Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja dat vind ik ook, tuurlijk is het leuk om dikke wapens en items te hebben maar als je nu iets vets online te posten komt er meestal wel iemand langs met een rare wapen 1246x enchantVerwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:10:
Ik vind de balance van enchanting met uniques trouwens wel goed, kost echt extreem veel (wat best wel terecht is). Als je voor het eerst een unique wil enchanten kost het meestal al in een keer 12.000. Ik vind dat het enchanten van blauwe items gewoon hyperbolisch moet toenemen (oftewel, op een gegeven moment wordt het onbetaalbaar). Daarmee beperk je dus niet de enchanting mogelijkheden maar is het interval veel groter tussen de een en de andere enchant.
Het lijkt me trouwens wel dat hyperbolisch tot een bepaalde hoogte gaat en vanaf daar dat het gewoon lineair de prijs omhoog gaat (denk aan: 6000-7500-9000) etc.

Zag er daarstraks ook weer eentje, een axe met 2k dps en die vent doet zelf 9k-12k dmg..
Beter nog, 2 fixes. Die fix van andere compressie en ook intern hebben ze wat aangepast.Loading times vind ik nog wel het meest fustrerende aan dit spel, het demotiveerd me om te zonen of om naar de stad te gaan, het is heel irritant, het opstarten van het spel heeft vanochtend (getimed) 2:30 geduurd, alleen maar voor het main menu, en ik draai echt niet op de meest crappy PC,
Gelukkig komt de fix voor die bug deze week in een pach (aangekondigt op de officele forums).
Kon niet beter zeggenMaarja, ik kan nu wel gaan crappen over deze game waar ik lang naar heb uitgekeken, maar dat doe ik niet, het spel is zo leuk dat ik de ondragelijke laadtimes gewoon niet erg vind. Ik ben gewoon weer lekker verslaafd aan een hack & slash, en als je op zoek bent naar een MOEILIJKE rpg, moet je maar gewoon oblivion ofzo gaan spelen. Want eerlijk is eerlijk, diablo was ook niet erg moeilijk, maar gewoon leuk en addicting. Daar gaat het om bij hack & slash, de ontspannende werking van het in de pan hakken van 'Hell's Spawns'.
Ik vind dit een heerlijk spel en ik weet zeker dat ik nog doorga met de infinite dungeon, mijn Destroyer is nu op dungeon level 30, dus dat is al bijna zover.
Ben met mijn Destroyer al in de endless dungeon bezig maar ik ga ook zeker de andere classes checken (en mogelijk ook andere builds).
Ja hierzo, nog maar 1 of 2 punten inzitten maar die gaat zeker gemaxed wordenBTW: Is er nog iemand die die passive skill gebruikt die de prijzen van merchants verlaagd?
Hmm ik heb hier ook 4GB maar de laadtijden zijn ook hier niet superdutch_warrior schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:45:
Volgens mij is dit spel erg gevoelig voor de hoeveelheid geheugen en de snelheid van je schijf.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
http://www.youtube.com/watch?v=yolOdd1E53g
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Mja, ze zijn pas 2x enchanted maar ze hebben veel extra's zoals +55 hp per hit bij beide guns dus opzich hebben sterkere wapens niet veel voordeel tenzij het natuurlijk heel veel sterker is.SpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:50:
[...]
Hmm, 350 dps.. moet je ze nog even wat verder enchanten of niet? ik zit nu met mijn boog op 890 dps ( lvl eum.. 21 req ofzo ) knalt lekker door.. de 6k ricochett's vliegen over het scherm
Had even weinig geld want ik had wat andere zaken enchanted gemaakt en er helemaal niet opgelet dat dat zo duur was
Heb nog een enchanted pistol met 290 damage fastest attack speed binnenkort maar eens een paar floors terug gaan om te kijken of ik nog een keer zon ding vind, die zijn wel leuk om te enchanten volgens mij
[ Voor 17% gewijzigd door dutch_warrior op 02-11-2009 10:47 ]
Ja met die fix scheelt dat wel, ben alleen te lui om dat zelf te doen dus ik wacht wel op de patchMagic schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:34:
windows 7 @ macbook 2.4 met 4gb geheugen en het spel laad prima. Ik heb wel even de pak.zip opnieuw gezipped. scheelt 300MB en meer dan 2 minuten bij het opstarten van de game
Zonde van de tijd om terug te gaan, kunnen ook later nog droppen en ze kunnen zelfs in de shop spawnendutch_warrior schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:43:
[...]
Heb nog een enchanted pistol met 290 damage fastest attack speed binnenkort maar eens een paar floors terug gaan om te kijken of ik nog een keer zon ding vind, die zijn wel leuk om te enchanten volgens mij.
[ Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 02-11-2009 10:48 ]
[ Voor 4% gewijzigd door dutch_warrior op 02-11-2009 10:53 ]
Ja dat is wel weer zo, ik moest op het eind van de storyline even terug voor een quest die ik niet gevonden had.dutch_warrior schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:52:
Ja klopt, maar terug gaan kan ook voordelen hebben. Ik ben 1x eerder iets terug gegaan omdat ik daar nog een quest moest doen en dat was natuurlijk allemaal te eenvoudig maar toen kwam ik wel ineens een phase mob tegendie secret mines is wel wat lastiger, maar wel goede drops
.
Kwam ik op het eind stuk van die floor stuk of 5 heroes ofzo tegen en dropten ook gelijk maar 2 uniques.. tik maar binnen
Trouwens, ik weet dat het allemaal random is maar voor mijn gevoel zijn er veel meer phase mobs in de endless dungeon. De eerste keer had ik op elke floor (1-4) een phase mob en nu voor de 2e keer (door mijn corrupte(?) save) al 1x in 3 floors. Toch wel een stuk meer dan dat ik ze vond bij de storyline, 3x in totaal
Verwijderd
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Je weet dat ik geen hc fan ben maar ik ga ook niet zomaar dood op sc (bij diablo dan).daves2hd schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:24:
Ik heb de eerste pogingen maar niet gelijk op hardcore gedaan al was het wel moeilijker van het knopje af te blijven dan eraan te komenSpeel verder wel op hard. Spel bied een redelijke uitdading in het begin so far. Hoop dat het nog wel wat taaier wordt later.
Hier in de endless dungeon is het soms wel anders, moet echt mijn speelstijl aanpassen tegen sommige casters en voornamelijk die tree gasten die zo'n zieke poison neegooien.. Net heel even gedaan en toch wel een paar keer neergemaaid van full health tot zero.. eentje deed zelfs een one shot kill
Anyways ze waren wel allemaal een level hoger maar toch op die manier schiet het natuurlijk niet op
Maar goed was allemaal demo en dat ging maar tot een bepaald punt en bij level 7 stopte je met levelen dus erg gelimiteerd aan je skill keuze.
Hier heb ik dus ook last van, ik heb VEEL resistance, echt ruim 200 voor elke soort, maar word toch echt wel is ge1-shot. Dus betwijfel het of je wel een char kan maken die echt niet dood gaat.psychoclown schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:20:
[...]
Je weet dat ik geen hc fan ben maar ik ga ook niet zomaar dood op sc (bij diablo dan).
Hier in de endless dungeon is het soms wel anders, moet echt mijn speelstijl aanpassen tegen sommige casters en voornamelijk die tree gasten die zo'n zieke poison neegooien.. Net heel even gedaan en toch wel een paar keer neergemaaid van full health tot zero.. eentje deed zelfs een one shot kill
Anyways ze waren wel allemaal een level hoger maar toch op die manier schiet het natuurlijk niet op
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Edit: zal als ik level 50 ben wel ff post maken van men stats menu!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 13:34 ]
Verwijderd
iddSpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:17:
[...]
Hier heb ik dus ook last van, ik heb VEEL resistance, echt ruim 200 voor elke soort, maar word toch echt wel is ge1-shot. Dus betwijfel het of je wel een char kan maken die echt niet dood gaat.

met mijn vanq heb ik 100 cold res, en zo'n ice bolt hapt 800 van mn level weg...
niet normaal meer
ik ben wel een destroyer aan het maken, level 12, en in zon phase portal critten de monsters maar ~50
Verwijderd

Wow, ben er trouwens achter dat Barter ook je enchant kosten zwaaar verminderd. Zwaard is inplaats van 17000 enchante maar 7000.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 13:55 ]
lol nice, wat alleen jammer is, is dat ik dezelfde skin van die head ook op mijn lvl 5 Destroyer had
Verwijderd
ik gebruik vaak summon Skeleton warrior III, waardoor ik niet vaak vooraan hoef te staan in het gevecht. langzaam maar zeker veranderen mijn items in betere (gele=rares), maar mijn main wapen (gun, 1-handed) laat het een beetje afweten. ik heb niet genoeg gold om te enchanten, en ik doe ongeveer 200-400 dps. veel kiten dus, maar ik kom vooruit...
zit ongeveer op 1500 health nu, met veel .xxx..of the elephant items, die mij in leven laten. Ik kan niet wachten tot ik level 25 ben, waar ik mijn %to block eindelijk kan gaan verhogen.. dat laat mij nog langer in leven!
Engste bijna dood ervaring tot nu toe:
Een stuk terug gelopen opdat ik dach t dat een een stukje had gemist, blijk ik een verkeerde afslag te nemen en sta plotseling midden in een groep bomen.. zonder skelletons, en hond was fleeing.. dat was: "11111111111111" en rennen totdat ik eruit was. niet leuk om te horen "I am hurt.."..weer twee jaar van mijn leven af, hahaha..
Ik vermaak me nog prima, en ook al is cheaten somes verleidelijk, ik bliif er vanaf, en wil eerst dit afmaken.. Mijn shared stash zit inmiddels al vol genoeg voor als ik onverwacht r-i-p-..
Misschien heb je geluk via dat gokken of werkt dat niet op VHHC ?Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:25:
ik gebruik vaak summon Skeleton warrior III, waardoor ik niet vaak vooraan hoef te staan in het gevecht. langzaam maar zeker veranderen mijn items in betere (gele=rares), maar mijn main wapen (gun, 1-handed) laat het een beetje afweten. ik heb niet genoeg gold om te enchanten, en ik doe ongeveer 200-400 dps. veel kiten dus, maar ik kom vooruit...
Summon skeleton is inderdaad erg handig, dan komen de mobs eropaf en dan kan je ze met richochet inderdaad goed raken
Veel succes in elk geval, ik blijf voorlopig nog wel even op normal, daarna maar eens met een andere char hard doen
[ Voor 40% gewijzigd door dutch_warrior op 02-11-2009 14:35 ]
Ik ben dat ook tegengekomen op het forum.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:10:
lang leve respec potions, trouwens
Wat is een 'respec potion'? Iets uit Diablo?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Respec potion kan je je skill points opnieuw indelen.anandus schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:41:
[...]
Ik ben dat ook tegengekomen op het forum.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Respec potion is een "hack" waarmee je je skill-points opnieuw kan indelen. Erg handig dus als je je skills hebt verpest omdat je geen idee had wat goed was. Het is gemaakt door de makers van Torchlight dus 100% veilig en toegestaan. Ik heb een aantal pages terug ook een link naar download neergezet.anandus schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:41:
[...]
Ik ben dat ook tegengekomen op het forum.
Dit word pas "legaal"nadat de patch is uitgekomen toch? nu word je nog geflagged als cheatah!Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:47:
[...]
Respec potion is een "hack" waarmee je je skill-points opnieuw kan indelen. Erg handig dus als je je skills hebt verpest omdat je geen idee had wat goed was. Het is gemaakt door de makers van Torchlight dus 100% veilig en toegestaan. Ik heb een aantal pages terug ook een link naar download neergezet.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
is ook een mod, en daarmee wordt je niet geflagged als cheaterSpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:04:
[...]
Dit word pas "legaal"nadat de patch is uitgekomen toch? nu word je nog geflagged als cheatah!
Verwijderd

die 49 is van een crit, de rest is van pet
is trouwens met frost armor down
en die 10'tjes zijn van een "7 damage when hit" item
Verwijderd
Verwijderd
wat dat betreft is het jammer dat er geen syrenergies zijn, op een gegeven moment houd het nut van levelen gewoon op..
armorer al gemaxt?
net de boss van floor 20 gekild koste me 10 seconden en 0 potions
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 16:10 ]
Verwijderd
Heb zo'n beetje alle nuttige passives gemaxxt. Gebruik verder alleen maar Devastate voor attacks anngezien ik toch alles in 1 klap kill. Door Shadow Armor bugg heb ik ook standaard 50% block (max) dus heb geen parry nodig, en spells gebruik ik ook niet dus daar hebk ook niks aan.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:49:
true
wat dat betreft is het jammer dat er geen syrenergies zijn, op een gegeven moment houd het nut van levelen gewoon op..
armorer al gemaxt?
net de boss van floor 20 gekild koste me 10 seconden en 0 potions
Verwijderd
waar vind je trouwens "fastest" melee wapens, loop al een halve dag bij die merchant te kijken en nog maar 1 gevonden >.<
Verwijderd
Ehh, die hoef je maar 1x te casten, die blijft xxxxxx time. Animation verdwijnt, effect niet.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:37:
maar dan kan je welke keer shadow armor hercasten? dat is ook niet ideaal...
waar vind je trouwens "fastest" melee wapens, loop al een halve dag bij die merchant te kijken en nog maar 1 gevonden >.<
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 16:47 ]
Verwijderd
edit: wtf, de modifier "X damage reflected" triggert spectral echo
kijk, daar hebben we wat aan: nu kan ik mobs aan zonder ze aan te vallen
edit: althans, bij ranged attacks...
was dat nu weer voor weirde bug?
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 16:59 ]
Thijspsychoclown schreef op maandag 02 november 2009 @ 00:56:
[...]
Rene
Mja soms zijn de hitboxen niet helemaal super, denk een bug, want ik heb het ook een aantal keer met een Portal gehad dat het niet in het midden zat. Alleen dat kan ook komen doordat die rijke questgast zelf al bugged is, die laat bij mij vaak een uitroepteken zien terwijl er helemaal geen quest is.

Dalijk maar weer eens verder met m'n vanquisher!
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Hij komt ook op de Mac uit, hoorpage404 schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:13:
en waarom is dit weer alleen op de pc uitgebracht?vanavond eens kijken of het ook onder Crossover op de Mac werkt....
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Ja precies, alles is 230 (met elemental protection VI) of hoger met uitschieter 4xx van lightning res.SpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:17:
[...]
Hier heb ik dus ook last van, ik heb VEEL resistance, echt ruim 200 voor elke soort, maar word toch echt wel is ge1-shot. Dus betwijfel het of je wel een char kan maken die echt niet dood gaat.
Def is ook erg aardig en ondanks dat ik nog niet de Parry Skill heb en geen schield heb ik wel een block van 3%. Ze one shotten me denk ik met crits want mijn health is ook vrij aardig ~31xx
Gratz en lol @ paint skillsVerwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:48:
Hier komt ie: LVL 50!!!
Wow, ben er trouwens achter dat Barter ook je enchant kosten zwaaar verminderd. Zwaard is inplaats van 17000 enchante maar 7000.
Ben zelf weer 42 of 43 dus ben ook bijna op de helft.
Doe alleen wel een factor 5 minder damage maar dat vind ik niet erg en is ook niet heel gek
Haha precies maar ik vermaak me dan ook prima, leuk om te zien dat je TL ook speelt!Rene59 schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:10:
[...]
ThijsWas te verwachten dat jij, als D2 addict, ook in dit topic zou zitten
Dalijk maar weer eens verder met m'n vanquisher!
Ben jij inmiddels al verder dan star? Vanmiddag toen ik eventjes speelde heb ik een Star Eyeball en Star Emerald(?) gevonden hoop dat ik mooi nog wat vindVerwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:19:
de prijzen zijn min of meer random, check de prijzen voor map scrolls maar
hoeveel level gems zijn er eigelijk:
cracked / dull / discolored / zonder prefix / pure / cut / star
heb nu een star skull, 28 life steal, en hij geeft nog steeds aan "transmute 2 indentical to get a higher grade..."
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 02-11-2009 17:58 ]
Verwijderd
pirate's skull bijvoorbeeld
duurt wel lang om die te krijgen, daarom had ik na flawless mijn toevlucht genomen tot dupen...
Ja duurt zeker lang maar daarom is het juist leuk als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:20:
na star komt flawless, dan perfect, en dan een custom dingetje
pirate's skull bijvoorbeeld
duurt wel lang om die te krijgen, daarom had ik na flawless mijn toevlucht genomen tot dupen...
Diablo had ik ook zo aan de kant gelegd als ik na een week alles al tot mijn beschikking had, ben een rasechte mfer dus dan vind ik dat soort dingen leuk
Verwijderd
edit: wat dacht je hiervan!!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 19:01 ]

En mjammm is die wel
-edit-
Meteen erna nog een unique set item, Epic Hawk Geaves
-edit II-
Nog een tel later, een tweede Gladiotor's Folly maar ditmaal Epic
[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 02-11-2009 20:44 ]
Ik ben benieuwd wat ze hier nu precies mee bedoelen...We are currently working on a version of Torchlight for Snow Leopard (Mac OS X 10.6+). However, the editor will likely not make the transition to Mac OS. We have not made any decisions regarding versions on any other platforms as of this time.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Verwijderd
trouwens, wat is hasthe + specteal echo een heerlijke combi:
dps = weapon damage * swings per seconds
dps met spectral echo = weapon damage * swings per seconds * 2
en dat zwaard van mij is verry fast, met 20% ias
ben benieuwd hoe dat met dervish VI gaat
edit: ik bedoe, dps + dps * swings per second, dus met 4 attacks per seconde, doe je 5x zoveel dps
volgens mij kilt ie de eindbaas nog harder dan mn vanq, en die crit 17k
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 21:48 ]
Verwijderd
Bedoel je eigenlijk dat jij om de 8 seconden haste cast? Helemaal gekVerwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:40:
er komt ook een map editor (torchED) maar die komt niet naar de mac
trouwens, wat is hasthe + specteal echo een heerlijke combi:
dps = weapon damage * swings per seconds
dps met spectral echo = weapon damage * swings per seconds * 2
![]()
en dat zwaard van mij is verry fast, met 20% ias
ben benieuwd hoe dat met dervish VI gaat
edit: ik bedoe, dps + dps * swings per second, dus met 4 attacks per seconde, doe je 5x zoveel dps![]()
volgens mij kilt ie de eindbaas nog harder dan mn vanq, en die crit 17k
Voorlopig niet, dus totdat een of andere geek eraan gaat werken en dat weet dus niemand.Postius schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:16:
Dus wanneer komt de Lan mod uit?
Een van men zwaarde is gefailed met enchanteIkzelf
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 22:06 ]
Verwijderd
nee, ik prop er wat punten in zodat hij 19 sec duurt, moet toch elke 20 sec shadow armor + spectral echoes recasten, dus dat is niet ergVerwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:04:
Bedoel je eigenlijk dat jij om de 8 seconden haste cast? Helemaal gek.
bovendien geeft hasthe VI je een belachelijke speed boost
nadeel is dat het een tijdje duurt voordat je al je skills compleet hebt...
Verwijderd
Shadow armor hoef je niet te recaste, effect blijft x), en stackt ook nog eens tot max van 50% block.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:09:
[...]
nee, ik prop er wat punten in zodat hij 19 sec duurt, moet toch elke 20 sec shadow armor + spectral echoes recasten, dus dat is niet erg
bovendien geeft hasthe VI je een belachelijke speed boost50% sneller oid
nadeel is dat het een tijdje duurt voordat je al je skills compleet hebt...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 22:10 ]
Die gebruik ik ook, 1pt in zitten evenals Pet Master.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:12:
ik moet echt naar bed...
ik bedoel natuurlijk frozen armor...
Voor de rest Adventurer/Critical Strike/Slash/Stampede/Treasure Hunter allemaal max, nog 6 punten in Barter en 2 of 3 in Armor skill.
Verwijderd
Verwijderd
dan heb je 50% ims voor zon 25 sec, werkt goed
Het spel heeft toch echt wel een hoop design fouten.
Verwijderd
Zal het eens proberen, toch teveel skill points.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:00:
koop hasthe VI en max de bijbehorende mastery
dan heb je 50% ims voor zon 25 sec, werkt goed
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Met welk geld?
edit: leuk dat haste, maar het is gewoon so uber bugged dat het nog steeds 7 seconden duurt
edit edit: je moet eerst defensive mastery lvl 10 hebben, en dan pas haste leren, anders past hij zich niet aan aan Defensive mastery. Nu 27 seconden, echt geile skill inderdaad!
edit edit edit: wat is haste geniaal met Devestate, hoe je dan door het leven heen knalt!
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 00:01 ]
Verwijderd
To addicted, dit is het geworden voor vandaag:

Dit is met +dmg en +resistance spell en maxxed passives daarvoor.
Eerste got'ter met 55Fame :x?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 02:14 ]
Omdat de vorige game bugged was met Brink wilde ik toch opnieuw beginnen en vond al wel genoeg oefening gehad te hebben. Dus ik heb maar HC aangevinkt en Hard natuurlijk. Hardest ging me dan nog wel even te ver voor nu. Ben nog niet zo ver lv6 of 7 ofzo. HC maakt alles gelijk wel weer spannender. Zitten er eigenlijk nog wel voordelen aan HC dat bekend is? I verwacht het niet maar je weet maar nooit
Wat wordt nergens uitgelegd? Ik hoor alleen af en toe "your fame increased" en dan denk ik leuk en wa dan..
Dan krijg je een andere 'status' (onder je naam in je char screen) maar in de eerste paar levels heb je om de 2 fame een skillpoint die je krijgt, later krijg je voor elk famelevel een skillpointdaves2hd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 07:52:
Vraat tochIs niet goed he zo een verslaving
Omdat de vorige game bugged was met Brink wilde ik toch opnieuw beginnen en vond al wel genoeg oefening gehad te hebben. Dus ik heb maar HC aangevinkt en Hard natuurlijk. Hardest ging me dan nog wel even te ver voor nu. Ben nog niet zo ver lv6 of 7 ofzo. HC maakt alles gelijk wel weer spannender. Zitten er eigenlijk nog wel voordelen aan HC dat bekend is? I verwacht het niet maar je weet maar nooit
Wat wordt nergens uitgelegd? Ik hoor alleen af en toe "your fame increased" en dan denk ik leuk en wa dan..
Oh en vraat.. je gaat nu echt te hard
Gister middag om 13:48 was je nog level 50
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 03-11-2009 08:03 ]
Zucht Vraat kent die probleem wel bij me
Beide vind ik altijd gaaf spelen en de 'juiste' keuze bestaat niet
Nouja ben dan wel pas lv7 ofzo maar tot nu toe alles dex gedaan dus ga wel voor range deze ronde I guess, misschien ook wel verstandig met HC aan.
Waar vinden jullie spul over een patch trouwens? Heb even news and events enzo door gekreken maar zie geen officiele topic in iedergeval.
Er is al iemand mee bezig en hij heeft al een soort connectie gemaakt:Postius schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:16:
Dus wanneer komt de Lan mod uit?
Rudimentary Multiplayer.
Nice, ik voorzie leuke avonden TL lannen met tweakersHaay schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:30:
[...]
Er is al iemand mee bezig en hij heeft al een soort connectie gemaakt:
Rudimentary Multiplayer.
Verwijderd
Verwijderd
zijn we alweer bezig zo vroeg in de ochtend?Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:21:
Levelen gaat erg verbazingwekkend hard. 4~5 champions en je lvlt weer ongeveer. Ren nu dus vooral door de levels heen opzoek naar champions en ga niet beestje voor beestje mollen.
volgens mij stackt hasthe trouwens, even kijken hoe snel je gaat met haste VI + hasthe V + hasthe IV
gebruik toch geen andere skills
Verwijderd
Je mag maar 1x haste equipen. Maar moet nu naar school vandaar datk nog uurtje over had voor school x).Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:27:
[...]
zijn we alweer bezig zo vroeg in de ochtend?
volgens mij stackt hasthe trouwens, even kijken hoe snel je gaat met haste VI + hasthe V + hasthe IV![]()
gebruik toch geen andere skills
Verwijderd
net getest, en WTF, het werk
knal van boss naar boss met 110 ims en 30 ias
en ik gebruik alleen autoatack (+ spectal echo) dus dat tikt aardig door
Kun je best wat mee enchantenVerwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:20:
zo, uitgespeeld
nu even de opgespaarde 145k verspillen
Met mijn roekeloze speelstijl komt er nu niet meer zoveel geld binnen, veel one shot deaths helaas..
Verwijderd
niet 1 pot nodig gehad, gewoon doorhakken
nam niet eens de moeite de dragonkins te killen

0 deaths trouwens
eerst ff enchanten (ik hoop op 2k dps
Welke moeilijkheid speel je?
Verwijderd
en mijn wapen had de hele tijd "maar" 470 dps, toch kil ik alles in 2-3 klappen
heb trouwens 62% reduced vendor prices
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 14:18 ]
Wat voor build gebruik je? En wat zijn je stats?Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:07:
hard, maar achteraf gezien had ik verry hard moeten kiezen, veel te makkelijk met een destroyer
en mijn wapen had de hele tijd "maar" 470 dps, toch kil ik alles in 2-3 klappen
heb trouwens 62% reduced vendor prices
2% reduced vendor prices van items zeker?
Verwijderd
psychoclown schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:46:
[...]
Wat voor build gebruik je? En wat zijn je stats?
2% reduced vendor prices van items zeker?

en nog 101k over, ga een andere keer verder met enchanten
begonnen als een item met 69 dps, trouwens
ik gebruik:
spectal echo 10
armor 10
slow aura: 10
frost shield 8*
crit strikes: 4*
martial arts mastery 4*
defensive spell mastery 6 (zodat ik hasthe V en hasthe VI de hele tijd op kan houden 110% ims
die met een * erachter ga ik nog maxen
weet iemand trouwens wat spectral decy doet: is dat ook een aura oid?
stats: 102 str, 101 def, rest base
als je wilt weten hoevaak ik pots gebruik: ik loop nog steeds rond met die vierkante dingen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 15:20 ]
Het beste is volgens mij nog steeds om een hoog lvl "fastest" weapon te nemen en die te enchantenVerwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:18:
[...]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nog 101k over, ga een andere keer verder met enchanten
begonnen als een item met 69 dps, trouwensgewoon het eerste item dat ik kon vinden met "fastest attack speed", dat scheelt namelijk een boel met spectral echo
ik gebruik:
spectal echo 10
armor 10
slow aura: 10
frost shield 8*
crit strikes: 4*
martial arts mastery 4*
defensive spell mastery 6 (zodat ik hasthe V en hasthe VI de hele tijd op kan houden 110% imsen met dervish voor bossen val ik, met wapen erbij, meer dan 100% sneller aan
)
die met een * erachter ga ik nog maxen
weet iemand trouwens wat spectral decy doet: is dat ook een aura oid?
stats: 102 str, 101 def, rest base
als je wilt weten hoevaak ik pots gebruik: ik loop nog steeds rond met die vierkante dingen
Verwijderd
toen ie 650 dmg deed koste enchanten nog maar 600SpoTs schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:07:
[...]
Het beste is volgens mij nog steeds om een hoog lvl "fastest" weapon te nemen en die te enchantenheb je sneller meer dps ;-) 45% ias is wel nice.. maar ik weet niet of er met breakpoints gewerkt word
zonder barter, that is
had even gekeken, en het hoogste snelle wapen dat ik kon vinden kopen (650) kostte al meer..
heb trouwens gemerkt dat de cost niet omhoog gaat als je geluk hebt
je krijgt trouwens snel geld als je de infinite dungeon doet, ben nu op level 8, en heb al weet 60K erbij gespaard
edit:

88% chance to reflect 130% missle damage? krijg je er dan health bij?

behalve dat, doe ik ook nog eens 4-12k damage als iemand een arraw op mij schiet, take that, vanquishers
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 17:21 ]
transmute 3 x Sushi Grade Fish Meat en je krijgt een Sushi Helm (met 20% increased fishing luck).
Verder heb ik daar o.a. ook nog een 4% increased Magic Find erop gekregen. Merkte het direct.. in 1 dungeon kreeg ik 2 set-items en 1 unique item te pakken.. Of zou ik enorm veel geluk gehad hebben?
Verwijderd
zitten zoveel bugs in dit spel...
moet je mijn resists trouwens eens zien:

heb trouwens de grens van 200k gold doorbroken, zometeen maar weer wat enchanten
Lol lekker, wrom is je electric res in verhouding zo laag?Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:44:
ik denk dat je gewoon geluk hebt.. maar misschien zit er een bug in oid
zitten zoveel bugs in dit spel...
moet je mijn resists trouwens eens zien:
[afbeelding]
heb trouwens de grens van 200k gold doorbroken, zometeen maar weer wat enchanten
Vraagje trouwens, ik zie geen resistances bij m'n pet staan, betekent dat als ik hem resistance ringen geef dat die helemaal niks doen? Zelfde vraag eigenlijk voor mf/gf, of werkt dat dan voor mij? Dat is bij resistance iig niet zo
Bnet pindle#2913
Precies ik heb juist in verhouding met psn- en coldres 4x zoveel lightres maar natuurlijk is dat random.porn* schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:11:
[...]
Lol lekker, wrom is je electric res in verhouding zo laag?
Heb daarstraks even gespeeld en heb mijn 3e unique set item gevonden, ERG lekkere gloves.
Verder ook nog een unique amu die opzich niet heel gek is
Jep kwestie van mazzel, maar ik selecteer de items er wel een beetje op, of socket er anders naar om het enigsinds gelijk te houden. Vroeg het meer omdat hij het misschien expres doet omdat lightning minder voorkomt, minder dmg doet, of wat dan ookpsychoclown schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:24:
[...]
Precies ik heb juist in verhouding met psn- en coldres 4x zoveel lightres maar natuurlijk is dat random.
Heb daarstraks even gespeeld en heb mijn 3e unique set item gevonden, ERG lekkere gloves.
Verder ook nog een unique amu die opzich niet heel gek is
Heb op lvl 24 nu inmiddels zo'n 7 uniques en 6 set items gevonden, waarvan 2x dezelfde
Heb ik dan zo'n mazzel? Het merendeel kon ik op m'n Vanquisher iig niet goed gebruiken (waardeloze stats).
Bnet pindle#2913
Hmm is opzich een redelijk normale droprate denk ik, ik vond tot eergister nog steeds geen unique set items maar inmiddels al 3 gevonden. Verder heb ik denk ik al zo'n 50-60 unique en set items (inclusief rares ets) en ik ben 52porn* schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:28:
[...]
Jep kwestie van mazzel, maar ik selecteer de items er wel een beetje op, of socket er anders naar om het enigsinds gelijk te houden. Vroeg het meer omdat hij het misschien expres doet omdat lightning minder voorkomt, minder dmg doet, of wat dan ook
Heb op lvl 24 nu inmiddels zo'n 7 uniques en 6 set items gevonden, waarvan 2x dezelfde![]()
Heb ik dan zo'n mazzel? Het merendeel kon ik op m'n Vanquisher iig niet goed gebruiken (waardeloze stats).
Verwijderd
Ehm, ik heb nu al 7(!) dezelfde (met verschillende stats natuurlijk) set items gevonden, namenlijk medusa's chain. En dat op een character, vond het best grappig xD.psychoclown schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:32:
[...]
Hmm is opzich een redelijk normale droprate denk ik, ik vond tot eergister nog steeds geen unique set items maar inmiddels al 3 gevonden. Verder heb ik denk ik al zo'n 50-60 unique en set items (inclusief rares ets) en ik ben 52
Mja die rare sets zijn best leuk maar ik vind het jammer dat ze zo zuigen/zwaar random zijnVerwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:45:
[...]
Ehm, ik heb nu al 7(!) dezelfde (met verschillende stats natuurlijk) set items gevonden, namenlijk medusa's chain. En dat op een character, vond het best grappig xD.
Ja die rare set amu is echt.. geen woorden voor, komt ook zo ontzettend vaak in de shop voor. Gister zelfs 2 in de shop met verschillende stats

Mja die rare sets zijn zoals ik zei inderdaad niet heel super maar sommige zijn wel leuk. Zeker als je een verzamelaar ben. De unique sets daarentegen zijn tot nu toe erg de moeite waard! Heb er dus pas 3 maar het is dat ik de boots (caster boots) en armor (Vanquisher) niet kan gebruiken of niet aan kan maar anders wist ik het wel. Zal eens een screen posten van het armor en de vers gevonden gloves!Postius schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:52:
Ik zie alleen niet in wat set items voor nut hebben aangezien ik ze tot nu toe nie echt sterk vind. In Titan quest had je enkele sets die echt de moeite waard waren om te sparen. Mijn armour kost nu 80k om te enchanten, maar niet gedaan maar toch wat is het hoogste wat jullie hebben gehaald? (en dan graag mensen die eerlijk spelen, dus geen gedupe, afsluiten na enchant of andere foefjes.)
Ben zelf tot 8k gekomen met enchanten dus jij bent nog een flinke poos doorgegaan! (Uniques er buiten gelaten)
Overigens moet ik even terugkomen op de post over het aantal uniques/sets dat ik gevonden had, dat moet toch wel een factor 2 hoger zijn denk ik zo. Net namelijk even geteld wat ik op dit moment bij me heb inclusief de shared stash en dat zijn er in totaal al 26

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 03-11-2009 19:07 ]
Verwijderd
porn* schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:11:
[...]Lol lekker, wrom is je electric res in verhouding zo laag?

daarom
en trouwens, dit set item is wel lekker:

erg snel vind je niet een rare item met vergelijkbare stats, ik heb er wel een op mn vanq: 20% increased ranged damage, en wat resists
mijn schild (screen een paar posts terug) kost 80k, en mijn amulet 120k...
wapen maar 4k
heb trouwens ook gloves met increased fishing luck
Nette chest, mijne is rare maar ook met erg veel res en meer
Als het de Epic versie was zou ik staan te springen om hem ook te hebben, zie pic boven jouen trouwens, dit set item is wel lekker:
erg snel vind je niet een rare item met vergelijkbare stats, ik heb er wel een op mn vanq: 20% increased ranged damage, en wat resists
Verwijderd
En weer leuke screen:

Eerste lvl 100 mobs =D.
Verwijderd
ik zit nog steeds tegen level 51 mobs te hakken...
doe zon 4k per spectal echo, ik gok 3 a 4 attacks per seconden
Verwijderd
Ik mep alles (behalve champions) in 1 crit ja. Crits doen nu ook 70~80k dmg =X.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:05:
kil je nog steeds alles in 1 keer![]()
ik zit nog steeds tegen level 51 mobs te hakken...
doe zon 4k per spectal echo, ik gok 3 a 4 attacks per seconden
edit: Eerste Unique ring gevonden
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 20:24 ]
Verwijderd
maar zit ook wat knockback tussen, heb in de hele dungeon nog maar 1 pot gebruikt (toen al mijn buffs midden in een mob afliepen...)
vooral met dervish erbij kil je ze erg rap, gaat in idergeval sneller dan met mijn vanq, en die kilt ook alles in 1 klap (maar die sterft zo snel

dat mannetje van mij doet je trouwens denken aan de chargers van diablo belachelijk veel ims, knockback, en veel damage
edit: een geweer met 262 life steal
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 20:17 ]
Verwijderd

PSN: Redrafted
Verwijderd
je haalt het wel uit je hoofd om unique items te enchanten als je de prijs ziet...Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:36:
WOAH, wat ik nu weer voor mooie unique shoulders vind, dit is volgens mij ook een unique skin toch? Deze is nog zonder enchants, vers van de grond.
ik gebruim trouwens deze dingen:

vers van de pers... ofzoiets
heb trouwens 5.5k life @ level 50
misschien een idee als iedereen zijn stats gaat posten
Dit topic is gesloten.