[PC] Torchlight Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is pas een armor:
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/9085qa.jpg

en 8.5k life @ lvl 90 :$. LVL 90 nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook laag level requirement

ik vind trouwens geen zak, heb treasure hunter gemaxt, en van 22 floors had ik maar 1 redelijk item, die shoulders met + hp, alleen omdat ik nog slechtere droeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:32:
die boots hebben helaas maar 6 def...

zie ook deze:
nu 2% increased fishing luck :+
Dat wil nog wel verschillen want ik heb die unique belt ook alleen dan met 15def.
Besides ik had het over de Epic versie
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:36:
WOAH, wat ik nu weer voor mooie unique shoulders vind, dit is volgens mij ook een unique skin toch? Deze is nog zonder enchants, vers van de grond :O.
Flink wat stats erop :)
Ja unique skin volgens mij, heb zelf ook een unique should pad met unique skin.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net ff enchant met Free enchant ingame, +60 defense attribution bonus, helemaal lekkere armor nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:14:
Heb hem net ff enchant met Free enchant ingame, +60 defense attribution bonus, helemaal lekkere armor nu!
*O*

/me bewondert nogmaals zijn sash met 6 defence, gedropt van de allereerste barrel in de mines

edit: vaak als ik ~10 vijanden teglijk vermoord, dropt er niets... :/

Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/489/goldq.png
net barter gemaxt, nu b&p
dan zit ik aan de 46% block zonder bugs

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: vaak als ik ~10 vijanden teglijk vermoord, dropt er niets... :/

net barter gemaxt, nu b&p
dan zit ik aan de 46% block zonder bugs
Ik zit aan 50% zonder bugs, met shadow armor maxxed en B/P maxxed.

Trouwens over minder drops. Volgens mij (eigenlijk zeker) dropt er in endless dungeon gewoon een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam zonet nog achter een leuk trucje (niet echt een bug of hack), gewoon heel vaak een town portal openen kan je geld/ exp/ fame besparen als je doodgaat, want je kan dan gewoon die portal gebruiken om vanuit je town res weer naar de dungeon te gaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:01:
Kwam zonet nog achter een leuk trucje (niet echt een bug of hack), gewoon heel vaak een town portal openen kan je geld/ exp/ fame besparen als je doodgaat, want je kan dan gewoon die portal gebruiken om vanuit je town res weer naar de dungeon te gaan! :D
Wist niet zeker of het zou werken, in de endless dungeon wil ik dat opzich niet testen :P
Dat zal best wel wat schelen, heb toch TP skill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:05:
[...]

Wist niet zeker of het zou werken, in de endless dungeon wil ik dat opzich niet testen :P
Dat zal best wel wat schelen, heb toch TP skill :)
Ja dat scheelt zeker, ik heb de game bijna uitgespeeld (ga zo eindbaas doen als het laadscherm klaar is) dus ik ga het wel even testen, iig werkt het wel dus nog Pre-Endless :D. Scheelt een hoop ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die fame/exp die je verliest is echt te verwaarlozen. Heb je in minder dan 1 champion al terug. Erg jammer dat lvl 100 halen zo makkelijk te halen is want dat haal ik vannacht nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gold dat je verliest niet, vooral niet met 300k bij je :/

gelukkig heb ik nog steeds deaths: 0 :)

had de item drop theorie even getest met een map scroll, en inderdaad: in die scrolls dropt veel meer
jammer dat het game crashte... dus was alles weer kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahah, volgens mij heb ik zonet een van de grootste weapon skins in Torchlight gevonden met het verslaan van ordrak: Ordrak's Wing xD, man hij is BIG (that's what she said ;))!
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/mcz1n7.jpg

EDIT: De 'portal truc' werkt ook in endless, ik ga slapen, goodnight :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:39:
had de item drop theorie even getest met een map scroll, en inderdaad: in die scrolls dropt veel meer
jammer dat het game crashte... dus was alles weer kwijt...
de buit: anderhalve pet vol met groene/blauwe items, en een unique item
geen set helaas, voordat ie crashte had ik er wel 1 (een schild)

heb weer 20k bij elkaar gespaard, (zie vorige plaatje) met 1 map scroll!.. dat word feest met enchanten!
vraat, hoeveel dmg doen jouw wapens nu? :> 3k?

@ hierboven

Pkunk in "[PC] Torchlight"
:9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:03:
[...]

de buit: anderhalve pet vol met groene/blauwe items, en een unique item
geen set helaas, voordat ie crashte had ik er wel 1 (een schild)

heb weer 20k bij elkaar gespaard, (zie vorige plaatje) met 1 map scroll!.. dat word feest met enchanten!
vraat, hoeveel dmg doen jouw wapens nu? :> 3k?

@ hierboven

Pkunk in "[PC] Torchlight"
:9
Een wapen doet 3k dps en andere 2.5k dps. samen +40 crit volges mij en +60/70 IAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahaa

ik ga nu even proberen de 4k te halen, dan kan ik weer even door :Y

dat eigelijk de kracht van spectral echo: het maakt geen zak uit hoeveel damage je doet, in feite doe je gewoon 4k ranged damage, plus knockback
ik word eigelijk nooit geraakt behalve door van die charge kneuzen, maar meestal resulteert dat in een clancing blow :')

het enige wat je niet aankan met een 200 dps wapen zijn die immume to knockbask bosses, de rest is gewoon easy, dat zag je ook bij chargers in diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:21:
[...]

Ja dat scheelt zeker, ik heb de game bijna uitgespeeld (ga zo eindbaas doen als het laadscherm klaar is) dus ik ga het wel even testen, iig werkt het wel dus nog Pre-Endless :D. Scheelt een hoop ^_^
Ja het punt is namelijk dat je in de endless dungeon geen waypoints om de x floors hebt dus zou je weer vanaf floor 1 moeten beginnen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/154wnwi.jpg

No words required...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon niet RIPén

trouwens, elke keer als ik torchlight in windowed mode opstart is ie off-screen :/
alt-tab -> alt-space -> m -> arrow keys ftw :*)

edit: grats

ik zie trouwens dat je maar 1x hasthe gebruikt? probeer eens hasthe V + hasthe VI, je staat versteld
mocht je hem nog ergens kunnen vinden...

edit: ahaa, ik zie dat als je enchant geen naamsverandering triggert (lees: 2x dezelfde enchant achter elkaar) stijgt de kost niet
erg handig :*) ik had namelijk 7x physical damage of ...tiger upgrade, en daarom ding de prijs niet omhoog :*)
nu 50 65 ias en +75x physical damage

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:59:
gewoon niet RIPén

trouwens, elke keer als ik torchlight in windowed mode opstart is ie off-screen :/
alt-tab -> alt-space -> m -> arrow keys ftw :*)

edit: grats

ik zie trouwens dat je maar 1x hasthe gebruikt? probeer eens hasthe V + hasthe VI, je staat versteld
mocht je hem nog ergens kunnen vinden...
Probleem is dus Dat ik Hasthe V niet meer kan kopen :p. En deze skills doen het goed, al is indentify skill alleen vanuit lamheid oogpunt..

Kan je trouwens jouw Spectral zooi eens uitleggen want zie nog steeds niet het geweldige ervan met 10 seconden cooldown. edit: zie het al, kan je casten door in het niets te slaan, maar wat doe je met ranged :o?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spectal heeft een flinke range, dus je kan buiten melee range gaan staan, en met shift blijven hakken

met knockback kan ie je dan nooit bereiken, al helemaal niet met 38% slow
ik zal wel een keer een filmpje maken van mn ownage :P doe best weinig damage per hit, maar kil erg snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:12:
spectal heeft een flinke range, dus je kan buiten melee range gaan staan, en met shift blijven hakken

met knockback kan ie je dan nooit bereiken, al helemaal niet met 38% slow
ik zal wel een keer een filmpje maken van mn ownage :P doe best weinig damage per hit, maar kil erg snel
Heb het net geprobeerd, maar die lvl 130 archers killen mij in 3 hits :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een bak meer defence (50% zit in defence)
ben nog nooit doodgegaan, ik ben zelfs blij met de archers: door een bug trigeert spectal elke keer als je geraakt word door een physical ranged attack :D dat tikt aardig door met 10 archers eromheen
ik heb ook een schild en perfect + def gems overal inzitten...

trouwens, met 110% ims heb je die archers al gekild voordat ze zijn gespawnd, vooral omdat je ze ook nog eens slowt

edit:
Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/8291/scitmar2.png
64 ias :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Vraat kerel dat kan zo niet he. Gratz kun je nu weer naar ROSE I guess :+

Ben nu pas lv15 heb minder tijd om te spelen en doe maar rustig aan dus. Begin wel een beetje spijt te hebben dat ik HC mode hard heb gedaan en niet very hard. Het was in de eerste paar levels nog wel taai af en toe maar nu loop ik eigenlijk door alles heen.

Vind het btw best vervelend dat skills geen +hp/mana geven terwijl normale aanvallen dat wel doen. Meestal geven skills toch wel de nodige extra damage dus zul je at the end niet echt meer gewoon meppen/schieten.... Heb zo niets aan m'n leech en zie ook geen reden meer in wapens te proppen :S Ik vraag me af of +crit en elemental damage dan nog wel mee tellen. Ik crit wel eens met skills maar minder dan normaal volgens mij en zie nooit elemental sparks rondvliegen als ik met skills crit. Ik hoop eigenlijk dat er aankomende patch dit soort dingen ook oplost maar dat zal wel niet. Of ligt dit probleem alleen aan mij (venquisher?)? :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer, anders heb je met spectral echo een betere versie van slash die nog leecht ook :*)

met vanq moet je trouwens advanced spellcasting maxen, daar gaat je exploding arrow sneller van schieten

edit: en trouwens, als je een heel traag wapen hebt, ligt je damage-pet-schot hoger dan je dps
3x raden waar skill damage op gebaseerd is

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:27:
[...]

jammer, anders heb je met spectral echo een betere versie van slash die nog leecht ook :*)

met vanq moet je trouwens advanced spellcasting maxen, daar gaat je exploding arrow sneller van schieten

edit: en trouwens, als je een heel traag wapen hebt, ligt je damage-pet-schot hoger dan je dps
3x raden waar skill damage op gebaseerd is
Wish me luck, ga nu jouw versie van destroyer beginnen op VHHC

Bij deze meld ik ook meteen dat mijn lvl 100 is retired. Heb zijn mooie armor geschonken aan mijn Very HardCore project.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 01:29:
[...]

Wish me luck, ga nu jouw versie van destroyer beginnen op VHHC

Bij deze meld ik ook meteen dat mijn lvl 100 is retired. Heb zijn mooie armor geschonken aan mijn Very HardCore project.
hoe werkt dat reitren?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 07:06
"There is an npc in town near your shared stash that appears once you complete the main storyline. I am pretty sure there is a minimum level to retire, but its something like level 20 or 25, which you should easily be if you have just completed the main storyline. When you retire, the character appears as a ghost on your character select screen, and becomes unplayable. The requirements of the item you pass on are lowered, and the stats/defense/damage of are increased. While this initially doesnt seem like a huge benefit, if you pass down a very powerful item that has been enchanted a bunch.... it makes it stronger. Ultimately, repeatedly passing down gear is the way to create the most powerful items in the game. There is also a tiny perk for your descendant... if its the first descendant it starts off as fame level 2, second, fame level 3, third, fame level 4, etc."
Link

Zo gezegd, je poppetje mag na de main-quest storyline items doorgeven aan een nieuwe character. Alle items die je doorgeeft zullen sterker worden en zullen een lager level + str/magic etc requirement hebben, zodat je ze eerder kan dragen.
Je poppetje zal ook beginnen met Fame rank 2, ipv 1. De volgende die je maakt via retirement zal Fame rank 3 hebben etc.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Gisteravond nog weer even met m'n Destroyer gespeeld. Is nu level 26 en loopt op dungeon-niveau 28 rond, dus ben al bijna aan het eind van de main quest. Misschien eerst nog maar ff wat levelen in sidedungeons van Hack (nabij de waypoint portal) en met map-scrolls van de gem-seller.

Speel op Hard, maar ga toch gemiddeld wel 1x per dungeon-niveau dood. Heb Slash inmiddels gemaxed, en loop dual-wielding rond met best aardige items, hoewel ik me erg inhoud met het enchanten van m'n gear. Vind dat een beetje overpowered en daar houd ik niet van... :) Komende skill-punten misschien wat meer op m'n defense richten zodat klappen die ik krijg minder schade doen. Ik doe voldoende damage met Slash om mini-bosses en groepjes critters die om me heen staan in no-time neer te hakken.

Iemand nog tips om een Destroyer goed voor te bereiden op de strijd met de eindbaas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gz Vraat :) Ik heb niet echt veel Torchlight meer gespeeld :p ik heb bedacht dat ik echt de MP mis ;-) ga hem nog wel even uitspelen though op mijn Vanquisher. Zit ondertussen vlak voor de eindbaas en ben lvl 28 ofzo :) Blijft wel leuk, maar ik zie het nut niet van nieuwe chars maken aangezien het enchant systeem wat over de top is. Door dit heb ik ook niet de item fever die ik had bij d2 :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
SpoTs schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:30:Blijft wel leuk, maar ik zie het nut niet van nieuwe chars maken aangezien het enchant systeem wat over de top is. Door dit heb ik ook niet de item fever die ik had bij d2 :(
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand. Als je het enchant-systeem niet misbruikt houd je het ook leuker voor jezelf. Anyway, als het goed is komt vandaag de patch uit en daarin wordt ook wat aan het enchant systeem gesleuteld. We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Haay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:05:
[...]

Dat heb je natuurlijk zelf in de hand. Als je het enchant-systeem niet misbruikt houd je het ook leuker voor jezelf. Anyway, als het goed is komt vandaag de patch uit en daarin wordt ook wat aan het enchant systeem gesleuteld. We zullen zien...
Mja.. met 500 dps wapens clear jij na lvl 30 niet veel meer hoor :P dus je zal wel moeten ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SpoTs schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:06:
[...]

Mja.. met 500 dps wapens clear jij na lvl 30 niet veel meer hoor :P dus je zal wel moeten ;-)
Serieus? Ik zit op lvl 29,5 momenteel en heb nog steeds mijn Tsar Cannon (alleen gegemmed niet enchanted):

Tsar Cannon

Dat gaat nog steeds prima hoor. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het ook helemaal met Haay eens. Als je weet dat het enchanten items oplevert die overpowered zijn dan is de oplossing gewoon niet doen. Ik enchant hooguit items 2 of 3 keer en dan nok ik ermee. Vaak moet ik ook items uit winkel kopen omdat die al beter zijn dan de crap die ik draag. Zo blijft het een uitdaging en ga ik nog met regelmaat dood in het spel.

Daarbij moet ik ook zeggen dat ik vaak na 2 x enchanten al geen nieuwe enchantmants meer krijg. Heb eens 4 x achter elkaar geprobeerd een wapen te enchanten nadat ik het pas 1 x succesvol enchant had. 4 x achter elkaar geen succes. Heb ik trouwens heel vaak en snap dan ook niet dat ik mensen hoor over het maar blijven door enchanten van items. Al zou ik het willen, het werkt bij mij gewoon niet goed en heb al geen succes meer na 1 of 2 x enchanten. Zoals gezegd maakt mij dit niet veel uit want gebruik het toch minimaal maar vind het wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cloud schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:23:
[...]

Serieus? Ik zit op lvl 29,5 momenteel en heb nog steeds mijn Tsar Cannon (alleen gegemmed niet enchanted):

[afbeelding]

Dat gaat nog steeds prima hoor. :)
Welke difficulty speel je op het moment? Ik heb op mijn lvl 28 vanquisher een 800 dps boog ofzo.. zo een enchant dingetje.. vind het niet echt snel gaan als ik geen ability's gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh ik speel op Normal :$ Dat zal het ongetwijfeld zijn.

Maar dan nog, ik kom eigenlijk geen wapens tegen die meer dan 400 DPS hebben. En aangezien de drops in alle difficulties gelijk schijnen te zijn, zou je dus zeggen dat ik op dit punt in het spel (Black Palace) ook op hogere moeilijkheidsgraden geen wapen met meer dan 500 DPS zal hebben. Zonder te enchanten bedoel ik dan :) Moet je dus op die hogere moeilijkheidsgraden altijd je wapens enchanten om een beetje mee te kunnen komen?

800 DPS, wow. Dat is middels enchants gedaan neem ik aan?

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 04-11-2009 10:55 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Leuke bug trouwens in het heirloomen (doorgeven van een item na pensioneren van je character) als je niet een wapen or armor kiest maar een gem !!! Check het topic op Runic Forums hierover ! Hoezo wayyyyyyy overpowered? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
@ hierboven: Euh nee ik heb ook een 600 dps boog voorbij zien komen. Ofja het was iets minder, paar ge enchant(niks abnormaals) voor zover ik het kon betalen damage wat opgekrikt. Vind alleen mijn hand pistolen leuker :D (lvl 22-23 ofzo).

Enchanten is imba als je de extremen opzoekt. Als je niks geks doet en gewoon enchant vind ik het allemaal wel meevallen.

[ Voor 20% gewijzigd door Postius op 04-11-2009 11:06 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cloud schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:54:

Maar dan nog, ik kom eigenlijk geen wapens tegen die meer dan 400 DPS hebben. En aangezien de drops in alle difficulties gelijk schijnen te zijn, zou je dus zeggen dat ik op dit punt in het spel (Black Palace) ook op hogere moeilijkheidsgraden geen wapen met meer dan 500 DPS zal hebben. Zonder te enchanten bedoel ik dan :) Moet je dus op die hogere moeilijkheidsgraden altijd je wapens enchanten om een beetje mee te kunnen komen?

Op hogere difficulty's hebben ze wat meer hp en damage idd. Dus je wilt ze als Vanquisher echt dood hebben voordat ze naast je staan. Die boog is wel een aantal keer door de enchantmolen gegaan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euu, ik vond gisteren een unique wapen met 996 dps, ook een boog met 89x

en vraat, ik speel op hard door, niet verry hard
en ik zou slash maxen aan het begin, respec pots vind je vast niet erg :+
het helpt trouwens als je een goed schild vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15

porn*

...take on the world!

@enchanting discussie hierboven: ik speel ook op hard (niet geen VH) en vind het wel extreem OP. Ja je kunt matigen, maar wtf, het is toch juist voor veel mensen de sport om de builds met beste synergies uit te pluizen en met de beschikbare game mechanics je mannetje te min-maxen? De mechanics zijn dus gewoon niet goed.

Enchanting werkt best aardig, in die zin dat als ik een nieuw armorpiece vind dat het me 4k kost om te beginnen. Daarna moeten de kosten eigenlijk elke keer met MINIMAAL 50% toenemen en exponentieel is nog beter (als in na 10x chanten gaat het je 100k+++ kosten zodat niemand het doet).

Ik heb een armorpiece zoals hierboven van een paar lvls terug geenchant, kostte 1e keer 2.8k en dat bleef het een paar keer, daarna elke keer 1-2k er bovenop. Op zich nog redelijk. Nu heb ik echter ook een paar blauwe lvl 4 gloves (waar dus echt geen drol op zat), die ik nu nog draag omdat ze misschien wel 30x enchanted zijn. De eerste keer kostte 180g, lvl later, 196 oid, etc etc. om nu uiteindelijk 4.1k per enchant te kosten. Maar die gloves ZIJN al zo enorm dik (zo'n 20 stats in totaal, waarvan oa 10% extra phys/ele dmg, 219 hp, etc etc.). Die ga ik dus gewoon vrijwel niet vervangen omdat die dingen nog een paar keer extra enchanten altijd nog goedkoper is dan een nieuw item proberen zo goed te maken.

De verhoudingen zijn gewoon zoek; het kan niet de bedoeling zijn dat een VEEL te goed paar lvl 4 gloves na 30x enchanten NOG goedkoper te enchanten is dan een lvl 28 paar dat ik voor de 2e keer doe.

Over wapen dps, nog meer bewijs dat het OP is: ik vond gisteren bij de blacksmith een fastest attack speed 1h gun (waar ik al een hele tijd naar op zoek was!!!) met meer base dmg dan mijn huidige (zelfde ding maar draag hem al 10+ lvls) en 275 dps (1 extra stat ofzo). Mijn inmiddels wat oudere, maar zo'n 10x upgraded gun van 470 dps begon duur te worden (5k per upgrade, eigenlijk nog steeds te cheap) dus ik heb op de gok dat nieuwe ding een keer of 5 upgraded: hij was na 2 upgrades al beter dan m'n oude en doet nu inmiddels 780 dps (om het verschil maar even aan te geven). Het doet teveel en kost te weinig. (damn dat ik dit als NLer ooit zou zeggen!!!!).

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 04-11-2009 11:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn wapen doet nu 4k dmg, hoeveel heb ik eraan verspild?
105k

enchanten kost mij nu 3166 gold
en ik heb nog 280k over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja build maakt ook nog wel verschil he als je een venquisher hebt met 70%dex en 30%def in stats verdeling of 100%dex, etc. Zelf heb ik atm (lv15) een bow die maar 170dps doet en red me prima. Sure normaal schieten killed niet veel maar gebruik eigenlijk alleen skills en af en toe los schieten als er 1/2 mobs zijn om mana en hp te leechen. Met skills schiet ik bijna alles op specials na in 1/2 keer dood. 100%dex verder gezien hard hardcore.
Maar waar op wordt skill damage dan berekend? Je stats damage of je dps? En hoe zit dat dan met dual wield + skills. Gewoon linker weap dmg alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:27:
Speel op Hard, maar ga toch gemiddeld wel 1x per dungeon-niveau dood. Heb Slash inmiddels gemaxed, en loop dual-wielding rond met best aardige items, hoewel ik me erg inhoud met het enchanten van m'n gear. Vind dat een beetje overpowered en daar houd ik niet van... :) Komende skill-punten misschien wat meer op m'n defense richten zodat klappen die ik krijg minder schade doen. Ik doe voldoende damage met Slash om mini-bosses en groepjes critters die om me heen staan in no-time neer te hakken.

Iemand nog tips om een Destroyer goed voor te bereiden op de strijd met de eindbaas?
Armor Expertise is wel leuk maar Block&Parry is ook wel erg leuk.
Wat voor skills heb je verder allemaal tot nu toe?

Zelf ga ik ook nog regelmatig dood omdat ik vol met Stampede in een champion pack rush maar soms word ik ook vet hard ge-one-shot door casters (~4k health).
SpoTs schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:30:
Gz Vraat :) Ik heb niet echt veel Torchlight meer gespeeld :p ik heb bedacht dat ik echt de MP mis ;-) ga hem nog wel even uitspelen though op mijn Vanquisher. Zit ondertussen vlak voor de eindbaas en ben lvl 28 ofzo :) Blijft wel leuk, maar ik zie het nut niet van nieuwe chars maken aangezien het enchant systeem wat over de top is. Door dit heb ik ook niet de item fever die ik had bij d2 :(
Heb dat ook wel een beetje maar daarom probeer ik niet over de top te enchanten.
Zeker nou met die unique sets begint de mfdrang weer toe te nemen, zo vond ik ook nog Epic Royba's Belt.
Matched dus lekker met die chest armor die ik gister liet zien mijn toekomstige vanquisher zal smullen ;)
Haay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:05:
[...]

Ja vandaag of morgen, ben benieuwd! Over het aanpakken van het enchant systeem heb ik niks gelezen maar dat zie ik wel zitten :) Vanavond alleen geen TL voor mij.
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:37:
Ik ben het ook helemaal met Haay eens. Als je weet dat het enchanten items oplevert die overpowered zijn dan is de oplossing gewoon niet doen. Ik enchant hooguit items 2 of 3 keer en dan nok ik ermee. Vaak moet ik ook items uit winkel kopen omdat die al beter zijn dan de crap die ik draag. Zo blijft het een uitdaging en ga ik nog met regelmaat dood in het spel.

Daarbij moet ik ook zeggen dat ik vaak na 2 x enchanten al geen nieuwe enchantmants meer krijg. Heb eens 4 x achter elkaar geprobeerd een wapen te enchanten nadat ik het pas 1 x succesvol enchant had. 4 x achter elkaar geen succes. Heb ik trouwens heel vaak en snap dan ook niet dat ik mensen hoor over het maar blijven door enchanten van items. Al zou ik het willen, het werkt bij mij gewoon niet goed en heb al geen succes meer na 1 of 2 x enchanten. Zoals gezegd maakt mij dit niet veel uit want gebruik het toch minimaal maar vind het wel raar.
Vincent :w

Zelf doe ik wel vaker enchanten dan dat (ben dan ook 2x zo hoog level) maar ik beëindig niet het proces wanneer ik alle enchants kwijt raak etc.

Je weet dat het totaal random is? Puur ongeluk dat je dus 4x niks kreeg :)

Ben zelf level 58 nu maar in de shop is het hoogste wat ik tot nu toe gezien heb een 850 wand, melee weapons zitten vaak rond de 650-750 en dat is al zo'n 20 levels zo :)
Haay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:05:
Leuke bug trouwens in het heirloomen (doorgeven van een item na pensioneren van je character) als je niet een wapen or armor kiest maar een gem !!! Check het topic op Runic Forums hierover ! Hoezo wayyyyyyy overpowered? 8)7
WTF, dat is ziek maar goed voordat je een infinite gem hebt zonder te dupen ben je wel even flink bezig.
Trouwens zijn er wel eens mensen die enchanted gems hebben gevonden? Heb er tot nu toe nog maar één gevonden.
Ben ik het anders helemaal mee eens hoor verder heeft het ook helemaal geen zin meer builds te vergelijken etc. No offense tot degene die dupen/proces killen maar het is toch geen kunst om je items/build te showen als je het via zo'n makkelijk weg verkregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

psychoclown schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:32:
[...]

WTF, dat is ziek maar goed voordat je een infinite gem hebt zonder te dupen ben je wel even flink bezig.
Trouwens zijn er wel eens mensen die enchanted gems hebben gevonden? Heb er tot nu toe nog maar één gevonden.

[...]

Ben ik het anders helemaal mee eens hoor verder heeft het ook helemaal geen zin meer builds te vergelijken etc. No offense tot degene die dupen/proces killen maar het is toch geen kunst om je items/build te showen als je het via zo'n makkelijk weg verkregen hebt.
Zo een met groene tekst is dat neem ik aan? Die heb ik nu inmiddels 2 (lvl 29).

Jep maar ook als je "legit" speelt is het niet leuk omdat enchanten gewoon te krachtig is, er moet een max op, of het moet vaker failen, of het moet exponentieel veel duurder worden dan het nu is. Zodanig dat je het 1-5x kunt doen ofzo en daarna houdt 't op omdat het OF teveel kost, OF je kans te groot is dat je item verloren gaat.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
psychoclown schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:32:
Op het TL forum heeft iemand een savegame gepost met van alle gems de hoogste grade. Zo kun je dus via de shared stash die gems naar je eigen character krijgen.
porn* schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:07:
Jep maar ook als je "legit" speelt is het niet leuk omdat enchanten gewoon te krachtig is, er moet een max op, of het moet vaker failen, of het moet exponentieel veel duurder worden dan het nu is. Zodanig dat je het 1-5x kunt doen ofzo en daarna houdt 't op omdat het OF teveel kost, OF je kans te groot is dat je item verloren gaat.
Volgens mij gaat Runic Games het ook ongeveer zo wijzigen in de komende patch. We zullen zien.

[ Voor 35% gewijzigd door Haay op 04-11-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Vijanden moeten gewoon sterker. Kijk mensen willen stats en veel en veel effecten en damage op hun wapens. Dat kan prima maar ik denk eerder dat de verhouding gear VS enemy strength niet helemaal op loopt. Zeker omdat er eigenlijk helemaal niet zoveel soorten vijanden zitten en nooit wat randoms aan zit. Zoals bij diablo2 heb je random enchantments op specials die de hele groep er om heen ook dat effect geven. Als je dan een paardie heel defense hebben tegen melee damage of extra fast zijn scheelt al een hoop denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

@Haay goed nieuws!
daves2hd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:22:
Vijanden moeten gewoon sterker. Kijk mensen willen stats en veel en veel effecten en damage op hun wapens. Dat kan prima maar ik denk eerder dat de verhouding gear VS enemy strength niet helemaal op loopt. Zeker omdat er eigenlijk helemaal niet zoveel soorten vijanden zitten en nooit wat randoms aan zit. Zoals bij diablo2 heb je random enchantments op specials die de hele groep er om heen ook dat effect geven. Als je dan een paardie heel defense hebben tegen melee damage of extra fast zijn scheelt al een hoop denk ik.
Waarom dat? Kan niet over lvl 100 praten maar tot op heden, is het niet al te moeilijk, maar ook echt niet heel simpel. Ik ben dan ook een paar keer echt BIJNA geoneshot (2k hp @ lvl 28 is toch al best nice dacht ik, met zo'n 250-290 absorb). D'r zitten echt wel beesten in die veel pijn doen.

Het gaat erom dat het (lang door) enchanten van low lvl items zo ontzettend lucratief is tov enchanting van hogere items, of zelfs het vinden van uniques/sets/etc. Ze zijn allemaal overbodig omdat je je goede oude lvl 3 bow beter nog een keer of 3 kunt enchanten voor minder gold dat het kost om die unique ook maar 1xtje te doen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook weer stom is aan het enchante is dat je geen +defence op je armors krijgt, alleen maar stats. Erg Vervelend.

http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=5&t=4262 Dit geef een mens hoop, vooral 1e comment.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:55:
Wat ook weer stom is aan het enchante is dat je geen +defence op je armors krijgt, alleen maar stats. Erg Vervelend.
denet zei je nog dat je +xxx armor kreeg op die goddelijke chest piece van jou :+

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/8941/scitmar3.png
met skills erbij 86% ias :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Belachelijk natuurlijk, maar dit is wel een grappig artikeltje:

Rumor: Diablo 3 was Forced to be Remade All Because of Tochlight? ... *LOL* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:30:
[...]

denet zei je nog dat je +xxx armor kreeg op die goddelijke chest piece van jou :+

[afbeelding]
met skills erbij 86% ias :*)
Lekker zwaard :p. Maar bedoel meer dat je armor niet ineens +150 defence heeft, maar gewoon op standaard blijft, terwijl hij bij het retire wel +defence krijgt dat ook echt bij ej defence staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:55:
Jep da's het grote nadeel van die lvl 4 items :P

Magoed armor bedoel je toch? Dat kun je fixen met gems. Defense kun je toch wel krijgen? Wat is in dat opzicht eigenlijk beter defense of armor? Ik bedoel ik snap dat 1 def > 1 armor gaat, maar aangezien armor flat value is en def scaled zou er een punt moeten zijn wanneer def altijd beter is dan armor.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:20:
[...]

Op het TL forum heeft iemand een savegame gepost met van alle gems de hoogste grade. Zo kun je dus via de shared stash die gems naar je eigen character krijgen.
Ja maar ik bedoelde dus via een legale weg verkrijgen, via een savegame van een ander die waarschijnlijk de boel heeft zitten dupen valt daar dus niet onder ;)
Volgens mij gaat Runic Games het ook ongeveer zo wijzigen in de komende patch. We zullen zien.
Dat zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:41:
[...]

Ja maar ik bedoelde dus via een legale weg verkrijgen, via een savegame van een ander die waarschijnlijk de boel heeft zitten dupen valt daar dus niet onder ;)

[...]

Dat zou mooi zijn!
En ik kan me voorstellen dat heel veel mensen die savegame hebben gedownload en nu gaan zeuren dat het spel saai is :P Ik wacht de patsen wel ff af, ik las ook al iets over een MP mod :) klinkt allemaal intressant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SpoTs schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:42:
[...]

En ik kan me voorstellen dat heel veel mensen die savegame hebben gedownload en nu gaan zeuren dat het spel saai is :P Ik wacht de patsen wel ff af, ik las ook al iets over een MP mod :) klinkt allemaal intressant!
Mja zul je net zien inderdaad maar ik kan me niet voorstellen dat je je niet beseft dat je dan gewoon aan het cheaten ben.. maarja zo denk ik dan :)

Ja ben ook heel erg benieuwd naar een Lan mod en sowieso ook naar de komende mods van de Mapeditor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik crit nu 24k met spectral echo :9

edit:
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/3127/criticalstrike2.png
*O*

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:17:
ik crit nu 24k met spectral echo :9

edit:
[afbeelding]
*O*
Kan me toch niet voorstellen dat het zo leuk blijft ;-) maar goed ieder z'n eigen lolletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die boss had ruim 1 mil leven hoor :X

duurde 15 sec hem te killen met dervish erbij, en dan val je ECHT snel aan
over de 108 ias op een verry fast wapen :9~

edit: tsja, dan maar adventurer maxen...

edit: resists = base resists * (defence / 100 + 1)
dus met 100 defence, levert elke 10 cold resists 20 cold absorb op (in t stat scherm)

edit: level 55? kom voor het eerst een indentify spell tegen ;(

edit: nu vraagt die kneus van een quist of ik 5 levels terug wil gaan in de shadow vault, ja daaag

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SpoTs schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:33:
[...]

Kan me toch niet voorstellen dat het zo leuk blijft ;-) maar goed ieder z'n eigen lolletje :P
True maar wat ik vooral grappig vind is dat ik met 2 wapens die ~1/3e DPS hebben ook een keer 55k crit heb gehaald. Normaal gesproken kom ik met crits niet hoger dan 28k maar ik heb dan ook een heel andere build maar vind het wel leuk dat ik dat ook haal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:37:
[...]

True maar wat ik vooral grappig vind is dat ik met 2 wapens die ~1/3e DPS hebben ook een keer 55k crit heb gehaald. Normaal gesproken kom ik met crits niet hoger dan 28k maar ik heb dan ook een heel andere build maar vind het wel leuk dat ik dat ook haal :P
84k crit had ik denet op een boss..

maar ik doe autoattack, met een verry fast wapen

mijn wapen doet denk ik 2k per slag (+ zoveel bonus van str) en dan nog 80% dps erbij

het verbaast me eigelijk dat ik zo hoog kom, misschien berekent hij "achter de schermen" wel de juiste dps (met skill-ias erbij)
met 120 ias valt dat natuurlijk een stuk hoger uit
bovendien heb ik ook geen dual-wield, dat scheelt ook weer 60%

trouwens, met een +8% damage mod (heb een andere sash) crit ik hoger dan met een 20% critical damage bonus :*)

en hoeveel leven heb jij eigelijk psycho? ik zit nu met level 61 aan de 6505

edit:kijk, dat is nog eens een armor:
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/4242/armor2.png
take that, vraat :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:44:
[...]

edit:kijk, dat is nog eens een armor:
[afbeelding]
take that, vraat :*)
Mijn armor is toch nog steeds beter hoor :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:44:
[...]

het verbaast me eigelijk dat ik zo hoog kom, misschien berekent hij "achter de schermen" wel de juiste dps (met skill-ias erbij)
met 120 ias valt dat natuurlijk een stuk hoger uit
bovendien heb ik ook geen dual-wield, dat scheelt ook weer 60%

en hoeveel leven heb jij eigelijk psycho? ik zit nu met level 61 aan de 6505
Ja alleen het is niet je dps wapen1+wapen2 *1.60 of het stat screen moet het verkeerd hebben. Met een van mijn wapens haal ik al al 25xx - 49xx en met beide 27xx - 55xx, ongeveer 200-600 damage meer..

Heb ik vorige pagina nog vermeld, ~4k op level 60 waarvan 310hp van mijn helm de rest heeft geen health.
trouwens, met een +8% damage mod (heb een andere sash) crit ik hoger dan met een 20% critical damage bonus :*)
Hmm kan ik dus beter mijn unique belt eens vervangen.. het liefst voor een epic unique set belt van Graven's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mijne heeft meer resists :+

hoogste crit van spectral armor tot nu toe: 30k
getest met de bug met een boog
dat vind ik wel raar, je denkt toch niet dat een slag met mijn wapen 50k doet? :/

en mods werken voor beide wapens, dus wapen 1 = mods wapen 1 + mods wapen 2 + base wapen 1
ook geeft het stat screen damage per hit aan (denk ik), en geen dps

edit: getest, scherm geeft damage-per-hit aan

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hehe ben voor de eerste keer geRIPed :D Lette even niet goed op en monstertjes werden toch steeds sterker in damage terwijl ik nog steeds met oude gear rond liep :+
En weer vanaf level 1 dan maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:00:
hehe ben voor de eerste keer geRIPed :D Lette even niet goed op en monstertjes werden toch steeds sterker in damage terwijl ik nog steeds met oude gear rond liep :+
En weer vanaf level 1 dan maar :p
Samen opnieuw beginnen?

Oh nee, geen Multiplayer :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Gister ook maar eens gekocht na al even met de demo bezig geweest te zijn. Ben nu al lvl 17 :D Heb een alchemist aangemaakt, omdat ik gewoon distance damage moet kunnen doen. Dacht eerst over de vanquisher, maar die heeft weer geen melee. (is ook wel prettig voor veel mobs) Nu moet ik alleen wel uitkijken dat mijn shield niet down gaat. (summoned shield) Anders als er teveel mobs zijn ben ik de sjaak. (letterlijk 2 seconden hebben met potions spammen om je shield terug te kijgen)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

< Nog een Torchlight bezitter :)

Erg leuk spel, het geld (13 euro?) zeker waard. Maar een kleine vraag van mijn kant;

Ik heb gemerkt dat 'on hit' stats op mijn wapens (Lifesteal als prachtig voorbeeld) niet werken als je skills gebruikt. Kan iemand hier meer over zeggen? Is dit By Design, of is het een bugje?

(Het lijkt me overigens logisch dat dit By Design is, 40 lifesteal en 7 mana steal op een skill die maar 6 mana per cast gebruikt is ook niet echt eerlijk te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duroth schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:23:

Erg leuk spel, het geld (13 euro?) zeker waard. Maar een kleine vraag van mijn kant;

Ik heb gemerkt dat 'on hit' stats op mijn wapens (Lifesteal als prachtig voorbeeld) niet werken als je skills gebruikt. Kan iemand hier meer over zeggen? Is dit By Design, of is het een bugje?

(Het lijkt me overigens logisch dat dit By Design is, 40 lifesteal en 7 mana steal op een skill die maar 6 mana per cast gebruikt is ook niet echt eerlijk te noemen)
helaas
word wel erg overpowered met skills als exploding arrow en slash, lekker 1000+ hp stelen per attack..

edit: aargh, bijna 84k gescreend

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/5550/damage2.png
vraat, wat was jouw record ookalweer? :Y)

heb offensive masteries trouwens gemaxt, dervish geeft nu 60% ias, dus in totaal 150% ias :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Duroth schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:23:

Klopt is by design, anders zou je met een aantal zeer goede main attacks wel erg makkelijk overal doorheen knallen als je veel ll hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ript exploding arrow dan wel life en mana? Ricochet niet namelijk. Ik ben best fan van ricochet. Low mana use, lekker snel en bijna 200% dmg op max. Maar ricochet leeched niets. Atm geen bow met leech gezien die mee is geRIPed :D Dus kan het niet testen :P

@Vraat. Er is toch een lan mod in de maak ? :P hamachi tegen die tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:14:
Ript exploding arrow dan wel life en mana? Ricochet niet namelijk. Ik ben best fan van ricochet. Low mana use, lekker snel en bijna 200% dmg op max. Maar ricochet leeched niets. Atm geen bow met leech gezien die mee is geRIPed :D Dus kan het niet testen :P

@Vraat. Er is toch een lan mod in de maak ? :P hamachi tegen die tijd ;)
nope, geen enkele skill leecht

uitzondering op de regel is, jawel, spectral echo :+ die trigger je namelijk door standaard attack te gebruiken, en die leecht
vandaar dat ik geen problemen met bossen heb, leech ~800 per seconde versus een boss

edit: wtf, met dervish erbij laat ie niet eens meer de sword animatie zien :')

edit: zie ik daar nu een boss hasthe gebruiken??!?!?!?!!?!?!???
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/4406/hasthe.png

mn schild heeft nu 101% chance to reflect 240% of missle damage... leuk!

Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/9946/gold2f.png

en nu ga ik even stoppen :Z

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn record zit rond de 130k dmg maar dat kan je wel inhalen hoor. Patch trouwens al uitgebracht of geen nieuws over?

edit; lees dat patch hoogstens morgenavond komt. Nog even wachten dus.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://art.penny-arcade.com/photos/702682133_WHS2N-L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Lol :D Is dat ook echt dat je minder krijgt voor items verder ? :P
Ben wee lvl 13 mis m'n oude gear nog wel :( Maar goed had ik maar niet moeten RIPen he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:47:
Lol :D Is dat ook echt dat je minder krijgt voor items verder ? :P
Ben wee lvl 13 mis m'n oude gear nog wel :( Maar goed had ik maar niet moeten RIPen he :')
Ik wacht op nieuwe patch, ga ervan uit dat er flink wat gepatcht is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff snel mn 500k gold enchanten voordat alles generft is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Had ergens met lvl 5 twee mooie one-handed staves. Als je normaal aanviel kwam er ice of lightning uit die kaatste tegen muren en alles (handig als je misde) Maar deze ben ik kwijt. (al ff, ben lvl 20) Dus ik wil weten hoe ik die stats op andere wapens krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Btw darkstone weet je zeker dat advanced spellcasting explosive arrow snelheid verbeterd?
Heb atm een sub machine gun met snelheid :P Wel kut net was ik alle enchantments kwijt op m'n wapens :X Nu toch al 70 dps minder en een hoop effecten minder :(

Vorige keer had ik ricochet gemaxt en schoot ik daar mee. Explosive arrow is slomer maar experimenteren is leuk dus deze ronde ga ik voor explosive arrow :P

edit: Exploding maakt het wel erg makkelijk. Ricochet ook btw heb 55 knockback dus op de bosses die resist hebben er tegen komt er niets ook maar close :P
Voordelen van explosion arrow zijn vooral radius en met knockback meer voordeel. Ricochet is sneller hen heeft meer range maar als je niet kan bouncen met die arrow is het lastiger.

Nog steeds full dex, nog steeds veel oude low def armor. Lv18 gaat wel lekker atm :P

[ Voor 34% gewijzigd door daves2hd op 05-11-2009 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:59:
ff snel mn 500k gold enchanten voordat alles generft is :Y)
Gz met exploiten :) vind het niet meer echt een prestatie wat je doet maar meer gewoon ingame flaws misbruiken en stoer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik heb ehm 600 gold :D Moest 2x wapen chanten. 1x omdat alles kwijt was. En nu omdat ik een nieue bow heb, Wel langzamer schieten maar bijna 100 dps meer. Ik mis m'n uzi submachine gun wel. Geen idee of het nou echt met breakpoints werkt of niet beetje lastig te zeggen nog. Voor m'n gevoel niet. Hoop het ook niet beetje een systeem waar wel van af gestapt mag worden anno 2009. Gewoon (class base speed = X + weapon speed = X) + X%.

Patch laat wel op zich wachten he :P Hoop niet dat patch problemen gaat geven met saved games of iets :P m'n nieuwe char heet namelijk het zelfde als m'n oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

daves2hd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:21:
Ik heb ehm 600 gold :D Moest 2x wapen chanten. 1x omdat alles kwijt was. En nu omdat ik een nieue bow heb, Wel langzamer schieten maar bijna 100 dps meer. Ik mis m'n uzi submachine gun wel. Geen idee of het nou echt met breakpoints werkt of niet beetje lastig te zeggen nog. Voor m'n gevoel niet. Hoop het ook niet beetje een systeem waar wel van af gestapt mag worden anno 2009. Gewoon (class base speed = X + weapon speed = X) + X%.

Patch laat wel op zich wachten he :P Hoop niet dat patch problemen gaat geven met saved games of iets :P m'n nieuwe char heet namelijk het zelfde als m'n oude.
Daarom zorg ik ook altijd voor een fastest weapon speed, dan maakt het niet uit hoe 't werkt is het iig optimaal. Bovendien heb je daarmee het meeste aan elemental damage op wapens.

Exploding shot is te overpowered zowel de radius als dmg mag wel wat omlaag van mij, of de mana cost wat omhoog. Ik loop een kamer binnen, schiet een paar projectielen, loop dan een rondje om te looten. Vind Rico dan leuker om te doen ;)
Gz met exploiten :) vind het niet meer echt een prestatie wat je doet maar meer gewoon ingame flaws misbruiken en stoer doen.
Kan dat niet dan? Ik had laatst op lvl 25 niks meer, en toen ik 28 dingde keek ik even en schrok ik dat ik 42k had. Kan me voorstellen dat het op hogere levels hard gaat?

[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 05-11-2009 10:41 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
porn* schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:39:
[...]

Daarom zorg ik ook altijd voor een fastest weapon speed, dan maakt het niet uit hoe 't werkt is het iig optimaal. Bovendien heb je daarmee het meeste aan elemental damage op wapens.

Exploding shot is te overpowered zowel de radius als dmg mag wel wat omlaag van mij, of de mana cost wat omhoog. Ik loop een kamer binnen, schiet een paar projectielen, loop dan een rondje om te looten. Vind Rico dan leuker om te doen ;)

[...]

Kan dat niet dan? Ik had laatst op lvl 25 niks meer, en toen ik 28 dingde keek ik even en schrok ik dat ik 42k had. Kan me voorstellen dat het op hogere levels hard gaat?
Ik heb het niet over gold, dat kun je gewoon verzamelen door veel te nuken. Echter bedoel ik hier vooral het blijven enchanten, (exploit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

SpoTs schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:44:
[...]

Ik heb het niet over gold, dat kun je gewoon verzamelen door veel te nuken. Echter bedoel ik hier vooral het blijven enchanten, (exploit).
Mja wat is de definitie van exploit... ik vind het dupen van items met die truc echt een dikke exploit maar het door blijven enchanten van goed uitgekozen materiaal... in WoW terms "clever use of game mechanics" (which will probably soon be fixed ;) ). Vooral dat laatste want niet goed selecteren betekent heeeeel veeeeeeel extra enchant kosten.

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 05-11-2009 11:42 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
porn* schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:42:
[...]

Mja wat is de definitie van exploit... ik vind het dupen van items met die truc echt een dikke exploit maar het door blijven enchanten van goed uitgekozen materiaal... in WoW terms "clever use of game mechanics" (which will probably soon be fixed ;) ). Vooral dat laatste want niet goed selecteren betekent heeeeel veeeeeeel extra enchant kosten.
Exploit: het misbruiken van huidige game functionaliteiten die je een enorm voordeel geven ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Waarom hebnben sommige monsters ineens zo'n paarse bal boven hun hoofd? Ik kan ze gelijk niet meer aanvallen en ze lopen wat doel loos rond.

Best wel klote, heb het nu al 5x gehad met die orange-name mobs en dat scheelt best wel wat fame en exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Borgoth schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:30:
Waarom hebnben sommige monsters ineens zo'n paarse bal boven hun hoofd? Ik kan ze gelijk niet meer aanvallen en ze lopen wat doel loos rond.

Best wel klote, heb het nu al 5x gehad met die orange-name mobs en dat scheelt best wel wat fame en exp.
Hier heb ik ook even over gedaan om dat uit te zoeken ;-) Dit is een soort van Mind control die je hebt op die mob. Zorgt ervoor dat ze tijdelijk ten behoeve van jou andere mobs aanvallen. Deze duration is afhankelijk van de mod die op 1 van je items zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

SpoTs schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:20:
[...]

Exploit: het misbruiken van huidige game functionaliteiten die je een enorm voordeel geven ingame.
Eigenlijk is een exploit helemaal niet zo negatief ;)
http://www.thefreedictionary.com/exploit

Ben met je eens dat het waarschijnlijk oversight van de developers is geweest dat het ongelimiteerd door kan gaan, maar om het misbruiken te noemen....
Exploiting mbt misbruik vind ik bijv. pathing bugs gaan misbruiken om mobs neer te leggen die je anders nooit neer zou krijgen. Anderen vinden dat weer clever gebruik van. Ach... tis niet zwart of wit ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:48:
[...]

ik heb nog nooit dingen gedupet hoor, behalve 2x een respec potion...

en moet je eens kijken naar je eigen log, hoeveel geld je ap hebt opgepakt
als je geen geld nodig hebt voor potions en je kilt een mob in ~5 sec, dan gaat het hard, een monster dropt regelmatig over de 200 gold

edit: en een paar gems, maar niet om te verkopen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Hier nog lang niet zoveel gold per drop maar al wel veel uitgegeven inderdaad ben nu lv18 en heb zeker voor 30k gechant en voor 15k aan wapens gekocht. Als ik dat al heb kunnen doen hoe rijk die die hond van me wel niet ondertussen :D
Verder leveren potions ook nog wel redelijk geld op :P

500k kan ik best geloven op hoog lvl als je toch niets meer uit geeft. Zou niet weten wat ik echt zou moeten kopen. Af en toe wat ident scrolls. Wanneer ik zin heb een dungeon scroll en heel soms een wapen als hij een betere dps zonder enchants heeft dan de gene die ik dan aan heb met enchants.

Ik haal nu voor een stukje dungeon denk ik toch wel vrij snel 10k op. Als monsters straks 200 gold droppen (nu gemiddeld 20-50?) en item zullen dan ook wel 2x zoveel opleveren... u do the math :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:25:
en item zullen dan ook wel 2x zoveel opleveren... u do the math :+
helaas niet...

en van advanced spellcasting, dat had ik ergens gelezen, trouwens, waar moet je je skillpoints dan aan uitgeven? hamstring?

wapen is nu 5k, ga nu al mijn geld eraan uitgeven :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu door het dwarven fortress heen aan het banjeren, nog steeds volleding berserker mode. Full dual wield, met een maxed slashatack en de eerste punten in haste. In spectral de "spectral warrior" en de armor upgrade.

Heb al een keer een respec potion gebruikt, wel handig vind ik, om eens te kijken hoe bruikbaar andere skills wel of niet zijn (en als je je verveelt in een bepaald build kune je eens wat anders doen). Ik word nog regelmatig snel ge-oneshot, vooral door die kliene mannekes met hun bom pijlen, die wil ik nog wel eens over t hoofd zien. Vooral als ik Ice Armor heb aanstaan, dan zie je alle mobs die dichtbij staan niet meer. Zwaar iritant die heldere bal om je heen. gebruik hem nu alleen nog maar op boss fights.

Ga eerst maar met deze destroyer t spel verder spelen, want door alle pech met verlies van wel 3 savegames durf ik niet meer een ander karakter aan te maken.

*wacht vol spanning op TorchED.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:50:
Ga eerst maar met deze destroyer t spel verder spelen, want door alle pech met verlies van wel 3 savegames durf ik niet meer een ander karakter aan te maken.

*wacht vol spanning op TorchED.
backup je saves dan, ze staan in %appdata%

edit: speedcasting heeft geen effect op de snelheid van skills, fcs wel
gooi die faster attack rate overboord en neem faster cast rate

edit: i must be luckey O-)
Afbeeldingslocatie: http://img30.imageshack.us/img30/4844/scitmar4.png

heb trouwens gemerkt dat door de knockback, vijanden soms 2x geraakt worden door dezelfde spectral echo :9~

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ah mooi dat je die vraag ook beantwoord voor mij :D Vroeg me al af of skill speed based op fcr of far zat. Beetje raar dat skills sneller worden door faster cast en niet faster attack.

Ik zie dat in de nieuwe patch sc spelers moeilijkheid kunnen veranderen. Wel jammer achteraf weer spijt dat ik Hard heb gekozen ipv VeryHard want hc krijgt die mogelijkheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:55:
[...]

backup je saves dan, ze staan in %appdata%

edit: speedcasting heeft geen effect op de snelheid van skills, fcs wel
gooi die faster attack rate overboord en neem faster cast rate
:o dat is wel een goed idee voor endless dungeon. Als je dan dood gaat kun je nog steeds verder.

Gister avond nog en mooie axe gevonden. Iets van 400 dps ofzo. :D Jammer dat hij slow attack speed is, maar 1handed maakt het wel weer goed. Heb er voor nu een shield naast. (20 defense uit me hoofd) Wil nog kijken voor een andere 1h weapon.

Wat gebeurt er eigelijk als je 1h axe en een 1h gun tegelijkt draagt? schiet hij dan om en om? (dus hak, schiet, hak schiet) of alleen als je te ver staat ga je schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij schiet als je te ver gaat, en anders om om

ik hitte een boss voor 231k... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:10:
[...]

ik heb nog nooit dingen gedupet hoor, behalve 2x een respec potion...

en moet je eens kijken naar je eigen log, hoeveel geld je ap hebt opgepakt
als je geen geld nodig hebt voor potions en je kilt een mob in ~5 sec, dan gaat het hard, een monster dropt regelmatig over de 200 gold

edit: en een paar gems, maar niet om te verkopen...
Ik heb het niet over DUPEN. Ik heb het over je item enchanten x5000 en dan lopen pimpen ermee hier. Das niet echt een prestatie :) yay 231k hit.. ik 1-shot een boss.. Gz -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:07:
[...]

Ik heb het niet over DUPEN. Ik heb het over je item enchanten x5000 en dan lopen pimpen ermee hier. Das niet echt een prestatie :) yay 231k hit.. ik 1-shot een boss.. Gz -_-
uhm, die bossen daar hebben over de 1 mil level, die kil je niet met een crit

voor de rest heb je wel gelijk...

edit: in een dungeon van gemiddelde lengte vind ik 25k, je geld gaat dus rap omhoog..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

SpoTs schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:07:
[...]

Er is ook nog een kans dat al je enchants verdwijnen he ;) Alleen niet zo groot (mij 3x overkomen maar goed mijn luck weer). In de patch gingen ze dat ook vergroten geloof ik?
Waar blijft die patch >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1% is idd niet zo groot...
maar dan heb je altijd nog ctr+alt+del...
of ctr+shift+esc voor de die-hards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de grote error: Trapper op VHC. Dit is eigenlijk gedoemd te mislukken, vooral omdat ik tot aan lvl 15 0dmg doe, maar wens me succes!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.