haha 96%scorpie schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:30:
Als je een hoger hitpercentage dan ik heb op je shotgun online, dan hoor ik het wel ok?
(91%)
1000 keer schieten 964 keer raak
*edit*
heb nu 4000 ptn online, ik wil voor een beste xx% trophy gaan.
10% is leuk, maar lig nu op koers voor de 6%
*edit*
ik zuig behoorlijk in shooters, maar deze week ging het best aardig...
ik wilde de trophy voor general halen (die he ik maandag gehaald), maar ben gewoon doorgegaan.
uitrindelijk een kleine 10000 punten gescoord deze week, en dus op de 327e plaats van de 60000.
top 0.5% dus...
gevolg: de valor grand cross voor bij de beste 1%!!! en de 3 andere trophies automatisch voor de beste 3, 6 en 10%.
het heeft me wel een belachelijke 40 uur schieten gekost afgelopen week (waarschijnlijk 2x zo lang dan de meeste spelers er over doen) , maar ben blij dat ik ze heb.
nu moet ik nog 3 bronzen trophies (gevechtmedailles, missiemedailles en 3 insignemedailles) voor de platinum.
wat me wel opvalt online, vooral vanaf luitenant en hoger is dat het bijna alleen maar het bestoken van elkaars spawnpoint is. dit maakt he niet echt veel leuker. komt nog eens bij die malloten die alleen maar met rocketlauncers aan het knallen zijn, zelfs binnen!
ik geef toch liever de voorkeur aan knallen op het middenterrein of zo.
ook jammer dat bijna alleen radec academy wordt gespeeld, terwijl tharsis depot, blood gracht en phyrus rise bv ook hele mooie mappen zijn. die laatste vooral om stiekem te snipen!!
van alle potjes die ik afgelopen week heb gedaan waren de leukste dan ook die in tharsis depot, met een man of 16 en zonder insignes. dus alleen met de M82 of SAT52. lekker eerlijk dus.
dit moet zonder twijfel het vetse spel zijn wat ik ooit heb gespeeld. het blijt schitterend om te zien en om te spelen!
[ Voor 89% gewijzigd door Superkiwi op 15-03-2010 16:49 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"