Argh want een ongelooflijk frustrerend stuk, ik ben nu op dat stuk waar je op een dak bent, in je eentje, en je tegen zo'n vliegend ding moet vechten....
Iemand wat goede tips hiervoor? Ik raak echt gefrusteerd door dit stuk
spoiler:
Als ik op die stroom dingen aan de randen van het dak schiet wordt ie daardoor tijdelijk uitgeschakeld, meestal heb ik niet genoeg tijd om dan een rocket launcher op te pakken en er op te schieten. Dus pak ik altijd standaard de rocket launcher and gebruik pistool om op die dingen te schieten, maar ik vind het lastig mikken met dat pistool en raak ze daarmee niet vaak. Als ik ze dan eindelijk op tijd raak zonder dood te gaan pak ik snel rocket launcher met driehoekje en schiet ik er op, soms raak ik hem dan maar soms vliegt de raket er gewoon doorheen, terwijl die echt raak zou moeten zijn...
Maar het meest frusterende is dat dat ding ook raketten schiet, ik zie de eerste vaak wel aankomen, maar daarna komen er opeens nog 2 of 3, welke ik meestal niet kan ontlopen. Als ik hier al niet door dood ben wordt ik vaak alsnog dood gemaakt omdat ik bijna niets kan zien en ik dus niet zie van welke kant dat ding schiet....
Ik ben dus constant rond die paal in het midden aan het lopen, om te schuilen voor zijn kogels, totdat dat ding in de buurt van die stroom-dingen is, maar als ie raketten schiet werkt dit niet...
Maar het meest frusterende is dat dat ding ook raketten schiet, ik zie de eerste vaak wel aankomen, maar daarna komen er opeens nog 2 of 3, welke ik meestal niet kan ontlopen. Als ik hier al niet door dood ben wordt ik vaak alsnog dood gemaakt omdat ik bijna niets kan zien en ik dus niet zie van welke kant dat ding schiet....
Ik ben dus constant rond die paal in het midden aan het lopen, om te schuilen voor zijn kogels, totdat dat ding in de buurt van die stroom-dingen is, maar als ie raketten schiet werkt dit niet...
Iemand wat goede tips hiervoor? Ik raak echt gefrusteerd door dit stuk