psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Als ze nou echt hun verjaardag vieren en de DLC in het weekend gratis aanbieden dan zal dat mooi zijn. Als iemand op m'n verjaardag komt vraag ik hem ook niet om ee tientje voor een stukje taart neer te leggenJackal131 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:57:
[...]
Je vergeet te vermelden dat de DLC in de uitverkoop gaat dit weekend.
Misschien handig om te weten voor de mensen die deze maps nog niet gedownload hebben.
Bron: http://www.ps3-sense.nl/2...viert-vijf-jaar-killzone/
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Anoniem: 218213
dangerpaki schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:55:
[...]
Als ze nou echt hun verjaardag vieren en de DLC in het weekend gratis aanbieden dan zal dat mooi zijn. Als iemand op m'n verjaardag komt vraag ik hem ook niet om ee tientje voor een stukje taart neer te leggen
voor niets gaat de zon op
Ik zit nu bij de cruiser, dus heb eigenlijk alleen nog Visari Palace en de Inner country yard als echt moeilijk deel voor de boeg... (de cruiser en milstra barrens verwacht ik niet supermoeilijk)
Op zich redelijk goed (maar wel moeilijk) door het spel heengelopen, met uitzondering van een paar stukken waar ik echt veel moeite mee had, zoals Visari square, De trein, Salumon bridge en nog een paar.
Sommige van die stukken is even het truucje door hebben (en die zijn er, bv punten waarop de vijanden stoppen met spawnen) om het iets makkelijker te maken.
Zal wel blij zijn als ik ´m op Elite afgerond heb haha
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 03-12-2009 11:22 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dan ben je nog niet bij het einde. Heb het spel nog steeds niet uitgespeeld omdat ik tegen de eindbaas gewoon niet uitkom. Moet ik binnenkort maar weer oppakken. Online is het spel wel super lachen moet ik zeggen. Echt stoer. Van het weekend was er dus 3x multiplier als je gewonnen had. Alleen niet zulke hele goede potjes gehad en toch veel verloren. Dus effectief maar weinig extra punten gehad.dvdkiwi schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:08:
Wat is het verdomde moeilijk op Elite zeg....
Ik zit nu bij de cruiser, dus heb eigenlijk alleen nog Visari Palace en de Inner country yard als echt moeilijk deel voor de boeg... (de cruiser en milstra barrens verwacht ik niet supermoeilijk)
Op zich redelijk goed (maar wel moeilijk) door het spel heengelopen, met uitzondering van een paar stukken waar ik echt veel moeite mee had, zoals Visari square, De trein, Salumon bridge en nog een paar.
Sommige van die stukken is even het truucje door hebben (en die zijn er, bv punten waarop de vijanden stoppen met spawnen) om het iets makkelijker te maken.
Zal wel blij zijn als ik ´m op Elite afgerond heb haha
Korte vraag trouwens: hoe krijg ik de 5x zoom op m'n niper rifle geunlocked???
[ Voor 3% gewijzigd door dangerpaki op 03-12-2009 11:36 ]
Volgens mij door 8 x 10 kills in een spelronde met je sniperrifle te maken.dangerpaki schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:36:
[...]
Korte vraag trouwens: hoe krijg ik de 5x zoom op m'n niper rifle geunlocked???
Er was ook iets met 10 x headshots...
Overigens kun je dit in het spel zelf achterhalen bij je online statistieken.
8x10 sniper kills heb ik al. Echter kan nog steeds niet zoomen tot 5x met mn sniper rifle. Volgens de online statistieken en uitleg zou dat inderdaad de manier zijn om second zoom te unlocken.Vads schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:39:
[...]
Volgens mij door 8 x 10 kills in een spelronde met je sniperrifle te maken.
Er was ook iets met 10 x headshots...
Overigens kun je dit in het spel zelf achterhalen bij je online statistieken.
Misschien lag het aan de server waar ik speelde. Kan dat?
Dus je hebt die ribbon al tussen je statistieken staan? Zo ja, dan moet je verder kunnen zoomen dan alleen maar 2x. Een keer zoom-knop indrukken = 2x zoom. Nog een keer zoom-knop indrukken is 5x zoom, dacht ik. Anders een van de directionele knoppen indrukken terwijl je ingezoomed bent...dangerpaki schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:51:
[...]
8x10 sniper kills heb ik al. Echter kan nog steeds niet zoomen tot 5x met mn sniper rifle. Volgens de online statistieken en uitleg zou dat inderdaad de manier zijn om second zoom te unlocken.
Misschien lag het aan de server waar ik speelde. Kan dat?
Ik heb de statistieken al staan. Maar het zoomen lukt niet verder dan 2x. Dus het zou een bug kunnen zijn ingame of dat de server waarop ik op dat moment speelde had toevallig 5x zoom disabled. Ik ga het vanavond wel weer effe proberen.Vads schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:21:
[...]
Dus je hebt die ribbon al tussen je statistieken staan? Zo ja, dan moet je verder kunnen zoomen dan alleen maar 2x. Een keer zoom-knop indrukken = 2x zoom. Nog een keer zoom-knop indrukken is 5x zoom, dacht ik. Anders een van de directionele knoppen indrukken terwijl je ingezoomed bent...
Lijkt me duidelijk wat hier stond.bram1984 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:20:
[mbr]Het is hier geen marktplaats.[/]
DM bij interesse!
http://uk.bestof.ign.com/2009/ps3/best-shooter.html
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dit maal van Gamespot.
http://www.gamespot.com/b...-awards/index.html?page=9
edit: geen triple post, dus dan maar een edit
Helaas alleen een nominatie voor beste graphics, had hem wel verdiend, maarja, jammer.
Gametrailers: http://www.gametrailers.c...st-graphics-gt-goty/60223
nog een edit:
Gamespot nominatie voor beste PS3 game:
http://www.gamespot.com/b...age=1&tag=topslot;thumb;1
(begint ergens rond de 2 minuut 50 ofzo).
[ Voor 65% gewijzigd door scorpie op 26-12-2009 20:25 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
Deze mogen wat mij betreft beide naar Uncharted 2.scorpie schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:40:edit: geen triple post, dus dan maar een edit
Helaas alleen een nominatie voor beste graphics, had hem wel verdiend, maarja, jammer.
Gametrailers: http://www.gametrailers.c...st-graphics-gt-goty/60223
nog een edit:
Gamespot nominatie voor beste PS3 game:
http://www.gamespot.com/b...age=1&tag=topslot;thumb;1
(begint ergens rond de 2 minuut 50 ofzo).
Zelfde hier, echt keihard verslaafd aan het online gedeelte. Heel erg getwijfeld of ik COD MW2 ging kopen. Toen dacht ik nee dat speel ik waarschijnlijk toch niet online. Moet alleen die gast aan het einde nog afknallen. Zit echt bij het allerlaatste stukje denk ik, maar ik word elke keer geknifed door die gozerStacheldraht schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:28:
Deze week heb ik killzone 2 helemaal uitgespeeld, het laatste level was erg moeilijk maar het was het wel waardEcht een topgame met prachtige graphics en een mooie verhaallijn. Niet alleen de single player mode is fantastisch, ik ben momenteel zwaar verslaafd aan het multiplayer gedeelte
en
Moet het laatste stukje van de inner countryyard nog en dan binnen.
Het stukje tuin lukt wel, maar ik zie zo op tegen het eindgevecht haha
Mss van het weekend eens proberen.
je kunt bij zoek filters zelf ingeven welke map actief is op de servert. Die manier kun je eenvoudig de sniper map Market spelenmobygo76 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:13:
Nadeel vind ik dat men continu dezelfde mappen speelt in multiplayer. Thersis depot en Radec Academy. Zelf vind ik Salamun Market erg mooi, maar zie deze bijna nooit. Verder nog steeds een prima mp. Alleen wel weinig spelers.

Wordt er nog actief killzone gespeeld (met een clan?), zit nu in clan die 300ste staat maar ook deze bloed dood
* himlims_ wil killzone doen
Weapon accuracy van 90.5% met m'n shotgun, muhahaha come get some!
Ik moet wel erg aan de controls wennen moet ik zeggen. Ondanks dat die meestal wel te veranderen zijn probeer ik mezelf meestal de standaard lay-out aan te leren.
Ook de manier van coveren is weer net anders dan bij andere shooters en soms voelt het spel voor mij ook wat chaotischer aan. Ik moet er vast nog aan wennen
Grafisch is het echt onwijs mooi.
"It's about time you showed up Fox!"
Jammer genoeg heeft de MP, met name op de hogere niveaus, een beetje een overkill aan spul wat in de lucht hangt, turrets, en mensen met rocket launchers.
Oh, ik wilde ook nog even zeggen dat het onwijs vervelend is dat deze game werkt met playstation id'ed savegames. Nu heb ik bij m'n ouders dus heel de game uitgespeeld en heel veel trophies bijna heb gehaald, en dacht bij mij thuis nog wel even die trophies te kunnen halen, maar dat zit er dus niet in...
[ Voor 45% gewijzigd door scorpie op 17-01-2010 22:32 ]
old, maar wel fun
@scorpie; idd, enkel jouw MP-profiel is actief. De SP wordt allemaal lokaal geregeld (bijna bij alle games ... waarom????) zoooooo frustrerend indien je een nieuwe PS3 moet kopen, of wordt vervangen door sony
Heb ik ook wel eens meegemaakt.himlims_ schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:40:
[video]
old, maar wel fun
@scorpie; idd, enkel jouw MP-profiel is actief. De SP wordt allemaal lokaal geregeld (bijna bij alle games ... waarom????) zoooooo frustrerend indien je een nieuwe PS3 moet kopen, of wordt vervangen door sony
Weten jullie of de DLC maps heel veel online worden gespeeld? Ik zit te overwegen om die te kopen. Maar ik kom nou niet echt veel servers tegen die deze maps spelen. Dus ik heb zoiets ik kan ze wel kopen maar als niemand er online mee zit dan heb ik er ook niet veel aan. Kan ik beter een andere game kopen...
Twijfel nog heel erg tussen MW2 en MAG. Binnenkort de beta van MAG eens een try geven. Ik denk alleen dat het een beetje te serieuze games zijn waar je toch wel erg moet samenwerken. Ben meer van de solo acties.
de mag beta is afgelopendangerpaki schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:03:
[...]
Heb ik ook wel eens meegemaakt.
Weten jullie of de DLC maps heel veel online worden gespeeld? Ik zit te overwegen om die te kopen. Maar ik kom nou niet echt veel servers tegen die deze maps spelen. Dus ik heb zoiets ik kan ze wel kopen maar als niemand er online mee zit dan heb ik er ook niet veel aan. Kan ik beter een andere game kopen...
Twijfel nog heel erg tussen MW2 en MAG. Binnenkort de beta van MAG eens een try geven. Ik denk alleen dat het een beetje te serieuze games zijn waar je toch wel erg moet samenwerken. Ben meer van de solo acties.
de DLC maps worden niet super veel gespeeld, totdat jij een game aanmaakt met die map roulatie, binnen no time zit ie vol. VOrige week fanatiek gespeeld, maar wederom geen rood lintje. Zo iets krijg je volgens mij enkel door fanatie te spam campen
dacht dat dat het moeilijkste was, maar nee dus
de eerste 2 waves in het paleis heb ik nu gehad, maar de 3e is vet moeiljk!
zal blij zijn als ik na wave 3&4 2raketpoppetjes neerschiet en de laatste savegame getriggerd wordt...
volgens de strategy guide zijn wave 3&4 op elite de moeilijkste in heel het spel, belooft nog wat dus

daar boven op het balkon blijven en rustig 3 gasten een headshot geven met 1 magazijn.... (hoeft niet per se 3x op rij, maar wel met hetzelfde magazijn en ze nergens anders raken dan in de kop)
gewoon de tijd ervoor nemen en na ieder schot dekking zoeken.
de rest van de singleplayer trophies zitten nog wel een paar uitdagende bij.
moet je er nog veel?
En verder, tjah, nog 50 Hleghasts afknallen en ik krijg er ook weer eentje. En verder nog veel online trophies natuurlijk
as je de strategy guide hebt (of op internet zoekt) staat precies waar welke vijand voor het eerst verschijnt....
jammer dat je niet bij je stats kan zien welke je al hebt geknifed.
ik ga van het weekend aan de online trophies beginnen, nadat ik op elite klaar ben (als dat van het weekend lukt)
*edit* de laatste waves heb ik gehaald, nu nog Radec himself.
echter.......hij is weg! alle hellghast in het paleis zijn dood, dus nu zou Radec het duel moeten aangaan normaal.
ik heb een half uur in het paleis gezocht en er is echt helemaal niks van leven te vinden.....
iemand hier ervaring mee?
*paar keer opnieuw opgestart bleek te helpen*
Heb 'm nu op elite uitgespeeld...
de laatste boss-fight duurde maar iets van 2 minuten.
hurkend in een hoek met het mes gaat veel sneller als met een gun
ben blij dat ik eindelijk de trophy heb, het stuk in het paleis heeft me zeker een uur of 8 gekost...
[ Voor 52% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2010 02:02 ]
Wacht jij hebt gewoon hurkend in een hoek gezeten en elke keer als hij op je afkwam hem zitten steken, en hij kon je niet raken omdat je gehurkt was? zeg je dat nou? loldvdkiwi schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:14:
die van de melee attacks moet je even weten waar elke vijand zit.
as je de strategy guide hebt (of op internet zoekt) staat precies waar welke vijand voor het eerst verschijnt....
jammer dat je niet bij je stats kan zien welke je al hebt geknifed.
ik ga van het weekend aan de online trophies beginnen, nadat ik op elite klaar ben (als dat van het weekend lukt)
*edit* de laatste waves heb ik gehaald, nu nog Radec himself.
echter.......hij is weg! alle hellghast in het paleis zijn dood, dus nu zou Radec het duel moeten aangaan normaal.
ik heb een half uur in het paleis gezocht en er is echt helemaal niks van leven te vinden.....
iemand hier ervaring mee?
*paar keer opnieuw opgestart bleek te helpen*
Heb 'm nu op elite uitgespeeld...
de laatste boss-fight duurde maar iets van 2 minuten.
hurkend in een hoek met het mes gaat veel sneller als met een gun![]()
ben blij dat ik eindelijk de trophy heb, het stuk in het paleis heeft me zeker een uur of 8 gekost...
Niet helemaal. Je moet in de rechterachterhoek gehurkt zitten, en Radec knifen als hij op je af komt rennen, dan gaat hij weer een aantal keren teleporten, dat moet je even timen, maar je moet hem zovaak mogelijk knifen, als je dat niet doet, is hij nog niet gewond genoeg geraakt die ronde, en teleporteert hij verder, zodat je hem wel moet neerschieten.dangerpaki schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:09:
[...]
Wacht jij hebt gewoon hurkend in een hoek gezeten en elke keer als hij op je afkwam hem zitten steken, en hij kon je niet raken omdat je gehurkt was? zeg je dat nou? lol
Gewoon blijven knifen, ook als je 'm nog weg ziet teleporteren.
Maar wat dangerpaki zegt is wel deels waar: als je hurkt raakt ie je veel minder snel. Staand moet je echt goed timen met je knife.
Enkele Stats van mijn singleplayer (altijd leuk):
Totale speeltijd: 40u 21min 1s
Helghast gedood: 2713 (waarvan de meesten met hun eigen wapens haha)
Headshots: 474
Gestorven: 483
Handmatig herkaden: 699
Tijd om Heavy te doden: 41sec
Tijd om Atac te doden: 36sec
Tijd om Arc Trooper te doden: 22sec
Tijd om Radec te doden: 17min 16sec
Eerst uitgespeeld op medium, toen op easy voor de trophies en nog op toen op Elite, wat me ongeveer 15 uur en bijna 250x gestorven gekost heeft...
Nu ga ik me eens verdieoen in de multiplayer
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2010 17:08 ]
(91%
Damn, waar haal je het geduld en de zin vandaan? Ik had de SP na de eerste keer wel gezien eigenlijk.dvdkiwi schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:06:
Precies...
Gewoon blijven knifen, ook als je 'm nog weg ziet teleporteren.
Maar wat dangerpaki zegt is wel deels waar: als je hurkt raakt ie je veel minder snel. Staand moet je echt goed timen met je knife.
Enkele Stats van mijn singleplayer (altijd leuk):
Totale speeltijd: 40u 21min 1s
Helghast gedood: 2713 (waarvan de meesten met hun eigen wapens haha)
Headshots: 474
Gestorven: 483
Handmatig herkaden: 699
Tijd om Heavy te doden: 41sec
Tijd om Atac te doden: 36sec
Tijd om Arc Trooper te doden: 22sec
Tijd om Radec te doden: 17min 16sec
Eerst uitgespeeld op medium, toen op easy voor de trophies en nog op toen op Elite, wat me ongeveer 15 uur en bijna 250x gestorven gekost heeft...
Nu ga ik me eens verdieoen in de multiplayer
Grafisch ook een van de mooiste spellen voor de PS3.
Totaal iets anders ook dan COD, maar hij doet er zeker niet voor onder.
Maareh, het geduld was bij mij ook wel eens op hoor.... vooral als je een keer of 40 over een missie doet loopt de frustratie redelijk hoog op
[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2010 17:56 ]
welk stuk zit je 'vast' ? op youtube staan wel veel suggesties om bepaalde situaties te lijf te gaandvdkiwi schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:54:
Ik vind het een erg gaaf spel, met een sfeertje zoals je nergens anders tegenkomt...
Grafisch ook een van de mooiste spellen voor de PS3.
Totaal iets anders ook dan COD, maar hij doet er zeker niet voor onder.
Maareh, het geduld was bij mij ook wel eens op hoor.... vooral als je een keer of 40 over een missie doet loopt de frustratie redelijk hoog op
heb hier ook de strategy guide liggen, staan ook elite tactics in....
wave 3&4 in visari palace heb ik wel via youtube gezocht, de filmpjes van nextgentactics zijn erg goed.
**las in de PU dat KZ3 voor dit jaar gepland staat..... hoop het!**
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2010 21:11 ]
Ja, snel ja.Fietsbel schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:19:
Dat is dan al snel!
Mijn gevoel zegt echter dat ze met iets nieuws bezig zijn en dan bedoel ik geen KZ3.
mijn bronnen zeggen kz3Vads schreef op zondag 24 januari 2010 @ 10:46:
[...]
Mijn gevoel zegt echter dat ze met iets nieuws bezig zijn en dan bedoel ik geen KZ3.

Maar verder, echt top! Lekkere actie á la Gears of War (ik ben ook een Xbox-er, sorry
Ik ben nu master-sergeant of zo, maar qua punten gaat het niet heel snel.
Meestal haal ik tussen de 12 en 20 kills per spel (en die duren lang!), en rond de 15 a 25 punten.
Wel gisteren mijn badge gekregen voor 8 "+10 kills" lintjes.
Gaat nog wel even duren om alle badges te verzamelen, en vooral de valor grand cross trophy met zijn 3 vriendjes worden een hel om te halen denk ik. Ik ben geen hele goede shooterspeler, dus wordt echt een keer een volle week aan de bak. (of hopen dat er een week is waarbij alleen maar noobs zoals ikzelf meedoen haha)
Vooral als je ziet dat in 1 potje meer dan de helft van de peeps meer dan 2x zoveel punten haalt gaat dat nog moeilijk worden... maar we gaan het zien, eerst maar eens rustig naar Generaal toewerken.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2010 12:37 ]
haha 96%scorpie schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:30:
Als je een hoger hitpercentage dan ik heb op je shotgun online, dan hoor ik het wel ok?
(91%)
1000 keer schieten 964 keer raak
*edit*
heb nu 4000 ptn online, ik wil voor een beste xx% trophy gaan.
10% is leuk, maar lig nu op koers voor de 6%
*edit*
ik zuig behoorlijk in shooters, maar deze week ging het best aardig...
ik wilde de trophy voor general halen (die he ik maandag gehaald), maar ben gewoon doorgegaan.
uitrindelijk een kleine 10000 punten gescoord deze week, en dus op de 327e plaats van de 60000.
top 0.5% dus...
gevolg: de valor grand cross voor bij de beste 1%!!! en de 3 andere trophies automatisch voor de beste 3, 6 en 10%.
het heeft me wel een belachelijke 40 uur schieten gekost afgelopen week (waarschijnlijk 2x zo lang dan de meeste spelers er over doen) , maar ben blij dat ik ze heb.
nu moet ik nog 3 bronzen trophies (gevechtmedailles, missiemedailles en 3 insignemedailles) voor de platinum.
wat me wel opvalt online, vooral vanaf luitenant en hoger is dat het bijna alleen maar het bestoken van elkaars spawnpoint is. dit maakt he niet echt veel leuker. komt nog eens bij die malloten die alleen maar met rocketlauncers aan het knallen zijn, zelfs binnen!
ik geef toch liever de voorkeur aan knallen op het middenterrein of zo.
ook jammer dat bijna alleen radec academy wordt gespeeld, terwijl tharsis depot, blood gracht en phyrus rise bv ook hele mooie mappen zijn. die laatste vooral om stiekem te snipen!!
van alle potjes die ik afgelopen week heb gedaan waren de leukste dan ook die in tharsis depot, met een man of 16 en zonder insignes. dus alleen met de M82 of SAT52. lekker eerlijk dus.
dit moet zonder twijfel het vetse spel zijn wat ik ooit heb gespeeld. het blijt schitterend om te zien en om te spelen!
[ Voor 89% gewijzigd door Superkiwi op 15-03-2010 16:49 ]
Het is een geweldig spel idd. Zelf zit ik nu tegen de 80.000 punten. Op naar de 100.000 voor de hoogste rang
Deze kan je toch boosten in een 'match met paswoord'?
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 12-04-2011 10:31 ]
Het geeft toch veel meer voldoening om die dingen zelf te halen, heb ik ook gedaan en dat is best te doenIke. schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:34:
Is er iemand die mij zou kunnen helpen met de 'Turret Specialist' ribbons (moet er nog 7)
PSN: iikkee
muyhahah dat is zo'n beetje de makkelijkste die er is. Zeker op map ..... (die eneIke. schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:34:
Is er iemand die mij zou kunnen helpen met de 'Turret Specialist' ribbons (moet er nog 7)
PSN: iikkee
Moet nog 2 trophies voor platinum maar al die ribbons 9vooral headshots/melee enz) kreeg ik maar niet voor elkaar.
Misschien kunnen we elkaar helpendvdkiwi schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:06:
Dat is ook degene waar ik de meeste moeite mee heb...
Moet nog 2 trophies voor platinum maar al die ribbons 9vooral headshots/melee enz) kreeg ik maar niet voor elkaar.
Ik heb nu ongeveer 4 uur gespeeld en moet zeggen dat ik geen drang voel om verder te spelen.
Of is de multiplayer dermate goed, dat ik deze nog moet proberen.
PSN ID Binloading_nl
De vuurgevechten vind ik de betere in het genre. Vijanden zoeken super goed dekking, en je moet soms echt zwoegen om een area te sweepen.
Waarom heb je eigenlijk gekozen voor KZ, als ik vragen mag? En op wat voor TV speel je de game?
De verhalen waren positief, dus waarom niet proberen dacht ik. Ik speel op een Samsung Full 40" Full HD, dus daar ligt het niet aan. Ieder zijn ding, maar dit is niet de mijne.bram1984 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:25:
Besturing moet je gewoon aan wennen. Grafisch is dit een van mooiste games op de PS3. MP is, ondanks dat ik die nooit speel, prima.
De vuurgevechten vind ik de betere in het genre. Vijanden zoeken super goed dekking, en je moet soms echt zwoegen om een area te sweepen.
Waarom heb je eigenlijk gekozen voor KZ, als ik vragen mag? En op wat voor TV speel je de game?
PSN ID Binloading_nl
Anoniem: 311177
Je kan de besturing van Killzone 2 ook aanpassen, er zijn geloof ik een stuk of 6 'controller instellingen' waaruit je kan kiezen.Anoniem: 311177 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:14:
Gewoon een kwestie van wennen, die besturingNa een tijdje kan je er goed mee overweg. Als ik jou was zal ik toch nog even doorzetten.
Anoniem: 311177
Ik heb er ook aan moeten wennen, maar vind het nog steeds een van de beste en mooiste shooters voor de PS3.
Online is het wel meestal een groot spawn-attack festijn, dat is het enige jammere.
Grafisch is er een heel beperkt kleurenpalet met veel grijstinten, maar dat komt de sfeer op Helghan wel ten goede.
Animatie van de wapens en de AI is gewoonweg fantastisch!
Ik zeg ook: nog even doorzetten dan
Maar als het niet voor je is is het niets voor je. Smaken verschillen gelukkig nu eenmaal.
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 21-07-2010 22:28 ]
Hij vindt de besturing stroef en langzaam, dan heeft niets te maken met waar je knoppen zitten.Ike. schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:10:
[...]
Je kan de besturing van Killzone 2 ook aanpassen, er zijn geloof ik een stuk of 6 'controller instellingen' waaruit je kan kiezen.
In hetzelfde menu kan je ook de sensitivity aanpassen, als je deze hoger zet dan voelt het misschien ook minder zwaar/stroef.bram1984 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:02:
[...]
Hij vindt de besturing stroef en langzaam, dan heeft niets te maken met waar je knoppen zitten.
COD is gaaf, maar wel een (soms veel te) snelle arcade shooter.
KZ komt ook meer op het tactisch dekking zoeken en rustig opmarsen in plaats van rushen en met je gun rondrennen...
Wie kan mij uitleggen hoe ik deze kan behalen en wat voor strategie ik het beste kan gebruiken?
b.v. welke map en welke strategie ?
*edit*
Hier staat de hele lijst met wat je moet doen, maar daar staat 2x verdedigingsspecialist in:
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?p=837868
eentje is in ieder geval 5 kills maken met een turret, en dat 8x.
[ Voor 73% gewijzigd door Superkiwi op 08-08-2010 10:32 ]
Anoniem: 153666
Op deze manier heb ik indertijd ook mijn top 1%- ranking gehaald.
Hoi,dvdkiwi schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:27:
Welke zijn dat ook alweer? (is alweer een tijd geleden dat ik gespeeld heb)
*edit*
Hier staat de hele lijst met wat je moet doen, maar daar staat 2x verdedigingsspecialist in:
http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?p=837868
eentje is in ieder geval 5 kills maken met een turret, en dat 8x.
het gaat me om die andere: 8 x V&H verdediginsspecialist: 10 missiepunten gekregen tijdens een punt veroveren. (Verdedigingsinitiatief). Meer punten per verdedigende kill.
bedankt voor de reacties!
Die turrets zijn mij nog bijna nooit gelukt.
Ik heb toen ook in een week ontzettend veel gespeeld voor de top 1%, en vrijwel constant met dat poppeke (want: shotgun is heerlijk!!).
Maar 5 kills met een turret heb ik maar 2x gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 08-08-2010 11:28 ]
Die turret heb ik al een tijdje, het gaat me om die missie specifiekedvdkiwi schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:27:
Succes ermee!![]()
Die turrets zijn mij nog bijna nooit gelukt.
Ik heb toen ook in een week ontzettend veel gespeeld voor de top 1%, en vrijwel constant met dat poppeke (want: shotgun is heerlijk!!).
Maar 5 kills met een turret heb ik maar 2x gehaald.
Check deze maar: http://killzone.com/kz/pe...psml?kz_user_id=marentijn dan kun je zien welke ik bedoel..
[ Voor 3% gewijzigd door martijn_me op 08-08-2010 11:31 ]
Bedankt voor die tip in ieder geval.. Dat is een tactiek die ikzelf ook wel eens gebruikAnoniem: 153666 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:18:
Als het om de kills met de turrets gaat, moet je Bloodgracht met een mannetje of 24 of meer spelen. Bijna altijd wordt er één partij helemaal overrompeld en dan kan heel veel kills met je turrets maken. Gewoon op een afstandje van spawnpooint zetten. Als ze dan de gracht inspringen en jij daar een paar torens hebt staan, heb je die 5 kills zo te pakken. Als dit combineert met van die vliegende bots, pak je helemaal veel punten.
Op deze manier heb ik indertijd ook mijn top 1%- ranking gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door martijn_me op 08-08-2010 11:35 ]
kan nog steeds.himlims_ schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:49:
je kon voorheen een private game starten, en met een vriend afspreken dat hij 8x tegen jouw turrent aan loopt.
weet alleen niet of dat heden dag nog steeds mogelijk is (misschien gepatched?)
Ik zoek ook nog steeds iemand om op die manier een aantal ribbons te halen
Welke moet je nog dan... Misschien kunnen we elkaar helpen, moet alleen eerst weten hoe ik die lintjes die ik nog moet halen ook daadwerkelijk moet scorenIke. schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:52:
[...]
kan nog steeds.
Ik zoek ook nog steeds iemand om op die manier een aantal ribbons te halen
[ Voor 21% gewijzigd door martijn_me op 08-08-2010 13:00 ]
'Verdedigingsspecialist' 5 kills met de Turret in 1 match moet ik zoiezo nog, andere weet ik zo niet.martijn_me schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:59:
[...]
Welke moet je nog dan... Misschien kunnen we elkaar helpen, moet alleen eerst weten hoe ik die lintjes die ik nog moet halen ook daadwerkelijk moet scoren
Als je dit in je adresbalk tikt-plakt + je online id kun je zien wat je nog moet doenIke. schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:10:
[...]
'Verdedigingsspecialist' 5 kills met de Turret in 1 match moet ik zoiezo nog, andere weet ik zo niet.
http://killzone.com/kz/pe...sribbons.psml?kz_user_id=
Moet er nog een hoop, wil alleen perse de turrent medal zodat je 'repairs' kan doen.martijn_me schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:10:
[...]
Als je dit in je adresbalk tikt-plakt + je online id kun je zien wat je nog moet doen
http://killzone.com/kz/pe...sribbons.psml?kz_user_id=
Je hebt een pbIke. schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:14:
[...]
Moet er nog een hoop, wil alleen perse de turrent medal zodat je 'repairs' kan doen.
na een streak van 5 matches verloren kwam gister Embe-Boss nog even online, waarna we gelukkig wat games konden winnen. De botjes bleken weer uitermate irritant
Moet nog steeds Radec verslaan (op Recruit), level daarvoor heb ik al uitgespeeld in september 2009
Wat een

[ Voor 28% gewijzigd door Ike. op 09-08-2010 09:46 ]
Radec verslaan is niet zo moeilijk, heb het vorige week nog voor een vriend gedaan na ruim een half jaar niet meer gespeeld te hebben.Ike. schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:34:
Weet iemand of bots ook jou spawn grenades gebruiken? Ik wil de 2 'tactician trophies' halen voor de Steel & Titanium maps maar die worden NOOIT meer online gespeeld.
Moet nog steeds Radec verslaan (op Recruit), level daarvoor heb ik al uitgespeeld in september 2009![]()
Wat eengevecht
Je gaat boven op het balkon in de hoek zitten (gehurkt ja). Als ie op je af komt rennen knife je als een gek, ook als hij wegteleporteerd, je doet dan nog steeds damage.
Als ie beneden gaat lopen schieten blijf je boven en schiet je gewoon terug.
Dan komt ie weer bij jou teleporteren en doe je het weer van voor af aan.
Zodra ie achter op het balkon spwant pak je de sniper of een rpg en 1/2 keer raken en hij is dood.
Probeer het eens op Elite als je klaar bent, dat is pas een uitdaging
Enne, de closed server voor lintjes halen ben ik ook wel voor!!
(moet nog explosieven een deel, geschutskoepel en reparatielintjes. De koepel is de enige die me moeite koste, de anderen moeten wel lukken)
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 09-08-2010 17:33 ]
1) Zet ze in een hoek neer. Mensen zien dan de turrent over het hoofd lopen er langs en de turrent kan lekker in een prachtige taartpunt sproeien.
2) Zet je turrent tegenover een andere turrent neer. Spelers zitten dan in de tang en vaak is het ook hier weer prijs
Goede tips voor turrets idd. Op bijvoorbeeld radecs academy dus op het plein in elke hoek een turret neerzetten (en dus aso alle turrets jatten van je teamStacheldraht schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:41:
Voor de mensen die het moeilijk vinden een goede plek voor hun turrents te vinden ivm engineer ribbons heb ik een 2-tal tips waar ik heel veel kills mee heb gemaakt:
1) Zet ze in een hoek neer. Mensen zien dan de turrent over het hoofd lopen er langs en de turrent kan lekker in een prachtige taartpunt sproeien.
2) Zet je turrent tegenover een andere turrent neer. Spelers zitten dan in de tang en vaak is het ook hier weer prijs
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Maar wordt dit spel nog een beetje gespeeld online?
Ben van plan hem aan te schaffen maar ik hoop niet dat het helemaal dood is..
DLC maps zou ik nu niet meer kopen, die worden zelden nog gespeeld.
[ Voor 54% gewijzigd door Ike. op 28-11-2010 01:29 ]
Er is een fanmade server opgericht en soms is er een volle lobby in het weekend. ☺️
https://youtu.be/6wt-mgExFP4?si=UwWKb3GBjINrSA3D
:strip_exif()/f/image/I4qshTupCfdJeEPV1U0g4Mt2.jpg?f=fotoalbum_large)
We've teamed up with the good folk at PS Rewired for the KILLZONE20YEARS community event! Fancy playing multiplayer in Killzone 2 again? We've got you!
The official multiplayer servers for every Killzone game might have been shut down years ago, taking a core part of our childhood with them, but that's not going to stop us.
We're hosting a community event in Killzone 2's fan-favourite multiplayer thanks to the magic of PS Rewired's private server. How can you join? I'm glad you asked...
When: Sunday, November 3 @ 6pm ET / 3pm PT / 10 pm GMT
How to set up your PS3: https://psrewired.com/guides/ps3
What you'll need: A PS3, a copy of Killzone 2, and an internet connection.
Once you're online, all you'll need to do is head into Killzone 2's multiplayer and find the KILLZONE20YEARS lobby. We'll be waiting to continue to eternal war between the ISA and Helghast with you..

Hoorden we maar nieuws (of geruchten!) van een remake op de PS5, of gewoon een hele nieuwe game!
Nieuws is dat GG niet meer van plan is een nieuwe Killzone game te maken en dat ze er klaar mee zijn, verwacht daarom ook geen remake helaas.
Of ze moeten de game rechten verkopen.
[ Voor 3% gewijzigd door DoubleDutch op 29-10-2024 15:02 ]