Het Sony Ericsson Xperia X10 (Rachael) topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste
Acties:
  • 182.245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben ook heel benieuwd naar de snelheid. In die vroege filmpjes leek het duidelijk software ipv hardware render. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze hem, zo brak als in eerdere filmpjes, kunnen releasen. Maar cool over een paar dagen weten we het dus zeker. Enkel jammer dat ie net de 2.0 android release heeft misgelopen, maar dat is mss meer de schuld van Google die deze release niet helemaal netjes heeft gespeeld met het voorzetje aan Motorola vind ik.

Launch date official

Februari 10 in de UK.

http://www.se-store.co.uk...372-3F50-72B99049F0C159B9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11-2021
Geen matches
LET OP!

Er staat EXPECTED, dus VERWACHTTE launch datum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 10:31
Matched: xperia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlalex
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-03-2024
Matched: xperia, sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze gebruiken dezelfde bron als hierboven genoemd is, en dat is 'expected' dus ben benieuwd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hier het betreffende filmpje wat dus eerst niet werkte:

http://www.dailymotion.co...logit-x10-preview-eng_fun

Het lijkt erop dat de menu's nu net zo snel gaan dan in de voorgekookte video's.. Ziet er erg goed uit!!!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:05:

Het lijkt erop dat de menu's nu net zo snel gaan dan in de voorgekookte video's.. Ziet er erg goed uit!!!
zie toch nog veel haperingen en de animaties bij het openen van de media zijn er niet.
Ik twijfel over dit toestel, ik neig eerder naar de HD2. Ik zie zeker het potentieel: de hardware is top, de camera fantastisch, de muziekspeler ziet er beter uit dan de HTC.

Maar ik vrees dat we heeeeeel lang, naar SE traditie, gaan moeten wachten op een update naar 2.0 waardoor je lang met die 65k kleuren gaat zitten. Ook ben ik nog niet overtuigd van android. Het is het vlak van connectiviteit en "play nice" met windows 7 ( of eender welk windows, ik heb 7 )dat me een beetje parten speelt. Ook het gebrek aan een goede sync voor de media baart me zorgen.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik inhoudelijk niet zoveel weet van android. Ik ken het wel maar en snap open source als pluspunt wel, de navigatie die er aan komt ziet er ook knap uit. Maar WinMo kan ik perfect tomtom op installeren en het is bepaald ook niet gesloten voor tweaks. Daarnaast zoals boven vermeld sync'd het gewoon beter en komen ook in Winmo hele leuke dingen aan.

Mis ik iets in android waardoor de X10 in belang kan winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 20:23
Geen matches
http://vimeo.com/7422001

Gaat toch nog te traag naar mijn zin .. Afwachten, want ik zou deze telefoon echt wel graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Het toestel komt pas over 3 maand uit, waarom maakt iedereen zo'n punt van die trage menu's? Als ze het zo zouden laten konden ze het toestel nu ook wel uitbrengen. Ik wil niet zeggen dat het bij de release perfect zal zijn, want dat weet ik niet, maar ik heb ook geen reden om aan te nemen dat ze het niet zullen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:25

13art

Moderator Mobile
Geen matches
Ze willen bij SE denk ik gewoon alles te mooi maken, waardoor het een zware belasting is voor de phone. Als er custom rom's komen/zijn die meer op alleen android varen dan zo'n hele mediascape schil er omheen, zou het me niet verbazen als het allemaal gewoon lekker soepel en vlot loopt.
Want op de filmpjes lijkt de bottelnek toch het meeste te zijn als bijv de verschillende contacten geladen worden in een soort van carousel van boven naar beneden. Kortom het grafische gedeelte.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
Geen matches
DjWannaB2002 schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:42:
Ze willen bij SE denk ik gewoon alles te mooi maken, waardoor het een zware belasting is voor de phone. Als er custom rom's komen/zijn die meer op alleen android varen dan zo'n hele mediascape schil er omheen, zou het me niet verbazen als het allemaal gewoon lekker soepel en vlot loopt.
Want op de filmpjes lijkt de bottelnek toch het meeste te zijn als bijv de verschillende contacten geladen worden in een soort van carousel van boven naar beneden. Kortom het grafische gedeelte.
Voor mij is het uiterlijk een van de dingen waarom ik deze telefoon zie zitten naast de verdere features t.o.v. andere toestellen. Ik ben met name benieuwd naar de uitwerking van de automatische herkenning van contacts op gemaakte foto's, ik vind dat wel een leuke feature.
Verwachte release is over 3 maanden, dat geeft SE een hoop tijd het een en ander te verbeteren, zeker als je kijkt naar de demo's een maand of 1,5 terug en nu....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:05:

Goed filmpje. Ik vind het allemaal heel behoorlijk draaien. In Windows 7 heb ik in mappen ook niet altijd direct de thumbnail-preview maar duurt het even een seconde voor dat alle thumbnails zijn ingeladen, dus dat is niet anders. En bij de 2e keer openen staat het er vrijwel direct.

Hier en daar heb je inderdaad even een seconde lag, maar niet in die mate dat ik zeg dat is een showstopper.

Ik vind de draai die ze aan de UI ook super mooi. Goeie integratie met social (maar niet overdone, en consistente UI (alles blijft blauw) over het algemeen. En een mooie muziek/video/foto-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Geen matches
Mooi die filmpjes, zo hebben we nu geleerd dat de X10 video opneemt in WVGA resolutie. Dat is geen high def, maar toch niet verkeerd :) De bijgewerkte interface is ook véél soepeler dan we een tijdje terug zagen. Als ze blijven sleutelen tot begin volgend jaar, wordt dit een héle mooie telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Geen matches
caoim schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:28:
http://vimeo.com/7422001

Gaat toch nog te traag naar mijn zin .. Afwachten, want ik zou deze telefoon echt wel graag hebben.
Dat is een 'oud' filmpje. Een paar berichten boven dat van jou staat een filmpje met een nieuwere versie van de software. Draait als een stuk beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Geen matches
Ik vind de SE interface niet heel bijzonder. Het ziet er allemaal fancy en hip uit, maar echt super praktisch is 't allemaal niet. Door 'timescape' heb je nu zelfs 2 omgevingen waar je de contacten beheerd. Ook 'mediascape' ziet er leuk uit, maar kun je ook gewoon door een lijst met albums/artiesten/songs scrollen? Mijn voorkeur gaat uit naar een 'kaal' Android OS, wat gewoon simpel, maar toch gebruiksvriendelijk is uitgevoerd. Uiteindelijk zal er misschien wel een ROM op XDA komen, maar je wilt toch graag dat 't gelijk naar wens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
in die release over de lancering staat dat alleen sensuous black beschikbaar is Q1 2010, wil dat zeggen dat de witte versie pas later zal verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: sony
foto's gemaakt met een pre-production model van de X10

http://blogs.sonyericsson...ictures-and-sample-video/

Zien er best goed uit met sowieso weinig sterk daglicht in de herfst. De video vind ik dan wel een beetje tegenvallen. Die van de Droid was mooier.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ziet er absoluut niet slecht uit. Zit nog te twijfelen tussen deze, de scipa of spica van Samsung en de HTC HD 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Geen matches
apart lijstje heb je, de spica zit nogal in een andere klasse

voor mij is het, na dat nieuwste filmpje (waarvoor dank) wel helemaal duidelijk. ik vind het design heel mooi (vooral de witte), heerlijk groot scherm, flinks specs

en toen begont het lange wachten... :'(

wat noem je eigenlijk "lang wachten", als je het over de update naar 2.0 voor de X10 hebt?
als ik kijk hoe lang ik nu al wacht om uberhaupt 1.6 op mijn magic te krijgen...

[ Voor 24% gewijzigd door JarlSX op 17-11-2009 00:53 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00
Geen matches
Wow, die X10 is echt razendsnel. Ook gaat alles erg smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Geen matches
Vind je? Moet je de filmpjes nog maar eens helemaal kijken (niet de filmpjes die door SE zelf worden vertoont van die van de reviews/previews).
Maar goed zoals ook al eerder is aangegeven, er kan nog veel veranderd worden in de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
Geen matches
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 02:03:
[...]

Vind je? Moet je de filmpjes nog maar eens helemaal kijken (niet de filmpjes die door SE zelf worden vertoont van die van de reviews/previews).
Maar goed zoals ook al eerder is aangegeven, er kan nog veel veranderd worden in de firmware.
Inderdaad, was mij eigenlijk het meeste tegenstaat is dat het nu al behoorlijk veel moeite heeft gekost om alle SE-ware rondom Adroid 1.6 te bouwen zodat alles vloeiend loopt. Hoe moet het dan wel niet gaan met latere updates? Het hele Android open-source idee verdwijnt bij mij een beetje. Zonde, want wat een prachtig toestel! En mooie specs! Mocht dit toestel met een kale OS geleverd worden werd hij van mij.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Geen matches
en alweer een filmpje, niks nieuws geloof ik

video

[ Voor 9% gewijzigd door JarlSX op 17-11-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
*knip* was toch al gepost.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 17-11-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:41
Geen matches
weet iemand zo ook of er tomtom bestaat voor het androidplatform?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Ik ben ook nog niet 100% overtuigd van de Sony interface.. Wel lijkt het erop dat de X10 interface niet zo geintergreerd is dan de HTC Sense gui. Het lijkt erop dat de Sony interface aan elkaar geplakt is door de Android home. Je start per functie als het ware vanuit Android de Mediascape e.d. op. Wat denken jullie?

Dit zou betekenen dat je de X10 interface ook niet hoeft te gebruiken.. Ik kan me voorstellen dat een ahome o.i.d. op dit toestel vliegt als de wind.. Wellicht dat ze zelfs sense kunnen losweken uit een toekomstige HTC om ook op de SE te kunnen draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Geen matches
weet niet of je op een "normale" manier bij je contacts kan komen?
dat je timescape/mediascape gewoon wegsleept, van het scherm af en dan de standaard contacten etc icoontjes op je homescreen zet. misschien is er helemaal geen normale contacts, alleen de timescape interface

denk dat ik op zich geen problemen zal hebben met ts/ms, op dat laatste filmpje ziet het er snel genoeg uit (en zal in de komende maanden wellicht nog verbeteren), maar ik ben mijn Magic gewend, zonder Sense UI of wat dan ook (heb wel FreshFace, maar alleen omdat ik dan 5 schermen kan instellen)

en anders, zoals al door anderen al gezegd, gewoon een custom rom erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
Geen matches
JarlSX schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:48:

video
Ik vind dit al een hele verbetering, de animaties gaan vloeiend, touch lijkt ook beter te werken. Alleen zijn ze nogal aan het prutsen bij die foto's. En inderdaad, volgens mij zijn het gewoon losse apps, en is het niet overal terugkerend, dus mocht het niet bevallen kan je er wel omheen..
Ik wordt enthousiast!

[ Voor 14% gewijzigd door Realityweb op 17-11-2009 16:22 ]

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Geen matches
JarlSX schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:48:

video
In dit filmpje beweert de presentator dat de X10 een AMOLED display heeft. Even voor de duidelijkheid: dat klopt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:38
Geen matches
En weer een mooie Review van de X10

REVIEW

en een Hands-on van Adroidworld

Edit: De eerste review was dus inderdaad al 2 pagina's terug gepost, Mijn excuses

[ Voor 73% gewijzigd door z0bin op 17-11-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Geen matches
die review is 2 paginas terug al gepost :)

wel een mooie handson, klinkt goed!

nog maar 3 maanden, aaargh

[ Voor 50% gewijzigd door JarlSX op 17-11-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Geen matches
Zoooo, ik heb er ook mee gespeeld :) Erg onder de indruk en van enige vertraging was amper sprake. Voelde snel en snapy aan dus dat komt wel goed. Morgen zal ik de eerste ervaringen melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Geen matches
Je bent me net voor, wilde net gaan vragen, waar blijft DaannO met zijn reactie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Geen matches
DaannO schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:54:
Zoooo, ik heb er ook mee gespeeld :) Erg onder de indruk en van enige vertraging was amper sprake. Voelde snel en snapy aan dus dat komt wel goed. Morgen zal ik de eerste ervaringen melden :)
Heb een brutale vraag, vond je het scherm minder scherp dan verwacht? Ik vind het toestel nu minder leuk alleen omdat ik via de specs weet dat hij minder kleuren heeft.. 8)7

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Geen matches
Bananenspin schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:11:
[...]

Heb een brutale vraag, vond je het scherm minder scherp dan verwacht? Ik vind het toestel nu minder leuk alleen omdat ik via de specs weet dat hij minder kleuren heeft.. 8)7
Scherm is erg scherp. Ik heb hem naast een Acer Liquid gelegd en ze zijn beide het zelfde dus het aantal kleuren maakt geen ruk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Geen matches
Hoeveel % kan in een dubbelblind test 65k kleuren onderscheiden van 16 miljoen kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Geen matches
En bij een 2.0 upgrade is het gewoon 16M-kleuren toch?
Ligt gewoon aan Android 1.6 dat dat nu niet kan :')

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Geen matches
Betekent dat overigens ook niet dat geen van de huidige Android toestellen (behalve de Droid) meer dan 65k kleuren weergeeft? En ik heb er verder nog nooit iemand over gehoord, waarschijnlijk omdat niemand het wist en het dus ook niet merkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
R_W schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:45:
Hoeveel % kan in een dubbelblind test 65k kleuren onderscheiden van 16 miljoen kleuren?
Heel veel mensen gok ik. Althans, op een toestel zoals de BL40 hoef je de specs er niet bij te leggen om te kunnen zien dat het een toestel met 16M kleuren is. Het lijkt toch wel verschil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
RoD schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:58:
[...]

Heel veel mensen gok ik. Althans, op een toestel zoals de BL40 hoef je de specs er niet bij te leggen om te kunnen zien dat het een toestel met 16M kleuren is. Het lijkt toch wel verschil te maken.
De HTC HD2 heeft ook maar 65k colors. In de Tweakers.net review is daar ook niet eens op in gegaan. Ik denk dat er meer toestellen zijn met een 65k-scherm dan je denkt. Ik zie ook graag meer kleuren, maar ook andere factoren zijn belangrijk: net zoals alle LCD-TVs hetzelfde aantal kleuren hebben, geeft de één toch mooier beeld dan de ander. Denk ook aan AMOLED etc. Maar ik hoop ook snel op meer kleuren-support! Nokia doet al jaren naar het schijnt aan 16m kleuren, maar ja die gebruikt dan weer veel resistieve schermen. Anyway, in 2010 mag het wel omhoog als het kan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
R_W schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:45:
Dat kan je toch ook zelf checken? Je kan je PC instellen op 16bit kleur (=65k kleuren) of meer (eigenlijk is 24bit gelijk aan 16 miljoen kleurenn maar 32bit kleur is ook duidelijk om een verschil aan te geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:06:
[...]

Dat kan je toch ook zelf checken? Je kan je PC instellen op 16bit kleur (=65k kleuren) of meer (eigenlijk is 24bit gelijk aan 16 miljoen kleurenn maar 32bit kleur is ook duidelijk om een verschil aan te geven)
Doet de X10 nou 16bit (65k) of 18bit (262k)? In het laatste geval, kun je het dus op je PC dan nog niet goed vergelijken? En ik zou ook weleens willen weten of Android 1.6 of 2.0 nou meer dan 16 bits eigenlijk ondersteunt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Geen matches
DaannO, kun je naar je contacts gaan, zonder timescape te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:57
Geen matches
het verschil tussen 65000 of 16 miljoen kleuren zien we niet.
alles kan alleen veel scherper ogen door goed contrast en een goede resolutie.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Geen matches
Dutchzilla schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:14:
het verschil tussen 65000 of 16 miljoen kleuren zien we niet.
alles kan alleen veel scherper ogen door goed contrast en een goede resolutie.
Zet eens windows op 65k en probeer dan eens een gradient te bekijken op je scherm, dat verschil is er dus wel degelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Geen matches
Ja maar dan heb je het ook over een groter scherm.... Hoe groter het scherm hoe meer het op zal vallen lijkt mij omdat de afstand tussen het begin en het einde van het kleur verloop groter is. Op een 4" scherm zal je dat een stuk minder goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 16:40

Steve79

wie weet!?

Eindelijk bevestigd:

Sony Ericsson Xperia X10 krijgt Android 2.0 update, 16 miljoen kleurenscherm

Voor mij geen bezwaren meer tegen deze telefoon, alleen het wachten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17

Priet

To boldly do what no one has..

Geen matches
Steve79 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:02:
En de prijs waarschijnlijk :p

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steve79 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:02:
Eindelijk bevestigd:

Sony Ericsson Xperia X10 krijgt Android 2.0 update, 16 miljoen kleurenscherm

Heel leuk en aardig maar er wordt nergens bevestigd of aangegeven dat het een update betreft voor reeds aangeschafte toestellen of dat het een gewoon model-update wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:34:
[...]

Heel leuk en aardig maar er wordt nergens bevestigd of aangegeven dat het een update betreft voor reeds aangeschafte toestellen of dat het een gewoon model-update wordt...
De verklaring hiervoor is dat de hardware wel 16 miljoen kleuren kan weergeven, maar dat Android 1.6 dat niet standaard kan.
Het zou inderdaad wel erg slecht zijn als er 2 versies X10 op de markt komen.. Maar als je het hele stukje doorleest, wordt het wel redelijk (maar inderdaad niet 100%) duidelijk dat het huidige toestel van 1.6 naar 2.0 en 16Milj. kleuren gaat.

Overigens lekker belangrijk 16Milj. kleuren.. Ik wed dat velen, zonder te kijken, niet weten hoeveel kleuren het scherm van hun toestel nu heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Geen matches
als je het artikel goed had gelezen had je het volgende gezien:

Een andere functionaliteit die de X10 met deze update zal krijgen is een 16 miljoen kleurenscherm, in plaats van het 65 duizend kleurenscherm dat het toestel nu heeft. De verklaring hiervoor is dat de hardware wel 16 miljoen kleuren kan weergeven, maar dat Android 1.6 dat niet standaard kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
Geen matches
er komen echt niet 2 versies, maar het artikel is inderdaad nogal onduidelijk. er wordt over een 65k en een 16m kleurensccherm gesproken, terwijl ze even later bevestigen dat het scherm gewoon 16m heeft maar android dat niet aankan

en inderdaad, ook met 65k kleuren zou ik 'm willen hebben, sterker nog, ik heb nog nooit zo graag een bepaalde telefoon gewild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind dit ook maar weird:
Daarbij zal onder andere een update zitten naar Android 2.0,
waardoor het toestel beschikking zal krijgen tot bijvoorbeeld Google's navigatiesoftware.

Aangezien de Motorola Milestone (Droid) op 2.0 draait en het ontbeert..
Heeft namelijk te maken met de kaarten van (west) Europa / copyright en prijzen en dergelijke..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:39:
[...]

[...]

Het zou inderdaad wel erg slecht zijn als er 2 versies X10 op de markt komen.. Maar als je het hele stukje doorleest, wordt het wel redelijk (maar inderdaad niet 100%) duidelijk dat het huidige toestel van 1.6 naar 2.0 en 16Milj. kleuren gaat.

Overigens lekker belangrijk 16Milj. kleuren.. Ik wed dat velen, zonder te kijken, niet weten hoeveel kleuren het scherm van hun toestel nu heeft..
Gaat mij niet zo zeer om de weergave van de hoeveelheid kleuren maar wel om Android versie 2.0.

Toch lullig als je straks na lang wachten een moderne telefoon hebt en de update blijkt voor jou niet of niet kosteloos beschikbaar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
Geen matches
JarlSX schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:46:
en inderdaad, ook met 65k kleuren zou ik 'm willen hebben, sterker nog, ik heb nog nooit zo graag een bepaalde telefoon gewild :)
Same here, en m'n abonnement is ook nog half februari afgelopen!! 8)7

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 18:51
Geen matches
Realityweb schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:11:
[...]

Same here, en m'n abonnement is ook nog half februari afgelopen!! 8)7
Haha, mijn abbo is al een halfjaar afgelopen en betaal dus bijna een jaar lang teveel voordat ik de X10 krijg(anders zat ik gelijk weer 1/2 jaar aan abbo vast)... Was eerst aan het wachten op de Aino maar na de eerste foto's/renders van de X10 was de keuze snel gemaakt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 18-11-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Laatst online: 18-09 16:09
Waarschijnlijk moeten we nog langer wachten :/
http://phandroid.com/2009/11/18/xperia-x10-delayed-already/

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Nogal suggestief. Al is het natuurlijk geen goed teken.

Wat ook geen goed teken is, is het prijskaartje: Klik.

Verwijderd

Geen matches
RoD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 01:02:
Nogal suggestief. Al is het natuurlijk geen goed teken.

Wat ook geen goed teken is, is het prijskaartje: Klik.
Da's inderdaad minder.. Als hij niet lager dan 600 euro wordt, gaat het voor mij absoluut niet door.. Het moet wel grappig blijven allemaal.

• Cinner
Geen matches

Verwijderd

Geen matches
Hmmm... Wordt niet vrolijk van de reviews van Engadget en Gizmodo:
Engadget said their experience with the X10 was merely mediocre, noting a horribly half-decent experience with the UI that would sometimes lag terribly and other times be lightning quick, at seemingly random intervals. It has potential but these guys say it gets bogged down and slow rather quickly and it needs a LOT of work – especially the software keyboard
Onbegrijpelijk eigenlijk dat je met zo'n beest van een mobiele CPU het nog voor elkaar krijgt om de interface zo traag te krijgen... Ik blijf dat een erg slechte zaak vinden, beta software of niet..
The X10 is perfectly fine. It’s just that everything outwardly belies the specialness of what’s going on inside. The all plastic-build feels just slightly better than cheap, the shape is kind of awkward unless you have gorilla hands, the design—it all just feels, well, incredibly ordinary.
Hoe meer ik van deze telefoon zie en hoor, hoe goedkoper ik vind dat hij moet worden. De bedragen die ik tot nu toe hoor, horen niet bij dit toestel, dat is wat zeker is.

• Rctworld
Moest weer eens even Media Go updaten voor mijn PSP Go! en toen kwam ik het volgende tegen:
Versie 1.3 van Media Go biedt de volgende verbeteringen:
*De volgende apparaten van Sony Ericsson worden nu ook ondersteund: Xperia™ X10, U5 en J10. Opmerking: telefoons van Sony Ericsson die in Japan zijn verkocht, worden niet ondersteund.
[...]
Klinkt niet alsof ze het allemaal nog lang uit gaan stellen... Schijnbaar is de uitwisselings software namelijk al final en is het zelfs voor die paar mensen van SE die hem mogen testen al belangrijk genoeg om het in een final release te stoppen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Rctworld op 19-11-2009 18:32 ]

• R_W
  • Niet online

R_W

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:13:
Hoe meer ik van deze telefoon zie en hoor, hoe goedkoper ik vind dat hij moet worden. De bedragen die ik tot nu toe hoor, horen niet bij dit toestel, dat is wat zeker is.
Dit is echt onzin. 3 maanden voor release is niks zeker.

Verwijderd

Geen matches
De Zweden hebben ook een Pricewatch-app: prijsjacht (PrisJakt) :)

Ik vind het design van dit toestel echt fantastisch..Iedere keer genieten _/-\o_

Btw die interface loopt echt wel stukken sneller, maar zoals die gast zegt is het nog steeds softwarerenderingen. Hopelijk snel hardware-rendering (moet kunnen met Android 2.0 lijkt me aangezien de Droid een speciale 3D GPU van PowerVR heeft). Enkel het inladen gaat nog te traag.

En ik vind die hele UX-interface toch wel erg 2010 hoor :D

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 19:37 ]

• syrae
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2020
Geen matches
Ik zit echt een beetje te wachten op een gebruikers revieuw van deze telefoon. Hij lijkt me zo geweldig alleen weet je nooit hoe goed iets echt is tot je het in je handen hebt. Ik hoop dat de delay in het uitkomen niet veel langer duurt dan het einde van mijn abbo ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
R_W schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:53:
[...]

Een persvoorlichter van SE die wat roept, dat wil toch wel wat zeggen.. alhoewel het idd wel kan veranderen.

Verwijderd

De X10 gaat $900 kosten als het bericht/de uitspraak klopt. Dat is omgerekend 583 euro, iets te veel vind ik, ook al is het een van de mooiste toestellen. En dan is het nog de vraag of dit excl. of incl. btw is.
STOCKHOLM -(Dow Jones)- Sony Ericsson hopes that its coming Xperia X10 flagship mobile phone, its first based on Google Inc's (GOOG) Android open- source operating system, will help the company return to profit after several loss-making quarters, but it won't be available until after the end-year holiday season and faces stiff competition.

The new high-end smartphone, which will cost around 6,000 Swedish kronor ($ 879) in stores, will be available in the first quarter 2010 in a number of markets including Sweden, press spokesman Gustaf Brusewitz told Dow Jones Newswires in an interview Wednesday, adding that more phones in the same product family will follow in the first half of next year.
http://money.cnn.com/news...ONLINE000458_FORTUNE5.htm

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 22:47 ]

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 00:01
Geen matches
Wat ik heel belangrijk vindt bij dit soort phones is dat de interface schokloos verloop. Heb meerdere Nokia's gehad en de laatste twee (N70 en N82) zijn niet echt geweldig kwa snelheid, vooral de N70 was een drama! Nu ik die filmpjes zie vrees ik het ergste... Ik wil eigenlijk niet aan de iPhone omdat iedereen al zo'n ding heeft en omdat het aardig duur is. Deze SE vindt ik wel interessant, maar dan moet de interface wel beter gaan werken dan ik nu gezien heb. Gelukkig loopt mijn abbo in maart/april af dus heb ik nog wel even. Als die in feb. uit komt ga ik wel eens in de winkel kijken en testen en ook nog een beetje op internet kijken wat de ervaringen zijn. Ik ben benieuwd.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• JarlSX
Geen matches
syrae schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:06:
Ik zit echt een beetje te wachten op een gebruikers revieuw van deze telefoon.
dat gaat nog wel even duren, ding is nog (lang) niet uit en bovendien, de software erop is nog niet final

met de snelheid vd interface komt het helemaal goed, daar heb ik, na het laatste filmpje, het volste vertrouwen in
en als dat inderdaad goed uitpakt, dan wordt dit mijn volgende telefoon, ook al kost ie bijna 600 euro
en anders koop ik gewoon een Liquid :)

• R_W
  • Niet online

R_W

Geen matches
RoD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:09:
[...]

Een persvoorlichter van SE die wat roept, dat wil toch wel wat zeggen.. alhoewel het idd wel kan veranderen.
Welke uitspraak van de persvoorlichter van SE doel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 11:58
Geen matches
Mooi dingetje! Heb een beetje research gedaan en dit gaat waarschijnlijk mijn volgende telefoon worden. Ben ik eindelijk van mijn karige K850i af..

Tegen de tijd dat mijn abonnement is afgelopen (begin april) zal deze wel verkrijgbaar zijn voor een €25 Hi eindeloos online studentenabonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

R_W schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:47:
[...]

Welke uitspraak van de persvoorlichter van SE doel je op?
De prijs die ik hier noem: RoD in "Het Sony Ericsson Xperia X10 (Rachael) t..." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Geen matches
OK. Ik doelde met mijn vorige post op het statement "ik vind dat het toestel veel goedkoper moet worden" wat enkel gebaseerd was op wat previews 3 maanden voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R_W schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:53:
[...]

Zeker is wel dat Sony het presteert om op een 1Ghz snapdragon in deze fase een enorm trage interface in elkaar te frutselen. Hij wordt wel sneller na optmalisatie, maar met welke programmatuur zijn ze in godesnaam begonnen? Ik bedoel, je moet volgens mij bijna extra no-ops gaan toevoegen om software op deze CPU in de eerste fase dusdanig traag te krijgen.

Daar heb ik dus weinig vertouwen in. Als je de software weglaat, is het een leuke telefoon, maar dus zeker niet heel veel geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
Geen matches
Hier weer wat nieuwe info, rumours en filmpies:
http://phandroid.com/2009...10-to-att-details-emerge/

Ik vind het echt een supermooi toestel, maar $879 is veel geld, vooral als ze dat dollar tekentje gaan vervangen met het euroteken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ranc schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:27:
Hier weer wat nieuwe info, rumours en filmpies:
http://phandroid.com/2009...10-to-att-details-emerge/

Ik vind het echt een supermooi toestel, maar $879 is veel geld, vooral als ze dat dollar tekentje gaan vervangen met het euroteken :/
Zo dat ziet er heel goed uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:42:
[...]

Zo dat ziet er heel goed uit:
Inderdaad, timescape gaat hier wel lekker vloeiend!!
Zou S-E - net als Apple - het dollarteken omwisselen met het euroteken, of zouden ze rekening houden met de koers?

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Realityweb schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:13:
[...]

Inderdaad, timescape gaat hier wel lekker vloeiend!!
Zou S-E - net als Apple - het dollarteken omwisselen met het euroteken, of zouden ze rekening houden met de koers?
Apple is Amerikaans, Sony Ericsson werkt volgens mij grotendeels vanuit Zweden dus het kan best zijn dat de prijs in Europa anders is als in Amerika omdat exporteren vanuit Europa naar Amerika momenteel relatief een stuk duurder is door de goedkope dollar.

Overigens zou ik 999 dollar wel erg hoog vinden, maar volgens mij is het van nature zo dat pre-order prijzen hoger zijn als de uiteindelijke prijs omdat ik denk dat het bedrijfstechnisch makkelijker is geld terug te betalen dan extra geld te vragen aan een klant als de prijs ineens toch hoger blijkt als gedacht...

Die video ziet er trouwens zeer gelikt uit hoor :) Me = happy :) Hoop dat al die doemdenkers er nu ook wat meer vertrouwen in krijgen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Rctworld op 21-11-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Rctworld schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:26:
[...]

Apple is Amerikaans, Sony Ericsson werkt volgens mij grotendeels vanuit Zweden dus het kan best zijn dat de prijs in Europa anders is als in Amerika omdat exporteren vanuit Europa naar Amerika momenteel relatief een stuk duurder is door de goedkope dollar.
De N900 van Nokia (in Europa gevestigd net als SE) kost hier meer in euro's dan in Amerika in dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Geen matches
R_W schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:36:
[...]

De N900 van Nokia (in Europa gevestigd net als SE) kost hier meer in euro's dan in Amerika in dollars.
Tja, het gaat ook niet altijd op. Maar in theorie is het voor SE logischer meer geld te vragen in Amerika dan in Europa. ;)

Overigens zag ik in de video de naam X10i ipv X10, nog iemand opgevallen? Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk :+

Volgens Amazon.com kost de Satio trouwens ook 781 dollar terwijl hij hier al vanaf 424 euro te verkrijgen is, nou zal hij ongetwijfeld goedkoper te vinden zijn in Amerika, maar dat is toch bijna het dubbele van de prijs in euro's...

Wat helemaal vreemd is is dat die site met die prijs van 999 dollar een import versie betreft uit de EU, kijk maar eens naar de SKU: X3WHEU, al betwijfel ik of SE hem X3 zal noemen, aangezien dat officieel de Pureness is.

[ Voor 47% gewijzigd door Rctworld op 21-11-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 11:58
Geen matches
Nog een aantal vragen trouwens:

Wat is het verschil tussen een OLED en TFT scherm?
En wat is een capacitive touchscreen? Een scherm waar je bijvoorbeeld met 2 vingers in kunt zoomen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Dat zijn vragen waarmee je het antwoord gemakkelijk via Google kunt vinden. Kijk bijvoorbeeld eens op Wikipedia. Dit soort basic vraagjes horen hier niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Geen matches

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:47

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Geen matches
syrae schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:06:
Ik zit echt een beetje te wachten op een gebruikers revieuw van deze telefoon. Hij lijkt me zo geweldig alleen weet je nooit hoe goed iets echt is tot je het in je handen hebt. Ik hoop dat de delay in het uitkomen niet veel langer duurt dan het einde van mijn abbo ;)
Laat ik het erop houden dat 'ie nu nog niet af is. De firmware die er nu op draait is nog redelijk brakjes. Performance is m.i. goed, er is ook niets mis met het softwarematige toetsenbord. Ik doe gemiddeld een dag met de accu, tenzij ik GPS aan heb staan. Met GPS gaat het batterijniveau met rasse schreden omlaag en red je met een beetje geluk een halve dag. Ik wacht de komende software-releases wel af voordat ik een review kan geven.

(ja, ik ben one of the lucky few :P )

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Geen matches
FooLsKi schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:29:
[...]
Ik doe gemiddeld een dag met de accu, tenzij ik GPS aan heb staan. Met GPS gaat het batterijniveau met rasse schreden omlaag en red je met een beetje geluk een halve dag.
JEEZ! Mijn K300i accu trekt makkelijk een week 24/7 aanstaan...

Dat gaat sowieso wennen worden als ik overstap op een smartphone :P

Deze GSM is HARD aan vervanging toe... Geen Core i7 1000 voor mij vrees ik :P

Ok, we zien graag een review van je verschijnen :)

Ga VOORAL in op de pietluttige kleine details, dat timescape scrollen hebben we nu wel gezien op youtube... 8)7 SUC6 en veel plezier! :9~

• syrae
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2020
Geen matches
@ FooLsKi

Alvast bedankt en veel plezier! Zit te wachten op je pers. revieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
Geen matches
Ik zit te twijfelen of ik moet wachten op deze telefoon of de HTC HD2 moet aanschaffen nu. Wil graag een Android toestel, maar het probleem zit hem bij mijn e-mail. Ik gebruik mijn @live.nl e-mail voor erg veel zaken en vind het geen punt om een gmail-account aan te maken, maar een professionele e-mail kan ik niet maken bij Gmail daar ze allemaal al bezet zijn met mijn naam. Heb al te veel uren doorgebracht met het bedenken van een professioneel e-mail adres, maar tevergeefs.

Vraag:
is het mogelijk om op Android een @live.nl-account toe te voegen, zodat als ik een mail lees op mijn telefoon hij ook in mijn inbox als gelezen wordt weergeven. En als ik hem verwijder van mijn telefoon hij ook van mijn inbox wordt verwijderd. Nu ondersteunt android alleen pop3 en dat vind ik niet zo handig. Hotmail ondersteunt helaas geen IMAP.
Op mijn HTC is er een windows-live applicatie waarmee het allemaal gewoon goed werkt, maar die is er niet voor Android. Indien dit niet kan moet ik toch voor de HTC HD2 gaan ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Geen matches
Laat je gmail gewoon je @live.nl email ophalen :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
Geen matches
GMail mijn @live.nl laten ophalen voldoet niet om de volgende redenen:
- Als ik iets aanpas in mijn GMail verandert dit niet ook automatisch in mijn hotmail
- Als ik iets verzend namens mijn hotmail vanuit mijn GMail staat er "blabla@gmail.com namens blabla@live.nl", dat wil ik niet.

Ik hoop echt dat hier een oplossing voor is, vind het zo stom om mijn telefoonkeuze te wijzigen omdat ik mijn e-mail niet kan integreren met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
VerbalForce schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 00:00:
GMail mijn @live.nl laten ophalen voldoet niet om de volgende redenen:
- Als ik iets aanpas in mijn GMail verandert dit niet ook automatisch in mijn hotmail
- Als ik iets verzend namens mijn hotmail vanuit mijn GMail staat er "blabla@gmail.com namens blabla@live.nl", dat wil ik niet.
Dat is een kwestie van instellen. Als jij vanuit Gmail een bericht wil versturen namens je Live adres, dus met @live.nl als afzender, dan kan dat gewoon. Doe ik ook met vijf verschillende adressen die allemaal via Gmail beheerd worden.
Mooie link, met info die ik nog niet eerder heb gelezen:

"The pricing of the X10 will be roughly the same as the launch price of the Satio. In Denmark that’s about the equivalent of £480."

"You can however set Timescape to be your home screen, if that’s what you want. An awesome thing is that it’s modular, meaning you can check which tabs to show and you’ll even be able to install plugins to add additional tabs."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
[b][message=33006640,noline]"The pricing of the X10 will be roughly the same as the launch price of the Satio. In Denmark that’s about the equivalent of £480."
Met de huidige koersen, 530 euro.

Weet iemand mij te vertellen wat het zwarte dingetje rechts boven het Sony Ericsson logo is, bovenaan de telefoon?
Afbeeldingslocatie: http://se-blog.com/wp-content/uploads/2009/11/MBK4091.jpg

Als je heel goed kijkt, zie je hem ook op de zwarte variant zitten.

Afbeeldingslocatie: http://se-blog.com/wp-content/uploads/2009/11/MBK4112.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Geen matches
Ik gok op een camera voor video-call

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Geen matches
Ja dat vermoeden had ik ook al, maar ik heb overal gezien dat er GEEN video call functie is, en er maar EEN camera in zit!

Als dit NIET het geval is, is een van mijn laatste minpunten aan deze telefoon wederom om zeep geholpen :P

Hij wordt hoe langer hoe leuker... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:31

itarix

404 soul not found

Geen matches
Het lijkt inderdaad een extra camera,
Dit garandeert trouwens niet dat je ermee kan video bellen.
De T-mobile Pulse (ook een android toestel) heeft ook een front camera en kan niet video bellen...
Waarschijnlijk komt er in de toekomst wel een update voor (android 2.0?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17

Priet

To boldly do what no one has..

Geen matches
De C905 heeft ook zo'n ding voorop zitten en daar dient het als lichtsensor. Het beeld wordt dan automatisch feller (of minder fel) afhankelijk van het omgevingslicht.

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Geen matches
Hmmm, die lichtsensor is een goeie...

Misschien weet iemand het ECHTE antwoord?

EDIT: dat videobellen komt idd nog wel, dat is software afhankelijk. Als er een camera opzit komt er ook nog wel een videobellen applicatie! Dus het gaat meer om het feit dat het een camera is dan of het voor videobellen is bedoelt.

[ Voor 62% gewijzigd door roelientjeL op 28-11-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders nog een optie voor een proximity sensor, waardoor het scherm uitgaat als je belt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Laatst online: 20-09 00:51

-db-

Hoi

Geen matches
CLB schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:51:
Anders nog een optie voor een proximity sensor, waardoor het scherm uitgaat als je belt =)
Lijkt me vreemd voor een touchscreen tel waarbij je toch met je vingers over je gehele scherm beweegt om hem te bedienen, kans is dan heel groot dat het scherm uitgaat tijdens het bedienen door die sensor.
Meest logisch lijkt mij lichtsensor, frontcamera of beide (op de C902 zit beide apart maar zijn de vlakjes klein genoeg om beide in dat vak op de X10 te passen)

[ Voor 8% gewijzigd door -db- op 29-11-2009 13:35 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.