Ligt het nu aan mij, of kan ik die app gewoon niet vinden? Ik vind alleen tig talen voor dat ding, maar de app zelf niet. Van welke ontwikkelaar is hij ?Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:45:
[...]
Heb zelf het Smartkeyboard geinstalleerd, deze werkt wel heel erg lekker.
Kan je vinden in de Market. En kan je instellen mbv:
- Settings -> Locale and Text -> Smart Keyboard (vinkje zetten) :-)
Hier is het gewoon het allereerste resultaat na zoeken op de titel. Andere betaalde apps zie je wel dan?Un-X-PecteD schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:50:
Ligt het nu aan mij, of kan ik die app gewoon niet vinden? Ik vind alleen tig talen voor dat ding, maar de app zelf niet. Van welke ontwikkelaar is hij ?

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 17-04-2010 13:12 ]
Nickname does not reflect reality
Kan best dat de X10 'm niet vind om een of andere vage reden... Ben je Belg Un-X-PecteD?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Geen matches
check SlideIT voor keyboard werkt perfect!
Is wel een trial moet er later voor betalen.
http://www.mobiletextinput.com/Product/SlideIT/SlideIT.php
Is wel een trial moet er later voor betalen.
http://www.mobiletextinput.com/Product/SlideIT/SlideIT.php
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 14:45 ]
Nope, Nederlander. Vreemd zeg, ik krijg maar 12 resultaten wanneer ik dezelfde zoekterm gebruikCLB schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 13:09:
Kan best dat de X10 'm niet vind om een of andere vage reden... Ben je Belg Un-X-PecteD?

Heb je er wel een sim-kaart inzitten? De Market toont alleen gratis apps als je geen sim-kaart gebruikt kwam ik achter toen ik hem net hadUn-X-PecteD schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:41:
[...]
Nope, Nederlander. Vreemd zeg, ik krijg maar 12 resultaten wanneer ik dezelfde zoekterm gebruik
Ik heb wel een simkaart erin zitten, maar die geeft af en toe wel wat problemen (hij toont bv niet mijn eigen nummers in mijn contactenlijst).Rctworld schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:51:
[...]
Heb je er wel een sim-kaart inzitten? De Market toont alleen gratis apps als je geen sim-kaart gebruikt kwam ik achter toen ik hem net had
Maar ik zie gewoon andere betaalde apps.
stom vraagje misschien, maar heb net wat files gekregen via een andere telefoon via bluetooth, maar waar kan ik die dingen terug vinden op de x10.. heb echt geen idee waar het bewaard wordt. Het zijn apps, dus geen muziek/foto's.
Daarvoor moet je een file browerser gebruiken, ik gebruik zelf Astro.Rexcore schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:20:
stom vraagje misschien, maar heb net wat files gekregen via een andere telefoon via bluetooth, maar waar kan ik die dingen terug vinden op de x10.. heb echt geen idee waar het bewaard wordt. Het zijn apps, dus geen muziek/foto's.
Bij mij "herkent" mijn X10 mijn simkaart ook niet. Als ik bij contacten kaart, staat er dat mijn simkaart niet beschikbaar is. Ik heb er geen last van, maar hoe komt dit?
klopt, dat was ook mijn eerste reactie, maar er is toch heel duidenlijk gezegd dat er geen multitouch in zat, en dat het hardwarematig wasVerwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:17:
[...]
Ik niet, ik kan me namelijk niet voorstellen dat de Hardware géén multitouch zou aankunnen. Het principe van een Capacitive scherm is in bijna alle gevallen al multi touch gereed. Ik heb bijvoorbeeld een hele oude dell met een synaptics touchpad (=capacitive) en zelfs die kan met de juiste software multi touch detecteren.
[...]
Daarnaast is de Snapdragon chipset ook nog eens gereed om het aan te kunnen, kijk naar de andere android toestellen met exact dezelfde chipset.
Dus ik zou geen enkele reden zien waarom de X10 dan ineens níet multi touch zou zijn. Dan moeten ze deze functionaliteit er volgens mij bijna expliciet uit halen... Waarom zouden de dat gaan doen?
Mijn x10 herkent mijn sim kaart ook niet. Soms blokkeert mijn gsm zomaar ineens en moet ik mijn pin code weer ingeven, dit had ik niet met mijn k750. Mijn sim kaart is wel ongeveer 7 jaar oud, en ik heb gelezen dat oude simkaarten een andere spanning nodig hebben. Misschien dat het daar aan ligt? Ik ben aan het rondkijken naar een plek waar ze proximus sim kaarten geven.Knul schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:23:
[...]
Daarvoor moet je een file browerser gebruiken, ik gebruik zelf Astro.
Bij mij "herkent" mijn X10 mijn simkaart ook niet. Als ik bij contacten kaart, staat er dat mijn simkaart niet beschikbaar is. Ik heb er geen last van, maar hoe komt dit?
Ik heb de laatste tijd veel apps geinstalleer en daarna gedeinstalleerd (indien ik de apps toch niet zo goed vond)
Nu weet ik dat dit bij Windows niet echt goed is voor de prestaties. Hij wordt op den duur langzamer.
Weet iemand of dit ook het geval is met Android?
Nu weet ik dat dit bij Windows niet echt goed is voor de prestaties. Hij wordt op den duur langzamer.
Weet iemand of dit ook het geval is met Android?
[ Voor 169% gewijzigd door avec_style op 17-04-2010 18:33 ]
Ok, daar heb ik nog geen last van. Mijn simkaart is +/- 7 jaar oud. Behalve die notatie merk ik er verder niets van.Infinity88 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:39:
[...]
Mijn x10 herkent mijn sim kaart ook niet. Soms blokkeert mijn gsm zomaar ineens en moet ik mijn pin code weer ingeven, dit had ik niet met mijn k750. Mijn sim kaart is wel ongeveer 7 jaar oud, en ik heb gelezen dat oude simkaarten een andere spanning nodig hebben. Misschien dat het daar aan ligt? Ik ben aan het rondkijken naar een plek waar ze proximus sim kaarten geven.
@hierboven
Ik heb ook al rond de 100 applicatie's geinstalleerd en gedinstalleerd, en mijn telefoon werd niet merkbaar trager. Wel doe ik 1x per dag een reboot.
Ik vind de bron een beetje vaag. Een SE-manager zegt dat multitouch hardwarematig niet kan, een sub-sub-verkoper zegt dat het wel kan. Het zou wel top zijn natuurlijk, dan zou ik direct uit mijn desire/x10 dub zitten.
Weet iemand of er problemen zijn met de X10 in combinatie met WPA2-PSK? Ik heb een (al wat oude) 54 Mbps E-tech router en mijn X10 kan alleen verbinden als ik geen beveiliging of 'WPA-PSK (AES)' gebruik. Bij gebruik van 'WPA2-PSK (AES)' of 'WPA-PSK / WPA2-PSK' kan hij geen verbinding leggen.
Uit de logs van de router/access point wordt ik niet veel wijzer (er staat namelijk geen enkele melding mbt het connecten in het log, tenzij ik WPA-PSK gebruik). NB: Mijn laptop kon wel gewoon verbinden met 'WPA-PSK / WPA2-PSK'.
Uit de logs van de router/access point wordt ik niet veel wijzer (er staat namelijk geen enkele melding mbt het connecten in het log, tenzij ik WPA-PSK gebruik). NB: Mijn laptop kon wel gewoon verbinden met 'WPA-PSK / WPA2-PSK'.
[ Voor 11% gewijzigd door Remus op 17-04-2010 19:04 ]
Ik gebruik WPA2-personal en werkt perfect.Remus schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:03:
Weet iemand of er problemen zijn met de X10 in combinatie met WPA2-PSK? Ik heb een (al wat oude) 54 Mbps E-tech router en mijn X10 kan alleen verbinden als ik geen beveiliging of 'WPA-PSK (AES)' gebruik. Bij gebruik van 'WPA2-PSK (AES)' of 'WPA-PSK / WPA2-PSK' kan hij geen verbinding leggen.
Ik heb een wat oudere Linksys WRT54G
Mijn sim blokkeert ook regelmatig net nadat ik taskkiller alles heb laten killen. Heb je dit ook niet?Knul schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:02:
[...]
Ok, daar heb ik nog geen last van. Mijn simkaart is +/- 7 jaar oud. Behalve die notatie merk ik er verder niets van.
@hierboven
Ik heb ook al rond de 100 applicatie's geinstalleerd en gedinstalleerd, en mijn telefoon werd niet merkbaar trager. Wel doe ik 1x per dag een reboot.
Hopelijk helpt een nieuwe sim, anders ga ik de debranding eens proberen.
Helaas, Sony ontkent opnieuw dat er multitouch zal komen
Zie http://blogs.sonyericsson...ent-page-1/#comment-38068
Verwijderd
Geen matches
Hmmm... Ik heb dat ook dat hij mijn simkaart niet herkent. Als ik naar Telefoon -> Contacten ga, staat er bovenin naast "Mijn nummer" dat hij geen simkaart heeft herkent. Ik heb trouwens een gloednieuwe simkaart, met een nieuw abonnement.
Dat is inderdaad een raar verhaal, ik heb het inmiddels werkend op de volgende manier:Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 00:32:
Hmmm... Ik heb dat ook dat hij mijn simkaart niet herkent. Als ik naar Telefoon -> Contacten ga, staat er bovenin naast "Mijn nummer" dat hij geen simkaart heeft herkent. Ik heb trouwens een gloednieuwe simkaart, met een nieuw abonnement.
Pak een oude Sony Ericsson GSM, doe daar de simkaart in, ga naar telefoonboek>opties>mijn nummer (of iets dergelijks), stel dan je nummer in.
Plaats de simkaart weer in de X10, ga naar telefoonboek en voilah, hij geeft nu netjes het nummer weer!

Nee, nog niet kunnen testen. Was afgelopen week op vakantie, en vanwege problemen bij TNT kreeg ik mijn pakketje helaas niet meer voor de vakantie aangeboden. Afgelopen maandag ontvangen, maar toen zat ik in Frankrijk (en ben zojuist pas teruggekomen). Ik ga morgen eens met de telefoon aan de slag, probeer dan de headset meteen mee te nemen!Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:17:
[...]
Heb je het al geprobeerd met HBH-DS980?
Werkt alles zoals met W960i?
Ik kan bevestigen dat dat bij mij ook de oplossing was. Waarschijnlijk is de onduidelijke boodschap een vertaalfout of zo...Vin87 schreef op zondag 18 april 2010 @ 02:14:
[...]
Dat is inderdaad een raar verhaal, ik heb het inmiddels werkend op de volgende manier:
Pak een oude Sony Ericsson GSM, doe daar de simkaart in, ga naar telefoonboek>opties>mijn nummer (of iets dergelijks), stel dan je nummer in.
Plaats de simkaart weer in de X10, ga naar telefoonboek en voilah, hij geeft nu netjes het nummer weer!
Mijn accu is er zojuist na 2 dagen en +/- 16 uur mee gekapt, wordt nog steeds beter dus zeker happy mee 
Overigens kan ik de bevinden van een mede GoT-ter inmiddels bevestigen, de telefoon start de eerste paar minuten na het geheel leegraken niet op. Dit gebeurd echter enkel indien je hem aan PC(of laptop in mijn geval) hangt, deze levert schijnbaar toch minder spanning dan de officiële oplader.
Overigens kan ik de bevinden van een mede GoT-ter inmiddels bevestigen, de telefoon start de eerste paar minuten na het geheel leegraken niet op. Dit gebeurd echter enkel indien je hem aan PC(of laptop in mijn geval) hangt, deze levert schijnbaar toch minder spanning dan de officiële oplader.
Tot mijn stomme verbazing heb ik mijn X10 zojuist pas aan de oplader moeten leggen. Ik ben van 1 dag (letterlijk nog geen 24 uur) naar 2 dagen en 8 uur gegaan met één oplaadcycle. Ik heb daarvoor JuiceDefender geinstalleerd en bij de T-Mobile-shop een nieuwe simkaart gehaald; had namelijk enkele opmerkingen gelezen dat de simkaart wel eens een deel van de accuduur kan bepalen.
Mijn simkaart was ruim 4 jaar oud. Nieuwe simkaarten zien er qua uiterlijk al anders uit en zullen dus van binnen ook wel anders zij geworden.
Mijn simkaart was ruim 4 jaar oud. Nieuwe simkaarten zien er qua uiterlijk al anders uit en zullen dus van binnen ook wel anders zij geworden.
Als ik met systeminfo naar het geheugen kijk,staat er dat ik maar 268mb ram heb.
De x10 zou toch 384mb ram hebben?
totaal 384mb ram, maar 128mb daarvan is voor de grafische kaarthangloose30 schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:48:
Als ik met systeminfo naar het geheugen kijk,staat er dat ik maar 268mb ram heb.
[ Voor 4% gewijzigd door The BounceR op 18-04-2010 15:00 ]
Wanneer het toestel geleverd wordt, staan er dan standaard bestanden op de SD kaart? Als ik de telefoon met usb-kabel aan pc hang, dan krijg ik wel een G-schijf te zien, maar die kan ik niet benaderen ("Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station G:"). Wanneer ik de kaart via verloopkaartje in interne SD-slot van laptop doe/via externe kaartlezer, dan ziet hij het kaartje ook niet. Iemand een oplossing hiervoor?
Ben verder wel tevreden met het toestel! Ben alleen nog wel opzoek naar een (betaalbaar) hoesje, nog tips? Liefst zoiets als dit: ebay, alleen dan iets goedkoper
Ben verder wel tevreden met het toestel! Ben alleen nog wel opzoek naar een (betaalbaar) hoesje, nog tips? Liefst zoiets als dit: ebay, alleen dan iets goedkoper
[ Voor 11% gewijzigd door Teuling op 18-04-2010 15:23 ]
Er staat 285 MB aan gegevens op de (FAT32-geformatteerde) SD-kaart, waaronder de Sony Ericsson pc sync software. Ik heb geen oplossing voor het probleem dat jij het kaartje niet uit kunt lezen. Ik kan de inhoud van het kaartje voor je inpakken en posten op usenet? Als je dat wilt, geef maar een gil.Teuling schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:23:
Wanneer het toestel geleverd wordt, staan er dan standaard bestanden op de SD kaart? Als ik de telefoon met usb-kabel aan pc hang, dan krijg ik wel een G-schijf te zien, maar die kan ik niet benaderen ("Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station G:"). Wanneer ik de kaart via verloopkaartje in interne SD-slot van laptop doe/via externe kaartlezer, dan ziet hij het kaartje ook niet. Iemand een oplossing hiervoor?
Over goede hoesjes heb ik geen mening, ik gruwel ervan
Verwijderd
Matched: sony
Als je m aangesloten hebt via je kabel dan moet je boven in je scherm even naar beneden vrijven .krijg je menu usb kabel activeren.Dan kan je wel alles op je sd kaart bekijken.Sjnarruf schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:33:
[...]
Er staat 285 MB aan gegevens op de (FAT32-geformatteerde) SD-kaart, waaronder de Sony Ericsson pc sync software. Ik heb geen oplossing voor het probleem dat jij het kaartje niet uit kunt lezen. Ik kan de inhoud van het kaartje voor je inpakken en posten op usenet? Als je dat wilt, geef maar een gil.
Over goede hoesjes heb ik geen mening, ik gruwel ervan
Evt ook een tip instaleer alles wat er op je sd kaart staat.
Zit ook een uitgebreide handleiding op,waar ook dit opstaat
Sucses.
Over de X10 icm de HBH-DS980: het audio-gedeelte doet het gewoon (vorige/volgende tracks/pauze/starten/etc; skippen in nummer doet die niet, maar weet niet of dat dat bij de W960 wel kon...), telefoon-gedeelte nog niet getest. Ik had mediascape echter al wel opgestart, geen idee of die helemaal afgesloten is geweest... Als je in mediascape zit (of willekeurig ander programma) hoe sluit je die dan af? Pijltje naar links? Of blijft die altijd openstaan op achtergrond?
Hm, raar dat ik die kaart niet kan benaderen. Toch nog even dieper induiken dan! Misschien wil een reset van m'n pc helpen. Iemand anders eventueel nog ideeën daarover?
Wat betreft die hoesjes, ik heb er normaal gesproken ook niet zoveel mee, maar vind het zonde van dit toestel als er krassen e.d. opkomen!
Hm, raar dat ik die kaart niet kan benaderen. Toch nog even dieper induiken dan! Misschien wil een reset van m'n pc helpen. Iemand anders eventueel nog ideeën daarover?
Wat betreft die hoesjes, ik heb er normaal gesproken ook niet zoveel mee, maar vind het zonde van dit toestel als er krassen e.d. opkomen!
Als je het micro-sd-kaartje in een kaartlezer stopt zou de inhoud toch ook meteen zichtbaar moeten zijn?Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:43:
[...]
Als je m aangesloten hebt via je kabel dan moet je boven in je scherm even naar beneden vrijven .krijg je menu usb kabel activeren.Dan kan je wel alles op je sd kaart bekijken.
Verwijderd
Matched: sony
Ja bij mij idd wel.Sjnarruf schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:45:
[...]
Als je het micro-sd-kaartje in een kaartlezer stopt zou de inhoud toch ook meteen zichtbaar moeten zijn?
Als je m echt niet kan lezen ,probeer eens een ander kaartje (van je oude foon)zou ik zeggen.
En dan even kijken of je dan wel contact krijg op de manier die ik hierboven heb omschreven.
Als die wel werkt ,nog 1 keer de 8 gig er in doen,zo niet dan formateren.
En idd even de inhoud van iemand lenen.Of mischien wel op de sony site loaden.
Ok dat wist ik niet.The BounceR schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:59:
[...]
totaal 384mb ram, maar 128mb daarvan is voor de grafische kaart
Thnx.
Dit werkt inderdaad! Thanks. Wel raar dat die idd de inhoud niet weergeeft als je 'm via kaartlezer wil benaderen.Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:43:
[...]
Als je m aangesloten hebt via je kabel dan moet je boven in je scherm even naar beneden vrijven .krijg je menu usb kabel activeren.Dan kan je wel alles op je sd kaart bekijken.
Verwijderd
Geen matches
Ik kan wel met een kaartlezer m`n sd lezen hoor.Teuling schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:15:
[...]
Dit werkt inderdaad! Thanks. Wel raar dat die idd de inhoud niet weergeeft als je 'm via kaartlezer wil benaderen.
Wel er bij vermeld dat ik dit met een direct usbstikkie doe en niet via zo``n grotere sd lezer.
Want ook daarme had ik met m`n vorige ook heel veel problemen.
Maar gelukkig dat je er nu wel het eea. mee kan doen.
huh LOL....
gister opgeladen en de mediascape widget verwijderd (die live update tiles op je homescreen zeg maar)
nu na 13 uur nog 96% batterij, volgens mij klopt er hier iets niet
gister opgeladen en de mediascape widget verwijderd (die live update tiles op je homescreen zeg maar)
nu na 13 uur nog 96% batterij, volgens mij klopt er hier iets niet
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
Geen matches
Dus als je X10 koppelt met HBH-DS980 en je drukt op play van HBH-DS980 speelt ie gelijk muziek????Teuling schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:44:
Over de X10 icm de HBH-DS980: het audio-gedeelte doet het gewoon (vorige/volgende tracks/pauze/starten/etc; skippen in nummer doet die niet, maar weet niet of dat dat bij de W960 wel kon...), telefoon-gedeelte nog niet getest. Ik had mediascape echter al wel opgestart, geen idee of die helemaal afgesloten is geweest... Als je in mediascape zit (of willekeurig ander programma) hoe sluit je die dan af? Pijltje naar links? Of blijft die altijd openstaan op achtergrond?
En kent iemand waar je tasje kan bestellen waar X10 in past
Ik heb deze bestelt, hij zou origineel zijn maar X10 past niet in
Het is dit tasje: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...geName=ADME:X:RTQ:GB:1123
Ik heb hier hetzelfde hoesje, de X10 'past' hier wel maar hij steekt aan de bovenkant iets uit. Ik heb een PDAIR hoesje besteld, maar die is nog niet binnen.Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:41:
[...]
Dus als je X10 koppelt met HBH-DS980 en je drukt op play van HBH-DS980 speelt ie gelijk muziek????
En kent iemand waar je tasje kan bestellen waar X10 in past
Ik heb deze bestelt, hij zou origineel zijn maar X10 past niet in
Het is dit tasje: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...geName=ADME:X:RTQ:GB:1123
Nog even gecheckt na een restart: als je dan op play drukt, dan start die niet direct de muziek, wat op de W960 dus wel is. Je moet dus Mediascape op de achtergrond open hebben staan. Jammer, had inderdaad mooi geweest als de functionaliteit exact hetzelfde als bij de W960 zou zijn!Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:41:
[...]
Dus als je X10 koppelt met HBH-DS980 en je drukt op play van HBH-DS980 speelt ie gelijk muziek????
En wat betreft een hoesje/mapje: ik ben ook aan het zoeken, maar er is nog niet zoveel op de markt! En vind het hoesje van 20€ uit mijn vorige post een beetje teveel van 't goede.
Edit: Weet iemand trouwens of het mogelijk is zodra je een hyves/facebook profiel hebt gekoppeld om automatisch de bijbehorende foto te laten weergeven als profielfoto bij die persoon?
[ Voor 12% gewijzigd door Teuling op 18-04-2010 18:43 ]
Weet iemand hoe je een nieuwe manier van tekstinvoer kunt instellen? Ik heb de trail van SlideIt gedownload en als ik bij instellingen van tekst ga kijken staat Slideit er bij. Er gebeurt alleen niets wanneer ik deze aanvink, ik blijf gewoon het standaard toetsenbord zien bij tekstinvoer.
Iemand die weet hoe dit gaat? Wil SlideIt wel eens proberen namelijk
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Zoals al meerdere keren voorbij is gekomen: scherm ingedrukt houden op een tekstveld en dan zou je "selecteer invoermethode" moeten krijgenTosemime schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:22:
Weet iemand hoe je een nieuwe manier van tekstinvoer kunt instellen? Ik heb de trail van SlideIt gedownload en als ik bij instellingen van tekst ga kijken staat Slideit er bij. Er gebeurt alleen niets wanneer ik deze aanvink, ik blijf gewoon het standaard toetsenbord zien bij tekstinvoer.
+/-19 uur en 94% batterij over, that cant be right
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
Geen matches
Ik ben druk bezig met een nieuwe sp!
Zijn er mensen die willen helpen voor de info?
Punten die open staan:
Software
+- punten
Tips & tricks
Firmware
Faq
Graag via PM laten weten!
Zijn er mensen die willen helpen voor de info?
Punten die open staan:
Software
+- punten
Tips & tricks
Firmware
Faq
Graag via PM laten weten!
Als je 'm uit hebt staan misschien wel, anders lijkt het me niet mogelijk
Die aanduiding is sowieso niet accuraat. Er wordt niet echt een waarde uitgelezen die de accu op dat moment nog hééft. Vandaar dat je op bepaalde boot-recovery's ((nog) niet voor de SE uiteraard hèconradm schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:54:
Als je 'm uit hebt staan misschien wel, anders lijkt het me niet mogelijk
Of hij gaat straks gewoon uit, terwijl er nog 90% op staat. Die kans is ook best reëel natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 19-04-2010 10:08 ]
En ik was al blij met 51% over na 24 uur gebruik (sync elk uur, 2 uur navigatie, een paar uur browsen en Mediascape).
ik wil wel graag weten hoe jullie het zo lang uithouden.
Als ik niets doe met mijn telefoon. (alle dataverkeer staat uit), dan verbruikt mijn telefoon 3,8% per uur.
Dan zou mijn telefoon het 26 uur kunnen uithouden in standby.
Als ik daarna nog iets wil doen met mijn telefoon (want daar koop je hem natuurlijk voor), dan gaat ie dus veel minder lang mee. Ik hou het dus nooit langer dan een dag vol. En dan moet ik dus heel zuinig zijn met mijn telefoon.
ik laad de batterij ook pas op nadat ie helemaal leeg is. Ik heb zo al zeker 7-8 laadcycli doorlopen, maar ik zie geen verbetering.
Als ik niets doe met mijn telefoon. (alle dataverkeer staat uit), dan verbruikt mijn telefoon 3,8% per uur.
Als ik daarna nog iets wil doen met mijn telefoon (want daar koop je hem natuurlijk voor), dan gaat ie dus veel minder lang mee. Ik hou het dus nooit langer dan een dag vol. En dan moet ik dus heel zuinig zijn met mijn telefoon.
ik laad de batterij ook pas op nadat ie helemaal leeg is. Ik heb zo al zeker 7-8 laadcycli doorlopen, maar ik zie geen verbetering.
Sowieso eerder aan de lader met dat ding. Ik heb ergens gelezen dat opladen bij 30% het beste zou zijn bij dit soort accu's. Dan zou de accuduur moeten toenemen.avec_style schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:54:
ik wil wel graag weten hoe jullie het zo lang uithouden.
ben er zelf nog steeds niet achter waarom mijn internet het zo nu en dan ineens niet meer doet... moet dan even naar instellingen gaan en de standaart instellingen voor het toegangspunt herstellen en dan doet alles het weer.... wel errug irritant, iemand al een idee?
Gebruik je JuiceDefender? Die zorgde bij mij voor veel problemen met mijn internet, daarom heb ik hem er weer afgegooid.syrae schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:03:
ben er zelf nog steeds niet achter waarom mijn internet het zo nu en dan ineens niet meer doet... moet dan even naar instellingen gaan en de standaart instellingen voor het toegangspunt herstellen en dan doet alles het weer.... wel errug irritant, iemand al een idee?
Verwijderd
Geen matches
Ik heb een vraagje,heb overal gezocht op de android market,maar kan het niet vinden.... Weet iemand waar je een ouderwets T9 toetsenbord kunt downloaden in NL voor smsen ? Ik vind dat zo makkelijk met smsen vandaar!!! Als iemand wat weet, laat maar horen!!!!!
Better Keyboard...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Geen matches
ja maar is dat ook met NL Taal????CLB schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:15:
Better Keyboard...
Ik zit er ook aan te denken om deze telefoon te gaan halen als ik mijn abbo mag verlengen in juni.
Alleen is er een plug-in voor media scape voor Last FM? Of is er een andere muziek player met deze plug-in?
Qua software, merk je verschil dat dit een oudere Android versie is, bijvoorbeeld dat je sommige programma's niet kan gebruiken?
Alleen is er een plug-in voor media scape voor Last FM? Of is er een andere muziek player met deze plug-in?
Qua software, merk je verschil dat dit een oudere Android versie is, bijvoorbeeld dat je sommige programma's niet kan gebruiken?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Hoe kan ik m'n foto's naar verschillende mappen/albums verplaatsen?
Ik heb foto's gemaakt met m'n dSLR of met een oude telefoon netjes thematisch geordend op m'n SD staan, wordt door mediascape ook als zodanig als album gezien. Nu schiet ik ook zo nu en dan een plaatje met m'n X10. deze zou ik graag naar een van de mappen verplaatsen zodat ze bij het juiste thema verschijnen.
Kan dit met de standaard software op de x10??
zo niet, welke app is hier handig voor?? Heb al verschillende file explorers geprobeerd, heb er alleen nog niet een met een goede thumbnail view kunnen vinden. Ook heb ik in de market geprobeerd te zoeken naar hiervoor bedoelde apps, maar zonder resultaat.
gaan we in het android app draadje vragen
Ik heb foto's gemaakt met m'n dSLR of met een oude telefoon netjes thematisch geordend op m'n SD staan, wordt door mediascape ook als zodanig als album gezien. Nu schiet ik ook zo nu en dan een plaatje met m'n X10. deze zou ik graag naar een van de mappen verplaatsen zodat ze bij het juiste thema verschijnen.
Kan dit met de standaard software op de x10??
zo niet, welke app is hier handig voor?? Heb al verschillende file explorers geprobeerd, heb er alleen nog niet een met een goede thumbnail view kunnen vinden. Ook heb ik in de market geprobeerd te zoeken naar hiervoor bedoelde apps, maar zonder resultaat.
gaan we in het android app draadje vragen
Ja, kan je los erbij installen.Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:19:
ja maar is dat ook met NL Taal????
Opladen via pc of laptop is echt dodelijk heb ik zojuist gemerkt. Niet alleen duurde het volledig laden iets van 6 uur, ook is hij nu na amper 16 uur al op 37%, dat terwijl hij heel de nacht niks heeft gedaan natuurlijk. Is weer eens wat anders dan 2, 5 dag op één acculading.
Je zou toch denken dat volledig opgeladen altijd hetzelfde is... Als de accu een paar cycles heeft gehad dan.
Je zou toch denken dat volledig opgeladen altijd hetzelfde is... Als de accu een paar cycles heeft gehad dan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.