Ik vind de balance van enchanting met uniques trouwens wel goed, kost echt extreem veel (wat best wel terecht is). Als je voor het eerst een unique wil enchanten kost het meestal al in een keer 12.000. Ik vind dat het enchanten van blauwe items gewoon hyperbolisch moet toenemen (oftewel, op een gegeven moment wordt het onbetaalbaar). Daarmee beperk je dus niet de enchanting mogelijkheden maar is het interval veel groter tussen de een en de andere enchant.
Het lijkt me trouwens wel dat hyperbolisch tot een bepaalde hoogte gaat en vanaf daar dat het gewoon lineair de prijs omhoog gaat (denk aan: 6000-7500-9000) etc.
Loading times vind ik nog wel het meest fustrerende aan dit spel, het demotiveerd me om te zonen of om naar de stad te gaan, het is heel irritant, het opstarten van het spel heeft vanochtend (getimed) 2:30 geduurd, alleen maar voor het main menu, en ik draai echt niet op de meest crappy PC,
HD3870, 2GB Ram, 2.8GHz C2D Processor en een prima Samsung Spinpoint 500GB
Gelukkig komt de fix voor die bug deze week in een pach (aangekondigt op de officele forums).
Maarja, ik kan nu wel gaan crappen over deze game waar ik lang naar heb uitgekeken, maar dat doe ik niet, het spel is zo leuk dat ik de ondragelijke laadtimes gewoon niet erg vind. Ik ben gewoon weer lekker verslaafd aan een hack & slash, en als je op zoek bent naar een MOEILIJKE rpg, moet je maar gewoon oblivion ofzo gaan spelen. Want eerlijk is eerlijk, diablo was ook niet erg moeilijk, maar gewoon leuk en addicting. Daar gaat het om bij hack & slash, de ontspannende werking van het in de pan hakken van 'Hell's Spawns'

.
Ik vind dit een heerlijk spel en ik weet zeker dat ik nog doorga met de infinite dungeon, mijn Destroyer is nu op dungeon level 30, dus dat is al bijna zover.
BTW: Is er nog iemand die die passive skill gebruikt die de prijzen van merchants verlaagd?