voor de interface gaat, wat zijn dan volgens jou de voordelen om voor de X10 te gaan boven de Nexus One? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naarRoet schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:40:
Het voordeel is wel dat het gewoon applicaties zijn. Dus als je die afsluit heb je een vanilla Android voor het grootste deel. Ik ga er van uit dat die wel snappy is. Als dat zo is koop ik hem. Een blije interface boeit me niet, snelheid en gebruiksgemak des te meer!
Waarschijnlijk dat de X10 een geweldig mooie telefoon is, en de Nexus One maar een lelijk ding. Verder is de 8 megapixel van Sony waarschijnlijk beter dan de 5 megapixel camera van HTC.Koen87 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:05:
[...]
Als je niet voor de interface gaat, wat zijn dan volgens jou de voordelen om voor de X10 te gaan boven de Nexus One? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar
Hopelijk hebben ze die info niet van Play.comalwaysleft schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:01:
[...]
The Sony Ericsson XPERIA X10 is expected to arrive in the UK on February 19th, with a recommended retail price of 550 British pounds (610 euro or 885 US dollars) for an unlocked handset. The XPERIA X10 is currently up for preorder for a slightly lower price - 500 pounds (554 euro, 800 US dollars), which puts it closer to the price of the Sony Ericsson XPERIA X2.
[...]
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom de X10 beter is, al zal het veelal aankomen op persoonlijke smaak. Wat mij betreft zijn de grootste voordelen van de N1 de 512MB RAM en dat het de enige echte 'Google phone' is en dus waarschijnlijk alle updates als eerste zal krijgen, nouja en dat hij al beschikbaar is natuurlijkKoen87 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:05:
[...]
Als je niet voor de interface gaat, wat zijn dan volgens jou de voordelen om voor de X10 te gaan boven de Nexus One? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar
[ Voor 31% gewijzigd door Rctworld op 11-01-2010 21:25 ]
Om er ook maar persoonlijk op terug te komen; Het gaat mij vooral om de grootte van het scherm en de looks. De N1 is echt een top apparaat en ik denk dat hij vooral in dagelijks gebruik zéér goed zal bevallen omdat hij er stevig uit ziet, een praktische interface heeft en snel werkt. Maar als ik een groter scherm kan krijgen vind ik dat erg fijn i.v.m video's en internet. De X10 zal door de mindere hoeveelheid geheugen misschien minder presteren maar ik heb nu een oude 2G iPhone die zo traag is als dikke stront en daar kan ik goed mee leven, dus dat zit wel goed.Koen87 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:05:
[...]
Het wordt dus volgens SE in ieder geval Q1, zal wel maart worden denk ik.Manufacturer says X10 is on track for launch in Q1
Sony Ericsson has refuted reports that the launch of the Xperia X10 smartphone has been delayed.
On-line Sony Ericsson sales staff told Mobile this week that the Android smartphone would not be available until April. However in November Sony Ericsson's pre-order registration website for the X10 said the device would be launched in February.
Today a Sony Ericsson spokesman insisted the manufacturer had never specified any launch date for the X10 other than Quarter One. He added: 'If anything appeared (on the Sony Ericsson website) saying otherwise, then it was incorrect.'
[ Voor 28% gewijzigd door Roet op 12-01-2010 11:00 ]
Eigenlijk staat er alleen dat ze nooit een andere launchdate dan het eerste kwartaal van 2010 hebben gespecificeerd en dat alle andere genoemde (specifieke) data fout waren, niet dat dat betekent dat hij niet uitgesteld wordt. Maar goed, als hij 19 februari uit zou moeten komen zou het weleens tijd worden dat er wat bekend wordt...Roet schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:33:
[...]
Vers nieuws van Mobiletoday.co.uk:
[...]
Het wordt dus volgens SE in ieder geval Q1, zal wel maart worden denk ik.
By the community, for the community, filed under 'Rumor, Sony Xperia X10'; en zonder een bronvermelding.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Life's a Game, and I like to play...
EDIT: hier zijn nog een paar goeie foto's van de witte: http://www.getpcmemory.co...sony-ericsson-xperia-x10/* Optimized hardware speed
* Support for more screen sizes and resolutions
* Revamped UI
* New browser UI and HTML5 support
* New contact lists
* Better white/black ratio for backgrounds
* Improved Google Maps 3.1.2
* Microsoft Exchange support
* Built in flash support for Camera
* Digital Zoom
* Improved virtual keyboard
* Bluetooth 2.1
[ Voor 17% gewijzigd door roelientjeL op 14-01-2010 00:09 ]
Life's a Game, and I like to play...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq