Want het is volstrekt onmogelijk om die sensor alleen tijdens telefoongesprekken te gebruiken-db- schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:35:
[...]
Lijkt me vreemd voor een touchscreen tel waarbij je toch met je vingers over je gehele scherm beweegt om hem te bedienen, kans is dan heel groot dat het scherm uitgaat tijdens het bedienen door die sensor.
Meest logisch lijkt mij lichtsensor, frontcamera of beide (op de C902 zit beide apart maar zijn de vlakjes klein genoeg om beide in dat vak op de X10 te passen)
Verwijderd
Geen matches
Ik zie 3 sensors aan de voorkant. Vermoedelijk is er een ambient light sensor, een IR proximity sensor en een front camera.. Op de witte versie is één van de drie nogal duidelijk zichtbaar, gaat ten koste van de strakke vormgeving. Als je zoiets opvallends doet, moet je dat marketingtechnisch wel kunnen verkopen, dus zal dit de front camera zijn (mijn theorie)..
Een goede proximity sensor op een mobiel werkt danwel met infrarood, danwel eloctrostatisch, die hoeft niet zo opvallend te zijn. Zie hier een foto waarop de proximity sensor van de milestone valt te zien:
Een goede proximity sensor op een mobiel werkt danwel met infrarood, danwel eloctrostatisch, die hoeft niet zo opvallend te zijn. Zie hier een foto waarop de proximity sensor van de milestone valt te zien:

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2009 21:56 ]
Daar heb je wel een punt natuurlijkMarcoC schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:18:
[...]
Want het is volstrekt onmogelijk om die sensor alleen tijdens telefoongesprekken te gebruiken?
Idd, nu je het zegt, op de foto van de witte nog het best te zien. En dan zal hij idd ook wel over alle drie beschikken.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:49:
Ik zie 3 sensors aan de voorkant. [...]
Whehe, ik heb een onderwerp aangekaart 
Maare, je ziet dat infrarood licht daar linksboven toch? Daar gaat het om he? Naar mijn weten kost dat belachelijk veel onnodig stroom, of is dat alleen met IR-poorten het geval?
Ik zie het nut er niet zo van in... Ze kunnen net zo goed de lichtsensor het werk van die proximity sensor laten doen! Als je plotseling gaat bellen zou de lichtsensor bv. de hoeveelheid licht kunnen meten die voor en tijdens het gesprek op de sensor valt. Sowieso, als je gaat bellen en dat niet via een bluetooth apparaat doet kan het scherm toch onverlicht worden?
Maare, je ziet dat infrarood licht daar linksboven toch? Daar gaat het om he? Naar mijn weten kost dat belachelijk veel onnodig stroom, of is dat alleen met IR-poorten het geval?
Ik zie het nut er niet zo van in... Ze kunnen net zo goed de lichtsensor het werk van die proximity sensor laten doen! Als je plotseling gaat bellen zou de lichtsensor bv. de hoeveelheid licht kunnen meten die voor en tijdens het gesprek op de sensor valt. Sowieso, als je gaat bellen en dat niet via een bluetooth apparaat doet kan het scherm toch onverlicht worden?
[ Voor 45% gewijzigd door roelientjeL op 30-11-2009 00:22 ]
Verwijderd
Geen matches
Ja, maar licht wat wij gebruiken om te kunnen kijken, kan je niet gebruiken voor je proximity sensor. Dat zou betekenen dat s'nachts je scherm om de haverklap uitvalt. Normaal gesproken werkt een proximity sensor door Infrarood licht (dus buiten "ons" dag en nach spectrum) tegen iets aan te schijnen, als dit reflecteerd, heb je dus iets in de buurt. Dat alles werkt dus niet met een simpele lichtsensor.roelientjeL schreef op maandag 30 november 2009 @ 00:20:
Whehe, ik heb een onderwerp aangekaart
Ik ben er na goed bestuderen van de foto's bijna van overtuigd dat er een front camera op de X10 zit. Je ziet op de foto van het zwarte model, het lensje zitten, ziet er hetzelfde uit als de camera op mijn Hero, alleen kleiner.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 09:21 ]
Het viel me op dat je de 3 sensors niet op de computerfoto's (renders?) zag. Daarom gingen ze er misschien vanuit dat er geen frontcamera op zat. Nu is het wel duidelijk te zien (met name de witte) dat alles er wel op zit. Proximity, lichtsensor en de frontcamera. Hoewel ik het niet veel zal gebruiken ben ik blij dat ik de mogelijkheid dan wel heb om m te gebruiken...:)
Dit filmpje had ik ook nog niet gezien:
http://www.journaldugeek....s-hd2-vs-omnia-ii-vs-3gs/
En volgens mij zegtie (rond 3:10) dat dat dingetje voorop een camera is, maar ik versta m niet goed
http://www.journaldugeek....s-hd2-vs-omnia-ii-vs-3gs/
En volgens mij zegtie (rond 3:10) dat dat dingetje voorop een camera is, maar ik versta m niet goed
Ja dat weet ik, maar op mijn K300i kost de infrarood poort ongelofelijk veel stroom. Als de proximity sensor standaard altijd aanstaat (wat niet het geval is bij een Infrarood poort) dan wordt er dus onnodig veel energie verspild. Mijn vraag is dus of dat infrarood licht evenveel energie kost als de ouderwetse infrarood poort (van voor de bluetooth)? Het gaat tenslotte om infrarood licht...Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:18:
Ja, maar licht wat wij gebruiken om te kunnen kijken, kan je niet gebruiken voor je proximity sensor. Dat zou betekenen dat s'nachts je scherm om de haverklap uitvalt. Normaal gesproken werkt een proximity sensor door Infrarood licht (dus buiten "ons" dag en nach spectrum) tegen iets aan te schijnen, als dit reflecteerd, heb je dus iets in de buurt. Dat alles werkt dus niet met een simpele lichtsensor.
Ja hij zegt 'dat het waarschijnlijk iets van een frontcamera is' als ik het goed heb begrepen. Hij zegt iig het woord frontcamera
Je moet wel rekening houden met met de nieuwe technieken die om de hoek zijn komen kijken tussen de IR tijd voor het bluetooth en nu, daar zit behoorlijk wat jaartjes tussen. Daarnaast moest over die IR link data verstuurt worden, iets wat hier dan niet per se hoeft. Ik vraag me echt af of het zoveel energie zal besparen als die IR er niet in zit.roelientjeL schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:23:
[...]
Ja dat weet ik, maar op mijn K300i kost de infrarood poort ongelofelijk veel stroom. Als de proximity sensor standaard altijd aanstaat (wat niet het geval is bij een Infrarood poort) dan wordt er dus onnodig veel energie verspild. Mijn vraag is dus of dat infrarood licht evenveel energie kost als de ouderwetse infrarood poort (van voor de bluetooth)? Het gaat tenslotte om infrarood licht...
Ja hij zegt 'dat het waarschijnlijk iets van een frontcamera is' als ik het goed heb begrepen. Hij zegt iig het woord frontcamera
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Op een moderne spiegelreflexcamera zit ook zo'n sensor die het scherm uitschakelt als je met je oog voor de zoeker komt. Die apparaten lopen ook niet spontaan leeg
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Wat ik niet weet over smartphones is of je ze kunt overklokken?
Nu klinkt het misschien debiel om een CPU van 1GHz in een mobiel nog verder over te klokken, maar ik zou die functie eerder willen gebruiken om de kloksnelheid te VERLAGEN op het moment dat je er niks aan hebt...
Nu klinkt het misschien debiel om een CPU van 1GHz in een mobiel nog verder over te klokken, maar ik zou die functie eerder willen gebruiken om de kloksnelheid te VERLAGEN op het moment dat je er niks aan hebt...
Moderne CPU's (ook in telefoons) draaien niet altijd op full-speed =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daar kan altijd nog wat vanaf
Bij Windows Mobile toestellen kan je in ieder de snelheid van de chipset verlagen. Ik heb nog nooit in de androidmarket gekeken, maar wanneer de eerste 1ghz modellen gelanceerd zijn, zal er ongetwijfeld een programmaatje te downloaden zijn die dat kan. De meesten willen de huidige 528mhz modellen niet verlagen denk ik;)
Verwijderd
Geen matches
Waar ik wel weer van baal (net als met mijn *&^&$^% omnia) is dat USB bovenop en onder een klepje zit.. Bijzonder onpraktisch
!! Hij kan zodoende niet eenvoudig in een (auto) cradle en het klepje is voor een smartphone zeer onhandig.. Erg vreemde keuze ook, aangezien er aan de onderkant zelfs al een uitsparing zit, die nu wordt gebruikt om zo'n koordje aan te hangen volgens mij..
Vind ik ook onnodige onzin ja, ben blij dat het bij de Motorola Milestone allemaal 'goed' is..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vreemde keuze idd. Ze kunnen dit in de uiteindelijke versie nog veranderen. Sinds de meeste Xperia X10's een protoype was.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:08:
Waar ik wel weer van baal (net als met mijn *&^&$^% omnia) is dat USB bovenop en onder een klepje zit.. Bijzonder onpraktisch!! Hij kan zodoende niet eenvoudig in een (auto) cradle en het klepje is voor een smartphone zeer onhandig.. Erg vreemde keuze ook, aangezien er aan de onderkant zelfs al een uitsparing zit, die nu wordt gebruikt om zo'n koordje aan te hangen volgens mij..
Ook bij de Droid/Milestone is wat niet 'alles' goed.CLB schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:00:
Vind ik ook onnodige onzin ja, ben blij dat het bij de Motorola Milestone allemaal 'goed' is..
Ik zou er niet op rekenen dat die op een andere plek komt. Zou namelijk inhouden dat ze de complete hardware moeten gaan aanpassen. Denk niet dat ze dat gaan doen. En het toestel is niet echt een prototype meer te noemen. Vermoed dat zoals die nu is, ook wel zal blijven (wat betreft vorm, etc kleuren comi's kunnen altijd makkelijk aangepast worden).Tenshu schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:56:
[...]
Vreemde keuze idd. Ze kunnen dit in de uiteindelijke verzie nog veranderen. Sinds de meeste Xperia X10's een protoype was.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Wat dan?Tenshu schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:56:
Ook bij de Dorid/Milestone is wat niet 'alles' goed.
EDIT @ Hieronder: * CLB mompelt iets over Droid ipv Dorid..
[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 02-12-2009 12:42 ]
Nou om te beginnen: de Dorid aka Anisodoris lentiginosa is een levend wezen en het kenmerkende daarvan is dat ze sterfelijk zijn. En da's niet goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Jannibal23 op 02-12-2009 12:38 ]
Wat ik alleen wilde zeggen is dat het nog een prototype is en niet het uiteindelijke product. Ik ga er ook niet van uit dat de hardware wordt verandert en de X10 die er op youtube rond zwerven dat ook dat deze werkelijk uitkomt met misschien een kleine aanpassing.DjWannaB2002 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:07:
[...]
Ik zou er niet op rekenen dat die op een andere plek komt. Zou namelijk inhouden dat ze de complete hardware moeten gaan aanpassen. Denk niet dat ze dat gaan doen. En het toestel is niet echt een prototype meer te noemen. Vermoed dat zoals die nu is, ook wel zal blijven (wat betreft vorm, etc kleuren comi's kunnen altijd makkelijk aangepast worden).
De grootste reden waarom ik de Droid/Milestone niet zou kopen is de fysieke toetsenbord. De rede om een Droid te kopen, maar er zijn maar 4 rijen met toetsen en de toetsen zijn vlak en te dicht bij elkaar.CLB schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:14:
[...]
Wat dan?
EDIT @ Hieronder: * CLB mompelt iets over Droid ipv Dorid..
Dat laatste kan, alhoewel je dat toetsenbord natuurlijk nooit hoeft te gebruiken..
Want qua formfactor is de X10 nog groter ook.. 115,8 x 60 x 13,7 mm 119 x 63 x 13 mm
Want qua formfactor is de X10 nog groter ook.. 115,8 x 60 x 13,7 mm 119 x 63 x 13 mm
Waarom zou je het dan kopen als jet het niet gaat gebruiken.
Het formaat maakt mij helemaal niks uit. Tevens heeft de X10 een 4 inch en Droid/Milestone een 3,7 inch beeldscherm en het heeft een kleinere batterij.
Het formaat maakt mij helemaal niks uit. Tevens heeft de X10 een 4 inch en Droid/Milestone een 3,7 inch beeldscherm en het heeft een kleinere batterij.
vergeet de snapdragon niet
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
EDIT @ Hierboven: Ben benieuwd hoe of wat.. Denk dat die door de Rachael UI nagenoeg evensnel is
als de Milestone zonder skin, ook al is dat een andere CPU, die qua clocksnelheid een stukje lager is geklokt.
En een kleinere batterij.. Er zijn niet eens reviews van de SE, en die van de Droid spreken over 'uberbatterijtijd'
als de Milestone zonder skin, ook al is dat een andere CPU, die qua clocksnelheid een stukje lager is geklokt.
Net of iedereen alle functies van al z'n apparaten gebruikt...Tenshu schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:15:
Waarom zou je het dan kopen als jet het niet gaat gebruiken.
Dat eerste kan je natuurlijk als voor- en als nadeel zien..Tevens heeft de X10 een 4 inch en Droid/Milestone
een 3,7 inch beeldscherm en het heeft een kleinere batterij.
En een kleinere batterij.. Er zijn niet eens reviews van de SE, en die van de Droid spreken over 'uberbatterijtijd'
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 02-12-2009 14:37 ]
batterijgebruik zal inderdaad niet best zijn, met zo'n groot scherm, maar als ie het 2 dagen kan volhouden, vind ik het prima, mijn Magic hangt ook zo ongeveer elke dag aan de lader
wat betreft de processor en de UI, die UI gebruik je niet continu en alle software die je installeert profiteert natuurlijk wel van de power van de processor. zo ben ik heel benieuwd naar de performance van CoPilot op de X10, op mijn Magic vind ik het nogal tegenvallen
ik checkte net de specs van de Milestone, die heeft een aparte GPU, weet niet of de snapdragon dat ook aan boord heeft
wat betreft de processor en de UI, die UI gebruik je niet continu en alle software die je installeert profiteert natuurlijk wel van de power van de processor. zo ben ik heel benieuwd naar de performance van CoPilot op de X10, op mijn Magic vind ik het nogal tegenvallen
ik checkte net de specs van de Milestone, die heeft een aparte GPU, weet niet of de snapdragon dat ook aan boord heeft
Dat vindt ik dus overbodig. Doe het goed of doe het helemaal niet.[b]CLB schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:36
Net of iedereen alle functies van al z'n apparaten gebruikt...
De batterij gebruik van de Droid is ook niet erg goed. Er zijn reviews die zeggen dat je bij normaal gebruik hoogstens 24 uur ermee door kan. Dat is dus een nadeel van deze telefoon.[b]CLB schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:36
Dat eerste kan je natuurlijk als voor- en als nadeel zien..
Voor de rest ga ik er niet meer op in, wordt redelijk offtopic, maar ik zou dit is bekijken:
Leuk al dat ge bla-bla over de droid, maar dit is het X10 forum 
In verschillende hands-on wordt gemeld dat de zwarte solider (steviger) aanvoelt dan de witte. Jammer, want ik vind deze in het wit er zeer goed uitzien, maar nu ga ik natuurlijk wel voor de zwarte
Als de launch prijs gelijk is aan die van de Satio wordt dit sowieso mijn nieuwe telefoon ^_^
In verschillende hands-on wordt gemeld dat de zwarte solider (steviger) aanvoelt dan de witte. Jammer, want ik vind deze in het wit er zeer goed uitzien, maar nu ga ik natuurlijk wel voor de zwarte
Als de launch prijs gelijk is aan die van de Satio wordt dit sowieso mijn nieuwe telefoon ^_^
Ik zou t heel erg vreemd vinden als de witte minder solide zou zijn dan de zwarte...ik neem aan dat ze op dezelfde manier inelkaar zitten en zijn gezet en van hetzelfde materiaal zijn gebouwd 
Anyhow: vette beauty and the beast wallpaper
http://fc09.deviantart.ne...he_Beast_by_Wandera89.jpg
Zijn toch de 2 android phones waar ik nog steeds een beetje tussen zit te twijfelen...

Anyhow: vette beauty and the beast wallpaper
http://fc09.deviantart.ne...he_Beast_by_Wandera89.jpg
Zijn toch de 2 android phones waar ik nog steeds een beetje tussen zit te twijfelen...
Ik ook... Misschien kunnen we een poll maken ofzo? Zou op zich wel leuk zijn... Moet je het wel onderbouwen natuurlijk!
Wel fijn, een telefoon zonder glossy achterkantAs you can see, it’s quite thin and it actually feels surprisingly good in your palm. Especially the black one as its back is rubberised, whereas the back of the white phone is a glossy surface. The phone is pretty light as well.
Ik hoop alleen dat ze er nog een zwaardere batterij in zetten, ben niets zo'n van telefoons die het hooguit 24 uur uithouden.
Verwijderd
Geen matches
Moet je een Nokia 3310 nemen, die gaan qua telefoon bijzonder lang mee..Knul schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:02:
[...]
Wel fijn, een telefoon zonder glossy achterkantKan haast niet wachten tot hij uitkomt!
Ik hoop alleen dat ze er nog een zwaardere batterij in zetten, ben niets zo'n van telefoons die het hooguit 24 uur uithouden.
Mag niet hopen dat jij 2 jaar terug een PC had met een 1 Ghz processorVerwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:49:
[...]
Moet je een Nokia 3310 nemen, die gaan qua telefoon bijzonder lang mee..Waar we het nu over hebben is een X10, een smartphone, vergelijkbaar met een moderne PC van 2 jaar geleden, die dan toch maar even 24 uur meegaat op een 1500Mha batterijtje..
Je zou kunnen overwegen om een Philips Power2Go aan te schaffen (of iets dergelijks van een andere fabrikant) om toch wat langer zonder stopcontact rond te kunnen lopen.
Ik heb op de site van SE gekeken, daar zijn ook accessoires te vinden voor extra batterijduur...
Gaap, weinig nieuws de laatste tijd. Hopelijk zijn ze hard aan het werk...
//- freesurr //-
haha, inderdaad... Feestdagen komen eraan dus we zullen begin januari waarschijnlijk weer wat horen. Misschien komen ze met een release date.
Releasedatum is Q1 2010. Zolang hij er maar in mei is, wanneer ik mijn bundel kan verlengen
Mogelijk komt dit toestel in de US voor AT&T en T-Mobile.
Er komen namelijk twee varianten voor verschillende netwerken.
Er komen namelijk twee varianten voor verschillende netwerken.

Je kunt de Europese X10 bestellen bij Play.com. Release datum: 18 januari. Zie http://www.play.com/Mobil...Mobile-Phone/Product.html
Lijkt me erg optimistisch van Play.com. Aan de andere kant komt HTC met een vergelijkbaar Android toestel (HTC Bravo) begin volgend jaar, dus misschien wil SE ze voor zijn met een vervroegde release.
Lijkt me erg optimistisch van Play.com. Aan de andere kant komt HTC met een vergelijkbaar Android toestel (HTC Bravo) begin volgend jaar, dus misschien wil SE ze voor zijn met een vervroegde release.
[ Voor 3% gewijzigd door Cinner op 12-12-2009 08:26 ]
Ik hoop wel dat ie ietjes goedkoper wordt 
Hier nog een bericht daarover (530 pond):
http://phandroid.com/2009...0-launching-january-18th/
Hier nog een bericht daarover (530 pond):
http://phandroid.com/2009...0-launching-january-18th/
530 pond is met de huidige koers 590 Euro.
Waarschijnlijk gebruiken ze op die website de oude valuta koersen...
Maar 18 januari, laat maar komen
Waarschijnlijk gebruiken ze op die website de oude valuta koersen...
Maar 18 januari, laat maar komen
Idd!
Dit zou kunnen betekenen dat het een vervroegde release wordt, want eerst zou het 10 Februari worden uitgebracht.
590 Euro valt nog wel mee. Er waren geruchten dat het 800 euro zou worden. Bij een webshop zou je het wel goedkoper kunnen vinden. Het is afwachten...
Dit zou kunnen betekenen dat het een vervroegde release wordt, want eerst zou het 10 Februari worden uitgebracht.
590 Euro valt nog wel mee. Er waren geruchten dat het 800 euro zou worden. Bij een webshop zou je het wel goedkoper kunnen vinden. Het is afwachten...
Inderdaad, zoals ik al zei, nu met de feestdagen zullen we weinig nieuws horen. Ik denk dat die webshop de smartphone daarom ook online heeft gezet: mensen kunnen hem pre-orderen als cadeau voor de feestdagen.Tenshu schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:37:
Het is afwachten...
Heb al aan het zoeken geweest maar kan weinig info over terugvinden.
Zal de X10 nu ook een dedicated GPU (PowerVR) hebben of niet?
Verwijderd
Geen matches
Heb even een vraagje,
Ben echt fan van android
.. geweldig gewoon.
Maar mijn vraag is in verband met apps. Hoe zit het b.v. met de Snes app. of de GBA app. die bij de milestone de qwerty keyboard gebruikt?
Zijn zulke apps dan niet mogelijk op een touch-screen only androids?
( de apps. zijn ter voorbeeld ).
Want zelf zit ik te twijfelen tussen deze X10 en de Milestone.
Groeten,
Ben echt fan van android
Maar mijn vraag is in verband met apps. Hoe zit het b.v. met de Snes app. of de GBA app. die bij de milestone de qwerty keyboard gebruikt?
Groeten,
Ik zou maar voor de Milestone gaan in dat geval. Dat soort games bedienen met een joystick op het scherm is vrij lastig. Al vind ik het persoonlijk met een toetsenbord ook al niks (toetsen zijn zo klein). Ik heb het eens geprobeerd op mijn Xperia X1, maar het werkt gewoon niet lekker (snes en megadrive). Als je je beperkt tot eenvoudige puzzel games op de snes, waarbij je weinig knoppen nodig hebt, zal het allemaal wel meevallen.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 04:37:
Heb even een vraagje,
Ben echt fan van android.. geweldig gewoon.
Groeten,
Ik vraag me nog steeds af of het mogelijk is om zonder al teveel gedoe, standaard Android te draaien? Heb wat proberen te googlen over of het mogelijk is met de huidige HTC modellen, want die zijn vergelijkbaar geskinned, maar het is me nog niet gelukt om iets concreets te vinden hierover.
Mij lijkt het echt een geweldig toestel als ik er de standaard Android op kan draaien en dan zelf kan customizen met apps die ik zelf kies. De Rachael UI die er nu op zit is mij veel te onoverzichtelijk/fancy en traag! Ik heb liever een sombere interface die praktisch en snel is.
Mij lijkt het echt een geweldig toestel als ik er de standaard Android op kan draaien en dan zelf kan customizen met apps die ik zelf kies. De Rachael UI die er nu op zit is mij veel te onoverzichtelijk/fancy en traag! Ik heb liever een sombere interface die praktisch en snel is.
Voor zover ik het begrepen heb zijn in ieder geval de Timescape en Mediascape onderdelen van de SE interface applicaties die je kunt aan of uitzetten. Hoe het met andere SE specifieke onderdelen zit, weet ik niet.
Ik zit in ieder geval vol enthousiasme te wachten op dit toestel. Na het eerste filmpje op engadget, waarin de interface erg sloom was, was ik even ongerust. Gelukkig heb ik inmiddels al meerdere filmpjes gezien waar de interface gewoon soepel reageert. Als de play.com prijs realistisch is, ga ik deze zeker halen icm een sim only abo. Hoop in ieder geval dat hij niet verbonden wordt aan een specifieke provider.
Ik zit in ieder geval vol enthousiasme te wachten op dit toestel. Na het eerste filmpje op engadget, waarin de interface erg sloom was, was ik even ongerust. Gelukkig heb ik inmiddels al meerdere filmpjes gezien waar de interface gewoon soepel reageert. Als de play.com prijs realistisch is, ga ik deze zeker halen icm een sim only abo. Hoop in ieder geval dat hij niet verbonden wordt aan een specifieke provider.
Xbox Live: Chevalric
Same here, zit ook al tijden te zoeken naar dedicated GPU's en hoewel ik het anwoord niet letterlijk heb gevonden kwam ik wel dit tegen op het productblog van SE:DorkoTheBeast schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:55:
Heb al aan het zoeken geweest maar kan weinig info over terugvinden.
Bron: SEX10 hardware (GPU) supports OpenGL ES 2.0
Nu kan het aan mij liggen, maar dit komt wel over alsof er een aparte GPU aanwezig is
Kwestie van tijd tot er een goede ROM vrijkomt die je zelf kunt uitbouwen. Af en toe een blik werpen op xda is heel handig in deze.Roet schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:22:
Ik vraag me nog steeds af of het mogelijk is om zonder al teveel gedoe, standaard Android te draaien? Heb wat proberen te googlen over of het mogelijk is met de huidige HTC modellen, want die zijn vergelijkbaar geskinned, maar het is me nog niet gelukt om iets concreets te vinden hierover.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Ik zie dat de Hero ook enkele AOSP ROMs heeft. Echter werken dingen als Bluetooth, WifI en GPS niet. Het device wordt er dus wel enorm crippled van en dat vind ik niet echt een optie. Het is te hopen dat de SE ROM gewoon goed aan te passen is en de hele SE UI eruit te slopen valtGanymedus schreef op woensdag 16 december 2009 @ 01:14:
[...]
Kwestie van tijd tot er een goede ROM vrijkomt die je zelf kunt uitbouwen. Af en toe een blik werpen op xda is heel handig in deze.
Oeh, ik heb er nu een X10 m'n bureau liggen
Morgen eens uitgebreid mee pielen
vtec just kicked in yo!
En dan verwachten wij ook een uitgebreid reviewxerix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:46:
Oeh, ik heb er nu een X10 m'n bureau liggenMorgen eens uitgebreid mee pielen
Ja, het is inderdaad opvallend hoe slecht de AOSP ROMs voor Hero zijn momenteel.Roet schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:01:
[...]
Ik zie dat de Hero ook enkele AOSP ROMs heeft. Echter werken dingen als Bluetooth, WifI en GPS niet. Het device wordt er dus wel enorm crippled van en dat vind ik niet echt een optie. Het is te hopen dat de SE ROM gewoon goed aan te passen is en de hele SE UI eruit te slopen valt.
Graag met goede ondersteunende foto's en filmpjesxerix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:46:

[ Voor 20% gewijzigd door Ganymedus op 16-12-2009 18:14 ]
Kan je vanavond niet al beginnenxerix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:46:
morgen mijn baas eens vragen of hij er geen kan regelen voor me
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik heb sinterklaas zojuist nog even gebeld gesms't of hij er ook eentje kan geven, hij komt morgen nog even langs met z'n stoomboot!
Hij weet mijn locatie te bepalen d.m.v. de aGPS in mijn huidige telefoon, geo-tagged foto's en hij kan me altijd bereiken op mijn gmail omdat ik altijd online ben met HSPA
not...
Laat dan eens wat andere dingen weten dan die dingen die in de youtube filmpjes gezegd worden alsjeblieft
Gewoon wat opvallende zaken of zaken waar je nog niks over hebt gehoord en waarvan je dacht: "Oh!
"
not...

Laat dan eens wat andere dingen weten dan die dingen die in de youtube filmpjes gezegd worden alsjeblieft

[ Voor 24% gewijzigd door roelientjeL op 16-12-2009 23:51 ]
Zou je misschien is een benchmark programma van de market kunnen proberen ben wel benieuwt naar de verschillen / resultaten
[ Voor 5% gewijzigd door Eiland op 17-12-2009 15:01 ]
Schitterend filmpje(behalve het Franse geblaat halverwege het filmpje
:
http://www.youtube.com/watch?v=GfqoI9KKM9Y
Zeker vanaf 6:33 zie je ineens dat ze bij SE wel degelijk kunnen programmeren of dat de Snapdragon heel wat in z'n mars heeft(de waarheid zal in het midden liggen), maar die interface loopt zo smooth als het maar zijn kan. Helaas zag ik nog wel wat errors voorbij komen, maar goed ze hebben nog even...
Zeker vanaf 6:33 zie je ineens dat ze bij SE wel degelijk kunnen programmeren of dat de Snapdragon heel wat in z'n mars heeft(de waarheid zal in het midden liggen), maar die interface loopt zo smooth als het maar zijn kan. Helaas zag ik nog wel wat errors voorbij komen, maar goed ze hebben nog even...
De interface loopt zo smooth als het maar zijn kan? Ik zie nog wel een paar keer wat hick-ups. Toegegeven, het was erger inderdaad!Rctworld schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:45:
Schitterend filmpje(behalve het Franse geblaat halverwege het filmpje:
Wat me opvalt is dat de bediener aan het einde wat moeite heeft met knopjes drukken op het touchscreen. Dat betekent dus dat hij niet heel erg gevoelig is. Ik vindt het menu ook een zooitje, het lijkt wel een Nokia! Jammer dat er aan het einde alleen naar die muziek app wordt gekeken. Is wel erg interessant voor een aantal mensen, maar ik gebruik mijn mobiel niet voor muziek (daar heb ik een iPod voor). Ziet er wel gelikt uit, vindt het erg mooi en het lijkt goed te werken. Was dit nu trouwens Android 1.6, 2.0 of 2.1?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Dit is Android 1.6. Ik geloof dat hij ook gereleased wordt met 1.6, en later komt er een update naar 2.0Soepstengel schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 01:01:
[...]
De interface loopt zo smooth als het maar zijn kan? Ik zie nog wel een paar keer wat hick-ups. Toegegeven, het was erger inderdaad!
Wat me opvalt is dat de bediener aan het einde wat moeite heeft met knopjes drukken op het touchscreen. Dat betekent dus dat hij niet heel erg gevoelig is. Ik vindt het menu ook een zooitje, het lijkt wel een Nokia! Jammer dat er aan het einde alleen naar die muziek app wordt gekeken. Is wel erg interessant voor een aantal mensen, maar ik gebruik mijn mobiel niet voor muziek (daar heb ik een iPod voor). Ziet er wel gelikt uit, vindt het erg mooi en het lijkt goed te werken. Was dit nu trouwens Android 1.6, 2.0 of 2.1?
Dat is tot nu toe wel waar SE zelf vanuit gaat inderdaad, en dan later een over-the-air update naar 2.0 of een nieuwere versie die er tegen die tijd is gok ik... De Nexus One was volgens mij ook al 2.1?Knul schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:18:
[...]
Dit is Android 1.6. Ik geloof dat hij ook gereleased wordt met 1.6, en later komt er een update naar 2.0
[ Voor 4% gewijzigd door Rctworld op 19-12-2009 15:56 ]
Hoe bevalt hij tot nu toe?xerix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:46:
Een mooie review zou niet verkeerd zijn inderdaad. Hoe bevalt het touchscreen qwerty toetsenbord? Is deze kantelbaar in de breedte? Hij lijkt me namelijk iets te klein als ie alleen in de lengte te gebruiken is.
Verwijderd
Geen matches
Is natuurlijk een beetje onzinxerix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:46:
Ik heb bijvoorbeeld een nexus one op mijn buro liggen.... Volgende week eens uitpakken (als ik tijd kan vinden)....
Mijn gloednieuwe BWM concept-car staat al dagen te wachten in de garage op z'n eerste rit, maar met deze sneeuwval kan ik niet rijden... 
Kom op, even serieus, zijn er al een aantal reviews?

[ Voor 6% gewijzigd door roelientjeL op 23-12-2009 04:02 ]
Nauwelijks, alleen hand-on's van verwende journalisten D=roelientjeL schreef op woensdag 23 december 2009 @ 04:02:
Mijn gloednieuwe BWM concept-car staat al dagen te wachten in de garage op z'n eerste rit, maar met deze sneeuwval kan ik niet rijden...
Je kunt de X10 nu reserveren op bol.com voor 519 euro, beschikbaar op 1 maart 2010:
http://www.bol.com/nl/p/e...05000007644072/index.html (zwart)
http://www.bol.com/nl/p/e...05000007644071/index.html (wit)
Dit wordt waarschijnlijk mijn eerste smartphone, moet wel ff kijken wanneer de HTC bravo uitkomt of de Google Nexus One
http://www.bol.com/nl/p/e...05000007644072/index.html (zwart)
http://www.bol.com/nl/p/e...05000007644071/index.html (wit)
Dit wordt waarschijnlijk mijn eerste smartphone, moet wel ff kijken wanneer de HTC bravo uitkomt of de Google Nexus One
Ben nu in het bezit van een X1 (Windows) en ik mag mijn abo verlengen. Nu wilde ik de X2 nemen maar ik twijfel toch over een Android toestel. Wat ik in ieder geval op mijn telefoon moet hebben:
-Agenda syncen met outlook
-Office (word/excell) en PDF lezen en bewerken
-Email
-Navigatie ZONDER datacommunicatie (in het buitenland moet het ook werken)
Kan dit allemaal op een android zonder veel problemen/getweak?
-Agenda syncen met outlook
-Office (word/excell) en PDF lezen en bewerken
-Navigatie ZONDER datacommunicatie (in het buitenland moet het ook werken)
Kan dit allemaal op een android zonder veel problemen/getweak?
Ik zou zeggen, verdiep je eens in wat Android allemaal kan. In dit topic wordt alleen de X10 besproken. Wat betreft de features van Android kun je de zoekfunctie eens gebruiken, of Googlen. Dit is namelijk wel een beetje basic.
Valt mij op dat maar weinig mensen geïnteresseerd lijken te zijn in de x10.
Hier een paar applicaties die op de x10 draaien + foto's en video's gemaakt op de x10.
Hopelijk blaast deze nieuwe informatie wat meer leven in deze topic.
Hier een paar applicaties die op de x10 draaien + foto's en video's gemaakt op de x10.
Hopelijk blaast deze nieuwe informatie wat meer leven in deze topic.
Momenteel is alle aandacht gevestigt op de Nexus One. Als die echt 200 euro gaat kosten is deze X10 kansloos met zn 500 euro
Ach, ik geloof dat Steve ook zei dat de iPhone 200$ ging kosten. De hele wereld stond op zijn kop, mensen gingen wachten op de iPhone, en inderdaad het toestel kost 200$..... icm een abonnement. Wat men ook zegt, de N1 zal naar alle waarschijnlijkheid niet voor 200€ in de winkels komen te liggen.Mythling schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:53:
Momenteel is alle aandacht gevestigt op de Nexus One. Als die echt 200 euro gaat kosten is deze X10 kansloos met zn 500 euro
al kost de Nexus 200, dan nog ga ik voor de X10, mooier, groter scherm. had alleen wel graag de 512mb ram van de nexus in de x10 gehad
Groter? Ja, 0,3 inch diagonaal. Mooier? Kunnen we niet weten, omdat de beeldschermen niet vergeleken zijn. Bovendien heeft de X10 slechts een 65K kleuren scherm, waar de Milestone 16M en de N1 een WVGA AMOLED scherm heeft, welk doorgaans ook 16M kleuren ondersteund. Verder zou de N1 een betere kleurweergave en contrast dan de Milestone hebben (bron). En het scherm van de Milestone wordt als een van de beste in de huidige smartphone markt gezien.
Dat de X10 een mooier scherm heeft betwijfel ik dus.
Dat de X10 een mooier scherm heeft betwijfel ik dus.
de X10 heeft een 16M kleuren scherm, maar is op dit moment beperkt door de Android versie die er in eerste instantie op staat. na een 2.0 update zal ie gewoon 16M kleuren hebben
en voor zover ik weet is het scherm van de X10 ook een AMOLED
met mooier bedoelde ik overigens het design, vind de N1 gewoon lelijk
Ik kan nergens een X10 met een AMOLED scherm vinden. De specs sheets hebben het over een normale tft scherm. Je zou me blij maken als je kan bewijzen dat ook de Xperia 10 AMOLED heeft, want deze zijn in kleurweergave, contrast en energieverbruik superieur aan een TFT scherm.
En verder mist de X10 HD 720 recording, welk de HTC Bravo wel heeft. Wel zo handig als je de filmpjes later op een groter scherm dan 4" wilt bekijken.
Dit verhaal begint een beetje op die van de X1 te lijken. Prima telefoon, alleen liep het achter op de concurrentie (HTC) met een even duur prijskaartje
En verder mist de X10 HD 720 recording, welk de HTC Bravo wel heeft. Wel zo handig als je de filmpjes later op een groter scherm dan 4" wilt bekijken.
Dit verhaal begint een beetje op die van de X1 te lijken. Prima telefoon, alleen liep het achter op de concurrentie (HTC) met een even duur prijskaartje
nutteloos
[ Voor 84% gewijzigd door Knul op 27-12-2009 13:01 ]
@batsgeit, dat het een snapdragon heeft is juist één van de weinige dingen die zeker is
Ok, verkeerd gelezen dan. Dan is het echt wel een potentiele X10 killer. Jammer dat hij zo lelijk is.Ganymedus schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:54:
@batsgeit, dat het een snapdragon heeft is juist één van de weinige dingen die zeker is
Lelijk is natuurlijk een kwestie van smaak. Daarnaast zijn het leaked foto's tegenover press release foto's van de X10. Maar of het een X10 killer is, dat weet ik niet. Iedere telefoon biedt zijn eigen set van selling-features.
Beetje overdreven verhaal, dit. De X10 is allesbehalve achterhaald wanneer hij uitkomt. Qua hardware doet hij echt niet onder voor bijvoorbeeld de HTC Bravo. Goed, de Bravo kan 720p video's opnemen, maar de camera van de X10 is op zijn beurt 8.1 MP ipv 5 MP en maakt vermoedelijk betere foto's. Bovendien kunnen we nu al zien dat de video die de X10 schiet er prima uitziet, ook al is het geen HD. Andere specs lopen vrijwel gelijk. De X10 heeft een groter scherm, terwijl de Bravo een AMOLED scherm zou hebben, dus betere kleuren/contrast/energieverbruik, maar waarschijnlijk slechter zichtbaar in buitenlicht. Qua design word het voor mij ook moeilijk kiezen, een witte X10 of een zwarte Bravo, allebei lijken ze erg mooi ontworpen te zijn.yur400 schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:13:
Ik kan nergens een X10 met een AMOLED scherm vinden. De specs sheets hebben het over een normale tft scherm. Je zou me blij maken als je kan bewijzen dat ook de Xperia 10 AMOLED heeft, want deze zijn in kleurweergave, contrast en energieverbruik superieur aan een TFT scherm.
Veel mensen blijven maar denken dat meer pixels een betere camera geeft.
Tros Radar heeft dit daarom onder de loep genomen. Hier kan gelezen worden: "... de camera's van tegenwoordig hebben zo veel megapixel, dat meer niet nodig is, louter en alleen om dat het verschil tussen 5, 8 en 12 megapixel al niet te zien is voor het blote oog." en "omdat er steeds meer megapixel op de kleine sensor worden geplaatst, worden deze pixels steeds kleiner. Zodoende vangen ze steeds minder licht op en kan het zelfs zo zijn dat de foto zelfs slechter wordt naarmate de camera meer megapixel heeft. Op de foto staat dan ruis, omdat de pixels te weinig licht opvangen."
Bovendien hoe meer pixels, hoe groter elke foto als bestand wordt. En misschien nog wel het belangrijkste is dat een camera ook in minder goed verlichte ruimtes kwalitatief goede foto's moet kunnen schieten. Dit is een punt waar veel camera's zakken en hier heeft wederom een hoger aantal pixels een negatief effect.
Dat de Xperia 10 betere foto's zal maken kunnen we dus nog niet opmaken. Wel kan ik zeggen dat het dus een betere/duurdere lens en sensor nodig zal hebben vergeleken met de 5.1 Megapixel camera's . Dit zal de prijs, in mijn opzicht, onnodig opdrijven.
Mijn bedoeling is niet SE of de X10 niet negatief in beeld te brengen, maar een consument mag toch kritisch zijn?
Vooral na mijn ervaring met de SE X1.
Tros Radar heeft dit daarom onder de loep genomen. Hier kan gelezen worden: "... de camera's van tegenwoordig hebben zo veel megapixel, dat meer niet nodig is, louter en alleen om dat het verschil tussen 5, 8 en 12 megapixel al niet te zien is voor het blote oog." en "omdat er steeds meer megapixel op de kleine sensor worden geplaatst, worden deze pixels steeds kleiner. Zodoende vangen ze steeds minder licht op en kan het zelfs zo zijn dat de foto zelfs slechter wordt naarmate de camera meer megapixel heeft. Op de foto staat dan ruis, omdat de pixels te weinig licht opvangen."
Bovendien hoe meer pixels, hoe groter elke foto als bestand wordt. En misschien nog wel het belangrijkste is dat een camera ook in minder goed verlichte ruimtes kwalitatief goede foto's moet kunnen schieten. Dit is een punt waar veel camera's zakken en hier heeft wederom een hoger aantal pixels een negatief effect.
Dat de Xperia 10 betere foto's zal maken kunnen we dus nog niet opmaken. Wel kan ik zeggen dat het dus een betere/duurdere lens en sensor nodig zal hebben vergeleken met de 5.1 Megapixel camera's . Dit zal de prijs, in mijn opzicht, onnodig opdrijven.
Mijn bedoeling is niet SE of de X10 niet negatief in beeld te brengen, maar een consument mag toch kritisch zijn?
tja, en mij boeit die hele camera niks 
als er maar een beetje fatsoenlijk fotos mee gemaakt kunnen worden vind ik het allang best
wat heb je aan een 720p videocam als je niet eens optisch kan inzoomen?
de lenzen van cameratelefoons zijn zo klein dat het nog wel even gaat duren voordat die dingen serieuze concurrentie gaan vormen voor "dedicated" cameras
als er maar een beetje fatsoenlijk fotos mee gemaakt kunnen worden vind ik het allang best
wat heb je aan een 720p videocam als je niet eens optisch kan inzoomen?
de lenzen van cameratelefoons zijn zo klein dat het nog wel even gaat duren voordat die dingen serieuze concurrentie gaan vormen voor "dedicated" cameras
Alleen betaal je wel voor die camera.
Dus waarom niet meteen een degelijke?
En dat geldt ook voor alle andere functies. Je bent +-550 euro kwijt aan zo een toestel en dan wil ik wel een die aan mijn verwachtingen voldoet.
En dat geldt ook voor alle andere functies. Je bent +-550 euro kwijt aan zo een toestel en dan wil ik wel een die aan mijn verwachtingen voldoet.
jouw verwachtingen zijn anders dan de mijne?
ik wil een zo groot mogelijk scherm en het design van de X10
daarnaast ben ik eigenlijk heel benieuwd geworden naar timescape en mediascape
Verwijderd
Geen matches
Is er nou al duidelijkheid over wat voor scherm hij krijgt? En hoop toch op multi touch maar dat zal er wel niet inzitten...
Mijn abbo loopt in juni af dus zou deze evtueel met verlenging kunnen nemen! Neem sowieso SE.
Mijn abbo loopt in juni af dus zou deze evtueel met verlenging kunnen nemen! Neem sowieso SE.
gevonden op het developer forum van SE:
Will it have multi-touch in future updates?
Xperia X10 has a capacitive screen. It does not support multi-touch functionality at launch, but is considered for the future.
Will it have multi-touch in future updates?
Xperia X10 has a capacitive screen. It does not support multi-touch functionality at launch, but is considered for the future.
We kunnen hier eindeloos over doorgaan, maar om het even duidelijk te makenJarlSX schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:40:
jouw verwachtingen zijn anders dan de mijne?
SE wil met dit product zoveel mogelijk consumenten bereiken. Dat betekent dat je in prijs en product competitief moet zijn.
Dat ze jou tevreden krijgen met een 4" scherm en een leuke design betekent niet dat andere consumenten ook meteen 550 euro voor willen neerleggen.
Voor dat geld willen zij een zo compleet mogelijk toestel. En als Google dan met de N1 voor minder geld een vergelijkbaar toestel op de markt brengt... tsja
En over multi-touch. Apple heeft er in Amerika een patent op, daarom hebben phones buiten de Iphone daar geen m-t. Dat patent geldt alleen in Amerika, dus grote kans dat de Europese versie netzoals bij de Droid/Milestone wel multi-touch ondersteunt.
[ Voor 13% gewijzigd door yur400 op 28-12-2009 18:35 ]
Het scherm heeft geen AMOLED, dat wordt ook nergens beweerd behalve in 1 filmpje van een slecht sprekende man/vrouw. Het scherm is gewoon een TFT zoals op de se.com site staat.JarlSX schreef op zondag 27 december 2009 @ 01:55:
de X10 heeft een 16M kleuren scherm, maar is op dit moment beperkt door de Android versie die er in eerste instantie op staat. na een 2.0 update zal ie gewoon 16M kleuren hebben
Het scherm heeft 65k kleuren, in een geupgraded model kan dit scherm vervangen worden door een 16m scherm.
Dit is een mogelijkheid die is geopperd door een hoge heer van sony ericsson. Maar android maakt op dit moment gebruik van maar 65k dus heeft het geen nut.(zijn woorden van wat ik me herinner)
Hoewel de motorola droid/milestone wel 16m heeft...
Verwijderd
Matched: sony
X10 kan gewoon 16m kleuren aan, android 1.6 nog niet..Camembert1633 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:13:
[...]
Het scherm heeft geen AMOLED, dat wordt ook nergens beweerd behalve in 1 filmpje van een slecht sprekende man/vrouw. Het scherm is gewoon een TFT zoals op de se.com site staat.
Het scherm heeft 65k kleuren, in een geupgraded model kan dit scherm vervangen worden door een 16m scherm.
Dit is een mogelijkheid die is geopperd door een hoge heer van sony ericsson. Maar android maakt op dit moment gebruik van maar 65k dus heeft het geen nut.(zijn woorden van wat ik me herinner)
Hoewel de motorola droid/milestone wel 16m heeft...
Android 1.6 = 65K
Android 2.x = 16m
Is ongeveer 16m keer voorbij gekomen in diverse fora.. Wel een gemiste kans van SE om géén amoled te kiezen.. Amoled is inderdaad superieur aan tft en zou erg goed staan op de specs..
Had iemand deze tutorial al gepost overigens?: http://www.youtube.com/watch?v=tbcBq8vhSz8
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 09:24 ]
wat ik lees is dat de hardware juist wel 16M kleuren aankan, maar omdat het toestel initieel met android 1.6 geleverd wordt, wordt dit gelimiteerd tot 65k kleuren, aangezien android 1.6 'maar' 16 bits kleuren ondersteund
als ie geen amoled heeft is dat wel jammer ja
als ie geen amoled heeft is dat wel jammer ja
Ok, dan zat het verhaal zo in elkaar, bedankt voor de update.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:19:
[...]
X10 kan gewoon 16m kleuren aan, android 1.6 nog niet..
Android 1.6 = 65K
Android 2.x = 16m
Is ongeveer 16m keer voorbij gekomen in diverse fora.. Wel een gemiste kans van SE om géén amoled te kiezen.. Amoled is inderdaad superieur aan tft en zou erg goed staan op de specs..
Had iemand deze tutorial al gepost overigens?: http://www.youtube.com/watch?v=tbcBq8vhSz8
Dat verklaart ook waarom de motorola droid/milestone wel 16m heeft, die draait al op android 2.0
En helaas dat het geen AMOLED scherm bevat natuurlijk:)
En geen radio is ook wel jammer.
Vette poep, ziet er zeer goed werkend en vloeiend snel uit!
Kan niet anders dat zoiets over een aantal jaar ook met gezichten kan, gekoppeld aan hyves/facebook e.d.
Het ziet er idd naar uit dat het scrollen even soepel als de iPhone gaat (kraak me maar af vanwege dit, maar het scrollen op de iPhone gaat gewoon echt heel soepel!)
En volgens mij kan het al met gezichten:
Wikipedia: Augmented reality
En volgens mij kan het al met gezichten:
Wikipedia: Augmented reality
Ik heb geen leuke ondertitel.
ik denk dat dit toch wel de mijne gaat worden,
jammer dat er geen amoled in komt maar dan hang ik hem maat wat vaker aan de oplader.
zou mooi zijn als augmented reality ook toegeoegd kon worden,
al zal dit niet heel veel gebruikt worden in het dagelijks leven tenzij je slecht bent in namen
jammer dat er geen amoled in komt maar dan hang ik hem maat wat vaker aan de oplader.
zou mooi zijn als augmented reality ook toegeoegd kon worden,
al zal dit niet heel veel gebruikt worden in het dagelijks leven tenzij je slecht bent in namen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.