Zal eens kijken wat SE hier op te zeggen heeft, heb ze zojuist de vraag gestuurd.mythia1987 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:42:
[...]
Het gaat hier waarschijnlijk om een duitse variant, die het onmogelijk maakt. De tegehanger van Hyves is tevens wel geinstalleerd.
Heb inmiddels antwoord over de update. In sommige landen al vrijgegeven maar in NL nog niet. Onduidelijk is nog wat er precies aangepast is tevens.
Ja maar nu heb je toch een compleet toetsenbord tot je beschikking..
Zijn gewoon toetsenbord te downloaden met T9 input inderdaad, bijvoorbeeld Better Keyboard!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
In hoevrre speelt multi touch een rol voor beter typen? Gezien X10 geen multi touch heeft is het typen dan moeilijker langzamer dan bij andere toestellen met wel multi touch?
Verwijderd
Binnen de review van Tweakers zag ik staan dat hij geen multitouch ondersteund, dit was toch nog steeds niet duidelijk ook binnen SE niet?
Officieël niet nee, maar het is vrij zeker dat hij geen MT ondersteund, want hij heeft wss een "verouderd" touchscreen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:20:
Binnen de review van Tweakers zag ik staan dat hij geen multitouch ondersteund, dit was toch nog steeds niet duidelijk ook binnen SE niet?
Pfff, X10 of Desire, ik mag al een week verlengen maar weet nog steeds wat ik wil. Ben bang dat de X10 niet bij word gehouden door SE.
Verwijderd
Net op tijd kom ik erachter dat er bij smartphoneshop geen hyves integratie op zit. Staat gelukkig nu ook op de site.
Dan maar bij t-mobile bestellen.
Verwijderd
Neem aan dat de hyves-integratie gewoon een android app is. Of heb ik dat mis?
Ben sinds 13 uur iig ook de gelukkige eigenaar van de X10.
Kreeg hem voor 9 euro bij een verlenging van mijn Telfort abbo (1 jarige) :-)
Vanavond maar even mee spelen.. Nu eerst nog werken

Nee, SE heeft hem echt in Timescape ingebouwd en is dus niet de standaard Hyves app..Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:34:
Neem aan dat de hyves-integratie gewoon een android app is. Of heb ik dat mis?
mijn laatste 2 telefoons waren Sony Ericsson telefoons uit de Walkman reeks. Ik ben dus gewend aan telefoons die ook goed dienen als mp3 spelers.
Kunnen jullie aangeven in hoeverre de X10 ook een goed alternatief is voor mp3-spelers?
Hoe goed is het geluid als je muziek beluisterd met oordopjes?
Kunnen jullie aangeven in hoeverre de X10 ook een goed alternatief is voor mp3-spelers?
Ik zit dus met hetzelfde, de X10 lijkt me niet optimaal als MP3 speler, zeker aangezien je aan mediascape vastzit waardoor je eerst een paar keer een knop in moet drukken voor je daadwerkelijk bij je eigen muziek bent.avec_style schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:03:
mijn laatste 2 telefoons waren Sony Ericsson telefoons uit de Walkman reeks. Ik ben dus gewend aan telefoons die ook goed dienen als mp3 spelers.
Vind het jammer dat er niet een walkman applicatie op zit zoals bij de vivaz, die je ook vanuit het homescreen kunt bedienen. Neig daardoor nu naar de Vivaz (pro), ook wegens de veel betere accuduur en het kleinere formaat. Terwijl ik eigenlijk ook wel een X10 zou willen om lekker te kunnen browsen enz..
Lijkt me gewoon een kwestie van een goede third party music-player te installeren...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Smartphoneshop is nu officieel aan het misleiden geweest, ik heb meerdere malen gebeld of het om een echte NL-versie ging en niet om een geïmporteerde versie met NL-taal. Nu blijkt het dus alsnog geen originele Nederlandse te zijnVerwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:02:
Net op tijd kom ik erachter dat er bij smartphoneshop geen hyves integratie op zit. Staat gelukkig nu ook op de site.

Die van mij is inmiddels onderweg(morgenochtend zou die er moeten zijn) en ze zorgen maar dat het een NL versie is of wordt, want ik ben op z'n zachtst gezegd niet zo gediend van misleiding... Met dit soort import trucjes loop je uiteindelijk weleens een keer tegen de lamp...
Ik kan hier eigenlijk vrij duidelijk over zijn. Nee, is het antwoord.avec_style schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:03:
Dit schreef ook in m'n review van GSM Helpdesk: zie hier
Het geluid uit de speakers komt er niet zo lekker uit.
Wellicht kan je de luxere headset kopen (Sony Ericsson MW600) voor een perfect geluid.
Ik heb niet met de instellingen lopen rommelen. Gewoon richten, focussen, schieten.Camembert1633 schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:27:
Ik vind de foto's die je gemaakt hebt er erg goed uitzien. Heb je nog lopen spelen met de instellingen of gewoon richten en schieten?
Appeltje eitje
Binnen 10 minuten staan er op http://picasaweb.google.com/stefanaudi weer meerdere foto's die ik geschoten heb met de X10.
Gr Stefan
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Volgens andere fora biedt de update van ...14 naar ....16 meer volume voor de muziekspeler en een gunstiger batterijverbruik. Men is dus behoorlijk enthousiast over de update. Ik hoop dat 'ie dus ook hier snel beschikbaar is.
Verwijderd
Wie weet er of het online bestellen bij tmobile ( of sowieso bij de shop) een simlockvrij en niet gebranded toestel oplevert? Of kan ik dan beter naar een onafhankelijke shop gaan ( met nl toestellen)?
Ik wil er morgen om maar wil geen branded toestel
Ik wil er morgen om maar wil geen branded toestel
Verwijderd
Heeft iemand van jullie hem in combinatie met bluetooth headset?
Ik heb nu W960i in combinatie met bluetooth headset HBH-DS980 en als ik op de knop van bluetooth headset voor muziek druk speelt hij gelijk muziek.
Ik hoop dat het met X10 ook zo is in combinatie met bluetooth headset, anders zou ik dat erg missen, als je snel muziek wil luisteren
Of eigenlijk beter gezegd, als je snel muziek wil luisteren zonder telefoon op te pakken, aleen op bluetooth headset drukken en genieten
Ik heb nu W960i in combinatie met bluetooth headset HBH-DS980 en als ik op de knop van bluetooth headset voor muziek druk speelt hij gelijk muziek.
Ik hoop dat het met X10 ook zo is in combinatie met bluetooth headset, anders zou ik dat erg missen, als je snel muziek wil luisteren
Of eigenlijk beter gezegd, als je snel muziek wil luisteren zonder telefoon op te pakken, aleen op bluetooth headset drukken en genieten
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 20:44 ]
Even over de geluidskwaliteit, was stomverbaasd over de diepe bas die via mijn 12 euro dure hema koptelefoon mijn oren binnen dreunde...
ik lees dat mediascape niet erg goed werkt als mp3 spelers... kan iemand mij vertellen of er in android market goede mediaplayers te downloaden zijn, met een fatsoenlijke mediabibliotheek?? of is mediascape daar het best voor??
Ben ik ook wel benieuwd naar! Heb exact dezelfde headset (en momenteel ook nog W960i, X10 wordt donderdag pas afgeleverdVerwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:32:
Heeft iemand van jullie hem in combinatie met bluetooth headset?
De x10 ondersteunt soieso a2dp (bluetooth stereo)
Verwijderd
Met welke android app upload je de foto's naar Picasa? Bij mij komt de geo tagging informatie er niet bij..stefanaudi schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:37:
[...]
Ik heb niet met de instellingen lopen rommelen. Gewoon richten, focussen, schieten.
Appeltje eitje
Binnen 10 minuten staan er op http://picasaweb.google.com/stefanaudi weer meerdere foto's die ik geschoten heb met de X10.
Gr Stefan
is het misschien mogelijk om hier een mini-poll te plaatsen?
Ik vind het wel leuk om te zien in welke kleur X10 het meest besteld is.
(ik vind de witte zelf mooier)
Kijk ff aan de rechterkant en tel "gebruikers hebben dit product" en "gebruikers willen dit product" bij elkaar opavec_style schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:25:
is het misschien mogelijk om hier een mini-poll te plaatsen?
pricewatch: Sony Ericsson Xperia X10 Zwart
pricewatch: Sony Ericsson Xperia X10 Wit
Zwart dus
Net de witte X10 opgehaald van het postkantoor! WOW wat een apparaat! Toch nog een stukje groter dan mijn Touch HD, maar door de afgeronde achterkant voelt die kleiner aan én past die ook makkelijker in de zak. Ik had namelijk een hoesje besteld voor de X10, de X10 gaat er perfect in, de Touch HD zit te strak.
Eerste indruk: Geweldig! Scherm is mooi helder en vrij gevoelig. Er is op het scherm een screenprotector aanwezig. Dat zou kunnen verklaren waarom het scherm van de N1/Desire/iPhone gevoeliger is. Met een screenprotector lever je altijd wat in qua gevoeligheid. Ik ben zelf een resistief scherm gewend dus dit scherm is gevoelig genoeg voor mij.
Het was ook voor mij een afweging tussen de Desire en X10. Uiteindelijk voor de X10 gegaan omdat:
+Camera
+Design
+Groter scherm
+LCD (De Amoled van de N1 en waarschijnlijk ook de Desire is geen echte WVGA, lees dit maar eens)
De minnetjes (Android 1.6, geen multitouch, neem ik maar voor lief ..)
Omdat er in dit topic bijna geen foto's van de X10 te vinden zijn, hier wat foto vervuiling:

En dan hier nog wat foto's die genomen zijn met de X10 en daarna via Mediascape op Picasa gezet zijn (werkt allemaal erg soepel!):
Macro:

FULLSIZE
Normaal:

FULLSIZE

FULLSIZE
Eerste indruk: Geweldig! Scherm is mooi helder en vrij gevoelig. Er is op het scherm een screenprotector aanwezig. Dat zou kunnen verklaren waarom het scherm van de N1/Desire/iPhone gevoeliger is. Met een screenprotector lever je altijd wat in qua gevoeligheid. Ik ben zelf een resistief scherm gewend dus dit scherm is gevoelig genoeg voor mij.
Het was ook voor mij een afweging tussen de Desire en X10. Uiteindelijk voor de X10 gegaan omdat:
+Camera
+Design
+Groter scherm
+LCD (De Amoled van de N1 en waarschijnlijk ook de Desire is geen echte WVGA, lees dit maar eens)
De minnetjes (Android 1.6, geen multitouch, neem ik maar voor lief ..)
Omdat er in dit topic bijna geen foto's van de X10 te vinden zijn, hier wat foto vervuiling:
En dan hier nog wat foto's die genomen zijn met de X10 en daarna via Mediascape op Picasa gezet zijn (werkt allemaal erg soepel!):
Macro:

FULLSIZE
Normaal:

FULLSIZE

FULLSIZE
Vind die witte wel stukken chiquer ogen dan die zwarte.. Die laatste heb ik in reallife gezien ==> fingermagnet!
Verwijderd
Er staat in mijn geval geen Picasa optie onder het 'delen' van een foto.RobertMaes schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:11:
Met mediascape
Mediascape>Klik op de te delen foto>Envelopje>PicasaVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:45:
[...]
Er staat in mijn geval geen Picasa optie onder het 'delen' van een foto.
Verwijderd
Er staat in mijn geval geen Picasa optie onder het 'delen' van een foto.Vin87 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:48:
[...]
Mediascape>Klik op de te delen foto>Envelopje>Picasa
Dan zul je ook geen Hyves hebben denk ik... oftewel een geimporteerde Belgische / Duitse X10 ofzo...
Verwijderd
Ik heb inderdaad een Belgische x10i, ik ben dan ook een Belg. Picasa lijkt mij nu ook wel niet een locatie gebonden dienst?CLB schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:59:
Dan zul je ook geen Hyves hebben denk ik... oftewel een geimporteerde Belgische / Duitse X10 ofzo...
thx aan iedereen die meldde dat de RAM van de X10 384MB groot was. Het duurde even voordat Sony Ericsson dat bevestigde (en in hun eigen documentatie staat het nergens, ik heb ooit alleen een keer een bericht gehad dat sprak van 256MB
)
Het is inderdaad dus 384MB, de review is erop aangepast
Goed dat ik dat nog net even las, ik had bijna een Brando protector op het scherm geplakt en er zit er inderdaad al een op!Vin87 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:32:
Er is op het scherm een screenprotector aanwezig. Dat zou kunnen verklaren waarom het scherm van de N1/Desire/iPhone gevoeliger is.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Verwijderd
Welke hoes heb je besteld?Vin87 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:32:
Net de witte X10 opgehaald van het postkantoor! WOW wat een apparaat! Toch nog een stukje groter dan mijn Touch HD, maar door de afgeronde achterkant voelt die kleiner aan én past die ook makkelijker in de zak. Ik had namelijk een hoesje besteld voor de X10, de X10 gaat er perfect in, de Touch HD zit te strak.
Ik zit zelf namelijk te kijken naar de volgende twee:Valenta Leather Pocket 03 & PDair Leather Case for Sony Ericsson Xperia X10. Waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de Valenta.
Hopelijk komt voor mij morgen het toestel binnen en hopelijk wordt het ook asap mogelijk om het toestel te rooten/ voorzien van een custom rom:)
Ik had deze gekocht:Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:01:
[...]
Welke hoes heb je besteld?
Ik zit zelf namelijk te kijken naar de volgende twee:Valenta Leather Pocket 03 & PDair Leather Case for Sony Ericsson Xperia X10. Waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de Valenta.
Hopelijk komt voor mij morgen het toestel binnen en hopelijk wordt het ook asap mogelijk om het toestel te rooten/ voorzien van een custom rom:)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Dat is dezelfde pouch die in Duitsland bij de X10 geleverd wordt. Hier nog van een andere verkoper:
http://cgi.ebay.nl/Origin...uches?hash=item25597ddeb8
Een tip voor (ik denk wel) alle X10 gebruikers:
Ik stoorde mij enorm aan het standaard SE/Android keyboard. De woordvoorspelling werkte niet soepel, geen pijltjes toetsen etc etc. Heb je hier ook last van? Kijk dan eens hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=654179
Als je de X10 themed keyboard neemt zie je het verschil eigenlijk niet, maar het loopt wel een stuk beter! Veel sneller typen en typ je mis dan kom je uiteindelijk alsnog op het goede woord uit
Ik stoorde mij enorm aan het standaard SE/Android keyboard. De woordvoorspelling werkte niet soepel, geen pijltjes toetsen etc etc. Heb je hier ook last van? Kijk dan eens hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=654179
Als je de X10 themed keyboard neemt zie je het verschil eigenlijk niet, maar het loopt wel een stuk beter! Veel sneller typen en typ je mis dan kom je uiteindelijk alsnog op het goede woord uit
Instructions:
* Unzip and install the two apks (HTC_IME & Clicker) using your favorite method (via a file manager or adb install -r).
* Go to Menu, Settings, Language & Keyboard. Select Touch Input and enter Touch Input settings.
* To change keyboard, long press on lower left key on stock keyboard or any input field
* The following applies to v13 and lower. v14 and up can be upgraded as any app. To update from an older version of this mod keeping settings/user dictionary please use Linda File Manager (or other file manager that can reinstall apps) and select OK to the question about replacing application. Another option is "adb install -r HTC_IME.apk"
Ik heb dit tasje voor mn X10 bij mediamarkt gekocht, en is ook dus bij bol.com te koop:Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:01:
[...]
Welke hoes heb je besteld?
http://www.bol.com/nl/p/e...05000006407082/index.html
Past precies en voelt stevig en degelijk aan.
Plus het voordeel; geen gedoe met creditcard of lange levertijd.
Ik heb de foto's ingeladen met Picasa 3.6 op mn computer. Als ik ze upload met mn X10 dan doe ikhet gewoon door op het envelopje te drukken en hup naar picasa.Mocht dit bij jouw niet lukken, kijk dan even inde Android Market op de zoekterm; "Picasa".Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:01:
[...]
Met welke android app upload je de foto's naar Picasa? Bij mij komt de geo tagging informatie er niet bij..
Dan moet het goed komen.
GR Stefan
Tnx! die gaan we even testen! Het HTC toetsenbord ben ik gewend en het toetsenbord op de X10 vind ik niet echt een topper, en dan met name de woordvoorspelling met 250 keuzes
iemand die nog ergens een goed stoffen hoesje heeft gevonden ??
en ben net zo op zoek naar een UNIVERSELE autohouder die in t ventilatierooster past. (dus geen zuignap op t raam)
hij moet wel universeel zijn, aangezien de Spica van vrouwlief dr ook in moet passen..
en ben net zo op zoek naar een UNIVERSELE autohouder die in t ventilatierooster past. (dus geen zuignap op t raam)
hij moet wel universeel zijn, aangezien de Spica van vrouwlief dr ook in moet passen..
Deze heb ik en de X10 staat er prachtig in.Frontier schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:52:
iemand die nog ergens een goed stoffen hoesje heeft gevonden ??
http://www.gsmweb.nl/forms3/0523.htm
hey top !! ga ik ff bestellen..Fitz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:54:
[...]
Deze heb ik en de X10 staat er prachtig in.
http://www.gsmweb.nl/forms3/0523.htm
heb echt stad en land al afgezocht !
*edit* inmiddels besteld !
[ Voor 5% gewijzigd door Frontier op 07-04-2010 16:33 ]
Verwijderd
Heeft er iemand de versie van vodafone? En zoja, staat hier aparte software/meuk van vodafone op. En hebben ze nog wat zitten verprutsen aan de buitenkant?
ik heb btw als ik de telefoon oplaadt via de netspanningsadapter het probleem dat niks meer fatsoenlijk werkt.
ik kan de telefoon niet meer van schermbeveiliging halen en als t al wel lukt, en ik wil een app starten, dan opent ie maar zo een andere app of toepassing..
nog meer mensen die dit probleem hebben ?
als ik via usb (laptop) oplaad heb ik het niet en werkt alles zo als het hoort..
waarschijnlijk een kortsluiting in de adapter misschien ??
ik kan de telefoon niet meer van schermbeveiliging halen en als t al wel lukt, en ik wil een app starten, dan opent ie maar zo een andere app of toepassing..
nog meer mensen die dit probleem hebben ?
als ik via usb (laptop) oplaad heb ik het niet en werkt alles zo als het hoort..
waarschijnlijk een kortsluiting in de adapter misschien ??
Heb jij wel YouTube? Ik heb namelijk sinds vandaag een Belgische X10i van Smartphoneshop ("Ja hoor, hij is echt 100% zeker een NL-versie", mooi niet dus), zonder YouTubeVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:02:
[...]
Ik heb inderdaad een Belgische x10i, ik ben dan ook een Belg. Picasa lijkt mij nu ook wel niet een locatie gebonden dienst?

Schijnt niet geheel onbekend te zijn in België:
http://bit.ly/6wZZI
Zijn geen leuke geintjes dit...
Ik zal wel een noob zijn of hoe je dat ook noemt, maar ik heb de x10 sinds vanmorgen en ik heb geen flauw idee hoe ik hem moet locken. Ik moet nu iedere keer wachten tot het scherm uitgaat, anders gat ie in mijn zak liggen internetten. Hiervoor had ik een w960 en die kon ik locken door de backspaceknop ingedrukt te houden.
Wel ff wennen zon touchscreen, verder ben ik er zeer tevreden over en de grootte valt best mee.
Wel ff wennen zon touchscreen, verder ben ik er zeer tevreden over en de grootte valt best mee.
Haha,paazei schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:12:
Ik zal wel een noob zijn of hoe je dat ook noemt, maar ik heb de x10 sinds vanmorgen en ik heb geen flauw idee hoe ik hem moet locken. Ik moet nu iedere keer wachten tot het scherm uitgaat, anders gat ie in mijn zak liggen internetten. Hiervoor had ik een w960 en die kon ik locken door de backspaceknop ingedrukt te houden.
Aan de bovenkant van het toestel zit de aan/uit schakelaar van het toestel als je die kort 1 x indrukt gaat ie op toetsenblokkering..
Verwijderd
Wil je dan AUB laten weten of hij ook gelijk muziek afspeelt als je op het knopje van muziek drukt, van bluetooth headsetTeuling schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:47:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar! Heb exact dezelfde headset (en momenteel ook nog W960i, X10 wordt donderdag pas afgeleverd) en hoop dat de reactie van de telefoon zoals hierboven beschreven is. Als ik tijd heb probeer ik het donderdag uit met deze headset.
Met de SE HBH-IS800:Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:53:
[...]
Wil je dan AUB laten weten of hij ook gelijk muziek afspeelt als je op het knopje van muziek drukt, van bluetooth headset

Doet de X10 het perfect. De headset heeft maar één knopje, met dat knopje pauzeer/hervat je de muziek (als Mediascape in de achtergrond draait). Dit werkt ook als het scherm uit is, zolang Mediascape maar in de achtergrond open staat.
[ Voor 8% gewijzigd door Vin87 op 07-04-2010 19:44 ]
Ik kan google earth niet vinden in de android marketplace, komt dit door de telefoon of is er helemaal geen google earth voor de X10 ?
Verwijderd
Hallo blije X10 gebruikers.(sinds kort).
Is er al iemand die zijn X10 gekoppeld heeft aan een carkit (parrot)
En gaat dat goed en zonder problemen.??
vandaag was er een persoon met een htc die na 2 minuten geen verbinging heeft met carkit en daardoor met 2 foons de hele dag moet lopen.
Ik hoop een dezer dagen nl ook een X10 te ontvangen.
vandaag was er een persoon met een htc die na 2 minuten geen verbinging heeft met carkit en daardoor met 2 foons de hele dag moet lopen.

Ik hoop een dezer dagen nl ook een X10 te ontvangen.
Probeer de Parrot eens van de nieuwste firmware te voorzien, dit wil dat soort probleempjes nog wel eens uit de wereld helpen.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:26:
Hallo blije X10 gebruikers.(sinds kort).
vandaag was er een persoon met een htc die na 2 minuten geen verbinging heeft met carkit en daardoor met 2 foons de hele dag moet lopen.![]()
Ik hoop een dezer dagen nl ook een X10 te ontvangen.![]()
Verwijderd
Als Mediascape in de achtergrond draait… wat moet ik me daarbij voorstellen.Vin87 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:37:
[...]
Met de SE HBH-IS800:
[afbeelding]
Doet de X10 het perfect. De headset heeft maar één knopje, met dat knopje pauzeer/hervat je de muziek (als Mediascape in de achtergrond draait). Dit werkt ook als het scherm uit is, zolang Mediascape maar in de achtergrond open staat.
Ik heb nu W960i, als ik op taakbeheer druk dan zie ik bijv. app zoals kalender, walkman, tijd, contacten, berichten … die als laatste geopend zijn. Is dat zoiets vergelijkbaar.
Als je Mediascape dan non-stop heb draaien op de achtergrond, heeft die invloed op iets, bijv. Batterij?
Normaal blijft bij Android alles op de achtergrond draaien. Of dit invloed heeft op de batterijduur: geen idee, de X10 is mijn eerste Android toestel. Wel zijn er taskkillers/taskmanagers in omloop (via de Market) zodat je openstaande applicaties kan sluiten.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:39:
[...]
Als Mediascape in de achtergrond draait… wat moet ik me daarbij voorstellen.
Ik heb nu W960i, als ik op taakbeheer druk dan zie ik bijv. app zoals kalender, walkman, tijd, contacten, berichten … die als laatste geopend zijn. Is dat zoiets vergelijkbaar.
Als je Mediascape dan non-stop heb draaien op de achtergrond, heeft die invloed op iets, bijv. Batterij?
Ik heb de X10 (witte) een weekje en ben er erg blij mee... hiervoor heb ik htc touch hd... wel wennen hoor!
Ben benieuwd hoe lang jullie gemiddeld doet als je de X10 volledig op laad, ik moet dagelijks laden
Ligt het aan mij? Heb ik te veel apps aan staan???
Vandaag wilde ik een mp3 via bluetooth versturen... was eerst wel een kwartier op zoek hoe dat moet, gevonden via medeiascape, maar kan bestand niet verzenden???? Weet iemand hoe ik wel kan versturen via bluetooth?? Graag wat tips????
Ben benieuwd hoe lang jullie gemiddeld doet als je de X10 volledig op laad, ik moet dagelijks laden
Ligt het aan mij? Heb ik te veel apps aan staan???
Vandaag wilde ik een mp3 via bluetooth versturen... was eerst wel een kwartier op zoek hoe dat moet, gevonden via medeiascape, maar kan bestand niet verzenden???? Weet iemand hoe ik wel kan versturen via bluetooth?? Graag wat tips????
was het niet zo dat je pas vanaf android versie 2.1 bestanden kunt versturen?
mijn excuses. heb sinds een paar uur nu ook de X10.
was net een beetje aan het spelen met mediascape en kwam toevallig de functie tegen waarmee je mp3'tjes kunt versturen.
ga naar mediascape. selecteer een lied om af te spelen. wanneer het lied begint af te spelen zie je onderin een icoon van een envelop. klik erop en kies bluetooth.
was net een beetje aan het spelen met mediascape en kwam toevallig de functie tegen waarmee je mp3'tjes kunt versturen.
ga naar mediascape. selecteer een lied om af te spelen. wanneer het lied begint af te spelen zie je onderin een icoon van een envelop. klik erop en kies bluetooth.
[ Voor 69% gewijzigd door avec_style op 07-04-2010 21:26 ]
O ....... dat wist in niet, vandaar!!! Moet ik maar mee leven... tot de updateavec_style schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:55:
Bedankt voor je reactie iig... wel balen!
De Vodafone versie wordt pas op 15 april 'uitgebracht'Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:34:
Heeft er iemand de versie van vodafone? En zoja, staat hier aparte software/meuk van vodafone op. En hebben ze nog wat zitten verprutsen aan de buitenkant?
En mensen hier maar roepen dat we de specs maar moesten lezen...arnoudwokke schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:08:
thx aan iedereen die meldde dat de RAM van de X10 384MB groot was. Het duurde even voordat Sony Ericsson dat bevestigde (en in hun eigen documentatie staat het nergens, ik heb ooit alleen een keer een bericht gehad dat sprak van 256MB)

Er zijn erg veel versies in omloop. Allemaal maar erg raar! Ik heb al een versie gezien zonder 8GB Micro SD-kaartje, maar die kon je er los bij kopen geloof ik (not 100% sure, though).Rctworld schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:07:
[...]Zijn geen leuke geintjes dit...
Leuk dat ze de toestelprijs willen drukken, maar als er 20 verschillende pakketten in omloop zijn, wordt het er niet veel duidelijker op! De ene wel een radio, de ander niet, daar wel een hoesje bij, bij die weer niet, daar wel weer youtube en hyves, op een ander niet...
Ja, volgens mij wel. Dat kun je ook in het batterij overzicht zien. Gebruik een 'taskkiller' zoals al eerder is voorgesteld:Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:39:
[...]
Vin87 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:47:Wel zijn er taskkillers/taskmanagers in omloop (via de Market) zodat je openstaande applicaties kan sluiten.
Volgens mij heb je daar gelijk. Ik heb iemand een foto van een X10 naar een G1 zien sturen, zonder succes (bluetooth). Terwijl er volgens mij wel connectie was etc.avec_style schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:55:
EDIT:
Dat werkte dus niet (bij een foto). 'Bestand verzenden mislukt' of iets dergelijks. Kan aan de instellingen liggen natuurlijk, maar toch.avec_style schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:55:
EDIT2:
Kan iemand dit ontkrachten of bevestigen?
[ Voor 7% gewijzigd door roelientjeL op 07-04-2010 22:09 ]
Die wist ik ookHaha,
Aan de bovenkant van het toestel zit de aan/uit schakelaar van het toestel als je die kort 1 x indrukt gaat ie op toetsenblokkering..
niekie67 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:35:
[...]
Die wist ik ook, maar weet jij hoe ik uit kan schakelen dat hij steeds als ik hem dan weer met de knop aanzet ik eerst die ontgrendelen beweging moet maken, vind ik namelijk tamelijk overbodig.
Bron: reviews: T-Mobile G1: de eerste Android-telefoonDit patroon kan, in Settings-Security & Location, door de gebruiker zelf worden ingesteld en mag elk willekeurig patroon betreffen, zolang het maar meerdere punten omvat.
Heb je daar al eens gekeken
ok, ik heb het net even uitgetest.EDIT2:
Kan iemand dit ontkrachten of bevestigen?
ik kan zowel mp3 bestanden als plaatjes versturen via mediascape.
De eerste keer dat ik een mp3 probeerde te versturen kreeg ik ook een foutmelding. Dit kwam volgens mij omdat ik dat bestand ook op dat moment aan het afspelen was. dus ik heb de muziek gestopt. opnieuw de song geselecteerd zonder het liedje af te spelen, en toen werkte alles wel naar behoren.
Het is dus wel mogelijk!
Yep, maar ik wil het weg hebben. Als ik dan al op de knop druk heb ik voldoende ontgrendeling gedaan naar mijn mening ( mijn x1 had bovenop exact zo'n knop en hoefde ik niet nog extra te ontgrendelen).roelientjeL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:49:
[...]
[...]
Bron: reviews: T-Mobile G1: de eerste Android-telefoon
Heb je daar al eens gekeken
Snap ik, maar misschien stond het daar bij
Ik heb het zojuist even nagevraagd, het moet bij de 'security settings' staan (standaard android 1.6).
dit staat op de site van google:bamoah schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:24:
Ik kan google earth niet vinden in de android marketplace, komt dit door de telefoon of is er helemaal geen google earth voor de X10 ?
Google Earth is currently available on Nexus One, iPhone, and Droid
bron:http://www.google.com/mobile/earth/
Verwijderd
Zou ik niet doen.. Een taskkiller brengt veel instabiliteit mee en kan bijvoorbeeld leiden tot niet werkende alarms tot force close loops van je homescreen.. Android is ervoor gemaakt om dit soort zaken zelf op te lossen.. Als je meer geheugen vrij wilt hebben/houden moet je minfreemanager proberen.Vin87 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:47:
[...]
Normaal blijft bij Android alles op de achtergrond draaien. Of dit invloed heeft op de batterijduur: geen idee, de X10 is mijn eerste Android toestel. Wel zijn er taskkillers/taskmanagers in omloop (via de Market) zodat je openstaande applicaties kan sluiten.
Dit is steeds een discussie die nieuwe android gebruikers blijven voeren maar zal uiteindelijk alleen maar klachten opleveren!!
Ik ben Windows Mobile gewend waar het eigenlijk een obsessie was om zoveel mogelijk tasks te killen! Ik heb even naar dat Minfreemanager gekeken, maar daar moet je rootacces voor hebben. De enige manier om wat geheugen vrij te houden is dus volgens jou gewoon de telefoon eens in de zoveel tijd rebooten?Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:56:
[...]
Zou ik niet doen.. Een taskkiller brengt veel instabiliteit mee en kan bijvoorbeeld leiden tot niet werkende alarms tot force close loops van je homescreen.. Android is ervoor gemaakt om dit soort zaken zelf op te lossen.. Als je meer geheugen vrij wilt hebben/houden moet je minfreemanager proberen.
Dit is steeds een discussie die nieuwe android gebruikers blijven voeren maar zal uiteindelijk alleen maar klachten opleveren!!
tasks killen heeft bij mij nog nooit voor instabiliteit gezorgd
ik gebruik advanced task killer, daarin kun je ook programma's afvinken die ie niet moet killen, en die keuzes onthoud ie ook, dus de volgende keer staan ze meteen afgevinkt
ik gebruik advanced task killer, daarin kun je ook programma's afvinken die ie niet moet killen, en die keuzes onthoud ie ook, dus de volgende keer staan ze meteen afgevinkt
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Verwijderd
Ik heb sinds een week of 2 de MW600 BT-headset (via mobielbereikbaar.nl gekocht, daarna overal uitverkocht), die is min of meer bedoeld voor de X10 - maar werkt ook prima op de HD2 incl. OLED-display-functionaliteit (zelf wil ik hem op een Desire gaan gebruiken).Vin87 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:37:
[...]
Ik was aanvankelijk teleurgesteld door het geluid (maar dat lag aan de brakke Toshiba 7.x BT stack van mijn PC en de bijgeleverde koptelefoon). Op andere buetooth hardware (nota bene 1.2) en een koptelefoon die ooit met een HPM-78 (?) SE headset werd meegelevered klinkt het geluid net zo goed als met mijn (helaas overleden) P1i met HPM-82 headset (zonder dus de koptelefoon die daarmee meegeleverd werd, want die was kennelijk ook sluitpost daarbij). Dat geluid was best heel acceptabel, HPM-82 met dus de oortjes van de HPM-78 (en ik ben iemand die oprecht moeite heeft met ruis en slechte toonweergave).
Maar ik denk dus dat de MW600 - misschien ook voor overige tweakers - de meerkosten tov de door jouw beschreven headset waard zou kunnen zijn (ook omdat je de bediening van de mediaspeler beschrijft). Ook ondervangt de MW600 het probleem van de radioantenne, die je met een wireless headset niet hebt (MW heeft een tuner ingebouwd, die met de HPM-78-oortjes trouwens wat minder goed ontvangt omdat de kabels korter zijn - maar nog steeds is de is het acceptabel en op het OLED display is zelfs RDS info af te lezen - preset kanalen zitten er niet op trouwens, da's wel weer jammer).
Wanneer de MW-600 weer leverbaar is weet ik niet, maar na 2 weken vind ik het voor € 44,90 nog steeds een goede aankoop (volgens mij zonder originele/retail verpakking geleverd overigens, maar wel compleet).
Ook de batterij heeft niet de belemmeringen opgeleverd die ik had verwacht, ten opzichte van mijn 'bedrade' HPM-82 (volgens mij kan je er wel meer dan een uurtje of 6-8 mee luisteren + nog wat tijd dat ik hem per ongeluk aan liet staan).
linkje MW600 http://www.sonyericsson.c...folio/specification/mw600
Dat had ik toen ook gedaan... zonet maar eens geprobeerd, kreeg weer/nog steeds melding "Fout... Kon bestand niet verzenden"...avec_style schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:55:
Waarom kunnen jullie dit wel? Is het bestand misschien te groot? Tis gewoon een mp3?
Verwijderd
Help mij!
Ik heb sinds kort ook een X10 en ben er erg blij mee
Alleen kan ik nergens youtube vinden!!
& hoe ga ik deze wel krijgen???
Ik kom er in elk geval niet uit......
Verwijderd
Je moet allereerst bepalen óf je wel zoveel geheugen vrij wilt houden. Android is op Linux gebaseerd en de eigenschap van Linux is dat hij het beschikbare geheugen zoveel mogelijk benut. Is het niet voor de applicatie, dan is het voor buffering. Ongebruikt geheugen is in principe zonde van je capaciteit.Vin87 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 00:12:
[...]
Ik ben Windows Mobile gewend waar het eigenlijk een obsessie was om zoveel mogelijk tasks te killen! Ik heb even naar dat Minfreemanager gekeken, maar daar moet je rootacces voor hebben. De enige manier om wat geheugen vrij te houden is dus volgens jou gewoon de telefoon eens in de zoveel tijd rebooten?
Kijk eerst eens of het toestel redelijk snel blijft. Meestal heb je na een dag of wat al je favoriete programma's wel een keer gestart. Dan zou het toestel dus optimaal moeten zijn. Als het toestel dan behoorlijk trager wordt, kan je maatregelen gaan treffen. Dit is in principe echter (vooral met de snapdragon) onnodig!
Als je géén problemen krijgt door de taskkiller, heb je puur mazzel.. Android is domweg niet gebouwd om processen zomaar onder het OS weg te schieten.
Ook ik zat lichtelijk te twijfelen tussen de X10 en Desire, maar als ik de review zo lees: reviews: HTC Desire: begeerte heeft ons aangeraakt
Blijf ik toch zeker bij de X10,
Ik heb gister de Desire in mn handen gehad, mooi toestelletje, voelt wat kleiner aan dan de X10, maar ook in blijf (zal wel moeten, maar het is ook puur voorkeur) bij de X10.Kriseh schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:19:
Ook ik zat lichtelijk te twijfelen tussen de X10 en Desire, maar als ik de review zo lees: reviews: HTC Desire: begeerte heeft ons aangeraakt
Bedankt voor de opheldering, ik zal de taskkillers eens met rust laten, kijken wat er gebeurt.Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:58:
[...]
Je moet allereerst bepalen óf je wel zoveel geheugen vrij wilt houden. Android is op Linux gebaseerd en de eigenschap van Linux is dat hij het beschikbare geheugen zoveel mogelijk benut. Is het niet voor de applicatie, dan is het voor buffering. Ongebruikt geheugen is in principe zonde van je capaciteit.
Kijk eerst eens of het toestel redelijk snel blijft. Meestal heb je na een dag of wat al je favoriete programma's wel een keer gestart. Dan zou het toestel dus optimaal moeten zijn. Als het toestel dan behoorlijk trager wordt, kan je maatregelen gaan treffen. Dit is in principe echter (vooral met de snapdragon) onnodig!
Als je géén problemen krijgt door de taskkiller, heb je puur mazzel.. Android is domweg niet gebouwd om processen zomaar onder het OS weg te schieten.
De MW600 is zeker een mooie headset. Het display en de FM speler zijn een goede meerwaarde. Ik ben toen (een jaar geleden) voor de HBH-IS800 gegaan omdat het domweg twee dopjes zijn aan een draadje, erg strak en klein, puur gekocht als een gadget dus, maar ook ik twijfel over de MW600. De HBH-IS800 heeft namelijk maar een luistertijd van 3 uur, en dat is erg kort. In de praktijk neem ik toch vaak mijn bedrade headset mee. Welke functies in Mediascape kan je allemaal bedienen met de MW600? Pauzeer/Play, maar ook volgende/vorige track? Ander album?Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 01:08:
[...]
Ik heb sinds een week of 2 de MW600 BT-headset (via mobielbereikbaar.nl gekocht, daarna overal uitverkocht), die is min of meer bedoeld voor de X10 - maar werkt ook prima op de HD2 incl. OLED-display-functionaliteit (zelf wil ik hem op een Desire gaan gebruiken).
Ik was aanvankelijk teleurgesteld door het geluid (maar dat lag aan de brakke Toshiba 7.x BT stack van mijn PC en de bijgeleverde koptelefoon). Op andere buetooth hardware (nota bene 1.2) en een koptelefoon die ooit met een HPM-78 (?) SE headset werd meegelevered klinkt het geluid net zo goed als met mijn (helaas overleden) P1i met HPM-82 headset (zonder dus de koptelefoon die daarmee meegeleverd werd, want die was kennelijk ook sluitpost daarbij). Dat geluid was best heel acceptabel, HPM-82 met dus de oortjes van de HPM-78 (en ik ben iemand die oprecht moeite heeft met ruis en slechte toonweergave).
Maar ik denk dus dat de MW600 - misschien ook voor overige tweakers - de meerkosten tov de door jouw beschreven headset waard zou kunnen zijn (ook omdat je de bediening van de mediaspeler beschrijft). Ook ondervangt de MW600 het probleem van de radioantenne, die je met een wireless headset niet hebt (MW heeft een tuner ingebouwd, die met de HPM-78-oortjes trouwens wat minder goed ontvangt omdat de kabels korter zijn - maar nog steeds is de is het acceptabel en op het OLED display is zelfs RDS info af te lezen - preset kanalen zitten er niet op trouwens, da's wel weer jammer).
Wanneer de MW-600 weer leverbaar is weet ik niet, maar na 2 weken vind ik het voor € 44,90 nog steeds een goede aankoop (volgens mij zonder originele/retail verpakking geleverd overigens, maar wel compleet).
Ook de batterij heeft niet de belemmeringen opgeleverd die ik had verwacht, ten opzichte van mijn 'bedrade' HPM-82 (volgens mij kan je er wel meer dan een uurtje of 6-8 mee luisteren + nog wat tijd dat ik hem per ongeluk aan liet staan).
linkje MW600 http://www.sonyericsson.c...folio/specification/mw600
Edit:
Net trouwens het volgende hoesje gekocht:

Met het hoesje dat ik had (het originele SE X10 hoesje) stak het toestel net nog een stukje uit. In dat PDAIR is dat zo te zien niet het geval. Nadeel van het PDAIR hoesje vind ik dan wel weer dat die vierkant is (en dus waarschijnlijk iets groter in de broekzak), maar na uren zoeken ben ik niets beters tegengekomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Vin87 op 08-04-2010 11:13 ]
Ik heb al een paar keer iets gelezen over een missende youtube app.Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:53:
Help mij!
heb je al gekeken in marketplace? Ik neem aan dat het daar te downloaden moet zijn.
Je kunt ook gewoon naar youtube.com gaan om filmpjes te bekijken hoor, zo groot is het verschil niet.
(ik maak zelf liever gebruik van de site ipv de app.)
Verwijderd
Ik heb sinds gister een X10, en ik moet echt zeggen dat ik het een top toestel vind! Hiervoor had ik een N95, dus het is wel een hele verbetering 
Ik heb alleen een paar vraagjes die ik zo 123 niet kon vinden:
- Kan ik mediascape en timescape verwijderen? Of zit dat echt IN android op de X10?
- Is het mogelijk om de interface kleur te veranderen? Die is nu standaard blauw.
en een paar posts hierboven zag ik staan dat je helemaal geen taskkiller (of iets dergelijks) hoeft te installeren? Klopt dit?
tnx!
- Kan ik mediascape en timescape verwijderen? Of zit dat echt IN android op de X10?
- Is het mogelijk om de interface kleur te veranderen? Die is nu standaard blauw.
en een paar posts hierboven zag ik staan dat je helemaal geen taskkiller (of iets dergelijks) hoeft te installeren? Klopt dit?
tnx!
Mooi en stijlvol hoesje! Wel logisch trouwens dat het scherpe hoeken heeft, de X10 heeft zelf ook scherpe hoekenVin87 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:52:
[...]
[afbeelding]
Met het hoesje dat ik had (het originele SE X10 hoesje) stak het toestel net nog een stukje uit. In dat PDAIR is dat zo te zien niet het geval. Nadeel van het PDAIR hoesje vind ik dan wel weer dat die vierkant is (en dus waarschijnlijk iets groter in de broekzak), maar na uren zoeken ben ik niets beters tegengekomen.
Voor de liefhebbers:
http://www.pdashop.nl/pro...on-xperia-x10-hi-102.html

Speciaal voor de X10
Hopelijk komt er snel een Cradle voor de X10, dat is het enige wat ik nog nodig heb
over de interface kleur. Je kunt de blauwe achtergrond in de menu's niet aanpassen.Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:17:
Ik heb sinds gister een X10, en ik moet echt zeggen dat ik het een top toestel vind! Hiervoor had ik een N95, dus het is wel een hele verbetering
tnx!
Je kunt wel het achtergrond veranderen van de homescreen. In de gallerij vind je precies dezelfde achtergrond maar dan met andere kleuren. (ik heb gekozen voor donkerblauw ipv de standaard lichtblauw, dat is toch wat prettiger voor mijn ogen
Verwijderd
Gewoon geen hoesje gebruiken?maar na uren zoeken ben ik niets beters tegengekomen.
Zelf nog nooit een hoesje gebruikt en elke twee jaar "krijg" je toch weer een nieuwe. Als je een beetje normaal met je toestel om gaat dan beschadigt hij echt niet.
Verwijderd
Bij de market kan ik het ook niet vinden!avec_style schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:06:
[...]
Ik heb al een paar keer iets gelezen over een missende youtube app.
heb je al gekeken in marketplace? Ik neem aan dat het daar te downloaden moet zijn.
Je kunt ook gewoon naar youtube.com gaan om filmpjes te bekijken hoor, zo groot is het verschil niet.
(ik maak zelf liever gebruik van de site ipv de app.)
bij video's zegt ie dat de youtube app niet gevonden is op mijn tel.
ik krijg dan een verwijzing naar de site van sonyericsson.
Op die site kan ik er ook verder niks over vinden..
en als ik youtube bezoek via de browser zelf, geeft deze aan dat de webpagina niet beschikbaar is...
ik snap het in elk geval niet.....
Echt beschadigen zal die niet doen, maar dat hoog glans plastic zal wel (erg licht) gaan krassen. Ja, het is een gebruiksvoorwerp, maar nee, liever geen krasjesVerwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:43:
[...]
Gewoon geen hoesje gebruiken?
Zelf nog nooit een hoesje gebruikt en elke twee jaar "krijg" je toch weer een nieuwe. Als je een beetje normaal met je toestel om gaat dan beschadigt hij echt niet.

Verder 'krijg' ik elk jaar een nieuwe
Klopt, maar de achterkant is mooi rond, dat voordeel ben ik denk ik kwijt..Fitz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:23:
[...]
Mooi en stijlvol hoesje! Wel logisch trouwens dat het scherpe hoeken heeft, de X10 heeft zelf ook scherpe hoeken
[ Voor 27% gewijzigd door Vin87 op 08-04-2010 12:01 ]
gsmweb heeft ook besloten me de duitse te sturen 
ik gebruik geen hyves maar zijn er dan ook andere nadelen?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
Volgens mij had ik op de HD2 (wel WM) van een kennis Play/Pause, Next/FastForward etc (zit allemaal in in het Bluetooth AVRCP-profiel vastgelegd, welke de nieuwere Android-versies ook zouden moeten ondersteunen). Zeker de X10. Voor wat de Desire betreft heb ik ook goede moed.Vin87 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:52:
[...]
Welke functies in Mediascape kan je allemaal bedienen met de MW600? Pauzeer/Play, maar ook volgende/vorige track? Ander album?
Wat je wel in geen enkele manier in de manuals tegenkomt, is hoe je de low-latency mode activeert (diagrammen die erbij horen staan wel in de documentatie beschreven ..). Dit is om het geluid synchroom te houden bij het kijken van video of het spelen van een spelletje (het icoon lijkt ook een beetje op een PS/2 controller volgens mij), wat theoretisch ten koste zou gaan van de ontvangst (re-send wordt uitgeschakeld) maar in praktijk blijft de kwaliteit gelijk als de ontvangst toch al goed was. Om het latency-menu boven water te krijgen moet je skip-back and skip-forward tegelijk 3 seconden ingedrukt houden (iemand op Esato wist dat te melden... ik snapte er al niets van hoe je dat zou kunnen instellen).
[/quote][
Verwijderd
Die youtube app is nodig omdat er geen flash in 1.6 zit volgens mij. Vandaar dat de site ook niet werkt.Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:56:
[...]
Bij de market kan ik het ook niet vinden!
bij video's zegt ie dat de youtube app niet gevonden is op mijn tel.
ik krijg dan een verwijzing naar de site van sonyericsson.
Op die site kan ik er ook verder niks over vinden..
en als ik youtube bezoek via de browser zelf, geeft deze aan dat de webpagina niet beschikbaar is...
ik snap het in elk geval niet.....
Verwijderd
kun jij mij dan ook vertellen hoe ik die app krijg?Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:44:
[...]
Die youtube app is nodig omdat er geen flash in 1.6 zit volgens mij. Vandaar dat de site ook niet werkt.
Kijk eens of dit werkt voor je:Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:46:
[...]
kun jij mij dan ook vertellen hoe ik die app krijg?
http://www.androidworld.n...sche-magic-mogelijke-fix/
Verwijderd
heel mooi hoesje! waar heb je die gekocht? standaard zat er bij mijn x10 helemaal geen hoesje bij....Edit:
[afbeelding]
Verwijderd
Hier hetzelfde. En aangezien er bij mijn HTC Magic wel een hoesje zat, denk ik toch maar eens rond te zoeken naar een gepast hoesje ook.Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:04:
[...]
heel mooi hoesje! waar heb je die gekocht? standaard zat er bij mijn x10 helemaal geen hoesje bij....

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:04:
[...]
heel mooi hoesje! waar heb je die gekocht? standaard zat er bij mijn x10 helemaal geen hoesje bij....
Volgens mij op www.PDair.comVerwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:30:
[...]
Hier hetzelfde. En aangezien er bij mijn HTC Magic wel een hoesje zat, denk ik toch maar eens rond te zoeken naar een gepast hoesje ook.
X10 hoesjes:
http://www.pdair.com/cata...10100000_1800000_11000898
Ik heb hem ook gezien op Ebay.com, zoeken op pdair.
woops, als je wifi en mms + gegevens aanhebt geeft die dan priority aan wifi? mn 10 eur internet gaat pas juli in maar heb alvast wat gedl, had wel wifi aan maar zag dat mms plus gegevens ook aanstaat.
ook zegt die dat mijn nummer niet op de simkaart aanwezig is als ik eigen nummer check, maar ik kan wel gewoon bellen en gebeld worden? (heb verlenging)
ook zegt die dat mijn nummer niet op de simkaart aanwezig is als ik eigen nummer check, maar ik kan wel gewoon bellen en gebeld worden? (heb verlenging)
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ze staan inderdaad op eBay en op PDAIR.com. Ik heb de witte bij PDAIR.com vandaan. Wel even opletten of je een beltclip wilt de ja de nee, er zijn twee versies verkrijgbaar.Camembert1633 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:05:
[...]
[...]
Volgens mij op www.PDair.com
X10 hoesjes:
http://www.pdair.com/cata...10100000_1800000_11000898
Ik heb hem ook gezien op Ebay.com, zoeken op pdair.
Google Earth werkt niet op de 1.X versies van Android.avec_style schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:17:
[...]
dit staat op de site van google:
Google Earth is currently available on Nexus One, iPhone, and Droid
bron:http://www.google.com/mobile/earth/
Dit wordt pas ondersteund vanaf 2.1
Ik heb hem ook bij GSMweb besteld. Ben hier ook wel benieuwd naar.Tiduz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:37:
gsmweb heeft ook besloten me de duitse te sturen
Es gibt nicht nur deutsch sprache?
Verwijderd
nog een klein vraagje... ik heb mobiel internet van t-mobile, en op de x10 automatisch de internet instellingen laten doen. En die heeft dan automatisch een toegangspunt van t-mobile toegevoegd.
En boven in de balk geeft ie ook 3G aan. Heb ik nu gewoon mobiel internet? want ik ben bang dat ik straks een rekening krijg en veel moet betalen
En boven in de balk geeft ie ook 3G aan. Heb ik nu gewoon mobiel internet? want ik ben bang dat ik straks een rekening krijg en veel moet betalen
Verwijderd
BTW iemand het update programma van SE al eens geprobeerd icm met zijn/haar X10?
http://www.sonyericsson.c...ice/xperiax10?cc=nl&lc=nl
Verwijderd
yup.. ikVerwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:19:
BTW iemand het update programma van SE al eens geprobeerd icm met zijn/haar X10?
er is alleen nog geen update ofzoiets
Dit topic is gesloten.
Let op:
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.