Het Sony Ericsson Xperia X10 (Rachael) topic - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste
Acties:
  • 182.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel misschien als je een buitenlandse variant hebt?

Blijkbaar leveren ze (momenteel) ook bij smarthphonestunt de duitse variant. Voordeel is de pouche, nadeel geen hyves integratie (iets wat ik stiekem toch wel vrij veel gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:08:
nog een klein vraagje... ik heb mobiel internet van t-mobile, en op de x10 automatisch de internet instellingen laten doen. En die heeft dan automatisch een toegangspunt van t-mobile toegevoegd.

En boven in de balk geeft ie ook 3G aan. Heb ik nu gewoon mobiel internet? want ik ben bang dat ik straks een rekening krijg en veel moet betalen :)
De 3G betekent dat je daar evt gebruik van zou kunnen maken,
als je geen netwerkverbinding wilt.
download dan APNDroid op de telefoon, dan blokkeert die de uitgaande datanetwerken.

Werkt bij mij echt helemaal super!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefanaudi schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:16:
[...]

De 3G betekent dat je daar evt gebruik van zou kunnen maken,
als je geen netwerkverbinding wilt.
download dan APNDroid op de telefoon, dan blokkeert die de uitgaande datanetwerken.

Werkt bij mij echt helemaal super!
ja ok, maar ik heb gewoon een mobiel internet abbo bij t-mobile, maar ik vroeg me af of daar automatisch gebruik van word gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Demandela schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:06:
[...]

Ik heb hem ook bij GSMweb besteld. Ben hier ook wel benieuwd naar.

Es gibt nicht nur deutsch sprache? :P
dat klopt :P

ik zie wel Roaming staan, Juli gaat me data abbo in (verlenging)

is dat roaming nou goed? ik heb Telfort maar zzie dus een signaalbar met een R erbij (wifi ipv data gebruik ik)

edit: ik kan in de manual niet de max video bitrate vinden ? wil eigenlijk wel ff testen hoe dat eruitziet met max kwaliteit @ 480x854

[ Voor 13% gewijzigd door Tiduz op 08-04-2010 16:58 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Tiduz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:56:
[...]

dat klopt :P

ik zie wel Roaming staan, Juli gaat me data abbo in (verlenging)

is dat roaming nou goed? ik heb Telfort maar zzie dus een signaalbar met een R erbij (wifi ipv data gebruik ik)

edit: ik kan in de manual niet de max video bitrate vinden ? wil eigenlijk wel ff testen hoe dat eruitziet met max kwaliteit @ 480x854
Telfort werkt op het KPN Netwerk, sommige toestellen zien dit als roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb ook een vraag.
Ik probeer nu al een aantal dagen albumhoesjes bij mij muziek mappen te plaatsen. En het lukt me niet om ze te weergeven.
En als ik dan via wifi (via mediascape) probeer, kriig ik systeemfout te zien.
Ik krijg maar bij 1map een afbeelding te zien. En wat ik raar vind is dat ik daar geen afbeelding heb bijgestopt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic14
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-01-2022
Weet iemand of het toestel van T-mobile simlock vrij is? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
@atomic14: Ik heb 'm in de T-mobile winkel gehaald en die is in ieder geval simlock vrij. En ook best goedkoop trouwens, dat viel me 100% mee van TM.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 17:42
Hallo mensen,

Ik heb mijn X10 net binnengekregen en heb een vraagje.

Ik krijg in mijn telefoonboek allemaal E-mailadressen te zien die in mijn gmail staan.
Dit wil ik niet, ik wil namelijk alleen mijn vorige GSM contacten in mijn adresboek.
Hoe stel ik dit in?

BvD Stef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Vin87 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:36:
[...]

Telfort werkt op het KPN Netwerk, sommige toestellen zien dit als roaming.
bedankt :)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Lucky0wn schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:01:
Hallo mensen,

Ik heb mijn X10 net binnengekregen en heb een vraagje.

Ik krijg in mijn telefoonboek allemaal E-mailadressen te zien die in mijn gmail staan.
Dit wil ik niet, ik wil namelijk alleen mijn vorige GSM contacten in mijn adresboek.
Hoe stel ik dit in?

BvD Stef
Menu knop indrukken (de linker van de drie) -> Groep weergeven -> Contacten met telefoonnummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:34:
Heeft er iemand de versie van vodafone? En zoja, staat hier aparte software/meuk van vodafone op. En hebben ze nog wat zitten verprutsen aan de buitenkant?
Dit staat op de Vodafone site: Op welke toestellen zet Vodafone een simlock?

Alle toestellen die vanaf 29 juni 2009 nieuw zijn in ons assortiment hebben geen simlock. Dit geldt alleen als je dit toestel koopt in combinatie met een abonnement.

Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic hebben wel een simlock.

Alle prepaid telefoons zijn voorzien van een netwerk- en prepaidlock. Je prepaidtoestel werkt alleen met een Vodafone Prepaid simkaart.

Dus ik neem aan dat het gewoon om een normale X10 gaat als je hem besteld,of ze er een lelijk Vodafone logo op plakken blijft een verrassing . ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:16
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:21:
[...]

Dus ik neem aan dat het gewoon om een normale X10 gaat als je hem besteld,of ze er een lelijk Vodafone logo op plakken blijft een verrassing . ;)
Hoe plakken ze zo'n logo erop? Gebeurt dat in de fabriek of doen ze dat zelf?

Straks plaatsen ze een logo ergens op het scherm, zo op de bijna onzichtbare screenprotector :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camembert1633 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:37:
[...]

Straks plaatsen ze een logo ergens op het scherm, zo op de bijna onzichtbare screenprotector :P
Dat zou ik echt niet weten. Ik denk dat SE echt niet in de fabriek een lelijk logo erop plakt. Maar als er een logo opkomt hoop ik dat het op het batterij klepje komt (koop je gewoon een ander klepje :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
[...]

Over het algemeen 'plakken' ze redelijk netjes. Ik vindt alleen zelf de SE logo's vele malen mooieren dan die van mijn provider. Het schijnt dat als je er vroeg bij bent dat het logo er dan nog niet ingebrand zit (omdat ze snel willen leveren om geen vertraging op te lopen met andere aanbieders). Dat was in ieder geval met Orange toen nog wel het geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand hier ook problemen met de lock 2.0 app icm xperia x10.
het werkt wel, maar ik moet altijd eerst men screen unlocken dmv de standaard screen lock, en dan nog een keer met de lock 2.0....

kan ik de standaard screenlock uitzetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:55:
Wel misschien als je een buitenlandse variant hebt?

Blijkbaar leveren ze (momenteel) ook bij smarthphonestunt de duitse variant. Voordeel is de pouche, nadeel geen hyves integratie (iets wat ik stiekem toch wel vrij veel gebruik).
zal het in de toekomst geen problemen opleveren met een upgrade naar 2.x? misschien dat wanneer ze die klaar zetten een locatie check doen icm toestel ofzo? weet ook niet wat ze allemaal kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de X10 super. heb 'm inmiddels bij een onafhankelijke shop besteld omdat ik een simlockvrij en geen branded toestel wilde.

Ik heb er nu twee dagen flink mee zitten spelen. De telefoon vind ik erg gebruiksvriendelijk en er zit leuk speelgoed op.

Toch wat vraagjes voor de mensen die ook al wat meer kaas hebben gegeten van de X10.

-> Is het mogelijk om groepen aan te maken in je contacten. Voorheen had ik bijvoorbeeld een groep ; Collega's en Familie. Nu kan ik deze optie niet vinden.

-> Ik heb automatisch via wifi albumhoezen opgehaald. Hij heeft echter de verkeerde hoezen geimporteerd. Ik heb dan ook nergens een optie gehad om te kiezen of het wel de juiste hoes is voor dat betreffende album. Het werd gewoon geplaatst. Ik zie ook nergens een optie om die hoes dan te verwijderen of veranderen. Weet iemand of en hoe dit kan?

->Hebben de mensen met hyvesintegratie ook weleens last van de timescape functie, en danwel het verkeerde www-tje openen n de browser na tikken op de tegel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:52:
Ik heb ook een vraag.
Ik probeer nu al een aantal dagen albumhoesjes bij mij muziek mappen te plaatsen. En het lukt me niet om ze te weergeven.
En als ik dan via wifi (via mediascape) probeer, kriig ik systeemfout te zien.
Ik krijg maar bij 1map een afbeelding te zien. En wat ik raar vind is dat ik daar geen afbeelding heb bijgestopt.
Heb je wel eerst je wifi instellingen goed ingesteld en je wifi aangezet?
Weet je zeker dan je wifi werkt en dat er een netwerk beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het logo is dan misschien nog het minst erg 8)7
Ik vind het branden nog vele male erger, het verkneukelen van originele software en vaak niet eens de mogelijkheid om via ericsson zelf te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de xperia nu een tijdje in gebruik erg tevreden over behalve da accu duur beetje mee spelen en de batterij zie je leeglopen hoelang doen jullie met een vol opgelden telefoon alleen al snachts van 12-7 dus 7 uurtjes 20 % van de batterij af terwijl hij dan alleen in standby zit! beetje veel als je mijvraagd! wat zijn jullie ervaringen hiermee het enige wat ik aan heb staan is email (hotmail) wat om de 30 min gekeken word naar eventuele updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WPA2-Enterprise support zit er blijkbaar toch nog niet echt goed op :( Wanneer gaat dit aangepakt worden of weet iemand hiervoor een oplossing? Heb al Wifi Helper geïnstalleerd maar werkt niet omdat de phone dan ook geroot moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:46:
heb de xperia nu een tijdje in gebruik erg tevreden over behalve da accu duur beetje mee spelen en de batterij zie je leeglopen hoelang doen jullie met een vol opgelden telefoon alleen al snachts van 12-7 dus 7 uurtjes 20 % van de batterij af terwijl hij dan alleen in standby zit! beetje veel als je mijvraagd! wat zijn jullie ervaringen hiermee het enige wat ik aan heb staan is email (hotmail) wat om de 30 min gekeken word naar eventuele updates
De accu is in het begin altijd een beetje zwakjes, na een paar weekjes zou het beter moeten gaan. En anders 's nachts je internetverbinding uitzetten is ook een mogelijkheid (die vreet stroom)

Edit: Is er al iemand bezig met Deel 2, nu de x10 eindelijk goed verkrijgbaar is? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Fitz op 09-04-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 17:42
Bedankt voor de oplossing van het telefoonboek, kon er niets van op internet vinden :(
Maar ohjee daar rijst alweer de volgende vraag

Ik kom er net achter dat als je een website met een ongeldig beveiligingscertificaat wilt openen, hij niet geopend kan worden.
Iemand hier een oplossing voor gevonden?
(het is voor in te loggen op het wireless netwerk van school dmv een pagina waar je je inloggegevens in moet vullen)

BvD Stef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een andere vraag hoe kun je het voor elkaar krijgen om Gmail push te geven want imo krijg ik alleen berichten van het andere Email ding wat eropzit waar ik mijn hotmail mee heb gesinkd alleen vind ik die Gmail fijner werken waar ook mijn hotmail binnenkomt alleen dan krijg ik geen melding thanks fritz voor je reactie;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:13:
[...]

Heb je wel eerst je wifi instellingen goed ingesteld en je wifi aangezet?
Weet je zeker dan je wifi werkt en dat er een netwerk beschikbaar is?
Wifi staat denk ik goed want 3g is dan weg en dan zie ik mijn signaalsterkte van mijn wifi.
Ik kan syncen met sony ericsson dus ik neem aan dat de instellingen goed zijn.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:28:
een andere vraag hoe kun je het voor elkaar krijgen om Gmail push te geven want imo krijg ik alleen berichten van het andere Email ding wat eropzit waar ik mijn hotmail mee heb gesinkd alleen vind ik die Gmail fijner werken waar ook mijn hotmail binnenkomt alleen dan krijg ik geen melding thanks fritz voor je reactie;)
Waarom zou je Gmail push doen? Je kan toch gewoon je Gmail account instellen en die automatisch laten syncen en als er een bericht binnen komt word je daar toch van verwittigd of ben ik verkeerd? Kan het hier nu niet direct testen omdat ik niet op de WPA2-Enterprise van het werk geraak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:28:
In het homescreen op de menuknop drukken -> Gegevenssynchronisatie -> Gmail aanvinken -> Google Sync -> alles aanvinken en dan pusht Gmail de berichten naar je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De X10 heb ik sinds 1 April, maar sinds gister heb ik opeens het probleem dat mijn ontgrendelschuif die normaal van links-onder naar rechts-midden gaat omgedraaid. Bij mij slide hij nu van rechts-onder naar links midden. Zelf vind ik dit heel vervelend omdat ik rechtshandig ben.

Is er iemand die weet hoe je de ontgrendelschuif kan instellen? Dus hiermee bedoel ik niet het extra in te stellen beveiligingspatroon, maar echt het scherm ontgrendeling die in een halve boog loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook heel erg last van. Nu sinds dinsdag in bezit en heel blij met de telefoon en de android marketplace :-)

Maar mijn telefoon loopt nu binnen 8 uurtjes echt wel leeg.
Laat hem nu gewoon een paar keer helemaal leeg lopen en laad hem weer volledig op en hopen dat het dan weer wat beter gaat.

Heb dan wel de applicatie Locale draaien en die gebruikt GPS, misschien dat het daaraan ligt, maar dat zou wel heel erg jammer zijn, aangezien het wel een coole app is :-)

Vind de hyves integratie wel geinig (En dat had ik van tevoren niet verwacht).
Wat ik alleen wel jammer vind is dat de hyves-foto niet automatisch aan een contact gekoppeld wordt, op het moment dat je een contact linked aan Hyves.
Is dit bij FaceBook wel het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:57:
De X10 heb ik sinds 1 April, maar sinds gister heb ik opeens het probleem dat mijn ontgrendelschuif die normaal van links-onder naar rechts-midden gaat omgedraaid. Bij mij slide hij nu van rechts-onder naar links midden. Zelf vind ik dit heel vervelend omdat ik rechtshandig ben.

Is er iemand die weet hoe je de ontgrendelschuif kan instellen? Dus hiermee bedoel ik niet het extra in te stellen beveiligingspatroon, maar echt het scherm ontgrendeling die in een halve boog loopt.
Haha :P

Pak die boog eens aan de bovenkant vast en sleep m naar rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:57:

haha hier heb ik zelf ook een dag met ????? gezeten pak de boog helemaal boven aan en swipe naar rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:32
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:01:
[...]

Ik heb hier ook heel erg last van. Nu sinds dinsdag in bezit en heel blij met de telefoon en de android marketplace :-)

Laat hem nu gewoon een paar keer helemaal leeg lopen en laad hem weer volledig op en hopen dat het dan weer wat beter gaat.

Heb dan wel de applicatie Locale draaien en die gebruikt GPS, misschien dat het daaraan ligt, maar dat zou wel heel erg jammer zijn, aangezien het wel een coole app is :-)

Wat ik alleen wel jammer vind is dat de hyves-foto niet automatisch aan een contact gekoppeld wordt, op het moment dat je een contact linked aan Hyves.
GPS gebruikt veel energie.Ik vind het knap dat je het nog 8 uur uithoudt met GPS aan.
Je kunt het liever uitschakelen als je langer met je accu wilt meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:16
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:01:

Dit is ook al besproken op xda-developers. Daar haden sommige mensen ook last van snel leeg lopende batterij en sommige niet. Ze kwamen erachter dat moxier veel prik gebruikt. Wanneer je dat disabled werkt je x10 veel langer.

http://forum.xda-develope...hread.php?t=657265&page=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:12:
-> Ik heb automatisch via wifi albumhoezen opgehaald. Hij heeft echter de verkeerde hoezen geimporteerd. Ik heb dan ook nergens een optie gehad om te kiezen of het wel de juiste hoes is voor dat betreffende album. Het werd gewoon geplaatst. Ik zie ook nergens een optie om die hoes dan te verwijderen of veranderen. Weet iemand of en hoe dit kan?

->Hebben de mensen met hyvesintegratie ook weleens last van de timescape functie, en danwel het verkeerde www-tje openen n de browser na tikken op de tegel?
Heb zelf ook beide problemen, ben benieuwd of iemand een antwoord/oplossing heeft..

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Zijn er al Sony Ericcsson headsets met zo'n music control ding ( waarmee je naar t volgende nummer kunt gaan, pauze zetten, vollume regelen, etc) te krijgen, die met de X10 werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Nu online
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:57:
Zijn er al Sony Ericcsson headsets met zo'n music control ding ( waarmee je naar t volgende nummer kunt gaan, pauze zetten, vollume regelen, etc) te krijgen, die met de X10 werken ?
Heb goede dingen gehoord over de MW600 van SonyEricsson. Deze heeft tevens een ingebouwde FM-radio en een speeltijd van 11 uur met een volle accu. Prijskaartje zou rond de 60 moeten liggen dus ik ga dit of volgend weekend eens zoeken in de stad. :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fitz schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:04:
[...]

Haha :P

Pak die boog eens aan de bovenkant vast en sleep m naar rechts
Opgelost, bedankt!

Verder is mijn accu ook wel vrij snel leeg, standaard heb ik bluetooth en GPS uit staan, maar ik moet toch echt wel na 12 uur weer opladen. Nu moet ik ook bekennen dat het wel heel leuk is om af en toe even op de X10 te kijken etc.etc. dat komt de levensduur van de accu niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er op het eerste zicht toch niet echt veel last van men batterij. Was vanacht opgeladen en hier op het werk wat zitten spelen (testen) met de Wifi settings (wat iets hopeloos was uiteindelijk) en even gebeld en zit nu op 73% maar loopt toch niet zo snel leeg dat ik die vanavond (bij gewoon gebruik) terug ga moeten opladen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Jorco schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:08:
[...]

Heb goede dingen gehoord over de MW600 van SonyEricsson. Deze heeft tevens een ingebouwde FM-radio en een speeltijd van 11 uur met een volle accu. Prijskaartje zou rond de 60 moeten liggen dus ik ga dit of volgend weekend eens zoeken in de stad. :)
Vet ding, ziet er goed uit. Alleen laadt de "compatible with" pagina niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:40:
Ik heb er op het eerste zicht toch niet echt veel last van men batterij. Was vanacht opgeladen en hier op het werk wat zitten spelen (testen) met de Wifi settings (wat iets hopeloos was uiteindelijk) en even gebeld en zit nu op 73% maar loopt toch niet zo snel leeg dat ik die vanavond (bij gewoon gebruik) terug ga moeten opladen hoor.
Ik moet hem anders toch ook wel elke dag opladen, maar ik kijk dan ook meer dan ooit m'n telefoon en een programma als Timescape zal denk ik behoorlijk veel verbruiken (e-mail, hyves, facebook worden om de zoveel tijd automatisch vernieuwd).
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:11:
Vet ding, ziet er goed uit. Alleen laadt de "compatible with" pagina niet :/
Die pagina doet het bij mij wel en de X10 staat er gewoon tussen, net als de X10 mini en pro. :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is niet mogelijk om timescape en mediascape te verwijderen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not at the moment, misschien later als je rootacces hebt...
Dan zou ik nog wel in the running zijn voor de witte, als hij inmiddels ook op Android 2.x draait dan..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik makkelijk de contacten kan organizen? Heb nou een hoop namen van mijn sim overgenomen, hierbij zijn mijn gmail contacten gekomen, deze voegt hij niet samen. Bovendien zijn alle achternamen en voornamen omgedraaid (eerst achternaam en dan voornaam). Nu moet ik deze allemaal handmatig gaan aanpassen en samenvoegen... is hier een makkelijkere manier voor? Kan zoiezo niets met timescape, heb de duitse versie en geen facebook of twitter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:54:
Iemand enig idee hoe ik makkelijk de contacten kan organizen? Heb nou een hoop namen van mijn sim overgenomen, hierbij zijn mijn gmail contacten gekomen, deze voegt hij niet samen. Bovendien zijn alle achternamen en voornamen omgedraaid (eerst achternaam en dan voornaam). Nu moet ik deze allemaal handmatig gaan aanpassen en samenvoegen... is hier een makkelijkere manier voor? Kan zoiezo niets met timescape, heb de duitse versie en geen facebook of twitter....
Ga een naar contacts.google.com (of contactpersonen in gmail). Daar kan je makkelijker al je contacten beheren en samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:12:

Sluit de telefoon aan op je pc, als je met de verkenner naar je telefoon gaat zie je een map albumthumbs. Hierin staat een rits aan files, als je die files de extensie .jpg geeft, zie je dat het de albumcovers zijn. Vervang de verkeerde covers en verwijder de jpg extensie weer et voila!

Weet iemand trouwens hoe je standaard apps kan verwijderen? heb nu 5 apps van moxier die m'n menu vervuilen waar ik niet op zit te wachten...

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:47:
het is niet mogelijk om timescape en mediascape te verwijderen toch?
CLB schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:49:
Not at the moment, misschien later als je rootacces hebt...
Hetzelfde geld (uiteraard) ook voor andere standaardapps ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic14
Hallo,

Ik zou graag een paar films op mijn X10 willen zetten.

Heeft iemand leuke software daarvoor om bijvoorbeeld een dvd te rippen inclusief subtitels?

En naar welk formaat is het beste te converteren om goede kwaliteit te krijgen en zo min mogelijk geheugen?

En welke pixels moet ik ongeveer hebben om iets full screen te bekijken? Als dat mogelijk is, En hoe stel je fullscreen in op je X10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic14
Weet iemand ook hoe ik die filmpjes fullscreen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Jorco schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:37:
[...]

Die pagina doet het bij mij wel en de X10 staat er gewoon tussen, net als de X10 mini en pro. :)
Nu werkt het wel ja. Prima! Waaronder valt die MW600 headset eigenlijk? Als ik via de site zoek op accessoires/headsets, dan vind ik alleen maar de HBH DS reeks (200, 205 en 220), en wat is het verschil dan ? Ook die HBH zijn wireless/bluetooth, alleen hebben ze geen FM ?

[edit] De MH10 heeft wel zo'n remote erop, dat zie ik bij de MW600 niet erbij staan.

http://www.sonyericsson.c...cc=nl&lc=nl#view=overview

De HBH reeks heeft trouwens ook een remote

[edit2] De HBH reeks heeft toch geen remote, je kunt alleen je volume regelen, en het nummer pauzeren/starten. Next en Previous gaat alleen met de MH810 (en ik denk dus ook dat de MW600 geen Previouw/next track functie heeft

[ Voor 32% gewijzigd door Dashinuke op 09-04-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Is er iemand die de bijgeleverde headset van de X10 niet gebruikt en hem voor een zacht prijsje van de hand wil doen? Zo ja hou ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:57
Zo, heb hier de X10 ook binnen :). Weet iemand of er een snellere manier is om het cameralichtje aan/uit te zetten? Hij voelt verder lekker degelijk aan, is enorm snel, maar helaas wel vingerafdrukgevoelig. De accu is nu op 25% na ongeveer 6 uur nonstop ermee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar zul je of een aparte applicatie voor moeten hebben, of SE heeft die functie ergens ingebouwd...

Hoe bevalt de witte X10 de mensen die 'm hebben qua fingerprintmagnetachtigheid... Ook zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
CLB schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:08:
Daar zul je of een aparte applicatie voor moeten hebben, of SE heeft die functie ergens ingebouwd...

Hoe bevalt de witte X10 de mensen die 'm hebben qua fingerprintmagnetachtigheid... Ook zo erg?
Ik heb zo een mooie witte. De vingerafdrukken blijven alleen achter op het scherm. Het witte gedeeltge blijft dus gewoon schoon. En ik vind die vingerafdrukken eigenlijk helemaal niet zo erg. gewoon ff vegen met je mouw en dan is alles weer goed. (tenzij je er heel aandachtig naar kijkt, maar dat is wel de nadeel van zo een mooie glimmende scherm ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
avec_style schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:14:
[...]

Ik heb zo een mooie witte. De vingerafdrukken blijven alleen achter op het scherm. Het witte gedeeltge blijft dus gewoon schoon. En ik vind die vingerafdrukken eigenlijk helemaal niet zo erg. gewoon ff vegen met je mouw en dan is alles weer goed. (tenzij je er heel aandachtig naar kijkt, maar dat is wel de nadeel van zo een mooie glimmende scherm ;) )
Helemaal mee eens, een vriend van mij heeft vandaag de zwarte X10 gekocht, ik heb zelf een witte X10. Wat mij opviel is dat de achterkant van de zwarte versie ook erg besmettelijk is, hij zit in no-time onder de vegen (of wij hebben misschien wel uitzonderlijk vette vingers), de witte daarentegen oogt erg schoon en dat terwijl de achterkant van de witte hooglans is..

[ Voor 3% gewijzigd door Vin87 op 10-04-2010 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Vin87 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:51:
[...]

Helemaal mee eens, een vriend van mij heeft vandaag de zwarte X10 gekocht, ik heb zelf een witte X10. Wat mij opviel is dat de achterkant van de zwarte versie ook erg besmettelijk is, hij zit in no-time onder de vegen (of wij hebben misschien wel uitzonderlijk vette vingers), de witte daarentegen oogt erg schoon.
Ik heb hier de zwarte, en de achterkant is niet vingerafdruk gevoelig. Het scherm daarintegen enorm.

Mijn bevindingen tot nu toe:
  • Hij is enorm snel, ik hoef bijna nooit te wachten, ook niet bij Timescape
  • Geluid via de speaker is bagger, geluid via oordopjes goed
  • De camera vind ik behoorlijk goed
Ik zal binnen nu en een week een review posten.

Ondertussen heb ik al zon 15 apps binnengehaald, wat is Android een geweldig OS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knul schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:58:
Zo, heb hier de X10 ook binnen :). Weet iemand of er een snellere manier is om het cameralichtje aan/uit te zetten?...
Ik vermoed dat het de bedoeling was om de led als flash te gebruiken, echter heeft 1.6 geen flash support. Camera Flash support begint pas bij 2.x. Vermoedelijk is met de update naar 2.x ook dit probleem opgelost..

Iemand zou een applicatie moeten hacken die de custom camera op de X10 kan aanspreken aangezien dit niet in de Android 1.6 API zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Het is natuurlijk relatief, maar in vergelijking met de witte is de zwarte X10 écht een
fingerprintmagnet, ook de achterkant. Met de rest van je punten ben ik het helemaal eens
Knul schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:57:
[...]

Ik heb hier de zwarte, en de achterkant is niet vingerafdruk gevoelig. Het scherm daarintegen enorm.

Mijn bevindingen tot nu toe:
  • Hij is enorm snel, ik hoef bijna nooit te wachten, ook niet bij Timescape
  • Geluid via de speaker is bagger, geluid via oordopjes goed
  • De camera vind ik behoorlijk goed
Ik zal binnen nu en een week een review posten.

Ondertussen heb ik al zon 15 apps binnengehaald, wat is Android een geweldig OS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds eergisteren mijn X10 binnen en vind het opzich een prima telefoon, ware het niet dat ik niet op het 3g netwerk kom..
Wie o wie heeft hier verstand van en kan me verder helpen dan de helpdesk van zowel sony als het rot Telfort waar ik mijn abbonement heb lopen?

De APN settings worden bij mijn provider sowieso niet automatisch geinstalleerd (omdat ze nog niet beschikbaar zijn voor mijn telefoon), kunnen niet "automatisch" verzonden worden va de support site van sony, dus die heb ik zelf gegoogled en erin gezet via Android world.

Mijn internet werkt echter nog steeds niet. Ik kan overigens wel op ons eigen netwerk via wifi.
Misschien handig om te vermelden dat de optie "Auto-internetinstellingen" onder 'Namen toegangspunten" niet beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfReindeer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 22:18
Ik heb ook Telfort en heb de eerste uren ook alleen kunnen internetten via Wifi. Daarna werkte het mobiel internet ineens zonder dat ik iets heb hoeven instellen of een sms heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudolfReindeer schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:33:
Ik heb ook Telfort en heb de eerste uren ook alleen kunnen internetten via Wifi. Daarna werkte het mobiel internet ineens zonder dat ik iets heb hoeven instellen of een sms heb gekregen.
Hm.... ok.. dat geluk heb ik dus niet.. :)
Kan je anders misschien jouw settings eens posten?
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 16:31
iemand al een oplossing voor t batterij "probleem" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teuling schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:47:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar! Heb exact dezelfde headset (en momenteel ook nog W960i, X10 wordt donderdag pas afgeleverd ;( ) en hoop dat de reactie van de telefoon zoals hierboven beschreven is. Als ik tijd heb probeer ik het donderdag uit met deze headset.
Heb je het al geprobeerd met HBH-DS980?
Werkt alles zoals met W960i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, foutje!
Kijk naar het volgende Quote

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Un-X-PecteD schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:18:
[...]

Nu werkt het wel ja. Prima! Waaronder valt die MW600 headset eigenlijk? Als ik via de site zoek op accessoires/headsets, dan vind ik alleen maar de HBH DS reeks (200, 205 en 220), en wat is het verschil dan ? Ook die HBH zijn wireless/bluetooth, alleen hebben ze geen FM ?

[edit] De MH10 heeft wel zo'n remote erop, dat zie ik bij de MW600 niet erbij staan.

http://www.sonyericsson.c...cc=nl&lc=nl#view=overview

De HBH reeks heeft trouwens ook een remote

[edit2] De HBH reeks heeft toch geen remote, je kunt alleen je volume regelen, en het nummer pauzeren/starten. Next en Previous gaat alleen met de MH810 (en ik denk dus ook dat de MW600 geen Previouw/next track functie heeft
Ik heb zelf HBH-DS980.
Hij kan heel veel:Nummer pauzeren/starten, Previouw/next track, laatste nummers uit gesprekken lijst bellen, contacten openen en bellen, volume regelen en verlichte display.
Aleen heeft hij geen FM radio.
Volgens mij is geen betere.
Aleen moet nog blijken of hij alles doet in combinatie met X10 omdat X10 geen echte muziek telefoon is.
Teuling heeft hem en X10 en hij zou het testen, dus ik wacht met smart op zijn antwoord!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Voor de mensen die zitten te kijken naar de mw600, hier een handige link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:33:
Ik heb zelf HBH-DS980.
Hij kan heel veel:Nummer pauzeren/starten, Previouw/next track, laatste nummers uit gesprekken lijst bellen, contacten openen en bellen, volume regelen en verlichte display.
Aleen heeft hij geen FM radio.
Volgens mij is geen betere.
Aleen moet nog blijken of hij alles doet in combinatie met X10 omdat X10 geen echte muziek telefoon is.
Teuling heeft hem en X10 en hij zou het testen, dus ik wacht met smart op zijn antwoord!!!!!!!!!!!!
Nice. Op de site van SE staat dat hij compatibel is met de X10. Wat ik alleen niet snap is dat SE bij de features bij de 200/205/220 reeks dezelfde feature aangeeft als bij de DS980 (Bedien je telefoon op afstand), terwijl je met de 200 reeks niet zou kunnen Next/Forwarden (op een ander forum gelezen).

Alleen jammer dat je niet je eigen oordopjes erin kunt pluggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
shadownetwork schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:46:
Voor de mensen die zitten te kijken naar de mw600, hier een handige link
Op dat ding zit dus wél een remote! Waarom staat dat niet op de SE pagina zelf ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Un-X-PecteD schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:50:
[...]

Op dat ding zit dus wél een remote! Waarom staat dat niet op de SE pagina zelf ? :X
Ja, dat vond ik ook heel vreemd, daar lopen ze alleen een beetje hip te doen met datie volume control heeft. Ik wil't nog even een keer goed nakijken :P

Weet iemand ook waar je de MW600 kan bestellen? Ik heb alleen deze winkel tot nu toe gevonden. Ik wil graag even prijsvergelijken ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Cyleo op 10-04-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:25
Weet niet of deze al voorbij is gekomen?
http://forums.se-nse.net/...htc-keyboard-on-your-x10/

Heb het zojuist gedaan, en eerst snapte ik het niet, maar het HTC toetsenbord corrigeert dus serieus alles automatisch aan de hand van de omliggende toetsen zodat ie 9 van de 10 keer het juiste woord pakt zonder dat je zelf door hebt gehad dat je het verkeerd typte. Ook zijn de toetsen iets groter, vind het zeker het proberen waard als je er wat moeite voor over hebt ;)

Anyway, mijn Belgische X10 is Donderdag bij SE overgezet naar NL firmware en sindsdien doet ie het helemaal perfect, dus ook met YT en Hyves(overigens kan dit ook alleen bij SE HQ gedaan worden voorlopig, dus als je deze apps mist is het de beste oplossing om hem terug te sturen naar de shop in het geval dit niet duidelijk is aangegeven).

Alleen jammer dat mijn data abbo nog niet in is gegaan :( (pas 3 mei)

[ Voor 12% gewijzigd door Rctworld op 10-04-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
shadownetwork schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:52:
[...]

Ja, dat vond ik ook heel vreemd, daar lopen ze alleen een beetje hip te doen met datie volume control heeft. Ik wil't nog even een keer goed nakijken :P

Weet iemand ook waar je de MW600 kan bestellen? Ik heb alleen deze winkel tot nu toe gevonden. Ik wil graag even prijsvergelijken ;)
45 euro ? En die DS220 kost 70 euro volgens tweakers. Waar zit hem dat enorme prijsverschil in ? En dat te bedenken dat de MW600 ook nog een FM, en wél een remote heeft.

Duidelijk dat t dan de MW600 wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ah, vandaar dat de MW600 zo slecht verkrijgbaar is, hij is nog niet uit als ik play.com mag geloven ;) Wel nog een review gevonden Allemaal behoorlijk enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:43:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen?
http://forums.se-nse.net/...htc-keyboard-on-your-x10/

Heb het zojuist gedaan, en eerst snapte ik het niet, maar het HTC toetsenbord corrigeert dus serieus alles automatisch aan de hand van de omliggende toetsen zodat ie 9 van de 10 keer het juiste woord pakt zonder dat je zelf door hebt gehad dat je het verkeerd typte. Ook zijn de toetsen iets groter, vind het zeker het proberen waard als je er wat moeite voor over hebt ;)
Zo'n toetsenbord heb ik dus nodig omdat ik altijd wel fouten maak op zo'n scherm. Dat standaard toetsenbord van SE is sowieso niks dus elke betere is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:59:
[...]

Zo'n toetsenbord heb ik dus nodig omdat ik altijd wel fouten maak op zo'n scherm. Dat standaard toetsenbord van SE is sowieso niks dus elke betere is welkom :)
Vind het standaard toetsenbord ook wel nice, maar deze toetsen zijn iets groter en de auto-correctie werkt als een speer :) (en ik met mijn grote handen maak fouten aan de lopende band, maar hij herkent zelfs woorden terwijl hetgeen wat ik getypt heb er niet eens op lijkt :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

weet iemand of die MW600 ook door een ander ding is te vervangen, dus zeg maar een FM-antenne in de headset geïntegreerd ik vind 50 euro nogal veel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
stefanaudi schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:54:
weet iemand of die MW600 ook door een ander ding is te vervangen, dus zeg maar een FM-antenne in de headset geïntegreerd ik vind 50 euro nogal veel namelijk.
Je kunt via internetradio gaan luisteren, kost alleen vrij veel data. Ik wacht even de eerste ervaring af van de tweakers hier, en als die goed zijn haal ik er ook eentje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Knul schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:04:
[...]

Je kunt via internetradio gaan luisteren, kost alleen vrij veel data. Ik wacht even de eerste ervaring af van de tweakers hier, en als die goed zijn haal ik er ook eentje :).
Welke app kan daarvoor gebruikt worden dan?
want ik bedoel dan echt zenders als 538 en Q-Music bijv,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
stefanaudi schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:06:
[...]

je kan het sowieso proberen via www.tunin.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
stefanaudi schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:06:
[...]

Nu je het zegt, net even in de Market gezocht en ook niets concreets gevonden. Ik dacht dat dit vrij simpel was.

Bedankt voor die tip over het HTC keyboard :). Deze is echt vele malen fijner dan het standaard SE keyboard, alleen jammer dat hij het laatste beetje "scherm" mist (wss de grotere hoeveelheid pixels van de X10 t.o.v. de Desire).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Knul schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:32:
[...]
Bedankt voor die tip over het HTC keyboard :). Deze is echt vele malen fijner dan het standaard SE keyboard, alleen jammer dat hij het laatste beetje "scherm" mist (wss de grotere hoeveelheid pixels van de X10 t.o.v. de Desire).
Waar doel je precies op? Heb je wel de hi-res versie gepakt? :)

Anyway, ben net even aan de slag gegaan met Start Up Auditor, kost 74 eurocent(en je hebt 24 uur niet goed geld terug garantie). Zeg maar soort van msconfig voor Android waarin je kan beheren welke apps standaard opstarten, lijkt in zekere zin wel te werken aangezien me telefoon nu echt binnen 15 seconde oid opgestart is met 172MB Ram vrij terwijl ik TimeScape nog gewoon aan heb staan. Toch blijft Moxier Mail helaas af en toe wel omhoog komen in de task killer ook al heb ik hem totaal geblokkeerd :'(

Anyway, gisteren onder continue belasting was die na 10 uur leeg, dus ik ga nu na mijn modifcaties en wat normaler gebruik maar eens inventariseren hoe lang het apparaatje doet op één acculading :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Rctworld schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:43:
[...]

Waar doel je precies op? Heb je wel de hi-res versie gepakt? :)
Bij het HTC keyboard heb je rechts nog een klein stukje waar niets staat (heb wel de highres versie).
Wat is die Moxier zooi eigenlijk? Spul voor Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:22
Knul schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:32:
[...]

Nu je het zegt, net even in de Market gezocht en ook niets concreets gevonden. Ik dacht dat dit vrij simpel was.

Sowieso kan je beter even kijken in het speciaal daarvoor ingerichte forum als je software zoekt. Android Software & Discussie - Deel 4

Ik gebruik momenteel op mijn Hero StreamItAll RADIO. Een betaalde app waar je veel Nederlandse zenders mee kan beluisteren. Ik vind hem zelf niet helemaal goed werken maar het doet zijn werk in ieder geval!

Ik mag nu mijn abonnement ook verlengen en ik vind de x10 erg interessant. Ik ben alleen zo bang dat ik mijn scroll button ga missen. Hebben jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ik was daar ook bang voor. Maar omdat scrollen met je vinger over het scherm heel makkelijk gaat, heb ik het tot nu toe helemaal niet gemist.
In de Dolphin browser kun je trouwens de volumeknoppen gebruiken om te scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
McMark schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:52:
[...]

Sowieso kan je beter even kijken in het speciaal daarvoor ingerichte forum als je software zoekt. Android Software & Discussie - Deel 4

Ik gebruik momenteel op mijn Hero StreamItAll RADIO. Een betaalde app waar je veel Nederlandse zenders mee kan beluisteren. Ik vind hem zelf niet helemaal goed werken maar het doet zijn werk in ieder geval!

Ik mag nu mijn abonnement ook verlengen en ik vind de x10 erg interessant. Ik ben alleen zo bang dat ik mijn scroll button ga missen. Hebben jullie hier ervaring mee?
Scrollen gaat echt vloeiend, ik mis hem iig niet.
@hierboven
He, handig, dat wist ik niet :).

Ik heb wel een minpuntje ontdekt aan Mediascape: je kunt tracks niet vooruitspoelen, of zie ik dit over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Knul schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:09:
[...]
Ik heb wel een minpuntje ontdekt aan Mediascape: je kunt tracks niet vooruitspoelen, of zie ik dit over het hoofd?
Gek genoeg dacht ik eerst ook dat dat niet kon, het rare is dus, je kan dat pijltje wat de voortgang weergeeft op pakken. Alleen de ene keer pakt ie het wel en de andere keer weer niet bij mij :P (dat lijk ik trouwens bij wel meer sliders te hebben) Maar het moet in ieder geval wel kunnen :)
Knul schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:48:
[...]

Bij het HTC keyboard heb je rechts nog een klein stukje waar niets staat (heb wel de highres versie).
Wat is die Moxier zooi eigenlijk? Spul voor Exchange?
Hmm, heb ik geen last van hoor... Weet niet precies hoe dat komt dan.

En Moxier is inderdaad een 3rd pary App die SE bijlevert voor de Exchange zooi die niet standaard in Android 1.6 zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
stefanaudi schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:54:
Veel? Ik vind het juist een hele nette prijs voor zo'n goeie BT headset. Als je een bedrade headset koopt met dezelfde kwaliteit in ear doppen ben je al bijna evenveel kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Iemand trouwens enig idee wat de Wiper App doet? Het enige wat ik te weten ben gekomen is dat het van Qualcomm(maker van de Snapdragon ;) ) is getuige de package naam: "com.qualcomm.wiper", ben er alleen nog niet achter of er iets gebeurd als ik het afsluit :P

[ Voor 5% gewijzigd door Rctworld op 10-04-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:20:
[...]

Veel? Ik vind het juist een hele nette prijs voor zo'n goeie BT headset. Als je een bedrade headset koopt met dezelfde kwaliteit in ear doppen ben je al bijna evenveel kwijt..
Ik heb de MW600 BT headset nu een week of 3, de kwaliteit van de bijgeleverde in-ear doppen is SLECHT (geen mooi lage tonen, helemaal geen bas en veel teveel hoge tonen - op het irritante af zeg maar). Heb net de dopjes uit de kast gehaald en nog even geluisterd. De kwaliteit die uit de MW600 zelf komt is niet slechter dan uit mijn oude P1i (dat was best goed geluid - deelde volgens mij de componenten met de W960).
De doppen die ik gebruik komen van een HPM-78 headset meen ik en die waren wel goed.
Ik zou nog een keer een paar Sennheiser of Creative doppen willen inkorten als ik de moed verzameld heb om ze met een schaar, soldeerbout, hotglue en krimpkous te lijf te gaan - dan moet het helemaal in orde zijn (de HPM-78 doppen zijn eigenlijk te kort, daardoor trek je hem soms uit en is de radio-ontvangst slechter dan met de originele doppen).
Overigens heb ik de mijne van mobielbereikbaar.nl gekocht (en betrof het denk ik nog niet de retailversie - het zat verpakt in een kartonnen doosje). Verder ben ik er wel gelukkig mee (volumebediening is niet zo handig - verder is het best een briljant apparaatje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:28:
[...]

Ik heb de MW600 BT headset nu een week of 3, de kwaliteit van de bijgeleverde in-ear doppen is SLECHT (geen mooi lage tonen, helemaal geen bas en veel teveel hoge tonen - op het irritante af zeg maar). Heb net de dopjes uit de kast gehaald en nog even geluisterd. De kwaliteit die uit de MW600 zelf komt is niet slechter dan uit mijn oude P1i (dat was best goed geluid - deelde volgens mij de componenten met de W960).
De doppen die ik gebruik komen van een HPM-78 headset meen ik en die waren wel goed.
Ik zou nog een keer een paar Sennheiser of Creative doppen willen inkorten als ik de moed verzameld heb om ze met een schaar, soldeerbout, hotglue en krimpkous te lijf te gaan - dan moet het helemaal in orde zijn (de HPM-78 doppen zijn eigenlijk te kort, daardoor trek je hem soms uit en is de radio-ontvangst slechter dan met de originele doppen).
Overigens heb ik de mijne van mobielbereikbaar.nl gekocht (en betrof het denk ik nog niet de retailversie - het zat verpakt in een kartonnen doosje). Verder ben ik er wel gelukkig mee (volumebediening is niet zo handig - verder is het best een briljant apparaatje).
Misschien wat off-topic maar die Sennheiser dopjes heb je ook in een korte versie met een verlengsnoer (De CX330 dacht ik). Ik gebruik ze nu met verlengsnoer op de X10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:38:
[...]

Misschien wat off-topic maar die Sennheiser dopjes heb je ook in een korte versie met een verlengsnoer (De CX330 dacht ik). Ik gebruik ze nu met verlengsnoer op de X10.
Thx! - Ik had er nog een beetje naar gezocht, maar ik kon die zo snel niet vinden. CX300-serie was volgens mij kwalitatief goed voor de prijs (vergelijkbaar met de creative dopjes, die volgens mij iets goedkoper zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Laatst online: 22-08 11:16
Hoe kan het dat moxier mail de hele tijd bij actieve applicaties staat, terwijl ik het niet eens heb ingesteld. Volgens mij vreet deze app je accu leeg.

Hoe sluit ik een app trouwens af, als ik terug naar het homescreen ga (ben nieuw met android)? Als je namelijk een tijdje met je x10 aan het spelen bent, staan er minstens 10 apps open, zonder dat je het eigenlijk door hebt.. lijkt me niet echt goed voor je batterij en prestaties.. Of is dit normaal bij android?

[ Voor 8% gewijzigd door chevchelios op 10-04-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
chevchelios schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:10:
Hoe kan het dat moxier mail de hele tijd bij actieve applicaties staat, terwijl ik het niet eens heb ingesteld. Volgens mij vreet deze app je accu leeg.

Hoe sluit ik een app trouwens af, als ik terug naar het homescreen ga (ben nieuw met android)? Als je namelijk een tijdje met je x10 aan het spelen bent, staan er minstens 10 apps open, zonder dat je het eigenlijk door hebt.. lijkt me niet echt goed voor je batterij en prestaties.. Of is dit normaal bij android?
Dit is normaal bij Android. Ik gebruik zelf Taskkiller, die kan met 1 druk alles uitzetten.
Gek genoeg dacht ik eerst ook dat dat niet kon, het rare is dus, je kan dat pijltje wat de voortgang weergeeft op pakken. Alleen de ene keer pakt ie het wel en de andere keer weer niet bij mij :P (dat lijk ik trouwens bij wel meer sliders te hebben) Maar het moet in ieder geval wel kunnen :)
Dank u _/-\o_ ! Het gaat wel verrekte lastig 8)7 , maar misschien is het een kwestie van wennen. In ieder geval heeft Mediascape (imo) een beter geluid dan andere muziekspelers.

En Moxier Mail staat bij mij ook steeds aan, terwijl ik er niets mee doe. Kan ik deze ook gewoon de-installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
chevchelios schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:10:

Moxier Mail doet inderdaad een beetje vreemd, je kan het ook niet verwijderen omdat het in de rom zit volgens mij :( Bij mij gaat de stroom echter vooral op aan mobiel stand-by omdat de mobiele radio niet uit(of op stroombesparingsmodus) lijkt te willen gaan...

De enige echte manier om alle apps af te sluiten is overigens een Task Killer, gebruikte tot vanmiddag "Advanced Task Killer" maar heb zojuist "TaskPanel" ontdekt. TaskPanel werkt veel beter, kun je ook instellen welke apps automatisch gekilled moeten worden zodra je telefoon in stand-by modus gaat :)

Waar het overigens aan ligt is volgens mij vooral dat de meeste apps slecht geprogrammeerd zijn, Seesmic, Palringo en Fring kun je namelijk eenvoudig afsluiten maar andere blijven gewoon open staan ook al gebruik je ze niet. Enkele apps ook omdat ze op de achtergrond blijven draaien om updates binnen te halen ;)

Schijnt wel dat Android zelf aan de slag gaat met garbage collection, dus officieel zou het niet nodig moeten zijn. Maarja het wil nog weleens tussen de oren zitten he :+

Off-topic: Wellicht dat die Moxier Mail bug in .16 gefixt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
.16 is hier toch nog niet uit? Hoe kun je sowieso eigenlijk zien welke firmware je draait? Volgens de Sony software heb ik nog de laatste update's. Ik zou zo eens proberen om Moxier Mail te deinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Knul schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:41:
.16 is hier toch nog niet uit? Hoe kun je sowieso eigenlijk zien welke firmware je draait? Volgens de Sony software heb ik nog de laatste update's. Ik zou zo eens proberen om Moxier Mail te deinstalleren.
Instellingen > Over de telefoon > Smalbandversie
Die is nu normaal gesproken nog .14

.16 schijnt overigens al een tijdje uit te zijn, maar enkel voor compleet sim-lock vrije toestellen. Daar zit hem ook precies het probleem waar Google tegenaan loopt, niet alleen de telefoon fabrikant test alles uitgebreid maar ook de providers testen het nog eens even opnieuw voor dat de toestellen op hun netwerk geupdate kunnen worden 8)7

Weet niet precies onder welke categorie die van mij valt, hij is sowieso sim-lock vrij maar het was wel een gelokaliseerde versie voor een Belgische provider maar ik weet niet hoe het zit nu SE hem over heeft gezet naar NL firmware. Wellicht dat .16 sowieso nog niet beschikbaar is in NL, hier hebben we natuurlijk weer hyves, maar in de UK in ieder geval wel voor de sim-lock vrije toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Nope, Moxier Mail valt niet te verwijderen helaas.
Mijn telefoon draait ook .14, hoop dat we zo snel mogelijk de .16 update krijgen. Die had namelijk aardige verbeteringen, zoals diepere bass, en een stabielere Timescape. Kan zo 123 de bron niet meer vinden.

Edit:
Kan ik met TaskPanel alles uitschakelen, of moet er ook nog iets blijven draaien?
Edit 2: Netjes, hoop dat de providers de update snel goedkeuren.
Edit 3:
Ik heb hier een app voor gevonden, die heet A Online Radio. Ik ga hem nu even testen.
Edit 4: Ik krijg hem helaas niet aan de praat.

[ Voor 50% gewijzigd door Knul op 10-04-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Knul schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:01:
Nope, Moxier Mail valt niet te verwijderen helaas.
Mijn telefoon draait ook .14, hoop dat we zo snel mogelijk de .16 update krijgen. Die had namelijk aardige verbeteringen, zoals diepere bass, en een stabielere Timescape. Kan zo 123 de bron niet meer vinden.
http://techie-buzz.com/mo...-x10-firmware-update.html ;)

Heb net van SE gehoord dat die nog niet beschikbaar is in NL, in het buitenland al wel. Kan nooit lang meer duren iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet me unlock screen veranderen. De standaard manier zeg maar is dat je van links naar rechts (rechts handige persoon) maar op een of ander manier heeft me telefoon dat het van rechts naar links gaat(dus links handige persoon. Ik weet echt niet hoe ik dit moet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:39:
Ik kan niet me unlock screen veranderen. De standaard manier zeg maar is dat je van links naar rechts (rechts handige persoon) maar op een of ander manier heeft me telefoon dat het van rechts naar links gaat(dus links handige persoon. Ik weet echt niet hoe ik dit moet veranderen.
Zoals een paar posts terug nog te lezen viel:
Pak de bovenkant van de halve cirkel(zoiets is het geloof ik) beet en sleep hem naar de andere kant... Zo simpel is het :)
Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.